belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1740 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

J. V. 16-12-2017 Via de website gekocht

Snel en zorgvuldig

Duidelijke communicatie over de verzending die volgens de belofte de volgende dag in huis is. Helemaal prima.

Nico 16-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goeie webshop, aantrekkelijke prijskaartjes

Duidelijke webshop die de vermelde levertijd ook waarmaakt.
De gekochte smartphone had een aantrekkelijke prijs t.o.v. zijn concurrenten.

Gerty van willigen 15-12-2017 Via de website gekocht

Goede service netjes geholpen

Ik vindt het een mooie duidelijk webshop en als ik weer wat nodig heb zal ik er weer naar toe tot gaan.

Hans 15-12-2017 Via de website gekocht

Bijzonder snel en netjes geleverd. Redelijke prijs

De bestelling werd zoals beloofd de volgende dag netjes geleverd.
Erg leuk dat Belsimpel Xiaomi telefoons levert die verder nergens in Nederland te krijgen zijn.

PCA 15-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Het was snel en makkelijk zoeken en binnen 24 uur binnen.Super snel en netjes verpakt en een prima telefonische uitleg.

Leo Janssen 15-12-2017 Via de website gekocht

Een heel goede service

Ik heb in deze web shop een smartphone gekocht in de eerste plaats omdat zij opdat moment de goedkoopste waren. Aan de telefoon zeer heldere uitleg over wat ik moest weten. Snelle levering. Bij reparatie duidelijke uitleg over versturen en reparatie van het mobile. Een heel goede web shop met zeer kundige mensen

J V 15-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Op mijn werk vorig jaar al via XXXXX en XXXXXde telefoons besteld. Door die erg fijne ervaring zonder twijfel nu voor mijzelf gelijk weer naar XXXXX en XXXXX.
Van een Iphone5c naar een Iphone6s.
Erg blij mee!!! Gelukkig ook heel wat meer geheugen dat was vooral erg belangrijk.
Al met al. Belsimpel is een aanrader net als de Iphone6s

Ans 15-12-2017 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering ondanks de drukte

Kwam op black friday in aanraking met deze shop vanwege goede prijs van de nokia 6 en er kwam een snelle levering.
Prettige site en n winkel in de buurt.

Damien kragt 14-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goede service, paar mobiels besteld op belsimpel, maar altijd top service vandaag besteld morgen in huis! Top!

J. 14-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Bestelling voor nieuwe screenprotector geplaatst omdat mn scherm net was vervangen. Had hem de volgende dag in huis. En dat tijdens de feestdagen!

Jara de Veer 14-12-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Voor belsimpel gekozen, omdat de iPhone 6 32GB hier het goedkoopst was.
Jammer, dat hij alleen in het zwart te bestellen was, maar ik kon op andere sites ook geen andere kleur vinden.
Hij zou geleverd worden tussen 14.15u en 17.15u, best een lange tijd om thuis te zitten. Extra vervelend daarom dat de telefoon pas om 17.45u werd geleverd. Ik begrijp dat dit door PostNL komt en niet door belsimpel.
De telefoon zat goed ingepakt en er zat een pen bij. Altijd handig.

Jorg van Leuken 14-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle leverung

Supersnelle levering binnen 1 dag lag het pakketje op de deurmat. Klein puntje is dat de tekefoon oo duits stind ingesteld. Na wat soelen had ik hem in nederkands. Superding

Hanssiepansie 14-12-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Duidelijk en gebruiksvriendelijk. Fijne informatie over welke telefoon je het meest bij je past. Voor een nieuwe I-Phone biedt Belsimpel veel keus voor een lagere prijs dan bij andere aanbieders! En snelle levering!

Jan 14-12-2017 Via de website gekocht

***** sterren service

Grote keus aan goederen en op tijd en zonder problemen geleverd, en dat in de drukste tijd van het jaar.

Pim 14-12-2017 Via de website gekocht

Wederom super

Makkelijk besteld, supersnel geleverd. Eén van de weinige webshops die z'n zaakjes zo goed voor elkaar heeft.

