belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1654 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Coen 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede afhandeling van mijn klacht

Uiteindelijk heeft Belsimpel mijn klacht goed afgehandeld en alles in orde gemaakt. De extra betaling is ook teruggestort.

Zeer goede service 18-07-2018 In de winkel gekocht
Filiaal op de vismarkt in groningen

Zeer goede service

En 3 x in de winkel geweest, omruilen van telefoon was geen probleem. De 3ex ben ik heel goed geholpen door de dames met het opstarten van mn telefoon, hier was ik zelf niet uit gekomen. Grote pluim hiervoor.

Christian 18-07-2018 In de winkel gekocht

Snelle service!

Even voor het werk mijn abonnement snel laten verlengen. Prima service, binnen 20 minuten stond ik weer buiten met mijn nieuwe telefoon. Top.

Mariëlle 17-07-2018 In de winkel gekocht

Prima

Prima service. Ondanks de drukte nam degene wel de tijd, ik moest er nog even overnadenken en kwam later die dag terug. Leuk dat hij mij herkende en me snel aansprak. Ik ben blij met mijn keuze!

Tevreden klant 17-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen vismarkt

Prettig geholpen

Al vaker heel prettig geholpen in de belsimpel. Shop Groningen. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je en zijn echt vriendelijk.

Anna 16-07-2018 In de winkel gekocht

Top aanbieding matige service

Erg fijne aanbieding op belsimpel.nl. De goedkoopste iphone 8 in de aanbieding dus ben k naar de winkel in groningen gegaan om hem op te halen. Zoals de titel al omschrijft, mooie aanbieding maar matige service. De verkoopster was niet bepaald vriendelijk en k had het gevoel dat ze liever niets verkocht had.
Verder heeft belsimpel.nl super aanbiedingen

Wiebe 16-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Goede prijs! Alleen service in winkel niet super.

Laagste prijs bij belsimpel wat super is natuurlijk, alleen medewerker was niet echt zo vriendelijk.

georgjne 14-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen vismarkt

Samsung A5

Goed en kundig geholpen doch de screenproctector past niet goed waardoor het samsunghoesje niet goed sluit denk wel dat ik er mee terug ga...voor de rest keurig nette winkel en personeel

ActivePaulus 14-07-2018 Via de website gekocht

Lange wachttijden

Goeie prijs, makkelijk bestellen maar als je de klantenservice nodig hebt wordt je geduld enorm op de proef gesteld. De medewerkers zijn weliswaar vriendelijk en deskundig, alleen de wachttijden (2x meer dan 25 minuten) wordt je wel moedeloos van als je de gehele tijd hoort de eerst wachtende te zijn. Daarop mag mij betreft wel meer in geïnvesteerd worden door BelSimpel want dat is echt mateloos irritant en tijd rovend. Anders was het wel een 9 geweest.

Rene 14-07-2018 In de winkel gekocht
Vismarkt Groningen

Kom al een aantal jaar bij deze winkel en word elke keer snel en goed geholpen, er word serieus naar je geluisterd en snappen direct wat je wilt. Top👍

J. Panis 13-07-2018 Via de website gekocht

mobiele telefoon kapot

op 3 juni een Nokia 8 gekocht. Helaas kreeg het toestel binnen 2 weken problemen met het scherm. Via de website van bel simpel het advies gekregen het toestel ter reparatie op te sturen naar Dynafix, wat we op 17 juni gedaan hebben. Vervolgens moest ik tot 27 juni wachten voordat er wat mee gedaan werd. Vervolgens waren de onderdelen niet op voorraad waardoor we nogmaals moesten wachten uiteindelijk is het toestel op 13 juli gerepareerd en terug gestuurd. In de tussentijd contact gezocht met Bel Simpel, omdat ik deze handelswijze niet acceptabel vond. Als oplossing kon ik een tweedehands toestel krijgen of wachten op de reparatie. Dit vind ik een absurd voorstel voor een toestel van 2 weken oud, waarbij het scherm een technisch mankement had (fabricage fout). Gezien de waardeloze service van Bel Simpel zal ik daar niets meer kopen.

