9,2 Lees 42025 reviews Schrijf een review

CameraNU.nl biedt zowel de consument als de zakelijke gebruiker een uitgebreid assortiment van digitale fotoapparatuur en bijbehorende accessoires aan. Onze formule bestaat uit een zeer scherpe prijs gecombineerd met een hoog service niveau. Zo leveren wij op alle nieuwe producten minimaal 2 jaar garantie en hebben wij het Thuiswinkel keurmerk. Twijfelt u nog over uw aanschaf? Neemt u dan gerust contact met ons op voor een persoonlijk advies. Dit kan per email, telefoon en uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel. De koffie staat klaar!

Deze score is berekend op basis van 3046 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9.2

Marja Koole 18-02-2019

Altijd super snel verzonden en goed ingepakt. De zekerheid dat wat je besteld er heel snel is. Kwa prijzen zitten ze gewoon op het landelijk gemiddelde. Nu camera en lens besteld zonder hulp, maar als je wat wilt vragen gewoon goed bereikbaar en goede antwoorden.

Bakkerken 18-02-2019

Nadat ik eerst wat informatie via de chat heb gekregen heb ik na deze goede voorlichting besloten, om een Sigma 18-300m lens te bestellen. De reden dat ik voor Cameranu.nl heb gekozen is omdat ze producten aanbieden aan hele scherpe prijzen, na vergelijking van veel winkels die op het internet actief zijn was Cameranu.nl de goedkoopste .
Bij Cameranu.nl zit je safe, ze hebben echte winkels waar je eventueel naar toe kunt rijden als er eens een probleem moest zijn.
Snelle verzend service, betrouwbare zaak .
Ik kan Cameranu bij ieder aanbevelen!!

Piet 18-02-2019

Prima website met een goede aanbieding en extra's.
Snelle levering ook.
Mijn volgende bestelling zal zeer zeker weer hier zijn.

Hugo 18-02-2019

Alles wat ik tot nu toe bestelde is correct en vlot verlopen. Snelle levering en vlotte en zakelijke communicatie.

Gerard 18-02-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn camera die ik besteld had, ongevraagd kreeg ik er een cursus bij wat ik zeer waardeer.
het afleveren was ook op het afgesproken tijdstip.
Niets dan lof !!!!

Juliaan 18-02-2019

Heb voor cameranu.nl gekozen omdat ze producten aanbieden aan hele scherpe prijzen ,na vergelijken van veel winkels die op het internet actief zijn was cameranu.nl de goedkoopste .
Uitgezonderd de Chinese internet winkels ,waar van er veel nog goedkoper zijn ,maar waar je geen service van moet verwachten bij eventuele problemen .
Bij cameranu.nl zit je safe ,hebben echte winkels waar je eventueel naar toe kan gaan als er eens een probleem moest zijn ,dit vind ik veel belangrijker dan iets 30€ goedkoper in China te kopen .
Snelle verzend service ,geen douane kosten ,betrouwbare zaak .

Gerkel 18-02-2019

Mooi producten voor een goede prijs. En heeeeeel veel keus. En ook belangrijk een website die makkelijk werkt.

JTV 18-02-2019

Door mijn video hobby kom ik bij Cameranu.nl regelmatig terug voor uitbreiding of vernieuwing van camera en of accessoires.
Door de goede en snelle service is het hier prettig winkelen, maar ook als je advies nodig hebt staan ze voor je klaar om het juiste artikel te bestellen of eventuele problemen correct op te lossen.
De medewerkers zijn klant vriendelijk en nemen de tijd voor je.
Ook de website is zeer uitgebreid en producten zijn snel te vinden door overzichtelijke menu`s.
Cameranu is daarom ook zeer aan te bevelen voor een ieder die in de foto en video wereld producten en accessoires zoekt.

Laurens 18-02-2019

Allereerst is CameraNu.nl een hele fijne site om doorheen te navigeren. De menustructuur is overzichtelijk, de zoekfunctie doet het goed en het aanbod van artikelen is gigantisch. Het bestelproces werkt ook zeer snel. Tel daar een snelle levering bij op en je hebt een webshop waar je vaker cameraspullen wilt bestellen! Ik ga zeker in de toekomst vaker bij deze webshop bestellen. Bedankt!

Vincent's Photography 18-02-2019

Op 17 januari heb ik na het wijzigen van mijn wachtwoord ,welke ik voor de duizendste keer vergeten was, een bestelling geplaatst op de webwinkel van CameraNu.
Het wachtwoord wijzigen was in een tel gedaan. Binnen enkele seconden na aanklikken "wachtwoord wijzigen" kreeg ik een mail om dit te kunnen doen.
Binnen no time kon ik de "Pixelstick kit" bestellen en afrekenen. Kon mijn creditcard niet vinden en de bestelling was al geplaatst..... Een belletje met de helpdesk en wederom binnen enkele tellen een link binnen zodat ik via Ideal kon betalen.

