bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol.com.

bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 922 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Dave 18-02-2018 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en betrouwbaar

Een prima webshop, waar bijna alles te vinden is, gemakkelijk bestelt en meestal de volgende dag al in huis.

Jeanne 17-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Zo handig om bij bol.com te kopen, supersnel in huis!
Je kunt direct beginnen en ze leveren goede service

Özge 17-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig service!

Ik shop regelmatig bij bol.com omdat ik alles bij hun kan vinden. Ook is de service heel goed. Ik zou zeker deze winkel aan anderen aanbevelen!

Boaz 16-02-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Als ik iets nodig heb kijk ik eerst altijd even op bol of hun het hebben want ik weet als ik het vandaag bestel heb ik het morgen in huis en daarom is het zo'n top winkel

Ronny Van Landschoot 16-02-2018 Via de website gekocht

Prijs kwaliteit zijn super

Altijd al heel tevreden over de prijs, levertermijn,ondersteuning via mail of telefonisch!! Komen steeds hun beloften na.

pascal janssen 16-02-2018 Via de website gekocht

ruime keuze assotiment en betaalgemak en verzenden

ben al jaren klant bij bol.com ,nooit problemen gehad met het bestellen van een product
het retourneren van een bestelde artikel is ook geen probleem bij bol.com
het assortiment is in die jaren al zeer goed uitgebreid ,dat is een zeer goede zaak
bol.com heeft voor ieder wel wat in hun assotiment ,ook de externe verkopers bij bol.com dragen hier ook een steentje bij,ze zorgen er ook voor dat je bij bol.com ruime assortiment hebben ,maar ook vooral veilig en onbezorgd kunt winkelen op afstand
je kunt hier je eigen bezorg moment kiezen en ook je eigen manier je betalingen kunt doen
met het SELECT service kun je voordelig je bestellingen ontvangen
bol.cm heeft ook de mogelijk dat je je boeken/cd,s/dvd,s/game,s kunt verkopen via 2dehands verkoop pagina

Lisa 16-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Bijna alles wat je nodig hebt kun je bij bol.com bestellen! En t mooie, je bezorgen het de dag erna, thuis of op een plek naar keuze! Het gaat snel, makkelijk en zijn vaak ook nog de goedkoopste. Is t product niet goed ? Dan is t makkelijk te retourneren! Ik kijk voor al mijn online bestellingen eerst op bol.com

Joey 16-02-2018 Via de website gekocht

Prima in orde!

Groot aanbod en goede service. Tevreden over communicatie en product. Bestellen gaat makkelijk voor mij.

kees567 15-02-2018 Via de website gekocht

Oude tv wordt niet meegenomen

Vervoerder Dynalogic die de bestelling op zaterdag komt afleveren wil de oude tv niet meenemen.
Direct de klantenservice van Bol.com gebeld en afgesproken dat ik de tv maandag buiten zou zetten en dat deze dan zou worden opgehaald. Krijg ik zondagochtend een mail met het verzoek een afspraak te maken voor het ophalen van de tv. Blijkt de afspraak voor maandag niet te zijn vastgelegd, dinsdag kan wel of ik dan thuis ben.
Ik heb aangegeven dat ik, de oude tv als woensdag niet is opgehaald, deze maar zelf naar de milieustraat breng en voortaan elders mijn bestellingen ga doen.
De oude tv heb ik uiteindelijk zelf moeten afvoeren.

Officiele reactie van Bol.com 16-02-2018

Beste klant,

Ik begrijp dat dit een zeer vervelende situatie is. Ik zou u graag verder helpen en persoonlijk te woord staan. Zou u uw klant- en bestelgegevens willen mailen naar klantenservice@bol.com? Wij gaan uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling nemen zodat we dit samen kunnen oplossen.

Janneke van bol.com

chris en lisan 14-02-2018 Via de website gekocht

zeer goede service.ook als het mis gaat!

Goede service en vriendelijke behulpzame klantenservice!ook snelle levertijd en zeer ruime keuze.van tablet tot zwembroek!

Björn 13-02-2018 Via de website gekocht

Transparant en oprecht

Fijnste online winkel wat mij betreft! Vriendelijke en kundige klantenservice wanneer ik vragen en opmerkingen had. Website is duidelijk en overzichtelijk. Qua assortiment zijn ze ontzettend ruim en komt het weinig tot nooit voor dat ik iets niet kan vinden. Bestel al 10 jaar bij bol en zal dat blijven doen!

