Blokker.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.be.

Deze score is berekend op basis van 89 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

Tromboneke 10-08-2019

alles was correct levering en kwaliteit van de materialen en de snelle service

Melisa 07-08-2019

Ik ben heel tevreden ik zocht een kleine frigo voor mijn dochtertje haar kamer heb ik ook gevonden bij blokker ik heb hem direct besteld geen minuut getwijfeld ik heb goeie ervaring met blokker al van kids af aan blokker was mijn favoriete winkel
Service was super dag later had ik hem al in huis
Dus zeker een aanrader

Verheyden Sonia 06-08-2019

Website oke, levering met dpd daarentegen slecht, mislukte poging tot levering in een winkel van blokker?

claessens gilbert 06-08-2019

fijne shop ervaring, ook online, snelle levering, vriendelijk en deskundig personeel.

greet 04-08-2019

Zeer vlot verlopen vanaf het plaatsen van de bestelling tem het leveren aan huis;

was de eerste keer dat ik iets online heb gekocht maar zou hier zeker nog online bestellingen plaatsen!

Liliane 04-08-2019

Heel tevreden over mijn aankoop. Goedkoop en een gemakkelijke website om te bestellen.
Levering was OK en zelfs 1 dag vroeger ontvangen dan gedacht.

Georges Mets 02-08-2019

goeie prijs, goeie service en supersnelle gratis levering, bovendien perfecte koffiezet senseo

wilfried hellemont 31-07-2019

Het artikel dat ik kocht was snel geleverd en het was nog 30 euro goedkoper dan op ander site's. Dikke mersie.

VARADEROOTJE 30-07-2019

Heel gemakkelijke website,ik had mijn artikel direct gevonden en ook voor de laagste prijs.
Alles verliep heel goed van begin tot levering.....ik ben zeer te vrede.Bedankt

Mvg Luc

Patrick 30-07-2019

Snelle (en correcte) levering. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijke service in de winkel.

Anita 29-07-2019

Ik heb hier bij deze winkel,al verscheidene keren gekocht.
Waarvan ik telkens zeer tevreden van ben geweest!

Cornelis 25-07-2019

Makkelijk te bestellen, snelle levering in België (binnen 2 dagen!), goed qua prijs-kwaliteit, klantvriendelijke service. Wij zijn zeer tevreden!

Ulli 25-07-2019

Winkel is top en vooral tijdens de soldenperiodes!
Jammer dat postNL die hun pakketjes levert, zo weîig aandacht schenkt aan de pakjes.
Strijkplank is al licht beschadigd door transport.

Gerda 24-07-2019

Het product was zoals beschreven en het is bovendien supersnel geleverd. De postbode stond de volgende dag al op tijd aan de deur. Bovendien was blokker voor mij veruit de goedkoopste.

Hannes Nadia 24-07-2019

Alles in orde, zowelde site, betelaing, levering, verpakking..... Kan niet beter.

Merel 22-07-2019

Overzichtelijke website, makkelijk om te bestellen en zeer snelle en goede levering. Een top ervaring.

Leentje 21-07-2019

Heel snelle levering, heb kunstof ladenkastjes van het merk “Iris” besteld omdat ze bij Blokker op dat moment het goedkoopst waren.
Laten leveren in de dichts bijzijnde winkel en twee dagen later alles al kunnen afhalen!

Ann 18-07-2019

Mailtje gekregen omdat levering wat later zou gebeuren. Artikelen samen geleverd. Prijs/kwaliteit van de artikelen is top!

Freya 18-07-2019

Ik had een reeks schoonmaakproducten besteld. De levering was supersnel! Ook handig dat je kan retourneren via een winkel (let wel dat je de factuur afprint en meeneemt, wat een beetje stom is).
Alleen was de productomschrijving van een aantal producten onvolledig (de maat stond niet aangegeven), waardoor ik de producten in een foute maat moest terugsturen.

Ray Vd Branden 18-07-2019

Snelle levering. Product volgens verwachting. Wel stukje niet gelast, maar niet onoverkomelijk.

Imane 18-07-2019

Vandaag bestellen is morgen 100% in huis. Zeer tevreden over de blokker online shop!
1 minpuntje, het factuurtje zit niet mee in de doos en moet je dus zelf afprinten

hendrik leyers 15-07-2019

online besteld. Professioneel en correct verlopen volgens het op voorhand voorgestelde schema.