Kim 14-12-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

De webshop is overzichtelijk. Mede daardoor had ik mijn keuze al snel gemaakt. Fijn dat het zo snel thuis bezorgd was! Hierdoor was ik snel weer bereikbaar. Prijs was ook leuk!

Nix 14-12-2017 Via de website gekocht

Prima I-Phone 6SE en snel geleverd!

Funjo33 13-12-2017 Via de website gekocht

SUPER SERVICE

We kopen alle telefoons en tablets al jaren bij belsimpel. Daags erna heb je je spullen thuis. Als er iets is wordt je meteen weer geholpen totdat alles is opgelost. Thanx!!

Me 13-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk !

Mobiel \ Snelle levering! Duidelijk en overzichtelijk ,dat maakt 't voor mij als bijna 50+er een stuk gemakkelijker :)

Bisoen 13-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Heel goed geregeld allemaal

Ik ben persoonlijk langs geweest om te kijken wat ze in huis hadden en het is gebleken dat hun bijna van elke merken telefoon in voorraad hebben dus niet wachten toto morgen als je voldoet naar de vereisten mag je de zelfde dag met een nieuw mobiel de deur uit en niet te vergeten koffie wordt ook geregeld voor je maar er was toch wat mis gegaan en binnen no time ben ik gebeld en hebben ze goed gemaakt dus nu ben ik tevreden en blijft met hun zaken doen en is ook dicht bij mij.

--- 2017-12-11 ---

Ik heb een mobiel met abonnement bij belsimpel den haag service was slecht je kreeg bijna geen mondelinge informatie je krijgt je pakje en bekijk het maar thuis aangekomen werd ik plat gebeld door mensen omdat ze mijn telefoon nummer op hun website ergens gemeld hadden. al 4 dagen probeer ik belsimpel te bereiken eindelijk kon ik iemand spreken maar hij was ook niet zo bekwaam. hij kon geen inlog gegevens vinden mijn nummer van de site ook niet weghalen het is een sooi bij belsimpel niet te geloven slecht geregeld

Selfiestick 13-12-2017 Via de website gekocht

Supervriendelijke jongeman goed geholpen

Snelle service goedkoop makkelijk veel keuze ik hoorde van mijn collega s dat je goede service krijgt ja ik ga zeker mog meer bestellen op deze site

Henry 13-12-2017 Via de website gekocht

Na 1 dag mailtje gekregen dat als ik nu de telefoon wou bij mijn eigen provider moest blijven. Dus ging alles mooi netjes

Ron 13-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering!

Deze site gebruikt ivm aankoop via werk (Fiscfree). Alles goed kunnen vinden met duidelijke uitleg. Levering was snel en compleet.

Herma 13-12-2017 Via de website gekocht

Ook dit keer weer een telefoon gekocht via Belsimpel en ook nu werd hij al de volgende dag geleverd. De prijs was heel netjes (natuurlijk heb ik verschillende winkels vergeleken)

Bennie Trinks 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelheid accuraat simpel.nl

De site is erg overzichtelijk en netjes informatie die belangrijk is staat goed vermeld. Vandaag besteld morgen in huis, netjes verpakt. Via de mail word je erg goed op de hoogte gehouden. De prijs is goed kortom een top adres!!!

Jeroen van Eijk 13-12-2017 Via de website gekocht

Weinig moeite met bestellen!

Van het begin tot het eind met betrekking tot het bestellen was bij mij alles duidelijk over het product, levering en overige informatie welke ik nodig had, daar ben ik heel blij mee.

Aad 13-12-2017 Via de website gekocht

Goede Smartphone tegen zeer aantrekkelijke ptijs

Bestellen was zeer eenvoudig. Ook de bezorging was voortreffelijk. Binnen een dag was de telefoon in mijn bezit

Arnold 13-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Na, klacht hebben ze alles gedaan. Om me tevreden te houden.
Zelfs een bloemetje gekregen, voor de vrouw.👍👍👍👍

--- 2017-11-28 ---

Valse reclame , voor 23:30 besteld morgen in huis. Haha krijg eerst bericht dat je bestelling geleverd wordt. Dan neem je vrij. En dan staat er levering Morgen. Dus voor niks wachten.

