bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Charlotte 21-01-2021

Makkelijk te bestellen goede en snelle levering ik ben tevreden klantenservice ook goed bereikbaar! Zelfs op facebook!

Natia Oniani 21-01-2021

Zeer slechte service
Onduidelijke regels omtrent cadeau klaart. Niets is mogelijk als het fout gaat met bestelling. Zeer teleurgesteld

Lois 21-01-2021

Ik ben al heel lang klant; eerst voornamelijk voor CD's en DVD's en toen het assortiment groter werd ben ik er bijv. knutselartikelen, boeken en apparatuur gaan kopen. Nu ben ik ook lid van Select en dat is helemaal verwennerij: geen verzendkosten meer en zowel 's avonds bezorgen als ook weer gratis ophalen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle bezorging (buiten de corona-tijd om).

Griet 21-01-2021

Goede service, eerlijke prijs-kwaliteit, ruim aanbod, handig en gebruiksvriendelijk systeem.

Bedankt voor de review, Griet!😃

Hugo Nieland 20-01-2021

Gisteren 4 aanmaningen ontvangen. Verkeerde tenaamstelling en onjuistheden in het adres.
Direct bol.com gebeld, aan mijn vrouw gaven ze aan deze maar gewoon weg te gooien. Kon wel een deurwaarder komen, maar dan konden we het wel uitleggen.

Dezelfde avond heb ik zelf nog gebeld. Niets kan overal gaan deuren dicht ipv open. Ze zijn vooral opzoek naar een zondebok en niet een oplossing.

In totaal 3,5 uur aan mogen besteden, aan ongevraagde beschuldigingen. Verdedigen tegen iets waar je niets mee te maken heeft en wat ook nog eens klink klaar is.

Een tegemoetkoming van Bol.com, dat kan en mag je niet verwachten! BAH!!!! Ze durven wel aanmaningen bij iemand op de mat te gooien maar fouten toegeven of netjes oplossen is er niet bij.

Ik ben al jaren klant bij Bol.com maar hoe goed is dit bedrijf om een vertrouwensrelatie binnen 1 dag volledig te grabbel te gooien!

Ik nodig ze nog steeds van harte uit tot een redelijke afsluiting te komen ipv een eenzijdige afsluiting.

Beste Hugo,

Bedankt voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

nuno miguel campos caçote rodrigues 20-01-2021

Very good store, 5 stars ease of purchase and several payment options and very fast delivery.

Thank you very much!😃

Gerard 20-01-2021

Betrouwbaar en snel geleverd
Een enkel foutje wordt vriendelijk opgelost
Ik heb veen vertrouwen in Bol. com
Veel keus en voor een goede prijs
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Gerard!

Hermie 20-01-2021

Ik ben super tevreden over Bol.com. Ik heb nog nooit wat terug hoeven sturen. Ik bestel (vooral nu in deze tijd) mijn cadeautjes, mijn boeken, ook e-booken via Koboplus, via bolcom. Altijd direct geleverd, altijd keurig verpakt. Nog nooit een probleem gehad. Ook als het via derden gaat altijd tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Hermie!

Kylizi 20-01-2021

Ik haal heel veel van mijn spullen hier weg. Het assortiment is zeer groot, de levering is altijd super en snel, ook de klantenservice is altijd erg behulpzaam. Van sommige artikelen zijn de prijzen wat hoog maar over het algemeen is ook dit goed. Mocht een artikel al te laat geleverd worden dan ligt dit meestal niet aan Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Bedankt voor je review, Kylizi!

Avit 20-01-2021

Bol.com is een betrouwbare winkel met een groot assortiment aan producten waar ik graag een bestelling plaats. Verbeterpunten zijn de verwijzingen (soms op titel van product, bijvoorbeeld een cd, maar dat heeft geen zin aangezien je dan alles behalve de garantie hebt om in een vergelijkbare smaak/categorie terecht te komen: beter is hier de bestelgeschiedenis van anderen te gebruiken, dit natuurlijk anoniem!) en de verkopers die toegelaten worden met woekerprijzen (een bovengrens hier zou al te waarderen zijn), al ben je natuurlijk zelf verantwoordelijk om daar al dan niet op in te gaan!
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Avit!

