bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1179 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.3

benny 26-04-2018 Via de website gekocht

teleurstelling

Beetje doorzichtig hoe negative comments op de achtergrond verdeven worden door een reeks positieve comments die opvallend kort op elkaar volgen even uw review kopieren,verwijderen en opnieuw plaatsen en staat dan terug bovenaan

teleurstellende klantenservice,na meerdere aankopen gedaan te hebben wou ik een mixer bestellen van 29.99€ en later betalen maar werd me geweigerd ondanks er nooit betalingsproblemen geweest zijn.een pure vernedering! er zijn gelukkig meerdere bedrijven als bol.com en waarschijnlijk met een veel betere klantenservice en meer vertrouwen in hun loyale klanten.mvg van een trouwe maar ontgoochelde klant die hier nooit meer zal bestellen en vrienden,kennissen en familie ook zal aanbevelen om hier nooit te bestellen

UPDATE:
vandaag gecontacteerd geweest wat positief was met de mededeling dat een medewerker me een gelijkaardig product ging uitzoeken wat ik wel later zou mogen betalen.dit was om 13u30,de rest van de dag niks meer gehoord. vanaf ik de bevestiging krijg dat ik een gelijkaardig product mag verwachten zal ik mijn negatieve comment met veel plezier verwijderen maar tot dan mag iedereen dit lezen.hopelijk morgen positief nieuws

UPDATE 2:
zo goed als een dag later blijkt de medewerker er nog steeds niet in geslaagd te zijn een gelijkaardig product te vinden?
het ziet er nog steeds niet naar uit dat ik als klant die reeds voor honderden euro's aankopen bij jullie gedaan heeft een mixer van 29.99€ kan bestellen en later betalen.het gebrek aan vertrouwen ten aanzien van de trouwe klanten komt nogal respectloos over.kan begrijpen dat jullie dit zouden weigeren aan nieuwe klanten of wanbetalers maar trouwe klanten zonder ooit betalingsproblemen?

UPDATE 3:
dag loopt teneinde,de medewerker blijkt er op 1.5 dag echt niet in te slagen een gelijkaardig product te vinden op de eigen site?

Femmie 26-04-2018 Via de website gekocht

Altijd optijd. Geen gezeur.

Als wij iets bestellen. Krijg je ook waar voor je geld. En het is gemakkelijk. Vandaag besteld. Morgen in huis.

Nick 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede winkel

Goede winkel met enorm veel aanbieding, goede levertijd en een goede klantenservice. Al veel besteld bij deze winkel en zeker van plan meer te bestellen.

2018 25-04-2018 Via de website gekocht

Echt goede service

Zeer uitgebreide shop, een goede prijssetting en zeer goede levering. Product is goed omschreven en de reviews zijn nuttig. Prijs is concurrentieel.

Jimmy 25-04-2018 Via de website gekocht

Goede service tot er iets hersteld moet worden. Home cinema was niet goed hersteld waardoor ik deze een 2e keer heb opgestuurd. Dit was blijkbaar niet naar de zin van de reparateur, die heeft dan maar bewust schade aan mijn home cinema gebracht. Na de schade heeft hij foto's genomen en bij de eerdere datum gezet (waar er al 2 foto's gezet waren van hoe deze oorspronkelijk was toegekomen zonder schade). Iets dat iedereen kan zien maar waar Bol niet wil op ingaan.

Officiele reactie van Bol.com 26-04-2018

Beste Jimmy,

Graag zou ik even meekijken wat er gebeurd is. Kunt u misschien reageren op mijn bericht op Trustpilot? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Duitse dog 25-04-2018 Via de website gekocht

Heb voor bol.com gekozen omdat ze een heel uitgebreid assortiment hebben, en alles heel snel geleverd wordt. En omdat je eventueel ook met airmiles kan betalen.

Lana 25-04-2018 Via de website gekocht

Bol is top

Overzichtelijke site en ook heel makkelijke app. De app gebruik ik het meest en is niet onduidelijk wanneer je wilt afrekenen.

Robert 25-04-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment en stipte levering

Bol.COM biedt een breed assortiment en daarbij een grote keuze binnen dat assortiment. De vele reviews helpen een goede keuze te maken. Het bestelde artikel wordt stipt geleverd.

Kaja 25-04-2018 Via de website gekocht

Goed! Snelle verzending (meestal)

Snelle verzending, prima assortiment. Ondanks dat prima assortiment toch niet altijd te vinden wat ik precies wil hebben. Klantenservice is erg lastig te bereiken via de mail!

