allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tonsloos 05-06-2014 Via de website gekocht

Alles is direct te vinden en heb je een vraag dan staat de chat altijd direct klaar om je vraag te beantwoorden :)

Bij de bestelling bleek dat er op korte termijn geen Weber q200 snel te leveren was uit eigen beweging kreeg ik gratis en voor niets een Weber 220 q aangeboden waar vind je dat nog volgens mij alleen bij allesvoordebbq.nl echt top
Daar worden klanten vrolijk van

Alles wat ik zocht kon ik vinden op de site

In mijn beleving vindt je niet snel deze service terug echt een 10 pluS

Na de gratis update van Weber 200 naar een Weber 220 q bleek er een foutje gemaakt te zijn tijdens de omzetting van de order naar het nieuwe product Ik aan de chat met T. en ik denk dat ik mijzelf weer eens moet verdedigen tegenover de zaak maar wat blijkt ....? Krijg ik excuus en word deze zo spoedig mogelijk verzonden :) toppi echt een aanrader qua service en assortiment

Wesley112953 31-05-2014 In de winkel gekocht
Breda

Via tip van collega bij AllesvoorBBQ uitgekomen. Even online gekeken op de Weber website en vervolgens naar de Shop in Breda. Zeker goed geholpen, nette winkel en keuze zat! Kortom heel tevreden!

Hans 112886 31-05-2014 In de winkel gekocht
Breda

Prettig geholpen en een goed assortiment. Er was meer aanwezig in de showroom te Breda dan ik had verwacht, erg positief!

IKwasTEVREDEN 30-05-2014 Via de website gekocht

3,2

Telefonisch en per email besteld, maar dit bleek dus niet te werken na een overeengekomen afhaalmoment.

veel te laat gebeld om mij af te zeggen, echter hebben ze wel gebeld, vandaar 2 sterren ipv 1 ster.

Ik heb een BBQ besteld om af te halen. Ik krijg op vrijdag middag om 16:00 de mededeling dat de BBQ toch niet beschikbaar is terwijl ik deze voor de zaterdag nodig had. Er was niets meer mogelijk. Dus kortom, vriendelijk bedankt voor de slechte service! We hadden alles telefonisch en per email afgesproken.

Iedereen wil graag verkopen, maar je moet mensen niet in de problemen laten komen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 01-06-2014

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat u niet te spreken bent over de afhandeling van uw bestelling.

Graag zou ik uw bestelnunmner ontvangen zodat ik kan zien waar het fout is gegaan en hoe we dit een volgende keer kunnen voorkomen.

Het kan zo zijn dat iets er op het moment niet is maar dit kan vrijwel altijd opgelost worden met een luxer model voor eenzelfde prijs.

Ik zie uw reactie graag tegemoet op contact@allesvoorBBQ.nl en zoek graag uit waar het mis is gelopen bij uw bestelling!

Servicemanager AllesvoorBBQ

JLdeVries 29-05-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

We zagen via internet een uitstekende advertentie waardoor we besloten om naar Arnhem te rijden en daar vonden we onze nieuwe geweldige buitenkeuken. Adviseur heeft ons zeer vriendelijk en goed geholpen. Zeker een aanrader!!

Madeliefrooyen 27-05-2014 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goed Vindbaar op internet. overzichtelijke site. duidelijke voorraad status.

Goed Geholpen en meedenkend

We konden Prima vinden wat we zochten

Voldoende keuze dus zeker een aanrader!

2200003494JK 25-05-2014 In de winkel gekocht
In de winkel in Arnhem Presikhaaf

Makkelijk te vinden op internet én in Arnhem. Gratis parkeren!

Erg goede service en goed te onderhandelen als er elders een goedkopere prijs staat.

Groot assortiment (in dit geval BBQ's) met grote kennis!

Grote mate!

Erg mooie 'strakke' winkel. Enige uitleg of de lampen die ik erg mooi vind ;-)

johnbbq 24-05-2014 In de winkel gekocht

Makkelijke website, snel gevonden

goeie service

alles op voorraad

ik zou de winkel aanbevelen

111772 24-05-2014 In de winkel gekocht

2200003431SD 23-05-2014 In de winkel gekocht
arnhem

Snel online gevonden en gratis parkeren. Mooie overzichtelijke winkel.

