belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1797 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dick 14-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Onlangs een I-phone met een nieuw abonnement aangeschaft.
De site ondersteunde mijn keuze traject prima.
Ik ben er van overtuigd dat ik nu, de voor mij, optimale keuze gemaakt heb.
Na levering had ik nog een vraag, dit door onoplettendheid van mezelf.
Dit is na een telefoontje netjes en heel snel opgelost.

Martin 14-11-2019
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat de Iphone 11 128 GB White alleen nog hier binnen één werkdag was te leveren. Bij alle andere shops en in de winkels was de Iphone (tijdelijk) uitverkocht. Het was ook te mooi om waar te zijn, want na betaling kwam het eerste bericht dat het toestel pas na vier dagen geleverd zou worden. Na drie dagen kwam het bericht dat het vervolgens nog eens vier dagen gaat duren. Kortom, Belsimpel past een marketingtruc toe en dupeert hiermee een andere ondernemer. Het was gepast geweest om al op de website aan te geven, dat ook bij Belsimpel dit exemplaar van de Iphone reeds uitverkocht was. Zo ga je zakelijk niet met elkaar om!

Meine 13-11-2019

Makkelijk, toegankelijke site. Eerlijke informatie en supersnelle levering. Kleine opmerking: de informatie kaartjes in de doos waren in een voor mij onleesbare (Poolse?) taal: volgende keer maar gewoon in het Nederlands
Code 3376903778

Guy Bekaert 12-11-2019

Mijn ervaring met Belsimpel is dramatisch ! Na het bestellen en betaling van mijn smartphone blijkt dat er een probleem is bij mijn bestelling en dat volgens de track and trace opvolging mijn toestel het sorteercentrum bij post.nl niet heeft verlaten . Bij Belsimpel moet er eerst een onderzoek volgen , ik heb al een viertal maal een email verstuurt met de gevraagde informatie en zij beweren dat zij het niet kunnen lezen terwijl het goed zichtbaar is voor mij of collega's . Ondertussen zijn er reeds elf dagen verstreken en komt er geen schot in de zaak . Wat er ook is fout gelopen ik heb betaald en heb 100 procent recht op mijn toestel . !

Nia 12-11-2019

Vandaag contact gehad met xxxx van de klantenservice. Een erg lieve en begripvolle dame! Zij begreep mijn situatie goed en probeerde echt mee te denken. Hier was ik natuurlijk erg blij mee, ik zou Belsimpel daarom ook aanraden. Heel erg bedankt xxxx! Je bent zeker een aanwinst voor Belsimpel, complimenten.

R. ten Brink 12-11-2019

Goed overzichtelijk, duidelijk de verschillen van de diverse toestellen te vergelijken. Zeer snel geleverd, goed verpakt zodat op geen enkele wijze schade kan ontstaan aan noch het bestelde, noch aan de doos waarin het bestelde toestel zit.

Mark 12-11-2019

snelle levering . levert kwaliteit producten met duidelijke beschrijving voor de laagste prijs.
en garantie service is gewoon top. heb al verscheidende keren een losse telefoon gekocht laatste paar jaren voor mijn vrouw kinderen familie en mij zelf . en onze ervaring met Belsimpel.nl is een dikke 10 waard

Sabine 11-11-2019

Mijn zoon wilde graag galaxy buts, belsimpel was 1 van de winkels die de buts voor een goede prijs aanbood. Belsimpel is voor ons ook vertrouwd, vandaar voor deze webwinkel gekozen.
Gelijk bevestiging in de mail, 1 dag later had hij ze al in huis en kon hij gelijk gaan genieten!

John 11-11-2019

Ipad besteld, snelle levering en een scherpe prijs, dus niets meer te wensen!

Tromp 11-11-2019

Prima service. Oplader besteld, maar naar een paar dagen nog niet bezorgd. Na 1 enkel mailtje, kreeg ik de volgende dag direct een nieuwe oplader binnen! Verder al diverse telefoons besteld via de site. Meestal de volgende dag binnen. Prijzen zijn ook prima en concurrerend.

Fern 10-11-2019

Ik ben zeer tevreden over Belsimpel.
Prettig en goed aan de telefoon.
Levering snel en volgens afspraak.
Erg happy met mijn telefoon.
Helaas werd hij opeens vreselijk heet.
Ik had hem 2 weken.
Vrijdag terug gestuurd. Zaterdagochtend kreeg ik een mail dat ik een nieuw toestel kreeg.
En zondag was het er.
Prima service!

Jens 10-11-2019

Bestelling zou volgende dag binnen komen, maar kwam pas de dag daarna. Voor de rest ja gewoon een webshop.

