Deze score is berekend op basis van 2386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arjan 16-07-2019

Duidelijk en overzichtelijk product kiezen. Prima betalingsmogelijkheden, snelle en correct levering. Niets op aan te merken

Max 16-07-2019

Zoals gewoonlijk een snelle levertijd. Vol aan het genieten van de Fuji X-E3 bedankt Cameranu!

René 15-07-2019

Ik vind Cameranu.nl een prettiige en deskundige winkel. Personeel is vriendelijk en attent, Er wordt gedaan wat er beloofd wordt. Heb je wat nodig voor fotografie ga dan naar deze winkel. Met Paypal en creditcard worden ook geen kosten meer in rekening gebracht.

Clemence 15-07-2019

Geweldig blij! Op aangegeven dag is mijn lens bezorgd voor mijn canon. Op cameranu.nl heel veel gehad aan de filmpjes en recensies om de beste lens te vinden om mee te nemen naar Zuid-Afrika. Direct aan het oefenen geslagen en wat een mooie plaatjes :-). Blij met het resultaat.

Mervin 15-07-2019

Ik ben al een tijdje vaste klant bij cameranu, en ze hebben me nog nooit teleurgesteld! De levering is tot nu toe altijd de volgende dag in huis geweest met 0 beschadiging en 0 problemen. Bij heel veel producten heeft cameranu ook nog filmpjes gemaakt, waardoor je het product beter leert kennen. Helemaal top!

Helio 15-07-2019

Easy online purchase. Delivery was fast and everything went very smooth. They were one of the only shops only that accepted all kinds of credit cards, including American Express.

Michelle 14-07-2019

iK heb voor deze shop gekozen omdat ik hier een mooie flitser vod voor mijn Canon camera. De bezorging was super snel en ik ben zeer tevreden over de bezorging en mijn flitser.

Han 14-07-2019

Prima winkel voor een eerlijk advies. Oplossingsgericht. Bereid om een scherpe aanbieding van de concurrent te evenaren.
Nalevering wordt snel en goed geregeld. Klant wordt daarbij goed op de hoogte gehouden.

Peter 14-07-2019

De service is prima zeker als je contact op neemt via de telefoon en ze hebben altijd een oplossing voor problemen, persoonlijk heb ik er een goede leverancier aan.

Duinster 13-07-2019

Duidelijke website, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel.

Derk 13-07-2019

Na drie winkels te hebben vergeleken gekozen voor Cameranu.nl Als enige snelle beantwoording van de mail. Waarbij ook de inruilprijs boven verwachting was. Ook is de keuze ruim en zeer goede prijs. Maar bovenal zeer vriendelijke en vakkundug geholpen in de winkel. Niets dan lof.

Mark 13-07-2019

Zeer goede website en een prima service. Ze doen wat ze zeggen en leveren erg snel. Via email heb je altijd binnen 24 uur een reactie. Ik koop hier over het algemeen altijd mijn fotografie spullen en ben een zeer tevreden klant.

Jasper 12-07-2019

Klantgerichte webshop, goede service ! Iets besteld en het was zeer snel binnen!

Pedro Moreira 12-07-2019

Good price/value relation. Really handy KIT and easy to transport. Instructions could be a bit better, but if you are experienced it's quite intuitive.

Cornee 11-07-2019

De reden waarom ik deze shop heb gekozen is omdat de website heel overzichtelijk is. Ook het aanbod is heel groot en variërend in de shop.

Verder zijn de medewerkers heel klantvriendelijk en proberen ze je altijd te helpen in jouw voordeel.

Cecile 11-07-2019

Ik heb voor cameranu gekozen omdat deze online shop een duidelijke website heeft met de volledige specificatie van het camera toestel o.a. gewicht, juiste afmetingen. De belangrijkste specificaties daar waar je ze verwacht, goede afbeeldingen. Meer specificaties dan op andere websites. De levering was helemaal correct. Ook voor de bijbestelling. Alleen jammer dat er geen persoonlijk contact was met de verkoper, die had mij er dan kunnen op wijzen dat voor ik voor enkele tientjes meer de kitlens erbij had kunnen kopen. (Wat ik dan zou gedaan hebben). Die zat nu niet in de doos. Ik had gekozen voor een duurdere zoomlens bij de body. De cashback van Nikon op de body eiste veel pc werk met accounts en invullen e.d., foto’s maken van je aankoop, scannen van de barcodes enz. Tot hier toe nog geen cashback ontvangen. Maar dat is Nikon en niet Cameranu. Met een persoonlijke follow up ivm kitlens had ik een 10 gegeven.

