Bikester.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.be.

Deze score is berekend op basis van 82 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

frooke 20-08-2019

2 aankopen, in beide gevallen een heel competitieve prijs en een zeer snelle levering.
Kan deze winkel zeker aanbevelen!

Greet 14-08-2019

Vlotte website . De opvolging van de levering was niet goed traceerbaar.Geleverde produkt is degelijk en zijn prijs zeker waard.

Dirk Machielsen 03-08-2019

De levering van mijn fiets gebeurde zéér vlot. Jammer genoeg had ik na één week al een panne (klakkend geluid) aan m'n motor/versnellingen. Ondanks ik onmiddellijk contact nam, zowel via het formulier op de website als via meerdere mails, kreeg ik totaal geen reactie. Ook na het eerste telefonisch contact bleef ik met een wrang gevoel en zonder oplossing achter. Ik heb toen een filmpje waarop het geluid duidelijk te horen was gemaild en terug 2X telefonisch contact genomen. Uiteindelijk kreeg ik dan toestemming om mijn fiets binnen te brengen bij een lokale fietsenmaker om te laten herstellen indien de factuur maximum 50€ zou bedragen. Dit is nu gebeurd en ben ik nu in blijde afwachting op de terugbetaling van (minstens) de gemaakte kosten.
Ik wil nog aanvaarden dat het natuurlijk altijd mogelijk is dat er -bij grote uitzondering- iets scheelt aan een nieuwe fiets, maar de service na verkoop zou toch altijd beter en vooral sneller afgehandeld moeten kunnen worden.

Jvdwin 23-07-2019

Zeer degelijk materiaal van de gekende merken aan correcte prijs. Af en toe zelfs een mooie kortingscode. Vlotte levering!

marc 16-07-2019

levering en produkt ok, voldoet volledig aan de verwachtingen, kleine beschadiging aan het zadel bij levering doch er wordt een nieuw opgestuurd.

Jakob Mignon 08-07-2019

Ik ben al verschillende jaren goede klant van Bikester, net als van andere fiets-webshops. Dit omwille van hun goede vlot commerciële en overzichtelijk webshop + levering..
TOT ik mijn aller eerste garantieclaim in de sector moest doen. Een case dewelke ik als vanzelfsprekend achte (barst in carbonnen zool van verschrikkelijk dure race schoenen)
Onvoorstelbaar de reactie die ik van hun klantendienst kreeg, en na 2 mails zelfs compleet genegeerd werd.
Dit zonder uitleg, zonder klantgerichte voorstellen, laat staan een oplossing.
Zeer zeer zeer onprofessioneel en zelfs volledig onbeschoft.
Een zeer teleurgestelde en zeker niet meer terugkerende klant.

Jason 05-07-2019

De fiets is zeer vlug geleverd. Wij hadden samen met de leverancier schade aan de fiets vastgesteld. (Een kras in het frame) Tijdens het transport. We hebben dan contact opgenomen met de service. Waar we vlug geholpen werden met de fiets terug te sturen of een korting van 10%.
Alles was vlot afgehandeld.

FrankyV 03-07-2019

Prima website met goede keuze van filters om snel de gewenste producten te vinden. Goeie keuze aan kwaliteits producten, altijd zeer vlotte en snelle leveringen.

Luigi 20-06-2019

Er is een heel ruime keuze van fietstassen. De fietstas die ik kocht, komt volledig overeen met de presentatie ervan op de site. Voor de levering werd 2 tot 3 dagen aangegeven, het werden er 4. Op zich deze keer geen ramp.

Patrick La Haye 14-06-2019

Overzichtelijke shop met veel kortingsmogelijkheden op alle soorten materiaal

Kevin 14-06-2019

Eergisteren een bestelling geplaatst en nog steeds niks van gehoord, gisteren gebeld en een beetje belachelijk tegen mij gedaan dat ik geduld moet hebben, probeer vandaag opnieuw te bellen en geen aansluiting op dit nummer.. Wat is dit voor een rotzooi, hier bestel ik nooit meer!

LBoel 05-06-2019

Heel snelle en correcte levering. Alles liep hoe het hoorde. Geen klachten dus.

