Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nick 19-08-2018 Via de website gekocht

Cameranu heeft alles en supersnelle levering!

Cameranu is mijn webshop naar keuze voor alles wat ik nodig heb als freelance videoproducent. Er gaat nog wel eens wat apparatuur kapot of stuk en dat moet dan zo snel mogelijk vervangen worden. Dan is cameranu met de supersnelle levering de webshop naar keuze

Brian de Meer 19-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

Mooie winkel met veel keuze

Mooie winkel met een groot assortiment.
Wat ook ideaal is dat ze producten 2e hands verkopen met garantie en open box producten voor een aantrekkelijke prijs.
Zelf heb ik hier mijn DSLR als open box product gekocht en hij werkt geweldig.

Dennis 19-08-2018 Via de website gekocht

Fijne service en uitleg over producten en snelle levering!

Ook telefonisch snel geholpen bij de aanschaf van een product. Vriendelijke mensen! Aanschaf van een product gaat gemakkelijk via de website.

Ton 19-08-2018 Via de website gekocht

Dit is pas service !

Auto-stroomkabel voor dashcam niet voorradig bij Blackvue distributeur (maar indien wel, dan duurder dan bij Cameranu.nl).
Kabel op vrijdagavond om 23.50 uur online besteld, de volgende (zaterdag)morgen om 11.30 thuisbezorgd. Zonder verzendkosten.

Edgar 19-08-2018 Via de website gekocht

Na 10 dagen nog geen tripod ontvangen

Het begint al met de omslachtige manier om te bestellen met een BTW factuur. Je kan niet meteen betalen, maar moet wachten tot de volgende dag (of na het weekend) op een speciale link. Kortom, levering volgende dag is per definitie niet mogelijk. Het kostte ook meerdere pogingen om me een factuur zonder BTW te sturen. Dus wederom tijd verloren. Dan wordt het product niet meteen verstuurd en moet je er zelf achter komen dat UPS "het adres niet zou kunnen vinden" terwijl het een groot bekend kantoorgebouw betreft aan een van de belangrijkste straten van Brussel. Er wordt vervolgens niet meteen alles op alles gezet om het product toch te versturen, maar wordt je mail beantwoord dat ze het echt niet konden vinden (onzin verhaal). Kortom, ik heb gevraagd om mijn geld retour te sturen, maar uiteraard moet ook daar nog 3 dagen overheen gaan. Wat een waardeloze service. Het irritantste is dat ik daarom gisteren wel er een móest kopen in de stad. Niet het product wat ik wilde, maar wel gewoon geld over de balk gesmeten met iets dat ik daarna niet meer ga gebruiken en 1,5 uur van mijn vrije zaterdag verpest. Kortom, dit bedrijf belooft van alles, maar maakt niets waar.
Officiele reactie van CameraNU.nl 20-08-2018

Hoi Edgar,

We kunnen op basis van je naam niet zo goed vinden wat hier mis gegaan is, maar dat het niet goed gegaan is vinden we bijzonder vervelend!
BTW-vrije levering is bij ons mogelijk, maar inderdaad na een handeling van ons. Als je haast hebt met een bestelling kunnen we dit natuurlijk altijd achteraf voor je in orde maken, of je kunt zelf de betaalde BTW verrekenen bij je aangifte. Aangezien we beschikken over een Belgisch BTW-nummer behoort dat tot de mogelijkheden. Het spijt ons dat we je dit niet beter hebben duidelijk gemaakt.

Wat betreft het niet kunnen vinden van het juiste adres door UPS zouden we graag wat meer informatie ontvangen. We zoeken graag uit wat de reden ervan was, en als dit door ons veroorzaakt werd lossen we het euvel uiteraard zo snel mogelijk op.

Als we een aankoopbedrag retour storten doen we dat altijd meteen. Dat er voor een bankoverschrijving naar België 3 werkdagen nodig zijn ligt helaas niet aan ons, maar we begrijpen dat dit vervelend voor je is.

