CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2586 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Bert 21-08-2018 Via de website gekocht

Snelle aflevering

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Wederom bij cameranu.nl een snelle en betrouwbare levering van een Panasonic FZ82. Wanneer Urk wat dichterbij zou zijn, zou regelmatig daar in de winkel aanwezig voor een goed, onafhankelijk en deskundig advies.

Devilee52 21-08-2018 Via de website gekocht

Top speeltje loupedeck

De Loupedeck is volgens afspraak door Cameranu.nl zeer snel geleverd. dit is ook waar Cameranu.nl voor staat de service en voorwaarden op de site komen ze echt na. Top als je iets voor je werk snel nodig heb

Gerard Schillings. 21-08-2018 Via de website gekocht

Dit is dé voorbeeld winkel.

Cameranu.nl is al sinds jaren een begrip op fotografisch gebied, en ze bewijzen keer op keer dat dit zo blijft en zelfs beter wordt. Zelfs bij mijn laatste bestelling van 15€ is de service, prijs en levertijd het zelfde als wanneer ik een camera van 1500€ bestel. Dit is gewoon met een woord geweldig.
Dank je wel.

Janniek 21-08-2018 In de winkel gekocht
CameraNu op Urk.

Geweldige service!

Ik wilde in eerste instantie een objectief lenen voor mijn Nikon. Vandaar dat ik naar Cameranu ben gegaan, aangezien dat de enige winkel is waar ik van weet dat je veel dingen kunt huren. De medewerker van Cameranu heeft mij geweldig goed geholpen. Door meningen en adviezen heb ik uiteindelijk een objectief gekocht waar ik erg blij mee ben.

jorrit 21-08-2018 Via de website gekocht

Mooi product en snelle levering

Wat kan ik zeggen, leveren binnen de gestelde tijd en product is van goede kwaliteit voor een nette prijs

Danny 21-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering, erg tevreden!

Voor onze webshop en omdat we een kleine op komst hebben zochten we een goede spiegelreflex camera. Dit is uiteindelijke de Canon EOS 800D geworden. Deze last-minute besteld voor de cashback korting en ondanks dat er een stroomstoring was bij CameraNu.nl is de bestelling gewoon de volgende werkdag bezorgd, helemaal top!

Hans Helgers 21-08-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service

Ik heb een Leica V-lux gekocht en heb de camera afgehaald in de winkel in Eindhoven. Daar heb ik bij een kop koffie, een zeer uitgebreide uitleg van de camera gekregen.

Freek 21-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en tijdige levering

Ruime keuze, duidelijke beschrijvingen inclusief het aangeven van alternatieven. De foto's zijn te vergroten wat helpt bij de beoordeling.

Walter 21-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle prompte levering. Duidelijke site met snelle overzichtelijke zoekfilters en een zeer uitgebreid assortiment.

Monique 21-08-2018 Via de website gekocht

Zorg voor het product ongeacht de waarde

Of je nou een dure camera koopt of een goedkoop boek om je camera nog beter te leren kennen, ze behandelen elk product die verzonden wordt met zorg en bovendien met een geweldige service. Ik had al bij diverse webwinkels gekeken naar mijn boek 'Bewust en beter fotograferen met de Nikon' en overal was ik meer geld kwijt aan verzendkosten dan de waarde / prijs van het boek. CameraNu.nl verzond het boek zonder verzendkosten te regelen en nog eens aangetekend. Mocht ik nieuwe accessoires voor mijn camera nodig hebben dan zal ik zeker weten eerst bij CameraNu gaan kijken

Lucifers6Angel 20-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Meerdere malen heb ik inmiddels spullen bij cameranu.nl besteld. De prijzen zijn (meestal maar niet op alle producten) vergelijkbaar of goedkoper dan bij de concurrenten. Verder doen ze wat ze beloven; indien op tijd besteld dan ligt het pakket de volgende dag op de deurmat, goed en stevig verpakt.

