Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Ben je op zoek naar een mobiele telefoon, abonnement of een accessoire? Bij Belsimpel ben je aan het juiste adres! Met de Belsimpel Methode vergelijk je snel en makkelijk alle telefoons en abonnementen. Zo vind je altijd het abonnement of de smartphone die echt bij jou past. Bestel voor 23.30 uur en je hebt je pakket morgen in huis, ook op zondag. Retourneren kan gratis binnen 31 dagen. En heb je een vraag? Onze klantenservice is elke dag open van 9.00 tot 23.30 uur. Ook ben je van harte welkom in een van onze 7 echte winkels!

Deze score is berekend op basis van 2088 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans 31-10-2020

Ik had bij de aankoop een verschrijving in mijn emailadres gemaakt. Ik ontving daarom geen reactie op mijn aankoop. Maar na een reactie naar Belsimpel van mij is het allemaal weer perfect recht getrokken. Aankoop was de vlot geleverd.

Sander 31-10-2020

Eerder gemelde probleem op een passende en snelle manier opgelost.
Ook een top service!

Indy 31-10-2020

Snelle levering en je wordt prima op de hoogte gehouden van datgene wat je besteld hebt.

W.R 31-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij betrouwbaar is en een snelle levering en een goede service

Ersin 31-10-2020

Snel, duidelijk en goed. Had al eerder bestellingen gedaan. Snel levering ook. Met een woord GOED.

Klaas 30-10-2020

Goede informatie, en betrouwbaar,goedkoopste, en vriendelijk personeel, goede service

Inge 30-10-2020

Prima website, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering! Goed verpakt en gedaan wat beloofd was. Top

Jan 30-10-2020

Informatie over de toestellen op internet duidelijk en voldoende. De aanschaf snel en voordelig.

Fred 29-10-2020

Goede selectie op de site, scherpe prijs en de iPhone was binnen een dag binnen, prima dus!

Wim 29-10-2020

De shop is gemakkelijk te vinden en de product omschrijving is duidelijk. Het product was goedkoper dan op ander websites en dit was de reden voor de aankoop bij belsimpel.
Snel besteld en snel geleverd.

Anouk 29-10-2020

Gewoon altijd zoals je van ze verwacht, nog nooit is de service tegengevallen. Altijd netjes op tijd en nooit problemen! Top.

Isa 29-10-2020

Heb hier nu 2x iets besteld, en beide keren gingen het zonder problemen en was alles naar wens! Top winkel

Twee zeer tevreden klanten 29-10-2020

Prima telefoon, zeer snelle levering en een voordelig abonnement! Voor zowel mijn vrouw als ik.

JB 28-10-2020

Al meerdere malen dingen besteld via Belsimpel. Concurrerende prijzen en super snelle verzending. De bestelling kwam goed verpakt aan (met de 'belsimpel kant' naar binnen toe = veiliger). Ze helpen je altijd graag, goede service!

Matt 28-10-2020

Al meerder losse telefoons bij belsimpel besteld en ook abonnement met telefoon via hun afgesloten. Ze zijn vaak het goedkoopst van alle internet aanbieders en hebben ook een erg duidelijke en prettige site.
De service is ook echt top! Als er iets aan de hand is kan je ze gemakkelijk bellen of mailen met je vraag en lossen ze dit onmiddellijk naar tevredenheid op.

José 28-10-2020

Altijd goede prijzen en veel aanbod. Tot nu toe voor de AirPods en de AirPods pro de goedkoopste. Als ik een nieuwe telefoon nodig heb koop ik hem hier

Michael 28-10-2020

Belsimpel geeft men vertrouwen in online shoppen door duidelijk de producten op de site te omschrijven, daarnaast kan men snel op verschillende manieren in contact komen met een medewerker.

Melitta Bogya 27-10-2020

Goede aanbiedingen, gemakkelijk betalen en snel en netjes aan de deur! Het pakketje kwam namelijk perfect op tijd aan en was goed en veilig verpakt .

M Boer 27-10-2020

Super handig bestellen bij jullie. Via fiscfree bij jullie terecht gekomen. Leuke aanbieding en snelle levertijd. Met verkregen code makkelijk te betalen.

Jen 27-10-2020

Apple AirPods besteld. Later op de avond besteld en de volgende dag al geleverd. Voor de laagste prijs ten opzichte van andere websites. Goede service en snel geregeld.

