bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 281 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,9

Yvet 23-01-2019

Zeer snelle service! Artikel goed verpakt en werkt uitstekend! Ik zou de zeker aanbevelen.

Standaert alain 23-01-2019

Plots zijn de Be-post afhaalpunten niet meer beschikbaar en zijn het Albert Hein winkels. Geen probleem maar ik woon in Asse en heb een Hein winkel in Ternat maar deze is niet opgenomen in de lijst ??? wel deze die een heel eind verder liggen. Bij de aflevering is het pakket bij buren 8 huizen verder geleverd Bij mij thuis is er zelf niet aangebeld geweest ,mijn vrouw was de hele dag thuis.

Familie Big 23-01-2019

blij met bol.com.
-prima service
-bezorging is zeer betrouwbaar (schone paketten/optijd en vriendelijke bezorger!!= belangrijk)

Whitney 22-01-2019

Bol.com is niet meer wat het was! Helaas!

Ik ben al jaren vaste klant bij bol.com, maar sinds de maand december (2018) ben ik er echt klaar mee! Pakketten bezorgen en terug sturen is een drama, een veel te lange verwerktijd van de retourzendingen. Als er wat mis is met je retourzending en je meld dit, verwacht je dat dit netjes wordt opgelost, dit gebeurt echter niet. Je wordt totaal niet serieus genomen. Ook al kom je met kei harde bewijzen aan. En dan vraag je een onderzoek aan, wordt dit afgewezen! Wat volgens de wet volgens mij niet eens mag! En als de kers op de taart, wordt je account gewoon nog eens geblokkeerd. Lekker bezig bol.com! Ga zo door!

Ik eis mijn geld terug van mijn retourzending!
Officiele reactie van Bol.com 23-01-2019

Beste Whitney,

Er is meerdere keren contact met je geweest hierover.

Jolanda

Ruben 22-01-2019

Een betrouwbare goede shop, snelle levering goede klantenservice en bijna alle betalingsmogelijkheden

Kristel 22-01-2019

Snelle levering, uitgebreid assortiment. Uitstekende website en app. Goede seevice.

Matthew 22-01-2019

Bol.com is een uitstekende webshop en bijna alles is er op te vinden. Ik had laatst wat besteld en er ging wat mis, gelijk de klantenservice gebeld en ze hebben mij erg goed geholpen. Ik kreeg het product de volgende dag binnen op de afgesproken tijd. Top winkel dus, ik raad bol.com zeker aan.

Jeroen 22-01-2019

De shop heeft een altijd snelle levering en heeft een duidelijke weergave van de producten.

Greet 22-01-2019

1.Zeer ruim aanbod.
2.Bestellen via deze site is een makkie.
3.Levering op het beloofde tijdstip en voor 99% is het correct.
4.Bij foute levering volgt er een correcte afhandeling. Prima klantenservice! Zeer professionele hulp en goed onthaal via telefoon.

Arjan 22-01-2019

Snelle levering, netjes ingepakt. Als het product niet goed is of niet bevalt word het niet moeilijk gedaan over terug sturen.

Lore Van Eester 22-01-2019

Ze hebben heel veel en het wordt zeer snel bezorgd. Wanneer er iets mis is, antwoorden ze ook zo snel mogelijk. Ik heb nog geen problemen gehad met Bol.com

Lucie van Egteren 22-01-2019

bestellen bij bol.com is handig, eenvoudig en altijd snel ik huis. Vind de site eenvoudig en goed te navigeren en ook de levering is goed in orde.

CAROLA Muijlwijk 22-01-2019

Super deze shop, echt snel binnen de bestelling zal er zeker meer gebruik van maken.

TamerC 22-01-2019

Een goede werkshop Bestelling komt mooi op tijd binnen bijna alles te vinden voor een goede prijs.

Martin 22-01-2019

Super snel geleverd en goed verpakt, producten zijn ook gemakkelijk te vinden op de site

Pieter 22-01-2019

Ik al verschillende malen artikelen via Bol.com besteld en ontvangen en ik heb ze steeds in volledige overeenstemming met wat ik verwachtte ontvangen. Geen enkele aanmerking dus.

