Kitty 22-09-2019

CameraNu heeft een uitstekende klantenservice/verkoop ondersteuning. Ze reageren snel en accuraat en geven prima advies. Ik kom zeker terug.

Hans den Boer 21-09-2019

Overzichtelijke website, simpel online te bestellen en de volgende dag netjes verpakt al afgeleverd. Géén extra vinkjes die je moet uitzetten om dingen geleverd te krijgen die je niet wilt bestellen. Gewoon zoals het eigenlijk altijd hoort te zijn.

Jim Hogendorp 21-09-2019

De website is overzichtelijk en klantvriendelijk
De productomschrijving op de website is duidelijk. Groot aanbod van producten.
De afhandeling van de bestelling verliep goed en snel.

Bert 20-09-2019

Super service en vriendelijk. Door onverwachte file vorming spande het erom of ik 18:00 zou halen, na een telefoontje werd in ieder geval het bestelde objectief vast klaar gelegd en zou er een verkoper in ieder geval wat langer blijven aangezien ik een objectief in te ruilen had. Gelukkig was ik nog op tijd en konden de aanwezige verkopers ook het objectief nog even proberen aangezien ze het ook nog niet geprobeerd hadden. Complimenten voor deze service.

Margriet 20-09-2019

‘s Avonds laat heb ik een tafelstatief besteld en de volgende ochtend had ik het al in huis. Het statief is van een prima kwaliteit.

linda 20-09-2019

Top webshop! Online mijn bestelling gedaan, had nog een paar vragen over mijn bestelling.
Via whatsapp & via de telefoon contact gehad!
Ben super goed & vriendelijk geholpen.
Zou zeker nog een keer hier wat kopen!
Bedankt, plus ben heel blij met mijn camera!

Roos K. 20-09-2019

Ik ben al jaren een tevreden klant bij Camera. Goed advies, geleverd volgens afspraak en goed bereikbaar. Een top zaak!

Lars 19-09-2019

ik kocht 2 open box producten (canon body + canon lens) en alles werd super netjes afgeleverd. in eerste instantie was ik bang dat het product misschien een paar kleine beschadigingen zou hebben. maar in tegendeel, de producten (canon body + canon lens) zien én functioneren als gloednieuw. en dat voor een stuk lagere prijs. top!

Yvonne 19-09-2019

De mensen in de winkel nemen de tijd voor je, maakt niet uit hoe druk het is. En ze willen je niet iets verkopen als dat niet nodig is, ik bedoeld zedigen je niks op.

Wybrich 18-09-2019

Soms moet je even wachten op je beurt maar als je bij de balie geroepen wordt waar veel medewerkers staan dan nemen ze ook ruim de tijd voor je, al je vragen, vergelijken via computerscherm en tips, het is natuurlijk een kostbare aankoop en dat wil je goed doordacht doen, top!!

Raúl 18-09-2019

De site was erg gebruiksvriendelijk, met veel opties qua bezorging en betaling. De verzorging was super snel en mijn pakket was goed verpakt. Uitstekende service!

Niels 18-09-2019

Lekker en gemakkelijk te bestellen. Minpuntje was dat ik niet zeker wist of mn bezorging op tijd zou krijgen

Rickswaterstaat 17-09-2019

Omdat ik twijfelde over welke flitser ik voor mijn fotocamera moest kopen, en ik overspoeld werd met technische specificaties over flitsers op internet, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van CameraNU.nl.

Via een berichtje via WhatsApp had ik razendsnel contact met een expert over mijn twijfels. Deze werden vakkundig van tafel geveegd en de expert heeft mij een flitser aanbevolen welke het beste aansloot op mijn wensen. Ik ben erg blij met de flitser, precies wat ik nodig had!

Marsha 17-09-2019

1ste keer en nooit meer! Ik heb de oordopjes besteld en op dezelfde dag als ontvangst gemeld als retour. De oordopjes passen niet en zal ik ook niet kunnen gebruiken. Na het product terug te hebben gestuurd krijg ik te horen dat de oordopjes niet kunnen worden geretourneerd om reden dat het product is geopend. Het lijkt me vrij logisch om de verpakking te openen om te kijken of de oordopjes passen, of het werkt naar behoren en of het naar mijn tevredenheid is, maar niet bij cameranu.nl

Daarnaast hadden ze mij vòòr ik het product terug heb verzonden al kunnen laten weten dat het geen effect zal hebben. Voor niets de retour kosten betaald.

