bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1088 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Saskia 20-11-2017 Via de website gekocht

Snel en handig!

Bol.com app zeer handig in gebruik! Bestellen en makkelijk op te halen bij een aflever punt wanneer jou het uit komt. Of bij jezelf thuis natuurlijk 😊

Masschelein Hugo 19-11-2017 Via de website gekocht

Altijd korrekt met de levering

Omdat het snel geleverd word. Veel keuze soms is het goedkoper dan in de winkel. Als ge afwezig bent bij levering word het ergens anders gelegd en zit er een kaartje in de bus waar het pakje ligt.

Peter 18-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Na twee weken proberen mijn nieuwe tv goed ingesteld te krijgen, uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat de tv niet voldeed. Maar eens nakijken of ik 'm nog kon retourneren en jawel binnen 30 dagen kan dat bij Bol. goede service!

Peters 17-11-2017 Via de website gekocht

Super goede webshop!! Zeer snelle bezorging!!

Ik vind deze webwinkel zo goed en fijn, omdat alle producten makkelijk te vinden zijn, dat het bijna alle mogelijke producten heeft en dat de bezorging super snel is!

LB 17-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering en goede berichtgeving over de zending. Deugdelijk verpakt. Goed produkt en goede prijs.

Gerard Nieling 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Ik koop al mijn producten bij bol.com. Ik vind het een fijne webwinkel. Ik vergelijk wel eerst de prijs, maar meestal kom ik bij Bol.com uit.

Carine Maes 16-11-2017 Via de website gekocht

Goed service

Gemakkelijk winkelen. Je moet niet gaan zoeken in de stad waar je het product moet zoeken. De levering is stipt.

inge Verbeke 15-11-2017 Via de website gekocht

persoonlijke service!

persoonlijk contact als er iets niet goed verloopt, ze doen echt hun best dit op te lossen, wat bij mij gelukt is. Zeer tevreden van de persoonlijke service, belangrijk bij e-commerce!

hendrik 14-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service en dezelfe dag in huis

je vind alles op deze site en stuk goedkoper dan andere sites en ze zijn correct en snel je kunt van ze op aan betaling is ook zeer makkelijk

Jessica 14-11-2017 Via de website gekocht

Veelzijdig aanbod

Makkelijk en snel te verkrijgen met een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Verder is alles wat je nodig hebt van verschillende merken te verkrijgen.

Kevin 14-11-2017 Via de website gekocht

snelle en goede service

alles wat hier in het gezin word besteld ,word snel en keurig afgeleverd ,gemakkelijk met betalen en vriendelijke mensen die je pakket afleveren

Gerard 14-11-2017 Via de website gekocht

Nadagen gebeld, ontbrekende artikel niet geleverd

Leverancier verzuimd om niet geleverde artikel na te leveren. Ook na heehaaldelijk bellen met Bol.com geen oplossing voor dot probleem
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2017

Beste Gerard,

Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Joop v.D. 14-11-2017 Via de website gekocht

Service is super

Reeds diverse malen gebruik gemaakt van Bol.com. Mijn ervaring is steeds weer: super.!! Ook de laatste bestelling keurig op tijd besteld en geheel volgens wens. Bol.com Ga zo door !!!!!!!

Sabrina Lo Bianco 14-11-2017 Via de website gekocht

Bol.com Het Best

Hallo, ik ben niet perfect tweetaligen maar Bol.com is heel leuk voor zo veel artikelen voor minder prijzen. De dienst van Bol.com is echt waar en met veel veiligheid

Wim 14-11-2017 Via de website gekocht

Vanuit BOL goede service!! Enkel b-post wat minder.

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Goed overzicht van je bestellingen en betalingen! Top site! Enkel de service van b-post was minder. Normaal zou het pakketje geleverd worden de dag erna maar heb 6 dagen moet wachten! Maar eenmaal aangekomen is dat weer vergeten!

