Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 104 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SuriMario 04-07-2020

Keuze voor 2 grote aankopen gevallen bij Art & Craft, vanwege klantvriendelijkheid en goede service.
Zowel via de mail als telefonisch geduldig te woord gestaan. Producten zijn zoals beloofd de volgende dag keurig en in goede staat bezorgd. Proficiat, ik ben een zeer tevreden klant.
Bedankt medewerkers en in het bijzonder Jossefien.

Bernard 04-07-2020

Eerder via bol.com al sony earbuds hier gekocht. Nu direct een Nespresso machine. Art en Graft is voordelig, snel, communicatie is goed, kortom gewoon goed.

Josta 03-07-2020

Televisie laat op de avond besteld na een lange prijsvergelijking op diverse webshops. Art&craft was super geprijsd en inderdaad het was de dag erna heel netjes thuis bezorgd door de bezorger. Weer een zeer tevreden klant erbij!

Janine 03-07-2020

Online gezocht naar een goede en stille ventilator tegen een scherpe prijs en daarbij kwam ik uit op één verkocht door art & craft.
Uitstekende communicatie en een snelle levering. Tevreden met mijn aankoop.

Ernst Cochlovius 03-07-2020

Wat een geweldige service !
Via e-mail een foutieve prijsstelling aangegeven op de website ; dezelfde dag nog een reactie met een kortingscode om het artikel (LG OLED televisie) tegen de oorspronkelijke prijs aan te schaffen !
En : de volgende dag geleverd !!!
Top bedrijf met zeer correcte afspraken …

Malika 25-06-2020

Ik heb voor art en crafts gekozen om een mixer aan te schaffen.
Aangezien zij het product het voordeligst aanbieden en morgen meteen konden bezorgen.

Benny 20-06-2020

Betrouwbare omschrijving van het product, zeer competitieve prijs en een snelle en vlotte levering.

Jeroen 18-06-2020

Aantrekkelijke prijs! Na een fout met leveren, prima contact gehad zodat het probleem zo snel mogelijk is verholpen. Dat hebben ze goed en snel opgepakt en maakt ze enorm betrouwbaar.

Matthew 17-06-2020

Vlotte service. Op zondag laat op de avond een speaker besteld die niet courant op voorraad is in België. Een goeie prijs: €50 goedkoper dan de concurrentie. Ondanks de waarschuwing dat levering in de winkel iets langer kon duren was de levering toch perfect op tijd.

schollaert luc 17-06-2020

vriendelijke ontvangst, afspraak voor de levering was correct, heel tevreden met dank

Agnesa Paloji 17-06-2020

Na lang getwijfeld door een aantal slechte reviews heb ik toch een bestelling geplaatst bij Art&Craft.

In tegenstelling wat sommige mensen beweren dat de klantenservice slecht is, heb ik het juist heel prettig ervaren.

Mijn mails werden heel snel beantwoord.
De bestelling zou de dag erna aankomen en dat is ook nagekomen.

Ik werd heel de tijd op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling aan zou komen. Daarnaast kreeg ik een sms met de exacte tijd wanneer de bezorger zou komen.

Kortom klantenservice en bezorging was super!

Een Samsung QLED 90R besteld en tot nu toe super tevreden! Ik zou het zeker aanbevelen!!!

Sdamma 17-06-2020

Sonos arc besteld op releasedatum, zelfde dag nog gestuurd en idd netjes op voorraad. Dat was bij andere webwinkels wel anders. Prima service

LDR 02-06-2020

Televisie besteld, die verloren is gegaan tijdens verzending
Zo langer op de televisie moeten wachten dan aangegeven. En dit samen met thuiszittende kinderen wegens de coronacrisis + zonder televisie wegens verhuis) was dus alles behalve evident!
Uiteindelijk een vriendelijke dame gehad die ons per mail te woord stond. Maar op de vraag naar enige compensatie om de wachttijd te compenseren, kregen we het mager antwoord dat we een tegoed bon kregen van €12,5 bij een volgende aankoop... Daar passen wij voor, dit was de eerste en tevens de laatste bestelling bij dit bedrijf.
En op positieve mond-aan-mond reclame hoeft men uiteraard ook niet op te rekenen.

Niels 31-05-2020

Komen afspraken niet na, onbereikbaar, lange levering
Koelkast besteld, op de website staat voor 20:00 uur besteld, morgen in huis.
Door Corona (?) blijkbaar niet het geval dus zou deze ipv vrijdag op zaterdag worden geleverd. Ok, voor mij geen groot probleem.
Op zaterdagochtend kijk ik naar de track & trace. Mooi vrachtwagenicoontje en al, levering tussen 14:50 en 16:50.
Om 11 uur een berichtje in de track en trace dat het niet lukt om de bestelling te leveren (apart, want bezorger was al onderweg). Maar erna meteen een melding dat de levering opnieuw is ingepland vandaag (zaterdag dus) tussen 8:00 en 22:00 uur.
Voor de zekerheid wil ik Art en Craft bellen maar die hebben op zaterdag een feestdag dus deze zijn niet bereikbaar (vaag). Dynalogic is de vervoerder maar die ga ik niet bellen voor 45 cent per minuut, belachelijk.
Nouja, maar hopen op het beste en wachten.
Ondertussen om 11:25 een mail dat de bestlling opnieuw wordt gepland en ik op de hoogte wordt gehouden. Ik klik de track en trace open en er staat: Levering vandaag tussen 08:00-22:00. Ok, dat zal dan wel goed komen.
De tijd verstrijkt en om 22:30 nog geen koelkast en ook geen bericht.
Zondagochtend krijg ik een mail dat de levering is ingepland op 3 juni (woensdag). Tja, ik kan moeilijk 3 dagen zonder koelkast en mijn zoontje is maandag jarig dus das helemaal onhandig.
Bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij ander bedrijf, zij komen hem morgen leveren als het goed is.

