Bikester.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.be.

Deze score is berekend op basis van 88 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Danny 15-07-2020

Ruim aanbod aan een correcte prijs.
Vlotte bestelprocedure.
Snelle levering.

Bert 08-07-2020

Zeer goede service. Klantendienst uiterst beschikbaar en meteen een oplossing geboden. Verzending komt aan op beloofde tijdstip en prijzen zijn heel scherp. Ik winkel nog zelden ergens anders.

Dirk 08-07-2020

snelle levering, correcte afhandeling. Scherpe prijzen!
Een aanrader voor iedereen!

Joske 08-07-2020

Snelle levering. De handleiding is te beperkt. Ook moeilijk te vinden op de website van het product

Jan 08-07-2020

Bestelling gedaan alles correct geleverd alles tip top in orde alles verliep heel vlotjes met verzending

Hollander 07-07-2020

Enorm breed aanbod en veel keus per artikelsoort. Kan bijna altijd vinden wat ik zoek, goede en logische indeling. Over het algemeen zeer vlotte bezorging (afhankelijk van bezorgdienst, UPS heeft mijn voorkeur) beschrijving klopt en is meestal volledig.

Alex Cherana 24-06-2020

Snelle service en goede producten. De dag nadien heb ik al mijn kinderzitje ontvangen en de derde dag na mijn bestelling stond de bezorger aan mijn deur met de fiets. De papa(ik) en de kleine zijn super content. Ik moet niks meer vertellen hoe gelukkig mijn vrouw nu is dat ik met de kleine naar buiten ga en zij op haar gemaak andere dingen thuis allen kan doen.
Ik heb verteld aan mijn beste vriend ook over Bikster. Gisteren hebben ze zijn fiets ook geleverd. Op het eerte zicht is hij ook mege enthousiast met zijn aankoop. Zeker een aanrader

Lando 24-06-2020

Goede producten, veel keuze en concurrerende prijzen. Niks op aan te merken. Maar! De verzending gebeurt met UPS en die leveren bijna zo goed als nooit. Met geluk droppen ze ergens in een afhaalpunt ( en dat kan gelijk waar zijn), of ze sturen het terug of het verdwijnt. Daardoor kan ik deze webshop spijtig genoeg niet aanbevelen

Matthias 19-06-2020

De bestelling was volledig, alle producten kwamen op tijd en er was een goede communicatie

Guy 19-06-2020

Ik heb op 21 mei een produkt op voorraad besteld, onmiddellijk betaald en na een maand nog niet ontvangen. De telefoon is niet bemand en mijn 4 mails worden gemiddeld maar om de week beantwoord. Bikester legt het probleem bij de transporteur maar wil me inmiddels niet terugbetalen tot ze nieuws hebben van de transporteur. In de app van de transporteur is de status nog steeds dezelfde als de dag na mijn bestelling. Zeer teleurstellend ondanks dat ik al redelijk veel besteld had in het verleden.

Felix 17-06-2020

een 8 omdat ik nog altijd tevreden ben over jullie website en service !
grtjs Felix.

Ann 16-06-2020

Veel keuze van topkwaliteit. Vlotte levering op de afgesproken termijn. Zeker aanrader!

franky 16-06-2020

Als het kon wil ik zeer graag een nul willen geven, maar dit gaat helaas niet! Waarom,
Op 06/06 een bestelling gedaan bij Bikester, op 08/06 zal dit worden opgestuurd met pakjesdienst dpd. maar nu begint het.....
Bij de link van dpd staat er al een ruime tijd orderinformatie is doorgegeven! Dus hoelang gaat dat nog duren? Vandaag is het ondertussen 16/06!
Al verschillende mails verstuurd maar hierop ook geen antwoord!...klantenservice????
Proberen te bellen lukt ook niet wegens covid.
Covid ok begrijp ik volledig maar als je niet wilt antwoorden op verschillende mails wat voor bedrijf ben je dan?
Mensen ik zal hierbij niets meer bestellen want dat ze nog te lui zijn om niet te antwoorden op verschillende mails dan weet je genoeg!

Toon 15-06-2020

Ik heb voor bikester gekozen omdat ze een uitgebreid assortiment aan mountainbikes hadden. Ik heb tijdens de corona crisis een Giant Stance 1 besteld.