Benni 15-07-2019

2 verschillende artikels besteld. Eerste artikel waren 9 stoelen. Verschillende mails gehad als communicatie ivm stock, wanneer opgestuurd en zelfs leveringsdienst om te zeggen wanneer de levering hier zou zijn. Dit op 10 minuten voor ze hier waren.TOP! De 2 de levering die op hetzelfde moment besteld is, enkel een mail om te zeggen dat het artikel in stock is. Voor de rest niets gehoord, wel geleverd diezelfde dag. Raar hoe iets dat hetzelfde moment besteld is, verschillend geleverd word en ook verschillend gecommuniceerd word. Toch zeer tevreden!

Sonia Thomé 15-07-2019

mijn servic was goed maar de stofzuiger doet raar met een piepent geluid heel vervelend
ik ben terug naar de blokker geweest die zullen mij wel een nieuw terug betellen ik was dus niet tevreden sorry bedankt nog voor jullie service

April's Jewel 15-07-2019

Gemakkelijke en duidelijke website.
Goedkope en toch kwalitatieve produkten (tuinmeubel beschermingshoezen).
Vlugge en correcte levering.

Arlette 13-07-2019

online besteld, een correcte levering in een Blokker winkel en een interessante prijs.

VAN DINTER CHRISTIANE 13-07-2019

Altijd ok ! Niet de eerste keer dat ik zo bestel en het resultaat is steeds ok !

Steven Van den bossche 11-07-2019

Goede prijs/kwaliteit.Levering perfect op tijd.Wat mij betreft een aanrader.

Johan 11-07-2019

Ik vind de winkel in Diepenbeek heel goed,alsook de bedienden die er werken heel goed,alleen een grote klacht over de chauffeur die daar mijn aankopen geleverd heeft,Hoe is dit in godsnaam mogelijk iemand die zo handelt tewerk te stellen

pietje 11-07-2019

ben tevreden over de levering, ook de wijnkoeler. Een tevreden klant.
pietje

Dirk 10-07-2019

zeer voordelige prijs. Levertijd was iets langer dan beloofd op de site, maar was wel na bestelling meegedeeld in mail met als reden drukte solden periode.

Kevin 08-07-2019

vlotte service, snelle levering, uitstekende prijzen en kwaliteitsvolle producten

Corine 07-07-2019

Snel gevonden wat ik nodig had in jullie overzichtelijke webwinkel ook goede informatie over de verzending

Naomi 07-07-2019

De prijs en de aankoop is zeer vlot verlopen. Maar mijn pakket is helemaal beschadigd toegekomen. De verzenddozen zijn niet aangepast aan het verzendgewicht /volume in mijn geval.

mussen ghislaine 07-07-2019

snel antwoorden wel jammer dat ik 3 dagen heb moeten wachten ,maar werd wel goed ingelicht hierover

Krekel62 07-07-2019

Correcte en snelle levering, goede tracking, goede communicatie tijdens het verzendtraject, prima levering, goed verpakt.

jos peeters 06-07-2019

goed product , lage prijs , snelle levering , aanrader om te kopen bij Blokker

Frank W. M. 03-07-2019

Correcte prijs, vriendelijke levering in winkel te Liedekerke, vlotte afhaling.
Voor herhaling vatbaar.

StevenV 03-07-2019

Geen aanrader tot 3 x uitgesteld om te leveren.
Daarna melding dat het tussen 14:30 en 18:30 zou geleverd worden.
Dacht dat het niet meer ging komen ,was ondertussen BBQ feestje aant doen met buren wanneer ie rond 21 a 21:30 toch nog toekwam ,met een gezicht tot op de grond gaf die chaufeur de pakjes af ,was eerst nog van plan hem drinken aan te bieden ,maar door zijn onbeleefdheid heb ik niks aangeboden ,ze moesten maar vriendelijker zijn ,dus voor mij was dit de laatste keer.

M 01-07-2019

Artikel werd te laat geleverd maar ik kreeg voldoende feedback over het waarom en hoe. Al bij al ben ik dus tevreden

Anoniem 01-07-2019

Correcte levering, enkel wel enkele dagen moeten wachten op mijn objecten. Ook niet heel goed verpakt (stoelen met plastiekje in losse grote doos) voor de rest een SUPER koopje; heel content!

