barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over barbecueshop.nl.

barbecueshop.nl stelt zich voor

In de winkel van de BarbecueShop vindt u een uitgebreid aanbod van gas-en houtskool barbecues van verschillende merken zoals Weber, Patton,Outback, OutdoorChef en Broil-King. Wij hebben het hele jaar 40 barbecues in onze showroom en ruim 500 barbecues op voorraad. Je wordt in Naarden, vlakbij Amsterdam, ontvangen door onze specialisten. Daarnaast bestaat ons verkoopteam uit goed opgeleide verkopers die je alles over de barbecues kunnen vertellen. Waarom Barbecueshop.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Gratis verzending alle barbecues - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg - Officiële dealer van topmerken

Deze score is berekend op basis van 1905 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Domi 23-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed en betrouwbaar

Makkelijke en duidelijke webshop en ze doen wat ze toezeggen! Prima shop!!! Goede prijs-kwaliteit verhouding

Wiel Spee 23-09-2017 Via de website gekocht

Normale webwinkel.

Levering was in orde. Volgens de site zou er een track & trace code gemaild worden. Maar moet nog steeds gebeuren. Hebben bestelling wel in goede orde ontvangen.

911tje 22-09-2017 Via de website gekocht

Koopje voor een uitstekend product!!:)

Via bol.com de terrasverwarmer besteld, echter hoes hiervoor uitverkocht dus rechtstreeks bij barbecueshop.nl besteld allebei dezelfde dag binnen, enige minpunt 2 verschillende adressen gekocht dus verzendkosten bol.com gratis en andere extra moeten betalen, als ik alles bij bol.com had kunnen kopen had ik 6,95 euro bespaard.

Dennis 22-09-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Snelle en goede service

Goed assortiment en duidelijke en goede site.

Gebeld over een zak te weinig wat ik besteld had is goed afgehandeld

Sandrs 22-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Super gemakkelijke site om eenvoudig te bestellen! Snelle levering, volgens afspraak en prima service

Carlos de pie 21-09-2017 Via de website gekocht

prima service snel geleverd.

Via marktplaats besteld.Doorgelinkt naar de website.staat allemaal super duidelijk omschreven.Wij hadden een demo model gekocht was gewoon nog super nieuw en in de doos .

Xander 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Heb drie barbecues gekocht voor een goede prijs. Helaas waren er wat complicaties met de levering, de klantenservice heeft dit echter goed en snel opgelost. Opvallend was hoe snel er via de email gereageerd werd op vragen!

John 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Service was snel en super makkelijk. Mijn enige klacht is dat de barbeque en de borstel voor de barbecue werden verzonden door twee verschillende bezorgdiensten.

P. Schoon 20-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, laagste prijs!

Mooie overzichtelijke shop met veel aanbod. Alles op voorraad, en supersnel geregeld. Je wordt ook prima op de hoogte gehouden via mail en tracktrace.

jve 20-09-2017 Via de website gekocht

Ik zocht een terrasverwarmer en vond deze als één van de goedkoopste, zónder leveringskosten en in een dag gebracht.
Verder had ik al ervaring met de winkel en dat was een goede, dus de keuze was snel gemaakt.

Henk van Hoorn 20-09-2017 Via de website gekocht

Hele goeie service.

Het oplossen van schade dat waarschijnlijk niet door de shop zelf veroorzaakt is!!! Top geregeld allemaal

Wil 20-09-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Ik heb al meerdere dingen besteld hier, en altijd gegaan zoals het hoort te gaan.
Deze bestelling alleen de track and trace code niet gehad, even gebeld, en kreeg hem alsnog, en excuses gehad (zoiets kleins vind ik geen probleem. Als het 1 x gebeurd).

