Bikester.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.be.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Stefan C 29-11-2022

Zeer tevreden met de kwaliteit van de producten. En toffe verpakkingdoos!!!

Ludo 23-11-2022

Keurige en vlotte afhandeling
Wel jammer dat je niet met je bank app kan betalen

Billieda 16-11-2022

Niets aan te merken. Goede website, snelle levering, goede kwaliteit. Alles samen op één plaats.

Vrc 16-11-2022

Vlotte bestelling/behandeling en ook verwerking en lekker enkele dagen later aan mijn deur geleverd. Enige werkpuntje, ik betaal graag via mijn bank-app en dat ging niet dus moest via de visa ( en dan moet ik mijn banktoestelletje hebben, en dat ligt altyd thuis maw als ik elders ben kan ik niet bestellen)

Chris 31-08-2022

na bestelling en betaling in Duitsland , totaal geen respons . geen tracking nummer niets . na verloop van tijd de bestelling gecanceld wederom laten ze niets horen , getracht van telefonisch te bereiken een half uur aan telefoon steeds dezelfde melding alle medewerkers zijn bezig . Na verloop van half uur krijg je de melding probeer het later nog eens . Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik mijn centen terug zie.

Evert c 04-08-2022

Mijn echtgenoot plaatste een bestelling. Na 6 werkdagen ontvangen we eindelijk onze bestelling. Echter ontbraken er 2 zaken. De drinkbus en de drinkbus houder. We maken een ticket aan en krijgen antwoord 6 dagen later met verschillende vragen. Daar willen we dan op antwoorden via Service@bikester….. dat email adres werkt blijkbaar niet. Dus ben je verplicht om alweer een ticket aan te maken. En zo houden ze de klant voor de gek. Want dan krijg je een nieuw ticket nr. Wat maakt dat je nooit historiek hebt op je antwoorden. Maar ook nooit een correcte oplossing. Kortom dit zijn frauduleuze praktijken en we zullen allicht nooit ons geld terug zien.

Vervaet 30-12-2021

Bestel een fiets aan 249 euro
Bestel een fiets aan 249 euro. Na 5 dagen melding dat die er niet meer is en geld terugkrijg. Ineens is dezelfde fiets (identiek zelfde foto en specificatie) 429 euro. Ze hebben enkel 1 woordje weggelaten in de benaming. Eerst lokken met promotie om er daarna van af te zien. Kreeg uiteindelijk 10% korting wat nog niet in de buurt komt van wat de fiets nu kost. Op 2de mail zelfs geen reactie meer gehad. Onbetrouwbaar bedrijf, service nihil.

Marc 10-11-2021

Onderdeel (body) voor wielset Veltec gevraagd, maar blijkt dat zij dit niet in aanbod hebben. In aanbod enkel VOLLEDIGE wielsets die zij verkopen !!! Wat een service ??? Droevig ....

Maarten 19-10-2021

Grote bestelling geplaatst, 13 artikels. Dit voor meer dan 1.000 euro. Slechts 7 artikels geleverd in 1 doos. Er ontbreken dus nog 6 artikels. Op bikester website nagegaan of deze bestelling verzonden is, in 1 of meerdere pakketten. Geen antwoord op mijn vragen te vinden. Even zoeken hoe servicedienst van Bikester te contacteren. Gevonden, enkel mogelijk via contactformulier MET vermelding dat een antwoord 3 weken kan duren! Ook bij DPD geïnformeerd en deze vragen me te leverancier te contacteren....
Als Bikester de klachten pas binnen 3 weken kan behandelen dienen ze de bestellingen niet te aanvaarden.

Sabine 30-09-2021

Ik heb in augustus een fietsendrager…
Ik heb in augustus een fietsendrager merk Azura besteld. Werd snel geleverd maar de doos was al beschadigd en er zaten stukken los in de doos (sleutels niet meer in plastic zakje) Hieruit bleek dat de verpakking reeds geopend werd want was ook met verschillende soorten tape toegeplakt. 1 blauwe knop van de fiets framemontage was beschadigd. Ik heb dit toen onmiddellijk gemeld per mail en gevraagd om een nieuwe knop op te sturen. We zijn nu 6 weken verder en mijn vraag is nog steeds niet behandeld. Ik krijg enkel mail terug dat mijn aanvraag nog behandeld moet worden. Customer Service is ronduit slecht. Ik zou de fietsendrager kunnen retourneren maar heb geen vertrouwen in dit bedrijf en vrees ervoor om mijn centen dan terug te zien.

