Bikester.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.be.

Deze score is berekend op basis van 185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

frank 21-05-2019

Ik heb een ketting voor mijn E-mountainbike besteld en betaald. Ik kreeg het bericht van jullie dat door een probleem de verkoop niet is doorgegaan en opnieuw moest proberen. Dat heb ik ook gedaan en later bleek dat ik 2 kettingen heb gekocht en ook betaald zijn. Dat is niet netjes. Nu is het ook geen ramp, want ik heb dan een reserve.

Nico 21-05-2019

Prima prijzen, ruim assortiment en alle bestellingen waren snel en correct geleverd.

Patrick van Daele 21-05-2019

Onderdelen heel snel gevonden op de website, Vlotte koopervaring en super-snelle bestelling. Dank!

Hakke 14-05-2019

Een zeer mooi gamma aan onderdelen die bovendien goed van prijs zijn. De service is voortreffelijk en bovenal, Belgisch !!!

Tom Claes 02-05-2019

Eerder toevallig op deze site terechtgekomen met het zoeken naar een Giro Vanquish. Perfecte uitleg van de helm en hoe je hoofd op te meten om de juiste maat te kunnen bestellen. Netjes afgeleverd zoals het hoort, alles top!

Danny 30-04-2019

Duidelijke site, snelle levering, kwalitatief product en dit aan een verantwoorde kostprijs. 👍

georgesmagis 30-04-2019

Snel geleverd en goed verpakt.En zeker de prijs,die was ook van de betere.Ik zal zeker niet twijfelen om nog te bestellen.

Cindy 30-04-2019

Wat ben ik zwaar ontgoocheld in de service na verkoop. Op 18 .05.2018 werd mijn fiets geleverd. Ik gebruikte deze niet veel een ritje of 5. Max 220km gereden Dan komt de winter en staat mijn fiets netjes opgeborgen in onze garage. Nu ik vorige week wou fietsen en mijn batterij wou laden deed die jammer genoeg niks meer .
We nemen contact op met de klantendienst en krijgen het antwoord dat er geen garantie is aangezien de fiets ouder dan 6 maand is en dat ik de fiets min om de 3 maand een onderhoudsbeurt moest geven !!!! Dit kan toch gewoon niet dat je een fiets van 999.99 € koopt en dit als antwoord krijgt. Hier sta ik nu met een elektrische fiets die niet werkt niks van info waar ik terecht kan om mogelijks de batterij te laten uitmeten . Gewoon schandalig dit!!!!

Elke 24-04-2019

ruim assortiment, voor ieder wat wils. Hier kan je echt alles vinden wat je nodig hebt om te fietsen; zowel recreatief als sportief. Ook voor dames ruime keuze!

nadia 24-04-2019

Topservice!
Hebben eveneens gevolg gegeven aan de opmerking waar de bestelling plaatsen. Zo hoort het !

Swamar 23-04-2019

Van bestelling tot levering, alles tiptop in orde. Er is niks op aan te merken.

Roger 23-04-2019

Heel intressante site waarop een grote keuze te zien is van allerlei sportartikels . Heb hier fietsschoenen besteld en heel tevreden van . Alles is vlotjes verlopen . Een aanrader !!

Donald 10-04-2019

Snelle en correcte levering.
Banden zelf opgelegd, met hulpmiddelen bij Bikester aangeschaft, geen enkel probleem.

F. Quaghebeur 03-04-2019

Altijd snelle en correcte levering zoals voorzien op de website.
Nog nooit geen klachten gehad over geleverde zaken.

Frans 02-04-2019

Door al de aankopen die ik reeds gedaan heb in deze shop doet niets me twijfelen om hier mijn materiaal te bestellen.
Het is altijd TOP !!!

Danny W. 02-04-2019

Gebruiksvriendelijke website. Ruim assortiment. Vlotte betaling. Snelle levering zonder enig probleem.

Dave 20-03-2019

Snelle levering , prima product. Prijs/kwaliteit een superverhouding. Zeer tevreden,een aanrader

Stef 19-03-2019

Snelle levering. Top website. Heel duidelijk. Betalingsmogelijkheden zijn top.