Marc en Kristel 01-07-2019

Ik zocht een ventilator in de winkel 10 moddellen allemaal ronde al hoe wel blokker ook een vierkante verkoopt. Die staat beter voor het open raam .... dinsdag besteld pas zaterdag gekregen. Mail ontvangen dat het langer dan voorzien ging duren. Hij was in stock maar spijtig genoeg ging hij vrijdag op de post. Volgens de mail kwam dat door het warme weer en de grote vraag achter ventilators. In de winter zou ik hier geen deken kopen want je gaat in de kou liggen vrees ik. Spijtig genoeg komt het veel te laat. Misschien meer variatie in de winkel zetten inplaats van 8 dezelfde klassieke ronde moddellen. En misschien meer personeel in het magazijn.

Karolien Castermans 30-06-2019

Op maandag 24 juni bestelde ik enkele producten die ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen en dat terwijl er bij de bestelling stond dat deze de volgende dag geleverd zouden worden.
Twee dagen later ontving ik een email dat de levering vertraging had opgelopen omwille van het warme weer. Ik wacht dus nog wat verder

Titziano 30-06-2019

Mijn levering was tip top alleen duurde ze wat langer dan verwacht door het warme weer maar ze hebben het zo vlug mogelijk opgelost met veel dank daarvoor

Freya 30-06-2019

Ik heb op maandag 24/06/2019 besteld. Normaal zou dit de volgende dag moeten geleverd worden.
We zijn vandaag 30/06/2019 en nog steeds niets ontvangen... ook nog geen bericht gekregen van PostNl dat mijn pakket geleverd gaat worden... Ik had dit vorige week willen gehad hebben want heb intussen al 2 feestjes gegeven waar ik mijn bestelling had kunnen voor gebruiken. Ben zeer ontevreden! Donderdag had ik elders iets besteld en de volgende middag had ik het al in huis met PostNl. Dus men dient niet de schuldige vinger op PostNl te wijzen. Dit is een probleem bij jullie blokker.
Mijn review gaat dus enkel op de service van Blokker... Mijn items kan ik nog niet reviewen vermits ik ze dus nog steeds niet heb ontvangen

Peter 30-06-2019

levering na 1 dag aangeven en pas na 5 dagen leveren door drukte?
Als je zegt dat je na 1 dag levert moet je dit ook doen en niet 5 keer langer laten wachten

Erik Libbrecht 26-06-2019

Sodastream in reclame niet voorradig, Britafilter ook niet, fietsbel kost 8x de prijs van een identieke bel in Action

maria 20-06-2019

Ik vind de shop overzichtelijk,goeie beschrijving van de artikelen goeie service,zeker een aanrader voor wie het nog niet kent.

Chris De Bondt 19-06-2019

Blokker.be : personeel aan de telefoon heel bereidwillig , on line vanuit Belgie was niet mogelijk omdat deze mijn postnummer , van Buggenhout , 9255 , weigerde te erkennen, ?..? , en zodoende onbereikbaar.
POST NL , ONDERWEG , gedurende vrijdag , zaterdag en maandag , geleverd omstreeks20.00 uur
S avonds. 3 volle dagen aan de deur gekluisterd .Elke dag kreeg ik " veel plezier met je bestelling"
te verwerken , als bezorger er niet in slaagde afleverings adres te bereiken .
Liever blokker on line niet meer te gebruiken , wel de plaatselijk winkel blokker !
Mijn lesje geleerd .
De Bondt 19-06-2019

Bklokker in Buggenhout , 9255 , perfekt klantvriendelijk , hulpvaardig en correkt.
Blokker.be bestellingen veel minder , niet aan te raden

IGY 19-06-2019

Ik heb vorige week 'hangmat' twee keer besteld. In beide gevallen heb ik ervoor gezorgd dat uw website zei dat de producten op voorraad waren. Ik heb de betaling gedaan en later kreeg ik een e-mail waarin stond dat het product niet kan worden geleverd. En ondertussen wordt mijn geld niet teruggegeven. Verschrikkelijke ervaring. Ik ga nooit online shoppen met Blokker.