Deze score is berekend op basis van 2844 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald Cop 29-10-2020

Winkel is prima. Prijzen zijn correct. Materiaal is van superieure kwaliteit. Ruime keuze. Veel voorraad. Afhandeling betaling verloopt snel en gemakkelijk. Maar de levering door PostNL is een lachertje! 1ste bericht: wij leveren vandaag voor 12 u. 2de bericht: sorry, het zal even later worden, wij proberen voor 22 u te leveren. Niets meer gehoord, dus hele dag voor niets thuis gewacht. Volgende ochtend: wij leveren vandaag voor 12 uur. 2de bericht: sorry, het zal wat later zijn. Uiteindelijk geleverd rond 16 uur.

Erwin 29-10-2020

Op het laatste moment een kado voor mijn zoon gekocht, dag erna geleverd in België.
Daarbij ook nog eens aan de beste prijs, wat wil een mens nog meer?
Topservice!

LUDYK 29-10-2020

Op advies van fotografieles.nl heb ik een telelens bij cameraNu besteld. Dat verliep allemaal vlotjes. De telelens met macroringen zijn van hoge kwaliteit. Tijdens een herfstwandeling de prachtigste macrofoto's gemaakt. Ik ben heel enthousiast en mijn plezier in mijn hobby is nog meer toegenomen.

Bé Wolters 28-10-2020

CameraNU heeft de modernste technieken in huis, biedt goede service en heeft vele occasions beschikbaar.

Diederik 28-10-2020

Prettige, deskundige mensen in de winkel. Enorm assortiment aan hoogwaardige apparatuur. Ook de amateurfotograaf of spotter kan hier terecht.

Rima 28-10-2020

Bij Cameranu.nl vind je super aanbiedingen en daarnaast ook een goede afwikkeling en snelle verzending.

Zeer aan te bevelen.

Adriaan 27-10-2020

Ik heb de winkel in Alpedoorn bezocht en daar direct een camera gekocht. Super goede hulp en info gekregen. Geen agressieve verkoop maar oprechte behandeling. Ook de online shop komt afspraken na door de beloofde levertijd na te komen.

Evert 27-10-2020

Inmiddels diverse malen verschillende artikels bij Cameranu.nl besteld en nog nooit ontevreden geweest. Prima site die helder is over de producten en de prijzen en snelle levering. Nog één van de weinige webwinkels die inderdaad nog gewoon de volgende dag de producten bezorgd weten te krijgen. Ook over retouren doen zij niet moeilijk en ook hier een supersnelle service. Topwinkel en zeker aan te raden!

Hans 27-10-2020

Onlangs een reportageflitser met een losse trigger aangeschaft. De informatie op de website was erg duidelijk zodat een goede keuze zo gemaakt was.
Het bestellen verloopt erg gemakkelijk en de levering was supersnel.
Wat mij betreft alleen maar positief over Cameranu.nl

Norbert Bolman 27-10-2020

Altijd goede service, als ik iets de volgende dag nodig heb kan ik dit voor 23:30 uur nog bestellen en dan heb ik het de volgende dag nog in huis. Een erg diverse winkel voor zowel (pro)fotografie als (pro)videograaf.
De reden waarom ik hier altijd bestel is omdat ik altijd bestel is omdat CameraNU een grote voorraad heeft en ik altijd voor mijn videoapparatuur hier slaag.

P. Goede 27-10-2020

Snelle levering en als 't per ongeluk fout gaat wat altijd kan gebeuren, wordt er snel gehandeld en opgelost. Top service.

Ben K. 27-10-2020

Alhoewel jullie niet de goedkoopste zijn koop ik toch bij jullie omdat ik er zeker van ben dat bij storingen jullie mij helpen. Heb in het verleden een geweldige camera gekocht en nooit een probleem gehad stellig omdat ik de camera gekocht heb die bij me past, door jullie advies. Waarvoor mijn dank.

David 26-10-2020

Ik heb al vaak iets besteld bij Cameranu.nl. Ze hebben een ruim aanbod, scherpe prijzen en altijd een snelle levering.

frans de Bruin 26-10-2020

Ik ben in de winkel van Cameranu te Urk geweest. De informatie en kennis is ronduit voortreffelijk en het contact is zeer prettig. De mensen daar hebben echt verstand van zaken en dat is echt prettig want goed apparatuur is best prijzig en je wilt weten of je er goed aan doet tot aanschaf over te gaan.

Martin 26-10-2020

Prima beschrijving van de producten op de website. Verzending gaat ook uitstekend. Je wordt op de hoogte gehouden van de status van de zending. Camera Nu heeft ontzettend veel op voorraad. Echt een topwinkel!

Es 25-10-2020

Online iets besteld om af te halen in de winkel, super snel geleverd en afgehandeld!

