Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Ben je op zoek naar een mobiele telefoon, abonnement of een accessoire? Bij Belsimpel ben je aan het juiste adres! Met de Belsimpel Methode vergelijk je snel en makkelijk alle telefoons en abonnementen. Zo vind je altijd het abonnement of de smartphone die echt bij jou past. Bestel voor 23.30 uur en je hebt je pakket morgen in huis, ook op zondag. Retourneren kan gratis binnen 31 dagen. En heb je een vraag? Onze klantenservice is elke dag open van 9.00 tot 23.30 uur. Ook ben je van harte welkom in een van onze 7 echte winkels!

Deze score is berekend op basis van 1531 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peer 21-09-2021

Op de site makkelijk te vinden wat je zoekt, goede informatie en daarnaast ruime keuze. Snelle bezorging voor een goede prijs.

Edwin 21-09-2021

Zocht de voordeligste en snelste deal. Die heb ik bij Belsimpel gevonden. Exact volgens verwachting en belofte geleverd. Daarnaast is de tablet geweldig!

Cor Jansen 21-09-2021

Nette refurbished iPhone 8 voor een hele redelijke prijs, inclusief hoesje, beschermglas en 2 jaar garantie, wat wil je nog meer. Kiezen, betalen en de volgende dag binnen. Dit is mijn 2e toestel op deze manier (nu voor mijn vrouw) en wanneer het toestel het ook nog goed blijft doen ben ik dik tevreden.

Willem 21-09-2021

Levertijd telefoon de volgende dag. Prima niets mis mee. Zou zo weer een telefoon hier bestellen.

RVH 21-09-2021

Duidelijke website en snelle en correcte levering.Top!Zeker een aanrader on te kopen bij Belsimpel.

Albert 20-09-2021

Het bestellen van de telefoon ging weer snel en vlekkeloos, zoals ik gewend ben van Belsimpel

Ron 20-09-2021

Overzichtelijke site zoals altijd, dit is vooral door de structuur van de site en de pagina's. Prijzen zijn prima want vaak zijn ze scherp en zeker niet te duur. De levering na aankoop is wederom snel en transparant zoals gebruikelijk en zonder fouten, het proces zit erg goed in elkaar.

Belsimpel heeft duidelijke filters die je snel helpen het juiste te vinden waarnaar je op zoek bent, dat is vaak een must voor mij. Geen irritatie met zoeken dus.

Aankoopproces is erg stabiel en helder. Tracking ook. Alles is dus intuïtief en wat je mag verwachten qua stappen en afwikkeling van het gehele aankoopproces.

Kortom, Belsimpel is een plezier altijd om in te zoeken en/of bij te winkelen. Nu ging het om een smartwatch, maar vaak gebruik ik Belsimpel ook voor telefoon abonnementen zoeken en vergelijken. Dus alles rondom de telefoon is qua accessoires ook hier te vinden en dat is prettig.

H. Sauer 20-09-2021

Snelle levering en prima earbuds tegen een scherpe prijs.
Heb voor mijn vriendin ook een setje aangeschaft. Helaas was de prijs wel €10 duurder.

Anne Krol 19-09-2021

De levering was snel en in orde.
Netjes de volgende dag geleverd.
Site was duidelijke en overzichtelijk.

ray 19-09-2021

netjes op tijd geleverd en toestel voldoet aan verwachting en is gewoon top. Aanrader!

J. Mazereeuw 18-09-2021

Het is overzichtelijk, waardoor je snel kunt vinden wat je zoekt. Met voldoende en duidelijke informatie.

BverB 18-09-2021

snelle levering en concurrerende prijzen. afgelopen maand meerdere bestellingen gedaan.

Ales 17-09-2021

TLDR: Everything is nice until they mess up. Then they make the customer take the hit
I bought a Pixel 4XL at Belsimpel almost 2 years ago. The phone died so I sent it back for warranty repair. The warranty was taking too long (over 3 weeks) so they offered me a different (used) Pixel 4XL, in a state `good as new`. I accepted the replacement phone. It came in 2 days and the phone was broken so I sent it back again asking them to give me my original phone back because it was already fixed. They agreed with it and said it will be probably sent on the same day. In 2 days, I call them again that I didn’t receive a tracking link yet and they said they didn’t send it yet and that they will send it on the same day. Few hours later, they sent me an email they already sold that phone to someone else.
So then they gave me options: voucher for 375 euros or used Pixel 5. I told them that neither of those offers are fair. They gave me another voucher offer of 477.28 euros or to wait an eternity for them to try to fix the other phone. I said I will accept the voucher if they send it to my bank account because I don’t want to purchase anything at Belsimpel ever again. They can’t do that for some reason so now I am stuck with a voucher at Belsimpel and not wanting to buy anything in there because of all of this. By the way, this voucher is apparently redeemable only on my account so I cant even give it to someone. What a joke
This whole process took almost a month and 12 phone calls (there will probably be more)

