bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 2169 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcellino 22-05-2019

Top winkel! Kijk eerst altijd even of Bol.com het product heeft, voordat ik het elders bestel. Vertrouwelijke en snelle service. Aanrader!

Ineke 22-05-2019

Zeer ruime keus, producten worden snel geleverd, wanneer de levering iets langer gaat duren wordt je daar snel en duidelijk van op de hoogte gebracht. Goede service en communicatie. Bestellingen zijn ook met zorg verpakt.

AR 22-05-2019

Heel snelle service en nog nooit problemen gehad. Heeft ook een heel uitgebreid aanbod.

Ria 22-05-2019

Bij Bol.com heb je een ruime keuze aan artikelen. Ze hebben ook vaak aanbiedingen. De artikelen worden meestal snel geleverd.

Kyran Kinnegen 21-05-2019

Uitstekende webshop, uitgebreide assortiment, goede klantenservice, verschillende betaal opties

Carla Bouwman 21-05-2019

Ik winkel graag bol.com omdat het een makkelijke site is met goede service en vriendelijk personeel.

Cor 21-05-2019

Bol.com verzorgt steeds een zeer snelle en correcte leveringen tegen een mooie prijs.

Viviane 21-05-2019

Bol.com is een super bedrijf!
Snelle en correcte levering en ook altijd netjes verpakt.
Ook als je een vraag hebt weten ze je altijd te helpen beter kan niet.

Monique D 21-05-2019

Bol.com is een winkel waar je heel veel kunt vinden. Ze hebben ook een snelle levering en moest er iets toch niet in orde zijn kan je direct met iemand een chat beginnen over het probleem. Indien je toch iets wilt terugsturen word het bedrag snel terug gestort. Zeker een aanrader.

GJR 21-05-2019

Over het algemeen is de service en kwaliteit van bol.com top!
De levering is naar behoren, en de kwaliteit van de producten is zoals verwacht.

Er is echter één minpuntje, en dat zijn de specificaties van elektronica. Deze zijn niet altijd kloppend, en bevatten soms niet alle specificaties. De specificaties kun je echter gewoon googelen.

Prima service en goede kwaliteit!

Liane S 21-05-2019

Alles wat ik zoek en vind bij Bol bestel ik het liefst daar, ze zijn snel met bezorgen, zelfs via een andere aanbieder.
Voor mijn verjaardag vraag ik daarom altijd tegoed bonnen van Bol, zodat ik zelf kan kiezen wat ik koop.
Ik ben een zeer tevreden klant van ze.

Jan 21-05-2019

Makkelijk, veel keus en meestal snelle leveringen.
Ook bij zoekopdrachten andere mogelijkheden van andere leveranciers ernaast is erg fijn.

Jeroen 21-05-2019

Fijne webshop met (vaak) snelle levering en marktconforme tarieven.
De shop blinkt uit in filtermogelijkheden en suggesties voor alternatieven.

M. van Duin 21-05-2019

De prijzen zijn marktconform en vaak zelfs er onder.
De levering is snel en goed te volgen, de mails met de aankondigingen zijn erg handig.

59DF 21-05-2019

Het is ook gewoon zo gemakkelijk, als je ergens op zoek bent, gewoon eerst maar eens op BOL.com kijken, je kunt daar zo wat van alles bestellen! Heel erg makkelijk! En vaak is het ook de volgende dag in huis! Ook als je savonds tegen 10 uur nog wat besteld, zo de volgende morgen in huis! Wie wil dat nou niet! Zelf van een nieuwe mobiel voor jezelf tot hondenbrokken voor je hond! Zo veel om op te noemen! Wat je ook maar net nodig bent! :)

Franky 21-05-2019

Product is in orde maar de levering was niet op het beloofde tijdstip waardoor ik voor niets ben thuisgebleven die dag dit is de 2de maal dat dit voorvalt.

Evy Renders 21-05-2019

Gebruiksvriendelijk site/app waar je eigenlijk alles op kan zoeken en kopen. Veel goede deals te vinden

Franco 21-05-2019

Prima levering, makkelijk bestellen veel keus, betalen gaat erg makkelijk, de levering is goed te volgen

Johan810418 21-05-2019

Bol komt altijd zijn belofte na en als dan toch een keer iets tegenvalt of niet helemaal goed is is het zo geregeld.
Retourneren is ook geen probleem bij bol ze nemen zonder vragen of gedoe zo alles terug.

