allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 512 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van Brakel 9133 25-04-2015 In de winkel gekocht
Breda

Duidelijke website, goede uitleg per product op de website. De filmpjes erbij erg makkelijk. Top!

Goed geholpen in de winkel te Breda!

Groot assortiment, alles van Weber is aanwezig.

Naar aanleiding van bovenstaand, zeker aan te bevelen.

RB9161 25-04-2015 In de winkel gekocht
arnhem

Parkeerplaats om de hoek gratis parkeren, drempel om naar binnen te stappen is klein, uitnodigende winkel

Men staat je graag te woord en helpt je graag verder

breed assortiment voor ieder wat wils

Ik ben altijd geslaagd hier

Esther 9157 25-04-2015

Alles goed vindbaar op de website. Een groot voordeel van de winkel vind ik dat alles goed staat opgesteld, zodat je een goed beeld krijgt van de diverse modellen.

Goed geholpen en voldoende informatie verkregen. Daarnaast is het personeel bereid zaken op te zoeken en daarover informatie te verschaffen.

Een groot assortiment en alles netjes uitgestald. Een klein aandachtspunt is het aantal accessoires van de overige merken los van Weber.

Zie overige punten, erg goed geholpen!

hunch68 25-04-2015

Overzichtelijke site. Levering compleet binnen 1 dag!! Top!!

Levering compleet binnen 1 dag!! Top!!

Alle accessoires van Weber voor een nette prijs.

Voor elke BBQ fanaat een overdaad aan keuze + snelle levering!!

Goede 1e ervaring met jullie winkel. Zal hier zeker terugkomen!!

G.J.D. Hester 25-04-2015 Via de website gekocht

Handig vanuit huis.

Zeer snelle feedback.

Als familie of kennissen ook deze bbq willen, raad ik ze zeker jullie site aan. Ook voor overige dingen trouwens.

S. Lesaunier 25-04-2015 Via de website gekocht

Super makkelijke website om te bestellen

Goede en snelle service

Groot aanbod

H.D. de Wit 25-04-2015

Super om vanuit je luie stoel je artikelen uit te zoeken en te bestellen, voldoende en duidelijke info op de website

Uitstekende service. Ondanks dat levering van product niet volledig was, werd dit uitstekend opgelost en was de volgende dag alles compleet zonder moeilijk te doen

Een gigantisch breed assortiment, keuze genoeg !!

Bij iedereen waarvan ik weet dat men overweegt een bbq of artikelen aan te schaffen.

Kortom: een uitstekend bedrijf waar service hoog staat aangeschreven. Het gemak om via de chat evt. vragen te stellen op de website werkt erg goed. Kwaliteit, assortiment, service en gemak maken dat mijn beoordeling uit komt op: UITSTEKEND.

Zeza 25-04-2015

Personeel was heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Zeer uitgebreid.

Zie beoordeling service en assortiment.

PugZ 25-04-2015

Vandaag besteld is morgen in huis. En ook nog eens gratis verzending. Ideaal!

Ik had een luxe BBQ hoes besteld maar een standaard hoes geleverd gekregen. Na telefonisch contact werd de luxe hoes direct nagestuurd en de standaard hoes hoefde ik niet terug te sturen. Dat is nog eens top service!

Lekker groot assortiment. Bijna alles wat je kunt verzinnen op BBQ gebied hebben ze wel!

Groot assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Dat i.c.m. perfecte service maakt dat ik allesvoorbbq.nl van harte zou aanbevelen!

Zodra ik weer iets nodig heb voor m'n weber, weet ik waar ik 't eerst ga kijken!

Katrien Roos 25-04-2015 Via de website gekocht

Super intuïtieve site met alle details duidelijk vermeld

Super snel en geeft een aangenaam gevoel dat moest je vragen hebben, je aan iemand even advies kan vragen (via chat), net als in de winkel.

IN orde!

Alles was perfect! Doe zo verder!