We hopen dat je ons nog van de ontbrekende informatie wilt voorzien, en dat je onze excuses voor de tekortkomingen wilt accepteren. We zien er naar uit om een herkansing van je te krijgen, en je te laten zien dat ons streven naar de beste service geen loze beloftes inhoudt.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Costel Linta 19-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service van camera.nu.

Winkel = Cijfer 10.
Printer = 9.
Hij paakt vrij moeilijk de wifi. Daarnaast de afvoer tray ligt verstopt, en geen enkele info (papier of software) zegt waar die ligt.
Als je die eenmaal vindt, gaat goed.
Prints van goede kwaliteit.
De design van de printer = 10.

Carlos Gallardo 19-08-2018 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak en verwachting

Vooraf bestelling live chat gehad met een medewerker.
Daarna bestelt met een goed gevoel.
Levering kwam binnen zoals afgesproken.
Veel webshops kunnen hier een voorbeeld aan nemen!

Top 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Goede overzichtelijke site. Uitgebreid assortiment. Hier vind je eerlijke informatie over de producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een van de betere winkels en/of sites voor alles wat met foto en fotografie te maken heeft.

Evert Kools 18-08-2018 In de winkel gekocht

Service zonder einde

Ben reeds jaren klant bij cameraNu.nl en tot volle tevredenheid. Zag ergens een mooie aanbieding en heb overleg gepleegd met cameraNu.nl. Zij deden mij een mooi aanbod en hebben mij wederom bijzonder goed geholpen en advies gegeven.

Michela 18-08-2018 Via de website gekocht

excellent service, prompt delivery, excellent quality

everything was ok, very good contact by mail to ask information , with quick answer, delivery was very quickly , i order paper background, i'm really satisfied

Rob 18-08-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

heldere website met correcte informatie, order keurig de dag erop volgens afspraak geleverd. Gratis deadcat bij de microfoon werd gelijk meegeleverd. nog hulde voor de logistieke afdeling, bestelling zat zeer zorgvuldig ingepakt wat met dit soort kwetsbare precisie onderdelen veel vertrouwen geeft hoe er gewerkt wordt.

Cornelis Kramer 17-08-2018 Via de website gekocht

Fenomenale snelle leverantie zoals cameranu het alleen kan!

Topshop, waarom?
1. Snel en goed
2. Klantvriendelijk: is er iets? Geen probleem Cameranu biedt altijd hulp!
3. Cameranu denkt vanuit de klant zn belangen
4. Webshop is gemakkelijk en klantvriendelijk en goed bereikbaar

E 17-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle en goede service. Had een specifieke vraag via de chat, werd snel beantwoord. Daarnaast is vandaag besteld morgen in huis echt zo. Dus goede en snelle service

Meijers 17-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service bij na leveren van extra aanvraag

Een mooie camera gekocht, welke daadwerkelijk de volgende dag in huis was. Iets wat bij andere grote winkelketens nog wel eens mislukt in Nederland. Toen de lens cap niet goed leek te zitten kreeg ik direct een antwoord dat ik een nieuwe zou krijgen. Toen ik aangaf dat het probleem al verholpen was, stonden ze erop om toch een reserve exemplaar gratis toe te sturen om eventueel ongemak in de toekomst te voorkomen. Dat noem ik nog eens goede service!

Jan 17-08-2018 In de winkel gekocht

Vakkundige uitleg

Uitgebreide shop om te bestellen of voor te bereiden. En prettig om naar de winkel te gaan en een vakkundig advies te krijgen zodat je een goede keuze kunt maken.

Patrick 17-08-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel

Het product was niet voorradig. Ik kreeg een mail bij voorraad, bestelde het direct en de volgende dag in huis. Perfect.

Bryndis 17-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

Bestelling geplaatst op dinsdag avond , woensdag avond in huis.
Geweldige service en goede prijs.
Als ik weer iets nodig heb kijk ik bij hun weer.

