belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over belsimpel.nl.

belsimpel.nl stelt zich voor

Belsimpel.nl uit Groningen heeft alle telefoons, alle providers en gewoon de beste deals! Zo kunt u bij Belsimpel.nl verschillende abonnementen van verschillende providers met elkaar vergelijken en kunt u het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl u een ruim assortiment telefoons, accessoires en scherpe aanbiedingen. Zo vindt u alles over mobiele telefonie overzichtelijk op één website, wel zo makkelijk! Het bedrijf is gelegen aan de Grote Markt te Groningen waar een jong en fanatiek team 7 dagen in de week voor u klaar staat om u de beste service te verlenen.

Deze score is berekend op basis van 1715 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Rini 17-01-2020

Telefoon besteld. Andere dag al in huis. Telefoon voldoet aan de verwachting en beloftes van Belsimpel. Super goede service. Zeker een aanrader!!

Anke 17-01-2020

Prima website. Zoeken naar telefoon is heel gemakkelijk. Snelle levering, ´s avonds besteld en de volgende dag in huis. en ook nog eens de goedkoopste! Wat wil een mens nog meer

Nepalfriend 16-01-2020

Een 10 kan je alleen geven als iets perfect is, nou een dikke vette 10 krijgen jullie met z’n allen van mij. Ongelooflijk zo snel, professioneel en bovenal klantvriedelijk als jullie mij geholpen hebben.
Het aantal dagen tussen het retourneren van een smartphonewaar wat mee was en het ontvangen van een nieuwe smartphone van een ander merk kon ik op 1 hand tellen en dan hield ik nog 2 vingers over.
Ongelooflijk met wat voor een enthousiasme jullie voor mij klaar stonden, alsof jullie er met z’n allen alleen voor mij waren. Nee, Ik heb geen aandelen in Belsimpel, maar wat ik wel heb is een heel goed gevoel en veel vertrouwen, klasse. Ik hoop dat jullie nog heeeeel lang zo door mogen gaan.

Robbert

John 16-01-2020

Belsimpel heeft een smartwatch geleverd die niet voor garantie in aanmerking komt bij Samsung.
Reden: Buitenlands model alleen voor Oostenrijkse verkoop bestemd

Christa Klerks 16-01-2020

De webshop is overzichtelijk, gezocht item is makkelijk te vinden. De bestelprocedure en betaling zijn simpel en duidelijk omschreven. Gekozen artikel was in vergelijking tot andere websites het voordeligst. Het artikel werd bezorgd op de afgesproken datum. Ik ben zeer tevreden over Belsimpel.nl en zal hier zeker een volgende bestelling plaatsen.

Speedy 16-01-2020

Bij deze shop al enkele malen besteld, steeds volgens afspraak geleverd.
Daarbij ook nog voor een hele nette prijs.
Steeds ook een track & trace om je pakketje te kunnen volgen.

Ad 15-01-2020

Snelle levering en goed verpakt. Keurig op tijd volgens de informatie die van te voren krijgt toegezonden. Een aanrader voor iedereen

Ter 15-01-2020

- Gebruiksvriendelijk
- Duidelijke communicatie
- Prima levering
- Aanbod toestel
- Prijs toestel

Ad Heijnen 13-01-2020

Duidelijke en gemakkelijke shop met supersnelle levering gemakkelijk te volgen met tracetrack dus wat mij betreft prima

Leen Kranenburg 13-01-2020

Doen wat ze beloven en snel vandaag besteld morgen in huis.
En zeer teverden met Xiaomi Mi 9 lite.

CJ 13-01-2020

was het goedkoopst en snelle levering. Volgende dag al geleverd. Via mail levering te volgen

Leny 12-01-2020

Prima service, op tijd bezorgd en blij dat Belsimpel heeft gelukkig ook de Google Pixel xl 4

Milan Lazic 11-01-2020

Thank you for the great support you provided in refunding the phone I had bought.
I'm not here for the reward, just pleased with the service, phone and your support.
Best.

Ruud 11-01-2020

Goede webshop makkelijk alle informatie te vinden en simpel bestellen. Prijzen zijn ok en snelle levering.

Marina 11-01-2020

Naar aanleiding van de eerste slechte review die ik had gegeven, is er contact opgenomen. Degene die contact heeft opgenomen heeft verduidelijkt waarom er zo gehandeld was en het verder correct afgehandeld.