De-niet -zo-wakkere 13-02-2018 Via de website gekocht

Prima duidelijke hulp

Ik had per ongeluk dubbel besteld.
Tweede product teruggestuurd. Een paar dagen later, geld terug.
Zonder gezeur en duidelijk

Jan 13-02-2018 Via de website gekocht

Service Service Service = BOL.com

Een jaar geleden (2016) kocht ik voor Kerst een instant Camera als geschenk van mijn dochter. Begin december (2017) ging die stuk. Opgestuurd naar Bol. Correcte informatie over het verloop van de reparatie. Maar Jammer niet meer te herstellen. Onmiddellijk kreeg ik mijn geld terug. IK kocht dan terug het meest recente model. Zondag besteld in de namiddag, maandag had ik hem al. Gewoon verrassend top die service,

Marijke 13-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd; groot aanbod

Het wordt altijd snel geleverd en vanwege het grote aanbod en de goedwerkende zoekfunctie vind je snel wat je nodig hebt.

jan 13-02-2018 Via de website gekocht

Bol belooft veel maar doet niks

Na het ontvangen van een beschadigd artikel overeen gekomen dat ik korting zou krijgen. Factuur betaald minus de korting.
Maar dan begint de ellende.
Herinnering voor het openstaande bedrag! Gebeld, aangegeven dat het openstaande bedrag wegvalt tegen de korting die ik krijg. Dat is eigenlijk niet de procedure maar er wordt beloofd dat het opgelost zal worden.
Ook de 2e keer...
En nu, zonder dat Bol heeft gemeld dat het niet gelukt is krijg ik een incasso. Op een openstaand bedrag van 14,- ineens 20,- incassokosten erbij.

Dus nu heb ik een beschadigd artikel, waar ik nog meer voor moet betalen dan het origineel gekost heeft!

Vanzelfsprekend is dit de laatste keer dat ik iets besteld heb bij deze oplichters!

Officiele reactie van Bol.com 15-02-2018

Beste klant,

Dit klinkt als een zeer vervelende situatie. Helaas kan ik op basis van je klacht geen klantgegevens vinden. Natuurlijk wil ik je wel graag verder helpen. Kun je je klant- of bestelgegevens doorgeven via klantenservice@bol.com en refereren aan deze review, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Groeten, Manon van bol.com

patrick 13-02-2018 Via de website gekocht

goed bediend

op tijd en goed verpakt en volgens de beschreven aard van de goederen in een juiste uitvoering. Dus ook de vorige keren en ook nu weer de juiste uitvoering

Amber 13-02-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop!

Niet alleen woorden maar ook daden. Je krijgt de service die ze hun klanten beloven. Er staat al bijna altijd alle informatie over producten of over bol.com zelf waardoor je jezelf goed kan informeren. Mocht het je niet bevallen dan hebben ze ook een gij retourbeleid. Kortom ben ik dik tevreden!

C Jeursen 13-02-2018 Via de website gekocht

Super service

De app is erg gemakkelijk in gebruik, ruime keuze en goeie prijs. En erg vriendelijke mederwerkers. En daarbij ook nog een snelle levering.

Susanne 13-02-2018 Via de website gekocht

Goede service met snelle levering!

Ik vind bol.com een geweldige site om allerlei producten te bestellen. De site is functioneel en duidelijk. De levering is altijd erg snel en dat is erg fijn.

Ben 13-02-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle service & kwaliteit!

Ik ben al jarenlang trouwe klant bij Bol.com. Ik bestel er elke maand wel het één en ander als ik weer eens wat nodig heb. Het geweldige aan Bol.com vind ik, is dat ze een mega assortiment hebben met zo'n beetje elk artikel wat je je maar kunt wensen. Naast het feit dat ze een zeer uitgebreid assortiment hebben, houden ze vaak ook nog eens leuke acties of bieden ze leuke kortingen aan die het weer verleidelijk maken om wat te bestellen. Ook de service bij Bol.com staat naar mijn idee en ervaring hoog in het vaandel; zodra er wat mis of iets niet goed is met je bestelling, valt dit gelijk te regelen! Iets wat ik persoonlijk wel heel belangrijk vind aan een webwinkel. Op Social media vlak doet Bol.com ook mee, wat zeker leuk is om eens te bekijken en te volgen. Ik ben volledig te spreken over de service en alles eromheen, al jaren! Zeker een aanrader voor de mensen die beginnende online shopper zijn óf juist kennis willen maken met wat nieuws en betrouwbaars. Alhoewel Bol.com al een aardig groot bedrijf is en vrij bekend door Nederland, kan ik het nog altijd aan blijven raden!

