Blokker.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.be.

Deze score is berekend op basis van 114 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Lecour Sandra 17-08-2017 In de winkel gekocht
Boom

Niet zo geweldig

Eigenlijk heb ik geen leuke ervaring met jullie,een dame met ALS had mij gevraagd om dat tijdschriftenhouder bestaande uit riet met 3 vakjes te kopen in de solden dat kwam op 7,5€in plaats van 15,Nu ik in Schelle maar daar hadden ze het niet een beetje later na de solden in Eeklo terug 15€dus ik nam het niet want het was weer duur en dat was niet afgesproken met die dame.Nog een beetje later kwam ik in Boom en daar heb ik het dan toch kunnen kopen aan 7,5€ .Is het de bedoeling dat we ons niet mogen verplaatsen???

Pluspunten

Minpunten

Wiel Brand 31-05-2017 Via de website gekocht

Service slecht.Contact nagenoeg onmogelijk.

Shop zelf is niet verkeerd. Afhandeling bestelling ronduit slecht. Telefonische bereikbaarheid is een ramp. Na 9 pogingen een wachttijd van ruim 2 uur en een gesprek met 3 heel meelevende en vriendelijke medewerksters, waarvan met 1 ruim 1 uur nog bestelling hopelijk na 11 dagen afgeleverd. Ik laat me verrassen.

Somers Nora 30-05-2017 Via de website gekocht

Ik ben uiterst tevreden over de service

Ik heb thuisbestelling gekozen omdat het toestel wat ik graag had te groot was om te dragen. Het werd de eerste werkdag na de bestelling reeds geleverd!

maurice 29-05-2017 Via de website gekocht

supercontent !

keurig en op afgesproken tijd werd de bestelling GRATIS geleverd aan mijn voordeur. een aanrader voor iedereen die wil dat alles punctueel wordt nagekomen zoals afgesproken !

Ronny 29-05-2017 Via de website gekocht

zeer goed service

het product dat ik heb besteld online was er de dag erna in de winkel in Wijnegem daar was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam,ik zou zeggen doe zo voort.
Mvg Ronny

Nancy De Ridder 29-05-2017 Via de website gekocht

Heel goed bevonden !

Ik kocht 2 droogrekken in promotie,
de dag erna werden ze al geleverd
Geen gesleur met de grotere stukken in je eigen wagen

Walter Larik 27-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte online-service

Via internet heb ik rustig en overzichtelijk thuis een keuze kunnen maken voor de aanschaf van een
nieuwe moderne wandklok. Zowel de betaling als de levering verliepen vlot en snel en het perfect
verpakte artikel was in onberispelijke staat. Voor herhaling vatbaar!

RogerDV 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer goede service

Bestelling binnnen de 24 uur geleverd zoals aangekondigd. Product was nergens anders goedkoper. Geleverd in perfecte staat.

MARTINE GIJSELINCK 21-05-2017 Via de website gekocht

goede service

ik vind de shop zeker in orde. Grote keuze aan artikelen en een goede prijs volgens de kwaliteitsverhouding.

Stefan 19-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle & correcte service.

Wat ik wou kopen was enkel beschikbaar via de webshop, wat geen probleem was want quasi onmiddelijk geleverd in mijn favoriete Blokker filiaal.

Familie Leirens Oudenaarde 13-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Het artikel is reeds enige tijd niet meer beschikbaar in de winkel.Enkel nog online beschikbaar...Was wel snel beschikbaar in de winkel na bestelling online. PRIMA !!!

Marc De Maere 13-05-2017 Via de website gekocht

vriendelijke en accurate behandeling van mijn bestelling

zeer gebruiksvriendelijke site. bestelling kan steeds worden gevolgd en bij afhaling in de winkel door vriendelijk personeel verder afgehandeld

Sanja 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en vlotte levering

Het is de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij deze site. Ik heb een ladder gekocht en ben er zeer tevreden mee. Heb al over dit product reclame gemaakt bij vrienden en kennissen.

Verwilghen 06-05-2017 Via de website gekocht

Vriendeijk onthaal. Bestelling heel vlot verlopen.

Ik ben een vaste Blokker klant en wou deze keer iets on line bestellen omdat het desbetreffende artikel niet in de winkel beschikbaar was. Ik was aangenaam verrast door het vlotte verloop.

Vergauwen S 06-05-2017 Via de website gekocht

Best tevreden, maar ...

Het gevraagde product is OK. Het stoort me niet dat het enkele dagen duurt voor je het bestelde in je bezit hebt, maar schrijf niet dat het de volgende dag er zal zijn als het drie dagen duurt. Wees eerlijk, want sommige mensen rekenen er op dat het er snel zal zijn. Dit is niet negatief bedoeld, maar louter een tip!

