Deze score is berekend op basis van 2391 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jelle007 11-12-2019

het wordt bijna "standaard" maar gelukkig is er altijd tijd voor persoonlijk advies/tips/hulp bij keuze en goede bak koffie.

Gerard 11-12-2019

Zeer nette afhandeling van een garantiegeval, heel correct. Een defecte cardreader is nou niet het grootste probleem, maar het werd netjes opgelost. Ik kreeg het volledige bedrag terug en schafte mede daardoor de beste (en duurste) aan, en die werd zonder verzendkosten naar mij gestuurd.

Erik D 11-12-2019

Cameranu.nl heeft een duidelijke site met een zeer ruim assortiment. Producten zijn scherp geprijsd en de levering is erg snel.

Harrie Bours 11-12-2019

In eerste instantie bestelling prima uitgevoerd. Verder in het verleden een heel goede ervaring opgedaan bij een serieuze klacht, netjes en snel opgelost!

Gerard Luten 11-12-2019

Superkwaliteit artikelen, fijne webwinkel, zeer scherpen prijzen, en snelle levering.
Vandaag besteld morgen in huis, werkelijk waar. ( TOPPIE ).

Joop Werther 11-12-2019

Uitstekende winkel met deskundig personeel, wordt hier al een groot aantal jaren goed geholpen.

Norman 11-12-2019

Excellent pricing. Quality products. And fast delivery. What else could I need?

vicky 11-12-2019

beste cameranu.nl is een ondernemende winkel veel onderdelen van allerlei verschillende merken is voorhanden prima dienst na verkoop ook via de telefoon super vriendelijk echt een aanrader! ik woon in belgie dus levering via koerierdienst alles netjes verpakt en leveringstijd 2-3 dagen dus top!

Iris van der Pol 10-12-2019

Ik had een camera besteld en het duurde zoals aangegeven even voordat deze geleverd werd. Iedere keer als ik een vraag had over mijn bestelling werd ik via WhatsApp binnen vijf minuten geholpen wat erg fijn was!

Sjaak 10-12-2019

vriendelijke service, scherpe prijzen maar niet al te veel kennis. Winkel is aan te raden als je weet wat je wilt

Dave Brands 10-12-2019

Duidelijke website, goede zoekmachine en uitgebreide informatie. Prijzen zijn scherp en levertijden uitstekend. Ik bestel er dan ook graag.

Lucas 10-12-2019

- Goedkoop
- Goede en snelle levering
- Goeie kwaliteit

De volgende keer als ik weer iets nodig heb ga ik zeker hier bestellen!

Vdbam bv 10-12-2019

Deskundig advies en geen verkoopgedoe maar professionele advisering. Ik kom zeker weer terug!

Erik 10-12-2019

5 jaar garantie op mijn aangeschafte GoPro action cam gaf de doorslag om bij camera.nu te kopen, telefonisch contact naar aanleiding van een af bestelling van een assesoir verliep soepel. Een minpuntje, op een bericht op de chatbox heb ik de volgende dag pas antwoord gekregen, terwijl er volgens camera.nu binnen een uur wordt gereageerd.

Robert 10-12-2019

Zeer klantvriendelijk en pro-actief. Telefonisch consult was deskundig en achteraf nog een verzend advies gekregen waardoor het persoonlijk werd afgegeven. Kan niet beter :-)

Glain 10-12-2019

Gemakkelijk bestellen en duidelijke instructies. Betrouwbare en correcte levering

inOmaha 10-12-2019

Heb een Nikon Coolpix P1000 plus extra's gekocht in de winkel in Amsterdam. Mijn schoonzoon had mij op CameraNu geattendeerd. De bediening is perfect, kundig en zeer behulpzaam op fotogebied. Men neemt de tijd om de mensen te helpen. Ben wat dit betreft zeer tevreden met CameraNu. Zeker een aanrader als men iets op fotogebied wil aanschaffen. Voor mij is dit "de fotozaak" mocht ik nog weer eens iets nodig hebben.

Bart 10-12-2019

De prijs van was gunstig en de levering was snel. In het verleden heb ik eens een lens gekocht waar ik wat problemen mee had en dit werd ook keurig opgepakt.

Roel 09-12-2019

Ik heb gekozen voor deze shop vanwege de service de levering ging niet goed maar werd direct na contact in orde gemaakt .

KoosB 09-12-2019

Zeer correcte winkel. Door de grote drukte tijdens het Black Friday gebeuren was mijn bestelling die nacht blijven liggen. Ik kreeg ‘s morgens direct een excuusmail en er werd aangeboden dezelfde dag nog ‘s avonds laat te bezorgen. Dat hoefde voor mij nu ook weer niet, maar wel een fijn gevoel dat er ook nog webwinkels zijn met hart voor hun klanten.

