Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 127 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Koen 23-01-2020

Zeer tevreden met Art en Craft. Nadat er een probleem was ontstaan bij de leverancier contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd het probleem opgelost, waarna ik een dag later mijn bestelling binnen had!
Keurig opgelost!

Aleksandrs Berjoza 20-01-2020

Geweldige winkel Art & Kraft! Alles is op het hoogste niveau, ik heb de LG OLED55C9PLA TV gekocht. De prijs in deze winkel is de laagste.De verkoper heeft bovendien een seeding van 60 e gedaan. 'S Avonds om 19 uur heeft hij de aankoop betaald, de volgende dag om 13.30 uur heeft hij zijn bestelling ontvangen. De bezorgservice werkt perfect, het pakket werd gevolgd vanaf het allereerste begin tot de ontvangst. Ik wil de medewerkers van deze winkel heel erg bedanken! Je werkt geweldig. Ik zal deze winkel aan al mijn vrienden aanbevelen.

Aleksandrs Berjoza 18-01-2020

Geweldige winkel ART & KRAFT !!! Alles is op het hoogste niveau, ik heb de LG OLED55C9PLA TV gekocht. De prijs in deze winkel is de laagste. De verkoper heeft bovendien een korting van 60 e. Als gevolg hiervan is de prijs 1289 e. 'S Avonds om 19 uur heb ik de aankoop betaald, de volgende dag om 13.30 ontving ik mijn bestelling. De bezorgservice werkt perfect, het pakket werd gevolgd vanaf het allereerste begin tot de ontvangst. Ik wil de medewerkers van deze winkel heel erg bedanken! Je werkt geweldig. Ik zal deze winkel aan al mijn vrienden aanbevelen.

Las 15-01-2020

Heb hier de LG 24MP59G-P 24" monitor besteld. Product werd snel geleverd en was netjes & stevig ingepakt. Monitor is qua prijs/ kwaliteit dik in orde! Mooi net scherm met 75hz frequentie en FullHD resolutie. Ik zou artencraft zeker aanraden!

JesseM 14-01-2020

Erg tevreden. Product netjes de volgende dag in huis. Omdat het product mij niet beviel heb ik gebruik gemaakt van de retourservice. De retourkosten zijn laag (€15 voor een product dat thuis wordt opgehaald) en ik had het aankoopbedrag vlot terug.

Frank 12-01-2020

Ik ben heel tevreden over zowel de afspraak met correcte leveringsdatum, als het toestel zelf, dit voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.
Wat ook een pluspunt is dat betreft de naservice en vlugge communicatie, ik had het toestel gekocht net voor de soldenperiode en kreeg ,na mail-contact, toch het verschil bijgepast op mijn rekening...zoiets heb ik nog nergens verkregen...chapeau!

Andre 10-01-2020

Net voor oudjaar 2019 Samsung televisie besteld en direct betaald.
Uiteraard had ik begrip dat bezorgen iets meer tijd in beslag zou nemen.
Toestel is op 3 januari 2020 door dynalogic bezorgd.
Ook deze bezorg dienst was zeer correct en 30 minuten van te voren werd er nog even een mail verstuurd dat ze er aan kwamen.
Uit nieuwsgierigheid nog even op de site van art en craft gekeken en toen bleek dat tv inmiddels 34 euro goedkoper was geprijsd.
Contact opgenomen en per ommegaande werd de 34 euro teruggeboekt.
Ben dan ook uitermate tevreden over deze webshop

Strootje 10-01-2020

Bosch keukenmachine besteld en prima op tijd geleverd.
Echter nergens werd vermeld dat de bestelling vanuit België wordt geleverd.
Maakt verder niet uit ,ik houd wel van Belgen. Echter lukt het mij niet om de gegevens voor de cashback actie in te vullen op zowel de Nederlandse als Belgische website van Bosch. (gegevens worden niet geaccepteerd ).
Heb het na twee uur proberen maar opgegeven. Zonde van de tijd ,het geld en een hoop ergernis.
Volgende keer via Nederland bestellen wan t ik voorzie zelfde problemen in geval van garantie afhandeling door Bosch.
Prima Foodprocessor overigens.

eric vandekerckhove 10-01-2020

ik vond de bestelling prima en is net en proper afgeleverd geweest . was beetje over tijd maar is nu niet om er over te klagen kortom bedankt het was zeker in orde

Ludo 08-01-2020

Een overzichtelijke en duidelijke webshop met producten aan een degelijke prijs. De rede waarom ik de winkel aanbeveel Is vanwege de fenomenale helpdesk. Je belt, het kan even duren tot je verbonden wordt, en dan wordt je supervriendelijk en gericht geholpen met je klachten en problemen. Er kan altijd een probleem zijn maar met deze service met een glimlach komt het altijd goed.

