allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 467 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Oerkie 09-05-2018 Via de website gekocht

Topproduct en snelle levering

Veel keus, scherpe prijzen en goed advies. Ik wist niet zeker of ik een gas of kolen-BBQ moest aanschaffen maar de website en het chat-advies bracht me op de juiste keuze.

Gelijk na ontvangst in gebruik genomen en heerlijk ge-BBQ't.

Fred van der Ham 08-05-2018 Via de website gekocht

PriMa afgehandeld

Duidelijke webshop. Alles snel en simpel geregeld. Overeenkomstig de opgegeven levertijd ontvangen. Prima prijsstelling.

Daniël 08-05-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Fijne overzichtelijke webshop.
Geen 10 om dat ik een beetje info miste zoals het materiaal van het rooster. Dit even op een andere website op gezocht.

Stefaan 08-05-2018 In de winkel gekocht

Goeie service en uitstekend advies

Uitstekend advies bij aankoop BBQ.
Goede uitleg, niet opdringerig.
Uiteindelijk BBQ gekocht en onmiddellijk kunnen meenemen.

Arie 08-05-2018 Via de website gekocht

Hele goede snelle service

Goede service en snelle levering.
Echt een aanrader om hier te bestellen
In de avond besteld volgende ochtend half9 in huis

René 07-05-2018 Via de website gekocht

Echt alles voor de BBQ

Alles te vinden voor Weber BBQ.
Wat nog te verbeteren is is de link van postnl in bevestigingsmail, deze kun je niet als snelkoppeling gebruiken omdat deze maar gedeeltelijk meegenomen wordt bij het openen van Postnl.nl website

Twan Struik 07-05-2018 Via de website gekocht

Service formidable

Ik had de Weber Pulse via internet besteld en rekende er op dat we 5 tot 6 dagen later het zou ontvangen. Laat ik toch een berichtje krijgen dat het al direct na het weekend het al in huis had. Daardoor kunnen we de verjaardag van mijn vrouw zelfs mét de barbecue al gebruiken. Dit is dus boven elke verwachting en hebben dit bij alle internetbestellingen ook nog nooit meegemaakt.

Franco 07-05-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Aankoop geregeld via de chat op zondagmorgen, top geregeld. Betaling lukte in eerste instantie niet, maar daarbij werd ik ook super geholpen. Levering keurig op afgesproken dag en tijd. Ook lof voor de bezorger, wie zijn uiterste best heeft gedaan om de bbq bij ons in de tuin af te leveren.

Desi 07-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Top bedrijf

Prima service uitstekende kennis over de produkten en snelle levering dus top zaak.ik zou deze winkel bij een ieder aanraden om hier u spullen te kopen ik denk dat ze ook in prijs een van de goedkoopste zijn.

Albert 07-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle levering, tot op het half uur nauwkeurig afgeleverd. Uitstekend verpakt en alles was aanwezig.

Jess 07-05-2018 Via de website gekocht

Keurg snel geholpen en beorgd

Had geen idee welk model bbq ik had, wilde een hoes kopen, Via de chat kreeg ik duidelijk antwoord wat ik heb en wat ik ervoor kon bestellen. Direct gedaan, volgende dag levering en geen verzendkosten hoeven betalen. Geweldig blij mee.

Rosa 07-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, makkelijk en snel contact

Via de chat kundig geholpen en ook op mail wordt supersnel gereageerd. Volgende dag al in huis. Wij zijn zeer tevreden!

Maestro 07-05-2018 Via de website gekocht

snelle respons & sevice

SUPER snelle levering.
Leuk & correct contact, zelfs nadat iets niet geleverd was - de volgende dag rechtgezet, zonder discussie. Leuk samenwerken !

ik kijk uit naar de workshop !

Franc 06-05-2018 Via de website gekocht

Top service, voor prima prijs

Een mooie site met uitgebreid assortiment, tegen nette prijzen.
En ook een snelle levering. Artikkelen waren veilig verpakt.

Kortom een aanrader

Ronald Groen 05-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super service met uitermate vriendelijk personeel

Wat een super service! Maick is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Dit is zeer zeker een winkel die ik zal aanraden voor zowel het assortiment als de begeleiding. Daarnaast ben ik heel blij met mijn aangekochte BBQ dus mijn bezoek aan deze winkel kan niet meer stuk!!

Xander Smit 05-05-2018 In de winkel gekocht

Perfecte service!