Henk 24-04-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Makkelijk bestellen en bij problemen ook gemakkelijk retourneren. Je kunt je hele bestel geschiedenis ten allen tijde terug zien.

Joy 24-04-2018 Via de website gekocht

Werkt altijd prima!

Bij de boeken denk ik als eerste aan Bol.com, nog nooit teleurgesteld geweest over het assortiment! Fijn ook dat het geleverd kan worden bij mijn Albert Heijn om de hoek.

Anastaciafan 24-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel !

Altijd goede service,snelle levering.Ze hebben werkelijk alles! Bestellen is makkelijk. Leuke mailtjes met je verjaardag en als je al bepaald aantal jaar klant bent.

Sjoerd 24-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Altijd optijd in huis voor de goede prijs.groot aanbod en duidelijke webshop ik bestel heel veel spullen en ik ben en blijf een trouwe klant

pat 24-04-2018 Via de website gekocht

vandaag bestellen volgende week misschien geleverd !!!

maandag start ,betalingsproblemen...schuiven verantwoordelijkheid af op de bank....4 uur wachten na je kan betalen (worldpay problem) weinig hulp en geen aanwijzingen
volgende dag 2 dingen geleverd ...1 ontbreekt....even wachten navraag doen .....na drie dagen word vrijdag of zaterdag geleverd ..thuisblijven niemand te zien.....zaterdag verschijnt ..geleverd...stuur email geen antwoord...maandag bellen het is de verkoper zijn fout.... verantwoordelijkheid is een probleem bij bol.com,leugens bij de vleet en een zeer onvriendelijke dame die alles normaal vind de leverancier is in fout .... mis !!!!!

Officiele reactie van Bol.com 25-04-2018

Beste Pat,

Wat een vervelende situatie. Mijn excuses voor het ongemak. Helaas kan ik geen klantgegevens van je vinden.

Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Imro

Nico 24-04-2018 Via de website gekocht

Voel me belazerd!

Twee tuinbankhoezen besteld bij Bol.com. Wat blijkt, die worden door een derde partij, direct, aan mij geleverd. Alles loopt zeer voorspoedig en zeer tevreden met de levering. Máár, direct bij deze leverancier besteld is véél goedkoper. Bol.com maakt reclame met "laagste prijsgarantie"! Niet dus! Even gebeld en krijg de opmerking: Dan had je maar beter op internet moeten zoeken!!! Een jarenlange héél goede klant raak je zó wel kwijt!!!

Officiele reactie van Bol.com 25-04-2018

Beste Nico,

Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Graag wil ik kijken wat er hier precies aan de hand is.

Helaas kan ik geen klantgegevens van je vinden. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Imro

CM 24-04-2018 Via de website gekocht

goede service

super snelle levering van Bol.com
we hebben hier een babyfoon besteld van Luvion
zeker een aanrader om dit via bol.com te bestellen

Peter Pdf 24-04-2018 Via de website gekocht

JBL Speaker

Prima levering van het product. bestelproces is gemakkelijk. gewoon een zekerheidje wanneer je besteld bij bol. Echter moet je er wel op letten dat je bij bol.com besteld. soms bestel je via bol bij een andere partij. deze is vaak zelf verantwoordelijk voor de verzending.

Marjan 24-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop..betrouwbaar en een prettige helpdesk

Ik bestel vaak bij Bol.com omdat ze een ruim assortiment hebben, zeer scherp in de prijs en met leuke aanbiedingen.. als je een vraag hebt dan wordt je prettig geholpen door vriendelijke mensen bij de helpdesk..

F. van Dam 24-04-2018 Via de website gekocht

Prima producten, snelle levering,prima prijs,makkelijk on line te bestellen en kiezen voor besteldatum en tijd

Hein bol 24-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Gewoon prettig winkelen en problemen worden goed opgelost en zeer goede after sales top!!! Zou zeer aanbevelen bol .com lossen op waar andere stoppen gaat hun door juist

w.v.Dooren 24-04-2018 Via de website gekocht

Een adres waar van je alles kunt kopen

alles wat je bij Bol besteld word keurig op tijd afgeleverd en de betaling kun zelf regelen
de aflevering is altijd op tijd en je kunt het op een makkelijke manier terug sturen .ook de afhaal adressen is een uitkomts je hoeft niet extra thuis te blijven,
Prima adres om te kopen je vind daar wat je zoekt

Lucas 24-04-2018 Via de website gekocht

Veel aanbod, snelle levering.

