Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 115 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoniem 03-12-2019

Prijzen zijn perfect en dat heb ik er voor over. Merk wel dat er voor de prijs die je betaald geen nette klantenservice is. Je mailt en krijgt geen reactie maar op hun site staat “binnen 48 uur reactie” telefonisch sta je zolang in de wacht dat zelfs de batterij van de huistelefoon op is zonder dat je iemand spreekt. En de service op de meeste producten waar staat “voor 22:00 besteld morgen in huis werkt niet” met black friday actie gekocht en ze geven zelf dat het product met maximaal 1 dag vertraagt kan worden. Sta nu potverdikkie 3 dagen te wachten en nog steeds niets.

Eddy 30-11-2019

Tv gekocht waarbij ik ben opzichte van andere winkels 100eu goedkoper uit ben.
Tv keurig geleverd op de gevraagde dag.
Lees veel negatieve reacties maar in mijn geval is alles perfect gelopen.

Yves 23-11-2019

Wou mijn levering in een Bringme box. Staat niet aangegeven op site dat dit niet kan. Toen ze leverden beweerden ze dat het niet kan omdat ze dan geen handtekening hebben, klopt niet Bringme geeft dat ook (hadden gewoon nog nooit ervan gehoord). Dan maar adres gewijzigd, de volgende dag weer op verkeerde adres geleverd. De derde dag eindelijk geleverd maar weer niet binnen opgegeven uren. Helpdesk va Art & Craft antwoord gewoon niet meer op mijn klachten. Nooit meer voor mij!

armijn reynaert 13-11-2019

Levering was perfect op tijd .alles was in orde
de website is zeer gebruiksvriendelijk

Deepak 08-11-2019

Sonos besteld en deze is netjes binnen 1 werkdag geleverd. Alleen na het bestellen bleek dat de formaat van de sonos niet in mijn inbouwmeubel past. Het gehele pakket is ongeopend retour gezonden op 16 oktober. Inmiddels is het al 8 november en heb ik alleen 318 euro retour ontvangen terwijl ik 1649 euro heb betaald. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en per mail zijn de reacties traag alsmede gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Suus 28-10-2019

Nadat ik een bestelling heb geplaatst en betaald heb ik netjes een bevestiging ontvangen dat er met 2-3 dagen geleverd wordt.
Helaas was er 1 weken later nog niet geleverd. Op mijn vraag wanneer de producten geleverd zouden worden werd mij gemeld uiterlijk eind die week.
Weer een week later heb ik per mail om een up-date gevraagd.
Helaas heb ik de up-date niet ontvangen, geen reactie.
Weer een week later heb ik telefonisch contact gezocht;
Geen excuses, ik moest maar begrijpen dat het niet leverbaar is.
Natuurlijk kan dat gebeuren, maar neem dan contact op en geef de mensen het geld terug.
Simpleweg e-mails niet beantwoorden is niet de oplossing, zeer klantonvriendelijk.
Nu heb ik mijn order geannuleerd. Hopelijk gaat het geld terug betalen wat vlotter.

Rolandh 13-10-2019

Art&Craft Mariakerke-Gent. Vriendelijk en een doeltreffend bediening, bij aankomst van bestelling in winkel op afgesproken datum......wordt men verwittigd via een sms. Dus een uitstekende service!

slapl 12-10-2019

Wel, meer dan 10 jaar geleden heb ik hier gekocht en was best tevreden van hun als fotocameraspecialist.
Blijkbaar is de winkel nu overgestapt op online handel via een geavanceerde webshop.
De belofte van voor 17.00 besteld, morgen in huis geloofde ik maar half dus groot was mijn verbazing dat B-Post reeds een bericht stuurde dat mijn pakket de volgende dag, 9.00 beschikbaar was in het postpunt.
Chapeau, Het kan dus wél, maar a.u.b., mensen, ga dit niet telkens verwachten en heb geduld. l :-).
Men laat je geen tijd om "buyer's remorse" te laten groeien, mooi, maar gezien ik een vrij dure en complexe camera heb aangeschaft is het de service waar de winkel eventueel moet in uitblinken om een maximum score te verdienen.
De toekomst zal het hopelijk niet moeten uitwijzen.
Om zeker te spelen ivm retour en andere redenen Artencraft gekozen simpelweg omdat de fysieke winkels dicht bij een weg waar ik regelmatig passeer zijn.
Oh ja, de prijs was competitief zowel voor aankoop als transport & verzekering.