Ik heb een mail gestuurd om te vragen of de geschatte levertermijn van 2-3 werkdagen nog geldig was mits de situatie. Het antwoord daarop was: "De gemiddelde levertermijn bedraagt 2 tot 4 werkdagen. Helaas kunnen we deze termijn niet garanderen en raden u aan de track & trace informatie, die u bij uw verzendbevestiging zult ontvangen, goed in de gaten te houden."
Mijn fiets is besteld op 23/03 en aangekomen op 03/04. Een vertraging op de levertermijn is gezien de omstandigheden te vergeven.

De fiets die uit de doos kwam was duidelijk niet zorgvuldig behandeld. De derailleur hing enorm scheef, dat kan aan de verzending gelegen hebben, de achterrem was niet goed ontlucht en sommige bouten van de achtervering zaten zo los dat ik ze met de hand kon ronddraaien.

Na ongeveer 6 weken is de achterdriehoek (deel van het frame) gebroken. Ik heb dezelfde dag nog een garantieaanvraag ingestuurd. Dat was op donderdag namiddag. Op maandag heb ik antwoord gekregen dat ze ermee bezig waren. Na 14 dagen niets meer te horen heb ik opnieuw een mail gestuurd om te vragen of er al nieuws was.
Dit was het antwoord: "Door een fout van mijn kant was uw garantieaanvraag niet helemaal goed doorgekomen. Mijn excuses hiervoor. Uw aanvraag is inmiddels wel goed verstuurd en u kunt binnekort een bericht van ons terugverwachten."

We zijn op het moment van deze review 11 dagen en 2 mails van mijn kant verder zonder enige update.

Ik raad u niet aan om een dure fiets te kopen bij deze winkel op basis van mijn ervaring.

Jurgen 14-06-2020

Bestelling loopt vlot en correct, tot op het ogenblik van de levering. Dan blijkt één van de geleverde items beschadigd te zijn. ik heb dit probleem zowel via het contactformulier op de website als via mail gemeld, maar er kwam geen enkele reactie van Bikester.
Heel spijtig dat dit zo moet lopen want nogmaals, de rest verliep snel en correct.

Marc 12-06-2020

Ik wacht al meer dan een week op een levering...Reeds 2x naar Bikester.be via het online formulier gevraagd naar het waarom: geen reactie gekomen. Mijn andere bestellingen bij bikester waren wel correct.

Van der Goten Jan 11-06-2020

Alles ok, snelle verzending zeker aan te raden, voor herhaling vatbaar!!!!!!

Erik 02-06-2020

Duidelijke en makkelijke site. Snel vinden van wat men nodig heeft. De ganse procedure is ook klantvriendelijk.

X-off 28-05-2020

Zeer overzichtelijke shop met interessante aanbiedingen. Bestellingen worden met de grootste zorg en zeer snel behandeld. M.a.w.: een tevreden klant!

Tom 27-05-2020

Alles netjes aangekomen, kleine fout van onze kant, geen probleem met retour en terugbetaling.
De juiste helm werd zeer gesmaakt door de kleine jarige !
Hartelijk dank voor de service !

rudi 26-05-2020

aangezien het de eerste keer was dat ik bij jullie een bestelling geplaatst heb,kan ik nog niet zo veel beoordelen,maar zowel bestelling als levering verliep heel vlot

serge 13-05-2020

heel overzichtelijke site.
correcte vermelding van leveringsdatum en respect voor d termijn

Luc V. 10-05-2020

Goede omschrijving van het gekozen artikel en snelle levering.Prima service.
Ga mijn volgende fiets benodigheden ook bij jullie bestellen.

Greet 28-04-2020

Vlotte webshop. Handige zoekfunctie en ruime keuzen. Snelle en correcte levering!

Erwin 22-04-2020

Snelle, keurige levering. Scherpe prijzen. Leuke fiets, net zoals ik het verwacht had. Niks op aan te merken. Top!

Fabian 22-04-2020

Product snel geleveerd en top prijs. Fiets Serious van uistekend kwaliteit zo goed als 90% reeds gemonteerd. Zoon van 7 direct gemakkelijk kunnen mee fietsen.

Marc 22-04-2020

Goede prijs , levering duurde wat langer door de Corona.dacht te kope op een belgische web site,maar het kwam van Duitsland

Leen 22-04-2020

aantrekkelijke site om te bekijken, gemakkelijk juiste maat gevonden, zeer gebruiksvriendelijk om te bestellen en een heel snelle levering

Luk 21-04-2020

Alles correct en gezien de omstandigheden ook binnen een redelijke termijn.

