Beliani Nederland - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beliani Nederland.

Beliani Nederland stelt zich voor

Beliani Nederland verkoopt mooie design meubelen voor een vriendelijke prijs. Wij werken zonder tussenhandelaren en leveren direct aan de klant. Tot 100 dagen retourneren en tot 5 jaar garantie. Wij halen de producten gratis weer op.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jo 24-11-2019

Belliani doet wat het op de website beloofd. De website is zeer overzichtelijk opgezet en de door ons gedane bestelling was op voorraad en de bezorging heb ik op de door mij afgesproken datum keurig mogen ontvangen. De transportmedewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Op mijn vragen werd via de mail snel en "to the point" geantwoord. Dank jullie wel.

DW 29-10-2019

Een winkel met mooie artikelen.
Heb 2 hanglampen gekocht, waren net zo mooi als op de foto. Goed verpakt en snel geleverd!
Heel tevreden!!!

Claudia Samijn 27-10-2019

absoluut niet aan te prijzen. Loungeset (wicker) van 3 jaar oud gesmolten van de zon (?). Voor hen onwaarschijnlijk, voor ons ongelooflijk maar waar. Antwoord op klacht : slechts 2 jaar garantie. Amai als je het daarmee moet doen. Ik koop alleszins niks meer via deze site.

Chiara 22-09-2019

De spiegel was precies wat ik ervan verwachtte! Erg mooi. Ik ben tevreden. De levering zelf was ook erg vlot, binnen de week was de spiegel er. Nota bene: ik woon in België en de spiegel kwam uit Nederland.

MathijsA 11-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke service, snelle levering, top sofa

Zeer goede service, zeer klantvriendelijk , snelle levering, kwaliteitsproducten.
Zelf vlotte informatie van leveringsdatum en uur.
Sterk aan te bevelen.

Julia 05-03-2018 Via de website gekocht

binnen twee weken de aangegeven de geleverde bank toch niet zo mooi te vinden. Deze kon kosteloos omgeruild worden voor een ander model. Super!

A.BEN YAMOUN 30-12-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Prima winkel! Wij hebben een stokholmbank gekocht, wij zijn tevreden,goede kwaliteit in verhouding met prijs! Prima klantservice!

Fio Lin 20-12-2017 Via de website gekocht

Op zoek naar 'stoelen' kwamen we de Chesterfield 'Patch Work' van Beliani tegen, een opvallende stoel. We waren direct om en bestelden er twee.
Het contact met Beliani verliep moeizaam: telefonisch niet te bereiken en op de app werd niet gereageerd. Helaas was er ook nergens een toonzaal met deze stoel... We kregen geen goed gevoel en hebben 'voor alle zekerheid' voor Bol.com gekozen voor de bestelling.

J. Nieuwenhuis 03-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke communicatie

Levering was goed geregeld, binnen gestelde termijn en goede communicatie door belliani. Tafel kwam onbeschadigd aan en ziet er super uit.

Officiele reactie van Beliani.nl 04-12-2017

hartelijk dank voor uw reactie.

Norbert 07-11-2017 Via de website gekocht

Een onlinewaterbed van Beliani

Een onlinewaterbed van Beliani

Omdat onze Halcyon waterbed al ongeveer dertien jaar oud was en enigszins craquelé begon aan te voelen, werd het tijd voor een nieuw waterbed. Inmiddels waren we ook klaar met het standaard softsided model op een spaanplaten sokkel en wilden we iets mooiers.
Ondanks dat ik het erg prettig vind liggen vormen waterbedden denk ik geen grote markt, met een navenant klein aanbod. Zeker met waterbedden is een eerste oriëntatie op het web het handigst; ik denk dat alle aanbieders daar te vinden zijn.

Als je de zoekterm “waterbed” invoert kom je ze allemaal tegen: de waterbedkampioen, -discount, -specialist enzovoorts. De meeste aanbieders gebruiken een soort basismodel waarbij je opties en uitbreidingen kunt bestellen. Zij adverteren het liefst met een vanafprijs en laten de foto zien van het uitgebreidste model. Steeds kwam ik met de door mij gewenste opties ongeveer twee keer zo duur uit als de vanafprijs. Beliani was een gunstige uitzondering met één prijs waarbinnen er voor verschillende maten van stabilisatie gekozen kon worden (of het waterbed veel nadeint bij een beweging).

