Amazon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.nl.

Deze score is berekend op basis van 342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,4

Hennie Merkus 23-07-2021

Wat een waardeloze organisatie is dit met de slechtste klanten(service) die ik ooit heb meegemaakt. Ik had iets besteld op 1 Juni, op 11 Juni kreeg ik bericht van de verkoper dat het artikel tijdelijk was vastgehouden door de douane. Dit kan wel zo geweest zijn. Op Woensdag 7 Juli is mijn bestelling aangekomen, het was echter erg beschadigd, dingen krom en er was zelfs iets afgebroken. Ik heb daarop contact opgenomen met Amazon klanten(service) via de chat en daar begon het gedonder. Eerst konden zij de bestelling niet vinden en dat kon dan ook wel omdat de bestelling was gedaan op een E-Mailadres wat ik niet meer kon of wilde gebruiken omdat wij daarop gehackt zijn en vervelend op lastig werden gevallen. Dit heb ik uitgelegd en vervolgens mijn nieuwe E-Mailadres doorgegeven wat ik wel gebruik, daar zou het antwoord van de verkoper op doorkomen. Géén antwoord gehad en na 3 verschillende medewerkers aan de chat te hebben gehad dacht ik eindelijk na 2 weken een goede te hebben. Die begreep het wel en die zou doorgeven aan de verkoper dat zijn reactie op mijn nieuwe E-Mailadres gedaan zou worden. anders moest ik weer contact op nemen en dan zou er een geld terug procedure opgestart worden. Natuurlijk géén reactie gehad. Nu na weer een week later heb ik weer contact opgenomen met Amazon via de chat en nu kreeg ik contact met ene Yoran die mij wil dwingen om mijn oude account waarin mijn gehackte E-Mailadres voor komt te openen want daar was volgens hem op gereageerd door de verkoper. ik heb hem daarop gemeld dat ik die niet meer kon of wilde openen wegens bovenvermelde reden (door de hack) nou kreeg ik daarop te horen dat hij mij dan niet verder kon helpen ondanks de belofte van zijn vorige collega een week eerder om de geld terug actie te starten. Dit is dus de manier waar je afgescheept word door Amazon. Dus ik raad een ieder aan om niet in zee te gaan met deze organisatie want die laten je verdrinken. Ik neem mijn verlies nu maar en laten zij eerst maar eens aan hen medewerkers van klanten(service) een klantvriendelijkheidstraining geven.

Marcello 22-07-2021

Slecht geregelde organisatie. Aangesloten leveranciers komen afspraken niet na en Amazon is nergens te bekennen wanneer het fout gaat. Ik zit al weken op een terugbetaling te wachten voor een product dat ik nooit ontvangen heb. 300,- is toch de moeite waard. Amazon.nl boeit het niet zoveel. je komt ergens op een stapel in Duitsland en dan wacht je maar.,... Het kan enkele weken duren voor dat mijn verzoek beoordeeld is. Schandalig dit!

Yvonne 10-07-2021

Inmiddels al best wat dingen besteld, altijd snel geleverd en ook goed.
Ik heb helaas 1 aankoop moeten retourneren nadat het binnen 1 week kapot ging. Gemeld bij de klantenservice, kreeg direct een retourticket om het artikel retour te zenden en om het goed te maken een tegoedbon mijn volgende aankoop van €5,-.
En nu inmiddels na 10 dagen van retourzenden ook het betaalde bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening. Al met al, prima geregeld

A.J. Seraj 08-07-2021

Slechte klanten service, slechte communicatie, slechte voorraad informatie. Heb een product besteld die opeens niet op voorraad was en toen ik hem besteld had wel. Inmiddels bijna 1,5 week laat is er nog niets bekend over de levering en het product is zogenaamd op magazijn, maar komt het magazijn niet uit. Ik heb gebeld om te annuleren en mijn geld terug te krijgen, maar dat kon niet en ik moest wachten tot volgende week omdat het al de status heeft van verzonden terwijl het nog op magazijn staat. Wat een oplichters. 200 euro betaald voor een vriezer en dan krijg ik hem niet eens en gaan ze ook nog moeilijk doen over MIJN GELD.

Rowena 06-07-2021

Verzending is altijd vertraagd met 1-2 weken. De track & trace info is vaak niet beschikbaar, waardoor je werkelijk geen idee hebt wanneer je pakket komt. De website is daarnaast niet gebruikersvriendelijk. Hier bestel ik niet meer.