RONNY JANSEN 14-11-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

groot assortiment en redelijke prijs het geleverde product voldeed aan mijn wensen de volgende keer zal ik beslist weer van uw webwinkel gebruik maken

Joeri Gorter 14-11-2017 Via de website gekocht

Dit had ik niet verwacht

Ik dacht bij bol .com bij een goed adres te zijn ik heb een adapter voor mijn i pad gekocht het is een nepper bij de eerste keer viel de stekker al uitelkaar rommel dus hier ben ik niet van gediend valt mij tegen van bol.com

Officiele reactie van Bol.com 14-11-2017

Beste Joeri,

Dit is absoluut niet de service die u van bol.com kunt verwachten. Graag kom ik met je in contact om tot een oplossing te komen. Helaas kan ik je klantgegevens zo niet vinden. Kun je een bericht sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

k.n.bakker 14-11-2017 Via de website gekocht

super tevreden wat ze zeggen komen ze na,en betrouwbaar

werkelijk alle keus,helder,alle uitleg daarbij,je kan niet fout gaan .Prijs is altijd scherp ten opzichte van de concurrentie.

Stefano Feckler 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Ik vind het heel betrouwbaar, had mijn product de volgende dag al in huis, ik zou hier zo weer een aankoop doen!

Stephane Lombaerts 14-11-2017 Via de website gekocht

Blij met service , minder met de levering

De manier van shoppen, prijs en afwerking is top. Maar bij de levering is iets mis gelopen maar dit was de fout van het leveringsbedrijf. Hierdoor heb ik mijn bestelling moeten vernieuwen, gelukkig zonder bij te betalen. Waarvoor dank.

Duijf 12-11-2017 Via de website gekocht

Waardeloze klantenservice

Leveren een product niet en leggen vervolgens dat bij de klant neer. De klantenservice noemt het een miscommunicatie maar doet vervolgens niets om tot een oplossing te komen en neemt je gewoon niet serieus!

hans 12-11-2017

Ik sluit mij hierbij aan. Elke mail met de klantenservice van bol.com wordt door een ander persoon ondertekend. Het callcenter is enkel en alleen ingericht op het afwimpelen van klachten en doet geen enkele moeite om tot een oplossing te komen

Officiele reactie van Bol.com 13-11-2017

Beste Duijf & Hans,

Vervelend om te lezen dat u niet de service heeft mogen ervaren die u kunt verwachten van bol.com. Uiteraard willen wij met elke klant mee denken voor een passende oplossing. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen en kijken we samen naar een gepaste oplossing.

Claesen Alain 12-11-2017 Via de website gekocht

De levering was prima in orde. Gemakkelijk om te bestellen, keuze genoeg en je kan je bestelling makkelijk volgen.

Bas 11-11-2017 Via de website gekocht

De allerbeste onlinewinkel

Bol.com is mijn favoriete onlinewinkel. Er zijn belachelijk veel verschillende producten en de bezorging is vaak erg snel.
De klantenservice is ook de beste die ik ooit heb meegemaakt, vriendelijk personeel dat erg resultaatgericht is. Je komt er altijd snel tot een goede oplossing.
Al om al, een topbedrijf.

Corrie 11-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service altijd op tijd bezorgt

Ben heel goed tevreden over bol com alles wordt netjes en op tijd geleverd, ook is het prettige dat als ze het niet hebben om zelf te leveren ze al gelijk een alternatief hebben zodat je toch gelijk heel je bestelling kunt bestellen en kan betalen via bol c om en dan netjes thuis bezorgt krijg

wardwy 10-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige en correcte service!

Ik kocht voor de verjaardag van mijn petekindje een wekkerradio. Ik was al wat te laat maar gelukkig deed ik deze aankoop via bol.com, want ik had mijn wekker al een dat erna!!! Gelukkig, want door bol.com was ik toch nog op tijd voor een cadeautje voor mijn petekindje! BEDANKT BOL.COM jullie hebben een prachtige en correcte service. Ik beveel deze winkel zeker aan iedereen.

Ingeborg 10-11-2017 Via de website gekocht

Favoriete webwinkel!

Bol komt altijd zijn afspraken na; snelle levering en goede service mocht er iets niet in orde zijn. Heel fijn dat ze inmiddels met meerdere partijen samenwerken zodat het aanbod groter is!

