barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over barbecueshop.nl.

barbecueshop.nl stelt zich voor

In de winkel van Barbecueshop vind je een uitgebreid assortiment van barbecues van verschillende merken zoals Weber, Patton, Outdoorchef, Big Green Egg en nog veel meer. Ook al jouw accessoires, kruiden, houtskool, kookboeken en zelfs vlees vind je in onze winkel in Naarden. Ons verkoopteam bestaat uit goed opgeleide verkopers die je alles over de barbecues kunnen vertellen. Waarom Barbecueshop.nl? - Winkel met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 22:00 besteld, morgen in huis – Alle topmerken barbecues - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg – Professionele verkopers.

Deze score is berekend op basis van 1583 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Fred 08-09-2018 Via de website gekocht

FANTASTIC Service

Service was great, I missed an item and they immediately took action and ensured the item was in my possession the next day. Quality of the staff was top... very friendly. They also had the best price in town. All in all I'm going back in the future.

A Happy customer!

Hanneke 06-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Barbecueshop.nl geeft een snelle reactie bij bestelling en heeft een zeer vlotte service. Ik ben dan ook erg tevreden. Daarbij was het product goedkoper dan bij andere aanbieders.

Gijs.hoogland 03-09-2018 Via de website gekocht

Leuke winkel goede service goed bereikbaar ruime keus zeker een winkel om terug te komen en om anderen aan te raden om daar te gaan kijken

Winy 03-09-2018 Via de website gekocht

Hele mooie duidelijke webshop

Ik heb gekozen voor de webshop omdat ze mooie producten hebben, een duidelijke webshop! Met mooie aanbiedingen. Ik zocht een cadeau voor mijn man die 50 wordt en ben zeker geslaagd op deze website. Snelle en nette bezorging is ook zeker een groot pluspunt. Nu hopen dat mijn man net zo blij en tevreden wordt als mij.

Jan 01-09-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Goede voorlichting over de accessoires bij de BBQ, de bakplaat die niet op voorraad was bij de showroom was binnen 24 uur thuis afgeleverd!

Eef 01-09-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd en altijd goede service

Super service en snelle levering. In het verleden wel eens een dlechte zak houtskool gehad maar dst is toen snel en goed opgelost.

Thijs 01-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Duidelijk aangegeven wat je krijgt en een motiverend filmpje gekeken die het helemaal duidelijk beschrijft wat je krijgt. En... binnen een dag geleverd netjes in de doos ook weer met duidelijke uitleg! En de goedkoopste voor een super mooie en niet te vergeten stevige bbq. Heel erg blij mee 👍😀

FRANK 31-08-2018 Via de website gekocht

geweldig

Niet verder zoeken , gewoon hier kopen, prijzen bij de laagste op het net ,toppie site , en snelle levering en super service

Gyp 31-08-2018 Via de website gekocht

Top bbq workshop

ik heb een bbq workshop gedaan en dat was echt geweldig! leuke locatie erg leerzaam en ook nog eens erg gezellig! zeker een aanrader voor iedereen!

van Beek 31-08-2018 Via de website gekocht

De levering was snel, woensdag middag besteld volgende ochtend had ik 20 kilo kolen thuis. Bestellen gaat gemakkelijk en zal vaker bestellen als ik een feestje heb

Oswin 31-08-2018 Via de website gekocht

Pole position

Eenvoudig te bestellen, snelle feedback, snelle en nette uitvoering en alles in een snelle tijd.
Wat mij betreft terecht pole position

Jolanda 31-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en top service!!

De online shop is zeer gebruikersvriendelijk!! Duidelijke leveringsvoorwaarden. Het product wordt goed verpakt verzonden. Indien op voorraad heb je je bestelling de volgende dag in huis. Service is top!!

Dennis 31-08-2018 Via de website gekocht

Super service en snelle levering

Ze maken waar wat ze zeggen. Voor 18.00 besteld de volgende dag in huis. Helaas is het bbq-seizoen een beetje op zijn einde aan het lopen maar nieuwe briketten voor de laatste keertjes. Lekkere spare-ribs maken.