Renske 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en super snel bezorgt! Echt een aanrader!

Het is echt een geweldige service! Je pakketje komt echt super snel aan! Als je je pakketje retour doet krijg je je geld echt super snel en gemakkelijk weer! Echt een aanrader bol.com

Lars 13-02-2018 Via de website gekocht

Awesome

Makkelijk dingen zoeken, duidelijk overzicht. Snelle levering, duidelijk op de hoogte gehouden worden waar je bestelling is

Suzan 13-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en ruime keuze

Veel keuze qua artikelen en een snelle levering. Vaak al de volgende dag. Ook goede service als iets niet goed is geleverd. Enige jammere is dat je niet met de vvv cadeaukaart kan betalen.

Putter 13-02-2018 Via de website gekocht

Service zoals het zou moeten maar je zelden meer ziet

Goede communicatie, service enz..... gewoon Top.! Service zoals service bedoeld is. Heb er eigenlijk niet meer woorden voor.

pjl Slegers 13-02-2018 Via de website gekocht

prima service en een snelle levering

Ik heb de prijs/kwaliteit vergeleken met andere sites, anderen konden het product niet leveren. omdat het niet op voorraad was. En bij BOL.COM wel, prima!

Blije klant 13-02-2018 Via de website gekocht

Nooit problemen mee! Geweldig dus

Ik heb nog nooit problemen gehad als ik iets bestel! Heel hard aan te raden. Normaal koop ik niets via internet, maar als ik iets niet in de winkel vind ga ik eerst naar bol.com!

Michael Sterckx 13-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb hier al vele malen bij gekocht, altijd super tevreden van geweest. Ook al is er eens bij een bestelling iets niet meegeleverd geweest hebben ze dat recht gezet en mij de dag daarop opgestuurd. Beste webshop ooit!

flashover 13-02-2018 Via de website gekocht

goede service

goede prijs en snelle levering ;
was goedkoper dan bij de concurrentie wat mij over de streep trok om te bestellen

Frits 12-02-2018 Via de website gekocht

Wel betaald, niets geleverd!

Artikel besteld en direct betaald, maar ondanks e-mai van Bol.com dat het artikel de volgende dag geleverd zou worden heb ik, nu na 5 dagen, nog steeds niks ontvangen! Geld weg en Bol?? Die doet niks.....

Officiele reactie van Bol.com 13-02-2018

Beste Frits,

Dit klinkt niet goed! Graag wil ik je bestelling nakijken. Zou je je gegevens willen doorsturen naar klantenservice@bol.com en willen refereren aan deze review. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Groeten, Manon van bol.com

Quinten 12-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb tot nu toe alle leveringen perfect op tijd gekregen. En nog nooit problemen gehad met bol.com.

Philip009 10-02-2018 Via de website gekocht

Onmisbaar

Bestel hier zoveel mogelijk; electronica van alle soorten maar ook body&fit spullen en cadeaus. Toppers,

Thomas 10-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon perfect, alles te krijgen

Alles is gewoon verkrijgbaar op Bol.com! Je hoeft nooit verder te zoeken en altijd goede service. Gewoon een top site!

S b 09-02-2018 Via de website gekocht

Onvriendelijk

Speelgoedkeukentje besteld. Wordt geleverd in originele doos wat geseald is met zwarte folie. Originele doos is beschadigd maar omdat het een verjaardagscadeau is moet ik het nu zo geven. Tegemoetkoming gevraagd via de Bol.com chat. Maar krijg alleen maar een bijdehande meid die geen begrip wil tonen en erg onvriendelijke reacties geeft.

Officiele reactie van Bol.com 13-02-2018

Beste S b,

Wat een vervelende situatie. Ik begrijp dat het niet leuk is om een cadeau op deze manier te geven. Graag kijk ik of ik het nog goed kan maken met je.
Zou je, als je hier behoefte aan hebt, je bestelgegevens kunnen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze review?

groeten, Manon van bol.com

Schukken 09-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vertrouwde artikelen

Bestel al jaren bij bol.com en de artikelen zijn altijd van goede kwaliteit. Ik zou het iedereen aanraden

Vincent Holtschlag 09-02-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

ik raad echt aan om hier wat te kopen, is namenlijk een zeer goed bedrijf , goede kwaliteit, mooie prijs verhouding

??? 09-02-2018 Via de website gekocht

Inderdaad de service is geweldig!

