bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1602 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Lisa Baes 19-01-2019

altijd redelijk goede prijzen en snelle verzending! Ook goed dat de verzending vaak gratis is

Zeeuwsmannetje 19-01-2019

Het is een hele fijne webwinkel met een erg breed assortiment. Vaak is het bestelde product snel geleverd en biedt het verschillende betalingsmogelijkheden. Ook erg fijn is dat je de producten kunt ophalen bij Albert Heijn als je de boodschappen doet.

Dikken 18-01-2019

Snelle levering en een site doe erg gemakkelijk is om iets op te zoeken. Zelfs op de site van de leverancier van het product, was het product NIET te vinden en bij de bestelling bij bol, bleek dat het wel ergens op de site van de leverancier stond.

J.K. N.Stadt 18-01-2019

veel keuze , snelle leveringen , klant vriendelijk , prijzen oke ! ga zo door

Vincent van der Veen 17-01-2019

goede winkel ruime keuze leuke prijzen en aanbiedingen snelle levering top service

Rombout 17-01-2019

Bol.com is voor ons gezin een betrouwbare bron van allerlei goederen waar we behoefte aan hebben. Van glaswerk tot springkussens tot babyfoons. De levering is altijd op tijd. Altijd goed verzorgt. Garantie vragen worden met de online helpdesk prima afgehandeld! Een voorbeeld voor menig andere webwinkel!

Tevreden klant 17-01-2019

Altijd super snelle levering.
En mocht er dan eens iets mus zijn dan is bol.com goed te bereiken en bereid met een goede oplossing te komen!

Jo-Ann 16-01-2019

Fijne webwinkel, ruim assortiment en snelle levering. Hierbij heb je de mogelijkheid je pakket bij een ah afhaalpunt te laten bezorgen. Dit is ideaal, kun je zelf bepalen wanneer je het ophaalt en hoeven de buren niet steeds je pakket in ontvangst te nemen. Retourneren gaat ook makkelijk. Ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Arjan 16-01-2019

Snelle levering, altijd netjes ingepakt, Als het product niet naar wens is of niet werk is terug sturen geen probleem. Je krijgt gewoon je geld terug. Jammer dat je geen VVV bonnen kan inleveren bij bol.com

Martijn 16-01-2019

Altijd snelle levering, veel keuze en veelal de beste prijs. Je vindt heel veel verschillende producten beschikbaar via verschillende shops.

Ellen 16-01-2019

Wij bestellen als bedrijf bij Bol.com. ten eerste ontvang je niet automatisch een factuur. Daravoor moet je eerst weer inloggen en als Bol.com gebruik maakt van een externe leverancier dan moet je naar die leverancier een mail sturen met Btw- en Kvk nummer en wat je wanneer hebt gekocht en vcoor welk bedrag en dan "maken" zij een factuur voor je. echt waardeloos

Colin 16-01-2019

Altijd alles optijd en producten hebben goede kwaliteit. Ik zou bol.com aanraden aan iedereen.

Walter Hilberding 16-01-2019

Website is heel duidelijk goede informatie.
Levering is altijd op de afgesproken dag (soms nog sneller).

George 16-01-2019

On bol.com you can find a big variety of products.
Has a good interface, easy to use and modern.
You have a lot of delivery options.

Miriam 16-01-2019

product op voorraad, voor dezelfde prijs als elders. Snel geleverd. Bestelling prima te volgen.

bulletin 16-01-2019

de werkwijze van Bol.com is zeer keurig en klantvriendelijk. Er is sprake van wederzijdse vertrouwen en optimale assistentie wanneer dingen dreigen mis te gaan. ben zeer tevreden!

Jindi 16-01-2019

Levering was ok. 1 groot minpunt: ze pretenderen de klant de beste deals te leveren, maar als je een product zoekt, tonen ze niet altijd de beste deal. Je moet doorklikken naar 'andere verkopers' om deze te vinden .Als je niet goed kijkt heb je ze gemist en bestel je bij de verkoper die zij als eerste zetten (en soms duurder is). De criteria bij de aanbieders om als eerste te staan zijn een grote omzet. Dus ze zetten niet de beste deal(en dus de klant) voorop maar hun grootste verkopers!
Als je de beste deal wil moet je dus goed zoeken soms!!

reeeeennnnnneeee 15-01-2019

Hallo
Tot op heden ben ik zeer tevreden over bol .com alles wat ik besteld en geleverd heb gekregen ben ik zeer tevreden en ik had ook een paar dingen die beschadigd aan kwamen maar dat werd allemaal netjes en correct afgewerkt

Han 15-01-2019

Snelle netjes verpakte levering. Goed op de hoogte gehouden als iets een dag later gekeverd wordt.

