bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1503 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Ramon 19-09-2018 Via de website gekocht

Blijvend uitstekend.

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Perfekte aanpak en afhandeling. Ik blijf bij hen bestellen oa omwille van de snelheid van service en afhandeling. Retorneren en terugbetaling verlopen soepel.

Ramon 19-09-2018 Via de website gekocht

Blijvend uitstekend.

J. Arts 18-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en zeker van vlotte levering!

Webshop met zeer divers aanbod. Ik zocht nu naar 'n duplicaat van mijn (al wat oudere) telefoon en vond deze o.a. op bol.com. Aangezien deze webshop bij mij hoog in het vaandel staat w.b. vertrouwen, durfde ik een online aankoop van dit product wel aan. Het was duidelijk wanneer deze geleverd zou worden en ik kon er aanvullende accessoires bij kopen. Alles in 1 keer! Netjes verpakt en vlot geleverd ook.

Peter Schilder 18-09-2018 Via de website gekocht

onjuiste prijs

Wilde een Samsung televisie UE55NU8000 kopen voor de prijs van € 899,--.
Bij het in mijn winkelwagentje plaatsen en inloggen bleek de prijs ineens € 974,-- te zijn.
Hoe kan dit in een halve minuut verhoogd zijn.
Dit is een misleidende voorlichting van de prijs.

De Vrolijke meneer 18-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding en mooie service

Goeie prijs / kwaliteit verhouding. Ik vergelijk producten veel op andere websites en bol.com is bijna altijd het voordeligst. Vooral dat er geen extra verzendingskosten worden aangerekend boven de 20 euro is een groot voordeel. Levering gebeurd ook altijd vlekkeloos en op de afgesproken dag.

Ann 18-09-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over bol.com

Een heel groot aanbod aan producten. Ook genoeg keuze in 1 bepaald assortiment. De levertijd wordt altijd gerespecteerd, zo weet je perfect welke dag je pakje wordt geleverd. Als je meer dan 1 product besteld met een verschillende leverdatum kun je ze ook samen laten toekomen, superhandig!

K.Eggens 18-09-2018 Via de website gekocht

Divers aanbod en goede service

Overzichtelijke webshop met een groot aanbod aan spullen. Ontvangt niet teveel nieuwsbrieven en ze hebben leuke/voordelige aanbiedingen. Ik kan er goed scoren voor cadeautjes voor mezelf en mijn omgeving.

Oleander 18-09-2018 Via de website gekocht

Bijna alles!

Bol levert veel. Zoek ik iets en type ik het in de zoekbalk bijna altijd is het raak. Snel geleverd. Niet meer naar de stad. Parkeren en zoeken. Door de aangesloten "winkels" kan Bol.com voor mij niet meer stuk.

Ehsan 18-09-2018 Via de website gekocht

Super tof

Snelle levering , eerlijke beschrijving van product , meer mogelijkheid vr producten vr levering , in totaal heeel tevreden

Elly 18-09-2018 Via de website gekocht

Service is prima

Het is fijn dat je bestelling ook afgeleverd kan worden in een AH winkel. Dat was tijdens onze vakantie op de Veluwe een goede oplossing. Wij waren nl. onze bluetooth speaker vergeten. Even besteld en de volgende dag opgehaald. Perfect!

Julia Berends 18-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en proberen echt je problemen op te lossen. Ik had 1x een probleem met mijn bestelling en ze gaan echt proberen je te helpen, de regeling is wel ooit raar geregeld. Daarom is de service niet uitstekend. De levering is heel snel en het achteraf betalen is erg klantvriendelijk.

Jason 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service!

Goeie producten en volgendedag in huis als je besteld! Ik bestel altijd bij bol.com mijn favorite site

Ienieminie 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Ik ben zeer tevreden met de service van bol.com. Word op tijd bezorgd als je wat besteld hebt. Genoeg keuze met de producten die aangeboden worden. Betaling ken je op verschillende manieren. Is altijd even fijn en handig.