Gwen 10-11-2019

Samsung A40 gekocht voor een hele voordelige prijs. Product was er zoals beloofd binnen 1 dag. Belsimpel krijgt van mij extra punten voor de goede filter die je op de site kunt gebruiken voor het vinden voor een apparaat met de juiste specificaties. Voor deze aankoop zou ik een 10 geven, maar omdat ik een keer eerder heb meegemaakt dat ik een toestel terug had gebracht binnen de zichttermijn en dat er toen werd gezegd dat het toestel niet als nieuw meer kon worden verkocht, terwijl ik onmogelijk voor beschadigingen kon hebben gezorgd kan ik de winkel met al mijn ervaringen niet hoger dan een 7 geven

Geri de B 09-11-2019

Besteld op de pagina van KPN, En GEEN extra tegoedtoen ik mij registreerde, een Chat gedaan en het leek goed, maar er staat nog steeds niets op. BLIJKT ineens dat ik het kaartje bij jullie heb gekocht!.
Jullie hebben een prachtige pagina, waar alles heel duidelijk op mij overkomt. Ook de afwerking van de bestelling enz. Al mijn gegevens kloppen, maar hoe moet ik nu mijn tegoed opvragen?

Roel 09-11-2019

Ruim assortiment met duidelijke omschrijvingen.
Prima prijs.
Snelle verzending en uitstekend (veilig) verpakt.

Hein 09-11-2019

Vergeleken met andere webshops was dit goedkoopste voor mijn toestel. Snelle levering.

Roy 08-11-2019

Belsimpel heeft een ruime keuze. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en service.

Mark 07-11-2019

Scherpe prijs en een prima bestelservice. Dat gaat lekker vlot en levering de volgende dag.
Helaas heeft de hond na anderhalve week één van de airpods te pakken gekregen en kapot gebeten :-(.
Aangezien ze een cadeau voor de 16e verjaardag van mijn dochter waren, gelijk nieuwe besteld. Uiteraard ook weer bij Belsimpel.
De airpods zelf werken echt super makkelijk. Pairing met de Iphone gebeurd zodra je het bewaardoosje opent. Geen ingewikkelde bluetooth procedure.
Geluid en bediening is uitstekend (vind ik). Let wel ik ben geen audio purist en heb geen draadloos vergelijkingsmateriaal. Ik vind ze i.i.g. zeker niet minder dan bekabele oortjes.

Hans van Hooff 07-11-2019

De prijs was prima. De omschrijving was ook goed en ik verwacht dat de service ook prima zal zijn.

Bertus 06-11-2019

Na twee dagen een nieuwe Oneplus7 te hebben (€ 543,00) bijkt er een kleine breuk in de achterwand te zitten. Een dag na ontvangs alle apps geinstalleerd. Op het laatst haalde ik de sillicone bescherming (die was op zat bij levering) om een sticker met serienummer op de achterwand te verwijderen. Nu pas zie ik dat er een barstje in zit. Uitteraard snel contact opgenomen, terug gestuurt en dan begint de ellende. Omdat de verpakking in orde was gaat men er maar vanuit dat het bij mij is gebeurt. Ben er 100% zeker van dat dat niet zo is. Weken lang heen en weer mailen lost niets op. Hoe een grote zaak heel KLEIN kan zijn. Never again Belsimpel.

Areen 06-11-2019

Super service, wat belooft komt ook na. Verder is op de site zeer ruime keuze en ook scherpe prijs. Wat wellicht aantrekkelijk zou zijn is "achteraf betalen" optie, netals bij Bol.com.
Al met al blijft mijn favoriete webshop de BelSimpel. Keep going (Y)

wiljo 06-11-2019

bestellen ging erg makkelijk en de betaling ook. levertijd heel kort want je kan bestellen tot 23.30 uur!!. na ontvangst had ik een vraag over het installeren. ik belde kreeg gelijk advies en daarmee was mijn probleem opgelost. na het gesprek kreeg ik nog een mail met schriftelijke informatie. ik ben erg tevreden....en mijn telefoon is erg mooi :)

Adam 04-11-2019

Het aanbod van smartphones is groot. Er is veel keus.
De prijzen zijn concurrerend met andere sites.
Levering is zonder problemen verlopen en snel.

HRG1 04-11-2019

Snelle levering van mijn nieuwe smartphone. Ook voordeliger in vergelijking met andere aanbieders.
Goede duidelijke retourvoorwaarden en goede klantenservice.
Handig dat er aanbevelingen op de website staan die bij het product passen.

Rocco 04-11-2019

Ik koop m’n telefoons al een tijdje bij belsimpel, vanwege de duidelijke, overzichtelijke site en de niet te hoog geprijsde artikelen.
Ook deze telefoon voldoet weer geheel aan de verwachtingen, overtreft ze zelfs.

