allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MarcelRobroek 01-04-2014 Via de website gekocht

3,5

Bestellen is prima, net als betalen maar levering en aftersale service is slecht

Verkeerde BBQ geleverd, nu na 2 weken nog steeds niet de goede geleverd

prima

Meer malen contact gehad via chat en telefonisch en mail. Probleem nog steeds niet opgelost, slechte zaak en niet klantgericht

Snelheid van reacties en terugkoppeling zijn niet goed.

Officiele reactie van Allesvoorbbq.nl 02-04-2014

Geachte heer Rolbroek,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling.

Wij hebben gisteren contact gehad via onze LiveChat waarbij we het probleem hebben besproken en ik het probleem ook direct heb opgelost, u kunt de door u bestelde BBQ dan ook nog vandaag in huis verwachten.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak, wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

erererer 24-02-2014 Via de website gekocht

Op de website van allesvoorbbq.nl stond de Weber bbq die ik nodig had op voorraad. Na bestelling bleek dat de bbq niet op voorraad was. Nadat ik telefonisch contact met ze had opgenomen omdat ik de bbq toch snel nodig had, werd ik even later door een vriendelijke medewerkster teruggebeld met de mededeling dat ik een ddurder exemplaar kon krijgen zonder bijbetaling. Deze werd alsnog op tijd geleverd zodat ik niet met lege handen op de verjaardag aankwam. Hulde voor deze service!!!

Officiele reactie van Allesvoorbbq.nl 24-02-2014

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.

Een foutje kan natuurlijk gebeuren, zolang dit goed opgelost wordt is er natuurlijk geen probleem. Wij vinden het dan ook fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent met de aangeboden bbq!

Wij wensen u veel plezier van de mooie Weber BBQ en bij eventuele vragen bent u van harte welkom.

Oscar Post 02-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen gaat gemakkelijk en overzichtelijk. Je kan er voor kiezen om wel of geen account aan te maken.

Zeer vlotte antwoorden via de mail. Ook 's avonds werd mijn mail beantwoord.

Zeer ruim assortiment, met alleen kwalitatief goede barbecues.

Ze komen hun afspraken na en onderhouden contact met je via mail. Mochten er producten niet op voorraad zijn dan word gelijk naar een passende oplossing gezocht die gelijkwaardige waarde of hogere waarde heeft.

Vorige week een Weber classic 310E besteld.Ik kreeg gelijk een mail dat deze niet meer op voorraad was en ook niet meer zou komen. Ik kon een ander type krijgen, Weber classic 320E, een duurder model zonder dat ik hoefde bij te betalen. Ik was hier heel erg blij mee omdat ik overwogen had om deze te kopen maar vond hem wat aan de prijzige kant. De volgende dag had ik hem al in huis. Het fijne was dat we mailden in de avonduren en er werd ook gelijk gereageerd . Klant is echt koning bij Alles voor de BBQ. Ik ben zeeeeeer tevreden over jullie.

Officiele reactie van Allesvoorbbq.nl 11-02-2014

Beste Oscar,

Hartelijk dank voor deze review.

Fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent over uw bestelling bij AllesvoorBBQ.nl

Wij hopen dat u veel plezier mag hebben van deze Weber BBQ en indien er vragen zijn dan bent u ten aller tijden van harte welkom.

Tim AllesvoorBBQ.nl

JJ91077 27-10-2013 In de winkel gekocht
Arnhem

Ik ben voor de eerste keer in het filiaal te Arnhem. Ik merkte direct de goede service. Dit vanwege het vriendelijk en meedenkend personeel. Het assortiment is zeer ruim en de winkel is erg groot en overzichtelijk. We komen zeker nog een keer terug voor een volgende aankoop, we zijn namelijk zeer goed geholpen door de adviseur. Hij dacht mee met ons en samen kwamen we terecht bij de Brada 3130.

Y.S. 16-08-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk online te bestellen. De website is overzichtelijk en werkt prima.

Een geweldige service. Ik had een Weber Q120 BBQ besteld en had ook een extra drukregelaar besteld om een grote gasfles aan te sluiten. Toen ik de standaard slang probeerde los te draaien knapte het gedeelte waar de gasknopregelaar aan de verstuiver is verbonden. Na een e-mailtje naar Allesvoorbbq.nl werd er meteen een nieuwe onderdeel besteld bij Weber en werd het gratis bij mij bezorgd. Klasse service dus.

