Deze score is berekend op basis van 2848 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ilona 06-08-2020

Goede website, snelle levering, goed verpakt. Net voor onze vakantie camera kapot. Snel een nieuwe besteld en de volgende dag = op tijd binnen om de vakantie te kunnen vereeuwigen.

Fonger de Vlas 06-08-2020

Camera nu staat voor scherpe prijzen, goede service en snelle levering. Ik koop eigenlijk alles wat ik als professionele fotograaf nodig heb bij camera nu omdat ik weet dat als er toch wat is ze bereikbaar zijn en goede service leveren. Meestal bestel ik gewoon per internet maar zo nu en dan rijd ik even naar Urk. Dit voelt dan meer als een bedrijfsuitje dan een winkelbezoek :-) Fijne winkel!

Ineke 06-08-2020

Het product is van zeer goede kwaliteit. Het bestellen was eenvoudig met een snelle levering.

joke 06-08-2020

ik had een hele mooie camera gehad alleen was de lens die erbij zat niet goed voor mij. ik ben toen naar de winkel in apeldoorn gegaan en ben er super goed geholpen, goede uitleg ,informatie en advies gehad, en ben heel blij met de lens die ik nu heb!
ze geven eerlijk advies en smeren je niks aan om maar te verkopen, als ik weer iets moet hebben ga ik er weer heen.

Erwin Brouwer 06-08-2020

Fantastisch goed en deskundig geholpen in de winkel in Apeldoorn. Ze namen rustig de tijd om de set bij elkaar te zoeken maar ook om verschillen te laten zien om de juiste keuze te maken
Waarom dan een 9 als ik een 10 zou geven kan het alleen maar minder worden

Rob 06-08-2020

Supersnelle levering, goed produkt.
Al veel goede ervaringen met dit bedrijf.

A van den Heuvel 06-08-2020

2x een bestelling gedaan in 1 week. Snelle levering. Alles prima verzorgd. Sneller dan je iets besteld bij de fotowinkel. Top!!!!

M.Mol 06-08-2020

Goede aanbiedingen
Snelle service
Telefonisch goed bereikbaar
Komen afspraken na
Bestelling netjes en veilig verpakt

Otto 05-08-2020

Vakkundig personeel. Jammer dat het artikel niet op voorraad was. Per post werd het nagestuurd. Top geregeld.

Jan Westerik 05-08-2020

Camera nu omdat ze een breed assortiment hebben en deskundige medewerkers. Inmiddels mijn derde Canon Eos camera: na de 300d , de 400d nu de Eos 250d. Fantastische camera met talloze mogelijkheden! Nu mijn camera!

Lilian Suerink 05-08-2020

Ik koop vrijwel nooit iets online, maar ik zoek al jaren naar kettingen voor mijn achtergrond papierrollen om te fotograferen. Ik probeerde het nu maar eens op internet maar ook daar lukte het niet, of ik moest het hele systeem nieuw kopen. Tot ik bij Cameranu.nl terecht kwam, ik kon gewoon opbellen en men deed alle moeite om mij te helpen. De communicatie verliep uitstekend, zowel per mail als per telefoon. Uiteindelijk heeft X een ketting opgestuurd en hoefde ik alleen de verzendkosten 3,95 euro te betalen. De ketting werkt perfect en als ik iets op fotografie gebied nodig heb zal ik dat zeker bij Cameranu.nl bestellen. Mijn hartelijke dank en Hulde! 😊

Erwin 05-08-2020

Ik heb een verrekijker gekocht, nadat ik een mail van Cameranu.nl had ontvangen dat de kijker weer op voorraad was. Prima geregeld!. 's avonds bestelt en de volgende dag keurig op tijd geleverd. Mijn complimenten!

Leys Luc 05-08-2020

Super en snelle service. Men is steeds ook paraat , om vragen mee te helpen op te lossen.

Lisette 05-08-2020

Speciaal naar Urk gereden om informatie in te winnen over een nieuwe camera na veel positieve ervaringen gehoord te hebben uit de kennissenkring, zeer fijn en kundig geadviseerd wat geresulteerd heeft in een mooie systeemcamera met mogelijkheden mijn fotografie kunsten te ontwikkelen.

