Deze score is berekend op basis van 2351 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 15-02-2020

Al jaren trouwe klant bij Camera.nu, nu online een objectief gekocht. Heel tevreden over de service en de snelle levering. Fijn gebruik gemaakt van de vergelijkingstool op de site.

Peter 15-02-2020

Goede website, correcte communicatie, uitgebreid assortiment. Ik kocht een Godox S2 speedlight bracket, deze was niet op voorraad, maar dit werd correct gecommuniceerd, en een weekje later geleverd.

Jorgen 15-02-2020

Fijne en goede uitleg en advies bij het kopen van een digitale camera. Opmerkelijk website had ik al voor informatie kunnen vinden. In de winkel in alle rust de camera’s uit kunnen proberen.

Frans Westerveen 15-02-2020

We waren opzoek naar een goede prettige verrekijker. Ondanks dat het stervend druk was, werden we prima geholpen. De verkoper was zeer deskundig en had alle tijd voor ons.
We hebben verschillende kijkers getest in de prijscategorie van honderd tot tweeduizend euro.
We hebben uiteindelijk gekozen voor de BYNOLYT STRORK 8x42.
Een prima kijker! Waterdicht, prettig scherp te stellen. We waren beide enthousiast over de prijs/kwaliteit verhouding!!!

Arnold 15-02-2020

Zaterdagmorgen voor een verrekijker naar Urk. Even moeten wachten op de verkoper die een duidelijke en interessante uitleg gaf waar je op moet letten bij aanschaf. We dachten zo maar even te kijken en te kopen maar er komt meer bij kijken Ging voor ons maar om een simpel huis tuin kijkertje maar toch blij met het ruime uitleg en advies.

André 15-02-2020

Positief:

-Ik werd snel geholpen
-Voorraad camera's aanwezig
-vriendelijk personeel
-deskundig personeel, wel een beetje pushen naar systeemcamera's
-Testen apparatuur met eigen lenzen

Minder positief:

-weinig inruil voor mijn objectieven en helemaal niet voor mijn D300 camera's. Bij aanschaf van meer dan 4000 euro iets meer verwacht.
-niet meegedacht over een kaartlezer voir de xqd kaart.

Pieter Wigman 15-02-2020

Heb bij Cameranu mijn tweede godox SK400 II aangeschaft. Ben heel tevreden over deze studio flitser. kan nu bijden flitsers bedienen vanaf mijn Godox Xpro (N) levering supper snel. 10 plus.

Mariusz 15-02-2020

Super winkel, beste prijzen! Echt snelle verzending via PostNL ... Ik zou Cameranu aanbevelen !!

Grenda 15-02-2020

Super blij met mijn aankoop een trouwalbum.
We zijn pas getrouwd en we zochten een album voor de foto's die gemaakt waren.
Camaranu.nl had mega mooie albums maar die wat wij hebben gekozen knalde er uit en de prijs is echt goed niet te duur gewoon goed.
Hadden de album op vrijdags besteld en op zaterdag al binnen super snelle en goede service dank je wel..xx..

roos 15-02-2020

Ik kies meestal voor Cameranu omdat de service top is. De medewerkers denken echt met je mee voor een oplossing, ook als het betekent dat ze dan minder verkopen. Maar zo houd je wel blije klanten! :)

Johnny Kalf 14-02-2020

De Keuze is Reuze de verpakking toppie en de levering als de windt super dus kan niet beter

Betty 14-02-2020

Camera nu is een super zaak waar ze echt verstand van de apparatuur hebben. De koffie/thee staat altijd klaar , waarbij je de gast vrijheid dus echt merkt. Wil je foto apparatuur aanschaffen zou ik zeker even naar Urk rijden en je laten voorlichten

Fotomansje 14-02-2020

De offline shop is een mooie winkel, waar je rustig alles kunt bekijken. Kom je er niet uit, er is altijd wel een hulpvaardige die je maar wat graag te woord wil staan. Goed advies zonder opdringerig te zijn. Online, alles onder handbereik, ruim assortiment, makkelijke site en bestellen gaat probleemloos.

