Carin van Amerongen. TudorStyle 04-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische service.

Tussen oud en nieuw een nieuwe statief en objectief besteld. Natuurlijk weet je wel dat het extra druk is met de bezorging via post.nl tijdensdeze dagen. Camera.nu hield met netjes op de hoogte via de mail. Er was enige vertraging op gelopen en daar boden ze hun excuses voor aan. De dag dat uiteindelijk het pakket bezorgd werd kreeg ik een berichtje dat mijn pakket onderweg was voor bezorging. Natuurlijk gaat e.e.a automatisch maar toch wekt het vertrouwen en daar gaat het om. Dank je wel Camera.nu. De eerste fotobeelden van 2018 zijn alweer geschoten.

Hans Pouw 04-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service, productkennis en advies.

Duidelijke en informatieve website, prima telefonische ondersteuning en een prachtige shop in Urk. Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers met een zeer groot assortiment. Een beetje u vraagt en wij draaien.

Danny L 03-01-2018 In de winkel gekocht

Een eerlijk en duidelijk advies.

Wil je iets voor je camera hebben dan moet je na Cameranu toe.
ik wilde een statief of een monopod kopen maar wist niet precies wat en welke.
Na een eerlijk en advies stuurde het vriendelijke meisje ons na een collega die er meer van af wist.
waarom omdat ze willen dat je met het juiste product wat bij jouw wens past na buiten loopt en je niet zomaar wat aan smeren, daarom Cameranu

Frans van Dijk 03-01-2018 Via de website gekocht

Onverminderd goed!

Al velen jaren een trouwe klant. En dat is niet voor niets! Serieus wordt er ingegaan op mijn inhoudelijke vragen. Eventuele garantiezaken een keer voorgekomen, helaas) worden snel en netjes afgehandeld.

Mart 03-01-2018 Via de website gekocht

Op tijd en keurig geleverd

In eerste instantie moeite met bestellen. Verzending zou gratis zijn, maar er waren alleen opties voor € 25,- beschikbaar. Een simpel mailtje loste alles goed op waarna alles vlekkeloos verliep. Dat betekend dus niet alleen een goede levering, maar ze zijn nog bereikbaar ook.

Rob Hendriks 03-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, optimale afhandeling, petje af!!

Toen ik bij CameraNu.nl een fotocamera kocht en deze al had betaald, bleek deze camera niet te voldoen aan mijn eisen. Sterker nog, ik had de verkeerde fotocamera gekocht, en via PayPal betaald. Ik kon van CameraNu.nl het toetsel binnen 14 dagen retourneren, en ik kreeg binnen 2 dagen het aankoopbedrag terug. Een prima service, plus dito communicatie. Ik ben zeer tevreden over deze winkel en kan CameraNu.nl zeker aanbevelen, zeker omdat deze winkel nu maar liefst 5 jaar garantie geeft op een groot aantal producten.

Johan 03-01-2018 Via de website gekocht

Snel! Bijna altijd de volgende dag in huis!

Bij iedere bestelling weer verbaas ik mij dat ik altijd het bestelde - indien op voorraad - de volgende dag goed verpakt in huis krijg tegen een concurrerende prijs. Ook een vraag via email wordt vlot beantwoord.

Joep 03-01-2018 Via de website gekocht

Fijne service

De website is mooi overzichtelijk, de service is snel, en bovendien kreeg ik zeer snel antwoord op een vraag over mijn factuur.

Jaap 02-01-2018 Via de website gekocht

Dit is al mijn zoveelste bestelling bij CameraNU.nl. En net zoals eerder heeft deze site precies wat ik zocht, heb dit besteld en werd weer supersnel de volgende dag bezorgd.

Kim 02-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging!

En inderdaad nog dezelfde dag in huis, waardoor ik op tijd mijn kerstcadeau had. Ik kreeg zelfs een mail van de exacte bezorgtijd.

