Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bert.keuren. 26-08-2018 Via de website gekocht

nog nooit problemen gehad.

al vaker bij cameranu.nl besteld en altijd goed afgehandeld. (super service) laatste keer achtergrondrollen van 275 cm breed besteld. dag daarna al in huis.

Michiel 25-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle afhandeling

Inmiddels heb ik al veel camera spullen gekocht bij CameraNU en altijd worden de bestelde dingen snel geleverd. Snelle en accurate service, ook bij een deffect aan m'n camera werd ik snel geholpen en kreeg ik uiteindelijk zelfs een vervangend toestel van Fuji, maar geregeld door CameraNU.

Ron 25-08-2018 Via de website gekocht

Goede keuzes, snelle levering

Na wat zoeken naar dashcams had deze winkel een ruime keuze en erg aantrekkelijke prijzen, ook de levering binnen twee dagen is uitstekend te noemen en de optie om eventueel zelf naar een winkel te rijden vind ik erg fijn.

Noortje 25-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Zowel de winkel als de webshop bieden een uitstekende service. Ze nemen alle tijd om je te helpen en te informeren en als er onverhoopt toch iets is wat je wil ruilen dan doen ze hier absoluut niet moeilijk over. Onlangs in de winkel geweest waar ze een leuke aktie hadden die alleen in de winkel was en niet op de website stond. Na telefonisch kontakt was het geen enkel probleem om het alsnog te bestellen met de zelfde korting.
Fantastisch

Hans_074 24-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel, niets op aan te merken!

Smooth & easy; zoals het hoort en zoals je het verwacht. Eenvoudig, duidelijk, doen wat ze daarna beloven. Kortom, voorbeeld voor anderen.

Ingrid 24-08-2018 Via de website gekocht

Toppie

Altijd snel en goede service. Een aanrader, zowel online als in de winkel. Misschien niet de goedkoopste maar voor mij wel de beste.

Tom 24-08-2018 Via de website gekocht

Super snelgeleverd en een hele goedeservice

Duidelijke site met goede product informatie. De levering is erg snel en betrouwbaar. Retourneren (maar dat zal niet zo snel nodig zijn want je weet wat je koopt) is kinderspel.

leon 24-08-2018 Via de website gekocht

goede respons op klacht

snelle respons en afhandeling van klacht (scheur in camera strap); binnen twee weken had ik een vervangende (en verbeterde) versie gratis in huis. Cameranu.nl verzorgde de contacten met de leverancier.

John keurhorst 24-08-2018 Via de website gekocht

Super winkel/webshop

Ik was op zoek naar een ouder artikel.
Naar cameranu.nl gebeld en geduldig en vakkundig geholpen.
Dit artikel in webshop besteld en de volgende dag geleverd.

Lauravdb 24-08-2018 Via de website gekocht

Altijd hele goede service

Als altijd cameranu heeft prima service en hele snelle levering. Ik bestel hier vaak en nooit problemen gehad

Top zaak Top Service 24-08-2018 Via de website gekocht

Top Service

Mooie en duidelijke website en het belangrijkste de service is TOP en veel keuze en snelle levering geweldig !

Marianne L Buitelaar 23-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige behulpzame winkel!

Mijn Sony 100RXIII hier gekocht zeer tevreden over de voorlichting over het toestel ! er wordt alle tijd gebruikt en ook zeer tevreden over het toestel! Helaas in de vakantie bij een val mijn zonnekap verloren die was niet op voorraad....
speciaal voor mij besteld en vandaag binnen gekregen!
geweldig bedankt!

Hekkert 23-08-2018 Via de website gekocht

Levering zoals beloofd: prima product, op tijd en volledig

Helder keuzeproces door duidelijke specificaties en veel positieve reviews.
Bestelling erg eenvoudig en snel!
De camera binnen 10 minuten aan de praat gekregen. Kind kan de was doen.

Rob Dekker 23-08-2018 Via de website gekocht

Alles 100%

Prima webshop en een fantastische site met hele goede,breed bekeken informatie over het aan te willen schaffen product met zeer snelle levering via post.nl zonder gevaar van beschadiging.Ik heb al vaker iets gekocht en elke keer met 100% tevredenheid.

Nanon Boulanger 23-08-2018 Via de website gekocht

Prima service, klantgericht

Altijd snel antwoord, snelle levering, en persoonlijk advies. Ik heb regelmatig advies gekregen om een goedkopere keuze te maken als ik twijfelde over een aantal produkten. Dat is klantgericht zijn en langetermijndenken.

