Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is berekend op basis van 457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mark 12-07-2021

M’n was/droog combinatie op dag 1 al storing #whirlpool

Art&craft gemaild en gerepareerd

2 weken later weer dezelfde storing
Monteur geeft aan dat het een instelling is en dat hij het ook niet weet

Later F13 foutmelding (en nog steeds de eerste klacht) monteur weer langs geweest en 2 printplaten vervangen. Meteen art&craft gemaild dat dit voor mij de laatste keer is dat ik de monteur laat komen

1 dag later weer storing (alle 2 dezelfde storingen) en ik geef aan dat ik een ander apparaat wil. Dit kan, maar dan wel tegen 15% afschrijving. Als ik dit wil moet ik het laten weten, dan zullen ze het apparaat ophalen en krijg ik m’n geld terug.

Aangegeven dat ik het niet eens ben met die 15% afschrijving, omdat ik vanaf dag 1 al problemen heb en dat dat probleem nog steeds niet is opgelost.

Krijg ik als antwoord dat ik het toestel wel terug mag geven, maar tegen 30% afschrijving.

Hier dus maar m’n rechtsbijstand op zetten. Wat een maffia bedrijf.

Angelique 12-07-2021

Zeer slechte ervaring met het kopen van een wasmachine. Sinds dag 1 al problemen. Wel willen repareren maar het product terug nemen na een toezegging daarvan wordt weer ingetrokken. De was machine is 1 probleem geval. Hele slechte service.

Nanda 14-05-2021

Ik zocht een JBL PartyBox 100. Was bij Art&Craft beschikbaar (als 1 van de weinige online winkels, was verder overal uitverkocht). Supermakkelijk besteld, supersnel geleverd. 1 nadeel: Het was een cadeau voor mijn man, maar het was aan de buitenkant van de doos LOEIERGROOT te zien wat er in de doos zat. Ook de buurman appte gelijk 'Toffe box, buurman!'. Toen wist hij dus 3 dagen van tevoren al wat hij zou krijgen en konden we hem dus niet meer verrassen met dit toffe cadeau. Dat vond ik wel echt jammer.

Dirk 13-05-2021

Goede en snelle levering . Precies zoals aan gegeven in de mail . kan niet anders zeggen dan prima geregeld chauffeur ook heel vriendelijk. ben dus zeer tevreden over Art&Craft

Caspar 13-05-2021

De Sony sound bar werkte in eerste instantie niet omdat oude TV wel een HDMI aansluiting had, maar niet van het type HDMI (ARC). Art&Craft hebben geduldig meegedacht en uiteindelijk vonden ze een oplossing met een een klein tussenkastje dat de coax uitgang van de TV verbond met de optische ingang van de sound bar. Mocht het niet werken waren ze bereid de sound bar weer terug te nemen. Ze gaven zelfs extra tijd om het uit te proberen. Top service. En het klinkt prachtig!

Wilfried 13-05-2021

Na 1 maand wachten zelf moeten contact opnemen met Art & Craft waarom mijn bestelling nog niet geleverd was. Blijkbaar kon één artikel niet geleverd worden en wordt me dan doorgegeven dat de bestelling voor het tweede artikel wordt geannuleerd. Dit kon dan toch tenminste door de firma zelf worden meegedeeld. Nadien dan toch levering van het in voorraad zijnde artikel, maar het bedrag van de volledige bestelling wordt wel van mijn bankrekening genomen. Na 14 dagen terug zelf moeten vragen waar de terugbetaling van het niet geleverde artikel blijft. Zou zo snel mogelijk gebeuren, maar we zijn nu terug 14 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Een betere communicatie met de klant is dus zeker gewenst.

An 13-05-2021

Goede service. Bij levering wordt gewerkt met een vooraf bezorgde code, zodat je contactloos kan tekenen voor ontvangst.

