Deze score is berekend op basis van 2566 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 22-08-2019

Fijne webshop, goede zoekmachine, Prijzen zijn marktconform, overzichtelijk aanbod.

Anne 21-08-2019

Omgaand geleverd. Ik bestelde een zogenaamde bridgecamera met tas. De tas viel klein maar kon probleemloos worden omgewisseld voor een passende. Camera/nu bestaat al erg lang en levert alleen Nederlandse modellen en importeert dus niet - zoals sommige iets goedkopere berijven uit bijvoorbeeld Oost-Europese landen. De klantenservice van Camera.nu is top. Veel bedrijven kunnen daar een voorbeeld aan nemen.

CN 21-08-2019

We hadden een bestelling gedaan, achteraf waren we niet tevreden over de kwaliteit van een onderdeel. Na 1 mailtje heeft Cameranu.nl dit kunnen en willen oplossen. Dank hiervoor

Harold 21-08-2019

No één van de weinige winkels/webshops waar je een eerlijk advies krijgt. Het gaat bij Cameranu niet om de verkoop, maar om tevreden klanten. Zo ervaar ik het elke keer weer als ik in de winkel kom of een vraag per mail/chat stel. Ook luister ik stiekem wel eens mee bij andere klanten. Ook hier wordt altijd gevraagd wat ze met het product willen ipv het duurste product aan te bevelen.

Roy 21-08-2019

CameraNu biedt razendsnelle levering met het gemak van achteraf betalen via Afterpay. Dus eerst het product proberen dan pas betalen. De interessante blogs en reviews op CameraNu maken de beleving compleet en hebben mijn interesse in fotografie weer gewekt...

Jochem 21-08-2019

Super scherp geprijsde artikelen en toch top service, precies wat je wilt. Alles bij het bestellen wordt goed gecommuniceerd en artikelen zijn snel in huis.

Marjolein van Hekke 20-08-2019

Fijne webwinkel. Het wel of niet voorradig wordt duidelijk aangegeven. Het product heeft mooie duidelijke foto’s en omschrijving. Ik heb vaak besteld en werd àltijd de volgende dag bezorgd. Gratis!
Producten worden keurig ingepakt geleverd.

Sebastiaan 20-08-2019

Ik maak al lange tijd gebruik van Cameranu.nl voor de aanschaf van cameraspullen. Zowel film als fotocamera. De informatie die op de site staat is helder en volledig. Er wordt altijd netjes op tijd geleverd. Als er eens iets niet op voorraad is of als ik vragen heb wordt er altijd goed en snel gereageerd. Ook als een deel van de bestelling nog niet leverbaar is, wordt dit snel aangepast naar een deelbestelling. Erg tevreden en zal hier ook blijven bestellen.

Geurt Loozekoot 19-08-2019

Ik geef zelden een tien maar Cameranu heeft mij geholpen met een softwareprobleem in mijn Olympus OMD terwijl zij dit niet behoefde te doen. Dat is pas service hoog in het vaandel. TOP

Nico Versluijs 19-08-2019

Op maandag 8 augustus 2019 kwam ik op een maandagmiddag om 16.30 uur in de winkel o p Urk, waar ik vriendelijk werd ontvangen door (..).
Nadat ik had uitgelegd wat ik wilde hebben, zijn wij op zoek gegaan naar de juiste apparatuur waarbij ik bij elk artikel de juiste uitleg kreeg en waarom dit artikel het beste bij mij paste.
Ik wilde van Nikon een vol formaat camera en een vakantielens 28-300 hebben.
Mijn oude camera is een Nikon D200 in DX formaat.
2 stuks lenzen die ik in DX formaat had, heb ik kunnen inruilen.
Ik ben tenslotte de deur uitgegaan met een goed en tevreden gevoel over de aankoop van een Nikon D750 camera en een 28-300 zoomlens van Nikon en wat bijbehorende benodigdheden zoals een extra accu, een geheugenkaart, een microfoon van Sennheiser en nog wat kleinigheden. Precies wat ik wilde hebben. Er werd in de winkel veel aandacht aan mij en mijn vrouw besteed en om 17.45 uur verlieten wij tot volle tevredenheid de winkel op Urk.

Emile 19-08-2019

Fijne en betrouwbare zaak waar ze echt de tijd voor je nemen. Verder geven ze altijd een eerlijk en passend advies.

Frank-Jan de Leeuw 19-08-2019

Ik kom regelmatig terug bij CameraNu vanwege de vriendelijke en deskundige adviseurs die het gehele aankoopproces enorm snel en efficient afwerken

DDG fotografie 19-08-2019

Tijdend de Professional Imaging in contact gekomen met een medewerker van Caneranu.nl en meteen goed advies en een no nonsens aanpak. Ook gemaakte beloftes worden nagekomen wat (in mijn beleving) echt wel een dingetje is bij andere partijen in dit segment.

