allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Morris Theodoor Dors 22-05-2019

Ik vind de webshop zeer overzichtelijk, ik ben door de livechat erg goed geholpen bij het uitzoeken van mijn Borettie BBQ. ik ben ook erg blij met de snelle levering en de kwaliteit hiervan

Johan 21-05-2019

Ik ben super tevreden! Ik had de BBQ voor 18:00 besteld en netjes de volgende dag in huis. Ik heb de Weber master touch preminium 5770 gekocht. Deze was zeer makkelijk en snel in elkaar te zetten. Ik dacht dat er een verkeerd rooster bij zat maar nadat jullie dit hebben geverifieerd bij Weber bleek het rooster juist te zijn. De service is super, bedankt.

Peter 20-05-2019

Ik vind het fijn dat er een fysieke winkel is, met veel van de producten in de showroom en veel voorraad. We werden goed geholpen en omdat we meerdere artikelen gingen aanschaffen, kon er echt een goeie pakketprijs gemaakt worden.

John de Haas 20-05-2019

Uiteraard hele mooie weber 470, goed verpakt. Goede service. Vriendelijke verkopers. Snelle levering.

Hans Verton 20-05-2019

Lekker duidelijke internet winkel met een super snelle bezorging. Top. Heb nu een geweldige Boretti bbq voor een zeer mooie prijs, incl. originele hoes.

Daniël 20-05-2019

Ik heb gekozen om de bbq te bestellen bij allevoorbbq.nl omdat ze ook een workshop aanbieden. Dat vind ik een echte toevoeging waardoor je ook meer uit het bbq'en kunt halen. De site is erg duidelijk en alles wat ik hebben wilde kon ik makkelijk vinden. De levering van de bbq en accessoires was zoals afgesproken, ook de vervoerder liet weten via een mail wanneer de auto er ongeveer zou zijn. Goed georganiseerd allemaal.

R. Geeve 19-05-2019

We zijn bij allesvoorbbq gekomen via internet, daar kwamen we er achter dat er een winkel in de buurt zit. De volgende ochtend direct heen gereden en er staan enorm veel mooie bbq's. De bbq die wij wilde was echter niet op voorraad zoals de website wel aangaf, dit werd opgelost door het meegeven van het showmodel. Personeel weet veel van het gebruik van de bbq en is erg enthousiast.

Patrick 19-05-2019

Super handig in gebruik. De grill is eenvoudig proper te maken. We hebben hem
Ondertussen meegenomen op vakantie, hij neemt wel wat plaats in de koffer zeker als je een grotere gasfles meeneemny i.p.v. de aller kleinste. Maar dit was zeker de moeite waard. Over het algemeen dus heel erg tevreden over deze BBQ. Top aankoop!

bianca daniels 18-05-2019

In 1 woord geweldig, prima service, men neemt de tijd en prachtige producten. Zeker deze winkel niet voor het laatst bezocht!!!!
Zo fijn dat de verkoper nog de tijd neemt om je rustig en fatsoenlijk te helpen en ook zijn best doet om een tevreden klant van je te maken. Nou in ons geval is dat zeker gelukt.

Jack 18-05-2019

De BBQ hoes past precies over onze BBQ heen. Klittenband is super handig zodat de hoes niet zomaar weg waaid. We zijn heel blij met de hoes. Sterk materiaal.!
Super snelle levering van allesvoorbbq.nl

Michiel de G 17-05-2019

Top service, goed deal voor BBQ kunnen krijgen, artikel retour geen probleem en volgende dag had ik vervangend artikel al binnen.
Net weer besteld!

Millie 17-05-2019

Heel tevreden! De Boretti Barilo voldoet aan alle verwachtingen...en met de actie levering met gratis hoes toch kunnen genieten van een extraatje. Levering daags na de bestelling. Verliep allemaal heel vlot en snel.