Magda 13-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Ik wist al duidelijk wat ik wilde, ze sloten hierbij aan dus dat scheelde in de tijd.
Kort en krachtig

Magda 13-07-2018 In de winkel gekocht

Kort en krachtig

grijzereus 13-07-2018 In de winkel gekocht

Communicatie met (wachtende) klanten kan beter bij drukte

In de winkel waar ik binnenliep was het druk en was er een probleem met de betaalautomaat.
Het was goed geweest als het personeel even uitleg had gegeven over wat er aan de hand was. Nu moest ik daar zelf om vragen, terwijl ze aan het troubleshooten en bellen waren.
Voor hetzelfde geld was ik de winkel uitgelopen en naar een concurrent gegaan terwijl ik een splinternieuwe dure telefoon wilde aanschaffen! Eén klant verliet de winkel.
Het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam, maar als ze bezig zijn met een bepaalde klant verliezen ze de rest uit het oog. Een 'ik kom over een paar minuten bij u hoor' kan al genoeg zijn om een klant in de winkel te houden. Ook dit is een moment waarop iemand weg kan lopen naar een concurrent. Bij BelSimpel verwacht ik toch een soort CoolBlue-stijl van klantvriendelijkheid, misschien door de shirtjes en de leeftijd van de verkopers.
Mijn vraag om de telefoon in te pakken werd wel opgepikt, maar vervolgens waren de medewerkers weer met andere zaken bezig en stond ik weer te wachten zonder geïnformeerd te worden.

W 12-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen, Vismarkt

snelle, deskundige service en to the point

Via de website heb ik me goed kunnen voorbereiden, maar in de winkel heb ik nog wat overgebleven vragen kunnen stellen. Ik moest even in de rij staan, maar het wachten duurde niet al te lang er werd al gauw een extra medewerker bij geroepen: die luisterde goed naar wat ik wilde weten en wist deskundig en helder mijn vragen te beantwoorden en dus heb ik mijn bestaande contract uitgebreid zoals ik wilde.

Amelie 12-07-2018 Via de website gekocht

Disappointing this time

I had the perfect experience the first time I ordered my phone. Delivered as promised the day after. This time I also need a subscription so I understand there will be some delay. But I wrote 3 emails I never got any answer to it and it is very hard to get someone on the line.
Sure once you get through, you get decent help. But it used to be better. Shame.

Elise 11-07-2018 Via de website gekocht

Onklantvriendelijk bedrijf!!

De IPhone SE had ik via BelSimpel besteld.
Ik had het toestel nog geen jaar en toen ging de telefoon ineens niet meer over, bellers gingen direct naar voicemail (heel vervelend!) Eerst diverse malen contact gehad met Ben, mijn provider. We kwamen er achter dat het aan mijn toestel lag. Ben vertelde dat ik de telefoon naar BelSimpel moest retourneren en dat het binnen mijn garantie viel. Ook zei Ben dat er veel problemen bekend zijn met de IPhone SE. BelSimpel geeft na het opsturen aan dat ze eerst mijn beeldscherm moeten vervangen a € 157,- anders kunnen ze mijn telefoon niet repareren. Naar mijn idee was mijn beeldscherm in tact, er zat zelfs een extra glazen schermbeveiliger op!
Mijn ex-zwager heeft in een telefoonwinkel gewerkt en die geeft aan dat een scherm repareren absoluut niet zo veel geld kost. Daarnaast ligt het aan het toestel wat blijkbaar vaak zulke problemen vertoond. BelSimpel reageert koel, ontvriendelijk en komt niet met een redelijke oplossing of bedrag. Ik heb dus een telefoon waar ik nu niks aan heb en een jaar waarin ik onbereikbaar ben. Één medewerker deed ook erg neerbuigend, echt té slechte service! NOOIT NOOIT BESTELLEN BIJ DEZE OPLICHTERS!!

W.E. 11-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige hulp bij het wijzigen van een abonnement

Super blij met de hulp in de wirwar van informatie die je tegenkomt op de site. De jongedame die mij geholpen heeft verdiend een groot boeket bloemen van haar baas.

Nicole van Gans 11-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Snel en goed geholpen

In de winkel zelf uitstekend geholpen zelfs met het overzetten van gegevens op mijn nieuwe mobiel. Daarna via de klantenservice al diverse keren geholpen met installatie of technische probleempjes op een vriendelijke efficiente manier. Heel fijn om zo een helpdesk te hebben.

Dhr Persie 10-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Top service

Onlangs klacht geschreven en deze is direct opgepakt en opgelost! Dat is dus top service wanneer je niet tevreden bent! Nu dus opgelost!