Elwin 11-07-2019

Ik heb gekozen voor camarenu omdat het een zeer groot aanbod heeft, goede voorraad en de mensen die heb gesproken veel inhoudelijke technische product kennis hebben. ook de communicatie, ik koos bijvoorbeeld via whatsapp, verloop steen vast super vlot en met een bevredigend resultaat. Na het plaatsen van de order is de bestelling goed te volgens via postnl tacking en krijg je voldoende updates. ik blijf hier zeker vaker kopen

Henri 10-07-2019

Cameranu.nl springt boven de andere webshops uit in het gebied van fotografie en film. Dit blijkt uit de diverse aankopen die ik bij verschillende webshops heb gedaan. De omschrijving is over het algemeen duidelijk en compleet, daardoor heb je een duidelijk beeld van wat je koopt. Zo ook in mijn geval. De zending met spoed kwam zoals vermeld de volgende dag binnen de vermelde tijden. Het product was goed en degelijk verpakt en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ik kan Cameranu.nl zeker aanraden en ik ga daar zeker opnieuw bestellen. Keep up the good work!

Patrick Martens 10-07-2019

Zowel de webshop en de winkel is goed georganiseerd. We komen er graag en keuze in de winkel is prima. Het grote aanbod van artikelen op de webshop maakt het geheel een complete leverancier van video- en fotoartikelen. Snelle levering, zelfs tegen een kleine meerprijs op de dag zelf. Defecte artikelen worden snel gerepareerd of omgeruild voor een nieuwe. De werknemers bij cameranu proberen de klant over de reparatie of levering continue te informeren. Uit ervaring weet ik dat dit ook betekend dat soms negatief nieuws terug gekoppeld wordt.

sandra 10-07-2019

Voorheen bestelde ik altijd bij Fotobooms, maar nu dus voor het eerst bij cameranu.nl aangezien deze shops samengevoegd zijn. De bestelling kwam zoals van tevoren gecommuniceerd. Helemaal prima dus. Net zoals het product ook al moet ik daar nu nog mee aan de slag gaan.

Neil Kampherbeek 09-07-2019

Omdat ik een onderdeel van mijn statief stuk had en al bij de lokale camerashop heb geïnformeerd, die het niet kon leveren en mij verwees te zoeken op internet, heb ik contact via WhatsApp gezocht met cameranu.nl
Ideale manier van communiceren!
Ik had snel antwoord op de vraag over het betreffende onderdeel. Deze stond niet op de site maar ze gaven aan deze wel op voorraad te hebben.
Ze hebben mij een betaallink gestuurd en een dag later lag het onderdeel al op de mat!

Natalie 09-07-2019

Zeer tevreden met mijn nieuwe cameralens, precies zoals omschreven, goede en Snelle levering.

H.G. de Wit 09-07-2019

de snelle en goede afhandeling van de producten en het vriendelijke personeel, daarom koop ik bij Camera nu

Hondenhobby Ermelo 09-07-2019

Eerst gebeld met urk om extra info over de sony e f4 18-105, vriendelijke dame die van de hoed en de rand wist. ook de uitleg over de cashback aktie vond ik een extra service! omdat het al redelijk laat was vroeg ik of ik de lens nog de volgende dag kon verwachten. wegens drukte bij de verzender kon het evt een dag langer duren. volgende ochtend voor 10 uur al in huis.......

Glenn 09-07-2019

Zowel de webshop als de fysieke winkel bieden alles wat je foto/video hart begeert. De vriendelijke correcte en snelle manier van handelen in de winkel maar ook de beantwoording van e-mails en niet te vergeten goede prijzen en aanbiedingen maken het mijn favoriete shop.

Ik heb de afgelopen 1,5 jaar diverse Canon producten gekocht en onlangs ingeruild voor een Sony A7 III set. Ik beveel CameraNu.nl echt van harte aan!

