belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1753 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pdouve 28-03-2020

Zeer duidelijke website met met een mooi aanbod en zeer concurrerende prijzen. Voor mij geen uren zoeken op internet maar meteen naar belsimpel!

karin 28-03-2020

Duidelijke info, snelle verzending, goede service. Meerdere keren bij Belsimpel besteld en altijd was het goed. Aanrader dus !

Jan Timmers 27-03-2020

Snelle en zekere manier van bestellen, goed te volgen en mijn bestelling was er exact op tijd en alles klopte, dat vind je niet overal. Dus zal ik zeker weer naar Bel Simpel kijken als ik weer een bestelling ga doen.

Carola 27-03-2020

Al meerdere keren mobielentelefoons gekocht, en altijd snel en goed behandeld. Ook merk ik dat ze heel voordelig zijn.

Hetty 27-03-2020

Ik ben zeker tevreden over mijn bestelling. Het bestellen via internet verliep makkelijk en was duidelijk. De bezorging verliep ook volgens aangegeven planning.
Ik had de pech dat ik na 1,5 maand weer dezelfde bestelling moest doen, omdat ik mijn gsm in het water had laten vallen. Aanvankelijk leek er niets aan de hand, maar in de loop van de dag kwamen de problemen en deed hij niets meer. Getracht te laten repareren, echter ook na het bestellen van een onderdeel aldaar, mocht het niet meer baten.
De (op kleur na, exact dezelfde) gsm die ik nu ontvangen heb, vertoont echter wat eigenaardigheden. Zo verdwijnt de ingestelde lichtsterkte regelmatig en kan ik het geluid niet zachter zetten (alleen uit of op zijn hardst).
Ook apart dat er reeds diverse apps in het Arabisch op stonden!
Vriendelijke groet,
Hetty

J. Moesa 26-03-2020

Ze doen gewoon wat zeggen. Zeer betrouwbaar. Had een extra toestel teruggestuurd, binnen 2 dagen mijn geld terug. Proficiat. Niet lullen maar poetsen mentaliteit.

Marja 26-03-2020

Duidelijk overzicht zodat je een afgewogen keuze kan maken. Ook handig om te zien waar het product het goedkoopste is. Snelle levering

hENK 26-03-2020

Ondanks de coronacrisis mijn bestelling de volgende dag in huis.
Snelle en soepele service!

theo cuijpers 26-03-2020

Na eerdere positieve ervaringen weer bij Belsimpel besteld. Goede prijs en snelle levering.

Mattias 26-03-2020

de website ziet er erg clean uit. Daarnaast het voor 22:00 besteld morgen in huis is natuurlijk ook fantastisch

Gijs 26-03-2020

Het bestellen van de telefoon zelf is erg simpel, alleen er zijn net iets te veel mailtjes na een bestelling: Zo bescherm je.. We hebben iets voor bij je... En dan nog eens Hoe was je ervaring..
Daarnaast is tijdens de checkout van de telefoon ook overal upselling te zien.
Pas op dat jullie geen Booking.com worden met overal a/b tests en triggers om meer te verkopen. Dat zou de "simpel" uit belsimpel halen.

Hassan 26-03-2020

De retour process ging mis bij Postnl want ze hebben het pakket kwijt geraakt. Belsimpel hebben het de probleem heel proffissioneel maar ook vriendelijk behandeld. door drukte kon ik niet bellen om over de stand van de retour te vragen maar ze blijven me proberen te bereiken om mijn geld terug to storten. Dat zie je niet vaak.

Amal 25-03-2020

Fijne webshop! Levering is binnen één dag: heel snel dus! Verder wordt je via je mailadres geïnformeerd over jouw geleverde aankoop.

Moniek 25-03-2020

De ene avond besteld en mijn telefoon werd echt de volgende dag afgeleverd. Netjes verpakt en betalen ging ook perfect

Wij douwma 25-03-2020

Heel goed snelle levering toppie je krijgt ook heel duidelijk meteen een mailtje

Mischa 24-03-2020

Mobiel netjes en snel bezorgd net zoals de vorige keren.
Heb alle informatie die ik zocht over de telefoon makkelijk en snel kunnen vinden op de website

Willem 24-03-2020

Ik heb voor mijn aankoop de prijs van de smartphone die ik wilde kopen vergeleken met andere winkels en hier was deze het goedkoopst. Het afhandelen van de aankoop was snel en eenvoudig en de volgende dag had ik de telefoon in huis. Ik ben erg tevreden.

ringring 24-03-2020

Beste prijzen, snelle levering, vergelijken van modellen en merken, fijne uitleg.

Margot 24-03-2020

De prijs was doorslaggevend. Goedkoper dan anderen. Verder goede service
En goede levering. Ik ben alleen maar positief over belsimpel

Santiago 23-03-2020

Goede prijs voor deze wireless powerbank van Samsung. Hij laad mijn S10 sneller dan met bijgeleverde oplader.
Levering zoals verwacht.

Patrick 23-03-2020

Dit is de derde keer dat ik een bestelling heb gedaan bij Belsimpel. Alle drie de keren waren voortreffelijk. Het is een duidelijke website. Handig dat alle toestellen en abonnementen op één plek te vinden zijn. Verder een goede en betrouwbare service.

Bente 23-03-2020

Ik heb meerdere keren iets bij Belsimpel besteld, en het bevalt mij altijd. De site is duidelijk, en de bestelling is zoals beloofd de volgende dag in huis. Alles was netjes verpakt, ik raad Belsimpel zeker aan.

SL 23-03-2020

Nieuwe telefoon gekocht. Je kunt (alle) telefoons uitgebreid vergelijken op de website. Levering is probleemloos.