CB 17-09-2021

Alles duidelijk en helder weer gegeven. Naar aanleiding van advertenties op tv heb ik gekeken op de website van belsimpel en ook wat besteld.

P. Veltman 17-09-2021

De informatie is duidelijk en overzichtelijk. Goede communicatie dmv mails van bestelling en rekening.

Joel 17-09-2021

Snelle service van een product dat nergens anders verkrijgbaar is. Helaas daardoor wel een iets hogere prijs maar tja, dat moet dan maar.

anneke 16-09-2021

snelle levering en ziet super mooi uit mijn nieuwe telefoon het enigste minpunt is de beschermglas voor de telefoon is niet goed

TonV 16-09-2021

Online bestellen gaat heel snel en simpel. Ik had de bestelling laat op de avond gedaan en toch werd het toestel al de volgende dag geleverd. Ik ben 100% tevreden☺

Ben 16-09-2021

Prima snelle levering.... aanbevolen beschermhoes erbij besteld voor een tientje, maar deze zat ook al gratis in de levering van de telefoon. Dit had wel vermeld mogen worden.
Verder tevreden met de aankoop.

Bram 16-09-2021

Prima service.
1 dag na bestelling al in huis.
Product netjes verpakt.
Werkt prima.

Marco 16-09-2021

Na 4 weken was ik nog steeds slecht tevreden over mijn nieuwe Cat toestel.
Terug kunnen sturen ,geld terug gekregen.
Nieuwe Samsung besteld.
Topservice

Wouter Stam 16-09-2021

Prima webshop winkel met zeer snelle levering. Duidelijke website waar je heel makkelijk doorheen surft naar de beste of goedkoopste aanbiedingen

Anouk 15-09-2021

De nieuwe telefoon die ik zocht was alleen op deze site nog te krijgen. Verder overal uitverkocht. Ik had dan ook nog wel verwacht dat ik een mail zou krijgen dat het product toch niet op voorraad was. Maar na 2 dagen netjes geleverd in een pakket waarop niet duidelijk is dat er een telefoon in zit en de bezorger had mijn ID nodig voordat hij het mocht overhandigen. Dus ook allemaal heel netjes en veilig. Product was iets goedkoper dan bij de grote Electronica winkels. Tot nu toe geen problemen met de telefoon. Zat ingesealed dus helemaal nieuw inclusief oplader. Tot nu toe dus prima partij om iets bij te kopen.

Gerrit 15-09-2021

Heb bij Belsimpel al enkele mobielen gekocht.
Altijd zeer tevreden over de snelle levering.
Ook al je iets retour doet gaat dat prima wordt keurig afgehandeld.
Zal vast niet de laatste mobiel zijn die ik bij Belsimpel bestel.

Roelof 14-09-2021

De vorige telefoon daar ook gekocht en daarom de nieuwe ook weer gekocht. Om dat ze vriendelijk en behulpzaam en goede service

Paddochef 14-09-2021

Supersnelle levering!! Doen wat ze beloven. Erg tevreden!!! Ik zal zeker in het vervolg weer gebruik maken van jullie bedrijf en kan het ook iedereen aanbevelen.

Marco 13-09-2021

Na 4 weken was ik nog steeds slecht tevreden over mijn nieuwe Cat toestel.
Terug kunnen sturen ,geld terug gekregen.
Nieuwe Samsung besteld.
Topservice

Bente 13-09-2021

Behoorlijk overzichtelijke website die doet wat ie moet doen: op basis van de door jou gekozen filters de beste opties weergeven. Bestelling was gemakkelijk geplaatst en supersnel geleverd, met de nodige updates over de status. Nice!
Jammer alleen dat ik de actievoorwaarden die bij mijn gekozen toestel horen maar moeilijk terug kon vinden. Althans niet in mijn account of bij mijn bestelling. Dat mag van mij wel iets makkelijker.