TLDR:
- lange levering
- onbereikbaar als je ze nodig hebt
- komen afspraken niet na

Nick 28-05-2020

Everything as expected. Ordered a Samsung QLED 65 inch tv and it was delivered the next day as indicated on the website. Highly recommended

Rick 23-05-2020

Eerst veel prijzen en producten vergeleken in verschillende winkels.

Bij Art&Craft zijn we goed voorgelicht over de hardware vragen van onze tv. Wij wilden graag specifieke technische onderdelen en specificaties weten waar we ook duidelijke antwoorden op hebben gekregen.

Verder waren ze de enigste die een scherpe prijs leverde en ook echte modellen voor de Nederlandse markt,.

Helaas moesten we ook de garantie testen van de winkel. Deze was perfect de tv kon na problemen direct worden omgeruild voor een nieuwe.

Al met al een echte aanrader voor service, prijs en garantie.

Dimitri Viville 23-05-2020

Naar de winkel geweest in Mariakerke voor een DX sensor cleaning. Normaal geef ik toestel af om 's anderdaags toestel terug op te halen maar deze keer onmiddelijk de sensor gereinigd en goedkoper dan voorheen. Ook het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Vaste klant erbij!

MM 22-05-2020

Goede prijs (zeker concurrerend met andere aanbieders) en stipte levering (bezorger was binnen de aangegeven tijd ter plaatse). Klein verbeterpuntje: Bezorger wilde het pakket onbewaakt voor de deur van de buurvrouw zetten. Gelukkig zag zij dat. Maar zonder aflevercode heeft zij het pakket toch kunnen ontvangen (?)!

MaXeRs 22-05-2020

Motivatie
Uit eigen beweging

Algemeen
Ik was op zoek naar een vervanger van mijn oude tv en kwam na een bezoek op het forum van Tweakers bij Art en Craft terecht vanwege een wel hele scherpe prijs. Ik heb door middels een mailtje gevraagd om een lagere prijs en deze ook gekregen en toen was de aankoop rond.

Verzending
De levering was bijna net zo rap als de scherpere prijs.
1 dag zat er tussen,en dat op Hemelvaartsdag.
Mijn mond viel open van verbazing bij het zien van de tracking code van dynalogic.

Klantenservice
Zeer to the point.
Binnen 4 minuten een aanbod met een scherpe prijs.

Mark 22-05-2020

Snelle en correcte levering. In vergelijking tot andere websites c.q. aanbieders een lage prijs!

Maes 22-05-2020

Het is makkelijk om op deze site te bestellen. Je kan er verschillende producten vergelijken en vind er goede info. Zeer voordelige prijs. Vandaag besteld morgen geleverd. Een aanrader.

Duwijn Kristof 22-05-2020

Snel en correct geleverd. Ook zeer tevreden van mij all in one PC. Deze werkt zeer snel en heeft een prachtig beeld. Ook het klavier is aangenaam om op te werken. Echt een aanrader.

Christiaan Mouwen 21-05-2020

Goede en snelle service.
Duidelijk en correct in de communicatie.
Levering ook in Corona tijd keurig geregeld.

Britt 21-05-2020

Super leuke hippe brillen die enorm lekker zitten. De service is top, heel vriendelijk en behulpzaam, geen vervelende oordelende ondertoontjes als je met een “vervelende” vraag komt. Dat geeft een fijne beleving en loop je met een goed gevoel de winkel uit. Ik ben keer op keer tevreden.

Pieter 21-05-2020

Is gewoon super goed.Niets op aan te merken.Raad iedereen aan het zelf uit te proberen.

Photofacts 21-05-2020

Vakmensen! Goede uitleg gekregen in shop Mariakerke! Aanrader! Wist echt niet welke camera kiezen en hebben me zeer goed begeleid

Andries Deraedt 21-05-2020

Snelle service waarbij aandacht is voor de noden van de consument. Alles wordt rap afgehandeld.

FGroen 20-05-2020

Het is een hele fijne shop om producten te zien en te bestellen.
Ook de producten informatie is goed en duidelijk.
Een aanbeveling waard

san 20-05-2020

snelle levering keurig verpakt kon ook makkelijk betalen zeker een aanrader en goede collectie

Aleksandr 20-05-2020

Alles op tijd veilig en wel afgeleverd. De prijs was laag, de service is goed genoeg.

