Bikester.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.be.

Deze score is berekend op basis van 96 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,6

GRYPDONCK LUK 13-07-2021

Niet tevreden. Ik bestelde 4 artikelen die voorradig aangeduid waren op 23/06 en prompt betaald werden op 24/06/2021.
Op 01/07/2021 kreeg ik te horen dat slechts 2 artikels geleverd worden met factuur BBE 370721. Mijn bestelling BE1565463
wordt omgezet in Procédé #0291851 en ik zou 19,98 euro terugbetaald krijgen. Helaas ze doen geen terugbetaling tot op
heden 13/07/2021. De levering door UPS was ook ondermaats : verpakking/levering kompleet platgestampt en zonder aan-
bellen in regenweer (kleddernat) over de omheining in de tuin gekeild. van supergoede service gesproken!!!

Karel 28-06-2021

Fietscomputer gekocht bij Bikester die tijdens het rijden over kasseien uit de butler is gevallen doordat door trillingen een vleugel wellicht afbrak. Bikester reageerde doodleuk dat de fietsgps verkeerd was geplaatst en dit niet onder de garantie viel. Uiteraard kan je de fietsgps op geen enkele andere manier dan de juiste manier in de butler plaatsen. Dit werd ook door producent Sigma bevestigd. Bovendien was bij een collega hetzelfde gebeurd, maar gelukkig voor hem bij Futurumshop aangekocht die het probleem erkende en hem onmiddellijk en kosteloos (zelf voor verzending heen en weer) een nieuwe bezorgde.
Zelfs na herhaaldelijk nieuwe foto's te versturen, weigert Bikester zijn fout te erkennen.
Ergerlijk dat zo'n bedrijf weigert te doen wat het moet doen, terwijl zowel de producent zelf als Futurumshop er geen problemen van maakt.
Wie ooit wil kopen bij Bikester, denkt beter ook na over de service na verkoop. Dit krijg je alleszins niet bij Bikester en ben je veel geld kwijt door hun falen.

Tom 16-05-2021

Bikester heeft een ruim aanbod waarin je gemakkelijk kan navigeren. De voorraad was ook goed waardoor ik op een snelle aangename manier mijn product naar keuze kon bestellen aan een eerlijke prijs en de levering bovendien ook nog snel en correct verliep.

Wout 12-05-2021

De prijs was echt top de levering ging snel en het is echt een zalige winkel.

William 06-05-2021

zoals steeds goede communicatie omtrent de levering alsook de correcte levering.

Klingshuisje 04-05-2021

Overzichtelijke site, makkelijk online te bestellen, goede prijs/kwaliteit vehouding, vlotte service en snelle verzending.

Greet 28-04-2021

Mijn bestelling is na 14 dagen nog steeds niet terug in retour genomen.

Geen idee waar mijn pakket nu is, maar ik zou graag mijn centen terug krijgen!

E 23-04-2021

Retourzending maand geleden reeds en nog steeds geen terugbetaling.
Ik moet geduld hebben, maar dit is niet klantvriendelijk. Zal niet gauw meer bestellen met zo een service

Caro 21-04-2021

Mountainbike werd twee maanden geleden geleverd met gescheurde buitenband, twv 48 euro. Deze band werd bij Bikester veel te hard opgepompt. Ondanks bewijsmateriaal (foto's bij levering) weigeren ze deze band terug te betalen. Als reactie op een negatieve review plaatsen ze steevast 'jammer dat u een slechte ervaring hebt, we maken er werk van'. Maar dat doen ze dus nooit. Op zich een goede fiets van Orbea, maar de service van Bikester is zo slecht dat ik hem liever elders had besteld.

Norbert Daelman 21-04-2021

Bestelling ging heel vlot en er was een snelle en correcte levering. Dank U.

Robert Mandemaker 20-04-2021

Uitgebreid en duidelijk ,gebruiksvriendelijk bij retour ,dus zeker een aanrader groetjes Robert

Kevin 18-04-2021

Filters om te zoeken zijn handig, al mogen er nog meer zijn bij sommige producten en snelle levering.

Davy Lambrichts 23-03-2021

Snelle levering, mooi product en correcte prijs.
Jammer dat de ketting na 3km al brak🤨.

Jasper VC 17-03-2021

Ik bestelde een koersfiets (Serious Valparolla) op de site van Bikester. Toen de fiets aangekomen was bevestigde mijn fietsenmaker dat er een productiefout zat in het achterwiel (aansluiting velg was verkeerd gebeurd).

Toen ik Bikester hierover probeerde te contacteren, bleken ze onbereikbaar. Enkel toen ik Paypal inschakelde, kreeg ik een reactie met als voorstel de fiets terug te sturen voor een volledige terugbetaling.

Na terugzending van de fiets stond het geld snel terug op mijn rekening. Ik besloot het opnieuw te proberen en bestelde dezelfde fiets bij Bikester. Opnieuw kwam de fiets aan met allerhande defecten. De versnellingen waren fout afgesteld en de kettingas stond scheef. Fietsen bleek onmogelijk dus ik ging opnieuw naar de fietsenmaker, die alle defecten opgelost heeft en hiervoor de nodige kosten heeft aangerekend.

