allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Jos 31-05-2018 Via de website gekocht

Goede kennis van de producten! Ik goede service!

Zeer snelle levering. Ik heb contact via chat gehad Erg goede product kennis. Ook in de winkel goede adviezen gekregen en medewerkers van waren erg behulpzaam .

Kim 31-05-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en keurig geleverd, wij zijn tevreden

De prijs was echt een stuk voordeliger dan elders. En zo ben ik bij allesvoorbbq.nl terechtgekomen. De levering verliep netjes en alles is keurig op tijd bezorgt. Dus wij zijn tevreden! Wij gaan dit weekend lekker bbq-en :)

ingmar 31-05-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Weber BBQ

Zoals iedereen tegenwoordig doet , google naar de beste prijs en die vond ik hier !
Niet getwijfeld en direct besteld. Er handig vond ik dat je zelf je bezorg dag kon aangeven. Zeker als je werkt is dat erg prettig. De BBQ werd ook op de juiste dag afgeleverd, netjes verpakt, Gewoon een hele goede shop om vaker eens te kijken of er nog leuke accessoires te koop zijn . Aanrader !

stroo 31-05-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, snellelevering en top service

Duidelijke website met mooie prijzen. Daarnaast een snelle levering en snelle reacties op vragen via de mail. Top service toen er iets mis was met onze bbq. Duidelijke communicatie.

Jan-Willem 31-05-2018 In de winkel gekocht

laagst prijs, beste keus, uitmuntende verkoper

Na enige websites te hebben doorgespeurd, kwamen wij uit bij allesvoorbbq.
Hier hadden ze de beste prijs voor de weber bbq die wij zochten. In de showroom waren alle modellen aanwezig, wat wij als zeer prettig ervaren hebben. We werden meerdere malen vriendelijk goede dag gezegd, wat in andere winkels wel eens ontbreekt. Onze verkoper in Breda had veel kennis van de verschillende bbq's. Ook gaf hij enkele tips, die we zeker gaan proberen. Alleen jammer dat we de weber niet meteen mee konden nemen, maar morgen wordt hij gratis thuis bezorgd. Kunnen we hem lekker in het weekend gaan uit proberen.

Jeroen 30-05-2018 Via de website gekocht

Top service! Snelle levering

Wat een keuze op deze website. Duidelijke informatie. Mijn vragen zijn snel beantwoord en personeel heeft kennis van zaken. Levering zoals beloofd. Kortom: aanrader!

Bert uit Ulvenhout 30-05-2018 In de winkel gekocht

Wat een enthousiastme

Even gegoogeld op het web en direct allesvoorBBQ gevonden. Duidelijke website, en langsgegaan. Wat een enthousiaste verkoper, met verstand van zaken en vooral belangrijk luisteren naar wat de klant wilt. Niets opdringerigs.

Peter slenders 29-05-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Zeer vriendelijk personeel, niet opdringerig, goede uitleg over bbq, ruime keuze, alles op voorraad en gratis thuis bezorgd.

Kees0 29-05-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Slechte service

Het halve land doorgereden om de Weber q3200 te kunnen bekijken bij alles voor BBQ. Blijkt deze niet in de showroom te staan. Wel op voorraad maar men is niet van plan ons de BBQ te laten zien. Het personeel laat ons gewoon te lakken staan. WAARDELOOS !!

Officiele reactie van Allesvoorbbq 04-06-2018

Goedemiddag Kees,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u de gewenste BBQ niet kon bekijken in onze winkel, onze excuses hiervoor!

Wij doen graag alle moeite voor u als klant maar een BBQ opbouwen kost helaas wel even tijd en dit kan op sommige dagen in combinatie met onze drukte helaas niet per direct gerealiseerd worden.

Wenst u deze BBQ alsnog bij ons te bekijken? Dan vernemen wij graag wanneer u wilt komen, wij gaan dan zorgen dat deze opgebouwd staat voor u!

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Hans 28-05-2018 Via de website gekocht

supersnel

snel gevonden op internet, een makkelijke manier van bestellen en er wordt geleverd zoals beloofd en dat is iets waar veel andere webshops een voorbeeld aan mogen nemen.

