CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2805 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Luc 21-02-2018 Via de website gekocht

Een winkel om aan te bevelen!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Deze web winkel ga ik zeker aanraden, prima service de dag na bestelling reeds geleverd!
Met vergelijking van prijzen scoren ze goed. Ruim aanbod en besteld via website.

Bianca 20-02-2018 Via de website gekocht

Super snel

Prima site snelle levering
Mooie statief gekocht en de goedkoopste van alle winkels dat is ook een pluspunt

Dennie 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en perfect product

Snelle webshop met goede service van aardige vakmensen! Goede producten en de laatste updates beschikbaar

George Bergmans 20-02-2018 Via de website gekocht

goed en deskundig advies en daarbij bijzonder vriendelijk

had van kennissen goede berichten over deze winkel gehoord en zij zijn ook regelmatige klanten.

Daarnaast worden er geen verzendkosten berekend en het artikel was goed en deskundig verpakt.

Th.A. Deegens 20-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed advies, nemen de tijd voor een heel goed advies

Als je in de winkel komt krijg je gelijk het gevoel dat je in de juiste zaak bent. Geweldig personeel met persoonlijk aandacht wat je wensen zijn.

Jaybee 20-02-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel, snelle actie

Cameranu.nl is een betrouwbare, snelle leverancier. Ik kocht recentelijk een Reflecta X7-scan scanner, binnen 24 uur in huis. Een tip, de software die bij deze scanner hoort (cd) is niet meer compatibel met de laatste Mac OS versies. De software kwam van een externe partij en er komt geen update meer zo wist de fabrikant van Reflecta te vertellen. Scannen naar een fotokaartje gaat snel en prima maar als je op software rekent vis je, mits je oude mac-software draait, achter het net.

Willem Brouwer 19-02-2018 Via de website gekocht

Perfect service

Heb in de avond een Reflecta x8-scan dia/negatief scanner voor 23:59 besteld morgen in huis de volgen ochtend op me telefoon de melding aangemeld bij post nl maar nog niet in het sorteerproces (dus niet de volgende dag in huis jammer) dan maar een dag later. in de middag een melding van PostNL uw pakket word tussen 18:30 en 21:30 afgeleverd op uw adres. om 19:15 is het pakket geleverd en heel goed en netjes verpakt ben zeer tevreden over de levering dus toch op de volgende dag geleverd . Klasse Cameranu.nl

Anja Poel 19-02-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Urk.

Goede uitleg en service

Vragen die ik had, zijn heel goed beantwoord en vooral heel duidelijk.
Ik heb de uitleg gehad waar ikzelf mee verder kan en dit is iets wat ik heel belangrijk vind.
De website vind ik heel super en heel erg uitgebreid.
Het personeel heeft veel kennis van zaken. Kortom heel goed.

Jairo Martinez 17-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Cameranu.nl is een super webshop. Overzichtelik, reviews en tevens filmpjes over het product. het bestel proces loopt snel en zonder enige poes pas. genoeg betaal mogelijkheden en prijs kwaliteit is altijg goed! Ik zal Cameranu.nl zeker aanbevelen

Mol 17-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service! En goeie prijs-kwaliteit

Camera.nu is een geweldige winkel. Ze zijn zorgvuldig en denken met je mee. Zo had ik op mijn "boodschappenlijstje" een hele goeie filter staan voor op mijn lens, echter zag de oplettende medewerker dat deze niet op mijn lens zou gaan passen en heeft mij de juiste meegegeven. Das toch super!

Henk van Dorp 17-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Mijn Lencoat Lenshide besteld. Vooraf informatie per mail gevraagd en goed en tijdig ontvangen. De levering tijdig ontvangen terwijl we per mail op de hoogte werden gehouden van de verzending.
Prima winkel voor concurerende prijzen

Rob 16-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Cameranu heeft een duidelijke website en komt alle verplichtingen goed na. Kortom, een aanrader!
Er wordt snel een bevestiging gestuurd en de track en trace is fijn om je bestelde product te volgen.

Smit 16-02-2018 In de winkel gekocht

een bezoek waard

Ik ben nu twee keer in de winkel geweest en beide keren werd er echt de tijd genomen voor goede uitleg. Het personeel is zeker vakbekwaam en weet waar ze over praten. je kan gemakkelijk op internet bestellen maar bij twijfel tussen twee producten kunnen zij je goed de voor en nadelen van de producten uitleggen.

Luc 16-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon een geweldig winkel om je fotomateriaal!!

Gisteren besteld vandaag in huis, wat moet je nog meer hebben? dit is een goede service van CameraNu.

De Jager 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel.