Pieter Visser 13-05-2021

Top bevallen, alles ging goed. Snel geleverd en goede producten. Ga ik zeker vaker doen

A. Sahin 13-05-2021

Zeer goede service en snelle levering. İk ben erg blij met mijn bestelling bij Art en Craft

ArtLover 12-05-2021

Zeer goede service en goed the volgen levering.
De website is heel overzichtelijk en look de prized zin vergelijkbaar met andere websites.

Surya 11-05-2021

Super quick delivery, got it the next day. The customer service representative was nice and quick in answering my questions

Eddy Landuydt 11-05-2021

radio echt goed we zijn tevreden tot nu toe.
goede service bij afhaling vriendelijk ontvangen

Hans 10-05-2021

TV schermen kun je overal kopen. Art&Craft heeft mij positief verrast. Prijs was het laagst van alle aanbieders maar dat ging niet ten koste van kwaliteit en service. Twee aardige jongens stonden op de afgesproken tijd aan de voordeur om het scherm af te leveren.

Anton Vroegindeweij 10-05-2021

Alles zoals je verwacht. Goede informatie, tijdige levering en het juiste product.

Sjaak 10-05-2021

Ik zocht een LG 32 inch televisie. Bij Art en Craft was de televisie het goedkoopst. Besteld en de volgende dag werd de televisie volgens afspraak op tijd bezorgd. Is volgens de internetsite van LG het nieuwste model van 2021. Ik zou de volgende keer weer bij dit bedrijf bestellen.

Chris 10-05-2021

Competitieve prijs, geleverd produkt van perfekte kwaliteit, zéér professionele, vriendelijke en vooral nvolledig neutrale ( gebebeurt zelden in deze sector ! ) telefonische raad en hulp, zéér snelle levering

Wim 10-05-2021

Overduidelijk de beste prijs.
Heel duidelijke website.
Zeer snelle levering.

Pieter-Jan Gunst 10-05-2021

* Prima klantendienst: mailtje en dezelfde dag antwoord, of het nu voor een aangepaste factuur is of een status update over een herstelling. Voor mij is dit reden genoeg om meer te kopen bij Art en craft.
* Leveringen zijn op tijd
* voor mij persoonlijk zijn de 2 fysieke winkels op 15mins rijden een selling point: handig om iets binnen te brengen of op te halen
* De prijs is dikwijls interessant of net ok
* voorraad is er niet altijd, bv Canon kleurenlasers op dit moment. Jammer dat ik met een andere leverancier moet werken, want ze zijn mijn preferred supplier.

Supersnelle vriendelijke service 10-05-2021

Snelle service, binnen een dag de nieuwe tv geleverd en naar binnen gebracht
Vriendelijk personeel
Goed bereikbaar
Mooie prijs kwaliteit verhouding

Johan1962 10-05-2021

- Vlotte website
- Goede product beschrijvingen
- Interessante prijzen
- Zeer vriendelijke en behulpzame support

Phitchaya Thiangthae 10-05-2021

1 keer een tv besteld en laatst nog een keukenmachine! Top levering. Netjes verpakt. snelle verzenden . Er tevreden ik ga vaker mijn apparatuur bestellen. Hartstikke bedankt

AVDV 10-05-2021

Ik had dringend een cadeautje nodig. Vriendelijke service, correcte prijs en op tijd geleverd. Aanbevolen!

Yvm 06-05-2021

De manier hoe dit bedrijf omgaat met zijn klant is ongezien! Leggen de schuld stevast in de schoenen van de klant. Schuilen zich achter algemene voorwaarden en Covid-maatregelen die ze zelf niet nakomen.

Laten de klant volledig in de kou staan, waardoor de klant zelf het probleem dient op te lossen.

het gezegde 'klant is koning' bestaat niet voor dit bedrijf.

Conclusie zeker geen aanrader!