Ze hebben vrijwel alles. Ik heb in ieder geval alles kunnen vinden en ik durf bijna te wedden dat als ze het niet hebben dan zoeken ze het voor je.

Prima shop met een geweldige service. Ook de prijsstelling is prima.

Prima service want ze waren er toen ik ze nodig had. Zonder smoesjes meteen actie om het probleem te herstellen.

rjobaan 31-07-2013 Via de website gekocht

Via Google kwam ik op hun site terecht toen ik op zoek was naar een weber BBQ. En op hun site kan je ideaal chatten met de verkopers en zo een mooie prijs onderhandelen.

In eerste instantie was de verkeerde BBQ geleverd, maar na even op de chat navraag gedaan te hebben snel nieuwe ontvangen. Daarnaast ook geld retour gekregen van dubbel levering brikette rails

Dit moet je zelf op de site bekijken.

AllesVoorBBQ.nl 31-07-2013

Beste Raymond,

Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, tevens nogmaals dank voor de leuke chat die we gehad hebben!

Wij wensen u veel plezier van de mooie Master Touch en wanneer u nog verdere vragen heeft dan bent u van harte welkom.

jtdemoor 27-07-2013 In de winkel gekocht
Breda

Alles zeer eenvoudig te vinden.

Goed geholpen

Veel BBQ's en accessoires

Via google heb ik gezocht op weber BBQ's en kwam zo uit bij deze webwinkel. Ze stonden bovenaan en ben hierdoor naar Breda gereden! Eenmaal in de winkel aangekomen eerst rustig kunnen kijken waarna we geholpen zijn door een BBQ verkoper. Kortom, een prettige ervaring! (over 10 jaar komen we terug! (#WEBER)

aziza 24-07-2013 In de winkel gekocht
Arnhem

Snelheid en duidelijk!
Live chat is ideaal. je krijgt meteen antwoord op al je vragen. Zonder de live chat was ik niet gekomen.

niets tegen gekomen waarvan ik denk dat is minder

Gewoon duidelijk

Klant vriendelijk, gratis parkeren ios ideaal.

cr.timmer 24-07-2013 Via de website gekocht

4,5

Website zegt: artikelen voorradig. DUS verwacht ik levering binnen 1 dag. Uiteindelijke deellevering pas een week na bestelling. Rest kon nog wel week duren. Wel zeer snel met aanbod terugbetalen geld

Aanbod ziet er goed uit maar als leveringsverwachting niet wordt waargemaakt is het een schijn aanbod

Omdat van de 6 artikelen er 3 toch niet op voorraad waren moet je of wachten of weer naar een ander. Dat is teleurstellend. Hoofd artikel nu ineens levertijd 4-5 dagen.

Als ik speciaal zoek naar levering "de volgende dag" is het frustrerend om het bovenstaande te ervaren. Het direct aanbieden om geld terug te storten maakt dat niet minder. Verder: Door gebruik expeditie firma kan niet eens biinen een dag geleverd; als artikel van externe leverancier moet komen wordt eerst gezegd dat het van "het centrale magazijn" moet komen. Dus simpele zaken die op voorraad zijn gaan prima en leveren een hoge score. Maar als het iets lastiger wordt ........

AllesVoorBBQ.nl 24-07-2013

Geachte heer Timmer,

Vervelend om te horen dat u niet te spreken bent over uw bestelling bij AllesvoorBBQ.nl

Door grote drukte is er inderdaad een kleine vertraging ontstaan bij de door u bestelde Grandhall Maxim, nogmaals onze excuses hiervoor.

Tevens konden wij inderdaad een aantal Grandhall accessoires niet direct leveren waardoor wij in overleg met u op korte termijn het aankoopbedrag retour hebben betaald.

Wij hopen dat u ondanks enige ongemakken toch heel veel plezier van deze mooie Grandhall BBQ mag hebben en hopen u graag een volgende keer weer terug te zien.

Franzzz63 22-07-2013 In de winkel gekocht

Duidelijke, overzichtelijke website.

Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon. Duidelijke uitleg bij eventuele vragen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel.

Behulpzaam, vakbekwaam en behulpzaam personeel. Vlotte bediening aan de balie en bij vragen krijg je duidelijke uitleg! ZEER GOEDE WINKEL!

