Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 341 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mielou 22-01-2021

Geweldig hoe Art&Craft dit (zelfde) product ver onder de prijs van andere aanbieders levert en toch binnen een goede termijn en vakkundig verpakt.
Niets dan lof!

PD 21-01-2021

Snelle levering, eerder dan verwacht.
TV is naar verwachting.
Ik kende Artencraft niet, maar goede service en duidelijk

steven 21-01-2021

de geleverde spullen zijn netjes, correct en snel geleverd dit bedrijf is een aanrader

Johan Jansen 21-01-2021

Stelde een vraag in de mail ivm een aanbieding FC7 Karcher.
Daar werd door Josephien zo netjes snel en goed op gereageerd dat ik besloot gelijk de aankoop te doen. Dit heb ik netjes terug gemaild en ze reageerde hierop dat mocht ik vragen hebben haar mocht contacten super toch. Omdat ik blij verrast was heb ik gelijk nog een bestelling gedaan om mijn schoonzus te verblijden een soundbar.
De levering was ook goed verzorgd netjes op de hoogte gehouden en netjes geleverd. Dus kan niet anders zeggen dan goed geholpen dankje wel groet Johan

Rik Hendriks 20-01-2021

Super snelle service. alles top. Site is erg makkelijk. Voor 21:00 uur besteld volgende dag voor 12:00 uur geleverd

Judith 20-01-2021

Televisie besteld, werd snel geleverd. Vlak van tevoren een SMS hoe laat de bezorger zou komen.
De bezorger was precies op tijd.

Olivier F 20-01-2021

Competitieve prijzen (printers), supersnelle levering (24u), fantastische service! Zeer tevreden klant

Huub van Beusekom 20-01-2021

Supersnelle en overzichtelijke website. Op tijd product afgeleverd geheel volgens plan. Volgende keer zal ik wederom bestelling bij dit bedrijf plaatsen.

Marginella 20-01-2021

Eigenlijk geef ik nooit beoordelingen... Nu wel, ondanks of juist dankzij het gegeven dat de inhoud van mijn bestelling onherstelbaar beschadigd was. De firma Art en Craft heeft op mijn schadeformulier heel snel en klantvriendelijk gereageerd. Ik heb binnen enkele dagen een nieuw exemplaar ontvangen zonder de rompslomp om het kapotte exemplaar te moeten retourneren. Overal kan wel eens wat misgaan, maar juist dan is een goede service veel waard!

Ramona 20-01-2021

Goede duidelijke webshop. Ik heb er de afgelopen maand twee keer wat besteld in de drukke december periode en levertijden waren top. Precies zoals aangegeven op de website en geleverd via goede koeriersdienst dynalogic. Daarnaast hebben ze voordelige prijzen.

Rob de Witte 20-01-2021

Correcte bezorging en netjes afgeleverd volgens afspraak. Men komt na wat men beloofd

Ruud 20-01-2021

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Ik moet nog 3 tot 5 weken wachten? Wel lang voor een speaker set?

alias1965 20-01-2021

Vindbaarheid van de laagste prijs aanbiedingen en heeft geholpen in het maken van mijn keuze.
En de Cashback deal met LG.
Doen wat wordt beloofd... Bestellen en leveren binnen 24 uur. Dacht dat het niet kon, maar niks is minder waar. top

Renske 20-01-2021

Snelle service, duidelijke en makkelijke bestelmethode, blij met de nieuwe 55mm cameralens.

Rianne van Duivenvoorde 20-01-2021

Goede service. Wij hadden een kado, roomijsmachine, aangeschaft voor een vriendin, deze werd snel en netjes geleverd. Helaas had ze dit net zelf gekocht en daarom moest het retour maar ook dit werd snel en netjes geregeld. Het werd zelfs opgehaald bij mijn vriendin thuis. Super!

Sarina 20-01-2021

Via google kwam ik weer op de aantrekkelijkste prijs bij art & craft uit voor het apparaat waar ik naar op zoek was. Ik had al eerder bij deze webshop bestelt en daarom wist ik dat het zeker wel snor zat. De site is erg overzichtelijk, de service uitstekend en de levering supersnel!

Marlies 20-01-2021

Zeer duidelijke communicatie
Snelle verzending
Goede omschrijving van het product

Jomadogo 15-01-2021

Wij hebben bij Art & Craft een Samsung televisie aangeschaft. Ten eerste was het de laagste prijs, die gevonden kon worden voor dit type toestel. Ten tweede werd het keurig de volgende dag bezorgd.
Na uitpakken bleek het toestel beschadigd. Contact via de mail opgenomen, waarop wij gelijk antwoord kregen. Na het inzenden van wat foto's betreffende de beschadiging kregen wij keurig de volgende dag een nieuw toestel en werd het beschadigde gelijk meegenomen.
Super service.