Ritske 14-02-2020

Prima vestiging van Cameranu.nl in Urk. Voorheen had ik al eens wat besteld via Internet en deze artikelen werden uiteraard keurig bezorgd en verzorgd. Maar kort geleden ben ik naar de vestiging in Urk gegaan om daar een Nikon Coolpix 950 te zien.
Ben nog nooit eerder in die winkel geweest en het komt dan ook eerst een beetje vreemd over.
Bij binnenkomst via een zuil aanmelden voor b.v. verkoop. De medewerkers zitten achter een balie en de klanten staan voor de balie. Op zich heb ik na gewenning er geen moeite meer mee, maar misschien zou het voor de klant ook leuk zijn als hij of zij er ook op een kruk bij kan gaan zitten.

Ik ben na een tijdje na goed te zijn geïnformeerd te zijn met de Nikon naar huis, maar na enige dagen kwam ik er achter dat het toch niet mijn apparaat was, gezien ik een spiegelreflexcamera hiervoor had.
En dan is dit heel iets anders.
Maar geen probleem bij Cameranu.nl, want ik mocht het toestel komen omruilen. Dus voor de tweede keer er heen en heb na een zeer uitgebreid gesprek met de verkoper weer voor een spiegelreflexcamera gekozen met bijbehorende lens.

De verkoper nam alle moeite om je goed in te lichten van de mogelijkheden en mocht het voor de ander klanten wat langer gaan duren, dan kunnen die een bakje koffie nemen.

Kortom ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl en zal indien nodig ook zeker terug komen. Via internet of persoonlijk weer even naar de winkel te rijden.

Mijn complimenten.

Jafeth 14-02-2020

Cameranu is een hele fijne site en shop! De site zelf ziet er netjes en betrouwbaar uit. Ik heb ervoor gekozen om wat bij cameranu te bestellen omdat het veilig en vertrouwd uitzag. Ik heb al vaker dingen besteld bij cameranu en elke keer is het weer top geregeld! Complimenten Cameranu! Wat fijn was aan de site is dat je als er iemand online is er mee kan chatten via de site of via whatsapp. Ik heb aan een werknemer vragen kunnen stellen en daar kreeg ik vriendelijk en goed antwoord op. Bij alle spullen die ik bij cameranu heb besteld kwamen op tijd aan. Morgen in huis is ook echt morgen in huis. Ik denk dat ik 7 grote losse dingen heb gekocht bij cameranu en ben nog steeds enthousiast. Conclusie koop je spullen bij cameranu, betrouwbaar en veilig, op tijd levering. 1 woord = fantastisch!

frank 14-02-2020

Bij de aankoop van een verrekijker ben ik uitstekend en uitvoerig geadviseerd.

John Banken 14-02-2020

Een uitstekend service. Persoonlijk vind ik het best lastig om via de webshop een keuze te maken. Onlangs had ik enkele producten besteld maar kreeg achteraf toch twijfel. Vervolgens heb ik gebeld en werd ik uitstekend begeleid door een medewerker ( Gorden) en heeft hij mij een uitstekend advies gegeven. De levering was precies conform afspraak ( advies) na het testen van de door aangekochte goederen was ik zeer tevreden over de resultaat ( prestatie) van mijn aankoop.

F.Gordijn 14-02-2020

Mooie scanner gekocht. Was snel te vinden en voor een mooie prijs.
Goed op de hoogte gehouden na de koop. Perfect geregeld.

jasna 14-02-2020

Personeel is aardig, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Ze nemen uitgebreid tijd om je te helpen.

Heiny Sonnenberg 14-02-2020

CameraNu is voor mij een winkel waar ik een eerlijk advies krijg en altijd met vragen terecht kan ook al zou ik niets nodig hebben. Niets is teveel om een eerlijk advies te geven. ze willen graag verkopen maar zijn altijd reëel om aan te geven iets wel of niet te doen. Ik kom nog wel eens in de vestiging in Apeldoor en kan dit adres aan iedereen aanbevelen.

Leon 14-02-2020

Kijk, zul je altijd zien; net als je op reis gaat naar een ver land, merk je dat je op iets mis grijpt.
In dit geval snel besteld bij CameraNu, en prompt de volgende dag bezorgd. Nu kunnen we met een gerust hart op weg naar Afrika.

Bedankt jongens van CameraNu voor de pico service.

Jack 14-02-2020

Ik heb het boek besteld " Photoshop Tools", en ik had het de volgende dag al binnen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van jouw bestelling.

