belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1947 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeffrey 13-07-2020

Snelle levering en product netjes verpakt. Duidelijke communicatie. De telefoon voldoet aan mijn verwachtingen en gebruik ik als tweede telefoon voornamelijk in de avond in plaats van mijn iPhone 11

M.L. H 13-07-2020

Ik ben super blij met belsimpel.nl! De site geeft echt een hele goede prijs ( echt goedkoper dan andere sites) en levert enorm snel. Ik zou belsimpel zeker aanraden!

Vanni 13-07-2020

I ordered 2 phones over one week. Both have been delivered unbelievably quickly - in less than 18h from ordering and with the best price. Very satisfied!

Sijmon 13-07-2020

Geprobeerd om mijn Vodafone contract te verlengen via Belsimpel. De eerste keer kreeg ik mail dat er al een verlenging op mijn telefoonnummer stond en dat ik die eerst moest annuleren. Vaag want ik heb helemaal nergens een verlenging aangevraagd. Dus contact opgenomen met Vodafone en er stond inderdaad al een order. Die weg laten halen en opnieuw via Belsimpel probeer te verlengen. Opnieuw een melding van een eerdere verlenging op mijn telefoonnummer. Weer met Vodafone contact gehad en er stond niks open. Dus die informatie naar Belsimpel doorgegeven maar nee hoor opnieuw stond er al een verlenging op mijn nummer
Ik ben helemaal "simpel" van Belsimpel voor mij hier never nooit een contract verlenging meer afsluiten!

Federer 13-07-2020

prima service. wat ik er van verwacht had en duidelijk in het verwerken van mijn bestelling. en natuurlijk een prima prijs van mijn bestelling.

Panashe Pasipamire 13-07-2020

The website provided excellent customer service with a quick delivery service. I also liked how they guarantee product quality.

wetsies 13-07-2020

Mooie aanbieding en goede service. Snelle levering. Prijzen fluctueren (max 5 euro verschil) wel erg veel.

JanWillem 13-07-2020

Ik vind deze shop (Belsimpel) erg goed, ik heb voor ze gekozen omdat ze erg goed in de markt liggen en de prijzen goed zijn! De gebruiksvriendelijkheid van de site is super, erg duidelijk en de bestelling is zo geplaatst. Wat ze zeggen over de levering komen ze ook na voor 23.00 besteld volgende dag gratis in huis!

Elma 12-07-2020

Voordeligste prijs voor de telefoon, overzichtelijke website.
Levering was snel en goedinclusief het telefoonhoesje.

E Kok 12-07-2020

Voorheen een review geschreven over belsimpel ivm een fabrieksdefect van mijn telefoon. Na mails en reviews van mijn kant bleken ze nu wel in staat om een passende oplossing te bieden. Hammer dat er eerst druk uitgeoefend moet worden maar uiteindelijk toch een nette oplossing zoalsje van een degelijke (web) winkel mag verwachten.

-------------------------------------------------------
Eerdere review 7-7-2020:

Helaas erg slechte service. Ik heb een defecte telefoon ontvangen en belsimpel lijkt niet in staat deze te kunnen repareren. Nu willen ze dat ik bijbetaald voor een fatsoenlijk werkend apparaat, terwijl deze telefoon vanaf dag 1 niet gewerkt heeft. Erg jammer. Ik zou zeker niet aanbevelen om hier aankopen te doen, want als er wat mis is, sta je er alleen voor en mag je een rekening betalen. Tevens worden er afspraken gemaakt, en niet nagekomen (mbt contact leggen)

Manon L 12-07-2020

Gemakkelijk besteld, snel in huis ( op zondag geleverd ) super tof product!

john doveren 12-07-2020

dit gaat gewoon prima zo.
goed, makkelijk, snel en gewoon stukken goedkoper.
al meerdere dingen gekocht, goed verpakt.

Harm 11-07-2020

Heb de AirPods pro besteld tegen de scherpste prijs en ze werden heel snel geleverd. Goed en stevig verpakt in ontvangst genomen. De 30 dagen uitproberen is ook een hele fijne optie

JordyEGNL 11-07-2020

Snelle bezorging, had mijn bestelde hoesing de volgende dag/avond in huis. Ook goedkope producten.

