bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 281 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,9

J.F.J. Jansen 23-10-2013

Klantvriendelijke website

Wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Ruim voldoende keuze en voorraad

Makkelijk bestellen en groot assortiment.

tegenverkiezingen 23-10-2013

simpel zoeken, eenvoudig bestellen

regelmatig een korting
vindt elke hollander leuk

ruim

werkt goed en betrouwbaar

prima site.

Caro de Bood 23-10-2013 Via de website gekocht

Op je gemak alles doorspitten

Snelle bezorging

Uitgebreid

Gewoon goed.

mirrie88 23-10-2013 Via de website gekocht

Nog niet echt nodig gehad

Hebben echt alles!

Zeker!

Prima winkel. Jammer dat ze nooit waarmaken wat ze beloven, volgende dag in huis is nog nooit waargemaakt!

J.Hollander 22-10-2013 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig te bestellen.

Word prima op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Zou zeker iemand aanraden via Bol.com te bestellen vooral als er meer aanbiedingen zijn.

Prima aankoop gedaan bij Bol.com hoe de service zal zijn als er een defect tijdens de garantie zijn kan ik nog geen oordeel over geven.

B.J. van der Meer 22-10-2013

Bol.com is voor een internetwinkel zoals het bedoeld is. Groot assortiment, snelle levering voor een acceptabele prijs en een goede service.

Elrivi 22-10-2013

Vanachter je pc cadeaus inkopen!

Snelle levering.

Mega assortiment.

l.ferreirapires 22-10-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en goed te gebruiken.

De bestelde producten zijn keurig en op tijd geleverd.

Er is veel keuze en voldoende informatie beschikbaar.

Ik zou bol.com zeker aanbevelen!

Bol.com is een prima online winkel, met veel keuze en een transparante service.

Godelieve 1958 22-10-2013

Je hoeft er niet de deur voor uit en kiezen vanuit je luie zetel.

Levering gebeurd heel correct en snel.

Er is genoeg op te vinden.

Ik beveel het aan omdat de site heel betrouwbaar is en alles netjes op tijd geleverd word.

Krielkip44 22-10-2013

Uitstekende website met goede zoekmogelijkheden.

Snelle levering en goede afhandeling van klachten.

Zeer uitgebreid op allerlei gebied. En een goede prijs- kwaliteit verhouding.

M.Kollen 22-10-2013

Prima webshop, voorbeeld voor veel anderen.

Pinopino47 22-10-2013

Je kunt altijd snel iets vinden op de site, kunt dan ook meteen vergelijken doordat alles fijn bij elkaar staat. Je kunt je eigen mening vormen zonder een verkoper die het volgens hem beste artikel probeert te verkopen

Als er iets mis is wordt het altijd keurig opgelost. Verzending vanaf € 20 gratis is ook heel fijn. Nooit problemen gehad. En boven alles natuurlijk de heel snelle levering! Ook wordt er aanvullende info per mail gestuurd bij aankoop van bepaalde artikelen.

Heel groot en afwisselend assortiment waar je eigenlijk alles kan vinden wat je nodig hebt. De verwijzing naar andere leveranciers vind ik heel netjes. Ook heel veel merken vertegenwoordigd in het assortiment, super!!

Zie bovenstaande.

jan0065 22-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en vlot in huis.

erg veel keus.

In hoge mate.

consumetn 22-10-2013

rien pruijn 22-10-2013 Via de website gekocht

thuis te doen

prima op tijd

veelartikelen

goede keus en makkelijk te bestellen

H. de Groot 1951 22-10-2013

via internet

goed

erg ruim

in ruime mate

erg goed

Druif1980 22-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudige site, alle betaal mogelijkheden, ook met acceptgiro

Levertijden vaak volgende dag al bezorgd

Tegenwoordig kun je praktisch alles bij bol bestellen.

HansS2K 22-10-2013 Via de website gekocht

uiterst heldere site; duidelijk; eenvoudig

snelle verzending; heldere communicatie

ruime voorraad; prima keuze mogelijkheden

keurige websitewinkel

prettig online winkelen bij Bol. Je weet waar je aan toe bent bij ze.

Pieter Maurice 22-10-2013

Bestelling zo geplaatst en de volgende dag al onderweg.

Zoals beloofd binnen 24 uur in huis.