Prima winkel, snelle levering; geleverd zoals gekocht. Website is overzichtelijk en betaling ging vlot.

Richard 15-02-2018 Via de website gekocht

Wederom super service

Onlangs bestelde ik twee mounts voor mij studioflitser. Ik had er met spoed 1 nodig ivm defect van mijn huidige. Na het bestelproces bleek maar 1 van de 2 op voorraad te zijn. Ik kreeg al snel een mailtje over deze bestelling waarbij de medewerkster er voor zorgde dat ik in ieder geval 1 mount als de volgense dag in huis had. Mijn fotoshoot was weer gered. De andere werd kostenloos nagezonden.

Super tevreden als altijd!

M Verpoorte 15-02-2018 Via de website gekocht

goede snelle levering

Ik heb voor het eerste besteld bij camera nu en ben zeer tevreden over de verzending en de service.
De website is overzichtelijk en de prijzen zijn goed.
Pakket de andere dag binnen.

Kim 15-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!! Blij met mijn producten!!

Super snelle levering en blij met de producten!! Dankjwel, op naar de volgende aankoop met dit uitgebreide assortiment!!

Jan 15-02-2018 In de winkel gekocht

Gewoon TOP!

Een zeer goede service, en een geweldige kennis.
Scherpe prijzen en soms leuke aanbiedingen.

Kortom ik ben goed geholpen en geadviseerd.
En heb weer een mooi aankoop kunnen doen voor eem scherpe prijs.

Hillpet 15-02-2018 Via de website gekocht

Dubbel prima

Prima web shop, snelle levering voor de beste prijs. Tot nu toe ook erg tevreden over de Sony X3000 action cam. Ik kreeg zelfs 2 camera's toegestuurd. Daar ik maar voor 1 betaald had, de dubbele zending teruggestuurd.

Maurice Jonas 15-02-2018 Via de website gekocht

Altijd goede en snelle service!

Zeer prettige shop om online te winkelen. Alles is altijd snel te vinden en in 9 van de 10 gevallen is dit nog eens de goedkoopste winkel ook. Bestelling altijd de volgende dag binnen en heb er nog nooit problemen mee gehad. Zeer tevreden klant dus!

PLH 14-02-2018 Via de website gekocht

Besteld = geleverd = ermee aan de slag

Geheel geen probleem met bestelling. Was op voorraad en was dezelfde dag nog verstuurd naar ophaal locatie van keuze.

Tim 14-02-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle afhandeling via de shop! Vrijdagavond iets besteld, de volgende ochtend al in huis. Veel producten op vooraad, en de klantenservice is vriendelijk, en je word snel te woord gestaan.

Patricia 14-02-2018 Via de website gekocht

Top Service

Nadat ik eerst adapterringen had besteld die niet paste, werd ik via de chat goed en uitgebreid te woord gestaan. Ik had nieuwe lampen gekocht, en was dus opzoek naar een passende mogelijkheid om mijn oude softboxen te kunnen hergebruiken. Helaas was er niets wat paste, en heb ik uiteindelijk Softboxen van Godox besteld. Ik ben nu al enige jaren klant, zelfs als een product duurder als bij een andere winkel. Liever wat meer betalen, en een super service dan goedkoper uit zijn en geen of slechte service. Alles wat ik heb besteld bij CameraNU had ik de volgende dag al in huis!

Arno van den Berg 14-02-2018 Via de website gekocht

Prima service. Alles mooi op tijd en prima verpakt.

Ik werd goed ondersteunt en geïnformeerd over mijn keuze. Daarna is de bestelling op en perfecte manier bezorgd.

Patricia 14-02-2018 Via de website gekocht

Top service!! S'avonds besteld volgende dag in huis!!

Ik bestel hier graag omdat de service altijd goed is. De producten zijn goed en de levering is super snel.

Willem 14-02-2018 Via de website gekocht

Ook echte garantie.

Je hoopt natuurlijk dat je nooit aanspraak behoeft te maken op garantie. Hoe fijn is het echter wanneer je merkt dat bij CameraNu garantie ook echt garantie blijkt te zijn. Wat een geweldige service!
Tot twee maal toe kreeg ik te maken met een probleempje aan mijn camera. Toegegeven fabrieksmatig niet echt een geweldige constructie van de betreffende camera. De fabrikant (importeur) heeft een maal coulantie getoond. De tweede maal heeft CameraNu zelf voor vervanging van het betreffende onderdeel gezorgd omdat de fabrikant te kennen gaf niet voor de tweede maal een dergelijk onderdeel toe te sturen. Een geweldige oplossing CameraNu!
Chapeaux voor CameraNu!
Nu ga ik zelf maar iets bedenken om het onderdeel niet opnieuw te verliezen. Beetje plakband of zo.