Jermo 21-07-2013 Via de website gekocht

Website is heel overzichtelijk en betrouwbare chatfucntie.

Voordat ik bestelling heb geplaatst heb ik nog een mail gestuurd om te vragen of de BBQ de andere dag geleverd werd ivm zaterdag maar dat was geen probleem keurig op tijd geleverd.

Alles wat je maar denkt nodig te hebben voor de BBQ hebben ze echt een top shop.

Echt iedereen die een BBQ of iets voor de BBQ nodig heeft hier bestellen prijs kwaliteit de beste die ik kon vinden

Alles is super aan deze webshop achteraf ook nog mail contact over de snelle levering was ook top.

82813 Weber 21-07-2013 In de winkel gekocht
arnhem

Lekker makkelijk, meteen een mooie deal kunnen maken

Wat ik er zo nu van zie word je leuk geholpen, en Tessa bind ook klanten. Erg leuk

Verbazingwekkend! Heb nooit zo veel keuze gezien aan barbeque's

Kom uit Amersfoort dus wel een stukje rijden, maar toevallig in de buurt vandaar het bezoek aan deze winkel

_Derkink 19-07-2013 Via de website gekocht

Geen lange bestelprocedures. Helderheid lijkt voorop te staan bij allesvoorbbq.nl

Snel en gemakkelijk contact, via telefoon of mail. Klantvriendelijkheid alsof je een fysieke winkel bezoekt!

Alles wat ik zocht, vond ik bij deze overzichtelijke webwinkel, ik kan dus alleen maar een 10 geven.

De naam deed mij vermoeden dat het 'zomaar een webshop' was, die de tegenwoordig als paddestoelen uit de grond komen. Maar deze eerste handelservaring verplichte mij mijn mening bij te stellen. Snelle en gratis bezorging (ook onder rembours! 15:30 besteld, de volgende ochtend voor 12:00 al in huis!), snelle klantenservice en fatsoenlijk opgestelde, sympathieke mails. Hier kunnen veel webshops iets van leren.

82542 17-07-2013 Via de website gekocht

Vandaag een BBQ gekocht bij Allesvoorbbq.nl. De contactpersoon (Tessa) gaf professioneel en kundig antwoord op al mijn vragen, waardoor ik beter zicht kreeg op een voor mij ideaal product. Uiteindelijk op haar advies een Q300 aangeschaft (waarbij ik een zeer goed gevoel heb). Prijs is zeer concurrerend, het contact via de telefoon en de afwikkeling zeer prettig. Goede webwinkel, wil deze hierbij aanbevelen. Tessa, bedankt!

DkevinZ 12-07-2013 Via de website gekocht

Via de webshop allesvoorbbq.nl de producten bekeken en uitgezocht. Uiteindelijk telefonisch even contact opgenomen om te vragen of het mogelijk was om mijn bestelling morgen af te halen bij hun afhaalpunt in Nijmegen. Er kon geen garantie geboden worden maar ze gingen er wel alles aan doen om dit mogelijk te maken. Bestelling werd ook direct na dit telefoontje geplaatst en had de e-mailbevestiging vrijwel direct al in mijn mailbox staan. Gemakkelijk dus :-)

In de bestigingsmail van de bestelling stond een hogere prijs dan op kieskeurig.nl. Dit bleek te liggen aan kieskeurig.nl die liepen achter met prijscorrecties. Na één mailtje aan Allesvoorbbq.nl werd het product eenmalig toch voor de oude prijs geleverd. Dat noem ik nou een top service!

Ruim assortiment, met veel keuze uit accessoires om je BBQ ervaring compleet te maken!

100%, duidelijke webshop, goede service, en zeer vriendelijk personeel.

Al met al een top winkel. Uitgebreidt assortiment, gemakkelijk bestellen en een top klantenservice! En het personeel zeer vriendelijk. Wat wilt een klant nog meer?

AllesVoorBBQ.nl 15-07-2013

Beste Kevin,

Wij danken u voor deze mooie review!

Fijn om te vernemen dat u helemaal tevreden bent over uw eerste bestelling bij AllesvoorBBQ.nl, bij verdere vragen of een nieuwe aankoop bent u uiteraard weer van harte welkom.

Graag tot dan!

Reijg 11-07-2013 Via de website gekocht

Goed benaderbaar. Product was te laat geleverd en hebben ze een schappelijke oplossing voor gevonden.

