Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 287 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Engelsman 14-03-2019

Ik ben daadwerkelijk nog nooit zo slecht in mijn leven geholpen. Het verhaal in een notendop. Ik had een Samsung 49 inch Q6 besteld, super leuk natuurlijk en ik keek er ook naar uit. De tv uitgepakt en wat blijkt de afstandsbediening doet het niet. Op het internet gezocht en ik kwam er achter dat het een veel voorkomend probleem was. Ik heb dezelfde dag van de bestelling Arts en Crafts gebeld en zei vertelde mij dat ik even een foto moest sturen en dan zouden ze gaan kijken of zij hem direct om konden ruilen. Ik vond de TV iets te klein dus ik vroeg of ik direct een 55 inch kon krijgen ook dat was geen probleem, toch kreeg in geen antwoord?

Een dag later nog geen telefoontje dus ik besloot zelf te bellen. Toen werd mij meerdere keren beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Dat is GEEN 1 KEER gebeurd. Een dag later heb ik maar liefst ZES KEER gebeld met wederom constant de belofte dat ik teruggebeld zou worden en dit is ZES KEER NIET GEBEURT. En als kers op de taart kwamen ze met het volgende antwoord: Wij hebben uw foto’s bekeken en wij zien dat de tv al op de poten staat, daardoor mogen wij hem niet direct omruilen. Hier hadden zij TWEE DAGEN voor nodig en ongeveer 20 valse beloftes, terwijl je dit direct kan vragen.

Wat nu? Nu moet ik de TV dus terugsturen wachten op mijn geld en natuurlijk ergens anders mijn nieuwe televisie bestellen. Nu ben ik heel benieuwd wanneer ik mijn geld krijg. Veruit de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt en ook hoop mee te maken.

Bert 28-02-2019

Bij Artencraft een printer besteld op 31 januari 2019, een Epson Workforce WF-7720DTWF. Ik had m snel nodig en er stond bij 'levertijd 2-3 dagen', dus prima. Moest gelijk betalen bij bestelling. Na ruim een week had ik nog niets gehoord dus gemaild. Reactie van AC: het ligt aan de leverancier, printer wordt nu 22 feb geleverd. Teruggemaild dat ik dat een rare reden vind want ik bestel bij AC en niet bij hun leverancier. Daarop geen reactie. Op 25 feb had ik nog steeds niets gehoord. Weer gemaild. Reactie: het wordt april! Dus order geannuleerd. Dat werd keurig afgewikkeld, incl terugbetaling. Mijn kritiek: 1. website is misleidend: 2-3 dagen levertijd kunnen e totaal niet waarmaken. 2. Verder werd ik totaal niet op de hoogte gehouden. Ik hoorde steeds helemaal niets, moest dan zelf vragen. 3. Op mijn kritische mail werd niet gereageerd. Terwijl ik snel een printer nodig had ben ik nu een maand aan het lijntje gehouden. Slecht.

eric van der jeugdt 02-02-2019

moest voor een kleine inlichting 2x45 min wachten,iPhone 5c geblokkeerd kon niet via iTunes
gedeblokkeerd worden,bij 1 ste persoon aan balie na 45 min wachten 2 klanten voor mij kochten gym,vertelde de medewerker mij doodleuk dat iPhone niet zijn ding was maar zijn collega 1meter naast hem wel,kon precies niet vlug aan zijn collega vragen of mijn toestel kon gedeblokkeerd worden,daar ik na TERUG ongeveer 45 min aanschuiven bij de iPhone specialist, die was een fototoestel aan het verkopen aan een mevrouw.Ik na mijn vraag aan hem direct het antwoord kreeg daar het een iPhone 5c betreft zullen we het toestel moeten opsturen.
90 minuten aanschuiven voor Een 10 seconden antwoord.

Jansen 31-01-2019

Wat een associaal personeel en bedrijf, teren 2 dagen op je geld.. beloven dat het product geleverd word waarvoor je een vrije dag neemt en dan krijg je op het laatste moment een mail dat je bestelling geannuleerd word! Vervolgens bel je op om aan te geven dat dit niet volgens planning is krijg je een grote mond en wordt er opgehangen! Ik zeg NOOIT meer!!