Mirian Zimmerman 25-10-2020

prima, heldere en duidelijke website.
Goede tijdige levering
Tevreden klant

Bernard Loman 25-10-2020

Uitstekende begeleiding naar zoektocht Peak Design Anchors passend op Sony RX100 IV.
Camera Nu, al jaren een betrouwbare partner.

...........

Mike 25-10-2020

Alles is verlopen zoals je het verwacht, een van de redenen waarom ik hier accessoires kocht voor mijn camera is omdat ze een stuk scherper geprijsd zijn dan vele andere!

Albert Kuiper 25-10-2020

Goede uitleg over het verschil tussen de Sigma en de Nikkon 70-200mm. Vriendelijk, koffie, wat wil je nog meer!

Ed 25-10-2020

De site is prettig, snelle zoekmogelijkheid en uitgebreide omschrijvingen. Ook de klantenservice heeft mij heel goed geholpen door adviezen over producten.

Tom van Baarsen 25-10-2020

Aardig personeel, die niet te beroerd zijn om vragen te beantwoorden over je aangeschafte product.
Zo hebben ze mij geholpen met een paar vragen die ik had over het gebruik van een greenscreen.

Hkist 25-10-2020

Ik heb bij cameranu in Apeldoorn een godox v1 flitser gekocht , ondanks dat deze niet op voorraad was in apeldoorn toch een goede uitleg van deze flitser gekregen , ik heb deze aangeschaft ,en de volgende ochtend is deze per post thuis afgeleverd TOP service .

kris 24-10-2020

ruime keuze, op zaterdag besteld, dinsdag reeds in België geleverd. Voldoet aan al onze verwachtingen

ivo 24-10-2020

meer dan tevreden!!

meerdere malen producten bestelt o.a. camera lenzen/filters/geheugenkaart.

- altijd tevreden met de service!
- duidelijke omschrijvingen van producten.
- krijgt altijd snel en duidelijk contact als een product iets vertraagd is.
- word altijd met goede verzorging opgestuurd.

ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan voor al uw camera producten!!

Frans Wuijts 24-10-2020

Ik bestelde een Hoodman loupe voor mijn camera. Deze was zeer aantrekkelijk geprijsd en werd de volgende dag snel en correct geleverd. Het product was van zeer goede kwaliteit, zoals ook omschreven op de website. Het voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen.

Anneke Dijkman 24-10-2020

Een fijne winkel om in rond te neuzen en bekwame verkopers. Ik had gedacht alleen even te dromen van wat ik mooi vind maar liep huppelend de winkel uit met een mooie lens die hoog op mijn lijstje stond. Het personeel attendeerde mij erop dat ik mogelijk mijn "oude" lens zou kunnen inruilen.
Zo geschiedde, een lens rijker en een mooie deal kunnen maken. Ook is de winkel goed ingericht in deze Corona tijd en het personeel gaat hier goed mee om.

Mandy Burgemeester 24-10-2020

Ik heb de Canon EOS 800 D + Canon EF 70-300mm objectief gekocht via cameranu.nl. De website is heel duidelijk en overzichtelijk, waardoor het bestelproces soepel verliep. Daarnaast had ik de camera de volgende dag al in huis! Ook de "basis" informatie op de website over het instellen van je camera is als beginnend fotograaf erg fijn en handig om te lezen. Kortom: een fijne en betrouwbare website om camera's en toebehoren aan te schaffen!

RobSpierings 23-10-2020

de aanschaf van een nieuwe DSLR camera ging niet over een nacht ijs. Gelukkig kon ik op eenvoudige manier door het vergelijken van de camera's een goede keuze maken.

Het bestellen en afrekenen werkt prima en orderbevestiging kwam meteen per e-mail. Ook de verzending werd gemeld zodat met Track and trace de zending gevolgd kon worden.

De levering kwam zoals aangegeven op de geplande afleverdatum binnen. Stevig en goed verpakt in een duidelijk herkenbare verpakking met Cameranu opdruk.

Cameranu is een betrouwbaar bedrijf dat zich houdt aan de afspraken !

Johan 23-10-2020

Ik werd door mijn zwager gewezen naar de website van camera.nl
Alles ging erg makkelijk en was snel klaar met bestellen van mijn benodigdheden.

Hugo 23-10-2020

Ik heb recent enkele artikelen aangekocht die correct en tijdig geleverd werden. De noodzakelijke informatie die ik verkregen heb via de website heeft bestelling foutloos laten verlopen. De bestelling heb ik correct kunnen opvolgen zodat geen onnodige tijd verloren is gegaan.

Hvd 23-10-2020

Alles verliep soepel van bestellen tot het gebruik van het product. We zijn blij deze service.
X

marja versteeg 23-10-2020

Wij hebben deze shop gekozen omdat hun het product hadden voor een mooie prijs .na de bestelling was het product sneller binnen als verwacht en voldoet aan al onze eisen

Laurens 23-10-2020

Ik had een dasspeld microfoon besteld via CameraNU.nl voor mijn spiegelreflexcamera. Helaas bleek het microfoontje toch niet geschikt. Na een gesprek met de klantenservice kon ik de microfoon gewoon terugsturen. Top service!