Iris 05-08-2020

Via een vriend ben ik bij jullie terecht gekomen. De levering was erg snel, de volgende dag had ik mijn producten al in huis. De lens die ik heb gekocht is erg scherp, mooie kwaliteit en zat netjes verpakt. Al met al super tevreden met mijn aankoop bij jullie.

Erwin uit Veenendaal 05-08-2020

Ik heb eerst gebeld voor informatie over het reinigen van mijn sensor, en werd daar al erg vriendelijk geholpen door een medewerkster van de vestiging Urk. Tot 22:00 uur zijn zij telefonisch bereikbaar, dat is al super. De volgende dag voor het eerst naar de winkel in Apeldoorn. Ik keek mijn ogen uit. Kopje koffie, aardig personeel, korte wachttijd. Ze hebben daar heel veel. Tot mijn verassing kreeg ik de reiniging voor niets, terwijl dit normaliter geld kost. Dan zeg ik, klantenbinding en klantenservice staat hoog in het vaandel bij CameraNU.nl. Klasse. Ik heb mijn speciaalzaak gevonden!

gaj.deboer@ziggo.nl 05-08-2020

Snelle service en zeer behulpzame en deskundige medewerkers, die er voor zorgden dat een item dat (bijna) uitverkocht was nog voor mijn vakantie kon worden geleverd.

Heinrike 05-08-2020

Ik vond op de website terug wat ik nodig had om mijn nieuw project in beeld te brengen en wist ook meteen dat een deel pas later kon geleverd worden. De Servicedesk liet mij dit nog eens extra weten, waardoor ik tijdig mijn eerste deel van de bestelling kon ontvangen. Ik ben tevreden en keer terug als een nieuw project zich aandient.

Koos 05-08-2020

Een ruim gesorteerde winkel met deskundig personeel dat de klanten goed en met alle aandacht te woord staat, zelfs als het druk is. Bijzonder vond ik dat de beeldsensor van mijn aan een microscoop gekoppelde camera perfect gereinigd bleek te zijn. Geen stofje meer te zien op de door de microscoop sterk gediafragmeerde beelden. Top.

pieter 05-08-2020

Snelle levering .alleen de maatvoering van de camera tas kan beter simpeler

Leen 05-08-2020

wij hebben bij CameraNu 2 vlagcamera's en een gopro gekocht. De mensen namen alle tijd voor ons en gaven ons goede adviezen. Dit wordt zeer gewaardeerd omdat wij zelf weinig kennis van zaken hebben.
Onze dochters zijn zelfs nog een keer terug geweest dezelfde week en hebben nogmaals allerlei uitleg en adviezen van de medewerker gekregen. Top service!!

John Hinssen 04-08-2020

CameraNu heeft alles op het gebied van fotografie tegen hele scherpe prijzen. Bestellingen worden snel en goed verzorgd.

Elise 04-08-2020

Let op: bij retourneren moet je zelf verzendkosten betalen! 7,25 voor een kleine tas!

Deez 04-08-2020

We hadden een complete package drone gekocht, maar was nog niet leverbaar. Dus gebeld, en zonder problemen de package deal kunnen splitsen, de drone nu, en het package later... geweldig dus, want nu kunnen we vast oefenen met de drone. Nu hopen dat de rest ook voor onze vakantie arriveert... zou fijn zijn.

Bert en Hennie Hellendoorn 04-08-2020

We zijn heel goed geholpen. We hadden al een camera op het oog. De verkoopster gaf aan dat er nog een andere camera was, die ze eigenlijk beter bij ons vond passen. Ze legde duidelijk uit waarom. De camera was goedkoper. Heel bijzonder hoe ze ons erop attent maakte. We zijn heel blij met onze aankoop.

