Amazon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.nl.

Deze score is berekend op basis van 239 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,1

Ellis 24-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

2 x iets besteld bij Amazon. Binnen 2 dagen binnen. Zelfs 2 grote stellingkasten werden 3 dagen eerder geleverd. Niet duur en prima kwaliteit.

Janny Vos 23-01-2021

Begin december een houten dobbelspel besteld. Eind januari ontvangen rechtstreeks uit China. Daar waarschijnlijk gekocht voor een paar euro. Goedkope kwaliteit. Veel winst gemaakt. Ik bestel nooit weer bij Amazon.

Mamaloe 22-01-2021

Eerste keer dat ik iets bij ze besteld heb. Had een merkjas bij een ander postorderbedrijf besteld maar de maat was niet goed, daarom wilde ik daar een andere maat bestellen. Niet meer op voorraad. Hierna expliciet gezocht op internet naar deze jas. Bij Amazon wel voorradig in de juiste maat en nog behoorlijk goedkoper ook. Woensdag besteld en donderdag in huis. Dus nu dik tevreden.

Henk 22-01-2021

DHL beweert doodleuk mij vandaag om 17:55 niet thuis te hebben aangetroffen.
Er is geen auto van DHL gezien, laat staan aangebeld. Amazon zegt klacht door te geven aan DHL. Paket

Ludy 20-01-2021

Ik had een infrarood matras besteld voor 130 euro. En moet nu ineens 45 euro aan inklaringskosten betalen. Waarom komt alles tegenwoordig uit China als je iets via een Nederlands bedrijf koopt?!! Ik ga mooi niks betalen en de matras mag weer linea recta terug naar China. Wees dus gewaarschuwd, want het wordt nergens vermeld!!

Inge 20-01-2021

Bestelling gedaan, zou 2 januari afgeleverd worden. Eerdere bestellingen komen keurig aan en ineens ontbreken adresgegevens. Pakketje zoek. Geen enkele manier om contact met ze te krijgen. Via Amazon niet en DHL heeft een vermeld telefoonnummer dat al weken in gesprek is!!!! Voor mij de laatste keer dat ik daar iets besteld hebt.
Dbklj 21-01-2021

Precies hetzelfde bij mij. Adresgegevens waren ineens onjuist. En ik wacht al 2 weken op een reactie of terugbetaling.

JP 18-01-2021

Product informatie bij de artikelen klopt vaak niet. Wanneer je hierover een nette en informatieve beoordeling plaatst bij het artikel, krijg je een bericht terug dat de beoordeling niet geplaatst kan worden omdat deze "in strijd is met de richtlijnen" Hoezo mag je niet vermelden dat bijvoorbeeld een DVD geen NL ondertiteling heeft als deze wel vermeld staat in de beschrijving of op de product foto's? Het klopt gewoon niet en is misleidend. Ik snap dat ik dan het artikel dan mag retourneren, maar misleidende informatie komt te vaak voor om dit een betrouwbare webshop te vinden.

Randy 15-01-2021

Deze tip kreeg ik. Als je besteld kijk naar Verkoper (waar komt het weg) en Verzender (door wie word het verzonden). Beide Amazon 👌. Verkoper externe partij, Verzender Amazon 👌. Verkoper en verzender externe partij, geen garantie..

Ik lees over het algemeen wisselende reviews, van wel en geen goede ervaringen. Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen, 3 keer besteld en alles super snel binnen, netjes verpakt, en product zoals op de foto’s.

Lambo Norris 15-01-2021

Al meerdere malen iets gekocht bij amazon.nl. Alle bestellingen zijn netjes op tijd en goed verpakt geleverd geworden. 1x iets geannuleerd en een aantal dagen later netjes geld terug op mijn rekening. 100% tevreden tot nu toe. Over Amazon.de ook overigens, net zo goed.

antoinette 15-01-2021

ik bestel er vaak bij amazon omdat ze goedkoper dan menig ander zijn en ze zeer snel en goed verzenden alles wat ik heb besteld kwam goed verpakt aan en de produkten zijn origineel en van goede kwaliteit dus zeker aan te raden

Paulien 13-01-2021

Snelle actie wanneer je je zending cancelt, maar je geld terug krijgen lukt niet altijd!
En waar kun je dat melden al je niet wilt bellen.....
Dat mist nogal op de klantenservice pagina!