Tip top op alle vlakken

Peter Polling 25-04-2015

Goed doorzoekbare site, snel vindbare artikelen.

Snelle en duidelijke informatie over de bestelling en levering.

Alles voor de Babecue. Precies wat je zegt...

Goede site, goedkoop, snelle levering, eigenlijk geen negatieve punten te bedenken.

Simpel en goed geregeld, geen overbodige toeters en bellen, overzichtelijk, snel en zeer betaalbaar.

Roy Slond 25-04-2015

Website overzichtelijk en duidelijk

Binnen een dag in huis top!!

Hebben echt alles!!

Top service!!

Super snel en zeer veel in t assortiment!

ten Hoorn 9052 22-04-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk te vinden via Google en een overzichtelijke website. Heb meteen een klant meegenomen hier heen.

Word in de winkel besteld en hoeft niet thuis te bestellen dat word hier geregeld. En snelle bezorging.

Wat ik zoek dat is hier allemaal aanwezig. En een groot assortiment aan accessoires

Ja zeker, ga ik zeker aanbevelen

Ronk 9053 22-04-2015 In de winkel gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Heb weinig zelf hoeven doen. de persoonlijke touch er aan is ook altijd fijn

Ruim voldoende in de grote merken.

Wat ik wil dat is er en dat zal ik ook zker bij een ander aanbevelen

Tim Mornae 21-04-2015 Via de website gekocht

Ik heb wat extra dingen gevraagd aan jullie medewerker en alles is netjes voor me afgehandeld. Duidelijk overzicht van de bestelde goederen en eenvoudig te betalen.

Uw medewerker aan de telefoon heeft alles voor mij perfect geregeld en de gemaakte beloftes zijn nagekomen!

Alles van Weber is verkrijgbaar en voorradig!

Zeer tevreden! Ik had een paar dagen later nog een vraag en ben snel geholpen via de online chat!

Ben over alle aspecten van de winkel zeer tevreden. Heel snel en klantvriendelijk. Een duidelijke uitleg en perfect op tijd geleverd!

Naam Marleen 19-04-2015

Via mail onmiddellijk antwoord op al onze vragen.

Bij levering van verkeerde hoes werd dit de dag erna onmiddellijk rechtgezet. Werkelijk topservice.

Zeer ruime keuze.

Kan dit aan iedereen aanbevelen. Topservice, snelle levering, onmiddellijk antwoord op al uw vragen, zeer ruim assortiment,....

Termote Serge 19-04-2015

UIterst gebruiksvriendelijke site, volledig assortiment mét bijhorende accesoires. Bij twijfel kan je steeds terecht bij de chat-dienst. Tevens vind je alles op de site aan de scherpste prijzen!

mavklav 19-04-2015

Website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig.

Plus: Duurder/ groter BBQ als alternatief aangeboden omdat bestelde niet leverbaar was. Ook fijn dat BBQ ook op zaterdag geleverd werd omdat het een kado voor een verjaardag was (op zondag).
Min: Factuur werd pas aangepast op gewijzigde levering na meerdere verzoeken. Ook jammer dat niet hetzelfde merk werd aangeboden maar een ander merk.

Breed assortiment. Jammer dat voorraad op website niet altijd betekent dat het apparaat ook leverbaar is. Moet toch niet kunnen met geautomatiseerde voorraad/ e-commerce systemen.