Ik ben een race fan, vind het dus ook leuk dat mijn besteden geld bij een coureur terecht komt, wat het waarschijnlijk daar weer voor gaat gebruiken.....
Win win situatie dus, ik krijg mijn producten, en kan 'de dakar' kijken ;)

Hans 20-09-2017 Via de website gekocht

Klantenservice die werkt

Een GrandHall Island barbecue gekocht. Levering de volgende dag en keurig verpakt.
Op zondag de montage aangepakt an geconstateerd dat een achterpaneel van een kastje ontbrak. Direct contact gezocht met de klantenservice en mail met onderdeel nummer gestuurd. Op maandag prima op de hoogte gehouden via mail en telefoon dat GranHall was gecontacteerd and dat het onderdeel nog die week zou worden nageleverd. Toen begon het grote wachten... Nog 2 keer contact gehad met Klantenservice, telkens snelle reactie en ze hebben beide keren weer GrandHall aangesproken. De aanhouder wint: het onderdeel is na 3 weken gearriveerd!
Ik had de barbecue natuurlijk al in gebruik genomen: geweldig apparaat, perfect regelbaar. Nu nog een droog weekend zodat ik het achterpaneel er kan inzetten!

pim 19-09-2017 Via de website gekocht

Super snel!!

vrijdag avond tegen 22:00 besteld en zaterdag ochtend al binnen.
dat is pas snel,Super.
ga zeker hier vaker bestellen..

Hany Girgis 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Een gas BBQ gekocht, volgende dag geleverd, een uurtje werk aan montage hierna direct gebruikt, prima BBQ, lang gekeken op internet en op deze website de laagste prijs.

Paul 19-09-2017 In de winkel gekocht

Tevreden!!

Mooie winkel, duidelijke website. Personeel ook prima, zowel in de winkel als telefonisch. Zij weten waar ze over praten. Minpuntje is dat een accesscoire voorlopig niet besteld kan worden omdat het seizoen voorbij is. Dat vind ik bijzonder voor het Australische product wat ik heb gekocht. Daar wordt het hele jaar ge-bbq-ed :P
Al met al geen reden om niet meer naar hun toe te gaan. Ik ben tevreden.

Mike 18-09-2017 Via de website gekocht

Bedrijf denkt mee met de klant

Accurate shop. Ook de helpdesk denkt mee en als er iets mis gaat wordt er met je meegedacht om het op te lossen.

Stephan 18-09-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!

Je gaat eerst een beetje rondneuzen op het internet, vervolgens wil je duidelijke informatie over je product. Dan kom je al snel bij de BB-shop terecht. Een grote keuze en goede uitleg. Extra informatie te vinden op YouTube. Keuze snel gemaakt en snel aan huis afgeleverd. De BB-shop is een aanrader.

Vroede 18-09-2017 In de winkel gekocht
naarden

Super snel afgehandeld service is toppie

Mooie shop ruime keuze in artikelen goede service en snel geholpen prijs en kwaliteit is uitstekend zowel in Barbecues als aanverwante artikelen !

Dianne 18-09-2017 Via de website gekocht

Vlot en volledig

Keurig gecommuniceerd over de verwachte bezorgdag en -tijd. De barbecue werd bij mijn oma geleverd en de bezorgers hebben de zware doos voor haar naar binnen gebracht, klasse! Ik geef een 9 in plaats van een 10 omdat de doos onder een laagje zwarte stof zat. Met een natte doek was dit zo opgelost, maar is iets minder leuk als het rechtstreeks als cadeau wordt bezorgd. Verder zat binnen in de doos alles keurig verpakt, alle onderdelen waren goed beschermd.

JC 18-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer fijne winkel met deskundig advies!

Zeer fijne winkel met deskundig advies! En mocht je toevallig ook een tv en nog wat koffie nodig hebben, dan loop je gewoon even verder naar hun andere prachtige filialen in Naarden. Aanrader!

Wielo 18-09-2017 Via de website gekocht

Voor 17.00 besteld morgen echt in huis

Helemaal top ma een hoop zoeken kwam ik hier terecht en gevonden wat ik zocht
Waar een andere shop 54 euro extra rekende om op Zaterdag te bezorgen bij deze shop gewoon de normale pakket kosten

Wijnveldt 18-09-2017 Via de website gekocht

Gewone dingen worden uitzonderlijk goed gedaan!