mar 13-01-2021

Werk al heel lang met Amazon.fr/de/it/co-uk/com en altijd mooi op tijd mijn producten ontvangen ooit eens een pakketje verloren gegaan op transport en terugbetaald door Amazon. Ook een garantie geval gehad hebben me het bedrag teruggestort enkel het transport vanuit de us werd niet terugbetaald.
Dus heel tevreden maar met amazon.nl is dit een heel ander verhaal zij werken via marketplace dropshops en dergelijke staat op voorraad en als het besteld moet het nog van China komen chatservice hier kom je dus nergens mee net alsof je tegen een computer aan het praten bent herhalen altijd maar hetzelfde "ik begrijp uw frustratie etc" vermelden er zelfs bij dat dit bij bol en mediamarkt ook zo is ???

ton giesen 12-01-2021

Amazon annuleert opdrachten naar willekeur zonder opgave van reden, terwijl produkt leverbaar is. Zij denkt dit te mogen doen met verwijzing naar hun algemene voorwaarden. Dit is geen klantenservice maar misbruik van macht.

Janny Vos 12-01-2021

Een bordspel besteld en betaald, maar nooit ontvangen. En geen enkele reactie op mijn pogingen om contact hierover te krijgen. En al tientallen keren geprobeerd om in contact te komen met de klantenservice of leverancier.

Maverbel 12-01-2021

Bestelde een elektronisch artikel op amazon. Werd veel te warm en voldeed niet. Vroeg dus aan om terug te sturen. Was mogelijk maar naar England en zelf te betalen (13 euro). Dat deed ik. Maar raad eens, ze beweren het nooit ontvangen te hebben. Volgens de post wel maar dan sta je machteloos en kan je niets doen. Deze oplichters zullen van mij geen bestelling meer ontvangen. Al jaren doe ik bestellingen online bij Bol.com, Conrad en Alliexpress. Maar dergelijke klantonvriendelijk behandeling heb ik nog nooit ervaren. Verbaasd mij niks dat de baas van Amazon de rijkste mens ter wereld is.

Annelies R 11-01-2021

Ik heb een iPhone 11 Pro space gray besteld zaterdag
2 januari stond er word 8 januari bezorgd, 8 januari niemand te zien stond er word 9 januari bezorgd en weer niemand gezien ik kijk op track & trace staat er pakketje is bezorgd maar ik was de hele dag thuis en heb niemand gezien en de buren weten ook van niets, ik weet niet wat ik nu moet doen ik heb al met post nl gebeld maar zij konden mij niet helpen, dat is €1.185.00 Kwijt

eliza tol 11-01-2021

Goedemiddag
Amazone schrap ik van m'n lijstje
Waarom?
Heb 3 producten besteld zodat ik boven de 20 euro voor gratis besteliing kwam
Maar1 product kon pas later geleverd worden met als gevolg dat ik toch verzendkosten moet betalen.
Ik heb dat product geannuleerd maar kreeg net bericht dat het toch opgestuurd is.
Ik kan het product ook niet retourneren omdat hier om lijm gaat.
Schandalig!!
Mensen, bezint eer ge begint, met bestellen bij Amazone

Hugo 10-01-2021

Zeer gebruik vriendelijke site snel gevonden wat ik nodig had.
Eerder eens een probleem gehad met mijn fire tv afstandsbediening die niet meer functioneerde.
Toen ben ik naar de site van Amazon gegaan heb ik toen ingelogd en op de knop hulp gedrukt. Toen kon ik het item fire tv selecteren en mijn telefoonnummer invoeren en werd meteen gebeld door de klantenservice en binnen 20 seconden had een medewerker aan de lijn. Die meteen zij dat het garantie was en het probleem oploste en voor mij een verzendlabel aanmaakte voor retour. Hierna vertelde de medewerker dat ik kon kiezen tussen garantie of geld terug. De medewerker adviseerde te kiezen voor geld terug zodat ik zelf kon bepalen of ik het item nog wou aanschaffen en hierdoor zal ook de garantie periode van 2 jaar opnieuw beginnen.
Ik heb toen gekozen voor geld terug, het artikel retour gestuurd en kreeg binnen 5 dagen mijn geld terug en heb een nieuwe fire tv aangeschaft bij Amazon.

Top klantenservice

Rosie 10-01-2021

Ik heb van het merk Gillette mesjes gekocht 12 stuks voor €24,-
Maar de mesjes zijn allemaal bot een afgekeurde party .
Ik heb 2 x contact opgenomen met Amazon maar niets meer gehoord.

