barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over barbecueshop.nl.

barbecueshop.nl stelt zich voor

In de winkel van de BarbecueShop vindt u een uitgebreid aanbod van gas-en houtskool barbecues van verschillende merken zoals Weber, Patton,Outback, OutdoorChef en Broil-King. Wij hebben het hele jaar 40 barbecues in onze showroom en ruim 500 barbecues op voorraad. Je wordt in Naarden, vlakbij Amsterdam, ontvangen door onze specialisten. Daarnaast bestaat ons verkoopteam uit goed opgeleide verkopers die je alles over de barbecues kunnen vertellen. Waarom Barbecueshop.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Gratis verzending alle barbecues - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg - Officiële dealer van topmerken

Deze score is berekend op basis van 1625 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Angelique 19-06-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Duidelijke site met zeer goede service. Er wordt meegedacht naar snelle oplossingen. Na bestelling postadres gewijzigd. Dit werd heel zorgvuldig opgepakt en duidelijk gecommuniceerd. Nette verpakking. Daarnaast ook zeer nette scherpe aanbiedingen

Jan-Willem 14-06-2018 Via de website gekocht

Slechte bezorgdienst, goede service

Vanwege goede ervaringen met de aanschaf van een TV bij de winkel van dezelfde eigenaren nu ook de nieuwe BBQ hier gekocht. Zoals vaker met DHL drama bij de bezorging. De beloofde gratis pizzasteen werd gelijk de dag na het bestellen geleverd echter pastte de BBQ niet in het busje en zou deze later bezorgd worden. Kort samengevat 3 telefoontjes met de klantenservice en 1 naar DHL later werd deze3 werkdagen later waarop iedere dag aangegeven was dat ie bezorgd zou worden totaal onverwacht daadwerkelijk bezord terwijl deze volgens de track en trace nog op het depot was. Als goedmakertje van de winkel gratis een gasdrukregelaar gehad. Erg netjes...

Atie Feteris 13-06-2018 Via de website gekocht

BBQ

Zou graag mijn oordeel geven, maar ik zit al 14 dagen op mijn BBQ TE WACHTEN.
Mail na mail, zelfs naar Tom. Gekocht op 30 mei nu vandaag 13 juni nog geen belletje gehad.

Mevr .M stein Dreijer 13-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Mooie overzichtelijke site veel keuze en natuurlijk heel belangrijk!! Goede prijzen en snelle perfecte levering zeer tevreden.

Thoma 10-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Super goede en duidelijke site. Ik ben erg benieuwd naar de winkel!! Ik wil hier zo snel mogelijk een keer heen op mijn vrije dag aangezien ik uit Enschede moet komen.

Ilse 09-06-2018 Via de website gekocht

Een betere service is er niet!

De webshop van barbequeshop bied een scala aan van producten en is onwijs overzichtelijk. Het geeft rust en oogt fris. Alles is makkelijk te vinden en als je met vragen zit is de service daar om alle vragen te beantwoorden. Daarbij is de prijs ook nog eens aantrekkelijk waardoor ik heb besloten om hier het verjaardagscadeau voor mijn vriend aan te schaffen. Diep in mijn hart zou ik een 10 willen geven maar ondanks dat de service goed is en dat de producten makkelijk te vinden zijn met uitgebreide nuttige informatie, blijven er altijd verbeter punten. Welke dat in dit geval zijn weet ik niet aangezien alles mij uitstekend is bevallen! De volgende keer weet ik barbecueshop weer te vinden! 😃

Ingrid van Buuren 08-06-2018 Via de website gekocht

Erg blij met de video over het gebruik, daardoor heel snel in elkaar gezet en te gebruiken.
Dit is een extra die andere webshops aanbieders niet bieden.

Nils 08-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, en tot 22:00 bestellen!!

Snelle juiste levering, heb mijn bestelling tot 22:00 kunnen plaatsen, en het werd de volgende dag bezorgd. Zeker weten een aanrader voor de prijs en snelle levering!!