DIFT 17-08-2018 Via de website gekocht

Super quick, excellent service

Perfect service by Cameranu.nl . Excellent follow up of our order, will be happy to order again at this shop.

Wouter 17-08-2018 Via de website gekocht

Varta pocketlader besteld. Volgende dag in huis, geen verzendkosten en beste prijs vergeleken met andere webshops!

Kevin Vink 17-08-2018 Via de website gekocht

Snelle koop en levering.

TTL kabel gekocht en volgende dag netjes in huis. Product info was duidelijk en de levering was zoals verwacht de volgende dag.

Rob 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima service zowel internet als de winkel.

Ik zou een heel lang verhaal kunnen schrijven, dat ik al een paar jaar al mijn foto spullen bij "CameraNu" koop.
En dat is ook zo. Als iets goed werkt moet je niet iets anders gaan proberen. Telkens als ik iets bestel heb je het altijd de volgende dag in huis. Vooraf gaande al de nette mailtjes. Een dikke pluim voor die mensen die dit doen.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden met alles. Mijn vertrouwen is groot, zeer groot kan ik melden.
Zelf ben ik èèn keer in de winkel in Urk geweest. Prima geregeld, Dat begint bij binnenkomst al.
Iedereen wordt op volgorde van binnenkomst geholpen. Echt waar TOP geregeld. Heb daar mijn Nikon D7500 gekocht. Men had alle tijd om mij belangrijke dingen uit te leggen. Voor mij een dure aankoop, maar er wel heel blij mee. Als je rond zoekt maakt het met de prijs geen moer uit met andere leveranciers. Nikon heeft natuurlijk vaste prijzen. Maar toen ik deze camera kocht kreeg ik toch nog twee honderd euro retour i.v.m. een prachtige actie van Nikon.
Ik kan zeggen dat ik een vaste en zeer tevreden ben. Een aanrader dus.

Marchal 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Heb al eens eerder wat besteld bij CameraNu, en was dan ook ingeschreven op hun nieuwsbrief. In hun meest recente nieuwsbrief werden tips meegegeven over het fotograferen van vallende sterren, en daarin werd ook de draadontspanner genoemd. Deze heb ik vervolgens direct besteld (rond 21 uur) en de volgende ochtend was deze al in huis! Werkt perfect met mijn Canon camera. Top!

Frans Westerveen 16-08-2018 Via de website gekocht

Goede ondersteuning bij het bestelproces

Het bestellen van de Ricoh Theta V verliep niet zo voorspoedig.
Maar met één telefoontje waren alle problemen verholpen

Robert Peter 16-08-2018 In de winkel gekocht

Professioneel

Meerdere artikelen (camera, flitser, objectief) door de jaren heen gekocht, vanwege de service, kennis van zaken door al het personeel, een bonnummer uit de automaat en met een kop koffie op je beurt wachten, maak niet uit hoe druk het is je wordt altijd met alle geduld geholpen.
Topzaak !

Lennart 16-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goed apparaat

‘s Avonds om 22:00 uur de afstandsbediening gekocht en de volgende morgen voor 10:00 op de mat. Geweldig!
Het is geen originele Nikon afstandsbediening, maar hij werkt prima en het scheelt een hoop geld. De batterij zit erbij in de verpakking (dit was op de site niet duidelijk).
Bedankt Cameranu!

Leon 16-08-2018 Via de website gekocht

Snel en foutloos

al een paar keer cameraNu.nl gebruikt. Site is duidelijk, assortiment is groots, aanvullende informatie is helder, afhandeling is foutloos.

Rutger Bremmer 16-08-2018 Via de website gekocht

Mooi en compacte oplader!

Goede webshop met een professionele uitstraling. Goede service en een uitgebreid assortiment aan camera apparatuur en drones. Volgende dag netjes bezorgd.met erg blij met mijn acculader voor mijn drone

Johan 16-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte service

Tijdens m'n zoektocht op internet naar een landing-pad voor mijn drone kwam ik terecht bij Cameranu.nl, De prijs was al snel het bewijs, bovendien zeer snel geleverd met track en trace van Post nl - Prima bedrijf, ga zo door, ik ben fan geworden.