Al tientallen keren besteld bij Bol.com en nog nooit problemen gehad. Gratis verzending en snelle levering, top!

Harrie 24-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Kwaliteit / prijsverhouding is goed

Groot assortiment, goede kwaliteit en snelle levering. Ook besteden ze veel aandacht aan verzending en ontvangst. Nazorg is super.

Daniel 24-04-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Ik heb nog nooit een probleem gehad met de bol.com, ze leveren altijd zo snel als aangegeven, ook als je iets tweedehands koopt. En ze reageren altijd op vragen die je hebt bij een product. Een prima site dus voor als je iets wilt bestellen via internet.

Hannie 24-04-2018 Via de website gekocht

grote keuze, prima service

Er is een grote keuze met duidelijke omschrijving. De levering is altijd goed en op de afgesproken datum.

Kx 24-04-2018 Via de website gekocht

Doet wat het beloofd!

Onlangs een artikel aangekocht, via bol.com bij een derde partij.
Netjes op de hoogte gesteld over het feit dat het artikel niet leverbaar was en een suggestie gekregen voor een alternatief.

Happy 23-04-2018 Via de website gekocht

Happy

Altijd de volgende dag geleverd. Niet goed, altijd direct geld terug. Een heel groot assortiment.
Nog nooit problemen gehad.

Martijn 20-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

Zeer gebruiks- vriendelijk, overzichtelijk, zeer uitgebreid assortiment en zeer snelle en correcte levering

Bas 20-04-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Duidelijke shop overzichtelijk en een goeie omschrijving van de producten snelle levering
Retourneren loopt ook soepel

Rob 19-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ongeveer een half jaar geleden heeft onze zoon een computerscherm gekocht bij Bol.com.
Extreem groot scherm, op een gegeven moment doet het scherm niet meer.
Netjes in de orginele doos met de bijbehorende voedingskabel opgestuurd. ( hoe wil je anders het defect controleren).
Na vier weken komt het “ gerepareerde scherm” terug.
Wat schets de verbazing; zonder voedingskabel.
Het betreft een speciale voedingskabel die alleen voor dit scherm bestemd is.

En dan begint de nachtmerry voor onze zoon.
Gebeld, gemaild, weer gebeld, weer gemaild.
Dit gaat inmiddels z’n zes weken door.
Allemaal zogenaamd betrokken medewerkers die bij de reparateur gaan informeren.
Nooit echt nooit met een reactie, iedere keer hebben we zelf moeten informeren naar de stand van zaken.
WAARDELOOS.

Uiteindelijk hebben we vandaag na ruim 10 weken zonder scherm maar voor €85,00 zelf een nieuwe voedingskabel gekocht.

Nu maar hopen dat het scherm weer werkt want dat hebben we nog steeds niet kunnen controleren.

BOL.COM NOOIT MEER

Officiele reactie van Bol.com 20-04-2018

Beste Rob,

Erg vervelend om te horen dat het zo moeilijk was om een voedingskabeltje terug te krijgen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u misschien een bestel- of klantnummer voor mij? Dan kijk ik even mee. Ik wens u nog een fijne dag.

Officiele reactie van Bol.com 20-04-2018

Beste Rob,

Op basis van je bericht hebben we je gegevens teruggevonden. Er zal zo snel mogelijk contact met je opgenomen worden.

Charlotte van bol.com

Joy 18-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen en geweldige service

Meestal de goedkoopste en snelste levering. Altijd betrouwbaar. En perfecte service in alle opzichten.

Lotte 18-04-2018 Via de website gekocht

Heerlijk gemakkelijk en betrouwbaar

Bol.com heeft een groot aanbod waar je zo goed als alles kan vinden wat je zoekt. Na het plaatsen van de bestelling worden de pakjes snel geleverd en achteraf betalen is een mogelijkheid. Vaak zijn er ook zeer voordelige acties. Enig minpuntje: soms geef je een moment op om het pakje te komen leveren omdat je dan net thuis bent, maar dan zie je heel die dag niemand verschijnen en een dag later staan ze dan voor een gesloten deur.

