allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jas89 06-06-2019

Ruim assortiment en als enige de platesetter op voorraad in de maat die ik nodig had. Snel verzonden en niks op aan te merken.

Stefan 06-06-2019

Site is makkelijk, bestellen ging snel, volgende dag bbq hoes al in huis, voor een mooie prijs en geen verzendkosten.

Ben van Oers 05-06-2019

Ik heb bij de vestiging Breda een Bastard gekocht. Super tevreden en meedenkend personeel. Klant vriendelijk en welwillend. Ze zijn niet te beroerd om een stapje extra te zetten. De winkel is overzichtelijk en voorzien van een ruim arsortiment. Vorig jaar daar een Boretti aangeschaft. En ik ben niet voor niets terug gegaan. Dat zegt genoeg!!!

Roelof 05-06-2019

ALLESVOORBBQ werd aanbevolen door een zeer gerenommeerde slager na, een BBQ-workshop. ALLESVOORBBQ blijkt geen loze belofte, ze hebben echt een ruim assortiment. De gedachte was 1 thermometer, volgens de chef van de BBW-workshop absoluut een must, voor op een midsize Weber. Het werden er twee. Bij ALLESVOORBBQ bleek men ook het onder rooster -jaren geleden abusievelijk weggooid, winkel in, winkel uit, zonder onder rooster- voor onze stokoude, maar vanwege het handzame formaat favoriete Smokey Joe op voorraad te hebben. Besteld en de volgende dag in huis. Samenvattend Ruim assortiment, overzichtelijke website, adequaat en snel.

Harold 04-06-2019

Goede overzichtelijke website,
Veel keuze,
Bij een telefonische vraag goede uitleg en advies,
Goede prijzen,
Snelle levering.

Kortom: hier heb ik al vaker bestelt en dat blijf ik doen

Keis 04-06-2019

Zeer uitgebreide webshop met kwaliteitsvolle produkten.
Het bestel proces verliep zonder enig probleem en haperen. Ook betalen was geen enkel probleem dankzij de uitgebreide lijst van betaalmogelijkheden.

Ik kom zeker nog terug shoppen!

Rick 04-06-2019

Super team, ze weten je echt alles te vertellen over de bbq’s. Er worden vol passie leuke BBQ tips gedeeld, mooie recepten zijn zo mee te nemen en de service is uitstekend. Bedankt voor de mooie BBQ!

M.C.C.E. Vorselaars 04-06-2019

Zeer goed personeel ons een zeer goede keus in een BBQ laten nemen luisteren ook naar je wensen. Hebben gekozen voor een Weber Pulse 2000 . Goede uitleg voor en nadelen besproken

Gertjan 04-06-2019

Snelle verzending en goede prijs kwaliteit verhoudingen. Geen verzendkosten en duidelijke communicatie. (Wel miste het handvat boutje van de Weber)

Frank 03-06-2019

Prima hulp in de winkel. Goede eerlijke voorlichting en een mooie prijs.
Vriendelijke verkopers.

Stephane 02-06-2019

Weber e-5775 aangeschaft. Ik had op internet prijzen vergeleken en Allesvoorbbq was één van de goedkoopste. Nadat ik de voorraden had gecontroleerd ben ik naar de winkel in Eindhoven gereden. Het is een mooie winkel, netjes ingericht met veel keus. Ik werd meteen geholpen en kon na 5 minuten met mijn nieuwe BBQ de winkel uit lopen.

JvandenE 02-06-2019

Mooie en vooral uitgebreide shop. Voor ieder wat wils, zowel de beginnende bbq’er als de gevorderde bbq’er kan hier slagen. Ruime keus uit veel verschillende merken. Zoeken en bestellen gaat erg makkelijk. Na het bestellen (en natuurlijk het betalen) wordt je continu op de hoogte gehouden over jouw bestelling en de levering hiervan. Wat ik ook een pluspunt vind van de site is het feit dat je zoveel keus uit accessoires hebt en dan bedoel ik niet alleen de tangen en de rekjes enzo maar ook boeken en kolen. Kortom; Allesvoorbbq is zeker een aanrader!

keizer87 02-06-2019

Top service!
Één minpuntje, het product had een onjuiste foto op de site.
Echter, na navraag binnen 1 minuut antwoord hierover binnen en het product besteld. Product was snel binnen en is zoals verwacht!

Fabienne 02-06-2019

Super website: overzichtelijk, interessante aanbiedingen, gratis levering... in 1 woord fantastisch!!!