Zal cameranu.nl zeker niet adviseren bij andere en hier zeker geen andere bestelling meer plaatsen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 18-09-2019

Hoi Marsha,

We vinden het erg jammer dat je zo'n teleurstellende ervaring hebt opgedaan, en dat was zeker niet onze bedoeling.
In onze retourvoorwaarden staat duidelijk vermeld dat sommige artikelen, zoals onder andere oordopjes, vanwege hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd. Deze producten hebben een verzegeling om de hygiëne te garanderen, en als die verbroken is kun je geen gebruik meer maken van je retourrecht.
Dat had je van tevoren kunnen weten, en die uitsluiting zul je bij elke winkel tegenkomen.

Wij hadden je bij het aanmelden van je retour al kunnen laten weten dat het geen zin had om ze terug te sturen als de verzegeling verbroken was, dus dat valt ons zeker kwalijk te nemen. Daarvoor bieden we je onze excuses aan.

We hebben van je begrepen dat je de oordopjes dan weer wilt ontvangen, dus we sturen ze aan je terug. Als gebaar van onze goed wil, en om het goed te maken, zullen we je ook de retourkosten nog vergoeden.

We hopen dat we daarmee iets van jouw vertrouwen hebben kunnen terugwinnen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Ash 16-09-2019

Simpele shop waar je makkelijk de juiste producten kan vinden. Zeer gebruiksvriendelijk! Artikel netjes op tijd de volgende werkdag geleverd.

sjef smeets 16-09-2019

Gezien de snelheid waarmee ze reageerden en de kennis die ik daar vond was het voor mij geen probleem meer om daar te bestellen. Prima service, die ik hoopte te vinden en dat kwam helemaal goed uit. Als leek heb je soms meer vragen, maar de antwoorden waren helder.

Ineke 16-09-2019

De reden waarom ik voor Camera.nl heb gekozen is omdat de prijs voor de producten die ik nodig had goed was en ik al ervaring had met de levering van een bestelling. De levering was nu ook weer goed geregeld. De bestelling was compleet en goed veilig verpakt.

Henk 13-09-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snelle levering van het juiste produkt.

Petra 13-09-2019

Ik ben zeer tevreden over t bestellen en leveren van het product van mijn keuze.
Helaas voldeed t niet en heb ik t vandaag retour gestuurd.. omdat ik nooit eerder iets had geretourneerd heb ik even gebeld hoe dat moest . Hierbij kreeg ik zeer duidelijke en nuttige informatie door een vriendelijke telefonist

Peter 13-09-2019

Ik koop er wel vaker, altijd goed. Prima service en de chatfunctie is gemakkelijk. Bovendien sturen ze een mail met de tekst van de chat.

Bert Kamp 13-09-2019

Al eerder een Leica camera gekocht bij deze winkel. Dat verliep prima. Dus ook nu weer "naar" 'cameranu'. Olympus OMD 10 MIII met toebehoren als tas, lenshoes en voorzetfilters en extra batterij besteld. Er was 1 artikel niet op voorraad. Daar heb ik over gebeld en werd goed en vriendelijk geholpen. Nalevering vond binnen een paar dagen plaats. Van te voren keurig daarvan op de hoogte gesteld. Cameranu is een fijne zaak om te bestellen. Na bestelling ontving ik mail met tips voor beter fotograferen met de nieuwe camera. Volgende foto-benodigsheden bestel ik weer bij Cameranu.

Joël 13-09-2019

Ik had gekozen voor cameranu.nl omdat ze als 1 van de weinige het onderdeel konden leveren wat ik zocht. En dat niet alleen. Ook prijstechnisch waren ze 1 van de betere zaken.

Echter kon ik hier kiezen voor leverering de zelfde dag nog. Dat maakte wel de doorslag! Eenmaal binnen zag alles er top uit.
Nette doos, goed dicht gemaakt. Maar ook het product erin was super beschermt.

Ben uit Almere 13-09-2019

Voor optimaal plezier van optische spullen (deze keer een telescoop van Swarovski) is CameraNU echt de beste plek. Geen snelle verkooppraatjes maar degelijk advies. Ik ben erg Vlijmen mij aankoop en weet dat ik met vragen en service altijd op ze kan rekenen. Ik zal de weg naar Urk zeker nog wel een keer afleggen.

