CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2319 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Keeley Wit 25-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd en super service

Betaalbare producten, mits op voorraad de dag erna in huis.

Je wordt via de mail netjes op de hoogte gehouden wat betreft de status van je bestelde pakket en kunt je pakket online volgen.

Heb je een vraag, via de mail heb je al snel en duidelijk antwoord en denken oplossings gericht.

Erg tevreden over deze online winkel! Zal er zeker vaker bestellen.

GW 25-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer goede en prettige service. Vakkundig advies.
Betrouwbaar!
Gemakkelijk om contact mee op te nemen; je krijgt altijd direct antwoord.
Grote keuze aan artikelen.
Een plezier om bij te winkelen.

bernadet van essen 25-05-2018 Via de website gekocht

goed advies en snelle levering

cameranu geeft goed advies. zij hebben een uitgebreid assortiment. daardat zij veel artikelen op voorraad hebben is er altijd snelle levering. erg belangrijk, want heb je eenmaal besteld popel je om er mee aan de slag te gaan.

Carina 25-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Ik heb bij camera.nu een Panasonic lumix gekocht.
Vandaag besteld morgen geleverd en dat klopt.
Daarnaast was de camera ook heel goed ingepakt zodat er niks mee kon gebeuren.
Bovendien heb je verschillende betaal mogelijkheden

Ocieh 25-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke communicatie

Gewoon snel, duidelijk en goed. Ook de tweede bestelling een dag later van hetzelfde produkt op dezelfde feilloze manier afgehandeld. Would buy again!

Elly van Impelen-Vernooij 25-05-2018 Via de website gekocht

Wat een vriendelijke en behulpzame mensen bij CameraNU

Ik had een UV filter nodig en telefonisch besteld. Helaas werkte Mijn computer niet goed voor de betaling.
Mijn broer die alles voor zijn fotohobby bij CameraNU koopt deed voor mij de betaling en de volgende dag had ik mijn UV filter in huis. Geweldige service !!!!!👍👍👍

Jasper 25-05-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat dit de enige winkel was waar ik mijn product kon vinden. De service is geweldig! Goed verpakt geleverd en snel bezorgt. En het product is ook top.

Jaap 25-05-2018 Via de website gekocht

Dat ging weer lekker snel

Na de aanschaf van een nieuwe camera had ik een paar nieuwe draagbanden nodig. Die hebben ze bij Cameranu.nl dus besteld en snel in huis. Blij mee!

Fabian de Gunst 25-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

CameraNU is een hele goede winkel door:
-de korte leverings tijd
-hoge kwaliteit
-goede service
Ik had in de avond wat besteld en werd via mail goed op de hoogte gehouden over de bezorging. De volgende dag was hij netjes bezorgd.

Perry Timmers 25-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en uitstekend mail verkeer

Zeer goede service met een eerlijk en uitstekende antwoorden per mail. De antwoorden zorgen dat je snel tot een goede keuze kan komen

Bert B 25-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende verkoop service

Bij CameraNu.nl een occasion Nikon D750 body gekocht voor een scherpe prijs en bij het ophalen bleek er een hinderlijke kras op de display te zitten, wat niet op de site was vermeld. De verkoper pakte direkt een andere D750 body, die net binnen gekomen was, en die kreeg ik voor diezelfde scherpe prijs mee. Die was nieuwer, minder clicks en echt niet van nieuw te onderscheiden.
Een geweldige service dus, waar ik uitermate zeer content mee ben.

Stefanie Bandino 25-05-2018 In de winkel gekocht

Leuke ruime winkel

Ik kom al jaren bij deze winkel(het meeste online dan) en ben 2x in de winkel geweest.
Het is een mooie ruime leuke winkel.
Dus of je nou voor je simpele compact camera heen gaat of voor een spiegelreflexcamera... Werkelijk alles hebben ze op camera gebied.
De parkeergelegenheid is klein maar gratis.
Het personeel is toegankelijk en hulpbereid en vaardig.
1 dingetje... Je moet een nummertje trekjen(das nog niet erg) maar zodra je nummertje op het scherm verschijnt is dit niet echt goed zichtbaar op het scherm.
Internet bestelling.... Altijd netjes en goed verpakt.
Omdat deze winkel op Urk zit hebben ze wegens het geloof aangepaste openingstijden maar ik zie dat niet als probleem.
Reviews... Ze maken leuke en duidelijke videoreviews van de producten.

Roel 25-05-2018 Via de website gekocht

Snel en zorgvuldig verpakt geleverd, maar retoursysteem....