Chris 27-01-2019

Dure printer gekocht met defect. Herstellingskosten zijn hoger dan aankoopprijs! Ze laten je gewoon in de kou staan. Slechte service! Onbetrouwbaar!

Polardogs 25-01-2019

Mijn zoon had een tv gekocht en hiervoor lang gespaard. Na twee dagen was de tv ineens 70 euro goedkoper. Compensatie gevraagd maar die hebben ze niet gegeven. Ze doen net of ze gek zijn en sturen elke keer een andere antwoord op zonder de echte vraag te lezen. Echt een teleurstellend bedrijf en zeeeeeeer klant onvriendelijk Belgisch bedrijf. Onmenselijk! Niks bestellen meer dus bij Art & Craft!

Pbe 22-01-2019

Prijzen en assortiment zijn in orde. Bestellingen verlopen via de webstek eigenlijk altijd wel lekker snel. Eenmaal onderweg zijn de meeste bestellingen ook goed te volgen, zodanig dat je tenminste goed kan inschatten wanneer je nog even de deur uit kan en niet de hele dag aanwezig moet zijn.

Alleen het personeel van het ingehuurde vervoersbedrijf Dynalogic is vervelend. Vaak sacherijnig en men weigert rustig het afleveren op een etage. Een full-service afspraak bestaat dan alleen op papier bij hun. Men leest ook zelden of niet de vervoersvoorschriften van de bestellingen zoals op de verpakking is aangegeven. Zo werd bij ons een koelkast met een verkeerde steekwagen opgetild, waardoor de verpakking flink beschadigd werd. Gelukkig raakte men net niet het toestel zelf. Toen de heren door mijn vrouw hiermee geconfronteerd werden, werd het gedrag van de heren helemaal brutaal. Professionaliteit en klantgerichtheid van dit personeel was daarmee volledig verdwenen.
Helaas blijkt dit geen uitzondering te zijn. Bij latere bestellingen via Dynalogic precies hetzelfde. Het hoort wel bij de cultuur van het personeel, want bij navraag in de regio en een simpele internet zoektocht blijken veel meer mensen deze ervaring te hebben. Het heeft zelfs RADAR gehaald.

Art & Craft zou er goed aan doen een fatsoenlijke vervoerder in te huren.

Edgar 27-12-2018

Op donderdagmiddag een TV besteld (via Bol.com, wordt geleverd door Art & Craft). Zou volgens Art & Craft ''voor 22:00 besteld, morgen in huis'' zijn. Vrijdag helemaal niks gehoord, dus vrijdagavond gebeld. De tv zou zaterdag worden afgeleverd en ik zou de track & trace code nog ontvangen. Zaterdag wederom niks gehoord, dus nogmaals gebeld. De TV zou maandag worden afgeleverd, maar maandag bleef het wederom stil vanuit Art & Craft. Tót ik maandagavond ineens een e-mail ontving, dat mijn bestelling was geannuleerd omdat het artikel niet leverbaar was, terwijl het artikel volgens de website van Art & Craft gewoon op voorraad is.
Verder was de klantenservice regelmatig niet bereikbaar (terwijl deze volgens de website gewoon geopend was), en later op de dag ineens wel.

Kortom: Slechte communicatie, kunnen de levertijden niet waarmaken en een slecht bereikbare (en onvoldoende geïnformeerde) klantenservice (''we maken wel een ticket voor u aan'').

Zojuist dezelfde TV via Bol.com bij BCC besteld en al een bevestiging binnen dat deze komende maandag 31 december geleverd wordt. Zo kan het dus ook!
Officiele reactie van Art en Craft 08-01-2019

Goedemiddag

Het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad bij ons bedrijf.
Helaas was het toestel reeds uitverkocht op het moment dat wij de bestelling ontvingen via bol.com.
Wijzelf hadden geen stock meer ter beschikking waardoor we afhankelijk waren door onze hoofdleverancier.
Na navraag ontvingen wij de bevestiging dat het toestel niet meer leverbaar was en werd het product dan ook offline gehaald.