Rudy Kenis 20-04-2020

Besteld op 6 april met bevestiging van Bikester. Na kontakt klantendienst kreeg ik op 11 april het pakketnummer van Dpd maar zat nog niet in hun bestand. Zij hebben het pas op 13 april gekregen van Bikester. Nu staat het no steeds in Nederland Ooischoot. Niemand die nog reageert op vragen via klantendienst. Ze blijven wel aankondigen op hun website dat zendingen op 3 a 5 dagen worden geleverd. Leugens!

Michiel 16-04-2020

geen informatie van bestelling gehad, 4x naar klanten service gestuurd maar geen antwoord
pakket geblokkeerd bij transporteur maar kreeg van niemand antwoord

Jean 14-04-2020

Snelle levering, breed assortiment aan producten, gebruiksvriendelije website, competitieve prijs

Bert 10-04-2020

Zeer goede producten, alen kwam de kleur niet precies overeen en duurde de bestelling 1.5 week.

guido 01-04-2020

top, alles te vinden voor de fietser, snelle levering. goede prijs. mijn vaste aankoop site.

Filip 01-04-2020

Na de middag besteld, volgende dag geleverd(Belgie).
Besteld product was niet voorradig en de levering zou langer duren. Meteen een voorstel gekregen voor een gelijkaardig product met 30% korting en er nog een drinkbus bijgekregen.
Top!

Rob 01-04-2020

Uitgebreid assortiment, banden voor mijn MTB Pedelec gewoon op voorraad aan een concurrentiële prijs, levertermijn was ondanks de Corona problematiek nog netjes binnen mijn eigen gestelde termijn, fijne webshop, aanrader!

Charles 25-03-2020

Klantvriendelijke website, competitieve prijzen, duidelijke communicatie, snelle en feilloze levering,... kortom goed bezig en doe zo voort... !

Glen G 24-03-2020

Eerst wat informatie gevraagd via de helpdesk, dewelke binnen de 24u heeft gereageerd. Nadien bestelling geplaatst en perfect geleverd binnen afgesproken termijn. Top !!

Ed 24-03-2020

Correcte bestelling. Keurig en tijdig geleverd. Aan te raden omwille van goede prijzen .

Louis23480 18-03-2020

Vond hier het exacte product dat ik nodig had, en het werd snel en goed verpakt geleverd. Het product voldoet aan de verwachtingen nadat ik het heb gebruikt.

Erwin 17-03-2020

zeer goede beschrijving, vlotte bestelling en betaling, track & trace zeer goed!
degelijk materiaal aan een scherpe prijs!

Niels 01-03-2020

Zeer correcte prijs, mooie aanbiedingen, groot aanbod, snelle levering. Voor +-400euro aan koersgerief gekocht en allemaal kwalitatief!

Chris 26-02-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe gps. Na wat zoeken op het internet kwam ik bikester tegen. De prijs voor hetgeen ik zocht was het goedkoopst bij bikester. Na bestelling vlugge aflevering.

Willem 19-02-2020

Toegankelijk, overzichtelijk en uitnodigend. Keuzes worden snel gemaakt op basis van relevante filters. Levering op tijd. Geen issues.

Frans 19-02-2020

prima service : snelle levering . De producten zijn altijd van topkwaliteit

dirk 06-02-2020

ben blij over produkt, enkel verzending is niet goed verlopen. Jullie hebben leveringsadres en facturatie adres door elkaar gehaald. Vi jullie kwam er enkel antwoord dat pakket geleverd was. Kreeg gelukkig telefoon van degene die pakje ontvangen had en ben dit dan zelf ter plaatse gaan afhalen.

Alex 02-02-2020

Eerlijke prijzen ,topmateriaal,mooie en klantvriendelijke webside,snelle en correcte levering.

Bert V 30-01-2020

Interessante prijs voor kwaliteitsproducten!
Afhandeling van bestelling en levering zonder problemen verlopen, zoals het hoort.
Tevreden klant die hier zeker nog zal bestellen.

Edwin 29-01-2020

Reeds verschillende bestellingen geplaatst en nooit enig probleem ervaren; Ale bestellingen zijn correct en heel vlug geleverd. Heel tevreden van de service.

leo cabanier 22-01-2020

Beste, een mening over het produckt en de bestelling, wat het produckt aangaat ben ik uitermate tevreden en de bestelling is tijdig en goed afgeleverd. Grtjs