Blokker.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.be.

Deze score is berekend op basis van 79 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

vicky 06-12-2019

blokker heeft een ruime keuze en is prijs-kwaliteit super
goede leveringsdienst zeker voor grote spullen

Herman Reyniers 03-12-2019

Het shoppen via deze weg is makkelijk. Ook de betaling van het bestelde. Toestel is OK en was vakkundig verpakt. De levering ervan was een ander paar mouwen. Ook al was het traject gekend en zelfs met opvolging via dit medium, afleveren was uren te laat. Veel te laat ! Allicht heeft de drukte van 'Black Friday' daar parten gespeeld? Hopelijk verloopt de samenwerking tussen Blokker en de leverende firma veel vlotter. Als ik al een opmerking zou maken is dat het werkpunt.

Peter Laforce 30-11-2019

Makkelijk producten terug te vinden, eenvoudige bestelling, duidelijke beschrijving.
Het is gemakkelijk te kunnen kiezen tussen leveringsadres in dichtstbij zijnde winkel of thuis.

Magda Pauwels 28-11-2019

Zeer goede en vriendelijke bediening. Ook behulpzaam. Dit is Blokker in Hoboken Kioskplaats.

MB 23-11-2019

Gemakkelijke webshop. Product voldoet volledig aan de omschrijving. Snelle levering in de plaatselijke Blokker winkel.

Lilly Nys 21-11-2019

De online-shop is uitermate overzichtelijk en heel gebruiksvriendelijk. Heel goede productbeschrijving. Blokker hanteert het principe : kwaliteit met een correcte prijsverhouding en dit is heel belangrijk ! Ik ga in de toekomst zeker Blokker blijven bezoeken (zowel on-line als in de winkel)

Georges 19-11-2019

Daar ik meestal naar de winkel ga en goede uitleg krijg en voor hetgeen ik nu moest hebben was ik verplicht online te gaan wat heel goed meeviel juist dat ik het product een dag later heb gekregen wat ik wel niet erg vond maar ik ben tevreden over Blokker

Mariette Wauters 14-11-2019

ik ben niet meer zo goed te been en ik wist dat het artikel wat mij interesseerde bij Blokker te krijgen was dus heb ik mij geriskeerd het per e-mail te bestellen. En alles voldeed aan mijn verwachting! Artikel correct! verzending zoals aangekondigd! Correct. Dus volledig tevreden

Claudia Delodder 27-10-2019

Online bestelling gedaan en de volgende dag kon ik het afhalen in een winkel van mijn keuze.
In de winkel nog een paar dingen extra gekocht.
Vriendelijk personeel.

Eddy 24-10-2019

Alles prima in orde, snelle levering en kundige vriendelijke persoon aan de telefoon. Niks af te keuren.

Saskia 19-10-2019

De bestelling en bevestiging gingen supersnel. Zéér tevreden... tot PostNL het helemaal verknoeide! Bestelling niet geleverd, ondanks gescand. Telefonisch werd de suggestie dat het dan wel gestolen zou zijn bij onze voordeur erg opgedrongen. Gelukkig een heel snel reagerende, vriendelijke man bij de klantenservice bij Blokker. Op dit ogenblik is het verdwenen pakket nog steeds niet terecht, maar ik heb er goede hoop op. Mijn lesje heb ik wel geleerd: ik laat voortaan leveren in de Blokkerwinkel in de buurt!

Joop 19-10-2019

Ja ik zou deze winkel aanraden, de afwikkeling was prima . zeker gezien ik zelf een fout had gemaakt door mijn adres dat foutief door te geven, welke door u perfect werd hersteld.

Iris Gilliard 19-10-2019

Toffe winkel, heel ordelijk!
Fijn, vriendelijk en heel behulpzaam personeel.
Ik ben in de blokker van Kampenhout geweest.
Dikke proficiat!