H. Donkers 28-05-2018 In de winkel gekocht

Hulde!

Ondanks de absurde drukte en het wat langer moeten wachten perfect geholpen! Veel vakkennis en know how. Aanrader!

Hans Koenders 28-05-2018 Via de website gekocht

Zo'n service nog niet meegemaakt, eerlijk gezegd!

Mijn vakantiegeld zou dit jaar besteed worden aan een goede kwaliteit barbecue en zodoende was ik me al in maart aan het oriënteren op internet. Mijn voorkeur ging uit voor een Weber, de Genisis II E-340, gevonden voor een bedrag wat ongeveer mijn vakantiegeld was. Helaas gingen in mei de prijzen omhoog, ongeveer €150,- tot €200,- dus moest ik naar een alternatief gaan zoeken en zodoende kwam ik bij allesvoorbbq.nl terecht. Op YouTube zag ik een filmpje van de Grandhall Elite Build-in en was meteen verliefd. Deze was bij allesvoorbbq het goedkoopste (hij was al flink afgeprijsd), maar ik kon zelfs nog een persoonlijk dealtje maken, wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt bij een aankoop via internet. En wat me heel erg deugd deed was het feit, dat de communicatie snel en kordaat was en jullie mij het gevoel gaven dat ik een belangrijke klant was! Dit had ik ook nog nooit meegemaakt. Meestal lees ik de reviews van de klanten om een beeld van een bedrijf te krijgen en durfde dus met een gerust hart mijn aankoop te doen, na deze gelezen te hebben. Ik denk niet dat er snel een webshop zal zijn die een 10 gaat halen, maar jullie mogen hem van mij krijgen.
Hoop weer snel zaken te kunnen doen en zal jullie zeker aanbevelen bij mijn barbecue vrienden. Gr. Hans

Daniel 27-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Fijne snelle levering en goed contact met online kopen. Zeker een aanrader
En de bbq die gekocht is is een aanrader

Ben 27-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Ruime overzichtelijke winkel. Met een ruim arsortiment. Wij zijn geholpen door gepassioneerd personeel. Dat verstand van bbq’en heeft.

Jo 26-05-2018 In de winkel gekocht

Mooie bbq

Je wordt goed geholpen.veel tips om lekkers te maken! Dus hebben we een mooie bbq van boretti gekozen. Alleen jammer dat de verkoper in de winkel ons zou matsen met een afdekhoes van boretti als we nog wat andere dingen zouden kopen. Nu zien we dus op internet dat die gewoon gratis was!! Dat is niet echt netjes!

Paul Fok 26-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Weer veel bijgeleerd ober bbq-en

Zeer goede service en advies gekregen van de verkoper. Wij komen weer Verkoper was zeer deskundig en nam de tijd om onze vragen goed te beantwoorden!

Nobel 26-05-2018 In de winkel gekocht

uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door verkoopster, we kregen niet alleen alle informatie over de BBQ's, maar ook leuke tips over het bbqen zelf. Ze nemen hier echt de tijd voor je! en ook nog eens de goedkoopste prijs.

Fabio De Amicis 24-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Duidelijke site en grote waaier aan producten. Concurrentiële prijzen en heldere communicatie. Ik zou zo opnieuw bestellen.

Jaco 22-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Vakkundig personeel met verstand van bbq’s.
Fijne uitleg over de mogelijkheden en assortiment, waarmee je de bbq op vele manieren kan gebruiken.
Zeker een aanrader om een nieuwe bbq aan te schaffen.

Heidi 22-05-2018 Via de website gekocht

Super service en kwaliteit!

Het is een groot en goed assortiment, makkelijk alles te vinden en goede kwaliteit spullen! Alle benodigde spullen zijn te vinden en niet duur!

