Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 230 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,6

René D. 15-08-2019

Philips led tv gekocht via Bol.com. Levering binnen een dag en prima te volgen.
De tv bleek een defect te hebben waardoor ik deze binnen de zichttermijn retour heb gedaan. De volgende dag werd de tv op afgesproken tijdsbestek opgehaald.
Na 10 dagen nog geen bevestiging van de retour ontvangen (10 dagen is de max.) Gebeld met bol.com en teruggebeld dat art&craft de retour niet had geregistreerd. Bol ging het regelen. Duurde vervolgens nog 4 dagen voordat ik bericht had dat de tv retour was ontvangen en 3 dagen later was het geld teruggestort. Het is aan de klantenservice van Bol te danken dat het geregeld is. Ik vind het tamelijk storend dat een retourzending a 1000 euro niet bevestigd wordt.
Al met al dus 17 dagen gewacht op volledige afhandeling (nadat ik er zelf achteraan ben gegaan): Matig.

Lou 12-07-2019

Besteld via bol.com plaza, wat probleemloos is verlopen. Bestelproces en administratieve afhandeling daarvan zijn uitstekend te noemen. Bezorging zoals beloofd een dag later, bezorgtraject bijna actueel te volgen.

Maarten Vanhengel 09-07-2019

ik heb een samsung galaxy watch active besteld. We zijn vandaag al meer als een week verder. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, deze zegt dat ze de levertermijn gingen nakijken en mij zo snel mogelijk iets ging laten weten. Helaas weet ik 26 uur later nog steeds niets. Als ik ben is er niemand bereikbaar.

J. Knapen 25-06-2019

Bestelling op Eem donderdag gedaan met de belofte volgende dag in huis. Meerder malen gebeld, niemand weet echt iets, nog steeds geen track and trace code ontvangen, niets. Ben nu 5 dagen verder en nog geen bericht over levering. waardeloos

Chop 23-06-2019

Af en toe toch willen proberen om te bestellen bij Art & Craft.
Helaas nog NOOIT de afgesproken levertermijn gehaald.. zeer spijtig.
Je moet ook niet snel een antwoord verwachten als je vragen hebt.
Dit was nu wel de allerlaatste keer dat ik daar besteld heb.

Dennis 03-06-2019

Ik heb een paar Sony WH-1000MX3 headphones besteld tegen een erg mooie prijs. De levertijd was onduidelijk, maar omdat het 120 euro scheelde heb ik het toch geprobeerd. Vervolgens een email gestuurd om te vragen naar een indicatie. Indicatie ontvangen en de headphones zijn uiteindelijk een week eerder geleverd.

Ik ben erg tevreden met de aankoop en de service.

wim 31-05-2019

Beste prijs en snelle service.
Levering ook op zaterdag.
snelle feedback om mailcontact

Dave Broes 21-05-2019

Na aankoop van Tom Tom Trucker GPS problemen met uploaden van kaarten,is terug gestuurd naar Art & Craft onder garantie is nagezien en vonden geen probleem ,op mijn verzoek verder naar Tom tom gestuurd. Hier werd een fout gedaan en kaart gewist en deel van de instellingen. GPS terug ontvangen en terug gecommuniceerd met Art & Craft . Antwoord van Art & Craft is ,ondanks dat ik een factuur van hun heb en binnen de 2 jaar garantie zit dat dit een probleem is dat ik zelf dien op te lossen met Tom Tom zelf en dat ze niet tussenbeide willen komen. Hopelijk geraakt dit opgelost maar zal in totaal GPS meer dan twee maanden kwijt zijn geweest. Nooit zal ik nog een aankoop overwegen bij Art & Craft omwille het niet naleven van de wettelijke garantie voorwaarden en de klanten service.

Tom 17-05-2019

Aangegeven levertijd wordt niet gehaald. Product is niet de volgende dag in huis. Het wordt verstuurd vanuit België en doet er minstens 2 dagen over. Klantenservice negeert me volledig.

Jesper 13-05-2019

Ik heb hier een droger besteld omdat art&craft een goede prijs kwaliteit verhouding leek te hebben. Helaas bleek dit een zeer slechte keus.

1. de geleverde droger was niet nieuw (er liep water uit het reservoir en geen verpakking om de droger)
2. De droger was kapot, en dus heb ik de droger retour aangemeld
3. Ik heb meerdere keren contact gehad met Art&Craft. Er kwam een reeks aan excuses waarom het allemaal zo lang duurde voordat ik mijn geld terug had. Ik heb weken moeten wachten op retourstorten van mijn aankoop bedrag

Gelukkig uiteindelijk geholpen door bol.com (via bol.com bij Art&Craft gekocht).

Joke 12-05-2019

Super levering! Goede communicatie! Eerlijke prijs! Duidelijke website! Meer dan tevreden!

