bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 3031 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.W. de Bruijn-Gerlofsma 28-01-2022

Ruime keuze , snelle levering , keurige bezorgers , was keurig verpakt en vroegen of het verder lukte met verplaatsen .zijn al vele jaren klant en zijn zeker van plan om hier nog jaren gebruik van te maken

Peter Heckers 28-01-2022

Al zo vaak mee gemaakt dat Bol.com altijd alles heeft terwijl je in de winkel het niet vind of ze het niet hebben. Bij Bol.com slaan ze niet snel de plank mis. Levering is altijd snel en verpakkingen zijn stevig.

Liesbeth van Heteren - van der Velden 28-01-2022

Bij Bol.com is bijna alles verkrijgbaar. De service en levering zijn heel goed. Als er iets onverhoopt toch mis gaat, lossen zij dat meteen op. Zij houden de vinger aan de pols tot alles opgelost is. En dit alles met een simpele mailtje via de Bol.com app.
Als ik bij hen bestel weet ik zeker dat mijn producten in goede staat aankomen. Zij vragen ook na of de producten bezorgd zijn. Zij krijgen mij een dikke 10+
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Ontzettend bedankt voor je complimenten, Liesbeth! Doet ons goed om dit te lezen😃

Alexander 28-01-2022

Laten we eerlijk zijn, iedereen kent bolcom... Klantenservice top verzend beleid top, prijzen (als verkoper bolcom is) top.

Enorm bedankt! 😃

Elies 28-01-2022

Ik ben al jaren heel tevreden over bol.com snelle levering en uitstekende service.
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Elies!

Ronald 27-01-2022

Mijn favorieten winkel, kopen wanneer het mij uit komt, leveren wanneer het uit komt en retour zonder problemen.
Inductie plaat gekocht, netjes geleverd.
Winkel altijd goed bereikbaar en je wordt netjes geholpen.

Bedankt voor het compliment, Ronald! 😃

Y 27-01-2022

snelle leveringen en goede service, ook wanneer de verkopende partij een derde betreft.
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Hans 27-01-2022

De organisatie achter Bol.com is uitstekend. Duidelijk in wat ze doen en informeren de klant goed. Als er iets fout gaat, bijvoorbeeld qua levering, wordt dit altijd correct opgelost. In sommige gevallen zelfs proactief! Helaas kan dit niet altijd gezegd worden van de partners, hier wil het nog wel eens spaak lopen met leveringen. Maar ook hier komt het altijd wel in orde, mede door inmengen van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 28-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Hans! Als er iets aan de hand is met je bestelling, kan je altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Augusta 27-01-2022

Heb een groot vertrouwen in Bol.com vanwege de goede service en ben blij met de uitgebreide keuze mogelijkheden.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Augusta! :)

Jerko 26-01-2022

Bol.com is een groot voorbeeld voor andere bedrijven mbt productaankopen, (eerlijke) reviews per product, levering en klantenservice.
Bij problemen denken ze graag met je mee naar een oplossing. Voor mij een dikke 10, snel retourbeleid met gemak voor de klant (die lijkt echt voorop te staan bij bol.com), veel productkeuze en vaak ook voor een scherpe prijs.
Van mij mag bol in de app wel wat vernieuwingen toevoegen (zoals VR) voor een productaankoop.

Bedankt voor je review en je feedback, Jerko! Dat waarderen we! 😃

Henk 26-01-2022

Nog nooit problemen gehad bij bestellen of retourneren, altijd grote klasse, houden zo, en vooral Doorgaan op de zelfde weg. bedankt voor alle goede zorgen. Gr Henk

Gaan we doen, Henk! 💪

R. 26-01-2022

Veel keus, vaak aanbiedingen, snelle levering, geen problemen met evt. retourneren en problemen worden snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar :)

Malou 26-01-2022

Wij bestellen het allerliefst bij Bol, ze hebben super snelle service zowel bij versturen als dat er iets mis gaat. In beide gevallen wordt t super opgelost
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Malou! :)

Mirco 26-01-2022

Correcte leveringen, snel en goed verzorgd. Redelijke prijzen en ruime sortering. Prima shop.

Nab JF 26-01-2022

Snell en correcte levering , tegen concurerende prijzen, enorme grote keuze
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt! :)

ED 26-01-2022

Levering is correct
Service goed
communicatie ook snel en correct
producten zijn altijd in uitstekende staat
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent! :)

Wika 26-01-2022

Geweldige shop.
Altijd aanbiedingen.
Geweldige service.
Zeer prettig om online te bestellen.

