Deze score is berekend op basis van 2245 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tom 26-07-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Perfecte service, had nog een vraag na bestelling te hebben geplaatst. Binnen de 10min via whatsapp antwoord!
Woensdag om 17u besteld volgende dag om 10u geleverd.

Michel 25-07-2021

Bij de aankoop van een printer was wat gedoe, doe een verkeerde prijs op de website.
Door de klantenservice perfect opgelost

Tom 25-07-2021

Naar mijn mening één van de beste foto/video winkels van Nederland. Mooi assortiment, goede website en - héél belangrijk - goed bereikbaar. Als je een vraag hebt, krijg je ook antwoord.

Edith 24-07-2021

Voor mij is al jaren city foto en nu voortaan camera nu de fotozaak.
Dus tijd voor een nieuwe camera dan naar de stratumsedijk in Eindhoven,vriendelijk behulpzaam personeel, met een supergoed advies en uitleg

Ronald 24-07-2021

Artikelen komen overeen met de beschrijving, snelle levering en prima verzorgd. Cameranu.nl heeft zeer veel artikelen van goede kwaliteit voor de fotograaf.

Piet G 23-07-2021

Prima service; levering binnen 24h na bestelling. Producten voldoen volledig.

D. Ter Borg 23-07-2021

Ik vond het heel fijn dat ij contact kon nemen via whatsapp met de vragen die ik had. Daar door heb ikeen keuze gemaakt om mij camera en accessoires te bestellen. 1 van de accessoires die paste niet helemaal er op , maar dit is heel netjes van uit hun opgelost. Ik ben een blij mens nu. Top winkel. Zou zeker hier vaker bestellen

Jaap Bot 23-07-2021

Goede uitleg over de oude lenzen en camera.
Waarom we beter iets anders konden kopen, alles al 10 jaar oud.
Willen ook niet de duurdere camera's aan je verkopen, gewoon een die bij jou past.
Goed dus, kom zeker terug

Mandy Lomé 23-07-2021

Heel tevreden. Ene dag besteld en de volgende dag was mijn pakketje er al. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom ik kom graag terug bij jullie!

Bart Bekkering 23-07-2021

Camera met veel mogelijkheden. Mogelijk dat de gebruiksaanwijzing uitgebreider kan. Mis'duidelijker hoe ik panorama foto's kan maken.

Floris 23-07-2021

Service gericht en goede producten. Winkels en en internetsite. Advies op maat.

Maartje Wietske 22-07-2021

Snelle levering en service!
Er ontbrak een schroefdraad in de onderkant van de selfiestick, hierover gebeld en gemaild en kon retour. Ik kreeg een retoursticker zodat ik m via antwoordnummer kon versturen en 2 dagen later alweer een nieuwe ontvangen; deze is wel goed gelukkig ! Blij mee!
Super!

Oké 22-07-2021

Positief; Ze hebben veel keuzes. Negatief; Miste wel beschrijving hoe de heel grote reflectieschermen op te vouwen en hoe de bij geleverde stang te gebruiken. Materiaal niet beoordeeld, omdat dit een kado is.

Mar 22-07-2021

Heeft nagenoeg alles,
Bij online bestellen nooit problemen gehad.
Bij evt vertraging heel netjes een mail dat iets later komt.

Anouk 21-07-2021

Ik was op zoek naar mijn eerste fotocamera. Nadat ik de website van Cameranu.nl had bekeken. Had ik toch nog een paar vragen. Via WhatsApp had ik binnen 15 min antwoord. Omdat ik teveel twijfelde tussen 2 modellen ben ik naar de winkel in Rotterdam gegaan. Daar erg fijn geholpen. Niets was teveel, beide camera's mogen testen, er werd met mijn budget meegedacht en de een lens waar ik voorlopig mee vooruit kan. En wat ik ook fijn vond was dat ik de keus kreeg om er een week over na te denken, ze zouden dat de camera reserveren voor mij. Geen gebruik van gemaakt omdat ik zo enthousiast was dat ik hem direct wilde kopen. Fijne service gerichte zaak, waar persoonlijk de tijd wordt genomen.

Jim de Beauvesier Watson 21-07-2021

Zeer klantvriendelijk en staan paraat.
In december bleek mijn camera vlak na 2 weken gebruik niet meer te werken. Zonder veel problemen heb ik een nieuw model gekregen. Daarom heb ik hier ook in het vervolg mijn drone gehaald, omdat ik zekerheid wil. Daarnaast altijd snelle service en indien afwijkende levertijden wordt je netjes gebeld.

Cameranu is de winkel waar ik als eerste check of ze de producten hebben die ik zoek!

Yvonne 21-07-2021

In Rotterdam is een nieuwe vestiging geopend. Een echte aanwinst voor de stad! Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Ik ben door de beide heren vandaag goed geholpen. En na een eerdere aanschaf wordt er altijd gevraagd of deze goed bevalt. Uitstekende service. Ik kom er echt heel graag!