Deloy 10-01-2021

De prijs is meestal goedkoop. De klantenservice is slecht, zo lang er niks mis met je product is het geen probleem, maar ze doen alleen aan geld retour zenden. Het woord garantie kennen ze niet. Wanneer er iets mis is trekken zij zicht terug en zeggen dat ze alleen de betaling en verzending verantwoordelijk zijn. Dus let op! Wanneer je er iets mis is, Amazon lost het niet op. De website oogt als een webshop, maar dat is het dus in praktijk niet. Ik had een set Outlier creative V2 gekocht die binnen twee weken al kapot waren. Heb ze retour gezonden, krijg het originele bedrag terug, maar inmiddels zijn ze duurder geworden. Waardoor ik nu meer moet betalen om een werkend product onder de garantie te krijgen. Kwalijke zaak is dit.

Alice 09-01-2021

Ik heb nu 2 bestellingen geplaatst. De eerste is zonder problemen afgehandeld. De 2e bestelling kwam in 2 delen. Deel 1 van 2 is keurig bezorgd. Deel 2 van 2 zou een herenketting moeten zijn, een verjaardagscadeau voor mijn vriend. In de doos zat echter een lege verpakking, geen ketting! Ik wist niet wat ik meemaakte en voelde me belazerd. Ik had vooraf betaald en was bang dat ik naar mijn geld kon fluiten. Ik heb gelijk contact met Amazon opgenomen. De eerste medewerker die ik sprak via de chat was vriendelijk en zegde toe dat hij een terugbetaling zou regelen. Dat viel me mee, want ik was bang dat ik zou moeten bewijzen dat ik geen ketting had ontvangen. Dat zou ik natuurlijk niet kunnen. Het zou hun woord tegen het mijne zijn, en zij konden aantonen dat ik het pakket had afgehaald bij het postnl punt. Omdat ik nu geen cadeau voor mijn vriend had, wilde ik de ketting opnieuw bestellen. Deze bleek echter ineens veel duurder te zijn geworden. Dat vond ik niet eerlijk, ik wilde niet meer betalen dan ik aanvankelijk had betaald. Het was immers niet mijn schuld dat de ketting niet in de de doos zat. Vervolgens heb ik opnieuw contact gezocht via de chat. Ik kreeg een andere medewerker te spreken en legde het hele verhaal opnieuw uit. Ik vroeg of het mogelijk was om de ketting voor de oorspronkelijke prijs te kopen. Dat kon niet, want het betrof een externe verkoper. Ze zei ook dat er een onderzoek moest worden opgestart, alvorens ik mijn geld terug zou krijgen. Ze zouden een klacht indienen bij Postnl. Ik gaf aan dat de tape om de doos ongeschonden was, terwijl het doosje waar de ketting in zou moeten zitten, duidelijk geopend was geweest. Het is dus aannemelijk dat de fout niet bij Postnl lag, maar bij Amazon zelf. Ik denk dat de inpakker niet heeft opgelet en een lege doos heeft ingepakt, of dat de inpakker zelf de ketting achterover heeft gedrukt. Ik baalde ervan dat ik nu op mijn geld zou moeten wachten met een onzekere uitkomst. Gelukkig had de eerste medewerker de terugbetaling al wel in gang gezet en kreeg ik mijn geld terug. Eind goed, al goed, al had ik nog steeds geen cadeau voor mijn vriend. Ik wil toch mijn ervaring delen, omdat de klachtenafhandeling blijkbaar willekeurig is en afhankelijk van de medewerker die je te spreken krijgt. En ik vond het niet netjes dat ze mij niet tegemoet wilden komen mbt de prijs. Als externe verkopers onder de vlag van Amazon mogen verkopen, vindt ik dat Amazon ook voor deze verkopers moet instaan. Ik ben al lang blij dat ik mijn geld heb teruggekregen, maar ik ben nu wel huiverig geworden om opnieuw bij Amazon te bestellen. Het zou helpen als je achteraf kon betalen, dan heb je zelf iets meer de regie in handen als het misgaat. Ik geef ze de helft van de te vergeven sterren, omdat het bij de helft van mijn bestellingen goed ging. Een score van 50 procent dus.