MC 22-05-2018 Via de website gekocht

Levering niet soepel, wel goed opgelost door Allesvoorbbq

De webshop heeft een mooi assortiment qua barbecue artikelen. Er is van alles te vinden, ook veel artikelen die niet snel te vinden zijn of bij de meesten zijn uitverkocht. Hier onze Boretti Barilo besteld, op donderdagavond zodat deze uiterlijk zaterdag geleverd zou zijn. We wilden hem van het weekend namelijk graag gebruiken. In tegenstelling tot wat de medewerker aan de telefoon zei, is het niet mogelijk om een tijdsvak te selecteren voor levering. Dat is wel vervelend, want voor zulke grote en zware pakketten moet je wel echt thuis zijn. Toch besteld en er volgt een bevestigingsmail van Allesvoorbbq dat deze inderdaad op zaterdag geleverd wordt. In deze mail staat ook een link naar de Track and Trace van de leverancier, maar die werkt niet. Echter op vrijdagavond laat (23:30) ontvangen we een automatisch mailtje van de transporteur dat deze op dinsdag geleverd wordt. Op deze dag zijn we en niet thuis, en we hadden er natuurlijk op gerekend dat die drie eerder zou zijn. De volgende ochtend gelijk gebeld met de webshop, maar de medewerkers wisten niet goed wat ze er mee aan moesten. Toen is m'n vriend naar Breda naar de winkel gereden om de barbecue gewoon daar op te halen. Daar is het vervolgens goed opgelost. Er is ons beloofd dat we de zending bij de transporteur gewoon kunnen annuleren en dat we ons geld terugkrijgen. Er van uitgaande dat dit goed gaat komen, want zo ver zijn we nog niet. Ze hebben ons een mooie driedelige tangenset voor de barbecue erbij gegeven voor het ongemak. Kortom, prima webshop, niet zo'n prima (samenwerking met de) transporteur.

Janneke Marcel 22-05-2018 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering en je krijgt waar voor je geld.

Na veel speurwerk op internet zijn we terecht gekomen bij de site van allesvoorbb.nl. We waren al een tijdje op zoek naar een bbq. De site van allesvoorbbq sprak ons enorm aan. Na de uitvoerige informatie die zij verstrekken bij de producten hebben wij doen besluiten om een bbq van het werk Weber aan te schaffen. De volgende dag werd de bbq al bij ons thuis geleverd. De service is super goed en de afhandeling ging in een mum van tijd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Eric Raven 22-05-2018 Via de website gekocht

Nette site en eerlijk advies

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de vele opties en mooie aanbiedingen. Ik twijfelde tussen een paar BBQ's en heb netjes advies gekregen via de chat functie. Ook probeerden ze niet het duurste apparaat te verkopen, maar ze bekeken wat je wensen zijn.

Theo 22-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Bij onze zoektocht naar een nieuwe barbeque vonden we de website bijzonder handig en prettig om te zoeken naar een voor ons passende aankoop. Ook prima aanbiedingen op de site. Bij een bezoek aan de winkel werden we goed geadviseerd, daardoor met méér waar voor ons geld geslaagd.

Dennis 21-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Snel geleverd en tegen de laagste prijzen.

Snel geleverd en tegen de laagste prijzen. Op mijn vragen via de email werd ook snel gereageerd. Bbq nu twee weken in huis en al 4 keer gebruikt. Erg blij mee

Hendrik 21-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, betaalbaar en snel

Je wordt netjes geholpen. Direct contact en houden zich aan afspraken. Leveren kwaliteit voor een nette prijs.

Philippe 21-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening

Snelle en stipte levering. Zeer vriendelijk. Zonder enig probleem plaatsen van de zware Boretti BBQ tot op het verhoogde terras.

Carin Sievers 21-05-2018 In de winkel gekocht

Goeie snelle service

Mooie Boretti BBQ gekocht! Vriendelijke medewerker die er verstand van had. Mooie uitgebreide winkel met veel keus! Levering heel snel en was enorm goed verpakt ondanks dat was er van het rooster 1 spijl kapot gelijk contact opgenomen en een paar dagen later werd er n nieuw rooster gebracht! Super service

Kitty 20-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Echt een geweldige service!