Amalia 10-11-2017 Via de website gekocht

Screenprotector service

Ik had een screenprotector voor mijn gsm gekocht waarbij je buur niet kan meegluren.
Ik heb screenprotectors ontvangen maar niet de juiste en had dit jammer genoeg te laat door.
Gelieve de volgende keer goed te kijken wat jullie opsturen.
Het kost geld die dan anders op een andere manier had kunnen besteed worden
Anders wel tevreden

irreflexivity 09-11-2017 Via de website gekocht

Slechte levering. Slechte service.

Bol.com werkt met PostNL als verzender, maar PostNL gooit er steeds meer met de pet naar. Of wellicht groeit een en ander ze boven het hoofd. In ieder geval krijg ik niet wat ik heb besteld. Als ik vervolgens bij bol.com klaag dat ik mijn bestelling nu al voor de tweede dag om onduidelijke redenen niet heb gehad, wordt ik vakkundig afgescheept.

Ik heb een laptop besteld en die zou gisteren komen. PostNL kon geen tijd geven, wat natuurlijk erg onhandig is, maar goed. Om 17:50 (!) kreeg ik de mededeling dat ze me gemist zouden hebben. Ik was op dat moment thuis, er is niet aangebeld, er lag geen briefje in de bus. Ik heb toen het verzendadres via track & trace naar een naburig postkantoor gezet, zodat ik de volgende dag niet thuis hoef te blijven. Vanmorgen was dat weer teruggezet naar mijn adres... Vanmiddag de mededeling op de t&t pagina dat ze me niet thuis getroffen zouden hebben en dat ze de laptop nu morgen gaan leveren. Dat schiet dus niet op, maar weer geen briefje in de bus, dus ik vind dat raar.

Geprobeerd over de slechte levering met bol.com te communiceren. Via de bol.com site naar facebook messenger. Eerst wordt ik vriendelijk geholpen en weet men ook mijn naam, maar niet mijn bestelnummer. Dat geef ik op, maar dan volgt plots het bericht dat ik anoniem zou zijn (raar dat ze m'n naam dan weten) en dat ik niet geholpen kan worden tenzij ik m'n facebook-instellingen verander of op andere manier contact maak. "We raden je aan om de privacy-instellingen op Facebook aan te passen of om contact met ons op te nemen via een ander kanaal. We zijn te bereiken per e-mail, chat of telefonisch." Facebook-instellingen veranderen? Ja, gekke Lotje. Dan maar email, maar op de bol.com site staat natuurlijk geen emailadres, dus ik vraag mij te mailen. Dat is teveel gevraagd. Maar waarom?

Beste irreflexivity,

Fijne dag & groet,

Beste irreflexivity,

Fijne dag & groet,

Kevin Schripsema 09-11-2017 Via de website gekocht

SUPER WEBSITE

Prima website. Erg duidelijk en overzichtelijk. Ik ga zeker vaker bij bol.com iets bestellen. Ben erg tevreden!

Kevin Schripsema 09-11-2017 Via de website gekocht

SNELLE LEVERING

Ik bestel wel eens vaker bij bol.com en steeds maar weer is de service en de levering perfect. Super (web)winkel

Jonas de vrieze 09-11-2017 Via de website gekocht

Perfect

Heel leuke en eerlijke winkel,
Het klopt wat ze zeggen. Bestel voor 23u bvb morgen in huis.
Geweldif serviCe!
Mss nog een kleine tip,
Een mailtje sturen of een automatish sms als jet pakketje over 30 min bij jouw is.
Mss iets voor in de toekomst!
Anders top!

Jeanine 08-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Was terug dik in orde bestelling geplaatst s'anderdaags geleverd zoals ik het wou niks dan lof voor bol.com

Jaap 08-11-2017 Via de website gekocht

Niet voor verrassingen.

Koop als verrassing een cadeautje voor een huisgenoot en ontvang dan een e-mail dat het er aan komt. Weg verrassing )&^%
Verder een prima overzichtelijke site en een snelle afhandeling en bezorging.