Vera Verhagen 09-01-2021

De service is sinds Corona ver beneden het nulpunt. Wil je een artikel terugsturen dan vraagt Amazon daarvoor toestemming aan het bedrijf. Soms antwoord dan het zo'n bedrijf maar vaak niet. Van Amazon Nederland krijg je niet eens een e-mail als bevestiging van een retourverzoek en je kunt ze nergens bereiken. Geen telefoonnummer op site en geen chatmogelijkheid, ook al is daar wel een knop voor is. Maar als je daarop klikt krijg je alleen een tekstveld waar je je probleem kunt beschrijven en waarop ook niet gereageerd wordt. Van ellende ben ik toen naar een Amazon tetefoonnummer gaan googelen waardoor ik op een nephelpdeks kwam en vervolgens ben opgelicht voor €500,-

John Post 09-01-2021

Ongeveer 3 weken geleden een mobiele telefoon besteld. Had er meer van verwacht. Hier kan Amazon niks aan doen. Dus een kleine 2 weken geleden geretourneerd. Nu probeer ik er achter te komen waar mijn retourzending is. Ik kan echter totaal niet in contact komen met Amazon. Niet via e-mail telefoon of via hun site. Dus graag een reactie van Amazon of een ieder die mij advies kan geven.

Gregory 09-01-2021

Totaal niet tevreden over Amazon. Eerst leveren ze een verkeerd model, model wordt gewisseld en wederom wordt een verkeerd model geleverd terwijl ik een duidelijke omschrijving had achtergelaten. Dan maar weer retour en heb nu ruim een maand later nog steeds mijn geld niet terug. Overige bestellingen zijn nooit aangekomen en ook hier geen geld retour van gehad. Klantenservice, voor zover je het zo mag noemen, is waardeloos. Ik bestel hierdoor nooit meer op Amazon, het kost op deze manier een heleboel geld, meer dan honderd euro, zonder dat ik er iets voor terug krijg... buiten een heleboel frustratie en teleurgestelde kinderen.

Hans 08-01-2021

Bij Amazon besteld maar product nooit ontvangen. Amazon laat elke verkoper zonder controle toe op hun platform waardoor jezelf op onderzoek moet gaan om te zien of een verkoper betrouwbaar is. Dit is niet wat je verwacht bij een webshop. Naar je geld kun je fluiten want dit moet jezelf oplossen met de verkoper en die geeft geen reactie of blijft melden dat je pakket al maanden onderweg is.

Mar 07-01-2021

Kwam vanavond thuis en toen bleek dat een bestelde Brother printer, voor eenieder zichtbaar, voor de deur stond! Zou pas over een week komen. Buren waren thuis maar werden niet gevraagd het pakket in ontvangst te nemen. Wat een risico door UPS!

Houd de dief!! 05-01-2021

Onbezorgbaar
B0842QYS1P
Er is helaas een probleem opgetreden tijdens het verzenden en we hebben je bezorging moeten annuleren. Het pakket wordt geretourneerd en wij zullen binnen 5 - 7 werkdagen nadat de retourzending is verwerkt, een terugbetaling uitvoeren. Onze excuses voor het ongemak.
Bovenstaande melding gekregen van Amazon.
Geprobeerd contact te leggen met de internetgigant maar al de links die mij zouden moeten verwijzen naar de klantenservice. Hebben zij slinks laten doodlopen. Eigenlijk logisch als je de grootste internetgigant wil zijn en blijven kun je gewoon niet sociaal voelend zijn.
Geldje kwijt voor mij en een hoop andere gedupeerden?
Ook niet leuk voor mij!

Prime 05-01-2021

Als je bij een bestelling bij Amazon niet goed oplet, heb je zomaar gekozen voor PRIME. Dan wordt er iedere maand € 2,99 van je creditcard afgeboekt. Dat gebeurde bij mij 6 keer = € 18,- zonder het in de gaten te hebben. Probeer dat maar eens terug te krijgen.

Slechte ervaring met Amazon 05-01-2021

Medipaq® Soft-Soothe Therapie-handschoenen (Groot Paar) - Kalmeer Pijnlijke Handen met Helende Warmte - Verlichting bij Artritis en Carpaal Tunnel Sy.

Bovenstaande gekocht. Zijn véél te klein voor "normale" mannen handen, Maar zelfs tengere vrouwen kunnen ze niet aan: Foute maat-vermelding, maar geen mogelijkheid om te retourneren.

Bastiaan 05-01-2021

Na mijn bericht over de twee vermiste zendingen kreeg ik snel een reactie. Een van de pakketjes was direct naar het afhaalpunt van de vervoerder gebracht, het andere pakketje kwijt. Voor dit laatste is direct een vervangend exemplaar gestuurd. Netjes afgehandeld.

c 02-01-2021

Vorige week tandenborstel voor Philips Sonicare besteld, zou er 8 geleverd krijgen, zitten maar 4 in de verpakking. Mails heel klein opgesteld amper te lezen, zie alleen nu bedrag maar niet aantal. Geprobeerd te bellen, hele slechte verbinding, geen Nederlands. Chat en FB niet bereikbaar, ik bestel er ieder geval niet meer!

