Amazon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.nl.

Deze score is berekend op basis van 99 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,2

Jurgen 23-09-2020

Ok wacht al sinds 8 september op mijn bestelling
Geen antwoord of duidelijk verhaal
Geen excuses wat er gaat gebeuren en wanneer wordt geleverd
Dus weer wachten
Tot nu toe geen pakket
Geld weg?????
Zeer slechte ervaring
Nooit meer

niet 23-09-2020

Echt op een schandalige manier door Amazon behandeld. Na een bestelling van 2 Moulinex ovens, die gelijk werden betaald, werd er om allerlei onduidelijke redenen niet geleverd. Later merkte ik dat de prijs waarvoor ik had besteld (133,--) aanzienlijk was verhoogd naar (146) waardoor er vermoedelijk niet werd uitgeleverd. Gelukkig wel mijn geld terug ontvangen. Ga nooit geen zaken meer doen met dit bedrijf!!

Klantenservice niet of zeer moeilijk te vinden. Bestellingen worden niet uitgeleverd omdat het product waarschijnlijk te goedkoop is aangeboden

Wesley 22-09-2020

Ik ben totaal niet tevreden. Ik ben net sinds een maand lid of bestel wat via amazon. Het eerste item kreeg ik op tijd. 2e item was niet compleet. Nalevering gevraagd. Zeggen ze dat er is nageleverd maar ik heb nooit iets gekregen. b
Nu in gevecht met amazon omdat ik een halve bestelling kreeg en zij aangeven dat alles is bezorgd. Kan hier zo kwaad om worden. Straks moet ik nog mijn rechtsbijstand gebruiken voor een makita opbergdoos. Echt ongelooflijk.

Stijn 22-09-2020

De amazon klantenservice is echt beneden alle peil. Er zit een bug in mijn alexa waardoor mijn lampen elke ochtend aangaan en ik dat niet kan stoppen. Ik ben al maanden met amazon in contact maar niemand helpt en de mensen waarmee je praat wisselen per minuut. Bloedirritant en een kansloze missie voor amazon om de vertrouwde bol.com en coolblue te kunnen vervangen.

Theo Timmermans 21-09-2020

Kom via de duitse Amazon, nu naar de Nederlandse site , Amazon is overzichtelijk en duidelijk
Ook de afhandeling en betaling verloopt snel.

Peter 20-09-2020

Gewoon goed en alles te krijgen en niet te vergeten tot dusver goede service !

Doxw 20-09-2020

Verschrikkelijk. Verkoper bestond opeens niet meer. En amazon kon ook geen contact meer opnemen met de verkoper. Blijft met niks achter.

Mart 20-09-2020

Bestelling gedaan en betaald. Werd de volgende dag reeds thuis bezorgd. Ook de website is duidelijk

Corio 19-09-2020

Levering zou gratis zijn.Helaas 7euro euro betalen.
Product niet geschikt voor mij. Wegens defecte printer toegestuurde retourbon niet te gebruiken.Geen nood verkoper woont vlakbij.Helaas zowel via mail als telefonisch onbereikbaar.
Nooit meer iets bestellen bij Amazon. Leve onze Bolcom! Laat Amazon maar in Amerika. Zijn zelf ook telefonisch onbereikbaar dat zegt genoeg.

marco4mail 19-09-2020

Aantal weken geleden een nieuwe Philips the One tv besteld via Amazon.nl Deze was daar het goedkoopst. Website is erg duidelijk en producten zijn makkelijk te bestellen. Levering was via partner binnen 2 werkdagen! Ik werd ook duidelijk op de hoogte gehouden via e-mail over de levering.

Er is veel te vinden op Amazon. Ik raad de website zeker aan voor een bezoek. Ik had eerder al goede ervaringen met Amazon.com

Mia 19-09-2020

Heel snelle levering, alles goed ingepakt bij verzending. Heel tevreden.
Goede site met heel veel artikelen tegen een goede prijs.

E. Linthorst 19-09-2020

Hebben een uitgebreid keuzeassortiment van de meeste (grote) merken tegen een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Levering van binnen een dag tot enkele dagen.

HB 19-09-2020

31 juli iets besteld dat binnen 3 werkdagen leverbaar zou zijn. Inmiddels is het 18 september en is het bestelde nog steeds niet geleverd. Wel steeds mails ontvangen dat het bestelde zal worden geleverd maar de verwachte leverdatum was ook steeds erg ruim nl. binnen een maand verwachten ze te kunnen leveren.