Marijke 10-10-2019

Zeer tevreden over het product en de geleverde service !! Niets op aan te merken. Top !!!

Stefan 10-10-2019

Full frame camera besteld waar lens niet op werkte, naar de shop gegaan om te wisselen.
Heel vriendelijk onthaald en een professionele begeleiding gekregen bij aankoop nieuw toestel.
Art & Craft super, bij jullie koop ik nogmaals.

Stephanie 09-10-2019

Na diverse online raadplegingen, leek A&C goedkoper te zijn dan andere providers. Snelle delivery.

Sofico 08-10-2019

Overzichtelijk en duidelijk aanbod, onmiddellijke levering en prima service.

Danny Verheyen 08-10-2019

Ik ben enorm ontgoocheld door misleidende reclame en het gebrek aan duidelijke en eerlijke, juiste informatie. Ik zal dan ook nooit meer ofte nimmer iets bestellen bij art en craft

Nolle 04-10-2019

snelle correcte service super.
mooi product aan correcte prijs
zeker aan te bevelen

Tommy 30-09-2019

Na contactname met de klantendienst, kreeg ik binnen de kortste keren antwoord terug. Daarin werd ik klaar en duidelijk geholpen en kon ik mijn product bestellen met een eenmalige code.
Bestelling nog diezelfde avond gedaan, en de nieuwe tv werd de dag erop al geleverd. Zeer tevreden van de service, de klantendienst en de stipte levering. Bedankt Art & Craft

Marijke 28-09-2019

Heel vriendelijk ontvangen - de verkoper nam ruim de tijd om alle nodige uitleg te geven.

Ronny M 27-09-2019

Keurig alles geregistreerd , ruim op voorhand verwittigd bij levering
Perfect verpakt ,netjes afgeleverd
Gewoon perfect in orde

Peter Plomp 27-09-2019

Klantvriendelijke website, gemakkelijke bestelmethode, genoeg informatie om bestelling te volgen.
Sympathieke prijzen voor de "kleine beurs".

Rudy 27-09-2019

Prima service (snel geleverd en stevig verpakt) - Heel interessante aanbieding.

Peter Plomp 27-09-2019

Duidelijk, klantvriendelijk en doen wat ze beloven, o ja, ook nog goed en goedkoop ;-))

De Buck 27-09-2019

Super tevreden.
Goede uitleg gekregen over verschillende apparatuur. Eerlijk over de kwaliteit.
Vriendelijk personeel.

Han 27-09-2019

Duidelijke website, snelle en goede levering en prima product. De track and trace was erg uitgebreid en ik wist bijna op de minuut wanneer het pakje zou aankomen. Ook alle documentatie was dik in orde.

Peter Remeeus 27-09-2019

Keurig snel geleverd. Mooie prijs ook trouwens.
Verder weinig te melden / aankopen op internet en via ideal ging naadloos.

Manfred 13-09-2019

Waardeloos. Hele middag thuis gebleven voor bezorging. Tot 40 minuten nog netjes een sms met een bericht dat de bezorger er bijna is. En toen niets meer. Bijkt de hele afspraak uit de track en trace. Kan een nieuwe afspraak inplannen. De volgende dag. Er is nog 5 uur voor bezorging over. Hoezo de volgende dag? Vandaag zouden ze komen.

René D. 15-08-2019

Philips led tv gekocht via Bol.com. Levering binnen een dag en prima te volgen.
De tv bleek een defect te hebben waardoor ik deze binnen de zichttermijn retour heb gedaan. De volgende dag werd de tv op afgesproken tijdsbestek opgehaald.
Na 10 dagen nog geen bevestiging van de retour ontvangen (10 dagen is de max.) Gebeld met bol.com en teruggebeld dat art&craft de retour niet had geregistreerd. Bol ging het regelen. Duurde vervolgens nog 4 dagen voordat ik bericht had dat de tv retour was ontvangen en 3 dagen later was het geld teruggestort. Het is aan de klantenservice van Bol te danken dat het geregeld is. Ik vind het tamelijk storend dat een retourzending a 1000 euro niet bevestigd wordt.
Al met al dus 17 dagen gewacht op volledige afhandeling (nadat ik er zelf achteraan ben gegaan): Matig.

