belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1944 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Merlijn 22-09-2019

Tot twee maal toe heb ik een refurbished iPhone uit Japan gekregen. Dat hij uit Japan komt betekent dat het camerageluid niet uit kan, wat mij betreft onwenselijk. Een eerste keer is dit wat mij betreft al slordig, maar een tweede keer een telefoon sturen met hetzelfde probleem is ronduit onzorgvuldig.

T. Lubbers 22-09-2019

Snelle levering en goede afhandeling. Alleen een Nederlandse handleiding was wel handig geweest. Nu was alles, zelfs het opstarten van de telefoon in het Roemeens.

Carla 21-09-2019

Vandaag besteld morgen in huis klopt echt. De bestelling was heel makkelijk te plaatsen en je werd goed op de hoogte gehouden van de status echt TOP

Rabbit 19-09-2019

Al jaren de beste winkel voor de aankoop van telefoons voor mijn gezin. Iedere keer als iemand een nieuwe telefoon nodig heeft, kom ik weer bij Belsimpel terecht, hoe vaak ik ook andere sites vergelijk. Belangrijk is dat ze (voor de toestellen die wij kiezen), altijd de goedkoopste zijn. De (after)service is snel en serieus goed. Komen als t nodig is, altijd tot een oplossing die voor de klant het beste uitkomt. Levering is altijd op tijd, dus je zit eigenlijk nooit zonder toestel. Thanks team!

Bert 19-09-2019

Snelle levering met duidelijke aanwijzigingen om de bestelling te volgen. Het bestelde produkt voldoet ruimschoots aan de omschrijving en dus mijn verwachting.

Anneke Leenaars 19-09-2019

Uitstekende service ook na de aankoop. Snel antwoord op vragen. Ik ben een zeer tevreden klant!

Peter 19-09-2019

Na het schrijven van de review werd mij een tegemoetkoming aangeboden die ik heb aanvaard. Het blijft wel jammer dat je eerst een slechte review moet schrijven om gehoord te worden.

Johan Smit 19-09-2019

Al veel besteld. Altijd conform afspraak geleverd. Een keer een vraag gehad over een nieuw abonnement, meteen antwoord. Kortom, prima.

Michel 18-09-2019

Bij het omzetten van een particulier abonnement naar een zakelijk abonnement zijn er wat foutjes gemaakt en was ik zeer ontevreden over Belsimpel. Het vervolg dat Belsimpel zelf initieerde heeft mij wel weer doen besluiten om mijn abonnement via hen af te sluiten. Tof hoe Belsimpel de klacht opgepakt heeft!

-------------------------------------------------------
Review 3-9-2019:

Altijd heel tevreden geweest over Belsimpel. Ik wilde nu een zakelijk contractafsluiter via Belsimpel. Contract was getekend, rekening betaald, mobiele zou volgende dag binnen komen... wat blijkt? Levering telefoontje wordt steeds uitgesteld, ik moet nog ingewikkelde acties ondernemen voor zij mij kunnen garanderen dat ik mijn nummer behoud en achteraf blijkt dat ik nog even extra mag betalen voor aansluitkosten, die (wanneer ik direct bij T-mobile afsluit) niet betaald hoeven worden.

Zwaar teleurgesteld mijn bestelling geannuleerd.

Ik kijk wel ergens anders waar ze wel van tevoren totale duidelijkheid geven en daarnaast gewoon alles netjes voor je regelen.

