barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over barbecueshop.nl.

barbecueshop.nl stelt zich voor

In de winkel van de BarbecueShop vindt u een uitgebreid aanbod van gas-en houtskool barbecues van verschillende merken zoals Weber, Patton,Outback, OutdoorChef en Broil-King. Wij hebben het hele jaar 40 barbecues in onze showroom en ruim 500 barbecues op voorraad. Je wordt in Naarden, vlakbij Amsterdam, ontvangen door onze specialisten. Daarnaast bestaat ons verkoopteam uit goed opgeleide verkopers die je alles over de barbecues kunnen vertellen. Waarom Barbecueshop.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Gratis verzending alle barbecues - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg - Officiële dealer van topmerken

Deze score is berekend op basis van 1917 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

De kort 18-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Staat een goede en duidelijke beschrijving bij van het product!
Super fijn dat het snel bezorgd kan worden! En een top bezorger had ik! Hij heeft speciaal voor mij de barbeque in mijn auto gelegd!!

Ed Westhoek 16-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, voorbeeld voor veel andere webshops !!

De webshop is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Na het plaatsten van de bestelling word je goed op de hoogte gehouden met de status van aflevering. Daadwerkelijke levering geschiedt keurig op aangegeven moment. Groot compliment!!

Reyndert 16-11-2017 Via de website gekocht

Is voor mij een lokale winkel en heeft ook een fysieke vestiging mocht er iets zijn. Uitgebreid assortiment, koop er regelmatig barbecue spullen maar nu dus ook een terrasverwarmer zodat ik in de winter ook kan grillen in de tuin.

Olga 16-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig product en top service!

heb de Weber thermometer gekocht, midden in de winter maar hij was gewoon op voorraad en lag binnen 2 dagen bij mij thuis. Snelle en goede service!

MK 16-11-2017 Via de website gekocht

No nonsense

Duidelijke beschrijving. Snelle levering en gewoon een gied product. Waar voor minder geld, wanr elders was deze BBQ duurder ( op één na maar daar kwamen weer verzendkosten rn langere levertijd bij).

Jan 15-11-2017 Via de website gekocht

Eerlijk en snel winkelen

Alles top!
Woord houden is voor de consument heel belangrijk. Correcte communicatie.
Een winkel beoordelen is eenvoudig als hij doet wat hij beloofd.

dutch 15-11-2017 In de winkel gekocht
barbecueshop.nl

eerlijkheid en kennis

Na het bezoek van de “Collega’s” van barbecueshop.nl ben ik bij deze winkel langs geweest. De kennis in deze winkel is erg groot. Ze geven ook eerlijk antwoord of je wel of iets niet nodig hebt.

Naast een ruime keuze in bbq’s en benodigdheden / onderdelen is er ook een ruime keuze in rubs en vlees.

Deze winkel is zeker aan te raden, ik zou er weer 140 km ervoor rijden..!

R Minderhoud 15-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en vlot geleverd

Na eerdere goede ervaring met een bestelling hier gezien dat barbequeshop.nl ook dealer is van big green egg , dus deze hier besteld.
En wederom makkelijk besteld en snel en goed geleverd.

Juul en Ineke 14-11-2017 In de winkel gekocht

Een nhele mooie BBQ gekocht

Wij hebben heel wat winkels bezocht voor een goede BBQ en overal toch met een twijfelgevoel weer weggegaan. Meestal omdat er niet voldoende kennis was of omdat er geen tijd was voor uitleg ( staat in de handleiding )
Na weer eens zoeken op Inet vonden we de bbq winkel in Naarden.
Wel verweg van Hoogeveen meer toch maar gedaan en daar hebben we geen spijt van. Ondanks dat de winkel dicht was ( wintertijd ) werden we direct geholpen en we kregen veel voors en tegens te oren en konden zo een prima keuze maken uit een Weber bbq. Alle tijd voor uitleg aanwezig, prima service.
Wij kunnen u aanbevelen.

Juul en Ineke

Hans 11-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke contact en geweldige service!

Wij wonen in Zuid-Frankrijk en hadden onderdelen nodig voor onze alweer enkele jaren oude buitenkeuken. Wij zochten op internet en vonden Barbequeshop. Zij adviseerden ons en hielpen op vriendelijke wijze via mail zoeken naar de onderdelen. Een duidelijke prijsopgave en vervolgens een correcte verzending maakte het contact kompleet. Hartelijk dank!