Iwan 15-01-2021

ik zou iedereen aanbevelen om bij Art & Craft te kopen de service is er enorm geweldig en de levering is zoals het hoort daarom beveel ik het iedereen van mijn vrienden uit de fotografie wereld aan

Rick 14-01-2021

Snelle service! In de avond tv besteld voor 400,- goedkoper dan mediamarkt, volgende ochtend ontvangen! En dat in een tijd waarin elke webshop loopt te klagen over drukte.

Jeroen Ribbink 13-01-2021

Scherpe prijs, goed en snel geleverd, goede communicatie vanuit vervoerder over de verwachtte aankomsttijd. Fijn dat ze, naast het afvoeren van mijn oude apparaat, mijn nieuwe ook net over de drempel konden neerzetten.

Jurg Brinkkemper 13-01-2021

Snelle leveren van een LG Oled televisie, de prijs was een stuk lager dan bij de concurrentie. en het product werd keurig op tijd (de volgende dag) geleverd.

J. Blok 13-01-2021

Scherpe prijs, de snelheid van leveren na het maken van de bestelling, service door de transporteurs door regelmatig te melden hoe laat zij kwamen.

Mirjam 13-01-2021

's middags een televisie besteld, de volgende ochtend om 10.00 uur in huis!

Bas 13-01-2021

Na bestelling de 65 inch televisie de volgende dag in huis. Keurig afgeleverd door twee mensen.
Na een slechte ervaring met Bol.com, die de levering van de televisie niet kon waarmaken een hele positieve ervaring. Top!

Half Twee 13-01-2021

Ik vond de bezorgers erg gehaast en ze weigerden om de oude vaatwasmachine mee te nemen, zoals afgesproken, omdat er bij het optillen nog een laatste restje water uit kwam. Op hun aanraden contact met art & craft opgenomen maar die verwezen mij naar de voorwaarden en waren niet flexibel. Een volgende keer zal ik een ander bedrijf overwegen.

Robin 13-01-2021

Duidelijke omschrijving van het product. Ik heb een warmtepompdroger besteld en werd de volgende dag al geleverd. Wat een goede service.

Riemsma 13-01-2021

Snelle service en het product zoals beloofd. Ook werd er snel op mailverkeer gereageerd. Klasse

M. Wentink 12-01-2021

vlotte bezorging, goede communicatie over afleveringstijd. Correcte prijs, op de datum van onze aankoop de voordeligste

Marlon 12-01-2021

Na goed alle webshops te hebben vergeleken art en craft uitgekozen. Betrouwbaar en keurige service volgens belofte. Tevens is de firma waarmee ze samen werken prima. Op tijd en een goede communicatie naar de klant.

Prima keus dus die art en craft!

Jasper 12-01-2021

Voor het bestellen van mijn TV gemaild over welk modeltype het was. Binnen 5 min reactie gekregen over serie type, landcodes enz. Super duidelijk en snel. Tv besteld en was precies zoals ze omschreven. Savonds laat besteld en de volgende ochtend om 9:15 al afgeleverd!

D. 12-01-2021

Vlotte service
Goede communicatie over datum/uur van levering
Misschien bij de beschrijving op de website iets meer detail nog zetten als tip

Dennis 12-01-2021

Fijne webshop. Duidelijke artikelinformatie en snelle levering. Reageerden snel op een inhoudelijke vraag.

Nick 12-01-2021

Binnen een maand tweemaal een bestelling gedaan bij Art & Craft. Ze hebben scherpe prijzen en bezorgen snel. Geen ervaring met de klantenservice, maar op prijs, bezorging en communicatie ben ik uitermate tevreden!

ValènTino 12-01-2021

De levering was snel zoals beloofd en gepland binnen een dag, goede nazorg en goede service.

Roderick 12-01-2021

Ik heb bij Art en Craft een Samsung QLED tv gekocht. Ik heb voor deze winkel gekozen door de goede prijs en positieve recensies op internet. De tv werd de dag na bestelling geleverd.

Loes 12-01-2021

Duidelijke en overzichtelijke site en gewenst product is eenvoud te bestellen. Beloofde levertijd is volgens afspraak en communicatie en informatie is top.
Ga Art&Craft zeker aanbevelen!

