allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 577 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim Boer 03-07-2018 Via de website gekocht

Top bbq voor een prima prijs!

Deze shop biedt een enorme keus op bbq gebied met duidelijke informatie, strakke prijzen en leuke aanbiedingen, zoals een gratis hoes en/of een kookcursus.

RobK 03-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik zag de Weber Master-Touch GBS Limited Edition 57 cm Red van € 349 voor € 224,10 op de website van AllesvoorBBQ.nl staan maar wilde hem graag ophalen in Utrecht. Na telefonisch contact bleek hij niet op voorraad en ook niet meer te bestellen omdat hij niet meer geproduceerd wordt, omdat het echt een limited edition is. De vriendelijk verkoper adviseerde hem online te kopen omdat daar nog wel beperkte voorraad was en er niet te lang mee te wachten. Omdat het me niet waarschijnlijk leek dat hij nog goedkoper zou worden, dit meteen gedaan op zaterdagmiddag. Dinsdagochtend werd de BBQ geleverd door post.nl precies op tijd!
Erg blij mee!

Fam. van den Berg 03-07-2018 In de winkel gekocht

Top service en advies

Mooie uitgebreide winkel met vriendelijk en hulpzaam personeel, laten je eerst rustig rond kijken en komen dan te hulp. Super geholpen en met goede oplossing voor ons probleem.

Mattias Ternoot 03-07-2018 In de winkel gekocht

Super vlotte afhandeling

Zeer sterke prijzen te vinden op hun website. Na de bestelling een zeer vlotte en vriendelijke afhandeling. Deze winkel zou ik zeker aan mijn vrienden aanraden.

eef 03-07-2018 In de winkel gekocht
breda

geweldig geholpen

ik ben zeer tevreden over deze winkel en zal deze zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen, ben zeer vriendelijk geholpen prijzen werden aangepast ivm laagste prijs garantie.
Ook de medewerker was heel behulpzaam en had verstand van zaken, heeft me goede uitleg gegeven over de producten.

Jesper adriaansen 03-07-2018 In de winkel gekocht
Breda

Snel geholpen na binnenkomst. Het was al duidelijk welke bbq we wilde hebben. Er is nog geadviseerd over de kleur het beste zou zijn ivm vetmesten.

Björn 03-07-2018 In de winkel gekocht
Breda

Topservice en zeer scherpe prijzen

Als vaste klant van deze winkel nu een Bastard Medium Complete gekocht. Een prachtig product, en een prachtige prijs. Na grondig onderzoek bij de concurrentie toch hier de BBQ gekocht.

Stephan 02-07-2018 Via de website gekocht

Goede persoonlijke service!!

Ik heb hier een Gasslang voor de BBQ gekocht en had verwacht dat de afgebeelde verloopnippel erbij zou zitten, maar helaas... Een simpel belletje en ik had hem de dag erna zonder extra kosten in de bus.
Top service met een persoonlijke TOUCH!

Danny Assen 01-07-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service en kundigheid

Op internet zag ik een Weber BBQ en wilde deze eigenlijk meteen hebben. Op site zag ik dat deze op voorraad was en ben meteen naar de winkel in Amsterdam gegaan. Ik vrog naar de BBQ maar de kundige en prettige medewerker wees mij op een limited edition die goedkoper was en met een RVS rooster. Dat noem ik nog eens servicegerichtheid! Niet alleen op omzet scoren maar juist de klant zijn beleving overtreffen. Grote complimenten voor het verplaatsen in de klant en service!!

MM 01-07-2018 Via de website gekocht

Prachtig apparaat

Ruime shop in Breda met volop keuze aan bbq. In de winkel een keuze gemaakt. Boretti Da Vinci was niet op voorraad, vervolgens via internet gekocht. Binnen een paar dagen stond de bbq op een pallet op de oprit. De aanluiting was niet zo goed beschreven in de bijgeleverde handleiding. Via allesvoorbbq een uitgebreide handleiding ontvangen van Boretti. Daarna was het duidelijk. En nu genieten van het mooie weer en de bbq. Top zaak en top service!

Little Camelot 30-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel met snelle service

Mooie site, ruime keuze, top kwaliteit producten, eenvoudig bestellen, eerlijke prijzen en zeer snelle levering!

