Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ties 13-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke contacten.

Er waren enige misverstanden betreffende de levering van een zoomlens van Nikon, maar alles werd zeer correct veranderd. Ik had er ook een lenscoat bij besteld, omdat dat een extra korting opleverde, maar helaas was de lenscoat niet op voorraad en aangezien ik de lens snel moest gebruiken, mocht ik toch de verleende korting houden, zodat ik ergens anders de lenscoat kon bestellen. Het bedrag werd zeer vlot weer op mijn rekening gestort, waarvoor hulde. Een tevreden klant.

Hans Dronten 13-11-2017 In de winkel gekocht
Urk

Snel vriendelijk en professioneel personeel service balie.

Voor de eerste keer hier mijn DSLR laten schoonmaken.
Na een telefoontje kon ik direct langskomen om vriendelijk en professioneel geholpen te worden onder het genot van een bak koffie.
Tijdens deze snelle service even lopen dromen op de pro afdeling 😉
Sensor weer schoon en zeker weer terug in de toekomst.
Met vriendelijke groet Hans Dronten

Wil 13-11-2017 Via de website gekocht

De site is gebruikersvriendelijk, zoekfunctie werkt goed. Ik kreeg de bestelde producten snel geleverd, aangetekend zonder extra kosten. Prima service.

Petrie 13-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Meteen de volgende dag gratis geleverd en goede service. Als het nodig is krijg je telefonisch advies.
Garantie en omruilen is prima geregeld.

Teun 13-11-2017 Via de website gekocht

SUPER!!

Niets, maar dan ook echt helemaal niets op aan te merken. Een perfecte en razendsnelle levering! Verpakking en bezorging was ook prima in orde.

Romy 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service !

Hele goede service, netjes afgeleverd op het juiste tijdstip! Hele fijne camera. Gekregen wat ik verwachte door de duidelijke omschrijving.

Nathalie 12-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Ik heb mijn product goedkoop kunnen aanschaffen via Camera.nu. Het werd snel geleverd zonder extra kosten. Het pakketje was goed ingepakt en is dus zonder beschadiging aan gekomen. Kortom ik ven erg tevreden!

Etienne 11-11-2017 Via de website gekocht

Buitenaards

ongelooflijk snelle en correcte service. de scherpe prijzen krijg je erbij😜
Gisteren, voor mijn bestelling,advies gevraagd per mail en het duurde geen 15’ of ik had al antwoord van David(klantenservice) met de professionel uitleg op mijn vraag en ik.......direct besteld
Doe zo verder!!!proficiat

Elsa Blaaser 11-11-2017 Via de website gekocht

Goed advies aan de telefoon en per e-mail. Snelle bezorging. Het artikel was niet voorradig, maar ik werd uitstekend op de hoogte gehouden, kreeg een bericht toen het weer binnen was.

G.Braam 11-11-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige ondersteuning en begeleiding bij aankoop Drone.

Ik heb hier mijn 3e drone gekocht vanwege de uitstekende begeleiding bij het maken van een keuze welke drone het best bij mij zou passen. Het meedenken van X was erg belangrijk bij het maken van mijn keuze. Je voelt als drone piloot direct of men iemand wil en kan begeleiden bij de aankoop van een technisch product als een DJI drone.
Toen ik de drone kwam halen werd vriendelijk ontvangen en was men zeer behulpzaam bij het in gebruik nemen van de DJI drone. Het was een verademing om je zo als klant te voelen. Ik heb direct nadat ik thuis was het bedrijf een mail gestuurd over de correcte en vriendelijke behandeling op het bedrijf.

Jack 11-11-2017 Via de website gekocht

Tegen geringe bijbetaling aankoop dezelfde dag geleverd

Bij CameraNu.nl bestaat de mogelijkheid om tegen een bijbetaling van nog geen 2 euro mijn bestelling dezelfde dag geleverd te krijgen. Daar heb ik gebruik van gemaakt en ik heb het pakketje inderdaad rond 16:00 uur ontvangen

Sjoukje 10-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prachtige overzichtelijk shop. En een supersnelle levering. Top top top.
Heerlijk om even rond te sneupen.

Erik Booij 10-11-2017 In de winkel gekocht
Urk

Keurig en netjes geholpen door een medewerker, die nog toen nog maar twee dagen in dienst was.
Hij verkocht mij wel de gewone cartridges, terwijl ik eigenlijk kwam voor de xl uitvoering.