Lou 12-07-2019

Besteld via bol.com plaza, wat probleemloos is verlopen. Bestelproces en administratieve afhandeling daarvan zijn uitstekend te noemen. Bezorging zoals beloofd een dag later, bezorgtraject bijna actueel te volgen.

Maarten Vanhengel 09-07-2019

ik heb een samsung galaxy watch active besteld. We zijn vandaag al meer als een week verder. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, deze zegt dat ze de levertermijn gingen nakijken en mij zo snel mogelijk iets ging laten weten. Helaas weet ik 26 uur later nog steeds niets. Als ik ben is er niemand bereikbaar.

J. Knapen 25-06-2019

Bestelling op Eem donderdag gedaan met de belofte volgende dag in huis. Meerder malen gebeld, niemand weet echt iets, nog steeds geen track and trace code ontvangen, niets. Ben nu 5 dagen verder en nog geen bericht over levering. waardeloos

Chop 23-06-2019

Af en toe toch willen proberen om te bestellen bij Art & Craft.
Helaas nog NOOIT de afgesproken levertermijn gehaald.. zeer spijtig.
Je moet ook niet snel een antwoord verwachten als je vragen hebt.
Dit was nu wel de allerlaatste keer dat ik daar besteld heb.

Dennis 03-06-2019

Ik heb een paar Sony WH-1000MX3 headphones besteld tegen een erg mooie prijs. De levertijd was onduidelijk, maar omdat het 120 euro scheelde heb ik het toch geprobeerd. Vervolgens een email gestuurd om te vragen naar een indicatie. Indicatie ontvangen en de headphones zijn uiteindelijk een week eerder geleverd.

Ik ben erg tevreden met de aankoop en de service.

wim 31-05-2019

Beste prijs en snelle service.
Levering ook op zaterdag.
snelle feedback om mailcontact

Dave Broes 21-05-2019

Na aankoop van Tom Tom Trucker GPS problemen met uploaden van kaarten,is terug gestuurd naar Art & Craft onder garantie is nagezien en vonden geen probleem ,op mijn verzoek verder naar Tom tom gestuurd. Hier werd een fout gedaan en kaart gewist en deel van de instellingen. GPS terug ontvangen en terug gecommuniceerd met Art & Craft . Antwoord van Art & Craft is ,ondanks dat ik een factuur van hun heb en binnen de 2 jaar garantie zit dat dit een probleem is dat ik zelf dien op te lossen met Tom Tom zelf en dat ze niet tussenbeide willen komen. Hopelijk geraakt dit opgelost maar zal in totaal GPS meer dan twee maanden kwijt zijn geweest. Nooit zal ik nog een aankoop overwegen bij Art & Craft omwille het niet naleven van de wettelijke garantie voorwaarden en de klanten service.

Tom 17-05-2019

Aangegeven levertijd wordt niet gehaald. Product is niet de volgende dag in huis. Het wordt verstuurd vanuit België en doet er minstens 2 dagen over. Klantenservice negeert me volledig.

Jesper 13-05-2019

Ik heb hier een droger besteld omdat art&craft een goede prijs kwaliteit verhouding leek te hebben. Helaas bleek dit een zeer slechte keus.

1. de geleverde droger was niet nieuw (er liep water uit het reservoir en geen verpakking om de droger)
2. De droger was kapot, en dus heb ik de droger retour aangemeld
3. Ik heb meerdere keren contact gehad met Art&Craft. Er kwam een reeks aan excuses waarom het allemaal zo lang duurde voordat ik mijn geld terug had. Ik heb weken moeten wachten op retourstorten van mijn aankoop bedrag

Gelukkig uiteindelijk geholpen door bol.com (via bol.com bij Art&Craft gekocht).

Joke 12-05-2019

Super levering! Goede communicatie! Eerlijke prijs! Duidelijke website! Meer dan tevreden!

Sil 10-05-2019

Reageren niet heel snel voor service wordt verleend, maar uiteindelijk toch geholpen.