Elke 07-10-2019

Ik heb voor blokker gekozen omdat deze de goedkoopste was, ik ben tevreden van de manier hoe ze de producten versturen, goed ingepakt om schade tijdens het transport ervan te voorkomen, als ik dan toch een puntje van kritiek zou moeten geven dan is het dat de dozen best van iets dikker karton gemaakt zouden mogen worden maar door het feit dat de producten zeer goed verpakt worden met bubbelfolie is dit echt niet nodig.

Hilde 05-10-2019

Overzichtelijke site. Veel keuze en aan de beste prijs.
Zondagmiddag besteld en maandag in huis.
Super service.

Solène Croguennec 03-10-2019

De online track and trace tool is niet duidelijk genoeg.
De website update niet wanneer het pakje aangekomen is.

Voor de rest zeer tevreden over de dienstverlening.

kelly 30-09-2019

Snelle en goede levering, ik zal deze winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie

Erika 28-09-2019

ik koos voor blokker omdat de producten die ze aanbieden vlot vindbaar zijn, duidelijke foto's, concurrentiele prijzen, kortom, een aanrader.

Tata 26-09-2019

Ik heb mijn artikel vrijdag besteld en de volgende dag heb ik het al gaan afhalen bij de Blokker van mijn keuze. Voor mij een zeer praktische manier van shoppen en qua service , opvolging en stiptheid van de levering een dikke proficiat.

Daniel 08-09-2019

Super snelle verzending, ruime keuze en zeer scherpe prijzen.
Artikel voldoet aan alle verwachtingen.

Van den Eede Maurice 28-08-2019

Zeer snelle levering, pakje goed verzorgd en niet beschadigd. Het opgegeven tijdstip voor levering was juist. Spijtig dat ik in de advertentie niet kon vinden welke zakken in de stofzuiger V20 van Sauber moeten gebruikt worden. Ik heb dus zakken ontvangen voor een V30 stofzuiger van Sauber. Ik zal deze zakken bij ons in de Blokker winkel gaan inwisselen voor juiste zakken.

Ingrid Geeraerts 28-08-2019

Bestelling online bij blokker ingegeven en binnen de 24uur perfect bij mij thuis geleverd. Heel tevreden.

Linda 28-08-2019

Winkel in Ieper is zeker aan te raden. Personeel is zeer vriendelijk en altijd behulpzaam.
Samen zoeken ze naar een mogelijke oplossing van je vragen.

Ann 25-08-2019

Aanbod zoals te zien op site en na mail ophaling in de winkel
Marjolein Bastin producten zijn super!

eddy 22-08-2019

ik vond het makkelijk om te bestellen en betalen . en het bekijken van de producten was ook aangenaam

Robert 19-08-2019

Het is de eerste maal dat ik online besteld heb, alles is goed verlopen, bestelling betaling en levering. Een zeer positieve ervaring voor herhaling vatbaar. :-)

Tromboneke 10-08-2019

alles was correct levering en kwaliteit van de materialen en de snelle service

Melisa 07-08-2019

Ik ben heel tevreden ik zocht een kleine frigo voor mijn dochtertje haar kamer heb ik ook gevonden bij blokker ik heb hem direct besteld geen minuut getwijfeld ik heb goeie ervaring met blokker al van kids af aan blokker was mijn favoriete winkel
Service was super dag later had ik hem al in huis
Dus zeker een aanrader

Verheyden Sonia 06-08-2019

Website oke, levering met dpd daarentegen slecht, mislukte poging tot levering in een winkel van blokker?

claessens gilbert 06-08-2019

fijne shop ervaring, ook online, snelle levering, vriendelijk en deskundig personeel.

greet 04-08-2019

Zeer vlot verlopen vanaf het plaatsen van de bestelling tem het leveren aan huis;

was de eerste keer dat ik iets online heb gekocht maar zou hier zeker nog online bestellingen plaatsen!

Liliane 04-08-2019

Heel tevreden over mijn aankoop. Goedkoop en een gemakkelijke website om te bestellen.
Levering was OK en zelfs 1 dag vroeger ontvangen dan gedacht.