Brenda 09-11-2017 Via de website gekocht

Goede lens voor top prijs!!

Ik was opzoek naar een nieuwe lens voor mijn camera. Ik maak foto's voor pure hobby dus wilde niet de hoofdprijs betalen. Toen kwam ik terecht bij cameranu.nl
Ik heb eerste gebeld voor meer informatie en werd keurig te woord gestaan en kon direct bestellen. Verdere afhandeling ook prima op orde, erg Fijn! En een super lens mogen ontvangen!!

Riena 09-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Dat je kunt kiezen over hoe je het bezorgd wil hebben. Wat ook bijzonder is, dat je met al je vragen bij hun kunt komen.

Reinier 09-11-2017 Via de website gekocht

Reinier

Snelle levering en de goedkoopste prijs! Alles heel netjes geregeld en de klantenservice was ook erg behulpzaam.

N. Geschiere 09-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Na het trekken van een nummertje werd ik gelijk geholpen en kreeg ik een goed en duidelijk advies. Ik ben erg blij met mijn aankoop en keer hier zeker terug!

Steven 09-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende bezorgservice

Al snel na de bestelling werd ik geïnformeerd over de stand van aflevering, wat voort ging tot na de bezorging. Ik was niet alleen klant bij bestelling en betaling, maar ook daarna

Rene Veen 08-11-2017 Via de website gekocht

Superservice!

Waarom geen 10? Ach zo houden we mekaar scherp. Nee, super service. Men reageert snel en had een klein issue, maar dat hebben ze GROOT opgelost. Ik heb gelukkig nog geen garantiezaak, maar ik ben daar nu ook niet bang voor. SUPER!!

Charles 08-11-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen.

Lens besteld die niet direct op voorraad was. Na 2 dagen bericht dat alles onderweg is met garantie van liefst 5 jaar. Top.

Charles Baker 07-11-2017 Via de website gekocht

It could not have been better!

I have been looking for translucent strobe globes everywhere. There were none in The Netherlands. The prices of these from the UK and China were ridiculous along with the postal. CameraNu had them in stock, super cheap with free shipping. I ordered them at 23:00, they arrive at 11:00 the next day.

Piet 07-11-2017 Via de website gekocht

helemaal tevreden

gewoon geweldig. ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van het gekochte product.
alles is naar wens verlopen.

SuzA1807 07-11-2017 Via de website gekocht

Prettige prijs, goede communicatie en service!

Ik bestelde een Xtorm XB099 Power Bank Go 4000mAh, die bij CameraNU het beste geprijsd bleek en zonder verzendkosten! De communicatie omtrent de voortgang over levering was duidelijk en volledig en de afspraken omtrent bezorging volledig conform de communicatie. Dus ik beveel deze webwinkel van harte aan : goede service en prima prijsstelling!

IDRO 07-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en eerlijke webshop!

Een camerawebshop die weet waar hij het over heeft. Ik heb een statief besteld en daar nog een vraag over gesteld via de webshop, direct en volledig beantwoord... Product kwam snel aan, en er was de optie om het product af te halen bij een dichtbijzijnde Primera. Omdat ik overdag werk, was dit voor mij de perfecte optie. Ook in dat opzicht dus echt prettig!

Richard 07-11-2017 Via de website gekocht

werkende "reminder" service, fijne communicatie

ik had aangegeven of ik een bericht kon krijgen wanneer het artikel weer beschikbaar was bij meerdere internetwinkels. Dit is de enige die daaraan voldeed. Een echte winkel schiep vertrouwen maar ben daar nooit geweest. Communicatie over je bestelling en tijdens de verzending was uitstekend. Geeft erg veel vertrouwen.

Paul 07-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon snel

Na eerst testen te hebben gelezen, verschillende webshops te hebben bezocht en prijsvergelijkingen te hebben gemaakt, heb ik mijn Canon EOS 80 d bij Cameranu gekocht. Camera was op voorraad, wat ik belangrijk vind, prijs was idem als bij andere shops en levering binnen een dag. Goede en snelle service, ideal betalingsgemak. Dag erop ook meteen de factuur per email binnen voor de administratie. Door deze ervaring een week later ook een nieuwe cameratas gekocht bij Cameranu.

