CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 2671 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Robert 16-10-2018 Via de website gekocht

snelle service en de goedkoopste

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Giede zoekmogelijkheden en producten vergelijken. Voor Gopro is dit de winkel i.v.m. snelle service en de goedkoopste

Sandra van der Meer 15-10-2018 Via de website gekocht

Zoals gebruikelijk: een superwinkel!

CameraNu is echt MIJN winkel. Op de website vind ik vlot wat ik wil. De informatie omtrent de artikelen is uitstekend. De prijzen zijn scherp. Het bestelde artikel is zeer snel in huis.
De winkel in Urk is prachtig. Nog fijner zijn de medewerkers die alle tijd voor je nemen om je een passend advies te geven. Ik heb nooit het idee dat me even snel iets wordt aangesmeerd. Het is iedere keer een feestje om hier te zijn.

Mith 15-10-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging, maar irritante bestelprocedure

Toen ik mijn Kobo e-reader bestelde, had cameranu.nl de beste prijs. Helaas was het afronden van de bestelling wat omslachtig. Als de betaling om wat voor reden niet lukt, moet je alles weer opnieuw aanvinken en invullen.

Iris L 15-10-2018 In de winkel gekocht

Onwijs fijn geholpen! Super blij met mijn nieuwe aankoop!

Ik heb tijdens de inruilweken mijn oude camera ingeruild en een nieuwe camera gekocht. Ik ben onwijs goed geholpen. Eerst per e-mail en ten slotte (door eigen keuze) ook in de winkel!

Marielle 15-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Ik vind deze webshop een hele fijne winkel om mijn camera onderdelen te kopen. Fijne prijzen en een super snelle levering!
Ik had een rode microfoon besteld om 11:00 en was de zelfde dag nog in huis!

Thomas Meijer 15-10-2018 Via de website gekocht

Klasse! Service perfect.

Een klasse apart.
Alvorens een statief te hebben gekocht eerst eens wat telefonische info opgevraagd waar ik erg vriendelijk en kundig te woord werd gestaan.dat gaf mij een goed gevoel en heb ook het macrostatief besteld .
Dinsdag smorgens besteld en de volgende dag al met de post bezorgd , al met al kan ik Camera Nu van harte aanbevelen

Hobby Bob 14-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Super webshop, bestelde artikel de volgende dag in huis. Alles keurig verpakt en voor een goede prijs ten opzichte van andere leveranciers. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen. Toppie!!

Camera Sony A77 ii +1,8/50 mm lens 14-10-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

hele leuke uitgebreide winkel, vriendelijk en deskundig personeel. bezoek bij een nieuwe aankoop nu al zeker voor de volgende keer

Theo 14-10-2018 Via de website gekocht

Bewaking camera foscam

Perfecte bewakings camera van foscam voor buiten met een goede tot perfecte beelt kwaliteit ook snachts

Klomptgoed 14-10-2018 Via de website gekocht

Wederom zeer tevreden.

Ook mijn volgende spiegelreflexcamera, de Nikon D7500, kocht ik weer bij Cameranu. Eigenlijk het vaste adres voor al mijn fotografie aankopen. Je wordt hier vanaf bestelling tot bezorging goed op de hoogte gehouden, vragen worden snel en helder beantwoord en de service is ook erg correct. Een eerdere accessoire aankoop werd snel vervangen toen deze ondeugdelijk bleek.

Aankoop Sony RX100 14-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over deze winkel en zijn medewerkers.

Ik heb verschillende compact camera's in enkele weken besteld, geprobeerd en terug gezonden. En dat was geen enkel probleem. Snelle ruiling en verrekening van de prijs van de camera's. Nogmaals ik ben zeer tevreden over deze winkel en zijn medewerkers. Zowel via de mail, telefonisch of in persoon. Ik kan deze winkel dan ook zeker aanbevelen. Ik ben dus in de winkel geweest om te ruilen maar de camera die ik uiteindelijk heb gehouden, heb ik via de website gekocht.