Frans 07-01-2020

De site is duidelijk, je vindt makkelijk wat je zoekt. Levering snel en goed. Een klein tijdsblok waar in geleverd wordt, dus onnodig thuis is niet nodig.

Hubert 06-01-2020

Eerste maal hier iets besteld en zeer tevreden over de vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling. Mijn eerste keuze was niet meer voorradig bij de leverancier. Dan een iets goedkoper alternatief gekozen en het verschil binnen de paar dagen na de levering op mijn rekening ...

Marylène Boukens-Laan 06-01-2020

Makkelijke webshop en snel geleverd. Duidelijke en precieze leverings instructie over tijd en dag.

Marjolein P. 06-01-2020

Snelle levering, alleen jammer dat je bij huishoudelijke apparaten zoals een droger of wasmachine niet kunt kiezen voor installatie. Bij ons stond de droger op zolder maar ze bezorgden maar tot aan de voordeur. Gelukkig had ik handige en sterke mannen thuis, anders had hij nu nog beneden gestaan.

jan 06-01-2020

Art en Craft heeft onze bestelling van een irobot stofzuiger op een zeer snelle en correcte wijze uitgevoerd. We konden via de meegezonden track en trace link volgen op welk tijdstip de bezorger de bestelling zou leveren en als extra service kregen we een half uur van te voren een SMS met precies tijdstip van levering. Top!!!!

Johan Haverhoek 06-01-2020

voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis prima service. Ook de bezorging was perfect kreeg een sms-je van de te bezorgen tijd.

Gunther 17-12-2019

!5 December een Karcher hogedrukreiniger gekocht 17 December geleverd. Zeer snelle en goede service !! Bedankt

Anoniem 03-12-2019

Prijzen zijn perfect en dat heb ik er voor over. Merk wel dat er voor de prijs die je betaald geen nette klantenservice is. Je mailt en krijgt geen reactie maar op hun site staat “binnen 48 uur reactie” telefonisch sta je zolang in de wacht dat zelfs de batterij van de huistelefoon op is zonder dat je iemand spreekt. En de service op de meeste producten waar staat “voor 22:00 besteld morgen in huis werkt niet” met black friday actie gekocht en ze geven zelf dat het product met maximaal 1 dag vertraagt kan worden. Sta nu potverdikkie 3 dagen te wachten en nog steeds niets.

Eddy 30-11-2019

Tv gekocht waarbij ik ben opzichte van andere winkels 100eu goedkoper uit ben.
Tv keurig geleverd op de gevraagde dag.
Lees veel negatieve reacties maar in mijn geval is alles perfect gelopen.

Yves 23-11-2019

Wou mijn levering in een Bringme box. Staat niet aangegeven op site dat dit niet kan. Toen ze leverden beweerden ze dat het niet kan omdat ze dan geen handtekening hebben, klopt niet Bringme geeft dat ook (hadden gewoon nog nooit ervan gehoord). Dan maar adres gewijzigd, de volgende dag weer op verkeerde adres geleverd. De derde dag eindelijk geleverd maar weer niet binnen opgegeven uren. Helpdesk va Art & Craft antwoord gewoon niet meer op mijn klachten. Nooit meer voor mij!

armijn reynaert 13-11-2019

Levering was perfect op tijd .alles was in orde
de website is zeer gebruiksvriendelijk

Deepak 08-11-2019

Sonos besteld en deze is netjes binnen 1 werkdag geleverd. Alleen na het bestellen bleek dat de formaat van de sonos niet in mijn inbouwmeubel past. Het gehele pakket is ongeopend retour gezonden op 16 oktober. Inmiddels is het al 8 november en heb ik alleen 318 euro retour ontvangen terwijl ik 1649 euro heb betaald. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en per mail zijn de reacties traag alsmede gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Suus 28-10-2019

Nadat ik een bestelling heb geplaatst en betaald heb ik netjes een bevestiging ontvangen dat er met 2-3 dagen geleverd wordt.
Helaas was er 1 weken later nog niet geleverd. Op mijn vraag wanneer de producten geleverd zouden worden werd mij gemeld uiterlijk eind die week.
Weer een week later heb ik per mail om een up-date gevraagd.
Helaas heb ik de up-date niet ontvangen, geen reactie.
Weer een week later heb ik telefonisch contact gezocht;
Geen excuses, ik moest maar begrijpen dat het niet leverbaar is.
Natuurlijk kan dat gebeuren, maar neem dan contact op en geef de mensen het geld terug.
Simpleweg e-mails niet beantwoorden is niet de oplossing, zeer klantonvriendelijk.
Nu heb ik mijn order geannuleerd. Hopelijk gaat het geld terug betalen wat vlotter.

