belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 2128 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

W.Meulman 16-10-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis, goede service.

Een prima overzichtelijke website waar je prima een product kunt bestellen, het product is prima verpakt en wordt zeer snel geleverd.

Hajo vis 16-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Zocht een hoesje voor mijn Nokia 7plus. Bij Belsimpel was er een te koop tegen een lage prijs. Hoesje is steviger dan degene die ik eerder had. Levering was 1 dag nadat ik besteld had. Prima !!!

hans 16-10-2018 Via de website gekocht

Kind doet de was.

overzichtelijke webshop waar ik direct ook een paar accessoires heb gekocht. aan iedereen aan te bevelen. Snelle levering en goede prijs A+++++

Nienke 16-10-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk geholpen

Relatief goedkope iPhone prijzen, en goede ervaringen met hulp bij garantieproblemen. Ook werd een eerlijk antwoord gegeven op de iPhone prijs/kwaliteit verhouding.

P.L. van Leeuwen 16-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en de laagste prijs

Makkelijk bestellen voor verreweg de laagste prijs , en supersnelle levering ! Bijvoorbeeld , bij ... heeft het een week geduurd, voor dat de bestelling in behandeling werd genomen (tablet standaard)duurde al vier dagen ! Complimenten voor jullie !

Kobus 16-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk n overzichtelijk

De webshop is duidelijk en zeer overzichtelijk. Eenvoudig om je item te vinden. Het bestellen en afrekenen is zeer duidelijk. De nextday levering is super zonder verzendkosten.

Eileen 16-10-2018 Via de website gekocht

Fijn bestellen

Fijn bestellen, je ziet de specificaties van het product staan. Als product stuk is of niet bevalt kan je hem weer terug sturen

Mo 15-10-2018 Via de website gekocht

Super sbel

Ik heb via fisc free een telefoon bij jullie gekocht.
Zondag de aanvraag gedaan en woensdag had ik de telefoon al in huis.

Frank Breuer 15-10-2018 Via de website gekocht

Meer dan goede service

Vorige week een Samsung smartphone besteld rond de klok van 23:00 uur.

Na mijn orderbevestiging te hebben door gelezen bleek dat ik per ongeluk een goudkleurig model had besteld ipv een zwart model.

Ik belde daarom direct met de klanten service om 23:10 om te kijken wat ze hier nog aan konden doen. De vriendelijke medewerker die ook nog eens verstand van zaken had en genoeg bevoegdheden om alles in een keer voor me op te lossen hielp mij snel en duidelijk.

En zoals beloofd werd mijn bestelling in de juiste kleur de volgende dag nog geleverd!

Top service!

Mennink-Piras 15-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige goede service

Goede en Snelle Service
Wordt tijdig geïnformeerd over de vooruitgang bij reparatie
Goedkope prijzen in verhouding met vele andere sites

Esmée 15-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Altijd goede ervaringen met Belsimpel. Ook nu weer top service, snel geleverd en vaak goedkoper dan bij andere winkels!

Marianne 15-10-2018 Via de website gekocht

goede snelle service

De prijs wordt dagelijks aangepast voor de laagste prijs tov andere aanbieders. Direct na de bestelling krijg je een bevestiging en wordt je op de hoogte gehouden van het verzendproces. Ik heb inmiddels meerdere telefoons besteld bij Belsimpel zonder enige problemen. Top bedrijf.

Marissie 15-10-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Ik kwam voor een verlenging. Ging helemaal prima. Hebben me goed geholpen. Nog geprobeerd om te kijken hoe het zat met een bepaalde korting.
Winkel was druk, maar gaven genoeg aandacht aan iedereen.

Mar 15-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Bij mijn telefoon had in een safety glass besteld. Bij het aanbrengen van het glas bleek hij te smal te zijn. Na het hiervan melden bij belsimpel, kreeg ik gelijk mijn geld teruggestort en een excuus. Zij konden er niks aan doen, want het was wel het glas wat bij het type telefoon paste, maar ze lossen het wel super op.

Tevreden Huawei gebruikster 15-10-2018 Via de website gekocht

Nette service en vriendelijk personeel

Voor de tweede keer bij Belsimpel bestelt!
Zeer vriendelijk personeel en altijd bereid om te helpen!
Waar nog geven ze aanvullende informatie en uitleg !!