Sil 10-05-2019

Reageren niet heel snel voor service wordt verleend, maar uiteindelijk toch geholpen.

Sil 10-05-2019

Verkoper weigert garantie te verlenen. Er is door hen nieuwe externe schade aangebracht, en daar wordt naar gewezen om garantie op het oorspronkelijke defect te ontnemen.

Duurt weken voor ze antwoord geven op berichten, en antwoorden slechts minuten nadat Bol.com hen verplicht contact op te nemen. Maar hun antwoorden zijn altijd kort, en wijzend naar een ander berijf of online klachtenformulier om nieuwe processen te starten zonder ooit het oorspronkelijke probleem op te lossen.

Siem 09-05-2019

De medewerkers bij Art&Craft doen hun uiterste best om een artikel dat niet voorradig is binnen de kortst mogelijke tijd te bestellen en op te sturen. Daarbij wordt je op de hoogte gehouden van de geschatte levertermijn, en uiteindelijk ook de verzending wanneer het artikel bij hen geleverd werd.
Heel uitgebreid aanbod bij Art&Craft en een concurrentieel prijs.

Luk 09-05-2019

"Voor 22.00 u. besteld, morgen in huis" is bullshit. Praatjes maar niet op tijd leveren. Jullie moeten zich schamen om klanten zo over te halen te bestellen bij jullie. En toevallig natuurlijk een uitzondering volgens de klantendienst. Nog eens BS en dikke leugen.

Frederik 09-05-2019

De bestelde artikels waren goed ingepakt en kwamen op tijd toe.
De beschrijving van de artikels was ook correct.

patrick 08-05-2019

Het is niet de eerste keer dat wij besteld hebben bij Art & Craft. Positief zijn de voordelige prijzen en de correcte leveringen (perfect ingepakt en geleverd op de afgesproken tijd) Een aanrader!!

Luc 08-05-2019

Art & Craft was de goedkoopste site voor de aankoop van onze televisie. Ze bieden daarbij dan ook nog eens een zeer goede service. De levering was prima in orde.

Karine 07-05-2019

Correcte onderneming,na verschillende aankopen ben ik nog nooit teleurgesteld geweest.Vlotte afhandeling en als ik al eens met een vraag zit krijg ik direct een zeer vriendelijk antwoord terug.De info op de site is heel duidelijk en nog geen enkele keer problemen gehad met betalen en leveren.Ook van de thuisbezorgers geen slecht woord,ze zijn heel vriendelijk en gedienstig.
Dikke chapeau,dit is en blijft mijn favoriete webshop!

Dirk 06-05-2019

Perfecte afhandeling van de bestelling en levering.
Één van de goedkoopste leveranciers voor mijn bestelde product.

Rick 06-05-2019

De verkoopsprijs van de toestellen is meestal lager dan bij de concurrentie. Een vlugge en efficiënte levering. Ik spreek uit ervaring voor al mijn bestellingen die ik bij Art & Craft deed.

Bibi 06-05-2019

Steeds opnieuw een zeer goede service ook na problemen te hebben gehad met gls 👍🏻

Cindy Bellens 06-05-2019

Leuke shop die niet al te vol staat, medewerkers hebben een brede kennis over de ten toon gestelde producten, afhankelijk van het product zijn de prijzen nog bespreekbaar.
De bezettingsgraad van de medewerkers is toch wat krap, je kan er een tijdje staan wachten voordat je aan de beurt bent.

Jan 05-05-2019

In vergelijking met andere online-verkopers: de laagste prijs en stipte levering!
Meer moet dat niet zijn...

Frank 05-05-2019

Shop is prima, goede prijzen, goede klantendienst, Transport is iets minder. Betaald voor levering tussen 9:00 & 17:00, en niet geslaagd om dit waar te maken. Track and trace was niet beschikbaar, zodat zelf inschatten hoeveel de vertraging zou zijn onmogelijk was. Dan maar 15 min aan een 0900 gehangen...

Heart 4 Photography 05-05-2019

Ik koop mijn spullen bij ArtenCraft, omdat ze de beste prijs voor kwaliteitsmateriaal hebben. Het feit dat je persoonlijk vragen kan stellen is een absolute plus. Het meeste is ook te vinden in de shop, en wat niet te vinden is zal men proberen te vinden, of een goed alternatief aanbieden. Alles wat ik tot nu toe bestelde, kwam ongeschonden en snel in mijn bezit. En het voldeed ook telkens aan wat de beschrijving beloofde.

L D R 05-05-2019

Zeer snelle levering en prima service, er was beloofd voor 22u besteld, volgende dag geleverd en dat was ook zo

Pascal 05-05-2019

Correcte en klantvriendelijke informatie en advies, scherpe prijzen en gunfactor: ik kreeg een gratis HDMI kabel bij aankoop PC en Beamer. Ervaring is gerelateerd aan de shop te Sint-Denijs.