Gijs 08-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische kwaliteit

De hoes voor m'n bbq was gescheurd. Een nieuwe besteld bij barbequeshop en de volgende dag geleverd. Keurig snel en direct.
In tegenstelling tot mijn vorige (kapotte) hoes is deze van barbequeshop.nl vele malen beter. Het regenwater blijft er niet op, m.a.w. echt waterafstotend. Fantastische kwaliteit deze hoes. Ik ben er ook erg blij mee.

jansen 07-06-2018 Via de website gekocht

missend onderdeel nog steeds niet geleverd

bij de bbq miste een onderdeel wat na weken nog steeds niet nageleverd is. Bij de melding van het missende onderdeel snel bericht gehad echter blijft het nu al weken stil en krijgen we geen antwoord op vragen op de mail.

Beste,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelen dat het onderdeel niet tijdig is nageleverd, onze excuses hiervoor.

Wij hebben geen losse onderdelen in voorraad. Deze moeten bij de fabrikant vandaan komen, daardoor zijn wij wel afhankelijk van de levertijd die zij hebben.

Door de drukte hadden wij een behoorlijke achterstand op de mail, die inmiddels helemaal is weggewerkt. Het kan zijn dat uw e-mail al beantwoord is, maar mocht dat niet het geval zijn, dan ontvangen wij uw e-mail graag op klachten@create2fit.com.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Rene 07-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goed gesprijst én erg makkelijk om een product te vinden op de webpagina erg overzichtelijk

André 07-06-2018 Via de website gekocht

Super service.

Goede, heldere en strakke planning. Waar vooral de uitlegfilmpjes van de producten het meest belangrijk zijn. Service is uitstekend, ook de contact met de koerier.

Wim-zelf 07-06-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel......

BBQ besteld, helaas geen next day geleverd, fout van DHL, niet gescand voor transport. Gemeld bij klantenservice. Dag later, weer niet afgeleverd door DHL, geen bericht door vervoerder achter gelaten. Gebeld met DHL: zullen het de volgende dag bezorgen. Klantensevice van BBQ-shop gebeld, deze zouden uitzoeken en DHL manen dit in de komende ochtend te bezorgen. Beloofd dat ze me terug zouden bellen: noppa, nada, niets meer gehoord. Wacht dus nog op DHL.
Slechte service van klantenservice van BBQ-shop! Ook de vervoerder van DHL verdient in deze niet de schoonheidsprijs : 1 zending en nu al twee maal de fout in.

Verder moet BBQ-shop vertellen dat voor 18.00 besteld er de volgende dag geleverd gaat worden, DHL garandeert dit kennelijk niet.
Met deze referentie val ik waarschijnlijk zeker buiten de win kans van 250 euro, jammer maar ik wil dit toch even kwijt voor toekomstige klanten.

egniet 07-06-2018 In de winkel gekocht
BarBecueShop Naarden

TOP service

Naar aanleiding van het goede advies dat wij kregen en de fijne bediening die wij ca. 7 jaar geleden mochten ervaren bij de aanschaf van een compacte maar bovenal veilige barbecue voor op onze boot toch maar eens weer bij de BarBecueShop kijken voor wat accessoires bij onze Weber Compact Ketlle.
Zoals te verwachten waren wij niet de enige klanten dus hebben we tijdens het wachten op onze beurt maar eens even gekeken wat er zoal te koop is op barbecue gebied, we vielen eigenlijk van de ene verbazing in de andere het assortiment van meerdere topmerken gaat van mooi, mooier naar het mooist en is indrukwekkend om te zien. Het komt erop neer dat even wachten op je beurt geen straf is. Mijn belangstelling voor de Weber Kettle Plus werd tijden dit rondje gewekt maar met idee dat wij een voor ons gebruik goede barbecue hadden zijn we na de accessoires uitgezocht en betaald te hebben richting huis gereden. 'S avonds thuis bleef toch de Kettle Plus door mijn hoofd spoken, na overleg met moeder de vrouw toch overstag gegaan op voorwaarde dat de BarbecueShop de gekochte accessoires weer terug zou nemen. Kortom ik heb de volgend ochtend gebeld en de verkoper mijn verhaal verteld, deze gaf lachend aan dat ik niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste zou zijn die in de shop aan het twijfelen geraakt is over welke barbecue bij iemand past. Dezelfde dag - omdat we toch in de buurt moesten zijn - bij de Shop aangegaan om de accessoires in te leveren en onze nieuwe Weber Kettle Plus mee te nemen, dit na een duidelijke uitleg over het apparaat. Als leuke geste kregen we van de verkoper het Grill On magazine van Weber mee voor leuke tips en meer op barbecue gebied. Dit alles heeft ons doen inzien dat een positieve ervaring met de BarBecueShop van jaren terug zeker zijn vruchten voor ons heeft afgeworpen. Mochten wij in de toekomst nog barbecuespullen nodig hebben dan komen we zeker bij de BarBecueShop terug.