Ellis 03-08-2020

Bestelde artikelen snel in huis. Dik tevreden. Volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

Mari 03-08-2020

Uiteraard kijk je op internet naar wat je zoekt, maar een winkel als camera.nu geeft dan voorlichting en vertelt dingen waar je niet opgekomen was, zodat een beslissing makkelijker wordt. Fysiek shoppen verdient nog steeds mijn voorkeur! Zeker voor een goeie camera!

Fred van Oel 03-08-2020

Betrouwbaar, snel en prijsvoordelig. Goede service. Kreeg als aangename bonus een cadeaubon bij de bestelling. Andere bedrijven cq websites boden dit niet. De website biedt volop scrolmogelijkheden. Duidelijk verstand van fotografie en alles wat daarbij hoort.

Henk Renting 03-08-2020

Geweldige service!
Kocht een kabeltje voor 8,95 euro, maar er ging iets mis met verzenden. Had de bestelling ook maar net voor middernacht geplaatst.
CameraNu kwam de volgende dag zelf met het voorstel om hem alsnog te laten leveren op dezelfde avond via Trunkrs.
Alnog binnen 24 uur in huis. TOP!

Jaap 03-08-2020

Ik heb reeds jaren de Sony A 350. Zeer tevreden maar er komt een moment van veranderen.
Gekozen (zelf) voor de Sony A77 M2. In de winkel kreeg ik de melding dat het een oud type was.
Zeer goed dat dit ook in de winkel (Cameranu.NL Urk) gemeld is. De opmerking het is de Laatste der Mohikanen. Zeer terecht. Maar gezien in mijn bezit zijnde lenzen etc. heb. ik hiervoor gekozen.
Ik keek mijn ogen uit van de winkel in Urk, groot druk en de tijd die voor de klant genomen wordt is zeer goed.
Ga nu met deze camera expertmieren .

Cameranu.nl is wat mij betreft een super winkel met ook voor de klant een uitstekend advies.

Marcel 03-08-2020

Bij City Foto (CameraNu) in Eindhoven een camera met lens gekocht. De winkel heeft een bijzonder uitgebreide keuze aan camera's en lenzen etc in de vitrines liggen. De camera's uit de vitrines kun je uitgebreid in de winkel testen. Hoewel ik eigenlijk al wist wat ik hebben wilde ben ik deskundig en vriendelijk geholpen bij mijn definitieve keuze. Voor uitleg van de camera/lens werd uitgebreid de tijd genomen. Prima winkel en personeel beslist aan te raden.

Bertus 03-08-2020

Ik had al eerder iets gekocht bij Cameranu.nl en ook nu weer ben ik zeer tevreden over website en ook over mijn bestelling van de camera ,had deze in de avond besteld via internet en de volgende dag kreeg ik deze al in goede orde afgeleverd dus mijn complimenten hiervoor en ook de service is prima in orde bij Cameranu.nl .

middelkoop 03-08-2020

Vorig jaar heb ik een canon eos 200d gekocht waar ik erg blij mee ben maar de lens van 18-55 mm was voor mij te beperkt. Ik maak graag fotos en voornamelijk van de kinderen de ene keer dichtbij de andere keer verder af. Maar het liefst ongezien dan krijg je de mooiste foto's. De wens was een 18-200 mm lens zodat je beide kunt doen. De tamron is een goede degelijke en betaalbare lens die schitterende foto's maakt. Normaal moest ik dichtbij de kinderen staan maar nu kan ik bij wijze van vanaf de stoel fotos maken. De lens is niet overal verkrijgbaar maar de snelle service en binnen een dag leveren wordt zeer gewaardeerd.

RonaldB 03-08-2020

Zeer uitgebreide Webshop op het gebied van foto, video en aanverwante. Zeer snelle reactie op de bestelling en snel geleverd. Ook bij het retourneren van een onderdeel snel geld terug. Bij een moeilijke keus via Internet de winkel in Apeldoorn bezocht en werd ook daar zeer goed geholpen met ook nog bijzondere adviezen. Ook de voordeelactie van Canon werd snel uitbetaald. De klantenadministratie is top en factuur was meteen correct en tevens per email. Alles een 10 waard. Echter een telefonisch contact wilde niet erg lukken, daarom en punt aftrek en een 9 voor CameraNu.nl

Rutger 03-08-2020

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel in Amsterdam aan een goede eerste camera, de medewerker nam alle tijd en ik kreeg zelfs een kopje koffie. Naast expertise ook nog geen gastvrijheid!