Kopen is altijd een vertrouwenskwestie. Hoe kan een onlinefirma zonder showroom zoveel vertrouwen krijgen dat je er nota bene een waterbed bestelt? Bij nader onderzoek bleek deze firma in heel veel Europese landen actief met een vergelijkbaar aanbod als de Nederlandse vestiging. Er was een model waterbed dat speciaal onze aandacht trok: een bed waarin oorspronkelijk ook een lattenbodem geplaatst kon worden, nu als ombouw voor een waterbed met hoofdeinde en twee aparte waterzakken. Helemaal compleet (qua onderdelen dan) met nu een zwaar onderstel voor een waterbed. Dit model had een bijzondere prijs/kwaliteitsverhouding, vermoedden we. Daarnaast waren we gecharmeerd van het uiterlijk. Overigens was dit het enige model dat wij leuk vonden; de andere bedden waren volgens mij geen doorsnee Europese smaak; op zijn zachtst gezegd eigenaardig vormgegeven, maar dat blijft natuurlijk subjectief. Er waren een soort formule-1-achtige waterbedden met chesterfield hoofdeinden en goudkleurige varianten. Vergeleken met het design van een internationaal opererend Zweeds woonwarenhuis is er daar nog wel een slag te slaan.

Maar goed: één model had onze speciale aandacht. Hoe kun je nu zo wikken en wegen dat je een verantwoord risico neemt als je het bestelt? Allereerst moet je net als bij het Zweedse bedrijf het bed zelf in elkaar zetten; er is geen montagedienst (de site zegt hier trouwens over: Geen montage--- Gratis! , wonderlijk is dat). Dit zou mijn derde waterbed worden dat ik zou installeren en ik beschouw mezelf als een ervaren klusser, dus ik had voldoende zelfvertrouwen om dit karweitje te beginnen. Op voorwaarde natuurlijk dat het materiaal van goede kwaliteit was, dat alle materialen er zouden zijn en de aanwijzingen duidelijk zouden zijn. Een waterbed installeren is geen sinecure.

Bij het wikken en wegen over het kopen van spullen hoort tegenwoordig het lezen van reviews net als deze. Dan word je niet heel vrolijk van de reputatie van Beliani op de verschillende reviewsites, uitgezonderd natuurlijk de reviews op de site van Beliani zelf, die naar een bepaalde richting wijzen. Reputatie of hoe ze bekend staan op het gebied van servicegerichtheid, klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, beantwoorden mails, op tijd leveren enzovoorts: het was niet onverdeeld positief.
Bij het wikken en wegen hoorde natuurlijk ook het inschatten van de werkzaamheden die bij het installeren van dit specifieke waterbed zouden horen. Kort gezegd; waren er handleidingen beschikbaar? Ja, die waren er, maar …
Dit specifieke bed had op de verschillende Belianisites door heel Europa allerlei verschillende stukjes van handleidingen. Op de vier gedeeltes van de handleidingen aangeboden op de Nederlandse site valt van alles aan te merken, daarover later meer.*

Een klant die de klus niet kan overzien was nu waarschijnlijk al meerdere keren afgehaakt. Voor mij bleef interessant de vermoedelijk gunstige prijs/kwaliteitsverhouding gecombineerd met achteraf betalen, 14 dagen kosteloos retourneren, 365 dagen bedenktijd (dit wel met restricties; hoe precies is niet duidelijk maar een jaar bedenktijd staat wel leuk).

Dus bestellen maar. Op een vrijdag besteld, aangevinkt dat ik het graag op een zaterdag wilde ontvangen, waarvoor een klein bedrag extra gerekend werd.
Op de donderdag daarna bericht dat het bed onderweg was om op maandag bezorgd te worden: het postbedrijf had geen verzoek gekregen van Beliani om dit op zaterdag te leveren. Na gebeld te hebben met de koeriers PostNL Extra@home afgesproken dat het op vrijdag bezorgd kon worden, een week nadat ik het besteld had. Op zich keurig maar niet helemaal volgens plan. En passant even de complimenten voor de duidelijkheid van de Extra@home koeriers; het kan dus wel, een duidelijke track-en-trace met een klein tijdvak waarin de voortgang precies te volgen is en de chauffeurs op de afgesproken tijd arriveren.