Cor van Gogh 16-05-2019

Vanavond voor het eerst bij deze winkel geweest. Ik ben uitstekend geadviseerd door XXX Hij weet ongelofelijk veel van alle BBQ’s die ze verkopen!

Luistert goed naar je wensen en last vervolgens alle mogelijkheden uitgebreid zien. Echt een vakman. Ga zeker terug om extra accessoires te kopen, die ik tot wil aanschaffen. Kortom: echt perfect . Een aanrader! Cor uit Goes

EN 16-05-2019

Uiteindelijk goed aanbod via live chat gehad en bbq gekocht. Contact was goed en proces van bestelling tot levering prima. Kan deze shop ten zeerste aanbevelen

Fam de Kruyf 16-05-2019

Via familie een geplaatste bestelling opgehaald !
Na veel speurwerk via TomTom etc. èn buren kwamen wij achter jullie locatie in Doetinchem ...”frustreerend” innovatie weg(!) Geef dat dan a/d weg duidelijker aan!
Ok?
De overige ervaring was verrassend!
Zelden zo’n grote collectie van BBQ artikelen en toebehoren gezien, óók de info en infrastructuur van het verdeelcentrum en afhaal locatie was up-to-date!
Veel succes met jullie verdere innovaties!

Son 16-05-2019

Keurig geholpen in de winkel. Ruime keuze en duidelijke website. zou zeker nog eens kopen.

Nick 15-05-2019

Eerste instantie geholpen door een man die bijna niet was te verstaan (sprak heel erg binnensmonds en was totaal niet geïnteresseerd!) Degene die ons daarna hielp had wel interesse anders waren we weg gegaan. En uiteindelijk dus toch met een bbq naar huis gegaan.... vandaar de 8 anders was het een 10 geweest.

Maurice Lammers 15-05-2019

De webwinkel is bijzonder overzichtelijk met voornamelijk de "Top 5" categorieen. Hierdoor ben je in staat om op korte termijn de best verkochte producten in die categorie te bekijken.

Peter Beemsterboer 13-05-2019

Wij zijn zeer tevreden met jullie shop, snelle antwoorden, goede service.

Een echt dik verdiende TIEN!!

Desmond 11-05-2019

Ik was op zoek naar een Grill Guru drip pan voor het compact model. Gevonden bij AllesVoorBBQ.nl. Prijs was de goedkoopste wat ik kon vinden met gratis verzending. Voor 18:00 besteld, volgende dag in huis! Top!

Margje 10-05-2019

Top. Modelletje was niet voorradig maar werd snel thuis geleverd. Vriendelijke en geduldige verkoper.

RH 10-05-2019

Kreeg een originele Weber bakplat ipv een universele bakplaat, voor dezelfde prijs. Scherpe prijzen. De kennis over de bbq was bij de verkoper onder de maat. Ik had zelf alles al op internet uitgezocht dus was voor mij niet storend.

Jaap 10-05-2019

Via de online chat mijn vraag gesteld en kreeg gelijk een antwoord op mijn vraag. Ook via de e-mail een bestelling geplaatst van een product voor mijn gasbbq die ik nergens meer kon krijgen. De medewerker heeft geregeld dat ik het alsnog kon bestellen. Snelle reactie ook via de e-mail. Betaling verliep soepel. Perfecte service.

George 09-05-2019

Goede website en goede producten. Snel en goed geleverd en via mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Het product voldoet ruim aan de verwachtingen. Prima in orde allemaal! De volgende keer kom ik hier weer shoppen.

Katrien. 09-05-2019

Heel tevreden over onze aankoop. Past perfect, is van heel goede kwaliteit. Vlugge levering.
Gaan zo vlug mogelijk dit spit uitproberen.

YH 09-05-2019

Top service via de chat gehad, fijne manier van communicatie en zeer snelle levering aan huis!