Ad Horevoorts 30-06-2018 Via de website gekocht

ongelooflijk snelle en goedkope bezorging

Deze winkel heeft alle soorten van onderdelen voor een bbq en nergens zo goedkoop.
Ik kocht een gasslang en binnen 24 uur gratis thuis bezorgd. Klasse!!

Wim Kuipers 30-06-2018 Via de website gekocht

Goede feedback

Zeer behulpzaam ruime keus en veel op voorraad , mooie producten en zeker niet de duurste. Kom geregeld op de site terug kijken of er nog wat nieuws is.

peter 30-06-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

snelle levering , geweldige website met juiste voorstelling accesoires , ruime keuze en scherpe prijzen.

Veldhuis 29-06-2018 Via de website gekocht

Beoordeling

De BBQ van mijn keuze was bij allesvoorbbq.nl het best geprijsd daarnaast een afdekhoes voor niks en een workshop perfect dat gaat het worden heb daarnaast ook nog mooie rvsborstel er bij gekregen en ik heb de pizzaplaat voordeelbundel genomen alles bij elkaar veel korting en uitstekende service mooiste was dat ik de volgende ochtend de BBQ al op de stoep had staan.

Henk van der Blom 29-06-2018 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk en een zeer geweldige service

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Zijn zeer tevreden met de oplossing bij een misverstand bij levering. Kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Nicky 29-06-2018 Via de website gekocht

Binnen 1 dag alles geleverd! Super fijn.
Tevens als je vragen hebt beantwoorden ze deze ook binnen 1 dag!

Sebastiaan 28-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Aankoop nieuwe bbq.

Na lang zoeken naar een nieuwe BBQ vandaag een bezoek gebracht aan allesvoorbbq in Amsterdam. Binnen in de winkel gaf de showroom een zeer goede indruk. Alles netjes opgesteld en schoon. Ook het advies was zeer goed, na uitleg wat ik precies wilde had ik echt het idee dat er werd meegedacht om voor mij de beste bbq te vinden. Ook kreeg men alle ruimte om beslissingen te nemen of er nog extra accessoire bijgekocht werden. Ook nam de verkoper uitgebreid de tijd om mij alles uit te leggen over het betreffende product. Tevens kreeg ik ook eerlijk advies over producten op een echt klandgerichte manier. Ook werd er even geholpen met de spullen in de auto te krijgen. Onderweg naar huis kreeg ik de factuur extra op email toegezonden en een link om vrijblijvend lid te worden van hun website waar je een duidelijk overzicht heb over je bestellingen. Ik ben geholpen door Christiaan en kom zeker nog een keer terug.

Ico 27-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service !!

Gisteren een Weber E-220 besteld en betaald, vanmorgen al binnen. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site, ruime betalingsmogelijkheden, chat niet altijd even snel maar dat zal ongetwijfeld met de drukte te maken hebben, uiteindelijk adequate afhandeling. Kortom, zeer tevreden !!

Paul 27-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Prachtig aanbod van goederen tegen een scherpe prijs.Zeer gemakkelijke site om het product te bestellen, mijn onderstel voor de BBQ had ik nodig op de camping in Nederland terwijl mijn adres zich in Belgie bevind, zelfs dat ging vrij gemakkelijk en vormde geen enkel probleem. Het product zelf loste alle verwachtingen in,kortom het schept vertrouwen.allesvoorbbq.nl doet wat het beloofd.

Jet. 27-06-2018 Via de website gekocht

Prima advies en scherpe prijs.

Vroeg nog naar een leuke korting op de bbq, Ivo zei via de chat. Dit model bbq is al erg scherp geprijsd. Daar kunnen we niets meer af doen. Wel bood hij mij een schoonmaakborstel aan vd bbq. Ik ben dik tevreden, heb er een goed gevoel bij. Levering liep ook uitstekend.

H.E.Spijker 27-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Klantvriendelijk

Netjes en vriendelijke behandeling. Doen alles om je tevreden te houden. Verzorgen eventueel de workshop.

Jdb 26-06-2018 Via de website gekocht

Goeie service!

Goeie en snelle service en bereid om met de goedkoopste internetprijzen mee te gaan. Daarnaast ook een zeer snelle levering en een goede/overzichtelijke website.