Georges Mets 02-08-2019

goeie prijs, goeie service en supersnelle gratis levering, bovendien perfecte koffiezet senseo

wilfried hellemont 31-07-2019

Het artikel dat ik kocht was snel geleverd en het was nog 30 euro goedkoper dan op ander site's. Dikke mersie.

VARADEROOTJE 30-07-2019

Heel gemakkelijke website,ik had mijn artikel direct gevonden en ook voor de laagste prijs.
Alles verliep heel goed van begin tot levering.....ik ben zeer te vrede.Bedankt

Mvg Luc

Patrick 30-07-2019

Snelle (en correcte) levering. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijke service in de winkel.

Anita 29-07-2019

Ik heb hier bij deze winkel,al verscheidene keren gekocht.
Waarvan ik telkens zeer tevreden van ben geweest!

Cornelis 25-07-2019

Makkelijk te bestellen, snelle levering in België (binnen 2 dagen!), goed qua prijs-kwaliteit, klantvriendelijke service. Wij zijn zeer tevreden!

Ulli 25-07-2019

Winkel is top en vooral tijdens de soldenperiodes!
Jammer dat postNL die hun pakketjes levert, zo weîig aandacht schenkt aan de pakjes.
Strijkplank is al licht beschadigd door transport.

Gerda 24-07-2019

Het product was zoals beschreven en het is bovendien supersnel geleverd. De postbode stond de volgende dag al op tijd aan de deur. Bovendien was blokker voor mij veruit de goedkoopste.

Hannes Nadia 24-07-2019

Alles in orde, zowelde site, betelaing, levering, verpakking..... Kan niet beter.

Merel 22-07-2019

Overzichtelijke website, makkelijk om te bestellen en zeer snelle en goede levering. Een top ervaring.

Leentje 21-07-2019

Heel snelle levering, heb kunstof ladenkastjes van het merk “Iris” besteld omdat ze bij Blokker op dat moment het goedkoopst waren.
Laten leveren in de dichts bijzijnde winkel en twee dagen later alles al kunnen afhalen!

Ann 18-07-2019

Mailtje gekregen omdat levering wat later zou gebeuren. Artikelen samen geleverd. Prijs/kwaliteit van de artikelen is top!

Freya 18-07-2019

Ik had een reeks schoonmaakproducten besteld. De levering was supersnel! Ook handig dat je kan retourneren via een winkel (let wel dat je de factuur afprint en meeneemt, wat een beetje stom is).
Alleen was de productomschrijving van een aantal producten onvolledig (de maat stond niet aangegeven), waardoor ik de producten in een foute maat moest terugsturen.

Ray Vd Branden 18-07-2019

Snelle levering. Product volgens verwachting. Wel stukje niet gelast, maar niet onoverkomelijk.

Imane 18-07-2019

Vandaag bestellen is morgen 100% in huis. Zeer tevreden over de blokker online shop!
1 minpuntje, het factuurtje zit niet mee in de doos en moet je dus zelf afprinten

hendrik leyers 15-07-2019

online besteld. Professioneel en correct verlopen volgens het op voorhand voorgestelde schema.

Benni 15-07-2019

2 verschillende artikels besteld. Eerste artikel waren 9 stoelen. Verschillende mails gehad als communicatie ivm stock, wanneer opgestuurd en zelfs leveringsdienst om te zeggen wanneer de levering hier zou zijn. Dit op 10 minuten voor ze hier waren.TOP! De 2 de levering die op hetzelfde moment besteld is, enkel een mail om te zeggen dat het artikel in stock is. Voor de rest niets gehoord, wel geleverd diezelfde dag. Raar hoe iets dat hetzelfde moment besteld is, verschillend geleverd word en ook verschillend gecommuniceerd word. Toch zeer tevreden!

Sonia Thomé 15-07-2019

mijn servic was goed maar de stofzuiger doet raar met een piepent geluid heel vervelend
ik ben terug naar de blokker geweest die zullen mij wel een nieuw terug betellen ik was dus niet tevreden sorry bedankt nog voor jullie service