CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2705 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Gerard 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima afspraak

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Overzichterlijker site, kon makkelijk de accu’s vinden die ik zocht. Volgens belofte en afspraak keurig geleverd. Ook prima aangepakt door post.nl

Bert-René 11-12-2018 In de winkel gekocht
Urk

Heel goed advies.

Dankzij het magazijn in Urk, heeft de winkel daar veel op voorraad. Ik zocht een regenhoes voor over de camera en en stuk statief. In de winkel kon ik er verschillende uitproberen, met goede hulp en advies. En uiteindelijk bleek de goedkoopste ook nog de meest geschikte!

Paul 11-12-2018 In de winkel gekocht

ze nemen alle tijd voor je

ik kwam bij CameraNu om een nieuwe rugtas uit te zoeken voor mijn Fuji-camera plus toebehoren. De verkoper nam alle tijd voor me en haalde allerlei tasse uit het magazijn. Uiteindelijk ging ik tevreden weg, maar wel met een hele andere tas dan ik oorspronkelijk op het oog had!

Cor 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeeer tevreden!

Bij toeval waren de objectieven die ik zocht als occasion beschikbaar. Als enige geef CameraNu een beoordeling van het product zelf, en na ontvangst van beide producten bleek dat het er beter uit zag als wat ik verwacht had!
Enie die het af liet weten was PostNL.... verder alles top in orde!!

Gerrit Driessen 11-12-2018 Via de website gekocht

Top geregeld bij cameranu!

Cameranu was de enige winkel die de sidehandle van smallrig nog op voorraad hadden, deze had ik nog nodig voor mijn rig. Meteen besteld en de volgende ochtend om kwart over 9 thuisbezorgd! Kan niet beter! Mij zien ze absoluut terug als klant.

willy 11-12-2018 Via de website gekocht

Werd uitstekend geholpen, zowel in de winkel en telefonische werd er met mij meegedacht over mijn aan te schaffen camera.
Ben meer dan tevreden

Mirthe 11-12-2018 Via de website gekocht

De site is duidelijk en ik had het pakket de volgende dag het pakket in huis, ondanks de drukte van sinterklaas en kerst!

Lisanne LLF 11-12-2018 Via de website gekocht

Super servoce nadat ik de verkeerde maat had besteld

probleemloos ingespeeld op mijn eigen bestel fout, kosteloos kreeg ik een goede opgestuurd en kreeg het verschil netjes terug

Harry 11-12-2018 Via de website gekocht

Mooie camera, werkte meteen.

Levering was vlot en compleet. Installatie ging gemakkelijk. De bewakingscamera werkt uitstekend,zowel via de smartphone als gekoppeld aan de server.

Hector Alonso 11-12-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, Geweldige service

Ik kocht een nieuwe set van ontwikkeling en had een paar vragen en die beantwoordden ze bedachtzaam en snel.
Ze verwerken de bestelling snel en ik heb mijn goederen op tijd en in perfecte staat ontvangen.
Ik zal opnieuw in cameranu kopen

R.Goole 11-12-2018 Via de website gekocht

Hier moet je zijn!

Tijdje bezig met het aanschaffen van nieuwe canon body met lens. Een informatie mail gestuurd en direct kontakt terug en gelijk de informatie die ik nodig had. Alle spullen verzameld en besteld. Een dag voordat de spullen worden geleverd krijg ik een telefoontje met het uur van levering. Correct geleverd door cameranu zelf. Vriendelijke bezorger en nu aan het fotograferen. TOP!

Arjan 10-12-2018 Via de website gekocht

Zelfs voor Sinterklaas binnen 24 uur thuisbezorgd!

Goed producten en erg goede en snelle service. Verpakking top en zelfs rond Sinterklaas werd het product binnen 24 uur thuisbezorgd.

Francisco 10-12-2018 Via de website gekocht

Goeie behandeling!