Mick 14-10-2018 Via de website gekocht

Eerlijk, heerlijk en transparant

Ik kwam voor het zoeken naar een nieuwe telefoon bij de site van Belsimpel terecht. Vanaf het moment van bekijken, bestellen tot afleveren een open, heldere, duidelijke en transparante communicatie. Ook duidelijk wat je aanschaft, wat de mogelijkheden zijn. Precies dat wat nodig is en wat ik belangrijk vind.
Super neergezet door jullie!

Britt 14-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

Ivm met een dubbele bestelling, een digitaal onderteken contract liep mijn bestelling wat stroef, ik wist niet wat er mis was, het blijf maar aangegeven dat mijn contract nog in behandeling was. Na een mailtje kreeg ik terug dat het contract niet digitaal maar fysiek moest worden ondertekend. Nadat ik dat gedaan had liep ik weer tegen een probleem, niks was veranderd! Na een kleine 5 min aan de telefoon te hangen heeft de klantenservice het voor mij opgelost! Super snel en zonder extra poes pas, geweldig!

Klanten service:
Site 6/10 (site is wat onduidelijk)
Mail 8/10
Telefoon 10/10

Mohamed Yahya 14-10-2018 Via de website gekocht

super geweldig service belsimpel

ik heb samsung galaxy s9 beseld en was heel snel optijd geleverd met 2 jaar garantie . ik heb vaker bij belsimpel besteld altijd goed super geweldig service en levering ook perfect

CtB 13-10-2018 Via de website gekocht

Goede, en vooral snelle service.

Het beeldscherm van mijn Samsung S6 had het begeven. Ik heb dezelfde dag een nieuwe S9 besteld en had 'm de volgende avond al in huis. De informatie op de website was duidelijk en de levering supersnel.

Peter 13-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Goed en snelle levering, goede communicatie en uitleg met de klantenservice.
Makkelijk te bestellen.

Een klein min puntje was dat ik niet via de PC mijn aanvraag verder kon regelen dit dus via de telefoon moeten doen. aanvraag formulier ging niet verder na het invullen hiervan.

Thimo 13-10-2018 Via de website gekocht

Schaamteloze club

Ik vind het een waardeloze club die op internet mooie woorden heeft maar weinig daarvan bij de daden voegt.

Zoals overal op de website staat 'Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis' denk ik nog even snel een telefoon te bestellen.

Om 23:09u heb ik mijn bestelling geplaatst. En om 23.35u krijg ik bericht dat mijn order een dag vertraagd is.

Ik vind dit waardeloos, betaling al gedaan, kopie id geupload, contracten ondertekend, maar beltraag maakt er een zooitje van.

Zelfs aan de telefoon zeggen ze 'ja uh, de vervoerder haalt het hier om 23.30u op, dus dan moet het wel al klaar staan'..

1 woord, kansloos. Nooit meer!

Cees Burger 13-10-2018 Via de website gekocht

Vertrouwde service

Super veel keuze. Voor iedereen wat te vinden. Goede uitleg over product en overzichtelijk. Houden je van a tot z op de hoogte van je bestelling en deze wordt dan ook snel geleverd. Al met al een TOP shop.

M.l. Welzen 13-10-2018 Via de website gekocht

uitstekende cervice!

zeer tevreden over belsimpel....kan het iedereem aanbevelen!
Als de keuze van het bestelde product niet de juiste is,doen ze niet moeilijk over retourneren..

Petje af voor BELSIMPEL !

Yolande 12-10-2018 Via de website gekocht

Levering voldoet 100% aan verwachting

Ik heb deze webwinkel gekozen omdat prijs en voorwaarden gunstiger waren dan bij andere leveranciers. Ik ben helemaal tevreden over de levering.

Kees 12-10-2018 In de winkel gekocht

Super advies

Omdat ik een heel nieuw type/merk telefoon wilde toch maar naar de winkel gereden om te kijken naar grote en uitvoering. Werd positief geholpen door medewerker, gaf ook goed de verschillen aan tussen mijn 2 voorkeuren(Xiaomi Pocophone F1 of de Moto G6, het is de Xiaomi geworden).

vd Veen 12-10-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Snelle, maar vakkundige service!