---------------------------------------------------------
Review 23-6-2018:
In eerste instantie goed geadviseerd voor de aankoop van een iPhone 7. Toen de vraag gesteld om een screen protector door medewerker te laten zetten ipv het zelf te doen, wat bijna zelf niet mooi te krijgen is, kwam het antwoord: Ik doe dit heel vaak dus ja. Bij terugkomst bleken er twee "bubbels" onder de screen protector te zitten en deze kreeg hij niet glad. Of wij konden dit accepteren of hij kon de andere (zitten er 2 in een pakje) proberen. Omdat wij gevraagd hadden dit door de medewerker te laten doen om juist deze "bubbels" niet te hebben kregen we te horen dat, mocht het niet lukken, dit voor onze eigen risico zou zijn?! Even "vergeten" dit van te voren te melden..Mocht de 2de ook niet lukken, dan hadden we gewoon pech? dus dan hop weg geld. En ja dan gewoon ...pech? Mis ik nu iets? Toch voor een duur toestel een beetje service verwacht, helaas

Fennie 10-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Super service!! Goede uitleg en te begrijpen voor iedereen.

Prima shop. Ik ben hier bij toeval beland, maar zou hier zeker terug komen. Goede uitleg en ook begrip voor mensen die wat minder bekwaam zijn met de techniek van een smartphone.
Zeer vriendelijk personeel.

Wim 09-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Bij aankoop van de Telefoon uitgelegd wat ik wou en alles is conform de eisen van mijn kant uitgevoerd. Niels dan lof over de verkoper.

Charles 09-07-2018 Via de website gekocht

Te triest voor woorden

Op 22 juni een bestelling geplaatst en betaald. Nu na 15 dagen nog niets ontvangen en na telefonisch contact nog niets wijzer geworden.
Word va het kastje naar de muur gestuurd,

Sander 09-07-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Via de gebruiksvriendelijke site mijn abonnement en telefoon uitgezocht, voorraadstatus bekeken en de telefoon opgehaald

Tony Moget 09-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldige en goede service in de winkel te Groningen!

Had wat informatie gevraagd over verschillende telefoons en mijn wensen en of het waard was om een andere te kopen voor meer prijs.
Heb uiteindelijk de Xiaomi Mi A1 gekocht met bookcase bij de winkel.

mitchell 09-07-2018 Via de website gekocht

Zaken niet op voorraad en toch anders vermeld

Het is me nu twee keer overkomen dat ik iets koop dat op de website staat als "morgen bezorgd" en dat dan bij aankoop direct blijkt niet aanwezig te zijn. Zeker als je op zondag twee artikelen bestelt waarvan expliciet staat dat het op voorraad is en op maandag bezorgd wordt, en je binnen drie minuten een mail krijgt dat de leverancier "onverwacht geen voorraad heeft". Als er dan op emails niet gereageerd wordt die dag, weet je dat dit automatisch gegenereerd is, en ze dus al lang weten dat die zaken niet op voorraad zijn.

Dat noem ik bedrog, en dat is allesbehalve netjes

dina 09-07-2018 In de winkel gekocht
groningen

verlengen en een nieuw toestel

Deze shop is in mijn omgeving.Het personeel heel vriendelijk en gemotiveerd.Ik ben op een vriendelijke wijze geholpen ,dus heel tevreden.Mijn toestel was in voorraad .Deze shop is een aanrader!!!

Cobie 08-07-2018 Via de website gekocht

Niet super

Mail krijgen dat je telefoon op een bepaalde datum komt. En dan vervolgens de status te wijzigen maar geen mail krijgen. En staat het in de status in verrekte kleine letters.
Vind ik niet klant vriendelijk.