Edward 15-01-2019

Goede service, correcte levering. Kapotte apparaten worden binnen de garantietermijn zonder problemen vervangen of het geld wordt teruggestort.

Rekka80 15-01-2019

3 jaar geleden een Asus router bij Bol.com gekocht waar ook 3 jaar garantie op zat. Echter is de router een week na het verstrijken van de garantieperiode kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de klantenservice van Bol.com, maar helaas kunnen zij niets meer voor mij betekenen ook geen coulance regeling. Heel jammer.
Officiele reactie van Bol.com 16-01-2019

Beste Rekka,

Als je een bestelnummer stuurt van de router naar klantenservice@bol.com, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com

De internetwinkel voor al je wensen 15-01-2019

Wij met ons gezin bestellen echt heel erg veel bij bol.com. Ze hebben korte levertijden, een heel overzichtelijke site, een goedwerkende app en het aanbod is echt heeel erg groot. Alles word iedere keer weer netjes afgeleverd en bij gebreken word het netjes opgelost. We doen ongeveer 40 a 50 bestellingen op een jaar en nog altijd zijn we een zeer tevreden klant. En waarom dan een cijfer 9? Omdat er altijd plaats is voor verbetering. Ga zo door bol.com

Eva 15-01-2019

Zeer tevreden over bol.com. Producten waren tot nu toe altijd wat ik had besteld en voldeden ook telkens aan mijn wensen. Waarom geen 10? Al enkele keren een pakketje wat later dan gepland aangekregen, hiervoor wel mailtjes aangekregen ter verwittiging. Ook al enkele keren pakketjes gekregen waarin de goederen niet goed pasten of waar ze weinig beschermd in waren. Vb een cd zonder bescherming waarvan het hoesje stuk gegaan was. Echter heel goede service en goede dienst na verkoop.

Sofie 15-01-2019

Een winkel met heel veel variëteit in aanbod. Zeer aangenaam dat het lage of gratis verzending is. Ik koop hier geregeld iets en ben altijd tevreden geweest. Ik heb wel al opgemerkt dat ze niet altijd de goedkoopste zijn en dat de prijs van producten soms heel fel kan wisselen op 24u tijd.(soms 30 euro) De 14 dagen bedenktijd en gratis retour is een sterke meerwaarde.

Kitty 15-01-2019

Ik kies regelmatig voor Bol.com omdat ze een zeer uitgebreid assortiment aanbieden. En ook tegenwoordig spelen ze tussenpersoon voor andere bedrijven. Op deze wijze zijn wij aan een hoesje voor een telefoon gekomen. Het product besteld bij bol en geleverd via Shop4hoesjes.nl wij zijn zeer tevreden en kregen de volgende dag als ons product.

Laaf 15-01-2019

Snelle verzending, gemakkelijk winkelen en bestellen. .

Ahmed 15-01-2019

Bol.com is een mooie site met veel verschillende artikelen, je kan daar echt van alles vinden.
De leveringstijden zijn super goed heb nog nooit iets telaat ontvangen. Als je vragen hebt kun je ze altijd op hun site vinden en of stellen zodat je snel antwoord krijgt van hoe het zit. Ik hoop in de toekoemst een filiaal te zien van hun.

Angelique 15-01-2019

Snelle leveringen, eenvoudig retourneren en zeker niet onbelangrijk, je vindt er echt alles!

Ron 15-01-2019

Veel en goede keus in artikelen. Snelle levering. Producten goed van kwaliteit.

Rimmert 15-01-2019

Zowel het bestelde product, in dit geval een statief, als de verwachtig van het ding en het gebruik klopte allemaal. Stipte en vlotte levering. Wij bestellen graag bij Bol, omdat wij er erg goede ervaringen mee hebben. Ook het inwisselen van airmiles is erg handig.

Tamara 15-01-2019

Goeie service na verkoop. Klantendienst is zeer toegankelijk. Erg makkelijk qua bestellen en leveren aan huis.