Pepijn 18-09-2019

In verband met dat mijn Xiaomi Mi Mix 3 opeens niet meer oplaad heb ik binnen de garantietijd (een half jaar na aankoop) deze ingeleverd bij Belsimpel Tilburg. Helaas moest het vervolgens 1 maand duren tot er een passende oplossing gevonden werd. Waarin eerst er mij niets werd laten weten na meer dan een week heb ik contact opgenomen met Belsimpel zelf. Na tientallen uren aan de telefoon kreeg ik uiteindelijk een vervangend toestel aangeboden. De Xiaomi Mi 9T 128GB Black. Een telefoon die je bij hen voor ongeveer 350 euro kan kopen, ja eerste hands ja maar ik kreeg een outletmodel aangeboden. Terwijl ik mijn Xiaomi Mi Mix 3 eind januari kocht voor 550 euro. Belachelijk vond ik dat zelf en daarnaast was de perfomance van het vervangend toestel niet te vergelijken. Waarna weer vele belletjes en uren lang aan de telefoon overheen gingen waarin regelmatig mij werd gevraagd wat voor telefoon ik dan wilde. Hierin kwam niet duidelijk naar voren waar ik uit kon kiezen (want tja een iPhone XS t.w.v. 1500 euro is natuurlijk ook te veel gevraagd, maar ja wat is dan wel geschikt). Vervolgens werd mij na bijna een maand uitgelegd hoe het systeem werkt met hun outletmodellen. Toen vroeg iemand welke merken ik dan interessant vond dus stuurde deze medewerker zoals beloofd binnen 1,5 uur mij een lijstje met verschillende toestellen. Helaas bleek bij het overgrote deel dat ik nog moest bijbetalen, wat ik onzin vond na een maand heen en weer gebel en mail, dit heb ik dan ook laten weten maar dit mocht niet baten. Wel kon ik gratis een accessoires krijgen. Nou daar moest ik blij mee zijn??? Wel lekker 60 euro bij mogen betalen en omdat ik dan nu toch 256gb wilde ipv 128gb in mijn Oneplus 7 mocht ik 120 euro bij betalen. Terwijl het prijsverschil in hun winkel maar 50 euro is maar ja dat ligt aan een percentage regeling? Vreemd maar ik moest het maar accepteren want ik was het al verder dan helemaal zat met deze winkel.

Bedankt Belsimpel voor de service die er niet was en voor eindelijk een 'soort van' passende oplossing.

groet,

Aad Jurjaanz 18-09-2019

Gekocht een Huawei P Smart. Op moment van bestellen absoluut de voordeligste aanbieding! Zoeken is niet langer nodig! En binnen 2 dagen in huis! Alle vertrouwen in Belsimpel!

Ward 18-09-2019

Snelle levering en goede prijs! Ik ben helemaal content met de service bro!

Jan 18-09-2019

De enige Nederlandse webshop die de Xiaomi mi 9T Pro verkoopt. De bestelling verliep soepel en werd snel verzonden. Het gebruiksgemak van de website is goed, maar de zoekfunctie mag nog wat beter. De zoekfunctie geeft vaak aan dat een product er niet is, maar als je handmatig gaat zoeken dan is het er ineens wel.

Daan 18-09-2019

Het is makkelijk bestellen, het wordt snel geleverd. Ze zijn heel goedkoop.

Wout 17-09-2019

Bel Simpel was gewoon de goedkoopste die de Motorola One telefoon kon leveren. Levering was belooft op de volgende dag. Telefoon kwam keurig op tijd.

TvD 17-09-2019

Makkelijk het juiste artikel te vinden. Specificaties zijn uitgebreid en duidelijk.
Uitstekende prijs en snelle verzending.
Goed verpakt en snel aangekomen.

Ivo 17-09-2019

Duidelijke weergave van de gekozen opties en snelle levering van het product aan huis.

Karen 17-09-2019

Belsimpel was de goedkoopste voor de Samsung Galaxy A6 die ik uitgezocht had, snelle en goede bezorging, zeker aanrader

cor 16-09-2019

Deze shop heb ik gekozen voor de vele keuze's die er waren.
De goede prijs verhoudingen.
En makkelijke bestelling, de vlotte en correcte aflevering.
Al met al een fijne shop.

Hans 15-09-2019

lekker makkelijk Belsimpel neemt al het werk over en mijn verlenging snel klaar mijn nieuwe telefoon snel geleverd en iedere maand een update van mijn gebruik als mijn abonnement afloopt zeker weer naar Belsimpel

Robert de Graaf 14-09-2019

Wat ik in de meeste reviews lees is waar, bij Belsimpel krijg je naast een snelle en correcte levering je bestelling ook nog voor een zeer scherpe prijs.
Ervaring dat er iets mis gaat met de levering of dat het product niet voldoet aan de verwachting heb ik nog niet gehad maar ik weet wel dat je genoeg productinformatie krijgt om de juiste keuze te kunnen maken.
You are SMART when you buy your PHONE by Belsimpel.

Jetje 14-09-2019

Al vaker telefoons besteld bij belsimpel. Altijd netjes en snel geleverd. Goede service ook als je de telefoon hebt altijd netjes met hulp en vragen. Ook altijd goede prijzen voor de telefoons en goede acties. Wat ik ook erg prettig vind van de site is dat je op de vergelijk pagina diverse telefoons langs elkaar kunt zetten en zo nog beter een keuze kunt maken. Top Belsimpel!! Zeer tevreden.

Relph 14-09-2019

Goede scherpe prijzen. Jammer dat je geen eigen account kan aanmaken, dit maakt bestellen een stuk makkelijk, maar voor de rest prima webshop.

