bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1446 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Jarno Van der Hasselt 20-07-2018 Via de website gekocht

Altijd op tijd en vriendelijk personeel!

Bij het maken van een bestelling is het makkelijk om je pakket te volgen, het komt steeds de volgende werkdag aan wat echt geweldig is en het personeel is enorm vriendelijk. Ook bij problemen kan je chatten met Billie of contact opnemen met de klantenservice en deze bieden enorm goede hulp.

Gesa 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Al een paar jaar klant en nog steeds super tevreden met de snelle bezorging en klantenservice. Zeker een aanrader!

Nick 18-07-2018 Via de website gekocht

Een van de beste webwinkels

Bijna alles wat ik online bestel, bestel ik bij Bol.com, omdat ze altijd snel leveren, de bestelling in uitstekende toestand aankomt en ze erg gebruikersvriendelijk zijn.

Gerry Dinnessen 17-07-2018 Via de website gekocht

telefoonhoes

het hoesje is helemaal van leer en werd heel snel afgeleverd. Was net zoals ik het verwacht had dus goed

carlo 17-07-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel

Ik koop al enkele jaren via BOL, en heb maar 1 maal een probleem gehad met een levering door bol zelf, dit werd direct recht gezet.
Een ander probleem dat via een externe verkoper ging, werd ook vlot behandeld (duur zeldzaam product (SACD) werd aangeboden, maar een goedkope nagespeelde (cd) werd opgestuurd. Heb mijn geld vlot terug gehad.
vandaar net geen 10.

Det 17-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik bestelde via BOL iets bij een onderleverancier. Daar bleek na twee weken een fabrieksfout in te zitten. Op mijn mailen naar deze lverancier kwam steeds geen reactie. Bol heeft dit uiteindelijk uitstekend opgelost door mij het volledige bedrag terug te storten zodat ik het produkt elders opnieuw kon aanschaffen.

herman 16-07-2018 Via de website gekocht

duidelijke webwinkel waar je van alles kan vinden

ik vind het prettig om bij één webshop alles te kunnen vinden wat ik nodig heb. website is duidelijk, product omschrijvingen zijn prima, en de informatie over je levering is uitstekend.

Patrick van der Ven 16-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering!

BOL.com is eigenlijk de eerste site waarop ik kijk als het bijvoorbeeld om elektronica gaat. Een goede site, ruim aanbod, goede prijzen en bovenal .. goede en snelle levering!

Marc 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede opvolging

Heb onlongs iets besteld via bol.com en er was iets verkeerd geleverd en ze hebben mij super goed en snel geholpen en het probleem dezelfde moment verholpen.

Ingridvanhenk 16-07-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment

Prima webshop; ze hebben echt bijna àlles. En goede service; betrouwbaar. Prijzen zijn redelijk, naar kwaliteit

Rudy De Feyter 16-07-2018 Via de website gekocht

Kan het nog beter? Ik vind van niet.

Als je bij Bol.com een artikel bestelt dat zij zelf in stock hebben, komt dat steeds in orde. Het is een rariteit als er eens iets misloopt. Maar dat wordt dan meestal direct in orde gebracht. Eens ik op de websites zie dat het artikel van een andere leverancier moet geleverd worden, ben ik wat achterdochtig. Heb zo ooit meer dan twee weken moeten wachten op een simpel... smartphonehoesje. Je kan dan moeilijk Bol.com iets verwijten. Het enige wat ze zouden kunnen doen, is de medewerking met die toeleverancier stopzetten.

John 16-07-2018 Via de website gekocht

Bol.com makkelijk en altijd correct

Levering altijd goed. Klachtenafhandeling correct en goed. Ze regelen het voor je. Betaling achteraf is heel fijn en voelt veilig als koper. Mis mogelijkheden tot bezorging bij PostNL punt bij ALLE bestellingen (hoewel dit toeneemt). Ze zijn niet altijd de goedkoopste.

Binq 16-07-2018 Via de website gekocht

Bol is een betrouwbare winkel,goed contant met de klant.

Bol. Com is een prettige,betrouwbare winkel. Ze houden goed contact met de klant en hechten waarde aan een goede levering, een goed product en als er wat aan de hand is zorgen ze voor een prettige oplossing voor het probleem.