Myrtje 2 14-10-2018 In de winkel gekocht

Snel schoon

Tijdens de vakantie ontdekte ik dt er een sensorvlek op zat. Naar Urk gereden, 20 minuten gewacht en de camera is weer schoon. Heerlijk snel.

ynos2222 13-10-2018 Via de website gekocht

Photokina bezocht, statief gezien, cameranu.nl bezocht, top

Ben dit jaar op de Photokina geweest, had een statief gezien cameranu.nl had een prijs die geen enkele winkel kon toppen. Nog in Keulen besteld, ( op terras bij een kop koffie ) de dag erna al bezorgd. Zo is het fijn als je de Photokina in de praktijk de dag erna al kunt proberen

E. de Waal 13-10-2018 Via de website gekocht

Goede telefoondesk!

Eerder al een zeer goede positieve ervaringen. Doet wat het beloofd, goede spullen en telefonische informatie. Pakketje (in mijn geval) was zogenaamd niet aangekomen, werd direct op gereageerd en opgelost (fout kpn ophaalpunt). Door mij als super betrouwbaar ervaren.

Van Heugten 13-10-2018 Via de website gekocht

prima en complete webshop

Snelle levering, beschikbaar voor vragen (chat, en telefoon), kennis van zaken en ruime keuze.
Snelle levering en alles netjes ingepakt.
Ze laten niets te wensen over

Iris 13-10-2018 Via de website gekocht

Laat besteld maar gewoon de volgende ochtend in huis!

Het fijne van Cameranu vind ik dat je nog aan het einde van de avond kunt bestellen met het gemak dat het de volgense dag bezorgd wort! Snellere service gaat het niet worden, super!

Ik 12-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte onlineshop

Ik heb nu al een paar keer iets bij cameranu.nl besteld en tot nu toe helemaal niets ontdekt waar je over zou kunnen zeuren. Helemaal niets! Of je het nu per post laat bezorgen of afhaalt in Apeldoorn, de bestelling is er op de afgesproken tijd en goed verpakt. Gewoon perfect!

EJT 12-10-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Cameranu.nl is een toegankelijke website met veel achtergrond informatie van de aangeboden producten.
Wat erg prettig is dat je tot laat kunt bestellen en toch de volgende dag leveren.

Arie 12-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Cameranu.nl geeft een uitgebreide specificatie van de artikelen en verzorgt een correcte en vlotte levering. De bezorging klopte ook op de tijd die vooraf werd aangegeven.

Laurent 12-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

De service is geweldig. Het pakketje was zo snel binnen dat ik er haast van schrok. Ik vind dat Cameranu.nl ook goede acties heeft!

Nanon Boulanger 11-10-2018 Via de website gekocht

het juiste advies niet altijd voor de duurste prijs

Ik kies regelmatig voor Cameranu; duidelijke info, goed advies en niet altijd voor de duurste prijs, en ook in alle redelijkheid een oplossing zoeken als er een fout is gemaakt (want dat kan iedereen gebeuren).

Toby 11-10-2018 Via de website gekocht

goeie prijs en service

Service zoals je zou verwachten. Items netjes verpakt en op tijd verstuurd. Duimpje in de lucht voor cameranu!
Jammer dat postnl niet zo netjes is. Had mijn pakketje naar postnl punt gestuurd maar bezorger had 't niet afgegeven dus wat vertraging.

I. Laan 11-10-2018 Via de website gekocht

Heel vriendelijk geholpen op een telefonische vraag.

Via de website een camera besteld, andere dag keurig verpakt geleverd, supersnel.
Ik ga in de toekomst zeker meerdere bestellingen plaatsen.

Jan Weener 11-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Een eenvoudige en snelle bestelling. Direct een mail reactie Niets om op aan te merken! Prima dus. In het verleden ook al eens bestelt zonder problemen. Daarom wederom bij Cameranu.nl een bestelling gedaan.

Ellen 11-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle en zeer correcte levering, zoals altijd!!!!