Aukje Bakker 09-07-2019

Fijne winkel. Deskundig personeel. Na informatie over de fototas kon ik rustig zelf alle tassen bekijken en tussendoor nog een vraag stellen. Uiteindelijk heb ik in de winkel een keuze gemaakt. Ben zeer tevreden.

Rik de Ruijter 09-07-2019

Winkelen begint tegenwoordig voor veel mensen op het internet. Wat is er te krijgen en wie verkoopt het voor welke prijs? Cameranu heeft naar mijn mening al vele jaren een goede website, een ruim assortiment, scherpe prijzen en een prima service. Zoeken, vergelijken, bestellen en betalen gaat eenvoudig en vlot. Veel nog in Nederland uit te komen producten zijn vooraf te reserveren. Vragen en opmerkingen worden vlot en vakkundig beantwoord en men denkt graag met je mee. Na de bestelling en betaling houdt Cameranu je keurig op de hoogte van de voortgang en producten worden indien op voorraad snel verstuurd. Mocht je niet tevreden zijn over je aankoop of nog vragen hebben, dan biedt Cameranu altijd prima service. Ik ben al vele jaren klant van Cameranu en ik ben nog nooit teleurgesteld, dat geeft aan hoe goed de kwaliteit van deze winkel is.

Richard 09-07-2019

Vlotte levering en goed verpakt. Ik heb Gopro Black 7 gekocht tezamen met ene Jupio batterypack. In tegenstelling tot andere website is de batterypack erg goed.

CR 09-07-2019

Ik heb een onderwaterhoes voor een fototoestel besteld nadat ik eerst gebeld had.
Vriendelijk te woord gestaan, goede uitleg gehad en keurig op tijd ontvangen.
Perfect.

Geert 08-07-2019

Alles volgens bestelling keurig geleverd. 5 jaar garantie zonder gezeur (staat vermeld op de factuur, je hoeft geen formulieren in te vullen).

jean 08-07-2019

Cameranu.nl leverde mijn bestelde spullen op tijd en netjes verpakt. Niks mis mee!

Lorena 08-07-2019

I have bought many times from this shop. The services is quick, I can have it delivered to a Post.NL location which is more convenient and the product description is always clear and detailed. Prices are similar to those of other big photo camera retailers but because of the good customer service I prefer to buy from them.

Cor Visser 08-07-2019

Bij de aanschaf van de Nikon D500 en nieuwe lens en toebehoren ben ik zeer vriendelijk en vakbekwaam geholpen en mocht ook enkele gebruikers tips ontvangen.
Deze winkel is echt een aanrader zeker als je ook nog technische informatie wil hebben.
Ga als ik nog uitbreiding op mijn set wil hebben zeker weer naar Camera NU in Urk.

Marion 08-07-2019

prima webshop! goede bereikbaarheid en goede service!
Wl jammer dat je bij retourneren zelf de portokosten moet betalen, zelfs als je wilt omruilen en dus een ander objectief wilt bestellen van rond de 400,-

Christel 07-07-2019

Ik had met spoed een XQD-geheugenkaart nodig en bij CameraNU.nl kon ik deze vinden tegen een goede prijs en werd deze de volgende dag al geleverd zodat ik meteen aan de slag kon.

Peter 07-07-2019

Ik haal mijn camera producten altijd bij cameranu.nl. Snelle levering en goede communicatie. Verder een uitgebreid assortiment aan producten. Site is overzichtelijk en professioneel. Ga zo door!

R. Steuper 07-07-2019

Cameranu.nl is voor mij de beste op het gebied van camera's en toebehoren.
makkelijke n overzichtelijke website, zeer goede service, en helpdesk. Maar ookj de fisieke winkels zijn echt op en top in orde, zowel de winkels zelf als ook de deskundige en behulpzame werknemers.

Tom Brusse 07-07-2019

ik kan er kort over zijn,krijg via de telefoon,keurige informatie. over het te bestellen product. en ook de verzendkosten zijn zeer acceptabel.,vervolgens vandaag besteld morgen in huis.
Tot een volgende keer gr tom Brusse Bergen op Zoom.

