bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marianne 22-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Zeer klantvriendelijk, enorm uitgebreid assortiment. Eigenlijk kun je daar voor alles terecht. Problemen worden in no time goed opgelost. .

DS 22-06-2021

Ben al jaren heel erg tevreden over de diensten van bol.com
Makkelijk zoeken, bestellen en retourneren indien nodig. Breed assortiment, goede service en snelle levering. Ga zo door!

Wil 22-06-2021

Kopen via Bol is kopen zonder risico’s. Al heel vaak via Bol gekocht. En altijd tot volle tevredenheid. Ook als een product niet bevalt, kun je het zonder problemen terugsturen en krijg je je geld terug. Dus een echte aanrader. Bij alles wat ik wil kopen kijk ik eerst bij Bol.com.

Marian 22-06-2021

Ik vind het fijn om spullen te bestellen via Bol.com, omdat ik vind dat het prima werkt, meestal wordt de laagste prijs gerekend, de leveringen altijd goed gaan (in mijn geval dan) en dat de bezorging gratis is. Wat natuurlijk ook belangrijk is. Al met al als ik wat nodig heb kijk ik eerst bij Bol.com. Ik zal het iedereen aanraden.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Heel erg bedankt voor je review, Marian! Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

John 22-06-2021

Heel breed assortiment, snelle levering, goede service in geval van problemen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Bedankt voor je review! :)

HanL 22-06-2021

Bol.com levert altijd snel, heeft kwalitatief goede producten en geeft duidelijke informatie op de website. Voor nog geen €10 per jaar ben je Select lid en is de bezorging altijd gratis, kan vaak ook op zondag of naar keuze overdag of ‘s avonds en bovendien ontvang je aantrekkelijke aanbiedingen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo blij met ons bent, HanL!😃

Wim 22-06-2021

Ik ben erg tevreden over bol.com. ze hebben een ruim assortiment, ook b.v. tweedehandse boeken die elders niet meer te krijgen zijn.
De manier van bestellen is erg klantvriendelijk. En erg belangrijk bol.com komt zijn afspraken waar bijv, rondom levering van producten. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat bol.com niet
Altijd de goedkoopste is, maar daat staat tegenover dat je de deur niet uit hoeft om iets te gaan kopen en dat je het thuis uit een ruim assortiment kunt uitzoeken.
Kortom ik ben tevreden over bol.com en blijf er zeker bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Doet ons heel erg goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Wim!

gb47 22-06-2021

levert altijd op tijd en als er een probleem is wordt dit altijd naar tevredenhijd opgelost

Chrit Pepels 22-06-2021

Bol.com is voor mij een belangrijk platform voor mijn bestellingen op het gebied van het huishouden, vrijetijd en hobby.
Een van de voordelen is het enorme assortiment aan artikelen waaruit ik een goede keuze kan maken. De bestelling wordt - voor een klein bedrag per jaar - zonder verzendkosten bij mij afgeleverd. de bestellingen worden in de regel binnen 24 uur geleverd.
Zijn er problemen dan kun je altijd bij hun terecht en wordt je vriendelijk geholpen en naar oplossingen gezocht.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Chrit!

Marcel 22-06-2021

Echt een aanrader, Bol is super makkelijk!! Ruime keuze door groot aanbod van artikelen voor vaak de laagste prijzen. Levering is altijd op tijd, goed verpakt en de optie achteraf betalen vind ik gewoon perfect.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Heel erg bedankt voor je review, Marcel!

IneP 22-06-2021

Zeer tevreden over Bol.com! Praktische app/makkelijk in gebruik, fijn en uitgebreid aanbod aan producten, snelle levering (handig dat je zelf de bezorgdatum kan kiezen) en vaak interessante promoties.

Bedankt!😃

Ria 22-06-2021

Zeer tevreden over Bol.com. Veel producten, goede communicatie tussen klant en Bol.com en perfecte bezorging.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ria!

A 22-06-2021

Fijne bestel site, makkelijk, bijna alles hebben ze. Bestel er veel dus dan is select een uitkomst. Voor een tientje per jaar betaal je dan geen verzendkosten en kan je het ‘ s avonds of zelfs op zondag laten bezorgen. Top!!!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

henk 22-06-2021

is een fijne webshop waar ze altijd wel 1 of meerdere producten hebben die je zoekt...
altijd snel geregeld en boven de 20 euro geen verzendkosten, kunnen een hoop winkels een voorbeeld aan nemen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Dank voor de complimenten, Henk!

