allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gino1970 05-04-2015

service na verkoop zoals het hoort! Top!

Ik koop van nu af aan enkel nog bij allesvoorbbq.nl

naamkerk 05-04-2015

De bbq van onze keuze was niet op voorraad in de winkel. Terwijl dit wel op de site stond. Keurig opgelost door een ander model. Voor een aantrekkelijke prijs aan te bieden.

Heel veeL merken, heel veel modellen. En ook veel accessoires.

Service was prima. Ook fij dat je in een winkel het product kunt gaan bekijken.

naamkerk 05-04-2015

Heel veeL merken, heel veel modellen. En ook veel accessoires.

Service was prima. Ook fij dat je in een winkel het product kunt gaan bekijken.

Ton Verhoef 05-04-2015

Met 1 muisklik de gehele bestelling gedaan en op tijd geleverd.

Bestelling was niet geheel compleet, even gebeld en het werd de daarop volgende dag geleverd. Klasse!

Werkelijk alles te koop.

Cijfers 10 zeggen voldoende.

Best eng om voor een groot bedrag te bestellen, je hoort van die rare verhalen over bestellen via internet, maar werkelijk alles, de levering, nazorg , service, het overtrof onze stoutste verwachtingen. Chapeau!

brzz 05-04-2015

Complete website; alles makkelijk te vinden en tegen de beste prijs. Een echte verrassing zijn de extra's en aanbiedingen.

Online bestellen samen met de chatservice doet niet onder voor een aankoop in een winkel. Daarna wordt de bestelling perfect op tijd geleverd.

Compleet assortiment. Mankeert niets. En ook nog eens met heldere beschijving van de producten.

Onze ervaring met allesvoorbbq is perfect.

Redelijk wat zoekwerk verricht voor aankoop. Je koopt een buitenkeuken niet voor een week. Uiteindelijk bij allesvoorbbq uitgekomen vanwege assortiment en prijs. Aankoop geregeld met behulp van chat; zelfs na een korte pauze weer verder kunnen chatten met dezelfde persoon. Levering snel en zorgvuldig. Kortom de moeite waard en aan te bevelen.

Sjaak willemse 05-04-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Is niet in de buurt

Ruime keus en goede service ook de vervoeder een pluim

Voor elk wat wils

har52 05-04-2015

Alles regelen vanuit mijn stoel
Makkelijk toch

Miste 1 onderdeel, zondags gemaild, 2 minuten later mail van jullie terug met excuses en heb serienr doorgegeven en paar dagen later van Weber Nederland een pakket met het ontbroken onderdeel
Klasse!

Heb een van jullie winkels op youtube gezien, zag er netjes uit en veeeeeel te zien op de schappen en in winkel

Heb bij jullie goed gevoel en draag dat over aan anderen

Lees bovenstaande ervaring en de gegeven cijfers meen ik echt Dank U Gr HHJ van Liebergen

Kenny79 05-04-2015

Ruim assortiment en een vlotte verzending. De hulp via de chat bij de aankoop was ook zeer handig.

noskos 05-04-2015 In de winkel gekocht
breda

Vanuit mijn luie stoel mooie bbq producten bestellen

groot assortiment van kwaliteit producten.

Marco&Bo 05-04-2015

Duidelijke website en begeleiding bij de aankoop was goed.

Ik heb diverse malen gemaild en ook telefonisch contact gehad met de winkel in Breda en ze hebben met super goed geholpen. Mijn vragen werden netjes, duidelijk en meteen beantwoord. De service is top.

Het aangeboden assortiment is goed. De prijzen zijn goed. Kortom, kijk gewoon op AllesVoorBBQ.nl en je hoeft niet meer verder te zoeken.

Heb ik al gedaan. Ik heb mijn familie en vrienden doorgestuurd naar AllesVoorBBQ.nl want de zomer komt eraan en dat betekent BBQ-en!!

AllesVoorBBQ.nl is in één woord TOP!!!

Henkie55 05-04-2015

Winkel is goed te vinden

Prettig geholpen

Zeer klantvriendelijk personeel

Eerste keer dat we kennis maakte met alles voor de bbq. Wij hadden nog een vraag en kregen heel snel antwoord via email

Anonymussen 05-04-2015

Goede website, door het land gespreide winkels met goede service en volledig assortiment

Fout bij de telefonische bestelling werd opgelost door luxere versie tegen nagenoeg dezelfde prijs te leveren.