Mailtje ontvangen deze de volgende dag geleverd zou worden. Helaas pas op donderdag verscheen er een Track & Trace, het paketje zou vrijdag geleverd worden :)
Vrijdag werd zaterdag.... ook geen probleem want mijn vriendin werkt van 10.00 tot 16.00 op de receptie. Er zou dus iemand aanwezig zijn.
Maar nee hoor.... de Track & Trace gaf aan paketje geleverd, keurig een handtekening erbij..... maar geen paketje.....
Wat bleek (lang verhaal even ingekort) na een onderzoek had de bezorger getekend en het pakje bij de deur gezet.
Of ik nog even goed wilde zoeken..... alsof ik dat nog niet gedaan had 😔

Heel wat belletjes vooraf gegaan (telkens eigen initiatief als in geen gehoor van andere zijde) werd me een nieuwe zending aangeboden. Heel blij maar wel in de zenuwen want wilde graag de 26e tijdens een avond shoot deze Pixelstick gaan gebruiken.

Het paketje verscheen in de Track & Trace..... en van de ene tel op de andere veranderde het in "in overleg ontvanger aangeboden bij post afhaalpunt"?? Nou ik heb echt never iemand gesproken laat staan besproken.... maar ok we halen het af.... de dag daarna natuurlijk want die toko sluit om 17.30 en ik werk tot later.

Toch nog een beetje blij ik voor zaterdag mijn paketje had. Kon ik nog even snel testen en dan op goed geluk die shoot nailen. Nou dat geloof je toch niet.....
Het in bubbeltjes folie verpakte tweedehands niet werkende artikel zat geen leven in. DOA zoals ze dat noemen....
Hopla daar gaat mijn creatieve idee.....
Tweedehands meuk, ondegelijk verpakt, incompleet, beschadigd, niet werkend versturen....
Hoe slecht...... en wederom maar weer eens gaan mailen....

RMA formulier mogen ontvangen en de afspraak geld retour.... Had deze kit de 26e nodig en zou daarna hoogst waarschijnlijk op zolder belanden. In hetzelfde folie terug ingepakt en geretourneerd. Na enkele dagen zelf maar weer even gebeld over de status.
"Uw artikel wordt nu onderzocht of deze werkt".... gast wat sterft mij het of het werkt ja of nee.... ik krijg troep thuis gestuurd en wil mijn centjes terug....
Na een week nog maar eens bellen.... "Ja het duurt wel lang zie ik meneer ik ga het voor u regelen"
En weer een week verder 😔

Uiteindelijk een mailtje in mijn inbox met de fijne mededeling het bedrag terug gestort wordt. Dit kan uiterlijk 7 dagen duren..... Mocht het bedrag niet terug gestort zijn binnen deze periode wilt u dan contact opnemen met ons.....

Nu mogen jullie raden wie ik zo ga bellen..... Hoop eigenlijk dat ze mij eens bellen uit zichzelf. Vind € 439,77 wel iets waar je om mag bedelen.

Bij een niet bevredigend antwoord volgt er nog een staartje 😉

Remy Toet 18-02-2019

Snelle service, heel prettige telefonische afhandeling, deskundig en accuraat. Betrouwbaar, een goede webwinkel, aanbevelenswaardig.

Walter 18-02-2019

Deze shop ontdekt op Marktplaats. Advertentie kwam betrouwbaar en sympathiek over.Bestelling geplaatst en gevoel bleek correct. Snelle levering; juiste artikel (wil ook nog wel eens misgaan hier en daar), goed verpakt. Kortom..: Doen!!

Evely Duis 18-02-2019

Goede duidelijke webshop. Door de filters kun je gemakkelijk vinden wat je zoekt. Service is altijd erg goed!

Carina 18-02-2019

een super fijne winkel! Mensen met verstand van zaken die met je mee willen denken, goede prijzen en een zeer ruim assortiment.
Dus ik ben al jaren fan!

R. Brueren 18-02-2019

Overzichtelijke website en snelle en correcte levering. De after sales is ook naar tevredenheid verlopen.

Fons Martens 17-02-2019

Reeds verschillende producten gekocht ( flitser - lens - filter) bij Cameranu.nl. De producten werden steeds op tijd en correct geleverd. Ook is de infobalie steeds bereikbaar en werden al mijn vragen onmiddellijk of de zelfde dag afgehandeld.
Kon er ook steeds terecht voor advies.
Zeker een aanrader om ook deze website te bezoeken

Bas 17-02-2019

Tijdens het bestellen was niet duidelijk dat 1 artikel niet op voorraad was. In de ochtend toch netjes een mailtje dat het artikel de volgende dag binnen zou komen en dan alles in 1 keer zouden opsturen. Alles netjes ontvangen

D Timmer 17-02-2019

Telefonisch keurig te woord gestaan en de levering is ook heel goed.Alles is keurig op tijd bezorgd

Simone 17-02-2019

Snelle afhandeling en levering. Werd goed op de hoogte gehouden van waar mijn bestelling bleef. Product was goed verpakt en na het uitpakken voldeed het aan mijn verwachting. Top!