Martianne 07-06-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering

Het artikel was volledig naar wens en werd zeer snel geleverd. De volgende dag al. Goede kwaliteit en goedkoper dan elders.

Antoine 07-06-2018 Via de website gekocht

prima prijs/kwaliteit verhouding

bestelde artikel keurig op tijd geleverd, prima prijs kwaliteit verhouding, en precies volgens de omschrijving

Egbert 07-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima BBQ

Maandag besteld en dinsdagmorgen al in huis. Alles keurig verpakt.
Alleen het in elkaar zetten is wat lastig wat betreft de pootjes, in handleiding staat het niet zo handig beschreven.
BBQ is verder prima hebben het al uitgeprobeerd, klasse!

Patje 06-06-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel geregeld!

Nette website, duidelijk en informatief. Breed assortiment en klant vriendelijk! Met een goede service! Snel geregeld wat ik nodig had, en nog even staan watertanden bij wat ik nog allemaal wil hebben... Goed bezig!

Berend 06-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en klantvriendelijkheid.

Achteraf wilde ik een andere leverdatum. Was geen enkel probleem . Werd snel door de goed bereikbare klantenservice geregeld .

Tamara 06-06-2018 Via de website gekocht

Super webshop met volledig aanbod voor goede prijs

Hierbij kon ik alle producten vinden die ik wilde bestellen met duidelijke omschrijving. Ik heb nu een BBQ voor in de caravan en een mooie voor in de tuin. Goed op de hoogte gehouden in welke stap je zat in de bestelling en wanneer het eerst afgeleverd. Zo had ik mijn bestelling binnen 24uur in huis.

Marthijn 06-06-2018 Via de website gekocht

Pakket ontvangen

Pakket te laat ontvangen. Niet de eerste keer dat ze adverteren de volgende dag uit te leveren als dit op een bepaald tijdstip besteld moet zijn en het te laat aankomt.

Product in goede conditie ontvangen.

Ellen 06-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!!!

Het product wat ik wilde bestellen (jaarlijks eigenlijk) was helaas niet verkrijgbaar.....maar binnen 2 weken was het er weer. Kreeg automatische melding en persoonlijke mail! Volgende al in huis. Leuk vaderdag cadeautje. Super dank.

Monique 06-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal top

Super service, snelle en nette verzending, makkelijk bestellen en niet de hoofdprijs.
Ze hebben mooie spullen, absolute aanrader.

RBNKPR 06-06-2018 Via de website gekocht

Slordig

je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces. het item een webber bbq rooster is gewoon prima niets van opmerkingen.

over de webshop toch een puntje.
In deze tijd waar de meeste producten voor 22.00 (soms later) besteld volgende dag in huis zijn, gaat dat hier helaas niet op. maandag besteld en woensdag pas op de post. dat is zonde, en dit zou me volgende keer eerder doen kiezen voor een webshop die dat wel bied.

jblomme 05-06-2018 Via de website gekocht

goede service, snelle levering, beste prijs

Ik koos voor de aanschaf van onze nieuwe Weber master touch voor barbequeshop.nl
deze werd aangeraden door BBQ-helden.nl en ik volgde hun advies. Na wat rondkijken was de prijs hier inderdaad de laagste.
De bestelling en levering verliep vlekkeloos.
De filmpjes die barbequeshop.nl gebruikt zijn best amusant. Misschien wat overbodig voor doorwinterde bbq-mensen, maar voor de aanschaf van een eerste degelijke ketel zeker een aanrader.
Dit weekend werd de bbq voor de eerste maal gebruikt. Een ribbetje roken volgens 2-1-1 en daarna kolen opgestookt om nog wat ander vlees te grillen.
Alles verliep zonder noemenswaardige problemen en de buikjes waren zeer te spreken over het eindresultaat.
Dank voor de leuke ervaring!

