Blokker.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.be.

Deze score is berekend op basis van 89 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

boess001 16-02-2018 Via de website gekocht

Alles klopte, zoals het tegenwoordig zou moeten

Ik heb op vrijdag eind van de middag besteld via de webshop. De volgende dag om ca. 12.00 werd eea bezorgd. Ook de telefonsiche helpdesk was vriendelijk, constructief en betrokken

Marijke 15-02-2018 Via de website gekocht

Alles wat ik nodig had werd 's anderendaags geleverd. TOP !!

Blokker heeft bijna alles in huis en veel keuze aan merken ook. Ik moest vroeger altijd naar de winkel lopen en soms was er zóveel volk dat ik niet alles kon zien. Nu zie ik alles vanuit mijn luie zetel. Top !

H.Wesniewski 14-02-2018 Via de website gekocht

goede afspraak

ik heb voor on-line gekozen en dat was prima. Binnen 48uur binnen, vriendelijke chauffeur, produkt goed ingepakt en leuke prijs

rosy sel 14-02-2018 Via de website gekocht

2X besteld,2X prima bediend, aflevering in orde, nog doen!

binnen de week 2 bestellingen gedaan,we zijn steeds goed bediend en zullen in de toekomst zeker nog zo bestellen!

X 14-02-2018 Via de website gekocht

Top!

Gemakkelijk afhalen in de winkel tijdens de openingsuren. Snelle levering, producten zijn als verwacht.

Joke 12-02-2018 Via de website gekocht

na vernieuwing winkel te Evergem beperkter assortiment keukengerei maar ben wel goed geholpen met bestelling.

greet 11-02-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter

'n Winkel van Blokker is hier echt niet bij de deur. Vroeger dikwijls zelf geweest, en personeel was heel behulpzaam! Maar nu winkelen 'n probleem is geworden, graag via jullie website, Parking voor de deur van de zaak is er nooit of nauwlijks, en dan moet je maar sleuren, je kan nooit echt meebrengen wat je wil, daar het echt een gesleur is naar de parking. Hoop van harte dat u dit verder zo doet, vooral voor ons oudere mensen echt de max! En de levering aan huis is tiptop in orde, geen gescheurde verpakking, goederen net zo mooi als op de website, echt ik zou het niet meer kunnen missen.

DE MOOR ELSY 11-02-2018 Via de website gekocht

goede service; snelle levering

aankoop niet electrisch hakmolentje. niet duur en de volgende reeds geleverd in filiaal in oudenaarde.

wilfried 08-02-2018 Via de website gekocht

supper geweldige service

besteld en volgende dag al aanwezig in de blokker van mijn keuze
super service
dank u blokker
over het product Emrio wafelijzer ben ik niet tevreden
na de 2de maal te gebruiken is de draaiknop eraf gevlogen met als gevolg dat ik te temperatuur niet meer kan regelen
nu eens zien dat de hersteldienst ook super is

Simonne Temmerman 08-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Was eerst naar de winkel geweest in Dendermonde daar zegde ze mij dat het artikel enkel te koop was via de website. Die mensen waren zo vriendelijk dit artikel te zoeken op de site te bestellen moest enkel nog betalen en alles was in kannen en kruiken. Met de levering ook geen problemen alles perfect. Dus ik heb beide gedaan winkel & website. Heb geen enkele opmerking zowel over de winkel als de website. Heel tevreden en voor herhaling vatbaar.

DE MOOR ELSY 08-02-2018 Via de website gekocht

aankoop klein hakmolentje

ik was al lang op zoek naar een klein hakmolentje, niet elektrisch. Het vorige van mij was kapot door het te laten vallen. En bij blikker vond ik het Ideaal om uitjes en dergelijke gemakkelijk en snel fijn te snijden. NIET DUUR EN DE VOLGENDE DAG MOCHT IK HET REEDS GAAN AFHALEN IN EEN FILIAAL VAN BLOKKER.