Bedankt voor de complimenten, Wika! 😃

Hanneke 26-01-2022

Bol heeft een super service. Als er bij een bestelling een keer iets mis gaat lossen ze het meestal meteen goed op. ook bijna altijd een vlugge en goede aflevering met een duidelijke tijdsindicatie.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je blij bent met onze service, Hanneke! 😃

Wendy 26-01-2022

Goede site en app. Lijstjes maken en delen met anderen. Snelle leveringen. Veel keuze. En een zeer goede naservice. Zelfs al een aantal maal iets moeten terug sturen maar steeds zonder problemen goede afhandeling. Ik koop graag bij Bol

Ontzettend bedankt dat je voor onze winkel kiest, Wendy! 😃

Ruud 1111 26-01-2022

Goede webshop je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het hier wel te koop, goede prijzen en snelle levering en bezorging op datum wat het jou beste uitkomt, retourneren gaat ook gemakkelijk en je kunt ook achteraf betalen zonder bijkomende kosten.
Ik bestel hier vaak en naar tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Ruud! :)

Linda 26-01-2022

Goede acties ook bij het versturen door derde.
Normaal snelle levering deze keer was er wat mis bij DHL maar door goed contact via service en derde partij pakket na 2dagen geleverd.
Voor mij alleen maar positieve resultaten
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo positief blijft, Linda! 😃

Jeroen 26-01-2022

Alles aan deze shop is goed. Goede aanbiedingen, altijd een scherpe prijs. Vooral met Select. Dan altijd gratis verzending en soms zelfs dezelfde dag nog bezorgd. Als er vragen zijn is de chatbot ongelooflijk goed en heeft mij in alle gevallen perfect geholpen. Leuke en grappige e-mails tussendoor ook. Mijn favoriete webshop!

Bedankt, Jeroen! Doet ons goed om dit te lezen 😃

eric 26-01-2022

Steeds een vlotte afhandeling van wat besteld wordt. Is dat niet zo, dan ligt het steevast aan de pakjesdienst die in gebreke blijft. Bij eventuele beschadigde zending kan je steeds terecht bij Bol.com om tot een vergelijk te komen. We hebben al zeer veel gebruik gemaakt van de diensten van Bol.com en tot heden enkel maar positieve ervaringen.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je alleen maar positieve ervaringen zult houden, Eric! 😃

Gisela 26-01-2022

alles goed te vinden, levering op tijd, bij problemen goed geholpen, aan de telefon altijd vriendelijk
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Gisela!

T.H. 26-01-2022

Prima webshop, altijd snel geleverd en goed contact over bezorging. Ruim assortiment.

Eline Waanders 26-01-2022

Altijd goede en snelle service. Ik bestel bijna alles op bol.com. Het assortiment is erg breed.

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Eline! 😃

Bol-klant 26-01-2022

Goede webshop met een groot aanbod van artikelen welke echter niet allemaal door bol.com zelf geleverd wordt. Ook goede retourvoorwaarden.

Dank voor je review! :)

Chris 26-01-2022

Snel,correct ,bijzonder leuk,makkelijk en groot aanbod bij wat je wil aankopen.
Zeker een aanrader altijd ff via Bol te kijken :)

Fijn dat je zo tevreden bent, Chris! 😃

Samira smet 26-01-2022

Heel veel keus
Je kan er makkelijk terugsturen als het artikel niet bevalt
Klantendienst altijd bereikbaar
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Samira! :)

Kaatje82 26-01-2022

Erg fijne webshop. Ze hebben een zeer variërend aanbod qua producten. Ik bestel hier regelmatig iets, en vooral wanneer ik iets snel moet hebben, want in de meeste gevallen kan het t de volgende dag al geleverd worden. Je moet wel goed kijken naar de prijzen, want soms staan producten duur aangeboden, maar als je even verder zoekt kun je het op de zelfde site goedkoper vinden of zelfs 2e hands. Fijne klantenservice, want 1x is mijn pakketje niet aangekomen, en stuurde bol.com mij een kaartje en een spel via de post. Erg leuk en erg attent. Bol.com is mijn meeste favoriete webshop. Ik hou er van!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

En wij zijn heel blij dat je een klant bij ons bent! 😃

P Wouters 25-01-2022

Er is heel veel keuze,
Een goede levering.
Duidelijke website.
Beoordelingen vermeld.
Belangrijk: een goede service, klantenservice ook heel behulpzaam.
Erg tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

E. Verdonk 25-01-2022

Altijd een super snelle levering en als er iets stuk is een super reparatie service, het opsturen van het product gaat ook heel gemakkelijk, defect artikel is zo aangemeld via de app. Vriendelijke mensen bij de klantenservice die serieus meedenken naar de beste oplossing. Jammer dat een product steeds duurder lijkt te worden naarmate je het (te)veel bekijkt en dat er meerdere aanbieders zijn waarin de prijs nogal kan verschillen , hier kwamen wij bijvoorbeeld achter bij de aanschaf van een zwembad. Over het algemeen; super tevreden!!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service! 😃

Miguel 25-01-2022

Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel een zeer betrouwbare webshop met een groot aanbod, strakke levertermijnen, interessante promoties en goede klantendienst. Ik heb ook al enkele jaren Select, omdat ik tevreden ben, weet dat ik sowieso vaak bestel en op die manier maximaal gebruik kan maken van bol.com's diensten.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Bedankt voor al je vertrouwen en aankopen, Miguel! :)

Peter Heckers 25-01-2022

Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Peter! :)

Monike 25-01-2022

Al jaren bestel ik bij Bol.com, het gaat bijna altijd goed en als er wel eens iets mis gaat is de service subliem. Nog niet meegemaakt dat iets niet goed en snel wordt opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je te helpen, Monike! 😃

Conny 25-01-2022

Een heel breed assortiment en altijd snelle bezorging en gaat er (heel zelden) wat mis dan krijg je een goede, snelle en passende oplossing.
Bol.com is als ik iets zoek altijd mijn eerste keuze en is in alle opzichten een top shop.

