bart smit - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bart smit.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Manon houben 12-01-2017 In de winkel gekocht
Landgraaf

Om vijf uur kwam ik in de winkel met een defect aapje.! Het was niet meer voorradig. Besteld via de site en de volgende dag al op kunnen halen! Dat noem ik service!! Top!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid

Videbr 20-11-2016 Via de website gekocht

Nooit meer

Online bestelling 70euo op dond. Zaterdag mail dat bestelling bij blokker nl stond. Nogthans gevraagd om thuis te leveren.2x Mail gestuurd. Geen reactie.dan maar gebeld. beweren dat pakket geleverd is. Niet dus. Waar is afgetekend bewijs.gaan het onderzoeken. Moet 14 dagen wachten op antwoord. Zalnog zelf mogen bellen ook dan waarschijnlijk. Sintkados noppes dus waarschijnlijk. Moeten ze in tsstijd maar opnieuw bestellen!! Denk het niet. Ook direct terugstorten willen ze niet. Nooit meegemaakt en bestel daar ook niets meer.

Minpunten

• Klantendienst 0/10
  • Excuses kennen ze ook niet

3v3rt 20-04-2016 Via de website gekocht

3,7

Klantenservice is niet proactief en geeft ook geen blijk van betrokkenheid. Schuift alles door naar een 3e partij. Bart Smit komt niet op voor zijn klanten. Opvolging is niet zoals het hoort (ervaring komt voort uit een verkeerde levering)

Het is een eenmalige ervaring maar de onbetrokkenheid en slechte opvolging leiden tot deze lage score.

Jolanda 30-03-2016 In de winkel gekocht
Leyweg Den Haag, die hebben online besteld in de winkel

6,5

Nu ook online bestellen als het niet in de winkel is

Vaak weinig personeel in de winkel die dan lastig te bereiken is voor een vraag

Beperkte keuze in tegenstelling tot andere speelgoed winkels

Ik vind het personeel vaak jong en niet betrokken tenminste bij de diverse winkels in den haag, andere steden weet ik niet

Ik heb het kleed als een kadootje gekocht op donderdag, de dame in de winkel heeft het ter plekke online besteld met de mededeling dat ik het zeker de volgende dag in huis zou hebben, echter tot op heden woensdag heb ik nog niks mohen ontvangen, ook geen antwoord op mijn mail gister aan de klantenservice, dus online bestellen werkt wellicht (nog) niet, de snelheid van de klantenservice laat te wensen over met beantwoorden van mail