Milan Bodegom 16-08-2018 Via de website gekocht

Super camera voor beginners!

Een hele makkelijke camera voor mensen die willen beginnen met fotografie, met een klein beetje kennis zou je zelf al erg ver kunnen komen. Met de extra 75-300 mm lens kan ik nu naast bijv. landschappen met de kleine lens, ook hele mooie portretten maken met de grote lens. Verder is het erg fijn dat er gratis een opbergtasje bij zit waar je voor de nood ja camera goed in op kan bergen

Sjon 16-08-2018 Via de website gekocht

Super snel, goede kwaliteit en een prima service

Kwam via via op de site van cameranu.nl terrecht
Omdat ik opzoek was filters van Polar Pro voor de DJI Mavic Air. De levering was super snel en alles voldoet precies volgens alle specs, ben er heel blij mee.

Willem 16-08-2018 Via de website gekocht

Ouderwetse service en kwaliteit!

Goede voorlichting en correcte afhandeling van vragen en bestellingen.
Zeer goede prijs/kwaliteit niveau. Goed werkende site.

Bob 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Kloppend voorraadsysteem, vlotte levering en degelijk verpakt verstuurd en tegen concurrerende prijzen.

Silvie 16-08-2018 Via de website gekocht

Goede persoonlijke service!

Ook al was mijn remote kabel van beats by dre plotseling toch niet op voorraad, wel meteen hierover ingelicht of ik het erg zou vinden dat hij iets later kwam. Top!

Arjen 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Ik koop af en toe fotospullen bij CameraNu, en de service is uitstekend gemakkelijk bestellen en telefonisch assist als het nodig is. Product wordt keurig op tijd bezorgd en vaak zonder kosten!
Betrouwbaar adres kan ik zonder meer aanraden!

Bob 16-08-2018 Via de website gekocht

prima service en snel

Aanvulling op mijn bericht, ik heb een lens gekocht en besteld bij Cameranu en binnen 1 dag was die al binnen, Het is een kitlens die op mijn Nikon D5300 past 28- 55 mm. Geweldig zo als de adviezen waren om mij over de streep te trekken om toch maar een standaard lens te kopen op deze camera. Perfect voldoet geweldig aan mijn verwachting.

Luc 16-08-2018 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering

's Namiddags besteld (5 artikelen) en 's anderendaags in België al geleverd! Ge moet het maar doen.
Er was een tweedehands lens bij, deze was niet van nieuw te onderscheiden. België heeft echt nog wat te leren van onze Noorderburen!!!

NinaL97 16-08-2018 Via de website gekocht

Klantenservice is heel erg behulpzaam!.

Na het verkeerde product te hebben besteld, heb ik hier gechat met de klabtenservice die binnen no time kon vertellen waarom het mis ging bij die bestelling en welk product wel geachikt was voor me.

Dezelfde dag nog heb ik het aangeraden product besteld. Het was snel bezorgd, het werkte perfect en was precies waar ik naar zocht.

Kortom: hele fijne service, hele snelle verzending en een top product :)

h.bunt 16-08-2018 Via de website gekocht

Goeie website

Het is een goede website , je kunt er snel en makkelijk zoeken wat je nodig hebt en heel klantvriendelijk en de levering is altijd in orde en de besteling wordt op tijd bezorgd.

Edu 16-08-2018 Via de website gekocht

Manfrotto Pixi Smart (statief en telefoon klem)

Heel erg tevreden, klein stabiel en met de bal op het statief in meerdere posisties te draaien. Je telefoon (iphone 8plus) klemt goed.

ideaal voor jezelf filmen, timelapse, gewoon stabiele video en voor stopmotion. Omdat die zo lekker klein is kan je deze ook overal gebruiken.

Waarom geen 10 , volgens mij is de pixi Winterpack hetzelfde product voor 7 euro goedkoper.