Uiteindelijk leveren ze keurig wat je hebt besteld.

Ook dit is een website waar ze beloven vandaag voor 17.00 besteld morgen in huis. Helaas kan ook deze leverancier dat niet altijd waarmaken. Hier zouden richtlijnen voor moeten komen. Tot dat moment moet je hier rekening mee houden bij je bestelling. Als je het echt morgen nodig hebt, ga dan naar een fysieke winkel, dan weet je het zeker. Verder is de mogelijkheid om met ze in contact te komen en de service geboden goed. Ze hebben een ruim en overzichtelijk assortiment tegen een goede prijs.

Erikse 07-07-2013 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service, online via de chat de bestelling gedaan en in de winkel opgehaald. Daar werd ik persoonlijk geweldig geholpen, echt een team dat daar staat. Mijn product was niet voorradig, maar doordat ze hebben gezocht konden ze mij helpen door een demo model aan te bieden dat daar stond. Dus dit weekend toch kunnen bbq-en......echt ...toppers in Breda.

AllesVoorBBQ.nl 10-07-2013

Beste Erikse,

Bedankt voor deze mooie review!

Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze adviseurs in filiaal Breda.

Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en graag tot een volgende keer.

AllesvoorBBQ

Poels1234 07-07-2013 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijke bediening!

Zeer uitgebreid assortiment! ook de accessoires

Toevallig via google op deze webshop terecht gekomen en daarna eens gaan kijken in het filiaal te Breda. Hier zeer vriendelijk geholpen en nette uitleg gekregen!

de heyder 07-07-2013 In de winkel gekocht
Breda

Er had iets duidelijker bij moeten staan wat het verschil is tussen verschillende modellen van Weber

Perfect!

Zeer uitgebreid

Ik heb gegoogled op Gas BBQ en kwam zo uit bij deze webwinkel, ik zag dat er een winkel in Breda gevestigd was en dat deze toevallig koopzondag had. Hier ben ik eens gaan kijken en perfect geholpen door Anne!

Mana123456 06-07-2013 In de winkel gekocht
Breda

Ik had de goeie gelijk gevonden!

Perfect geholpen door Anne in Breda!

Zeer veel BBQ's te bezichtigen in Breda en tevens leuk geprijsd ;)

Ik had gegoogled op weber Q120 en kwam zo op de website terecht. Na een kort bezoek ben ik naar Breda gereden en hier mijn BBQ aangekocht. De service in de winkel was prettig en vriendelijke verkopers!

Greteeneddie 06-07-2013 In de winkel gekocht
Breda

Het zoeken en vinden van de artikelen ging perfect!

Goed geholpen door Anne en goed geluisterd naar mijn wensen.

Zeer veel BBQ's!

Via google heb ik gezocht op Boretti en zo is mijn zoek tocht gestart, ik wist nog niet exact wat ik wou en ben hierdoor naar de winkel te Breda gereden. Hier heb ik rustig kunnen kijken en ben ik vriendelijk geholen door Anne. Zeer nette winkel!

tim_vandelaer 05-07-2013 Via de website gekocht

Representatieve site, voldoende keuze, makkelijk om een bestelling te plaatsen. Niet alle info is correct en de vergelijkingen maken tussen producten is wat zoeken. Overall, een super webwinkel met erachter héél hulpvaardige en communicatieve mensen die steeds klaarstaan.

Perfect!

Mooi overzicht aan bbq materiaal.

Reeds aanbevolen aan een aantal geinteresseerde vrienden!

Overzichtelijke webwinkel, zeer benaderbare support en service is top!

AllesVoorBBQ.nl 05-07-2013

Beste Tim,

Bedankt voor deze mooie review!

Wij wensen u veel plezier van uw Master Touch en graag tot een volgende keer.

AllesvoorBBQ

bbqliefhebber78 02-07-2013 In de winkel gekocht
Breda

Nergens meer een onderdeel voor mijn Weber te koop.Via Google terecht gekomen bij Platte tv.nl ( alles voor de BBQ , Anne in Breda ) Hadden dit artikel ook niet meer in huis. Tijdens mijn aanwezigheid werd Weber gebeld. Er zou later contact met mij opgenomen worden. Enige weken later een mailtje van Anne ontvangen, het artikel was gearriveerd!