Overzichtelijk, en easy access. Levering gewoon prima, Laat in de middag besteld en vroeg de volgende dag afgeleverd. Ik zal zeker bij volgende aankopen aan jullie denken.

Miedema 18-09-2017 Via de website gekocht

100% tevreden

Komt wens van de klant 100% na. Informeert duidelijk en op tijd. Proactief in al haar service. Daardoor zelfs boven verwachting.

Frans van Klingeren 17-09-2017 In de winkel gekocht

Eurom Area Lounge Heater

We hebben de Eurom Area Lounge Heater gekocht en zijn hier erg tevreden over. Meteen gebruikt tijdens een verjaardag en konden hierdoor buiten tot lang in de avond genieten van de warmte.
Top!

Hugo 17-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Op verzoek een week eerder de BBQ laten afleveren. Was geen enkel probleem.. top service..! Zo er zo weer een bqq bestellen!

alex 17-09-2017 In de winkel gekocht
naarden

super goede en leuke winkel

ze hebben veel op voorraad veel keuze en personeel die er ook veel vanaf weet !!
ze denken met je mee en proberen je echt niet het duurste te verkopen .
super goede en leuke winkel

Tamara Kerklaan 17-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Door een reminder via pop up kwam ik weer op de site van bbq shop en daar de artikelen besteld. Na de bestelling te hebben geplaatst kwam er automatisch een mail en na de betaling ook een mail. Het bericht dat de artikelen al verzonden zijn kwam ook weer vlot daarop. Conclusie: snelle levering en perfect verpakt.

Peter 17-09-2017 In de winkel gekocht

voortreffelijk geholpen

Op internet gekeken en barbecueshop.nl kwam er het voordeligste uit.
vanuit Den Haag naar Naarden gegaan om te gaan kijken. We zouden kijken voor de weber spirit E 310 classic GSB. We werden al gauw geholpen en hij vroeg wat onze wensen zo goed als waren.
dat kwam uiteindelijk uit op een weber genesis E 210 GSB. Meneer luisterde goed naar onze wensen, was er ook niet op uit om ons een duurdere type aan te smeren en was niet opdringerig, heeft geholpen met het inladen van de doos. Voortreffelijk geholpen, bedankt en tot ziens

Ron 17-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Top winkel al heel veel hier vandaan gehaald, elke keer weer een goede service en snel thuis bezorgd.
Echt een super winkel.

Rob Jongmans 17-09-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat.

Snel, accuraat en service gevoelig. Een probleempje met het gratis vleespakket werd heel snel en zonder gezeur opgelost.

Johan 16-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopt !

Goede en duidelijke informatie van je product.
Ook het filmpje met uitleg geeft je meer inzage in je product.
Prijs en kwaliteit verhouding is goed en snelle service en levering ook.

Jw 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooi product, overzichtelijke website

Ik had een weber bbq tang gekocht maar was wat laat met bestellen. Gelukkig werd hij de volgende dag al geleverd, precies op tijd!
De tang ligt lekker in de hand en heeft een goed formaat!
Duidelijke, overzichtelijke website

Raimond 16-09-2017 Via de website gekocht

Nog niet zo enthousiast

Woensdag besteld, zou donderdag komen, werd vrijdag. Nou ja vooruit dan maar, kan een keer tegen zitten. Bleek echter maar de helft van wat ik besteld heb. Klantenservice niet meer bereikbaar. Zaterdag gebeld. Kunnen ze het zaterdag niet uitzoeken, pas maandag weer. Waarom is je klantenservice dan überhaupt op zaterdag open, vraag ik me af. Ik ga er maar even van uit dat het maandag wordt opgelost. Hopelijk dan een week later mijn complete bestelling binnen.