Dirk 17-02-2019

Betreft de eerste keer voor mij online aankoop video of foto apparatuur!!Prima webwinkel, tot laat open, komt belofte na betreft levering,

Wilbert 17-02-2019

Cameranu.nl vindt ik een goede webshop omdat: ik de klantenservice erg behulpzaam vindt, ik het snelle en goede levering vindt en het verder gewoon een goede en betrouwbare webshop is (tenminste vanuit mijn ervaring).

Karl Veneman 17-02-2019

Sony Bridge camera gekocht, DSC-RX10 IV. Prima camera, eerlijk advies gekregen en makkelijk te bedienen en maakt prachtige foto's.
Nadeel van de camera is wel de korte gebruikstijd van de batterij. Let ook op dat je een losse oplader erbij koopt (had goed advies geweest Camera.nu). Deze achteraf erbij besteld (aanbieding bij concurrent) met nog een extra batterij erbij.

Steef 16-02-2019

Duidelijke site, goede en duidelijke informatie.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Ik raad cameranu.nl dan ook iedereen aan

Esmiralda 16-02-2019

Onlangs was ik op zoek naar een specifiek flitsstatief met softbox. Omdat deze in meerdere winkels niet meer verkrijgbaar was, informeerde ik telefonisch of Cameranu deze op voorraad had. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. De verkoper stelde mij voor om het statief voor me te bestellen, zodat ik alleen nog maar de betaling hoefde te doen via een link in mijn mail. De volgende dag had ik het statief al in huis. Mijn eerste ervaring met Cameranu was zeer positief.

Niek V 16-02-2019

De bezorging is zo ongelooflijk snel. Ik bestel om 9 uur 's avonds en om 9 uur 's ochtends wordt het bij mij al bezorgd!

HilG 16-02-2019

Heel tevreden over mijn aankoop full frame Mark 6DII. Lang getwijfeld maar zeker de moeite voor iemand die iets meer wil. Service gewoon TOP!!!

Dirk 15-02-2019

CameraNu heeft vrijwel alle producten die ze op de website hebben staan op voorraad. De bezorging is erg snel (volgende dag, of dezelfde dag al). Het fijne aan CameraNu vindt ik dat de producten goed omschreven zijn, voorzien zijn van duidelijke foto's en de prijzen zijn marktconform.

Jaro 15-02-2019

Recent hier een Canon M50 set gekocht en ben hier zeer tevreden over. Mooie aanbieding en zeer snel geleverd.

Skn 15-02-2019

Levering op de dag en tijdstip zoals afgesproken. Ik bestel er regelmatig en hb nooit problemen. Artikelen zijn altijd goed verpakt en wanneer je wel eens iets moet terugsturen is de afhandeling snel en goed geregeld. Voor vragen zijn ze telefonisch goed bereikbaar en de mensen met wie je spreekt weten waar ze het over hebben en zo niet, dan wordt je doorverbonden. Ik ben zeer tevreden over CameraNu en kan het iedereen aanraden.

Jacqueline 15-02-2019

Topwinkel!! Goed advies en zeer snelle levering!! Mijn nummer 1 winkel als het om fotoapparatuur gaat!!

Tim 15-02-2019

Ik bestel regelmatig op Cameranu.nl en ik heb mijn spullen altijd écht de volgende dag in huis, in tegenstelling tot andere camera webshops die dit beloven maar zelden waarmaken.
Nu had ik laatst iets besteld en daar miste een onderdeeltje van, werd geen enkel punt van gemaakt en snel nageleverd. Bij cameranu bestellen is zekerheid van kwaliteit en ik als ondernemer hou ik van die zekerheid

plingster 15-02-2019

alles was makkelijk te vinden op de site en zeer snelle levering, de volgende dag al in huis, geweldig!!!

Henk 15-02-2019

service: goede uitleg van product op de site, vriendelijk aan de telefoon, daarnaast een scherpe prijs en een extra garantie van totaal vijf jaar! De camera werd prima verpakt geleverd.

Kimsluckyshot 15-02-2019

Ziet er prima uit, 2 z/w afdrukken besteld om te proberen. Eentje glans en de ander mat. Zelf was ik niet zo van mat, maar de afdruk is heel mooi en heel scherp.