AvdHeijden 31-08-2018 Via de website gekocht

Super prijs kwaliteit service verhouding!

Super overzichtelijk, goede prijs en breed aanbod! Makkelijk om zo voor barbequeshop.nl te kiezen in plaats van andere aanbieders. Ook de uitgebreide filmpjes super handig!!

Manda 31-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en één van de weinige die dit product los verkoopt.
De volgende dag in huis.

Sammy 31-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, nooit prijs!

Ik heb een elektrische heater besteld Levering was snel en de prijs was de goedkoopste die ik op internet kon vinden. Top dus :)

Monique Hulshof 30-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige BBQ workshop

Ik heb de workshop als verjaardagsverrassing cadeau gegeven uiteraard samen met een paar vrienden. Wat een aanrader, de mannen waren vol lof. Heerlijk gegeten, leerzaam, leuke gesprekken kortom ze hebben genoten. Dank jullie wel voor de perfecte organisatie op een geweldige locatie.

R hoekstra 30-08-2018 Via de website gekocht

Nuof nooit

Bij deze shop wordt te minstens duidelijke en eerlijke uitleg over het product gegeven. En je heb een enorme keuze in producten

Deckers 30-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische bbq workshop

Echt een workshop waar je wat aan hebt. Ook als je al wat verder gevorderd bent. Er worden geen kosten gespaard om een zo goed mogelijk recept te maken.

Hilly 30-08-2018 Via de website gekocht

Product smiddags besteld en binnen 24 uur ontvangen. Mooi verpakt.
Duidelijke website met precies met merk en type bbq die wij hebben, zodat ik snel de juiste hoes erbij kon vinden.

Maarten 30-08-2018 Via de website gekocht

Topfirma!

Alles is overzichtelijk en niet duur. Heb je een vraag, stel die online en je krijgt snel een helder antwoord. De verzending was ook conform de afspraak, binnen een dag stond de BBQ hier thuis.

m 30-08-2018 Via de website gekocht

goede voorlichting in de winkel, snel bezorgt!

we zijn in de winkel gaan kijken en kregen goede voorlichting tussen de verschillende modellen. we zijn goed geholpen met het maken van onze keus. de bezorging was snel en keurig op tijd en we wisten in een blok van 2 uur wanneer hij zo komen! gelukkig nog een paar mooie dagen voor de boeg dus we kunnen hem nog goed gaan uittesten!

Pascal 30-08-2018 Via de website gekocht

Super snel geregeld!

DIt is de tweede barbecue die we kopen bij de barbecueshop.nl. De eerste keer gingen we langs bij de showroom en konden we de barbecue gelijk meenemen. We werden goed ontvangen en kregen geweldige informatie. De tweede barbecue, als uitbreiding op de barbecue mogelijkheden, hebben wij als demo model besteld. 's Avonds besteld en de dag erna om 12:30 uur in huis. Alles zag er netjes uit. Ik ga mijn volgende producten zeker ook weer bij de barbecueshop.nl aanschaffen.

Peedekaa 30-08-2018 Via de website gekocht

Top

Dinsdagmiddag besteld en woensdagochtend was ie al binnen, snelle service en geen overdreven mailcontact

Marc 30-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, zeer scherpe prijs!

Voor het eerst barbecueshop.nl bezocht én gebruikt. Overzichtelijke webshop, duidelijke omschrijvingen. Al snel knoop doorgehakt en besteld, vorige dag al in de ochtend geleverd. In elkaar zetten van de bbq was peuleschilletje en diezelfde avond hebben we hem naar volle tevredenheid gebruikt. Niets

Nicolas 30-08-2018 Via de website gekocht

Top service.

Alles geen perfect en ik was heel goed op de hoogte gehouden. Meer kan je niet verwachten. Ga zo door.

FvK 30-08-2018 In de winkel gekocht

Mooie, stoere winkel!