Heel goede service en relaxte verkoper.

De beste bbq`s in huis

Ik zou hier ook een bbq kopen omdat er goed advies word gegeven en er servicegericht wordt gewerkt.

111516 22-05-2014 In de winkel gekocht
Breda

Goede service! Groot assortiment/keuzemogelijkheden en oprecht eerlijk advies! Toppie!!

Dennis Reijbroek 109713 21-05-2014 In de winkel gekocht
Breda

Bij AllesvoorBBQ.nl is assortiment heel erg uitgebreid op het gebied van Weber. In filiaal Breda goed te woord gestaan door verkoper Ralf, waarna wij vrij snel onze keuze hebben kunnen maken! Ook erg goede prijzen.

Dennis Reijbroek 109713 21-05-2014

Toevoeging op review:

Thuis gekomen de nieuwe BBQ uitgepakt. Deze was super verpakt en makkelijk in elkaar te zetten volgens de duidelijke handleiding. Ondanks dit niet aan allesvoorbbq.nl ligt maar aan Weber zelf vind ik dit wel de moeite waard om te vermelden.

Het assortiment van de winkel is goed en als je vragen hebt dan is de hulp erg goed. Ik had wat vragen over de offerte die gemaakt is en via de chat functie op de site van allesvoorbbq.nl heb ik vragen gesteld aan Tim. Mijn vraag bleek moeilijker dan om alleen via de chat op te lossen, en ik werd netjes teruggebeld. Al met al vind ik dit een zeer nette service.
De accessoires die ik straks nog extra wil hebben zal ik dan ook zeker regelen via allesvoorbbq.nl

Nico 3855 15-05-2014 Via de website gekocht

goed zoals de consument het wil duidelijk en makkelijk

toppie, kleine vorm van miscommunicatie maar perfect opgelost

ruim voldoende als je hier niet kan slagen......

aan een ieder die opzoek is naar producten die hier verkocht worden

nvt toepassing alles perfect in orde goede en prettige vorm van advisering en hulp door personeel

pderkx 03-05-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Snel, je kan kiezen tussen verzenden of zelf afhalen. Je krijgt het goede product. Niet zelf sjouwen, groot assortiment.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 06-05-2014

Beste heer/mevrouw Derkx,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!

Fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent over uw ervaring bij AllesvoorBBQ.nl. Graag bedanken wij u dan ook nogmaals voor uw komst naar onze winkel in Arnhem.

Heel veel plezier van de mooie Weber One Touch serie en graag tot een volgende keer.

JdeHaes2879 01-05-2014 In de winkel gekocht
Breda

Via internet bij AllesvoorBBQ terecht gekomen. Vooral goede prijzen voor de bekende BBQ's. Professionele uitleg in de winkel te Breda. Overzichtelijke zaak, tevreden!!

Nicole109498 01-05-2014 In de winkel gekocht
Breda

Gezocht op internet naar een nieuwe BBQ. Bij AllesvoorBBQ.nl uitgekomen. Gemakklijk te bereiken en parkeren voor de deur! Goed geholpen, schitterende verkoper!! Mooie winkel, erg overzichtelijk! Je kan hier kiezen wat je wil! Erg tevreden!!

samtari 01-05-2014 Via de website gekocht

Geen gemak, ik ben nu ruim een week verder en kan opnieuw ergens anders gaan bestellen.

Service nul komma nul. Hoezo moet het drie dagen duren voordat mijn geld terug gestord is als je eigenlijk binnen een dag iets afhandelt

Volgens de site hebben ze heel veel en is alles op vooraad. echter de vraag is of ze het ook echt hebben.