Michael Dubois 31-08-2021

Wat een ramp van een online winkel zeg. 2 producten besteld voor 250€, na 4 dagen nog steeds geen beweging zelfs niet klaar gemaakt, Mail gestuurd en telkens krijg je een standaard mail dat ze het druk hebben.Ja da kan maar kan niet mijn probleem zijn he. Ze zetten wel Bikster.BE dus Belgie maar als je ze wil contacteren zit je in Duitsland alsook de betaling is het naar Duitsland + ja kan niet eens online betalen dit moet via Visa of manuele overschrijving. Vandaag bestellen dan mag je het na +- 7 dagen verwachten als alles goed verloopt. De 1ste keer was net hetzelfde probleem, wou ze nog geloven dat het te druk was maar alle andere grotere online winkels hebben daar geen problemen mee enkel Bikester. Dan hebben jullie een structureel probleem en slecht service. VOOR MIJ NOOIT MEER Bikester....

GRYPDONCK LUK 13-07-2021

Niet tevreden. Ik bestelde 4 artikelen die voorradig aangeduid waren op 23/06 en prompt betaald werden op 24/06/2021.
Op 01/07/2021 kreeg ik te horen dat slechts 2 artikels geleverd worden met factuur BBE 370721. Mijn bestelling BE1565463
wordt omgezet in Procédé #0291851 en ik zou 19,98 euro terugbetaald krijgen. Helaas ze doen geen terugbetaling tot op
heden 13/07/2021. De levering door UPS was ook ondermaats : verpakking/levering kompleet platgestampt en zonder aan-
bellen in regenweer (kleddernat) over de omheining in de tuin gekeild. van supergoede service gesproken!!!

Karel 28-06-2021

Fietscomputer gekocht bij Bikester die tijdens het rijden over kasseien uit de butler is gevallen doordat door trillingen een vleugel wellicht afbrak. Bikester reageerde doodleuk dat de fietsgps verkeerd was geplaatst en dit niet onder de garantie viel. Uiteraard kan je de fietsgps op geen enkele andere manier dan de juiste manier in de butler plaatsen. Dit werd ook door producent Sigma bevestigd. Bovendien was bij een collega hetzelfde gebeurd, maar gelukkig voor hem bij Futurumshop aangekocht die het probleem erkende en hem onmiddellijk en kosteloos (zelf voor verzending heen en weer) een nieuwe bezorgde.
Zelfs na herhaaldelijk nieuwe foto's te versturen, weigert Bikester zijn fout te erkennen.
Ergerlijk dat zo'n bedrijf weigert te doen wat het moet doen, terwijl zowel de producent zelf als Futurumshop er geen problemen van maakt.
Wie ooit wil kopen bij Bikester, denkt beter ook na over de service na verkoop. Dit krijg je alleszins niet bij Bikester en ben je veel geld kwijt door hun falen.

Tom 16-05-2021

Bikester heeft een ruim aanbod waarin je gemakkelijk kan navigeren. De voorraad was ook goed waardoor ik op een snelle aangename manier mijn product naar keuze kon bestellen aan een eerlijke prijs en de levering bovendien ook nog snel en correct verliep.

Wout 12-05-2021

De prijs was echt top de levering ging snel en het is echt een zalige winkel.

William 06-05-2021

zoals steeds goede communicatie omtrent de levering alsook de correcte levering.

Klingshuisje 04-05-2021

Overzichtelijke site, makkelijk online te bestellen, goede prijs/kwaliteit vehouding, vlotte service en snelle verzending.

Greet 28-04-2021

Mijn bestelling is na 14 dagen nog steeds niet terug in retour genomen.

Geen idee waar mijn pakket nu is, maar ik zou graag mijn centen terug krijgen!

