Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Audrey 17-10-2019

De website is super gebruiksvriendelijk. Zoekfunctie werkt goed en de filters ook, daarnaast is het vergelijken van de camera's op de website ideaal. Maar nog beter was de communicatie, je kunt ze de hele dag bereiken via WhatsApp en je hebt binnen een hele korte tijd bericht terug. Top klantenservice! En ook nog eens een snelle levering.

Harry 16-10-2019

Betrouwbare winkel. Goede info op de site en spullen keurig op tijd geleverd.

nico 16-10-2019

Ik ben op een prettige manier geholpen en de medewerker dacht mee over hoe het probleem het beste en goedkoopste opgelost kon worden.

Jeroen de Vries 16-10-2019

Heb geen enkele slechte ervaring met de webwinkel. Heb er 2 of 3 keer iets besteld en de site is duidelijk. Mail updates zijn duidelijk en kloppend.

Zeer tevreden over de site en zou er zo weer bestellen.

Chevalier 16-10-2019

Je stelt een vraag per e-mail en je krijgt altijd heel snel en heel vriendelijk antwoord en advies. Geen moment heb je de indruk: ze moeten aan je verdienen, Camera.nu zoekt juist met je mee naar de beste oplossing. En de service is onovertroffen. Dat is op een zo ingewikkelde markt als die van foto en film en alles wat daarmee te maken heeft, het allerbelangrijkste. De klant kan niet alles weten, Camera.nu weet het wel.

Bart van den Belt 16-10-2019

Onlangs heb ik een semi-professionele videocamera gekocht voor onze videostudio bij CameraNu. Omdat ik niet exact wist wat ik nodig had ben ik uitgebreid begeleid door een van de medewerkers. Toen ik meer technische vragen had werd ik doorgeschakeld naar een specialist die me een aantal tips en adviezen gaf waar ik zelf niet aan had gedacht. Er werd uitgebreid de tijd voor me genomen door betrokken medewerkers met specialistische kennis. De bestelling is vlot geleverd en perfect verpakt. Topservice.

Ingrid 16-10-2019

super snelle levering en product is zoals omschreven.
Moet nog beginnen met om alle foto's te maken maar de test met 1 foto was goed.

Jeanne 16-10-2019

Ik was op zoek naar een originele accu voor mijn camera.
Via internet kwam ik bij camera.nu uit.
Snelle levering tegen een gunstige prijs.

rob 16-10-2019

het bestelde onderdeel werd snel geleverd en alles was duidelijk en prima geregeld

Kees den Boer 15-10-2019

Al meerdere artikelen besteld en altijd tot zeer grote tevredenheid. Kan me niet herinneren dat spullen nou eens niét de volgende dag afgeleverd werden. Gewoon erg goed.

Hans 15-10-2019

Ik vind Camera.nu een topwinkel! Had een screensaver gekocht die niet goed functioneerde. Mailde hierover en kreeg te horen dat ik direct mijn geld terug kreeg. Ik hoefde ook niet het product terug te sturen. Dit heb ik overigens wel gedaan. Als ik een nieuwe camera of iets dergelijks nodig heb, zal ik zeker eerst bij Camera.nu gaan kijken!

Harry 15-10-2019

Ik koop altijd mijn spullen bij cameranu omdat ze een zeer ruim assortiment hebben zeer snel zijn met verzenden en zeker niet moeilijk doen als je niet helemaal tevreden bent over je gekochte artikelen.

Lawende 15-10-2019

Alles klopte; Laagste prijs voor het produkt. zeer snelle levering. Artikel uitstekend beschermd door zorgvuldig gekozen verpakking. Duidelijke website. Dus geen ander cijfer dan 10 mogelijk.

BV 15-10-2019

Goed assortiment. Deskundige begeleiding. Men neemt de tijd voor je (op drukke momenten moet je daar dan wel even voor wachten, want ook andere klanten willen aandacht).

René 14-10-2019

Wederom in de avond besteld, volgende dag in huis. Alles altijd netjes verpakt.
Nu al een paar keer besteld bij cameranu.nl en ben zeer tevreden!

Tom 14-10-2019

Prima webshop, snelle levering, goed assortiment en voordelige prijsstelling. Keuze uit meerdere opties qua budget voor diverse onderdelen zoals batterijen e.d.

Jaimy Werkman 14-10-2019

Ik geef deze organisatie een 10.

Producten zijn bijna altijd op voorraad met actuele nette prijzen en een korte levertijd.

Kortom een bedrijf waar ik graag al mijn apparatuur koop!