Geleverde verrekijker zoals op de website beloofd de volgende dag in huis. Helaas voor mij als brildrager niet goed bruikbaar ivm te grote afstand tussen oculair en ogen. Product retournering gaat goed via de website. Helaas gebruikt cameranu geen antwoordnummer voor de retourneringen maar het normale adres. Dat betekent dus dat de verzendkosten voor de retourzending op rekening van de klant zijn. (dat staat ook op de site vermeld)
Voor een kijker van €25 retourneren kostte me dat. €6.95.
Beetje jammer.
Ik woon best ver van Urk vandaan dus langsbrengen was duurder, maar toch. Een gemiste kans.

Louise 25-05-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Dit keer iets via de webshop besteld, netjes de volgende dag geleverd. Service van deze winkel is erg fijn

jan 25-05-2018 Via de website gekocht

super service

Duidelijke website met goede service en Super snelle bezorging ..producten met en een goede prijs kwaliteitsverhouding tov elders ik heb er goede ervaringen mee ...een aanrader dus !!

Walter 25-05-2018 Via de website gekocht

Vlotte zending en goede service

Uitgebreide web winkel met redelijke prijzen en snel op je computer te vinden
Ook ben je op een ander site bezig ernaast staat de web winkel.

Cor 25-05-2018 Via de website gekocht

geweldige en zeer snelle service

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam met maken van keuze en de voor of nadelen.
Ik vindt het geweldig..

M. Kuiper 25-05-2018 Via de website gekocht

om 23.58 uur besteld en de volgende dag voor 12.00 uur thuis

Als semi prof fotograaf kijk ik altijd als eerste standaard bij Cameranu.nl. Een mooie en duidelijke site en je kan ook zien in welke winkel het product op voorraad is, desnoods kan je het via de site regelen dat ze de volgende dag op de gewenste winkel op voorraad is.

Ze hebben ontzettend veel op voorraad, niet alleen in Urk, maar ook bij 2 andere vestigingen en als het niet op voorraad is wordt snel meegekeken hoe snel ze het kunnen regelen voor je. Het is echt voor 23.59 uur bestellen en de volgende dag vaak voor 13.00 uur binnen of hangt van af hoe de route van de pakketdienst loopt ieder geval uiterlijk voor 15.00 heb je het in je handen!! Zowel thuis, of op je werk wat ik vaak doe of desnoods pakjesgemak wat ook handig is, maar vergeet niet je ID kaart of rijbewijs mee te nemen anders krijg je geen pakketje niet mee!

Tot nu toe nooit schade gehad met bezorgingen en gezien ik precies koop wat ik nodig heb heb ik geen ervaring met de afdeling retour. Telefoon service heb ik 1 keer moeten gebruiken en je wordt door hun zeer netjes geholpen en problemen valt altijd op te lossen vinden ze, althans dat had ik toen snel gemerkt.

Als je product vragen heb kan je ze gewoon bellen, maar mijn advies is ga naar de winkel, want alle baliemedewerkers zijn zeer ervaren mede fotografen en tot nu toe konden ze mijn alle vragen beantwoorden of eerlijk vrijblijvend advies geven en geloof me maar ik was niet gemakkelijk, maar zijn wel eerlijk van weet je het wel zeker dat je het wil doen??? En eerlijk gezegd dat de baliemedewerker dat zij was ik blij dat ik zijn advies opgevolgd had wat anders was het geen leuk grapje geweest.
Als het niet in de winkel op voorraad is wordt het wel uit het magazijn in Urk gehaald en je kan het gewoon uitproberen in de winkel zelf. O ja de balie medewerkers nemen echt de tijd voor je, ook al staat een rij naar buiten toe (letterlijk een nummertje trekken) ze nemen echt de tijd voor je!

Als je geen dikke portemonnee heb zoals ik, verlekker je met de goed onderhouden 2e hands materiaal in de vitrine kast.

Ferdy 24-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Je wordt precies op de hoogte gehouden waar het artikel zich bevindt en hoe laat het aankomt. Beter gaat niet. Zeer duidelijke factuur.

Marga Dommershuijzen 24-05-2018 Via de website gekocht

Snel, vakkundig en betrouwbaar

Enkele jaren geleden voor mijn Canon een objectief gekocht bij CameraNu in Urk. Ik heb me laten leiden door het advies van de medewerker en ik ben daar nog steeds heel blij mee. Vorige maand heb ik via de website van CameraNu een compact camera aangeschaft. 's Avonds besteld en de volgende dag in huis. De nieuwsbrieven van CameraNu geven leuke tips een waardevolle informatie. Het bekijken echt waard.