Ruim assortiment met variatie in uitvoeringen en prijs van enkel goede kwaliteit

Zeker, ook als er iets mis gaat wordt het in het klantbelang opgelost.

jeffvr 05-04-2015

Alles makkelijk te vinden op de site en goede afhandeling van de order

Pas 1x iets besteld maar top service, bbq werd netjes voor de deur afgeleverd de bezorger hielp nog in de gang zetten voor mij helemaal top!

Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het of het nu om accesoires gaat of om de complete bbq ik zeg ga zo door!

Wij waren op zoek naar een Weber bbq deze was zonder problemen te verkrijgen bij andere webwinkels was deze niet op voorraad, als je dan bij allesvoorbbq.nl komt en je ziet het uitgebreide assortiment met scherpe prijzen hoef ik niet meer verder te kijken dus waarom mijn vrienden en familie wel??

Zie hierboven ;)

Butenposter 04-04-2015 Via de website gekocht

De bestelling is in een aantal muisklikken te voltooien, zonder dat het noodzakelijk is om vooraf een volledig account aan te maken!

Na mijn bestelling bleek het bewuste artikel door de fabrikant niet meer leverbaar, Allesvoorbbq.nl heeft mij een zeer interessant alternatief geboden met een mooie korting.

Allesvoorbbq.nl bood precies wat ik zocht.

Mooi assortiment voor de echte BBQ liefhebber, leuke acties (bv gratis hoes bij het bestellen van een Weber bbq), vlotte reactie van het salesteam, goede terugkoppeling van het verzendproces.

Allesvoorbbq.nl heeft een moderne, professionele klantgerichte benadering. Dit bedrijf heeft alle potentie op bestaansrecht en doorgroeimogelijkheden in haar marktsegment.

boom 149437 03-04-2015 In de winkel gekocht
Breda

Website is duidelijk, producten zijn makkelijk te vinden.

In de winkel te Breda ben ik goed geholpen en netjes te woord gestaan.

Het assortiment is groter dan ik had verwacht!

AllesvoorBBQ zal ik zeker aanbevelen aan anderen.

erik_fauvart 31-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke, gestructureerde website waarop het nodige eenvoudig te vinden is.

's middags besteld, volgende dag om 15hr geleverd

de High-end BBQ's zitten niet in het assortiment, maar dit kan een bewuste keuze zijn

Top service voor wat betreft communicatie (volledigheid, snelheid, duidelijkheid) en klant-vriendelijkheid

Top service in de puurste zin van het woord. Op zondagavond 29/3 besteld - met gratis hoes voor de BBQ; Bij uitvoering van de betaling liep het mis; bestelling opnieuw geplaatst - de gratis hoes werd echter aangerekend; mailtje gestuurd met melding van het probleem; Maandagochtend reeds een antwoordje ontvangen - te 12u maandagmiddag opnieuw besteld - Levering gebeurde reeds dinsdagnamiddag 15u (zeer vriendelijke afleveraar)! Als toet(je) op de taart: De barbecue was intussen 30€ goedkoper geworden dan oorpronkelijk besteld. Heb dezelfde avond een mailtje ontvangen met de bevestiging dat men 30€ terugstort. Als ik nou in Nederland woonde, dan deed ik een gooi naar de “TROS Radar warme douche”! Moest het een Bank zijn: rating A+++

bogaard8504 28-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Ik vond direct wat ik zocht. Website is handig in gebruik.

Over de service bij AllesvoorBBQ niet te klagen. Prima geholpen in de winkel.

Het assortiment is erg groot en voldoet aan mijn verwachting!

Prima afhandeling en makkelijk bereikbaar!

2200008489 27-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Prima parkeren voor de deur

Overzichtelijke winkel, en geen drukkend winkelpersoneel, je kunt rustig rondkijken zonder dat ze meteen op je lip staan

Via internet uiteindelijk uitgekomen bij allesvoorbbq.nl

MarcoHelmond 27-03-2015 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke website.

De service is echt top. Het model dat ik besteld had was niet op voorraad en ik kreeg als alternatief een veel duurder model aangeboden voor een paar euro bijbetaling. super.
Ze reageren ook meteen op je mailtjes en beantwoorden duidelijk al je vragen.

goed, vooral breed assortiment. top.

ik wil bij deze iedereen deze winkel/webshop aanbevelen. ik heb inmiddels ook heel mijn vriendenkring en familie doorgestuurd.

Top service!!

marjandevries2011 08-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

De winkel te Breda is goed toegankelijk, de winkel is breed opgezet en is overzichtelijk.

Behulpzaam personeel waar je met al je vragen terecht kunt. Daarnaast deskundig personeel, men weet waar men over praat.