Henk 22-06-2021

Prettig rondkijken op de site, erg gebruiksvriendelijk. Veel keuze in de diverse aangeboden artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Heel erg bedankt voor je review!😃

Anja 22-06-2021

Ik ben super tevreden over Bol.com. Alles wordt op tijd geleverd zoals is afgesproken. Niet goed, terugsturen. Is gratis!
Ik kijk altijd eerst op Bol.com en als ze het niet hebben, dan pas ga ik naar een ander.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Anja! :)

Georgine15 22-06-2021

Snelle levering achteraf betalen en bij problemen een zeer vriendelijke en kundige klantenservice. Dus top!!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Vdp 22-06-2021

Bol.com is een betrouwbare winkel, respecteert de levertijden. Ook voor een eventuele retourzending zijn er weinig hinderpalen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Heel erg bedankt voor de complimenten!😃

Daan Felicity 22-06-2021

Duidelijke website, super snelle bezorging en de klantenservice is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. En vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik eerder bij Bol.com bestel dan ergens anders.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Daan!

Lies 22-06-2021

Sinds de coronacrisis Bol.com pas goed ontdekt. Ze hebben eigenlijk alles, en kunnen bijna altijd binnen een dag leveren. Enbis er onverhoopt iets niet zoals verwacht dan wordt dat heel snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Lies!

G.J. van der Velde 22-06-2021

levering vindt snel en zonder problemen plaats. Artikelen van goede kwaliteit.

Bedankt! :)

Lucie brugman 22-06-2021

Ik ben altijd heel tevreden over de service en de snelheid
Ik winkel al jaren bij bol en ga eigenlijk nooit meer de deur uit om te shoppen
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Lucie!

A.J. van Eijk 22-06-2021

Bol.com,is echt een goede aanvulling van de consumentenmarkt mede door hun brede assortiment en snelle levering!
Je bent er echt mee geholpen als consument,op momenten dat je de deur niet uit kan vanwege bv werk of als je ziek bent!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Fijn dat wij je zo kunnen helpen! :)

Rita 22-06-2021

Bol.com heeft gewoon alles. Makkelijk om product te zoeken en uitgebreide uitleg. Makkelijk betalen. Iets niet in orde, geen probleem voor hun. Gewoon retourneren op hun kosten. Toch problemen kun je ook met hen rechtstreeks contact opnemen en ze lossen het voor je op. Dat ze altijd zo snel leveren is een echt pluspunt. Ik raad Bol.com meer dan aan :-)
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Rita!

Fiona 22-06-2021

Ik ben best wel vaste klant van Bol.com. Supertevreden. Veel keuze in artikelen. Vaak goed kwaliteit/prijsverhouding. Snelle bezorging. Ook fijn omdat ik select klant ben dat als je een keer wat kleins nodig bent dat dit dan zonder verzendkosten wordt bezorgt. En het bedrag wat je daar voor betaald als select klant kan echt uit. Complimenten Bol. :)
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Onwijs bedankt voor de complimenten, Fiona! Doet ons goed om dit te lezen.

Mel 22-06-2021

Altijd goed en op tijd geleverd. Ik zou select lidmaatschap zeker aanraden als je vaker iets bij bol besteld!

Goed om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service, Mel! 😃

Willem 22-06-2021

Prettige levering ze doen wat ze beloven,
Betaling achter af geef een stukje vertrouwen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Bedankt voor je review, Willem!

Liliane 22-06-2021

Supersnel geholpen door Bol.Com.
Koffiezet 's morgens kapot en 's avonds al een handig nieuw exemplaar bezorgd door een vriendelijke man op de fiets.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Heel fijn dat je zo snel je bestelling hebt ontvangen, Liliane!

Yvonne 22-06-2021

Zeer fijne online winkel waar ècht bijna alles verkrijgbaar is...duidelijk ,overzichtelijk...
Betaalbaar ook heel belangrijk...netjes op tijd geleverd.
Ik ben zeer tevreden over Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Bedankt voor het vertrouwen en je aankopen, Yvonne! :)

Karin 22-06-2021

Goede producten,
Altijd Goede kwaliteit, en goede levering,
Altijd precies op tijd geleverd,
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Karin!