Geert 15-03-2019

Heel goede ervaring! Ik vind het een van de goedkoopste en de levering is heel vlug.
Ook het retourneren van product is goed. Altijd op tijd je geld terug.
Ik zou iedereen deze shop aanraden!!!
MVG xxx

De Largo 13-03-2019

Bij de levering van het pakje was ik niet thuis en de leverancier heeft geen boodschap nagelaten waar ik het kon gaan afhalen. Om één of andere reden kon ik ook het tracksysteem niet openen. Na contactname met de klantendienst van bikester werd ik snel op de hoogte gebracht waar ik mijn bestelling kon gaan afhalen. De website is zeer overzichtelijk en een aanrader.

Ronny Jan 06-03-2019

Correct geleverd aan de juiste prijs! De gekozen zaken waren onmiddellijk beschikbaar in de juiste maten en aantallen! Super

Patrick Devos 05-03-2019

Ik ben zeer tevreden over het goed overzichtelijk aanbod en de snelle levering van bikester.

Frank 19-02-2019

Grote keuze en scherpe prijzen. Snelle en vlotte levering van de producten. Top !!

michel 19-02-2019

levering van UPS was erg moeizaam - geleverd op verkeerde punt, en pas na verschillende keren bellen vond ik het pakje. kan de webwinkel op zich weinig aan doen (behalve met een andere partij dan ups werken), maar kleurt toch mijn beeld

Cassauw Ludovic 13-02-2019

Alles was in orde,zelfs de levering was zoals afgesproken en op tijd geleverd:-)

Jos 06-02-2019

Zeer snelle en correcte service. Hoge kwaliteit en perfecte omschrijving van de producten.

Eddy 05-02-2019

Goede prijs, snelle levering. Tops! Nooit problemen met Bikester. Echt een aanrader.

Jakker 25-01-2019

Pakket is 10 dagen onderweg geweest van Duitsland naar Belgie, overigens correcte levering.

TUBBAX MARC 22-01-2019

Zeer voordelige prijzen.
Ruim assortiment.
Regelmatig kortingen.
Snelle verzending.

Wim Van Reusel 18-01-2019

Ruime keuze van kwaliteitsvolle producten tegen zeer scherpe prijzen. Vrijwel alles in stock waardoor zeer korte levertermijn. Indien product niet naar wens is, te klein of zo, storten ze het betaalde bedrag gewoon terug

Bastiaan De Brock 16-01-2019

Super levering, de tassen beoordelen perfect aan mijn verwachtingen. Ik kan dit absoluut aanraden.

Koen 15-01-2019

De website is overzichtelijk en goed geillustreerd. Tevens beschikt de site over een goede zoekmachine !

guido godts 06-01-2019

tijdens de nieuwjaarsperiode krijg ik toevallig 3 cadeaubonnen ieder ter waarde van €10. Nu na het lezen van de voorwaarden is het niet mogelijk deze te combineren. Dus ik ben verplicht 3x iets te kopen wat ik echt niet nodig heb. plus nog eens 3x verzendingskosten. dit is een wel uitgekiende verkooptechniek. Nu ik zal proberen iets te vinden , maar weet dat dit mij minstens nog eens 3x plus minus €5 gaat kosten dus €15 aan verzendingskosten. De helft van mijn cadeaubonnen. leuk is anders.grtz

Bloempot 29-12-2018

Ik heb al drie keer een bericht gestuurd over mijn bestelling en ik heb nog altijd geen antwoord gekregen. Slechte service want ik zit er nu bijna anderhalve week op te wachten.

Christophe 21-12-2018

Prijs was zeer ok. Service gewoon correct zoals het moet. Ben tevreden klant

Boeny 20-12-2018

Goede service aan de juiste prijzen, met geregeld extra promoties. Gemakkelijke website waarop men alles snel terugvindt. En dit alles snel verzonden. Prima!!

Luc 19-12-2018

Ik heb voor bikester gekozen vanwege de grote kortingen op het artikel dat ik nodig had. Levering was perfect verlopen enkel de maat van het onderdeel kwam niet overeen met het gevraagde.
Contact opgenomen met de klantendienst en alles teruggestuurd en bovenop een korting van 10% op de volledige nieuwe bestelling gekregen voor het ongemak. Zeer netjes alles afgehandeld door bikester.