E 23-04-2021

Retourzending maand geleden reeds en nog steeds geen terugbetaling.
Ik moet geduld hebben, maar dit is niet klantvriendelijk. Zal niet gauw meer bestellen met zo een service

Caro 21-04-2021

Mountainbike werd twee maanden geleden geleverd met gescheurde buitenband, twv 48 euro. Deze band werd bij Bikester veel te hard opgepompt. Ondanks bewijsmateriaal (foto's bij levering) weigeren ze deze band terug te betalen. Als reactie op een negatieve review plaatsen ze steevast 'jammer dat u een slechte ervaring hebt, we maken er werk van'. Maar dat doen ze dus nooit. Op zich een goede fiets van Orbea, maar de service van Bikester is zo slecht dat ik hem liever elders had besteld.

Norbert Daelman 21-04-2021

Bestelling ging heel vlot en er was een snelle en correcte levering. Dank U.

Robert Mandemaker 20-04-2021

Uitgebreid en duidelijk ,gebruiksvriendelijk bij retour ,dus zeker een aanrader groetjes Robert

Kevin 18-04-2021

Filters om te zoeken zijn handig, al mogen er nog meer zijn bij sommige producten en snelle levering.

Davy Lambrichts 23-03-2021

Snelle levering, mooi product en correcte prijs.
Jammer dat de ketting na 3km al brak🤨.

Jasper VC 17-03-2021

Ik bestelde een koersfiets (Serious Valparolla) op de site van Bikester. Toen de fiets aangekomen was bevestigde mijn fietsenmaker dat er een productiefout zat in het achterwiel (aansluiting velg was verkeerd gebeurd).

Toen ik Bikester hierover probeerde te contacteren, bleken ze onbereikbaar. Enkel toen ik Paypal inschakelde, kreeg ik een reactie met als voorstel de fiets terug te sturen voor een volledige terugbetaling.

Na terugzending van de fiets stond het geld snel terug op mijn rekening. Ik besloot het opnieuw te proberen en bestelde dezelfde fiets bij Bikester. Opnieuw kwam de fiets aan met allerhande defecten. De versnellingen waren fout afgesteld en de kettingas stond scheef. Fietsen bleek onmogelijk dus ik ging opnieuw naar de fietsenmaker, die alle defecten opgelost heeft en hiervoor de nodige kosten heeft aangerekend.

Samengevat leverde Bikester mij tweemaal een fiets met productiefouten. Ik raad het niemand aan om hier een fiets te bestellen.

rudih 16-03-2021

eerste levering niet conform met hetgeen besteld is , toppunt is dat na de klacht een nieuwe zending is verstuurd en deze had hetzelfde probleem , ik heb dan verschillende mails verstuurd maar heb na vele malen dan toch een bericht gekregen.

Tim 10-03-2021

Groot aanbod, nauwkeurige omschrijving.
Snelle levering, correcte prijs.
Je vindt altijd wat je zoekt, of toch zeker een volwaardig alternatief.

Thijs 09-03-2021

Duidelijk site waar alles gemakkelijk op terug te vinden is. Eerlijke leveringsvoorwaarden, niet de dag erna beloven en het dan niet waarmaken. Maar eerlijk zeggen dat het een 3 a 4 werkdagen gaat duren en dan inderdaad na 3 werkdagen leveren!

Erwin Verbeken 09-03-2021

Van bestelling tot levering, alles is perfect verlopen, bovendien zeer snel. Bikester is super.

Jos 03-03-2021

Eenvoudig te bestellen via de website! We hebben wel iets langer moeten wachten op de levering maar dat was geen probleem voor ons. Het artikel werd in perfecte staat geleverd.

Bjorn 25-02-2021

Snelle en correcte levering voor een scherpe prijs. De voorraad aangegeven op de website blijkt te kloppen dus geen onaangename verrassingen van dingen die niet geleverd konden worden. 👍🏻😁

? 24-02-2021

Bikester heeft een zeer uitgebreid aanbod dat ook erg goed wordt beschreven met duidelijke ondersteunende foto's.
Wanneer ik iets nodig heb dat met fietsen te maken heeft koop ik steevast bij Bikester omdat ik steeds vind wat ik nodig heb en vaak aan een zeer gunstige prijs.
De bestelling,betaling en levering verlopen ook steeds vlot en correct.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Joppe Creemers 18-02-2021

Top service en snelle levering. Ben altijd al fan geweest van bikester en dit zal nooit veranderen.
Al mijn onderdelen komen van hier en nog nooit ben ik in de steek gelaten. Top service en doe zo door. Beste site ever voor fietsenliefhebbers.