Colin 22-06-2021

Zeer ruime sortering.
Goede service en levertijden.
Telefonische support is direct bereikbaar en zeer klantvriendelijk.
Hun "Select" optie levert mooie kortingen en leveringsopties en het kost slechts zo'n € 10,- per jaar.
Al met al een Top-shop !!!

Bedankt!😃

Carin 22-06-2021

Is heel goed met de garantie, had een heggeschaar met accu gekocht. Een jaar later hield de lader er mee op. Na telefonisch contact mocht ik de hele heggeschaar omruilen voor een nieuwe!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Veel plezier met de nieuwe heggenschaar, Carin!

Astrid 22-06-2021

Een topper om te shoppen!! Echt een aanrader. Heb al zoveel besteld en je wordt altijd op de hoogte gehouden via een mail. Nooit geen problemen gehad. Alles ook altijd op tijd en keurig bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Enorm bedankt voor de complimenten, Astrid!

Manuela 22-06-2021

Mag graag naar BOL toe te winkelen. Bijna altijd is wat je zoekt wel aanwezig Doorgaans super snel geleverd… echt een aanrader
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Bedankt voor je vertrouwen en al je aankopen, Manuela!

Michelle 21-06-2021

Ruim assortiment, goed bereikbaar bij vragen, snelle levering en prima service. Zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2021

Bedankt voor je review, Michelle!

Aagje 20-06-2021

Helaas een product ontvangen wat zeer slecht functioneerde. Retourservice was een hel; na 4! pogingen met de geautomatiseerde klantenservice eindelijk correcte retour instructies ontvangen. Vervolgens het pakketje ingeleverd en alsnog een aanmaning en incasso toegestuurd krijgen omdat ze het niet hadden ontvangen. Dit was mijn laatste bestelling.

Beste Aagje,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Maurice 19-06-2021

Uitstekende online shop, ook bij klachten door derden uitstekende service, Bol.com komt z'n afspraken na, zoals het hoort, van het moment van bestellen tot levering. Ben al 14 jaar klant bij Bol.com. Zeer tevreden , zelfs aan mijn verjaardag wordt elk jaar gedacht.
Officiele reactie van Bol.com 21-06-2021

Heel erg bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent. Dat waarderen wij enorm!😃

Annette 19-06-2021

Prima webshop nog nooit geen problemen gehad. Meteen staat het geld weer op je rekening als je iets terug stuurt.
Hele goede communicatie per mail
Officiele reactie van Bol.com 21-06-2021

Bedankt voor je review, Annette!

Maria 19-06-2021

AAnkopen doe ik alleen bij bol.com.Tijdens de caronatijd heb ik ook bij andere leveranciers iets besteld wat stuk ging..Dan kon je kijken dat je je geld terugkreeg.Maar bij bol.com is dat anders.Alles ziet er prima uit daar mee bedoel ik ook de verpakking.
Als er iets mis was, of het was toch niet wat je je had voorgesteld.Je kon het altijd retourneren,wel in een bepaalde tijd natuurlijk.
Heb altijd mijn geld teruggekregen,
Ik raad bol.com aan.Zo krijg je ook geen problemen.
Officiele reactie van Bol.com 21-06-2021

Heel erg bedankt voor je complimenten, Maria! :)

Leviticus57 17-06-2021

Bol.com is naar mijn mening betrouwbaar en correct in het afhandelen van bestellingen. Bij eventuele problemen kan ik erop vertrouwen dat het goed afgehandeld wordt. Ik voel mij als klant gewaardeerd.
Officiele reactie van Bol.com 18-06-2021

Doet ons goed om te lezen dat je je gewaardeerd voelt. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je dit gevoel houdt!😃

Johan 17-06-2021

Er worden zeer veel items aangeboden en telkens met een ruime keuze. Koopwaar is op de site gemakkelijk te vinden en te betalen, de levering verloopt ook probleemloos. Het is wel nuttig om bepaalde zaken te vergelijken met andere verkopers. De prijs valt in het algemeen wel mee maar toch kan dat eens anders zijn. Kopen bij een externe verkoper van bol.com kan soms problemen geven. Wij hebben dat al een paar keer voorgehad maar telkens zorgde bol.com voor een goede en snelle oplossing. Uit ondervinding kunnen wij zeggen dat bol.com een betrouwbare site is die de klanten niet in de steek laat als er iets is misgelopen. Misschien wat meer aandacht voor externe verkopers die de goede naam van bol.com beschadigen. Wij blijven in ieder geval fan van deze site
Officiele reactie van Bol.com 18-06-2021