Duimelijn 07-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle service, servies besteld en dit kwam erg goed verpakt aan, alles intact. alles zoals affgebeeld

nicole 07-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Ik vind de shop zeer duidelijk. Ik had een artikel besteld dat in de winkel van blokker niet voorradig was en de dag nadien was het daar al geleverd en zonder verzendkosten. Enorme vlugge levering.
En ook nog even vermelden: de verkoopsters in de blokkerwinkel zijn zijn vriendelijk en behulpzaam.

peter 06-02-2018 In de winkel gekocht
beringen

zeer slechte service in blokker beringen

ik stuur mijn man op voor een bestelling af te halen , we hadden geen kastick bij
en de winkelbediende weiger deze mee te geven
ook na telefonsche contact van mij bijft ze vol houden
ze hadden bij de bestelling er van niet vermeld dat ze een kasticket nodig hadden
ik weiger nog in de blokker iets te kopen

Nadine De Moor 01-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische ervaring!

Ik was al geruime tijd op zoek naar een vierkant wit servies. In een e-mail van Blokker met allerlei aanbiedingen zag ik daar MIJN servies staan. Ik heb geen seconde getwijfeld en heb voor 23 kg aan servies besteld. Bij levering (al de volgende dag) bleek één bordje gesneuveld. Geen nood: de klantendienst heeft het gebroken bordje vervangen en er drie bovenop cadeau gedaan (de verpakking was per 4). Levering alweer de volgende dag! Top!

K_DC 30-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Heel gebruiksvriendelijke website, zeker de mogelijkheid om een product te 'reserveren' zodat er een mail gestuurd wordt wanneer het product weer op voorraad is.
Enkel spijtig dat de mail nooit verstuurd werd, ook al was het product opnieuw voorradig.
Levering was top. Geen vertraging, verpakking niet beschadigd & vriendelijke chauffeur :)

A. 25-01-2018 Via de website gekocht

Ik vind het een goede winkel en service is goed en snel.en je krijgt waar voor je geld en het product.

Wilhelmina atol 25-01-2018 Via de website gekocht

Ik vind de schop goed alleen ze gaan slecht met de spullen om er zat al een deuk erin en savonds was hij 20euro afgeprijsdt ik vind het jammer dat ze dat er niet bij zetten

Dco 25-01-2018 Via de website gekocht

Goedkoop

Leuke webshop, jammer de meeste winkels verdwijnen. Dus weinig andere keuze dan online te bestellen.

Heidi 25-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik zocht een glazen theekan en keek op de website van Blokker. Ik vond een mooie theekan met 1,2L inhoud aan een betaalbare prijs, handig in gebruik, en deze was enkel online verkrijgbaar.

Lisette 23-01-2018 Via de website gekocht

Heel goede en vriendelijke service

Heel gebruiksvriendelijke site om online te shoppen en ook snelle levering in de gekozen winkel.
Bovendien gratis levering.

Marcel M 23-01-2018 Via de website gekocht

Goed en snel, online kopen geen probleem.

Snelle orderbehandeling, verder levering zoals elke goede online shop zou moeten zijn.
Product ook netjes en Blokker herkenbaar verpakt.

Danielle Vermeiren 21-01-2018 Via de website gekocht

Zeer mooie producten, service zeer goed, enkele tips

We hebben gezocht naar een winkel met mooi en betaalbaar servies en daar is Blokker zeker in geslaagd, dikke pluim! Ik vond het alleen spijtig dat we in de winkel geen voorbeeld konden zien van de producten en we hebben dan maar op goed geluk gekozen. Ik las ook in de reacties van andere kopers, dat bij schade aan een deel van het servies, het hele servies moest teruggestuurd worden en hiervan ontgaat me de logica. Hoe meer producten je terugstuurt, hoe meer kans op schade bij retourzending naar de klant zou ik denken? Er stond ook niet op de doos dat het om breekbare producten ging. Gelukkig was bij ons niets gebroken en wij hebben al enorm genoten van het servies. Thanks!

Erika 21-01-2018 Via de website gekocht

Heel erg tevreden

Ik was enkel vertrouwd met de winkels, dus ik had een beetje schrik om online te kopen.
Maar ik moet zeggen ik ben zeer tevreden en aangenaam verrast. De bestelling en betaling is vlot verlopen, de tussenstappen nauwkeurig opgevolgd, de levering was ook top en uiteraard het artikel was net als beschreven en aanbevolen. Nog belangrijker is de fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Guido 14-01-2018 In de winkel gekocht
geel

zeer vlotte service

Zeer vriendelijke én gedienstige winkeldames voldoende opgeleid alsook de beste en goedkoopste prijs voor dit speelgoed