Filmmaker 20-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige accu’

Als jonge filmmaker vind ik het een absoluut geweldige accu om te gebruiken (de Canon LP E17). Makkelijk te gebruiken. Het werd zeer snel geleverd en ook netjes verpakt. Het is duidelijk dat Cameranu veel om de klant geeft en daarom ook veel aandacht heeft voor de verzorging van het product. Zeker aan te raden!

Anna 20-08-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke en correct

Camera Nu is voor mij de shop en website voor fotoapparatuur. Zowel in de winkel als via mail of telefoon word je correct behandeld. Er word goed meegedacht met de klant. Je krijgt genoeg tijd om dingen uit te proberen en terugsturen is geen probleem.
Voor mij een dikke 10

Videograafbonne 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering, zoals altijd bij Cameranu.nl

Al jaren koop ik bijna alle benodigdheden bij Cameranu.nl, omdat het assortiment groot en goed is en de prijzen concurrerend. Een aanrader dus!

William Harthoorn 20-08-2018 In de winkel gekocht
urk

Top service bij CameraNu

Ik was om 17.45 in de camera winkel, super medewerking, de medewerkers gingen nog voor mij naar een extern magazijn de spullen halen. Terwijl de winkel om 18.00 uur sluit hebben ze mij vakkundig geholpen tot 18.15 uur ! Klasse ! Daarnaast eerder al goeie uitleg gekregen over het aangekochte fototoestel.

Mijn oude set ingeruild en een mooie prijs daarvoor gekregen. Top Winkel !

Johan Hahn 20-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

Deskundig, aardig, prima service. Ga er eens langs in Urk!

Cameranu is een uitstekende (web)winkel in Urk voor de amateur en voor de professional. Er werken deskundige mensen die goede adviezen geven. Ik ben al sinds 2005 (meen ik) vaste klant voor vrijwel mijn hele foto-uitrusting. Ik heb daar nog geen moment spijt van gehad.

Fotomansje 20-08-2018 In de winkel gekocht

Deskundig en eerlijk advies

De shop is groot en onderverdeeld in overzichtelijke categorieën. 2 etages met deskundig personeel en artikelen mooi uitgestald. Zeker een shop/winkel om veel vaker terug te komen.

Dennis 20-08-2018 Via de website gekocht

Een webwinkel zoals deze anno 2018 behoort te zijn.

Veel betaal opties, veel verzend opties inclusief 'same day delivery'. Geen gedoe en altijd alles netjes verpakt.
Daarnaast veel filter opties bij het zoeken naar producten, ruim aanbod en als je wilt zelfs een grote showroom om je product even in het echt te kunnen bekijken of proberen.

Jos Bakkenes 20-08-2018 In de winkel gekocht

Fantastische zaak

Geweldige service, je wordt er echt geholpen.
Ze smeren je niets aan.
Ze verkopen liever iets minder dan het alsmaar pushen.

Paul 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling!

Goede en snelle afhandeling en zeer zeker snelle levering van de producten, ook de verpakking is altijd top en mocht er eens iets mis zijn staan ze met woord en daad voor je klaar om de klant naar tevredenheid te helpen!

Waarom een cijfer 8 geef is dat het ze blijven streven naar perfectie!

Richard Evers 19-08-2018 Via de website gekocht

High speed top service

Je kent het wel je maakt een foto en wilt het gelijk bekijken en verwacht de wow factor, dat is cameranu.nl, snelle service met de juiste instelling en verwachtingen.

Nick 19-08-2018 Via de website gekocht

Cameranu heeft alles en supersnelle levering!

Cameranu is mijn webshop naar keuze voor alles wat ik nodig heb als freelance videoproducent. Er gaat nog wel eens wat apparatuur kapot of stuk en dat moet dan zo snel mogelijk vervangen worden. Dan is cameranu met de supersnelle levering de webshop naar keuze

Brian de Meer 19-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

Mooie winkel met veel keuze

Mooie winkel met een groot assortiment.
Wat ook ideaal is dat ze producten 2e hands verkopen met garantie en open box producten voor een aantrekkelijke prijs.
Zelf heb ik hier mijn DSLR als open box product gekocht en hij werkt geweldig.