NIET. Geef ietsje meer uit. Dit is gewoon een gok nemen. of ze hebben het en leveren het , of ze hebben het niet en hopelijk zie je je geld nog terug dan

Ruim anderhalve week geleden iets besteld in deze winkel. De dag erna kreeg ik een mail dat het product uitverkocht was en waarschijnlijk binnen 4 dagen weer op vooraad zou zijn. nu 1,5 week later maar eens gebeld. ow ja we verwachten dat ie deze week wel weer binnen komt. ow staat ie nog als leverbaar , daar zal ik dan eens een mailtje over sturen. Hij staat nu als nog steeds leverbaar op de site dus volgens mij is deze winkel echt een puinhoop en nemen ze klanten echt niet serieus. binnen drie dagen zou ik mijn geld terug zien. gelukkig woon ik niet zo ver van de winkel af want dan ga ik over drie dagen mijn geld maar gewoon zelf ophalen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 30-04-2014

Beste "Samtari",

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling!

Helaas kan ik op de naam Samtari geen bestelling terug vinden, graag zou ik dan ook uw gegevens ontvangen op orderdesk@allesvoorbbq.nl. Ik ga uitzoeken wat er fout is gegaan bij uw bestelling en hoe we dit een volgende keer kunnen voorkomen.

Verder wil ik u in ieder geval informeren over het retour te betalen bedrag, dit betalen wij altijd binnen 3 dagen retour en in de meeste gevallen de volgende werkdag nog.

Ik zie uw reactie graag tegemoet zodat ik een en ander kan uitzoeken.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 06-05-2014

Beste "Samtari",

Inmiddels hebben wij uw bestelling gevonden in ons systeem en hebben wij ook kunnen uitzoeken waar het fout is gegaan.

Doordat wij Buschbek net in ons assortiment hebben waren wij niet op de hoogte van de levertijd die er op het door u bestelde Grillrooster zat. Uiteraard hebben wij dit inmiddels aangepast op onze website.

Nogmaals excuses voor het ongemak, wij hopen dat u het gewenste rooster inmiddels heeft gevonden.

Peters1972 29-04-2014 In de winkel gekocht
Doetinchem

In onze woonplaats dus ideaal, eerst kijken dan kopen

Netjes geholpen

Niet t gehele assortiment aan assecoires in showroom

NM108997 29-04-2014 In de winkel gekocht

Pieter108316 28-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Gratis parkeren voor de deur!

Goede uitleg, zeer vakkundig!

van hoog tot laag, nergens zo uitgebreid!

Of je beginner bent of professioneel wil koken, dan zijn hier alle kookmachines aanwezig!

Eerder een TV gekocht bij deze zaak. Goede ervaringen hiermee. Gezien dat hier ook barbecues te waren. Toen liep het water al uit mijn mond!! Uiteindelijk hier onze nieuwe Weber Genesis aangeschaft. Nu tijd om lekkere gerechten te gaan koken! Erg nette zaak, goed geholpen. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel!

TwentyFour 27-04-2014 Via de website gekocht

Goede bereikbaarheid zowel online als fysiek. Goede prijskwaliteisverhouding! Winkel ziet er netjes uit, kortom zeer tevreden!

Officiele reactie van Allesvoorbbq.nl 28-04-2014

Beste TwentyFour,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij AllesvoorBBQ.nl

Wij wensen u nogmaals veel plezier van uw aankoop en hopen u graag weer een volgende keer terug te zien.

Rommers2200003584 26-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Prijs kwaliteit erg goed. Goede producten, goede service. Er word echt goed de tijd genoimen voor de klant. Nette overzichtelijke winkel. Prima zaak, erg tevreden!!

radela 24-04-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Winkel dichtbij, gratis parkeren en produkten op vorraad

Goed alternatief aangeboden met extra's voor goede prijs!

Groot aanbod en vergelijk mogelijk. In de winkels opgesteld.

Zeer aan te bevelen.

Vriendelijke ne competente verkoper Roy heeft een goed alternatief voor de niet meer leverbare Weber E-310 Original aangeboden. Een Brada 7300 RVS. Mooie BBQ met 3 hoofdpitten en een side burner. Goede degelijke kwaliteit en constructie. Meteen leverbaar.