Martine 05-05-2019

ZEKER NIET TEVREDEN. Heb een bestelling geplaatst en betaald op 27 maart 2019 en op vandaag 05 mei 2019 nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. De slogan die jullie meegeven "Vandaag bestellen morgen in huis" wordt dus wel heel ruim genomen!!!! Ik zou dus deze winkel zeker niet aanbevelen.

Raf Decombel 05-05-2019

Aankoop Karcher K7 was net iets duurder dan bij bol.com, maar daar kwam je niet meer in aanmerking voor de extraatjes die het merk tijdelijk voorzag. Uiteindelijk dus meer waar voor je geld en snel geleverd. Een tevreden klant !

Jos 05-05-2019

Heb deze winkel gekozen zijn interessante prijs,de levering van het toestel is ook rimpelloos verlopen

Nancy 05-05-2019

Ik deed mijn aankoop hier louter omdat de smart-tv die ik gekozen had merkelijk goedkoper was dan elders. Toen ik merkte dat de communicatie, service en stiptheid dan ook nog super waren vond ik het helemaal top! Ik had nochtans nog nooit van deze shop gehoord maar zal hem zeker niet vergeten! Een aanrader...

Wim VdR 05-05-2019

Prijs-kwaliteit dik OK! Heel tevreden van de service na een 5-tal online aankopen! Een aanrader.

Geert 05-05-2019

Zeer goede winkel echt niets op aan te merken!!Zeer begripvolle en vriendelijke mensen.

Chris Vergote 05-05-2019

Overzichtelijk en aanlokkelijk. Mooi opgemaakte site. Gemakkelijk in gebruik. Aantrekkelijke kortingen.

marc 04-05-2019

goedkoop en snelle levering, product is heel goed. leuke site. Ga er nog dingen kopen.

Steven Van den Meerssche 04-05-2019

Traagste service ooit gezien. 4 weken eer ik m'n geld terug kreeg. Lang leve bol.com

Dieter 04-05-2019

Eerst en vooral: de shop heeft zeer scherpe prijzen. De levering is supersnel en het trackingsysteem is gewoon het allerbeste. Dit is altijd de eerste site die ik check als ik online shop!!!

Gust 04-05-2019

De aankoop ging vlot. Maar de herstelling is reeds lang bij jullie, en ik wacht nog steeds op een oplossing

Laura 04-05-2019

Ik ben toevallig op deze website terecht gekomen bij het zoeken naar keukentoestellen. De website was heel overzichtelijk en maakte het eenvoudig om verschillende toestellen te vergelijken. Bovendien verliep de levering vlekkeloos.
Volgende keer bestel ik hier zeker opnieuw!

Veerle 04-05-2019

Overzichtelijke website. De levering was snel en correct. Een tevreden klant.

Sofie 04-05-2019

Heel tevreden van de bestelling, levering en opvolging.
Wij hebben er al onze keukentoestellen gekocht. Geen problemen en super vriendelijke personen bij de klantendienst. Wij bestellen zeker nog bij jullie.

André 04-05-2019

Zeer tevreden over de verzending , zeer snel en goed verpakt , een aanrader van een tevreden klant. De levering is perfect gebeurd op de geplande dag en zelfs een bericht gekregen met het uur van levering , hoed af voor art&craft en de pakjesdienst , die verdienen ook een pluim.

Filip 04-05-2019

Deze winkel voert alle bestellingen correct uit op de door hen aangegeven datum als het artikel voorradig is.
Klantdienst is erg behulpzaam .
Top Winkel

emvedeesje 04-05-2019

goed materiaal en zeer snel geleverd.
prijzen vallen heel goed mee bij Art&Craft

carrette-andries 04-05-2019

Heel goede service.Alles was tiptop in orde,zowel de prijzen als de levering was duidelijk afgesproken.Ook vriendelijke couriers.

Ivo Chiang 04-05-2019

Betrouwbare site, zeer goede prijzen en goede leveringsdienst (geen Bpost ....oef)

Aline 04-05-2019

Algemeen goede service. Soms heel druk in de winkel. Minder goede service via telefonische klantendienst.

Geert 04-05-2019

Al 3x rappel moeten doen voor bestelling die niet geleverd wordt. Men verwijst telkens dat men dit bij de leverancier zal melden en volgt dit bovendien achteraf niet meer op. Onaanvaardbaar.

Veegee 04-05-2019

Onlangs de eerste keer een bestelling gedaan via jullie online shop.
Bij vragen , telkens direct antwoord gekregen.
Bij levering alles perfect verlopen.