Mijn bestelling kwam erg snel aan en was zeer goed verpakt. Ook vond ik de sinterklaas actie goed die ze deden. Helaas niks moois grwonnen😢
Maar verder is het een top winkel👌

JeeDee 10-12-2018 Via de website gekocht

Prima productomschrijving. Snelle levering. Scherpe prijs.

Overzichtelijke site. Inhoudelijk goede beschrijving van het product. Levermogelijkheden uitstekend. Scherpe prijs. Product goed en veilig verpakt.

Bram 10-12-2018 Via de website gekocht

CameraNU - altijd goed!

Als ik materiaal nodig heb voor mijn camera kijk en bestel ik eigenlijk altijd op CameraNU. De klantvriendelijkheid is erg goed (zo heb ik de chat al een aantal keer gebruikt om informatie te krijgen over een bepaalde lens) en de service is ook super. Snelle en goede levering.

johnny de bruyn 10-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon normaal

Ik vond ten eerste de site gied werken vanaf mijn telefoon. Dat is in sommige gevallen niet zo namelijk. Daarbij was de site ook nog eens overzichtelijk en ik vond alles wat ik nodig om mijn laptop goed te kunnen gebruiken. De producten kwamen op tijd aan en waren niet beschadigd. Zo hoort het vind ik. En ik wil jullie geen veer in de reet stoppen want ik vind dit niet meer dan normaal. Maar wel fijn dat het nu wel een keer goed gaat.

Bruno 10-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Erg snel en makkelijk er zijn veel verschillende producten die erg snel worden gestuurd en zit vaak grote korting op

Nick Rook 10-12-2018 Via de website gekocht

Ronduit Fantastisch

Super service, bij vragen zo snel mogelijk antwoord, alle producten uitgebreid omschreven, top prijzen en een hele snelle levertijd! heb mijn vriendin nog nooit zo snel blij gemaakt met een cadeau :D .

Marcel 10-12-2018 In de winkel gekocht
Tijdens een beurs

Goede service, producten zijn in goede staat ontvangen

Deze winkel is fijn om bij te shoppen. Prima aanbiedingen en goede service, en leuke ludieke acties.

Raymond 10-12-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle verzending

het bestellen via de website is eenvoudig en de prijs was voordelig en de bezorging liet niet lang op zich wachten

Patricia 10-12-2018 In de winkel gekocht
Urk

super service

Ik had een nieuwe camera gekocht a 1949 euro, nu zag ik tot mijn schrik dat die zelfde camera op black friday 3 weken later 300 euro goedkoper werd aangeboden. Ik heb cameranu een mail gestuurd en ze hebben dat bedrag op mijn rekening gestort. De voorwaarde was alleen dat ik een bon moest kunnen laten zien.

Anneke 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goed verpakt

Heb voor deze shop gekozen, daar mijn man erg tevreden is, hij besteld al jaren. Snelle levering en goed verpakt aangekomen. Ben erg tevreden.

Gerard 09-12-2018 Via de website gekocht

Ring besteld voor mijn cokin filters, op de website was dit gemakkelijk te vinden.
Hierna besteld en de volgende dag al in huis.

Thbe 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, geen verzendkosten!

Ruim assortiment, goede prijzen.
Alles wordt gratis thuis bezorgd, dat is top.
Enige "minpunt" is dat het retourneren wel op eigen kosten moet.
Dus als je zeker weet wat je wil hebben, kies dan zeker voor Camera Nu.
Retouren worden wel netjes verwerkt, vlotte terugbetaling.

Maurice Lokale omroep Landsmeer 09-12-2018 Via de website gekocht

Alles klopt

Camera nu is een eerlijke en betrouwbare winkelketen, die alles voor zijn klant overheeft. Niets is te gek, en ze zullen alles uit de kast halen tot dat de klant tevreden is.

Monique 09-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Zeer snelle service, goeie tekst en uitleg. Overzichtelijke site. Denken mee! Makkelijk bestellen....