Marcel 13-09-2019

prima service, telefoon om 22.00 uur besteld, volgende ochtend om 8 uur geleverd. Goede site om producten te vergelijken en tot de juiste afweging te komen.

Lara 13-09-2019

Altijd de mooiste toestellen voor de beste prijs.
Snelle levering.
Nooit gedoe.

Het online bestellen was heel makkelijk.
De levering was snel.
De specificaties van het toestel staan duidelijk op de site.
Er is een ruime keuze in toestellen.
De prijs was zeer gunstig!

Petra 12-09-2019

Ik kreeg helaas een iPhone toestel opgestuurd dat niet functioneerde. Het duurde vrij lang om de klantenservice te bereiken, zo’n 8 minuten en de tweede keer nog langer. Medewerker was vriendelijk en behulpzaam. Ervoor gekozen om weer een toestel te bestellen en weer te betalen omdat ik graag een werkend toestel mee op reis wilde nemen. De volgende dag kreeg ik bericht dat de bezorging vertraagd was. Op reis gegaan zonder toestel dat overigens tijdens onze afwezigheid werd bezorgd en heeft een heel weekend in de tuin gelegen terwijl een handtekening vereist was (maar daar kan Belsimpel niets aan doen).

Peter van der Vliet 12-09-2019

Ik bestel al meerdere jaren mijn telefoons en hoesjes via deze website. Er is goede service, zeer snelle bezorging en een gebruiksvriendelijke website.

Aziz 11-09-2019

Vandaag gebeld naar de klantenservice van belsimpel met de vraag of ze meegaan met de goedkoopste prijs voor een Samsung s10 die bij mobiel.nl zo’n €50 goedkoper is (mobiel.nl staat in het lijstje van beste prijs garantie van belsimpel). Ik dus naar de winkel op de Lijnbaan in Rotterdam waar de verkoper 20 min. aan de lijn stond omdat belsimpel geen interne lijn heeft voor de medewerkers. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze NIET met de laagste prijsgarantie meegingen. Dus de laagste prijsgarantie van belsimpel is NIET JUIST EN NIET WAAR, dit is naar mijn mening een lokkertje.....
Jammer hoor want daar ging ik wel op af en het heeft mij aardig wat parkeergeld gekost.

Belsimpel maakt zijn naam wel waar, ze zijn te simpel met loze beloftes

Jose 11-09-2019

voordelig en betrouwbaar, snelle levering, de website is zeer overzichtelijk snel gevonden wat is zocht.

Johan 11-09-2019

Alles wat je wilt weten over een bepaalde smartphone wordt uitvoerig toegelicht. Er blijven weinig vragen over. Ook het weergeven van reviews is fijn.

Floor 11-09-2019

De aanvraag van de telefoon is niet helemaal soepel verlopen, maar de klantenservice heeft het daarna keurig opgelost.

-----------------------------------------------------------
Review 20-7-2019:

Heel veel problemen gehad met bestellen ven een mobiele telefoon. Alles wat mis kon gaan, ging mis. Mijn complimenten wel voor de klantenservice, superbehulpzaam en vriendelijk. Daar zijn dan ook de punten voor. De logistieke afhandeling was in mijn geval dus heel slecht.

Nathalie 10-09-2019

Ik heb via de website mijn Samsung A50 besteld. Snelle levering en goede prijs. Helemaal top!

Rina Weggelaar 10-09-2019

Ik heb bij jullie een nieuwe smartphone (Samsung) gekocht voor een hele redelijke prijs. De telefoon was snel binnen. Ik ben tevreden.

Peter 10-09-2019

Belsimpel(.nl) doet wat het moet doen. Je zoekt een geschikte IPhone (in mijn beval een Xr), je vindt deze snel, je bestelt deze eenvoudig en ontvangt je bestelling de volgende dag. Gewoon zoals het behoort te gaan (goed dus), niets meer en niets minder.

Hanna 09-09-2019

Erg fijne webshop met breed aanbod en goede prijzen. Snelle levering en goede berichtgeving over de status van de bestelling. Optie om te bestellen zonder account is goed bevallen.

jan 09-09-2019

Was op zoek naar een smartwatch van amazfit en kwam op belsimpel omdat daar het horloge de goedkoopste was en bestellen en de voortgang over mijn bestelling was prima en ik had al eerder wat besteld bij belsimpel en wist hoe de service was dus ben zeer tevreden.