En precies wat ik zocht.

Tot nu alleen maa positieve ervaring met Bol.com

Erik2786 22-10-2013

Erg makkelijk in bestellen, bezorging en betaling

Defect scheerapparaat gehad eb een werkelijke top service met de garantie.

Electronika gadgets blijven een beetje achter

Vanwege het bestel gemak en de manier waarop mij garantie is verwekt, top!

Michiel Schuring 18-10-2013 Via de website gekocht

Product was eerst niet afgeleverd, door problemen bij de vervoerder. Bol.com heeft dit uiteindelijk netjes opgelost (product kon ik opnieuw bestellen, met korting). Heeft even geduurd, maar uiteindelijk is het netjes opgelost.

ome Cork 17-10-2013 Via de website gekocht

5,8

Na eerst een hele slechte smaak in mijn mond te hebben gekregen door het vele mailverkeer over en weer waar steeds andere antwoorden uitkwamen en ik het gevoel had dat ik geen eerlijk antwoord kreeg is mij uiteindelijk een hele nette oplossing aangeboden door Priscilla van de service afdeling.

Ik ga van een 1 naar een 5 omdat ik op dit moment een 50/50 gevoel over de service heb, eerst erg ondermaats en star van houding en uiteindelijk eerlijk en met een goede oplossing.

Jammer dat het zo lang moest duren en er zo veel voor nodig was.

Ik hoop dat bol.com in de toekomst gewoon toegeeft wanneer er een prijswijziging fout gaat, dat kan altijd gebeuren en daar zou ik ook vrede mee hebben gehad.

Op dit moment heb ik nog een beetje mixed feelings over Bol.com echter heb ik er vertrouwen in dat ze zullen werken aan het beter communiceren naar de klanten toe. Als je groter wordt moet je ook de kleine dingetjes niet uit het oog verliezen.

ome Cork 16-10-2013 Via de website gekocht

Het enige makkelijke aan deze site is de manier hoe ze makkelijk klanten lokken met mooie prijzen en vervolgens niet uitleveren en zich beroepen op het feit dat ze zich niet gebonden voelen aan hier aan.

Steeds andere antwoorden krijgen, zicht netjes voordoen op deze site door te antwoorden of je contact met ze wilt openemen en je vervolgens weer met een flut excuus af te schepen.

dingen staan er ineens dubbel op... Goedkope versie en dure versie... de goedkope wordt niet meer uitgeleverd, heeft zogenaamd een ander EAN nummer en vervolgens dit nummer niet eens meer te vinden en wordt ie verwijderd.

Bagger webshop!
Ik ga mijn account daar gelijk verwijderen en zal er nooit meer iet bestellen en dit anderen ook zeker ontmoedigen om te doen!

Na de vorige review heb ik in goede hoop na reactie op deze site wederom contact met ze gezocht. Ik krijg als reactie de volgende tekst: Het aanbod op onze site bevat een een zo volledig en nauwkeurig mogelijke omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling mogelijk te maken. Het is inderdaad zo dat beide EAN nummers het artikel Turtle Beach Ear Force PLA Gaming Headset PS3 + PC + Mac bevatten. Het kan zijn dat dit verkeerd op de site heeft gestaan, want wij kunnen het EAN nummer wat u besteld had ook niet meer terug vinden. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden ons niet. Daarom kunnen wij helaas het verschil in prijs niet compenseren. het hele kromme is ook nog eens dat ik net voor deze mail een ander mailtje kreeg met daar in een melding dat het artikel weer op voorraad is en dat ik ter compensatie maar liefst 2,50 korting krijg op het bedrag van 39,99!! Uhm ik heb nooit een bestelling gedaan van een artikel van 39,99 ik had er een besteld van 7,99... hoe kan ik deze mail krijgen als ik een ANDER EAN nummer besteld had zoals ze zelf als excuus gebruiken? zie vorige review: Ik had vorige week een Turtle Beach Ear Force PLA gezien in de webshop bij Bol.com. Deze headset stond daar voor een bedrag van 7,99. Ik dacht: dat is een koopje aangezien ik deze onlangs nog bij de bartsmit voor 39,99 zag hangen. Er zou een levetijd zijn van 5-7 werkdagen, geen probleem. Na een paar dagen werd ik gemaild dat de headset vertraging had opgelopen, hier had ik geen moeite mee. Weer een dag later had een een mailtje in mijn inbox met daarin de mededeling dat de headset niet meer geleverd werd door de leverancier en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik baalde enorm en dacht bij mezelf, nou nog even kijken op de site van bol.com of er echt niet iets anders te vinden is voor een leuk prijsje. Op de website zie ik vervolgens exact dezelfde headset staan die ik had besteld met exact hetzelfde plaatje en omschrijving met exact dezelfde levertijdsindicatie... Echter voor een bedrag van 39,99! Ik kreeg het gevoel dat bol.com de prijs van 7,99 verkeerd vermeld had staan en dit even snel gecorrigeerd heeft op de site en mij met een smoesje over een leveringsprobleem af wil schepen in plaats van hun fout toe te geven. Ik heb vervolgens een mail gestuurd met deze klacht en voorstel om mij dan een alternatief aan te bieden. Vervolgens krijg ik zojuist een mail terug met daarin de reactie dat de headset die nu online wordt aangeboden een ander EAN nummer heeft en ze niet van plan zijn mij te compenseren.

