Artencraft.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Artencraft.be.

Artencraft.be stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MLV 19-05-2022

Het bestelde product was helaas defect, maar de retour procedure is keurig afgehandeld.

Tremie 10-05-2022

Ik ben op de site terecht gekomen toen ik op zoek was naar een nieuwe stofzuiger. Op dat moment was Art & Craft de beste keuze voor mij wat betreft kwaliteit/prijs. Ik heb dan ook niet getwijfeld om mijn bestelling te plaatsen die de volgende dag ook netjes geleverd werd zoals werd beloofd op de website. Ook toen ik nadien nog een vraag had over een gratis pak stofzuigerzakken heeft (*) me correct en zeer snel geholpen om dit in orde te brengen. Dit is echt een meerwaarde en een aanrader voor iedereen!

Joke 28-04-2022

een prima product, de allergoedkoopste leverancier en een zeer snelle levering

Garantie op stofzuiger 27-04-2022

Garantie is super mijn steelstofzuiger/kruimelzuiger kon niet hersteld worden. Krijg dan meteen aanbod van een tegoedbon of een gelijkwaardig product. Tot zover een fijne service. Waarom dan toch maar een 7? Als ik vraag wat een gelijkwaardig product is voor zo'n zelfde stofzuiger die 112 euro kostte krijg ik als aanbod een stofzuiger van 185 euro als gelijkwaardig waarbij ik uiteraard wel 72,20 moet bijbetalen. Dat voelde niet echt oké. Ik heb uiteindelijk zelf een andere via de site uitgezocht met ook een bijbetaling maar van veel minder. Al met al nog steeds keurig geregeld alleen van dat aanbod zat en zit me niet lekker. Zoiets kun je niet maken! Mensen hebben een bepaald budget en ook daar moet je met een gelijkwaardig product rekening mee houden!

Carine 27-04-2022

Ik heb al meerdere produkten besteld bij Art & Craft ! (o.a. Le Creuset Faitout stoofpot en laatst een Demeyere Apollo hapjespan ) : altijd correcte afhandeling, scherpe prijzen en snelle levering ! Kortom : zeer goede service. Ik blijf klant !

Ndc67 27-04-2022

Topservice. Zonder problemen geretourneerd. Vlotte terugbetaling. Absoluut een aanrader

Nasr 27-04-2022

Webshop is makkelijk te bedienen via telefoon en laptop.
Wat mij aansprak is de prijs, Art&Craft was voor mijn product het goedkoopste. Mijn keus was dus snel gemaakt.
Ook gegeven ze aan als er acties zijn bij de product leveranciers.

Anja Van Geluwe 27-04-2022

De bestelling en betaling verliepen heel vlot en snel. Ook achteraf via mail een duidelijke opvolging van de levering en een duidelijke factuur via mail. Snelle levering.

Jolanda 27-04-2022

Via via van de site gehoord ben gaan kijken en vond snel wat ik zocht. Het bestellen ging makkelijk en snel en zoals belooft voor 22.00u besteld de volgende dag in huis.

Michael 27-04-2022

Snelle vlotte levering en goed verpakt. Prima artikel zoals omschreven. Voldoet helemaal.

Ton v/d B 27-04-2022

Ales vlot verlopen en op tijd geleverd . En het werkt allemaal naar behoren .

motopol 27-04-2022

Men neemt de tijd om te controleren of eigen accesoires compatiebel zijn met het nieuw aangekochte toestel.
Voordeligste prijs.
Eigen parkeerplaats.

Wim 27-04-2022

Correcte prijs en snelle levering. Duidelijke mails en product was goed omschreven.

Anke 27-04-2022

Duidelijke website. Goede omschrijving van de producten. Snelle verzending. Keurig verpakt!

Michel 27-04-2022

Zoals altijd alles keurig geregeld. Bestellingen die op tijd verstuurd worden en op tijd binnen komen. Keurig alles op factuur. Klantenservice ook super bij eventuele vragen.

Georges 27-04-2022

Deze keer ABSOLUUT TELEURGESTELD
Voorgestelde pakket-deal werd slechts deels geleverd en daarna zeer lange zinloze discussie met klantendienst. Allerlei beweringen en ronduit leugens werden mij voorgeschoteld, geen enkel aanvaardbare oplossing; zal dit verder naar de ombudsdienst brengen.
De website werd dan maar aangepast maar ze zijn tot op heden hun overeenkomst NIET nagekomen.

Hein 27-04-2022

Handige site en snelle levering van producten, zaken waren goed verpakt en werken goed

Walter D'hondt 27-04-2022

Vlugge service na het zien van uw reclame op Tv post Out Tv ...
Een post waarvan ik hou ik ben la 80 jaar lekker gay .
En heel mooie maar vooral zoals ik zie goeie degelijke pannen.
Ook al heel vroeg geleverd rond 8h30 .. prima dus.
voilà een heel tevreden klant

Joske 27-04-2022

Snel bezorgd & enorm behulpzame klantenservice! Zeet tevreden met mijn aankoop via Art & Craft.