George 11-11-2017 Via de website gekocht

Net als bij de autosport: goed, snel en profesioneel!

Prijs was goed, levering was snel en de site is professioneel!!
Kortom een site waar ik naast de barbecue, ook nog voor andere producten terecht kan.

Emily Wortelboer 01-11-2017 Via de website gekocht

super blij, snelle levering, mooie kipstandaard voor de bbq.

Gekozen voor deze shop ivm goede kwalitiet/prijs verhouding. en... geen verzendkosten. Bovendien was de bbq kipstandaard steviger en groter dan verwacht. Daar gaan we veel plezier van krijgen.

Dominique 01-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!!!

Bol.com is de max van de online winkels.. ze zijn zeer vriendelijk, snelle service , goede prijs-kwaliteit , groot aanbod in verschillende artikelen ... nog nooit problemen mee gehad

Bjorn 30-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldig advies!!

Bij BBQ - shop in Naarden advies gekregen voor een kamado, prijs kwaliteit vergeleken en op advies van verkoper Floris twee x een Takumi maat L gekocht. Netjes afgeleverd en gemonteerd door Jos van Takumi NL.
Top service van BBQ - shop en Takumi NL!!

Aendekerk Erik 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle Service !!!

ik vind dat deze firma een groot gamma van barbecueprodukten heeft.
Dat sprak mij vooral aan omdat dit in mijn werknodig hebt

L.van Dinteren 29-10-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en bekwaam geholpen.

Snel en geweldig goed geholpen door bekwame verkoper van onze heater en tv die we tergelijk aan kochten. Duidelijke uitleg van de producten. We waren al klant en blijven zeker onze aankopen bij jullie doen. m.v.g.....

Kamado workshop via BBQshop.nl! 29-10-2017 Via de website gekocht

Kamado workshop via BBQshop.nl!

Aan het einde van het normale BBQ seizoen, niet voor de kamado liefhebber, deelgenomen aan kamado BGE workshop onder leiding van twee toppers, Leonard Elenbaas en Jeroen Hazebroek. Een met horeca achtergrond en militaire discipline en de andere entrepeneur met vuur, en BBQ.
Gedurende de avond, op onwijs gepaste lokatie centraal in NL, meerdere basis principes geleerd. Eerst naar de meesters luisteren om vervolgens zelf te doen. Gedurende de gehele avond op alle facetten handige tips gekregen. Heren hadden ook nog wat low-and-slow gemaakt en een rollade ter plekke.
Kortom een aangenaam programma en ook al een toezegging op de 'advanced level' workshop.
Prijs-kwaliteit zeer goed. Aanrader! Ook kwaliteit van een dienst via bbqshop.nl is goed.

Karel 28-10-2017 Via de website gekocht

Klantenservice kan niet beter !!! Kan niet beter.

Bestelling werd keurig op tijd verstuurd. Helaas liet de pakketdienst DHL het afweten. Na contact met de klantenservice werd alles uit de kast getrokken om de bestelling toch nog op tijd te leveren. Echt super....alle lof voor Barbequeshop. Aanrader om bij shop te kopen.

Jack M.J. Sporck 26-10-2017 Via de website gekocht

dat ging prima met Coronel, derhalve een gemeend dankjewel.

Heel duidelijk en helder voor eenieder, snelle informatie, afwikkeling en levering. Het product zat prima verpakt en ziet er schitterend uit.

Dennis van Veen 26-10-2017 Via de website gekocht

Onwijs toffe site met oog op lekker eten.

De site is voor de BBQ liefhebber helemaal compleet! Demo of nieuwe grills alles is hier te vinden, van gas tot kolen gestookt het maakt niet uit.
Ook de Tom's BBQ workshop is aanwezig hoewel dit naar mijn mening wat meer naar voren mag treden op de startpagina. workshops zijn tegenwoordig HOT!

Ook de levering van mijn I-Grill 2 is zonder problemen aangekomen en heeft de eerste uren er al op zitten.

Ik ben FAN van Tom's Barbeceu shop net als zijn race talent.

... 25-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Weber igrill 2 besteld en super tevreden. 1 min puntje kabeltje wordt erg heet maar voor de rest top.

