Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 487 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kris 02-04-2021

Ik zat met een heleboel vragen voor mijn keuze tussen een OLED en QLED tv. De verkoper in de winkel heeft mij hier uitstekend mee geholpen en geduldig de verschillen en voor- en nadelen uitgelegd. Ik heb die dag veel bijgeleerd :-)

Wouter 30-03-2021

Een zeer goede service , ik kreeg de nodige uitleg over het toestel dat ik zocht.
Echt een aanrader om hier te kopen .
Ze pushen ook niet om te kopen maar laten je hierover zelf op het gemak kiezen.

Hecla 29-03-2021

Uitermate tevreden over levering van de TV. Zeer snelle levering, vrijdag 14.00 uur besteld en zaterdag voormiddag geleverd. Middels track en trace goed te volgen en doorlopend per mail op de hoogte gehouden van tijdstip aanlevering. Vriendelijke bezorgers!

frans kuijpers 29-03-2021

deze webwinkel heeft goede artikelen met een mooie prijs-kwaliteitverhouding...samengevat: een breed aanbod voor inderdaad een scherpe prijs.....heb een artikel gekocht en mooi op tijd thuis ontvangen, waar ik al langer naar op zoek was, maar dat ik eigenlijk niet iets te duur vond bij andere webwinkels, maar nu kon ik doorpakken en ik ben er heel blij mee!!

Wesley 29-03-2021

Heel goed geholpen door de vriendelijke medewerker!
Heel technische uitkeg gekregen over mijn aankoop die ik die dag gedaan heb! Toen ik thuis de installatie gedaan heb was ik heel tevreden met de keuze waarbij hij mij geholpen heeft! Doe zo voort Jens!
Medewerker Art en Craft Sint Denijs

Tom 29-03-2021

Goede concurrerende prijs voor het gekochte artikel. Behulpzaam met antwoorden op vragen via de mail. Snelle levering 's-zaterdags besteld erop volgende maandag in huis.

Danny 29-03-2021

Goede service en correcte prijs. Zeer snelle levering en goede communicatie in verband met tijdstip van levering.
Dus ik ben een zeer tevreden klant.

Jurgen 29-03-2021

Tijdige levering, deskundige uitleg in de winkel met voldoende tijdsinvestering om zaken toe telichten

Kin 29-03-2021

De bestelling ging vanaf begin tot en met de eindfase uitstekend; systeem is helder en duidelijk; alles was vanaf het begin te traceren via de online platform van Art & Craft. Tijdens de proces had ik nog twijfels over de levering, maar achteraf kan ik nu zeggen, dat alles perfect was verlopen.

Op het moment dat mijn bestelling was opgehaald door de koerier dienst, kreeg ik hier een melding van, bovendien kreeg ik van het systeem een datum en een geschatte tijdstip van levering. Een uur voor de aankomst koerier, kreeg ik een melding via het systeem en via sms op mijn mobiel en de koerier kwam zoals in het systeem was vermeld, keurig op tijd aan. De koerier was erg vriendelijk en deponeerde mijn bestelling tot aan de deur, wat ik persoonlijk niet verwacht had, want het betreft namelijk een televisie en het was best zwaar en groot. Al met al, ik heb geen op of aanmerking en ik was zeer en zeer tevreden met de dienstverlening van Art en Craft en met de correcte levering.

Niels 29-03-2021

Partybox 100 besteld dag later meteen een nette track & trace code ontvangen. Ik kon de bezorger volgen zodat ik ongeveer een inschatting kon maken wanneer de box bezorgd zou worden. Bezorger erg vriendelijk samen nog even gelachen over dat de buren minder blij zullen zijn met de box. Achterafbetalen was een mogelijkheid zodat je eerst kan kijken of het product je bevalt en je daarna pas betaald. conclusie super service en een hele goeie box voor een prima prijs!

J.B 29-03-2021

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product hier goedkoper was. Er waren veel positieve review’s. Verder zou het de volgende dag al geleverd worden.

erik 29-03-2021

Snelle levering. Fijn verpakt. Overzichtelijke website. Precies het product wat ik had besteld.

Ief Vancouillie 29-03-2021

De leveringstermijn en ook de berichtgeving daar rond was onberispelijk. Goede prijzen en goede uitleg over de producten.

Jurriën D. 29-03-2021

Echt super geregeld allemaal, levering snel met dynalogic en mailtjes met de service gaan zo snel dat het wel een whatsapp gesprek lijkt.