Patrick 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima geleverd!

Ik heb hier een nieuwe Canon EOS6D II camera gekocht. Eerste reden om te selecteren was de prijs uiteraard, en die was goed hier. Verder heb ik reviews bekeken, en ook die klonken prima. En mijn eigen ervaring is dat ook, ik kreeg direct een bevestiging van de bestelling, kort daarop bericht over levering, en allemaal prima in orde. Levering was binnen enkele dagen, en het ging om een product dat niet op voorraad was, dus helemaal ok.

Jolien 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering. Bij een concurrent eerst besteld, dat gaf alleen maar problemen, konden niet leveren ivm drukte feestdagen, slechte communicatie etc . Bij cameranu.nl geen enkel probleem, volgende dag in huis .

Annick Lammineur 08-12-2018 Via de website gekocht

vrijdagnamiddag besteld; zaterdagmiddag geleverd!

Hele duidelijke website. Geen leveringskosten ook al is het een Nederlandse website en woon ik in België. Super snelle levering, mooi verpakt en heel belangrijk; goede prijs! Thanks!

Edgar 08-12-2018 Via de website gekocht

Leuke Sint actie

Leuke en ludieke actie rondom Sinterklaas. Het insturen van een schoen en vervolgens deze met een verrassing terugkrijgen. Leuk gedaan! En zeker ook een leuke accessoire ontvangen.

Katinka 08-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

We hadden zelf de foutieve lens besteld, gemaild met cameranu.nl en alles werd direct geregeld. Foutieve lens teruggestuurd en door cameranu.nl is direct de juiste lens op de post gedaan.
Super snelle service ! Bedankt daarvoor.

Cesar 08-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en altijd lekker snel.

Al vaak besteld bij deze webshop. Ze houden je op de hoogte wat betreft de levering. Levering is teven altijd snel en smooth. Nooit problemen gehad.

Luuk 07-12-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Superleuke Schoenzetactie die jullie verzonnen hebben.
Een kind kan gewoon zijn/haar schoen insturen en krijgt er een cadeautje van Sinterklaas voor terug!
Hopelijk dat jullie dit de komende jaren blijven doen!
Geweldig, die video erbij!
Kortom: Ga zo door!

Jos 07-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon een fijne web winkel, ik bestelde mijn production gaven ze Mooi aan je producten Zijn niet voledig leverbasr zodra deze weer op vooraat Zijn Melden we dit is ook netjes gebeurd echt top

G.A. 07-12-2018 Via de website gekocht

Had hier nog nooit besteld maar ideaal wat een snelle levering s’middags besteld s’avonds al in huis.

Ronald 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Sinds ik bezig ben met veel video’s en foto’s maken heb ik ook steeds meer producten nodig. In het begin alles in een winkel gekocht in de buurt maar nu toch online gaan shoppen:) Eerst even reviews gelezen van een aantal sites en uitgekomen bij cameranu.nl

Hele snelle levering en heel goed en ingepakt aangekomen.

Vanaf nu zal ik hier alles bestellen wat ik nodig heb.

Bedankt voor de goede service en ik raad deze winkel zeker aan.

Jeroen 07-12-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik ben echt heel tevreden over cameranu. Je krijgt een goede service en alles word heel snel geleverd. Bij de klantenservice word je goed geholpen en ze zijn daar heel vriendelijk. Ik heb hier al veel gekocht en zal hier ook als klant blijven.

Hans 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima vakmensen met oog voor de klant. Perfecte service.

Altijd doelgericht vragen wat jij als klant wilt en meedenken in de richting naar een perfecte oplossing.

Alex Esmeijer 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en passie

Een groot assortiment en grote passie voor de fotografie. Een klantenservice die dat ook echt is. Altijd snelle en correcte levering. Kortom een aanrader. Ook voor de beginner een geweldige winkel.