2200003472 21-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Gezocht via afbeeldingen naar een mooie buitenkeuken. Hierlangs kwamen we terecht bij AllesvoorBBQ.nl Eenmaal in de winkel goed geholpen. Goed assortiment. Zeer tevreden!

108454 19-04-2014 In de winkel gekocht

Annet2200002586 17-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Gezocht naar ene BBQ, kwamen bij AllesvoorBBQ uit. Deze hebben een filiaal bij ons in de buurt waar je alle producten goed kan bekijken. Goed geholpen! Kortom zeer tevreden!

semjayisa 17-04-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle levering.na een telefoontje van de transporteur een dag later i.v.m. ongelukje chauffeur.

n.v.t.

snelle reactie op de email is wel fijn

n.v.t.

christaossewaarde 15-04-2014 In de winkel gekocht

Alles makkelijk gevonden.

Zeer netjes ingelicht over de BBQ's

Dit ga ik zeker doen!

Ik heb gezocht op Weber op google en kwam zo uit bij deze webshop. Na een kort bezoek in Breda de nieuwe aankoop gesloten voro deze pracht BBQ.

Pleegte 12-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Alles gemakkelijk kunnen vinden.

vriendelijk geholpen in de winkel te Breda.

Via google heb ik de website van allesvooorBBQ gevonden. De prijzen waren hier zeer gunstig, hierna naar de winkel te Breda gereden en een nieuwe bbq aangeschaft.

Loes818 12-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

via de website van Weber zijn we uitgekomen bij allesvoorBBQ.nl dit omdat deze winkel het dichste bij zit. Eenmaal in de winkel na een korte uitleg tot aankoop overgegaan.

107910 12-04-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Heel netjes geholpen en een mooie pakketprijs met accessoires. Eerlijk advies en vriendelijk.

EJJSE 11-04-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk

Zonder problemen

De eerste indruk van deze winkel was goed, dat was voor mij de reden om hier te winkelen. De doorslag was de prijs van deze Weber BBQ, met " voor deze week de gratis originele Weber BBQ hoes " bij aankoop van deze BBQ.

La Fleur 10-04-2014 Via de website gekocht

Ruime keuze op de website en gemakkelijk te bestellen.
Momenteel een actie waarbij je een afdekhoes van Weber gratis ontvangt.

Vrijdag rond 16.30 uur besteld en op zaterdagmiddag was de Weber barbecue in huis.
Helaas ontbrak het briketten startersset. Na telefonisch contact heeft de klantenservice dit opgepakt.

Prima assortiment. Prijstechnisch ben ik tevreden

Ruim assortiment en eerlijke prijs. Het is altijd plezierig dat als je producten besteld deze snel in huis zijn.

Groot assortiment, gemakkelijk te bestellen en snel thuisbezorgd. Klantenservice helpt je met je vragen of opmerkingen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq.nl 11-04-2014

Beste Bart,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review.

Fijn om te horen dat uw bestelling helemaal is verlopen zoals u van ons mag verwachten.

Nogmaals dank voor uw bestelling bij AllesvoorBBQ.nl, wij wensen u veel plezier van uw Weber BBQ en graag tot een volgende keer!

bart_dewulf 09-04-2014 Via de website gekocht

vlotte communicatie en goede opvolging van de bestelling

Heel ruime keuze van de verschillende merken en goed geprijsd

goede prijzen en snelle levering zijn een goede motivatie om deze winkel aan te bevelen bij vrienden

op de site terechtgekomen op zoek naar een bbq en hier direct mijn zin gevonden, goede prijs en gratis verzending. Ik koop hier zeker nog bbq accesoires.

Smitje123 09-04-2014 Via de website gekocht

Super gemak, het gemak is enorm. Aanrader!

Zeer nette en super service van begin tot eind. Via chat contact gehad met Chaima/Tim. Enorm net geholpen top!!! Een volgende keer graag weer. Niets dan lof. Ga zo door.

Voor iedereen wat, ruim assortiment. Compleet top.

Ik zal de winkel zeer zeker aanbevelen. In 1 woord : TOP!!

Geen negatieve opmerkingen. Zoals aangegeven in voorgaande motivaties is het gewoon super geregeld, van begin tot eind. KLASSE!