Mieke Uijttenboogaard 23-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en heel betrouwbaar.

Al meerdere malen heb ik iets gekocht bij CameraNu, soms in de winkel en soms online.
Wat je online bestelt heb je de volgende dag in huis, mits op voorraad natuurlijk. Altijd netjes verpakt en over de status van je bestelling wordt je goed geïnformeerd.

Richard 23-08-2018 Via de website gekocht

Fijne nekband voor een scherpe prijs

De nekband werd bij meerdere websites aangeboden, hier een hele scherpe prijs. Nette en snelle verzending. En blij met de band

Piet van de Laar 23-08-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Einhoven

Perfecte afspraken en service

Ik heb onlangs een demo-camera Panasonic lumix dmc-fz2000 gekocht via de shop, deze camera stond in Urk, en ik wilde deze ophalen in Eindhoven. Na een dag kon ik de camera al in Eindhoven in de winkel ophalen en alsnog beslissen of ik de camera wel wilde. Na de camera gekocht te hebben hadden ze alle tijd om me dingen uit te leggen betreft de accessoires die ik nog nodig had.
Daarna heb ik nog twee bestellingen gedaan, een polsband voor de camera en een schoonmaak set voor de lens, deze leveringen liepen gesmeerd. Ik zal zeker weer bij cameranu.nl bestellen als ik iets nodig heb.

wim 23-08-2018 Via de website gekocht

geweldige garantie

5 jaar garantie op een camera bewakings systeem, en snelle levering,goede en directe communicatie tijdens een betalings probleem wat bij mijn bank lag, bleek achteraf.

Peter 23-08-2018 Via de website gekocht

Makkelijk winkelen

Hele duidelijke website en vergelijkingen, goede keuze kunnen maken en prijs ook scherp.
Fijn winkelen achter de computer.

betsie ackermans 23-08-2018 Via de website gekocht

Service, in een woord geweldig

heb de site gevonden via google, makkelijke site, contact per telefoon super, antwoorden meteen, regelen meteen ,krijg antwoord per telefoon binnen half uur. komen hun beloftes na, retour binnen paar dagen geld terug. willen je meteen helpen per telefoon duidelijke uitleg nemen de tijd voor je. In een woord SUPER

Margreet 23-08-2018 Via de website gekocht

Vertrouwen

Al jaren bestel ik bij Cameranu , zelden maar dan ook zelden hebben ze mijn vertouwen in ze verbroken,
Dat kwam ook om dat ik iets bijzonders vroeg. 1 keer in al die jaren, dat mag je toch echt erop kunnen vertrouwen noemen.

Hoogland 23-08-2018 Via de website gekocht

Eerst kontakt opgenomen met de klantenservice met wat vragen over een externe hardeschijf. Nadat al mijn vragen naar tevredenheid waren beantwoord, heb ik hem besteld via de webshop. Bijkomend voordeel, hij was goedkoper als bij de mediamarkt!

Robin 23-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, snelle service!

Producten zijn makkelijk te vinden en alle specificaties staan erg overzichtelijk. Zou niet weten wat er beter kan.

Yvonne Rijneveld 23-08-2018 Via de website gekocht

Kobo E-reader uitstekend!

Dit is een duidelijke shop en had mijn e-reader al vlug gevonden!
Hij doet het uitmuntend.
Was vergeten om de USB kabel mee te bestellen, heb ik samen met degene waar ik mee mailde besproken, kreeg de verzendkosten gratis!
Ik heb een heleboel boekjes gedownload om te lezen, is echt heel goed!

Worseling 23-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Na telefonisch advies camera gekocht,snelle levering,5jaar garantie goede service er werken mensen met verstand van wat ze verkopen.

Jan Verdaasdonk 23-08-2018 Via de website gekocht

goede service en afwerking van de verkeerde bestelling

ik had zelf de verkeerde richtmicrofoon op aanraden van jullie gekocht, maar dat kon ik zeer goed terug sturen en kreeg te horen dat mijn camera niet meer te krijgen is, dus misschien toch maar een nieuwe kopen.

Melvin Hilverts 22-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

Duidelijke en vriendelijke verkoop.