Margaret Dalstra 25-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Wij zijn super blij met de service van de barbequeshop. nl
Wij waren de afstandsbediening van onze terrasheater kwijt, en stuurden een mail naar barbequeshop.nl, en kregen al heel snel een reactie. Na de gegevens doorgegeven te hebben hadden we binnen vijf dagen onze nieuwe afstandsbediening in huis! TOP!!

Erwin Peulen 24-10-2017 In de winkel gekocht

Super winkel

Fijne winkel met veel voorraad, alles goed uitgestald en vlot personeel.
uitleg was perfect over aangeschaft artikel. Kortom een mooie winkel en een dijk van een omline shop..!!

Topservice! 24-10-2017 In de winkel gekocht

Ongekend goede service!

De drukregelaar met bijhorende gasslang voor mijn gasbarbeque was dringend aan vervanging toe. Ik was hier al heel erg lang naar op zoek, want het is de drukregelaar die rechtstreeks op het gasflesje gedraaid moest worden. Deze is nergens zo maar te koop. Ook in deze winkel was dit niet op voorraad. De gasdrukregelaar werd van een andere bbq afgeschroefd en aan mij verkocht. Eindelijk weer veilig kunnen bbq-en dankzij deze winkel!

Bernard 23-10-2017 In de winkel gekocht

Heel erg tevreden!

Afgelopen zaterdag een terrasheater gekocht. Erg goed geholpen door het personeel en de heater werkt fantastisch. Wanneer we weer wat nodig hebben, komen we zeker terug!

JA Huijbe 22-10-2017 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en gemakkelijk

Zeer lage prijs voor het gekochte product in vergelijking met andere aanbieders. Erg eenvoudig bestelproces, snelle levering.

Ine 22-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.

Het was prettig winkelen in de shop. Duidelijke informatie over de producten.
Gebruiksvriendelijkheid van de webshop was ook prettig. Dit alles en mede door de goede reviews voor deze winkel gekozen. De levering was zeer correct, snel en keurig verpakt.

Wilbert 22-10-2017 Via de website gekocht

goede service

De bestelling was snel in huis. Helaas zijn er geen korting code's. Er was iets defect en werd netjes opgelost.

Iris 21-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service. Zelfs savonds

Savonds een bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Zelfs de administratieve afhandeling ging super snel.

Vlug 21-10-2017 Via de website gekocht

Perfect zoals het hoort

Product is precies zoals omschreven en perfect geleverd. Factuur en garantie digitaal ontvangen dus die raak je niet meer kwijt. Zoals het hoort vandaar de dikke 10

D. Haszing 20-10-2017 Via de website gekocht

Winkel was eenvoudig te vinden en men had alle producten die ik zocht voor een hele acceptabele prijs.
Betaling was eenvoudig geregeld.
Ook terugkoppeling van de bestelling via de mail en de levering waren supersnel.

S. Velle 19-10-2017 Via de website gekocht

Cocosbriketten

Snelle levering, van het voorjaar is dit mijn to go shop als de voorraad weer op is. Ben benieuwd hoe ze gloeien tov. Gewone briketten.

Marco 19-10-2017 Via de website gekocht

Super shop!

Duidelijke website met goede omschrijving product. Mooie foto’s om producten te laten zien en snelle levering

Miriam van de Ven 19-10-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Deze shop had het artikel wat ik nodig had en verder op internet niet zo snel te vinden was. Daarom het boek besteld en het was op de afgesproken tijd binnen

Ronald 19-10-2017 Via de website gekocht

Goeie en duidelijke service

Alles op de site staat goed bescheven
Heb voor de bbq workshop gereseveerd zelfs dan krijg je nog duidelijke info via de mail heel netjes geregeld allemaal top zaak

Daelman 18-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Nette en correcte service weten waar ze over praten

Beste prijs kwaliteit verhouding, groot assortiment en kundig personeel, gunstig gelegen zaak je kan op internet zoeken en bij de zaak afhalen kan niet makkelijker

D.A. Jorna 18-10-2017 Via de website gekocht

Topservice en snelle levering!!

Top winkel. Ging iets mis met de track&trace dus heb ik per mail contact opgenomen. Kreeg heel snel een reactie dat het product wel verzonden was en bij de dhl lag. Als de code het niet zou doen de volgende dag zouden ze direct een nieuwe verzenden. Topservice!!

jan 18-10-2017 Via de website gekocht

mooie overzichtelijke site

kwam bij jullie op de site voor een gasheather,
mooi ruim aanbod en daarna liep eigenlijk alles als gesmeerd.
gevonden,leuke prijs,besteld en de volgende dag al thuis.
super geregeld.