Geert de Kroon 01-01-2021

Bestelling gedaan waar ik drie weken op gewacht heb. Drie dagen voor geplande ontvangst wordt het product ineens geannuleerd zonder opgaaf van reden. Geen contact met de customerservice mogelijk. Erg slechte service en onbetrouwbaar in bestellingen leveren dus!

John 01-01-2021

Bestelling gedaan waar ik drie weken op gewacht heb. Avond voor verzending wordt het product ineens geannuleerd zonder opgaaf van reden. Geen contact met de customerservice mogelijk. Erg slechte service en onbetrouwbaar in bestellingen leveren dus!

v. Polen 31-12-2020

Klein oventje besteld, vlot geleverd, alleen geen Nederlandse beschrijving, gevraagd hier om, maar hebben ze niet.... is toch wel verplicht hier in Nederland.

Bastiaan 31-12-2020

Goedkoop, groot assortiment, maar al twee bestellingen met bezorgproblemen. Afrader.

Vince van Veldhoven 30-12-2020

Hallo,

Ik snap de reviews niet heel goed over deze site, ik heb een pakket besteld op Amazon.com en ik heb het pakketje binnen 3 dagen binnengekregen. Het pakketje was goed verpakt en er miste niks. Het enige nadeel van de amerikaanse site is dat je verzend en import kosten moet betalen vandaar dat ik het een 8 geef.

Tip: Als je amazon prime hebt is je pakketje extra snel bezorgd, dit kan je voor een maand gratis uitproberen.

Sander 29-12-2020

Info goed. Maar een dag later hoor ik dat mijn bestelling nie meer leverbaar was dus toen maar een andere kleur gekozen. Ik bestelde 12 dec een artikel waarbij stond dat deze nog voor de kerst geleverd ging worden. Nooit gekregen en dus geld terug gevraagd.

Bas 29-12-2020

Slechte klantenservice. Verkeerde spullen toegestuurd gekregen, moet het vervolgens zelf retouren en daarna krijg ik pas na drie weken mijn geld terug.

R.R 28-12-2020

Wat een drama, alles is echt kwalitatief uitermate teleurstellend.
Ik heb er geen woorden voor. Van zakelijk adverteren tot klantenservice, het is een groot drama.
Ik hoop dan ook oprecht dat mensen eerst reviews lezen voordat ze überhaupt iets aankopen op Amazon.

Rachel Marijnissen 27-12-2020

Op 12 dec bestelling geplaatst. Levering gepland op 17 dec. Ruim op tijd voor kerst dacht ik. Op 18 dec een mail met excuses voor de vertraging. Dit herhaalde zich nog twee keer, waarna ik op 24 dec een bericht kreeg dat de bestelling geroutineerd is... Jammer van de kerstcadeaus en te laat om nog iets anders te bestellen!!

Gekke Henkie 25-12-2020

Mensen realiseer je wel dat je bij Amazon zelf kunt kopen of bij externe partners. Je kunt daar ook op zoeken, alleen producten van Amazon zelf. De meeste mensen met een negatief review bestellen bij onbetrouwbare externe partners. Dus let daar op! De consumentenbond waarschuwt daar ook voor.

Michel 24-12-2020

Voor de kerst een horloge gekocht om als kerstkado te geven. Na 1,5 week het pakketje ontvangen te hebben blijk ik een tweedehands horloge ontvangen te hebben Doosje was verfrommeld, krassen op het horloge bandje en de sluiting van het bandje zat aan de verkeerde kant?!

Met andere woorden een teleurstelling, dus retourneren natuurlijk en een nieuwe bestellen. Maar die nieuwe moet je uiteraard weer opnieuw afrekenen terwijl je het geld van de geretourneerde pas naar 2 a 3 weken terug krijgt.

Dit was mijn eerste ervaring met Amazon, ik denk ook meteen de laatste!