Dennis 19-08-2018 Via de website gekocht

Fijne service en uitleg over producten en snelle levering!

Ook telefonisch snel geholpen bij de aanschaf van een product. Vriendelijke mensen! Aanschaf van een product gaat gemakkelijk via de website.

Ton 19-08-2018 Via de website gekocht

Dit is pas service !

Auto-stroomkabel voor dashcam niet voorradig bij Blackvue distributeur (maar indien wel, dan duurder dan bij Cameranu.nl).
Kabel op vrijdagavond om 23.50 uur online besteld, de volgende (zaterdag)morgen om 11.30 thuisbezorgd. Zonder verzendkosten.

Edgar 19-08-2018 Via de website gekocht

Na 10 dagen nog geen tripod ontvangen

Het begint al met de omslachtige manier om te bestellen met een BTW factuur. Je kan niet meteen betalen, maar moet wachten tot de volgende dag (of na het weekend) op een speciale link. Kortom, levering volgende dag is per definitie niet mogelijk. Het kostte ook meerdere pogingen om me een factuur zonder BTW te sturen. Dus wederom tijd verloren. Dan wordt het product niet meteen verstuurd en moet je er zelf achter komen dat UPS "het adres niet zou kunnen vinden" terwijl het een groot bekend kantoorgebouw betreft aan een van de belangrijkste straten van Brussel. Er wordt vervolgens niet meteen alles op alles gezet om het product toch te versturen, maar wordt je mail beantwoord dat ze het echt niet konden vinden (onzin verhaal). Kortom, ik heb gevraagd om mijn geld retour te sturen, maar uiteraard moet ook daar nog 3 dagen overheen gaan. Wat een waardeloze service. Het irritantste is dat ik daarom gisteren wel er een móest kopen in de stad. Niet het product wat ik wilde, maar wel gewoon geld over de balk gesmeten met iets dat ik daarna niet meer ga gebruiken en 1,5 uur van mijn vrije zaterdag verpest. Kortom, dit bedrijf belooft van alles, maar maakt niets waar.
Officiele reactie van CameraNU.nl 20-08-2018

Hoi Edgar,

We kunnen op basis van je naam niet zo goed vinden wat hier mis gegaan is, maar dat het niet goed gegaan is vinden we bijzonder vervelend!
BTW-vrije levering is bij ons mogelijk, maar inderdaad na een handeling van ons. Als je haast hebt met een bestelling kunnen we dit natuurlijk altijd achteraf voor je in orde maken, of je kunt zelf de betaalde BTW verrekenen bij je aangifte. Aangezien we beschikken over een Belgisch BTW-nummer behoort dat tot de mogelijkheden. Het spijt ons dat we je dit niet beter hebben duidelijk gemaakt.

Wat betreft het niet kunnen vinden van het juiste adres door UPS zouden we graag wat meer informatie ontvangen. We zoeken graag uit wat de reden ervan was, en als dit door ons veroorzaakt werd lossen we het euvel uiteraard zo snel mogelijk op.

Als we een aankoopbedrag retour storten doen we dat altijd meteen. Dat er voor een bankoverschrijving naar België 3 werkdagen nodig zijn ligt helaas niet aan ons, maar we begrijpen dat dit vervelend voor je is.

We hopen dat je ons nog van de ontbrekende informatie wilt voorzien, en dat je onze excuses voor de tekortkomingen wilt accepteren. We zien er naar uit om een herkansing van je te krijgen, en je te laten zien dat ons streven naar de beste service geen loze beloftes inhoudt.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Costel Linta 19-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service van camera.nu.

Winkel = Cijfer 10.
Printer = 9.
Hij paakt vrij moeilijk de wifi. Daarnaast de afvoer tray ligt verstopt, en geen enkele info (papier of software) zegt waar die ligt.
Als je die eenmaal vindt, gaat goed.
Prints van goede kwaliteit.
De design van de printer = 10.