Beste Jaap,

Bedankt voor je feedback. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.

ellie 08-11-2017 Via de website gekocht

goede services en snelle levering

goede overzichtelijke site en snelle levering en goede services fijne site van bol.com je kunt snel het product vinden een echte aanrader

TheoSr 07-11-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldig

Goede, eerlijke informatie. Het blijkt steeds weer dat je op deze informatie kunt vertrouwen. Op vragen krijg je snel en goed antwoord. Wat kun je nog meer willen?

Bas 07-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Een makkelijke site om te bestellen, het wordt snel geleverd en dit alles aan een scherpe prijs. Ik ben heel tevereden.

Jantje 07-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel die Bol.com

De shop is prima zal het iedereen aanraden
De aankoop was de goedkoopste van allemaal
De levering was perfect en op tijd

Charles 07-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en aangenaam!

Website is zeer gemakkelijk te gebruiken. Ik kies zeer vaak voor de optie ''achteraf betalen'' en dit maakt alles zo eenvoudig (nooit direct kaartlezer nodig, bankkaart enzv). Dit is echt een plus.
Nog nooit problemen gehad!

Peter 07-11-2017 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd !

Conform de verwachting waargemaakt en geleverd. Bestelling bij anderen niet leverbaar maar wel voorradig bij Bol.

Benjamin 07-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel

Snelle levering, goede producten voor een scherpe prijs. Ook een breed aanbod. Helaas zijn niet alle producten altijd op voorraad.

HenkvHooff 07-11-2017 Via de website gekocht

Super makkelijk en super snel

Handig en overzichtelijk gerubriceerd aanbod, eenvoudig te kiezen, gemakkelijk besteld en prompt geleverd.

Lucia 07-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Ik bestel vaker bij bol.com omdat ik deze winkel erg fijn vind. Ze zijn heel overzichtelijk en duidelijk en daarom een van de plaatsen waar ik voor bijna alles eerst kijk!

rudi 07-11-2017 Via de website gekocht

alles verliep correct ;

ik vond onmiddellijk wat ik nodig had en het pakje werd mijn in perfecte staat thuis afgeleverd op de plaats die ik had aangewezen . ok .

Sabine 07-11-2017 Via de website gekocht

Super Winkel!

Bol.com is accuraat in leveringstijden en supersnel! Vragen worden altijd snel beantwoord. Ook met retourneren heb ik nog nooit problemen gehad.

Bram 07-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snelle levering, handig achteraf betalen!

Een heel uitgebreide shop bol.com!
Handig om bij externe partijen te kunnen kopen maar toch de vertrouwde garanties van bol.com achter de hand hebben.
Product erg snel binnen en goed geïnformeerd.

Sofia 07-11-2017 Via de website gekocht

Al altijd goed bediend!

Tot nu toe ben ik al altijd goed bediend geweest bij bol.com. Ruim aanbod, vlotte levering en retour, betalen na aankoop en nog geen klagen over de klantendienst. Als ik iets nodig heb, maar geen tijd om alles in verschillende winkels te gaan zoeken, zal ik snel even kijken op bol.com. Enige opmerking: bij externe verkopers en met name hun afleveraars, durft de levering regelmatig een stuk minder vlot te verlopen, wat wel al meerdere keren voor frustraties heeft gezorgd.

Daphne 07-11-2017 Via de website gekocht

Prettig winkelen!

Uitgebreide assortiment, super snelle levering en perfect werkende website. Ik bestel regelmatig! De deur niet meer uit.

Kir Meijs 07-11-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Tijdigheid, manier van levering zijn perfect, d.w.z. vriendelijke deskundige mensen die de koelkast netjes afleveren en plaatsen.

Sander 07-11-2017 Via de website gekocht

lekker veel keuze en snelle levering!

Bol.com is een prettige webshop, lekker veel keuze en vooral een snelle levering. Daarnaast is de klantenservice erg behulpzaam en vriendelijk!

Warnand 07-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Ik ben super blij met bol.com ze hebben alles voor een goede prijs snelle levering en goede kwaliteit