Mikeymike 09-05-2019

Zowel in de winkel als online goed geholpen met mijn aankoop. Fijne winkel in Son. Met behulpzaam personeel. Volgende bbq aankoop gaat zeker weer via allesvoorbbq

Mandy 08-05-2019

Super service, we zijn bij filiaal Ekkersrijt geweest en daar heel goed geholpen, duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijke medewerkers die mijn aankoop zelfs erven netjes mee in de auto hebben gezet.

D.Fricke 08-05-2019

Goede prijs, klopt met de informatie die verschaft wordt. Snelle levering, al met al een goede service.

Peter Markus 08-05-2019

Deskundigheid en vriendelijk personeel.
Ze nemen alle tijd voor je en maken een goede prijs voor de klant.

Rodney 08-05-2019

Het is heel belangrijk dat een (web) winkel waar maakt wat ze beloven, alles voor BBQ doet dst! Chapeau.

R. 08-05-2019

Op 21 april online een bbq gezien en dat deze voorradig was in alle winkels. Omdat ik de bbq graag wilde hebben ben ik naar hun winkel gegaan, helaas bleek dat ze daar deze barbecue niet hadden. We hebben de bbq daar dan maar besteld, volgens hun website voor 18:00 besteld de volgende dag in huis. Helaas, AllesvoorBBQ levert niet, ook bellen ze niet dat de levering vertraagd is.

Zelf contact met ze gemaakt via de chat op facebook, geen reactie. Via de chat op hun website, 45 min voor dat er een reactie kwam. Ze vertelden mij dat de levering vertraagd was maar dat het na het weekend wel geleverd zou worden. Helaas geen levering en geen reactie van AllesvoorBBQ. Ook hebben ze mij geen alternatief aangeboden. Op 7 mei zelf maar weer contact met ze gezocht en mijn bestelling geannuleerd.
Officiele reactie van PlatteTV.nl 09-05-2019

Beste heer / mevrouw,

Ten eerste instantie vervelend om te horen dat de BBQ niet direct beschikbaar was.

Door de huidige drukte kan de voorraad indicatie van de winkels in combinatie met de online voorraad helaas wel eens afwijken. Hiervoor onze excuses.

Wij hadden niets liever gedaan dan u liever vandaag als gister nog te helpen aan uw bestelling, echter waren wij in dit geval helaas afhankelijk van de uitlevering vanuit onze leverancier.

hopend u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen om u hierin tegemoet te komen.

Justin
Allesvoorbbq.nl

Redlum 08-05-2019

Verkeerd geleverde 2018 model ipv 2019 Basterd kwam gebroken aan, "kan gebeuren" maar meer als een week wacht ik al op een nieuwe, aan het lijntje gehouden worden door Allesvoorbbq en loze beloftes, dat deze omgeruild wordt.
Weinig tot Geen contact / niet terug bellen op beloofde dagen, maar zelf terug moeten bellen. Aan het lijntje gehouden worden, of zeggen dat verbinding slecht is en ophangen. Meerdere nummers niet bereikbaar, of kom je uit op een andere showroom
Verkoop in de winkel was goed, maar daarna een DRAMA! Wat een slechte service zeg, zelden zulke slechte service gehad en dat voor een BBQ van bijna 1400 euro...zeg gewoon als je iets niet kunt leveren, maar hang geen kul verhaal op

Als je een slechte review op de site plaats, komt deze niet online, alleen de goede reviews..censuur dus !!
Officiele reactie van PlatteTV.nl 09-05-2019

Beste heer Redlum,

Ten eerste instantie spijtig te moeten horen dat u nog niet beschikt over de bestelde bbq. Dat duurt dan inderdaad langer dan u van ons mag verwachten.

Zou u zo vriendelijk willen zijn een mail te sturen naar contact@allesvoorbbq.nl met vermelding van uw bestelnummer?

Ik zie graag uw reactie tegemoet om uit te zoeken waar de vertraging in zit.

Justin
Allesvoorbbq.nl

mike vullers 07-05-2019

Goede service al gaat het met de bestelling soms fout, maar werd door xxxx van filiaal Eindhoven goed opgepakt en opgelost, denkt mee met de klant.

