bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1837 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hasan 19-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Alles is zoals verwacht. Goede en snelle service.
Ik raad Bol.com iedereen aan.

wesley 19-03-2019

Goed bedrijf. vriendelijke mensen bij de klantenservies en is er een probleem denken ze mee om je zo goed mogelijk te helpen. eigenlijk is voor alles wel een oplossing

Rianne 19-03-2019

Ik ben nog niet ontevreden geweest over Bol.com artikelen komen vrijwel altijd op tijd en die ene keer dat mijn artikel later was bleef Bol.com me keurig op de hoogte houden. De artikelen die ik bestel voldoen aan de verwachtingen, ik grijp vaak naar Bol.com omdat er een ruime keuze is al duurt het soms even voordat je de juiste zoekterm hebt gevonden.

Chelsea 19-03-2019

Bij bol.com is alles te vinden. Ze hebben een snelle levering. De klantenservice is zeer vriendelijk.

Michael 19-03-2019

Bij Bol.com bestel ik veel producten. Hoesje voor mijn telefoons, waterfilter voor onze koffiemachine etc. en het mooie is een dag later heb je het artikel al. Nu 2 keer een beschadigt product gekregen en 1 telefoontje naar Bol.com en je krijgt gelijk een nieuwe toe gestuurd dus echt een top webshop.

m.l.van der meijden 19-03-2019

Bol com is een perfect bedrijf om te kopen,met snelle bezorging en en goede nazorg!!

Frits Van Kinderen 19-03-2019

Altijd duidelijke en makkelijke site,een groot asortiment en keuzevrijheid in aflevering!

Niniane 19-03-2019

Overzichtelijke website. Voordeliger dan andere webshops. Snelle levering. Goede verpakking en vaak brievenbus levering mogelijk. Goede omschrijving van de artikelen en duidelijke foto’s

Michel 19-03-2019

Omtzettend veel aanbod, evenals artikelen die in winkels slecht voorradig zijn. Producten worden snel geleverd en bij leveringsproblemen wordt ik netjes op de hoogte gehouden. Producten kan ik eenvoudig bij mijn supermarkt latn bezorgen zodat ik niet thuis hoef te blijven. Bol spamt gelukkig ook niet met aanbiedingen of andere onnodige emails. Op de site is inzichtelijk of de levertijd langer duurt dan hun gebruikelijkse volgende werkdag levering, dat is heel handig. Product informatie is uitgebreid. Wat ook nog leuk is dat je een cadeaukaart kan kopen om weg te geven of om zelf te gebruiken (sparen met Esso punten) waardoor de cadeaukaart leuk is om zelf te gebruiken. Al met al een hele goede webwinkel.

christel 19-03-2019

ik vind dat bol.com een goed assortiment heeft, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. De website is duidelijk en overzichtelijk!

Harriëtte 19-03-2019

Deze shop is geweldig. Het heeft een geweldig breed aanbod en veel voorraad. De verzending is snel en als vaste klant kan ik altijd kiezen voor after pay. Als ik iets nodig heb, kijk ik altijd eerst op Bol.com

Rolexboy8008 19-03-2019

Ik ben altijd zeer tevreden, ik heb nooit iets negatiefs over ze te melden!

Cédric 19-03-2019

Snelle levering. De producten zijn altijd goed verpakt en komen rechtstreeks binnen de 1 à 2 dagen naar je huis. Makkelijker kan niet ook heb ik ondervonden dat de prijzen bijna altijd de goedkoopste zijn wat natuurlijk een pluspunt is. In 1 woord gewoon fantastisch.

Tim 19-03-2019

Ik shop altijd bij bol.com vanwege het brede assortiment, snelle levering en klantvriendelijkheid.

de kleine 18-03-2019

de site is zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te bestelen en korte leveringstermijn en goede service en betaling verloopt ook altijd goed

Bernadette 17-03-2019

Heb al heel regelmatig bij Bol besteld. Nooit problemen gehad. Levering gebeurt supersnel, de geleverde artikelen stemmen volledig overeen met de bestelling. Zeer goede uitleg over de artikelen op de website. Zeer degelijk verpakt. Toch een probleempje:kreeg tijdje geleden een mail met melding korting €5 op volgende aankoop.Over het hoofd gezien bij volg.aankoop.Mail gestuurd of nog kon worden rechtgezet.Spijtig genoeg geen antwoord gekregen!

