barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over barbecueshop.nl.

barbecueshop.nl stelt zich voor

In de winkel van Barbecueshop vind je een uitgebreid assortiment van barbecues van verschillende merken zoals Weber, Patton, Outdoorchef, Big Green Egg en nog veel meer. Ook al jouw accessoires, kruiden, houtskool, kookboeken en zelfs vlees vind je in onze winkel in Naarden. Ons verkoopteam bestaat uit goed opgeleide verkopers die je alles over de barbecues kunnen vertellen. Waarom Barbecueshop.nl? - Winkel met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 22:00 besteld, morgen in huis – Alle topmerken barbecues - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg – Professionele verkopers.

Deze score is berekend op basis van 1741 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Tom 20-08-2018 Via de website gekocht

Top spullen voor top prijzen

Ik was op zoek naar een mooie weber bbq en die vond ik hier met een duidelijke demo film over hoe en wat.
Een scherpe prijs met een extra egrill erbij. Hier betaalde ik voor bbq en egrill 300 wat bij de lokale tuincentrum weg gast voor 420 totaal. Levering op de afgesproken tijd en datum. Helemaal top dus!

Robert K. 20-08-2018 In de winkel gekocht

Topwinkel met topservice

Op de website is direct zichtbaar of het artikel op voorraad is. De winkel zelf is zeer overzichtelijk. Daarnaast heeft het personeel kennis van zaken. De afhandeling is vakkundig en snel. Het artikel wordt zelfs tot en met de auto bezorgd, kortom uitstekend!

fam. Hendrikse 20-08-2018 Via de website gekocht

goede service

We zochten een bbq voor onze zoon en hebben er gelijk een voor ons zelf gekocht. Super wat een service. Binnen 2 dagen al in huis. Alleen de tekeningen om in elkaar te zetten waren niet altijd even duidelijk.

Jolanda 20-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!!

De website is erg gebruiksvriendelijk en ook de terugkoppeling gaat supersnel.
Als de betaling verwerkt is, krijg je gelijk een bevestiging en heel snel ook bericht dat je product de volgende dag geleverd wordt (indien op voorraad). Echt top!!

Marjonne 19-08-2018 Via de website gekocht

Super

Geweldige service. Mooie bbq
Dankzij Tom zijn wij overgehaald.
Dus Tom als je een keer in de buurt bent in Apeldoorn je bent van harte welkom.
Bedankt ook voor de goeie aflevering

Ronald bastiaan 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Nergens sneller in huis dan bij de barbecueshop, in de avond ecobrasa besteld volgende morgen in huis top service

harry 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle leverening en hele mooie prijzen.

Mede door de scherpe prijzen en makkelijke site hier 2 artikelen besteld, Tevens een hele snelle levering.

Theo 19-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!??

S’ middags rond 16.00 besteld, volgende ochtend 9.15 thuis bezorgd!
Net zo snel als Tom...!
In elkaar gezet, was makkelijk te doen.
Komend weekend proberen, gaat vast goed komen.

frank 19-08-2018 Via de website gekocht

perfecte afhandeling

beste shop van het net. prijs kwaliteit perfect , afhandeling kan niet beter. is ook wel logisch door wat zijn echte job is .

L.K 19-08-2018 In de winkel gekocht

Prima Bedrijf&Service!

Personeel vriendelijk en verstand van zaken.
Prachtig goed werkende BBQ keurig geleverd, alleen de universele gasdruk set was niet mee geleverd. Gebeld en werd direct na geleverd.

Eric Smid 19-08-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment met goede prijzen en service

Top producten met een hele snelle service.
Helaas woon in te ver weg eens in de winkel te kijken maar online is echt al de moeite waard.
Hiervoor al een al 10 punten👌
Mvg

Eric Smid

Looijkens Jan-Willem 18-08-2018 Via de website gekocht

Top service

6 zakken houtskool besteld. Goed op de hoogte gehouden via mail over de status van de bestelling. 5 zakken de volgende dag al in huis, de 6e zou een dag later komen. Ook hierover netjes mail gehad. Inmiddels de 6e ook in huis.

Gerda Drent 17-08-2018 In de winkel gekocht

Super goed geholpen!