Daphne 17-08-2019

Goede heldere omschrijvingen op de site en snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding

Truus de Vries 17-08-2019

Snelle en correcte levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding en goed en snel advies gekregen via de chatfunctie van de website van CameraNu.

Gea Vriens 16-08-2019

Eerst telefonisch contact gehad om wat nadere informatie te vragen. Deze was duidelijk en eerlijk. Ze gaven zelf aan dat de goedkopere uitvoering van het artikel beter functioneert. Daarna bestelling geplaatst via webshop. Duidelijke uitleg en vlot kunnen betalen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd. (levertijd op moment van bestellen 4 tot 5 dagen). Na 3 dagen mail ontvangen dat mijn artikelen binnen waren. De volgende dag alles ontvangen, goed en deugdelijk verpakt.

Lisa kremzer 16-08-2019

Ik vind de shop super goed omdat, je krijgt wat je heb besteld en de levering is super snel en goed verpakt! De site zit zelf ook goed in elkaar, veel keuze en laten ook aanbiedingen zien met het product waar je in geïnteresseerd bent. De Uitleg over het product zelf is ook super! Goed uitgebreid en goeie informatie. Ik ben super blij met deze site!

Hans Malestein 16-08-2019

Daar Urk niet voor iedereen naast de deur is, voor mij ook niet, maak ik dankbaar gebruik van de online webshop. Rustige voorbereiding online wat je wilt bestellen. Supersnelle levering, de volgende dag al! Zorgvuldig verpakt. En marktconforme prijzen. De bezorger van PostNL weet me ondertussen goed te vinden!

eh v smaalen 16-08-2019

het is een prettige winkel en je wordt altijd heel goed geholpen door deskundig personeel

Codypunselie 15-08-2019

Super snelle levering en netjes en veilig verpakt aangekomen, top! Volgende keer bestel ik gewoon weer op cameranu.nl

Aad 15-08-2019

Lekker snel goed afgeleverd het bestelde werkt 100 pct en fijn achteraf betalen

Opa en oma. 15-08-2019

Al geruime tijd waren we op zoek naar een bredere en steviger draagband voor onze camera. Op deze site kwamen we hem tegen en na een fijn telefonisch contact waarin we duidelijk antwoord kregen op onze vragen, besloten we de band te bestellen. Keurig op tijd werd de bestelling de volgende dag afgeleverd. Een duidelijke handleiding maakte dat de band eenvoudig gemonteerd kon worden. Precies zoals beloofd tijdens ons telefonisch contact.
Kortom, een mooi product en een zeer tevreden klant.

L. van Loenen 14-08-2019

De overzichtelijke site brengt je snel naar het artikel waar je naar zoekt. De prijzen zijn scherp, de levering snel in een degelijke verpakking. Ook een chat-sessie verloopt zoals je dat graag zou willen. Kortom: prettig winkelen bij CameraNU…!

J. de Boer 14-08-2019

Jaren terug een eerste kennismaking gehad met CAMERANU.NL en dat is me zó goed bevallen dat ik er nog steeds koop. Betrouwbaar en eerlijke voorlichting ! Snelle levering en goed verpakt bij online bestelling ! Ook voor informatie kun je bij ze terecht. Op de website van cameranu.nl is rechts onderin een chat mogelijkheid en daar krijg je snel de info waar je om vraagt. Ik kan heel oprecht CAMERANU.NL aan een ieder aanbevelen en zelf blijf ik zeker klant bij ze !

AvdB007 14-08-2019

Nadat we de bestelling hebben geplaatst, kregen we direct de bevestiging binnen. Tijdje het proces zijn we netjes op de hoogte gehouden. Verder ontvingen we het pakketje netjes, goed verpakt en op tijd binnen. Het is heel snel en goed verzorgd. Ook de website laat niets aan de wensen over. Voor ons zeker een reden om bij cameranu.nl nog spullen te bestellen. Ook gezien hun prijs is het al de moeite waard. Dus mocht je überhaupt twijfelen, ik zeg u, dat is nergens voor nodig! Zeer sterk aanbevolen.

Kevin 14-08-2019

Ik heb niks te klagen over Cameranu.nl en ik koop hier vrijwel al mijn camera spullen. Zojuist heb ik hier mijn Sony A7II gekocht. Het is een betrouwbare webwinkel met goede prijzen en leuke extra cashbacks. De levering wordt ook snel verzorgd. Bij mijn bestelling kreeg ik onverwachts een Olympus verrekijker twv 80 euro dus ook dit was een leuke verrassing!