Ottoman 26-06-2021

Amazon.nl heeft een heel ander beleid dan de andere Amazons (bijv. Amazon.co.uk, Amazon.de, Amazon.com). Veel worden via externe verkopers aangeboden (en mijns inziens onduidelijk aangegeven) en ze zijn niet snel bereid te bemiddelen (bijv. om een product te annuleren die minder dan een uur besteld was). En hun officiële beleid is maar 14 werkdagen om iets terug te sturen. Zeer slecht beleid dus.

Marlies callemeyn 25-06-2021

1schoenenbank van minn dochters gekregen voor moederdag.super mooie kwaliteit perfekte beschrijving alles mooi aangegeven en alle schroefjes apart in zakjes.zo geweldig dat ik er nog een heb besteld.met 1 umbra flip kapstok.was beschadigd en terug gestuurd gelink nieuwe besteld.en geld terug gekregen.heel fijn bedrijf en goede service.raad dit bedrijf aan zeer betrouwbaar en doen niet moeilijk.en kwaliteitsspullen.voor zeer scherpe prijzen.super toppie

Koper 23-06-2021

AMAZON is toppie, maar .....
Die GLS vervoerder. Wat een ramp. Blanco niet-thuis notificatie in de bus. Terug naar depot in een andere stad (!)
Onmogelijk via de pre-historische website om een her-afspraak in te plannen.
Ja, bellen voor 1 euro per minuut.

Max 19-06-2021

Ze moeten echt een andere vervoerder kiezen, want DHL maakt er echt een potje van. Bestellingen worden gewoon direct bij het afhaalpunt gedumpt zonder ook maar aanbelpoging te doen. Bestellingen binnen 1 dag, doen er drie dagen over omdat ze een fout maken bij sorteren.

Fay 18-06-2021

Waardeloos bedrijf!!!
In januari Iets retour gestuurd en wacht nog steeds op mijn geld. Elke keer achteraan gebeld en zou in werking gezet worden en na 5 maanden nog steeds niet opgelost!! Dat was de eerste en de laatste keer Amazon 👎👎👎

eijmert 17-06-2021

ik doe sinds de komst van amazon nederland alleen hier nog mijn aankopen. ik wil uit dankbaarheid dus deze revieuw schrijven!
het is echt een super bedrijf, goede klantenservice die je snel op weg helpt!
ook op gebied van levertijden is amazon de #1. regelmatig geven ze aan het pakket in ~3 dagen te bezorgen, maar het staat de volgende dag al voor de deur!

ik raad ook een Prime abbonament aan! voor €3 per maand krijg je op alle prime artikkelen gratis verzending. dit scheelt veel geld! daarnaast krijg je hier ook nog primevideo bij en een gratis cloudopslag voor foto's!

Hans van Mierlo 16-06-2021

Waardeloos bedrijf, vooral het liegen over de bezorging is een constante factor, dit trucje hanteren ze bij elke bezorging opnieuw. Ze leveren zogenaamd binnen een dag en je krijgt altijd het volgende bericht de dag na de bestelling: "We zijn je helaas misgelopen. DHL_CONNECT kon je pakket vandaag helaas niet bezorgen omdat de chauffeur het niet onbeheerd wilde achterlaten." Dit was deze keer om 10:15 in de ochtend en wij waren gewoon thuis. Helemaal niemand geweest van DHL.

Bestelnummer: 408-0956911-1429963 15-06-2021

Na lang getwijfeld te hebben om een bestelling te plaatsen bij Amazon dit toch maar gedaan. 2 artikelen besteld waarvan er 1 geleverd is via Post.nl. Het andere artikel is nooit aangekomen omdat de vervoerder ons adres niet kon vinden (winkel) en het artikel terug stuurde naar de leverancier. Verzoek om terugbetaling gedaan maar een week later nog geen reactie, klanten service van Amazon onbereikbaar.

Elly 14-06-2021

in Nederland is alles bij Amazon tijdelijk niet leverbaar of op voorraad sinds 2020 al ze bieden van alles te koop aan ,waarom als je niet kan leveren vind ik slecht bied het dan niet te koop aan als je niet kan leveren

Bestelling houten spie 14-06-2021

Op 25 april plaatste ik een bestelling van houten spie-tjes Na vooruitbetaling kreeg ik een bericht dat deze niet meer leverbaar waren en dat ik mijn geld terug zou krijgen....
Amazon verzuimde erbij te vermelden in welk jaar...........
Er moet toch een een eerlijker manner zijn om geld te verdienen ???