Carlos Gallardo 19-08-2018 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak en verwachting

Vooraf bestelling live chat gehad met een medewerker.
Daarna bestelt met een goed gevoel.
Levering kwam binnen zoals afgesproken.
Veel webshops kunnen hier een voorbeeld aan nemen!

Top 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Goede overzichtelijke site. Uitgebreid assortiment. Hier vind je eerlijke informatie over de producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een van de betere winkels en/of sites voor alles wat met foto en fotografie te maken heeft.

Evert Kools 18-08-2018 In de winkel gekocht

Service zonder einde

Ben reeds jaren klant bij cameraNu.nl en tot volle tevredenheid. Zag ergens een mooie aanbieding en heb overleg gepleegd met cameraNu.nl. Zij deden mij een mooi aanbod en hebben mij wederom bijzonder goed geholpen en advies gegeven.

Michela 18-08-2018 Via de website gekocht

excellent service, prompt delivery, excellent quality

everything was ok, very good contact by mail to ask information , with quick answer, delivery was very quickly , i order paper background, i'm really satisfied

Rob 18-08-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

heldere website met correcte informatie, order keurig de dag erop volgens afspraak geleverd. Gratis deadcat bij de microfoon werd gelijk meegeleverd. nog hulde voor de logistieke afdeling, bestelling zat zeer zorgvuldig ingepakt wat met dit soort kwetsbare precisie onderdelen veel vertrouwen geeft hoe er gewerkt wordt.

Cornelis Kramer 17-08-2018 Via de website gekocht

Fenomenale snelle leverantie zoals cameranu het alleen kan!

Topshop, waarom?
1. Snel en goed
2. Klantvriendelijk: is er iets? Geen probleem Cameranu biedt altijd hulp!
3. Cameranu denkt vanuit de klant zn belangen
4. Webshop is gemakkelijk en klantvriendelijk en goed bereikbaar

E 17-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle en goede service. Had een specifieke vraag via de chat, werd snel beantwoord. Daarnaast is vandaag besteld morgen in huis echt zo. Dus goede en snelle service

Meijers 17-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service bij na leveren van extra aanvraag

Een mooie camera gekocht, welke daadwerkelijk de volgende dag in huis was. Iets wat bij andere grote winkelketens nog wel eens mislukt in Nederland. Toen de lens cap niet goed leek te zitten kreeg ik direct een antwoord dat ik een nieuwe zou krijgen. Toen ik aangaf dat het probleem al verholpen was, stonden ze erop om toch een reserve exemplaar gratis toe te sturen om eventueel ongemak in de toekomst te voorkomen. Dat noem ik nog eens goede service!

Jan 17-08-2018 In de winkel gekocht

Vakkundige uitleg

Uitgebreide shop om te bestellen of voor te bereiden. En prettig om naar de winkel te gaan en een vakkundig advies te krijgen zodat je een goede keuze kunt maken.

Patrick 17-08-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel

Het product was niet voorradig. Ik kreeg een mail bij voorraad, bestelde het direct en de volgende dag in huis. Perfect.

Bryndis 17-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

Bestelling geplaatst op dinsdag avond , woensdag avond in huis.
Geweldige service en goede prijs.
Als ik weer iets nodig heb kijk ik bij hun weer.

DIFT 17-08-2018 Via de website gekocht

Super quick, excellent service

Perfect service by Cameranu.nl . Excellent follow up of our order, will be happy to order again at this shop.

Wouter 17-08-2018 Via de website gekocht

Varta pocketlader besteld. Volgende dag in huis, geen verzendkosten en beste prijs vergeleken met andere webshops!

Kevin Vink 17-08-2018 Via de website gekocht

Snelle koop en levering.

TTL kabel gekocht en volgende dag netjes in huis. Product info was duidelijk en de levering was zoals verwacht de volgende dag.

Rob 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima service zowel internet als de winkel.