Harry 11-07-2020

Je kunt tegenwoordig op alle mogelijke manieren on line bestellen. En dat is plezierig. Het is Belsimpel gelukt om mijn verwachtingen te overtreffen... mijn aankoop bestelde ik 's avonds om half twaalf en de volgende dag had ik het met de lunch al in huis! Kijk, dat is fijn zaken doen.

Tim 11-07-2020

Erg te spreken over de prijzen en de klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Toen mijn screen protector het niet naar behoren deed, stuurden ze me een nieuwe op. Schrok eerst van een belletje n.a.v. een negatieve review, maar als het op deze manier wordt opgelost, pro-actief, ben je voor mij goed bezig.

JanV 11-07-2020

Aankoop van het product was simpel en de levering was ook heel snel.
Heel tevreden hierover.

Sjoerd 11-07-2020

De informatie, de prijs, levering en de gebruiksvriendelijkheid was allemaal top!

Ebo Eppenga 10-07-2020

Gisteren besteld en echt vandaag geleverd. Netjes verpakt, alles compleet, goeie prijs, helemaal goed!

Ton Hoeksma 10-07-2020

Altijd royaal aanbod, ruime keuze. Winkel 1e keus. Eerst al goede telefoon aangekocht. Altijd voldoende accessoires.

R .Messemaker 10-07-2020

super website werkt snel en simpel.
zeer overzichtelijk en duidelijk.
goede service voorwaarden en snelle/ diverse leveringsmogelijkheden.
betalingen is zeer betrouwbaar werkt snel via IDEAL.

Fiona 10-07-2020

Prima website, overzichtelijk snelle levering, de volgende dag al bezorgd erg tevreden..

Steven 10-07-2020

Honor band 5 besteld. Site heel overzichtelijk. Nergens een lagere prijs gezien, rekening houdend met verzendkosten. De levering vond volgende dag plaats. Het gekochte was perfect verpakt. Dus wat wil je meer?
Omdat mijn eega er ook eentje wilde hebben, de zondag daarop een tweede exemplaar besteld. De maandag daarop even na de lunch werd het pakketje bezorgd.
Overigens een tijdje geleden mobieltjes gekocht bij Belsimpel (Xiaomi en een Motorola). Wederom, basisprijzen en perfecte afleveringen.

Roel 10-07-2020

Goede prijs en snelle levering! Product stond goed beschreven en werkt perfect.

chen 10-07-2020

Overzichtelijke website, alle nodige informatie over de toestellen aanwezig, bestellingen worden snel en netjes geleverd. Nog mooier zou zijn als je telefoons zou kunnen vergelijken.

Vanessa 10-07-2020

Everything went fine, very quick and cheap thanks to the discount they provide. I am super happy with my watch

Karin 10-07-2020

Mijn jonge hond die het een sport vindt om alles weg te pakken had EarPods van een vriendinnetje gevonden en uiteraard half opgegeten. Ze was in tranen, dus gelijk gezegd dat ze de volgende dag nieuwe zou krijgen.
En het is dank zij jullie gelukt! ik behoorlijk wat geld kwijt maar weer een dolblij meisje!!
Dank!

jeff 10-07-2020

Snel en precies geleverd. Ook bij mn retour zending (ik had verkeerd besteld), snel mn euris weer terug. Prijzen zijn ook doorgaans gunstiger dan de concurrentie.

Maxim 09-07-2020

Telefoon was snel binnen, alleen heel raar de alles wat bij de telefoon in het doosje zat Italiaans was , totaal geen handleiding in het Engels of laat staan in het Nederlands. Heb ik 1 jaar geleden ook al gehad met de telefoon van me vriendin . Daar waren alle instructies in het Russisch. En hoefde geen krabbel te zetten bij ontvangst, en dat voor een pakket van meer dan 700 euro

jolanda 09-07-2020

Ik ben super blij met mijn nieuwe telefoon . scherpe prijs en super snel geleverd en dat wil je natuurlijk graag met een nieuwe telefoon. leuke actie met een gratis hoesje toen ik de 2 de kocht voor mijn zoon ! Zeker aan te raden ! prima webshop makkelijk online betalen en de volgende dag in huis! wat wil je nog meer ?!

Joyce Tjien-Fooh 09-07-2020

Kreeg de bestelling snel geleverd en de telefoon is goedkoop en praktisch voor schoolgaande kinderen

thijs 09-07-2020

Heel simpelweg een heel goede en snelle service zonder veel gedoe. Ook goede feedback over tracking and tracing.