Ik heb al meerdere malen bij cameranu besteld en steeds dezelfde correcte afhandeling, makkelijk bestellen, keuze uit betaalmogelijkheden en aflever mogelijkheden!!!

Ton de Jong 11-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Oprechte dank aan de medewerkers van CameraNu

Dankzij de medewerkers van CameraNu kon ik op reis met mijn nieuwe Nikon Coolpix P1000. Een paar dagen voor mijn vertrek werd deze camera gereleased en zij hebben ervoor gezorgd dat ik hem op tijd in mijn bezit kreeg!

Klantvriendelijkheid en deskundigheid zijn Top!

Hartelijk Dank!!!

herman 11-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service snelle reactie top

geweldige service snelle reacties en vriendelijk
meedenkend en bestellen gaat erg makkelijk en snel levertijden supersnel

Theo Gosseye 11-10-2018 Via de website gekocht

Levering-service na verkoop- klantvriendelijkheid ten top.

De correctheid en service hebben de doorslag gegeven. Een omruilactie correct uitgevoerd.
De 5-jarige garantie is eveneens iets wat men bij geen enkele andere winkel verkrijgt.

Roel 11-10-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Prettige ervaring

Zeer prettig geholpen door een medewerker van de winkel, die wist waarover hij praatte. Hij nam de tijd en gaf uitgebreid advies. De ledlamp die ik uiteindelijk kocht was precies wat ik zocht. Ik kom zeker nog eens terug!

Simone 10-10-2018 In de winkel gekocht

Goed inruilactie en daardoor een mooie nieuwe A 77 II-body!

Vanwege een inruilactie, ben ik in de auto gestapt naar Urk. De "oude" camera mee en een eerlijk en duidelijk advies gekregen over mijn nieuwe aanschaf, aangezien ik twijfelde tussen enkele modellen.
Ik ben super geholpen en heb X niet te vaak laten lopen ;) en nu in het bezit van een vervanger van mijn oude 77 II
Het was de rit zeker waard!

Rien F 10-10-2018 Via de website gekocht

Cameranummer voor nu en altijd.

Ik bestel al jaren bij cameranu gezien de scherpe prijzen, communicatie, en altijd betrouwbare levering.

Lees altijd de weer geven, review s die zijn weergeven bij hun producten.

Berg 10-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vriendelijk personeel

Goedkoop, gratis verzending, duidelijke shop met duidelijk hun artikel nummer erbij, zeker aan te bevelen

Anonymous 10-10-2018 Via de website gekocht

Top!

Top winkel. De levering is snel en de bezorgingskwaliteit is ook heel goed; Pakketje wordt goed ingepakt!

bram 10-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Kon een product niet gemakkelijk ergens anders vinden. Op Cameranu.nl hadden ze het product wel. Meteen besteld en het was de volgende dag in huis. Goed assortiment en uitstekende service.

Peter 10-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte snelle service en zeer scherpe prijs

Duidelijke site, en veruit de goedkoopste voor wat ik zocht (Canon Selphy cp1300).
Ook de levering was vlot en binnen de beloofde termijn.
Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden, zeer positieve ervaring!

anjo brombacher 10-10-2018 Via de website gekocht

Plezierig, snel, accuraat

ervaringsfeit: de webshop van camera.nu is gebruikersvriendelijk en behoorlijk snel.
ook de zoals de telefonisch ondersteuning is prima geregeld. ik bestel meestal 's avonds (vaak laat) en de volgende ochtend rond 09.00 uur vindt de levering al plaats - via post.nl zowel de webshop als de fysieke winkel in Urk zijn aanraders.