Breed assortiment, snelle levering, maar aan betrouwbaarheid website en service is verbetering mogelijk.

dulstmm 17-04-2015 Via de website gekocht

handig vanuit luie stoel bestellen

service boven verwachting, via chat iets aangemeld, binnen 2 dagen perfecte oplossing aangeboden gekregen.

ruim assortiment, alles nog kunnen vinden wat ik wild bestellen

Bevelen deze al aan bij iedereen

gewoon perfecte service, snelle levering en komt afspraken na

Kersten 8873 16-04-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Moest wel even zoeken, maar nu ik hier ben doen ze alle moeite om de BBQ in de auto te laten passen

De bakplaat en de gasslang en de BBQ werden voor een nette prijs aangeboden. Bijna gratis :)

Weet wat ik wilde. Een inbouw BBQ en daar is niet zo veel keuze in, maar alles werd laten zien en aangeboden

Gewoon toen ik binnen kwam even lekker op mijn gemak kunnen kijken. Niet opdringerig

Jaspervf 15-04-2015 Via de website gekocht

Goed assortiment met een ruime filters om mijn ideale bbq te vinden. Site is overzichtelijk en alles preekt verder in de procedures voor zich.

Problemen met mijn grillrooster werd direct opgepakt na een email die ik via de site had verstuurd... op zaterdag!!! Super. Na het opsturen van foto's van de problemen kreeg ik enkele dagen later de melding dat er een nieuw rooster wordt afgestuurd. Dit is toch hoe service hoort te zijn, gezien de snelheid.

ruime keuze in bbq's en accesoires

Webshop met een compleet assortiment en een hele goede service.

De review zegt genoeg. Een zeer goede customer experience die niet ophoudt na aankoop, maar door een goede service wordt gecomplimenteerd.

Hekie 15-04-2015 Via de website gekocht

Vanuit het comfort van je eigen huis bestellen. Wat wil je nog meer.

Snel geleverd. Puntje van kritiek: op dr site stond de leveringstermijn verkeerd...ik was in de veronderstelling dat ik de bbq dag na de bestelling zou krijgen. Gelukkig kreeg ik snel een email met excuses

Voldoende uitgebreid

Prima webwinkel

Ik ben tevreden dus een 8.

Marbox 14-04-2015 Via de website gekocht

Online oriënteren en bestellen met daarbij ook het gemak om via Live Chat vragen te stellen.

Niet het goede product was geleverd. 1 telefoontje was genoeg om ervoor te zorgen dat ik het retour kon sturen en de dag erna werd meteen het juiste product alsnog toegestuurd.

AllesVoorBBQ.nl maakt zeker zijn naam waar op dit vlak.

Goede, snelle service in combinatie met een uitgebreid specialistisch assortiment!

2200008731 13-04-2015 In de winkel gekocht
Breda

Heel gemakkelijk te vinden, makkelijk recht voor de deur te parkeren

Goed geholpen bij aankoop van onze nieuwe barbecue

Groot assortiment met ruime keuze aan accessoires

Wij zullen zeker iedereen aanbevelen om naar deze winkel te komen

via google.nl gezocht op een bbq en zo op allesvoorbbq.nl uitgekomen

Wesley Weber 13-04-2015

Super makkelijk online bestellen en een duidelijke overzichtelijk website.

Zeer uitgebreid weber assortiment, dat sprak mij aan. Ik ga zeker meer bestellen.

Goede service en mooie prijzen en vaak goede aanbiedingen in de vorm van een complete set. Zeker een aanrader!

Weinig aan toe te voegen verder. Ik zou zeggen: ga zo door allesvoorbbq.nl

Cliff1973 13-04-2015

Site is overzichtelijk en bestelproces verloopt uitstekend!

Chatten perfecte optie voor contact, zelfs op 2e paasdag antwoord

Goede service, snelle levering en goede contactmogelijkheden

Goede service, snelle levering en goede contactmogelijkheden. Zelfs in het weekend!

Erik1995 13-04-2015

Goede service in de winkel! Verschillende model vergeleken.

Bezorgen wachten even 5 min tot ik er was. Omdat er op het adres waar hij moest zijn niemand was. Zo kon ik hem in ontvangst nemen. Dat zie je bijna nooit.

Veel bbq op voorraard en opgezegt. Waardoor je goed kan vergelijken tussen de verschillende.

Goede service. Goede bezorgen. Hebben ook echt alles voor de bbq. Het doet de naam waar.