Suze Colen 13-12-2017 Via de website gekocht

Klacht opgelost

Mijn klacht over de iPhone is eindelijk opgelost .
Vanaf 22 oktober bezig geweest , en na eindeloze mails en telefoontjes is mijn kapotte iPhone omgeruild .De schuld lag natuurlijk ook bij Dynafix de reparateur die de iPhone terug stuurde zonder begeleidend schrijven , gewoon los in een doos met steeds hetzelfde probleem .
Verder ben ik netjes behandeld door Belsimpel .

--- 2017-11-24 ---
Een jaar geleden heb ik een nieuwe IPhone gekocht .Sinds een paar maanden viel hij telkens uit tijdens gebruik. Aangezien er nog garantie op zat heb ik hem na overleg met de klantenservice op 22 okt opgestuurd. Het probleem was echter niet verholpen toen ik hem terug kreeg .Het was zelfs erger geworden .Ik heb de de iPhone nogmaals opgestuurd en ik kreeg hem gerepareerd retour op 13 nov. Weer uitval er is mij toen 14 nov telefonisch toegezegd dat ik een nieuwe zou krijgen .Nu is het 24 nov en krijg alleen teruggekoppeld dat hij bij de technische dienst is .Terwijl ik alles moest inleveren de oplader oortjes zelfs het doosje . Als ik bel sta je een half uur in de wacht, per mail vage antwoorden .

Marcel 12-12-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste en snel.Belsimpel redt het wel.

Belsimpel,jullie waren simpelweg de goedkoopste.en een supersnelle levering.
Toppie.
Duidelijke site met goede uitleg over de producten.

N. 12-12-2017 Via de website gekocht

Top service!

De site is duidelijk en makkelijk in gebruik. Mijn toestel ‘s avonds laat besteld en hij was de volgende dag al in huis. Top service!

Erwin van gerven 12-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Telefoon besteld op 3 december 2017 het is nu 12 december nog niets ontvangen is bij post nl
Kwijtgeraakt ! Of ik allelei verklaringen wilde in vullen of ik het toestel niet ontvangen had ,
Op track en trace distr centrum niet verlaten ?..Nog steeds geen telefoon 6 keer gebeld 5 mail gestuurd ,echt waardeloze service maken van hun probleem het jouwe ik koop er nooit niets meer
Erwin van Gerven

Marina 12-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ergens anders zagen we een dagdeal voor een Iphone SE. Toen we verder gingen zoeken kwamen we deze Iphone bij Belsimpel ook tegen. Hij was bij Belsimpel nog iets voordeliger dan de aanbieding die we elders zagen en onze dochter kon de door haar gewenste kleur kiezen. Wij blij, zij blij. Snel de beslissing genomen hierdoor kon ze snel gnieten van haar nieuwe Iphone.

Marisca 12-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, kon 's avonds laat zelfs nog bellen

Levering was prima in orde en ze zijn echt de goedkoopste. Service was top en vandaag besteld morgen in huis

B.karaagac 12-12-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Super goed geholpen.

Echt goede klantenservice
Luistert goed naar de klant zijn wensen
Zijn echt professioneel die veel inzicht en kennis hebben.

Djakko 12-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Goede en snelle service en ook heel voordelig. Ook een leuke tool om te kijken welke mobiel bij je past

G. van Oort 12-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Duidelijk, goed omschreven, het beste aanbod. Na bestelling id het product zeer snel geleverd. De ipad voldoet aan alle verwachtingen.