Prima begeleiding en uitleg bij keuze maken van een bbq kopen. Ook een geweldige service bij het inladen in de auto. Zelfs daar hoef je niet om te vragen,maar werd gewoon door Anne zelf aangeboden. Een zeer enthousiaste verkoper.

R.J.b.Hartkamp 19-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Een vrolijke gezellige service!

Mijn levering was in orde, ik vind de medewerkers erg vriendelijk, het beloofde wat nog mee moest komen was bij de bestelling , zoals beloofd!
Jullie verkopen het merk Weber, vind persoonlijk de handleiding wat sumier!

Jacco 19-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en snelle reactie op mail

De levering ging zeer snel en op een mail die ik stuurde kwam super snel een heldere reactie. Top!!!

Marino 19-05-2018 In de winkel gekocht

Goed en helder advies

Goede uitleg bij aanschaf bbq attributen. Tevens goed advies.
Alleen nog zorgen dat alles op voorraad is. (Boretti).

Patrick 19-05-2018 In de winkel gekocht

Fijn bedrijf, afspraak is afspraak

Wanneer ze de laagste pprijsgarantie bieden, gebeurd fit ook netjes. Pprma geholpen en geadviseerd. Zeker een aanrader.
Mooie ruime winkel met giga veel uitzoek.

Roeland 19-05-2018 Via de website gekocht

Teleurstelling

Er werd een verkeerde bbq geleverd. Die moest ik zelf maar terugsturen. Na aandringen van mijn kant kon ie uiteindelijk worden opgehaald. De bestelde bbq bleek vervolgens weer niet meer leverbaar. En als klap op de vuurpijl: een week na foutieve levering en dus lege handen nog steeds mijn geld niet teruggestort. Al met al teleurstellend. Er is ook iets positiefs te melden: ze reageren erg snel via WhatsApp.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 20-05-2018

Goedemiddag Roeland,

Nogmaals onze excuses voor het feit dat er inderdaad een erg onhandige fout is gemaakt bij de levering van uw bestelling, dit betreuren we enorm.

Inmiddels hebben we ook even per mail laten weten dat het aankoopbedrag reeds onderweg is naar u en naar verwachting begin deze week bij u retour zal zijn.

We hopen dat het het gewenste model elders zult vinden en laten u graag in de toekomst zien dat wij beter kunnen.

Wij wensen u fijne Pinksterdagen.

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

MustafaT 16-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Wij zijn al enige tijd opzoek naar een BBQ die bij ons past. Uiteindelijk zijn wij toch in de winkel wezen kijken. Internet verkoop is leuk maar een bbq wil je toch eerst in werkelijkheid kunnen zien voordat je het koopt. Daarom zijn wij in de showroom wezen kijken.

We zijn daar uitstekend geholpen. We hadden meerdere barbecues op het oog welke wij wilden bekijken.

Op 1 plek was de belichting van de showroom wat minder, we hebben gevraagd of het mogelijk was om de barbecue die daar stond even in het licht te kunnen zetten zodat we hem beter konden bekijken, Dit was verder ook geen probleem

We hebben ze allemaal kunnen bezichtigen en uiteindelijk een keuze kunnen maken.
Onder het genot van een bakje koffie die wij aangeboden hebben gekregen hebben wij onze bestelling doorgegeven.

Onze 1e keuze was nergens meer leverbaar, 2e keuze moest nageleverd worden. We wachten nu ongeduldig thuis op onze nieuwe barbecue😁

Curfs Jos 16-05-2018 Via de website gekocht

Prima Livechat!!

Zeer goede info gekregen via Live Chat!
En vooral ook vriendelijk en geduldig!
Was op zoek naar een aantal zaken en kwam er zelf niet goed uit...maar via de Live Chat schitterend opgelost!!

Laura 15-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en een snelle levering

Prima prijs en een snelle/correcte levering, tevens wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt. Een tevreden klant.

Timon 15-05-2018 In de winkel gekocht

Goede bereikbaarheid online

Goede bereikbaarheid online via een chat, whatsapp, telefoon, email enzv. Deskundigheid in de winkel personeel qua advies (kennis)😔.