Sil 10-05-2019

Verkoper weigert garantie te verlenen. Er is door hen nieuwe externe schade aangebracht, en daar wordt naar gewezen om garantie op het oorspronkelijke defect te ontnemen.

Duurt weken voor ze antwoord geven op berichten, en antwoorden slechts minuten nadat Bol.com hen verplicht contact op te nemen. Maar hun antwoorden zijn altijd kort, en wijzend naar een ander berijf of online klachtenformulier om nieuwe processen te starten zonder ooit het oorspronkelijke probleem op te lossen.

Siem 09-05-2019

De medewerkers bij Art&Craft doen hun uiterste best om een artikel dat niet voorradig is binnen de kortst mogelijke tijd te bestellen en op te sturen. Daarbij wordt je op de hoogte gehouden van de geschatte levertermijn, en uiteindelijk ook de verzending wanneer het artikel bij hen geleverd werd.
Heel uitgebreid aanbod bij Art&Craft en een concurrentieel prijs.

Luk 09-05-2019

"Voor 22.00 u. besteld, morgen in huis" is bullshit. Praatjes maar niet op tijd leveren. Jullie moeten zich schamen om klanten zo over te halen te bestellen bij jullie. En toevallig natuurlijk een uitzondering volgens de klantendienst. Nog eens BS en dikke leugen.

Frederik 09-05-2019

De bestelde artikels waren goed ingepakt en kwamen op tijd toe.
De beschrijving van de artikels was ook correct.

patrick 08-05-2019

Het is niet de eerste keer dat wij besteld hebben bij Art & Craft. Positief zijn de voordelige prijzen en de correcte leveringen (perfect ingepakt en geleverd op de afgesproken tijd) Een aanrader!!

Luc 08-05-2019

Art & Craft was de goedkoopste site voor de aankoop van onze televisie. Ze bieden daarbij dan ook nog eens een zeer goede service. De levering was prima in orde.

Karine 07-05-2019

Correcte onderneming,na verschillende aankopen ben ik nog nooit teleurgesteld geweest.Vlotte afhandeling en als ik al eens met een vraag zit krijg ik direct een zeer vriendelijk antwoord terug.De info op de site is heel duidelijk en nog geen enkele keer problemen gehad met betalen en leveren.Ook van de thuisbezorgers geen slecht woord,ze zijn heel vriendelijk en gedienstig.
Dikke chapeau,dit is en blijft mijn favoriete webshop!

Dirk 06-05-2019

Perfecte afhandeling van de bestelling en levering.
Één van de goedkoopste leveranciers voor mijn bestelde product.

Rick 06-05-2019

De verkoopsprijs van de toestellen is meestal lager dan bij de concurrentie. Een vlugge en efficiënte levering. Ik spreek uit ervaring voor al mijn bestellingen die ik bij Art & Craft deed.

Bibi 06-05-2019

Steeds opnieuw een zeer goede service ook na problemen te hebben gehad met gls 👍🏻

Cindy Bellens 06-05-2019

Leuke shop die niet al te vol staat, medewerkers hebben een brede kennis over de ten toon gestelde producten, afhankelijk van het product zijn de prijzen nog bespreekbaar.
De bezettingsgraad van de medewerkers is toch wat krap, je kan er een tijdje staan wachten voordat je aan de beurt bent.

Jan 05-05-2019

In vergelijking met andere online-verkopers: de laagste prijs en stipte levering!
Meer moet dat niet zijn...

Frank 05-05-2019

Shop is prima, goede prijzen, goede klantendienst, Transport is iets minder. Betaald voor levering tussen 9:00 & 17:00, en niet geslaagd om dit waar te maken. Track and trace was niet beschikbaar, zodat zelf inschatten hoeveel de vertraging zou zijn onmogelijk was. Dan maar 15 min aan een 0900 gehangen...

Heart 4 Photography 05-05-2019

Ik koop mijn spullen bij ArtenCraft, omdat ze de beste prijs voor kwaliteitsmateriaal hebben. Het feit dat je persoonlijk vragen kan stellen is een absolute plus. Het meeste is ook te vinden in de shop, en wat niet te vinden is zal men proberen te vinden, of een goed alternatief aanbieden. Alles wat ik tot nu toe bestelde, kwam ongeschonden en snel in mijn bezit. En het voldeed ook telkens aan wat de beschrijving beloofde.