Rudi 04-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de geleverde onderdelen en afhandeling

Ik kan niets slecht zeggen over Bikester. Iedere keer ik een bestelling doe is de afhandeling in orde.

rita Langelet 29-11-2018 Via de website gekocht

Bikester - PRIMA shop - kwaliteit en vlugge levering

PRIMA SHOP - aangekochte producten in orde , voldoen aan de beschrijving en aan mijn wens . .. de levering is heel vlug - TOP !!!

Spijtig dat ik nadien hetzelfde product vond (wel in Frankrijk) aan 12 euro voor 2 lampjes,
ik heb 20 euro betaald voor 2 lampje - waarom in België zo duur verkopen ??

Christoph Van den Meerssche 27-11-2018 Via de website gekocht

Ortler elektrische fiets

Goed georganiseerde webshop met kwaliteitsvolle artikelen aan een scherpe prijs! Dit was onze tweede elektrische fiets gekocht bij Bikester en tweemaal top, enkel de leverancier houdt zich niet aan de tracking waardoor je totaal niet weet wanneer de levering zal plaatsvinden.

Khalid 20-11-2018 Via de website gekocht

Rot service,wacht twee weken voor mijn bestelling

Slecht ervaring ,ik wacht bijna 2weken voor mijn bestelling en ik heb die nog niet ontvangen .het is echt niet goed om nog iets te bestellen bij deze site.

Sigi 13-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Was weer een heel leuke ervaring met bijster. Artikel was zeer goed ingepakt en zeer snel geleverd( zondagavond besteld, dinsdagmorgen geleverd) . Hebben een uitgebreide keuze in mtb onderdelen en prijs is meestal niet echt overdreven t.o.v. andere webshops. Doe zo verder bikster!!!

Van Aert 08-11-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen!!

Prijzen zijn heel goed! Had een bestelling geplaatst en doorgegeven net op het moment had ik recht op 10% korting volgens een mail. Eigenlijk te laat gezien van mezelf maar toch nog terug gestort gekregen!! Top dus.....

Erika 07-11-2018 Via de website gekocht

Alles goed en snel ontvangen

Heb alles in outlet gekocht, dus zeker een bezoekje waard. Levering en betaling verliep probleemloos.

Andre 06-11-2018 Via de website gekocht

Super

Goede web-site en snelle levering prima materiaal
Gemakkelijk om iets te bestellen .
Je word goed op geïnformeerd .

Tony 30-10-2018 Via de website gekocht

Goede Service

De bestelling en de verzending was super en snel, enkel van de service van de koerierdienst UPS zijn wij helemaal niet tevreden. Toen we s'avonds rond 20u nog niks ontvangen hadden bleek dat via de link naar de website van UPS het pakket reeds geleverd was, er stond geen adres vermeld en we hadden ook geen kaartje in de brievenbus ontvangen en er stond enkel een voornaam vermeld op de website van UPS. De dag nadien in de straat waar we wonen moeten gaan zoeken waar het pakket geleverd was. Ik zou Bikester aanraden eens na te denken om andere koerierdiensten te overwegen.

MDM 18-10-2018 Via de website gekocht

Vreselijke service!

Ik heb 15 minuten na het plaatsen van een bestelling getracht de diensten van Bikester te bereiken om een aanpassing te doen van mijn bestelling. Tevergeefs, ik werd nooit gecontacteerd.
En dan heeft het nog bijna een week geduurd voor de bestelling geleverd werd.
Totaal inacceptabel

Callant Jozef 16-10-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte service

Gemakkelijk en de prijzen zijn zeer scherp, ideaal om vanuit je luie zetel te bestellen. Een goed en mooi aanbod.

Pieter C. 02-10-2018 Via de website gekocht

Grote korting

Gezien de korte levertijden en de huidige korting op de bestelde artikelen heb ik besloten bij bikester te bestellen. Heb ik me niet beklaagd!

Bartv 29-09-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit

Duidelijk wat je koopt en kwaliteit van de geleverde producten. Er komen tal van promoties die zeer interessant zijn.