Kris Eeraerts 14-01-2018 Via de website gekocht

Had in de folder een tandenborstel zien staan en wou deze dan online bestellen. Er was echter een zeer groot prijsverschil tussen folder en website. Na een eerste contact met de klantendienst bleek dat de prijs in de folder de juiste was. Ze gingen dit aanpassen zodat ik 's avonds de bestelling kon plaatsen. Na een tweede contact bleek echter dat de prijs in de folder foutief was en ze dit reeds in de winkels hadden geafficheerd. Daar de klantendienst mij eerst beloofd had dat ik de tandenborstel aan de lagere prijs kon bestellen hebben ze uit eigen beweging het voorstel gedaan dat ik de tandenborstel aan de 'normale' prijs zou bestellen en ze mij achteraf het prijsverschil zouden terugbetalen. Zeer goede service dus!

Hermans 12-01-2018 Via de website gekocht

Service is top !!

Mijn aankoop via de webshop was voor herhaling vatbaar.
Bestelling werd zeer snel geleverd, het materiaal is volledig naar wens en de service na aankoop is helemaal top !
Wij hadden glazen besteld en enkele glazen hadden de reis tot bij ons thuis niet overleefd. Mailtje gestuurd naar klantendienst en een paar dagen later had ik nieuwe glazen in mijn bezit.
Blokker is TOP !!

nancy 11-01-2018 In de winkel gekocht
mol

snelle levering, vlotte hulp

De verkoopster hielp mij perfect bij het bestellen van een niet voorradig product,
het was op 2 dagen geleverd en ik kon de levering opvolgen. Ik heb het dan kunnen afhalen zonder problemen dat ze moeten zoeken. Vriendelijke en vlotte bediening.

Misschien 11-01-2018 Via de website gekocht

Vlot en correct!

Dit was niet mijn eerst aankoop via deze webwinkel en het zal ook niet mijn laatste worden. Het kiezen verliep vlot en gemakkelijk, betalen lukte zonder problemen en eventjes later kreeg ik al een mail dat de aankoop zich in de door mij gekozen winkel lag!!!!

DE KIMPE 11-01-2018 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar

ALS JE IETS VERGETEN BENT VOOR EEN FEEST BEN JE NOG VLUG GEDIEND ZONDER DAT JE NAAR 20 WINKELS MOET GAAN.

dick wessel 10-01-2018 Via de website gekocht

mijn bestelling niet ontvangen en ook geen bericht hiervan

mijn bestelling op de blokker webshop ordernummer 44190084, dd 4 jan 2018, bedrag 82, 57
is tot op heden niet ontvangen en ook geen bericht ontvangen van postnl.
hoe kom ik aan mijn betaalde producten

Maes N. 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Ik bestelde online een keukenrobot. Deze werd de dag erna al rond 10u geleverd. Helaas functioneerde het toestel slechts gedeeltelijk. Een zeer behulpzame operator liet me het toestel terugbrengen naar de winkel in Oudenaarde . Daar zorgden ze voor de retourzending. Onmiddellijk stuurde de operator waarmee de winkelbediende contact opnam mij een mail ter bevestiging dat de terugbetaling asap zou gebeuren.

Inge 09-01-2018 Via de website gekocht

1 dag later geleverd, verder prima

Artikel besteld en laten leveren in Blokker winkel. Krijg bericht dat de koerier dag erna onderweg was om te leveren. Ganse dag wachten... krijg ik na 18u plots bericht dat post.nl het pakket niet heeft kunnen afleveren. Ja, duh!! De winkel was toe, slimmerikken! Dus pas dag erna geleverd. Misschien kan Blokker dit voortaan wel aan koeriersdienst meedelen als het om een winkel gaat...
Verder wel goed verpakt en tevreden met product!

G Van Raemdonck 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs

Ik heb de prijs vergeleken met andere online shops en deze kwam er het goedkoopste uit. Dat het dan nog de dag nadien geleverd werd, was een pluspunt

johnny ansteene 09-01-2018 Via de website gekocht

goet

10 % van de glazen zijn niet 100% rond maar dat is enkel voor het stapelen een nadeel niet zichtbaar
en de levering heft 3 x aangekondigd geweest van post nl en telkens weer verschoven naar de volgende dag

Lecour Sandra 17-08-2017 In de winkel gekocht
Boom

Niet zo geweldig

Eigenlijk heb ik geen leuke ervaring met jullie,een dame met ALS had mij gevraagd om dat tijdschriftenhouder bestaande uit riet met 3 vakjes te kopen in de solden dat kwam op 7,5€in plaats van 15,Nu ik in Schelle maar daar hadden ze het niet een beetje later na de solden in Eeklo terug 15€dus ik nam het niet want het was weer duur en dat was niet afgesproken met die dame.Nog een beetje later kwam ik in Boom en daar heb ik het dan toch kunnen kopen aan 7,5€ .Is het de bedoeling dat we ons niet mogen verplaatsen???