Ik zou een heel lang verhaal kunnen schrijven, dat ik al een paar jaar al mijn foto spullen bij "CameraNu" koop.
En dat is ook zo. Als iets goed werkt moet je niet iets anders gaan proberen. Telkens als ik iets bestel heb je het altijd de volgende dag in huis. Vooraf gaande al de nette mailtjes. Een dikke pluim voor die mensen die dit doen.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden met alles. Mijn vertrouwen is groot, zeer groot kan ik melden.
Zelf ben ik èèn keer in de winkel in Urk geweest. Prima geregeld, Dat begint bij binnenkomst al.
Iedereen wordt op volgorde van binnenkomst geholpen. Echt waar TOP geregeld. Heb daar mijn Nikon D7500 gekocht. Men had alle tijd om mij belangrijke dingen uit te leggen. Voor mij een dure aankoop, maar er wel heel blij mee. Als je rond zoekt maakt het met de prijs geen moer uit met andere leveranciers. Nikon heeft natuurlijk vaste prijzen. Maar toen ik deze camera kocht kreeg ik toch nog twee honderd euro retour i.v.m. een prachtige actie van Nikon.
Ik kan zeggen dat ik een vaste en zeer tevreden ben. Een aanrader dus.

Marchal 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Heb al eens eerder wat besteld bij CameraNu, en was dan ook ingeschreven op hun nieuwsbrief. In hun meest recente nieuwsbrief werden tips meegegeven over het fotograferen van vallende sterren, en daarin werd ook de draadontspanner genoemd. Deze heb ik vervolgens direct besteld (rond 21 uur) en de volgende ochtend was deze al in huis! Werkt perfect met mijn Canon camera. Top!

Frans Westerveen 16-08-2018 Via de website gekocht

Goede ondersteuning bij het bestelproces

Het bestellen van de Ricoh Theta V verliep niet zo voorspoedig.
Maar met één telefoontje waren alle problemen verholpen

Robert Peter 16-08-2018 In de winkel gekocht

Professioneel

Meerdere artikelen (camera, flitser, objectief) door de jaren heen gekocht, vanwege de service, kennis van zaken door al het personeel, een bonnummer uit de automaat en met een kop koffie op je beurt wachten, maak niet uit hoe druk het is je wordt altijd met alle geduld geholpen.
Topzaak !

Lennart 16-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goed apparaat

‘s Avonds om 22:00 uur de afstandsbediening gekocht en de volgende morgen voor 10:00 op de mat. Geweldig!
Het is geen originele Nikon afstandsbediening, maar hij werkt prima en het scheelt een hoop geld. De batterij zit erbij in de verpakking (dit was op de site niet duidelijk).
Bedankt Cameranu!

Leon 16-08-2018 Via de website gekocht

Snel en foutloos

al een paar keer cameraNu.nl gebruikt. Site is duidelijk, assortiment is groots, aanvullende informatie is helder, afhandeling is foutloos.

Rutger Bremmer 16-08-2018 Via de website gekocht

Mooi en compacte oplader!

Goede webshop met een professionele uitstraling. Goede service en een uitgebreid assortiment aan camera apparatuur en drones. Volgende dag netjes bezorgd.met erg blij met mijn acculader voor mijn drone

Johan 16-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte service

Tijdens m'n zoektocht op internet naar een landing-pad voor mijn drone kwam ik terecht bij Cameranu.nl, De prijs was al snel het bewijs, bovendien zeer snel geleverd met track en trace van Post nl - Prima bedrijf, ga zo door, ik ben fan geworden.

Milan Bodegom 16-08-2018 Via de website gekocht

Super camera voor beginners!

Een hele makkelijke camera voor mensen die willen beginnen met fotografie, met een klein beetje kennis zou je zelf al erg ver kunnen komen. Met de extra 75-300 mm lens kan ik nu naast bijv. landschappen met de kleine lens, ook hele mooie portretten maken met de grote lens. Verder is het erg fijn dat er gratis een opbergtasje bij zit waar je voor de nood ja camera goed in op kan bergen