Bedankt, Conny! :)

Eline 25-01-2022

Kan er voor bijna alles slagen en door mijn select membership heb ik veel bezorg mogelijkheden
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Goed om te lezen dat je blij bent met onze Select service! :)

YG 25-01-2022

Super fijne webshop. Alles wat je zoekt hierop terug te vinden en binnen No-time in huis. Echt mijn “go-to”.. ook handig voor cadeauinspiratie

Enorm bedankt! 😃

eric 25-01-2022

Kopen bij Bol.com is makkelijk en voordelig. Je koopt ook steeds bij vertrouwde partners van Bol.com
Niet tevreden , geen probleem met hun retour zending.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Eric!

Lida 25-01-2022

fine webwinkel met erg veel keus en goede service ook bij problemen zijn ze altijd bereikbaar en wordt altijd naar behoren opgelost of zelfs beter dan verwacht goede betaal mogelijkheden dus al met al een zeer betrouwbare webwinkel

Uilke 25-01-2022

Ik mag graag bij Bol.com bestellen, is vertrouwd en snelle levering en altijd een correcte afhandeling van zaken.

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Uilke! 😃

Harry uit Sliedrecht 25-01-2022

Bijna altijd doet Bol.com wat ze beloofd. Ook de partners scoren hoog in mijn beleving. De verhouding prijs - kwaliteit is heel goed
Onlangs kocht ik schoenen.
De prijs was goed en de kwaliteit uitstekend.
Bol.com is een internetwinkel die haar pretentie waarmaakt.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Heel veel plezier met je nieuwe schoenen, Harry!👞

Pieter 25-01-2022

Ben al enkele jaren klant bij bol.com en moet eerlijk zeggen dat ik heel tevreden ben met bol.com; veel keuzes, altijd een snelle levering en als er een probleem is lossen ze dat zo spoedig mogelijk op, raad dan ook iedereen aan deze webwinkel te bezoeken.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Pieter!

Frans 25-01-2022

Bol. Com is een vertrouwde webwinkel met een uitstekend assortiment aan artikelen. Het gehele traject vanaf bestelling t/m aflevering verloopt zeer overzichtelijk en efficiënt. Kortom een webwinkel waar ik graag mijn bestellingen plaatst.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Frans! :)

Shorteone 25-01-2022

Bol.com is een fijne webwinkel. Ik winkelde er altijd al graag. Maar tijdens corona wist ik ze helemaal te vinden. Het wordt altijd snel verzonden en ik word goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Raphaël 25-01-2022

Jarenlang doe ik maandelijks 2 à 3 keer een bestelling plaatsen bij Bol.com. De verzending van artikelen wordt altijd netjes verzorgd. Stevig en goed verpakte artikelen weten mijn adres binnen korte tijd te bereiken. Ook aan het verlenen van service schiet Bol.com nooit tekort. In ruim 10 jaar heb ik slechts driemaal een probleem gemeld bij de klantenservice. Telkens met een uitstekende oplossing. Kortom, een vaste klant bij Bol.com, die telkens een smile krijgt bij de bezorging van zijn pakket!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Onwijs bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Raphaël! 😃

Mert 25-01-2022

Ik bestel hier vaker spullen en het is altijd goed en ze zijn altijd vriendelijk, echt een aanrader voor de mensen die iets willen bestellen, dan is bol.com altijd de beste en de levertijden bij hun duren niet lang, duurt Max 4 werkdagen, soms is het zelfs de volgende dag binnen, super dit.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Super fijn dat je zo tevreden bent, Mert! :)

Debke78 25-01-2022

Al veel gekocht bij bol. Het komt altijd snel en goed aan. Retourneren gaat ook makkelijk en snel. Ik heb ooit wel eens een probleem gehad maar dat wordt ook weer goed opgelost. Ik ben een tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen! 💪

Bjorns76 25-01-2022

Makkelijk shoppen, prijzen zitten wel goed. Retourneren is makkelijk en wordt snel behandeld. Blij met Bol.com.

En wij zijn blij met jou, Bjorn! 😃

corneel 25-01-2022

Er is een zeer groot assortiment, schappelijke prijzen en snelle leveringstijden. Ook het corrigeren van vergissingen gaat erg vlot en zonder enige wanklank.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Bedankt voor je review! :)