We zochten een buitenkeuken en zijn in onze afwegingen enorm goed geholpen door Anne. Nu hebben we een Weber Spirit gekocht met precies die mogelijkheden waar we veel gebruik van gaan maken. Op een hele rustige, duidelijke en zeer professionele manier werden de voors en tegens toegelicht.
Een moderne manier van klantenservice. Laagste prijs garantie en een mooi totaalprijsje maakten het helemaal af.

Carsan 04-05-2018 In de winkel gekocht

Fijne service

Duidelijke uitleg, vriendelijk, hulpvaardig. Snelle service bij de kassa, aankoop in de auto gezet.

Jeroen 03-05-2018 Via de website gekocht

Boretti Fratello

Na 18:00 een BBQ besteld en de volgende ochtend al in huis. Super snel verstuurd en perfect op de hoogte gehouden over de levering.

Bram kalkhoven 03-05-2018 In de winkel gekocht

Top service, geweldige prijs!

Een zeer goede winkel met personeel dat verstand heeft van zaken. Vriendelijk personeel. Zeer ruime keuze. Zeker een aanrader!!

Bart 03-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Nieuwe Weber BBQ gekocht in de winkel in Breda, top geholpen!
Alle tijd werd voor je genomen, uitleg was duidelijk en de winkel was tip-top in orde!

Anne 03-05-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen bij aankoop

Ik wist al welk model bbq ik ongeveer wilde, maar twijfelde over wat de verschillen waren tussen 2 types van hetzelfde model. Via de chat werd ik vlot en goed geholpen. De bestelling kwam de volgende dag, alles prima in orde, compleet, duidelijke handleiding voor het in elkaar zetten. Ben erg tevreden.

ADR 03-05-2018 Via de website gekocht

Topservice

Dinsdagmiddag barbecue besteld, woensdagvoormiddag al geleverd, via mail een link ontvangen om de levering te volgen.

John 03-05-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service!

Maar wat me wel opvalt is dat jullie adverteren met de zin:

Bezorgkosten
Als service berekenen wij geen bezorgkosten (met uitzondering van rembours bezorging). U komt bij ons nooit voor verrassingen te staan.

Maar als ik wat bestel onder de meen €50,- ik toch voor een verassing kom te staan!
die van verplicht €3.95 verzekerd versturen..
Komt bij mij als verkapte verzendkosten over.
En ik heb inmiddels al voor een aanzienlijk bedrag besteed in jullie webshop.

Stella 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede hulp via chat

De beste prijs, levering de volgende dag en goede hulp via de chat. Dat zijn voor ons belangrijke pluspunten. Allesvoorbbq.nl maakte dit waar, wij zijn dus zeer tevreden.

Marianne 02-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Goed geholpen via de chat. Levering was keurig, aardige chauffeur.
Ook aan de telefoon waren ze zeer netjes.

W. van Dijk 01-05-2018 Via de website gekocht

Goede service voor scherpe prijs

Allesvoorbbq heeft alle beloftes waargemaakt m.b.t. een scherpe prijs voor de barbecue van onze keuze, inclusief behoud van het secundaire aanbod van een gratis cover en middagje cursus. De zending werd perfect op tijd en compleet geleverd.

Stefaan H 30-04-2018 In de winkel gekocht

Duidelijke en praktische informatie

Duidelijke en praktische info over de verschillende merken en types,
concrete antwoord op de gestelde vragen.
Hulp bij het kiezen van de juiste bbq.

Randolf 29-04-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig, snel en goede kwaliteit BBQ!

Goede overzichtelijke site, met een ruime keus aan producten. Vooral de filmpjes helpen om een goede keuze te maken uit het assortiment. ook de reviews van andere klanten helpen enorm om de prijs/kwaliteit van de producten te bepalen Bestellen was zeer eenvoudig en zoals afgesproken de volgende dag geleverd. Chapeau! Ik ben 100% een tevreden klant!

Hendriks 27-04-2018 In de winkel gekocht

Wat een enthousiaste verkoper!!

De verkoper (Anne) was erg goed, had er veel verstand van en heeft ons voorzien van zeer goede adviezen. Zijn enthousiasme over bbq-en werkt aanstekelijk!!

Giel 27-04-2018 Via de website gekocht

Bestelling gedaan van een demo model met en leuke prijs. Deze was helaas niet meer leverbaar. Ik kreeg een nieuwe aanbieding van een model wat aanzienlijk duurder was. Klein bedrag bijbetaald hiervoor, maar was nog altijd een verschil van €149,-. Hiermee akkoord gegaan en dinsdags (ivm weekend) kreeg ik het model wat ze mij nieuw zouden leveren. Tot mijn verbazing was het niet het model wat geleverd zou worden maar het model wat ik in eerst instantie besteld had (weliswaar nieuw).
Direct contact opgenomen met de klantenservice dat het model wat ze geleverd hadden niet het model was wat mij beloofd was.