Erik1973 16-07-2018 Via de website gekocht

Fijne en gebruiksvriendelijk camera

De camere is super. De omschrijving van het artikel voldoet aan de verwachtingen. Daarnaast is een snelle levering en bij een afhaalpunt erg fijn

Frans 16-07-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Alles is netjes geregegeld ,snelle bezorging en gemakkelijk retourneren.zelf koop ik regelmatig iBooks en dat gaat binnen 10seconden, betaald en afgeleverd. Perfect!.

Tasso 16-07-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop met breed assortiment

Fijne webshop met breed assortiment, koop hier zeer regelmatig producten. Vooral fijn dat je artikelen bij AH op te halen zijn.

Therzia 16-07-2018 Via de website gekocht

Altijd snel in huis

Ik gebruik Bol.com graag omdat ze bijna alles hebben en bijna alles snel binnen komt. Als het niet de volgende dag in huis kan zijn, is dat vrijwel altijd duidelijk bij het artikel aangegeven.

kyra 16-07-2018 Via de website gekocht

ruim assortiment, goede service

heel ruim assortiment, duidelijke website, snelle levering, en goede service bij retour zenden, snel geld retour na een retourzending/

Wilma 16-07-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

Alles is op de site duidelijk en overzichtelijk. Snelle levertijd. Fijn dat je ook Air Miles in munt wisselen

Bol 16-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik vind het een prima bedrijf. Je kunt er altijd winkelen en de keus is enorm. Afspraken worden na gekomen en de bezorgers geven, bij niet thuis, het pakket bij de (bevriende) buren af.

LilMen 16-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Het is een online webshop, waar je echt alles vind. Als je vragen hebt over iets kan je altijd terecht op de klantenservice, en je hoeft hier niet een dag of 2 te wachten op een antwoord, je krijgt u antwoord al meteen! Als je iets hebt gekocht wat niet werkt of je bent er niet tevreden mee, mag je het altijd retouren. En zelfs dit is heel gemakkelijk te doen en je geld krijg je gewoon terug zonder problemen! Heerlijk! Ik maak vrij veel gebruik van hun service van "voor 23:59 uur besteld volgende dag in huis" zo gemakkelijk en het is ook altijd zo geweest dat ik het de volgende dag in huis had! De pakjes zijn altijd heel ordelijk verpakt. Gewoon een geweldige webshop waar iedereen op kan shoppen! Voor iedereen is er wel iets op!

Edith 16-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon ideaal

Ze hebben gewoon echt alles en over het algemeen heb je het de volgende dag al in huis en altijd keurig verpakt.

ADRI. 16-07-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden.

Ik vind BOL.COM DE BESTE EN VLOTSTE ONLINE WINKEL.ALLES WAT IK OOK BESTEL IS ALTIJD VLOT, EN NETJES GELEVERD. EN WAT TEGEN VIEL, KON IK VLOT WEER TERUG STUREN.

Wazz 16-07-2018 Via de website gekocht

Super!

Prima geholpen door de klantenservice met mijn vragen en garantievoorwaarden. Komen je tegemoet en denken mee. Toppers!

diekie 12-07-2018 Via de website gekocht

Stap voor stap gitaarles handboek ( gitaartabs.nl)

de bestelling bij Bol.com verliep heel positief, vlug op tijd en keurig verpakt.
het gitaarboek Stap voor stap is prima uitgelegd en de illustratie is top.

marcello 12-07-2018 Via de website gekocht

wel betalen, maar niet leveren

Een besteld en betaald artikel zou 6 juli uitgeleverd worden.
10 juli toch maar zelf even contact opgenomen, omdat iedere reactie uitbleef.
"Men heeft problemen met de systemen".

10 juli de schriftelijke bevestiging ontvangen dat 11 of 12 juli het artikel op locatie wordt afgeleverd.
12 juli toch maar even geïnformeerd omdat de status nog op 'wordt verwerkt' staat.
"Oh dan heeft de collega u mogelijk een foutieve veronderstelling gegeven".
Maar de dame in kwestie kon niet bij het magazijn navragen of de goederen waren verstuurd. "Dit kan alleen per mail en kan even duren".
Misschien was het makkelijker als ik zou annuleren en de bestelling opnieuw zou ingeven?!