Kortom, voor mij nooit meer Amazon.

Peet 19-09-2020

De kwaliteit is gelijk aan die van de winkel van de expert. De levering is snel en accuraat. Betalingen en retourZendingen gaan naadloos. En natuurlijk niet onbelangrijk, de scherpe prijs stelling.

Lenny van Doorn 19-09-2020

Amazon is een te gekke website!! Héél véél keuze van a tot z en meer! Geweldige service! Ik heb al meerdere malen iets gekocht, en ben zeer tevreden.

Jan 19-09-2020

Ik had voor het eerst een bestelling geplaatst, ik was al ingeschreven voor de nieuwsbrief etc., wilde de bestelling laten bezorgen op mijn verblijfadres, niet zijnde woonadres.
Had de bestelling betaald met creditcard, zoals ik al 15 jaren internationaal doe.
De bestelling kreeg steeds foutmeldingen, dagen achter elkaar. Wanneer ik het account, of vordering van de bestelling wilde inzien moest ik me ferifieren, Hetgeen steeds weer een foutmelding tot gevolg had.
Alles in het engels.
Na een klacht ingediend te hebben, kreeg ik na ruim een week al antwoord waarom de bestelling "on hold"was gezet. Ik moest een bankafschrift suren met mijn gegevens !!!!!
Stel idioten bij AMAZON. Ik betaal met creditcard, die meervoudig gecontroleerd wordt, en betaling met sms bevestigd, en geheim antwoord gedaan kan worden.
Alles met elkaar heb ik drie weken geduld en vele uren achter de pc doorgebracht, om uit te zoeken wat er mis ging bij AMAZON.
Gaat nooit meer gebeuren.
Heb inmiddels mijn account verwijderd, en zal echt nooit meer een bestelling via AMAZON plaatsen.
Wat een ergernis.
Dus van harte NIET AANBEVOLEN !

Ans 19-09-2020

de bestelling die ik had gedaan is NOOIT gekomen. Heb wel mijn geld terug gekregen. Ik bestel er niks meer.

Gerda 19-09-2020

Makkelijk te bereiken website, best wel overzichtelijk, niet duur en redelijk snelle levertijd.

El 19-09-2020

Ik had 2x 50 wegwerp mondkapjes besteld , na weken kreeg ik te horen dat ze niet geleverd konden worden. Jammer dat dat zo lang moet duren, om dan nog met niks te zitten.

Maus Sturmer 19-09-2020

Ik wilde iets bestellen en dat kon ineens niet in Nederland bezorgd worden. Vroeg om hulp en Amazon deed net of ze gek waren en liet niets meer van zich horen.
De 2e keer wilde ik een persoonlijke info over het bestellen van een scootmobiel omdat er nauwelijks iets te vinden was over service en garantie aan huis. Opnieuw geen reactie. Nooit meer Amazon. Ga liever naar winkels. Betaal iets meer maar heb wel persoonlijke service.

T 19-09-2020

Slecht 2 producten besteld en bestelling is gewoon geannuleerd..... laatste keer voor mij.

LET OP BIJ WIE JE KOOPT 19-09-2020

LET OP WAT JE KOOPT BIJ AMAZON.NL - Koop je een product bij Amazon zelf dan is er niet zoveel aan de hand. Koop je echter VIA Amazon bij een DERDE PARTIJ zoals ze dat noemen, dan faciliteert Amazon deze DERDE PARTIJ door hun website ter beschikking te stellen. Amazon is NIET VERANTWOORDELIJK voor conflicten met deze DERDE PARTIJEN. Weet dus bij WIE je koopt! IK heb nu zo'n probleem met een DERDE PARTIJ uit China.... Tja, dan mag je alleen maar hopen dat het goed komt. Totdat de overheid de wetgeving aanpast, dat ook facilitators verantwoordelijk worden.

Lia Rijneveld 18-09-2020

Prima steunkousen gekocht voor de zorg, zien er erg leuk uit. Snel besteld en geleverd.