Moonsjs 15-10-2013 Via de website gekocht

2,2

Ik heb nog steeds het bestelde goed niet ontvangen.we zijn bijna een maand verder.elke actie om een oplossing te bekomen blijft onbeantwoord.Van gemak gesproken

Klantendienst is een doorgeefluik waarop geen gevlg komt

Ruim aanbod

Zeer slechte ervaring bij foutieve levering,wacht al een maand op juiste artikel.krijg geen oplossing aangeboden het enige wat ik te horen krijg is:we begrijpen u misnoegdheid en zullen alles in het werk stellen om het gevraagde asap te leveren

Foutief artikel werd pas na 14 dagen geleverd ttz, bosch pts 10 zaagtafel zonder onderstel,terwijl de bestelling MET onderstel werd geplaatst.na 6 pogingen om het juiste artikel alsnog te mogen ontvangen (omruilen) is er nog steeds geen oplossing bedacht,laat staan een reactie ontvangen.We zijn inmiddels een maand verder.dit maakt dat ik een mooi toestel in mijn garage heb staan,dat niet kan gebruikt worden. De klantendienst beweert na elke oproep het nodige te doen en geven een zogenaamde urgentie code aan mijn vraag.Maar met hun beloftes en een ingestudeerd zinnetje "ik begrijp u" schieten we niets op.ik heb tenslotte ten einde raad een voorstel gedaan om de tegenwaarde van het onderstel om te zetten in een tegoedbon,zodat ik een ander onderstel zou aankopen.ook hierop is nog geen enkele reactie gekomen.resultaat:geld kwijt,toestel in huis dat ik niet besteld heb.oplossing blijft uit.Besluit:.hoop op een correcte bestelling,van zodra er iets schort zit je met een onoplosbaar probleem.Wie het risico niet schuwt bestelt bij bolcom.wie correcte service wil kiest een andere leverancier

ome Cork 16-10-2013

zojuist terug gemaild naar de klantenservice van bol.com
mocht hieruit een oplossing komen zal ik dat ook aangeven en de beoordeling van de winkel hier ook op aanpassen.

ome Cork 14-10-2013 Via de website gekocht

3,5

Ik wordt afgewimpeld met een slap verhaal dat de headset die nu op de site een andere EAN code heeft. Bol.com heeft het artikel gewoon te laag geprijsd gehad en durft nu niet toe te geven.

Ik vind het ronduit slecht dat een grote retailer als Bol.com niet zijn best wilt doen om alsnog een klant tegemoet te komen en deze hierdoor nooit meer wat bij ze zal bestellen.