Bartvg 02-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, perfecte service

Canon EF 55-250 besteld als cadeau voor iemand anders besteld. I.v.m. persoonsgebonden garantie van 5 jaar alle medewerking van helpdesk gekregen om de garantie toch te behouden.
Zeer tevreden over de service en de snelle levering van Cameranu.

hanneke 31-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

k heb er graag een ritje over de dijk voor over

Cameranu is voor mij DE winkel, zowel online als de fysieke winkel in Urk. Er wordt tijd genomen voor vakkundig advies bij aankoop, maar ook de after sales en de service (minstens zo belangrijk) zijn uitstekend. Ik heb er altijd graag een ritje over de dijk Enkhuizen - Lelystad en een wachttijd (de koffie staat altijd klaar) voor over!

Michel 31-12-2017 Via de website gekocht

Snelle goeie service

Een duidelijke webshop . Goeie aantrekkelijke prijzen ..
Factuur en levering zijn perfect via mail Geregeld .
Kom hier graag vaker shoppen .

Jamcy 31-12-2017 Via de website gekocht

Perfect en snel geleverd

Bij Cameranu vond ik de beste aanbieding voor een Sony DSC-RX100V compact camera. Fijn om even een review op YouTube te kunnen zien en na een aantal verkenningen heb ik besloten tot de aankoop van dit toestel via Camranu. Het is perfect afgeleverd, netjes in de originele doos met verzegeling, goed verpakt. 's avonds besteld, volgende dag om 11:00 uur geleverd. Ook credits naar PostNL die dit weer voor elkaar krijgen. Ik heb van de klantenservice geen gebruik hoeven maken omdat alles OK was.

Co Loeffen 30-12-2017 Via de website gekocht

Kopen bij Cameranu is vertrouwd

Wordt hier altijd goed geholpen er wordt met je meegedacht en je wordt gewezen op alternatieven.
Ook via de chat snel en duidelijk antwoord.
Koop hier al jaren.

Paul 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering (ook tijdens de drukke kerstperiode)!

Ik heb vorige week een lens bij Cameranu.nl besteld, naast de goedkoopste online-aanbieder was de levering ook nog eens zeer snel. Al binnen 24 uur na bestelling had ik de lens binnen! Ondanks de drukke kerstperiode levert Cameranu.nl dus gewoon binnen de beloofde termijn.

Antoinette 30-12-2017 Via de website gekocht

Deze shop gekozen omdat het bij Kieskeurig de goedkoopste was. Hele snelle levering, wordt aangetekend verstuurd en er werd een tijdblok aangegeven van de bezorging wat perfect was.

nildo 29-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goed en klantgericht. Duidelijke communicatie richting de klant en supersnelle levering.
Chapeau.
Ik ben en blijf een zeer tevreden klant.

Marcel D 29-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering top communicatie

De levering gaat erg snel en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden waar het bestelde artikel zich bevindt!

Gert 29-12-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Fijne winkel om iets te bestellen , goede prijzen en razendsnel toegezonden.
Accu voor mijn camera s’ avonds besteld en de volgende ochtend geleverd.

Rina Zoet 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering !!

Ik heb hier al eerder aankopen gedaan, zo ook nu weer. Online een lens besteld , deze is diezelfde dag nog bezorgt !

Paco61 29-12-2017 Via de website gekocht

Op tijd bezorgd en goed verpakt.

De site is overzichtelijk en ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. De omschrijving is duidelijk en de afhandeling ging makkelijk.

adri van leeuwen 29-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

De gehele begeleiding van bestelling tot levering is top.
De keuze van produkten is veelzijdig.
De service van de mederwerkers omtrent het een of ander is zeer goed ze weten waar ze over praten.
Zonodig wordt per email zeer snel de nodige informatie gegeven.

brkmnpictures 29-12-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs, toch met een maar

Canon 5D mk ii aangeschaft als occasion, was een gok omdat er niet veel informatie was over de staat van het toestel. Er stond wel netjes bij dat er duidelijke gebruikssporen aanwezig zijn. Toch miste ik bijvoorbeeld het aantal clicks. Thuis heb ik het aantal clicks zelf gecontroleerd met EOSinfo en het bleken er ongeveer 94.000 te zijn, niet nieuw maar relatief weinig voor een toestel dat in 2008 op de markt kwam. Verder vind ik het niet erg dat er gebruikssporen op zitten.