Ik kreeg 2 keuzes. Of ongebruikt omruilen of dit model houden. Ik heb ervoor gekozen om het geleverde model te behouden met als voorwaarde ik mijn bijbetaling terug zou krijgen. Hier ging men mee akkoord en ben nu een blijde bezitter van een Boretti Robusto.

Zeer goede service en van mij krijgen ze dan ook een warme douche!

Hens 26-04-2018 In de winkel gekocht

Geholpen door een zeer eerlijke en goede verkoper !!

Overzichtelijke winkel,correct personeel, heerlijke koffie ☕️gekregen en onze pup was zelfs welkom ivm de warme zaterdagmiddag, goed advies gekregen en onze Weber BBQ werd in de auto geladen en binnen 2 dagen zijn onze accessoires na geleverd via DHL.
TOP 👍🏻 Een zeer prettige ervaring met dit bedrijf 👏🏻...vestiging Breda
Tot ziens😉

Bram 25-04-2018 Via de website gekocht

Keurige benadering

Site prima, prijzen scherp. Correct aangesproken. Reactie ook op zondag is heel prettig. Wel wilde verkoper naar mijn mening wat te snel de deal sluiten. Verder ook enkele dagen na ontvangst van voorstel van Alles voor... nog tegenvoorstel kunnen bespreken.
Uitstekende service en nette accurate bezorging binnen genoemde tijdvak.

BBQ 24-04-2018 In de winkel gekocht

Twijfelachtig

We gingen eigenlijk een hoes kopen maar zagen in de winkel een BBQ in afslag omdat er schade was, er zat een deuk aan de zijkant.Thuis zagen we onder de platen dat het al een gebruikte BBQ was.Dit hadden ze ons wel mogen laten weten,dan hadden we deze zeker niet gekocht.Op onze aankoopbon staat “winkelmodel met schade”
Officiele reactie van Allesvoorbbq 25-04-2018

Goedemiddag,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort te zijn, onze excuses hiervoor!

Zou u mij in een mailtje naar contact@allesvoorbbq.nl even willen laten weten wat uw bestelnummer is? Dan ga ik de winkel even contact op laten nemen!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ

Boretti 25-04-2018

We hebben ondertussen de winkel op de hoogte gebracht en we krijgen een vergoeding .
Ik vindt dat we dit ook mogen laten weten.

Trevor 24-04-2018 Via de website gekocht

Geen levering

Ze hebben mij laat weet dat produk extra twee dagen gaan neem. Nu is het nog een week later en nog steeds geen levering of verdere contact.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 25-04-2018

Goedemiddag Trevor,

Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling langer duurt dan wij u in eerste instantie door hebben gegeven, onze welgemeende excuses hiervoor,

Zou u mij in een mailtje naar contact@allesvoorbbq.nl even willen laten weten wat uw bestelnummer is? Dan ga ik uitzoeken wat er mis gaat bij uw bestelling.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ

Trevor 25-04-2018

Dank u voor uw snelle reactie. Ik heb contact opgenomen met uw klantenservice en het probleem is opgelost boven mijn verwachtingen.
Niet alleen was het bezorgprobleem opgelost, je hebt zelfs mijn bbq geüpgraded. Mijn opgewaardeerde bbq wordt morgen bezorgd. Ik waardeer dat echt.
Ik zal je winkel zeker aanbevelen aan vrienden en familie, omdat er altijd problemen zullen zijn, het gaat erom het te repareren en je hebt het perfect gedaan.

Steenbergen 24-04-2018 Via de website gekocht

Geleverd op een dag naar keuze!

Ik heb voor www.allesvoordebbq.nl gekozen op de eerste plaats omdat ze absoluut de goedkoopste aanbieder waren. (aanschaf van een Weber Genisis II BBQ) De website geeft veruit de beste en meeste informatie over de verschillende producten. Voor 18:00 uur besteld is ook echt de volgende dag in huis. Maar ook erg makkelijk is de keuze voor een leveringsdag. Vervolgens krijg je s'avonds om 21:00 uur de dag voor aflevering een bericht met de aflevertijd in een blok van 3 uur. In mijn geval was de chauffeur een uurtje eerder en daar kreeg ik netjes een telefoontje over.
Al met al zeer tevreden over de service! Ik kan daarom ook niet anders de winkel op alle mogelijke punten te beoordelen op uitstekend!