Ik had vorige week een Turtle Beach Ear Force PLA gezien in de webshop bij Bol.com. Deze headset stond daar voor een bedrag van 7,99. Ik dacht: dat is een koopje aangezien ik deze onlangs nog bij de bartsmit voor 39,99 zag hangen. Er zou een levetijd zijn van 5-7 werkdagen, geen probleem. Na een paar dagen werd ik gemaild dat de headset vertraging had opgelopen, hier had ik geen moeite mee. Weer een dag later had een een mailtje in mijn inbox met daarin de mededeling dat de headset niet meer geleverd werd door de leverancier en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik baalde enorm en dacht bij mezelf, nou nog even kijken op de site van bol.com of er echt niet iets anders te vinden is voor een leuk prijsje. Op de website zie ik vervolgens exact dezelfde headset staan die ik had besteld met exact hetzelfde plaatje en omschrijving met exact dezelfde levertijdsindicatie... Echter voor een bedrag van 39,99! Ik kreeg het gevoel dat bol.com de prijs van 7,99 verkeerd vermeld had staan en dit even snel gecorrigeerd heeft op de site en mij met een smoesje over een leveringsprobleem af wil schepen in plaats van hun fout toe te geven. Ik heb vervolgens een mail gestuurd met deze klacht en voorstel om mij dan een alternatief aan te bieden. Vervolgens krijg ik zojuist een mail terug met daarin de reactie dat de headset die nu online wordt aangeboden een ander EAN nummer heeft en ze niet van plan zijn mij te compenseren. Wat een slechte manier om een eigen fout te verdoezelen en mij af te schepen vind ik dit. Dit is de laatste keer dat ik iets besteld heb bij bol.com!

Offciele reactie van bol 15-10-2013

Geachte heer,

Ik begrijp dat u niet tevreden bent met service.

Ik vraag u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice en daarbij te refereren aan uw review. Wij zijn u dan graag verder van dienst.

Melvin2118 15-10-2013

Ik had precies hetzelfde, erg slordig om vervolgens hetzelfde product voor een veel hogere prijs op de site te zetten. Was dan gewoon zo eerlijk geweest om te zeggen dat het een fout was, maar goed bij bol.com zal ik niet heel snel meer iets bestellen

ome Cork 16-10-2013

zojuist terug gemaild naar de klantenservice van bol.com

frho 13-10-2013 Via de website gekocht

5,2

Ik ben afgewimpeld bij een garantieverzoek met de opmerking dat ik bij een externe partij heb gekocht. Vervolgens geven ze een telefoonnummer van een telefoon die is afgesloten.

Bol biedt onvoldoende service achteraf. Ik mag het met mijn garantieverzoek zelf uitzoeken.

Wanneer je producten via Bol.com koopt dan zijn dit steeds vaker producten die geleverd worden door derden partijen. Naast het product staat een plaatje met "GARANTIE".Je zou hierop verwachten dat Bol zijn verkopers zorgvuldig selecteert en afspraken maakt over service en garantie. Op hun website prijkt immers het keurmerk van "Thuiswinkel waarborg". Niets is echter minder waar. De verkopende partij geeft op een garantieverzoek niet thuis en Bol.com doet de zaak af met de mededeling dat ik bij de externe partij moet zijn. Ze doen geen enkele moeite om contact te zoeken met deze partij.Je leert de "service" van Bol.com zo wel kennen.

Gertroz 11-10-2013 Via de website gekocht

4,8

Makkelijke site.
Veel artikelen/grote keus

Klacht/reactie niet serieus nemen.
Product niet leveren voor aanbiedingsprijs onder het mom "niet leverbaar" terwijl het wel leverbaar is. Zie beoordeling.

(te) groot assortiment.

Waarschijnlijk niet aanbevelen.
Onbegrip voor reactie klant. Valt op dat er hier bij negatieve reviews, bol.com reageert met standaard zinnen.
O.a. om als klant contact met hen op te nemen.
Een beetje de omgekeerde wereld: zij moeten een oplossing zoeken en contact met de klant opnemen. Of nog beter: de klant direct serieus nemen.

Op 5 oktober 2013 heb ik een lederen bureaustoel SmartStudy, zwart/laag besteld. Dit naar aanleiding van de folder "bulk weken". Pas 4 dagen later(!), kreeg ik een bericht dat deze niet meer leverbaar is. Excuses bla bla bla….. Zeer vervelend, want ik was zeer specifiek op zoek naar een dergelijke stoel. Echter op de site van bol.com wordt de stoel nog steeds aangeboden, maar nu voor normale prijs (ruim 2x zo duur!) Deze was dus nog wel degelijk leverbaar!! Aangezien ik de bureaustoel heb besteld vóór de vervaldatum van de folder, stond ik erop dat ik de stoel geleverd zou krijgen voor de aanbiedingsprijs. Zij gaan hier niet op in en stellen dat ik de stoel voor de normale prijs kan kopen en vertellen er direct bij dat ik niet op enige compensatie hoef te rekenen bij een eventuele andere aankoop. Wel wordt ik afgescheept met een cadeaubon van maar liefst vijf euro…………. Slecht, zeer slecht!!!!!!!!!