--------------------------------------------------------

Review van 8-01-2020:

Op zoek naar een iPhone XR kwam belsimpel als voordeligste uit het rijtje. €643. Om vandaag nog de telefoon te hebben, gekeken naar de dichtstbijzijnde winkel, dat was Rotterdam en hij was op voorraad. Wij daarheen. En in de winkel is de telefoon ineens €699. Reactie verkoper. We passen de prijzen dagelijks aan. Ja, maar hij staat nog steeds voor €643 op kieskeurig. Niet s mee te maken. Omdat we speciaal daarheen waren gereden toch gekocht, maar wel met een gevoel belazerd te zijn.
Dus prijsindicatie op kieskeurig zegt niets.

Tineke 11-01-2020

goede prijs en snelle levering op de afgesproken tijd.
goede volg methode voor je bestelling.
Dit was de 2e telefoon die ik bij Belsimpel heb gekocht en de volgende komt zeker ook hier weer vandaan.

Guido 10-01-2020

Ik kreeg bij belsimpel gewoon de beste prijs voor mijn gekozen product. Bij levering bleek het apparaat stuk waar belsimpel niets aan kon doen maar leverancier van product een defect toestel had geleverd. Kan gebeuren maar de service die belsimpel erna leverde was top! Binnen 2 dagen kosteloos een nieuw toestel binnen. Topservice en eerlijke communicatie. Zeer tevreden over de afhandeling. Topzaak!!!

S. Cornelisz 10-01-2020

Bestelling is correct en snel geleverd. Ondanks dat wij tijdens de kerst hebben besteld. Bestelling werd al op 3e kerstdag bij ons bezorgd. Helemaal top geregeld.

Een zeer tevreden klant ! 10-01-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site ! Snelle en goede levering, de bestelde smartphones waren prima verpakt ! Belsimpel, chapeau !

Klaas Muller 10-01-2020

Uiteindelijk na een half jaar heb ik mijn reparatiegeld terug gekregen en een nieuwe telefoon. Ik ben uiteindelijk tevreden met de oplossing die veel eerder aangeboden had kunnen worden.

23-12 2019
Slechtste service die ik ooit heb gekregen.
Ik ben een half jaar bezig geweest met de reparatie van mijn telefoon, omdat Belsimpel weigerde een reparatie opnieuw te doen (binnen de garantie) nadat deze fout was gegaan. Na ruim een half jaar, heb ik 70 euro betaald om van al het gedoe af te zijn, en kreeg ik mijn telefoon terug, alleen was de hele telefoon ineens in het italiaans, ook het opstartscherm. Ik stuurde de telefoon opnieuw op voor de nieuwe software. Een dag later kreeg ik een email waar instond dat het ze niet lukte om mijn toestel te repareren, en ze vroegen of ik mijn telefoon wilde inruilen voor een 2e hands S8. Dat is een minder goed model dan dat ik nu al had, en ze hebben me 70 euro laten betalen voor een reparatie die fout is uitgevoerd. Ik heb het aanbod van de S8 geweigerd, en heb gevraagd of er andere mogelijkheden waren. Ze waren heel geheimzinnig rond om mijn eigen telefoon (ik heb het idee dat ze die perongeluk stuk hebben gemaakt) want het lukte ze niet om er gratis software op te zetten. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan met het aanbod voor een nieuwe Xiaomi Mi 9T Pro, waar ik tevreden mee ben omdat ik van het gedoe af ben, maar ik ben zeker niet tevreden over de service en de prijzen. Slechtste service ooit.

TD 09-01-2020

Ontzettend snelle levering en alles zeer correct afgehandeld. Er is zelfs nazorg.

Rmn 08-01-2020

Het product werd snel geleverd, en vond het een goede service.
Ook het contact over de verzending (tracking) vond ik erg fijn.
Bovendien is de site overzichtelijk, wat het voor de klant makkelijk maakt het juiste product te vinden. (In mijn geval een kerstcadeau) Gezond 2020 gewenst en bedankt.