J.vd Boon 12-09-2019

CameraNU is een prettige winkel die ook nog eens met je meedenkt! Na online contact over een bepaalde lens die niet op voorraad was werd deze door hen zelf voor mij gereserveerd toen deze wel ineens beperkt binnenkwam en ik werd hiervan via email op de hoogte gesteld. Zodoende was ik in staat de lens meteen aan te schaffen en had ik hem de volgende dag al binnen. Zeer klantvriendelijk dus!

Echt aan te bevelen 12-09-2019

De plaatsing van de bestelling ging soepel. Kreeg meteen een bevestiging. Op de afgesproken datum is de bestelling geleverd. Al met al was het een prettige ervaring

Jacob53 12-09-2019

Toch maar een beschermfilter aangeschaft voor mijn dure Sony camera met vaste lens. Uiteindelijk gekozen voor een goede kwaliteit UV filter van B&W. De nano coating zorgt er voor dat er weinig stof en ander vuil zich hecht aan het filter. Snel geleverd door Cameranu.nl voor een goede prijs!

l 12-09-2019

Veel keus, goede prijs en snel geleverd. Ook de service afdeling is waardevol gebleken.

Sjoerd 12-09-2019

Uitgebreid assortiment en in prijsvergelijking niet duur! Eenvoudig bestellen, snelle levering en duidelijke factuur. Alles altijd snel en prima voor elkaar, ook op de kleine bestellingen.

nelly 12-09-2019

Mooi artikel en een snelle levering! Mijn volgende bestelling gaat ook zeker naar CameraNu.

Merijn 11-09-2019

Prima service. Dit niet enkel in de winkel, maar ook bij de webwinkel. Steeds goed te bereiken via mail met een snel en vriendelijk antwoord.
Altijd weer opnieuw snel verzonden en goed ingepakt. Bovendien werken ze bij cameranu samen met een TOP pakjesdienst.

Anna 11-09-2019

Echt een top winkel! Heb vaak spullen besteld op het laatste moment, als ik ze echt de volgende dag in huis moest hebben en elke keer weer had ik het netjes de volgende dag in huis! Helemaal blij mee.

Niki 11-09-2019

De camera en lens die ik heb gekocht waren samen het goedkoopst bij cameranu.nl dankzij de leuke deals die ze hebben, zoals de cashback voor studenten en korting als je een camera samen met lens koopt. De levering was erg snel en alles zag er goed uit, dus heel blij met deze winkel!

Frans Swaters 11-09-2019

Zeer duidelijke uitleg over het aangeschafte product .
Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik snel een bevestiging mail, en na het verzenden ook het graf en tracé nummer

Siska van der Ploeg 11-09-2019

ik heb een camera besteld bij cameranu.nl en wilde mijn oude camera inruilen.
Ik heb online gevraagd wat ik eventueel terug zou krijgen voor mijn oude camera en kreeg nog dezelfde dag antwoord. Heb toen online de nieuwe besteld die niet voorradig was maar kon het de volgende dag al ophalen en mijn oude inruilen. Was blij met de inruilwaarde van 370 euro die was toegezegd en die ik ook daadwerkelijk heb gekregen. De service is ook prima, ik koop bijna al mijn camera gerelateerde spullen bij camera.nu in Urk, in de winkel of online.
Prima winkel. En volgend mij vinden meer mensen dat want het is er meestel vrij druk.

Lilian 11-09-2019

Ik koop alles bij cameranu.nl, puur om de service, kwaliteit en deskundigheid en eerlijkheid!!
Voor 23.59u besteld, altijd de volgende dag in huis.
Ook zo prettig.
Een paar keer telefonisch contact gehad om advies.
Alle keren goed geholpen!!

Met één woord: top zaak!!
(Oeps, zijn 2 woorden 😉)

Een tevreden klant

Jan Nijboer 11-09-2019

Ik werk voor een grote glasvezel bedrijf en hebben Cameranu.nl al heel lang als leverancier.
Wij zijn super tevreden met de snelle serves, op hun vakgebied zijn ze heel goed en hoe moeilijk de vraag ze komen altijd met een oplossing.
Ze zijn betrouwbaar en als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt besteld kan er altijd omgeruild worden.
Voor een bedrijf is dit zeker een hele goeie leverancier.