Barry 18-09-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

Ik bestel regelmatig artikelen bij Bol.com, ze hebben de beste prijzen en snelle levering. Indien het niet voldoet dan is het makkelijk te retourneren.

Rik 18-09-2018 Via de website gekocht

Bijna alle producten die je kan bedenken zijn op bol.com te verkrijgen. Als je het product besteld is het altijd snel geleverd en in orde.

Johan 18-09-2018 Via de website gekocht

Goe bezig

Je kan er alles vinden aan een redelijke prijs. En de dag na bestelling wordt alles proper geleverd . Klasse van Bol.com

André Witlox 18-09-2018 Via de website gekocht

Altijd raak geschoten bij Bol.com

Ik kies voor Bol.com vanuit hele goede ervaringen en de enorme keuze uit kwaliteitsartikelen. Betrouwbaar en snel geleverd. Altijd raak geschoten dus!

Sara 18-09-2018 Via de website gekocht

Smelled levering

Snelle levering en goede service. Zo makkelijk om online te bestellen en tevens toch een goede service te krijgen

Isabella 18-09-2018 Via de website gekocht

Iedere keer weer top!

Duidelijke website, heel veel keus en als er iets niet goed is, zijn ze heel snel met een oplossing zoeken

Ridgway 18-09-2018 Via de website gekocht

Altijd op tijd!

Heeft altijd alles wat ik nodig heb op voorraad: dat betekent dat het de volgende dag wordt thuisbezorgd! En dat meestal gratis!

Arie 18-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Ik vind dit een zeer goede online winkel met een snelle levering met soms producten geleverd op de zelfde dag. Een super groot aanbod voor jong en oud. Heeft ook de beschikking over een goede service met betrekking tot het bellen over vragen of klachten. Met een paar klikken als geregistreerde klant kan je zo iets bestellen

John 18-09-2018 Via de website gekocht

Top service ook bij problemen

Ik vind de service goed en netjes en snel. Bij een bestelling die na blijkt toch niet leverbaar te zijn komen ze met een alternatief en dat vind ik top zo hoef je niet te wachten . En als het wel op voorraad is word het snel geleverd 👍🏻

Anne 18-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijke informatieve site!

Ik koop mijn spullen altijd via bol.com. Alles is duidelijk en ze leveren erg snel. Ook vind ik dat de prijzen eerlijk zijn omdat de kwaliteit altijd goed is. Er staan veel reviews op de site waardoor je kunt zien hoe het product voor andere klanten bevalt.

Laura 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Bij de aankoop van een notebook bleek de dag erop dat er iets mis mee was (s’ avonds pas via de post gekregen). Na een telefoontje met de servicedeskmedewerker hebben we meteen diezelfde dag een nieuwe opgestuurd gekregen. De volgende dag hadden we die al binnen. De “oude” mocht ik terug sturen als de nieuwe binnen was. Echt een top service!

Anphraxx 18-09-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden bij Bol.com

Bol.com heeft altijd goede aanbiedingen, snelle levertijden en lage verzendkosten. Zo ook bij aankoop van onze nieuwe TV.
Een van de beste webshops van de lage landen.

Rudnic 18-09-2018 Via de website gekocht

perfecte afwerking

Voor ons is het heel gemakkelijk op te bestellen bij Bol.com . We denken over iets na en kunnen dan onmiddellijk bestellen bij jullie. en de volgende dag hebben we reeds onze bestelling.

De Waele Kjenta 18-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Ik vindt het fantastisch hou jullie werken! Nooit problemen gehad en altijd mijn oakkete optijd of zelfs vroeger dan verwacht gekregen! Ik blijf bij jullie bestelen! Top doe zo verder :)

Bart Maes 17-09-2018 Via de website gekocht

Klantonvriendelijk, leugens, en zeer slechte service!!!!