Wat ik wel erg jammer vond is dat de sensor erg vies was. Dat ontdekte ik toen ik mijn fish-eye objectief er op zette en een foto van de blauwe lucht maakte, er zit veel stof op. Ik had verwacht dat deze schoon was gemaakt voordat de camera werd verkocht. Ik laat hem morgen zelf schoonmaken, op het nippertje, want maandag ga ik op vakantie en aan stoffige foto's heb ik niet veel ;-)

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-12-2017

Beste Thijs,

Hartelijk dank voor je review, en jammer dat de sensor van de camera zo vies was. Je had inderdaad mogen verwachten dat deze schoon gemaakt zou zijn voordat de camera werd verstuurd. We bieden je daarvoor onze excuses aan!

Inmiddels hebben we ook al even telefonisch contact met je gehad, en we zijn blij dat je met ons voorstel erg tevreden bent. We hopen dat je aan deze ervaring alsnog een hogere score wilt geven, en wensen je in ieder geval veel plezier van je "nieuwe" camera.

Groeten,
CameraNU.nl

G. H. L. 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

IK had al een keer bij deze shop besteld en was toen ook heel tevreden, daarom besloot ik ook deze keer bij hen te bestellen.

Simone Galavazi 28-12-2017 In de winkel gekocht
CameraNU.nl, Urk

Lekker Doortastend!

De website van CameraNU.nl is smullen, maar pas echt lekker wordt het als je met je ideeën tot aanschaf van een nieuwe camera of lens naar Urk rijdt en in de winkel -met Ruim Assortiment- kordaat geholpen wordt door één van de CameraNU-medewerkers. Je trekt je lot bij binnenkomst en eenmaal aan de beurt heb je altijd de hoofdprijs. Dat is mijn ervaring in de loop der jaren. Achter de balie tref je zonder uitzondering foto-idioten die van alles heel veel weten en binnen een specialisatie nog veel meer. "Ik heb mijn oog laten vallen op een Nikon spiegelreflexcamera, een D500 bv." In een amusant gesprek dat er op volgt geef ik aan dat ik veel reis, graag natuur fotografeer, boven en vooral ook onder water. "Maar heb je wel eens een Olympus EMD1-MarkII overwogen?!" Wacht even, als ik bij de Volkswagen dealer voor een VW Transporter kom, zadelen ze me toch ook niet op met een UP? Of als ik naar een banketbakker ga en aangeef een kerstkrans te willen kopen, waarom zou de banketbakker mij 5 krentenbollen adviseren? En toch, na een nog amusanter gesprek gelardeerd met feitenkennis, voorbeeld-foto's en "spreken uit eigen ervaring" keer ik geïntrigeerd huiswaarts. Met huiswerk: vergelijkend warenonderzoek. Uitkomst: CameraNU slaat de spijker op zijn kop! Opnieuw naar Urk en eenmaal weer thuis héél gelukkig met mijn nieuwe Olympus!

Frans 28-12-2017 In de winkel gekocht

Service zoals het hoort.

Hier kan je zien wat je koopt, scherpe prijzen, grote voorraad en service zoals het hoort.
Hier kom je zeker terug.

Lindsey 28-12-2017 Via de website gekocht

Na 18 uur besteld niet de volgende dag in huis

Camera wegens omstandig heden niet de volgende dag aangekomen. Wilde we graag ander adres opgeven omdat er dan niemand aan wezig is nee kan niet.. duss 3 dagen later bezorgen

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-12-2017

Hoi Lindsey,

We vinden het jammer dat we je hebben teleurgesteld. Als de bestelling in het bezorgproces van PostNL zit kunnen we helaas weinig voor je doen, hoe graag we zouden willen. Het afleveradres wijzigen kan jammer genoeg alleen door de ontvanger worden gedaan, en ook pas als het pakket een eerste keer is aangeboden.