Johannes 25-06-2018 Via de website gekocht

Very fast delivery and good service!

Good selection and prices. We were contacted immediately as something was unclear with our address instead of being cancelled. Quick & efficient.

Jan 25-06-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service. Professionele medewerkers

Prachtige winkel met uitgebreide keuze. De medewerkers zijn vriendelijk, geven prima voorlichting want ze hebben duidelijk kennis van zaken.

Guido 25-06-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Een kwalitatief product aan een eerlijke prijs binnen de 24 uur gratis geleverd in België met tracking systeem. Wat kan men als klant meer wensen?

Nico Claes 24-06-2018 Via de website gekocht

Boratti da vinci Nero

Vrijdag avond besteld zaterdag middag bij ons thuis geleverd! Super snel! Bbq in elkaar gestoken en savonds direct getest! Super aankoop! Tevreden klant!

Sanne Edel 23-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Leuke mensen en goede service!

Verkopers zijn niet opdringerig maar staan meteen voor je klaar als je vragen hebt. goede uitleg en goede adviezen. leuke prijs en extraatjes. Gemotiveerd en vrolijk personeel.

Ank 23-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Zeer vriendelijk professioneel personeel, goede prijs

We moesten erg lang wachten maar toen we aan de beurt waren kregen we alle aandacht. Verder de bbq voor de (nog) goedkopere webshopprijs die we hadden gezien.

Franca latorre 23-06-2018 In de winkel gekocht

Top service

De winkel was nog maar net open en waren nog volop aan het werken. Zo waren ze nog bezig met de trap te bekleden dus kon deze niet gebruikt worden. Ik heb namelijk claustrofobie dus de lift was geen optie. Toch heeft de aardige jongeman mij de dienstrap achteraan laten gebruiken en kon ik toch de nodige bbq kopen👍👍👍

Caspar 23-06-2018 In de winkel gekocht

Top service.

Nieuwe winkel in Eindhoven . Onder kun je TV ‘s
kopen en boven BBQ.
Heel veel keuzes. Prima advies en deal gemaakt
met prijs. ( meerdere spullen gekocht).
Daarbij een bon voor BBQ work shop.
Spullen netjes in de auto gezet.
Super Service

Nicolai 22-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Gewoon zeer duidelijk met leveren

Groot assortiment. Duidelijk met bestellen en een snelle levering.
Werdt goed verpakt aangeleverd en netjes in de tijd die werdt aangegeven bezorgd.

Alex 22-06-2018 Via de website gekocht

Prima

Prima kolenrekje geleverd.
Er zullen wel meer van die mensen zijn die de opgebrande kolen van de Weber Smokey Joe weggooien en dan later ontdekken dat het kolenrekje ook weggemieterd is.
Dacht alleen dat bij het originele rekje de spijltjes dichter bij elkaar lagen. Nou ja, boeien, dit rekje is perfect en snel geleverd. Hulde.

G.Klepper 22-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering !! ????

Gisteren besteld en vandaag in huis. Hoe goed kan de service zijn.👍
Deze side beveel ik een ieder aan. Ook de prijzen zijn erg voordelig.

Niels 21-06-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel, snel en goed geholpen

Ruim uitstalling van het assortiment, snelle levering en goede service. Duidelijke uitleg bij de producten die verkrijgbaar zijn in de winkel. Website duidelijk en overzichtelijk, producten zijn hier goed te vinden en de mensen staan je ook hier via chat snel te woord!

RENE dekker 20-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service namiddags besteld in huis

Duidelijke site product was makkelijk te vinden prijs technisch was het in orde. Veel gemak bij het zoeken naar wat wij wilden bestellen

Esther 19-06-2018 In de winkel gekocht

Aardige medewerker

Mooie winkel en behulpzame medewerker. Deze was echter niet zo goed op de hoogte wat niet raar was omdat het zijn eerste dag was. Maar het was daardoor geen toegevoegde waarde om naar de winkel te komen. Ook vervelend dat er niks geprijsd was. Daarom zou ik denk ik toch volgende keer op internet gaan zoeken.