Bart 14-10-2019

Online webshops zijn er tegenwoordig genoeg te vinden, maar hoe onderscheid een webshop zich nu t.o.v. van de anderen?
Voor iedereen is de reden om voor een specifieke partij te kiezen weer anders.
Hoog op het lijstje van velen zal toch de prijs doorslaggevend zijn.
Maar alleen op de prijs win je het tegenwoordig niet meer, een stukje service en snelheid dragen ook bij een positieve beleving.
Mijn ervaring heeft geleerd daarom geleerd dat het lezen van een aantal recente reviews een heleboel zegt over de webshop en over hoe deze met zijn klanten omgaat.

Cameranu.nl heeft mij tot nog toe nog nooit teleurgesteld, in tegenstelling tot ervaringen met andere partijen.
De website is overzichtelijk, voorzien van alle relevante informatie en biedt de mogelijkheid om direct een vraag te stellen waarna contact met je opgenomen wordt.
Het personeel is vriendelijk, beleeft en prettig in de omgang en altijd bereid je zo goed als mogelijk te helpen met je vraag.
Dit gezegd hebbende durf ik met mijn ervaring met cameranu.nl te stellen dat ik met een gerust hart cameranu.nl te profileren in mijn familie en vriendenkring omdat ik uit ervaring weet dat zij klaar staan voor je.

Ivo de Rooij 14-10-2019

Goed assortiment, nette prijs en snelle levering... Alles wat je wilt bij een webshop als deze.

Pierre 14-10-2019

Cameranu heeft zich top getoond door achteraf alsnog de prijs te matchen met een andere online apparatuur winkel.

Ik kocht een Canon 24-70 USM II lens in combinatie met een DJI Ronin-SC gimbal. Nadat ik de lens opgehaald zag ik via een internetcookie in een social media app een advertentie van exact dezelfde lens bij een andere aanbieder voor €200 minder. Ik belde dezelfde avond nog met de klantenservice (die dus tot laat open is) en die heeft geregeld dat de volgende dag de prijs gematcht zou worden. Het teveel betaalde geld wordt teruggestort op mij rekening.

Naast de expertise, snelheid en goeie prijzen, staat Cameranu dus ook voor zeer klantvriendelijke service!

Ab 14-10-2019

Service en kwaliteit maken dat ik al jaren trouwe klant ben bij cameranu! Vertrouwen is een groot goed!!

Julia 14-10-2019

Goede winkel, makkelijke website en super snelle levering! Bij een postNL locatie de volgende dag al op kunnen halen. Producten waren verpakt en via de mail op de hoogte gehouden.

Producten zijn precies wat ik ervan verwachtte. Kwalitatief goede producten kunnen kopen aan de hand van duidelijke omschrijvingen op de website.

anoniem 14-10-2019

Ruime keuze online op de website en ook in de winkel een grote voorraad, goed geadviseerd in de winkel voor een juiste camera keuze. Op de website ook handige fotografie tips.

Sonja 14-10-2019

Shop is compleet en duidelijk. Veel producten beschikbaar voor een goede prijs. Bij aankoop van een Sony compactcamera heb ik helaas wel een defect product ontvangen. Gelukkig is de klantenservice tot 22u open, ik ben direct goed geholpen en heb een nieuw product ontvangen.

Erik 13-10-2019

Scherpe prijs, ondanks de drukte tijd werd er de tijd genomen voor een goed advies. Apparatuur wordt geleverd met goede voorwaarden. Veel op voorraad.

Joop 13-10-2019

Na aanschaf foto toestel kreeg ik problemen met mijn 6 maanden oude foto toestel. Prima geholpen door CameraNU
Terug gestuurd en via mail op de hoogte gesteld wat er ging gebeuren.
Inderdaad na iets meer dan 3 weken , mail dat de camera gemaakt was en dat het gsrantie was.
Volgende dag keurig bezorgd door tnt.

Kenny A 13-10-2019

De Shop Vind ik super Voor mij was het 1.30 uur rijden Maar de moeite zeker waard, ook de Site vind ik fijn, makkelijk wat te vinden en ook als er iemand van cameranu, online is krijg je ook direct reactie en een eerlijke reactie. ik ben hobby fotograaf en kwam in de winkel met een lijst zelf samen gesteld, en werd duidelijk en eerlijk verteld dat ik bepaalde dingen niet zo duur nodig had met een goedkopere net zo goed mee aan de slag kan met fotograferen, en gelijk hadden ze ik heb wat besteld en er ontzettend veel plezier mee. en personeel is altijd vriendelijk geweest. ga zo door:)

Reinder 13-10-2019

Ik koop vaker bij cameranu.nl, zowel fysiek in de winkel als online. Prima winkel, goed advies. De winkel is wel vaak druk waardoor de wachttijd oploopt. Maar zodra je aan de beurt bent hebben ze (daardoor) ook wel weer alle tijd voor je.
Deze keer twee keer een vraag gesteld online. Snelle nette reactie.
Het product kwam op de afgesproken tijd, netjes verpakt, aan.