Luc 22-10-2020

Uitstekend prijs (50% reductie), snelle bezorging (Volgende dag geleverd in Belgïe), grote keuze, perfect voot mij. Ik ben frantalig.

WPJ 22-10-2020

Dit is niet de eerste keer dat ik hier artikelen bestel of in de shop koop. Heb altijd een prima, deskundige en vriendelijke uitleg gehad. Omdat ik wist wat ik wilde heb ik de lens via de webshop besteld. Tot mijn verbazing heb ik hem 's-avonds besteld en had ik hem reeds de volgende dag in huis. Toppie.
Ben bijzonder tevreden over het product. Cameranu.nl ga zo door.

Twin 22-10-2020

Zoals gewoonlijk snelle levering van mijn bestelling en een goede service.
ik had namelijk het verkeerde filter besteld en die werd zonder problemen omgeruild ook al had ik de verpakking al opengemaakt.

Roland 22-10-2020

Steeds correcte informatie - goed advies - compleet gamma - snelle levering - 100% OK

Ingrid 22-10-2020

Makkelijke website, navigatie snel en simpel, duidelijke en betrouwbare omschrijvingen van producten. Bij telefonisch contact worden alle vragen goed uitgezocht en inhoudelijk goede en vriendelijke antwoorden gegeven. Ik was op zoek naar een 2de hands lens, bij cameranu.nl was de prijs voordeliger dan 2de hands en kreeg ik nog een jaar garantie erbij! Bovendien is de lens dan helemaal nagekeken. Levering kon voor mini meerprijs zelfs dezelfde dag dus ik kon meteen gaan fotograferen, wat wil je nog meer? Mijn eerste indruk is dus zeer positief en ga zeker opnieuw bestellen :)

Jolanda H 22-10-2020

Snelle levering en de camera tas bevalt goed. Klopt met de omschrijving en is ruim voldoende voor mijn camera en bijbehoren (Nikon P1000).
Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding erg goed.

B. 21-10-2020

Nette overzichtelijke webshop met veel keus en informatie.
Het product wat ik s'avonds had besteld werd de andere dag al afgeleverd netjes.
Houden zo.

Rijk Snellen 21-10-2020

Fijne winkel goed bereikbaar ben netjes en correct geholpen door het personeel erg breed assortiment

Karin 21-10-2020

Al vaker bezocht , overzichtelijk en de informatie is duidelijk beschreven. Supersnelle , nette levering!

Marieke 21-10-2020

Heel snelle levering, en nette afhandeling. Wel enige verwarring in de communicatie, vandaar geen 10 :)

C. de vries 21-10-2020

zeer vlotte bezorging! echter m.b.t. de betaling was voor mij onduidelijk wanneer ik moest betalen (was niet direct zichtbaar) en ook niet (nadat ik hulp had ingeroepen) een bevestiging dat ik betaald had. Kon het alleen op mijn eigen bericht van ING later zien dat betaling gelukt was. Dus geen bevestiging van jullie. Kost dan onnodig veel tijd omdat je toch op allerlei manieren dat probeert eruit te krijgen resp. bevestigd te krijgen. Zie dit als opbouwende kritiek.

Dick 20-10-2020

goed contact, snelle verzending altijd soepel al meerdere keren iets besteld nooit klachten.

Roy 20-10-2020

Cameranu is altijd lekker toegankelijk. Je kan ze bellen of over Whatsapp communiceren. Ze zoeken zaken tot op de bodem uit en je krijgt een eerlijk antwoord. Voorraadproducten heb je de volgende dag in huis, altijd goed verpakt. Ook dit keer, terwijl ik niet echt een courant artikel bestelde. Top.

Laurens 20-10-2020

Duidelijke website met accurate informatie over de beschikbaarheid van producten. Levertijden worden waargemaakt. Ook de service is goed; er is een chat-functie op de website en telefonisch zijn ze bereikbaar tot 22:00 uur doordeweeks. Erg handig. Ik ben tevreden met mijn aankoop en de ontvangen service en raad cameranu.nl aan!

Yaroon 20-10-2020

Voor de verjaardag van mijn neefje heb ik een Konus Basic 10x25 verrekijker gekocht. Het product is diezelfde dag nog verzonden en een dag later geleverd. De verrekijker werd verzonden in een doosje met daarin extra luchtkussens om breuk te voorkomen. Kortom, zeer tevreden met deze webshop! En met het cadeautje waarmee ik als oom niet meer stuk kan!

Marloes 20-10-2020

CameraNU.nl heeft een snelle levering, duidelijke productomschrijving om de website staan en een vlot afrekenproces. De goederen werden netjes geleverd in een compacte doos met opvulling om de artikelen te beschermen. Prima ervaring dus!