Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gaastra 13-07-2020

Duidelijke site, snelle service, mooie aanbieding, extra accu. Ik heb geen 10 gegeven omdat je, als je producten retourneert, wel moet betalen voor het terugsturen.

Ramon 13-07-2020

Cameranu is een nette winkel die een groot assortiment heeft aan camera spullen van groot tot klein. Altijd erg tevreden over de service. Snelle klantenservice en als er iets mis is kan je altijd bellen met ze.

Methorst 13-07-2020

Mooie overzichtelijke winkel,grote keuze en vriendelijke medewerkers en ze ruilen ook in.

Ko 13-07-2020

Duidelijke webshop met goede informatie wat kiezen gemakkelijk maakt en dan ook nog de laagste prijs en snelle levering.

Raymond P. 13-07-2020

Ik ben jarenlang een tevreden klant van CameraNU.nl waarvan de service, feedback and levertijd optimaal is. Top!

Marie-Louise 13-07-2020

Ik werd vriendelijk en coronaproof begroet.
De meneer die mij hielp nam de tijd en gaf mij de kans om vragen te stellen.
Hij liet meerdere camera’s zien en legde uit wat voor mijn doel de beste camera is.

Michiel 13-07-2020

Op zondag bestelt, de volgende dag 's avonds afgeleverd.
Goede prijs en snelle levering!

Vassy 12-07-2020

Wederom snelle en vlekkeloze levering van cameranu. Bij herhaling kundig en betrouwbaar gebleken.

Phike 12-07-2020

De prijs van het product dat ik zocht was de laagste die ik op de markt vond. Tot nu toe ben ik er heel blij mee en zou ik zeker opnieuw kopen.

Christiaan 12-07-2020

Als cameraman ben ik erg tevreden over CameraNu. Waar veel andere cameragroothandelaren steken laten vallen in service, is CameraNu heel klantgericht en duidelijk! Goed advies, prima assortiment en snelle veilige levering!

Tjeerdsma 11-07-2020

We hebben een cannon camera gekocht voor onze dochter haar verjaardag bij cameraNu omdat wij zelf ook een paar jaar geleden een cannon gekocht hebben bij cameraNu en de bestel en bezorging
Zo vlot verlopen is en goed verpakt dat het
niet beter kon dus is hier maar een cijfer voor een dikke 10 super !!!

ronald 11-07-2020

Cameranu.nl ik ben in de fysieke shop in Urk geweest. Nummertje trekken, eventjes wachten, vriendelijk geholpen, blij met het artikel!!

Romy 11-07-2020

Netjes optijd geleverd.
Goeie beschrijving op de site.
Open box item erg netjes verpakt!!

#helmaalblijmee

Ingrid 10-07-2020

Ik heb eerder bij CameraNu besteld, vanwege een eerdere bestelling die keurig is afgeleverd.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden waar de bestelling zich bevindt en identiteitskaart wordt gevraagd bij aflevering bij een kostbare bestelling.
Kortom betrouwbaar!

Arie 10-07-2020

ik kreeg gelijk zonder problemen een nieuwe camera mee ,nadat de eerst na 2 weken het begeven had.zonder vragen of anderen dingen ,hoe het is gekomen ,goede service .

Sander 10-07-2020

Deskundig personeel, veel aanbod en vaak uit voorraad leverbaar. Prima inruilvoorwaarden. Zeker een aanrader.

hans 10-07-2020

Staat goed bekend. Helaas beviel de lens die ik kocht niet. De retourprocedure was snel en eenvoudig. En een dag later stond het bedrag weer op mijn rekening.

Jan 10-07-2020

Meerdere malen iets gekocht bij CameraNu. Altijd snelle levering en vriendelijke behandeling indien iets niet bevalt. Betrouwbaar!

Joachim 10-07-2020

Al geruime tijd heb ik Cameranu ontdekt als een betrouwbare en professionele specialist voor fotografen en filmers. Het assortiment is breed en diep en in deze corona periode, kun je vertrouwen op een snelle online afhandeling.

Walter 10-07-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling, was op een mum van tijd verzonden.
Helaas was de levering een dag uitgesteld, doch dat was waarschijnlijk een fout van postnl.

Huub 09-07-2020

De webshop heeft een goede sortering tegen redelijke prijs. Snelle verzending.

MJ 09-07-2020

Ik koop wel vaker bij deze winkel, soms fysiek, soms on-line. Omdat ik graag snel iets wilde hebben deze keer on-line. Er ging iets mis bij het eindbedrag van mijn bestelling en na een chat bericht met een medewerkster is dit heel goed opgelost. Waarom ik snachts een email kreeg met daarin een bericht dat er iets mis was gegaan met mijn bestelling en er de volgende dag contact met mij zou worden opgenomen en ik in de ochtend een mail kreeg dat mijn bestelling verzonden was, weet ik niet. Ik kreeg gewoon mijn bestelling, goed verpakt en keurig afgeleverd.