We zouden wel voor je kunnen controleren of wij er in ieder geval alles aan hebben gedaan je bestelling op tijd te laten komen, maar dan ontvangen we graag even het ordernummer van je bestelling. En als we wat goed te maken hebben zullen we dat zeker niet nalaten!

In ieder geval onze excuses voor deze teleurstelling, en we hopen dat je ons een herkansing wilt geven!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Jakob 28-12-2017 Via de website gekocht

Product altijd op tijd

Cameranu is een goede fotozaak, wat men belooft doet men. Dat is de reden waarom ik voor Cameranu kies. Er is een grote keus, bijna geen nee te koop.

Kees 28-12-2017 Via de website gekocht

Prima behandeld

Ben al een tijdje klant en altijd prima geholpen.
Zelfs als je zelf een verkeerde bestelling doet is het geen enkel probleem om dit op te lossen.
En alles met een hele prettige snelheid en houding.
Geweldig

Kees 28-12-2017 Via de website gekocht

Naast een scherpe prijs ook een zeer goede service.

Omdat ik momenteel tijdelijk niet in staat ben bij winkels langs te gaan heb ik nu online gezocht naar een nieuwe camera. Omdat de site van Camerunu.nl niet voldoende info geeft betreft het samenstellen van een set ( alleen de basis ) dus maar gebeld met de klantenservice. Dikke pluim hiervoor, vriendelijk en kundige medewerkers en waar de medewerker niet direct een antwoord op wist werd ik hierover keurig en snel teruggebeld. Het contact was dermate vriendelijk en kundig dat ik heb besloten ondanks iets duurder uit te zijn toch bij Cameranu.nl te kopen. Super is ook de zelfde dag levering, geweldige service om de zelfde dag nog je nieuwe camera in huis te hebben!
Helaas de andere dag opnieuw moeten contacten in verband met een storing in de lens, opnieuw vriendelijke medewerker welke jammer genoeg niet direct een oplossing wist maar ik werd even later teruggebeld door een andere medewerker met een prima oplossing waardoor ik de andere dag een nieuwe lens in huis. De nieuwe lens was door de medewerkers eerst getest en kreeg dit ook via de mail teruggekoppeld, Super!
Al met al een zeer tevreden klant en ik kan Cameranu.nl absoluut aanraden aan iedereen die naast een scherpe prijs ook gesteld is op service.

Rozemijn Scholte 28-12-2017 Via de website gekocht

Super webshop!

Een goede service, snelle levering en een breed assortiment. Wat wil je nog meer?
Ik heb al een aantal keer een bestelling gedaan bij cameraNU, en ik ben over elke bestelling zeer tevreden geweest. Mijn bestellingen zijn telkens op tijd geleverd en er is ook nooit iets mis gegaan met mijn bestellingen. Ik zou deze webshop aan iedereen aanbevelen!

S. Kroes 28-12-2017 Via de website gekocht

Een vlotte levering

Altijd goede service, en ze weten waar ze over praten met elke vraag die je stelt. En de winkel is gezellig om daar door heen te lopen, koffie altijd klaar.

Corno 28-12-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, duidelijke website emt goed productadvies

Erg groot assortiment waarin ik makkelijk de onderdelen die ik nodig had kon vinden. Inclusief alternatieven. Ik heb uiteindelijk zelfs het alternatief gekocht. Bestel en betaal proces ging goed. Na betaling kreeg je net als bij CoolBlue een filmpje van een aantal medewerkers en het magazijn te zien.
Gekozen om dezelfde dag het pakketje nog te laten ontvangen. Rond de kerst was dat gratis. Dat is me erg goed bevallen, 's morgens rond 10:30 besteld, rond 18:30 werd het thuis bezorgd. Fantastisch!
Ook over de blog's met echte tips ben ik erg tevreden, geven naar mijn idee echt advies, zonder dat de verkoop taal er vanaf spat.

Jeroen 28-12-2017 Via de website gekocht

Goeie service en duidelijk website

Product makkelijk op de webshop kunnen vinden en bestellen. Netjes de volgende dag geleverd op de aangegeven locatie.

