Bikester.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.be.

Deze score is berekend op basis van 73 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,1

joeri 11-12-2020

Goede producten die moeilijk elders te vinden zijn, meestal vrij snelle levering (ook in corona tijden)

Erik L. 10-12-2020

Snelle levering. Uitgebreid assortiment. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Gebruiksvriendelijk bestelproces.

Wim 10-12-2020

belgisch bedrijf en een breed assortiment van specifieke onderdelen. Overzichtelijke zoekfunctie

Nick 01-12-2020

Uitgebreid aanbod (misschien zelfs wat te uitgebreid, soms wordt het onoverzichtelijk), vaak erg mooie aanbiedingen.
Ook de verzending gaat steeds goed en snel...

Pédé 25-11-2020

Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Perfecte levering.
Correcte uitleg op de site.
Een aanrader.

Jan. 24-11-2020

Betreft bestelling BBE1477476. Voor de 100.000ste keer. Ik heb niets besteld bij Bikester. Het adres wat bij de bestelling staat, is niet mijn adres. De persoon die op heet opgegevenadrcs woont, weet ook niets af van een bestelling. Op een klacht die ik heb ingediend, wordt maar voor de helft geantwoord. Zo een slechte ervaring heb ik nog nooit meegemaakt.

Wim C. 24-11-2020

Als je weet wat je wilt, dan kan iedereen hier zijn eigen ideale fiets scoren. Mooie prijs voor de geboden kwaliteit. Netjes verpakt, vlotte levering, duidelijke instructies voor de (weinige) montage die er nog rest.

Ronald 04-11-2020

Mooie veroakkibg. Karton dois met vele kleine tekeningen van fietsmateriaal. Als cadeaux spannend om te openen 😊.

Wim 04-11-2020

Gevonden wat ik zocht voor een goeie prijs en een snelle levering! Site en communicatie verlopen vlot.

Bouwie 31-10-2020

De website is heel gebruiksvriendelijk . De bestelde producten worden heel snel geleverd . Het contact met de klantendienst verloopt zoals het hoort . Een prima service en meestal de beste prijzen .

Nic 24-10-2020

Prima service. Eén artikel moeten terugsturen wegens verkeerd bestelde maat. Vlekkeloos verlopen, ook het financieel aspect hiervan. Ook timing van levering prima.

Jo 22-10-2020

Goede pasvorm, en blijft deze ook goed behouden, zelf na verscheidene wasbeurten.

Pol 10-10-2020

Al verschillende keren een bestelling gedaan steeds op tijd , prima kwaliteit en de juiste prijs.

Dirk 07-10-2020

Groot assortiment en competitieve prijzen. De levering verliep snel en vlekkeloos.

Mathijs 06-10-2020

Groot assortiment. De betere merken voor redelijke prijzen. Ik zocht en vond een fietsmand. Een merkloze vind je misschien net iets goedkoper maar bij deze weet ik zeker dat hij lang meegaat. Ook vond ik het gemakkelijk de juiste kleine items zoals remblokjes te vinden. Daar besteed ik liever geen uren aan. Van een eerdere aankoop had ik een 10% kortingsbon, wat het extra aantrekkelijk maakte om een tweede aankoop te doen.

Tim 06-10-2020

Snelle service, goede en betaalbare producten, competitieve prijzen - veel keuze

JimH 06-10-2020

Zit zeer goed zonder drukpunten. Makkelijk vast en los te maken en ook gedurende de rit makkelijk bij te stellen. Fantastische fietsschoen. Wel 1 maat groter bestellen dan uw gewone schoenmaat omwille van Italiaanse leest.
Super snel en volgens afspraak thuis bezorgd.

Bart 06-10-2020

Snelle service met de correcte artikelen voor een juiste prijs. Zeker een aanrader.

Hans 03-10-2020

Nog nooit problemen gehad met bestellingen van Bikester. Altijd correct geleverd en verpakt

Pierre 01-10-2020

Zeer omvangrijk aanbod van alle fietsonderdelen van topmerken, zeer snel geleverd. Wie gaat er dan nog kilometers rijden naar een fietswinkel met een beperkt aanbod (je zult waarschijnlijk nog een keer moeten teruggaan omdat ze niet hebben wat je nodig hebt en het moeten bestellen) ? Ik niet!!

Hans 30-09-2020

Werner 30-09-2020

Gebruiksvriendelijke website. Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Na 2 dagen werden de bestelde artikelen reeds geleverd aan huis. Zeer ruime keuze.

Sven 30-09-2020

ik had de Giant propel Advanced 2 2020 gekocht, de fiets en accesoires zijn goed en snel geleverd. Enkel was bij de fiets de versnelling totaal niet goed afgeregeld en stond de derailleur achteraan scheef. Heb de fiets dus vrij snel naar een fietsenmaker moeten brengen voor alles goed af te regelen. Zeer blij met de fiets enkel de afregeling kon een pak beter.

Willy 23-09-2020

Op Bikester is alles te vinden voor de fiets voor een zeer faire prijs. Bovendien geeft het je inspiratie.

Eva 23-09-2020

Mooi aanbod en makkelijk overzicht op de beschikbaarheid.
Snelle verzending en goede service.

Wouter Bols 22-09-2020

Met de aankoop en de levering helemaal geen probleem. Goed geregeld. Snel geleverd.
Je moet zelf de fiets terug monteren. Ook dat is OK, dankzij redelijk goede handleiding.

Maar... als het fout gaat... zoals bij de fiets die wij aankochten, blijkt service na verkoop toch wel héél moeilijk!
Feit: onmiddellijk na montage achterderailleur in het wiel. Derailleur krom.
Actie: melding via webformulier op 1 september. Goed gedocumenteerd met foto's en beschrijving van het probleem.
Eerste reactie of blijk van ontvangs van mijn melding: op 8 september. "Het wordt doorgestuurd naar onze garantie-afdeling. Kan enkele dagen duren".
Tot op vandaag (drie weken na mijn eerste melding): niets meer!

