Bikester.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.be.

Deze score is berekend op basis van 77 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

frank stas 29-01-2020
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Bestelling BBE1387397 nog niet ontvangen en ook nog geen antwoord gekregen van service@bikester.be

Edwin 29-01-2020
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Reeds verschillende bestellingen geplaatst en nooit enig probleem ervaren; Ale bestellingen zijn correct en heel vlug geleverd. Heel tevreden van de service.

leo cabanier 22-01-2020

Beste, een mening over het produckt en de bestelling, wat het produckt aangaat ben ik uitermate tevreden en de bestelling is tijdig en goed afgeleverd. Grtjs

Vital 21-01-2020

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Goede interface voor bestellingen. Goede feedback van de status. Levering op voorspelde/afgesproken tijd. Netjes en degelijk verpakt om de spullen te beschermen. Graag een volgende keer weer.

Andy 18-01-2020

Correcte levering volgens afgesproken leverdatum. Vlotte website en opvolging.

Antoine 09-01-2020

Perfecte goed verpakte levering van mijn e-bike . Geen krasje te bespeuren en goed afgesteld . Dikke pluim voor de klantenservice begeleiding .

Patrick 09-01-2020

Bikester heeft een ruim aanbod van kwaliteitsvolle producten voor fietsers. De bestelling wordt snel geleverd en Bikester heeft een perfecte service na verkoop.

Matthias 01-01-2020

Tevreden van het aanbod en bestelproces. Ik vind enkel het bedrag om aan gratis verzending te komen, 100 euro als ik me niet vergis, aan de hoge kant in vergelijking met andere webshops.

Philippe 31-12-2019

Correcte prijzen en altijd correcte en tijdige leveringen. Voldoet in alle aspecten aan de verwachtingen van de klanten.

SARONNI 10-12-2019

De shop is goed overzichtelijk en garandeerd vlotte levering, ook al was mijn laatste bestelling geleverd op en verkeerd adres,maar is uiteindelijk terecht gekomen .

LucVB 04-12-2019

Alles correct en snel geleverd. Prima service. Ook retourzending is vlot afgehandeld. Geld vlug terug gestort op mijn rekening.

AndréV 04-12-2019

Ruime keuze en aantrekkelijke prijzen. Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering in goede verpakking. Aan te bevelen.

Bart 04-12-2019

bikester is voor mij de fiets wisselstukken aankoop plek. Volledig gamma, vlotte levering, correcte prijzen - lijkt eenvoudig maar blijkt in de praktijk vaak een probleem :)
Ze zouden een 10 krijgen als ze nog net iets meer technische toelichting/ fietskennis zouden linken aan de producten zodat je zeker weet dat je het juiste onderdeel hebt en wat de evt 'upgrade' mogelijkheden zijn die passen op jouw fiets.

Patrick 20-11-2019

Snelle en goede levering, bovendien alles geregeld zoals afgesproken. Ook de pre service oké en een stuk gemakkelijker dan zelf naar een winkel te rijden (benzine - tijd enz.). Zeer tevreden!

Arno downhill 20-11-2019

Reeds enkele malen besteld bij jullie, grote assortiment voor downhill fietsen.
En steeds een vlotte levering op de beloofde datum.
Minpuntje steeds grote dozen voor kleine stukken.

Johan 20-11-2019

Zoals steeds was alles in orde, zoals het hoort. Zonder twijfel een aanrader

jos 19-11-2019

Kwalitatief productaanbod. Wat trage leveringstermijn volgens wat we bij internetshoppen gewoon zijn.

Guido Meersman 13-11-2019

Spijtig dat de bestelling niet in ėėn keer geleverd is, moet zelf nog een mail sturen om de rest te laten leveren!!!

Tom 06-11-2019

Correcte duidelijke site, met handige zoekfunctie. Ook snelle en correcte levering

Tim 05-11-2019

Vlotte bestelling en snelle levering. Alles prima in orde! Tevreden van mijn bestelling

Michel Coudron 22-10-2019

Artikel besteld na kontakt met Bikester. Klopt 100% met hetgeen werd aangeraden.

TomB 22-10-2019

Altijd de juiste en gedetailleerde info over de producten, snelle levering. Echte aanrader

Inda 20-10-2019

Correcte levering. Terugzending nog in verwerking. Als dit ook voor verloopt dan zal ik zeker nog shoppen bij Bikester.

Edwin 08-10-2019

Vlotte website, makkelijk om alles te vinden wat op dat ogenblik nodig is
en altijd correcte levering.

YvesM 08-10-2019

Ik was op zoek naar "Mavic Cosmic Elite Vision" raceschoenen en dit was de enige webwinkel waar het nog op voorraad was in een uitgebreid aanbod aan maten, naast de Mavic website. Tevens was er een mooie kortingsactie lopende toen ik het bestelde, wat de doorslag gaf.
De bestelling en levering verloopt vlot en snel. Ook het terugzenden is eenvoudig in geval te klein of te groot besteld.
Het service center reageert prompt en correct bij vragen of bij problemen ivm een kortingcode of terugbetaling aangaande je bestelling.

Kobinsky 02-10-2019

Een juist artikel en vlot geleverd tegen een mooie prijs... Waarom twijfelen... De volgende keer, neen, elke keer, kom ik terug...

Patrick V.G. 01-10-2019

Leuke website, ruim assortiment,vlotte afhandeling. Ga zeker volgende keer weer kijken bij deze verkoopsite.

greet 29-09-2019

Materiaal is tiptop. Perfecte trainingsband.
Verzending verliep trager dan verwacht.

Erwin 24-09-2019

Uitgebreide keuze / site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
Snelle en correcte levering.

Jonas 19-09-2019

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering, correcte productbeschrijving.