GTA-Sheep 09-04-2014 Via de website gekocht

Mijn BBQ (een Q100) bleek een te lange levertijd te hebben en Allesvoorbbq.nl heeft deze kosteloos omgeruild voor een (duurdere) Q1000. Helemaal top!!!

Alles in voorraad, prima

Geen enkele klacht dus een aanrader voor iedereen!

Uitlevering BBQ duurde (te) lang, maar de winkel heeft het super opgelost door een duurdere BBQ (die wel in voorraad was) te sturen. Prima!!

BNVV 09-04-2014 Via de website gekocht

Perfecte service: snelle levering, makkelijk bereikbaar via mail. Goedkoper dan andere winkels voor identieke producten!

josenjef 09-04-2014 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling en aflevering in België.

naegberts 09-04-2014 Via de website gekocht

Allesvoorbbq.nl is een overzichtelijke site en je kunt direct betalen met iDEAL.

Alles wat je vóór 17:00 uur bestelt, is de volgende dag al in huis (mits het product op voorraad is).

Groot assortiment met bijna alle denkbare accessoires voor de barbecue.

Deze winkel zal ik zeker aanbevelen bij vrienden/familie.

Prima webwinkel: ruim assortiment tegen een lage prijs, betalen met iDEAL en supersnelle levering. De barbecue is in goede staat ontvangen mét gratis hoes.

Midko 08-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Het is makkelijk om naar toe te rijden, de fysieke winkel te Breda zit niet in het centrum maar net daarbuiten wat ook een makkelijk parkeervoorziening heeft.

Lugio 08-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Via Google gezocht naar een nieuwe BBQ. Uitgekomen op de website. Hier zag ik ook winkelmodellen aangeboden. Hierop zijn we in de winkel gaan kijken. Eenmaal in de winkel zagen we een groter assortiment. Goede uitleg van verkoopadviseur. Toch het besluit genomen om voor de Boretti te gaan. Kortom erg tevreden!!

Debbie1704 06-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Na mijn zoektocht op google kwam ik uit bij AllesvoorBBQ.nl voor mijn nieuwe Weber BBQ. Omdat ze zondag geopend waren en de prijs zeer interessant was zijn we hier naar toe gegaan. Eenmaal in de winkel korte uitleg gekregen en daarna de BBQ gekocht!

Officiele reactie van Allesvoorbbq.nl 07-04-2014

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review.

Fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent over uw ervaringen in onze winkel te Breda, wij willen u dan ook graag nogmaals bedanken voor uw komst.

Veel plezier van uw mooie Weber BBQ en graag tot een volgende keer!

Team AllesvoorBBQ.nl

TheovanB78 06-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg!

Heel uitgebreid

Ik ben op google gaan zoeken naar een weber BBQ en kwam er toen achter dat AllesvoorBBQ goedkoper was dan de rest. Hierdoor naar Breda gereden en mijn nieuwe BBQ aangeschaft.

Brugel 05-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Uitleg in de winkel is goed en uitgebreid assortiment. Klantvriendelijk en meehelpend. Zeer tevreden.

CB233 05-04-2014 In de winkel gekocht

Alles makkelijk gevonden.

Goeie service

Zeer veel BBQ's en buitenkeukens

Gegoogled op weber one touch en na een kort onderzoek kwamen we er achter dat er ook een winkel te Breda is en deze tevens de beste prijzen had!

Richard788 05-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

uitgebreide collectie dus alles makkelijk te vinden.

Super!

Is er nog meer?

Boven alle verwachtingen.

Via google uitgkomen bij de website van AllesvoorBBQ. Omdat ik in Breda moest zijn ben ik hier eens gaan kijken en een nieuwe pracht aangeschaft.

mercury2001 05-04-2014 Via de website gekocht

1,3

op de website staat dat het artikel voorradig is, bij bestelling, na betaling, is het artikel ontbrekend....

enkel de gratis hoes werd na 2 dagen geleverd, Allesvoorbbq.nl schuift mij de schuld toe, ik ben akkoord gegaan met hun gezegde: levering voor 99,99% zeker...

volgens hun website direct leverbaar, wat in werkelijkheid niet zo is; het artikel was ontbrekend!

beloftes en beloftes, voorraad op hun website NIET aangepast aan de realiteit, beveel het niemand aan, hadden de bbq dit weekend nodig, enkel de gratis hoes werd heden geleverd!