Caroline 16-03-2019

Bij BOL.com een seniorentelefoon voor mijn moeder besteld. Heel overzichtelijk, gelijk gevonden op de site. De telefoon werd razend snel geleverd, de volgende dag in huis, zodat ik mijn moeder weer dagelijks kan bellen!

Citroen24 15-03-2019

Goede, duidelijk site. Prima, betaalbaar productassortiment. Doen wat ze zeggen.

Thomas 15-03-2019

Bol.com is 1 van de betere webshops. Zelf heb ik al meerdere dingen bij bol.com aangekocht om goedkoper te zijn dan andere sites. Ook heb ik al altijd een gratis verzendig gehad dat zeer tof is. Bol.com is een echt aanrader om te gebruiken. Daarom dikke 9op10 want perfect kan je ook niet zijn.

Badedneo 15-03-2019

Zeer snelle levering van eigen producten. Productbeschrijvingen zijn niet altijd volledig. Bij retour product eenvoudig geld terug.

Cea-Jay 15-03-2019

De site + app is makkelijk te gebruiken. Alles is erg overzichtelijk. En de leveringen zijn ook snel!

Cor van de Ven 15-03-2019

Als ik iets wil kopen kijk ik steevast ook wat Bol.com te bieden heeft. Ik neem een beslissing op basis van betrouwbaarheid vn de winkel, recensies van klanten de prijs. Op basis hiervan komt Bol.com meestal als eerste uit de bus. Want levering en verdere service zijn prima. Erg belangrijk vind ik de betrouwbaarheid/reputatie van een winkel.

Fenna 14-03-2019

Veel producten te koop. Snelle verzending en duidelijke communicatie daarover. Fijne recenties.

Rardy Noordermeer 13-03-2019

Paar dingen via Bol.com besteld en altijd op tijd en goed verpakt. Prima website en duidelijk en je kunt er alles bestellen.

tevreden klant 13-03-2019

Bol.com is al jaren mijn favoriete web shop. Snelle levering, goede producten. Web site heel duidelijk.

Vera 12-03-2019

Ik vind het erg prettig om online bij bol.com aankopen te doen. Bol.com verkoopt b.v. producten die ik nodig heb die in een winkel niet (meer)worden verkocht. De producten worden altijd netjes bezorgd, ik kies als het kan voor een bol.com afhaal punt. Dan kan ik zelf bepalen wanneer ik het ophaal. Afrekenen doe ik meteen via IDEAL, dat gaat ook altijd goed.

KT 12-03-2019

Snel en netjes geleverd! Goede informatie, en ook met het leveren netjes van te voren een bericht...

Peter 12-03-2019

Alles goed tot heden. Tot het moment dat er een terugbetaling moet gebeuren. Geen geld terug gezien en maar naast de kwestie blijven antwoorden. Klant is voor BOL enkel koning wanneer het geld hun richting rolt. BOL nooit meer!
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2019

Hoi Peter,

Dit kan niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review?

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Miguel 12-03-2019

Super goeie service, snelle levering en product top kwaliteit. Ik heb het product gister besteld en er is helemaal niks mee, ook erg netjes en veilig geleverd.

Frits Van Kinderen 12-03-2019

Prima webshop koop er al jaren! Iets ruilen of terugsturen geen probleem,verder goede informatie, klantvriendelijk en levering keurig op tijd!

E Vleeschouwer 12-03-2019

Wat je besteld,wordt snel geleverd ,als je vragen hebt dan dan wordt je heel vriendelijk geholpen.en doen dan echt hun best om je te helpen.

Yoyo 12-03-2019

Het is voor mij een gewoonte geworden om bij bol.com te shoppen. De site is overzichtelijk en betrouwbaar. Als er iets mis gaat met het bestellen ligt dat, volgens mij, aan de koper doordat deze op een verkeerd toetsje drukt. Kortom een goede winkel.