Een breed Weber assortiment waarvoor ik kwam.

Ik ben via iemand anders bij AllesvoorBBQ gekomen en ik geef het graag door.

Erg duidelijke website.

MB24723 23-12-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk te bereiken, je rijdt er zo naar toe.

Goede service, ze nemen om 18.00 uur de telefoon nog op.

Heel veel keuze

Wij bevelen deze winkel iedereen aan.

John 129955 05-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Goede bereikbaarheid, Gratis Parkeren. Vriendelijk, Deskundig en vrijblijvend advies. Aan te raden!

Bert7695 16-11-2014 In de winkel gekocht
Breda

We waren op zoek naar een onderdeel voor onze Weber BBQ. Terechtgekomen bij AllesvoorBBQ. Mooie winkel, goed geholpen. Tevreden klant!

Koentje81 01-11-2014 In de winkel gekocht
Breda

Fijn dat er een fysieke winkel is en daarnaast een webshop. Ook de prijzen zijn concurrerend. Ook in de winkel staan genoeg model om te bekijken en er is een prima voorraad.

Bol 2200007610 01-11-2014 In de winkel gekocht

Ik heb eerder gekocht bij AllesvoorBBQ.nl , wederom een goed advies gekregen en een ruime keuze! Vrij parkeren voor de deur is erg makkelijk.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 04-11-2014

Beste heer Bol,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!

Goed om te horen dat u helemaal naar tevredenheid bent geholpen in ons filiaal te Breda. U heeft een erg mooie keuze gemaakt en wij wensen u heel veel plezier van de mooie Brada 7400 en 2000!

Fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer=)

Niek7425 28-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Goed parkeren voor de deur.

Ruim voldoende

Ik zou mensen die een bbq nodig zijn hier zeker heen sturen!

ik heb gegoogled op weber bbq en kwam zo uit bij allesvoorbbq hier even op rond gekeken en zag zo dat er een fysieke winkel te breda is gevestigd en ben dus hier naartoe gereden.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 29-09-2014

Beste Niek,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw komst naar onze winkel te Breda!

U heeft een erg mooie keuze gemaakt met de Master Touch serie van Weber, wij wensen u hier dan ook heel veel plezier van.

Graag tot een volgende keer.

Erwin 7362 20-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Goede en duidelijk uitleg gekregen. Men is erg behulpzaam. Goede bereikbaarheid in Breda en daarnaast een snelle levering. Daarnaast goede prijzen!

Chris7336 18-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Via Google gezocht naar een bepaalde BBQ. Zag bij AllesvoorBBQ de BBQ op vrd stan. Beste prijs en ook nog eens een fysieke winkel waar je de BBQ kan afhalen!

Leemhuis7328 17-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekend te bereiken voor de klant.

Perfect geholpen in de winkel, vakdeskundig advies en een betrouwbaar advies gekregen.

Ruime keuze in BBQ artikelen

Ik zal zeker iemand aanbevelen om naar deze winkel te komen

Wij zijn gekomen bij dit bedrijf via internet ( www.allesvoorbbq.nl ) alles overzichtelijk op de website, vandaar dat we langs kwamen in de winkel.

Alex7492 14-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Na mijn zoektocht op google kwam ik uit bij allesvoorBBQ. Hier hadden ze de combinatie van de BBQ + sear grate en hierdoor heb ik deze in Breda gekocht.

Bierings 7278 12-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Prima bereikbaar, genoeg parkeerplaatsen voor de deur bij filiaal Breda. Daarnaast is de service tot dusverre perfect!

Bert 7276 12-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Zeer vriendelijke service en daarnaast zeer behulpzaam. In de showroom te Breda gaan kijken naar opgebouwde barbecues. Overzichtelijke winkel!

Mariska 7271 11-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Ruime keuze, volledig assortiment. Goede en overzichtelijke website, veel verschillende prijsklassen en merken. Vriendelijke en goede adviezen verkregen in de winkel te Breda!

JdeVroed 06-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

GEzocht naar een BBQ shop in Breda. Via Google kwamen we hiuer uit. Mooie winkel, erg ruim en overzichtelijk. Erg goed geholpen de verkoper. Kortom tevreden!

Jacco7155 31-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Ik heb gelijk parkeerplek voor de deur ik hoef er niet voor te betalen, ik word vriendelijk begroet bij binnenkomst. Gewoon helemaal prima!

Vriendelijke verkoper en we hebben van het santiar gebruik kunnen maken.

Meer dan genoeg!