Aat 30-03-2022

netjes verpakt en de volgende dag geleverd dit laat nog wel eens te wensen over bij andere winkels.

Goes 08-03-2022

Prima webshop, kreeg snel antwoord op mijn vragen. De bestelling was zo geplaatst en m'n nieuwe koffiemachine werd binnen 24 uur afgeleverd.

Helga 25-02-2022

Zeer tevreden over art en craft. Heb een kitchenaid keukenmachine gekocht, bij art en craft was de prijs van het apparaat het gunstigste. Snelle levering. Ook heb ik nog contact met de klantenservice gehad en werd zeer vriendelijk geholpen. Kortom niets dan lof!

Jeroen 30-01-2022

Zeer tevreden

Had problemen met het eerste product (kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen).
Maar deze werd zeer snel en goed opgelost .
Dus ook na aankoop heb je goede service.

sonsan 13-01-2022

Goede, zeer concurrerende prijs, zeer goede klantenservice die snel reageert en meedenkt. Echt een aanrader!

IB 08-12-2021

Overzichtelijke productinfo, snel en overzichtelijk aankoopproces, bevestiging en factuur snel per e-mail, snelle levering.

I-Know 06-12-2021

Art & Graft is zowel voor de verkoop van een product als erna net zo goed en betrokken, als klant wordt je zeer serieus genomen en ik had zeker ook dat gevoel na mijn aankoop, Deze shop is werkelijk heel erg goed en betrouwbaar.

G.Bakker 03-12-2021

eerste levering van mijn lieherr vrieskast was een teleurstelling . Bij het uitpakken zagen wij een flinke beschadiging. Na 2 dagen een ander apparaat ontvangen en de beschadigde retour. Snele levering en voordelig geprijsd.

russchenberg 09-11-2021

Ik kende .art en craft niet maar het zach. er allemaal goed .toch besteld ,keurig op tijd in huis ,en keurig netjes geleverd door dhl. beslist een aan rader,.

Een snelle webshop! 04-11-2021

Art&Craft heeft een duidelijke website met een goede zoekfunktie en redelike rpijzen. Als een artikel in voorraad is, wordt zeer snel (de volgende dag als voor 22:00h besteld) geleverd met DHL.

E. Sens 15-10-2021

Goede, service en levering.
Vorige week een Samsung tv gekocht, deze werd de andere dag al geleverd, helaas bleek het beeld niet goed. Meteen actie ondernomen en vandaag al werd de tv omgeruild voor een nieuw exemplaar, en deze is prima.

Claudia 05-10-2021

Nooit meer!
De volgende dag in huis? Ik heb ruim 1,5 week gewacht en het toen willen annuleren. We hadden het namelijk snel nodig. Volgens de klantenservice konden we niet annuleren zolang het pakket "zoek was" (oftewel: jullie probleem). Ontvingen we na 2 weken het bericht dat de lans voorlopig niet meer leverbaar zou zijn en ze de bestelling voor ons zouden annuleren. Art&Craft? Eens maar nooit meer.

harm72 15-09-2021

Ik beland regelmatig bij deze webwinkel vanwege de lage prijzen. Service is prima en verder niets op aan te merken!

Charley 31-07-2021

Verreweg de goedkoopste op internet en het scheelde gewoon dik 400 euro op de nieuwste soundbar dolby atmos, vergeleken met de bekendste webshop. Ik was wat wantrouwig maar toch besteld. Ik kreeg geen bericht dat hij verzonden was, maar de volgende dag 's middags werd het pakket geleverd. Ik was blij verrast. Een prima webshop en het is nu de 2e keer dat ik iets bestel en beide keren zeer snel en precies volgens overeenkomst.

Fred 28-07-2021

Koffiemachine gekocht, apparaat maakte slechte koffie, na 10 bakjes retour gestuurd. A&C geeft ons geld niet volledig retour. Houdt een stevig percentage in. Zaak in behandeling bij rechtsbijstand inmiddels. Vervelende Belgische klantenservice niet voor rede vatbaar.
Ze zijn ook al grotendeels van bol.com af....

Mark 12-07-2021

M’n was/droog combinatie op dag 1 al storing #whirlpool

Art&craft gemaild en gerepareerd

2 weken later weer dezelfde storing
Monteur geeft aan dat het een instelling is en dat hij het ook niet weet

Later F13 foutmelding (en nog steeds de eerste klacht) monteur weer langs geweest en 2 printplaten vervangen. Meteen art&craft gemaild dat dit voor mij de laatste keer is dat ik de monteur laat komen

1 dag later weer storing (alle 2 dezelfde storingen) en ik geef aan dat ik een ander apparaat wil. Dit kan, maar dan wel tegen 15% afschrijving. Als ik dit wil moet ik het laten weten, dan zullen ze het apparaat ophalen en krijg ik m’n geld terug.

