Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.
Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.
Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Bedankt voor de review, Griet!😃
Beste Hugo,
Bedankt voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Thank you very much!😃
Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Gerard!
Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Hermie!
Bedankt voor je review, Kylizi!
Bedankt voor je review en je feedback, Avit!
Je kan 24/7 op ons rekenen, Sabby!
Heel fijn om te lezen, Bernadette! :)
Dank voor je review, Dorothy!
Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent!
Beste Piet,
Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Super bedankt!😃
Hartstikke bedankt voor je complimenten, Jan!
Bedankt voor je vertrouwen en aankopen!😃
Bedankt, Marlies!😃
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Olle! Onze klantenservice staat altijd voor je klaar!
Dank voor je review! :)
Je kan 24/7 op ons rekenen, Marjon!😃
Heel goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service!
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
Bedankt voor je aankopen! 😃
Heel fijn dat het alsnog is opgelost!
Je kan altijd op ons rekenen, Anoushka!
Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Dana!
Dank voor je compliment, Glenn!
Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Marcel!
En wij zijn blij met jou, Patricia!😃
Dank voor je review, Hans!
Bedankt voor je aankopen, Maaike!
Beste Peter,
Bedankt voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Berna,
Bedankt voor je review. Wij nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Hartstikke bedankt voor je complimenten, Joris!
Beste Workprof,
Bedankt voor je review. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Bedankt voor uw reactie Bol.com
Uw geboden tegemoetkoming is een waardering waard.
Helaas kan ik hier bij Kieskeurig.nl geen score aanpassen.
Reviewscore word dan uiteraard een 9 of 10.....
Beste Marian,
Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Sandra,
Bedankt voor je review. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Robbie,
Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Quirine!😃
Beste Erik,
Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste T. Kortekaas,
Bedankt voor je bericht. Erg spijtig dat kwestie zo verloopt. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Dat is dus al 4x per telefoon en 6x per e-mail en komt niks uit op 10 minuten geleden met zo standaard antwoord of ik 2 dagen nog meer geduld heb en zullen dan het geld terug storten( weer zo voorbeeld van slecht gevoelloos reageren.
Beste Georges,
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat je al zo lang zit te wachten. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste meneer Zeijlenmaker,
Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Bedankt voor je complimenten, Jack!
Beste Naomi,
Bedankt voor je bericht. Erg spijtig om te vernemen dat de bullet journal niet op tijd is geleverd. Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent. Fijn dat het telefoongesprek goed is verlopen en mijn collega je vriendelijk te woord heeft gestaan. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij dat graag. Je kan ons telefonisch bereiken op 030 310 4999. Ook kan je ons mailen naar; klantenservice@bol.com.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Anuta,
Bedankt voor je bericht. Gisteren heb je contact gehad met mijn collega en hebben wij de strips voor je vergoed.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Colinda87,
Bedankt voor je bericht. Wij nemen je klacht via Trustpilot in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Herkenbaar. Mij is hetzelfde overkomen met een tegoedbon die ik van Bol.com kreeg i.v.m. een bestelling die de mist in ging, die ik opnieuw moest bestellen, maar wel tegen hogere prijs. Bij de eerstvolgende bestelling zou dat verwerkt worden. Bij de volgende bestelling kon ik het tegoed niet gebruiken en beweerde Bol.com dat zij dat zelf automatisch zouden doen. Maar ik heb de bestelling die daarna volgde gewoon normaal betaald zonder het in mindering brengen van het tegoed (teveel betaald). Nu, na 6 maanden probeer ik alsnog te achterhalen waarom ik mijn teveel betaalde bedrag niet terugkrijg en wat schetst mij verbazing... klantenservice houdt bij hoog en bij laag vol dat het tegoed al is verzilverd. Geen van mijn facturen na dat incident laten dat zien, dus... tegoed 'teveel betaald': foetsie.