Stephan 04-11-2019

Na aankoop van een nieuwe telefoon, een Samsung Note 9, bleek bij ontvangst dat er op het scherm van de camera van de telefoon een diepe kras zat. Na het over en weer mailen over deze schade en het terug sturen van de telefoon heb ik netjes een nieuwe telefoon ontvangen. Tevens werd er spijt betuigd dat dit had voorgevallen. Ik kreeg zelfs 25 tegoed voor accesoires voor mijn telefoon. Al met al keurig opgelost.
Gr. Stephan

-------------------------------------------------------
Eerdere review 26-9-2019:

Ik heb op woensdag een Samsung Note 9 bestelt (ruim 700 euro) en die netjes op donderdag avond om 21.30 uur gekregen. De volgende dag een sim kaart, hoes en protector gekocht en telefoon thuis gelaten. Hoes om telefoon gedaan en toen ik de sim kaart in toestel wilde doen zag ik dat het glas van de camera was gebarsten. Direct contact opgenomen met Belsimpel en die zeiden stuur hem maar op. Telefoon opgestuurd waarna ik een mail kreeg dat de telefoon naar de reparatie afdeling zou worden gestuurd ter reparatie, duur ongeveer 10 tot 15 dagen.
Direct terug gemailed dat ik een nieuwe telefoon wilde maar, later kreeg ik een mail dat men vermoedde dat de telefoon was gevallen en dat ik hem voor 95 euro kon laten maken, laten recyclen of ongerepareerd retour krijgen. Hij is absoluut niet gevallen en komt zo uit de doos.
Wat een vreselijk bedrijf, en je wordt behandeld als een leugenaar. Zorg maar dat je niets krijgt aan je telefoon want dat wordt ergernis.

Patrick 03-11-2019

Snel geleverd op zondag en goed verpakt. Je kunt het pakkettje goed volgen.

Ronald Raijmakers 02-11-2019

Fijne webshop, mooie prijzen en prima service. enkele jaren geleden 2 Samsung S8 toestellen gekocht, 1 binnen garantie defect, netjes en snel afgehandeld. Nu een Xiaomi gekocht, scherpe prijs volgende dag geleverd. Gewoon goed!

Cornelis 02-11-2019

In de garantieperiode telefoon stuk gegaan,dat kan gebeuren,op woensdagmiddag opgehaald en op vrijdagmiddag gerepareerd al weer thuis bezorgd.
Een dikke 10!

marcel smit 02-11-2019

Alles was prima in orde, duidelijk te vinden, duidelijk ons abonnement van hollandsnieuwe bij jullie kunnen verlengen, al een aantal keren via jullie gedaan omdat jullie de keuze van onze telefoons hadden. Bedankt en volgende keer komen we waarschijnlijk wel weer bij belsimpel uit.

Mart 31-10-2019

Mega gebruiksvriendelijke en overzichtelijke onlineshop met scherpe prijzen. Niets op aan te merken; Alle informatie die men benodigd om een aankoop te doen is overzichtelijk aanwezig en laat niets te wensen over. Vaak zijn producten hier nog goedkoper dan bij de producent of provider zelf. In combinatie met de goed geregelde verzending is het exact wat men van een webshop verwacht. Pure klasse!

ben 30-10-2019

snelle levering, goed poduct alleen gebruiksaanwijzing zeer summier voor mensen die niet goed thuis zijn in laatste techieken

sem 30-10-2019

IK vond het een goeie levering, is ook van goeie kwaliteit, is wel prijzig maar dat heb je er wel voor over, na mijn ervaring

Theo Eppinga 30-10-2019

Snelle levering van een goed product.
Prima ervaring met deze webshop.
Niets op aan te merken.

Sonja 30-10-2019

Helemaal tevreden over belsimpel. De website is duidelijk en de juiste dingen staan overzichtelijk op een site. bv makkelijk een overzicht van andere kleuren van een tablet en de prijzen erbij.
Vragen via twitter werden ook snel en netjes beantwoord. En de levering is helemaal top, snel (volgende dag in huis) en netjes verpakt.
Kostbare spullen als een telefoon of tablet bestel ik met vertrouwen bij belsimpel!

Gerben 29-10-2019

Prima winkel, makkelijk om de beste telefoons te vinden, betrouwbaar, makkelijk, snel

Willem de zwijger 29-10-2019

Bedrijf dat zorgt voor hoofdpijn ipv oplossingen.. ik heb namelijk apple oortjes besteld, 150€ heb ik Er voor betaald. De volgende dag zou ik het ontvangen, het is inmiddels langer dan een week besteld en nog heb ik niks ontvangen, wat blijkt dat post nl het pakket heeft verloren en dat ik wat dingen moet invullen en moet klagen. Dan verwacht je wel dat je je geld of oordopjes krijgt van belsimpel, maar nee die willen een maand lang wachten door de procedures en dat ze dan pas een nieuwe of het geld terug sturen!

ontevreden klant 29-10-2019

25 oktober via hun site besteld voor 23u omdat ik dringend nieuwe gsm nodig heb. Hun reclame over "voor 23u30 besteld, volgende dag in huis. zelf op zondag." klopt voor geen meter! we zijn vandaag 28 oktober en is nog steeds niet toegekomen...