Bram Azar 16-08-2018 Via de website gekocht

Super profesioneel

snelle levering, deskundige advies , ruime assortiment, nette verpakking ,
mijn bestelling per ongeluk naar verkeerde adres gestuurd maar z e hebbe binnen 24 uur opnieuw opgestuurd . super bedrijf

Angela 15-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ze hebben een fijne aanbieding dat je twee rollen in dezelfde kleur kunt kopen en dan geen verzendkosten hoeft te betalen. Ik had geen twee dezelfde kleuren nodig, maar mocht van hen wel twee rollen aanschaffen zonder verzendkosten. Koerier kwam keurig op tijd en alles werd vooraf telefonisch doorgenomen. Service zoals je helaas nog maar weinig ziet tegenwoordig.

Nathalie 15-08-2018 Via de website gekocht

Prima

Het statief dat ik wilde was goedkoper dan bij de "grote" concurrenten. Daarnaast gratis bezorgd een de volgende dag al in huis. Niks mis mee.

Jo 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De bestelling werd snel en gratis geleverd en voldoet volledig aan mijn wensen. Bij een volgende bestelling kijk ik alvast naar Cameranu.

Pascal 15-08-2018 Via de website gekocht

Goede en vooral snelle online service.

De site is overzichtelijk, artikelen zijn scherp geprijst ,mijn bestellingen kon ik nergens anders goedkoper vinden. Leveringen altijd volgens de afgesproken tijd.
Maar wat ik bovenalles erg goed vind, is dat CameraNu.nl zelf video’s publiceert met daarin alle ins en outs over producten met daarin de mening van een deskundige.. Dit alles zorgt er voor mij voor dat mijn volgende online bestelling gewoon bij Cameranu.nl zal zijn.

Ron de Cameraman 15-08-2018 Via de website gekocht

Sinds 2010 al klant bij CameraNu en dat is niet voor niets

Ik heb in de jaren nog niet zo veel gekocht bij cameranu, maar als ik iets bestel en het is toevallig niet op voorraad of het is een artikel wat eigenlijk zelden verkocht wordt, doet Cameranu er alles aan om je gezochte artikel zo snel mogelijk te leveren en verder houden ze je perfect via email of telefoon op de hoogte van de status van je bestelling, Ik raad dan ook echt CameraNu aan. Groetjes, Ron de Cameraman - VisualsMedia

Bart van Laarhoven 15-08-2018 Via de website gekocht

Heel positieve ervaring

Site is heel overzichtelijk. Goed aanbod. De bestelling is de volgende dag binnen, zelfs als je om 23:59 uur je bestelling plaatst! Contact verliep ook goed. Snelle reactie.

T.K 15-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd op aangegeven datum

Makkelijk bestellen goede service, met het bestellen een andere aflevering dag aangeven en werd precies op de juiste dag bezorgd. mooie site met leuke artikelen en zeer aantrekkelijk geprijsd.

Harm 15-08-2018 Via de website gekocht

Snel verzonden, goede kwaliteit en goed ingepakt

Een fijne overzichtelijke site met goede zoekfunctie. Verder was de levering erg snel en goed! En de omschrijving was erg duidelijk!

Celine 15-08-2018 Via de website gekocht

Erg prettige winkel!

Wanneer ik cameraspullen nodig heb, bezoek ik vaak gelijk cameranu.nl. De winkel heeft bijna altijd hetgeen ik zoek, voor een goede prijs. Daarbij is de service en leveringstijd ook prima!

Gavin 15-08-2018 Via de website gekocht

Super makkelijk en Super snel

Ik heb een Online een camera besteld en daarna nog een camera tas en een lens- cleaning kit.
Het opzoeken en bestellen van wat ik wenste ging super makkelijk en snel.
Het was zeer duidelijk wat ik zou bestellen en na de zeer snelle bezorging was alles naar wens en compleet.
De bestellingen waren goed ingepakt en compleet!