Sabby 20-01-2021

Ik koop vrijwel alle producten bij Bol. Het assortiment is zeer groot, levering erg snel en de prijs is ook goed.
Klantenservice is top, je wordt erg snel geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Je kan 24/7 op ons rekenen, Sabby!

Bernadette 19-01-2021

Ik winkel graag op Bol.com, het assortiment is heel uitgebreid. Als ik iets aan wil schaffen zoek ik eerst op Bol.com. Ik hecht ook veel waarde aan de reviews van medekopers. De klantenservice is goed bereikbaar en de medewerkers vriendelijk en meedenkend. Kortom, hier spreekt een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Heel fijn om te lezen, Bernadette! :)

Dorothy 19-01-2021

Ben altijd aangenaam verrast met het assortiment ik kan werkelijk bijna alles vinden wat ik zoek. Bovendien is de kwaliteit prima en de snelheid van bezorgen is keurig
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Dank voor je review, Dorothy!

Bianca 19-01-2021

Bestel zeer regelmatig bij Bol..
Ben zeer tevreden...nooit gezeur...altijd op tijd en achteraf betalen is geen probleem.
Ik kijk altijd eerst op Bol als ik iets nodig heb of wil kopen...vaak ook nog goedkoper en aan huis bezorgt..toppie..
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent!

Piet Huisman 19-01-2021

Triest dat ik € 1.29 moet betalen voor een avondbezorging, wat door de brievenbus past. Wellicht had dit vooraf aangekondigd kunnen worden. Voor mij reden genoeg om niet meer bij Bol.com te bestellen.

Beste Piet,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Fam. Groen 19-01-2021

Het is zo mooi bedrijf . Heel veel in het assortiment . Je bestel het. En meestal heb je het de andere dag in huis . Wij hebben select dan bezorgen ze het nog gratis .. dus dat is toppie 👍

Super bedankt!😃

Jan 19-01-2021

Eigenlijk een winkel waar je je echt thuis voelt. Vlot navigeren tussen het productenaanbod daardoor wordt het makkelijk om keuzes te maken aan zeer interessante prijzen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het onvindbare wordt vindbaar in deze winkel. Bij eventuele problemen (zelden) is de klantenservice zeer attentvol, accuraat en informatief over de stand van zaken. Zeer goed contact tussen klant en de callcenter-medewerker. Voor mij een echte aanrader!.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Hartstikke bedankt voor je complimenten, Jan!

HC Hesselink 19-01-2021

Ik ben uiterst tevreden over bol.com
Artikelen zijn er op de afgesproken tijd, als iets geretourneerd wordt, wordt het keurige afgehandeld
Het vertrouwen is 100%
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen!😃

Marlies goudriaan 19-01-2021

Betrouwbare webshop. Snelle levering ondanks corona. Retourbeleid is uitstekend.

Bedankt, Marlies!😃

Olle 19-01-2021

Bol.com heeft groot assortiment aan spullen. Bestellen gaan makkelijk. Ze gaan gelijk aan de slag voor je. Komt er iets niet aan dan is klantenservice goed te bereiken. Klantvriendelijk. Ik koop regelmatig bij bol.com en ben erg tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Olle! Onze klantenservice staat altijd voor je klaar!

An1948 19-01-2021

Het is een makkelijk te vinden shop met een brede keuze aan artikelen. Snel besteld, goed verzorgd en 9 van de 10 keer op tijd bezorgd.

Dank voor je review! :)

Marjon 19-01-2021

Fijne online shop. Breed assortiment. En snel en gratis geleverd met Select. Blijf terugkomen.l

Je kan 24/7 op ons rekenen, Marjon!😃

Francis 19-01-2021

Zoals altijd een perfecte service en ook de leveringen zijn steeds op tijd geleverd
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Heel goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service!

Dylano 19-01-2021

Bol.com is de perfecte winkel om te bestellen. Ik woon in Tilburg en krijg al bepaalde producten de zelfde dag in huis, moet je voorstellen als je in amsterdam woont...
Verder is betalen heel gemakkelijk en achterafbetalen niet via een externe instantie.
Officiele reactie van Bol.com 20-01-2021

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

W.M.J. Gies 19-01-2021

De site van Bol.com is prima om cadeautjes te bestellen, zeker nu de winkels gesloten zijn wegens het corona virus. De bezorging van de pakketjes is ook prima geregeld. De producten zijn oké en dus maak ik er met verjaardagen en sinterklaas dankbaar gebruik van.