Bela 14-06-2021

Bestel behoorlijk vaak bij Amazon en echt maar 1x fout gegaan. Daarna wel weer goed opgelost. In al die slechte reviews kan ik me dus absoluut niet vinden.

marc 12-06-2021

Prima website en goed service, ik bestel hier al jaren, eerst via de Duitse site en sinds vorig jaar ook bij de Nederlandse. Vaak zijn de prijzen erg concurrerend. Ik heb nog nooit kapotte of verkeerde producten geleverd gekregen, dat in tegenstelling tot spullen van sommige andere Nederlandse websites.

Klantenservice gelukkig niet vaak nodig gehad, maar als dat zo was, dan ben ik altijd keurig geholpen. Ze bieden vaak meteen een korting aan als er ook maar het minste is wat niet goed gaat.

Net als bij andere grote websites, zoals Bol.com, is het wel even belangrijk dat je goed oplet dat je niet bij de eerste de beste "marketplace" partij koopt. Amazon (of Bol) bemiddelt dan eigenlijk alleen maar met hun website en doet er verder niet zo veel aan is mijn ervaring.

Verzenden/ontvangen is altijd heel betrouwbaar (en heel snel met een Prime account) als je kiest voor artikelen die "verzonden door Amazon" zijn. Dan komt het direct uit hun eigen warehouses. Zo niet, dan ben je vaak overgeleverd aan de verzending door de verkoper zelf en dat kan wel eens tegenvallen als het bijvoorbeeld uit China moet komen.

Met een Prime account krijg je naast snelle verzending (zoals bij Bol.com Select) ook nog Prime Video en Amazon Photos (ongelimiteerde foto-opslag). Voor mij ook erg de moeite waard. Ik ben benieuwd welke grote films daar beschikbaar komen na overname van MGM.

Thijs Boer 12-06-2021

in februari een bestelling gedaan (200 euro), is nooit aangekomen. Al 10 keer de klanten service gesproken. Steeds wordt mij beloofd dat het opgelost wordt, en steeds krijg ik onderstaande mail:

Je kan beter iets bij bol.com bestellen.

Geachte

Bedankt voor het verstrekken van de extra informatie met betrekking tot uw claim over bestelling 402-5733751-4952367. Bij nader inzien hebben we besloten onze oorspronkelijke beslissing te handhaven.

Waarom is mijn bezwaar afgewezen?

We hebben uw claim gesloten, omdat uit de traceerinformatie voor deze bestelling blijkt dat de zending is bezorgd. Voor hulp bij het traceren van uw pakket raden wij u aan contact op te nemen met de vervoerder.

Nicoll 10-06-2021

Mij step is netjes aan gekomen!!
Ook netjes en stevig verpakt ! Ik begon te twijfelen na dat ik al deze recensie had gelezen...en duurde bij mij anderhalve week .... maar mag dus niet klagen! Vind ook dat mensen die goede ervaring hebben ...het ook wel even mogen vermelden!! Ik ga lekker steppen toedeledokie!

AM Forest 09-06-2021

de klantenservice is heel, heel, erg slecht, het is beter om hier helemaal niks te bestellen, maar twee van de vier bestelde items ontvangen die zijn anders zijn dan op de foto's op de site, maar deze items terug sturen lukt niet omdat de verkoper niet reageert en de klantenservice hopeloos en niet te bereiken is... Kortom mijn geld ben ik duidelijk kwijt, heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen waar ik niks aan heb omdat er wat anders is opgestuurd dan ik besteld heb!!

Maurice 07-06-2021

Zeer slechte klanten service er word van alles belooft en er word helemaal niets gedaan wat als er iets stuk gaat, ik durf er niet aan denken ,heb reeds tweemaal problemen gehad met amazone en laat me geen derde keer nog vangen !

Amina 04-06-2021

Ik heb een kussen 1,5 maand besteld. Maar het product kan niet geleverd worden,. Buiten dat ik geen product heb gekregen, is mijn geld nog steeds niet teruggestort.