Lisanne 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt, zodat er geen beschadigingen konden ontstaan en goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Wat ik ook prettig vond, was dat je zelf uit verschillende dagen kon kiezen voor levering.

Steven 06-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende bezorgservice

wiel90 06-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering van een goede camera met screen protector

ik wilde graag een screen protector bij deze camera (sony DSC-HX90V geleverd hebben daar het scherm van mijn vorige camera beschadigd is. alleen bij camera.nu kon ik screen protectors vinden en ze hebben mij uitstekend geholpen om de juiste te krijgen.

Kees Vermijn 06-11-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl geeft prima service

Alles was compleet en zag er prima uit. Jammer alleen dat Windows 10 hem niet als zodanig herkent. Ik heb de scanner een Rollei DF-S 500 SE daarom teruggestuurd en vlot mijn geld terugontvangen. CameraNU in Urk heeft mij verder prima geholpen en te woord gestaan.

Bart 06-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service die gelijk is aan grote webshops!

De webshop is erg helder en duidelijk. Ik kon makkelijk mijn product vinden (een gopro product). Ook was de verzending erg snel. Ik had mijn product de volgende dag al in huis. Al met al een kwaliteit gelijk aan de grotere verkopers als bol.com of wehkamp.nl. Ik zou hier zeker nog een keer een product kopen.

Marium 06-11-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke en deskundige medewerker

Op zaterdag was het erg druk. We moesten dus wachten . Ik vond het de moeite waard,want toen wij aan de beurt waren kregen wij ook alle aandacht , zodat ik het juiste product heb aangeschaft

KJER 06-11-2017 Via de website gekocht

Top apparatuur

voor dat geld is de flitser het helemaal waard
ik ga er van de week zeker nog 1 bij halen.
alleen maar goeie ervaringen met de producten en deals van Cameranu.

helemaal top

Dylan 05-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Mijn pakketje kwam heel en keurig binnen de afgesproken tijden aan.
De microfoon doet het goed en zat goed verpakt.

Ruben Plomp 05-11-2017 Via de website gekocht

Service 2.0 Zeker voor een webwinkel

Ik heb een strobe kit aangeschaft via cameranu Dit was een goede keus! Omdat het een last-minute investering was en niet veel research kon doen heb ik cameranu gebeld. Ze wisten de meeste vragen goed te beantwoorden en waren erg behulpzaam. Dit was wat ik nodig had. Tot in detail wisten ze mij te vertellen wat ik moest doen met de kit wanneer ik naar het vliegveld ging en een accu meenam in mijn handbagage. Erg tevreden. Levering was natuurlijk on-point! Echt top.

Peter Saffrie 05-11-2017 Via de website gekocht

Onderscheidende Webshop

Ik heb sinds kort een aantal bestellingen gedaan en deze club onderscheid zich in snelle en duidelijke communicatie zodat je met geen enkele vraag blijft zitten. Daarnaast snelle levering van prima producten.

Ruth Eppink 03-11-2017 Via de website gekocht

Dezelfde dag nog in huis

Ik heb onlangs voor het eerst besteld bij cameranu.nl. Ik was op zoek naar een Canon Eos 80D met enkele accessoires en bij veel webshops was deze duurder of uitverkocht. Bij het bestellen ontdekte ik dat ik de camera al dezelfde dag in huis kon hebben. Verzending is normaal gesproken gratis, maar voor 1,99 euro kon ik de bestelling die dag thuis laten bezorgen. Ik wilde 'm de volgende dag al gebruiken, dus heb ik van dat aanbod gebruikt gemaakt. Via een link kon ik precies zien hoe laat de koerier bij mij zou zijn, heel prettig. Alles werd keurig afgeleverd en was netjes verpakt. Mijn weekend kon niet beter beginnen!

S v d L 03-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, en goed!

Cameranu.nl heeft een ruim assortiment en heeft dit assortiment dan ook nog eens scherp geprijsd, dat maakt het simpel om voor cameranu.nl te kiezen. Goed verpakt en snel geleverd, precies wat een klant wilt wanneer hij 'relatief' dure aankopen online doet.

Gerard 03-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top behandeling

Zeer goede zaak duidelijk overzichtelijk soort bij soort personeel klantvriendelijk en meedenkend smeren je niet de duurste camera aan maar werk 1 die aan de eisen voldoen heel fijn dus echt een aanrader

Romy S 03-11-2017 Via de website gekocht

Top service & snelle verzending!

