Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Ben je op zoek naar een mobiele telefoon, abonnement of een accessoire? Bij Belsimpel ben je aan het juiste adres! Met de Belsimpel Methode vergelijk je snel en makkelijk alle telefoons en abonnementen. Zo vind je altijd het abonnement of de smartphone die echt bij jou past. Bestel voor 23.30 uur en je hebt je pakket morgen in huis, ook op zondag. Retourneren kan gratis binnen 31 dagen. En heb je een vraag? Onze klantenservice is elke dag open van 9.00 tot 23.30 uur. Ook ben je van harte welkom in een van onze 7 echte winkels!

Deze score is berekend op basis van 1974 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Raymond 16-06-2021

Makkelijke website en soepel om bestelling te plaatsen en te betalen. Ook de follow up per mail is prettig.

leo 16-06-2021

Snel geleverd en in prima staat kort om een fijne winkel het toestel is een beetje anders dan wat ik gewend was maar dat went wel.

A.Huijsman 16-06-2021

Goede service en zeer snelle levering zelfs op Zondag. Ik raad iedereen aan om hier een product te kopen.

Hans 16-06-2021

Na veel vergelijk merkte ik dat het product hier het goedkoopst was. Na een eerdere koop bij Belsimpel wist ik het zeker. Erg goede deal bij een top product.

Karin 15-06-2021

Duidelijke omschrijving van het toestel en een mooie prijs ook. Levering was zoals beloofd op tijd en ook nog eens 's avonds bezorgd dus reuze blij mee.

Leonie 15-06-2021

Slecht, krediet check word achteraf pas uitgevoerd.

4,95... Betaald en jr mag 10 dagen wachten voordat je het terugkrijgt ???

Ik moet het direct betalen, maar de klant mag weer wachten... Niet zo tof !!

Theo 15-06-2021

Levering was perfect netjes en goed behandeld en snel
En aardig over de telefoon

Adri 15-06-2021

Perfecte snelle levering feilloos , raad ik aan, communicatie goed te noemen.
Met dank

Walter Pincé 15-06-2021

alles perfect, behalve dat BTW verleggen vanuit België steeds problemen geeft

San 14-06-2021

Super scherpe prijzen! Ik had laat op de avond een beschermhoesje besteld en de volgende dag lag het pakketje tot mijn grote vreugde in de brievenbus ❤️ Keurig hoor Belsimpel! Dit was volledig conform met de vermelding op de website. Product was zorgvuldig verpakt. Daarnaast ontvang vrij direct nadat je je bestelling betaald keurig netjes de factuur, orderbevestiging en de track en tracé gegevens toegemaild. Ik zal hier zeker vaker bestellen in de toekomst indien weer wat nodig. AANRADER!

Ineke020 14-06-2021

Heldere website, duidelijke en zeer gunstige voorwaarden.
Goede communicatie.

Sharona 13-06-2021

Het is goedkoper dan Mediamarkt, bezorgd ook sneller en het is super!! Heel erg blij met mijn Apple Watch😍🙌🏼 Ik ga vaker dingen bestellen via Belsimpel

Gerda Bos 13-06-2021

Hele goede service,hele vlotte levering! Zaterdag besteld maandag in huis. Niets op aan te merken....

Keeper66 13-06-2021

Al vaker spullen watches etc via belsimpel besteld. Nu ook weer de Samsung active2. Top horloge
Altijd snelle en goede levering binnen afgesproken data.
Heel goed.

Gretchen 13-06-2021

Gebruiksvriendelijke website, goede prijzen en correcte en snelle levering.

John 13-06-2021

Een goed werkende site. Alle informatie makkelijk te vinden, en de prijs was lager als bij de producent zelf. Gemakkelijk besteld en zeer snel geleverd, dus heel tevreden!

Website 13-06-2021

Heel fijn een lostoestel gekocht op Zaterdag en echt waar op zondag werd het toestel geleverd,

Whizkid 12-06-2021

Geweldige shop goede service en kwaliteit en mooie geprijsde artikelen. Super blij met deze webshop.

Ton Goeman 11-06-2021

Ik heb gekozen voor Belsimpel simpel weg omdat jullie de goedkoopste zijn.
Ik ben totaal niet tevreden.
Alle aanbieders leveren een horloge met 2 bandjes. Leer en siliconen. Jullie niet. Siliconen bandje zit er niet bij. Een originele kopen is 40 euro. NEE. IK BEN TOTAAL NIET TEVREDEN MET BELSIMPEL

Senna 11-06-2021

Zeer goede aanbieding voor een iPhone XR, vroeg in de avond besteld, volgende dag in huis.
Echt super snel

Marco 11-06-2021

Het is een fijne site met goede informatie en je levering komt snel en goed aan

iPhone XR 11-06-2021

Snelle levering en absoluut de beste prijs. s’ Middags besteld en de volgende dag perfect bezorgt. Ruime keuze losse toestellen voor super prijzen en service.

Wendy 11-06-2021

Binnen aangegeven tijd geleverd. Goed verpakt. Tekst is te kort, waarom meer worden nodig? Het is verder gewoon netjes en goed.

Frans Bernsen 10-06-2021

Ik ben 81 en had een mobieltje nodig. Een die simpel was en snel geleverd zou zijn. Nu, bij bel simpel gekeken en besteld, binnen twee dagen netjes verpakt en thuis gekregen. Met andere woorden: KLASSE.

Rene 10-06-2021

Prima ervaring. Ik had toch het verkeerde product besteld, probleemloos retour kunnen sturen en snel het geld terug zodat ik de juiste kon bestellen. Alle twee de bestellingen geleverd op afgesproken levertijd.