Bol.fan 12-03-2019

Ik heb nu al meerdere keren iets gekocht en steeds is de afhandeling super. Je wordt constant op de hoogte gehouden waar je bestelling is en wanneer het zal aankomen, De kwaliteit van de producten is ook prima. Kortom, ik kan bol.com van harte aanbevelen want ook de prijs van de producten zijn gunstig. Petje af!

Sjaak 12-03-2019

Goede snelle site. Makkelijk de prijzen van diverse leveranciers te vergelijken. Producten worden duidelijk beschreven. Zeer groot aanbod.

Jo de klusser 12-03-2019

Ik vind bol.com geweldig,je kunt er heel veel online bestellen,prima service en snelle correcte levering,een hele goede service vind ik achteraf betalen,je kunt je bestelde goederen dan eerst controleren of ze naar je verwachtingen zijn,bol.com is in een woord de moeite waard

Iwert 12-03-2019

Bol.com is een zeer betrouwbare webwinkel met een hele goede dienstverlening. Bestel je iets, wordt het de volgende dag geleverd en als er iets mis is, is het zeer eenvoudig om contact op te nemen met de klantendienst.

Ben 12-03-2019

Ik vind dit een fijne winkel omdat ze een groot assortiment hebben en de prijzen zijn meestal niet te hoog. De klantenservice is ook uitstekend.

Charlotte 12-03-2019

Ik bestel regelmatig bij bol.com. Ze hebben een groot assortiment en er zit altijd wel wat bij als je iets nodig hebt. De klantenservice is ook erg goed en vriendelijk!

stella68 12-03-2019

Ik vind het super leuk om te bestellen bij bol.com
Je kan er van alles kopen , wordt snel geleverd en je kan het makkelijk retouren als iets niet is zoals je verwachte.
Voor mij zeker een aanrader!!!

Britney 12-03-2019

ik hou van bol.com pakketjes komen bijna altijd al de volgende dag binnen en zijn altijd van goede kwaliteit

Dandan 12-03-2019

Duidelijke site, snelle levering en bij vragen word ik altijd goed geholpen! Concurrerende en prima prijzen. bij retourneren geeft dit geen problemen en geen gedoe met geld terug...ook daar snelle service en actie. Betrouwbaar en snel! Dus wat wil je nog meer.

Jeffrey 12-03-2019

top zaak ben al jaren klant. Prima service snelle levering. Als je lid bent voor een klein bedrag per jaar is de levering gratis.absoluut Aanrader

Jules 12-03-2019

Altijd een vlotte afhandeling. Overzichtelijke website. Achteraf kunnen betalen is prettig.

annette 12-03-2019

Super snelle levering. Goede kwaliteit en kwantiteit spullen alles goed geregeld als je spullen terug stuurt

Luc M. 12-03-2019

Snelle en efficiënte afhandeling van de door mij geplaatste bestellingen. Bij eventuele klachten ( over de kwaliteit van een product ) volgt er een terugname zonder enige discussie !

Anne 12-03-2019

Ruim aanbod op de website van allerlei artikelen met een goede omschrijving. Snel te herstellen en snel in huis. Goede terug koppeling over status van je product. Door ruime keus op website soms moeilijk kiezen omdat apparatuur op elkaar lijkt en de verschillen niet echt duidelijk zijn.

Remco 12-03-2019

Bol is vaak gewoon goed, maar soms als leveringen niet via Bol zelf komen hebben wij mindere ervaringen met de termijn van de levering. Kan aan de gebruikte vervoerder liggen, maar als je zorgt dat je thuis bent op de aangegeven tijden en dan een email krijgen dat er niet is bezorgd omdat er niemand thuis was, is dat erg irritant. Vandaar de 7 en niet hoger.
Overigens naderhand wel altijd goed opgelost, maar jammer dat het niet in een keer goed kan gaan.

Pierre Getrouw 12-03-2019

Bol.com heft altijd wel het artikel waar naar je zoekt. Bovendien heb je het de volgende dag in huis. Indien niet geleverd geld terug!

Remi 12-03-2019

Goede service en een snelle levering. Prijzen zijn ook niet te hoog en het product wordt goed verpakt

Tolga Gunay 12-03-2019

Het was weer een mooie shopping ervaring voor mij! Super snel service! Bedankt!