bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 281 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,9

Dvd 05-02-2019

Bol heeft in de afgelopen jaren veel artikelen erbij gekregen wat erg fijn is. Een supergroot warenhuis! De service en klantenservice prima en goed te bereiken. Levering precies zoals op site staat.

Wendy 05-02-2019

Snelle levering. Komen de afspraken na. Houden mij op de hoogte wanneer ik het pakketje kan ontvangen. Zeer tevreden.

Angelique 05-02-2019

Bestellen is makkelijk en overzichtelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is. Fijne en vriendelijke klantenservice als je vragen hebt.

Rob Sonder 05-02-2019

Na een makkelijke bestelling werd het product snel geleverd! Keurig werd aangegeven wanneer het zou worden bezorgd hetgeen ook klopte! Zo horen webwinkels/vervoerders samen te werken!! Weer een tevreden klant die reclame maakt voor Bol.com!!

Kiki ruyssenaars 05-02-2019

Het is een MacBook laptap doorzichtige hoes! 13.3 inch. Hij blijft mooi schoon en hij is fijn.

frederik 05-02-2019

deze is heel uitgebreid en snelle levering ook correct hoe ze je op de hoogte wordt gehouden van vertrek tot aankomst van je pakket .zou niks anders meer nemen dan Bol.com.

P.P. Janssen 05-02-2019

Mijn ervaring bij Bol.com is uitmuntend. Steeds goede kwaliteit van de producten, en een goede omschrijving daarvan op een overzichtelijke website waar alles werkt. Hun Select programma is ook voor mij erg aantrekkelijk omdat ik ook vaak producten koop die onder de € 20 euro kosten. De snelle levering is ook zeer goed. 99 van de honderd keer op tijd en als dat niet het geval is , overal kan wel eens iets fout gaan, staat hun klantenservice met prettig en vriendelijk personeel voor je klaar en worden de problemen altijd goed opgelost.

Pieter 05-02-2019

Prima shop, van allemarkten voorzien. Snelle en betrouwbare afhandeling van bestellingen.

G 05-02-2019

Wel wat duurder, maar uitgebreid assortiment, vrijwel altijd op tijd geleverd en een behulpzame klantenservice.

an 04-02-2019

Realistische prijzen hanteren ze hier komt vaak als goedkoopste uit de bus.

Hilda 04-02-2019

Bestelling zogenaamd niet gekregen maar wel mijn cadeaukaart geint
Officiele reactie van Bol.com 05-02-2019

Beste Hilda,

Je bericht is gelezen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com

Gi 04-02-2019

Super super super!!
Boek was per post naar mij verstuurd. Niet ontvangen dus waarschijnlijk geniet er nu een buurman/vrouw van!
Bol gebeld, probleem verteld en direct stelde de dame voor mij een nieuw exemplaar te sturen.
Zojuist ontvangen, nu met pakketservice.
Hartelijk dank Bol! Wat een service!!

John 02-02-2019

een elektronisch onderdeel van mijn gopro hero5 (€428) is kapot gegaan precies na 2 jaar, was niet meer te maken na onderzoek, optie laten vernietigen of 38 euro terug laten sturen. een derde optie vervangen of coulance stond er niet bij. Bol.com heeft geen enkele poging gedaan om dit op goede manier op te lossen. Dit soort apparaten zou gemiddeld 5 jaar goed moeten werken, Ik ben diep teleurgesteld over deze service. 428 weg gegooid.

Beste John,

Op basis van de gegevens bij je bericht, kan ik je niet vinden in onze database. Als je een bestelnummer stuurt van je GoPro, wordt er contact met je opgenomen.

john 04-02-2019

bestelnummer 4108553900 gopro hero5 black

john 07-02-2019

eerlijk is eerlijk, bol.com kwam met een verrassende oplossing. Daar werd ik blij van.

j. van der Hoeden 02-02-2019

Ruime sortering. Snelle levering en goede service. En leuk rondneuzen in de winkel.
Prima!

Tulay 01-02-2019

Waardeloos! Waardeloos! Waardeloos! Ik ben al 1 week aan het wachten voor een product waarover ik al 4 dagen geleden heb gebeld. Toen hebben ze bevestigd dat ik de product de volgende dag zou krijgen. We zijn 4 dagen verder en er is nog steeds niks bezorgd. Ook geen e-mail gekregen. Op de site stond dat de product op voorraad was en ik ben nu zeker dat het niet op voorraad was.
Vanavond hoor ik te krijgen dat de product was nooit aan Post NL is gegeven. Dit product zou mijn eerst cadeau (een verrasing) zijn voor mijn vriend. Door bol.com is de verrasing verpest en ik sta voor schut. Ik zal nooit meer wat bestellen bij bol.com. Dit zou een leuk bedacht mooi cadeau zijn. De producten zouden naar de werkplaats van mijn vriend bezorgd worden waardor ik aan hem moest vragen of hij een pakket had gekregen. Op deze manier kwam hij ook te weten over mijn cadeau wat hij nooit heeft gekregen!
Werknemers doen ook niks om een probleem op te lossen, te corrigeren of process te versnellen. Ze mogen blijkbaar niet eens contact opnemen met hun partners die de product hebben.