Natasja 24-04-2018 In de winkel gekocht

Gewoon 100 % een top winkel met ervaren verkopers.

Gewoon 100 % een top winkel(Breda) ,leuke en vriendelijke verkopers,vooral . Weten veel van de produkten, geven goede uitleg doen moeite voor je nemen de tijd voor je ondanks de drukte. we kochten een Weber barbecue daar zat een gratis pizza steen bij ,maar die was er op dat moment niet meer ,dus werd besteld en netjes gratis thuis bezorgdt ,goede service. Echt een aanrader

Stefan 24-04-2018 Via de website gekocht

Top klantenservice van J.

Goed advies en kleine korting.
Goede BBq + RVS cleaner.
Alles top. Echt waar

Patrick 24-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

De levertijd bleek in 1e instantie niet haalbaar. Na J. van de klantenservice te hebben gesproken is het toch naar volle tevredenheid afgewikkeld!

Michiel 23-04-2018 Via de website gekocht

Goeie service en pereoonlijke aandacht

Na contact gehad te hebben via de chat kwamen we op een passend product en ook nog eens een persoonlijk aanbod. Order afhandeling ging snel en duidelijk zonder dat ik zelf veel data hoefde in te voeren.

Jurgen 23-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Heldere website, overzichtelijk, goede filtermogelijkheden om snel de gewenste producten te kunnen vinden. De levering was ook snel; kwart voor zes besteld en de volgende dag al in huis.

Michiel 22-04-2018 Via de website gekocht

Top service

Medewerker Justin heeft mij enorm goed geholpen en mee gedacht in de mogelijkheden en mij voorzien van een mooi persoonlijk aanbod. Zeer tevreden 10/10 would recommend.

Sven 22-04-2018 Via de website gekocht

Sneller kan haast niet.

Na de online bestelling met de keuze op de bbq zelf op te halen, kreeg ik binnen de 2 uur een telefoontje dat de bestelling klaar stond om afgehaald te worden. In de winkel werden we dan nog eens hartelijk en zeer fijn begroet en verder geholpen. Top service!

Angela 22-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en snelle levering!

Via de webshop heb ik mijn artikelen uitgezocht en uiteindelijk heb ik via mail (snelle reactie) een en ander toegelicht gekregen en uiteindelijk de bestelling gedaan. Super service!

Bob Oudewaal 21-04-2018 Via de website gekocht

supersnel

Duidelijke webshop, en ook nog de goedkoopste aanbiedingen met een gratis BBQ workshop erbij. Via de mail wordt de koper netjes over relevante zaken op de hoogte gehouden.
Gisteravond besteld, binnen 1.5uur track&trace-code ontvangen, levering de volgende ochtend om 10.30uur. Dat is heel ruim binnen 24uur, en in het weekend. Top!

Nancy 21-04-2018 Via de website gekocht

Super geholpen, wat een service !

Duidelijk en snel reactie op vragen, scherp geprijsd ..... nu wachtende op de pakket dienst, spannend, bbq seizoen kan beginnen#zin in

Bart 21-04-2018 Via de website gekocht

Wat ze beloven wordt gedaan

Prompte service, goed uitleg op de chat en ... wat ze beloven doen ze (ook niet altijd vanzelfsprekend).

Mandy 21-04-2018 Via de website gekocht

Top!

Deze winkel zou ik zeker aanraden. De barbecue die ik graag wilde hebben, was via de website het goedkoopst en had het ook nog eens de volgende dag in huis. En de website is ook erg overzichtelijk, alles goed te vinden. Super goede service!

Tom Alkmaar 20-04-2018 Via de website gekocht

Absoluut aan te raden!

Handige tips worden gegeven over het kiezen van een BBQ en extra accessoires. Het kiezen van de leverdatum is gijn zodat je kunt zorgen dat je thuis bent. Snelle levering en goede service.

PJM 20-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Weber Perrformer de luxe gekocht omdat bij allesvoorbbq de beste prijs had. Eerste keer dat wij hier iets gekocht hebben. Middels de chat functie op de site vragen gesteld en daarna gelijk besteld. Volgende dag op de aangegeven tijdsvak bezorgd.
Zeker dat wij voor de accessoires terugkomen.

Martin Zijlstra 19-04-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en snelle levering

Heb gezocht naar een Weber barbecue en heb deze hier gevonden voor 40-50 euro minder dan vergelijkbare webwinkels. Daarbij de snelle levering.
Allesvoorbbq.nl staat nu in mijn favorietenlijst. Kom zeker terug, want ook alle accessoires waren erg goedkoop en er was een ruime keus.
Overzichtelijke website.