Arno 20-05-2020

We konden online de nodige info gemakkelijk vinden, snel en eenvoudig een bestelling plaatsen en deze was super snel binnen. Zondag besteld, maandag binnen (in Corona-tijd).

Van uden Jochem 20-05-2020

Fantastisch!
Grote aankoop gedaan (2 tv’s) veel vragen maar supersnel geholpen met de juiste antwoorden.
Top service en snel geleverd!

Aanrader voor online shoppen!

Edith Hulshof 20-05-2020

Een hele duidelijke onlinewinkel. Uitgebreide keuze.
Het door ons gekochte product was stukken goedkoper dan in een winkel. Snelle bezorging door vriendelijke medewerkers. Ik zal volgende keer zeker weet bij Art en Craft kopen

De verrassing Maastricht 20-05-2020

Ondanks corona, ondanks moeilijk telefonisch bereikbaar, toch fantastische service. Er ging nogal wat fout, maar de manier waarop jullie dit hebben opgelost verdient een dikke pluim.

Roel 20-05-2020

Ik heb bij deze webshop een bestelling gedaan, laat op de avond. Ze waren niet alleen de goedkoopste, maar konden ook de volgende dag al leveren. Nog vroeg in de ochtend ging de deurbel al en het product was daar, zeer netjes ingepakt. De communicatie was ook duidelijk, al met al kan ik het niet anders beoordelen dan met een 10!

Dmitry 20-05-2020

Good price, straightforward purchase process, acceptance of credit cards.
Not "10" because delivery was one day later than advertised.

Sunhay 20-05-2020

Ik vind schop art &craft zeer gied en daarna heb ik oled tv samsung besteld met appart muur beugel tv heb ik op 1 dag gekregen maar beugel niet 1 week lang geduurt toch was er niet mijn probleem was dat

Danik 20-05-2020

klantendienst snel gereageerd,en mijn probleem was ook heel snel opgelost,mijn bestelling met andere transportbedrijf opgestuurd,bedankt

daniyar 19-05-2020

binnen 7 dagen niet geleverd, klantendienst niet bereikbaar, zeer slechte servies
Danik 20-05-2020

De klantendienst heeft gereageerd en het blijkt dat het de fout is van Bpost. Mijn probleem is opgelost, mijn bestelling is nog eens verstuurd via een andere transportbedrijf. Bedankt voor de oplossing.

Jempy 23-04-2020

Ik heb voor deze shop gekozen op aanraden van een familielid.
De producten gevonden die ik zocht, en de prijs was zeker interessant.
Producten waren top, kwaliteit dik in orde.
De levering, in volle corona-crisis, door B-post was een minpunt.
De helpdesk van Art & Craft heeft dit echter zeer goed opgelost en voor hun deskundigheid en klantvriendelijkheid krijgen deze mensen van mij een dikke 100% ! top ! merci Tim !
2 andere koerierdiensten werden ingeschakeld volledige bestelling zeer vlot verkregen in schadeloze verpakking !! top !

Marco Kramer 16-04-2020

De service is buitengewoon goed. De bereikbaarheid ondank de huidige situatie is prima, maar het meedenken van jullie supportmedewerkers is echt top.
Een perfect geregelde omruiling van een niet optimaal functionerende tv was super geregeld en het begrip voor de situatie zonder van het negatieve uit te gaan is heel fijn als consument.

Ik zal jullie aanbevelen bij eenieder in mijn buurt als ze iets zouden willen aanschaffen.

wuloplant bvba 05-04-2020

ondanks de crisis werd onze bestelling correct uitgevoerd en op de afgesproken tijd geleverd.

Edwin 04-04-2020

‘S avonds laat besteld en toch de volgende dag rond de lunch bezorgd via een speciaal hoge kwaliteit koerier. Nog beter dan met post Nl.

Frank 03-04-2020

Art&Craft was de goedkoopste in prijs bij moment van bestelling. Levering was boven alle verwachtingen zeer snel. 's Anderendaags werd mijn aankoop voor de deur geleverd!

René D 02-04-2020

Snelle levering, coulant met aanpassen prijs naar actie-prijs (ik was net te laat met actie)
TV is netjes op tijd afgeleverd .
Snel geïnstalleerd zonder problemen en oké....

Bill 02-04-2020

Goede informatie bij het artikel. Snel antwoord op vragen. Snelle levering. Goede prijzen.

Gary 02-04-2020

Duidelijke en handige website.
Scherpe prijs en vlotte levering.
Goed en stevig ingepakt.

Max 02-04-2020

Zowel product als service netjes op orde! PC monitor besteld en kwam de volgende dag binnen tijdens het drukke corona seizoen.

Wim 01-04-2020

Perfecte webshop, goede prijzen en zeer snelle levering. Veel keuze en verschillende merken beschikbaar.

Mieke 01-04-2020

Snelle service, volgende dag stond mijn pakket al aan de deur. Alles ging vlot om te bestellen en de koerier was vriendelijk. Mooie opvolging van Artencraft via e-mail.