Arie Nagel 24-05-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment en goede producten en service.

Je vind er altijd wel wat je zoekt en tegen een lage prijs. Heb je vragen dan is er de klantgerichte service. Ook retouren verlopen soepel.

Raymon de Jong 24-05-2018 In de winkel gekocht
cameranu.nl in Urk

Erg goede service bij keuze spiegelreflexcamera

Ik was na 11 jaar toe aan een nieuwe camera de medewerkster hielp mij goed bij de keuze die ik ging maken. Ik wilde een camera die niet klein was qua body en een lens die dichtbij en verweg goed kon vastleggen zo liet ze mij een aantal camera's vasthouden en ben ik uit eindelijk bij een body van canon uitgekomen. En liet ze mij een aantal lenzen uitproberen. Zo ben ik tot een tevreden klant uitgekomen bij de canon 750d met een sigma 18-300mm. Top kwaliteit en zeer tevreden over.

Frans 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Olympus 1.8-17mm besteld om 22:30 en de volgende dag om 9:00 werd hij al geleverd!
Onvoorstelbaar snel en goede service.

Jan Akkerman 24-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

In de middag besteld volgende dag in huis , geen bezorgkosten en een goede prijs. Zeker een aanrader!

Bart 24-05-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment, snelle en fijne service!

Als professionele foto- en videograaf heb ik soms snel spullen nodig voor een opdracht(en). Met cameranu.nl weet ik dat het assortiment goed en veelzijdig is én dat er snel (binnen een dag) geleverd kan worden. En als er iets mis gaat met een bestelling, wordt het snel en klantgericht opgelost!

Ab 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering en goede service. De website is overzichtelijk en het contact met de deskundige medewerkers verliep vlot. Ook in het verleden heb ik alleen maar positieve ervaringen met CameraNu, dus ik raad het iedereen aan.

M.Lahm 24-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldig service

Tijdens de vakantie ben ik mijn kabeltje van mijn batterij oplader kwijt geraakt. Gelukkig hadden jullie er nog eentje liggen. De volgende morgen vond ik al een pakketje van camera nu. Dank voor jullie super service.

Irma Kok 24-05-2018 In de winkel gekocht

Perfect geholpen

Wij hebben hier al onze camera spullen gekocht, we hebben het bedrijf zien groeien van een zolder kamer ergens in het stadje zelf, naar nu een groot bedrijf.
Ze zijn erg behulpzaam en denken met je mee.
We hebben en online dingen gekocht maar de laatste keer in de winkel zelf, ik had een lichtere camera nodig, en ik ben heel goed geholpen om uit te zoeken wat voor mij het beste was.

Jan 24-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Mijn hond had een windcap van mijn Rode microfoon van al enkele jaren oud in duizend stukjes verwerkt.
Op de site was deze niet meer te vinden. Een vraagje bij Camera.nu of deze nog leverbaar was.
Binnen een paar dagen had ik een nieuw exemplaar.

Chris 23-05-2018 Via de website gekocht

Supersnelle en correct geleverd

Cameranu.nl is eigenlijk de webshop waar ik al mijn fotospulletjes koop. Ruime keuze duidelijke voorwaarde uitgebreide garantie en hoog kwalitatief personeel.

motormuiz 23-05-2018 Via de website gekocht

gegarandeerd precies zoals ik het wil

Goede beschrijvingen van de camera's, levering precies volgens de verwachting en als kers op de taart 5 jaar garantie.

Heleen 23-05-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd gevoel

Ik ben goed geholpen aan de telefoon met het uitzoeken van het juiste produkt. De verkoopster nam alle tijd en had verstand van zaken.

WvH 23-05-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste winkel, snelle levering

Makkelijk bestellen; afhaalpunt mogelijk.
Cameranu.nl was goedkoopste aanbieder in vergelijking met andere.

Wim de Graaf 23-05-2018 Via de website gekocht

Een echt goede service

Er was een product geleverd, maar dat bleek toch een verkeerde te zijn. Zonder problemen werd een nieuwe opgestuurd en ik kreeg een RMA formulier. In de verpakking van de nieuwe kon ik de oude retourneren.
Werkelijk een prima, echt prima service.

GMK 23-05-2018 Via de website gekocht

Altijd correct en snel geleverd

Cameranu is een betrouwbare en correcte webwinkel. Wat ze beloven komt eigenlijk altijd wel uit. De klantenservice is zeer behulpzaam. Mijn favoriete camera winkel!