Rolandh 13-10-2019

Art&Craft Mariakerke-Gent. Vriendelijk en een doeltreffend bediening, bij aankomst van bestelling in winkel op afgesproken datum......wordt men verwittigd via een sms. Dus een uitstekende service!

slapl 12-10-2019

Wel, meer dan 10 jaar geleden heb ik hier gekocht en was best tevreden van hun als fotocameraspecialist.
Blijkbaar is de winkel nu overgestapt op online handel via een geavanceerde webshop.
De belofte van voor 17.00 besteld, morgen in huis geloofde ik maar half dus groot was mijn verbazing dat B-Post reeds een bericht stuurde dat mijn pakket de volgende dag, 9.00 beschikbaar was in het postpunt.
Chapeau, Het kan dus wél, maar a.u.b., mensen, ga dit niet telkens verwachten en heb geduld. l :-).
Men laat je geen tijd om "buyer's remorse" te laten groeien, mooi, maar gezien ik een vrij dure en complexe camera heb aangeschaft is het de service waar de winkel eventueel moet in uitblinken om een maximum score te verdienen.
De toekomst zal het hopelijk niet moeten uitwijzen.
Om zeker te spelen ivm retour en andere redenen Artencraft gekozen simpelweg omdat de fysieke winkels dicht bij een weg waar ik regelmatig passeer zijn.
Oh ja, de prijs was competitief zowel voor aankoop als transport & verzekering.

Marijke 10-10-2019

Zeer tevreden over het product en de geleverde service !! Niets op aan te merken. Top !!!

Stefan 10-10-2019

Full frame camera besteld waar lens niet op werkte, naar de shop gegaan om te wisselen.
Heel vriendelijk onthaald en een professionele begeleiding gekregen bij aankoop nieuw toestel.
Art & Craft super, bij jullie koop ik nogmaals.

Stephanie 09-10-2019

Na diverse online raadplegingen, leek A&C goedkoper te zijn dan andere providers. Snelle delivery.

Sofico 08-10-2019

Overzichtelijk en duidelijk aanbod, onmiddellijke levering en prima service.

Danny Verheyen 08-10-2019

Ik ben enorm ontgoocheld door misleidende reclame en het gebrek aan duidelijke en eerlijke, juiste informatie. Ik zal dan ook nooit meer ofte nimmer iets bestellen bij art en craft

Nolle 04-10-2019

snelle correcte service super.
mooi product aan correcte prijs
zeker aan te bevelen

Tommy 30-09-2019

Na contactname met de klantendienst, kreeg ik binnen de kortste keren antwoord terug. Daarin werd ik klaar en duidelijk geholpen en kon ik mijn product bestellen met een eenmalige code.
Bestelling nog diezelfde avond gedaan, en de nieuwe tv werd de dag erop al geleverd. Zeer tevreden van de service, de klantendienst en de stipte levering. Bedankt Art & Craft

Marijke 28-09-2019

Heel vriendelijk ontvangen - de verkoper nam ruim de tijd om alle nodige uitleg te geven.

Ronny M 27-09-2019

Keurig alles geregistreerd , ruim op voorhand verwittigd bij levering
Perfect verpakt ,netjes afgeleverd
Gewoon perfect in orde

Peter Plomp 27-09-2019

Klantvriendelijke website, gemakkelijke bestelmethode, genoeg informatie om bestelling te volgen.
Sympathieke prijzen voor de "kleine beurs".

Rudy 27-09-2019

Prima service (snel geleverd en stevig verpakt) - Heel interessante aanbieding.

Peter Plomp 27-09-2019

Duidelijk, klantvriendelijk en doen wat ze beloven, o ja, ook nog goed en goedkoop ;-))

De Buck 27-09-2019

Super tevreden.
Goede uitleg gekregen over verschillende apparatuur. Eerlijk over de kwaliteit.
Vriendelijk personeel.

Han 27-09-2019

Duidelijke website, snelle en goede levering en prima product. De track and trace was erg uitgebreid en ik wist bijna op de minuut wanneer het pakje zou aankomen. Ook alle documentatie was dik in orde.