Samengevat leverde Bikester mij tweemaal een fiets met productiefouten. Ik raad het niemand aan om hier een fiets te bestellen.

rudih 16-03-2021

eerste levering niet conform met hetgeen besteld is , toppunt is dat na de klacht een nieuwe zending is verstuurd en deze had hetzelfde probleem , ik heb dan verschillende mails verstuurd maar heb na vele malen dan toch een bericht gekregen.

Tim 10-03-2021

Groot aanbod, nauwkeurige omschrijving.
Snelle levering, correcte prijs.
Je vindt altijd wat je zoekt, of toch zeker een volwaardig alternatief.

Thijs 09-03-2021

Duidelijk site waar alles gemakkelijk op terug te vinden is. Eerlijke leveringsvoorwaarden, niet de dag erna beloven en het dan niet waarmaken. Maar eerlijk zeggen dat het een 3 a 4 werkdagen gaat duren en dan inderdaad na 3 werkdagen leveren!

Erwin Verbeken 09-03-2021

Van bestelling tot levering, alles is perfect verlopen, bovendien zeer snel. Bikester is super.

Jos 03-03-2021

Eenvoudig te bestellen via de website! We hebben wel iets langer moeten wachten op de levering maar dat was geen probleem voor ons. Het artikel werd in perfecte staat geleverd.

Bjorn 25-02-2021

Snelle en correcte levering voor een scherpe prijs. De voorraad aangegeven op de website blijkt te kloppen dus geen onaangename verrassingen van dingen die niet geleverd konden worden. 👍🏻😁

? 24-02-2021

Bikester heeft een zeer uitgebreid aanbod dat ook erg goed wordt beschreven met duidelijke ondersteunende foto's.
Wanneer ik iets nodig heb dat met fietsen te maken heeft koop ik steevast bij Bikester omdat ik steeds vind wat ik nodig heb en vaak aan een zeer gunstige prijs.
De bestelling,betaling en levering verlopen ook steeds vlot en correct.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Joppe Creemers 18-02-2021

Top service en snelle levering. Ben altijd al fan geweest van bikester en dit zal nooit veranderen.
Al mijn onderdelen komen van hier en nog nooit ben ik in de steek gelaten. Top service en doe zo door. Beste site ever voor fietsenliefhebbers.

Joske 18-02-2021

Uitgebreide keuze? in alle prijsklasses. Vlotte levering Zeer goed kwaliteitsvolle producten

Wilfried 17-02-2021

best betrouwbaar vlugge service prijs vriendelijk Alles wat met fietsen te maken heeft kan je er vinden

Miguel 17-02-2021

Site was goed te vinden, bestellen en betalen OK, levering niet helemaal volgens verwachting

Marnix Dhondt 17-02-2021

vlotte service en de vele kwaliteitsvolle artikelen die steeds in voorraad zijn, makkelijk om thuis een vergelijk en keuze te maken!

Pascale 16-02-2021

Producten snel ontvangen. Goede kwaliteit. 2 producten waren te klein en dienden teruggestuurd te worden. Het antwoord van de service desk mbt retour label liet wel even op zich wachten maar uiteindelijk heb ik de producten zonder probleem kunnen terugsturen waarna het geld snel terug op de rekening werd gestort.

Guido konings 15-02-2021

Correcte afhandeling, vandaag besteld en 2 dagen later op plaats van bestemming en ook heel goed verpakt!

Joeri 27-01-2021

Bestelde fietsen reeds bijna volledig voorgemonteerd dus zelf weinig werk. Perfecte levering en vooral snel. Ik bestel hier nog, een aanrader dus.

Maarten 19-01-2021

Veel keuze, goede prijs, overzichtelijk. Soms wat trage verwerking en verzending

Ruben 19-01-2021

Goede website met kwalitatieve producten. Duidelijke informatie over levering.

Rob 15-01-2021

Ik bestel redelijk wat materiaal bij Bikester, prijzen zijn oké en het aanbod is groot, hun eigen merk Red Cycling is kwalitatief erg goed en daar doe je echt een voordeel mee, enige minpunt is de (soms) erg lange bezorgtijd en matige tracking van de zending.

Engelen 12-01-2021

Bestelling 4 dagen voor kerst pas gedaan, na 3 dagen al aangekomen. Ondanks drukste periode!!
Artikel voldoet aan al onze verwachtingen. Komt ook helemaal overeen als het beschreven staat. We gaan zeker in de toekomst deze site nog bezoeken om aankopen te doen.

Sven 12-01-2021

Veel keuze in een overzichtelijke website. Niet altijd de goedkoopste maar al bij al toch goede correcte prijzen en goeie service. Ik ga hier zeker nog bestellen!
Verzending verloopt ook vlekkeloos

Hubert 08-01-2021

Correcte prijzen en goede kwaliteit. De beschrijving van de producten is niet altijd top.