Twan Gevers 09-12-2019

Afgelopen week een prachtige lens van Tamron ontvangen.
De Tamron 15-30 is een beest van een lens waarbij CameraNu de best prijs had.
Ik heb reeds diverse cameraproducten hier gekocht met altijd een goed prijs-kwaliteit verhouding.
Maar vooral ook een goed service ...... Toppie

Daniele 09-12-2019

The package arrived perfectly on time on the day after my order and in perfect conditions.
Highly recommended

Joop Lenting 09-12-2019

Camera Nu is altijd prima geweest enig steeds! Mooie en duidelijke site. Snelle levering.

Carolien 09-12-2019

Lens besteld, tweede hands. Netjes mailtje gekregen met dat hij via urk geleverd zou worden. Nooit verwacht dat ik een tweedee hands lens zo netjes zou binnen krijgen. Doosje en boekjes erbij! Super tevreden!

mediabedrijf 09-12-2019

Vlotte communicatie, vriendelijke medewerkers en supersnelle en solide verpakte levering.
Kortom: een prettige manier van zaken doen.

Anita 09-12-2019

In tegenstelling tot andere winkels, werkte de website van cameranu.nl wel tijdens black friday en waren bijna alle spullen direct leverbaar. Uiteindelijk bleek er 1 product niet direct leverbaar, maar over de levertijd hiervan word ik netjes op de hoogte gehouden. De service is buitengewoon goed en in de toekomst zal ik zeker hier bestellen.

Peter 09-12-2019

Snelle levering. Eerlijke en goede service.Geen min punten. Zeer tevreden bij iedere levering.

Kasper 08-12-2019

Sinds dat jullie me kosteloos hebben verder geholpen met de herstelling van een leveller head van Manfrotto, zijn jullie meer dan ooit mijn nummer 1 camera shop. Jullie hebben ook steeds een mooie voorraad van de gangbare artikels, een mooie prijs en dan ook nog eens een super vlotte en duidelijke leveringsservice! Top, doe zo verder!

Esther 08-12-2019

Zeer vakkundig personeel, veel aandacht voor de klant, vriendelijk en uitgebreid assortiment. Ik kom altijd terug voor advies en de service in het filiaal van Urk

Sjoerd 08-12-2019

Snelle, nette levering ondanks de Black Friday drukte toch netjes bezorgd op de dinsdag na die drukte

Bert 08-12-2019

Concurrerende prijs en uitgebreide keuze.
Snelle levering is ook een pluspunt, al zou ik leveringen in een ophaalpunt in de buurt (België) wel waarderen.

H. Fraterman 08-12-2019

Als ik bij de winkel van cameranu ben voel ik mij als een kind in een snoepwinkel.
Zoveel keus en aanbod .Wat ik ook zo fijn vind is dat alles op voorraad is, en anders is het er wel binnen een paar dagen. ook de online winkel is prima. Ik heb alle vele aankopen gedaan en alles word super snel geleverd. Bij inruil word een goede prijs gegeven. en vaak zijn er leuke aanbiedingen. wat mij betreft een betrouwbaar adres voor al mijn fotografie aankopen.

Heijo Geertsema 08-12-2019

goed, niet duur, je kan altijd even bellen voor info, goede garantie ,en mooie winkels.

Goossens Rita 08-12-2019

Tweede hands lens gekocht- tijdig ontvangen; nog net kunnen meenemen op reis. Positieve reacties van medereizigers met kennis van fotografie- lens was perfect in orde zoals beschreven bij de verkoop.

Annemieke 08-12-2019

Ik had de verkeerde postcode ingevuld. Gebeld en en ondernamen meteen actie. Werd netjes terug gebeld, zelfs 2x waar t pakket nu was. Gaf mij echt t gevoel dat ze hun best voor mij deden.

Brenda 08-12-2019

Ik heb hier een tas voor mijn camera besteld. Super snelle levering voor een topprijs. Ook via de mail goed en snel contact gehad.

pluus 08-12-2019

Ik bestelde een witte achtergrond van 1.30 bij 11m, tijdens de blackfriday actieperiode, de prijs was al heel voordelig, de goedkoopste die ik kon vinden, en ik kreeg ook nog eens 10 euro korting. De achtergrond werd goed verpakt bezorgd. Ben er heel blij mee.