RvD 09-07-2020

Vorige week de winkel in Urk bezocht om de sensor van mijn Nikon d5600 te laten reinigen. Prima geholpen door de medewerker daar. Kon er op wachten. Sensor vakkundig gereinigd! Top, gewoon heel fijn dat je er op kunt wachten en niet later moet terugkomen of de camera moet opsturen.

Ingrid 09-07-2020

Donderdagavond een verrekijker besteld, deze werd de volgende ochtend om 10 uur al bezorgd. Factuur netjes online, prima mededeling over de bezorgtijd, verrekijker keurig verpakt, kortom prima service.

Mariska 09-07-2020

Ik was op zoek naar een Sony camera. Cameranu had een leuke aanbieding van een demomodel waar ook nog eens een jaar garantie op zat. Gelijk besteld en de volgende dag al in huis!
Je wordt gedurende het bestelproces netjes op de hoogte gehouden.
Daarnaast werd er goede en duidelijke informatie gegeven over het product zelf met daarnaast wat tips voor eventuele artikelen die handig kunnen zijn.
Ik heb hier in het verleden vaker besteld en mocht het nodig zijn kom ik zeker terug bij deze winkel
Oh ja, nog een voordeel.... Zowel online als een fysieke winkel, echt wel een plus vind ik

A.Rave 09-07-2020

Duidelijke webshop , goed overzichtelijk, snelle levering (de volgende dag) en goedkoop.

Matthijs 09-07-2020

CameraNu is voor mij CameraVoordetoekomst! Want als ik in de toekomst weer eens wat nodig heb op fotografie- beeld gebied, dan is CameraNu absoluut mijn eerste keuze. Up-to-date
assortiment, wanneer nodig een goed advies op basis van gedegen vakkennis en zeer snelle levering. Maar soms wil je naar een echte winkel... en die hebben ze ook:-)

Wim Weber 09-07-2020

Overzichtelijke website, mooie sortering producten aan een scherpe prijs.
Levering is supersnel.

Anthony 09-07-2020

Bijna alles over fotografie is te vinden in deze webshop. De zoekfunctie is heel gemakkelijk en je hebt in een mum van tijd de resultaten.

Leon 09-07-2020

ik was al tevreden klant bij cameraNu, de leveringen liepen altijd gesmeerd. Maar interessanter is te weten of cameraNu ook nà de koop en zelfs buiten de garantieperiode maar nog wel in de periode waarin je eigenlijk geen problemen mag verwachten, zich coulant opstelt. Die gelegenheid deed zich nu voor, mijn camera moest, na 4 jaar gebruik, gerepareerd worden (monitor kapot). Na wat geharrewar over en weer met de servicedienst zijn we tot een deal gekomen waarna de camera voor een voor mij acceptabele prijs werd opgestuurd en gerepareerd en direct ook gecontroleerd en gereinigd ! Dus uiteindelijk correct afgehandeld en ben ik nog steeds een tevreden klant.

A.l. RADDER 09-07-2020

grote sortering en snelle levering , alleen jammer dat je telefonisch som wel heel erg lang moet wachten.

K. 09-07-2020

Prima en overzichtelijke etalering. Wat ik gemist heb was een goede en kundige uitleg over het product en de verschillen. Zelf had ik al duidelijk een idee wat het zou worden, maar toch miste ik uitleg, eventueel alternatieven.

Jan Landhuis 09-07-2020

Statief besteld en na een telefoontje of de aansluiting met 10mm draad hetzelfde zou zijn als de scharnierkop was ja. Daarna scharnierkop besteld. Gekregen maar op de scharnierkop zat een aansluiting met 6mm draad. Dit heb ik met heel veel moeite uw dames niet duidelijk kunnen maken. Heb een veloopje kunnen krijgen bij Foto Konijnenberg. Dus ben ontevreden.

Lies 09-07-2020

Zeer correcte service, groot aanbod en mooie prijzen. Snel geleverd bovendien. Ideaal om als beginnend fotograaf een basisset aan te schaffen.

Monique 08-07-2020

Goede productinformatie en correcte levering. De aanbiedingen betreffen actuele producten.

Adriana 08-07-2020

Omdat ik heel erg twijfel over welke lens ik het beste kan aanschaffen, heeft de medewerker met veel geduld en ook begrip mij geholpen en gezegd dat ik niet vast zit aan mijn aankoop. Ik mag de lens 30 dagen uitproberen en daar ben ik onwijs blij mee. Nu kan ik de definitieve juiste keus maken. Fotograferen is niet zo makkelijk als het lijkt en als je nog zoekende bent welk onderwerp je het meeste aanspreekt om vast te leggen, dan is dit natuurlijk Top!
Adriana

a. julien 08-07-2020

Goede prijs en voorraad. In de avond besteld en de voldenge ochtend aan mijn deur.