Wiel Brand 31-05-2017 Via de website gekocht

Service slecht.Contact nagenoeg onmogelijk.

Shop zelf is niet verkeerd. Afhandeling bestelling ronduit slecht. Telefonische bereikbaarheid is een ramp. Na 9 pogingen een wachttijd van ruim 2 uur en een gesprek met 3 heel meelevende en vriendelijke medewerksters, waarvan met 1 ruim 1 uur nog bestelling hopelijk na 11 dagen afgeleverd. Ik laat me verrassen.

Somers Nora 30-05-2017 Via de website gekocht

Ik ben uiterst tevreden over de service

Ik heb thuisbestelling gekozen omdat het toestel wat ik graag had te groot was om te dragen. Het werd de eerste werkdag na de bestelling reeds geleverd!

maurice 29-05-2017 Via de website gekocht

supercontent !

keurig en op afgesproken tijd werd de bestelling GRATIS geleverd aan mijn voordeur. een aanrader voor iedereen die wil dat alles punctueel wordt nagekomen zoals afgesproken !

Ronny 29-05-2017 Via de website gekocht

zeer goed service

het product dat ik heb besteld online was er de dag erna in de winkel in Wijnegem daar was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam,ik zou zeggen doe zo voort.
Mvg Ronny

Nancy De Ridder 29-05-2017 Via de website gekocht

Heel goed bevonden !

Ik kocht 2 droogrekken in promotie,
de dag erna werden ze al geleverd
Geen gesleur met de grotere stukken in je eigen wagen

Walter Larik 27-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte online-service

Via internet heb ik rustig en overzichtelijk thuis een keuze kunnen maken voor de aanschaf van een
nieuwe moderne wandklok. Zowel de betaling als de levering verliepen vlot en snel en het perfect
verpakte artikel was in onberispelijke staat. Voor herhaling vatbaar!

RogerDV 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer goede service

Bestelling binnnen de 24 uur geleverd zoals aangekondigd. Product was nergens anders goedkoper. Geleverd in perfecte staat.

MARTINE GIJSELINCK 21-05-2017 Via de website gekocht

goede service

ik vind de shop zeker in orde. Grote keuze aan artikelen en een goede prijs volgens de kwaliteitsverhouding.

Stefan 19-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle & correcte service.

Wat ik wou kopen was enkel beschikbaar via de webshop, wat geen probleem was want quasi onmiddelijk geleverd in mijn favoriete Blokker filiaal.

Familie Leirens Oudenaarde 13-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Het artikel is reeds enige tijd niet meer beschikbaar in de winkel.Enkel nog online beschikbaar...Was wel snel beschikbaar in de winkel na bestelling online. PRIMA !!!

Marc De Maere 13-05-2017 Via de website gekocht

vriendelijke en accurate behandeling van mijn bestelling

zeer gebruiksvriendelijke site. bestelling kan steeds worden gevolgd en bij afhaling in de winkel door vriendelijk personeel verder afgehandeld

Sanja 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en vlotte levering

Het is de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij deze site. Ik heb een ladder gekocht en ben er zeer tevreden mee. Heb al over dit product reclame gemaakt bij vrienden en kennissen.

Verwilghen 06-05-2017 Via de website gekocht

Vriendeijk onthaal. Bestelling heel vlot verlopen.

Ik ben een vaste Blokker klant en wou deze keer iets on line bestellen omdat het desbetreffende artikel niet in de winkel beschikbaar was. Ik was aangenaam verrast door het vlotte verloop.

Vergauwen S 06-05-2017 Via de website gekocht

Best tevreden, maar ...

Het gevraagde product is OK. Het stoort me niet dat het enkele dagen duurt voor je het bestelde in je bezit hebt, maar schrijf niet dat het de volgende dag er zal zijn als het drie dagen duurt. Wees eerlijk, want sommige mensen rekenen er op dat het er snel zal zijn. Dit is niet negatief bedoeld, maar louter een tip!