Mirella 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik kocht hier de achtergrondrollen van het merk Savage. Ze hebben veel verschillende kleuren op voorraad. Dus ik kon een ruime keuze maken. Omdat ik deze snel nodig had, ben ik ze zelf gaan halen in de winkel. De mensen die er werken zijn supervriendelijk. De mevrouw achter de balie heeft mijn rollen van 2.75m gedragen en in mijn auto gelegd. Topservice!!! En de moeite om de winkel te bezoeken.

Harold 07-12-2018 Via de website gekocht

Mooi Snel Sinterklaas kado

Snel Siinterklaas kado besteld. Snelle levering en goede prijs. Helemaal top product voldeed volledig aan verwachting👍

Ron 07-12-2018 Via de website gekocht

Top informatie. Service en levering

Top geregeld ook duidelijke leveringsvoorwaarden in deze drukke periode. Adviseur nam de tijd ook al st e l ik complexe vragen. Kwaliteit product naar verwachting.

rapapazi 06-12-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding met snelle opvolging en levering

overzichtelijke site met no nonsense acties +gewoon een waardebon waar je wel wat aan hebt. ipv workshops en online training waar je als ervaren fotograaf niet in geïnteresseerd bent. Als je weet wat je wil, een positieve ervaring voor online bestellen De echte winkel is helaas een beetje te ver rijden anders zou ik zeker in de winkel zelf kopen om de beste keuze te maken. De gratis camera strap is even wennen en ik weet nog niet of ik dit fijner vindt dan het originele strap die met de camera meegeleverd wordt Heel leuk was het onverwachte zakje pepernoten omdat het vlak voor sinterklaas was. Het zijn de kleine dingen die een winkel onderscheiden van doorsnee vergelijkbare aanbieders. Het geeft een betrouwbaar gevoel om bij een echte speciaalzaak te kopen dan bij een elektronica gigant waar elke week andere jonkies rondhuppelen die alleen maar de verpakking kunnen voorlezen.

H.T.H. 06-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Vanmorgen een Epson WorkForce Pro WF-4730 besteld na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice om te informeren of deze op voorraad was. Vanavond (7 uur later) werd deze al bezorgd.
Echt fantastisch. Dit noem ik pas snelle levering, dikke 10.

Cameranu.nl laat zien dat het ook anders kan. Top.

Robin 06-12-2018 Via de website gekocht

top service! (ook voor lastige klanten)

Ik ben vaste klant bij Cameranu en alles is altijd netjes op tijd geleverd. Laats had ik 's middags een Loupedeck+ besteld en 's avonds was de prijs verlaagt. Vervolgens belde ik naar de klantenservice (bereikbaar tot 22:00) om te vragen of we daar iets aan konden doen. De volgende dag was het prijsverschil weer teruggestort op mijn rekening! Ook heeft Cameranu mij op verzoek een product kunnen leveren dat niet op de website staat en heb ik een product kunnen retourneren dat eigenlijk te laat was volgens de retourvoorwaarden.

AT1977 06-12-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd ruime keuze, veel op voorraad en snelle levering. Cameranu is altijd het eerste adres waar ik kijk voor camera's en accessoires.

Alice 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Over de aangekochte 50mm lens zijn wij erg tevereden en raden wij iereen aan het product bij cameranu.nl te kopen.

Ceesie1956 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, en goede communicatie

Via snelle communicatie over evt levering, over te bestellen product, voor deze leverancier gekozen.

Patrick 06-12-2018 Via de website gekocht

Service heel erg goed.

Tijdens bestellen was product niet op voorraad.
Contact opgenomen met klantenservice en werd verteld dat vier dagen levertijd had.
Na drie dagen complete bestelling al in huis.
Super
Bedankt

Rob 06-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks cyber friday drukte binnen 24 uur geleverd.Top!!

alles prima en ik zou het zeker aanbevelen aan anderen die goed en goedkoop en snel geleverd willen krijgen