Kris 02-04-2021

Ik zat met een heleboel vragen voor mijn keuze tussen een OLED en QLED tv. De verkoper in de winkel heeft mij hier uitstekend mee geholpen en geduldig de verschillen en voor- en nadelen uitgelegd. Ik heb die dag veel bijgeleerd :-)

Wouter 30-03-2021

Een zeer goede service , ik kreeg de nodige uitleg over het toestel dat ik zocht.
Echt een aanrader om hier te kopen .
Ze pushen ook niet om te kopen maar laten je hierover zelf op het gemak kiezen.

Hecla 29-03-2021

Uitermate tevreden over levering van de TV. Zeer snelle levering, vrijdag 14.00 uur besteld en zaterdag voormiddag geleverd. Middels track en trace goed te volgen en doorlopend per mail op de hoogte gehouden van tijdstip aanlevering. Vriendelijke bezorgers!

frans kuijpers 29-03-2021

deze webwinkel heeft goede artikelen met een mooie prijs-kwaliteitverhouding...samengevat: een breed aanbod voor inderdaad een scherpe prijs.....heb een artikel gekocht en mooi op tijd thuis ontvangen, waar ik al langer naar op zoek was, maar dat ik eigenlijk niet iets te duur vond bij andere webwinkels, maar nu kon ik doorpakken en ik ben er heel blij mee!!

Wesley 29-03-2021

Heel goed geholpen door de vriendelijke medewerker!
Heel technische uitkeg gekregen over mijn aankoop die ik die dag gedaan heb! Toen ik thuis de installatie gedaan heb was ik heel tevreden met de keuze waarbij hij mij geholpen heeft! Doe zo voort Jens!
Medewerker Art en Craft Sint Denijs

Tom 29-03-2021

Goede concurrerende prijs voor het gekochte artikel. Behulpzaam met antwoorden op vragen via de mail. Snelle levering 's-zaterdags besteld erop volgende maandag in huis.

Danny 29-03-2021

Goede service en correcte prijs. Zeer snelle levering en goede communicatie in verband met tijdstip van levering.
Dus ik ben een zeer tevreden klant.

Jurgen 29-03-2021

Tijdige levering, deskundige uitleg in de winkel met voldoende tijdsinvestering om zaken toe telichten

Kin 29-03-2021

De bestelling ging vanaf begin tot en met de eindfase uitstekend; systeem is helder en duidelijk; alles was vanaf het begin te traceren via de online platform van Art & Craft. Tijdens de proces had ik nog twijfels over de levering, maar achteraf kan ik nu zeggen, dat alles perfect was verlopen.

Op het moment dat mijn bestelling was opgehaald door de koerier dienst, kreeg ik hier een melding van, bovendien kreeg ik van het systeem een datum en een geschatte tijdstip van levering. Een uur voor de aankomst koerier, kreeg ik een melding via het systeem en via sms op mijn mobiel en de koerier kwam zoals in het systeem was vermeld, keurig op tijd aan. De koerier was erg vriendelijk en deponeerde mijn bestelling tot aan de deur, wat ik persoonlijk niet verwacht had, want het betreft namelijk een televisie en het was best zwaar en groot. Al met al, ik heb geen op of aanmerking en ik was zeer en zeer tevreden met de dienstverlening van Art en Craft en met de correcte levering.

Niels 29-03-2021

Partybox 100 besteld dag later meteen een nette track & trace code ontvangen. Ik kon de bezorger volgen zodat ik ongeveer een inschatting kon maken wanneer de box bezorgd zou worden. Bezorger erg vriendelijk samen nog even gelachen over dat de buren minder blij zullen zijn met de box. Achterafbetalen was een mogelijkheid zodat je eerst kan kijken of het product je bevalt en je daarna pas betaald. conclusie super service en een hele goeie box voor een prima prijs!

J.B 29-03-2021

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product hier goedkoper was. Er waren veel positieve review’s. Verder zou het de volgende dag al geleverd worden.

erik 29-03-2021

Snelle levering. Fijn verpakt. Overzichtelijke website. Precies het product wat ik had besteld.

Ief Vancouillie 29-03-2021

De leveringstermijn en ook de berichtgeving daar rond was onberispelijk. Goede prijzen en goede uitleg over de producten.