Yves Wynant 07-01-2021

Fiets in bestelling sinds 17/12/20 ondertussen zijn we 7/1/2021 slechte of bijna geen communicatie geen vragen die ze beantwoorden houden mij steeds aan het lijntje, vraag voor mijn geld terug te storten geen gevolg, ik vraag voor andere fiets met opleg van 249 Euro terug geen gevolg. droeve firma en vraag mij af hoe het gaat aflopen. Sinds vandaag 3 weken en ik sta even ver integendeel het bedrag is wel al weken van mijn rekening.... geen fiets! Bellen gaat niet, mails worden amper beantwoord en sturen enkel mails met nog even geduld, als dat de manier van werken is amai ! Tot zolang alles aankomt zijn er geen problemen maar als er iets niet klopt is het gans mis met dit bedrif zowel op communicatie als op menselijk vlak !

An 06-01-2021

Mijn pakket is zoek. Niemand bij bikster en UPS reageert. Ik kan geen claim bij UPS indienen want ik heb geen telefoonnummer nog email adres van Bikster.

William 30-12-2020

Dit is een super shop, ontzettend veel keuze aan scherpe prijzen, maar het is vooral het assortiment dat het doet.

Jempie 30-12-2020

Eerlijk en correcte afhandeling . Grote keus . De retour wordt zondermeer goed afgehandeld . Op regelmatige basis updates van promoties . Leuke en overzichtelijke website .

Danny 29-12-2020

Bikester biedt een enorm ruim aanbod aan fietsen en alle mogelijke fiets gerelateerde zaken. De website is zeer goed opgebouwd zodat je gemakkelijk kan zoeken en selecteren wat je nodig hebt.
Aan de hand van de gedetailleerde productbeschrijvingen en de beoordelingen kan je perfect het juiste product kiezen. De bestelprocedure is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De levering komt uit Duitsland en duurt iets langer, maar deze verloopt vlot en je kan die perfect online opvolgen, waardoor dit op zich geen probleem vormt.
Bikester is zeker een aanrader om fietsen en fietsspullen te kopen.

Free Pectoor 23-12-2020

Ik kijk bijna wekelijks op BIKESTER en er zijn altijd wel promoties met topmateriaal voor de racefiets of MTB. Leuk om een set Schwalbe Pro One TLR 30 mm banden met een cadeau/korting van 50,00 EURO te kunnen kopen. Ik consulteer BIKESTER sinds 2017 en ben uitermate tevreden over het uitgebreid assortiment, de scherpe prijzen en de snelle service.

Ria 23-12-2020

Makkelijke website , ruime keuze alles duidelijk !
Snelle en correcte levering .
Aanrader ! Toppie

Indi 23-12-2020

Een paar weken geleden voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Bikester.be. Ik kocht een linker Shimano shifter en een Supacaz stuurlint. Bestelling geplaatst op donderdag en zaterdag had ik alles al in huis. Prima service dus!

JanDewit 23-12-2020

Correcte en gemakkelijke manier van bestellen. Betrouwbaar. Snelle levering. Product beantwoordt volledig aan de beschrijving. Kwalitatief zeer goed product.

Freddy 23-12-2020

Zeer snelle levering donderdag besteld zaterdag geleverd , een zeer mooi afgewerkt product
En een zeer goede prijs.

Vincent 22-12-2020

Correcte uitleg en snelle goed verpakte verzending. Juiste prijs voor de aangeboden artikelen.

Tim 17-12-2020

Zeer overzichtelijke site, alle producten zijn mooi gedetailleerd.
Juiste prijs en snelle levering.
Aan te raden!

Freddy Gazia 16-12-2020

De shop is grandioos, alles vlot kunnen bestellen en vlug geleverd.
Ik weet waar ik de volgende bestelling ga boeken.
Alvast een welgemeende dankuwel aan het team.

Bart 14-12-2020

Al meermaals bij Bikster besteld:
leveren pakjes loopt OK (centen in de kassa),
garantie afhandeling niet OK (service)

Zolang het gewoon over bestellen en leveren van onderdelen gaat loopt alles vlot, zoals bij zovele andere voornamelijk Duitse webshops (mantel, bike-discount, bike-compnents ...) , maar de eerste keer dat ik ze nodig heb voor iets anders dan pakjes verzenden loopt het mis.

De carbon Race Face trap-arm van mijn Kube die ik een jaar geleden bij Bikster gekocht heb is stuk. Ondertussen reeds 6 weken geleden discutie opgestart. Nu al 2 weken geen antwoord meer na boodschap dat het niet onder garantie valt en dat mijn pakje ergens op een NL adres afgeleverd werd. Vraag om uitleg en waar mijn onderdel nu is blijven momenteel onbeantwoord.

Na 3 reminders nu maar een mailtje gestuurd naar de hoofdzetel (internetstores Gmbh).
Fingers crossed - ondertussen al 6 weken zonder fiets.

joeri 11-12-2020

Goede producten die moeilijk elders te vinden zijn, meestal vrij snelle levering (ook in corona tijden)