Quinten V. 18-09-2019

ik bestelde hier verschillende onderdelen , en deze kwamen goed aan , kleine foutje in de bestelling maar deze werd direct recht gezet en direct een tegoedkoming

Diekes 17-09-2019

de dag na de bestelling had ik mijn tip top in orde product
en veel goedkoper dan elders !!
Alle producten die bij BIKSTER gekocht heb zijn meer dan OK !!
een aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!

Paul 11-09-2019

Degelijke omschrijving van product, redelijke prijs en vlotte bestelling via website. Snelle levering.

AV 10-09-2019

Heel veel artikelen in aanbieding, goede kwaliteit. Directe communicatie: ik kreeg direct een mailtje dat de bestelling waarschijnlijk vertraging zou oplopen omwille van het hoge aantal bestellingen dat jullie toen binnenkregen. Desondanks werd mijn bestelling vlug geleverd (3-4 dagen). Zeer tevreden hierover.

Robert 28-08-2019

Altijd veel keuze en regelmatig veel kortingen.
Snelle afhandeling van de bestelling +/- 3 a 4 dagen.

MG 28-08-2019

Ruim assortiment, goede prijzen en snelle levering.
Contact met klantendienst verliep vlot: mijn probleem werd snel opgelost.

Bob 27-08-2019

Alles was correct geleverd, ik las nochthans .be en plots komt het uit Duitsland. Het pakketje was wel 5 dagen onderweg.

frooke 20-08-2019

2 aankopen, in beide gevallen een heel competitieve prijs en een zeer snelle levering.
Kan deze winkel zeker aanbevelen!

Greet 14-08-2019

Vlotte website . De opvolging van de levering was niet goed traceerbaar.Geleverde produkt is degelijk en zijn prijs zeker waard.

Dirk Machielsen 03-08-2019

De levering van mijn fiets gebeurde zéér vlot. Jammer genoeg had ik na één week al een panne (klakkend geluid) aan m'n motor/versnellingen. Ondanks ik onmiddellijk contact nam, zowel via het formulier op de website als via meerdere mails, kreeg ik totaal geen reactie. Ook na het eerste telefonisch contact bleef ik met een wrang gevoel en zonder oplossing achter. Ik heb toen een filmpje waarop het geluid duidelijk te horen was gemaild en terug 2X telefonisch contact genomen. Uiteindelijk kreeg ik dan toestemming om mijn fiets binnen te brengen bij een lokale fietsenmaker om te laten herstellen indien de factuur maximum 50€ zou bedragen. Dit is nu gebeurd en ben ik nu in blijde afwachting op de terugbetaling van (minstens) de gemaakte kosten.
Ik wil nog aanvaarden dat het natuurlijk altijd mogelijk is dat er -bij grote uitzondering- iets scheelt aan een nieuwe fiets, maar de service na verkoop zou toch altijd beter en vooral sneller afgehandeld moeten kunnen worden.

Jvdwin 23-07-2019

Zeer degelijk materiaal van de gekende merken aan correcte prijs. Af en toe zelfs een mooie kortingscode. Vlotte levering!

marc 16-07-2019

levering en produkt ok, voldoet volledig aan de verwachtingen, kleine beschadiging aan het zadel bij levering doch er wordt een nieuw opgestuurd.

Jakob Mignon 08-07-2019

Ik ben al verschillende jaren goede klant van Bikester, net als van andere fiets-webshops. Dit omwille van hun goede vlot commerciële en overzichtelijk webshop + levering..
TOT ik mijn aller eerste garantieclaim in de sector moest doen. Een case dewelke ik als vanzelfsprekend achte (barst in carbonnen zool van verschrikkelijk dure race schoenen)
Onvoorstelbaar de reactie die ik van hun klantendienst kreeg, en na 2 mails zelfs compleet genegeerd werd.
Dit zonder uitleg, zonder klantgerichte voorstellen, laat staan een oplossing.
Zeer zeer zeer onprofessioneel en zelfs volledig onbeschoft.
Een zeer teleurgestelde en zeker niet meer terugkerende klant.

Jason 05-07-2019

De fiets is zeer vlug geleverd. Wij hadden samen met de leverancier schade aan de fiets vastgesteld. (Een kras in het frame) Tijdens het transport. We hebben dan contact opgenomen met de service. Waar we vlug geholpen werden met de fiets terug te sturen of een korting van 10%.
Alles was vlot afgehandeld.

FrankyV 03-07-2019

Prima website met goede keuze van filters om snel de gewenste producten te vinden. Goeie keuze aan kwaliteits producten, altijd zeer vlotte en snelle leveringen.

Luigi 20-06-2019

Er is een heel ruime keuze van fietstassen. De fietstas die ik kocht, komt volledig overeen met de presentatie ervan op de site. Voor de levering werd 2 tot 3 dagen aangegeven, het werden er 4. Op zich deze keer geen ramp.

Patrick La Haye 14-06-2019

Overzichtelijke shop met veel kortingsmogelijkheden op alle soorten materiaal

Kevin 14-06-2019

Eergisteren een bestelling geplaatst en nog steeds niks van gehoord, gisteren gebeld en een beetje belachelijk tegen mij gedaan dat ik geduld moet hebben, probeer vandaag opnieuw te bellen en geen aansluiting op dit nummer.. Wat is dit voor een rotzooi, hier bestel ik nooit meer!

LBoel 05-06-2019

Heel snelle en correcte levering. Alles liep hoe het hoorde. Geen klachten dus.

Johan 05-06-2019

De levering binnen 2 dagen. Dit was echter slechts een deel van de bestelling. De rest volgde binnen de week. De communicatie hieromtrent was niet heel duidelijk. Daarom geef ik net geen 10.