Ron 11-12-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Op advies van mijn zoon mijn mobiel bij Belsimpel besteld en gen spijt van gekregen. makkelijk bestellen en snel leveren, zo zien we het graag

kylian 11-12-2017 Via de website gekocht

Niet bestellen

Mijn telefoon werd erg warm. om deze reden heb ik mijn telefoon ter repratie gebracht. Steeds had ik het probleem 1 maand niet en dan begon het weer. Dus maar weer aangemeld. Door de klantenserviceses werd aangegeven dat er naar 3x opstruren ter reparatie, hij naar belsimpel gestuurd moet. die ging er naar kijken. dit heb ik dan ook gedaan. Het jammer is wel dat je niet op de hoogte gehouden wordt + dat wanneer je belt steeds een andere verhaal krijgt. dan komt er ook nog tot overmaat van ramp. Maken ze belooftes " Wij bellen op binnen ... terug" of wij nemen dan en dan contact op. Dit is bij mij al 4 keer gezegt maar niet gedaan. steeds moet ik bellen en word de datum weer vooruit geschoven.

Daarom is mijn advies aan iedereen. Koop Hier niets meer!!!!
betaal iets meer en koop het bij Coolblue.
Hun services is echt perfect en ze stoppen totdat er een oplossing gevonden is.

vk 11-12-2017 Via de website gekocht

Goede deal en nette service!

Ik wilde graag een nieuwe telefoon kopen en mijn ogen waren gericht op de samsung s8+ om hem te kopen. Overal was hij erg duur en dat bedrag wilde ik niet voor een nieuwe telefoon betalen. Via belsimpel kon ik hem nieuw voor een goede deal kopen en dan ook de kleur die ik wilde. Top deal als je het mij vraagt. Telefoon heel en keurig aangekomen een dag na het bestellen (Op een zondag!), ondanks de storing van PostNL zelf. Al mijn nieuwe toestellen bestel ik bij Belsimpel en altijd nette service gehad.

Thomas 10-12-2017 Via de website gekocht

Op tijd geleverd en goedkoop!

Op tijd geleverd en goedkoop! Wat mij betreft is er dus niets aan te merken op belsimpel.nl Heb hier de vorige keer mijn telefoon ook naar tevredenheid besteld.

Joska Lang 10-12-2017 Via de website gekocht

Bestelling is ondanks December drukte snel geleverd ! Dank U

Nokia telefoon is snel en tegen een erg goede prijs geleverd.Ik vertel het verder aan vrienden en kennissen !

Marco 10-12-2017 Via de website gekocht

Niet echt top, weinig flexibel

Je kan een product niet omruilen in de winkel, service is niet echt top. Ze denken niet met je mee en de wachtrij is irritant lang aan de telefoon. Dit was de eerste en direct de laatste keer

Leonie 10-12-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik ben heeel tevreden! Mijn mobiel op vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis, netjes en snel geleverd!

A C Slotemaker 10-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle service.

Als je belt s'avonds krijg je iemand aan de telefoon, maak je vaak mee. Idd s'avonds besteld volgende dag al in huis. En discreet verpakt. Super.

3213412509 09-12-2017 Via de website gekocht

Belsimpel, Simpel snel & betrouwbaar

Ik heb diverse keren bij Belsimpel een telefoon gekocht, en steeds dezelfde kwaliteit van de service ervaren. De producten zijn ook nog van prima kwaliteit ; het plaatje klopt Jroen en Jeroen doen wat ze beloven, keer op keer ! Bovendien de laagste prijs ! Van harte aanbevolen !

Rob Wormskamp 09-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Binnen 24uur geleverd zoals beloofd. Tegen een super voordelige prijs. Bij de black friday sale. Super blij mee.

Guus S 09-12-2017 Via de website gekocht

tevreden klant van Belsimpel

Ik ben al vele jaren een tevreden klant van Belsimpel!
Men geeft goede uitleg en doet wat met zegt!
Bedankt!

Anna 09-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs

Ik vond hier de telefoon die ik wou veel goedkoper dan op andere plekken, had 's avonds laat besteld en al 10 uur later had ik mijn nieuwe telefoon in huis! Geen verdere ervaring gehad met klantenservice want het was in één keer goed. Op basis van mijn ervaring zou ik hier zeker weer bestellen.

Rian Smits 09-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!!

Prima webshop!
Zeer uitgebreid vergelijkingsmateriaal,zodat je tot de voor jou perfecte keuze komt!!!