Hans Heiden 13-09-2021

Ja ben zeer tevreden over de levering en het product...goede prijs-verhouding
/elders duurder....

Bart 13-09-2021

Scherpe prijzen en altijd correcte voorraadinformatie. De volgende dag in huis.

Rianne 13-09-2021

Ik heb via belsimpel een smartwatch gekocht. Ik ben super tevreden over het product, maar ook zeker over de service en snelle levering van belsimpel.

Jan Eijsermans 13-09-2021

Goederen eenvoudig te vinden op de website. Goede adviezen en uitstekende bestelprocedure.
Eenvoudig om extern geheugenkaartje en hoesmapje mee te bestellen. Alles was er de volgende dag.

Anna 13-09-2021

Volgende dag mijn aankoop in huis zoals beloofd. Netjes verpakt en duidelijke communicatie! Erg tevreden.

Bep de Bruin 12-09-2021

Deze winkel was het goedkoopste en ook nog snel geleverd , het product is ook goed ,

Michiel 12-09-2021

Geweldige service van Belsimpel, denken mee en zorgen voor een passende oplossing.

Senna K. 12-09-2021

Belsimpel levert het product super snel. Ik heb heel het internet doorzocht en kwam bij Belsimpel uit voor de goedkoopste prijs! Daarnaast zitten de AirPods Pro heerlijk en door de ruisonderdrukking kunt u uw super goed afsluiten in uw omgeving. Ik gebruik deze “modus” vaak als ik met het OV reis :).
Heel fijn product!

S 11-09-2021

Goede webshop. Na aanschaf beroep moeten doen van annulering binnen 14 dagen bedenktijd. Pakket teruggestuurd en binnen 2 werkdagen stond het bedrag op de rekening. Netjes!

Moniek 11-09-2021

Wij zijn super tevreden. Snelle levering precies zoals beloofd. Top. Zal zeker vaker bestellen bij Belsimpel.nl

Andre 11-09-2021

Ik wist al dat ik een LG wou. Een keuze ligt dan aan je wensen. Dan kijken en bestellen. Na de betaling houden ze je op de hoogte en ja de volgende dag werd die al afgeleverd. Heb al vaker telefoons besteld bij Belsimpel en zal het aanraden. Het is mij nog altijd goed bevallen. Heb geen slechte ervaringen met belsimpel

Aafke 11-09-2021

Je krijgt altijd correct en snel antwoord. Geen poes pas. Zeer tevreden en als er niet meteen een oplossing is dan wordt die gezocht.

Rune 11-09-2021

goede info over het product, snelle levering en vriendelijke klantenservice.

Mark 11-09-2021

Geen 24 uurs levering, buitenlandse versie geleverd (geen NL handleiding) en nog syeeds geen antwoord op door mij verstuurde mail.

Bob E. 11-09-2021

Snel, eenvoudig en voordelig. Ja wat wil je nog meer?
S Avonds besteld ende volgende morgen in huis.
Aanrader.

Goede info. Snelle levering 11-09-2021

Duidelijke site. Goede info bij de mobiele toestellen. One plus nord2 is handzaam en snel. Prima toestel, zeker voor z'n prijs ten opzichten van anderen.
Correcte en snelle levering.
Erg tevreden.

Dree 10-09-2021

Alles is zeer helder omschreven en gezien de prijs vs kwaliteit vind ik het zeer goed. Snelle levering. Kortom aanrader!

Ko 10-09-2021

Snel geleverd, geen beschadigingen, netjes geïnformeerd. Kortom precies zo gedaan als hoe het moet.

Hans 10-09-2021

Snelle service voor een concurrende prijs.
Duidelijke communicatie. Vriendelijke website.

Berdik 10-09-2021

Belsimpel heeft een snelle levering, juiste producten en netjes en veilig verpakt. Tevens zijn ze goed bereikbaar voor eventuele hulp bij bestellen.

Jill 10-09-2021

Ik ben heel erg blij met mijn aankoop. Het product is precies zoals het wordt omschreven op de website. Zelf vind ik Belsimpel een prettige webshop met goede service!

Neil 10-09-2021

The cheapest place I could find for the items I wanted. Good smooth fast transaction. I have bought from Belsimpel before and no doubt will buy from them again. Highly recommended..