Erg te vrede over de winkel. Werden goed geholpen. Wilden de bbq laten bezorgen op een ander adres. Omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd waren. En daar werd goed rekening mee gehouden. Goede serive.

pegroen 13-04-2015

even een chat beginnen over hoe en wat klaar,zo eenvoudig

geld overmaken de volgende dag al thuis.

teveel om op te noemen bijna alles op voorraad

heb ik al verschillende malen gedaan.

staat hier boven denk dat dat voldoende is

Elske10 13-04-2015

Eenvoudig bestelproces zonder eerst een registratieproces te moeten doorlopen.

Korte levertijd, geleverd wat ik besteld had. Geen klachten dus hoe een eventuele klacht wordt afgehandeld kan ik gelukkig niet beoordelen.

Ik was op zoek naar een specifiek model. Dit werd tegen een zeer concurrerende prijs aangeboden en bovendien geen verzendkosten. Goede deal.

Duidelijke site, goede prijs, korte levertijd en geen verzendkosten: prima

Willem026 12-04-2015

gekocht in de winkel in arnhem waar er door het personeel mee werd gedacht. Hierbij werden mij de plus en minpunten gegeven van alle barbecues

erg behulpzaam en spullendie niet in de winkel aanwezig waren snel thuis geleverd.

Veel verchillende barbecues met varierende functies en prijzen

Niets op aan te merken.

Een winkel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Tevens is de prijs kwaliteits verhouding top.

Lankmark 12-04-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke website

Er ging bij de bestelling iets mis maar na een telefoontje werd dit meteen aangepast en is het allemaal goed gekomen. Zeer vriendelijk geholpen.

Alles aanwezig voor scherpe prijzen

Klantvriendelijk, goede service en nette en snelle levering

CK_ 12-04-2015

Goede overzichtelijke webshop.

Op zondag besteld. Op maandag (2de paasdag) zelfs de verzendbevestiging ontvangen. Had dit pas dinsdag verwacht, woensdag binnen!

Jammer, was nog opzoek naar het weber kolenbakje en de deksel houder, niet kunnen vinden.

Deze webshop uiteindelijk gekozen vanwege de fysieke winkels wat eigen voorraad impliceert. Weet je tenminste zeker dat wat je besteld ook echt op voorraad is. Dat is nog wel eens anders. Scherpe prijs voor mijn Weber Original Kettle Premium door de gratis hoes.

Lotte Rotselaar 12-04-2015 Via de website gekocht

In het begin duurde het even voor ik de site volledig begreep. Ook het aanmaken van een gebruikersnaam leek niet zo evident. Uiteindelijk bleek dat mee te vallen.

Ze beloofden om binnen de 10 minuten een mail te sturen, uiteindelijke gebeurde dit pas de dag daarna. Maar sindsdien ging de mailing heel vlot en werd er meteen op mijn specifieke vragen een duidelijk antwoord geformuleerd. Het waren ook hartelijke, toch zakelijke antwoorden.

Wij hebben exact gevonden wat we nodig hadden!

Er waren andere sites die duidelijker waren, maar de prijzen op jullie site waren wel echt het strakst!

Armand1974 12-04-2015

Zeer overzichtelijke wensite.
Live chat erg handig en makkelijk.

een artikel was fout geleverd hebben dit per mail gemeld en meteen reactie en uitleg wat we moesten doen.

Leveren niet alleen het product maar ook de assesoires.

snelle levering
Duidelijke communucatie

Alles bij elkaar maakt een een prettige site om op te winkelen,snelle reactie op mail live chat en snelle bezorging. Doen wat ze beloven

One of the Tres Presidentes 09-04-2015 Via de website gekocht

live chat en telefoon, ook op zondag!

Goede garantie en extra service bovenop garantie

Helaas niet de Igrill2 in het assortiment, rest prima!