E 18-04-2018 Via de website gekocht

Heerlijk genot

Ik vind het een hele fijne gel, je hebt alleen wel wat meer dan 2 pompjes nodig wil je effect voelen. Maar dan voel je ook echt iets! Op dat het soms moeilijk eruit te komen is na is het een heel fijn product.

naat256 17-04-2018 Via de website gekocht

geweldige service

geweldige winkel. veel keus. leuke aanbiedingen sneller service en levering en ook een vriendelijke klantenservice. ook als er iets fout is met je bestelling of in de garantieperiode als er dan wat kapot gaat makkelijk en gratis retourneren.

Jacqueline 17-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service. Ook telefonisch.

Ik ben zeker tevreden. Levering altijd op tijd. Bestel met regelmaat nooit problemen. Een keer bleek dat een game die we hadden besteld een kras te hebben. Zonder gedoe en met een telefoontje is het super opgelost. Kreeg een nieuwe game toegestuurd met excuses.

Michelle 17-04-2018 Via de website gekocht

Revivue

Bol.com ismijn favorite winkel van hele nederlabd ik koop bijna alles here wat ik heb nodige products zijn goede kwalatiet en zijn niet zo duur en veel keuze daarom top winkel

Melis 17-04-2018 Via de website gekocht

Enorme sortering en redelijk geprijsd.
De levering is formidabel snel.
Mijn aankoop is voor herhaling vatbaar en zal Bol.com zeker aanbevelen.

Opa 17-04-2018 Via de website gekocht

Nooit problemen

Overzichtelijke site, bijna alle producten met 24 uur levertijd, makkelijk betalen via je account, terugstuur garantie zonder moeilijkdoenerij

Arno Dhondt 17-04-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod en snelle service

Groot, ruim aanbod en meestal geleverd naar aangegeven tijdstip, of soms zelf sneller!
Degelijke klantenservice die ook tijdig terugbetalingen doet.

Goofy4all 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Bestellingen worden snel geleverd en als er problemen zijn wordt je snel geholpen.
Veel producten voorradig en goeie prijzen.

AMBER 17-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Makkelijk bestellen, snelle levering en netjes afgewerkt. Makkelijk bestellen, snelle levering en netjes afgewerkt.

Laura 17-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ruim assortiment, gemakkelijk in gebruik, prima service, snelle levering. Ik heb geen klachten over dit bedrijf.

Marc 17-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Groot aanbod, bijna alles is er te koop tegen scherpe prijzen. Snelle leveringen, makkelijk achteraf betalen en goede service!

Ikke 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en kwaliteit en de volgende dag al geleverd

Ze hebben de beste prijs en de volgende dag is je product al geleverd :-) Wat wil je nog meer? Supergemakkelijk.

Arjen Pieters 17-04-2018 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Vandaag besteld , morgen in huis of tegen meerprijs vandaag nog. Ook de mogelijkheid om gebruikte studieboeken bij derden via bol.com te kopen is top!

André 17-04-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Levertijd klopt, zorgvuldig afgehandeld, spullen worden goed verpakt, nog geen vervelende dingen meegemaakt.

Diedje84 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Heel veel producten van bol.com zelf en andere aanbieders kun je hier kopen. Meestal de volgende dag al in huis of soms zelfs de zelfde dag. Niet altijd de goedkoopste qua prijs maar wel de beste service. Goede klantenservice

Mijn mening! 13-04-2018 Via de website gekocht

Super winkelen bij Bol.com!

Ik winkel altijd met plezier bij Bol.com. Het aanbod is enorm groot. De site is overzichtelijk.Ze hebben heel veel aanbiedingen. De bezorging is snel en goed en wat ik fijn vind, is dat je achteraf kan betalen.

Laura 13-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Alles is makkelijk te vinden op de overzichtelijke site, snelle en nette levering.
Vriendelijke klantenservice die goed helpen

Marjolein 12-04-2018 Via de website gekocht

Service?!

Miele vaatwasser gekocht, totaal ander model gekregen.
Info. op website zoals filmpjes en foto's lijken bij verkeerde producten te staan.
Heel goed de informatie op de site van Bol.com checken.
Transporteur Dynalogic is wel geweldig!

Officiele reactie van Bol.com 13-04-2018

Beste Marjolein,

Vervelend om te horen dat u de verkeerde wasmachine gekregen heeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u misschien een klantnummer of bestelnummer voor mij? Dan kijk ik even mee.
Ik wens je nog een fijne dag!

Marjolein 13-04-2018

Dag Isaac met welke afdeling moet ik contact opnemen?!

Officiele reactie van Bol.com 16-04-2018

Hoi Marjolein,

Bedankt voor je reactie! Je mag een e-mail met je bestelnummer sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review.

Charlotte van bol.com