Peter 21-07-2021

Ik vind de site en de service van Cameranu erg prettig. Ik heb er de laatste tijd veel gekocht, zowel online als in de winkel, altijd naar volle tevredenheid. Er staat veel goeie, duidelijke info op de site en ook in de winkel ben ik goed geholpen en werd er met me meegedacht. (Eindhoven). Een vertraagde zending is erg goed opgelost zodat hij toch nog dezelfde dag geleverd werd. Top!

Nikita 21-07-2021

Erg goede webshop, heel overzichtelijk. Dit geld voor zowel het vinden van de producten als je winkelmandje. Snelle levering en komt in stevige doos waarin alles goed verpakt zit. Kortom: erg tevreden!

Tevreden Klant 21-07-2021

+ Rappe bezorging en product is goedverpakt
+ Competitieve prijzen
+ Duidelijke website
+ Grote plus: Zonder expliciete kosten 5 jaar garantie i.p.v. de gebruikelijke 2 jaar

Paul 21-07-2021

Het was een feilloze transactie.
De prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend.
De aflevering is zonder enig probleem verlopen.
Gewoon top.

Paul 20-07-2021

Vaak mooie aanbiedingen en altijd een goede en snelle antwoorden wanneer je vragen hebt.. Ook wanneer eens blijkt dat levering niet lukt omdat de verwachte levertijd niet wordt gehaald is de afhandeling en restitutie van het betaalde geld goed. Mooi assortiment en een snelle levering met duidelijke factuur. Ik zou nog wel bij voorkeur een keuze willen kunnen maken met betrekking tot de pakket leverancier aangezien postnl niet altijd lekker werkt.

John 20-07-2021

Zoals altijd deze bestelling weer netjes en tijdig geleverd.
Al vele jaren klant bij CameraNU en nog nooit teleurgesteld geweest.

Dirk 20-07-2021

Mooie shop met groot aanbod en concurrerende prijzen. Snelle verzending ook. Op deze manier is winkelen op het net top!

Demi 20-07-2021

Ik ben erg tevreden met de lens die ik afgelopen week heb gekocht en de deal die het bedrijf mij aanbood. De site beschrijft het product duidelijk en eerlijk. Ik wilde een goede lens erbij voor mijn camera die in mijn budget paste. De website raadde vervolgens deze lens aan. Hun klantenservice team heeft mij vervolgens geholpen met het beantwoorden van mijn vragen en het wegnemen van enkele twijfels die ik had. De enige reden dat ik geen 10 heb gegeven, is omdat het claimen van de studenten cashback-actie voor mij wat onduidelijk was hoe ik dat moest claimen.

Jochem van den Akker 19-07-2021

Zeer goed advies, prettige medewerkers, meedenkend met de klant.
Ook goed assortiment.

Louis 19-07-2021

Koop al 40 jaar bij City foto , nu dus Camera NU. voor mij is er geen betere ivm kennis, service en klantvriendelijkheid.

Sabrina 19-07-2021

Ik bestelde mijn item vrij laat op de avond en de volgende middag werd het al geleverd. Ik vond dat echt bijzonder knap geregeld. Binnen een uur ongeveer was mijn item al klaar om met de post mee te gaan. Echt fijn!
Het item was verder goed verpakt zodat het niet kon schuiven.

Eddy rogiers 19-07-2021

Super snelle levering savonds besteld de dag erna geleverd alles correct hier ga ik meer aankopen doen ik kan Cameranu.nl zeer aanbevelen

Wieb 19-07-2021

Nieuw objectief gekocht (Nikkor Z 50mm). Lens is prachtig, alles werkt naar behoren. Onderhand al vele bestellingen gedaan. Alles netjes ontvangen (verzekerd) en volgende dag bezorgd.

Baris 18-07-2021

Ontzettend goede service maar ook snelle levering van het bestelde product. Ipv de standaard garantie nog 2 jaar extra bij Camera.nu. Dank voor alle hulp. Ontzettend blij met het geleverde product.

simms 18-07-2021

zeer tevreden ik vind het een zeer professionele site,prijzen zijn zeker zeer scherp te noemen.
Wat mijn dji osmo action cam betreft deze moet ik nog volledig ontdekken maar het toestel voelt zeer degelijk aan.

koo 18-07-2021

Vlot geholpen door kundig personeel, ook toen ik problemen kreeg met mijn aanschaf, direct omgeruild voor een nieuw exemplaar. Al met al een topbedrijf!

costa 18-07-2021

kamera nu is een superstore leverd wat ze beloven en op afgesproken tijd kan iedereen aanraden om te kopen bij kamera nu vriendelijke mensen die nikd te veel vinden en je met raat en daat bijstaan

Esther 18-07-2021

Supergoed advies gehad waardoor ik de beste keus heb kunnen maken, ook in financieel opzicht. De winkel heeft ook veel keus en veel op voorraad zodat je het gelijk kan meenemen.

Hans 17-07-2021

uitstekend geholpen in de winkel in Eindhoven. Kundige mensen die verstand hebben van hun produkt

Mirjam Karin 16-07-2021

Ik ging naar CameraNu om mijn camera Canon 80D schoon te laten maken en in de ruilen voor een kleine systeemcamera.
Mijn foto's waren vaak wazig, niet echt mooi. Bleek dat ik sommige instellingen niet goed had staan. Na wat uitleg en hulp heb ik besloten om mijn camera te houden en een macrolens te kopen. Wat ben ik blij met de lens en weer met mijn camera!
Dank voor de hulp en het goede advies!