Het aantal colli klopte, maar de inhoud van één doos miste een cruciaal onderdeel. Slechts een van de twee bodemplaten was geleverd. Hiermee kon ik geen bed in elkaar zetten. Nu was dit gelukkig geen specifiek onderdeel. Ik kon dit bij de bouwmarkt laten zagen. Dit was dan ook mijn voorstel aan de klantenservice van Beliani. In eerste instantie gingen ze daarmee akkoord en zouden ze ongeveer de kosten vergoeden. Een kwartier later belden ze mij terug omdat ze nog een bodemplaat hadden staan. Zij kenden een koerier die op vrijdag dat onderdeel kwam halen en dit op zaterdag bij mij kwam afleveren. Daar zou ik in principe mee gered zijn.

Voor de duidelijkheid: om te voorkomen dat je een paar nachten op kampeerbedjes moet slapen is de operatie “oude waterbed eruit, nieuwe erin” eentje die nauw luistert. Daarnaast had ik speciaal voor deze klus het weekend vrijgehouden. En passant nu even een slechte review over de koeriers en site van Collect & Deliver. Te volgen was dat de bodemplaat op zaterdagmiddag om 14:52u op 10 minuten afstand van mijn woning was gearriveerd, met de melding dat de koerier tussen 9:00u en 21:00u zou langskomen.
Dat was onwaar, zij zijn niet langs geweest (later kreeg ik daarvoor excuses, altijd gemakkelijk uitgedeeld, probleem opgelost zogenaamd). Zondag moest ik besluiten of we een week op kampeerbedjes gingen slapen, want het oude waterbed was al afgevoerd, of dat ik zelf een bodemplaat zou maken. Ik had door de week geen tijd om het waterbed te installeren.

Ik heb zondag het waterbed in elkaar gezet met een bodemplaat van Beliani en eentje van mijzelf. De handleidingen waren misleidend, gingen over andere producten of ontbraken gewoon. Toch waren wij blij verrast door de kwaliteit en uitstraling van het bed. De stof was mooi, de gebruikte hoekverbindingen degelijk, dubbel uitgevoerd met zware inbusbouten,het hoofdeind mooi gemodelleerd en de foamranden stevig en zacht. De waterzakken waren van soepel vinyl zonder hoeknaden. Vreemd dat daar zo weinig over staat op de site, ze hoeven zich daar niet voor te schamen, integendeel. Al met al zijn wij erg blij met ons bed.

Ik geloof erg in online winkelen. Toch zou ik Beliani niet aanbevelen bij andere mensen die een waterbed willen kopen. Zij zeggen zelf op hun site: We snappen dat een waterbed online kopen lastig kan zijn. Dat is precies wat blijkt uit mijn verhaal denk ik. Ontbrekende onderdelen, geen duidelijke handleidingen, maar ook de klantenservice die niet op het juiste moment de juiste oplossing biedt, is als het over waterbedden gaat, knap lastig.

Ps: heeft er nog iemand een halve bodemplaat nodig? de firma Collect & Deliver had deze vandaag toch maar bij de buren gebracht (wij hadden die niet meer geaccepteerd) ondanks dat ik gemaild had dat deze overbodig was geworden en weer retour afzender kon.

* Over de handleidingen
de eerste handleiding toont in mooie kleurenfoto’s de ondersteuningskruizen van de bodemplaten op de volgende manier: foto 1 toont 1 kruis, foto 2, 2 kruizen enz. Het stopt bij 4 kruizen. Ons bed heeft 5 kruizen. Hoe leg je dat 5e kruis dan neer?

De tweede handleiding is de uitgebreidste en gaat over het bed in de lattenbodemuitvoering. Dat is tot een bepaald punt informatief totdat er verschillen optreden met de waterbeduitvoering. Dit staat helaas nergens beschreven. Zo dienen de beugels die in het midden van de zijden gemonteerd worden in de lattenbodemuitvoering niet gemonteerd te worden in de waterbeduitvoering blijkt na diep nadenken en uitproberen.