Belsimpel heeft scherpe prijzen, vandaar de keuze voor deze winkel. De winkel is mooi opgezet en onafhankelijk. Vandaar de keuze. Personeel komt heel vakkundig over en ik was snel geholpen.

Boet 11-10-2018 Via de website gekocht

Het is een makkelijke website met snelle levering en goede service. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe telefoon.

Jaap 11-10-2018 Via de website gekocht

prima service

Het bestellen via Belsimpel is echt heel simpel. Het wordt keurig behandeld. Het bezorgen van de bestelling wordt netjes aangekondigd en netjes afgeleverd. De informatie voorziening is goed voor elkaar.

Mart 11-10-2018 In de winkel gekocht

Echt super

Tijdens het zoeken naar een nieuwe telefoon ben ik hier zeer goed geholpen, de medewerkster had antwoord op al mijn vragen en ik ben tevreden weg gegaan met een nieuwe Pocophone F1. De medewerkster hielp ook echt en probeerde me niet het duurst mogelijke toestel aan te smeren, wat ook erg prettig over kwam. Het verlengen van mijn abonnement was ook snel geregeld. Echte verbeterpunten zou ik niet snel kunnen bedenken.

Willy Bakker 11-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende (= professionele en prettige) service !

Ik heb voor de 2de keer een smartphone bij Belsimpel gekocht omdat er een fysieke winkel bij mij in de buurt is (Groningen). Ik vind het prettig om in de winkel rond te neuzen en zo nodig vragen te stellen aan een `echt` persoon aan de hand van producten die ik vast kan pakken en op mijn gemak kan bekijken.
Mijn keuzes had ik al op de website bepaald, de uiteindelijke keuze deed ik in de winkel n.a.v. de (deskundige) informatie. Deskundig omdat ze was toegesneden op mijn wensen en behoeften (wensen en behoeften van een senior-mevrouw, bepaald niet digibeet maar t.o.v. smartphones niet een van de slimste).
De benadering in de winkel was prettig en geduldig.
Omdat de phone niet voorradig was in de winkel, heb ik hem via de website besteld en de volgende dag ontvangen. Voor eventuele vragen kon/kan ik terugvallen op de winkel.
Als cadeautje zat er bij het toestel een chromecast. Door een misverstand en nalatigheid van Nokia kreeg ik het `speeltje` noch bij het toestel, noch opgestuurd door Nokia. Na telefonisch contact kreeg ik een chromecast binnen een paar dagen toegestuurd door Belsimpel. Prima (professioneel) afgehandeld, klasse !

Eric Liu 11-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijk informatie van de oestellen, eerlijk reviews, snelle levering en natuurlijk niet te vergeten top service

Rich 11-10-2018 Via de website gekocht

Telefoon gekocht

Top geregeld supersnel en geen poespas
Volgende dag keurig in huis
Zeer makkelijk bestellen en betalen.

Elly 11-10-2018 In de winkel gekocht
Groningen (Vismarkt)

Het was top.

In 1e instantie uit praktische overwegingen om advies te krijgen om online een telefoon te bestellen. Maar meteen 'de koe bij de horens gevat' en met heel goede hulp van de medewerkster ging ik de deur uit met een volledig 'uitgerust' toestel!

D. Pham 11-10-2018 Via de website gekocht

Snel

Ik had nieuwe Iphone oortjes nodig, dus zag dat ze op belsimpel het goedkoopst waren. Het pakket werd binnen 1 dag verzonden. Snelle service en goed verpakt.

Drpl 11-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Mijn bestelling was volgend dag gelijk al geleverd, super service, zo snel had ik het niet verwacht. Ook heel netjes en goed verpakt.

Gerard 10-10-2018 Via de website gekocht

super snel en goed geleverd

ideaal om via internet te bestellen, betrouwbaar en deskundig. Bekijk regelmatig de site en zal hier zeker weer bestellen.

Wim 10-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Een Samsung Note 9 besteld volgende dag in huis dit is hoe het hoort, dit is de service die je kan verwachten van Belsimpel snel en krachtig meer hoeft het eigenlijk niet zijn.

M 10-10-2018 In de winkel gekocht

Snelle service!

Fijn dat ik naar een gewone winkel kon gaan. Ik ben snel en duidelijk geholpen. Meteen ook gekeken naar accessoires voor de nieuwe telefoon. Er werd niet meteen het duurste aangeraden, maar wat voor mij het beste zou zijn. Erg blij ook met de prijs/kwaliteit verhouding!