Paupin 14-02-2019

De webshop is overzichtelijk en bestellen ging heel eenvoudig.
Ik zocht een kleine maar goed presterende flatbedscanner die ik in mijn koffertje kon meenemen. Vergeleken met andere webwinkels vond ik hier niet alleen de beste voor mijn doel maar ook als enige goed gedocumenteerde. De website gaf alle info die ik nodig had voor mijn keuze.
De afhandeling verliep duidelijk en zonder problemen.

Marieke 14-02-2019

Super snelle levering en een mooie degelijke schijf. Erg tevreden met de werking ervan.

Anne 14-02-2019

Ik ben zeer tevreden over hoe Cameranu mij heeft geholpen. Voor ik ging bestellen had ik een vraag aan de medewerker en gaf daarbij aan wat mijn budget was. De medewerker die mij had geholpen aan de telefoon begreep mij goed en zocht een passende oplossing. Dit door het artikel aan te geven wat ik zocht maar ook om er nog beter gebruik van te kunnen maken gaf de medewerker aan hoe ik dit het beste kon gebruiken. Daarbij bevool de medewerker mij aan om binnen mijn budget nog er wat bij te kopen wat mij enorm zou helpen. Ik heb uiteindelijk beide producten gekocht. Na dat ik het had besteld kreeg ik het gelijk de volgende dag al in huis. Ook zat mijn bestelling goed verpakt. De artikelen die zijn geleverd voldoen aan mijn wensen en ik maak er voor mijn werk elke dag gebruik van.

tegearre 14-02-2019

Zoals zo vaak had Camera nu de laagste prijs. De ervaringen in het verleden waren zo goed dat ik totaal geen bedenkingen had. En in de webshop is het gemakkelijk bestellen en heb je hem de volgende dag al in huis. Ik heb nog geen gebruik hoeven te maken met de aftersales maar mochten er zich problemen aanbieden dan heb ik het volste vertrouwen dat het perfect wordt opgelost.

Anouk 14-02-2019

Het bestellen was heel makkelijk en ging snel, en de volgende dag was het al in huis.

NICO 14-02-2019

Mooie website, Snel gevonden. Goede prijs en snelle levering. TOP ! Bedankt !

Janneke van Gog 14-02-2019

Ruim aanbod en vriendelijke klantenservice die echt met je meedenkt en snel reageert.

Henk Vellinger 14-02-2019

De door mij gewenste lens Nikor DX 40 mm macro was zo gevonden op de site. Bestellen was een fluitje van een cent. Had gekozen voor bankbetaling en de lens werd vlot geleverd. lens in de korte tijd al veel gebruikt.

Yvonne 14-02-2019

Ik heb Lightroom plus het bijbehorende boek gekocht. De levering was goed en snel.
De cd-rom installeren kost wat moeite. Toen ik contact op nam met cameranu, zeiden ze dat ze mij niet konden helpen. Ze hadden er geen ervaring mee. Daar baalde ik van. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar ik had het fijn gevonden als ik meer ondersteuning had gekregen.

Herman Brouwer 14-02-2019

Met problemen van een aanbieding van Sony,Cash Back terug gave die moeizaam verliep, is met tussen komst van Cameranu door hun keurig opgelost het ging om 300 euro.
een pluim voor deze ondernemer.

Dirk 14-02-2019

Alex49 14-02-2019

Enorm assortiment aan camera’s en accessoires tegen zeer concurrerende prijzen. Uitstekende communicatie over geplaatste bestelling. Snelle levering: de ene dag geplaatst, de volgende dag geleverd.

Roeland 14-02-2019

Heldere en gemakkelijke webshop. En ik was blij verrast met de klantvriendelijkheid: een levering die per ongeluk niet helemaal compleet was (wat niet heel erg was voor de functionaliteit van het product) werd zonder dat ik hoefde te retourneren nog eens toegezonden. Top!

G.R. van Beenen 14-02-2019

Vandaag besteld en gisteren in huis, bij wijze van spreken, maar het is wel zo dat CameraNu ook inderdaad van NU is, dus supersnel.
Een aanrader voor mensen van deze tijd, waarin toch alles snel moet zijn.

AKS 14-02-2019

Duidelijke website, prettige zoekfunctie, vlotte levering en goede service.

Hans 14-02-2019

Al meerdere keren super geholpen bij technische problemen/vragen. Snel een vakkundig iemand aan de lijn, of keurig doorverwezen. Er wordt meegedacht over de beste en voordeligste oplossing. Iedere keer opnieuw. . En dan geen lange wachttijden etc. Medewerkers hebben meteen je gegevens voor zich en weten meteen waar je het over hebt. Onlangs is ( nadat al vele Cameranu pakketten wel goed aankwamen) een pakket "verdwenen" bij postNL. Cameranu pakt dit snel en accuraat op, ik had mijn spullen op tijd en het werd financieel etc. helemaal automatisch afgehandeld. Super.