Peter 07-01-2020

Ik ben bij Belsimpel terecht gekomen omdat daar een voor mij goede deal te krijgen was. Mijn nog lopende contract bij Vodafone eerst snel omgezet naar een beter passend aanbod en een nieuwe telefoon uitgezocht tegen een uitstekende prijs. Een prijs die nergens op het Internet te vinden is, dat weet ik zeker. Ik ben prima geholpen, ben erg tevrede.

Pieter van Houten 07-01-2020

Goede omschrijving wat er precies wordt geleverd, wat het product kan en welke capaciteiten het heeft, wat je eventueel extra kan kopen en hoeveel dat dan kost, zodat je niet voor verrassingen komt te staan, en bovenal: de levering was inderdaad al de volgende dag, feestdagen of niet! Complimenten hiervoor.

isha8d 07-01-2020

Na een bestelling van een nieuw abonnement + toestel bleek dat het abonnement nog niet te verlengen was. Wel had ik de toestelprijs overgemaakt.
Aangezien de bestelling op een zaterdag was geplaatst en de kerstdagen er ook nog aankwamen was ik bang dat het geld in het nieuwe jaar teruggestort kon worden. Gelukkig was dit net voor Kerst in orde. Wel had ik hier graag wat communicatie over gehad. Dat mistte ik alleen.
Verder zeer tevreden over Belsimpel.

Naomi99 07-01-2020

Duidelijke product- en leverinformatie. Je wordt goed op de hoogte gehouden en de levering is ontzettend snel! Alleen maar lof.

Kees P 07-01-2020

Niet mijn eerste bestelling geweest en waarschijnlijk ook niet de laatste. Gewoon omdat ze doen wat ze beloven tegen een zeer concurrerende prijs. Binnen 14 uur!!!! had ik mijn bestelling in huis

Bernard Huis in 't Veld 07-01-2020

Al vaker besteld en de service is altijd goed, plus dat de levering lekker snel is! Klantenservice heb ik nog nooit nodig gehad, want het gaat altijd goed.

Anoniem 06-01-2020

Op zich redelijk duidelijke website, maar wel vrij "druk". Mis wel de optie om onderling producten (telefoons) met elkaar te kunnen vergelijken.
Bestellen en bezorgen is allemaal probleemloos gegaan. Netjes op de hoogte gehouden via email.

Mark 06-01-2020

Shop is overzichtelijk, productoverzicht is helder en prijs is concurrerend.

Wim 05-01-2020

Duidelijkheid,snelheid en mooie prijzen.
Moest onverhoopt een nieuwe smartwatch terugsturen en binnen de kortste keren had ik een nieuw
exemplaar in huis.Chapeau!

Djani 05-01-2020

Mijn mobiele telefoon was net na 3 maanden defect gegaan. Ik heb die via Belsimpel naar reparatie centrum opgestuurd. Het duurde met terug verzenden langer dan standard ondanks dat mobiel al gerepareerd was. Ik heb met Belsimpel gebeld en ze probeerden wat te doen, maar ondanks hun inzet kreeg ik mobiel nog niet terug. Op gegeven moment kreeg ik bij Belsimpel aan de lijn en die beloofde mij dezelfde dag mij in te lichten over de stand van zaken. Dat heeft die ook gedaan. Hij heeft mij toezegging gedaan om te proberen dat ik voor de feestdagen mijn mobiel terug zou krijgen. En inderdaad ik heb mijn mobiel terug. Deze week kreeg ik van Belsimpel nog een handgeschreven kaartje met o.a. Gelukkig Nieuw Jaar wensen en ook een chocolade. Hiermee wil ik doorgeven dat service van Belsimpel een 10 plus verdient.

Arno Wilbers 05-01-2020

Site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk, daarnaast is de levertijd en communicatie daarom trend perfect.

Merel 05-01-2020

Al vaker een telefoon besteld via Belsimpel, complete en zeer snelle service! Deze winkel maakt zijn beloftes waar.

Karin 04-01-2020

Ik heb al meerdere keren producten besteld via belsimpel.nl. Ze hebben iedere keer weer de scherpste aanbiedingen voor smartphones en tablets.
De service is goed, levering ontzettend snel en ik heb nooit problemen of klachten over de geleverde producten. Top en een aanrader voor iedereen!

Eddy 04-01-2020

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen, afhandeling, en updates van de bestelling kan bijna niet beter!