Geachte brol.com,

Na het foutief versturen van een Iphone hebben jullie mij zowel per mail als per telefoon geïnformeerd dat deze kon omgewisseld worden voor het bestelde model. Tevens gingen jullie mij informeren wanneer het juiste model bij brol.com zou aangekomen zijn. Meermaals heb ik zelf contact moeten opnemen en na 2 weken kreeg ik te horen dat er een gelijkaardig model was binnengekomen. Bijgevolg hebben wij de retourprocedure gestart en de foutief geleverde Iphone netjes teruggestuurd. Ook is er telefonisch afgesproken dat er voor ons een toestel apart zou gehouden worden en dat direct bij ontvangst van het foutief geleverde toestel de juiste Iphone zou opgestuurd worden. Groot was mijn verbazing toen ik doodleuk per mail geïnformeerd werd dat zowel Synergie en Brol.com eenzijdig beslist hebben om het geld terug te storten en de bestelling te annuleren. Uit het aansluitend telefonisch contact blijkt dat de gevraagde Iphone niet meer binnenkomt.

Uit de slechte ervaringen van de voorbije 3 weken kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat brol.com doelbewust een foute kleur van Iphone heeft opgestuurd (roos ipv grijs) om zo hun stock van deze kleur weg te werken. Dit gevoel wordt nog versterkt door de tegenstrijdige communicatie die ik ontving ivm de retourlevering.

Versta mij niet verkeerd, ik kan begrijpen dat er fouten gebeuren bij leveringen en dat er een bepaalde tijd overgaat om die fout te corrigeren. Waar ik mij aan erger is dat mensen aan het lijntje worden gehouden en men leugens vertelt.

Normaalgezien schrijf ik zelden reviews maar ik hoop dat met deze review andere kopers niet hetzelfde moeten meemaken.

Mvg

Bart

Officiele reactie van Bol.com 18-09-2018

Beste Bart,

Wat een vervelende situatie.
Ik zie dat je de iPhone hebt besteld bij een van onze partners. Je hebt ook direct contact gehad met de verkoper.
Wij willen je dan ook aanraden je klacht bij de verkoper kenbaar te maken.

Manon van bol.com

ilyan breed 17-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering

binnen een dag geleverd is erg snel duidelijk site groot aanbod veelzijdig aanbod voor elk wat wils

coike 16-09-2018 Via de website gekocht

Goede webside.

je kan er alles vergelijken met alle anderen producten. Kwaliteit, prijs,voor en nadelen en nog zo veel meer. Zeker een aanrader voor iedereen.

Kevin Korsten 16-09-2018 Via de website gekocht

Goede service van bol.com

Ik heb bol.com gekozen om zijn goede service er is niets kapot aangekomen geweest met verzenden en op de site is alles makelijk te vinden en ook makelijk om te betalen met iDeal het terug sturen weet ik nog niet echt hoe dat gaat heb niet echt iets terug gestuurd

JohnnieS 15-09-2018 Via de website gekocht

EasyImpact 550b

fijne shop om te bestellen , levering meestal de volgende dag in huis

zeer betrouwbaar , doet wat ze zeggen

B. 12-09-2018 Via de website gekocht

Bol.com

Gebruiksvriendelijk. Zeer correct qua leveringstermijn. Meestal goede prijszetting. Degelijke informatie.

Jan 11-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Als de Klant iets verkeerd besteld heeft en het moet retour geen probleen. Perfect geregeld digitaal aanvragen en inleveren bij een postagendschap en het is geregeld en binnen twee dagen geld retour

M.Bijl 11-09-2018 Via de website gekocht

Goed internetbedrijf

Ik shop vaak bij Bol.com. Ze hebben een groot assortiment (ook van andere winkeks). Als je bestelt, wordt het snel geleverd.
Het is vooral gewoon heel makkelijk!

Carmen 11-09-2018 Via de website gekocht

Supervlot op alle gebied!

Ik heb recent een foto toestel besteld bij bol.
De toestellen onderling vergelijken is heel eenvoudig, daarna heb ik vlot kunnen bestellen en afrekenen en 2 dagen lager was alles netjes geleverd. Zalig toch!