Jan - Rotterdam 08-09-2019

Tsja het is bekend dat je nooit een 10 moet geven en daarom geef ik een 9, zodat ze bij Belsimpel niet op hun lauweren gaan rusten;-) - hoewel ze dat wat mij betreft best mogen doen vanwege hun inzet: die is steeds weer super: snel, vakkundig en duidelijke communicatie! Top dus.

Daan Vreugdenhil 08-09-2019

Mijn huidige abonnement loopt eind dit jaar af. Bij het verlengen van m'n abonnement gekozen voor een nieuwe iPhone. Het is zeer eenvoudig, haast een kinderspel, om de juiste telefoon uit te zoeken, en alle gewenste opties erbij te kiezen.

Het is heel fijn dat je zo veel opties kan selecteren; wat je per maand aan abonnementskosten wilt betalen, hoeveel megabite of gigabite internet je wilt hebben per maand, hoe je toestel eruit ziet (kleurkeuze), grootte van het geheugen van je telefoon, en nog veel meer.

Het bestelgemak is ook zeer eenvoudig. Heel fijn dat je bestelling in de meeste gevallen de volgende (werk)dag al binnen hebt.

Hans 07-09-2019

Duidelijke webshop,goede voorwaarden, snelle levering.
Telefoon op zaterdag besteld op zondag geleverd. Perfecte service.

Johnny van Poortvliet 07-09-2019

Duidelijke webshop, erg gebruiksvriendelijk. Goede prijzen ten opzichte van andere webshops. Mocht ik nog iets nodig hebben, zal ik weer bij Belsimpel kijken.

Clifford 07-09-2019

No nonsense website. Een zeer gebruikersvriendelijke website. Keuze snel gemaakt. Scherpe prijzen. Kwaliteit van de producten zijn hoog . En een snelle levering. Zo kan het ook.

Marion 07-09-2019

Uitvoerige productbeschrijving. Service downloaden gebruiksaanwijzing. Snelle levering. Zeer tevreden.

Jan 06-09-2019

Een grote keuze en ia de klantenservice krijg je hele goede informatie over het toestel dat je wilt aanschaffen

Florine 06-09-2019

Ik heb al 2 keer mijn telefoon gekocht bij belsimpel. Alle twee de keren binnen 2-3 binnen in perfecte staat, ik kreeg ook updates over wanneer de telefoons binnen zouden komen.
Alle 2 de telefoons waren ook nog eens scherp afgeprijsd wat altijd fijn is voor de portemonnee.

Jesse Slotman 06-09-2019

Netjes verpakt, Goede service, Super snel geleverd (1dag)
Voor de rest bevalt de telefoon goed de camera gaat ook automatisch dicht als je hem laat vallen,
Hij is erg snel en heeft handige functies zoals werkgeheugen opschonen, virus scan, apps blokkeren (alleen te openen met een code) en nog veel meer.
Ten slotte zou ik deze telefoon zeker aanbevelen omdat ik er nog geen problemen er mee heb gehad en het er ook nog niet naar uit ziet dat dat zou gaan gebeuren.

Robin Amerika 06-09-2019

Zeer goede webshop met als bonus echte winkels. Online besteld en in Den Haag afgehaald. Zeer vriendelijke medewerkers die met je mee denken en een stapje extra willen doen. Assortiment is up to date en zeer uitgebreid. Voor een zeer mooie prijs en Huawei mate 20 pro aangeschaft met een onbeperkt abbo van tele 2, was nog goedkoper dan tele 2 zelf terwijl ik daar al korting kreeg.

Jasper 06-09-2019

Welke winkel? Ik heb de telefoon online gekocht. Er was geen enkele mogelijkheid om vragen te stellen via de site. Aan de veel gestelde vragen had ik niets. Ik zag "European SIM only op de doos staan en wilde weten of ik ook SIM kaarten van andere continenten kon plaatsen. Daarvoor moest ik naar de winkel in de Ferdinand Bolstraat. Daar werd ik heel goed geholpen.

A3M 06-09-2019

De producten op de site zijn overzichtelijk gerangschikt, met duidelijke uitleg.
Bestelprocedure is heel makkelijk. Leveringsmogelijkheden uitstekend.
En... een dag later was de bestelde telefoon ook daadwerkelijk in mijn bezit.

Henk Hardholt 05-09-2019

goede duidelijke site, en keurig snel geregeld en geleverd.
En wat geleverd is, zijn we erg tevreden over.

Wout 05-09-2019

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, snelle levering.
De klantenservice reageert snel en duidelijk en geeft goede adviezen