Offciele reactie van bol 14-10-2013

Gertroz 20-10-2013

14-10 gereageerd op mail van klantenservice en op hun verzoek mijn accountgegevens doorgegeven voor een eventuele oplossing.
Nu, 20 oktober nog geen enkele reactie ontvangen......

corine.metaal 11-10-2013

Lekker thuis achter de computer alles bekijken op je gemak. Heerlijk!

Ik word altijd goed en duidelijk geholpen, telefonisch dag en nacht bereikbaar. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Levertijden kloppen haast altijd met aangegeven levertijden.

Ja, echt voor ieder wat wils.

Ik beveel deze winkel altijd bij iedereen aan, maar merk wel dat mensen bang zijn dat ze zichzelf niet in de hand zouden kunnen houden, wat betreft achteraf betalen. Dit kan je zelf in de hand houden.

Keuze uit ontzettend veel producten. Goede service en zeer gemakkelijk in gebruik. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren. Achteraf betalen met acceptgiro is ook handig als je iets nodig hebt en even krap bij kas zit. Alleen kan dit wel uit de hand lopen, als je niet oplet.

Michiel Schuring 09-10-2013 Via de website gekocht

1,5

Pakket niet aangekomen, Bol.com meldt dat ik nog maar even 4 dagen moet wachten. Pakket nog niet ontvangen, krijg de melding 'dan zal hij wel kwijt zijn'. Vervolgens mag ik zelf opnieuw bestellen. Waardeloos.

Zou ik zeker niet aanraden, aanzien pakket dus gewoon niet aankomt en bol.com hier geen enkele verantwoordelijkheid voor neemt of compensatie aanbied.

Pakket niet aangekomen, Bol.com meldt dat ik nog maar even 4 dagen moet wachten. Pakket nu nog niet ontvangen, krijg de van klantenservice de melding 'dan zal hij wel kwijt zijn'. Vervolgens mag ik zelf opnieuw bestellen, mocht ik het product alsnog willen. Bol.com neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor de door hun gekozen vervoerder en biedt geen enkele compensatie of tegemoedkoming aan.

Offciele reactie van bol 11-10-2013

Geachte Mr. Schuring,

Iemand van onze klantenservice heeft reeds contact met u opgenomen. Wij hopen dat de zaak zo voor u is opgelost.

kex246 08-10-2013 Via de website gekocht

verkeerde pakket naar mij gestuurd, kostte me een vrije dag.

Niks geen service ik kan nu met een pakket dat niet voor mij was in de auto stappen en naar het postkantoor brengen

Mijn bestelde pakket heb ik dus niet en krijg ik ook niet ik moest opnieuw bestellen

Ik raad deze winkel ten zeerste af,nadat ik deze zeer slechte ervaring heb gehad zal er nu dus ook zeker nooit meer iets bestellen

Zeer slechte service nadat zij zelf in de fout zijn gegaan!

kex246 30-10-2013

Grappig na een hoop heen en weer gemail en gebel heb ik nu de helft van mijn geld terug . En ik zou nog steeds graag of een produkt of mijn hele geld terug willen in plaats van mij als een leugenaar te behandelen en een print screen te willen hebben en zelfs die heb ik maar gestuurd ... En dat alles omdat zij een stomme fout maken.Naar de verzendkosten kan ik ook fluiten das voor mijn eigen risico voor t online bestellen bij hun.

Flin13 07-10-2013

Makkelijke site

Snelle levering, duidelijke info en factuur via mail

Veel keus

Goede site, snelle levering, goede service

KJdU 07-10-2013

lekker thuis op je gemak kiezen

goed en vertrouwd

Goed product voor een goede prijs

Jan-Jaap1990 07-10-2013

Ex klant van bol 05-10-2013 Via de website gekocht

Verkopen tegenwoordig via 3e partijen. Als je echter iets retour stuurt moet je het ineens zelf maar met deze partij gaan uitzoeken terwijl je bij bol zelf besteld hebt

Probeer al 5 weken mijn geld terug te krijgen. Klantenservice antwoord zelfs niets eens meer. Leidinggevende of eindverantwoordelijke voor klantenservice houden ze angstvallig geheim...niemand voelt zich veranwoordelijk voor de klant. Ik heb de bevestiging van post.nl dat wat ik retour gestuurd heb ontvangen is maar kan fluiten naar mijn geld !