P. v.d. C. 26-10-2020

Klantvriendelijk. Geen lange wachttijden. Goede Coronamaatregelen getroffen.

Albert 26-10-2020

De Voor een mooie prijs bestelde iPhone 11 was razendsnel bezorgt en voldoet aan de verwachtingen.

Sander 26-10-2020

Vorige week airpods via Belsimpel besteld.

Op de site staat voor 23.30 uur besteld is morgen in huis, maar ipv zaterdag kreeg ik pas maandag de oortjes binnen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik ook nog eens oortjes binnen die het niet eens deden, na deze retour gestuurd te hebben kreeg ik nieuwe oortjes opgestuurd, maar ook deze oortjes waren tot mijn grote teleurstelling defect.
Vervolgens via de site weer aangegeven dat ze defect waren maar ipv met een oplossing te komen zijn de oortjes zonder overleg geannuleerd en is mijn geld teruggestort waardoor ik nog steeds niet mijn gewilde Airpods heb.

Al met al een behoorlijke negatieve ervaring met Belsimpel.

gio 26-10-2020

Dit is mijn 3e bestelling geweest. De webshop is duidelijk, overzichtelijk en naar mijn mening compleet voor wat ik nodig had. De bestellingen waren de volgende dag al binnen en overal goed van op de hoogte gehouden! Aanrader

P.D. 25-10-2020

Ideaal dat ik zo laat nog kon bestellen. De volgende dag werd mijn pakket geleverd. En het bestellen zelf gaat echt gemakkelijk. Duidelijk en overzichtelijk. Veilig met betalen en dus snel geleverd. Zeker een aanrader!

Henk van Doorn 25-10-2020

Aanvulling terugkoppeling afhandeling defect Samsung galaxy buds. Een van de buds was defect binnen de garantieperiode. Aanvankelijk werd telefonisch geadviseerd om op de website de reparatie in gang te zetten. Echter de gemailde code werkte niet. Na veel proberen en nog 2x bellen kregen we de goede code. Daarna verliep het proces op de website voorspoedig en is de reparatie onder garantie vlot uitgevoerd. Uiteindelijk indirect tevreden dus.

---------------------------------------------------

Review 18-9-2020:
prima prijs. echter als er iets mis is met het product is er geen logische wijze om gebruik te maken van garantie. Via de website wordt je in cirkels geleid zonder bij de oplossing te komen.

Maureen 25-10-2020

De webshop is duidelijk. Ook het bestellen gaat zeer snel makkelijk en eenvoudig. Daarnaast is belwinkel zeker niet duur. Voor mij ging het om de aankoop van een los toestel

Inge 25-10-2020

Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed. De website is overzichtelijk en vergelijken is mogelijk.

Lamizuber 24-10-2020

Ik vond het een leuke winkel iedereen aanbevelen meer te komen en leuke ervaring

Victor 24-10-2020

Het zoeken naar een nieuwe telefoon was kinderspel dankzij de overzichtelijke website met alle informatie die je nodig hebt voor handen.

Ik heb op een zaterdag de knoop doorgehakt en heb een nieuw toestel besteld. De dag erna, op een zondag, stond de bezorger al voor mijn deur met mijn nieuwe toestel, geweldig! Wat een snelheid.

Ik ben super tevreden met mijn nieuwe toestel en de goede service eromheen maakt het helemaal af!

Butterfly 24-10-2020

Prima shop voor je mobiel te kopen. Dit is mijn 3e aankoop in 6 jaar, tot tevredenheid. Jammer dat het mee bestelde hoesje te groot was, maar dit is zeer professioneel opgelost door binnen 3 dagen een ander passend hoesje te sturen.

Jacques Goos 24-10-2020

Gewoon zonder omwegen de bestelling uitgevoerd en geleverd op de aangegeven tijd.

K van der Meer 24-10-2020

Bij belsimpel het zegt het al gaat het simpel vlug en een goede prijs, ook de service achteraf wordt je goed geholpen.

Zemira Enuma 23-10-2020

Duidelijke website en snelle goede levering.
Tot nu toe bijna alle telefoons bij Belsimpel gekocht.