Sammy b 31-12-2020

Denk na alvorens u hier een aankoop…
Denk na alvorens u hier een aankoop doet.
Nieuwe laptop gekocht van 1700 en speakers deden het niet. Na het opsturen 3 weken gewacht en nog niet hersteld, als je informatie vraagt word er niet gereageerd of laat pas een antwoord. En dan niet het antwoord dat je verwacht over je product maar ze verwijzen je door naar de fabrikant. Inmiddels stellen ze een hersteller aan "comservegroup" verschrikkelijke dienst. Kijk maar naar de reviews...
Na zogenaamde herstelling was laptop nog steeds stuk dus moest nogmaals opgestuurd worden. Inmiddels 2 maand verder en eindelijk laptop terug (vuil met koffie vlekken en doos helemaal stuk langs alle kanten) en de speakers doen het nog niet naar behoren. Je zou denken dat ze het op zijn minst nakijken. Ze staan je niet eens te woord en arrogant als je informatie vraagt. Bah! Nooit meer, ze gaan nog meer klanten verliezen met zo'n attitude. Probeer maar iemand te bereiken van de klantenservice niks!

Martin Hendriks 30-12-2020

Gezocht naar een kookplaat elektrisch. Duidelijke omschrijving. Een dag na de besteling keurig geleverd.Hij doet het prima

Luc 30-12-2020

Gewoon super om Art & Craft te hebben in deze Corona-Internet tijden. Ze zijn niet alleen zeer competitief in prijzen maar ook geven ze me deskundig advies om mijn fotomateriaal aan te kopen.
Voordeel is ook dat er een winkel in de buurt is indien er iets hapert...
Ik keer tevreden terug!!!

carlo 30-12-2020

supersnel geleverd en de beste prijs voor het artikel is niet de eerste keer dat ik hier bestel en zeker niet de laaste keer

YvonneR 29-12-2020

Goede reviews op internet, goedkoopste aanbieder.
Super snelle service, om 16.00 uur besteld, volgende middag in huis.
Bij vraag over de factuur meteen een reactie, perfect.

Kim 28-12-2020

Vriezer besteld op 30 november 2020. De volgende werkdag zou de vriezer worden geleverd. Thuis zitten wachten en wachten want bellen kun je ze niet. Uiteindelijk een mail gestuurd en toen was de verwachte datum 26 december. Absoluut niet netjes. Op 28 december kwam de vriezer. In de overeenkomst stond dat de vriezer naar de eerste etage moest en graag bellen een half uur van te voren. Een kwartier van te voren kregen we een sms'je. En de vriezer? Die staat beneden. Dus ik bestel hier nooit meer. Ze komen de overeenkomst niet na, je hoort niks van het bedrijf, je moet overal zelf achterna gaan en het kan niet telefonisch. Dus bestel hier nooit meer.

Nikki 28-12-2020

Great online shop with good pricing on almost everything. Very happy with the service - including repairs. Although they could communicate a little better over the long term. I would certainly recommend this store as reputable, fast shipping and getting what you expect as far as quality products! Will keep coming back :)

Damaatje 28-12-2020

Super tevreden over de service van deze winkel, de soundbar was ontzettend keurig op tijd geleverd , de verpakking was ook gewoon geweldig netjes zonder beschadigingen het vervoersbedrijf is ook gewoon Top

Rene 27-12-2020

Goede en duidelijke omschrijvingen van hetgeen aangeboden wordt.
Eenvoudig om snelle vergelijking te maken.
Maar het allerbeste is de afhandeling van de koop.
Geweldige logistiek en afgifte als afgesproken.

Wat een verademing dit bedrijf.

Die twintig euro die zij duurder waren dan de goedkoopste aanbieding meer dan waard.

Jesse 27-12-2020

Top service, vond de bestelking wat lang duren, achter aan gebeld over de status van me product , duidelijke informatie verkregen en uitlegt dat het door de kerst en andere feestdagen kwam . 2 dagen later had ik het binnen en in nette staat.

Sofia 26-12-2020

Professionele website met een groot aanbod! Het was makkelijk te bestellen en de bestelling zelf werd netjes geleverd.

Wan Merks 24-12-2020

Prijskwalitetverhuoding is bijzonder goed. Product was snel geleverd. Na ingebruikname vond ik het eigenlijk toch niet voldoen aan mijn wensen. Ik kon het product weer retourneren en kreeg netjes mijn aankoopbedrag terug

M.Ooms 24-12-2020

Supersnelle levering. Vandaag besteld de volgende dag in huis. Zelfs in de decembermaand!
Supervriendelijke klantenservice (Jossefien!) en snel antwoord op al mijn vragen. Top!