Steeds meer via derde partijen met alle gevolgen van dien...

Ik heb er in het verleden voor meer dan 1000 euro besteld maar bestel er helemaal niets meer wat een waardeloze onderneming .

Je koopt het bij bol en als je dan retour stuurt wordt je ineens doorverwezen naar een derde partij. Post.nl zegt pakje afgeleverd te hebben...derde partij zegt niets ontvangen te hebben. Bol stuurt je van het kastje naar de muur. Klantenservice helpt niet. Blijven allemaal anoniem niemand voelt zich echt betrokken. Leidinggevende/eindverantwoordelijke worden angstvallig geheim gehouden. Klantenservice heeft niet eens het fatsoen om een antwoord op je mailtjes te geven. Je komt er als klant niet doorheen. Wat een drama winkel. Schandalig dat je als consument zo behandeld wordt.

Geachte heer/mevrouw,

Ik begrijp dat u niet tevreden bent met service.

Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met onze service.

Om u verder van dienst te kunnen zijn, hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

June Smit 04-10-2013 Via de website gekocht

Ik bestel vaker bij bol.com, dus mijn gegevens liggen vast. Gaat echt in een handomdraai.

Ik heb alleen ervaringen met levertijden. Die van bol.com zelf zijn heel snel, binnen een dag. Die van overige verkopers verschillen nogal, soms vrij lang! Maar verder prima service

Prima! Ik kan bijna alles vinden wat ik zoek! Zelfs 2ehands, heel prettig.

Top winkel, goede aanbiedingen, makkelijk te bestellen.

Berry S 04-10-2013 Via de website gekocht

Gekocht produkt wordt uiteindelijk niet geleverd. Wel goede site en indruk geven dat alles gladjes verloopt

Op klachten wordt inhoudelijk niet ingegaan. Wel verwachtingen wekken dat PC geleverd wordt maar zonder verdere uitleg na verloop van tijd annuleren

Bol geeft aan het produkt te verkopen en te kunnen leveren. Levert niet, geeft telefonisch onjuiste informatie.

Slechte ervaring.

Eerste koop bij bol.com 19 september heb ik een PC gekocht (zag deze op kieskeurig site) en direkt betaald. Dit na telefonisch te hebben geinformeerd of de prijs wel klopte bij de klantenservice. De besteltijd was 5 werkdagen. Nadat dit was verlopen kreeg ik 26/9 een mail dat dit uitliep en 3 oktober zou worden geleverd. Dirct 26/9 gebeld met klantenservice en gevraagd of de PC wel kon worden geleverd voor deze scherpe prijs. Dit werd wederom bevestigd. Nu 1 oktober heb ik bericht ontvangen dat de PC niet geleverd kan worden. Dit begrijp ik niet omdat deze PC nog steeds via bol.com te koop aangeboden wordt. Dit is mijn eerste ervaring met bol.com Het laatste bericht is dat ik ik gecompenseerd wordt met 10 euro zonder verder enige uitleg voor deze onbegrijpelijke gang van zaken. Inmiddels is het bedrag teruggestort.

Geachte heer/mevrouw,

Ik begrijp dat u niet tevreden bent met onze service.

Gertroz 11-10-2013

Zeer herkenbaar!!!

Berry S 13-10-2013

Inmiddels heb ik nav dit review en het verzoek van hen om contact op te nemen gereageerd naar bol.com . Op mijn laatste bericht hebben zij nog niet gereageerd.

j.p hoogvliet 04-10-2013 Via de website gekocht

via internet ben je binnen een paar minuten klaar in alle gemakken van dien .

Bij nieuw producten geen problemen maar gebruikte is de de goede naam toch wat beschadigt .

Tot nu toe alle wat ik bij jullie verwacht ook te koop .
Alleen wat dat alle maal is.
Is bij mij nog erg onbekend ?