Leon Haex 18-09-2020

Eind mei een leren motor jack besteld zou weeks erop geleverd worden nou mooi niet na 8 weken wachten nog steeds niks, had zogezegd met corona te maken ik moest maar geduld hebben maar eens een mail gestuurd antwoord mijn eerste jas zat vast op het vliegveld men zou een nieuwe sturen zou 4 weken duren nou weer mooi niet na 6 weken nog steeds niks waarom zou het vliegveld spullen vast houden, omdat men de rekeningen niet betaald natuurlijk.
Jas heb ik nooit gekregen ik bestel hier nooit niks meer nog geen usb stick durf ik bij hun te kopen.
een waardeloos bedrijf op internet staan nog honderd meer reviews die het cijfer 2 niet halen

wim raafs 18-09-2020

de winkel heeft zo nu en dan goedkopere artikelen dan enig andere winkel en de service is ook goed zolang je koopt wat amazon zelf levert

Pamli 18-09-2020

Navulling voor mijn Agenda merk Filofax besteld. Is even opletten omdat Amazon met onderleveranciers werkt. Voor je het weet heb je het zelfde product 2 x in je winkelmandje liggen.
Filteren producten werkt niet zo nauwkeurig dus kost iets meer tijd. Dit is het prijsverschil met andere sites wel waard.
Levering producten snel en keurig verpakt op mijn huisadres.

J. Nijkamp 18-09-2020

Snelle toegang tot producten. Leesbare recensies. Correcte leveringen. Koop er al 15 jaar.

Mark 18-09-2020

Goede kwaliteits of merkprodukten tegen goede prijzen, bestelling eenvoudig en leveringstermijn conform opgave. Bij vragen zijn ze snel bereikbaar.

Marianne 18-09-2020

heb 2 jaar geleden een cd van Julio Iglesias besteld en betaald en heb de cd nog steeds niet gehad dus koop niet meer bij amazon

Frits 18-09-2020

Ik heb nog niet zo vaak gebruik gemaakt van Amazon, heb nu weer een bestelling geplaatst en wordt perfect op de hoogte gehouden van de status van de zending.

A Ben 18-09-2020

I usually shop at amazon.de even though I am in the netherlands, I give amazon.de a 10.
amazon.nl gets a 7, since it doesnt have all the items amazon.de has, and has no english support.
even for some items the price can be higher.
If these 3 things are changed, and the customer service of amazon.nl will be as good as .de
I will give it a 10

Theo 18-09-2020

Met de eigen account is het super makkelijk bestellen en afrekenen. De leveringen gaan bijna met lichtsnelheid.Ik had op zondag besteld en de volgende dag was het er al.

NicoP 18-09-2020

Ik heb een paar keer online gekocht en altijd op tijd geleverd en , tot nu toe, geen problemen ondervonden.
De keuze is ook bepaald door een lager prijs.

c.vinke 18-09-2020

Ik heb gekozen voor deze online winkelen door een vriend die mij hierop merkzaam maakte, ik heb dus een bestelling geplaats en ik trof een verkeerd gelaste bedtafel, frame was schuin aan elkaar gelast en voldeed niet aan onze eisen. Het terug sturen ging gemakkelijk en kreeg direct een mail dat het geretourneerde op retour reis was naar de winkel. Telefonisch is afgesproken dat het terug gestort zou worden, als de bedtafel aan gekomen was, op onze rekening.

Paul Jaspar 18-09-2020

ik vond er een uitgebreid assortiment aan allerlei handige hebbedingetjes die ëcht niet te duur zijn !!
Meestal erg snelle verzending, waardoor het bestelde product-(en) binnen 7 werkdagen aangekomen is, klasse !!

Richard 18-09-2020

Erg goede prijzen, gewoon ook kwalitief goede merkartikelen, snelle levering en ook goede afhandeling bij customerservice, bijvoorbeeld bij retourneren.

L.Bergenhenegouwen 18-09-2020

Ik lees gratis Engelstalige boeken, vooral thrillers en bij Amazon.nl is de prijs prima en de verzendkosten vaak gratis, ook bij bestelling onder de 20 Euro. Groot assortiment, dus volop keus!

Dnhannes 18-09-2020

Het shoppen via Amazon is me tot dusver goed bevallen. Enorm assortiment natuurlijk. Snelle levering. Niets mis mee. In het verleden via Amazon DE wel eens een pakketje gehad dat flink gemangeld was in het transport, maar dat is sindsdien nooit meer voorgekomen (en de inhoud was in orde)

Jaap 18-09-2020

Heel erg veel keus, veel reviews, fijne site, snelle levering, word goed op de hoogte gehouden voor levering.
Gewoon een fijne winkel.
Meestal niet duur.