Bbq-en is STOER en moet met precisie gebeuren. Dit straalt de winkel ook uit! Het maakt het leuk om rond te kijken. Gaaf!

Thea 29-08-2018 Via de website gekocht

Een hele goeie en snelle services

Overzichtelijke site en betrouwbaar. Ik zou bij deze site zeker als ik weer wat nodig zou hebben , weer war bestellen. Dus iedereen zou ik het aanraden.

Remco 29-08-2018 Via de website gekocht

Super scherpe actie

Zaterdag hebben we de kamado patton 21 inch in combinatie pakket met de hoes en de hitteschild gekocht. Gister hem binnen gekregen alles zat netjes verpakt zelf's het gereedschap wat nodig was om het frame in elkaar te zetten was erbij geleverd. Ook toen ik nog vragen had over het hitteschild werden deze snel en goed beantwoord. Dus kort gezegd super service als je hulp nodig hebt maar alles ook snel geleverd en altijd overal via de mail op de hoogte van gehouden super.

Rieks 29-08-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment! Zelfs onderdelen voor de Cobb

BBQ’s, Webers ,buitenkeuken enz. Zijn overal verkrijgbaar maar een Cobb + toebehorende daar moet je na zoeken. Maar nu niet meer

Bouwer 29-08-2018 Via de website gekocht

De beste BBQ shop met de laagste prijzen!

Doordat de site enorm overzichtelijk is was ik er al binnen 5 minuten uit welke BBQ ik nodig had. Met een paar muisklikken was het besteld en de dag erna stond de pakket bezorger al voor de deur. Dat noem ik nou uitstekende service!

Jip 29-08-2018 In de winkel gekocht

Super geholpen

Prima geholpen goede uitleg.
Mooie ruime schowroom kon het gelijk uit voorraad mee nemen. Kom snel weer langs

Wever 29-08-2018 Via de website gekocht

Product en levering helemaal volgens verwachting!

Heldere omschrijving op website. Eenvoudig bestellen en inderdaad volgende dag in huis. Montage viel mee, maar tekening of stappenplan was wel handiger geweest.

Rebo 29-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en mooie prijs

Via Google kwam ik op Barbecueshop.nl terecht en zag daar een groot aanbod van BBQ benodigdheden. Ik was op zoek naar een goede kerntemperatuurmeter en heb de IGrill 2 in de zomeraanbieding gekocht. Na het gisteren te hebben ontvangen heb ik het direct uitgeprobeerd en de temperatuurmeter werkt erg eenvoudig en helpt mijn BBQ vlees nog lekkerdere te maken. Zodra ik een nieuwe accessoire nodig heb zal ik eerst bij de Barbecueshop kijken.

Erwin 29-08-2018 In de winkel gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Paulien 28-08-2018 In de winkel gekocht
Naalden

Klantvriendelijk en goede uitleg

We werden netjes ontvangen.na even rond kijken werden we behulpzaam geholpen en werd er een goede uitleg gegeven over de verschillen tussen de kamado bbq's. Tussen door thee en koffie gekregen. En nu blije eigenaar van een kamado bbq. En werd de zelfde dag nog bezorgd :)

Marcel Dijkstra 28-08-2018 In de winkel gekocht

Top Tent!!!

Rijd goed aan voldoende parkeerplaatsen en goede service!! Mooie ruime winkel en ruim assortiment. Kom hier zeker terug, hebben hier goede ervaring toen ook met espresso apparaat aanschaf.

Erik Verdoorn 27-08-2018 In de winkel gekocht

Snel, zorgvuldig en voordelig

Op zoek naar accessoires voor de (Weber) BBQ. Via Internet snel uitgekomen bij Barbecue shop.nl.
Contact via chat met Klantenservice. Snelle reactie, snel antwoord op de vragen en snelle reservering van gezochte accessoires.
Prijs was zeer aantrekkelijk en was blij met aankoop (Weber spit - Genesis II)
Aangezien ik gekozen had voor afhalen (kon ik direct de winkel zien), heb ik daarna op advies van verkoper ook nog een IGrill 3 thermometer aangeschaft.
Fijne winkel, prettig contact.