Nic 27-03-2021

In de avond besteld
Kwamen het de volgende dag al brengen
En ze hhelpen nog mee naar binnen te zetten

Logan 26-03-2021

Hele vriendelijke medewerkers die echt klaarstaan om je verder te helpen. Dit doen ze ook echt en krijg je de beste aanbieding die er is.
Bovendien ben ik zeer tevreden over mijn aankoop. Deze is een model die Nederlands is (afgesteld) en werkt prima! Blijf me toch afvragen waarom ik dit niet eerder gedaan heb!
Over de leveringen ben ik ook heel erg tevreden. Deze was snel en de koerier was erg behulpzaam en professioneel.
Kortom: het is zeer terecht dat de leverancier (LG) op hun website naar Art & Craft verwijst. Deze is beter dan alle anderen (naar mijn mening)!
Zonder gedoe heb ik mijn (LG) Nano Cell tegen een goede prijs kunnen kopen en ben erg van aan het genieten: als het Art & Craft is, niet twijfelen, maar gewoon doen!
Veel plezier alvast!

Mollet Joppe 25-03-2021

Zeer professioneel advies gekregen toen ik als leek een volwaardige camera met specifieke lenzen wou kopen. Direct verschillende offertes meegekregen met goedkopere alternatieven voor lenzen. De bestelling verliep ook zeer vlot en werd veilig afgeleverd via B-post. Absoluut een aanrader!!

Charlie 25-03-2021

Super service en fijne webpagina. Bezorging en afhandeling snel en uiterst correcte afhandeling.

Wies 25-03-2021

Product zo als beschreven op de site
Erg tevreden zou deze site op zeker aan bevelen aan vrienden en kennissen

Gertjan 25-03-2021

Eigenlijk weinig op aan te merken. Duidelijke site en snelle levering. Geleverd volgens verwachting, dus verder geen contact of ervaringen

FILIP 25-03-2021

Aankoop van Karcher K7 premium in maart 2021.
*de goedkoopste: Na een tiental sites te hebben vergeleken, springt Art & Craft er bovenuit met een prijsverschil van meer dan 100 EUR.
*de doorlooptijd van bestelling tot levering is prima en komt overeen met de vooropgestelde leveringstijd.
*veelvuldige, relevante en goede communicatie.
*vriendelijke levering, het product wordt zo goed als gebruiksklaar geleverd, dus geen knutselpraktijken van doen.

Radie 24-03-2021

Snel en keurig op de afgesproken tijd geleverd. Grote en "zware" TV werd keurig binnen in de kamer neergezet en niet bij de voordeur.
Dus prima aflevering.

gert0740 24-03-2021

Ik had een QXD kaart gekocht en deze werd vlot en netjes geleverd. Na een kort gebruik bleek deze defect en is vervolgens keurig netjes door Artencraft vervangen. Via de mail steeds g goed op de hoogte gehouden van het verlopen proces. Keurig geregeld allemaal en een goede communicatie.

Johan 24-03-2021

Ik kocht een combinatie van een aantal artikelen en er zit een knop "vraag offerte". Die knop gebruikt en binnen een uur een antwoord, nog een vraag gesteld en die werd binnen 15 minuten beantwoord.
Levering was zelfs sneller dan bij bevestiging van de bestelling aangegeven.

Lucas 24-03-2021

Perfecte service zoals het eigenlijk altijd zou horen maar spijtig genoeg niet altijd het geval is. Snelle reactie op mail wat bij andere webshops ook niet steeds het geval is.

Sigrid 24-03-2021

Snelle levering, goed ingepakt en het tijdstip van levering kon je perfect volgen.

wingit 24-03-2021

Snelle levering en goede kwaliteit tegen een betere prijs als bij de meeste andere winkels

Margo 24-03-2021

De correcte apparaat gekregen voor een scherpe prijs binnen 24 uitgeleverd goed verpakt

Art & Craft via Internet 24-03-2021

Een fantastische pan en een zeer snelle service, waar je gewoon blij van wordt!

Tom Vandepoel 24-03-2021

Correct en snel geleverd met track and trace opvolging.
Product voldoet volledig aan de beschrijving en onze verwachtingen.
Prima service !

Een zeer tevreden klant! 24-03-2021

Door een technische issue is mijn order dubbel geplaatst een dubbel afgeschreven.
Dit is tijdens de levering pas ontdekt.
Meteen melding van gemaakt, volgende dag kwam het bedrijf het extra pakketje ophalen (gratis) en de terugboeking was binnen 3 dagen in orde gemaakt!