Cae 14-02-2020

Ruim aanbod en snelle levering !
Zeer Laat besteld op de avond en toch de dag erna geleverd! Echt één aanrader!!!

hobbyfotograaf 13-02-2020

De spullen van cameranu.nl zijn prima van kwaliteit en worden vlot geleverd. absoluut niets mis mee. Ik heb in het verleden regelmatig spullen besteld, maar om heel eerlijk te zijn steeds minder.
Ik weet niet of ik er overheen kijk, maar ik kan het nergens vinden. Bij een andere grote webshop kan je de bestelde spullen bij een post nl punt in de buurt laten afgeven zodat je het na het werk kunt ophalen. Bij cameranu is dat naar mijn weten niet mogelijk en moet je thuis zijn en tekenen voor ontvangst, dus bij buren afgeven is ook lastig ivm tekenen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-02-2020

Goedendag!

Bij ons is het zeker mogelijk om je bestelling bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Ik zie dat het echter bij jouw bestelde producten in onze backoffice niet helemaal goed stond. Dit heb ik aangepast. Mocht je in de toekomst problemen hebben hiermee kan je ons altijd telefonisch bereiken dan kunnen we het direct voor je oplossen!

Fijne dag gewenst,
CameraNu.nl

HJ 13-02-2020

Duidelijke website waarop het gemakkelijk navigeren is. Goede prijs-kwaliteitsverhouding: snelle levering tegen redelijke prijzen.
Ik had een flitsset gekocht waar iets aan ontbrak. Na een telefoontje werd dit alsnog snel geleverd.
Klantvriendelijk.

Jan Groenhof 13-02-2020

De webwinkel is zeer overzichtelijk. Duidelijke informatie over de camera's.
Camera's die je hebt bekeken worden onthouden, zodat je terug kunt kijken.
Camera.nu blijkt de goedkoopste te zijn. Bezorging al na 1 dag binnen de aangegeven tijd.

demBob 13-02-2020

Uitstekende communicatie en heel snelle afhandeling van mijn bestelling. Correcte zakelijke factuur en levering in België op zaterdag.

Job 13-02-2020

Duidelijke webwinkel met goede prijzen en levering zoals aangegeven. Keurig verpakt, gewoon niets op aan te merken. Ik miste wel een productfilmpje van het product dat ik gekocht heb, dat heb ik elders bekeken, maar toch bij Cameranu besteld, en daar heb ik geen spijt van.

luc 13-02-2020

Coole service, snelle reactie bij extra vragen, dik in orde.
Door een hapering van de internetverbinding ging er aanvankelijk iets is met het betalen, maar via mail werd dit snel en doeltreffend opgelost!

tonnie 13-02-2020

Snelle levering van een nieuwe laowa lens i.v.m defect van de oude lens. Prima service

nurdianna 13-02-2020

Ruim assortiment. Goedkoper dan bij andere aanbieders en wat ik had besteld was de volgende dag in huis. Top!

Adrie Hottinga 12-02-2020

Keuze is gebaseerd op goede informatie via internet,maar ook aanwezigheid op bijv. landelijke SOVON dag. Tijd die wordt gestoken om in de winkel in Urk je te helpen bij de keuze voor aanschaf
van materiaal is prima. In mijn situatie voor aanschaf nieuw statief en kop voor swarovski telescoop prima voorlichting.

Felicia 12-02-2020

Wanneer ik een product wil aanschaffen zoek ik eigenlijk altijd de goedkoopste uit wanneer ik hier nog geen vaste winkel voor heb. Ik vergelijk altijd goed de prijzen met elkaar (en neem daar ook de verzendkosten in mee). Dat proces begint echter pas nadat ik zeker weet welk product ik wil hebben. CameraNU heeft duidelijke productomschrijvingen en de moderne gebruiksvriendelijke website maakte het een gemakkelijke keuze! De verzending was uitermate snel de deur uit, volgende dag lag het pakket klaar bij de plaatselijke supermarkt. Alles compleet en netjes verzorgd ingepakt, ik ben een zeer tevreden klant! Ik trek alleen wel 1 punt af omdat er gekozen was voor plastic als beschermende vulling in plaats van een milieuvriendelijkere optie en laten we eerlijk wezen, anno 2020 is daar niet echt meer een goede reden voor. Wie weet volgende keer een 10!

Thomas Jansen 12-02-2020

Levering erg snel. Producten volgens beschrijving. Klantenservice heeft me prima geholpen om het juiste product te vinden.

Jaap 12-02-2020

Goede shop
Snelle respons, scherpe prijzen , snelle levering van product.
Ik zal deze winkel zeker aanbevelen.