Cornelio 03-06-2021

Op 6 mei diverse artikelen besteld en betaald. Geen enkel artikel werd geleverd, terwijl slechts voor drie artikelen een refund werd verstrekt. DHL en Post NL melden de bezorging van artikelen per e-mail, terwijl die in werkelijkheid niet werden afgeleverd. Onmogelijk om contact te krijgen met de Amazon klantenservice of met de pakjesbezorgers. in wanhoop een negatieve review geschreven, maar verder keurig netjes. In plaats van iets doen aan mijn klacht meldt Amazon dat de review niet wordt geplaatst omdat die niet voldoet aan de regels van de 'Amazon community'. Heel griezelig! Slechte service dus. Ik stop met Amazon en adviseer iedereen om hetzelfde te doen. En ik wil mijn geld terug!

David 01-06-2021

Amazon heeft ruim een jaar 2,99 bij mij afgeschreven voor Prime terwijl hier nooit een factuur voor is verstuurd. Ik heb deze dienst nooit gewild en ook nooit gebruik gemaakt van deze dienst. Ze willen mij enkel de laatste maand crediteren. Erg laag om in alle stilte geld af te boeken en daar achteraf ook niet in tegemoet willen komen.

John 28-05-2021

Weken moeten wachten op nieuwe adidas sneaker. Bij bezorging blijkt dat ze de verkeerde maat hebben opgestuurd.
Voor het retourneren moet je zelf een printer bezitten om fexnoodzajelijkecretourbon te printen. Zonder bon geen retour.
Belagelijke lange bezorgtijd. Weken wachten op het gekd van je retour. Ik wil nu van die Amazon account af maar ook dat gaat noet zo makkelijk. Verschrikkelijk die Amazon ((

Eric 28-05-2021

Mijn eerste bestelling was helaas niet naar mijn wens ( kan gebeuren). De levering was vlot maar het retourproces duurt erg lang, dit hebben de andere webwinkels veel beter onder controle. Door het lange retourproces zal ik volgende keer toch eerst bij de nadere grote webwinkels gaan kijken alvoor ik iets zou gaan bestellen bij Amazon.

Hans van Arkel 28-05-2021

Op 27 maart 2021 bestel ik via Amazon.nl bij Louis Potts in Engeland Mason Cash aardewerk. Dit komt in scherven aan omdat het in een veel te kleine doos zonder extra bescherming was verpakt. Amazon zegt dat de scherven moeten worden teruggestuurd naar Engeland (uiteraard was een foto veel eenvoudiger geweest). Deze retourzending kost mij 21 euro. Na veel geharrewar worden de kosten van het aardewerk vergoed door Louis Potts. De kosten voor de retourzending zouden echter worden betaald door het garantiefonds van Amazon. Nu na bijna maanden, ettelijke telefoontjes en emails zijn deze kosten nog steeds niet vergoed door Amazon.

amazon geld weg!!!! 27-05-2021

1 keer maar nooit weer ,170 e weg en elke dag wachten en niks ontvangen , om je geld terug te krijgen moet er ook veel water door de zee stromen. hoe dom kun je wezen om daar wat te bestellen .

Gerrit 26-05-2021

ik heb eind maart prullenbakken besteld bij Amazon. Begin mei kwamen ze binnen, rechtstreeks vanuit China met een handgeschreven factuur waarop de prijs van $ 1,25 per stuk stond (ik heb € 32,00 betaald) De kwaliteit bleek dramatisch slecht, dus wilde ik ze retourneren. Dit bleek een onmogelijkheid, met veel correspondentie, procedures en irritatie. Je komt geen stap verder. Kortom; ik neem mijn verlies en koop nooit meer iets bij Amazon.

Ida 26-05-2021

Bestelling en verzending per mail bevestigd en artikel op de afgesproken datum geleverd. Op zondag besteld, dinsdag binnen. Zeer tevreden!

anoniem 21-05-2021

Mijn bestelling worden steeds geannuleerd en mijn account wordt steeds verwijderd. Slechte site

Jolanda 20-05-2021

Diverse keren wat besteld. Ook een dure aankoop. Een sup board. Alles werd netjes bezorgd. Kreeg bericht waarneer. Ben een zeer tevreden terug kerende klant .en herken die slechte ervaringen totaal niet.

Mulder 19-05-2021

23 februari een raspberry bestelt. 6 mails gestuurd en 3 keer gebeld, nog geen product. niemand reageert. geld is weg...... WAAROM? HOE DAN? malafide onderneming lijkt het wel. direct bij aankoop moest ik betalen via iDEAL. ze zeggen, we zoeken het uit... straks zijn we een half jaar verder.