Bol.com is hier in verzuim en communiceert niet of ongegrond!!!

Officiele reactie van Bol.com 13-07-2018

Beste Marcello,

Excuses dat er vertraging is opgelopen bij je bestelling. Dit had niet mogen gebeuren natuurlijk.

Heb je nog behoefte erover te praten, stuurd dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com

Joy 12-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goeie service

Een supersnelle levering van intacte producten voor een goedkope prijs! Eventuele vragen of service na verkoop verlopen zeer gemakkelijk en met vriendelijke personeel!

Petra 11-07-2018 Via de website gekocht

Fijne service en snelle levering

Huawei P Smart gekocht wilde eerst nog even ermee wachten. Maar er was een dagaanbieding waar door ik heb besloten de gsm gelijk te bestellen.

Louis 10-07-2018 Via de website gekocht

Binnen 1 dag het gewenste artikel in huis. Snel dus.

Ik bestel vaker bij bol.com en altijd het juiste artikel de volgende dag bezorgd. Als het niet op voorraad is, staat het op de site.

Daphne 09-07-2018 Via de website gekocht

Altijd goed en supersnelle service!

Ook als er een probleem is dan wordt dit heel snel opgelost. Ben altijd blij als Bol.com het ook in het assortiment heeft.. dan bestel ik het altijd bij hun

Dirck 09-07-2018 Via de website gekocht

Winkelen blijft een feest!

Zeer zeer uitgebreid assortiment. Als je niet kan slagen hier, dan zoek je iets wat zelfs Google niet kan vinden ;-)
Bestellen gaat eenvoudig, simpel en snel. Verschillende betaalmogelijkheden. Levering altijd zoals aangegeven (en anders wordt je keurig op de hoogte gehouden wanneer je de bestelling kan verwachten)

Willem 09-07-2018 Via de website gekocht

top levering

De bestelling altijd hartstikke makkelijk, de service en levering perfect en dan de geweldige manier van betalen (afterpay) . Nooit meer via een andere webwinkel

Kimberly 09-07-2018 Via de website gekocht

Ik heb een koptelefoon gekocht op Bol.com. Deze had door veel bestellingem vertraging maar dit werd door goede communicatie geïnformeerd. Bij andere producten waarbij ik geen vertraging had werd het altijd op tijd bezorgd en binnen de juiste tijd. Ook dit werd allemaal goed gecommuniceerd!

Herman Vente 09-07-2018 Via de website gekocht

Het online warenhuis der online warenhuizen.

Goede aanbiedingen,gigantisch assortiment en een super vriendelijke klantenservice,die je altijd goed helpt.

Shirley Louise Vonsee 09-07-2018 Via de website gekocht

Bij Bol.com lukt het mij steevast met succes te bestellen!

Goede site! Makkelijke keuzemogelijkheid! De bestellingen en bezorgservice verlopen probleemloos! Succes gegarandeerd!

Petra Huisman-Blacquiere 09-07-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Als je wat besteld word het snel geleverd, mits anders staat aangegeven op de site bij het product wat je wilt kopen. Duidelijk overzicht.

Diederik231007 09-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik gebruik bol.com nu reeds 3 jaar. Heb er al vanalles bij gekocht gaande van een airfryer over een carkit voor de telefoon tot een koptelefoon. Telkens was de levering perfect op tijd ondanks we een moeilijk te vinden adres hebben (waardoor andere shops het niet vinden...) Ik heb ook slechts 1 maal iets moeten terugsturen omwille van een technisch defect, binnen garantie onmiddelijk hersteld zonder kosten. Kortom, heel tevreden over bol.com!

Peter 09-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede winkel

Dit is een webwinkel zoals het hoort, overzichtelijk, goedkoop en een hele goede service. Niet goed zonder problemen geld terug.