Joske 18-02-2021

Uitgebreide keuze? in alle prijsklasses. Vlotte levering Zeer goed kwaliteitsvolle producten

Wilfried 17-02-2021

best betrouwbaar vlugge service prijs vriendelijk Alles wat met fietsen te maken heeft kan je er vinden

Miguel 17-02-2021

Site was goed te vinden, bestellen en betalen OK, levering niet helemaal volgens verwachting

Marnix Dhondt 17-02-2021

vlotte service en de vele kwaliteitsvolle artikelen die steeds in voorraad zijn, makkelijk om thuis een vergelijk en keuze te maken!

Pascale 16-02-2021

Producten snel ontvangen. Goede kwaliteit. 2 producten waren te klein en dienden teruggestuurd te worden. Het antwoord van de service desk mbt retour label liet wel even op zich wachten maar uiteindelijk heb ik de producten zonder probleem kunnen terugsturen waarna het geld snel terug op de rekening werd gestort.

Guido konings 15-02-2021

Correcte afhandeling, vandaag besteld en 2 dagen later op plaats van bestemming en ook heel goed verpakt!

Joeri 27-01-2021

Bestelde fietsen reeds bijna volledig voorgemonteerd dus zelf weinig werk. Perfecte levering en vooral snel. Ik bestel hier nog, een aanrader dus.

Maarten 19-01-2021

Veel keuze, goede prijs, overzichtelijk. Soms wat trage verwerking en verzending

Ruben 19-01-2021

Goede website met kwalitatieve producten. Duidelijke informatie over levering.

Rob 15-01-2021

Ik bestel redelijk wat materiaal bij Bikester, prijzen zijn oké en het aanbod is groot, hun eigen merk Red Cycling is kwalitatief erg goed en daar doe je echt een voordeel mee, enige minpunt is de (soms) erg lange bezorgtijd en matige tracking van de zending.

Engelen 12-01-2021

Bestelling 4 dagen voor kerst pas gedaan, na 3 dagen al aangekomen. Ondanks drukste periode!!
Artikel voldoet aan al onze verwachtingen. Komt ook helemaal overeen als het beschreven staat. We gaan zeker in de toekomst deze site nog bezoeken om aankopen te doen.

Sven 12-01-2021

Veel keuze in een overzichtelijke website. Niet altijd de goedkoopste maar al bij al toch goede correcte prijzen en goeie service. Ik ga hier zeker nog bestellen!
Verzending verloopt ook vlekkeloos

Hubert 08-01-2021

Correcte prijzen en goede kwaliteit. De beschrijving van de producten is niet altijd top.

Yves Wynant 07-01-2021

Fiets in bestelling sinds 17/12/20 ondertussen zijn we 7/1/2021 slechte of bijna geen communicatie geen vragen die ze beantwoorden houden mij steeds aan het lijntje, vraag voor mijn geld terug te storten geen gevolg, ik vraag voor andere fiets met opleg van 249 Euro terug geen gevolg. droeve firma en vraag mij af hoe het gaat aflopen. Sinds vandaag 3 weken en ik sta even ver integendeel het bedrag is wel al weken van mijn rekening.... geen fiets! Bellen gaat niet, mails worden amper beantwoord en sturen enkel mails met nog even geduld, als dat de manier van werken is amai ! Tot zolang alles aankomt zijn er geen problemen maar als er iets niet klopt is het gans mis met dit bedrif zowel op communicatie als op menselijk vlak !

An 06-01-2021

Mijn pakket is zoek. Niemand bij bikster en UPS reageert. Ik kan geen claim bij UPS indienen want ik heb geen telefoonnummer nog email adres van Bikster.

William 30-12-2020

Dit is een super shop, ontzettend veel keuze aan scherpe prijzen, maar het is vooral het assortiment dat het doet.

Jempie 30-12-2020

Eerlijk en correcte afhandeling . Grote keus . De retour wordt zondermeer goed afgehandeld . Op regelmatige basis updates van promoties . Leuke en overzichtelijke website .