Helemaal geweldig!!! Alles werd in het werk gesteld om het artikel alsnog te kunnen leveren. Inmiddels begrepen dat het artikel uit een winkel is gekomen ergens in Europa. Zulke service bestaat dus ook nog. Hulde aan Anne!! uit Breda.

Ik wist niet dat er zoveel modellen en artikelen van Weber bestonden.Een hele ervaring om dit alles te zien.

Geweldige bediening en service, een echte aanrader!!

Ik denk dat duidelijk uit mijn antwoorden blijkt dat ik uiterst tevreden ben.

AllesVoorBBQ.nl 04-07-2013

Geachte BBQliefhebber,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Fijn om te vernemen dat u helemaal naar wens bent geholpen en ook tevreden bent over het artikel dat u bij ons heeft aangeschaft.

Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en graag tot een volgende keer!

maritmeerle 01-07-2013 Via de website gekocht

De website is makelijk en goed opgezet.

Uitstekende service

alles voor de bbq specialist

aan iedereen aan te bevelen, echt een top winkel

Een geweldige winkel met uitstekende service, er miste wat in onze bestelling en werd gelijk in behandeling genomen waarna ik het een paar dagen daarna alsnog in huis had. Kortom een uistekende bbq specialist winkel!!

Daustep 29-06-2013 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk kunnen vinden wat ik zocht!

Na het internet een winkelbezoek gebracht aan het filiaal te Breda waar ik zeer nette informatie van verkoper Anne heb verkergen.

Super!

Via google de website gevonden nadat ik zocht op GasBBQ. Door de prijzen en de nette uitleg heb ik mijn buitenkeuken hier gekocht!

cmus 24-06-2013

zeer overzichtelijke site

er is een chat functie waar zeer je goed geholpen wordt.

zeer ruim

is een aanrader voor iedereen omdat de prijs goed is en service perfect.

heb dmv de chat functie een aankoop gedaan waar ze mij zeer goed mee geholpen hebben.

F.Z. 24-06-2013

Binnen een week werd de niet meegeleverde afdekhoes als nog geleverd. Een beschadiging aan het deksel wordt opgelost met het leveren van een nieuw deksel. Helemaal tevreden!

G.Bargeman 20-06-2013

Ik had een Weber besteld via Allesvoorbbq.nl, echter was deze niet meer leverbaar. Door een goed werkende chatfunctie op hun website én een snelle reactie op mijn email zijn we samen tot een goede oplossing gekomen. Zeer tevreden over de klantgerichtheid van dit bedrijf. Hier kunnen andere (web)winkels een voorbeeld aan nemen. Wie zegt dat goedkoop en een goede service niet samen kan gaan? Dat geldt zeker niet voor Allesvoorbbq.nl

M.H.Visser 19-06-2013

Duidelijk website met een ruim assortiment en scherpe prijzen.

Een zeer vlotte en goede service, ook toen er iets verkeerd was bezorgd. Binnen drie dagen was alles opgelost.

Ruim assortiment en bovendien ook op voorraad.

Van harte aanbevolen. Snel,betrouwbaar en een goed prijs: wat wil je nog meer?

Vrijdag een Weber besteld, zaterdag al in huis, helaas was het een verkeerd type. Maar na enkele vlotte mailwisselingen op zaterdag en zelfs zondag werd op dinsdag het juiste model bezorgd en de andere weer mee teruggenomen. Prima service en een scherpe prijs: zo hoort internetwinkelen te zijn. Een voorbeeld voor andere webshops. Met dank aan Maick en Tim.

W_Brandt 13-06-2013

Goeie site, erg helder en informatief. Ook het pand in Doetinchem is makkelijk te bereiken. Gratis parkeren voor de deur.

Kundig en vaardig personeel. Terecht een Premium Dealership voor Weber. Na uitgebreid advies toch een One-Touch Master GBS meegenomen! SUPER tevreden!

Uitgebreid assortiment, veel keus in webers die ze op voorraad hebben. Ook de accessoire wand is erg mooi!

Vakkundig personeel, uitgebreid assortiment, bijna alles op voorraad als klap op vuurpijl ook nog een scherpe prijs. Heren velen maal dank, ik ben ontzettend blij met mijn Weber!

Zeer tevreden over het level van service bij deze zaak. Wat mij betreft een mooi voorbeeld dat een webshop in combinatie met een fysieke winkel een erg sterke formule kan zijn!