Maria Fernanda Lopez 17-10-2017 In de winkel gekocht

Helpfull and kind service

The shop attendant was really attentive and helpful listen to our needs and recommending what was more suitable for us. He gave us feedback to all our questions and concerns

Ed 16-10-2017 In de winkel gekocht

Snelle levering ; super geholpen & geadviseerd !

Internetsite is lekker duidelijk , leuke prijzen en nog leukere kortingen. In de winkel netjes geholpen/geadviseerd en het product op voorraad en nog in de auto gezet ook!!! Wat willen we nou nog meer?!

Pol 16-10-2017 Via de website gekocht

Correct maar te laat geleverd !!!

Ik had deze BBQ rooster besteld aangezien het zondag schitterend weer zou worden en ik daarom met de familie een BBQ gepland had. Ik had tijdig besteld zodat men mij levering op zaterdag beloofde. Helaas zaterdag niets ontvangen waardoor BBQ plannen gedeeltelijk in het water vielen. Heb rooster ondertussen maandag vroeg gehad maar brengt geen zoden meer aan de dijk.

Create2Fit Naarden 16-10-2017

Beste Pol,

Ten eerste onze excuses dat u uw bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen.
Graag zouden wij dit voor u uit willen zoeken om dit voor u uit te zoeken, helaas kunnen wij op de genoemde gegevens uw bestelling niet terug vinden.
Wij ontvangen graag van u een e-mail bericht met uw klantgegevens (ordernummer) u kunt het e-mail bericht sturen naar: klantenservice@create2fit.com

Team Barbecueshop.nl

Rob 16-10-2017 Via de website gekocht

On-time when you need it

De prijs was goed, en de levering was op tijd voor een geslaagde BBQ met 14 personen. En die instructie video's zijn soms echt komisch om te lachen. Wat meer wil je wensen. Nou, het zou wel makkelijk zijn als de webdesigners van deze shop de mogelijkheid geven om in een lokaal PostNL punt het pakketje te laten bezorgen..

Bert Ketelaars 15-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

maakt waar wat ze zeggen

Goed geholpen in de showroom in Naarden, duidelijke uitleg over de verschillen en wat de voor en nadelen zijn, om tot een goede keus te komen binnen budget en levering volgens afspraak

Samantha 15-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Deze shop heeft geweldige prijzen en je krijgt als klant echt waar voor je geld!
Ik heb het meteen aan mijn familie verteld!
Ik had de thermometer van weber op bluetooth gekocht voor mijn vader zijn verjaardag en hij is meteen getest en werkt fantastisch

Marcel 15-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Inbformatie via mail en hulp aan de desk

Info aangevraagd over een rooster voor een Weber barbecue. Binnen 24 uur duidelijk antwoord. In Naarden rooster opgehaald. Werd prima geholpen.

Marion 15-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Keurig netjes verpakt! De website is ook heel duidelijk en gemaksvriendelijk. Ik zeg chapeau!!!

Raymon 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Barbequeshop.nl is een betrouwbare webwinkel waar veel producten te koop zijn. De barbeque hoes die ik nodig had was ook meteen op voorraad.

Judith 14-10-2017 Via de website gekocht

Weber BBQ accessoires

Snelle levering! Per mail werden we netjes op de hoogte gehouden over het verloop van de levering. Product was netjes verpakt en lekker snel in huis.
Niks op aan te merken!

Jan 14-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Op vrijdagavond een BBQ besteld en op zaterdagochtend is deze geleverd! Ik had de BBQ gekocht met een afdakhoes (combi pakket 1) echter bleek deze standaard bij de BBQ te zitten. Deze had ik dus dubbel. Contact gezocht met Barbequeshop.nl waar ik zeer vriendelijk te woord ben gestaan. Mag de hoes kosteloos terug gezonden worden en de aanschaf wordt geroutineerd. Super service! Bedankt barbequeshop.nl

Filip 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en de beste prijs!

Ruime keuze aan de beste prijzen! Veel uitleg over de verschillende producten en zelfs met een youtube film erbij :-) Gemakkelijker kan het niet zijn!