Ik zie dat u op 22/12 en 24/12 telefonisch contact hebt gehad met ons bedrijf betreft de verwachte leverdatum.
Rond de Kerst en eindejaarsperiode kan het soms drukker zijn dan normaal.
Wij doen onze uiterste best zoveel mogelijk inkomende oproepen te beantwoorden.

Jammer genoeg een samenloop van een aantal factoren waardoor dit order uiterst onaangenaam is verlopen.

Onze oprechte excuses voor de vele ongemakken.

Met vriendelijke groeten
Team Art & Craft

A. M 20-12-2018

10 dagen geleden een bestelling geplaatst. 3 keer contact gehad met de kantenservice, steeds wordt mij verteld dat ik mijn bestelling de volgende dag zal ontvangen. Tot op heden niks ontvangen. Klantenservice medewerkers erg brutaal en totaal niet behulpzaam. De laatste keer weigerde de medewerker zijn naam te geven en verbrak de verbinding en noemde mij handicap omdat ik volgens hem zijn verhaal niet begreep. Ik wilde alleen weten wat de status is. Meneer bleef maar zeggen het ligt bij de leverancier. Zeer zeer slecht ervaren. Schandalig dat er zo met klanten wordt om gegaan!

Karine 20-12-2018

Ik ben zeer tevreden van de klantenservice,heel behulpzaam en vriendelijk.Na een klein probleempje dat direct opgelost werd,werd mijn bestelling snel geleverd,proficiat jongens,art & craft is mijn favoriete online winkel,doe zo verder!

W 13-12-2018 Via de website gekocht

Slecht transportbedrijf, jammer voor Art & Craft !
Afwasmachine online besteld en betaald bij Art & Craft, aantrekkelijke prijs, hoge gun factor na bezoekje aan hun winkel in Gent!

Jammer dat A&C een samenwerking heeft met Dynalogic, de levering kende vanaf het begin aan onduidelijkheden en tegenstrijdigheden in hun track en trace systeem. Bestelling geannuleerd, no more Art & Craft thanks to Dynalogic. Wat een bedriegers zijn deze gasten maar vooral waarom blijft een leuke winkel als A&C met hen samenwerken....???

gert 05-12-2018 Via de website gekocht

slechte klantenservice, slechte garantiebehandeling

Bij een defect aan een van de accessoires diende het ganse (nieuwe en goed werkende) toestel (toestel + kabels + accessoires) terug gestuurd te worden. Na een herstelperiode van 2 maanden en na regelmatig aandringen werd enkel een refurbished toestel teruggestuurd, zonder enige accessoires. Het duurde nog eens 1 maand alvorens deze accessoires verstuurd worden.
Klantenservice is zeer moeilijk bereikbaar. Garantieafhandeling ronduit slecht. Excuses heb ik nooit ontvangen. ZEKER AF TE RADEN.....

klaas 27-11-2018 Via de website gekocht

Levering zoals beloofd

Scherpe prijs en correcte levering. Je kunt zelfs online volgen waar de koerier zich bevindt, op de dag van bezorging. Prima service.

Tb 17-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige kwaliteit en leversnelheid

Ik vond het fijn om hier mijn beeldscherm te kopen, het was best wel goedkoop vond ik en het was fijn dat je je levering kon volgen en zien wie het bracht. Ook een zeer snell levering, ik ga hier zeker vaker iets kopen!

Nick 16-11-2018 Via de website gekocht

Goeie service, snelle levering

Snelle levering, goed verpakt, goed advies en allemaal erg duidelijk. Advies gevraagd over een tv, goed en snel geholpen door xxxx, vervolgens snel alles in orde gemaakt en vrijdag besteld. Vervolgens werd de Tv zaterdagmorgen al geleverd via Dynalogic welke z’n klanten goed op de hoogte houd van levering en levertijden.