Sam A 10-06-2021

Ik heb mijn airpods pro nu twee weken geleden en ben er erg blij mee. Belsimpel had de beste prijs uit alle sites die ik heb bezocht en het was zeker het geld waard! Pakketje was binnen 12 uur al in huis!

Nicole 10-06-2021

Overzichtelijke site met de beste prijzen, tevens snelle verzending.
Als ik een telefoon wil aanschaffen, ga ik altijd naar Belsimpel.

H 10-06-2021

Altijd goeie prijzen en prettige service! Ik koop hier al jaren mijn nieuwe telefoons. Ook is verzending altijd snel en heb je extra opties zoals 's avonds bezorgen waar ik graag gebruik van maak.

C vd Broek 10-06-2021

Belsimpel is altijd duidelijk, goede prijzen, snelle levering, goede producten.

Jim 10-06-2021

Duidelijke webshop , snelle en goed verpakte levering ! De telefoon kwam op de afgesproken dag en tijdstip. Was netjes verpakt en. Super service

Johan w 09-06-2021

Ik had twee sd kaartjes nodig. Snel besteld snel geleverd. aan te raden volgende keer weer

Bianca van den Kieboom 09-06-2021

Super snelle service, Super lage prijs. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, Samsung. De reviews gelezen die een goede weergave waren. Er worden geen slechte reviews verwijderd en dat vind ik een groot compliment waard.

Winy 09-06-2021

Wat een super service. 2 iPads besteld zit erbij de een een wereld stekker/ adapter in de doos. Na een mail en een foto binnen 1 dag de goede adapter opgestuurd.
Super

Antoinette 09-06-2021

Op zoek naar een goedkope nieuwe telefoon kwam ik uit bij de website van Belsimpel. De telefoon die ik wilde was nergens goedkoper. Bestellen was simpel, de levering snel. Ik ben erg tevreden.

Mirjam 09-06-2021

Bij belsimpel mijn nieuwe Samsung a32 besteld. Super geregeld en snel in huis met bijpassend hoesje. Zeer tevreden.

Fritz 08-06-2021

Duidelijke website, makkelijk besteld en snel verzonden. Ook belangrijk, een goede prijs.

Ruud U 08-06-2021

Ik koop niet elke dag een nieuwe telefoon, maar als dat weer eens nodig is, vind je me hier. Meestal de laagste prijs, maar altijd probleemloze transactie. En voor een paar euro verschil ga ik ook niet naar een onbekend adres.

Roel van 't Hoenderdaal 08-06-2021

Prijs zeer interessant goede service zijn zeer content met de gekochte A41 van Samsung

marianne 08-06-2021

de site is duidelijk en gemakkelijk in gebruik
de bestelling is inderdaad vandaag besteld morgen in huis
ga zo door
een tevreden klant

Marc 07-06-2021

Prima shop, kwaliteit van de artikelen is goed. Eenvoudig en snel te bestellen en heel snel in huis. Dit is niet mijn eerste bestelling maar zeker ook niet mijn laatste.

Henk Bouwman 07-06-2021

Goed om te ervaren, dat er nog steeds bedrijven zijn, die niet slechts zeggen, wat ze doen, maar óók doen, wat ze zeggen/beloven!

Nicole 07-06-2021

Ik vind Belsimpel altijd super fijn omdat alles zo lekker snel geleverd wordt en meestal de goedkoopste prijs heeft. Super goede service.

Nico 07-06-2021

Keurig op tijd geleverd, product voldoet aan omschrijving. Zeer scherpe prijzen.

Jolle 07-06-2021

Super maar dan ook super snel geleverd tegen een uitstekende prijs. Ten out of ten!

R.van Driel 07-06-2021

Dit is de beste website als je een smartphone wilt kopen; op alle fronten goed tot heel goed.
Ook retourneren wordt vlekkeloos afgehandeld.De concurrentie staat op achterstand.

Caroline ten Hout 07-06-2021

Onsdanks vele aanbieders bij Belsimpel mijn nieuwe telefoon besteld omdat zij altijd een erg goede beschrijving erbij hebben, én het bestellen en ontvangen snel en soepel verloopt!!

Yvette 07-06-2021

Ik heb een Apple Watch om half elf in de avond besteld en de volgende dag was mijn bestelling er al! Keurig verpakt!

Eduard van Oel 06-06-2021

Vriendelijke en deskundige winkel medewerker nam alle tijd die wij nodig hadden.

Tom 06-06-2021

maandag 31 mei Samsung Galaxy S21, via google kwam ik bij belsimpel met actie vandaag besteld morgen in huis. En gratis google nest audio bij de Galaxy S21. Zou de volgende dag in huis zijn, zonder melding of mail is die pas een dag later verzonden en dus pas woensdag binnen. Dag later snel de website aangepast dat het 2 dagen kan duren..

Tevens is het bij Belsimpel zo dat je een oude oplage krijgt waardoor promotie acties van Samsung niet geclaimd kunnen worden. Dit is op de website aangegeven als je op de S21 zoekt, echter als je gewoon je abonnement verlengt krijg je deze melding niet. Nergens dat werd aangegeven dat deze actie niet geldig is.

Voorwaarden op de website zijn na bestelling aangepast. Al met al een zeer slechte ervaring eens en nooit weer.

Rogier laseur 06-06-2021

Echt super snelle levering binnen een dag binnen top winkel
Bestellen gaat ook heel makkelijk je word super goed op de hoogte gehouden van de levering van je bestelde product alleen maar lof voor deze winkel