Marry de Groot 08-07-2020

Cameranu.nu is een fijne (internet) winkel. Mijn ervaring is dat er goede service is. In de winkel kun je gebruik maken van de informatie van de medewerkers en via internet is ook veel informatie te vinden. Ik heb altijd goed advies gekregen.

Elly 08-07-2020

Ik heb voor deze shop gekozen door vorige ervaringen, ik werd erg goed voorgelicht, mocht eigen inbreng geven, er werd meegedacht, er werd geluisterd, niet afgeraffeld, geen ongeduld. Kennis van de medewerker. Ben helaas vergeten wie het was....

Lucas Steunebrink 08-07-2020

Het is altijd even rijden en je hebt ook wel winkels in de buurt. Maar de manier waarop je wordt geholpen inUrk vind ik altijd top. Goed advies en erg klantvriendelijk. Dit blijft toch echt mijn winkel. Verstand van zaken en zeer kundig in hun advies. Zo ben ik blij met mijn nieuwe camera en het reinigen van mijn sensor en een nieuwe ring voor mijn Benro filterhouder.

Herbert 08-07-2020

Na een zoektocht naar een veelzijdige compactcamera had ik gekozen voor de Lumix DC-FZ82. Cameranu.nl had daarbij de beste prijs, snelste levertijd, meeste betalingsopties en voordeligste accessoires. Sterk punt daarbij is dat je bij je gekozen camera ook gelijk de relevante accessoires te zien krijgt. Dit voorkomt weer een hoop extra uitzoekwerk. Het pakket werd verder goed verpakt en netjes verzonden. Cameranu.nl is een fijne webwinkel en ik ben blij dat ik het ontdekt heb.

AS 08-07-2020

Zeer goed bedrijf, snelle levering vandaag besteld morgen in huis. Camera was keurig verpakt en zag er netjes uit. Super blij mee. Camera, tas ziet er het zelfde uit als op de foto s van de webshop. Ik beveel dit bedrijf zeer aan!! Zal hier ook de volgende keer mijn lens gaan bestellen.

Wim B 07-07-2020

Nadat het door mij gekozen product niet beviel, en ik liever een objectief wilde, werd alles snel en gemakkelijk opgelost: super ( ik ben er heel blij mee) geen discussie of opgaaf van redenen: gewoon snel en soepel opgelost en de volgende dag al in huis ;-)

JFW Bleichrodt 07-07-2020

Goede website, op tijd geleverd, keurig verpakt, vriendelijk personeel aan de telefoon

Carolijn 07-07-2020

Afgelopen week heb ik een fotocamera gekocht bij cameranu.nl. Nadat we eerst een aantal camera's met elkaar hebben vergeleken op de site, besloten we naar de fysieke winkel in Apeldoorn te gaan. Na een tijdje gewacht te hebben, het was druk in de winkel (een goed teken), werden we geholpen door een allervriendelijkste man. Hij legde rustig alle verschillen uit tussen de camera's, zodat we zonder al te veel moeite een keuze konden maken. Ook was hij eerlijk over de tekortkomingen van de verschillende camera's. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Panasonic Lumix (DMC-FZ1000), waar ik deze week al mooie foto's heb gemaakt en waar ik heel erg blij mee ben. Ik verheug me op onze vakantie, dan kan ik de hele dag door mooie foto's maken!

kris 07-07-2020

Ik heb 2 jaar geleden een oplaad cube gekocht. Deze kon ik ivm corona pas na de garantie periode terugbrengen. Ze hebben mijn artikel opgestuurd naar de fabrikant en ik heb een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Dit alles binnen nog geen 2 weken geregeld. Top!

Dave 07-07-2020

Duidelijke site en prima omschrijving van de producten.
Snelle levering in stevige verpakking.

Toon van Kessel 07-07-2020

Een goede en snel afhandelen van mijn bestelling
En goed en duidelijk overzicht van de website

Avigail 06-07-2020

Ik ben altijd blij met alles wat ik koop bij CameraNu, ik had de optie om hetzelfde te kopen bij een winkel dichter bij, maar had de voorkeur om bij CameraNu te bestellen omdat ik weet dat jullie hebben een geweldige service, de medewerker heeft goed advies aan de telefoon gegeven en heeft mij enorm geholpen!

Mispel 06-07-2020

Ik was op zoek naar een ministatief en de vragen die ik daarover had werden, zoals ik van Cameranu gewend ben, snel en correct beantwoord. Bij bestelling was het artikel niet op voorraad in de vestiging van mijn keuze, maar ik kon het daar een dag eerder ophalen dan was aangegeven. Klasse dus weer.