Prima winkel en goedkoper dan menig ander , ruim assortiment leuk om doorheen te snuffelen en met heerlijke kruiden en sausen! Ja echt een aanrader👍🏻

Fred kooijman 17-08-2018 Via de website gekocht

Goed op de hoogte gehouden!! Bedankt en top geregeld!!

De plaat was al tijden uitverkocht. Door me aan te melden kreeg ik uiteindelijk een bericht dat de plaat beschikbaar was!! Goed op de hoogte gehouden!! Bedankt en top geregeld!!

gerrit 17-08-2018 Via de website gekocht

geweldig snel

eerst keurig tel advies en toen besteld in web shop zondags besteld maandags in huis perfect

Lumbabwe 17-08-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Om 17:00 uur 2 artikelen besteld en de volgende dag om 13:00 uur al in huis. Netjes verpakt en afgeleverd. Top.

Eric 17-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

In de shop goede uitleg gekregen over de soorten BBQ’s. Daarna meteen online besteld en binnen 24 uur al in huis en goed verpakt. Al met al helemaal top en onwijs tevreden met mijn BBQ.

Arne 17-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en TOP klantenservice!

Mooie Weber Master Touch BBQ gekocht met Sear Grate extra erbij. Volgende dag netjes geleverd. Helaas had de Sera Grate bij transport schade opgelopen. 1 telefoontje met de klantenservice en er werd een nieuwe Seat Grate opgestuurd die de volgende dag in huis was. TOP Service!

Twix 17-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

Heel handig om je bbq spullen allemaal op 1 plek bij elkaar te kunnen bestellen. Als je meerdere zaken bestelt, betaal je ook geen bezorgkosten. Dat was een aangename verrassing.

Dehnel 17-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke service

Ruim assortiment en overzichtelijke site.
Vlotte levering, en duidelijke bevestigings mails betreffende bestelling, betaling, levering en bezorging.

Lies 16-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste prijs

Weber barbecue Q1200 voor de laagste prijs bij de barbequeshop en super snelle bezorging aan huis dus niet hoeven sjouwen.

Steven 16-08-2018 Via de website gekocht

Beste webshop

Super dat de filmpjes van het product worden gemaakt, dan weet je precies wat je koopt, is echt een meerwaarde. Het was ook echt volgende dag in huis!

B. Opentij 16-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Als goed niet goed genoeg is!

Uitgebreide keuze, heel erg goed advies in de winkel. Ook als je staat de wachten tot je aan de beurt bent, is er voldoende te zien om jezelf bezig te houden en enthousiast te houden. Je krijgt meteen honger bij het zien van het filmpje van de bbq workshop! Perfecte service! Artikel niet ter plekke aanwezig maar wordt de volgende dag, zonder kosten, bezorgd. Helaas hebben niet nog een bbq nodig, maar voor accesssoires komen we zeker terug!

Sjoerd 16-08-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak!

Prima shop! Snelle levering met tracking. De glazen pot met saus was veilig verpakt. Bezorgster liet het pakje vallen, maar er was niets aan de hand.

Ben 16-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Duidelijke webshop met juiste keuze en filter mogelijkheden tot zoeken van juiste product. Met name de instructie filmpjes zijn erg goed en informatief. Levering erg snel, op zondag besteld reeds maandag geleverd, top.

Flitsbestelling 16-08-2018 Via de website gekocht

Bijna sneller dan het geluid.

Duidelijkheid. Geen poes pas. Kijk daar houden wij van. Prijs kwaliteit verhouding goed. Goede communicatie. Kortom plus plus plus

Richard 16-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service, tijd voor de klant en verstand van zaken

Ik werd vriendelijk en keurig geholpen om een keuze te maken binnen budget.
Er werd door de verkoper veel tijd werd genomen alle opties uit te leggen, en keuze was er genoeg! Veel (technisch) verstand van zaken, eerlijk over mogelijkheden en ik werd totaal niet tot een keuze gedwongen. Kortom een zeer positieve ervaring.
De barbecue die ik gekocht had voldeed compleet aan de verwachting.