Rob 21-05-2019

Bol.com heeft een betrouwbare naam en geeft een veilig gevoel bij een aankoop. Ook staan al je aankopen in je account en kun je makkelijk een factuur terugvinden.

Ook je waardebon werkt als een soort beltegoed, als je niet alles van je pasje hebt opgemaakt, dan kun je dat makkelijk weer een andere keer gebruiken

Liv 63? 21-05-2019

Tot nu toe altijd heel erg tevreden over levering, communicatie en producten

Roro 21-05-2019

Snelle levering. Ruim aanbod. Duidelijk inzicht in reviews. Prettig dat je ook internationale boeken kunt bestellen. Dat kan bij vele andere boekwinkels niet.

Jan 21-05-2019

Ik koop al jaren bij bol.com je heb je artikel meestal de andere dag al in huis de service is uitstekend en als het artikel vertraagd is dan laten ze dat ruim van te voren weten het is echt een top online winkel hoop er nog vele jaren te kunnen bestellen prima gedaan bol.com.

J.J.C. Wolfs 21-05-2019

Ik ben al jaren klant van Bol.com en dat zal voorlopig ook zo blijven. De verscheidenheid aan keus, de betaalbare prijzen en, als het nodig is, de nette afhandeling van zaken door de klantenservice zorgen hiervoor. De enkele keer dat ik de klantenservice moest bellen lag het niet aan Bol.com maar aan een externe partij die bepaalde artikelen aan Bol.com levert. De tijdige levering van bestelde artikelen mag ook wel vermeld worden.

Bas 21-05-2019

Bol heeft zo'n beetje alles wat je maar kan bedenken en je hebt het meestal de volgende dag in huis. Goede productomschrijvingen aangevuld met gebruikerservaringen zorgen voor een betrouwbare aankoop. Ik ben al meer dan 12 jaar en zeer tevreden klant.

Giovanni Lingier 21-05-2019

Het is een eerlijke shop met een zeer goede service . De webshop is zeer overzichtelijk met telkens de nodige uitleg en reviews erbij

Kim 21-05-2019

Ik maak altijd graag gebruik van Bol.com! Een webwinkel met enorm veel keuze! Verder leveren ze erg snel en hebben ze een goed en duidelijk mail contact over je bestelling.
Recent nog iets ter reparatie opgestuurd, dit kon helaas niet meer gerepareerd worden en het artikel was niet meer leverbaar! Binnen een paar dagen hadden we netjes het gehele geldbedrag terug gestort op onze rekening, dit zonder een lastig heen en weer contact.
Het enige nadeel is soms dat bepaalde artikelen toch net iets duurder zijn dan als je naar de winkel zou gaan.
Hier staat dan weer tegen over( vind ik dan) dat ik geen benzine,- en parkeerkosten maak en ik bespaar enorm veel tijd! Hierdoor krijgt Bol.com van mij een 10.

JolynvanVuuren 21-05-2019

Gewoon nooit gedoe. Site en app werken uitstekend. Komt beloftes na omtrent levering e.d. En is er een keer iets met een product dan is retourneren eenvoudig en je geld snel weer terug.

Lieske 21-05-2019

Ik ben al een aantal jaren klant bij Bol.com, wat is dit toch een geweldige winkel. Je krijgt er werkelijk alles, hoe gemakkelijk is dat. Als je het voor 22.00 bestelt , dan heb je het de volgende dag in huis. Je kunt het thuis laten bezorgen, of bij een ophaalpunt dat je zelf aangeeft. Je kunt zelfs gebruik maken om je pakketje te laten inpakken, als je bijvoorbeeld iemand iets cadeau wilt doen.
Mocht je toevallig iets willen retourneren, dan is dat ook geen enkel punt, allemaal heel erg makkelijk. Voor mij is Bol.com , dan ook DE webwinkel bij uitstek.

Lieske

Tom 21-05-2019

Bol.com is een leuke en overzichtelijke webshop,
naast de scherpe prijzen heb ik ondertussen ook verschillende jaren ervaring en élke bestelling werd keer op keer stipt, correct en in goede staat afgeleverd. Super!

Caroline Prijs 21-05-2019

Bol.com heeft een groot assortiment en de klantenservice is klantvriendelijk en behulpzaam. De klantenservice houdt ook de partners die via Bol.com verkopen nauwlettend in de gaten en communiceert en bemiddelt indien nodig. Bol.com vind ik een erg fijne winkel.