Susan 19-05-2021

Twee dekens gekocht via Amazon bij Star Uk. Na het wassen zijn ze niet meer zacht.
Amazon zou bemiddelen, maar doet niets.
Ruim €200,- kwijt aan rommel zonder enige hulp van Amazon

Dennis 17-05-2021

Matige site, alles is duur, slechte klantenservice en meeste van het aanbod komt regelrecht van Aliexpress.

Joyce 11-05-2021

Al dagen lang probeer ik een item te retourneren. Omdat het de maximale afmeting voor DHL overschrijdt, moet dit via UPS. Volgens UPS moet ik van Amazon een link voor een retourlabel met trackingcode krijgen als bewijs van betaling van de verzendkosten. Volgens Amazon moet ik eerst betalen en dan de factuur naar Amazon sturen, een andere medewerker beweert weer wat anders. UPS zegt dat de procedure een retourlabel van Amazon is. Ik word door Amazon van het kastje naar de muur gestuurd.

Loes 11-05-2021

Waardeloze ervaring!! Heb op 23 mrt jl een bestelling geplaatst met ordernr. 407-1403870-8977155 en deze tot op heden nog steeds niet ontvangen! Bestelling zou tussen 14 en24 april worden bezorgd!! Hoor helemaal niets meer en ik zou ook niet weten hoe ik anders contact op moet nemen met Amazon dan met deze beoordeling (hoop dat ze dit lezen).

Onew 08-05-2021

Je krijgt gewoon beschadigde, kapotte en al geopende/gebruikte producten. Retourneren moet je zelf superveel moeite voor doen. Twee keer achter elkaar gebeurd bij een bestelling. Ik bestel hier niet meer! Overschat amateuristisch gedoe daar.

Henk Westerik 07-05-2021

Bij deze site heb ik twee keer achter elkaar een bestelling gedaan die zoekraakte. Wat ze dan doen is dat ze dan aanbieden om je over een week je geld terug te storten, of je per direct een gift card aanbieden waarmee je dan je bestelling opnieuw kunt doen. Dat laatste klinkt heel positief, maar wat mij overkwam is dat de bestelling ook de tweede keer zoek raakte. Toen was mijn geduld op, maar mijn geld terug - dat kon niet. Want als je een keer een gift card geaccepteerd hebt, dan krijg je dus nooit meer je geld terug. Kortom, Amazon levert tot twee keer niet wat ik besteld hebt, maar ik krijgt mijn geld dus in geen duizend jaar terug. En dan kan de helpdesk nog zo vriendelijk, bereikbaar, begripvol zijn, daar schiet ik dan niet veel mee op. Daarmee heeft dit bedrijf voor mij grotendeels afgedaan.

Chris 07-05-2021

Door een fout bij amazon wordt er 2x een bestelling geannuleerd . Na tich pogingen om in contact te komen met de klantenservice wordt je steeds geleid naar een vragen pagina van klantenservice die hiermee het probleem niet verhelpen . Wacht nu maar op mn centjes als ik die nog terug krijg . Voor mij geen amazon meer.

Anne 06-05-2021

Wij zochten een mooi blauw met wit dekbedovertrek. Op het plaatje zag het er fantastisch uit. Vandaag ontvingen we hem al. Dat is dan ook het enige pluspunt. De kleuren kloppen niet, het patroon is op zijn kop geprint, de maat klopt niet (veel te smal) en met de kussenslopen kun je zaklopen. Belachelijk groot. Ik baal enorm. Plaatje en werkelijkheid klopt echt niets van. Een dijk van een kater.

MdO 29-04-2021

op amazon.nl een robotmaaier gekocht (niet heel goedkoop dus) . Maar de specificaties klopten niet met wat er op de site stond. dus heb ik gebeld naar klantenservice en zij stelden voor om het product terug te sturen. Paar uur later is mijn account door amazon geblokkeerd en kan ik het artikel niet meer terugsturen! (Ik heb dus ook geen garantie als ik het artikel nu moet houden.) het is definitief en ze reageren ook niet meer op verdere mails. Klantenservice kan ik nog wel bellen maar die gaan niet over het beheer van de accounts. Kortom ik zal dan ook niemand aanbevelen bij deze online winkel wat te bestellen.