Peter 27-08-2018 Via de website gekocht

prima levering

bestellen ging gemakkelijk, de levering volgens afspraak met een koerier die keurig belt om aflevertijdstip bekend te maken.

Pierre 27-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer goed en vlot geholpen met nieuwe green egg.

Zeer overzichtelijke winkel vlot personeel. Weten waar ze het over hebben en wat er mogelijk is zodat het advies aansluit op jou wensen. Alles op voorraad. Dus zelfde dag al genieten.

Louis Broekhuizen 27-08-2018 Via de website gekocht

One stop shopping ! Perfect voor uw aankopen

IK vind de site helemaal top. Direct de scherpste prijzen. Ook met een onderbouwing van de korting. Tevens super video met product voorstelling. Alle specificaties goed vindbaar en makkelijk te bestellen. Ook het traceren van zending is éénvoudig. En de levering was keurig de volgende dag, zoals beloofd op de site.

Ron 26-08-2018 In de winkel gekocht

Prima uitleg en advies

Op de website demo plate setter besteld. Bij het afhalen was men bezig met het uitleggen van de voor en nadelen van de diverse kamado's. Erg interessant en zonder enige druk. Bij mij bleek de plate setter niet de juiste maat, dus de goede geadviseerd. Vrrder ook uitleg gekregen van de diverse soorten houtskool. Kortom aanrader om eens langs te gaan.

Paul 26-08-2018 In de winkel gekocht

Correcte en duidelijke service

Een Weber Master Touch Gbs Limited Edition gekocht. Uitstekende service en advies gekregen. Geen opdringerige verkoper die je van alles wil verkopen in tegenstelling tot andere winkels. Eveneens scherpe prijzen.

Roy Nagel 26-08-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en uitstekende service!

Snel verzonden en volgende dag al in huis!
product is als beschreven en netjes verpakt.
10/10 zou hier opnieuw bestellen.

Bert Jansen 26-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Prima winkel en goed geholpen, jammer genoeg niet alles op voorraad wat ik wilde hebben. Via mijn schoonzoon is deze winkel mij aanbevolen.

Gerard 26-08-2018 Via de website gekocht

Bbq

De ene dag besteld, volgende dag geleverd !!
Jammer dat ik nog opzoek moest naar een gasfles en dat de erbij gekochte gasflesjes niet pasten. Terug sturen was op eigen kosten. Dat was jammer dat er niet gekeken is naar de bestelling. Verder super.

Hans 26-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Vind het een goede webshop alles netjes op tijd geleverd super netjes verpakt
En contact verloopt ook netjes .
Zeker een aanrader .
Had m'n twijfels over op halen en bezorgen.
Maar heb laten bezorgen i.v.m grote en zwaarte van de Paton 21 inch .
Maar was goede beslissing.
Mensen ga zo door.

Poortvliet 26-08-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Ik wilde de barbecue graag kopen voor een internet prijs, maar wel bij een echte winkel (wie wil dat nou niet). Helaas bleek hij, toen ik er eenmaal was, niet in de auto te passen. Omdat ik hem de volgende dag cadeau wilde doen, direct in de stress! Het probleem is gelukkig super goed opgelost, en de BBQ werd de volgende ochtend al om 8 uur s’ochtend thuisbezorgd! Mijn vriend is er erg blij mee

Es007 26-08-2018 Via de website gekocht

Veel keuze, snelle levering

Basterd vilt, Cast Iron grid aangeschaft. Past allebei prima op de auplex kamado L.
Netjes en op afgesproken tijd geleverd

Rudy 25-08-2018 Via de website gekocht

Goed product, snelle levering

Mooie site, veel producten en snelle leveringen.
Erg veel Weber accessoires. Ik ga hier in de toekomst zeker nog bestellen.