Bedankt voor je aankopen! 😃

RG 19-01-2021

Ze hebben veel producten voor een goede prijs. De chat voor hulp is ook erg handig. Ik heb soms problemen gehad met leveringen, maar dat werd uiteindelijk toch opgelost. Een goede webshop dus.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

Heel fijn dat het alsnog is opgelost!

Anoushka 19-01-2021

Makkelijk bestellen en daarnaast hele goede service. Wat ik persoonlijk heel fijn vind een after pay.
Als het nodig is makkelijk terug te sturen en snelle verwerking van het geretourneerde.
Mocht je toch nog wat extra informatie willen hebben of over een retour iemand willen spreken, zijn ze altijd behulpzaam en geven een goede uitleg en of een oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Anoushka!

Dana 19-01-2021

Bol.com heeft een goede service. Bestellingen zijn bijna altijd op tijd zelfs in Corona tijd. Ze doen nooit moeilijk met eventuele terugsturen. Daarnaast ruim assortiment.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Dana!

Glenn 19-01-2021

Beste online winkel die ik ken! Alles makkelijk en snel te vinden, altijd snelle levering en mocht het eens mislopen, dan word je altijd vriendelijk geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

Dank voor je compliment, Glenn!

Marcel 19-01-2021

Hele goede service. Bestellingen altijd op tijd. Doen nooit moeilijk met eventuele terugsturen. Telefonisch contact: altijd heel behulpzaam en komen met goede oplossingen.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Marcel!

Patricia v 19-01-2021

Zo blij met bol.com hele snelle leveringen en met select nooit meer verzendkosten, wat ik ook heel erg fijn vind dat ik 1x een product niet had ontvangen het gelijk weer verstuurd werd, ideaal blijf zeker vaste klant.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

En wij zijn blij met jou, Patricia!😃

Desaeger Erik 19-01-2021

Als handicap persoon vind ik het belangrijk het thuis te kunnen ontvangen , dit is niet altijd het geval bij Bpost

Hans 19-01-2021

Ruime keus. Goede prijs. Snelle levering. Goede service. Komt hun afspraken na.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

Dank voor je review, Hans!

Maaike 19-01-2021

Snelle levering, grote voorraad, goede service.
Bol heeft eigenlijk wel alles wat je zoekt om aan te schaffen.
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2021

Bedankt voor je aankopen, Maaike!

peter 14-01-2021

bol heeft een heel aantal artikelen uit handen gegeven aan (partners) als deze besluiten dat iets anders moet. ( andere levertijd ander product) of simpelweg niet de kwaliteit of zorg die je wenst voor je product. dan trekt bol.com zich daar vrij weinig van aan. zoek het uit met de partner is dan eigenlijk het antwoord.
Officiele reactie van Bol.com 14-01-2021

Beste Peter,

Bedankt voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Berna 14-01-2021

Onlangs 3 boeken besteld van Pascale Naessens die ik terug gestuurd heb. De retour werd ontvangen en bevestigd door bol.com. Na een aantal weken werd de betaling ineens terug open gezet. Na contact met hen beweren zij dat ik 3 anderen boeken zou terug gestuurd hebben! Daar is dus niks van aan. Ik ben hier heel correct in. Ook beweren ze dat ze die 3 (andere) boeken naar mij terug gestuurd hebben, niets van gehoord of gezien! Nu moet ik die boeken betalen ofwel terug sturen maar ze zijn weken geleden al geretourd! Ik wil dat dit recht gezet word en een herziening van de factuur!
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2021

Beste Berna,

Bedankt voor je review. Wij nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Joris 13-01-2021

Ik heb altijd wel goede ervaringen met bol.com en hun klantenservice.
Word altijd goed en netjes geholpen en waar het kan met een beetje humor, top!

Zelfs net op 1e kerstdag nog gewoon met ze kunnen chatten en ook dan keurig en snel geholpen.

Ook via wederverkopers nooit problemen gehad, maar kijk ook wel altijd ff naar de reviews over die bewuste verkoper. Is die cijfer onder een 8 score, dan koop ik er gewoon niet.