Aangegeven dat ik het niet eens ben met die 15% afschrijving, omdat ik vanaf dag 1 al problemen heb en dat dat probleem nog steeds niet is opgelost.

Krijg ik als antwoord dat ik het toestel wel terug mag geven, maar tegen 30% afschrijving.

Hier dus maar m’n rechtsbijstand op zetten. Wat een maffia bedrijf.

Angelique 12-07-2021

Zeer slechte ervaring met het kopen van een wasmachine. Sinds dag 1 al problemen. Wel willen repareren maar het product terug nemen na een toezegging daarvan wordt weer ingetrokken. De was machine is 1 probleem geval. Hele slechte service.

Nanda 14-05-2021

Ik zocht een JBL PartyBox 100. Was bij Art&Craft beschikbaar (als 1 van de weinige online winkels, was verder overal uitverkocht). Supermakkelijk besteld, supersnel geleverd. 1 nadeel: Het was een cadeau voor mijn man, maar het was aan de buitenkant van de doos LOEIERGROOT te zien wat er in de doos zat. Ook de buurman appte gelijk 'Toffe box, buurman!'. Toen wist hij dus 3 dagen van tevoren al wat hij zou krijgen en konden we hem dus niet meer verrassen met dit toffe cadeau. Dat vond ik wel echt jammer.

Dirk 13-05-2021

Goede en snelle levering . Precies zoals aan gegeven in de mail . kan niet anders zeggen dan prima geregeld chauffeur ook heel vriendelijk. ben dus zeer tevreden over Art&Craft

Caspar 13-05-2021

De Sony sound bar werkte in eerste instantie niet omdat oude TV wel een HDMI aansluiting had, maar niet van het type HDMI (ARC). Art&Craft hebben geduldig meegedacht en uiteindelijk vonden ze een oplossing met een een klein tussenkastje dat de coax uitgang van de TV verbond met de optische ingang van de sound bar. Mocht het niet werken waren ze bereid de sound bar weer terug te nemen. Ze gaven zelfs extra tijd om het uit te proberen. Top service. En het klinkt prachtig!

Wilfried 13-05-2021

Na 1 maand wachten zelf moeten contact opnemen met Art & Craft waarom mijn bestelling nog niet geleverd was. Blijkbaar kon één artikel niet geleverd worden en wordt me dan doorgegeven dat de bestelling voor het tweede artikel wordt geannuleerd. Dit kon dan toch tenminste door de firma zelf worden meegedeeld. Nadien dan toch levering van het in voorraad zijnde artikel, maar het bedrag van de volledige bestelling wordt wel van mijn bankrekening genomen. Na 14 dagen terug zelf moeten vragen waar de terugbetaling van het niet geleverde artikel blijft. Zou zo snel mogelijk gebeuren, maar we zijn nu terug 14 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Een betere communicatie met de klant is dus zeker gewenst.

An 13-05-2021

Goede service. Bij levering wordt gewerkt met een vooraf bezorgde code, zodat je contactloos kan tekenen voor ontvangst.

Pieter Visser 13-05-2021

Top bevallen, alles ging goed. Snel geleverd en goede producten. Ga ik zeker vaker doen

A. Sahin 13-05-2021

Zeer goede service en snelle levering. İk ben erg blij met mijn bestelling bij Art en Craft

ArtLover 12-05-2021

Zeer goede service en goed the volgen levering.
De website is heel overzichtelijk en look de prized zin vergelijkbaar met andere websites.

Surya 11-05-2021

Super quick delivery, got it the next day. The customer service representative was nice and quick in answering my questions

Eddy Landuydt 11-05-2021

radio echt goed we zijn tevreden tot nu toe.
goede service bij afhaling vriendelijk ontvangen

Hans 10-05-2021

TV schermen kun je overal kopen. Art&Craft heeft mij positief verrast. Prijs was het laagst van alle aanbieders maar dat ging niet ten koste van kwaliteit en service. Twee aardige jongens stonden op de afgesproken tijd aan de voordeur om het scherm af te leveren.

Anton Vroegindeweij 10-05-2021

Alles zoals je verwacht. Goede informatie, tijdige levering en het juiste product.

Sjaak 10-05-2021

Ik zocht een LG 32 inch televisie. Bij Art en Craft was de televisie het goedkoopst. Besteld en de volgende dag werd de televisie volgens afspraak op tijd bezorgd. Is volgens de internetsite van LG het nieuwste model van 2021. Ik zou de volgende keer weer bij dit bedrijf bestellen.

Chris 10-05-2021

Competitieve prijs, geleverd produkt van perfekte kwaliteit, zéér professionele, vriendelijke en vooral nvolledig neutrale ( gebebeurt zelden in deze sector ! ) telefonische raad en hulp, zéér snelle levering