DardSa 13-08-2019

Snelle levering. Precies zoals als ze het schrijven. De camera was wel ingewikkeld om te installeren. Maar wel gelukt uiteindelijk.

dj Mixto 13-08-2019

Duidelijke webwinkel. Goede en snelle service en op tijd geleverd. De videocamera (HDR-CX625) bevalt me goed, klein van formaat en makkelijk overal mee te nemen. De beeld kwaliteit is goed en mooi.

Henk 13-08-2019

Uiterst klantvriendelijke winkel. Geven je prima advies en de tijd om rustig uit te proberen. Deze mensen begrijpen dat het voor de meeste klanten om dure spullen gaat en zijn er niet op uit om je de duurste dingen te verkopen. Bovendien bieden ze ook nog zeer nette inruilprijzen en lange garantieperioden. Absoluut aan te bevelen, sterker nog, dat heb ik al gedaan!

hezem005 13-08-2019

Snelle levering, goede communicatie, goede tracking.
Het gaat vaak om grote bedragen bij CameraNu dus dat is belangrijk.
Ik heb een Canon 85mm 1.2 besteld en die werd de volgende dag geleverd zoals beloofd.

amelias.nl 13-08-2019

Goede informatie makkelijke afwikkeling op de site en goede after service zoals een traceer code en perfecte verpakking. Kortom een shop die handelt zoals het hoort en een echte aanrader.

Blikkie 13-08-2019

Mooi stukje glas!
Als commercieel dronebedrijf. vliegend voor bekende producties als Ikea reclame, Ik weet wie jij bent en o.a. Grenslanders, staat professionaliteit voor ons extreem hoog in het vaandel.
Op zoek naar nieuw glas voor onder onze high-end drone kwamen wij uit bij de Meike T2.2 serie. Een pracht stukje glas voor cinematisch beeld waar hoge eisen aan gesteld worden.

Wij kozen (wederom) voor Cameranu.nl
Reeds eerder bestelden wij voor ons Veydra glas div ND filters en op basis van de eerdere goede ervaring was er voor ons geen reden tot twijfel. Cameranu.nl levert snel (binnen 24u) en ook bij eventuele vragen of opmerkingen vind er snel een reactie plaats.

Kortom,
een winkel voor professionals, door professionals.

Jaap 13-08-2019

Nog nooit problemen gehad met deze winkel. Voorraad is groot, prijzen zijn marktconform, verzenden gaat snel, personeel is uitermate vriendelijk, vakkundig en service gericht, problemen worden snel en tot volle tevredenheid opgelost.
Aanrader.

Geert Blokzijl 13-08-2019

Was aan een nieuwe printer toe, even googlen en kwam terecht bij cameranu.nl, na enige prijsvergelijken en prestatie's om 21.15 uur s'avonds een Epson XP 5105 besteld, de volgende morgen
om 10.15 uur stond hij bij mij op tafel. Is dat snel of niet.!!!

Guus 13-08-2019

Goed en gevarieerd productaanbod. Snelle levering en goede service. Uitstekende uitleg / toelichting van het product op de website, maar korte (instructie-)filmpjes zouden de klantbeleving nog beter maken ...

Yvonne 13-08-2019

Slechte ervaring met dit bedrijf. Ik stuurde mijn pakket retour en ze wilden mijn geld niet terug geven. Na dagen lang verweer hadden ze besloten mijn bedrag terug te retourneren maar dan met 100 euro "straf kosten" dat wij minder zullen ontvangen dan het aankoop bedrag. Belachenlijk. Echt schandalig dit. Na 2 weken eindelijk bericht en inderdaad... het bedrag -100 euro terug. Het was binnen de 30 dagen retour tijd. Ik zal hier nooit meer wat bestellen en ga al mijn familie / vrienden het afraden ooit zaken te doen met dit bedrijf. Ik wil gewoon mijn volledig aankoop bedrag terug zonder dat ik elke dag 2 weken lang in verweer moet gaan. Ik zal er nog even bij zetten dat ze zit gedaan hadden omdat ik een GRATIS PRODUCT niet "goed" ingepakt heb. Alles was compleet en heel. Heel erg slecht dit.
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-08-2019

Hoi Yvonne,

Het spijt ons dat we er niet in geslaagd zijn om het goed duidelijk te maken, of dat het niet goed bij je is overgekomen.