C.S. 23-09-2018 In de winkel gekocht
Kortrijksesteenweg 1056, 9051 Gent

Goede service!

Ben steeds geholpen geweest met de eventuele problemen na verkoop. Niet altijd even eenvoudig omdat je telkens met een ander persoon in contact komt, maar over het algemeen wel goede service. Ze houden zich aan de afspraken.

Frank Moerman 18-09-2018 Via de website gekocht

bijzonder vlot en professioneel!

Art & Kraft heeft werkelijk alle huishoud apparaten in huis, vaak tegen de beste prijs en bovendien zeer snel leverbaar.
Echt goeie service, proficiat!

Chef 07-09-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Zeker goedkoper als de grote leveranciers. Handige plaatsbepaling voor de bezorgers zodat je weet waar ze zijn. Oude apparaat werd meegenomen. Super

Drugmand Aurelie 07-09-2018 Via de website gekocht

De slechtste webshop ooit!!

2 wekengeledeb een gsm besteld en die ging de volgende dag in huis zijn. De volgende dag kreeg ik mijn pakket thuis afgeleverd maar het was iets totaal anders dan mijn gsm. Direct gebeld en ze gingen het rechtzetten. De volgende dag kwamen ze langs dus ik ben thuis gebleven tussen de uren dat ze mij hadden gezegd. Opeens kreeg ik een mail dat ik niet thuis was terwijl dat wel het geval was en mijn voordeur stond open, en niemand gezien! Dan altijd dezelfde mail gekregen dat ze gingen langskomen en de
Volgende dag weer hetzelfde dat ik nie thuis was. Na 2 weken heb ik nog altijd mijn pakket niet en zeggen ze dat ze mij gaan helpen maar tot op heden hebben ze mij nog NIET geholpen!
Dikke afzetterij en 140€ verloren!!
Zelfs het cijfer 1 van beoordeling is voor mij nog te veel om te geven.

Tim 06-09-2018 Via de website gekocht

Ruimte voor verbetering, maar over het geheel tevreden

In tegenstelling tot sommige andere reviews wil ik een positief licht op de klantenservice schijnen. De bestelling liep niet geheel volgens plan, maar ik heb iedere keer snel een reactie van de klantenservice ontvangen waardoor het uiteindelijk naar tevredenheid is afgerond.

Art & Craft is een website met concurrerende prijzen. Ik had een bestelling geplaatst met vier producten waar ik bij hun minder voor betaalde dan bij andere (Nederlandse) webshops. Uiteindelijk is mijn bestelling in twee delen verstuurd, met uitzondering van de koelast. Tijdens het plaatsen van mijn order werd er gezegd dat het een week zou duren voordat alle producten er waren. Dit werd uiteindelijk twee weken voor 2 van de 4 producten en bijna 4 weken voor het derde product. De koelkast zou pas 7 weken na het plaatsen van de order geleverd kunnen worden. Dit vond ik niet acceptabel. Gedurende dit proces werd ik echter wel uitstekend op de hoogte gehouden door de klantenservice en stonden ze mij vriendelijk te woord. Ook het annuleren van de koelkast was geen probleem en binnen drie werkdagen had ik het bedrag weer terug op mijn rekening. Ondanks dat het levertermijn enkele keren vooruit werd geschoven ben ik verder tevreden over hun service.

Eva 03-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Super tevreden

Duidelijke informatie. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ben tevreden over het product. Het hele gezin drinkt smoothies

Rosa-Anna 30-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke levering!