Adri Ligtvoet 10-10-2018 Via de website gekocht

Fantastisch

Ik heb een eenpootstatief gekocht Ik werd op de hoogte gehouden wanneer hij werd verzonden en hoe ik hem kon volgen. Hij werd keurig op tijd afgeleverd. Website is overzichtelijk en voldoende keus. Helemaal top

Frits 10-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goed betaalbaar

Via familie achter deze site gekomen. Vind het geweldig. Alles staat duidelijk vermeld. Info, prijs, voorraad ja of nee, levercondities. Allemaal erg duidelijk. Top

Lauren 09-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Al meerdere keren besteld bij CameraNu.nl en kan niets anders zeggen dan professionele service. Als je iets besteld komt het op tijd en zit het artikel stevig ingepakt.
Misschien ooit in de toekomst nog achteraf betalen(op factuur) toevoegen, dat zou het voor mij als cijfer een 10 geven!

Claudia 09-10-2018 Via de website gekocht

Mooie webshop makkelijk te doorlopen. Het product was snel geleverd en de volgende dag bezorgd. En goed verpakt.

knyntsje 09-10-2018 Via de website gekocht

prima

Een duidelijke website, goede producten voor een scherpe prijs en zeer snelle levering en de keus is om het bij een afhaalpunt af te leveren

Leopold 09-10-2018 Via de website gekocht

Uitzonderlijk en niet te evenaren service

Dinsdag namiddag een Canon printer besteld en woensdag morgen al thuis dit is een levering zo snel en vlot zeker niet te evenaren! Zelfs om te betalen heel vlot en gemakkelijk ook vanuit België.

EPK - Heelsum 09-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Goede artikelen die snel geleverd worden.
Je wordt ook goed geholpen als je vragen hebt.
De beschrijving van de artikelen is heel duidelijk

Patryck 09-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke beschrijving en goede communicatie. Ook met eventueel retour sturen is er duidelijke communicatie over het terugstorten van het bedrag!

Stephanie 09-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, prijs en snelle levering

Ik had per ongeluk een verkeerde woonplaats doorgegeven tijdens het bestellen en na mijn bestelling snel een mail gestuurd om de fout door te geven. Dankzij de klantenservice werd het pakket alsnog gewoon de volgende dag geleverd! Daarnaast was het bestelde artikel heel goed geprijsd in vergelijking met andere aanbieders.

Jo Daniels 08-10-2018 In de winkel gekocht
URK

98 procent compleetheid, 100 procent service!

Sinds twee jaar koop ik nagenoeg al mijn fotoapparatuur en accesoires bij CameraNu.nl.
Omdat ik niet altijd over alle specificaties beschik vraag ik regelmatig een sluitend advies aan het CamerNu team alvorens ik een order plaats.
De specificaties en verwachtingen komen soms niet overeen met hetgeen wat ik vooraf verwacht.
Dit levert dan enige teleurstelling op na ontvangst van de order.
CameraNu.nl heeft echter een uitmuntend service niveau en doet er alles aan om naar volle tevredenheid de order alsnog compleet te maken of tot een goed compromis te komen.
Dit is voor mij een van de belangrijkste reden om ook bij een volgende bestelling, als eerste, wederom de CamerNu.nl winkel te raadplegen.

Oleg 08-10-2018 Via de website gekocht

Really impressed by service!

I was in rush...huge rush as I was going for vacations and I needed film for my film camera, so I will not miss any moment of this time.

There was no possibility to get a film in other place, and with cameranu I got a chance! Delivery next day, thats amazing, lowes price in NL, so I am happy! :)

Walvisch07 08-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zocht een instapmodel flitser voor op Nikon D7100. Na google-en besloten om deze te bestellen. Goede prijs bij Cameranu.nl. Probleem mbt levering (beschadigde verpakking) goed opgelost door Cameranu.nl.

Diana 08-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige Service

Zeer klant vriendelijk .
Ik heb de Nikon P 1000 omgeruild zonder problemen .
Met een goed advies heb ik nu de FZ2000 gekocht .

Zal deze winkel ZEKER aanraden .

HS 08-10-2018 Via de website gekocht

Snel en goed, zoals het moet..

Inderdaad de volgende dag, keurig verpakt, het bestelde ontvangen . Via de overzichtelijke site besteld voor een prima prijs.