Ramon 22-03-2020

Perfect, niets op aan te merken. Ik had de telefoon de volgende dag in huis. Prima ding, heel te vreden, top!

Nelis 22-03-2020

Deze website gevonden via vergelijkings sites. Ze waren een van de goedkoopste. In combinatie met een overzichtelijke website besloot ik de bestelling te doen. Daarbij zouden ze een dag later (op een zondag) bezorgen. Dit hebben ze ook waargemaakt. Vandaar mijn hoge cijfer.

Bert 22-03-2020

De website is overzichtelijk en duidelijk. De bestelling lag conform de belofte de volgende dag in de brievenbus.

Jolanda 22-03-2020

Makkelijk te bestellen en te betalen de levering was ook op tijd. Alles super geregeld. Ben altijd weer blij met jullie 👍🏻

mat 21-03-2020

Het was voor mijn product de goedkoopste web winkel ,en verrassend snel bezorgd, s avonds 10 uur besteld en s morgens 11 bezorgd met de post

Harmenscheur 21-03-2020

Echt super goed, vrijdag middag besteld en had het zaterdag ochtend al binnen. Hele maal perfect het preduct dat ze op de website laten zien

Vincent 21-03-2020

snel en simpel geregeld, netjes verpakt en geleverd, met de nodige info achteraf over gebruik en accesoires

Anoniem 21-03-2020

Snelle levering. 's Avonds besteld, volgende dag in huis. Duidelijke leveringsvoorwaarden.

Fred van der Poel 21-03-2020

De shop levert exact op de manier zoals vooraf omschreven tegen een mooie scherpe prijs.

Josue 20-03-2020

Deze webschop site is zeer goed de klante service is ook heel goed ik werd gelijk geholpen aan de telefoon de mensen waaren heel beleefde en mij besteld kwam de volgende dag gelijk binnen na dat ik had besteld . En ik zal het zeer aanraden om hier te bestellen

3430895724 20-03-2020

het is een erg duidelijke winkel met goeie prijzen! alleen zou het fijn zijn om de kans te krijgen om het thuis te laten bezorgen.

Francien 20-03-2020

Snel en goedkoper dan veel andere aanbieders.
Telefonisch contact vriendelijk en deskundig

Johan 20-03-2020

Goed advies ontvangen en een snelle levering.
Ook nadat de eerste keuze van mij niet voldeed aan de verwachtingen kon ik deze makkelijk terugsturen en werd direct een ander artikel verzonden.

Nolly 20-03-2020

Goede overzichtelijk shop
Alles is makkelijk te vinden
En bestellen gaat heel vlot👌👍

Wendy 20-03-2020

Product kwam de volgende dag na het bestellen al binnen, super snelle levering. Het product werkt ontzettend goed. Website is erg duidelijk en het product was ook voor een mooie prijs te koop. Daarom een 10.

Cor Draijer 19-03-2020

's Avonds laat besteld en de volgende dag verstuurd en binnen 24 uur in huis. Keurig bezorgd in neutrale verpakking zodat niet iedereen geïnteresseerd kan raken in mijn nieuwe telefoon.

Marrit 19-03-2020

Belsimpel heeft een groot assortiment aan producten die erg snel leverbaar zijn. Door de snelle levering kies ik altijd voor Belsimpel. Mijn glazen screenprotector was kapot en binnen 15 uur had ik al een nieuwe binnen. Deze service zie je bijna nergens meer ! Lof voor Belsimpel !

Jean 19-03-2020

Prachtige site, duidelijk omschreven producten, prima prijs, en vooral fijn dat de gebruiksaanwijzing te downloaden is. Je blijft toch steeds terugkeren om de producten die je elders ziet, te vergelijken met deze site.

Bert 19-03-2020

Accessoire keurig volgens aangegeven tijd (volgende dag) en zonder extra kosten ontvangen.

M. Sanders 19-03-2020

Na Belsimpel aanraden bij 2 vrienden werd het tijd om zelf mijn nieuwe abonnement te bestellen. Bestellen verliep soepel, en de volgende dag had ik mijn toestel binnen. Maar toen had ik nog wat zorgen over de nummerbehoud overzet datum, dus belde ik de klantenservice op, die vertelde me dat wat ik wilde horen, namelijk dat alles wel goed was. Ook had ik een screenprotector gekocht bij mijn toestel, alleen bleek het achteraf de screen-to-body ratio te belemmeren in de hoeken door een zwart randje (Stond ook in de reviews, had alleen niet gekeken), geen probleem zei de klantenservice medewerker, Belsimpel vergoed de product kosten (tot 30 euro) zonder dat het nodig is om het product eraf te halen en terug te sturen. Top service!

M. Kruik 19-03-2020

Alles is goed verlopen,geen klachten
Een volgende keer weer te gebruiken

Jan 18-03-2020

Wat ik besteld had , was de volgende dag binnen de afgesproken tijd netjes afgeleverd en was de verpakking in correcte staat .

kyra 18-03-2020

Scherp geprijsde toestellen, word snel bezorgd. site moet wel aangepast worden met de search bar want deze werkt niet optimaal.

Veerle 18-03-2020

Scherpe prijzen en top dat ze de Xiaomi toestellen in huis hadden veel winkel hadden die niet. Was ook snel geleverd.

Joke 17-03-2020

Gebeld voor informatie over een telefoon. Ik heb met een vriendelijke medewerker gesproken die meerdere vragen stelde zodat ik de juiste keuze kon maken. Duidelijke afhandeling, snelle service en een perfecte telefoon.

Hans van Dijk 17-03-2020

Motorola one zoom besteld. Duidelijke website, prima informatie een snelle levering.

Groendijk 17-03-2020

Snelle afhandeling en correct geleverd. Genoeg keus voor een scherpe prijs.