Piyush 13-10-2019

I had ordered my Sennheiser HD25 headphones two weeks ago from CameraNU.nl as they offered me the cheapest price and the delivery within 24 hours. This is exactly what I needed. Hassle-free.

Guus 12-10-2019

Als altijd (trouwe, heel tevreden klant) ben ik weer geweldig geholpen bij de aanschaf van een Canon EF-L 25-105 objectief. En dus wederom een blije klant voor. CameraNu.nl

Pigeonnier 12-10-2019

Prima service goede prijs en ook nog erg snel geleverd.... Wat wil een mens nog meer

georges 12-10-2019

altijd correct en op tijd geleverd , met betalingen ook geen probleem , en het juiste product zoals vermeld in de beschrijving

Jan M 11-10-2019

Een aantal jaar geleden heb ik een Peak Design camerariem gekocht bij CameraNu. De antislip kunststof daarop werd week en gaf af op kleding.
Na contact met CameraNu mocht ik de riem terug sturen. Na beoordeling door de fabriek heb ik mijn aankoopbedrag terug gekregen.
Inmiddels een nieuwe Peak Design riem aangeschaft met een verbeterde uitvoering.
De klantenservice van CameraNu heeft dit geweldig begeleid, ik ben vol lof over dit team.

Margot 11-10-2019

Jammer dat mijn bestelling niet geheel op voorraad was, maar desondanks een super bedrijf om via internet te kopen. Ze hebben snel gereageerd en mijn bestelling werd toch gratis verzonden, ondanks dat de aanschaf onder de 50 euro kwam. Ook de artikelen die ik heb gekocht via deze winkel (een Henzo foto album en Henzo foto plakkers) zijn van prima kwaliteit. Ook de prijs is goed.

Peter 11-10-2019

De webshop biedt een snelle en correcte levering. De beloofde termijn werd gehaald.
De webshop heeft een goed aanbod van kwaliteitsproducten.

Jan C.D. Thiermann 11-10-2019

Kom al sinds jaar en dag in deze winkel. Bestel altijd online maar haal het artikel vervolgens op in Urk. Mag er altijd graag even rondneuzen.
Belangrijkste reden om CameraNu te bezoeken. Je wordt er ALTIJD top geholpen, met een vriendelijk woord en met heel veel kennis, de service is een voorbeeld van hoe het behoort te zijn.

Elles 11-10-2019

Op zoek naar een compact camera, met technische kennis onder 0, heeft Camera.nu mij echt fantastisch geadviseerd.
Hij is zoek gegaan voor mij op de website welke toestellen aan mijn wensen voldeed en kwam met 2 camera's waarvan de ene net iets meer kon dan de ander.
Ik was er heel blij mee. Geweldige service en een aanrader!

Gjalt van der Meulen 10-10-2019

Had tussenringen gekocht en 20 dagen later bleken ze 25% afgeprijsd te zijn dus was ik flauw.
Maar een e-mail naar Camera Nu en kreeg direct antwoord dat ik alsnog de 25% terug gestort kreeg.
Geweldig wat een service.
Ben al jaren klant en altijd zeer tevreden over hoe men met klanten mee denkt.

Ruth 10-10-2019

Wat ik heel prettig vind aan Camera.nu is allereerst de hoeveelheid informatie die op de website te vinden is. Ik heb lang getwijfeld tussen een instapmodel spiegelreflex- of systeemcamera, en de informatie die Camera.nu over beide typen camera's geeft, heeft me geholpen een goede keuze kunnen maken. Naast deze globale informatie vond ik het overzicht met productspecificaties heel duidelijk en een makkelijke manier om verschillende camera's met elkaar te vergelijken.

Waar ik het meest enthousiast over ben is het aanbod van open box-producten. Naast dat ik het een mooi, duurzaam initiatief vind, heb ik nu voor een mooie prijs een goede camera, zo goed als nieuw, die helemaal aan mijn wensen voldoet, én waar ik nog de standaard fabrieksgarantie op heb :)

En daarnaast kan ik voor mijn camera nu specifiek naar accessoires zoeken, doordat ik bij bijvoorbeeld lenzen gericht op het merk en het type camera kan zoeken.