De derde handleiding gaat over het verwarmingselement. Op zich is dit een niet zo geavanceerde verwarming. Dat hoeft volgens mij ook niet als je de temperatuur niet te hoog zet. Ik heb een extra piepschuimen isolatie aangebracht op de bodemplaat. Ik verwacht daarmee niet excessief veel kwijt te zijn aan elektriciteit. De handleiding heeft het over een zwarte box, terwijl de foto een witte laat zien, en heeft het over een witte heater terwijl die blauw is.

De vierde handleiding vertelt in dertien talen over de flesjes algenoplosmiddel en vraagt of je die toch maar regelmatig wilt aanschaffen; een soort abonnement. Op zich een mooie inkomstenbron voor waterbeddenwinkels.

Wat ik mis zijn instructies over de volgorde van plaatsing van ritsmatras, veiligheidsvoering, en foamranden. Er staat nergens iets over ontluchten, er worden geen pompjes, slangen, verloopnippels of ontluchters bijgeleverd. Er is geen indicatie over hoe je de hoeveelheid water afstemt op je wensen. Er is veel informatie te vinden over deze onderwerpen op het net. Niet bij Beliani.nl maar gek genoeg wel op de andere niet NL-Beliani sites. Achteraf denk je natuurlijk dat het ook maar op één manier kan, maar dat is voor een leek niet te doen volgens mij. Ook een ervaren klusser vindt het prettig als een handleiding van een bouwpakket duidelijk, specifiek en volledig is. Over hoe je dat moet doen zijn er voldoende voorbeelden (bijvoorbeeld onze Zweedse vrienden). De instructies zoals ze nu worden meegeleverd zijn naar mijn mening onvoldoende.

G. van Faassen 28-08-2017 Via de website gekocht

Ontzettend slecht bereikbaar en slechte kwaliteit hoekbank

Vandaag in ontvangst genomen hoekbank bouwpakket. Geleverd als 2 pakketten, geen zichtbare beschadigingen aan de dozen, maar na het uitpakken zie ik scheurtjes in het materiaal bij de poten en zelfs een pleister, heel vies en plakkerig. Vervolgens vele keren geprobeerd te bellen, maar krijg geen persoon aan de lijn, alleen irritante muziek. Ook via de mail en via chat geprobeerd in contact te komen, maar het lukt niet.

Gerdien 28-09-2017

Uiteindelijk contact gehad met Beliani. Beschadigde bank is keurig opgehaald en nieuwe bank geleverd. Helaas was ook deze bank beschadigd, melding van gemaakt en foto’s gestuurd via WhattsApp, maar geen enkele reactie van Beliani. Wat een slechte kwaliteit bank, wat een slechte klantgerichtheid. Mensen trap er niet in, ik acht de de kans groot dat ook u teleurgesteld wordt door dit bedrijf.

M.F.L. van Aerssen 17-06-2017 Via de website gekocht

LET OP met deze buitenlandse webwinkel!

LET OP MET DEZE WEBSITE.

een aantal maanden geleden een order bij hun geplaatst en met het product en levering is niets mis. Echter heb ik als gevolg van de aanschaf bij deze BUITELANDSE partij een aantal buitenlandse betaal / incasso bedrijven achter mij aan. Deze mensen reageren niet op nette mailtjes, en het nazenden van een simpele factuur is dan ook geen optie. Bedragen kloppen niet met mijn originele aankoop en krijg ook geen facturen / factuurnummers zodat ik kan controleren of ik inderdaad niet betaald heb.

een betaalherinering kennen ze ook niet, men gaat gelijk dreigen (vanuit een ander bedrijf) en stuurt een incasso buro op je af!

En men is ook zo onfatsoenlijk om op mails te reageren.

een gewaarschuwd mens telt voor twee, en ik zou dus gewoon bij een NEDERLANDSE winkel mijn spullen kopen.

Marcel 28-08-2017

Inmiddels is alleen na tevredenheid opgelost. Wat mij betreft is alles daarmee over.

Echter heb ik hun wel verzocht wat transparanter te zijn m.b.t. de onderneming en hun buitenlandse betaalpartners & magazijnen.

Amir 14-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte kwaliteit bankstel (ROTUNDE)

ROTONDE bankstel. Na 1 jaar normaal gebruik de zitkussens scheuren. Daarnaast de zitkussen worden hobbelig.