Simone 15-01-2019

Ik bestel regelmatig via Bol.com. Duidelijke website en goede service als je ze telefonisch wilt bereiken.

DiDa291 15-01-2019

Bol heeft een ruim aanbod en kan steeds snel leveren. Ook bij problemen kan men terecht bij verschillende kanalen (email, chat,..) dewelke de klant snel verder helpen

Pia 15-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijke site met veel producten, kwaliteit, gemakkelijk te vinden, goedkoop, verlanglijstje bijhouden kan, gemakkelijk proces bestellen, goede levering, nette klachtenafhandeling als er iets mis is. Het enige wat me weerhoudt om hoger te scoren is niet aan de consumentenkant, maar dat bol aan de achterkant soms uitgevers/schrijvers/leveranciers knel zet qua kosten om het allemaal zo goedkoop mogelijk te houden. Dit zou beter (eerlijker?) kunnen. Maar ja vrije marktwerking.

Lia de Dalie 15-01-2019

Altijd keurig op tijd alles geleverd en ze leveren goede artikelen Ruilen gaat ook altijd vlot Ze hebben een zeer ruimen keuzen van alle soorten artikelen werken goed samen met anderen bedrijven. Bol.Com is echt aan te bevelen.

Jean 15-01-2019

Altijd correcte overzichtelijke informatie en levering daarom warm aanbevolen Bol. com

Jonas 15-01-2019

Zeer goede website. Groot gamma. Supper goede service. Nog niks voorgehad met bol.com

Hans 15-01-2019

Makkelijk en veel info over de artikelen en ruime keus en leuke prijzen en aanbiedingen

Henkdeboss 15-01-2019

Altijd tijdige levering, terugsturen geen probleem, vriendelijke medewerkers, bestel al jaren bij Bol.com

Walter 15-01-2019

Heel eenvoudig om te bestellen online. Betalen pas nadat ik kwaliteit had gecontroleerd dus geen risico. Gewoon perfect en eenvoudig

Japo 15-01-2019

Veel producten, snelle levering, duidelijke informatie, soepel en snel bij retouren en reparaties.

hilde de boer 15-01-2019

Bij Bol.com kan ik alles vinden wat ik nodig heb. Ook de boeken die niet meer leverbaar zijn en die ze 2nd. hand aanbieden. Verzendinging is altijd snel en goed verzorgd. Kortom, pluim ! voor Bol.com

Albertus Feike 15-01-2019

Artikelkeuze genoeg, correct personeel bij de klantenservice. Bolcom levert altijd op tijd en geeft een betrouwbare indruk op mij en daarin ben ik vast niet de enige. De overzichtelijke site is zeker een bezoekje waard.

Geert 15-01-2019

Super tevreden. Al vele malen besteld via Bol en steeds correcte en snelle levering. Ook al enkele malen telefonisch contact gehad met klantendienst van Bol en uiterst tevreden, zeer behulpzaam en vriendelijk en persoonlijk contact gehad.
En ook belangrijk, steeds duidelijke en volledige produktbeschrijving bij artikelen en duidelijke en correcte foto’s.
Voor enkel maar Bol ipv andere verkoopsite’s

Ferdi Van Hoey 15-01-2019

Heel breed gamma aan artikelen, zeer mooie prijs, perfecte afspraak voor levering, geen teruggave problemen wanneer zou nodig blijken, perfecte financiële afhandeling bij teruggave, kwaliteitsvolle artikelen voor ieders beurs

Adem 15-01-2019

Alles is netjes geregeld en klantenservice is alrijd vriendelijk en snel met oplossingen. Hoewel maar 1 keer nodig is geweest dat ik moest bellen en was wegens mijn domme fout.

Krijgt altijd een track and trace wat wel fijn is als ik iets besteld heb.

Kellythybo 15-01-2019

Bol.com is heel erg goed in verschillende producten. Ben er altijd blij met geweest.

Johan 15-01-2019

Snel, als er wat goet is gaat de retour snel en zonder discussies. Meestal een goede omschrijving.

Patricia de Block 15-01-2019

Bol.com is een zeer gebruiksvriendelijke site en de leveringen zijn tot heden altijd correct en snel gebeurd.

Roger 15-01-2019

Ruime keus en vlugge levering tevredenheid op alle gebied,een betrouwbare one line winkel