Bart van Sinay 03-06-2013

De live chat is zeer handig om te kijken of het op voorraad is en voor techtische ondersteuning.

Heel uitgebreid!

Goede ervaring!

Via Google ben ik heb ik gezocht op Weber en kwam zo bij deze website uit. Door de handige livechat en scherpe prijzen heb ik hier mijn BBQ gekocht. Kortom, zeker een aanbeveler!

Weberfan 27-05-2013

Alles zeer goed aangegeven!

Netjes geholpen!

Ze hebben alles en goeie hulp bij de balie

Via google ben ik op de website terechtgekomen, door de zeeer scherpe prijs ben ik voor deze winkel gegaan en ook omdat ze een afhaalpunt te Breda hebben ben ik hier een kijkje gaan nemen. Kortom, ga een kijken in Breda!

ginger2013 18-05-2013

Supersnel en deskundig geholpen door Matthew. Dichtbij kunnen parkeren.

Zelfs werd de bbq naar de auto gedragen.

Hetgeen wat ik wilde was op voorraad. Wel even voor de zekerheid gebeld van te voren. Zoals toegezegd was de bbq aanwezig en kon deze direct meegenomen worden, top!

100% zeker dat ik hier een vervolgaankoop zal doen!

De winkel was telefonisch makkelijk te bereiken en mijn vragen werden duidelijk en deskundig beantwoord. De hamvraag was of het type dat ik graag wilde hebben op voorraad was en dit was het geval. Hierna ben ik naar de winkel in Arnhem gereden waar ik ben geholpen door Mathew. Hij heeft een uitstekend pakketprijsje gemaakt. Het parkeren kon vlakbij de ingang, ideaal. Het type was op voorraad en deze werd zelfs naar de auto gebracht. Ik ga 100% weer terug!!

Christiaan01 16-05-2013

Via google ben ik op de website terecht gekomen en kwam er achter dat deze webwinkel ook in Breda is gevestigd. Hier heb een weber 57cm Premium aangeschaft! Echter toen ik hem inelkaar wou zetten was het onderste beugeltje krom, in de winkel te Breda werd hier niet moeilijk over gedaan en kon ik deze gelijk omruilen. PRima Service!!

Remmen 13-05-2013

Zeer goed advies incombinatie met de scherpe prijsstelling! En ook nog aan huis bezorgd!
Ik zal ieder die zoekende is naar een BBQ wil adviezen even bij allesvoorbbq te kijken.. Ik heb er in elk geval een goed gevoel aan over gehouden!

Pierre1972 13-05-2013

Ik heb een BBQ van Weber gekocht via allsvoorbbq.nl. De BBQ is netjes op tijd afgeleverd. De site is lekker overzichtelijk en erg toegankelijk. Wat mij vooral opvalt is de veelzijdigheid van dit bedrijf met winkels, afhaalpunten, showroom en webshop. Top!!

Richard Geerts 13-05-2013

Fijne duidelijke site, er wordt snel en vakkundig geantwoord op de via mai gestelde vragen. Alle afspraken worden netjes nagekomen en de BBQ is netjes op de afgesproken tijd geleverd.
Prima shop, aanrader!

Lapino 03-05-2013

Zeer actief in zoeken naar mooie prijs/offerte. Telkens heel alerte reactie op mails en/of telefoon. Levering ondanks gigantische file vanuit Nederland naar Belgie toch volgens afspraak (weliswaar later) doorgegaan. Hadden zelf aangegeven dat we het sneu vonden voor chauffeur om zolang onderweg te zijn maar ze stonden erop alsnog te leveren. En dit onder rembours, zonder enige extra kost. Ik kan maar één ding zeggen: chapeau!

ps: Belgische klanten opgelet, de drukregelaar is te licht voor Belgische wetgeving, die moet je dan wel even vervangen!

Karlijn van Beijsterveldt 26-04-2013

De website is zeer duidelijk en helder. De bbq werd snel geleverd dus ik ben een tevreden klant!
De volgende keer zal ik zeker nog iets hier bestellen.

nvdijck 26-04-2013

Website ziet er mooi uit en kon direct de Boretti vinden die we wilden hebben. Gisteren de BBQ besteld en vandaag netjes thuis ontvangen. Zal de website aanbevelen aan mijn buren!