Janchik 03-08-2016 Via de website gekocht

Ik had bij een ander bedrijf een hoekbank gekocht. Door verkeerde opgegeven buitenmaten kon deze bank niet door de binnendeuren.
Via , via bij Belliani terechtgekomen omdat ik graag online koop i.v.m. prijs en om niet de verkooppraatjes van verkopers aan te moeten horen, gemak dient de mens, toch? Bij Belliani vond ik in 1 oogopslag de door mij toch stiekem meer gewenste Chesterfield bank en stoel.

Alles dus via internet afgewerkt, omdat ik dankzij een militair ongeval bijna doof ben, en het dan wel zo prettig is, als je alles schriftelijk kan doen. Ook de levertijd was voor mij aanvaardbaar, al zat ik zonder bankstel.
Men stuurde mij op tijd een bericht dat de bank niet op voorraad meer was, maar er bij een ander EU magazijn toch nog 1 gevonden had, compleet met datum van aflevering.
En deze datum klopte exact, daarna ook de bezorgtijd van Post nl. Dus chapeau voor beiden. Bank en stoel werden netjes tot in de woonkamer afgeleverd. Door dat Belliani de juiste buitenmaten vermeld, waren de binnendeuren geen probleem meer.

Omdat ik in eerste instantie niet kon geloven, dat men een echt rundleder Chesterfield bank en stoel voor die belachelijk lage prijs kon leveren, was ik nogal sceptisch, echter bij het verwijderen van de zeer goede verpakking kwam de door mij gewenste droom tevoorschijn en wel precies zoals vermeld op de site.
Prachtig afgewerkt en gecapitonneerd en zacht leder met echte houten pootjes, zowel de stoel als de bank.
Ik had al jaren geleden Chesterfield willen hebben, maar dit was door de prijs voor mij onhaalbaar, en nu
dankzij een fout van een andere leverancier nu toch een echte Chesterfield en voor een onwaarschijnlijk lage prijs, dank je wel Beliani. My dream came true.

Ik geef niet snel een 10, al ben ik nog zo tevreden, maar omdat Beliani alles, maar dan ook werkelijk alles is nagekomen, geef ik nu dus voor de eerste keer een 10.

Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden. 100% correct.

Eastern Fisheries Europe BV 28-04-2016 Via de website gekocht

online prima site en aan de telefoon meedenkend / servicegericht.

ik bestelde vrij laat barkrukken voor een beurs. Deze waren nog niet in het magazijn, mijn angst ze niet op tijd te krijgen werd weggenomen door mij per sms steeds op de hoogte te houden van het proces tot levering

ik zocht iets specifieks; zij hadden het gewoon!

Zeer servicegericht, goede kwaliteit van het bestelde en alles was ook daadwerkelijk in 1 x goed geregeld.

Sharon 06-03-2016 Via de website gekocht

Zonder moeite een lamp besteld en kreeg hem netjes thuis geleverd.

Kreeg netjes mailtjes over mijn bestelling, verder geen contact gehad

Leuke producten, net even wat anders

Website ziet er niet zo mooi uit vind ik zelf maar verder niks op aan te merken!

Dirk 22-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijk site, goede zoek termen gebruikt.

Goed, na een aantal fijne mailtjes met klantenservice besloten tot aankoop over te gaan

Goede website met meer als voldoende keuze en voor elk wat wils

Zie boven allemaal

Sebastian 10-11-2015 Via de website gekocht

Alles was duidelijk op de website

Op tijd geleverd, tot de 3de verdieping, zonder lift.

Niet zo veel modellen op voorad.

Ik ben tevreden tot nu toe. Ik zal over 1 jaar de kwaliteit van de product cheken.