Hans Tukker 23-12-2020

Voor Sinterklaas hebben we Technisch Lego bij Amazon besteld. Product was op tijd binnen maar bleek door de andere grootouder ook besteld. Hebben op 6 december het product geretourneerd. We kunnen de retourzending t/m 8 december traceren. Op 23 december gebeld met een Nederlands nummer van Amazon en daar kregen we een slecht verstaanbaar Engels sprekende man aan de lijn. Er zou een computerstoring zijn en daarom kon hij niet in het systeem kijken. We moesten maar over een week weer bellen. Geloof jij dat een computerstoring bij zo'n groot bedrijf meerdere dagen duurt? Ik niet. Terugbetaling vertraging lijkt een deel van het verdienmodel. Nu maar afwachten wat de reactie volgende week is. Puur slecht.

Mayke 23-12-2020

Meerdere keren iets besteld bij Amazon.nl en tot nu toe steeds ontzettend snel geleverd, zelfs vaak de volgende dag al in deze drukke tijd. Verder zijn de prijzen heel competitief. Tot nu toe alleen maar positief.

veld2867 23-12-2020

Amazon bood een Acer gamecomputer aan, op de foto’s bij het product was een complete set met muis en toetsenbord te zien. Bij de levering bleek er geen muis en toetsenbord bij te zitten. Ik heb dit gemeld bij Amazon en gevraagd deze alsnog na te sturen aangezien deze beide bij het product getoond werden.
Amazon gaf aan dat de foto fout was en dat er in de tekst niet staat aangegeven dat deze onderdeel uitmaken van de levering. Hierop heb ik geantwoord dat er ook niet staat aangegeven dat ze er niet bij de levering zouden zitten en dat conform het consumentenrecht dit wordt aangemerkt als afwijkend product dat door een leverancier dan geleverd moet worden. Daarna geen reactie meer ontvangen van deze club.

Ger 22-12-2020

Verkoopt artikelen die niet leverbaar zijn terwijl ze zeggen dat het artikel op voorraad is

cinderella 19-12-2020

Door dat ik sommige reviews zag , nadat ik had besteld werd ik wat onzeker van hun kritiek over het bedrijf.Ik stuurde het bedrijf een bericht via online chat en kreeg daar meteen een keurige reactie dat alles goed zal komen met mijn bestelling.Gister mijn bestelling geplaatst vandaag binnen gekregen .En dat is deze top drukte.Ik geef het bedrijf dan ook zeker een 9.

Hoffmann 19-12-2020

Paar ecco's besteld mooie prijs en goede korting.
Donderdag ochtend besteld, nu net zaterdag geleverd
Netjes meerdere mails ontvangen over de bestelling en bezorgen van mijn pakkket! Top geregeld zeker volgende keer weer hier bij amazon.nl bestellen!!

rober 17-12-2020

bEN ZO boos, wOEDEND ZELFS,
Slechte klantenservice, nederlands telefoonnnr, dan krijg je alleen engelstalige Indiërs. Slecht te verstaan en onbeschoft, als je te bijdehand bent gooien ze de haak er op. Pakket was ontvangen, en me geld pas na 21 terug, belachelijk. ja het direct, als ik achter me pc/laptop zat. ff verbinding maken, slapen doen we snachts. dan ben je alles kwijt zal niet de eertse keer zijn dat dit met iemand gebeurt. en zeker uit die regio. deze lui zijn niet te vertrouwen. Dus mensen KOOP NOOIT wat bij dit smerige bedrijf. het is wel niet het grootste bedrag, maar geld is geld. U ben t GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!

Leon L. 17-12-2020

Vorige week een product besteld bij Amazon.nl. Deze was op vooraad en zou een paar dagen geleden geleverd worden. Helaas is dat nog niet gebeurd.

Een tweetal keren telefonisch contact gehad met Amazon, wat overigens wel goed gaat. Binnen 2 minuten iemand aan de lijn.

Helaas kon de mevrouw aan de telefoon niet meer zien dan haar klanten. Het product is niet op voorraad en we weten niet wanneer deze geleverd wordt. We bellen u z.s.m. terug en dan beslist u maar zelf of u het geld terug wilt. Dit is wel lastig zo net voor kerst. Dan kan je dus een week wachten op je geld en dit was niet een klein bedrag waardoor je voor de kerst niks hebt.

Ik vind het heel vreemd wat er bij Amazon.nl gebeurd. Het product was deze week al een aantal keren op voorraad. Dit ligt niet aan een leverancier, want dit is rechtstreeks bij Amazon besteld. Vervolgens wordt het product dus alsnog verkocht aan andere klanten, terwijl diegene die het betaald hebben niet geleverd krijgen.

Enige waarom ik geen 1 geef is dat ze goed bereikbaar zijn en vriendelijk aan de telefoon. Hopelijk gaan ze dit oplossen vóór de kerst!