Joop 04-06-2018 In de winkel gekocht

Top services

Ik werd zeer deskundig en vriendelijk geadviseerd.
Zeer aanbevelingswaardig.
Bij mijn volgende aankoop ga ik zeker weer naar de barbequeshop.

Hans 04-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Hele leuke winkel echt een snoepwinkel voor de bbq liefhebbers. Verkopers zijn zeer klantvriendelijk en de keuze is reuze. Werden snel en behulpzaam geholpen. Echt een aanrader.

MANUEL 04-06-2018 Via de website gekocht

Barbecueshop is top

Ik vind de onlineshop erg overzichtelijk en veel producten op voorraad. Producten zijn binnen de aan gegeven tijd geleverd

D Meyer 04-06-2018 Via de website gekocht

Super service!!!

Top georganiseerd en ik ben vooral blij dat de backoffice net zo goed werkt als de site. Ik kreeg de dag voor de levering een telefoontje met de mededeling dat de BBQ de volgende dag werd geleverd met details over de levertijd en de chauffeur. Top geregeld! Dat is het soort klantenservice waar menig commerciele site en bedrijven als voorbeeld zouden moeten nemen. De site heeft een duidelijke overview en vooral in combinatie met de video's is het erg gemakkelijk om een keuze te maken uit het grote assortiment.

Top Gedaan, keep up the good work!!

Bart 04-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en scherpe prijs!

Ik heb hier de Weber Master Touch GBS Edition besteld omdat deze hier het voordeligst was van alle andere webshops. De bbq heb ik de volgende dag ontvangen en direct in elkaar gezet. De dag erna hebben we met vrienden lekker kunnen grillen in de tuin. Bedankt voor de snelle afhandeling van de bestelling.

Steve 03-06-2018 Via de website gekocht

Topservice

Via kennis hier mijn gasbarbecue gevonden en ben er zeer tevreden over. Nu nog de juiste bereidingen uit proberen

BBQ fan 03-06-2018 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website ,alles op het gebied van de BBQ

We waren op zoek naar een hele goed BBQ waar we nog jaren plezier van hebben. We kwamen diverse sites tegen, maar deze site zag er zeer goed uit en hebben werkelijk alles op het gebied van de BBQ , maakt niet uit welke versie je wil ,ze hebben het , en ook nog eens leuke acties waar wij zeker gebruik van hebben gemaakt. En keurig zoals beloofd de volgende dag thuis bezorgd .

Pauline 03-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, hoog bestelgemak, goede producten!!

handige site, veel info, snelle levering, goede producten. Enige kleine minpuntje: verzending met DHL en zij mimen bezorgen tussen 8 en 18 uur... dan moet je dus wel erg lang thuis zijn...

Frans 03-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Een goede (web)winkel met een groot assortiment en duidelijke omschrijvingen van het product of producten en voor het product die ik besteld heb was er ook een (instructie)filmpje aanwezig. Snel besteld en keurig geleverd. Waarom geen 10? Op de website staat vermeld voor 22:00 uur besteld de volgende dag geleverd. Omdat ik op vrijdag vrij was heb ik op donderdag voor 22:00 uur besteld echter kon het niet de volgende dag (vrijdag) geleverd worden maar pas op zaterdag. Nou was dit voor mij niet zo'n probleem maar het was niet zoals op de website vermeld.

Eddy 03-06-2018 In de winkel gekocht

fantastische informatie .

Vakkundige informatie eerlijke vergelijking met verschillende bbq's.
Als je hier je bbq niet vind dan vind je hem nergens.

Ed Wezenberg 03-06-2018 Via de website gekocht

Prima na bestelling volgens verwachting geleverd

Gemakkelijke site, kortingscode van internet gebruikt en werkte prima. Geleverd met afterpay dus na levering pas betalen. Alles volgens afspraak

Niets ontvangen 03-06-2018 Via de website gekocht

Niets ontvangen

Ik heb mijn bestelling bij packetstation De Buren laten bezorgen. Gisterenmiddag al aangekomen maar nog steeds geen bericht dat ik het artikel kan ophalen. Ligt uiteraard niet aan de Barbequeshop maar de handelswijze van “De Buren” is zeer bedenkelijk. Geen telefonisch en mailcontact kunnen krijgen. Ik zou een deze dienst niet meer willen gebruiken als shop. Dit om ontevreden klanten te voorkomen.