Je bestelde op 1 juli een Wacom Cintiq 16 tekentablet, met daarbij een gratis Wacom Adjustable Stand. Op 24 juli, ruim 3 weken later, meldde je deze aan voor retour, en op 26 juli hebben we deze ontvangen. Bij ontvangst hebben we 2 dingen geconstateerd: de Wacom tekentablet vertoonde gebruikssporen en van de gratis meegeleverde Adjustable Stand ontbrak de verpakking. Volgens onze retourvoorwaarden mag je een artikel na ontvangst in zoverre uitproberen als nodig is om te kunnen inschatten of het voldoet, maar is het niet de bedoeling om het uitvoerig te gebruiken. Uit de gebruikssporen op het product maken we op dat dit wel het geval is geweest. Ook melden we in de retourvoorwaarden dat artikelen inclusief een complete en onbeschadigde verpakking geretourneerd moeten worden, of ze nu gratis werden meegeleverd of niet. We zijn gerechtigd om een waardevermindering toe te passen op het retourbedrag als een zending niet aan de retourvoorwaarden voldoet, en wij bepalen die waardevermindering eenvoudig op basis van de waarde waarvoor wij het product weer kunnen verkopen als gebruikt artikel. Dat vinden wij eerlijker dan een vast percentage van bijvoorbeeld 25%, zoals dat bij andere winkels wel gebruikelijk is. We mogen een retour inderdaad volgens de wet niet weigeren, maar daar is hier geen sprake van.

De korting die we hebben toegepast op de retourbetaling is dus niet gerelateerd aan het gratis artikel van 79,90 euro, maar wordt bepaald op het geheel van de retourzending.

We vinden het jammer dat het op deze manier is afgelopen.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Lucas 13-08-2019

Eerlijk gezegd moest ik wel even wachten totdat ik aan de desk geroepen werd. Daarna verliep alles heel vlot. Ik kwam met een vraag en die werd naar volle tevredenheid beantwoord. In plaats van een duurdere camera werd mij een camera voorgesteld die beter bij mijn behoefte past.
Het gaat daar dus kennelijk niet uitsluitend om zoveel mogelijk te verdienen.

Toch prettig om te weten.

W.H.J. de Jong 13-08-2019

Laatst een Olympus 8-16x40 DPS-I verrekijker incl. case online gekocht.
De website is zeer klantvriendelijk. De wijze van betaling is overzichtelijk. Je krijgt na de bestelling direct een ontvangstbericht per mail en de volgende dag was mijn verrekijker als bezorgd. Complimenten.

Joy 13-08-2019

Voldoende informatie op de website weergegeven bij producten. Snelle levering en betaling verliep ook vlekkeloos.

Ruud Bos 13-08-2019

Snelle levering, correcte factuur, dat wat je van een webwinkel mag verwachten. Ik bestel er vaker. Informatievoorziening over de levering is goed in orde.

Rene 13-08-2019

Groot assortiment, zeer snelle levering, gemakkelijk te bestellen, goed verpakt

Paul 12-08-2019

Ik vind Cameranu.nl een goede webwinkel voor fotografie. Breed assortiment, goede en vriendelijke klantenservice. Snelle levertijd.

Roy 12-08-2019

Duidelijke site met een goed overzicht van producten en eigenschappen. Snelle en correcte afhandeling van bestelling. Producten netjes verpakt en schadevrij bezorgd! Kortom dik tevreden! Alweer!

Jan ter Maat 12-08-2019

Goede winkel, enorm uitgebreid assortiment, hele snelle levering. Ik ben uiterst tevreden over de manier van werken.

Alfred Oosterman 12-08-2019

‘S avonds nog even iets bestellen en de volgende dag is het al in huis. Iedere keer als ik iets bij CAMERA NU bestel wordt het vlot geleverd en als je eens pech hebt en er gaat iets stuk dan lossen ze dat snel en vriendelijk voor je op.

Geert 12-08-2019

Prima winkel, heb hier al vaker aankopen gedaan en nog nooit problemen gehad. Levering is snel conform de indicatie en de producten zijn degelijk verpakt. Ook het wijzigen van orders is geen probleem, even naar de klantenservice bellen en het is zo geregeld. Niets dan lof.

Rene 12-08-2019

Snelle en vooral nette afhandeling van de bestelling.
Overzichtelijke webshop met vrijwel alle artikelen op voorraad

Rajen 12-08-2019

Altijd hele goede service en super snelle verzending! Vandaag besteld morgen in huis maken ze zeker waar! Bovendien zijn de producten altijd goed en netjes verkpakt.

Daniël 12-08-2019

Goede kwaliteit en een snelle levering! Ik had een vraag over mijn bestelling, deze werd ook direct beantwoord. prima!

Peter S. 12-08-2019

Alles verloopt volgens afspraak en wordt ook netjes en goed ingepakt geleverd. Een heel groot plus punt is de duidelijke communicatie via mail maar ook telefonisch. Complimenten!!