P. van Laar 23-10-2020

Ik heb al eens eerder via belsimpel besteld. En de reden waarom ik het nu weer gedaan heb? De prijs klopt bij hun. De levering is snel. Ik bestel wat ik hebben wil, ik betaal, ik krijg het! Thats all we need. En dat kan alleen als alles op orde is. En dat is Belsimpel!

Harry 22-10-2020

Door mijn zoon geattendeerd op de IPhone oortjes tegen een nette prijs. Daardoor besloten er twee sets van te kopen een voor de echtegenote en een voor mij zelf. Dat ging uitermate vlot. Ook de levering was snel de volgende dag lagen ze op het afhaalpunt wegens afwezigheid van ons zelf.

Prima service, nette complete factuur, vlotte afwikkeling

Urbanus 21-10-2020

Wederom een vlekkeloze afhandeling van mijn bestelling.
Of het nu gaat om een tablet, telefoon of abonnement. Informatie en communicatie zijn duidelijk en de levering is snel. Prijzen zijn (ook volgens de vergelijkingssites) normaal al erg netjes en de regelmatige aanbiedingen maken het leven nog mooier.
Kortom een winkel waar ik terugkom.

Ton 21-10-2020

Via mijn werk kon ik fiscaal aantrekkelijk een nieuwe telefoon aanschaffen. Daarvoor kreeg ik een voucher code voor belsimpel. Op de site van belsimpel kon ik heel gemakkelijk een telefoon kiezen en bestellen. Daarbij werd de telefoon de volgende dag al geleverd. Dus super snel en simpel

R.M.meynster 21-10-2020

Netjes telefonisch te woord gestaan en producten netjes geleverd dus ik ben uiterst tevreden

dennis 21-10-2020

xiaomi band 5 besteld was met verzendkosten mee gereken de goedkoopste en de bekenste,
besteld en de volgende dag geleverd top !

Ina 20-10-2020

Eerder heb ik al eerder bij Belsimpel gekocht. Eigenlijk hebben we alle telefoons en tablets in ons gezin bij Belsimpel gekocht. De website is overzichtelijk zodat ik direct het juiste toestel heb gevonden. De bestelling ging eveneens gemakkelijk met begrijpelijke bevestigingmails. Het toestel had ik om 23:00 besteld en toch al de volgende ochtend in huis. De Samsung s10 bevalt uitstekend. Wel jammer dat Belsimpel niet het hoesje kon leveren dat wilde hebben. Die heb ik dan maar elders gekocht.

Roslon 20-10-2020

Duidelijke website , snelle levering, artikelen zijn zorgvuldig verpakt, vaak gunstiger prijs , bij retour binnen paar dagen geld terug, vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Mevr b. Verkuil 20-10-2020

Erg tevreden ,over zowel prijs als snelle levering van myn bestelling! Ik prijs belsimpel dan ook van harte aan!

Harmke 20-10-2020

Ik heb voor belsimpel gekozen, omdat ik het een erg duidelijke website vind. Belsimpel geeft je uitleg over de telefoon die je wilt kopen en laat ook evt andere opties zien mocht die ene telefoon je toch niet bevallen.
De service is top!

Marije 20-10-2020

Ik heb laatst mijn smarthone hier besteld en het was een snelle levering, is goed aangekomen en mooi/netjes verpakt, ik zou hier zeker nog een keer wat bestellen.

piratensok 20-10-2020

supersnel bezorgd, s'avonds laat besteld volgende middag in huis. overzichtelijke site en goed prijzen.

Alex 20-10-2020

Inmiddels 2x een telefoon besteld bij Belsimpel.

Nette prijs

Verder geen klachten

Robby 20-10-2020

Zeer tevreden over de vriendelijkheid en flexibiliteit van het Belsimpel team.
Een tijd geleden een Samsung smartwatch besteld, en hoewel ik ruim na de bedenkperiode aangaf dat deze smartwacht beneden verwachtingen presteerde, heeft het Belsimpel team mij uitstekend geholpen aan een andere, betere smartwatch. Complimenten!

Theo van Berkum 19-10-2020

Netjes behandeld en bestelling geheel volgens afspraak nagekomen waarvoor mijn hartelijke dank.

Roland 19-10-2020

Super snelle service, scherpe aanbiedingen, kosteloos retourneren; dat is belsimpel en altijd de nieuwste toestellen, wat wil je nog meer!!!