Create2Fit Naarden 18-09-2017

Beste Raimond,

Nogmaals onze excuses dat u uw bestelling later en niet compleet heeft mogen ontvangen.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om het weekend navraag te doen/direct uit te zoeken wat er precies aan de hand is.
In het weekend zijn wij voornamelijk geopend voor productinformatie etc.

Inmiddels zijn wij hard achter de schermen bezig om dit voor u op te lossen en zullen hier zo snel mogelijk bij u op terug komen.

Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor.

Team Barbecueshop

Rudi 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle reacties via mail en een correcte levering.

Ik heb voor jullie shop gekozen omdat jullie het goedkoopst waren. Maar jullie snelle en correcte reacties op mijn mails bewijst dat jullie meer zijn dan gewoon een prijsbreker.

Harald 14-09-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan

De prijs voor de door mij gekozen barbecue hoes was lager dan bij de merk winkel zelf daarom koos ik voor deze webwinkel en ben er zeer tevreden over, keurig geleverd, origineel artikel.

Nico 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima assortiment.

Onze terrasheater hoes was na 4 jaar verteerd, dus tijd voor een nieuwe.
Snel gevonden en eigenlijk mooier en beter dan de vorige. Binnen 1 dag geleverd. Prima service !

Jos en Ivonne 14-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Gebruiksvriendelijke site , we vonden snel wat we zochten.
Snelle levering zonder problemen. Voor herhaling vatbaar.

Zwoferink 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Gewoon goed, echter 1 minpuntje, de post had het pakketje gewoon voor de deur gelegd open en bloot voor iedereen zichtbaar.

Aerts 14-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte en snelle Service

Correct product. Beste prijs. Snelle levering. Aanrader. Past perfect over de terrasverwarming en zal hij de winter perfect doorkomen

joel 13-09-2017 Via de website gekocht

super bezorgtijden en een snelle/ makkelijke webshop

deze shop was by far een van de goedkoopste, maar van de goedkopere winkels was hier de bezorgtijd het kortst. niks te klagen over de service en snelheid.

Sandro 12-09-2017 In de winkel gekocht

Een super fijne winkel

Bij binnen komst kon ik rustig rond kijken op mijn gemak ZONDER dat er een verkoper op mij af kwam stormen erg plezierig na even rond gekeken te heb ging ik richting de verkoper die mij precies de verschillende soorten houtskool en brikketen kon uitleggen ook voor het gereedschap voor de bbq kreeg ik een goede uitleg en op verzoek werd zelfs de verpakking open gemaakt zo dat ik in dit geval de tang zelf kon voelen en bekijken na een ruime tijd heb ik tevreden met mijn aankopen de winkel verlaten en natuurlijk heb ik die dag mijn houtskool en tang geprobeerd en ze deden bijden wat de verkoper mij verteld had al met al super tevreden fijne winkel in ga hier zeker nog naar terug van mij nog wel 1 min puntje ik vind persoonlijk dat er wat accessoires mist zoals meerdere soorten bbq tangen en spatel

L 11-09-2017 Via de website gekocht

Bbq besteld

Waardeloos. Laatste weekend met mooi weer nog ff bbq besteld om nog lekker weekendje te kunnen bbqen. Die van ons was helaas met de brand verloren gegaan. Alles aan kant dus weer tijd voor een nieuwe. Gaat op zaterdag de bel met een doosje dat geleverd word. Zit daar alleen een gasdrukverdeler en bbq hoes in. Vervolgens kwam de bbq zelf pas op maandag !!!!

Create2Fit Naarden 12-09-2017

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw bestelling.

Uw bestelling had gewoon op de afgesproken datum 26-08 geleverd moeten worden, helaas zijn niet alle pakketten op de dezelfde dag bij onze vervoeder verwerkt/gesorteerd waardoor de barbecue vertraging heeft opgelopen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team Barbecueshop.nl

souden 11-09-2017 Via de website gekocht

Super service !