Dit ondermijnt toch wel de betrouwbaarheid van deze shop! Ik begrijp de goede reviews, was zelf uiterst enthousiast en vol vertrouwen, maar daar is helaas niets meer van over.

Te vermijden dus!

Michel 16-09-2020

Zeer vlotte en snelle levering, goede en accurate informatie betreffende leveringsmoment

Georges 16-09-2020

Ik ben zeer tevreden over de website en de afhandeling. Een correcte prijs voor mijn bestelde onderdelen, keurig en zeer snel geleverd! Kan niet beter.

Dirk 10-09-2020

Top! Alles was in orde, enkel een beetje wachttijd voor levering, maar de bestelling was perfect!

Dujardin Yolande 08-09-2020

Veel keuze en goede maatbeoordeling
Aankoop bevalt en zeem is heel goed beoordeeld

Casper 08-09-2020

Diverse artikelen besteld voor bij € 400,-. Nooit geen betaal bevestiging ontvangen, en op emails wordt niet gereageerd, telefonisch niet bereikbaar. Ik heb geprobeerd alles te annuleren dit ging niet omdat Bikester niet reageert. Na diverse mails te sturen kreeg ik uiteindelijk het bericht dat de bestelling onderweg is, wat van mij niet hoefde. Bij ontvangst alles direct terug gestuurd. Tot op heden mijn geld nog niet terug, en nog steeds geen contact gekregen. We zijn bijna een maand verder....

Kris 01-09-2020

Veel keuze , bestelling loopt vlot en wordt zeer snel geleverd.
Een fijne ervaring

Ulrich 26-08-2020

Onze E-mtb besteld op 13/08/2020..een paar dagen later een vraagje naar Bikester service met de vraag wanneer geleverd werd de dag nadien beantwoord “fiets staat klaar voor verzending”
De tracking van DPD klopt niet of er zit 2 dagen vertraging op, DPD stond op 26/08/20 plotseling met de fiets voor de deur …we waren toevallig thuis…
Alles in acht genomen toch tevreden met onze aankoop, fiets was netjes verpakt en had geen schade.
Ik ben tevreden, alleen de tracking zou beter moeten..toch geef ik 9/10

Frank Humbeek 26-08-2020

Groot aanbod en gebruiksvriendelijke website. Verwacht morgen of overmorgen de levering.

Gert 26-08-2020

Bikester levert topproducten aan een goede prijs. De leveringen verlopen ook zeer vlot! Topservice!

Pvdh 26-08-2020

Ups is een onbetrouwbare leverdienst. Ze leveren niet, doen het naar een access point maar verwittigen niet. Bikester volgt ook niet op.

Werner 25-08-2020

Bikester heb ik bij toeval ontdekt. Je kent het wel, veel vis in de grote webwinkel zee. Echter bikester komt op positieve wijze bovendrijven. Naar mijn mening correcte prijzen. Niet veel gedoe om je bestelling te plaatsen en vlotte verschillende betalingsmogelijkheden. Terugzending van items verloopt rimpelloos. De terugbetaling binnen 5 dagen in orde. De communicatie is klantgericht. Kortom een aanrader voor iedereen die aan sport doet.

TG 19-08-2020

Zoals bij de vorige levering is het materiaal van behoorlijke kwaliteit en het was een correcte levering.

CV 19-08-2020

Ruim aanbod, super beschrijving, snelle behandeling van de bestelling, correcte prijs; een echte aanrader!

Tim 19-08-2020

Leuke aangename webshop. Vele merken en goede voorraad. En mooie kortingen.
Leveringstermijn wel wat lang vind ik. Maar dit kan ook aan DPD liggen natuurlijk.
Indien het niet te dringend is en je wil een goede prijs dan zou ik zeker voor deze shop kiezen.

tpoismans 12-08-2020

Gekozen voor Bikester op aanraden van een vriend. Veel keuze en vond vrijwel direct wat ik nodig had.
Al meerdere keren besteld en zonder problemen geleverd.

Jeroen 12-08-2020

Vlotte behandeling, snelle verzending en steeds correcte customer support bij eventuele terugzending.

tom weytens 09-08-2020

snelle en correcte bezorgen van het bestelde materiaal, waarvoor en dus heel tevreden, scheelt terug een rit naar de fietsenmaker

Kristof 05-08-2020

Kwaliteit aangekochte spatborden is ondermaats. Na 6 ritten zijn de bevestigingspunten afgebroken. Deze spatborden werden mij aanbevolen via de shop zelf. Ik wacht nog op een oplossing/antwoord.

Peter 05-08-2020

Groot assortiment en keuze aan een betaalbare prijs. Overzichtelijke website en snelle verzending.
Ook retourneren gaat vlot.

Patrick Goedefroit 05-08-2020

Groot gamma van producten aan schappelijke prijzen. Gebruiksvriendelijk en vlotte leveringen.

Georges 28-07-2020

goede shop, alles prima verlopen geen klachten snelle bediening en prima materiaal

DvdM 23-07-2020

Vlotte afhandeling van bestelling, product voldoet aan mijn verwachting, vlugge levering.

Duncan 15-07-2020

Mooie, nette fiets! Heel fijn om mee te rijden, levering was ook snel. Binnen 3 dagen was hij al hier. Montagehandleiding was heel handig in het ineenzetten van de fiets. Helemaal tevreden van de bestelling! Zeker aan te raden.

Danny 15-07-2020

Ruim aanbod aan een correcte prijs.
Vlotte bestelprocedure.
Snelle levering.