Peter 14-02-2018 Via de website gekocht

Accuraat punctueel en vriendelijk

Het contact met deze camerawinkel verloopt altijd zeer soepel en prettig.berichtgevingen omtrent besteld product klopt altijd en is immer op tijd bij mij in huis.
Ook telefonische informatie omtrent bestelde artikel heel zorgvuldig behandeld.
Aanrader!!

Iris 14-02-2018 Via de website gekocht

super snelle levering!

's avonds nog even wat besteld, de volgende dag in huis. Voordelig EN GEEN verzendkosten.
Kan je niet je auto voor rijden en evt parkeerkosten betalen. Duidelijke site, groot assortiment! Top

Guus J.,Baks, fotograaf 13-02-2018 Via de website gekocht

klantvriendelijk

Gebeld, vriendelijke man, klantvriendelijk, informatief en geen enkel moment dat hij het gesprek wil beëindigen.

Vd Brink 12-02-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf

Een flitser besteld bij CamerNu.
Bij de bestelling had ik een te snelle handeling verricht, zodat ik 3 bestellingen deed, i.p.v. één.
Direct gemaild, en de gehele bestelling is, zonder gedoe, netjes gecorrigeerd door CameraNu.
De bestelling is snel, en in goede orde ontvangen en de V860ll flitser werkt perfect.
Die is helemaal aan te passen op gewenste resultaat.
Het grote voordeel is ook, de accu.
Geen gedoe meer met batterijen.

Cameranu is aanbevelingswaardig.

Chris Platteeuw imaging 12-02-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd...

De zoektocht naar een goede tweedehands Nikon D800 leidde weer naar CameraNu. Uit de ruime keus koos ik een exemplaar met weinig clicks, gebruikssporen vrijwel nihil en in vergelijking met de markt voor deze DSR's een zeer aantrekkelijke prijs. En 1 jaar garantie betekent dat ze instaan voor hun product.

jan kusters 11-02-2018 Via de website gekocht

snel en goed

Gemakkelijk, met heel fatsoenlijke prijzen. In het verleden ooit 1 keer een zending vermist, meteen opnieuw gestuurd, zo blijf ik wel klant.

bart 11-02-2018 Via de website gekocht

Keurig en snelle levering

Alles is er te koop, de winkel is erg compleet. Duidelijke vergelijker. Snelle levering en goed geïnformeerd over de status. Prima.

Dick 10-02-2018 Via de website gekocht

Sympathieke webshop

Duidelijke website. Na te hebben rondgesnuffeld telefonisch contact opgenomen. Snel contact, rustig en duidelijk uitleg gekregen. Na een bedenktijd van 10 minuten gewenst artikel besteld en bestelling prima afgewikkeld. 16.00 uur besteld, andere dag keurig om 13.30 afgeleverd. Niks mis mee.

FM 09-02-2018 Via de website gekocht

Waar voor je geld en snel door hen besteld

Ik had met een half uur verschil twee artikelen besteld bij cameranu.nl en zowaar ze werden binnen 24 uur met een half uur verschil afgeleverd! :-) Wat belangrijker is: ze voldoen voor de volle 100% aan mijn verwachtingen en dat is iets wat heel vaak ook wel eens niet meemaak bij andere leveranciers

Leendert 09-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goed verpakt, goede kwaliteit producten

Alles wat ik daar gekocht heb is van prima kwaliteit. Goede snelle service en bekwaam personeel. Al met al een prima shop voor mensen die op zoek zijn naar goede fotoapparatuur.

yoeljim 09-02-2018 In de winkel gekocht
urk

slechte service arrogant, niet serieus genomen

slechte service arrogant, niet serieus genomen en geen tijd voor je willen nemen. Zou zo zeggen geen goede combinatie.
Vanaag bij jullie in de winkel geweest voor een lens maar werden te eerste al niet serieus genomen door een arrogante verkoper die ook nog een andere lens tamron (mindere kwaliteit) wouw laten zien ipv de twee sigma lenzen waarvoor ik kwam. Echt jammer dat jullie je klanten niet serieus nemen en de tijd ervoor niet nemen. Voor mij heel simpel dan maar naar de concurrent.

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-02-2018

Beste Yoeljim,

We hebben een aantal keren geprobeerd je te bellen, maar helaas hebben we je niet te pakken gekregen. We hadden graag even met je gesproken om te ontdekken waar het mis is gegaan, en om na te gaan wie je geholpen heeft in de winkel. De ervaring die je beschrijft kunnen wij allerminst matchen aan de service en uitstraling die wij willen bieden. Graag zouden we alsnog met je in contact komen, hetzij via de telefoon, hetzij via de mail.