Vorig jaar september een Grandhall grill besteld. Tijdens het gebruik afgelopen juni bleek deze onregelmatig te branden en soms geheel uit te gaan. Klantenservice van de barbecueshop heeft overleg gehad met de leverancier en uiteindelijk kon de BBQ zonder problemen terug ingeleverd worden en kon mijn aankoopbedrag retour krijgen. Mijn voorstel was om de brander om te wisselen en dit is keurig door de klantenservice bij de leverancier geregeld.

Echt top service !!

Pauluske69 11-09-2017 Via de website gekocht

Erg jammer, wat een slechte "service"

Een paar weken geleden bestelde ik de Barbecook koude rookgenerator met daarbij een pak Barbecook rookchips eiken.
Het blijkt dat de rookchips helemaal niet werken in de koude rookgenerator, en dat het rookmot moet zijn, terwijl de rookgenerator op de foto op de barbequeshop website, gevuld is met rookchips.
Na hiervan melding gemaakt te hebben krijg ik als antwoord....sorry, we zullen er de volgende keer op letten....
Wat een "service"!!!, welke volgende keer bedoeld u??

Create2Fit Naarden 11-09-2017

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat u door ons verkeerd bent geïnformeerd.
Wij begrijpen dat u met een excuses en een aanpassing op onze website hiermee niet verder bent geholpen.

Graag zouden wij alsnog tot een passende oplossing willen komen en zullen vandaag opnieuw met u contact opnemen met een ander voorstel.

Nogmaals onze excuses hiervoor.

Team Barbecueshop.

richard-bbq fan 11-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en service

Mooi diep assortiment tegen scherpe prijzen.
Veilig winkelen met een perfecte service.
Heb zelf al diverse malen assecoires voor mij Weber gekocht en nu een mooie gas heater.

Jos Riedijk 11-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

De site is duidelijk, het bestellen gaat makkelijk.
Levering was snel.
Verder geen opmerkingen
Spullen kwamen uit twee magazijnen ook dit ging snel

Hinno 11-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle klachtenafhandeling

Na het bestellen van mijn Weber BBQ werd deze een dag later geleverd. Bij het in elkaar zetten van de BBQ zag ik dat er een slag in het wiel zat. Deze valt via Weber natuurlijk in de garantie regeling. Ik heb een mail gestuurd en naar Barbecueshop. Zij hebben deze klacht in behandeling genomen en contact opgenomen met Weber. Welke webwinkel doet dit. De meeste zouden aangeven; dan moet u even contact opnemen met Weber en zelf regelen. Helemaal top deze extra service!

Sten Lootens 11-09-2017 Via de website gekocht

Prima prijzen en een snelle levering.

Prijzen kloppen, soms een halve euro goedkoper maar de meeste prijzen zijn elders gelijk of duurder, voordeel is dat je hier in één keer alle BBQ spullen kan kopen.

Product was snel geleverd, de vervoerder is DHL, de aankomst tijd was ruim bemeten tussen (9:00 en 15:00) en tot mijn verbazing kon ik het pakket uit mijn achtertuin vissen, hier kan de BBQ shop niks aan doen maar vond het wel vreemd.

De 2 Kleine producten kwamen netjes in een doos, het grote product in zijn eigen doos (niet echt discreet), mocht het een cadeau betreffen voor een huisgenoot dan adviseer ik eerst even contact op te nemen om de verpakking te bespreken.

Veel producten zijn voorzien van een product video wat zeer gewaardeerd wordt, ook worden de meeste producten in een verscheidene kortingspakketten aangeboden waarin de korting toch behoorlijk op kan lopen, je kunt ook meteen zien waar je nog niet aan gedacht hebt.

Product was verder in orde en kwam overeen met de video's en de omschrijving heb de klantenservice ook niet benaderd dus kan over de aftersales service niks zeggen.

Jan-Willem Herweijer 10-09-2017 Via de website gekocht

Zo makkelijk kan het zijn!

Laagste prijsgarantie, simpel bestellen en de volgende dag in huis...
Meer is niet nodig!
Ik heb zelfs niet meer op andere sites gekeken.