Fam. Ruissen 01-06-2019

Ik ben in de winkel in Naarden geweest, eerst eens rustig door de winkel gelopen om alles eens te bekijken, daarna wat keuzes afgewogen samen met een van de medewerkers en een mooie gasbarbeque gekocht van Outdoorchef. Vanmiddag werd hij bezorgd, vanavond hebben we hem meteen uitgeprobeerd. Voor mij geen kooltjes meer, hij bevalt ons meer dan prima.

Petra 01-06-2019

Product is zoals beschreven. Past perfect!
Nog maar pas in gebruik maar ziet er degelijk uit.
Snelle levering en in de tijspanne van belofte.

Ferry V. 01-06-2019

Hele goede service. Vanaf het moment van bestellen tot de bezorging word je keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De BBQ werd op tijd geleverd met alles wat er bij moest zitten plus gratis de opberghoes. Wij zijn heel tevreden!

Gijs Jansen 31-05-2019

Goede service en duidelijke uit leg.. zelfs op zondag.. wel afspraken na komen!!

ISD 31-05-2019

Betrouwbaar. Goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Zeer klantvriendelijk. Denkt mee in klantvriendelijke oplossingen, wanneer de garantietermijn van de fabrikant is verstreken. In 1 woord: Geweldig. Klantvriendelijkheid staat bij deze webshop in een hoog vaandel. Klasse.

Rick swijnenburg 30-05-2019

arie 30-05-2019

Prima shop waar van alles te vinden is. Uitstekende snelle levering. Mooie prijs.

Dennis 30-05-2019

Ze maken het waar. Volgende dag geleverd !! Vaak is het veel beloven en weinig doen. Maar in dit geval top !

Julez 29-05-2019

Snelle levering, goede track and trace. Had wat vragen en kreeg gelijk antwoord via de mail. Superblij dus........en nog goedkoper ook dan andere winkels of webshops

Julez 29-05-2019

D. Sanders 29-05-2019

Ik had een bbq besteld. Maar uiteindelijk zat de hoes er niet bij. Toen heb ik contact opgenomen en hebben hun deze naar mij toe gestuurd. Prima service. Ook snel te bereiken via mail.

hansen wilfried 29-05-2019

vlotte bediening en deskundige uitleg op tal van vragen met vergelijk tussen veschillende merken.

Robert 28-05-2019

Zocht ringen om eieren in te bakken.
Zijn hier echt het goedkoopste en ook nog eens geen verzendkosten.
Keurig verpakt en de volgende dag in huis.
Kortom, prima in orde.

HVDP 28-05-2019

Ruime keuze kwaliteits producten en ook nog eens gratis verzending en volgens afspraak afgeleverd.

Jacob 28-05-2019

Vandaag mijn spiezenrek met 8 spiesen zoals beloofd binnen gekregen.
Ziet er perfect uit en €10 goedkoper dan waar dan ook.
Tot ziens allesvoorbbq.nl

Sjors 28-05-2019

Fijne en mooie winkel in breda ! Goed helpend en adviserend personeel. En zeer goede klantvriendelijkheid. Ze helpen je goed bij het kiezen van de bbq die je graag wenst.

Naomi 28-05-2019

De medewerkers waren allemaal vriendelijk.
Bij binnenkomst word je vriendelijk gegroet en komt er een medewerker meteen vragen of er geholpen kan worden.
Gelijk kreeg ik advies over het product en ook wat belangrijk is en voordelig met tangen en schoonmaken. De tips waren ontzettend nuttig. Alle vragen werden netjes beantwoord en vervolgens werd alles in het systeem gezet.
De factuur kreeg ik per e-mail.
De medewerker controleerde alles en kwam zelf achter een kleine fout met aanklikken, dit werd direct opgelost.
En tot slot werd de BBQ voor mij door 2 medewerkers in mijn auto geplaatst.
Naar mijn mening super gasten!
Ik kan dit iedereen aanbevelen om daar zijn product te halen. De medewerkers zijn vrolijk en ontzettend vriendelijk !!

JJB 27-05-2019

Tijdens bbq beursweekend een Weber elektrische bbq gekocht. De tijd en aandacht voor ons als klant was erg goed, ondanks dat de winkel vol met andere geïnteresseerden was.

Jeffrey 27-05-2019

Ruime keuze, snelle levering en goede/prijs kwaliteit verhouding !!!
Ruim assortiment aan |BBQartikelen

Roger 26-05-2019

Tja ik kan gewoon niks verzinnen dat niet klopte; de prijs was beter, dan de andere bedrijven, zeker met diverse acties!
De service was prima: duidelijk, eerlijk en op tijd!
Ik heb dit jaar via 'allesvoorBBQ' mijn hele BBQ uitrusting vervangen en ge-upgraded en blij mee! Wordt een mooie zomer!
Dank!