Jos Giesbers 23-05-2018 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteitsverhouding!

Bij CameraNu is het altijd prettig shoppen. Gemakkelijk zoeken en keuze maken.
Dit keer ook nog eens extra korting van 15% op alle statieven.

J.A. Schraders 23-05-2018 In de winkel gekocht

Mooie winkel/deskundige medewerkers/snelle webshop

Ik ben al klant sinds het nieuwe pand er staat. Prettige sfeer en service. Geen wachttijden in de winkel.
Via webwinkel bestellen gaat ook prima. Heb al heel wat euro'tjes (duizenden...) bij jullie besteed aan videospullen, studioverlichting, fotocamera's, lenzen en kleine rommeltjes.
Er is altijd tijd voor een stimulerend gesprekje.

Marieke 23-05-2018 Via de website gekocht

Super hoede service

De nieuwe lenzendop werd snel en op het afgesproken tijdstip bezorgd en was dusdanig verpakt dat deze niet kapot kon gaan. Tijdens het bestel- en bezorgproces ben ik steeds goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Jan 23-05-2018 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

Prima service en deskundige medewerkers. Alleen jammer dat er een USB kabel aan mij werd verkocht, terwijl ik deze helemaal niet nodig heb.

Blij met occasion 23-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Ik heb een occasion gekocht bij CameraNu (Nikkor-lens) voor een redelijke prijs. Deze werd de volgende dag geleverd in een authentieke verpakking die niet van nieuw was te onderscheiden. Lens was prima en voldeed aan de beschrijving in de webshop. Ik ben blij en tevreden met deze aanschaf.

Adri 22-05-2018 Via de website gekocht

Snel, adequaat en goed

Reeds meerdere jaren vaste klant bij Cameranu.nl en iedere keer weer verbaasd over de hoeveelheid artikelen, die niet alleen op de goede en overzichtelijke website staan, maar die ook bijna altijd direct (binnen een dag) geleverd worden.

Susan 22-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Duidelijke omschrijvingen op de website, alle producten die wij wilden waren op voorraad. Het werd dezelfde dag nog verzonden dus de volgende dag hadden wij alles al in huis!

Joke van den berg 22-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede, snelle service . Kregen goed advies. Ook nadat we een bestelling geplaatst hadden , een nabestelling snel en accuraat geholpen

Rene 22-05-2018 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd, ok aftersales prima geregeld

Duidelijk en snel geleverd. Er was wat onduidelijkheid over wat er in de verpakking hoort te zitten. Schijnbaar ontbrak er wat in mijn levering. Kosten nog moeite werden gespaard om het op te lossen, klasse!

Anneke 22-05-2018 Via de website gekocht

Zonder problemen omruiling mogelijk

Statief besteld via webshop. Super snelle levering. Bleek achteraf toch niet de goeie te zijn dus in de winkel omgeruild. Zonder problemen omruiling ter plekke geregeld. EN ook nog goed advies.

Willem 22-05-2018 Via de website gekocht

Veel keuze, prima prijs en snelle levering

ZO positief, waarom dan geen hoger cijfer? Omdat er andere zijn waarbij je eventueel kunt terugbrengen naar de winkel (deze is te ver voor mij) of gratis retourneren per post. Ondanks dat dus toch goed genoeg om hier te kopen.

J.Bucholc 22-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik koop regelmatig bij CameraNU en ben echt na iedere bestelling meer dan tevreden! Uitstekend en snel klantenservice. Goede communicatie. snelle levering. Top service !

Bas 22-05-2018 Via de website gekocht

Goed materiaal

Overzichtelijke site. Ik kon makkelijk vinden wat ik moest hebben. Ik kom zeker nog een keer terug..

Fred Polman 22-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Bestel en de volgende dag in huis
Zo moet het dus!
Ik vond het alleen vreemd dat ik bij postNL moest teken voor een artikel van 21 euro
Als ik niet thuis was geweest had ik het parket dus niet zo snel gekregen

Grietje Adema 22-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en adequate afhandeling

Ik ken Cameranu.nl, omdat mijn man fotografeert en daar altijd zijn spulletjes vandaan haalt. Hij is altijd erg tevreden. Nu was ik op mijn werk het één en ander nodig, dus dacht gelijk aan deze leverancier.
Gebruiksvriendelijke webshop, en als je belt wordt je snel en vakkundig geholpen.
Ik twijfelde wat een goede keus zou zijn, dus ik heb gebeld en het dilemma voorgelegd. Vervolgens werd mij goed uitgelegd welke camera en toebehoren de beste keus voor ons zou zijn.