Peermeneer 18-09-2020

Eindelijk Amazon ook in Nederland! Inmiddels heb ik bijna alles wat ik op internet wil betellen, besteld via Amazon NL. Geen gedoe, snelle levering, zéker met Prime, niet leverbaar, dan snel geld terug. Goed communicatie met klantenservice, dus wat wil je nog meer?

ET 18-09-2020

Was Prime lid bij Amazon.de. Toen Amazon.nl er kwam werd gevraagd van Duitsland naar Nederland over te stappen en dit gedaan. Assortiment van Amazon.nl is veel geringer dan Amazon.de terwijl voor dezelfde artikelen een hogere prijs gevraagd wordt. Bovendien de gratis verzending met Prime voor Duitse aankopen is vervallen. Net als al eerder voor Amazon.co.uk.
Al met al Amazon.nl is er niet op vooruit gegaan! Kan alleen Amazon.de met Duits Prime abonnement aanbevelen.

Tom 18-09-2020

Amazon is een zeer fijne winkel om spullen te kopen. Groot assortiment en goede prijzen. Enige minpuntje is ruilen of een refund vragen. De enige optie is retourzenden.

RBakkie 18-09-2020

heb bij Amazon .Nederland als Duitsland al diversen producten gekocht ..omdat het er soms veel goedkoper is ( Nederlander hé ) meer keus en snelle levertijden ...meestal ook nog gratis verzending ..en er goed verpakt ..nog nooit problemen gehad ...ook vind ik de site overzichtelijk ..al moet je soms ergens een andere benaming aan geven bij zoeken ..vooral in de Duitse Amazon .

Desiderius 18-09-2020

Veel keuze, flink asortiment dat mi nog wel uitgebreid mag worden. De levertijd viel me wat tegen, ws omdat veel artikelen nog uit Dutsland gehaald moeten worden. Amazon.de is sowieso sneler met bezorgen dan amazon.nl. De artikelen waren ook wat slordig verpakt, maar ze zijn goed overgekomen.

Marco 18-09-2020

2 keer bestelling bij Amazon gedaan. Scherpe prijs, gratis en snel geleverd

Ger 18-09-2020

Wij doen veel aankopen al jaren naar tevredenheid bij amazon Duitsland. Valt ons op dat het aanbod van amazon nederland kleiner is ten opzichte van amazon Duitsland. Ook zijn veel producten enigzins duurder bij amazon Nederland ten opzichte van zelfde producten amazon Duitsland. Wat wel een voordeel is van amazon Nederland is dat je voor 20,00 euro de bestelde producten al gratis bezorgd krijg wat bij amazon Duitsland pas bij 30,00 gratis bezorgd word. Conclusie amazon Duitsland is voor ons interesanter om momenteel bij te kopen, wellicht gaat dit bij amazon Nederland ook nog veranderen gezien amazon Nederland nog in de kinderschoentjes staat.

Jos 18-09-2020

Heel makkelijk te vinden wat je zoekt, erg uitgebreid assortiment, kleine aankoop gedaan nl. telefoonhoesje voor Huawei P Smart 2020 nergens te koop, bij AMAZON enorm veel keuze en ook nog eens voor betaalbare prijs. En 2 dagen na bestellen geleverd. Prima winkel ga er vast meer bestellen.

Coen 17-09-2020

Heb een cover voor mijn tablet gekocht maar door mijn eigen schuld, verkeerde maten opgegeven. Kon het terug sturen waarna ik het geld terug zou krijgen. Mooi niet.
Terug gestuurd en daarvan een bevestiging gekregen. Geld zou binnen 7 werkdagen worden terug gestort.
NIET DUS.

Paul 17-09-2020

Ik koop al meerdere jaren bij Amazon, maar kende nooit grote problemen. Ook niet met het terugsturen of omwisselen van gerief.

Marcel 17-09-2020

Een goed vormgegeven site met een duidelijke navigatie. Veel suggesties voor artikelen die je ook echt interesseren en veel inspiratie bovendien! Laatst kocht ik een harddisk voor mijn pc, even later kreeg ik in mijn mailbox suggesties en een goede aanbieding voor een andere HD. Dit was zo'n 'offer i could not refuse' dat ik deze ook heb aangeschaft. Erg blij mee! Wat mij betreft mogen ze het assortiement nog wel uitbreiden maar ik begreep dat ze hier in Nederland ook hard mee bezig zijn. Ga zo door! Dit is nu al mijn 'goto' online winkel ;)