Moet wel zeggen dat ik voor het gemak van 10 euro per jaar er het select abonnement bij heb genomen, hierdoor ook gratis zelfde dag, zondag en avondleveringen plus op sommige producten nog een leuke extra korting. Hierdoor koop ik eigenlijk ook enkel nog op bol.com, die enkele keer dat een product wel iets duurder is dan bij een concurrent, tsjah dat heb ik driedubbel en dwars al eruit door de andere voordelen.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2021

Hartstikke bedankt voor je complimenten, Joris!

Workprof 11-01-2021

Vorige week een artikel besteld waar nog steeds word vermeld; voor 22 uur besteld, morgen in huis.
Na de bestelling kwam ook de mail met de mededeling; uiterlijk zaterdag in huis. Nu blijkt weer eens dat het dinsdag of woensdag word.
Ik heb zakelijk besteld en vind dit gewoon totale misleiding van de klant. Corona zal wel weer schuld zijn zou je denken,.....nee het zijn jullie domme beloftes die van geen meter nagekomen worden.
Het was dit keer ook geen externe verkoper!
Officiele reactie van Bol.com 14-01-2021

Beste Workprof,

Bedankt voor je review. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Workprof 15-01-2021

Bedankt voor uw reactie Bol.com
Uw geboden tegemoetkoming is een waardering waard.
Helaas kan ik hier bij Kieskeurig.nl geen score aanpassen.
Reviewscore word dan uiteraard een 9 of 10.....

Marian 09-01-2021

Ik heb speciaal een artikel besteld dat de volgende dag geleverd zou worden. We zijn nu een week verder en nog niets ontvangen. Als je bol.com belt of mailt sturen ze je door naar de derde partij. Ze reageren zelf niet. De derde partij geeft alleen maar aan dat het zsm geleverd wordt. Als t niet leverbaar is moet je t niet op de site vermelden. Want dan had ik ook voor een ander artikel kunnen gaan dat na 2 of 3 dagen leverbaar was.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2021

Beste Marian,

Sandra 09-01-2021

Ik besteld iets begin november. Het komt niet binnen, dus je belt waar het blijft, belt nogmaals omdat het nog niet binnen is. Ondertussen boeken ze alvast herinneringskosten op je account. Dan komt het eind december binnen maar boeken ze nogmaals herinneringskosten in rekening.
Wanneer je daar over belt wordt er gezegd dat ze die kosten eraf halen. Wat schetst mijn verbazing nu dreigen ze met een incassobureau, dus weer bellen........het antwoord, ja dat is een foutje maar we kunnen die kosten niet afboeken dus je moet ze betalen?!?!?!?!
Ter compensatie krijg je dan een tegoed bon voor het bedrag......ik wil geen tegoed bon. Ik wil geen kosten betalen voor een fout van BOL.com
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2021

Beste Sandra,

Bedankt voor je review. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Robbie 09-01-2021

wat gaat bol.com achteruit qua service zeg. zeker nu iedereen maar spullen op dit platform kan aanbieden die van ali expres of bij de action vandaan komen. de prijzen worden gigantisch opgevoerd. ook zijn de plaatjes misleidend omdat er dan een aantal bij staat maar de prijs per stuk is. ook zijn de prijzen misleidend omdat dit niet voor één artikel is maar vaak voor meerdere. soms kan je niet eens één product kopen maar gaat het alleen per 4, of per 6. nee bol.com is niet meer wat het geweest is, het is rommelig, onduidelijk en vooral misleidend. en als je dan eens wat hebt kun je vervolgens niet bij bol terecht maar bij de verkoper. wat een slechte service en mocht je hier wat willen kopen, doe altijd even checken op internet wat het echt kost.
Officiele reactie van Bol.com 09-01-2021

Beste Robbie,

Quirine 08-01-2021

Ben al jaren klant en ik vind Bol.com een topwinkel. Groot aanbod aan producten. Altijd professioneel en vooral nooit gedoe! Snelle en klantgerichte service: of je nu iets koopt, terug stuurt of geld terug krijgt, het verloopt snel en vlekkeloos.
Zelfs hun geautomatiseerde klantenservice werkt uitstekend. Dik tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 09-01-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Quirine!😃

Erik 08-01-2021

Vrijwel perfect, totdat er een product van slechte kwaliteit voor 600 euro is geleverd. De klantenservice van Bol.com reageert feitelijk niet en dan kun je alleen via brievenbuspost een klacht indienen. Tijdrovend en heel jammer voor het vertrouwen.
Officiele reactie van Bol.com 08-01-2021