J. Rensema 11-09-2019

Bij elke bestelling die ik plaats krijg ik binnen korte tijd een bevestiging. De Levering gaat ook erg snel en correct. De producten zijn altijd goed en stevig verpakt zodat ik alles zonder schade kan ontvangen.

Cameranu heeft voor mij het perfecte aanbod van goede kwalitatieve producten van de juiste merken. Je merkt dat ze hier over nagedacht hebben.

Carla Jongman 11-09-2019

De website is duidelijk, snelle levering en mooie producten en aanbiedingen. Daarnaast hecht ik zeer veel waarde aan productkennis.

Helen 09-09-2019

Goede en uitgebreide informatie en daarnaast hebben ze een snelle en betrouwbare verzending.

Hans Beernink 09-09-2019

Cameranu begrijpt de klant. En dat is echt een kunst. Is het product bij de concurrent goedkoper. Dan geen punt. Cameranu past het netjes aan. Deskundige medewerkers. Snelle levering!
Accu met meer inhoud voor mijn Luimix G9 ontvangen. Zeer tevreden!

Mark 07-09-2019

Goed betrouwbaar bedrijf.
Duidelijke website!! In de winkel vriendelijke mensen,
Beetje beroepsidioten, vakmensen!

Snelle levering, goede service.

Lotte 05-09-2019

Cameranu.nl is een erg prettige site. Bij de producten staat zeer veel informatie, waardoor je alles te weten komt over het product. Er wordt snel geleverd en de kwaliteit van de producten is goed. Daarnaast is de prijs niet te duur, waardoor iedereen iets kan kopen wat binnen zijn budget past. Ik ben zeer tevreden!

L 05-09-2019

The product that I've ordered online and delivery were all good and on time!

Armando 04-09-2019

Biedt altijd geweldige camera's en accessoires. Snelle levering en geweldige service.

Essie 03-09-2019

Snelle service en vriendelijke mensen en goede kwaliteit spullen en ook nog eens snel bezorgd

Fam Dorenbos 03-09-2019

In het verleden al eerder een filmcamera en spiegelreflex camera hier gekocht en goede ervaringen met deze winkel gehad. Voor deze aankoop was het voor ons dus geen vraag waar we heen gaan. Door de vele keuze in verschillende camera's kun je ze ook allemaal ter hand nemen. Grote voorraad. Voor deze aankoop hadden we wel eerst gespeurd op het internet/reviews over deze camera.
In de winkel kan men dan nog je laatste vragen goed beantwoorden. Je krijgt een duidelijk, kundig en eerlijk advies.

Dave Oudshoorn 02-09-2019

Cameranu.nl heeft een groot assortiment waarvan bijna alles op voorraad is.
Van geheugenkaart tot camera, van lensdoekje tot aan professionele reiskoffers.
(Bijna) alles voor je video en/of fotocamera kun je hier vinden.

Daarnaast voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis.
Tot op heden is dit altijd gebeurd.

Prijzen zijn daarnaast goed/concurrerend met andere winkels.
Service is ook zeer goed te noemen, zeker voor zo een grote winkel.

Het is niet de eerste keer dat ik hier besteld heb en ook zeker niet de laatste keer.

Top winkel!

Anne Offenberg Fotografie 02-09-2019

Fijne winkel, snelle bezorging en duidelijke info! Al mijn professionele apparatuur komt van deze website! ( Fotograaf )

G.C. Viveen uit Alblasserdam 02-09-2019

cameranu.nl is de perfecte winkel als je brede informatie zoekt over een bepaalde camera. Als er vragen zijn wordt je direct en keurig te woord gestaan door net personeel die weten waar ze het over hebben.
Men doet wat men beloofd!

Dennis Kolkman 02-09-2019

Na veel gezoek en vergelijken heb ik via de website van Cameranu.nl een Drone (DJI Mavic 2 Pro) aangeschaft. Cameranu was de goedkoopste van alle websites en op hun site kon ik ook het beste vergelijken. De informatie is vollediger dan op andere websites. Inmiddels al weer 'n extra accu aangeschaft voor de drone via Cameranu.nl. Ook hier weer het goedkoopst! Topwinkel, topservice!