Super en snelle service! Helder communicatie!
Klant staat zeker centraal!

Jullie kunnen gerust bestellen bij dit bedrijf 👌🏻

Robin 24-03-2021

Uitermate tevreden over de service en de snelle levering. Pakket arriveerde vanuit België op de afgesproken tijd. Ik geniet al een paar dagen van mijn Samsung Soundbar, die nog eens 100 euro goedkoper was dan bij Nl leveranciers! Chapeau Art en Craft, beveel iedereen deze webshop aan.
Bedankt ****

L. Kesarsing 24-03-2021

Overzichtelijke site, zoeken en vinden van een apparaat zonder problemen. Product is heel snel geleverd

Aad 24-03-2021

Art & craft Dit is een shop waar je prettig en fijn kan shoppen, klant vriendelijk, snelle service ook met retouren .
Goed assortiment en makkelijk overzicht van de web shop.

Mignon 24-03-2021

Geweldige service. Al eerder via trustpilot en art & craft zelf duidelijk gemaakt. Deze communicatie vanuit de chauffeur en de rest can het bedrijf was uitmuntend. Dank

Wil 24-03-2021

Mooie Bosch vrieskast gekocht bij art & craft. Overal de prijs vergeleken maar hier de goedkoopste. Snelle levering en de bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Afgeleverd op de 9e etage. Ben er zeer tevreden over.

PW 24-03-2021

Super snel, met een zeer nauwkeurige aanduiding van het moment van levering. Product is top en goed verpakt.

Otto 24-03-2021

Duidelijke site, veel vergelijking mogelijk met de diverse apparaten.
Scherpe prijs aanbiedingen.
Zeer snelle levering, komen gedane afspraken hierover meer dan na.

Marcel 24-03-2021

Duidelijke website. Goede prijzen. Veel betalingsmogelijkheden. De volgende dag geleverd.

Dennis 24-03-2021

Alles klopt! Vanaf de bestelling tot de levering. Ik ben onder de indruk van de informatie voorziening. Het voelde alsof ik persoonlijk contact had. Alsof ik in een fysieke winkel een product kocht.

Mvdaalst 24-03-2021

Snelle , nette levering en de allerlaagste prijs in de hele regio Helemaal tevreden.

J. 24-03-2021

Supersnel gezocht, besteld en verzonden. Ik zou niet weten hoe het beter moet ;)

Jos 24-03-2021

Alles klopte en afspraken werden nagekomen! Dus een betrouwbaar adres waar ik zeker terugkom.

Willem H 13-03-2021

Bestel hier wel vaker wat, ze hebben interessante aanbiedingen. Ik geef een 10, want een ontvangen product was op één puntje na niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Dit gemeld en het werd meteen vervangen binnen twee dagen, super!

Ed 13-03-2021

Het was een standaard bestelling, zonder bijzonderheden. De levering kwam volgens planning.
Doordat dit onze eerste en tot nu toe enige bestelling bij Artencraft was kunnen we nog geen objectieve aanbeveling geven, deze ervaring was vooralsnog positief.

Paul M. 08-03-2021

Goede website, scherpe prijzen, overzichtelijk bestelproces en ondanks Corona toch redelijk snel geleverd. Geleverde artikel voldoet volledig aan de verwachting.

M. Verbeek 07-03-2021

Er was bij bestelling geen optie om de droger te laten plaatsen op zolder/meenemen van de oude droger.
Er werd pas in de bevestigingsmail gemeld dat ik mijn oude droger bij de voordeur moest zetten om deze te laten meenemen.
Zeer misleidend en moest dus zelf mijn oude en nieuwe droger naar zolder tillen.
Ik ben zelf nog jong dus ging mij dit goed af maar ik moet er niet aan denken als bijvoorbeeld mijn oma bij dit bedrijf had besteld.
Zeer slechte service en misleidende webshop
En nee ik had niet de optie om dit wel te laten doen, ik heb het zelf nog naderhand gechecked op de website.

Jan 07-03-2021

Makkelijk weg site om dingen te vinden. Scherpe prijs van de artikelen. geleverd volgens afspraak volgende dag

Angelique 07-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de goede service van Art & Craft. We hadden de hogedrukreiniger besteld en de volgende dag was die netjes geleverd en konden we gelijk aan de slag!

Ton 05-03-2021

Supersnelle
levering. Ik had het verkeerde type besteld. Er achteraan gebeld en het werd prima opgelost.