Amazon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.nl.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,5

Remco 08-07-2020

Waardeloos qua levertijd, ze beloven van alles op hun website , bv. levering volgende werkdag. In de praktijk is dat niet waar. Belazeren klanten met een zgn. snelle levertijd! Meestal is de levertijd in de praktijk minimaal 5 werkdagen! Op klachten daarover wordt niet gereageerd.

Nicol 08-07-2020

Hallo, na 2 keer niet thuis te zíjn geweest, en tevens geprobeerd om de datum van bezorgen te veranderen, wat schijnbaar niet gaat. Heb ik nog steeds geen pakket of geld terug ontvangen. Dus mijn advies luid: niet bestellen bij amazon. Met vriendelijke groet nicol spierings.

Kastrikum5 07-07-2020

Gekozen voor de goedkope prijs, maar de levering is erg matig: duurt lang en je wordt ook nog eens slecht op de hoogte gehouden van de status. Verder het product na 4 dagen toch maar ergens anders besteld, terugbetaling duurde ook lang.

Ik zal deze shop zeker niet aanraden!

Rudolf 04-07-2020

Na het lezen van enkele negatieve reacties over Amazone.nl, toch besloten bij deze webshop twee Dell monitoren en een docking aan te schaffen. Amazone.nl was veruit de meest voordelige aanbieder voor deze set. De afhandeling van de order was gewoon uitstekend. Ik werd keurig per mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. De voorraad op de website was direct na mijn bestelling geactualiseerd. De bestelling werd ook netjes op de afgesproken dag bezorgd. Veilig verpakt in een extra doos. Kortom dik in orde. Ik ben tevreden!

Vallie 09-06-2020

Goede shop..artikel snel geleverd en netjes. Sneller dan afspraak
Goedkope dan andere site...heel veel keuze..Helemaal top...

Nils 30-04-2020

Snel geleverd (sneller dan bij bestelling aangegeven) voor prima prijs. Keurig verpakt.