Via internet heb ik de website gevonden, door het Weber assortiment en de fysieke winkel te Breda hebben wij voro de ze shop gekozen.

ETQ 7147 31-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Goed advies, snelle service. Daarnaast een overzichtelijke website.

John7148 30-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Kennen de winkel omdat we in de buurt wonen. Elke dag rijd ik er langs, maar vandaag naar binnen gegaan voor een nieuwe BBQ. Absoluut een nette winkel, goed geholpen en erg verbaasd van het grote assortiment Weber!

Obi7146 30-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Voldoet aan mijn verwachting.

Uitstekend geholpen te Breda.

Zeer ruim.

Ruim voldoende, dit ga ik zeker doen.

via de eerdere aankoop en mail berichten kwam ik weer bij allesvoorbbq.nl en wist dat weber gewoon perfect is.

frosigaard 30-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Heel goed en makkelijk parkeren

Service is tot nu toe heel goed

Groot en ruim assortiment hebben en netjes ingedeeld

Dit ga ik zeker doen

Via internet bij ons gekomen en via de weber site terecht gekomen

Bart7117 27-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Wij kennen de winkel in Breda van het voorbij rijden. Wij zagen een groot bord op de voorgevel en zijn direct even gaan kijken. Nette winkel met veel merken beschikbaar. Goede service, kortom het terugkomen waard!

Officiele reactie van Allesvoorbbq 28-08-2014

Beste Bart,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij AllesvoorBBQ.nl

U heeft zeker een mooie keuze gemaakt, wij wensen u hier dan ook nogmaals veel plezier van! Bij eventuele vragen bent u uiteraard altijd van harte welkom!

Graag tot een volgende keer!

Nissy 7073 26-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Overzichtelijke website waarop goede informatie verkregen kan worden, zo niet kun je altijd bellen met het desbetreffende filiaal. Daarnaast een hele nette fysieke winkel te Breda. Ik vind het fijn dat er naast een digitale winkel ook een fysieke winkel is waar je terecht kunt.

BeTiEpWi 26-08-2014 In de winkel gekocht

Makkelijk en goed parkeren

Goed geholpen in iedergeval

Ruime keuze in BBQ artikelen,

Zal ik zeker doen

via internet gaan zoeken, en toen via kieskeurig hier gekomen

Max7074 23-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Van de 3 keer dat we in de winkel zijn geweest zijn we 2 keer goed geholpen.

Goeie voorlichting, prima.

Als je hier kunt slagen? en uitgebreid prijsassortiment.

Als je opzoek bent naar BBQ's dan is dit zeker aan te bevelen.

weeterings 07072 23-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Zoekend naar Boretti op internet kwam ik deze winkel tegen. Ruime keus en scherpe prijzen.

Frijters 20-08-2014 In de winkel gekocht

Makkelijk parkeren

Tot nu toe goed geholpen

Ik zal zeker iemand aanbevelen

Door mond op mond reclame hier terecht gekomen

Hugo Breugelmans 18-08-2014 In de winkel gekocht

Gemakkelijk parkeren

Tot nu toe goede service

Staat genoeg voor de klant

We gaan zeker iemand aanraden om na deze winkel te komen

Via de website bij ons gekomen, door een gunstige prijs hier naar de winkel gekomen om te komen kijken

Marc Dermul 6970 16-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Snelle afhandeling, wilde de bbq eerst bezorgd hebben maar later wilde ik dit wijzigen naar afhalen te Breda. Dit kon zonder problemen! Goede service.

Dick6930 12-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Gezocht naar een bepaald type BBQ van Weber, AllesvoorBBQ komt goed naar voren. Mooie prijs, goed geholpen zowel in de winkel als telefonisch. Ik heb gekregen wat ik wilde. Erg nette winkel in Breda!

Frank6907 11-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

Op vakantie gegoogled naar Weber BBQ's, uitgekomen bij AllesvoorBBQ. Erg groot assortiment en lekker dicht in de buurt. Kortom Tevreden!

Martin6883 09-08-2014 In de winkel gekocht
Breda

er word goed de tijd genomen en uitleg gegeven.

Heel breed assortiment.

na mijn zoektocht via google voor een nieuwe inbouw buitenkeuken kwam ik uit bij AllesvoorBBQ.nl. Hier even rondgekeken naar het aanbod en zo kwam ik er achter dat ze een winkel te Breda hebbeb. Omdat dit niet ver van mij vandaan is ben ik hier naar toe gereden en mijn nieuwe BBQ aangeschaft.