Teun 07-07-2018 In de winkel gekocht
Denhaag

Zeer slechte service

Twee keer terug geweest bij Belsimpel de Haag om aan te geven dat mijn Nokia 6 niet goed werkt is nog geen vier maanden oud konden niks doen moest maar een mail sturen naar Nokia dat was het dan ik zal nooit meer bij deze winkel een telefoon halen

H. Struik-Douwsma 06-07-2018 Via de website gekocht

Problemen zijn uiteindelijk opgelost

Na eerder wat problemen gehad te hebben (die daarna zijn opgelost) toch besloten weer een telefoon met abonnement afgesloten via Belsimpel. Helaas kregen we de volgende dag bericht of we contact op wilde nemen omdat er iets was met de bestelling. Na 5x gebeld te hebben zonder iemand aan de lijn te krijgen maar naar de winkel gereden om daar te horen te krijgen dat het abonnement niet meer bestond (alles was betaald en het contract ondertekend) en de gekozen telefoon dus 130 euro extra moest kosten of er een veel duurder abonnement genomen moest worden. Enige wat zij kon doen was de bestelling annuleren. Later op de dag werden we gebeld door de klantenservice dat ze ons toch tegemoet wilden komen en zijn we tot een compromis gekomen. Zolang alles loopt als het hoort is het echt een prima service, maar de afhandeling van dit soort gevallen kan echt stukken beter.

Pim 06-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service zoals beloofd

Gemakkelijk bestellen en betalen. Geweldig hoe je kunt volgen en aangeven wanneer je alles thuis wenst te krijgen.

Robert 05-07-2018 Via de website gekocht

Hele slechte service.

Ik heb een defecte moederbord gehad bij me Iphone 6S, nadat ik het eerder heb opgestuurd kreeg ik eerst een mail van - dat me beeldscherm kapot is en daarom gaan ze het niet maken. Ik dus die beeldscherm laten maken voor 60 euro, en uiteindelijk terug sturen naar belsimpel, nadat krijg ik na 2-3 weken wachten een mail met - De reparatie van je product valt niet onder de garantie, omdat het toestel eerder geopend is geweest door een niet gecertificeerde partij.
nouja zeg, ik moet toch de beeldscherm laten maken zodat ik het kan opsturen? anders lukt het al helemaal niet, belachelijk, morgen gelijk belletje plegen over hun "garantie" als dit niks word dan zsm de toestel betalen en gedag zeggen want dit kan echt niet. Hele slechte service bied dit niemand aan!

Frank 05-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel en echt geholpen.

Dat de telefoon de volgende dag werd geleverd is onderhand "gewoon". Maar het wisselen van simkaart kan 1 a 2 dagen duren. Daar werd ik duidelijk voor gewaarschuwd.
BelSimpel deed het binnen 2 UUR. Dat is onvoorstelbaar snel, want ik ben echt niet de enige klant die geholpen wenst te worden. Hulde voor het Team van BelSimpel!

Fayrouz 05-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen Vismarkt

Vriendelijk personeel, heeft mij goed geholpen met het kopen van mijn nieuwe Iphone 8. Ze hebben mij o.a. geholpen met mijn nummer behouden en met het plaatsen van een bescherming op mijn scherm. Top!

j 04-07-2018 Via de website gekocht

probleem door klantenservice besproken en verholpen

na late/slechte levering toch nog goed geholpen door klantenservice belsimpel. toekomstige problemen zijn als het goed is verholpen ze gaan het zowel bestellen als ontvangen beter maken

toch nog goede service gehad bij belsimpel

(!goed opletten bij bestellen met IDEAL wellicht snellere levering!)

Marco 04-07-2018 Via de website gekocht

Ronduit waardeloos

Nog nooit zoveel problemen gehad als bij belsimpel. In de afgelopen 6 jaar 4 telefoons met abonnementen iedere keer binnen een dag geregeld en binnen 1 tot 3 dagen telefoon binnen.
Helaas lukt het belsimpel na ruim anderhalve maand nog steeds niet om het abonnement af te sluiten en de bestelde telefoon te leveren. Eerste keer een levertijd van een week neem ik ze niet kwalijk. Maar ondertussen al 3 keer meer dan een half uur aan de lijn gehangen omdat ze contracten verkeerd opstellen, vervolgens verkeerd aanpassen en tenslotte de aanbieding van het abonnement verlopen is, terwijl het contract bijna 7 weken geleden ondertekend is. Mijn huidige abonnement is ondertussen ook al verlopen. Kortom, veel ellende en alles behalve simpel.

Theo Hollenberg 04-07-2018 Via de website gekocht

Niet heel klantvriendelijk

Na het bestellen van een Nokia 8 die bij levering een defect vertoonde, hebben de de telefoon teruggestuurd. We kregen te horen van Belsimpel dat er een grote kras op het scherm zat en dat bij restitutie slechts 90% van de waarde zou worden teruggestort. Omdat de beschermfolie niet van het toestel is geweest, vonden we dit al dubieus. Reparatie was de enige optie volgens Belsimpel. Daar zijn we toen maar in meegegaan.