Jurriën D. 29-03-2021

Echt super geregeld allemaal, levering snel met dynalogic en mailtjes met de service gaan zo snel dat het wel een whatsapp gesprek lijkt.

Nic 27-03-2021

In de avond besteld
Kwamen het de volgende dag al brengen
En ze hhelpen nog mee naar binnen te zetten

Logan 26-03-2021

Hele vriendelijke medewerkers die echt klaarstaan om je verder te helpen. Dit doen ze ook echt en krijg je de beste aanbieding die er is.
Bovendien ben ik zeer tevreden over mijn aankoop. Deze is een model die Nederlands is (afgesteld) en werkt prima! Blijf me toch afvragen waarom ik dit niet eerder gedaan heb!
Over de leveringen ben ik ook heel erg tevreden. Deze was snel en de koerier was erg behulpzaam en professioneel.
Kortom: het is zeer terecht dat de leverancier (LG) op hun website naar Art & Craft verwijst. Deze is beter dan alle anderen (naar mijn mening)!
Zonder gedoe heb ik mijn (LG) Nano Cell tegen een goede prijs kunnen kopen en ben erg van aan het genieten: als het Art & Craft is, niet twijfelen, maar gewoon doen!
Veel plezier alvast!

Mollet Joppe 25-03-2021

Zeer professioneel advies gekregen toen ik als leek een volwaardige camera met specifieke lenzen wou kopen. Direct verschillende offertes meegekregen met goedkopere alternatieven voor lenzen. De bestelling verliep ook zeer vlot en werd veilig afgeleverd via B-post. Absoluut een aanrader!!

Charlie 25-03-2021

Super service en fijne webpagina. Bezorging en afhandeling snel en uiterst correcte afhandeling.

Wies 25-03-2021

Product zo als beschreven op de site
Erg tevreden zou deze site op zeker aan bevelen aan vrienden en kennissen

Gertjan 25-03-2021

Eigenlijk weinig op aan te merken. Duidelijke site en snelle levering. Geleverd volgens verwachting, dus verder geen contact of ervaringen

FILIP 25-03-2021

Aankoop van Karcher K7 premium in maart 2021.
*de goedkoopste: Na een tiental sites te hebben vergeleken, springt Art & Craft er bovenuit met een prijsverschil van meer dan 100 EUR.
*de doorlooptijd van bestelling tot levering is prima en komt overeen met de vooropgestelde leveringstijd.
*veelvuldige, relevante en goede communicatie.
*vriendelijke levering, het product wordt zo goed als gebruiksklaar geleverd, dus geen knutselpraktijken van doen.

Radie 24-03-2021

Snel en keurig op de afgesproken tijd geleverd. Grote en "zware" TV werd keurig binnen in de kamer neergezet en niet bij de voordeur.
Dus prima aflevering.

gert0740 24-03-2021

Ik had een QXD kaart gekocht en deze werd vlot en netjes geleverd. Na een kort gebruik bleek deze defect en is vervolgens keurig netjes door Artencraft vervangen. Via de mail steeds g goed op de hoogte gehouden van het verlopen proces. Keurig geregeld allemaal en een goede communicatie.

Johan 24-03-2021

Ik kocht een combinatie van een aantal artikelen en er zit een knop "vraag offerte". Die knop gebruikt en binnen een uur een antwoord, nog een vraag gesteld en die werd binnen 15 minuten beantwoord.
Levering was zelfs sneller dan bij bevestiging van de bestelling aangegeven.

Lucas 24-03-2021

Perfecte service zoals het eigenlijk altijd zou horen maar spijtig genoeg niet altijd het geval is. Snelle reactie op mail wat bij andere webshops ook niet steeds het geval is.

Sigrid 24-03-2021

Snelle levering, goed ingepakt en het tijdstip van levering kon je perfect volgen.

wingit 24-03-2021

Snelle levering en goede kwaliteit tegen een betere prijs als bij de meeste andere winkels