Johan 05-06-2019

De levering binnen 2 dagen. Dit was echter slechts een deel van de bestelling. De rest volgde binnen de week. De communicatie hieromtrent was niet heel duidelijk. Daarom geef ik net geen 10.

Ward 30-05-2019

Zeer snelle verzending, en correcte levering van het product. Prijs was aanvaardbaar

Ninna 28-05-2019

Artikel vlug gevonden .
Bestelling vlug afgehandeld .
Levering correct .
Betaling oas na afhaling bestelling .

frank 21-05-2019

Ik heb een ketting voor mijn E-mountainbike besteld en betaald. Ik kreeg het bericht van jullie dat door een probleem de verkoop niet is doorgegaan en opnieuw moest proberen. Dat heb ik ook gedaan en later bleek dat ik 2 kettingen heb gekocht en ook betaald zijn. Dat is niet netjes. Nu is het ook geen ramp, want ik heb dan een reserve.

Nico 21-05-2019

Prima prijzen, ruim assortiment en alle bestellingen waren snel en correct geleverd.

Patrick van Daele 21-05-2019

Onderdelen heel snel gevonden op de website, Vlotte koopervaring en super-snelle bestelling. Dank!

Hakke 14-05-2019

Een zeer mooi gamma aan onderdelen die bovendien goed van prijs zijn. De service is voortreffelijk en bovenal, Belgisch !!!

Tom Claes 02-05-2019

Eerder toevallig op deze site terechtgekomen met het zoeken naar een Giro Vanquish. Perfecte uitleg van de helm en hoe je hoofd op te meten om de juiste maat te kunnen bestellen. Netjes afgeleverd zoals het hoort, alles top!

Danny 30-04-2019

Duidelijke site, snelle levering, kwalitatief product en dit aan een verantwoorde kostprijs. 👍

georgesmagis 30-04-2019

Snel geleverd en goed verpakt.En zeker de prijs,die was ook van de betere.Ik zal zeker niet twijfelen om nog te bestellen.

Cindy 30-04-2019

Wat ben ik zwaar ontgoocheld in de service na verkoop. Op 18 .05.2018 werd mijn fiets geleverd. Ik gebruikte deze niet veel een ritje of 5. Max 220km gereden Dan komt de winter en staat mijn fiets netjes opgeborgen in onze garage. Nu ik vorige week wou fietsen en mijn batterij wou laden deed die jammer genoeg niks meer .
We nemen contact op met de klantendienst en krijgen het antwoord dat er geen garantie is aangezien de fiets ouder dan 6 maand is en dat ik de fiets min om de 3 maand een onderhoudsbeurt moest geven !!!! Dit kan toch gewoon niet dat je een fiets van 999.99 € koopt en dit als antwoord krijgt. Hier sta ik nu met een elektrische fiets die niet werkt niks van info waar ik terecht kan om mogelijks de batterij te laten uitmeten . Gewoon schandalig dit!!!!

Elke 24-04-2019

ruim assortiment, voor ieder wat wils. Hier kan je echt alles vinden wat je nodig hebt om te fietsen; zowel recreatief als sportief. Ook voor dames ruime keuze!

nadia 24-04-2019

Topservice!
Hebben eveneens gevolg gegeven aan de opmerking waar de bestelling plaatsen. Zo hoort het !

Swamar 23-04-2019

Van bestelling tot levering, alles tiptop in orde. Er is niks op aan te merken.

Roger 23-04-2019

Heel intressante site waarop een grote keuze te zien is van allerlei sportartikels . Heb hier fietsschoenen besteld en heel tevreden van . Alles is vlotjes verlopen . Een aanrader !!

Donald 10-04-2019

Snelle en correcte levering.
Banden zelf opgelegd, met hulpmiddelen bij Bikester aangeschaft, geen enkel probleem.

F. Quaghebeur 03-04-2019

Altijd snelle en correcte levering zoals voorzien op de website.
Nog nooit geen klachten gehad over geleverde zaken.

Frans 02-04-2019

Door al de aankopen die ik reeds gedaan heb in deze shop doet niets me twijfelen om hier mijn materiaal te bestellen.
Het is altijd TOP !!!