TVW 04-01-2020

Shop met heldere en zeer concurrerende prijzen . Wordt goed om de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling/zending. Bij binnenkomst netjes verpakt in doosje waar je eventueel ook kunt retourneren.

Jan Nauta 03-01-2020

Na een eerste foute aflevering van een bestelling[ misschien van mij zelf]deze correct na retour_zending afgehandeld en terugbetaald. Toen juiste artikel besteld en deze binnen
24u geleverd,Perfect.

Ernst 03-01-2020

Snelle levering en erg scherpe prijzen. Bovendien goede service. Mijn oplader was defect. Ontving heel snel een nieuwe. Top geregeld!

Steph Schmieder 03-01-2020

Prima! snel in huis, precies wat ik nodig had!
En een ontzettende scherpe prijs.
Wat wil je nog meer...
Of ik jullie site aanbeveel?
Dacht het wel!

Kristof 03-01-2020

Bij bestellingen hoger dan 800 euro moet je een speciale veiligheidsprocedure doorlopen die enkele dagen in beslag kan nemen.
De levertijden aangegeven op de website worden dus niet nagekomen.

Tjeerd 03-01-2020

Zeer snelle levering, 22.00 uur besteld, 13.00 de volgende dag werd de telefoon afgeleverd.

MJ 02-01-2020

Gewoon goed, geen rariteiten, lage prijzen en snelle levering. Groot voordeel dat je ook in de winkel kan afhalen.

Jan 02-01-2020

Zowel de app als de website zijn duidelijk en overzichtelijk. Eenvoudig is te vinden wat je zoekt en ook bestellen loopt op rolletjes.

mahelle 02-01-2020

2 jaar geleden ging het fout met de bestelling van telefoon en verlenging van het contract via belsimpel bij tele 2, ik dacht het zal wel eenmalig zijn! maar niks hoor de geschiedenis herhaalt zich. Afgelopen 18 december een vergelijkbare bestelling gedaan, had ik dat maar nooit gedaan!!!!!.
Belsimpel heeft het verkeerde contract afgesloten, wel bij de goede provider maar totaal anders dan ik in mijn mandje had gestopt, met een totaal andere (merk) telefoon. de volgende dag dit gemeld en de order geannuleerd, nog geen telefoon ontvangen trouwens.
De order opnieuw besteld 2 dagen later maar het is inmiddels 2 januari en er is nog niks afgehandeld.
tele2 heeft nummer nog niet vrijgegeven ondanks de annulering en ik kan dus nog niks.
al 2 weken aan het bellen en mailen maar het effect is 0. wat een slechte service van belsimpel en van tele 2. het is dat ik geen nieuw nummer wil anders was ik er allang ergens anders geweest.

Carma 02-01-2020

Voor de eerste keer een smartphone besteld.
Snelle en zorgvuldige levering.
Een kennis heeft mij van deze winkel op de hoogte gebracht.
Tot nu toe zeer tevreden.
Ben de grootste digibeet op aarde, dus alles is voor mij wel even uitpluizen.

Erwin 02-01-2020

Ik heb een eigen website lopen 1991 tot 2020 heb ik de website al Ik heb ongeveer per jaar 5000000 inlog is soms zijn het er iets meer Ik denk dat ik Belsimpel bij mijn gratis weblinks gaat zetten Daardoor promoot ik deze website eigenlijk gratis Ik vind het een hele goede winkel Het is een aanrader Voor Iedereen de prijzen zijn oké

Thea van Es 02-01-2020

Ben zeer goed geholpen bij Belsimpel.
Na mijn eerste reparatie, die ik zelf veroorzaakt had, nog 3 x retour gestuurd omdat de telefoon het niet deed, (dit lag trouwens niet aan mijn foutje).een nieuwe telefoon gekregen, SUPER.
Zo had ik het SD kaartje in de andere telefoon laten zitten, ze hebben het gevonden en gratis opgestuurd naar mij.
Dus! een geweldige service.
Dank je wel alle medewerkers van Belsimpel.👍👍

Piet van Gestel 01-01-2020

Overzichtelijk en duidelijk, en er word gedaan wat beloofd is , snel bericht en te volgen , keurig volgens afspraak geleverd, veel websites kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

H-M 01-01-2020

Duidelijke webshop, voldoende aanbod, snelle verzending. Duidelijke informatie m.b.t. levering bij het bestellen.