Beste Tulay,

Heel vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat je dit al hebt besproken met mijn collega.

MACC 01-02-2019

Vaker besteld en toen goede producten ontvangen.
Nu heb ik bol.com nodig voor foutief gestuurd product en al reeds betaald. Enkele malen gebeld en bol.com zou hier op terug komen ….helaas nooit gebeurd.
Tevens de leverancier Edusport gebeld en nooit terug gebeld.
Jammer want de fout ligt echt bij bol.com hun service hierover is ronduit slecht!

Beste MACC,

Als je nog contact wilt over het foutief ontvangen artikel, stuur dan even een bestelnummer naar klantenservice@bol.com. Refereer naar dit bericht en er wordt contact met je opgenomen.

Verkade 01-02-2019

Winkel met een groot assortiment, dag en nacht bereikbaar.Snelle levering geweldige klantenservice.

Xavier 31-01-2019

Bol.com heeft een goede site met filters waardoor je snel vind wat je zoekt. De levering is snel en correct. Omruiling vlot en zonder problemen.

djpet 31-01-2019

Tv gekocht was niet helemaal goed .na contact met hoofdkantoor geld terug gehad via tegoedbon. Nieuwe tv besteld Samsung.mooi apparaat snel geleverd en het probleem netjes opgelost.

Monique 30-01-2019

Ik bestel al jaren regelmatig bij bol.com en ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad.
De informatie mbt. verzend- en retourkosten en de levertijd staan duidelijk vermeld op de pagina van het gekozen artikel.
De bestellingen worden bijna altijd op de afgesproken dag geleverd, soms zels iets eerder.
Iets wat ik persoonlijk erg handig vind: via email wordt ik op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Zo weet ik wanneer ik mijn spullen kan verwachten.
De mogelijkheid om mijn bestelling bij een afhaalpunt te bezorgen is erg handig.
De retourprocedure is duidelijk en eenvoudig. Terugbetaling van de aankoop worden erg vlot terug gestort.

TygoDoesStuffofficial 30-01-2019

Bol.com is een goede website, waar je veel producten kan kopen, en met een vriendelijke en supergrappige klantenservice, die je ook goed helpt met je product.

Aniet Jansen 30-01-2019

Ik ben heel blij met Bol.com, de artikelen die ik tot nu besteld heb waren altijd naar wens, de bezorging is snel en correct. De verpakkingen zijn dusdanig dat de artikelen mooi in tact blijven. Van mij krijgt Bol.com een dikke 10!!!

Plonie 30-01-2019

Elke bestelling die ik gedaan heb wordt super snel op gereageerd en afgehandeld.
Ook als e.v.t. iets retour gezonden moet worden, gaat het snel en makkelijk.
Petje af.

Lisanne 30-01-2019

Ik koop vooral boeken via Bol.com. De site werkt goed. De informatie over de boeken, levertijd, beschikbaarheid van tweede hands exemplaren is uitgebreid en duidelijk.

Angelique 30-01-2019

Groot assortiment, snelle leveringen, goede service ook de after sales netjes en correct.

Stijn de Jonge 30-01-2019

Ik vond deze shop erg goed! Ik heb hier voor gekozen, omdat deze shop erg overzichterlijk is en prijs en kwaliteit samen gaan. Ik kreeg gelijk een mail toen ik mijn aankoop voltooide.

Top service!

bastiaanse 30-01-2019

mijn bestellingen zijn altijd op tijd en schade vrij webshop is duidelijk en overzichtelijk makkelijk zoeken eenvoudige doch veilige manier van betalen

Max 30-01-2019

Ik ben al jaren fan van Bol.com, als er problemen zijn wordt er naar mijn insziens altijd een passende oplossing gegeven, altijd ruimte voor verbetering daarom een dikke 9 en geen 10. Maar voor mij is het meestal de meest ideale winkel om mijn producten te vinden en kopen. Hoef er niet voor weg en kan alles vergelijken en evt lang onderzoek doen naar wat voor mij de beste oplossing is (bij bijv grote uitgaven).. Bol.com is wat mij betreft echt een aanrader!