Thijs brenda 05-05-2017 Via de website gekocht

1x maar zeker geen 2de maal

Op de website staat voor 22.00 u besteld de andere dag in de winkel,heb op donderdag besteld en heb mijn pakje kunnen halen de week erna op woensdag? Met veeeeeeeel uitleg vandoen,dus voor mij klopt deze leuze niet van voor 22.00 u besteld de dag erna in de winkel helaas

Wim 04-05-2017 Via de website gekocht

bestelling scheerapparaat uit reclamefolder

Voor de eerste maal bestelling geplaatst via de webshop en supertevreden. "s Avonds besteld, de dag nadien geleverd.

Sanja 04-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en vlotte levering

Verhulst Paul 04-05-2017 Via de website gekocht

Goede service met goede informatie

Ik ken de shop al zeer lang en betreur dat de plaats waar ik woon, namelijk puurs, de shop heeft gesloten

Wim Mosselmans 04-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, uitstekende service!

Alle handelingen (zoeken, bestellen, betalen, opvolgen) verliepen heel vlot.
Ik zal zeker nog bestellen via de website van Blokker.

Nog nooit mee gemaakt. 03-05-2017 Via de website gekocht

Nog nooit meegemaakt !

Ik had een baardtrimmer besteld via de webshop en kreeg een elektrische tandenborstel toegestuurd. Dan ben je goed bezig met je job. Ik ben zelf naar een blokker winkel gereden in Turnhout om in te ruilen. Daar ben ik perfect behandeld waarvoor mijn dank aan de verkoopsters . Via de webshop lukte het blijkbaar toch niet.

Van Belle-Quisquater 03-05-2017 In de winkel gekocht
Dendermonde

geen geweldige service

Tevreden kunnen wij het niet noemen, bestelling gedaan 25.04.2017 zou geleverd worden 27.04.2017. Tot gisteren nog niets geleverd en daarom gisteren getelefoneerd om na te vragen. De levering was voorzien voor 2048 , zo zouden wij er geen geniet van gehad hebben.
Het zou nu morgen donderdag geleverd worden, hopen wij.

SporryVeVa 27-04-2017 Via de website gekocht

Super bestelling

Na twee dagen had ik mijn bestelling. Ondanks dat het een groot artikel was, ging het heel vlot. De aflevering verliep ook heel vlot, ondanks ik het op een ander adres laten leveren heb. Geen probleem. Super bediening en levering ... ik bestel hier nog artikelen!

Hugo 22-04-2017 In de winkel gekocht
Ruggeveldlaan Deurne

Helemaal OK

Ligging: Dichtbij huis. Wij Komen hier al jaren. Wij zijn hier altijd vriendelijk te woord gestaan .

LUC TOEPIE 22-04-2017 Via de website gekocht

Heel goede en vlugge service

De bestelling plaatsen is super gemakkelijk als ook de betaling. Keuzes genoeg. Ik heb mijn bestelling in de namiddag geplaats en de dag erna had ik ze al.je kan ze thuis laten leveren of in een winkel van Blokker. Heel gemakkelijk en alles was goed en net verpakt. Geen slechte opmerkingen. Groeten Luc.

marleen van walle 20-04-2017 In de winkel gekocht
stekene

toffe mensen die er werken zijn steeds berijd je te helpen

heel makkelijk ook gratis levering in de winkel
zodat je het af kan halen als het je past was heel mooi
ook tof personeel

Petra 20-04-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle service

De bestelling is vlekkeloos verlopen, de levering kon gewoon niet sneller (leek wel op "even knippen met de vingers" en daar reed de bestelwagen al op de oprit... en het allerbelangrijkste: het aangekochte goed werkt perfect.
Hier voor u zit een heel tevreden klant :-).

Conny 19-04-2017 In de winkel gekocht
Merksplas

Heel behulpzame verkoopster

Pas helemaal vernieuwd propere en ordelijke winkel. Heel behulpzame verkoopster,wordt er altijd goed geholpen .

anoniem 19-04-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

heel toffe site, makkelijk om te bestellen en de volgende dag al in huis. zeker waard om opnieuw te bestellen.

rita 17-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig, snel en correct!

Alles was in orde! Glazen waren heel goed ingepakt. Levering was zoals beloofd. De bestelling via de website is vlot verlopen.

peter 16-04-2017 Via de website gekocht

prijs kwaliteit

ongelooflijke service goede opvolging een echte aanrader gemakelijk gebruiksvriendelijk snelle levering alles dik in orde prima levering

Marleen 15-04-2017 In de winkel gekocht
Wuustwezel

Super snelle gratis levering

Laatste tijd veel meer keuze in artikelen. Gemakkelijk te bestellen en heel snelle levering. Aanrader!