De communicatie via mail met de winkel verliep zeer snel en vlot. De aankoop via de website is heel duidelijk en in een paar minuten is de aankoop geregeld ook met een extra kortingscode. Er is een snelle levering ,de dag na de bestelling. Het traject kon je voortdurend volgen waardoor ook dit in 5 minuten geklaard was!

tinus 30-08-2018 Via de website gekocht

super service

Leuke overzichtelijke shop waar zelfs het geen ik besteld had het goedkoopste was.
Was nog even bang of het op tijd zou binnenkomen i.v.m. vakantie, maar was ruim op tijd binnen.
Top

Mohamed Hirchi 29-08-2018 Via de website gekocht

Afschuwelijk leveringsdienst

3weken om mijn bestelling te krijgen
Een stuck van de 4 werd zogezegd verloren maar was eigenlijk door Dynalogic beschadigd

Dynalogic 20 keer gecontacteerd op een betalend nummer alleen maar onbekwame en onbeleefde mensen die geen info kunnen geven

Gelukkig heeft xxx alles kunnen regelen
De leveranciers weigerden de bestelling binnen te brengen zonder een afstand van verantwoordelijkheid ondertekend door mezelf

Leveranciers zonder deftig materiaal en amateuristisch
Een advies stop met Dynalogic

Ik zal in elk geval nooit meer bij jullie bestellen

Fik 28-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en in nederland enkele euro beter koop ?????

Vlugge levering en beste koop, heb al meerdere producten gekocht bij art en craft
Zou het zeker aanbevelen aan vrienden familie en kennissen
DOE ZO VOORT

Jan I 28-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service zoals beloofd. Zo hoort het.

Ik heb verschillende malen gekocht in deze winkel; telkens zeer tevreden over de snelheid van de levering en het product. De beloofde leveringstijden worden gerespecteerd en ook het tijdstip van de levering.

Hassan 27-08-2018 Via de website gekocht

Kapotte levering

Binnen 2 werkdagen had ik mijn glazen Siemens afzuigkap in huis alleen was deze helemaal kapot. Het glas was kapot en je zou zeggen, kan gebeuren. Binnen no time gebeld met Art. Moest foto’s per mail sturen en dan zou het binnen hooguit 2 dagen geregeld zijn! Het duurde echter 2 weken en heb er 4x achteraan moeten bellen wat mij ongeveer €60 aan belkosten opleverde. Erg jammer en zal niet snel nog iets bij Art bestellen. Ben nu al bang als ik een beroep moet doen op de bijbehorende garantie.

ADS 26-08-2018 Via de website gekocht

voordelige prijs ,

snelle levering , bestelling geplaatst en volgende dag geleverd
Voordelige prijs , vond koelkast nergens goedkoper.

Ellen 26-08-2018 Via de website gekocht

Top klasse

Alles pikobello levering perfect in orde product ook , Snelle service , makkelijke site , snel geleverd ,

review 26-08-2018 Via de website gekocht

Lage prijs, snelle levering, duidelijke communicatie.................................................

Katrien B 26-08-2018 Via de website gekocht

Defect toestel geleverd gekregen geen oplossing

Vermogen toestel werkte niet.
Diende online melding te doen en link werkte eerst niet.
Toen het eindelijk lukte, kreeg k te lezen dat ik de aangifte bij het merk zelf diende te doen.
Tot op vandaag na drie weken nog geen reactie gekregen .

PAPPAERT ANDRE 25-08-2018 Via de website gekocht

ZEER GOEDE SERVICE

Enkele probleempjes gehad maar die waren snel opgelost met baas van de winkel keten, wel een aanrader voor velen. Zeer veel keuze alles maar wat je kan denken en vooral doe eens de prijs vergelijk met andere verkopers en je ziet direct wat je kan uitsparen. Ga dit bedrijf zeker aanraden bij anderen die dit nog niet kennen

luc 25-08-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

heel goed I een aanrader voor iedereen. Zeer gebruiksvriendelijk, vlugge levering en goed van prijs!

Hans 24-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ondanks dat het niet helemaal vlekkeloos ging met de beloofde leverdatum was het vooral de service en oplossing wat mij zo tevreden maakt.