Jos 15-05-2018 In de winkel gekocht

goede service

Prettige winkel in amsterdam, goed product overzicht en aardige verkoper .... die verstand van de producten heeft.

Gerben 15-05-2018 Via de website gekocht

AllesVoor... service!

We hebben voor allesvoorbbq.nl gekozen omdat ze de bbq voor de beste prijs konden aanbieden. De website is heel duidelijk. De filmpjes geven je al de informatie die je nodig hebt. Levering was op tijd, zoals beloofd. Er was wel een verkeerd artikel geleverd maar dit hebben ze op een vlotte en vriendelijke manier in orde gebracht. We zijn heel tevreden van onze bbq en de service die we gekregen hebben. Een aanrader!!

John 15-05-2018 In de winkel gekocht

Goeie service en netjes geholpen.

De weber performer deluxe gekocht in de winkel in Breda. Goed en prettig geholpen door het winkelpersoneel. Helemaal top!

Marianne 15-05-2018 Via de website gekocht

Snel en Betrouwbaar

Overzichtelijke site. Direct antwoord op vragen per mail. Product snel binnen en de Summit hoes was hier het goedkoopst :)

Jan 15-05-2018 In de winkel gekocht

Misleidende aanbieding

Misleidende aanbieding

Een prachtige barbeque van Boretti gekocht bij Allesvoorbbq in Utrecht.
Van 1299 euro voor 999 euro.
Bij thuiskomst laat ik in de folder van Boretti aan mijn kinderen zien welke we aangeschaft hebben, echter in de folder 2018 staat dat hij gewoon 999 euro kost.
Wat nou aanbieding? ......toch maar even de winkel gebeld, maar de verkoper aan de lijn blijft volhouden dat de verkoopadviesprijs 1299 ondanks dat in de folder van Boretti 999 euro staat. De leidinggevende geeft aan dat de barbeque ooit in het verleden 1299 euro heeft gekost. Uiteindelijk was hij het met me eens dat het raar is om de consumenten een aanbiedingsprijs te laten zien, terwijl het geen aanbieding is. Hij beloofde het kaartje van 1299 voor 999 dan ook te verscheuren. Zal van de week even langs gaan om te checken of dat ook gebeurt is.

Nico 14-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel super bezorging,scherp geprijsd!!

Omschrijven was precies zo als hij is.
Bbq kwam bijna kant en klaar aan en binnen 1 dag geleverd👍🏻👍🏻 Dit alles tegen een zeer scherpe prijs.

F. Oyen 14-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed advies zonder franje!

Er in de winkel to the point en met kennis van zaken geadviseerd zodat je er gerust op kunt zijn dat je de goede keuze maakt. De winkel is overzichtelijk en logisch ingedeeld.
De afhandeling is vriendelijk, helder en efficiënt.
De klant staat komt hier werkelijk eerst.

Theo 13-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer goede communicatie met de verkoper zelfs via mail. Hebben er alles aan gedaan op de bb zo snel mogelijk te leveren , zelf op zaterdag.

Mike 12-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service

Fijne overzichtelijke winkel, vriendelijke service met verstand van zaken. We zijn uiteindelijk met twee BBQ's "weggelopen".

Randy Muller 11-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch service

Ik werd vriendelijk geholpen door een verkoper die duidelijk verstand had van de producten die hij verkoopt.
Ondanks de drukte was hij niet gehaast en nam hij de tijd voor ons.
Absoluut een aanrader.

Ronald 11-05-2018 Via de website gekocht

slechte chat reactie

wilde info over hoes die bij bbq besteld moest worden. Chat gestart. alleen melding gekregen dat ze even met een andere klant bezig waren. na 20 minuten geen reactie heb ik de chat gesloten en het mandje maar geleegd.

van Baal 10-05-2018 In de winkel gekocht

Super Service

Ondanks drukte goede vriendelijk service. Met duidelijke uitleg.
Winkel netjes en overzichtelijk. Een aanrader!