Cameranu zit bij ons in de buurt, dus is het voor ons duidelijk dat we naar deze winkel gaan. De kwaliteit en service zijn goed en het is niet te ver weg. We hebben duidelijke informatie ontvangen, vervolgens werd gerespecteerd dat we erover na wilden denken, maar toen we meteen terug kwamen werd ons met alle plezier de info nogmaals verteld. Uiteindelijk een goede, snelle, duidelijke en vriendelijk verkoop. We zijn erg blij met onze lens en hebben er al veel plezier van gehad!

Panos 22-08-2018 Via de website gekocht

One of the most reliable camera stores in NL

This is a bit longer review that usual. I became a customer of CameraNU in April 2017 after switching from another camera store chain that I used for the 3 years before that. The reason that triggered the switch is that this store tried to sell a used lens, with clear usage marks as new, and that as well as the explanation afterwards broke the established trust.

I have placed about 40 orders with CameraNU grossing approx. 14k EUR. All the orders arrived on time and without problems. Whenever there was an issue CameraNU promptly replaced the DoA product without questions asked.

Recently, I ordered a Fujinon lens for a trip to S. Korea, as I was planning to bring a lighter kit. To my surprise, the order arrived with three days of delay and when I opened the box, I all I found was a red brick and some wrapping material. The lens had been removed. I reported it the issue to CameraNU and the immediately contacted PostNL to start an investigation. As the PostNL investigation was taking a very long time, CameraNU decided to send me a replacement lens so that I can bring it along on my trip. I understand that the seller is responsible for the delivery process of the package, but in this case it was 100% that PostNL and not CameraNU was to blame. This is the professional attitude hat distinguishes CameraNU from other photography gear retailers.

Finally, if you are DuPho member you get 5% discount in filters, flashes, batteries and bags and they have an excellent professional department.

Karin 22-08-2018 Via de website gekocht

Prachtig foto album!!

Na 5 maanden op Bali te zijn geweest was ik op zoek naar het perfecte album voor al mijn foto’s. In dit boek is voldoende ruimte en de uitstraling past helemaal bij de sfeer van de foto’s!

wilma Kleiker van Veen 22-08-2018 In de winkel gekocht

Hoog gewardeerde winkel/bedrijf

Via internet in contact gekomen met deze winkel, Enkele keren wat online besteld en ook de winkel bezocht in Urk. Waarom deze winkel. Ben tevreden over de klant vriendelijkheid , deskundigheid en de tijd die ze voor je nemen bij vragen en de informatie die ze geven . Heb totaal niet het gevoel dat ze me wat aan willen smeren. De bestellingen via online worden zoals men adverteert vlot en verzorgd bezorgt . Kort om een tevreden klant

Jozef 22-08-2018 Via de website gekocht

bestelling 16 gb sd kaartjes

Twee sd kaartjes besteld. Allereerst de kaartjes waren verreweg het goedkoopst en zijn zonder extra bezorgingskosten (aangetekend) opgestuurd. Alles met een snelheid zoals tegenwoordig van een webwinkel mag worden verwacht. Dik tevreden.

Schoep 22-08-2018 Via de website gekocht

Op tijd geleverd!!

De volgende dag was mijn product al thuis. Makkelijk vindbaar op internet. Goede prijs en zonder veel moeite besteld!!

Jan 22-08-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis. En dat doen ze dan ook.

Cameranu is een sympathieke winkel. Groot maar niet reusachtig. Het is een sexy winkel. Mooi assortiment, schitterende website. Goede prijzen. Ik bestel hier liever dan bij die andere grote partij.

Studio 217 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Wij bestellen hier veel voor ons bedrijf. Wij fotograferen producten en zijn een professionele studio die veel technische spullen nodig heeft om alles te laten werken. Soms bedenken we op het laatste moment dat we snel iets nodig hebben en Carmeranu.nl levert snel en netjes.

Alex 22-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

R2 camera van Foscam besteld - volgende dag thuis. Alles duidelijk, factuur via e-mail. De camera werkt prima, levering snel - dus geen vragen naar de winkel support.

hans@vandenhoed.nl 22-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service en aftersales.