Heidi 30-01-2019

Superhandig als je snel iets in huis wilt hebben en over het algemeen genomen zeker goede producten. Zit keurig verpakt en de garantie is ook echt goed . Erg tevreden

Alex Triantos 29-01-2019

Ik vind bol.com een uitstekende site, alles wat ik zoek zit er meestal bij en als ik iets bestel heb ik het al op de volgende dag.

Viviana Yansen 29-01-2019

Bol is echt een luke webshop ! Veel keuze, niet te duur en ook snel verzenden. Top !

Luuk 29-01-2019

Bol.com heeft eigenlijk altijd wel datgene wat ik zoek, ik vind het snel en eenvoudig en ze leveren supersnel. Als ik voor een bijzondere gelegenheid niet weet wat ik wil hebben vraag ik altijd bol.com-bonnen. Altijd superhandig!

Hannie 29-01-2019

Ik heb gekozen voor Bol.com omdat ik er goede ervaringen mee heb. Op hun overzichtelijke website is het makkelijk om een keuze te maken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een pakketje later geleverd werd dan afgesproken. Daarnaast wordt alles zorgvuldig verpakt. Een keer heb ik iets geretourneerd. Het geld stond supersnel weer op mijn rekening.

Johann 29-01-2019

snel en makkelijk te vinden
zeer voordelige prijzen
reviews zijn zeer belangrijk
betalingen en bestellingen gaan vrij makkelijk
snelle leveringen

Ronny 29-01-2019

Bij BOL.COM vind je alles of toch bijna alles, accessoires of toebehoren van een bestaand product alles past en werkt. klantendienst doet ook wat er verwacht wordt en je krijgt steeds feedback

Glenn Arnouts 29-01-2019

Hij is zeer snel en betrouwbaar beste winkel ooit ik hou van deze winkel het is de beste in de hele wereld

Lemmie 29-01-2019

Bol.com heeft super veel keuze! Je moet wel even opletten of het rechtstreeks door Bol.com geleverd wordt of door derden, dan duurt de levertijd wat langer. Levertijd van Bol.com prima.
Service vind ik ook prima, als er iets niet naar je zin is of er klopt iets niet dan wordt het snel afgehandeld.
Bestel site en proces zijn overzichtelijk en snel.

Herman 29-01-2019

Altijd alles op tijd en keurig afgeleverd gekregen. Ons gezin besteld zeer regelmatig bij bol.com. hebben altijd alles op voorraad. Wij vinden het prettig winkelen.

Bert 29-01-2019

Bestellen bij Bol.com is altijd goed, goede service, betrouwbaar, snelle levering en een goede retour systeem.

henk 29-01-2019

meestal vandaag besteld en morgen in huis of de andere dag dus vlotte levering van bol.com

Herman Vente 29-01-2019

Geweldige winkel met snelle levering,goede aanbiedingen en vooral een prettige klantenservice.

Dennis Mol 29-01-2019

en goede winkel waar voor je geld goede klantservice klant vriendelijk retour geen probleem

Henkh 29-01-2019

Altijd tijdige levering van het bestelde artikel. Zeer deugdelijk verpakt. Nog nooit verkeerde zending ontvangen. Zoiets schept vertrouwen.

Wim 29-01-2019

Snelle levering goede bezorging en altijd duidelijk en perpekte website. Het is goed.

Jarno Van Clemen 29-01-2019

deze winkel biedt een ruim assortiment aan verscheidene artikelen aan die ook nog eens aan een redelijke prijs worden verkocht en vaak al de volgende dag geleverd worden. bij problemen kan je telkens terecht bij de uitermate behulpzame service desk

Mallasorte 29-01-2019

altijd snelle levering als het product komt van bol.com zelf, als het van een buitenstaander komt ben ik meestal minder tevreden, soms buiten leveringstermijn en niet altijd in orde qua artikel.

Quinten 29-01-2019

Snelle en flexibele levering. Gigantisch aanbod en zeer klantvriendelijke support.

Sandra1204 29-01-2019

Goede service, snelle levering. Kunt gemakkelijk vinden wat je zoekt en er is veel keuze

Renate 29-01-2019

Altijd een ruime keuze uit producten van headsets, boeken tot grotere huishoudelijke apparaten. Altijd scherpe prijzen en snel levering als het door bol zelf wordt geleverd. Externe verkopers die via bol leveren niet altijd tevreden over helaas.

mf 29-01-2019

juiste indicatie van de levertijd. goed verpakt en vaak zijn de artikelen voordelig geprijsd.