Liel 21-05-2019

Bol.com is een betrouwbare webshop. Ik bestel regelmatig iets en het is altijd wat ik er van verwacht. Meestal zijn het cadeautjes voor mijn kleinkinderen. Tevens zijn ze erg snel met leveren. De volgende dag heb je het in huis.

Piet van Riet 21-05-2019

Bol.com heeft altijd goede concurrerende prijzen.
Tevens een zeer uitgebreid assortiment.
Bestelling komt altijd op de afgesproken tijd.
Ook een bestelling van toeleverancier kan in een betaling worden voldaan.
In een woord. Prima

Jurre Vos 21-05-2019

Ik vind het een fijne winkel want als ik iets bestel dan heb ik het de volgende dag binnen.
Super fijnn

Astrid 21-05-2019

Ik vind alle artikelen van goede kwaliteit. Soms wel wat duurder. Maar je hoeft de deur niet uit. Terugsturen gaat altijd probleemloos. Het enige minpunt vind ik de bezorging. Maar dat ligt meer aan post.nl. Het is altijd maar afwachten of die leveren in de tijd dat ze zeggen dat ze leveren.

ahh 21-05-2019

Prima overzichtelijke site. Ruim aanbod voor goede prijzen. Gemakkelijk bestellen en snelle service.

Theo64 21-05-2019

Dit is een zeer betrouwbare webshop waar je "bijna"alles kunt krijgen voor een goede prijs en een zeer snelle levering

Gerard Lucassen 21-05-2019

betrouwbaar, leveringen altijd op het afgesproken tijdstip. De mogelijkheid tot after pay vind ik een extra zekerheid.

Anita een zeer tevreden klant 21-05-2019

Mooie overzichtelijke site
Veel keuze
Makkelijk te bestellen en te betalen
Zeer goede service
Ze denken met je mee als je ze belt een dikke vette 10

G. Rosenberg 21-05-2019

Bol.com is een fijne en betrouwbare webshop. Dankzij het grote en diverse aanbod is er voor ieder wat te vinden.

Chris Van Oost 21-05-2019

Een goede webshop met veel keuze. De prijzen vallen goed mee, en je kan soms ook wel eens een koopje doen. Enkel zou ik Bol.com aanbevelen om de beschrijving van de artikels wat beter te doen. Ze zijn niet altijd even duidelijk en juist. Maar overall is het een degelijke shop met een degelijke ondersteuning bij problemen en vragen.

JohanBal 21-05-2019

Snelle levering van het product. Correcte prijs en veilige betaling. Reeds verschillende producten aangekocht en telkenmale zeer tevreden over de webwinkel.

M Boevee 21-05-2019

Het is een hele leuke site en de bestellingen zijn altijd op de datum die wordt door gegeven

Piet 21-05-2019

Heel snelle en correcte levering en ook nog goedkoop en prima kwaliteit dit doet niemand Bol.com na.

Annet 21-05-2019

Sinds mijn eerste bestelling bij bol.com was ik zo tevreden over de duidelijke website, het gemak van bestellen en betalen, en de snelle levering, dat ik altijd eerst bij bol.com zoek naar te bestellen producten. Er is een groot aanbod in alle categorieën, en zo vindt je vrijwel altijd waar je naar op zoek bent. Zelfs mijn kinderen zeggen altijd; je bestelt zeker bij bol.com, want dan is mijn pakketje er zo lekker snel. Ook ben ik tevreden met de klantenservice die je vriendelijk en duidelijk te woord staan.

Barbabina 21-05-2019

Je hebt altijd genoeg keuze en vaak kortingen.Met het select lidmaatschap is het nog aantrekkelijker want je betaald geen verzendkosten.Bezorgen is altijd netjes en als er iets is wordt je altijd geïnformeerd.Genoeg redenen om voor bol.com te kiezen,toch?

Laffeber 21-05-2019

Site heel duidelijk.
Zijn nog in afwachting van de levering maar was duidelijk aangegeven dat het niet onmiddellijk geleverd kon worden.

VVDA 21-05-2019

Bol.com heeft een ruim assortiment te bieden, bovendien is het grootste deel van de bestellingen binnen een heel korte termijn geleverd. Eveneens de (terug)betaalmogelijkheden lopen zeer vlot. Enkel lof voor deze bestelsite!

Vanessa 21-05-2019

Altijd stipt geleverd (zoals beloofd), ruim aanbod en goede prijs-kwaliteit...wat wil je nog meer???

Tristan 21-05-2019

Top winkel. Alles wat je nodig hebt is altijd daar.altijd mooie prijzen en uitstekende kwaliteit.