Crazywillieboy 26-05-2019

Mooie winkel en aardig personeel met een vakkundig advies voor alles wat je kan en kunt gebruikennvoor de barbeque en ook nog de afdeling voor tv super winkel veel op voorraad lets gooo

Nick 25-05-2019

Prima service, snel , goede prijs, levering 1dagje later, prima verpakt geen beschadigingen ,enkel positiefs te vermelden

tijmen van de lagemaat 25-05-2019

perfecte service snelle reactie en korting op mijn bastard medium comple plus snelle levering

tim 25-05-2019

zeer duidelijke omschrijving. en zeer snel geleverd. gewoon super!!!!!!!!!!

Rowan 24-05-2019

Goede en snelle service/levering. Op woensdagavond last minute besteld, als cadeau voor mijn vaders verjaardag op vrijdag. Op vrijdag ook nog in huis, waardoor ik mijn vader super blij heb gemaakt met de mooie Boretti bbq voor zijn verjaardag! Bedankt voor de snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst!

Daan amersfoort 24-05-2019

Goed koop en een snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Hans Rosenmuller 24-05-2019

Ik was op zoek naar een hoes voor mijn bbq. Op site van Allesvoorbbq.nl direct gevonden voor de goedkoopste prijs. De volgende morgen netjes afgeleverd.

MarcelD 24-05-2019

Absoluut prettige online winkelervaring. De webshop is erg compleet en voorzien vele producten. Ondanks de keuze, is het overzichtelijk. Gecombineerd met de ervaren helpdesk kom je snel tot een keuze. Na enige tijd besef je dat die keuze ook echt goed is. Service, met een hoofdletter S.
Prijzen zijn concurrerend, en de levertijden helemaal super. 's Middags besteld en de volgende ochtend om 8 uur al beschikbaar op het afhaalpunt.
De producten worden goed en deugdelijk verpakt, waardoor de kans op beschadigingen minimaal.

Kortom, goed productaanbod, kwalitatieve producten en goede service verdienen een goede waardering!

Remco van de Vossenberg 24-05-2019

Goed uiterlijk en fijne mensen, straalt vertrouwen uit! Ik zou deze winkel zeker aan andere aanbevelen!

Raoul 23-05-2019

- Product zou op voorraad zijn, direct een mail na het bestellen dat het product niet op voorraad was. Qua drukte is dat te begrijpen, maar wel erg jammer.
- Voorraad status op de website blijft groen, ook al is hij niet op voorraad en is waarschijnlijk iedere bestellende klant daarover bericht. Dat is hoogst irritant en een bewuste keuze voor hogere conversie.
- Voor 18:00 besteld, morgen in huis. Was niet het geval, 8 werkdagen gewacht.
- Meerdere keren gebeld, voor eventueel ophalen. Er werd dan gezegd "wij bellen u zo direct terug. Ik ga het even overleggen." Vervolgens geen telefoon terug.
- Voor niks naar Utrecht gereden omdat hij daar op voorraad zou zijn, wat niet bleek. (Hiervoor wel een compensatie gehad).
- Het product is top! De levering zelf was ook top!

Jeroen 23-05-2019

Duidelijke site, erg goede prijs kwaliteit verhouding. Vrijdag besteld en zaterdag al het eerste eten klaar gemaakt op mijn nieuwe Weber! Top service!!!

Bert Nijhof 22-05-2019

Duidelijke website, wist gelijk welke BBQ hoes ik nodig had. Paar keer klikken en alles was geregeld. Kom zeker kog een keer terug voor andere artikelen. Aanrader!!

Steven Hollander 22-05-2019

Top site! Goede service, super snelle levering! Breed assortiment aan bbq spullen.

Richard Garstman 22-05-2019

Allesvoor bbq.nl is in mijn beleving een zeer goed bedrijf,
Website is overzichtelijk en goed gesorteerd.
Vriendelijk en behulpzaam word je geholpen als je contact opneemt.
Tevens prijs vriendelijk en snelle levering !
Vandaag besteld , volgende dag in huis!
Ik raad deze webshop zeer zeker aan!

Morris Theodoor Dors 22-05-2019

Ik vind de webshop zeer overzichtelijk, ik ben door de livechat erg goed geholpen bij het uitzoeken van mijn Borettie BBQ. ik ben ook erg blij met de snelle levering en de kwaliteit hiervan

Johan 21-05-2019

Ik ben super tevreden! Ik had de BBQ voor 18:00 besteld en netjes de volgende dag in huis. Ik heb de Weber master touch preminium 5770 gekocht. Deze was zeer makkelijk en snel in elkaar te zetten. Ik dacht dat er een verkeerd rooster bij zat maar nadat jullie dit hebben geverifieerd bij Weber bleek het rooster juist te zijn. De service is super, bedankt.