Heb het product netjes en snel binnen gekregen! Heel erg blij mee! CameraNU heeft een fijne webshop en nette service.

Klare 03-11-2017 Via de website gekocht

Daar wordt ik nou vrolijk van!

Voor mijn zoon heb ik een digitaaltekending besteld bij Cameranu. Ik had bij de opmerkingen geschreven dat het voor mijn lieve jarige zoon was. Ik kreeg een prachtig ingepakt pakketje, met een heel lief en grappig kaartje. Aan alles kon ik zien dat er iemand heel erg haar best had gedaan om er iets liefs en vrolijks van te maken. Fijn is dat! Ik kreeg er in ieder geval een heel goed humeur van. Dank dus!

Johnny 03-11-2017 Via de website gekocht

De service kan niet beter

hoe gemakkelijk het gaat om een nieuwe camera te kopen bij cameranu.
goede uitleg en de mensen zijn zeer vriendelijk

Jacob 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima service en alsnog snelle levering.

Bij het product dat ik wilde kopen stond de vermelding "tijdelijk uitverkocht". Bij telefonische navraag bleek dat de zending met het product over 4 weken gepland stond. Toch heb ik het besteld. Kreeg daarna mailtje dat ze de levertijd bij de fabrikant zouden navragen. Mijn bestelling is alsnog binnen 6 dagen geleverd. Chapeau !

Jeroen Veenker 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima produkt, handleiding en afterpay onvoldoende

Alles verloopt altijd prima. Je moet 2% kosten betalen bij Afterpay, of je het product nou houd of niet. Dat is geen service en veel te duur. Ik heb een lens van Pentax gekocht. Hier zat één verkeerde Nederlandstalige handleiding bij en één juiste maar die is vrij onvolledig en alleen in technisch Engels. Dat gebeurd veel vaker bij Pentax, heel slecht. Contact met Cameranu levert prima service, maar geen begrip of oplossing voor de strategie van Pentax.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-11-2017

Hoi Jeroen,

Fijn te horen dat je over ons tevreden bent, en we begrijpen dat de 6 die je ons geeft dan ook niet zozeer betrekking heeft op ons. We blijven steeds ons best doen je zo goed en deskundig mogelijk te helpen, en we blijven ook de belangen van onze klanten behartigen bij de verschillen de leveranciers en aan online winkelen verwante partijen.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

E van Arenthals 02-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste van Nederland

Goedkoopste van Nederland, wat mijn product betreft, en zeer snelle verzending.
Klantenservice tot 22:00 bereikbaar, was in mijn geval niet nodig.
Bestellen tot 23:59, en dan alsnog de volgende ochtend thuis.

Petra 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima, snelle service

Bij de producten was mij niet alles duidelijk, ik stelde een vraag aan de online helpdesk en kreeg gelijk antwoord. Om het voor de zekerheid te checken ging men in het magazijn nog eens extra kijken. Eenmaal het product de dag erna al in huis was ik erg verheugd. Nu maar even testen in de uitersten. Er staat nog wat op mijn verlanglijstje, het is fijn dat jullie dit allemaal voorradig hebben!

H.C. de Leeuw 01-11-2017 Via de website gekocht

Mooi snelle service

Snelle levering en ik werd zelfs nog gebeld toen het een dagje later bezorgd zou worden!!
Alleen had ik aangegeven dat het bij de buren bezorgd mocht worden, als ik niet thuis zou zijn, maar dat hebben ze niet gedaan. Ik vond een briefje in de bus, dat ze voor een dichte deur stonden.

Robin 01-11-2017 Via de website gekocht

Super

Snelle service, heldere en duidelijke mails en erg goede verpakking. De hele ervaring was professioneel en netjes, ik bestel zeker nog een keer bij cameranu!

Ernest 01-11-2017 Via de website gekocht

Goeie eerste ervaring

Goede informatie aan de telefoon. Daarna makkelijk bestellen en op tijd bezorgt. En achteraf betalen.

Ruud 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Gewoon gezocht online en op die manier bij camera.nu uitgekomen. Later via FB nog een vraag gesteld en ook toen snel en deskundig geholpen.