ClaudiaM 11-09-2018 Via de website gekocht

BTW Laag (6%)

Waar voor je geld en een goede en snelle levering van artikelen altijd. Op Bol.com kun echter voor een groot assortiment via de web winkel als alternatief altijd wel heel goed slagen.

mint10 11-09-2018 Via de website gekocht

altijd correct en volgens afspraak

betrouwbaar
snelle levering
keuze uit meer producten
diverse prijsklassen
gemak van uit huis te bestellen

Jettie 11-09-2018 Via de website gekocht

bestellingen worden snel en goed geleverd! Iets retour sturen is ook geen probleem het geld wordt gelijk terug gestort

Sannieplak 11-09-2018 Via de website gekocht

We worden altijd , beleefd , goed en snel geholpen.

Groot assortiment , duidelijke en makkelijke site.
Een hele Fijne webshop. Ook laten ze zien evt 2de hands en goede en slechte revieuws.

Iddo 11-09-2018 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar an zeer behulpsaam

Bol.com is voor mij altijd de meest betrouwbare Webshop geweest, ze doen nooit moeilijk over retouren of garantie, contact of nemen is makkelijk en ze zijn altijd heel behulpzaam, de enige problemen die ik ooit heb gehad waren met derde partijen zoals PostNL of de Externe verkopers. Het liefst haal ik hier alles omdat ik altijd weet dat ik krijg wat ik bestel.

utistekende webwinkel 11-09-2018 Via de website gekocht

Bol.com heeft een makkelijke website, waar je allerlei zaken snel vindt. De omschrijvingen zijn duidelijk en kloppen. Levering is snel. Kortom: top!

Bruno 11-09-2018 Via de website gekocht

Bol.com. een referentiepunt !

Ik heb al verschillende aankopen gedaan bij Bol.com. voor uiteenlopende zaken zoals : huis en tuin, hifi, klein electro, sierraden ….)
Alles verliep van begin tot einde vlekkeloos. Ook de keuze in de aangeboden producten is groot.
Betaling kan op verschillende manieren en is eenvoudig, kortom, Bol.com is een referentiepunt voor andere webwinkels.

Ki 11-09-2018 Via de website gekocht

Excellent service and quality

Items always delivered on time and well packaged. Easy to contact for queries. The website is very easy to use.

Chris 11-09-2018 Via de website gekocht

Goede service, klantvriendelijk

Bol.com is een super internetwinkel . Meestal direct bezorgd. Indien er iets is, is er gelijk een oplossing. Ik bestel vaak bij bol.com. Ga zo door

John Vrauwdeunt 11-09-2018 Via de website gekocht

Artikel is makkelijk te vinden
De product omschrijving is duidelijk.
Site is ook simpel en snel.
Product snel in huis

B 11-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Artikelen geleverd door bol.com heb je altijd 1dag later in huis. Ook externe leveranciers zijn vaak wel snel, maar het staat er meestal duidelijk bij als de levering langer duurt.
Doordat bol.com er tussen zit geeft dit meer zekerheid dan direct bij een onbekende leverancier.
Boven 20 euro geen verzendkosten.
E-books staan direct beschikbaar in je eigen lees-id omgeving.

Joeri 11-09-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig en zeer snel

Zeer eenvoudig om te zoeken en te bestellen en een zeer goede service via e-mail.
Producten waren goed verpakt.

Guy Sanders 11-09-2018 Via de website gekocht

Eenvoudiger manier van aankopen bestaat er niet

Alles perfect. Overzichtelijke site. Eenvoud van bestelling. Goede communicatie. Eenvoud van betaling. Snelheid van levering.

Joke 11-09-2018 Via de website gekocht

Aanrader, perfecte service

Bol.com heeft mij nog nooit teleurgesteld. Altijd zijn alle bestellingen op tijd bezorgd. Je wordt overal van op de hoogte gebracht en heb je een keer een vraag, je krijgt direct antwoord waar je wat mee kan.