Kellis 28-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

Top advies eerlijk en oprecht.
Geen druk van uit verkopers.

Top winkel. Raad iedereen deze winkel aan

Lucas van Loenhout 27-12-2017 Via de website gekocht

Wat een supersnelle levering!!!

Ik had bij CameraNu een MagMod en een Magsphere voor op mijn flitser besteld en dezelfde dag werd via RedmijnPakketje de order geleverd. Erg nauwkeurig werd ik op de hoogte gehouden van de tijd van levering en op precies de aangegeven tijd kwam de vriendelijke chauffeur mijn pakje brengen! Erg goed!

Karin 27-12-2017 Via de website gekocht

Heel erg tevreden

Hele snelle levering ondanks de drukte van de feestdagen. Geen verzendkosten en wel aangetekende verzending. Ook het contact met de klantenservice was heel prettig en het probleem werd direct opgelost.

Joop 27-12-2017 In de winkel gekocht

Behulpzaam.

Ruim aanbod om uit te kiezen en behulpzame medewerkers. Ik had er al eens eerder iets gekocht en dat is toen ook goed bevallen.

Steef 27-12-2017 In de winkel gekocht

lensadapter PK naar Canon EOS

Prettige winkel met deskundig personeel wat tijd voor je neemt. Ben zeer tevreden over hun adviezen. Prima!

Njm.greiner 27-12-2017 Via de website gekocht

Goede snele service

Nikon lens gekocht plus nikon d3400 body had hier over nog een paar vragen had contact met cameraland urk ben netjes snel en goed geholpen

Chama 27-12-2017 Via de website gekocht

Super goed

Snel en netjes binnen 2 dagen geleverd betrouwbaar top ik heb altijd al goede ervaringen gehad met camera nu

Dirk 27-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch, zelfs dezelfde dag geleverd zonder extra kosten

Prachtig objectief en nog 1 jaar garantie op de koop toe ! Jammer dat de foto bij de tweedehands lens niet van de betreffende tweedehands lens was maar van internet geplukt. Hierdoor kreeg ik een oudere versie van de aangeboden lens. Voor € 2.499 is dat toch niet te veel moeite ?

Jan van der Veen 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Ik bestel altijd mijn spullen bij cameranu. Voor mij zitten er zat in de buurt van Rotterdam maar die kunnen niet tegen deze service op. Klantvriendelijkheid, schade tijdens verzenden word keurig opgelost. Website werkt goed en je word goed op de hoogte gehouden over de verzending. Levering keurig op tijd zoals afgesproken binnen 24 uur.
Voor mij een top zaak waar ik zeker bij terug kom!

Pieter Ward 27-12-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service!

Bij de aankoop van Nikon D750 heb ik een uitstekende service mogen ervaren bij CameraNu.nl. Zeergoede kennis is aanwezig, prettige uitleg en men neemt de tijd!

Pieter 26-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en prima service en info

Wij komen al jaren bij Cameranu zowel in de winkel als online.
Deskundig advies, snelle e goede service tegen nette prijzen. Wij zijn al 6 jaar "vaste" klant.

ELS 26-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige zaak

Heb hier reeds verschillende dingen gekocht voor mijn camera. Goed advies en kundige medewerkers welke moeite doen om je vragen te beantwoorden en mee te denken. Toppue

A.Streefkerk 26-12-2017 In de winkel gekocht
Cammeranu

Geweldige service en zijn goed op de hoogte van producten

Ik vindt de mensen aardig en ze leggen alles goed uit geven uitstekend advies over de producten en ze dringen niks op alleen advies

Dicky 25-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

In mijn zoektocht naar een tilt & shift lens stuitte ik op cameraNU. Hier heb ik de lens besteld. Ik werd perfect op de hoogte gehouden van de levering en had de lens binnen enkele dagen in huis. Bestellen in hun webshop is een makkie.

J. Groenendijk 24-12-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, heldere uitleg

eerst gebeld, goede heldere uitleg, meteen online besteld en perfect volgende dag geleverd, kan niet beter toch?