Veel beloftes waar zij niets van kunnen waar maken, er zou zogezgd voorraad zijn, na betaling bleek dit zi niet te zijn, ik werd aan het lijntje gehouden, men stelde me zelf voor de keus: - ofwel akkoord gaan met 99,99% levering de volgende dag - ofwel Als hij vandaag wordt aangemeld is de kans 50% dat hij er morgen is en 50% dat hij er maandag is. Wilt u dat ik de order toch laat afhandelen door Breda of loopt u dit risico liever niet? Belachelijk, firma kan zijn beloftes NIET waar maken! Zij vinden zelfs hun eigen track en trace nummer niet terug.... Ik mag dus deze namiddag, met nieuwe kosten, een BBQ gaan kopen, gezien ik deze avond hem nodig heb

Officiele reactie van Allesvoorbbq.nl 06-04-2014

Beste Alain,

Vervelend om te vernemen dat de door u bestelde BBQ niet op tijd geleverd is.

Dit model van Weber bleek 1 dag later bij ons binnen te komen als verwacht, gevolg hiervan was dat de door u bestelde BBQ ook 1 dag later door ons verzonden kon worden. We hebben hierover per email contact gehad waarbij bij inderdaad aangegeven hebben dat deze met 99,99% zaterdag bij u zou zijn, echter ook wij zijn afhankelijk van een vervoerder waardoor deze nu in levering uitgesteld is tot aanstaande week.

Op zaterdag en zondag is ons logistieke centrum gesloten waardoor wij bepaalde informatie als track and trace gegevens niet kunnen opvragen. Uiteraard staan wij u beide dagen netjes te woord en doen onze uiterste best u zo goed mogelijk te helpen.

Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor de vertraagde levering en hopen dat u alsnog veel plezier van de mooie Weber BBQ mag hebben.

Team AllesvoorBBQ.nl

Sjoerd 106921 05-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Goed en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel! Mooie en overzichtelijke website, waar alles makkelijk te vinden is.

dromer1967 04-04-2014 Via de website gekocht

Online besteld. Artikelen waren goed te vinden op de site met duidelijke omschrijving en prijs.

Service van de shop lijkt prima in orde. De levering was de dag erna zoals ook aangegeven. Enige minpuntje was dat er voor het pakket getekend moest worden en dat dat gewoon bij de buren werd gedaan. Meer een fout bij postnl dat wel. Maar de winkel gaat er wel mee in zee.
Maar ik kon het gelukkig zonder problemen bij de buren ophalen :)

Goede shopervaring en snelle levering!

Het is mijn eerste ervaring met deze webshop. Beetje afgegaan op de goede reviews en niet onterecht naar bleek. Bestellen was zeer gemakkelijk. De prijs van de Weber One Touch Premium was prima in orde en tot mijn verrassing bij het plaatsen van de bestelling kreeg ik ook nog een beschermhoes voor de Q gratis erbij. Los van het minpuntje van bezorging bij de buren (met handtekening) alles prima. Aanrader!

TSC 03-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, alles is snel te vinden.

Wij hadden een Weber barbecue besteld waarbij volgens de website van Allesvoorbbq.nl een zg. Gourmet BBQ System – Grillrooster zou zitten. De levering kwam keurig op de juiste dag aan maar bij het uitpakken bleek dat dat rooster er niet bijzat maar een gewoon standaard rooster geleverd zou worden. Contact gehad met Allesvoorbbq.nl en zij hebben weer contact gezocht met Weber. Bleek dat bij het nieuwe model zo´n speciaal rooster niet meer geleverd wordt door Weber. Toch heb ik het gratis nagestuurd gekregen door Allesvoorbbq.nl en het andere rooster mag ik houden als reserve. Topservice!

Snelle levering en prima service!