Ik heb een Pentax lens besteld in bulk verpakking,
Zeer snel geleverd en een stuk goedkoper.
Toen ik op de website terug kwam zag ik dat er een zonnekap bij zat, gemaild naar cameranu.nl, bleek dat ik naar de verkeerde advertentie gekeken had. Maar geen probleem we sturen u een zonnekap naar keuze na.
Omdat u een goede klant bent.
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, en zal waarschijnlijk bij andere webshops niet meer gebeuren.
In iedergeval een hele goede service en aftersales, Chapeau cameranu.nl

Karine 22-08-2018 Via de website gekocht

Makkelijk te gebruiken statief

Ik was opzoek naar een statief en een 1 in 5 reflectiescherm. Aangezien ik een leek ben op gebied van fotografie heb ik de eerste en beste webshop op internet aangeklikt. Beide artikelen die ik zocht hadden ze en ze waren snel binnen! Ook erg makkelijk in gebruik. Het was een paar keer oefenen om het reflectiescherm in te klappen, maar het is gelukt :)

Atanga Udom 22-08-2018 Via de website gekocht

Great prices and service

I ordered two accessories for my Fujifilm X100F and they were at a great price and arrived the next day as scheduled. I received all the information I needed by email. It was great service.

Andre 22-08-2018 Via de website gekocht

tijdens mijn zoektocht naar een verrekijker, kwam ik al snel op deze prettige site terecht. mooie producten tegen scherpe prijzen, klantvriendelijk en doen wat ze beloven.

Steven 22-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige flexibiliteit bij bedrijfs-inkoop

Wijze van beantwoording van een specifieke vraag, afhandeling van de opdracht allemaal keurig op orde.

Petersav 22-08-2018 Via de website gekocht

Watertand bij het zien van al dat moois

CameraNu heeft een inspirerende site en een groot assortiment voor het kiezen van het juiste gereedschap tegen een redelijke prijs. De bestelling werd snel geleverd en bij ruilen werd het geld teruggestort.
Ik ben erg tevreden en zal bij een volgende aanschaf de site van CameraNu zeker weer raadplegen voor het juiste artikel. CameraNu is er voor U... en voor mij!

gerdien 22-08-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Paar x iets gekocht in de winkel zowel via de website, allemaal zoals je het wenst: adequaat, aandacht/uitleg en klantvriendelijk.
Niet te vergeten : de koffie. Want de winkel is zo populair dat je meestal even moet wachten

Greengiving 22-08-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Wij maken gebruik van jullie diensten, omdat we goed worden geholpen door het personeel. De levering wordt door jullie zelf aangeleverd. Prettig zaken doen dus!

Devilee52 21-08-2018 Via de website gekocht

Top speeltje loupedeck

De Loupedeck is volgens afspraak door Cameranu.nl zeer snel geleverd. dit is ook waar Cameranu.nl voor staat de service en voorwaarden op de site komen ze echt na. Top als je iets voor je werk snel nodig heb

Gerard Schillings. 21-08-2018 Via de website gekocht

Dit is dé voorbeeld winkel.

Cameranu.nl is al sinds jaren een begrip op fotografisch gebied, en ze bewijzen keer op keer dat dit zo blijft en zelfs beter wordt. Zelfs bij mijn laatste bestelling van 15€ is de service, prijs en levertijd het zelfde als wanneer ik een camera van 1500€ bestel. Dit is gewoon met een woord geweldig.
Dank je wel.

Janniek 21-08-2018 In de winkel gekocht
CameraNu op Urk.

Geweldige service!

Ik wilde in eerste instantie een objectief lenen voor mijn Nikon. Vandaar dat ik naar Cameranu ben gegaan, aangezien dat de enige winkel is waar ik van weet dat je veel dingen kunt huren. De medewerker van Cameranu heeft mij geweldig goed geholpen. Door meningen en adviezen heb ik uiteindelijk een objectief gekocht waar ik erg blij mee ben.

jorrit 21-08-2018 Via de website gekocht

Mooi product en snelle levering

Wat kan ik zeggen, leveren binnen de gestelde tijd en product is van goede kwaliteit voor een nette prijs

Danny 21-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering, erg tevreden!

Voor onze webshop en omdat we een kleine op komst hebben zochten we een goede spiegelreflex camera. Dit is uiteindelijke de Canon EOS 800D geworden. Deze last-minute besteld voor de cashback korting en ondanks dat er een stroomstoring was bij CameraNu.nl is de bestelling gewoon de volgende werkdag bezorgd, helemaal top!

Hans Helgers 21-08-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service

Ik heb een Leica V-lux gekocht en heb de camera afgehaald in de winkel in Eindhoven. Daar heb ik bij een kop koffie, een zeer uitgebreide uitleg van de camera gekregen.