Beste,

Bedankt voor uw feedback.

Zeer vervelend dat nooit een bericht heeft gekregen dat uw bestelling was afgeleverd.

Uw review zal als voorbeeld gebruikt worden om dit soort situaties te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Rob 03-06-2018 Via de website gekocht

Goed aanbod en snelle levering. Doos was wat beschadigd, maar dat zal hopelijk geen effect hebben op de inhoud. Tis een bruiloftskado

Saskia 03-06-2018 In de winkel gekocht

Super service en uitleg !!

Hele fijne winkel, waar ze goede adviezen geven en met je meedenken! Goede service!! Zal deze winkel zeker aanbevelen bij anderen!

R. de Bie 03-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden koffie en barbecue discounter

Professioneel geholpen

wij komen regelmatig bij zowel de barbecue discounter als bij de tv- en koffiediscounter. Je wordt professioneel geholpen en de winkels hebben leuke aanbiedingen.

Eric K. 03-06-2018 Via de website gekocht

De Weber barbecue die ik graag wilde snel op de site gevonden en besteld. Was ook nog een mooie aanbieding (en de goedkoopste :-) )Kreeg meteen een bevestiging, leveringsdatum en track en trace mail. De volgende ochtend al werd de barbecue netjes thuis geleverd. na een telefoontje hoe laat de chauffeur zou komen. Dit is de tweede keer dat ik bij barbecueshop bestel en beide keren verliep vlekkeloos!

Helma jeurissen 03-06-2018 Via de website gekocht

Belofte niet nagekomen!

Ik ben gelokt met een lentekorting van 20 euro. Barbeque werd volgende dag geleverd dus prima. Nu zie ik op mijn creditcardafrekening dat de 20 euro korting er niet afgehaald is maar ik toch het volle pond heb betaald

Beste Helma,

Bedankt voor uw review.

De lentekorting van 20 euro moest d.m.v. een couponcode verrekend worden. De couponcode was helaas niet ingevuld op de website.

Inmiddels hebben wij contact met u gehad en zullen wij de €20,- terugstorten op uw rekening.

Jos 03-06-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Ik heb een patton Kamaro gekocht. Dit merk is voor mij onbekent. Toch heb ik deze gekocht omdat de prijs laag was. Nu ik hem thuis heb vind ik de kwaliteit niet onderdoen dan van die dure wat ik in de winkels zie liggen
Bij de levering is de postman het tweede pakketje
aftegeven na een telefoontje is dat door barbequeshop meteen in orde gemaakt de dag erna

andré 02-06-2018 Via de website gekocht

goede kwaliteit, precies wat ik ook besteld en verwacht had.

door een fout van DHL was het produkt kwijtgeraakt maar na een telefoontje naar barbeque shop werd er gelijk een nieuwe verstuurd en een dag later had ik hem binnen. dus ja de service is echt goed en dus niet alleen op tekst.

Karin 02-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke site zodat je weet wat je besteld. De volgende dag al in huis!
Ook de informatie wat de levering betreft is prima.

Ans 02-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering! Netjes verpakt en zo dat het niet kan beschadigen.
Netjes op de hoogte gehouden over de levering met track en trace.

Horst 02-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Meestal schijven mensen een revieuw als het niet goed is gegaan. Dus bij deze dacht ik ik schrijf er een over een tevreden klant. BBQ werd de volgende dag geleverd zoals afgesproken. Met het open draaien van een koppeling stuk afgknapt in het weekend. Klanten service gewoon bereikbaar wat ik wel fijn vond. Ze hadden dit onderdeel niet op voorraad maar hebben gelijk contact gezocht met weber en 4 dagen later had ik het onderdeel kosteloos thuis. Zeer netjes.

Zjakky 02-06-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Het klopte gewoon, perfecte levering , volgende dag ( zelfs in België ) . Vaak zijn dat loze beloftes. Niet hier dus !!!

Ivan 02-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Ruime keuze, goede prijzen en excellente service. Lang gezocht maar hier gevonden goede houtskool voor kamado.

Mennema 02-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

De bestelling zaterdag middag gedaan en maandag om ca vier uur in huis. Gewelig!
Nooit verwacht dat het nog kwam voor onze visite.