Peter Remeeus 27-09-2019

Keurig snel geleverd. Mooie prijs ook trouwens.
Verder weinig te melden / aankopen op internet en via ideal ging naadloos.

Manfred 13-09-2019

Waardeloos. Hele middag thuis gebleven voor bezorging. Tot 40 minuten nog netjes een sms met een bericht dat de bezorger er bijna is. En toen niets meer. Bijkt de hele afspraak uit de track en trace. Kan een nieuwe afspraak inplannen. De volgende dag. Er is nog 5 uur voor bezorging over. Hoezo de volgende dag? Vandaag zouden ze komen.

René D. 15-08-2019

Philips led tv gekocht via Bol.com. Levering binnen een dag en prima te volgen.
De tv bleek een defect te hebben waardoor ik deze binnen de zichttermijn retour heb gedaan. De volgende dag werd de tv op afgesproken tijdsbestek opgehaald.
Na 10 dagen nog geen bevestiging van de retour ontvangen (10 dagen is de max.) Gebeld met bol.com en teruggebeld dat art&craft de retour niet had geregistreerd. Bol ging het regelen. Duurde vervolgens nog 4 dagen voordat ik bericht had dat de tv retour was ontvangen en 3 dagen later was het geld teruggestort. Het is aan de klantenservice van Bol te danken dat het geregeld is. Ik vind het tamelijk storend dat een retourzending a 1000 euro niet bevestigd wordt.
Al met al dus 17 dagen gewacht op volledige afhandeling (nadat ik er zelf achteraan ben gegaan): Matig.

Lou 12-07-2019

Besteld via bol.com plaza, wat probleemloos is verlopen. Bestelproces en administratieve afhandeling daarvan zijn uitstekend te noemen. Bezorging zoals beloofd een dag later, bezorgtraject bijna actueel te volgen.

Maarten Vanhengel 09-07-2019

ik heb een samsung galaxy watch active besteld. We zijn vandaag al meer als een week verder. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, deze zegt dat ze de levertermijn gingen nakijken en mij zo snel mogelijk iets ging laten weten. Helaas weet ik 26 uur later nog steeds niets. Als ik ben is er niemand bereikbaar.

J. Knapen 25-06-2019

Bestelling op Eem donderdag gedaan met de belofte volgende dag in huis. Meerder malen gebeld, niemand weet echt iets, nog steeds geen track and trace code ontvangen, niets. Ben nu 5 dagen verder en nog geen bericht over levering. waardeloos

Chop 23-06-2019

Af en toe toch willen proberen om te bestellen bij Art & Craft.
Helaas nog NOOIT de afgesproken levertermijn gehaald.. zeer spijtig.
Je moet ook niet snel een antwoord verwachten als je vragen hebt.
Dit was nu wel de allerlaatste keer dat ik daar besteld heb.

Dennis 03-06-2019

Ik heb een paar Sony WH-1000MX3 headphones besteld tegen een erg mooie prijs. De levertijd was onduidelijk, maar omdat het 120 euro scheelde heb ik het toch geprobeerd. Vervolgens een email gestuurd om te vragen naar een indicatie. Indicatie ontvangen en de headphones zijn uiteindelijk een week eerder geleverd.

Ik ben erg tevreden met de aankoop en de service.

wim 31-05-2019

Beste prijs en snelle service.
Levering ook op zaterdag.
snelle feedback om mailcontact

Dave Broes 21-05-2019

Na aankoop van Tom Tom Trucker GPS problemen met uploaden van kaarten,is terug gestuurd naar Art & Craft onder garantie is nagezien en vonden geen probleem ,op mijn verzoek verder naar Tom tom gestuurd. Hier werd een fout gedaan en kaart gewist en deel van de instellingen. GPS terug ontvangen en terug gecommuniceerd met Art & Craft . Antwoord van Art & Craft is ,ondanks dat ik een factuur van hun heb en binnen de 2 jaar garantie zit dat dit een probleem is dat ik zelf dien op te lossen met Tom Tom zelf en dat ze niet tussenbeide willen komen. Hopelijk geraakt dit opgelost maar zal in totaal GPS meer dan twee maanden kwijt zijn geweest. Nooit zal ik nog een aankoop overwegen bij Art & Craft omwille het niet naleven van de wettelijke garantie voorwaarden en de klanten service.

Tom 17-05-2019

Aangegeven levertijd wordt niet gehaald. Product is niet de volgende dag in huis. Het wordt verstuurd vanuit België en doet er minstens 2 dagen over. Klantenservice negeert me volledig.