Willy 09-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na een klein misverstand, mede door mij veroorzaakt, werd de order op een adequate en snelle wijze tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Truus 09-10-2018 In de winkel gekocht

Leuke mensen, fantastische service.

Ik was voor de tweede keer bij belsimpel, omdat ze voordelig zijn en fantastisch helpen.
Wat vooral belangrijk is, als je ouder bent.
Ga dan b.vb. op maandagmorgen, hebben ze alle tijd voor je.
Kopje koffie erbij. Top‼️
o

Anoniem 09-10-2018 Via de website gekocht

Alleen goed als je niks fout doet

Ik heb altijd hele goede ervaringen gehad met de shop maar nu merkte ik dat als er iets verkeerd gaat zij er minimale moeite instoppen dit met jou te communiceren. Je moet zelf overal achteraan en Belsimpel wacht passief af. Zo stond mijn bestelling ineens op geannuleerd en moest ik zelf weer zorgen dat dit geregeld werd zonder dat ik een bericht had dat er een annulering ingezet was. De communicatie naar de klant bij defecten is dus slecht, voor de rest was de hulp in de winkel goed en ben ik daar erg positief over! De website vind ik wel onoverzichtelijk, ik wordt telkens naar dezelfde pagina geleidt en kan nergens oplossen wat zij mij via de mail aangeven dat ik moet doen. De mailtjes worden wel erg snel beantwoord!

D. van Dijk 09-10-2018 Via de website gekocht

goede service

ik heb via de website een nieuwe telefoon gekocht, de telefoon doet het super en was binnen één dag bezorgd. Ook was het fijn dat ik mee kon kijken hoe ver de bestelling onderweg was.

wijnand 09-10-2018 Via de website gekocht

snel geleverd en goed verpakt dik tevreden

schop met toeval gevonden omdat ik een product nodig had wat hier het voordeligste was
ben er zeer blij mee had eerder moeten weten dat dit er was had me veel geld gescheeld
zeer tevreden over product en prijs werkt goed en weer een telefoon die het doet

Preethi 08-10-2018 Via de website gekocht

Super site

Snel kunnen bestellen en de leveringsdatum zelf kunnen kiezen. Voordeel was voornamelijk dat je een mailtje kreeg waarin je order staat als je niet hebt betaald. Dus dat je niet perse naar de site hoeft te gaan.

Anoniem 08-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service!

2 weken geleden een telefoon besteld, was opeens niet meer op voorraad. Toch kreeg ik een telefoon opgestuurd die volledig beschadigd was. (Best bijzonder) Krijg ik nog later te horen dat mijn telefoon niet wordt geleverd. Zit je dan 2 weken op te wachten tot dat ze weten dat je geen telefoon krijgt. Nooit meer Belsimpel voor mij. Belachelijk

perfect 08-10-2018 Via de website gekocht

De snelheid van het bezorgen is perfect,

Omdat ze de juiste dingen telefoons enz hebben voor de juiste eerlijke prijs ,heb ik hier alles besteld,

Margriethofsteenge 08-10-2018 In de winkel gekocht

Snelle en correcte service

Vriendelijke dames duidelijke uitleg,
Ondanks de enorme drukte bleven ze de aandacht voor de klant houden.

MaC 08-10-2018 Via de website gekocht

Super service!

Super service. In de winkel product opgehaald en daar geholpen met alles installeren omdat het net even rustig was. Veel kennis. Een collega wist heel veel en kon daardoor ook snel schakelen met andere collega's om zijn kennis te delen.

Nielssie 07-10-2018 Via de website gekocht

Ik heb de telefoon op zondag avond besteld, en maandag rond 12uur bezorgt gekregen. Mooie verpakking en alles helemaal in orde, en natuurlijk een mooie belsimpel pen🤣

Merel 07-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en mooie producten tegen een goede prijs

Ik heb nu een paar telefoons gekocht bij Belsimpel en blijf terug komen.
De prijs voor een nieuwe telefoon ligt vaak lager dan op andere sites en hij is de volgende dag in huis.
Als ik vragen heb dan worden deze ook snel beantwoord.
Kortom, zeker een aanrader en ik blijf terug komen bij dit bedrijf!