De Moor Kristel 12-04-2017 Via de website gekocht

supper tevreden

Een zeer makkelijk en eenvoudig site, is overzichtelijk ,en nadien een goede opvolging wanneer je pakket aankomt

porreye rony 08-04-2017 Via de website gekocht

geweldig service

vlug geleverd en zeer goed ik koop nog bij blokker de oven doe het goed zeer veriendelijk
jammer dat we naar wevelgem moeten rijden

Leenaerts Louis 07-04-2017 Via de website gekocht

Vlug en perfect

Mijn eerste ervaring met deze webwinkel is meer dan 100 % meegevallen. Het toestel werkt perfect en werd erg snel geleverd. Meer dan erg tevreden.

MARC LEGIEST 07-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke productinfo

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en ook over het gebruiksgemak van bestellen.
Over de levering van PostNL ben ik niet content: tot 2 maal toe is de doos niet aangeboden want ik was telkens thuis en er zat geen bericht in mijn brievenbus. Gelukkig heeft de klantendienst van Blokker dit vlug rechtgezet.

Sabina & Rudi 07-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Wij zijn zeer zeker tevreden van de snelle levering.
Doos van Blokker was wel beschadigd, mss ff doorgeven aan de leverdienst.

Linda Dhondt 01-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Op vrijdag besteld en op zaterdag al geleverd! Goed verpakt, doos gemakkelijk te openen en te hergebruiken.

Roger 29-03-2017 Via de website gekocht

Super servises

De website is overzichtelijk en alles staat netjes beschreven. Het toestel is echt wat ik er van verwachte zelfs nog beter. En de levering was al in orde na 24 uurtjes. Zeer blij met deze aanschaf.

NM 25-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service (

de levering vlot verlopen , de bezorgers beleefd en attent !
het ineenzetten van het geleverde item was met een goede duidelijke handleiding! Dus we zijn een tevreden klant wordt vervolgd xxx

patrick 25-03-2017 Via de website gekocht

stipt en correct een topper

vriendelijke en vlugge afhandeling aan te raden winkel en verkoopster zeker voorstellen aan men vrienden

SR1 25-03-2017 Via de website gekocht

Heel correcte levering

Artikel dat ik besteld had is keurig geleverd, de dag erna, in de winkel naar mijn keuze. Prima service, zeer gemakkelijk te bestellen.

ansje 23-03-2017 Via de website gekocht

Heel snelle levering

's Avonds besteld en volgende dag al geleverd. Super. Kan niet beter. Baardtrimmer was ook goedkoper dan in andere winkels en werkt heel goed. Geen gedoe met naar de winkel te rijden, vast te zitten in het verkeer. Neen, gewoon online besteld. Snel, gemakkelijk. Wat wil je nog meer?

Maria 13-03-2017 Via de website gekocht

De service was geweldig en het personeel klantvriendelijk.

Ik vind Blokker een fantastische winkel. Je vind er alles . Het is een gezellige winkel. Je vind er veel inspiratie betreft decoratie. Zeer tevreden .

maria de bie 10-03-2017 Via de website gekocht

netjes op tijd geleverd zoals afgesproken !

geen verzendkosten boven 25€
's anderendaags al bezorgd
zorgvuldig en degelijk verpakt
gemakkelijke betaalwijze

peter 09-03-2017 Via de website gekocht

vlotte en goede service

de shop van blokker is super je vind direct wat je zoekt overzichtelijk en gemakkelijk voor te betalen

Sofie 09-03-2017 Via de website gekocht

Perfect in orde

Snelle levering, goede kwaliteit en service in de winkel. Het product voldoet aan de beschrijving op de website.

Mev. De Groep 09-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle levering

Heel tevreden van de hele goede en degelijke verpakking, geen enkel bordje of kopje kapot. Geweldig op elk niveau. O ja ... en gemakkelijke betaling via bankkaart.

Ann Vandekerckhove 08-03-2017 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service!

Ik heb dit produkt gevonden via google want dit was niet te vinden op de site van blokker. De reservering en levering waren wel in orde!

Mady De Ruyter - Rudy Eembeek 08-03-2017 Via de website gekocht

Topservice

Eenvoudig, vlugge levering en goede Prius-kwaliteit.
De verpakking is van zeer goede kwaliteit zodani dat het voorwerp goed beschermd werd voor transport.