Chris 09-07-2020

Goede prijzen, goede service en snelle levering! Alles wat je wilt in een webshop dus.

Carlo 09-07-2020

De bestelling ging heel soepel ,evenals de betaling en levering. Geen problemen ondervonden.

Stan 09-07-2020

Telefoon en levering bevallen goed. Al vaker besteld hier en ging eigenlijk altijd perfect.

Alléén jammer dat het doosje al eerder is geopend. Er zat een stickertje over de originele zegel heengeplakt. De originele zegel was al in twee delen gescheurd. Er is kennelijk geprobeerd ook nog te maskeren dat het doosjeal eerder is geopend.

Dat zorgt er voor dat ik belsimpel nu niet meer 100% vertrouw en anderen ook aan zou willen raden 2x na te denken voor ze hier iets bestellen.

Frank 08-07-2020

Vlotte en correcte afhandeling, prima! De communicatie verloopt ook vlekkeloos en de prijzen zijn altijd scherp.

Arris 08-07-2020

Lekker overzichtelijk, makkelijk vergelijkingen maken tussen bv telefoons. En beter nog, de prijs is beter dan gewoon in een telefoonwinkel!! Ik was opzoek naar een Samsung Galaxy A71, bij de winkel scheelde het met belsimpel maar €50,00 dus belsimpel is gewoon goedkoper en dus stukken beter!!

Harold 08-07-2020

Belsimpel heeft gevoel voor de klant door een prettige wijze van communicatie die ook helder is. Het aangeboden product was keurig geprijsd. Bovendien was er sprake van een zeer snelle levering: binnen 20 uur.

Alesio 08-07-2020

Ik ben zeer tevreden over belsimpel. Ik had rond 10 uur in de ochtend bestelt, en kreeg nog geen 2 uur later al een mail dat mijn pakket onderweg was! De volgende dag was mijn pakketje inderdaad al bezocht, zelfs tijdens dit Corona gedoe hebben ze waargemaakt wat veel bedrijven niet lukt. Ik ben dus zeer tevreden!

Doesjka 08-07-2020

Mooi hoesje, scherp geprijsd, snel geleverd. Ik ben heel tevreden en zou hier weer bestellen.

Angelique 08-07-2020

Ik zoek altijd naar de voordeligste abonnementen , vaak in combinatie met een nieuwe telefoon en kwam nu bij belsimpel uit

Pieter 08-07-2020

Ronduit een fantastische shop! Scherpe aanbiedingen, snelle en goede service en een overzichtelijke websitei. Inmiddels al diverse bestellingen gedaan en altijd uiterst tevreden geweest. Ik zoek niet meer verder en ga altijd gelijk naar Belsimpel.nl

Ellen Huisman 08-07-2020

Mijn bestelling van de telefoon werd razendsnel verwerkt. De volgende dag werd hij al afgeleverd.
Top dus!

C.Goossen 08-07-2020

Zeer snelle levering van een goed product, avonds besteld volgende dag in huis. Volgens de slogan.

Jerome 08-07-2020

De telefoon werd prompt bezorgt, was helemaal in orde, netjes om handtekening gevraagd. De specificaties kwamen overeen met de website.

Joyce 08-07-2020

Prettige en fijne website, makkelijk bestelproces en zoals beloofd de dag erop geleverd

Hendrik 08-07-2020

Prima telefoon. Wel even wennen omdat de knoppen op een andere plek zitten dan mijn vorige Samsung. Levering was weer top en volgens afspraak!

Marcel 07-07-2020

Een andere, grote online winkel kon niet op tijd leveren wat ik zocht, Belsimpel wel. Ondanks dat die dag betalen via Ideal slecht ging bij mijn bank (lag NIET aan Belsimpel) het item toch mooi op tijd in huis gekregen.

Ton 07-07-2020

Een zeer overzichtelijke en klantvriendelijke winkel en
snelle afhandeling van je bestelling.

Davy Van Cappellen 07-07-2020

Wij hebben afgelopen jaren meerdere artikelen besteld bij Belsimpel en nooit geen problemen gehad nergens mee. Belsimpel maakt waar wat ze je beloven zelf in corona tijd en dat werkt fijn. Je kan er op bouwen. En niet onbelangrijk is dat ze ook nog eens de laagste in prijs zijn...