Beste Erik,

Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

T kortekaas 07-01-2021

Zeer slechte service ( vooral de partner supreme mobile)
Volgens de track zou ik niet thuis zijn ( dit zou kunnen en begrijp dan ook nog dat de bezorger door de druk geen kaartje in de brievenbus achter laat) maar hoe er om wordt gegaan door bol.com en partner is schandalig
Bestelling geplaatst op 30-12-20 en op 7-01-21 nog steeds geen actie ( dit na 4x bellen en 6 e-mail verder)

Zelfs kreeg ik te horen dat het maar om een kleine bestelling gaat waarde 199€

Normaal gesproken zou ik niet snel een review achter laten maar dit was de druppel

Kijk uit bij bol.com en voornamelijk met partners.

Beste T. Kortekaas,

Bedankt voor je bericht. Erg spijtig dat kwestie zo verloopt. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Tkortekaas 07-01-2021

Dat is dus al 4x per telefoon en 6x per e-mail en komt niks uit op 10 minuten geleden met zo standaard antwoord of ik 2 dagen nog meer geduld heb en zullen dan het geld terug storten( weer zo voorbeeld van slecht gevoelloos reageren.

Georges 06-01-2021

Zolang je iets (wil) kopen is Bol.com echt top maar als er iets moet voor herstelling teruggestuurd worden loopt het helemaal fout en stuurt men je van het kastje naar de muur. De service norm is 15 dagen maar ik wacht nu al 28 dagen.

Beste Georges,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat je al zo lang zit te wachten. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op.

De heer Zeijlemaker 06-01-2021

Veel besteld met de feestdagen. Meerder bestellingen achtereen. Een groot bedrag.
Allemaal prima. Tot dat ik n product krijg dat incompleet is. Diverse keren erover gebeld.
Wordt van alles verteld. Tot dat er n mail komt van dat het door de drukte niet mogelijk is.
Of ik dat zelf wil gaan regelen met de toeleverancier. Belachelijk. Bol.com verkoopt aan de klant. En hoort er voor te zorgen dat het product compleet is of het op te lossen.

Beste meneer Zeijlenmaker,

Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Jack 05-01-2021

Goede en snelle bezorging. Makkelijke site met voor mij voldoende keuze mogelijkheden.
Ook de mogelijkheid om het bezorgmoment te kiezen is ideaal.
Officiele reactie van Bol.com 07-01-2021

Bedankt voor je complimenten, Jack!

Naomi 04-01-2021

Wanneer ik een bestelling doe verwacht ik dat de producten die op voorraad zijn en dezelfde dag geleverd worden bij elkaar in een pakketje worden verstuurd. Dit gebeurde tot mijn teleurstelling echter niet bij Bol.com.
De bestelling die ik heb gedaan bevatte glazen flessen en een bullet journal. Deze producten konden op dezelfde dag geleverd worden en werden beide geleverd vanuit Bol.com. Bij het bestellen heb ik vervolgens aangegeven dat ik de producten op dezelfde dag wilde ontvangen.
Op de aangegeven datum kreeg ik de glazen flessen binnen maar het bullet journal was nergens te bekennen. Toen viel mij op dat het bullet journal ook een eigen track & trace code had gekregen. Deze werd helaas niet geüpdate na de dag dat het geleverd had moeten zijn.
Vervolgens wacht ik nog een werkdag af, in de hoop dat ik het toch snel binnenkrijg via de briefpost Dit was helaas niet zo en daarop besloot ik contact op te nemen met de klantenservice via live chat. In de live chat vroeg ik om meer informatie over de status van het product. Ter informatie krijg ik te horen dat het bullet journal inderdaad met de briefpost was verzonden en dat ik geduldig moet wachten op mijn pakketje omdat er nou eenmaal vertraging is op de briefpost bij PostNL (+- een werkweek). Na aangegeven te hebben dat ik hier eigenlijk niet tevreden mee was, werd er gezegd dat er niks aan gedaan kon worden en werd het gesprek afgesloten terwijl ik nog een bericht aan het typen was.
Nu is het begrijpelijk dat er met leveringen vertragingen zijn door alle omstandigheden. Echter vind ik dat in deze situatie geen excuus aangezien ik zelf al op leverancier en aanleverdatum had gelet. Daarbij weet Bol.com dat de briefpost vertraagd is, maar past geen leverdata aan of stopt het niet bij het andere pakketje in de doos.
Hierna was ik aardig geërgerd en heb ik de klantenservice opgebeld waar ik gelukkig wel normaal ter woord werd gestaan. De vrouw aan de telefoon was erg vriendelijk en vertelde mij dat ze niet direct kon helpen maar dat ze mijn klacht zeker mee zou nemen in de eerstvolgende vergadering.
Na het telefoongesprek had ik gelukkig het gevoel dat ik serieus genomen was, maar de volgende keer ga ik eerst verder kijken voordat ik bij Bol.com terugkom.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2021