Toen het "gerepareerde" toestel weer geleverd werd, bleek hetzelfde euvel nog steeds te bestaan, wat ons doet vermoeden dat er óf geen óf onvoldoende reparatie was uitgevoerd. De genoemde kras was ook nergens te vinden.

Na het schrijven van een review op kieskeurig.nl werd contact opgenomen door Belsimpel, waar men initieel aangaf dat men echt niet iets kon betekenen. Ik heb toen aangegeven dat ik dit soort praktijken van een zeer bedenkelijk allooi vind. Uiteindelijk heeft men contact opgenomen en ons een nieuw toestel gestuurd, waardoor we dus 3 weken na de originele bestelling een werkend toestel hebben gekregen.

Ik heb in het verleden ook bestellingen gedaan en die zijn correct geleverd. Ik kan dus alleen maar zeggen dat, op basis van mijn ervaring, indien men bij Belsimpel een defect product levert, je als klant aan de goden bent overgeleverd en het je veel moeite kost om een fatsoenlijk product te krijgen.

Fransje 02-07-2018 In de winkel gekocht

Super geholpen!

Geweldige service. Mijn nieuwe telefoon werd helemaal voor me geînstalleerd. Als 50 plusser heb ik er gewoon niet zoveel kijk op. Ik zei dat ik dat zelf heel lastig vind. Geen probleem, werd allemaal voor me gedaan. Kopje koffie erbij?? Top :-)

Bettina 02-07-2018 In de winkel gekocht

Goede Service

Belsimpel had een mooie aanbieding. We hebben een telefoon en een klein abonnement afgesloten. De service was uitstekend. Alles ging gemakkelijk en snel. De telefoon was niet op voorraad, maar kon de volgende dag bezorgd worden. Dat was ook zo! In de winkel werd alvast een kopie van mijn ID gemaakt (ook netjes met een frame ter voorkoming van identiteitsfraude) en mijn zoon kon de volgende dag zijn telefoon halen. Hij is er erg blij mee.

S.A. den Dunne 01-07-2018 In de winkel gekocht
belsimpel in Groningen

zeer goeie service aan mijn verzoek

De winkel is klein en toch groot genoeg wat betreft de selectie van telefoons.
De bediening van de medewerksters en medewerker was in mijn bevinding daar wij even geduld
moesten hebben vanwege de drukte toch snel en super goed.
Ben dan ook zeer goed en vlot geholpen toen ik aan de beurt was.

Jaap 01-07-2018 In de winkel gekocht
Grunn

Super goed geholpen

De winkel had een prima advies en zeker ook een concurrerende prijs. Prima! De medewerkers namen ook voldoende tijd ondanks dat het een drukke zaterdagmiddag was.

Chantal 01-07-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Goede service, maar vernam wel tijdsdruk.

Ik werd vriendelijk begroet en kreeg ook goede uitleg over de verschillende modellen.
Ik kwam voor een S8 pink. Hierover had ik 's ochtends gebeld. Was aanwezig in Groningen maar toen wij kwamen werd er verteld dat de laatste net verkocht was. Kan gebeuren. Achter uit laten leggen kon niet.
Toen gekozen voor de S9 Purple.
Toen ging de verkoper ineens als een trein, en had geen tijd meer om even het simkaartje van de oude in de nieuwe smartphone te verwisselen. Het was ook erg druk in de winkel, maar ik vind dat de service daar niet onder mag lijden.

Lars 30-06-2018 Via de website gekocht

Het woordje ''Service'' kennen ze niet.

Ik heb gisteren een iPhone X besteld met abonnement verlenging om 13;00 smiddags. Dan staat er zo'n mooi kopje boven aan de pagina voor 23;30 besteld, morgen in huis! Dan denk je super, daar verheug ik me op.

Vervolgens hoor je de hele dag NIETS meer. Je belt zelf inmiddels al 5x op naar de klantenservice waar je uiteraard elke keer in de wacht staat. Deze schuiven de fout telkens door naar een ander maar uiteindelijk wordt er weer niets opgelost en van alles beloofd (telefoon komt alsnog morgen blabla). 's Avonds nogmaals gebeld of het nu goed gaat allemaal, dan wordt er verteld we geven een extra seintje erachter aan zodat het toch goed komt.