Rik 24-08-2018 Via de website gekocht

Via deze shop een nieuwe wasmachine gevonden tegen de laagste prijs van dat moment. 'sAvonds besteld en prompt de volgende dag geleverd binnen het opgegeven tijdslot.
Prima service!

sofie 24-08-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld in leveringsproces

De site ArtandCraft.be geeft aan te leveren daags na de bestelling. Ik heb 3 dagen gewacht op het eerste deel van de bestelling zonder dat er over bijvoorbeeld vertraging of zo gecommuniceerd werd. Nog een dag later werd de 2e helft geleverd, alhoewel ik een vinkje had aangekruisd dat alles in 1 bestelling mocht komen. Op logistiek gebied zijn concurrenten sterker. Het product zelf is dik ok.

Jenny 24-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering.

Ik wist welke kruimeldief ik wilde en Art & Craft leverde hem het goedkoopst. Bovendien was de service en levering heel vlot!

R.vullings 24-08-2018 Via de website gekocht

Goed product, goede service

Het was een hele snelle levering, dit hadden we niet verwacht. We werden goed op de hoogte gehouden via sms en e-mailberichten. Alleen maar positief.

Yojo 24-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekend product

Duidelijke webshop. Goede foto's. Eerlijke beschrijving. Product was dan ook precies wat ik verwachtte. Uitstekend ingepakt.

martine vanhaecke 24-08-2018 Via de website gekocht

zeer vlot verlopen

goede site en correcte service
leuk dat je bericht krijgt rond welk tijdstip je de chauffeur mag verwachten , is niet overal zo

Bas Kempen 24-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en scherpe prijs!

Savonds om 22.20 uur mijn nieuwe samsonite rugzak besteld. Smorgensvroeg al de duidelijke track en track info in de mail. Om 09.15 al in huis.. ook de prijs was nog eens gunstiger tov grote concurrenten.

Egon 23-08-2018 Via de website gekocht

Perfect afgehandeld zoals beloofd

Beste prijs tov concurrenten en daarom voor hen gekozen. Levering zeer snel en zonder opmerkingen. Ook opvolging van de levering was top, tussentijds konden we zien waar de levering zich in de keten bevind en op het laatste moment een sms met het exacte uur. Hierdoor weinig kans om het pakje te missen.

Musti 23-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste

Het was de goedkoopste op net en het was een gratis levering. Vandaag besteld de volgende dag geleverd.

Bert Pomelo 23-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Ze doen wat ze beloven. Snel en correct geleverd. Eveneens een duidelijke website met duidelijke omschrijvingen

Ria peeters 23-08-2018 Via de website gekocht

Fijn dat ik jullie leerde kennen!

Ik was op zoek naar een bepaald model koelkast, bij jullie voorradig, en vlotte levering binnen de vierentwintig uur leverbaar, goede service ook van vlotte, nederlandstalige bezorgers. Mijn dank!

Jokke 23-08-2018 Via de website gekocht

Heel goede, snelle en fijne service

Het is een zeer correcte shop, snel, eerlijk en de service achteraf is perfect. No nonsens. De garantie bij een levering met foutje is groots.

RONNY 23-08-2018 Via de website gekocht

CORRECT

OVERZICHTELIJKE WEBSITE, duidelijke prijzen, betalen met paypall komt van pas, ruim gamma van producten en goeie uitleg

Freddy 23-08-2018 Via de website gekocht

Vlugge, vlotte en correcte service

Ik had via de website 2dehands een demo espresso Bosch bij Artencraft gekocht aan 1/4 van de prijs, incl garantie. Spijtig, er ontbraken 2 onderdelen (kan gebeuren). Na een telefoontje werd het verder via email opgevolgd en binnen de 10 dagen had ik de onderdelen via de fabrikant Bosch. Dat is pas service.

F. van Es 22-08-2018 Via de website gekocht

HELMAAL CORRECT

Het gewenste artikel was simpel te vinden op de website. Bestelling doen zonder problemen. Correcte uitvoering volgens afspraak (geen bezorging in het weekend).

Joost 22-08-2018 Via de website gekocht

Goed hete koffie

Het gaat niet zo zeer over de site maar wel over de handel die men er op zet.
En hoe vindbaar je bent.
De site van Art & Craft is leuk en anders, en werkt makkelijk. Ik ben sinds kort fan van deze site