Danny W. 02-04-2019

Gebruiksvriendelijke website. Ruim assortiment. Vlotte betaling. Snelle levering zonder enig probleem.

Dave 20-03-2019

Snelle levering , prima product. Prijs/kwaliteit een superverhouding. Zeer tevreden,een aanrader

Stef 19-03-2019

Snelle levering. Top website. Heel duidelijk. Betalingsmogelijkheden zijn top.

Geert 15-03-2019

Heel goede ervaring! Ik vind het een van de goedkoopste en de levering is heel vlug.
Ook het retourneren van product is goed. Altijd op tijd je geld terug.
Ik zou iedereen deze shop aanraden!!!
MVG xxx

De Largo 13-03-2019

Bij de levering van het pakje was ik niet thuis en de leverancier heeft geen boodschap nagelaten waar ik het kon gaan afhalen. Om één of andere reden kon ik ook het tracksysteem niet openen. Na contactname met de klantendienst van bikester werd ik snel op de hoogte gebracht waar ik mijn bestelling kon gaan afhalen. De website is zeer overzichtelijk en een aanrader.

Ronny Jan 06-03-2019

Correct geleverd aan de juiste prijs! De gekozen zaken waren onmiddellijk beschikbaar in de juiste maten en aantallen! Super

Patrick Devos 05-03-2019

Ik ben zeer tevreden over het goed overzichtelijk aanbod en de snelle levering van bikester.

Frank 19-02-2019

Grote keuze en scherpe prijzen. Snelle en vlotte levering van de producten. Top !!

michel 19-02-2019

levering van UPS was erg moeizaam - geleverd op verkeerde punt, en pas na verschillende keren bellen vond ik het pakje. kan de webwinkel op zich weinig aan doen (behalve met een andere partij dan ups werken), maar kleurt toch mijn beeld

Cassauw Ludovic 13-02-2019

Alles was in orde,zelfs de levering was zoals afgesproken en op tijd geleverd:-)

Jos 06-02-2019

Zeer snelle en correcte service. Hoge kwaliteit en perfecte omschrijving van de producten.

Eddy 05-02-2019

Goede prijs, snelle levering. Tops! Nooit problemen met Bikester. Echt een aanrader.

Jakker 25-01-2019

Pakket is 10 dagen onderweg geweest van Duitsland naar Belgie, overigens correcte levering.

TUBBAX MARC 22-01-2019

Zeer voordelige prijzen.
Ruim assortiment.
Regelmatig kortingen.
Snelle verzending.

Wim Van Reusel 18-01-2019

Ruime keuze van kwaliteitsvolle producten tegen zeer scherpe prijzen. Vrijwel alles in stock waardoor zeer korte levertermijn. Indien product niet naar wens is, te klein of zo, storten ze het betaalde bedrag gewoon terug

Bastiaan De Brock 16-01-2019

Super levering, de tassen beoordelen perfect aan mijn verwachtingen. Ik kan dit absoluut aanraden.

Koen 15-01-2019

De website is overzichtelijk en goed geillustreerd. Tevens beschikt de site over een goede zoekmachine !

guido godts 06-01-2019

tijdens de nieuwjaarsperiode krijg ik toevallig 3 cadeaubonnen ieder ter waarde van €10. Nu na het lezen van de voorwaarden is het niet mogelijk deze te combineren. Dus ik ben verplicht 3x iets te kopen wat ik echt niet nodig heb. plus nog eens 3x verzendingskosten. dit is een wel uitgekiende verkooptechniek. Nu ik zal proberen iets te vinden , maar weet dat dit mij minstens nog eens 3x plus minus €5 gaat kosten dus €15 aan verzendingskosten. De helft van mijn cadeaubonnen. leuk is anders.grtz

Bloempot 29-12-2018

Ik heb al drie keer een bericht gestuurd over mijn bestelling en ik heb nog altijd geen antwoord gekregen. Slechte service want ik zit er nu bijna anderhalve week op te wachten.

Christophe 21-12-2018

Prijs was zeer ok. Service gewoon correct zoals het moet. Ben tevreden klant