Bruine68 22-01-2019

Ik heb onlangs ‘n smart tv gekocht, was hiervoor eerst naar de media markt gegaan, daar was de klantvriendelijkheid en servise ver onder nul!! Achteraf maar goed ook want heb nu de tv die ik wilde en nog goedkoper ook!!

Steffan 22-01-2019

Bij Bol.com kan je bijna altijd wel alles vinden voor een goeie prijs. Bij een aankop van product word je van begin tot einden op de hoogte gehouden van waar je product is en wat er mee gebeurt. Daarnaast word het meestal heel snel geleverd en komt het in goede staat aan.

Lisa 22-01-2019

Het bestellen gaat makkelijk, de producten worden mooi op tijd verstuurd en als er problemen zijn met het product of de bestelling dan staat de klantenservice altijd voor je klaar.

Tijmenvdo 22-01-2019

Goede selectie aan producten plus dat deze bijna altijd wel op korte termijn bezorgd kunnen worden. Daarnaast is de webwinkel overzichtelijk en kan je er goed zoeken. Het beoordelen van producten is simpel, maar mag soms nog iets completer. Eindconclusie: goede webwinkel waar ik zeker met enige regelmaat bestel en ga bestellen!

Wim 22-01-2019

Altijd alles op voorraad en direct geleverd. Mocht het een keer retour moeten, geen probleem en een snelle afwikkeling! Tevens concurrerende prijzen.

Astrid de Prie 22-01-2019

snelle levering, altijd in huis wat je zoekt en tijdens de levering wordt je goed op de hoogte gehouden waar je pakje zich bevindt en wanneer het geleverd wordt. ook wordt er aangegeven dat het een brievenbus pakketje is waar je niet voor thuis hoeft te blijven . Allemaal pluspunten.

Arno 22-01-2019

Ik bestel regelmatig bij bol.com eenvoudig omdat het goede service bied en snelle levering. vertrouwt en eerlijk.

Walter Hilberding 22-01-2019

Bol.com heeft werkelijk alles in huis.
De belofte vandaag besteld morgen in huis klopt voor 100%.

Joop 22-01-2019

Ik kocht er graag, maar word het zat dat er na aankoop van een horlogebatterijtje van 1 euro wel 10x een mailtje wordt verstuurd waar ik hen moet prijzen voor snelle levering en goede verpakking en klantvriendelijkheid en wat zullen ze allemaal niet meer over dat batterijtje willen weten. Als ze nou gewoon opsturen wat ik koop en met het handje wuiven is het voor een klant weer prettig er te kopen, ik zie er even vanaf.

Gijs 22-01-2019

Ik vind bol.com een prima functionerende webshop. pakketjes worden snel geleverd, goed functionerende en helpende klantenservice, Daarom geef ik bol.com een 8.

Rachel 22-01-2019

Ik vind dat je een ruime keus hebt bij Bol.com. Met een goede prijs!
Snelle bezorging, geen gedoe bij evt. een retour.

Marc VM 22-01-2019

Overzichtelijke webwinkel met heel veel producten onderverdeeld in verschillende categorieën en daarbij nog een gemakkelijke betalingswijze. De levering is uitstekend, meestal wordt dit de dag erna geleverd door Post.nl en zo niet wordt er aangegeven wat de leveringstermijn is en ook als je iets retour stuurt doen ze er helemaal niet moeilijk over. Een interessante tip is om de app van bol.com te installeren, zo kan je de dagaanbiedingen volgen en op die manier veel profijt doen, elke dag is er iets anders in promotie en ze gaan de verschillende categorieën af, zodanig dat iedereen eens kan genieten van de dagaanbiedingen. Ook krijg je soms als je iets besteld via Selection een extra kassakorting van 15 %. Ik zou zeggen, zeker deze website eens bezoeken, het is de moeite waard en je zal er geen spijt van hebben.

S 22-01-2019

Snelle levering, goede omschrijvingen, duidelijke afbeeldingen, fijne site.

Iris 22-01-2019

Beste prijs, snelle levering, geen gezever na bestelling. Je verlies gen tijd en energie in heen en weer gemail.

bennie 22-01-2019

heb al meerdere dingen via bol.com gekocht en het bevalt me prima ook als er iets niet in orde is met het produkt dan is dat goed te regelen ben tevreden

Pietjeplaksel 22-01-2019

Goede producten snelle service en snel thuis bezorgt en klantenservice staat altijd voor je klaar

Y.Dijkstra 22-01-2019

Veel aanbod, goede prijzen en heel betrouwbaar. Het liefste zou ik alles bij bol.com kopen! Ik ben al heel lang klant en heb zowel als koper en als verkoper nog nooit klachten gehad. Ga zo door !