En wij zijn fan van jou, Johan! :)

sodastream 17-06-2021

Ik bestelde op vrijdag bij bol.com een sodastreamer. Ik had in maart er ook al 1 besteld voor een verjaardag van mijn schoondochter en alles was toen prima in orde!!! Deze zou op zaterdag kunnen afgehaald worden in het postkantoor van Zaventem. Helaas geen pakketje op zaterdag in het postkantoor. Op maandagmorgen kreeg ik bericht dat het pakket toegekomen was. Met plezier ging ik het afhalen want het was een geschenk voor een vriend die op dinsdag verjaarde. Groot was mijn ontgoocheling toen men mij de doos overhandigde: de doos was serieus beschadigd. Onderaan was ze gescheurd en met wat tape vluchtig geplakt. Verder nog beschadigingen. Het etiket met mijn gegevens was nog amper leesbaar. Men had er een kopie van gemaakt en op de doos geplakt. Daar ging mijn geschenk. Het was te laat om die dag nog een andere te bestellen!

Beste klant,

Bedankt voor je review. Erg spijtig dat je pakket in zo'n staat is geleverd. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Dave 16-06-2021

Normaal gesproken ben ik tevreden over bol.com tot vorige week ik 2 vriezers bestelde (vanwegen de inloop vriezer op het werk die defect was) deze zou op maandag geleverd worden maar maandag geen bol.com te verkennen ik gebeld en kreeg als antwoord de leverancier kan niet leveren raar dat ze die de schuld geven en niet hand in eigen boezem steken ik koop bij hun en hun belovene een maandag levering en hoe dat gaat gebeuren maakt mij niet uit. Dus door bol.com kon ik alles wat besteld was aan diepvrieswaren zo weg gooien en weg geven ....flinke extra kostenpost wat niet nodig had geweest als ze gewoon hun afspraak na hadden gekomen.
Officiele reactie van Bol.com 17-06-2021

Beste Dave,

Kaatje 16-06-2021

Groot assortiment, gebruiksvriendelijke website, geregeld aantrekkelijke aanbiedingen, snelle levering, uitstekende communicatie over voortgang order, perfecte service
Officiele reactie van Bol.com 16-06-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Kaatje!

Patrick Noortman 16-06-2021

Het maakt niet uit wat je zoekt... bij bol.com kan ik het vinden!
Concurrerende prijzen met mooie aanbiedingen. Alle leveringen zijn snel, compleet en duurzaam verpakt.

Al jaren bestel ik regelmatig, en kan dat iedereen adviseren.
Officiele reactie van Bol.com 16-06-2021

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Patrick!

Lidy Veenman 16-06-2021

De service is erg goed, snelle levering, goede e-mail communicatie en bij retourneren geen problemen.
Officiele reactie van Bol.com 16-06-2021

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service!

Maarten 16-06-2021

Als ik iets zoek of nodig heb, weet ik dat ik het bij bol.com kan vinden!correcte prijzen met vaak superdeals!nooit geen probleem gehad met leveringen. Als je je aanmeld voor bol.com select krijg je nog meer kortingen!
Ben al jaren vaste klant en zal dat ook blijven!
Ik zou zeggen doen!!!
Officiele reactie van Bol.com 16-06-2021

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Maarten! Wij doen er alles aan om dit zo te houden :)

Adrienne 16-06-2021

Snelle levertijd. Soms al dezelfde dag in huis. Als er iets is met een artikel krijg je snel antwoord.
Officiele reactie van Bol.com 16-06-2021

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Adrienne!

Kuiper 16-06-2021

Snelle levering , betrouwbaar en je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het. Al jaren klant.
Officiele reactie van Bol.com 16-06-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! :)

Sjerr 15-06-2021

Ik bestel al jaren bij bol. Snelle leveringen, goede klantenservice en een groot assortiment. Ik heb altijd alles bij ze kunnen vinden wat ik zocht.
Officiele reactie van Bol.com 16-06-2021

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen!😃