We horen graag van je, alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

R.Soen 09-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zelfs goedkoper dan bij Aliexpress

Snelle levering en zelfs goedkoper dan bij Aliexpress! Mooie Godox tas waar veel in kan. Niet te geloven maar bij Aliexpress koste deze tas het dubbele. Hoe dan ook, fijne tas. Te klein voor mijn statieven maar de flitsers, achtergrond doek en alle losse spullen die ik altijd bij mij heb kunnen er ruimschoots in.

W.G. Overgaauw 08-02-2018 Via de website gekocht

Camera stuk,via cameranu.nl had ik weer snel een nieuwe

In mijn woonplaats is geen zaak waar ik snel een nieuwe camera kon aanschaffen. Van mijn camera ging de display zwarte vlekken vertonen. Om toch over een goed camera te kunnen beschikken, ging ik op de website van camera.nl kijken naar een vervangend exemplaar. Op de site worden de camera's met elkaar vergeleken. Zelf kon ik bepalen waaraan mijn camera moest voldoen. In de winkel wordt je overspoeld met informatie, en ben je eigenlijk afhankelijk van de verkoper. Thuis kan ik rustig en overdenken welke camera voor mij de goede is. Via camera.nl bestellen is ook goedkoper dan andere aanbiedingen in winkels of websites.
Ik ben heel tevreden over informatievoorziening, bestelling en levering van camera.nl. Zelfs 5 jaar garantie op de camera, die ik kocht.

Marihen 08-02-2018 Via de website gekocht

Excellent service and products all the time!

I've been buying feom cameraNu for awhile now and everything is always perfect! Fast shipping, wide stock and good costumer service. I will buy again.

René 08-02-2018 In de winkel gekocht

Triggerset studioflitsers

Goed geholpen en snelle reactie door de klantenservice met een probleem met de studioflitsers. Ben zeer tevreden.

Willem 08-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Makkelijk zoeken op deze duidelijke site en de prijzen van de producten zijn zeer aantrekkelijk!
Ook zijn de accessoires sets heel duidelijk samen te stellen. Top!!

Jarell 08-02-2018 Via de website gekocht

Ik had voor mijn camera een Panasonic lens besteld, goed op tijd binnengekregen. Maar ik had me toch bedacht om een andere lens te halen en heb de lens vervolgens teruggestuurd.

Binnen een paar werkdagen netjes mijn geld teruggekregen.

Jonas 07-02-2018 Via de website gekocht

Sneller dan de slagschaduw

Op het allerlaatste moment ‘s avonds laat besloot ik een extra Gopro Karma batterij bij te bestellen en de volgende dag direct binnen, dus hij ging gelijk dezelfde dag nog in gebruik. Topservice, goede prijs en supersnelle levering.

Zsa Zsa 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering! alles in top staat!

Ik vind cameranu.nl een geweldige website! Ze leveren snel, de prijzen zijn super! en alles komt aan in super staat!

Ben Schulte 07-02-2018 Via de website gekocht

Fotopapier bestellen

De website is eenvoudig te vinden en het werken met de website is ook eenvoudig.
Met andere woorden bestellen erg eenvoudig en de levering super snel

AnneDH 07-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, ruime keuze en ontzettend goede service!

Ik koop graag via deze website omdat het een overzichtelijke website is, de service heel goed is en de verzending snel.

Tjaarda 07-02-2018 Via de website gekocht

prima webwinkel!

Heb een tweedehands spiegelreflex body gekocht.
Staat van de camera boven verwachting goed. Firmware was netjes updated,
Gekregen zoals vermeld in de advertentie.
Snelle en goede levering.
Had al eerder bij deze webwinkel gekocht, wederom ervaren dat het een prima organisatie is.

Charissa 07-02-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Ik ben zeer te spreken over CameraNU.nl. Ik was op zoek naar een richtmicrofoon voor mijn spiegelreflexcamera. Omdat er zoveel keus is heb ik telefonisch contact opgenomen met CameraNU.nl, ik had aangegeven dat ik een startende filmer ben en dus op zoek was naar een instapmodel. De desbetreffende dame van de sales afdeling heeft mij uitstekend advies gegeven. Zij gaf mij 2 goede opties, uiteindelijk heb ik een mooie betaalbare microfoon van Rode gekocht (incl. windvanger). Voor mij is prijs/kwaliteit en service erg belangrijk. O ja, en super dat de camera de volgende dag al werd geleverd!
Een tip: productvideo's bij de artikelen?