Kees 12-02-2020

Het artikel wat ik wilde hebben was bij CameraNu het voordeligst. De website van CameraNu is toegankelijk en handig. De bestelling en levering ging heel goed.
Het was echt: "vandaag besteld, morgen in huis".

Jos M 12-02-2020

Ik was op zoek naar een verrekijker. Ik vond de hulp bij het kiezen en de uitleg over de kijkers zeer deskundig. Ik heb dezelfde middag een kijker gekocht.

Hendrik 12-02-2020

Verkoop-sters denken met je mee.
Ook via de chat meteen actie en per mail een overzicht van de chat contacten.
Goede service.
Grote pluim!

oTTo 12-02-2020

Warme Douche_

De prijs was de trigger voor de aankoop via deze Webshop. Voor 23:59 is de volgende dag in huis en dat verdient wat mij betreft een dikke pluim. Zeker gezien de nazorg die aangeboden werd door een tekort in het magazijn bleek later.

Echter las ik 's morgens in de mailtje (van 00:15) dat er problemen waren met de levering. Die ochtend werd ik telefonisch op de hoogte gebracht dat er een artikel toch niet op voorraad was, foutje van hun werd er geroepen. Kreeg de vraag of ik kon wachten, maar vroeg zelf om een alternatief. Gevolg was dat er andere (duurdere) AA-batterijen werden aangeleverd en dat voor dezelfde prijs. Hiermee ging ik akkoord en werd de gehele bestelling per direct verstuurd en had ik 's avonds na 21:00 toch mijn complete bestelling in huis.

Dit vind ik nu eens service waar andere nog van kunnen leren, CameraNU voor jullie allen een warme douche. Ik ben meer dan tevreden hoe dit is verlopen.

Bedankt

YN 12-02-2020

De service is erg goed, het is een zeer goede plek om camera- en aanverwante producten te kopen.

Jan Sibie 12-02-2020

Supersnelle levering en een enorme sortering waaruit het niet altijd even gemakkelijk kiezen is via de zoekfunctie. Kan de zoekfunctie iets niet vinden, varieer dan een beetje met de naam van wat je zoekt want dat is wel erg kritisch. Een kleine verandering bij het zoeken doet dan wonderen om iets toch tevoorschijn te halen. Want de kans dat het er wel degelijk is, is groot.

John 12-02-2020

Snelle levering ondanks door fout van post.nl door contact met Cameranu.nl alles goed opgelost,de volgende keer bestel ik weer daar.

Jeroen Kesselaar 12-02-2020

Mensen weten wat ze verkopen. Ook denken ze mee met levering en houden ze je persoonlijk op de hoogte als iets niet op voorraad is. Top zaak!

Nanno 12-02-2020

Prima informatie op de website. Daarna een snelle levering met informatie over de voortgang per e-mail. Kan niet beter.

Drummertje 12-02-2020

Het is een webshop met een fijne zoekfunctie om je product te bekijken en te vergelijken, makkelijk en duidelijk.
De belofte van levering is helemaal top, maken waar wat ze beloven. Camera die gekocht is voldoet ook aan de wensen. Een zeer tevreden klant!

Remco 12-02-2020

De rits van mij camera rugzak was kapot gegaan. Ben met de tas terug gegaan naar de winkel om te zien of deze gerepareerd kon worden. Toen bleek dat reparatie niet mogelijk was en dat de tas ook niet meer leverbaar was, mocht ik een vergelijkbaar model van een ander merk uitzoeken. Uitstekende service !

Nicole 12-02-2020

Alles heel duidelijk op de website vooral het aanbieden van nevenproducten bij het product. supersnelle levering. TOP!

Rob 12-02-2020

Via de email werd ik snel en duidelijk geholpen bij een vraag over de aanschaf van een produkt op de site.

H. Luijcx 12-02-2020

Was op zoek naar een goede oplader voor batterijen. Prima advies gekregen. Na bestelling Jupio Master Charcher via de site ook supersnelle levering: nog dezelfde dag! En het allerbelangrijkste is natuurlijk dat het product volledig voldoet aan mijn verwachtingen.

Michelle 12-02-2020

Ik vond de webshop duidelijk en overzichtelijk. Ook de procedure was prettig en makkelijk. Het enige jammere vind ik dat het instructie boekje niet in het Nederlands meegeleverd is.