Gosse 20-04-2021

Tot op heden alleen maar positieve ervaringen opgedaan met Amazon.nl.
Producten worden meestal snel geleverd, de prijs is goed en contact met klantenservice via Chat gaat snel en correct. Ook een dure Tamron 100 - 400 lens besteld, snelle levering, alleen na 3 maanden bleek de lens niet helemaal goed te werken. Kosteloos retour gestuurd en binnen 10 dagen geld terug.

PS 18-04-2021

Begin januari een bestelling geplaatst voor een paar geheugenkaartjes en een aantal boeken.
De geheugenkaartjes werden snel geleverd maar toen bevond de ellende.
Meerdere van de boeken veranderden van status naar niet langer leverbaar of lever datum onbekend. Maand later nog steeds niets veranderd en ook geen refund of bericht ontvangen over de niet meer leverbare boeken. Vervolgens een serie boeken die op niet meer leverbaar stonden zelf geannuleerd.
Toen twee maanden nog steeds niets geleverd was en ook niets terugbetaald wilde ik de resterende boeken annuleren en een refund aanvragen maar bij het annuleren gebeurde niets, de boeken bleven gewoon in bestelling staan.
Contact opgenomen met klantenservice. Die vertelden me dat de boeken ergens vast zaten in het bestelproces en dat annuleren daarom niet werkte. Ze zouden dit doorzetten naar een andere afdeling om op te lossen.
Na twee weken niets gehoord te hebben opnieuw klantenservice gecontacteerd. Nu kreeg ik het verhaal dat de boeken onderweg zouden zijn (was nergens iets van terug te zien) en dat ik nog maar even moest wachten.
Nu drie en een halve maand verder nog steeds niets geleverd en nog steeds niets terugbetaald gekregen. Bij herhaaldelijk contact steeds een ander verhaal of een herhaling van exact dezelfde email die ik al maanden krijg. Beloftes worden niet nagekomen en de Nederlandse consumenten wetgeving wordt met voeten getreden.
Amazon.nl is te belabberd voor woorden. Nooit meer.

CJK 18-04-2021

Product retour getuurd naar Amazon omdat ze een defecte (en ik weet het bijna zeker) nep microsd kaart (chinese imitatie zooi) gestuurd hadden.
De DHL tracking van de retour zending stopte al snel maar dat is normaal heb ik gelezen (snap niet waarom dan) maar 14 dagen na retour zending zouden ze terug betalen.
Op de 14 e dag melden ze weer dat ze nog een week nodig hebben om terug te betalen, ik lees het ook bij anderen terug betalen houden ze niet van.

KOOP HIER NIET, RETOUR ZENDEN EN GELD TERUG KRIJGEN IS EEN RAMP

Wouter vd Veen 17-04-2021

Drie dingen besteld, maar twee geleverd, maar volgens besteloverzicht zou alles er moeten zijn. Er is geen telefoonnummer van de klantenservice te vinden

Ruud & Gina 17-04-2021

Een duur artikel gekocht via Amazon. Product arriveerde in absolute geruïneerde staat. Dit in grote mate veroorzaakt door de verpakking. Geschil geopend, echter Amazon neemt totaal geen verantwoording. Mijn klacht werd niet gepubliceerd omdat het niet aan de eisen voldeed . Geen contact mogelijk, niets. Waardeloze winkel op dit gebied. Wij kopen er “NOOIT” !!!!!!! meer. Geld kwijt, product kan naar het grof vuil. Goed bezig Amazon, maar niet heus!!!!

Moi 14-04-2021

Ik had een muursticker gekocht...
Deze kleefde niet eens dus geld in de vuilbak.
Ben helemaal niet tevreden!

Josje 10-04-2021

Items op de site die snel geleverd kunnen worden, worden helemaal niet snel geleverd, maar pas 10 dagen na bestelling. De site is een zooitje.

Miranda Rodriguez 09-04-2021

Ik zou geen dure dingen kopen bij Amazon.nl
Ik vind de klachtenafhandeling bij Amazon erg slecht.

Na lang wachten eindelijk mijn PlayStation 5 gekregen. Helaas was deze geopend geweest en de doos was flink beschadigd!!

Foto’s gemaild naar Amazon, maar krijg geen enkele vergoeding!!

Terwijl andere een vergoeding van 10% krijgen voor een licht beschadigde doos. Krijg ik helemaal niks!

Jammer want het bedrijf heeft leuke dingen.