M.rivera 24-10-2015 Via de website gekocht

2,8

Mijn ervaring is niets maar een nachtmerrie. Ik moest ha e X druk op levering. Dat nooit gebeurd. Toen na bijna 2 weken kreeg ik het bed met de verkeerde stukken. Ik ben nog steeds wachten op het rechter gedeelte. Een van de delen die zij hebben geweigerd te wisselen omdat zij het aangedrongen was de juiste grootte. Ik heb besteld. 180 x 200 waterbed. een van de verkeerde delen is 160 x 200. Dus nu ben ik geplakt met het. het frame ontbrak en i 'm still waiting. Ik vroeg om een terugbetaling op de vergadering en expresdienst. die
ze terugbetalen. maar tot nu toe het bed is permanent onvolledig in mijn slaapkamer en ik hebben geslapen op de sofa voor 2 weken nu.
tracking-nummer was niet goed tot gisteren. Ik was beloofd levering door vrijdag. Vandaag is zaterdag en het deel ligt nog steeds op het basispunt. dus een ander weekend wit geen bed.
Nooit ooit weer! Slechtste ervaring van mijn leven

nog steeds wachten op de deel en geplakt met een verkeerde grootte deel ze weigeren om te wisselen

Nooit ooit weer! Slechtste ervaring van mijn leven!!!!

Ik heb uitgelegd alles. de slechtste dienst ooit. te slecht omdat hun meubilair zag er mooi. maar de service en de communicatie is uiterst
slechte.

My experience has been nothing but a nightmare. I asked for express delivery. That never happened. Then after almost two weeks, I got the bed with the wrong pieces. One of the parts that they have refused to exchange because it was called the right size. I ordered. 180 x 200 waterbed. one of the wrong parts is 160 x 200. So now I'm stuck with it. the frame was missing and finally received it after a month. I asked for a refund for the montage and express service. which the did refund me. but until now the bed is permanently incomplete in my bedroom and I slept on the sofa for two weeks now. tracking number was no good till the final day of delivery. I was promised delivery by Friday. Saturday and the proportion is still on the base point. So another weekend with no bed.Delivery was finally total 1 month Never ever again! Worst experience of my lifeMy experience has been nothing but a nightmare. I asked for express delivery. That never happened. Then after almost two weeks, I got the bed with the wrong pieces. One of the parts that they have refused to exchange because it was called the right size. I ordered. 180 x 200 waterbed. one of the wrong parts is 160 x 200. So now I'm stuck with it. the frame was missing and finally received it after a month. I asked for a refund for the montage and express service. which the did refund me. but until now the bed is permanently incomplete in my bedroom and I slept on the sofa for two weeks now. tracking number was no good till the final day of delivery. I was promised delivery by Friday. Today is Saturday and the proportion is still on the base point. So another weekend with no bed.Delivery was finally total 1 month. I finally have the bed up and running. And the stability of the mattresses is definitely not hard and they are very cheap. Never ever again! Worst experience of my life

Nn Goyaerts 27-09-2015 Via de website gekocht

Snel en doen wat ze beloven.

Super service. Goede updates over levering. Telefonisch ook zeer vriendelijk voor aantal vragen die ik had.

Groot assortiment in iedere prijsklasse en zowel gedurfde moderne bedden als klassiek.

Alles was perfect naar wens en bed was van goede kwaliteit en fair geprijsd

N.V.T

Officiele reactie van Beliani.nl 06-10-2015

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We blijven er naar streven, dat elke klant zo tevreden is als u!

Teunis45 19-09-2015 Via de website gekocht

2,5

Alleen het bestellen is gemakkelijk alles daarna gaat bij Beliani mis.

Klantenservice is echt heel slecht, mooie praatjes maar er wordt niets waar gemaakt.

Veel keuze maar je krijgt geen waar voor je geld.

Ik zou echt iedereen aanraden verder te kijken. Dit bedrijf maakt het echt niet waar.

De tuinset werd pas maanden na bestelling geleverd en is van slechte kwaliteit. Gemeld, maar geen enkele mogelijkheid tot retournering. Men wil ook niet langs komen om te kijken, want ze zijn een 'webshop'. Dat betekent bij Beliani kennelijk dat het niet nodig is om een goed product te leveren.

Officiele reactie van Beliani.nl 06-10-2015

Wij nemen echt elke klacht serieus. Dat gold ook voor deze klacht. We hebben de foto's die de klant ons stuurde vergeleken met meerdere van de sets in onze voorraad. De kromming in de latten die volgens de klant verbogen waren, was bij alle sets hetzelfde als op de foto's. Als we iets hadden kunnen oplossen, hadden we dat gedaan.
We hebben desondanks ter compensatie voor het ervaren ongemak een regenhoes aangeboden, maar daar heeft de klant helaas niet meer op gereageerd.