Ja dat zal ik wel doen .

clwu 03-10-2013 Via de website gekocht

3,8

In eerste instantie deel van de levering zoek geraakt. Vanuit de klantenservice moet je dan de bestelling annuleren en opnieuw bestellen. Vervolgens is het artikel niet meer leverbaar en dan krijg je niet het hele aankoopbedrag terug omdat je een cadeaubon van 15 euro hebt gebruikt bij een totale bestelling van 160 euro. Starre houding bij de klantenservice terwijl er meerdere fouten bij hen zijn gemaakt. Mij kost het veel tijd en ik heb extra kosten. Voor mij geen bestellingen meer bij Bol.com

Slechte service, onbetrouwbaar, houden zich niet aan beloofde levertijden en dat is mij al vaker overkomen.

Houden zich niet aan beloofde levertijden. Ondanks fouten van hun kant houden ze zich star aan hun voorwaarden. Er is geen overleg mogelijk. dus slechte service

Geachte mevrouw Wuurman,

Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met onze service.
Om u verder van dienst te kunnen zijn, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Bol.com webcare

Julo07 02-10-2013 Via de website gekocht

Afspraak wordt niet nagekomen
"voor 16 uur besteld morgen in huis"mooi niet door klantenservice wordt je gewoon weg gedrukt - verbinding verbroken...
Heel slecht, wordt gezegd dat je derde partij moet bellen.. maar die neem tel niet op ....

Heel slecht geregeld, verkocht door derde partij op bol.com met garantie die zij niet nakomen... Je wordt gewoon niet geholpen...

Geachte heer/mevrouw,

Ik begrijp dat u niet tevreden bent met onze service.

Jack Wijnands 01-10-2013

phildepaepe 01-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen kan vanuit je luie zetel

snelle levering

ruime keuze

om de vorige aangehaalde redenen

Michel P 01-10-2013

zoeken en bestellen

snelle reactie via email en snelle levering

de meest bekende artikelen aanwezig

Wie kent Bol.com niet?

Bol.com heeft tot nu toe altijd snel gereageerd via de mail en snel en netjes geleverd. Waardoor ik zeker in de toekomst bij hun zal bestellen.

ellendudink 01-10-2013

Fillip23 01-10-2013

Vanachter mijn Pc kan ik rustig alles bekijken en een keuze maken.
Of ik verander mijn keuze of ik plaats het in mijn voorkeuslijst voor later.

De volgende werkdag heb ik het in huis of ik haal het op een afhaalpunt bij mij in de buurt.

Assortiment is al best groot, maar d'r komt steeds meer nieuwe dingen bij en da's wel interessant voor mij, meer keuze, meer mogelijkheden.

Er valt een hoop te kiezen.
Snelle levering.
En best betaalbaar, daar hoe ik de deur niet meer eens voor uit.

jan van den bosch 01-10-2013

Via internet is de bestesite goed toegankelijk en ingedeeld

Bol.com komt zijn afspraken goed na.

Assortiment is zeer uitgebreid en scherp geprijst

Veel mensen kunnen van de voordeln in het assortiment profiteren

Bol.com heeft voor iedereen wel een produkt in het assortiment tegen concurerende prijzen.

Mariage 01-10-2013

A.B. Dammers 01-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijker kan haast niet.

Zeer uitgebreid assortiment, allen onderdelen van gekochte producten ontbreken in het assortiment

In hoge mate.

Ik Heb alleen maar positieve ervaringen bij bol.com, terwijl ik al vele malen producten via bol.com heb aangeschaft.

Sandra130471 01-10-2013 Via de website gekocht

Je hoeft de deur niet uit!

Ruim aanbod

Zeer tevreden over de snel geleverde goederen

Peter van Gorselen 01-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk en snel/overzichtelijk bestellen,snelle levering!

Snelle service op alle gebied.

Prima site,geen klachten

jdwit47 01-10-2013

Goede site, advies en reviews

Goed, het betalen en afleveren
gaat soepel en snel.

Geweldig, voor alles kun je naar bol.com, alleen jammer dat er geen hengelsportartikelen zijn,

Kijk eens bij Bol.com, als iemand iets zoekt.

Bol.com doet precies wat een netwinkel moet doen, goede duidelijke site, snelle levering en nette service achteraf.