C.J. van Lomwel 16-08-2018 In de winkel gekocht
naarden

prima geholpen vriendelijk personeel en goede uitleg

duidelijke en heldere uitleg op de de website en wat in de winkel ook nog eens duidelijk wordt verteld ook de voor en nadelen te opzichte van andere BBQ,s

Miranda 16-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en de goedkoopste prijs.

Zeer gemakkelijk om te bestellen op de website en ook belangrijk de goedkoopste. Wordt van het begin tot het eind up to date gehouden van bestelling tot levering. Snelle levering.
super!!

Nico 16-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service, topcommunicatie!

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Alle stappen in het proces werden duidelijk per e-mail doorgegeven. Top service !

Marc 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Zowel het bestelproces, de betaling als de levering van de Campingaz Master 3 is uitstekend verlopen.

Maurice 16-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Mooie webshop ... snelle levering.. chauffeur belde keurig van te voren dat hij er aan kwam ........

M.J.Lucas 16-08-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle levering

De website is makkelijk te gebruiken, ze hebben alles wat je zoekt voor je BBQ / Kamado, de prijzen zijn scherp en de levering snel. Klantenservice is ook op orde.

Rob Bouwman 16-08-2018 Via de website gekocht

Zaak waar je je weer een gewaardeerde klant voelt.

Onze oude BBQ (campinggas) was aan vervanging toe. Onlangs al tot;a versleten onderdelen vervangen voor relatief veel geld. Bij ons wekelijks bezoek aan Makro al regelmatig lopen kijken naar iets nieuws en de Campinggaz 4 series Classic sprak ons aan. Toch bleven we twijfelen en nadat we van vrienden hadden gehoord over Barbecueshop, besloten we om een bezoek aan Naarden te gebruiken als excuus voor een cabrioritje vanaf Den Haag. We hoopten meer merken en mogelijkheden te kunnen zien en natuurlijk op een goed advies. Het was druk in alle drie de winkels, maar ondanks dat konden we goed parkeren. Auto kon veilig open blijven staan op het eigen terrein. De winkel zelf oogde overzichtelijk en het aanwezige personeel begroette ons vriendelijk. Iedereen was bezig met klanten en hiervoor werd begrip gevraagd. wij keken intussen rond en ontdekten het merk Cadac. We hadden er nog nooit van gehoord, maar het zag er goed en solide uit. Ook de Campinggas stond er zodat we een goed vergelijking konden maken. De verkoper, die zich even vrij maakte van zijn klant die druk stond na te denken, kon ons al snel de verschillen duidelijk maken en adviseerde de Cadac Meridian 4. Qua prijs paste deze in ons budget en tot onze verrassing kon er ook nog eens gratis worden thuisbezorgd. De BBQ zoals wij hem graag wilden was ook nog in voorraad. Thuisgekomen bekeken we een en ander nog eens op internet en tot onze stomme verbazing bleek Barbecueshop ook nog eens de voordeligste. Snel besteld dus en twee dagen later (een dag extra door bestelling in het weekend) werd de BBQ bezorgd. Het in elkaar zetten was een fluitje van een cent en dezelfde avond gingen de eerste lamskoteletjes op de grill. Nu experimenteren en genieten en... voorlopig elke verjaardag een leuk cadeau-idee, want accessoires zijn er genoeg!

(PS voor de vervoerder: De doos met BBQ woog zo'n 72 kilo. Een chauffeur in zijn uppie op pad sturen met alleen een plankje met vier wieltjes en geen laadlift aan de auto is dan niet zo handig...)

sven 16-08-2018 Via de website gekocht

snel geleverd en goed product

had zeer snel gevonden wat ik nodig had en de juiste informatie over het product ook mooi en netjes geleverd zeker een aanrader

Peter Fr. 15-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd.

Zeer snel het bestelde originele Weber rooster geleverd. De verpakking was een Bertie overvloedig, een (te) grote doos met veel plastic. Een aandachtspuntje voor uw bedrijf.