Raymond 28-10-2019

Top en snelle levering. Bestellen ging snel en kon het pakket volgen. Zijn blij met aankoop tablet. Wil er nog één;-)

Irene 28-10-2019

Duidelijke website, snelle levering, dit is mijn derde telefoon via Belsimpel en ben dus zeer tevreden

Arie Ooms 28-10-2019

Alle betere merken voor een scherpe prijs. Goede en eerlijke informatie vooraf, snelle levering en prima service.

PM 26-10-2019

De smartphone die ik had besteld was mooi op tijd geleverd. Met de handige tips/uitleg had ik in no time mijn gegevens, bestanden contacten van de oude naar de nieuwe smartphone overgezet.

De website van jullie is zeer duidelijk en je gaat "simpel" door de bestelprocedure. En de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Dat zal voor veel mensen de doorslag geven.

Ga zo door!!!

AvandenB 25-10-2019

Snelle levering van het toestel. Al de derde keer dat ik mijn telefoon via Belsimpel.nl heb geregeld en nooit gedoe. Meestal ook de voordeligste!

Piet 25-10-2019

Prima service, snelle levering. De Samsung A10 voldoet aan alle wensen. De cover die ik apart gekocht heb past precies.

Liam 25-10-2019

Slechtste bedrijf waar ik ooit wat heb besteld!

Ik heb hier de Airpods 2 besteld en na een maand waren die kapot. Toen na een hoop gedoe en moeilijkheden opgestuurd ter reparatie waarna ik nieuwe oortjes (dus alleen de oortjes, niet de case) kreeg teruggestuurd NA 3 WEKEN. Alles was toen goed, maar na een week kwam hetzelfde probleem weer terug. Heb toen gelijk een mail geschreven, waar ik nooit antwoord op heb gekregen. Dus toen maar gebeld waarna ik werd gevraagd om WEER de oortjes op te sturen ter reparatie. Ik heb deze oortjes nodig voor mijn werk, en heb dus geen zin om ze weer op te sturen en nu misschien wel langer dan 3 weken te wachten. Het begint erop te lijken dat de oortjes meer opgestuurd zijn dan dat ik ze daadwerkelijk heb. En dat voor een product van €177,95. Ik ben echt woedend. Ik was nog opzoek naar een nieuwe telefoon, maar ik weet een ding zeker: die bestel ik niet bij Belsimpel.

A.Grootveld 24-10-2019

Wij hebben de Motorola Moto G 6 via de site besteld,en de levering was op tijd, goed ontvangen.

ze zijn simpel goed 24-10-2019

Aanbod is niet super groot ,maar wel (ik had een losse smartfoon nodig) de laagste in prijs , snelle levering en prima service in de winkel

hamiwito 23-10-2019

de site was heel gebruiksvriendelijk. De bestelling correct afgehandeld en snelle levering.

John Steenbrink 23-10-2019

Bedankt voor de supersnelle levering van mijn iPad 2018! Jullie service is werkelijk geweldig!

j. dijkema 22-10-2019

Veel te omslachtige en gecompliceerde gedachtegang omtrent het afsluiten van een abonnement. Er ontstond bij mij een discussie over mijn handtekening. Deze is in de loop van de jaren iets gewijzigd. De mens verandert nog wel eens wat en ik heb daar nog nooit eerder problemen mee gehad. Zelfs niet met banken of overheidsinstanties.

Maar Belsimpel vond het dus wel een probleem en ging niet akkoord met mijn uitleg. Mijn handtekening was volgens hen niet goed en ik moest die van op mijn rijbewijs van 9 jaar geleden maar natekenen... Het moet niet gekker worden, een telefoonprovider die mij wil dwingen om een handtekening te plaatsen die ik niet meer gebruik. En eigenlijk moest ik dus frauderen. Heb de aanvraag dus moeten annuleren.

Wat ik trouwens behoorlijk vervelend vond en wat ook sterk heeft meegewogen in mijn besluit, is die vervelende monoloog en het in "jij" en "je" vorm aanspreken tijdens het e-mailverkeer. Heel ordinair. Ik zou dus gewoon bij de providers zelf aankloppen, dan betaal je maar wat aansluitkosten maar dan wordt je in elk geval wél serieus genomen.