Randy 22-01-2019

Ik heb al vaker iets besteld op bol.com. 8 van de 10 keren is het goed gegaan, maar soms is er iets fout gegaan. Maar hoewel dit kan gebeuren, ze zijn er wel snel bij, en lossen het zo weer op. Een echte aanrader!

Bol.com user 96 22-01-2019

Ik koop nu al enkele jaren bij bol.com . Ik ben heel tevreden, prijs/kwaliteit klopt, ook heb ik al met de klantendienst gesproken, deze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik geef een 8 omdat er producten zijn die op andere websites goedkoper te vinden zijn. bol.com werkt met andere handelaars, dit word duidelijk weergegeven en toch heb je bol.com's garantie. Super!

Benny 22-01-2019

Stipte levering - Prachtige service - printer die niet voldeed aan onze wensen (wegens niet dubbelzijdig printen) zonder problemen teruggenomen zelfs met de inktreservoirs reeds gevuld.

Micky 22-01-2019

Snelle levering, groot assortiment en keurige afhandeling door de medewerkers

Patrice 22-01-2019

Ruime keuze, meestal beste prijs, heel goede opvolging en goede ondersteuning bij problemen van een product.

helix 22-01-2019

Beroerde klantenservice, die met onjuiste en onzinnige argumenten zijn positie ondersteunt.

Onmogelijk om oordeel te geven over leveranciers die niet aan hun verplichting voldaan hebben.

JvdB 22-01-2019

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en achteraf betalen.
Probleemloos “winkelen”

Ward 21-01-2019

Bij een zoektocht naar een product kom ik heel vaak bij Bol.com terecht. De prijzen zijn heel competitief, de website is gebruiksvriendelijk en de service is betrouwbaar. Ik heb er al veel gekocht, en steeds tot mijn volle tevredenheid.

Lisa Baes 19-01-2019

altijd redelijk goede prijzen en snelle verzending! Ook goed dat de verzending vaak gratis is

Zeeuwsmannetje 19-01-2019

Het is een hele fijne webwinkel met een erg breed assortiment. Vaak is het bestelde product snel geleverd en biedt het verschillende betalingsmogelijkheden. Ook erg fijn is dat je de producten kunt ophalen bij Albert Heijn als je de boodschappen doet.

Dikken 18-01-2019

Snelle levering en een site doe erg gemakkelijk is om iets op te zoeken. Zelfs op de site van de leverancier van het product, was het product NIET te vinden en bij de bestelling bij bol, bleek dat het wel ergens op de site van de leverancier stond.

J.K. N.Stadt 18-01-2019

veel keuze , snelle leveringen , klant vriendelijk , prijzen oke ! ga zo door

Vincent van der Veen 17-01-2019

goede winkel ruime keuze leuke prijzen en aanbiedingen snelle levering top service

Rombout 17-01-2019

Bol.com is voor ons gezin een betrouwbare bron van allerlei goederen waar we behoefte aan hebben. Van glaswerk tot springkussens tot babyfoons. De levering is altijd op tijd. Altijd goed verzorgt. Garantie vragen worden met de online helpdesk prima afgehandeld! Een voorbeeld voor menig andere webwinkel!

Tevreden klant 17-01-2019

Altijd super snelle levering.
En mocht er dan eens iets mus zijn dan is bol.com goed te bereiken en bereid met een goede oplossing te komen!

Jo-Ann 16-01-2019

Fijne webwinkel, ruim assortiment en snelle levering. Hierbij heb je de mogelijkheid je pakket bij een ah afhaalpunt te laten bezorgen. Dit is ideaal, kun je zelf bepalen wanneer je het ophaalt en hoeven de buren niet steeds je pakket in ontvangst te nemen. Retourneren gaat ook makkelijk. Ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Arjan 16-01-2019

Snelle levering, altijd netjes ingepakt, Als het product niet naar wens is of niet werk is terug sturen geen probleem. Je krijgt gewoon je geld terug. Jammer dat je geen VVV bonnen kan inleveren bij bol.com