Het enige dat wat mij betreft nog mist, is een soort advies-optie. Nu ben ik voor extra advies nog langs een media-winkel geweest - die mij overigens niets nieuws vertelde, maar het zou fijn zijn om met specifieke vragen ergens terecht te kunnen.

Kortom: ik heb veel aan we website gehad tijdens mijn camera-zoektocht, en kom hier voor mijn volgende aankopen zeker nog terug!

H4wk-i 10-10-2019

Voor mijn uit de hand gelopen hobby (sound&vision) heb ik een aantal vaste leveranciers. CameraNu.nl is er inmiddels één van.Vanwege de uitstekende service, de vriendelijke en kundige medewerkers, de snelle levering als het kan en de persoonlijke aandacht koop ik daar graag. Dat deed ik al voor een camera, statieven, een scanner, een flitser, een schouderriem en meer. Het prijsniveau is competitief, al zijn ze niet altijd de goedkoopste. Bovendien heeft CameraNu.nl een interessant aanbod occasions. Kortom, een betrouwbare partij die een bezoek - zowel digitaal als 'live'- zeer de moeite waard is.

Berna 10-10-2019

Product wat ik zocht was makkelijk te vinden en snel geleverd. De website is overzichtelijk

Gianni 10-10-2019

Cameralens en ND filter besteld. Zeer goed geholpen door de klantendienst, aangezien ik het voor een bepaalde opdracht en dus een bepaalde datum zeker wou hebben. Tijdig geleverd. En zeer tevreden over het geleverde materiaal.

Pim Willigers 10-10-2019

Zeer mooie winkel, goede uitleg gekregen over mijn nieuw gekochte camera. Vriendelijk personeel !

Dick Carlier 10-10-2019

Keuirg bedrijf met een eerlijke mening als het gaat om advies over spullen, ze kijken goed wie zij voor zich hebben en wat diegene er mee wil doen zonder dingen op de dringen. Keurige service dus. Voor postorder gaat het ook erg vlug.

Willy 10-10-2019

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering ('s avonds besteld en 2 dagen later in de voormiddag geleverd). Ook op correspondentie via e-mail wordt snel gereageerd met duidelijke antwoorden/voorstellen).

jdeb 10-10-2019

Deze shop biedt een ruim gamma aan produkten aan, in alle prijscategorieën met met voldoende technische info. Eel telefoontje verloopt ook vlot

Ien 09-10-2019

Binnen 1 dag geleverd, keurig en verzorgd ingepakt. Ook de website is prettig en makkelijk. Het feit dat je niet een account moet aanmaken vind ik ook een pré. Al die wachtwoorden word ik gek van. Kortom een dikke duim voor deze website!!

Gerbert 09-10-2019

betrouwbare winkel met goede kwaliteit/prijsverhouding en een correcte en snelle reactie als er vragen zijn

Pieter 09-10-2019

Voor de eerste keer de stap gemaakt om 2 verrekijkers te kopen bij cameranu.
Bij binnenkomst van de winkel een beetje vreemd ervaren; moet ik nou wel of niet een nummertje trekken? hoe werkt dat hier? veel mensen in de winkel, gaat dat wel snel genoeg? na 20 minuutjes wachten en turen door de vitrines werden we geholpen. van te voren een keuze gemaakt welke verekijkers ik wilde proberen. ik heb ze allemaal mogen proberen, waarvan 1 op statief. Dit was allemaal geen probleem. Er werd ruim de tijd voor mij genomen; Top!
2 verrekijkers rijker ook advies gevraagd over een statief. Hierin hebben ze financieel meegedacht en de meest gunstige en kwalitatief goede aangeboden.
Dit advies heb ik helaas in de wind geslagen om toch eerst meer onderzoek te doen.
Achteraf toch hetzelfde online besteld. Dit ging helaas naar de verkeerde klant elders in het land. 's Avonds meteen contact gezocht via de whatsapp functie. Per direct uitgezocht en opgelost, weliswaar 2 daagjes later, maar klasse voor het snelle handelen!

Michael 09-10-2019

Ik zocht een kleine camera en bij jullie was hij tot 20 euro goedkoper dan bij de andere webshops. Bovendien was zelfs de verzending gratis naar België. Natuurlijk heb ik niet getwijfeld en hem dadelijk besteld.
Het pakket was goed verpakt en snel verzonden. Ik ben al zeer tevreden over de service en de dienstverlening