Hans 07-07-2019

Vriendelijk personeel. Met de zending ging het wat moeilijk, maar ze waren heel behulpzaam en heel goed zijn we geholpen.

Wim 06-07-2019

Telefonisch contact, zeer professionele bij de begeleiding tot aankoop. Ze gaan niet voor het duurste artikel maar luisteren naar wat je nodig hebt en laten je zelf beslissen.

Marian 06-07-2019

Alle contacten die ik gehad heb waren prettig. Vriendelijke medewerkers en deskundig, persoonlijk advies. Meedenken in wat je nodig hebt. Inmiddels 2 body’s en diverse lenzen gekocht. Ik kreeg 1 keer telefonisch tegenstrijdige berichten en na doorvragen werd de eerder toegezegde aanbieding geleverd.
Prettige winkel en meer dan tevreden. Ook voor de toekomst zeker klant bij Camera.nu. Nog lang niet mijn uitrusting compleet.

Cas 06-07-2019

Ik had geen ervaring met cameranu.nl voor de aanschaf van camera's, objectieven of fototoebehoren van welke soort dan ook. Ik heb daarom eerst maar eens gekeken op Kieskeurig.nl. Daarbij bleek de rating hoog te zijn. Ik ben niet teleurgesteld. Het bestelde Tamron occasion objectief leek wel nieuw uit de fabriek te komen! En geleverd binnen een dag! Ik kan cameranu.nl alleen maar van harte aanbevelen.

Geurt 05-07-2019

Regelmatig wat fotospullen bij Cameranu gekocht, altijd via de Webshop. Nu moest ik in de buurt zijn en heb ik de winkel bezocht, ik wilde een Spyderpro kopen om mijn monitor te calibreren. Het apparaat was op voorraad en ik ben keurig geholpen. Gezien mijn ervaringen met de webshop had ik ook niet anders verwacht. Top bedrijf!

Anneke den Hartigh 05-07-2019

Super fijne winkel! Het duurt even voor je aan de beurt bent, maar het systeem werkt perfect! Je wordt op nummer geholpen. Maar als je aan de beurt bent hebben ze echt alle aandacht en tijd voor je! Wij zijn geholpen met al onze vragen. Tevens heeft zij uitgelegd hoe ik mijn foto's via mijn mobiel kon maken en heeft ze de app voor mij gedownload en uitgelegd. Allemaal extra service. Ook goed advies. Niet het duurste willen verkopen maar producten die ik echt goed kan gebruiken. TOP winkel!

Johan Schaerlaeckens 05-07-2019

Geweldige sevice, deskundig advies, betrouwbaar. De mogelijkheid om te chatten levert veel gewenste info en lost elk mogelijk probleem/misverstand op. Na de aankoop van mijn panasonic videocamera met bijpassende shoe-adapter en externe microfoon hebben jullie er een vaste klant bij.

K. Somers 05-07-2019

Super service! Ik had een verkeerd leveringsadres ingegeven. Via whatsapp had ik een zeer korte lijn met één van de medewerkers die dit zeer efficiënt heeft opgelost. Ik kan hen alleen maar aanbevelen. Werd ook zeer snel geleverd. Dank u Cameranu.nl!

M. Gerritsen 05-07-2019

Cameranu.nl is een webshop van deze tijd: helder, duidelijk, eerlijk.
Snelle en correcte levering.
De klant is hier nog echt koning!

Paul 04-07-2019

Keurig geleverd mooie prijs en volgens afspraak op tijd geleverd. Goede en correcte productomschrijving.

Bert 04-07-2019

Recent de 10 / 18 mm groothoekzoom van SONY aangeschaft voor de systeem camera Sony A6000 serie. Met verlengingsfactor maakt dat max, 15 mm. groothoek t.o.v. analoog.
Dit is te vergelijken met de max. groothoek op de full frame 16 / 35 van Canon (oude versie). Mijn eerste indruk is dat het genoemde Sony objectief niet onder doet voor de dubbel geprijsde Canon. . En dat met heel wat minder sjouwen. Maar ben me bewust dat elke vergelijking ergens mank gaat.

Jelte de Jong 04-07-2019

Top service en supersnelle levering.
Erg tevreden over CameraNU, bestel hier eigenlijk al mijn gear.