Beste Naomi,

Bedankt voor je bericht. Erg spijtig om te vernemen dat de bullet journal niet op tijd is geleverd. Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent. Fijn dat het telefoongesprek goed is verlopen en mijn collega je vriendelijk te woord heeft gestaan. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij dat graag. Je kan ons telefonisch bereiken op 030 310 4999. Ook kan je ons mailen naar; klantenservice@bol.com.

Anuta 04-01-2021

Een Denver hooverboard gekocht bij Bol.com . Denk je dat is betrouwbaar nog niet dus ! Krijg je deze via een partner gaan na 2 dagen de straks stuk wat een groot probleem blijkt te zijn bij dit artikel . Nee ze kunnen geen nieuwe straps leveren ga je op internet en kun je deze overal krijgen voor 9,95 maar Bol. Com list dit niet op dat moet jezelf doen bij een andere leverancier waar het board nog eens €19,00 goedkoper is en een veel betere service geven dit was een dikke 0 voor Bol.com .
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2021

Beste Anuta,

Bedankt voor je bericht. Gisteren heb je contact gehad met mijn collega en hebben wij de strips voor je vergoed.

Colinda87 02-01-2021

Tijdens het bestelproces een cadeaukaart t.w.v. 75 euro toegevoegd. Deze 75 euro werd ook in mindering gebracht. Na ontvangst van de bestelling wilde ik betalen en was de -75 euro ineens nergens meer te bekennen. Bol.com geeft aan: als de optie 'achteraf betalen' aan staat, dan kun je geen cadeaukaart inleveren. Nu word ik dus geacht 91 euro te betalen, omdat het bestelproces van bol.com een gebrek bevat. Van zo'n groot bedrijf verwacht je toch een gedegen webshop, die een foutmelding geeft omdat er een cadeaukaart wordt verwerkt en de optie 'achteraf betalen' aan staat. Tevens verwacht je een stukje klantenservice, maar ik heb inmiddels met 3 personen gesproken, die allemaal niet mee willen denken - laat staan werken - aan een oplossing of enige vorm van tegemoetkoming, als bv. een extra kortingspercentage voor de volgende bestelling.
Ik bestelde zowel privé als zakelijk bijna maandelijks bij bol.com, maar dit was de laatste keer. Ik koop mijn producten voortaan wel elders, bv. bij Coolblue, die doen met recht alles voor een glimlach.
Officiele reactie van Bol.com 04-01-2021

Beste Colinda87,

Bedankt voor je bericht. Wij nemen je klacht via Trustpilot in behandeling.

Danielle24 06-01-2021

Herkenbaar. Mij is hetzelfde overkomen met een tegoedbon die ik van Bol.com kreeg i.v.m. een bestelling die de mist in ging, die ik opnieuw moest bestellen, maar wel tegen hogere prijs. Bij de eerstvolgende bestelling zou dat verwerkt worden. Bij de volgende bestelling kon ik het tegoed niet gebruiken en beweerde Bol.com dat zij dat zelf automatisch zouden doen. Maar ik heb de bestelling die daarna volgde gewoon normaal betaald zonder het in mindering brengen van het tegoed (teveel betaald). Nu, na 6 maanden probeer ik alsnog te achterhalen waarom ik mijn teveel betaalde bedrag niet terugkrijg en wat schetst mij verbazing... klantenservice houdt bij hoog en bij laag vol dat het tegoed al is verzilverd. Geen van mijn facturen na dat incident laten dat zien, dus... tegoed 'teveel betaald': foetsie.