De dag erna geen mails ontvangen, niet eens van helaas we kunnen uw bestelling niet leveren. Ineens na wéér 2x gebeld te hebben komt er een reden waarom het niet gelukt is. Vervolgens de bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling met een NIEUW nummer geplaatst zodat het wel goed zou gaan aangezien nummerbehoud geen optie was meer. Opnieuw beloofd dat ik morgen de telefoon zou krijgen (Zondag dus). Nu net weer contact gehad en er was dus wéér iets misgegaan waardoor het weer niet ging lukken morgen omdat er handmatig door Tele2 dingen aangepast moesten worden.

Deze site levert enorm slechte service en beloven van alles maar komen werkelijk helemaal niets na. Mijn ervaring? Bizar slecht, het is dat ze goedkoop zijn in vergeleken met de rest maar daar is dan ook alles mee gezegd. Wat is deze site waardeloos.

Oja, ze bieden je een screenprotector gratis aan ter compensatie.... daar heb je wat aan.... die heb ik inmiddels allang in huis samen met mijn hoesje.

ingrid 30-06-2018 In de winkel gekocht
groningen

afgemeten

Gekochten model was helaas niet op display en er was geen mogelijkheid het toestel vooraf te bekijken en vast te houden. Verkoopster vond dit allemaal heel normaal, ik zelf niet. Wil een product vooraf kunnen zien en vasthouden, beoordelen. Om op basis daarvan een keuze te maken. Misschien had ik dan wel een ander, duurder toestel gekozen.

Ellen 30-06-2018 In de winkel gekocht

Prima

Fijn om eerst op de website te kunnen uitzoeken en vervolgens in de winkel te kunnen ophalen. Screen protector werd er gelijk keurig voor me opgeplakt, scheelt weer geklooi thuis. Voelde me alleen wel een beetje genaaid met het hoesje dat ik erbij nam. Ik twijfelde tussen een flip hoesje en achterkantje. Ik vertelde de verkoopster dat ik een goedkope optie wilde omdat het alleen voor tijdelijk was, ik zou nl. hoesje met foto gaan bestellen. Heb er dus een hoesje bijgekocht. Eenmaal thuis bleek er een gratis hoesje bij de telefoon in de doos te zitten (en uiteraard had ik doosje van hoesje al geopend en bij openen per ongeluk stuk grscheurd, zodat ruilen niet meer kon). Dat er een hoesje bij de telefoon zat, had ze wel even mogen zeggen. Van Huawei wel super dat ze er een hoesje bijgeven. Kunnen veel fabrikanten wat van leren.

Arnold Tjeerdsma 29-06-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service door Naniek

Keurige winkel, maar vooral erg goed geholpen door een dame met de naam xxxx. Ze heeft erg veel nuttige kennis en dit heeft zich dan ook geuit in de aanschaf van mijn Samsung s9. Keurig gedaan!

Ria de Bie 29-06-2018 In de winkel gekocht

Telefoon

Ik werd goed geholpen alleen jammer als je wat meer tijd kost dat je dan een afspraak moet maken. En aangezien ik 50 km. van Groningen woon heb ik de rest maar door een kennis laten instaleren.

Johan Berendse 29-06-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Super Service bij Belsimpel in Tilburg

Vandaag hebben we bij Belsimpel een nieuwe telefoon gekocht een Apple 8 plus. We zijn geweldig goed geholpen door Kenzo in Tilburg. Kenzo heeft alle tijd genomen om uitleg te geven en toestel gebruiksklaar gemaakt met alle instellingen perfect in orde. We geven hem een 10+

B 28-06-2018 In de winkel gekocht

Super service

Erg vriendelijke medewerker, stond open voor een gezellig praatje en dacht met mij mee. Ik zou zeker terug gaan en merk dat de service hier beter is dan bij Tele2. Minder gericht op het verkopen en meer op de service.

Ivar 28-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende telefoon winkel

In Utrecht een nieuwe telefoon gekocht die je niet bij mijn provider T-Mobile vind. Een Cat S41. In de winkel zeer goed geholpen. Uitstekend advies. Na de aanvraag bij T-Mobile binnen 10 minuten de telefoon meegekregen.
Gisteren via de webshop een SD kaart besteld. Vandaag keurig met aangetekende pakketpost geleverd. Zeer tevreden!