A.Goes 19-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede uitleg

We reden een keer langs en gingen binnen kijken wat er allemaal boven in de winkel stond.
2 weken later terug voor een BBQ kijken.
Na overleg thuis de verkoper gebeld(was bezig met klant zal terug bellen)
Verkoper heeft na sluiting tijd terug gebeld.
Na een goede uitleg en geen opdringen gevoel een BBQ gekocht.

Henk van Doeselaar 19-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Divers aanbod BBQ's & accessoires, deskundige medewerker(s)!

Zeer ruime winkel met een heel divers aanbod aan BBQ's en accessoires. Desbetreffende medewerker liep bijna over van enthousiasme over zowel de BBQ zelf als over wat en vooral hoe je het e.e.a. kan bereiden. Zou hij honger hebben gehad? ;D
Helaas was de BBQ zelf in de winkel niet meer op voorraad, maar vanuit het centrale magazijn is deze heel snel en keurig geleverd.

Karin 18-06-2018 Via de website gekocht

super snelle service

prima service , super snelle levering , al met al zeer tevreden !! uitleg over de aangekocht bbq was perfect , en goede uitleg over de accesoires

P. Kok 18-06-2018 Via de website gekocht

goede snelle service en levering

het aanbod klopte, een gratis hoes en een workshop bij de aanschaf van de Weber Genesis 2, echter de workshop kan ik niet vinden in de levering.

Ria 18-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

We zijn goed geholpen door verkoper met kennis van zaken. Bij thuiskomst en openen van de verpakking schade vastgesteld . Onmiddellijk contact opgenomen met de winkel en ze doen alle moeite om het ongemak te verhelpen. Dus tot op heden zeer tevreden .

Piet Sliep 18-06-2018 Via de website gekocht

Website, zeer gebruikers vriendelijk. Super snel geleverd

De website is overzichtelijk, bestellen gaat heel gemakkelijk en de bestelling was snel geleverd binnen 24 uur van de bestelling !!!

Familie Wu 18-06-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding en snel geleverd

Veel online winkels bekeken voor een weber BBQ hier online de beste prijs inclusief gratis pizza steen. De winkel in Utrecht heeft een mooie showroom kon het de weber master touch zien vriendelijk personeel die ons advies kon geven. was daar helaas niet op voorraad maar online besteld de volgende dag thuis bezorgd.

Rens weijters 17-06-2018 In de winkel gekocht

Top BBQ gekocht

Afgelopen vrijdag de boretti barilo gekocht. Super fijn advies gehad en profesionele uitleg. En het product zelf: helemaal de BBQ die ik zocht. Gaan nog veel mooie avonden mee beleefd worden!!

Patrick 17-06-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Wij zijn naar deze shop gegaan omdat deze in de buurt is en toch fijn is om advies te krijgen. In de winkel zijn we zeer vriendelijk te woord gestaan en hebben we door goed advies een keuze kunnen maken. Vervolgens werdt er goed meegedacht in de afhandeling en bezorging!

Ageeth de Kok 15-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service, gisteren net voor 6 uur een bbq besteld voor vaderdag en vandaag in huis. Ook niet onbelangrijk is dat deze site het goedkoopst was. Mooie website,overzichtelijk en inderdaad alles voor de bbq

Janneke 15-06-2018 In de winkel gekocht

Top keuze in BBQ's!

De shop had een geweldige keuze in BBQ's en bijbehorende spullen. De verkoper had kennis van zaken en gaf een goede service. Binnen korte tijd was m'n BBQ gratis thuisbezorgd en kon het buiten kokkerellen beginnen!

Vercammen Monique 15-06-2018 In de winkel gekocht

Goeie prijs en geweldige service!

Wij ontdekten deze shop op het internet toen wij op zoek waren naar een bepaalde bbq. De winkel van Breda is niet ver dus bestelden we daar onze bbq. Zeer vriendelijk en hulpzaam personeel ( Jimmy en collega). Wij zullen zeker deze winkel aanraden bij vrienden..

Dirk 15-06-2018 Via de website gekocht

Top mooie bbq en mooi op tijd geleverd!!!

Geleverd volgens afspraak
heel voordelige prijs ik raad de winkel(shop) zeker aan!
vanmorgen in elkaar gezet en straks lekker beginnen met BBQ