Theo VD H 16-07-2021

Bij een foutje van mij iets misgelopen bij de betaling. Na een mailtje naar Camera Nu is alles correct hersteld en afgehandeld.

André 16-07-2021

Het bestelde greenscreen bleek helaas beschadigd bij aankomst. Door de prima service kon ik met een toegestuurd retour etiket hem terug sturen, terwijl gelijktijdig een nieuw exemplaar onderweg was. Prima geregeld!

Tommy 16-07-2021

De keuze voor cameranu.nl was met name gebaseerd op de prijs van het artikel waar ik naar op zoek was, en het beschikbare assortiment.
Daarnaast is de website overzichtelijk, is er een ruim assortiment is allerhande artikelen tegen een competatieve prijs en worden de aankopen netjes en snel verzonden.

Kortom: alles wat een goede webshop zou moeten hebben.

H de Groot 16-07-2021

Geweldige service! Op dinsdag bestelde ik een side handle. Toen ik donderdag belde of het artikel al weer op voorraad was, bleek dat het net was gearriveerd in het magazijn. Nadat ik vertelde dat ik de side handle op vrijdag cadeau wou geven, heeft de vriendelijke medewerkster er voor gezorgd dat het pakket nog dezelfde dag werd verstuurd. ‘ s Avonds werd het pakketje bezorgd.

Maarten 15-07-2021

Eigenlijk zou je willen dat alle (online) winkels zo werken. Had mijn bestelling gedaan en aangegeven om het op te halen bij de vestiging Apeldoorn. Het bestelde lag klaar maar tegelijk werd er goed gecontroleerd of het wel aan de juiste persoon werd meegegeven. Helemaal top.

Gelbert 15-07-2021

Heldere webshop. Dmv inruil nieuwe apparatuur aangeschaft. Helder omruilformulier. Werd snel en goed geanticipeerd op feedback over prijsbepaling onderdelen. In de winkel werd alles goed gecheckt. Nieuwe apparatuur werd keurig uitgelegd. In alle rust alles uitgevoerd. Zeer klantvriendelijk!

bnw 15-07-2021

Voor de aanschaf van een verrekijker kwamen we tijdens het zoeken op internet steeds weer uit bij Cameranu.nl. We zaten nog met wat vragen voordat we een definitieve keuze konden maken en deze hebben we aan Camernu.nl voorgelegd. Steeds werden we snel, duidelijk en vriendelijk geholpen en daardoor hebben we een goede keuze kunnen maken.
Voor de verrekijker hoefden we toen niet meer verder te kijken!

Het blijft bijzonder: 's avonds besteld en de volgende ochtend om half 11 hadden we het product in onze handen en werd ook duidelijk dat we, mede dankzij de goede voorlichting, de juiste keuze hadden gemaakt. En de prijs was ook nog eens erg netjes!

Rene 15-07-2021

Zeer goede service en snelle levering van de producten en zeer vriendelijk personeel

Tim 15-07-2021

Ik heb bij CameraNU.nl een tripod besteld voor mijn camera. Een mooie prijs voor een kwalitatief product dat ik binnen 48 uur op mijn deurmat had liggen. Beter kan het niet.

Will Schouten 15-07-2021

De prijs en kwaliteit en de snelle levering was gewoon goed
Ik kan het iedereen aanraden

Karin Verhoog 14-07-2021

Al jaren koop ik al mijn fotoapparatuur bij Cameranu.nl en met een een reden! De service is echt uitmuntend. Per telefoon staan ze me altijd heel geduldig te woord en zelfs toen ik twijfels had over mijn aankoop bleven ze vriendelijk en uiterst behulpzaam. Een tripje naar de winkel, waarbij iemand me uitgebreid heeft geholpen om tot een beslissing te komen, zorgde ervoor dat ik overtuigd was om mijn aankoop te houden. Ik vind het echt bijzonder dat ze zo uitgebreid de tijd hebben genomen om me zowel telefonisch als persoonlijk te helpen bij een aankoop die ik al had gedaan. Ik werd echt serieus genomen en ik ben zeker niet afgescheept. Service staat hier hoog in het vaandel! En daarom kies ik altijd voor cameranu!

Willem Boon 14-07-2021

Eerlijk gezegd viel mijn keuze op “camera nu” vanwege de korte lever tijd, terwijl andere leveranciers meldden dat de camera (insta360) niet in voorraad was.
Aanvankelijk was ik teleurgesteld toen in de bevestigingsmail toch een aantal dagen lever tijd werd gemeld. Bij navraag heel vriendelijk te woord gestaan, en hebben medewerkers zich ingespannen om alsnog voor het weekend te leveren. Dat is gelukt! Goed gedaan!

Bart 14-07-2021

Een uiterst vriendelijk en klantgericht bedrijf. Professionele medewerkers met veel geduld voor de vragen van beginnende hobbyfotografen zoals ik. Een prettige winkel met een schitterend assortiment.