Kdeursen 09-07-2018 Via de website gekocht

Slechte klacht afhandeling

Bijna 2 weken voor mijn vertrek datum van mijn vakantie ben ik opzoek gegaan naar een slaapzak op bol.com. Na een slaapzak met rechtse rits te hebben besteld heb ik eerst een linkse geleverd gekregen. Ze hadden de foute titel bij het product geplaatst. Oke kan gebeuren. Een andere duurdere slaapzak moeten bestellen met rechtse rits. Vrijdag besteld zou zaterdag geleverd worden. Niets geleverd. Elke dag tot nu toe contact met bol.com gehad. Er stond bij UPS track en trace dat er een label is aangemaakt maar geen pakket is opgehaald. Na contact gehad te hebben met bol.com werd mij verteld dat ik moest wachten tot dinsdag op reactie. Erg lang voor een kort telefoontje naar UPS?? Maandag morgen heb ik maar zelf contact opgenomen met ups en ze vertelde me dat het inderdaad nog steeds op de plaats van verzender zou staan. Nu 2 dagen voor mijn vertek word er verteld dat ik maar moet wachten tot morgen. Met andere woorde 1 dag voor vertrek krijg ik bericht waar het pakket is. Ik heb gevraagd of het mogelijk was om er nu een op te sturen zodat ik hem morgen heb. Maar dit was geen optie. Het valt me heel erg tegen dat er geen snellere oplossing kan worden geregeld na 2 fouten van bol.com

Officiele reactie van Bol.com 10-07-2018

Beste klant,

Heel vervelend allemaal. Dit bericht hebben we gezien en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com

Scorpio 09-07-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze en goede service

Ik koop al jaren bij Bol.com, er is een ruime sortering, de service is uitstekend en de leveringen zijn altijd goed verpakt en snel geleverd.

Denise 09-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische shop!

IK heb al verschillende keren bij deze shop een artikel gekocht. Heel uitgebreid gamma van artikelen, steeds snel en correct geleverd. Ook de prijs is dik in orde, regelmatig goedkoper dan ergens anders. Ik ben een heel tevreden klant!

pleun 09-07-2018 Via de website gekocht

hele goede service en een rijk aanbot van producten

het is een makkelijke en overzichtelijke website. je kan hier bijna alles krijgen voor een eerlijke prijs. als ooit een probleem is dan is dat meteen opgelost. heel klant vriendelijk en ik ga hier voorlopig nog niet weg. alles wat ik zoek is te vinden op bol.com

Dajolian 09-07-2018 Via de website gekocht

Goede webshop!

Je kunt er veel verschillende produkten bestellen! Worden snel geleverd! Is in veel opzichten niet 1 van de duurste!

Sipke 09-07-2018 Via de website gekocht

Zelfs Bol.com laat wel eens een steekje vallen.

Over het algemeen zeer goed. Bij mijn laatste bestelling ging er echter iets mis. Na meerdere telefoontjes en verwarring uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Kristel 09-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik bestel al jaren via bol.com en heb nooit problemen. De producten worden altijd snel geleverd, vaak de volgende dag al. Ik ben een zeer tevreden klant!

Jan en Hennie Dirven 09-07-2018 Via de website gekocht

bestelling Bol.com via internet.

Ik bestel al enkele jaren via internet bij Bol.com.
Levering is zoals men beloofd.
vandaag besteld dan morgen in huis en soms ( als Bol niet zelf levert maar een partner ) dan de andere dag. Nog nooit een beschadigd artikel of zo ontvangen. Kortom Bol.com is goed bezig.
Ik vind het een zeer betrouwbaar bedrijf.

A. 09-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik vind Bol.com echt top! Super snelle levering, een zeer uitgebreid assortiment en altijd goede omschrijvingen bij de producten. Het enige minpuntje dat ik kan noemen is dat de priducten soms duurder dan zijn in gewone winkels, maar dat is gewoon een kwestie van goed opletten.

dh 09-07-2018 Via de website gekocht

1e keus voor ons bol.com goede service prima levering

gewoon doen wat ze schrijven, producten zijn op de foto heel erg gedetailleerd wat heel fijn is, terugsturen geen probleem, geld wordt snel terugstort, top.

Wendy 09-07-2018 Via de website gekocht

Zij bieden een snelle levering en een perfecte service! Ben zeer tevreden over alle artikelen tot nu!

Nelleke 09-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik vind bol.com te gek heeft bijna alles keurig verzorgd altijd op tijd zoveel keus voor iedereen ik zou hem iedereen aan bevelen