Jerry D 08-12-2019

Kort geleden een volledige camera-rig samengesteld via Cameranu - de rig bestond uit veel verschillende onderdelen, maar alles was zeer helder voor de winkel.

Ik kreeg zelfs een persoonlijk telefoontje met de vraag waarom ik de bestelling in delen had gedaan (de reden was puur belasting technisch en was verder geen enkel probleem voor de winkel) - ik wacht nog op 1 onderdeel en dan ben ik helemaal compleet! Top service! :-)

cor 08-12-2019

Je vindt snel je keuze, dus goede zoekfunctie, ook bij verschillende merken. Heldere en uitgebreide specificaties. Je kan accessoires er bij kopen. Snelle levering en goed verpakt.

W. Kroon 08-12-2019

Ben al jaren een vaste klant van Camera Nu. En dat is geen verzinsel. Kan er erg kort over zijn.
Zeer prettige mensen (voor mij het belangrijkste). Super service. Weten waar ze het over hebben, ook een dingetje vandaag de dag bij menig verkoper. Smeren je niet iets aan, zijn eerlijk.
Klaar. Prima toko.

Aydan 08-12-2019

Super service, goede informatie en ze doen goed hun best voor eventuele vragen.

Jerry 08-12-2019

Zeer goede online shop maar ook zeker de winkels zelf zoals in Eindhoven (Cityfoto) waar nu ook cameranu in zit. Wat een geweldige service in de winkels zelf. Je kan er alles uitproberen wat je zou willen dan natuurlijk met koffie/thee erbij. De verzendingen gaan geweldig goed, netjes verpakt, degelijk verpakt en zoals beloofd de volgende dag (werkdag binnen in huis als je thuis bent). Je kan natuurlijk ook meteen aangeven op een afhaalpunt op te halen voor mensen die al weten dat ze niet zeker thuis zijn. Ik bestel vaak mijn apparatuur hier, ik weet niets beters te vinden. De prijzen zijn ook erg up to date en werkelijk vaak de laagste. Zijn ze elders veel lager dat moet je aan het nadenken zetten en eerst informeren. Kortweg een aanrader.

Chris 08-12-2019

Top geholpen in de winkel te Urk. Geen opdringerige verkooppraatjes maar eerlijk en gedegen advies. Na een paar dagen bedenktijd overgegaan tot aankoop en hier erg blij mee.

Wietze 07-12-2019

Nette afhandeling waarbij de klant centraal staat! We ruilden een zonnefilter om. Ondanks dat er klanten om ons heen interesse hadden in dure lenzen en andere accessoires kregen wij alle aandacht en gingen wij de deur uit met een passend filter van €14,95! Ook konden we een nieuwe lens naar hartelust uitproberen en kregen wij objectief advies, ondanks dat we hadden aangegeven deze lens niet te kopen! Kortom, een winkel zoals een winkel bedoelt is!

Sheridan Flipse 07-12-2019

Als ik op zoek ben naar nieuwe camera apparatuur kom ik altijd als eerste terecht bij CameraNu. Het uitgebreide assortiment en de gebruiksvriendelijke site zijn daarbij de doorslaggevende factor. Afgelopen week een bestelling gedaan van een aantal producten waarbij stond dat het binnen 1 a 2 werkdagen geleverd zou worden. Echter kreeg ik later een mail dat het veel langer zou gaan duren. Na een vriendelijk telefoongesprek toch te horen gekregen dat ze het sneller konden leveren. Twee dagen later had ik al het nodige in huis. Top service!

Guido Bosland 07-12-2019

Op vakantie de lader van mijn zoons camera verloren. wij hadden snel een nieuwe nodig en bij Cameranu was deze binnen 2 dagen in huis. Top service

Sjoerd 07-12-2019

CameraNu een bedrijf dat afspraken echt nakomt.

Zeer snelle levering, 00:45 besteld en diezelfde dag nog bezorgd voor 2 euro extra door koeriersbedrijf Trunkrs.

Ook kennis van producten is bovengemiddeld daardoor krijg je een goed advies van het personeel.
De website duidelijk helder en werkt super.

Ga zo door.

Lotte Brouwer 07-12-2019

- Goede prijs-kwaliteitsverhouding
- Snelle levering
- Goede hulp op de site
- Duidelijke productinformatie

Erik 07-12-2019

Dit was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij CameraNU.nl, en alles is volgens planning verlopen.
Dus waarom zou je het ergens anders bestellen, ik weet het voortaan wel. M vr gr een zeer tevreden klant.

Ben 07-12-2019

Cameranu.nl heeft altijd de beste prijzen en goede service als je vragen hebt.