Ik koop alles bij Bol.com want de service is geweldig en zelfs als ik iets moet terug sturen heb ik binnen een week m'n geld terug. Ook bij eventuele reparatie binnen de garantietermijn (dat is een keertje voorgekomen) wordt dat binnen een week geregeld.
Ik zweer bij Bol.com.

Claudio 08-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke service

Groot assortiment. Duidelijke site. Snelle levering binnen de aangegeven levertijd. Morgen in huis is ook echt morgen in huis. Geen moeilijke site. Het beheren van je account is ook vrij makkelijk.
Sommige productspecificaties zijn soms niet juist/onvolledig.

Petra 08-02-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Prima snelle service. Kan kiezen waar je je pakje wilt laten bezorgen.
Fijn dat er revieuws bij de producten staan.

Evelien 08-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, groot aanbod

Bol.com heeft een groot assortiment en je hebt je bestelling vaak de volgende dag al in huis, of op een afhaalpunt naar keuze.

P. de Beer 07-02-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

In het bos van webwinkels is BOL.com gewoon een prima en nette webwinkel. Ze houden je goed op de hoogte wanneer het geleverd wordt. Prima app op je iphone, overzichtelijk,duidelijk, en vooral erg makkelijk. Wat soms nog wel eens beter kan is als je 2 boeken besteld ze dan allebei apart verscheept worden. Voor de rest gewoon prima (en in de balletwereld betekent dat echt wel iets)

Trouwens, ik kijk elke dag wel even, stiekem.. voor een prima aanbiedingentje..

William 06-02-2018 Via de website gekocht

Onverwachte verrassing

Tijdens de pre-order een boek besteld. De release werd 6 maanden uitgesteld. Precies op de datum van de release lag het boek op de mat. Onverwacht en niet meer en gedacht!

Jasper 06-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snel in huis

Erg goede online webshop. Heb er vaak iets besteld en komt ook altijd binnen. Ook vaak 2de hands spullen via bol.com gekocht

Dylan Cresens 06-02-2018 Via de website gekocht

De service is heel aangenaam, aangegeve datums kloppen ook.

Bij al men bestellingen die ik deed zijn de goederen geleverd op de aangegeve datums, dit maakt het dus heel aangenaam omdat je je week dan kan plannen, de service is net hetzelfde, er wordt direct geholpen bij foute. Gewoon perfect

Alfred Wever 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Prima webshop met een goede service en altijd een snelle levering. Dit geldt voor zowel bol.com zelf als ook voor externe leveranciers.

Linda 06-02-2018 Via de website gekocht

Ze hebben van alles en goede service

Je kan er van alles krijgen, erg breed assortiment.
Er is een snelle en goede levering van de producten.
Ze hebben een uitstekende klantenservice, en lossen problemen goed op.
Ik bestel er al jaren, en heb nooit problemen gehad die niet opgelost zijn.

Jillis 06-02-2018 Via de website gekocht

Snelle Levering!!!!

Ik bestel geregeld iets bij bol.com.
De site is overzichtelijk, en de zoekmachine doet altijd goed zijn werk.
De betaling gaat erg makkelijk met Ideal.
De levering is ook geweldig, meestal al de volgende dag in huis!
Zelfs laatst met een televisie!! Savonds besteld, en de volgende dag in huis, sneller kan het gewoon niet!!!

Bunnyking 06-02-2018 Via de website gekocht

snel en makkelijk

Bol.com is makkelijk in gebruik, bezorging is over het algemeen zeer snel en het assortiment is flink. Meerdere bestellingen geplaatst en nog nooit problemen gehad.

Vahap 06-02-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

In het algemeen is een prima winkel. De levering en service is prima in orde. Ook het gemak met de bestelling is top. Alleen op het gebied van de prijs zijn ze niet altijd de goedkoopste. Verder is uitstekkend..

Marcel 06-02-2018 Via de website gekocht

Prima servce, snelle levering

Behalve de scherpe prijzen en simpele manier van bestellen ben ik vooral tevreden over het retour beleid. Ik had (door mijn eigen schuld) een product gekocht waar ik na ontvangst niets mee kon. Je stuurt het product vervolgens gratis retour en ontvangt binnen enkele dagen je geld weer terug. Zonder moeilijk gedoe. Top!

Martijn kouseband 06-02-2018 Via de website gekocht

Vind het een goede website met een goede service.
Had laatst een klacht is netjes verholpen, alleen mag het wel wat sneller en klant gerichter.