A. Frank 15-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

De service was goed, de verkoper kon het product eerst niet vinden, maar bleef zoeken, want het moest nog op voorraad zijn. De shop ziet er goed uit, zeer overzichtelijk en genoeg keus. Voor ieder wat wenst, van klein naar groot, van goedkoop naar duur. De keus in kruiden etc. is ook zeer groot en overzichtelijk. Dus het is aan te raden als je een barbecue zoekt om daar je licht op te doen.

Van Keer Pascal 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer ruim aanbod en overzichtelijke web pagina
Ook het leuke eraan is de videos voor de uitleg van de Barbecues vind ik heel interessant
Van de week pas het afdekzeil voor de Patton Charcoil chef besteld vanuit België en dag later geleverd
Toppie doe zo verder

bleeker 15-08-2018 Via de website gekocht

Geweldege service

supper en eerlijke websyde ik zou er zo meer dingen bestellen als ik iets zo zoeke dan kijk ik eerst even hier.

Hans Bruijns 15-08-2018 Via de website gekocht

Nagekomen wat er beloofd wordt. Correct en snel .

Eindelijk een bedrijf dat beloofd wat op de Website was vermeld. Correct en snelle levering door DHL alles prima verzorgd.

Peter 14-08-2018 In de winkel gekocht

Lekker mannen speelgoed

Takumi large,
Goed geholpen met duidelijk advies en uitleg, de Takumi thuis laten bezorgen waar hij gemonteerd werd en er diverse tips gegeven werden. Ben nu een blije kamado gebruiker. :)

Arlo 13-08-2018 Via de website gekocht

Formidabel

Voor de tweede keer wat op besteld deze site, een fantastische goede uitleg op de site, Het product werd van alle kanten belicht, echt tijd en energie in gestoken, verder snelle levering, mijn Compliment.

Jose 13-08-2018 Via de website gekocht

De COBB is TOP!

Vrijdagavond de COBB premium besteld en zaterdag al thuis afgeleverd. Snelle levering! Heel fijn!
Zondagavond voor het eerst gebruikt. De COBB is zeer gebruiksvriendelijk, wordt kant en klaar geleverd, enkel de stone aansteken en binnen een paar minuten kan het bbq-feestje beginnen. Twee uur lang heerlijk getafeld met 1 stone die goed heet blijft. Vlees, vis, gegrilde groeten, gepofte aardappelen, alles kan op de plaat. Volgende keer gaan we pannenkoeken of pizza uitproberen. Mogelijkheden genoeg.
Kortom: de COBB is top!

Johan 12-08-2018 Via de website gekocht

Door het lezen van goede recensies over ecobrasa kokosbrikketten. Deze besteld via barbequeshop.
Eenvoudig bestellen

Andre 12-08-2018 In de winkel gekocht

unieke mix van online shoppen met winkel

ik ben een beginnend BBQ-er maar wilde eigenlijk online de BBQ kopen. Toch miste ik net dat persoonlijke advise, wat ik wel in de winkel kreeg in Naarden! geode aftersale met nabezorging binnen 24u
al met al de ideale combi van online met behoud van de persoonlijke support

Marcel 12-08-2018 Via de website gekocht

Mooie producten, goed verpakt, snel geleverd

Overzichtelijke winkel. Mooie producten en ook nog eens snel geleverd. Kortom: een betrouwbaar en fijn adres voor je aankopen

Chris 12-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service, goed en snel!!

Top service, mooie prijs en snelle levertijd!!
Vrijdag avond besteld zaterdag ochtend in huis en zelfde avond nog kunnen BBQen.

Één woord, Geweldig!!

Helmuth 12-08-2018 Via de website gekocht

Super snel en perfect geregeld

Op de site de iGrill gevonden waar ik naar zocht, super scherpe prijs en mooie aanbieding icm omgevingssensor. Na bestelling snel bevestiging, 1 dag later alles in bezit. Super

Dick van Ommeren 12-08-2018 Via de website gekocht

Een perfecte shop

Makkelijke duidelijke site, zeer goede leveringsbetrouwbaarheid, correcte en vriendelijke bezorgers, service minded, scherpe prijzen.

J vd L 12-08-2018 Via de website gekocht

top

alles maar dan ook alle info die je over bbq wil weten, mooi aangevuld met youtube filmpjes, alle info en specs zijn makkelijk te vinden, prijs is ook goed