Ruben Verwilt 07-05-2019

Steeds opnieuw goede promoties, duidelijke website en snelle levering via de webshop.
Ook bij bezoek aan de fysieke winkels is er steeds behulpzaam personeel aanwezig met kennis van zake.

Robert 06-05-2019

Overwegend tevreden. Snelle levering, goede service. Live chat is zeer goed. Ik zou het zeker aanraden. Minpunt voor mij is de werkelijke voorraad die niet strookt met de website. Is overigens nog steeds niet aangepast, we zijn inmiddels een week verder.

AlexB 06-05-2019

Super geholpen in de winkel en daarna op de Livechat.
Goed assortiment, mooie prijzen en lekkere aanbiedingen.
Geen hoger cijfer omdat de nalevering niet kwam op aangegeven datum en informatie daaromtrent niet proactief kwam. Wel goed afgewikkeld.

Jan Peter van Daal 05-05-2019

Goede communicatie. Helaas heeft Post.nl de "bal" laten vallen waardoor de BBQ 5 dagen te laat werd geleverd. BBQ shop heeft het goed opgepakt en voor de narigheid een ronde bakplaat voor GBS systeem cadeau gedaan. Dank hiervoor

L 05-05-2019

Ik ben zeer tevreden over de bestelmogelijkheid en de snelle tijdige aflevering op de verjaardag van mijn dochter.

W v Hoek 05-05-2019

Ze doen exact wat ze aangeven op de site. De termijn voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis. Geweldig ik bestelde om 17.55 uur.

Hein 05-05-2019

Duidelijk en overzichtelijke webshop, prima scherpe prijzen en leuk de BBQ Master Workshop cadeau (wel jammer voor 1 persoon).
Snelle levering binnen twee werkdagen
Ik kreeg netjes updates over status van verzending en hoe laat ongeveer wordt geleverd.

Marcel 05-05-2019

Ik heb een hoes voor de Weber Fire Place besteld. Voor een gunstige prijs werd deze snel geleverd en de kwaliteit voldeed helemaal aan de verwachtingen. Niks op aan te merken dus!

JR 05-05-2019

Super snelle levering en gratis verzonden. Dat zelfs voor een bestelling onder de 20 euro!

Marc 04-05-2019

Na online een Boretti Da Vinci bekeken te hebben, zijn we naar Alles voor de BBQ te Utrecht gegaan. We werden vriendelijk te woord gestaan en kregen goede uitleg over de verschillende Boretti bbq’s. Zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel!.

Gerrit Dekker 04-05-2019

Op 19 April in de winkel goed advies en een Boretti met accessoires gekocht. Na diverse contacten helaas nog geen code ontvangen voor de Workshop. Op 29 April er ook een voor onze zoon via de shop gekocht en dezelfde dag nog een code. Vandaar geen hoger cijfer. BBQ zelf bevalt uitstekend al heb je wel een beter thermometer nodig. Diegene op de deksel zit geeft daar het juiste aan. maar op het rooster is het veel hoger.

Gerrit Dekker 04-05-2019

Shop is overzichtelijk en levering snel en accuraat. Zelfde dag ook de e-mail voor de workshop ontvangen.

Rob.Noordijk 04-05-2019

Ik had een Weber afdekhoes nodig voor de Espirit Premium. Deze besteld op een zondag en dinsdag was hij al in huis. Snelle goede service zoals je hoopt dat het zal gaan. Ga zo door.

Anjo 03-05-2019

Zeer snelle levering vandaag besteld morgen geleverd klopt .
Alles netjes verpakt en goed afgeleverd.

Merel 03-05-2019

De site is ontzettend overzichtelijk en er is een zeer breed assortiment!
De service is uitstekend, we hadden onze bestelling enorm snel in huis!

Bruno 03-05-2019

Zeer overzichtelijk aanbod en correcte prijzen
Levering correct

kan dit iedereen aanbevelen !!