Jurgen 03-08-2020

Ruim assortiment, goede prijzen en extra garantie! Ook worden producten snel geleverd mits op voorraad.

Gerard vd Bilt 02-08-2020

Site duidelijk en overzichtelijk, artikelen op voorraad, snelle en goede levering.

I bergman 02-08-2020

Een aantal dagen geleden een Nikon z6 gekocht met diverse toebehoren . Bij binnenkomst werd je al vriendelijk begroet. Deze vakmensen nemen echt alle tijd voor je . Dit wordt zeer gewaardeerd!

John 02-08-2020

Bestelling zou niet op tijd in winkel zijn om op te halen volgens Camera Nu en kreeg een tel dat ze het naar huis zouden sturen zonder verzendkosten.
Resultaat was dat het nu toch op tijd bij ons thuis geleverd is geworden door Post NL.
Prima initiatief van Camera Nu

Dennis 02-08-2020

Duidelijk en overzichtelijke site. Een GoPro Hero 8 besteld voor mijn zoon. Zeer snelle levering. Vrijdagavond net voor 2300 besteld en de volgende middag netjes in huis.

Maandag bleek de GoPro 50.- in prijs gedaald en een telefoontje was genoeg om het verschil terug te krijgen. Zeer begripvol te woord gestaan en binnen twee dagen stond het op de rekening.

IB 02-08-2020

Na mijn vraag per e-mail ontving ik een snelle uitgebreide reactie.
Ook bij nadere vragen was er een snelle en heldere reactie per mail
Goede service.

Huub 02-08-2020

Het artikel wat ik besteld had was de volgende dag aanwezig. Helaas voldeed het niet aan mijn wens en kon het d.m.v. wat gegevens invullen op de website het product retouneren. Binnen een dag kreeg antwoord van ontvangst en werd de betaling op mijn rekening terug gestort.
Al met al bijzonder tevreden...

Ani Skevi 02-08-2020

Highly reccomended! The staff is a combination of kindness, convenience, prompt service and helpful advice. They know their job and how to make your life easier. It is always a first choice to be there.

Sem van den brink 01-08-2020

Cameranu.nl is makkelijk online te bereiken en ook nog eens via hun winkels! Ze zijn altijd klantvriendelijk en hebben verstand van waar ze over praten. Overigens komen ze niet heel zakelijk over wat je erg welkom laat voelen.

Ze staan met garantie ook altijd aan jouw kant! Dus als er iets mis is met je aankoop dan helpen ze je met alle liefde en met top service!

Henk 01-08-2020

Prima kwaliteit tegen een redelijke prijs. Snel en keurig geleverd. Topshop

xavier 01-08-2020

Had per ongeluk 2 x besteld zonder het weten.
Zij hebben de volgende dag automatisch de dubbele bestelling verwijderd waarvoor dank. Veilig shoppen bij hen!

Ton H. 01-08-2020

Ik heb een digitale nachtkijker aan geschaft. Na eerst uitvoerig op de site van camera.nu de opties te hebben bekeken.
Alles stond overzichtelijk en duidelijk omschreven.
Na de keuze te hebben gemaakt bleek ook de prijs nog eens iets lager dan elders. De levering ging vervolgens snel en netjes.
Kortom een betrouwbare shop die ik kan aanraden.

geertje 01-08-2020

goed geïnformeerd over de verrekijker, de tijd nemen en advies geven.
Top kan niet anders zeggen

vdBaan-Media 01-08-2020

Hetgeen ik zocht snel gevonden in de webshop en tegen een prima prijs. Besteld en de volgende dag keurig thuis bezorgd door PostNL.

Robin 01-08-2020

Ik heb een extra accu besteld voor mijn camera, hij is zoals verwacht en kwam super snel binnen