Gewoon goed. Goede service, prima bereikbaar

Gewoon goed. Goede service, prima bereikbaar

michel gras 09-04-2015 In de winkel gekocht
breda

Omdat er zoveel vestigingen zijn is er altijd wel een vestiging in de buurt, genoeg parkeergelegenheid.

Je krijgt veel meer voor je geld dan bij andere winkels. Vriendelijk personeel die met je portemonnee mee denken.

Nergens is het assortiment zo groot als hier.

Voor goed advies moet je hier zijn. De keuze is ruimschoots.

Prijs kwaliteit verhouding is top. Omdat ze alleen topkwaliteit verkopen wordt je nooit voor de gek gehouden. Vriendelijk personeel en de keuze is reuze en de prijzen zijn zeer scherp ten opzichte van andere bbq speciaalzaken. Ik zweer bij allesvoorbbq.nl

bbqers 09-04-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Op Internet opgezocht, gebeld en geregeld

Werd super te woord gestaan en er werd prima meegedacht.

Prima assortiment. Alhoewel wij al precies wisten wat we wilden

Ben uiterst tevreden. Dus ik zou het absoluut aanraden

Zie bovenstaande. Weinig aanbiedingen te voegen.

Sven en Wendy 08-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, uitstekende prijzen en snelle levering!

Genoeg keuze voor iedere fervente bbq'er.

Wanneer ik weer een barbecue of bijbehoren nodig heb, ga ik weer naar www.allesvoorbbq.nl

sw lammers 08-04-2015

De spullen staan op de goede plek en staan absoluut niet in de weg! Moeilijk begaanbaar paden zijn er absoluut niet!

Deze mensen weten waar ze over praten, dankzij hun goede uitleg hebben wij besloten om de weber barbeque bij hun te kopen!

Er zijn heel veel producten voorradig waardoor de producten gelijk meegnomen kunnen worden.

Aan iedereen die aan het kijken is voor een nieuwe houtskool, gas of rook barbeque!

We werden enorm goed geholpen door deze lui, er was zeer goede uitleg en de spullen waren goed getentoonsteld waardoor het goed overzichtelijk was. Door middel van deze goede uitleg heeft ons overwogen om er een weber barbeque te kopen!

Reinder Sterenborg 08-04-2015

gemakkelijke site

snel besteld eb geleverd

goed weber assortiment

als die vraag bij bij komt, zal ik de site aanraden

Ben schenkelaars 07-04-2015 In de winkel gekocht
Breda

Goed ontvangen in de winkel. Goede uitleg over de verschillende bbq,s. Prijs en levering correct volgens afspraak.

Beste prijs in vergelijking met andere winkels kunnen bedingen.

johan.1963 07-04-2015

Online shop heel overzichtelijk, met duidelijke uitleg.

Werd perfect op de hoogte gehouden vanaf de bestelling, tot de levering. Mijn vragen werden zeer snel en professioneel opgelost.

Zeer ruim assortiment, kon alles bekijken, met alle toebehoren, de extra's die men kon bijkopen en vergelijken met andere merken. Scherpe prijzen, met duidelijke reviews, die helpen bij de aankoop

Heb lang gezocht naar een shop waar ik toestellen van meerdere merken kon vergelijken, met duidelijke reviews. Op de meeste plaatsen had men de keuze uit een paar merken, met een beperkt aanbod van toestellen en toebehoren. Bij allesvoorbbq.nl had ik het ruimste aanbod. Men behandelde mij niet als klant nummer zoveel, verkopen telt, maar de deskundige uitleg die ik kreeg hielp mij te beslissen mijn Weber toestel te kopen. Daarenboven de service en na service, konden niet beter!!!

barbeque 06-04-2015

Goede en overzichtelijke winkel

Goed behandeld en goede uitleg,ook na wat problemen deze zijn ook goed opgelost

Veel keus en uitgebreid assortiment

We zouden de winkel zeker aanbevelen,goede service en wij vonden het fijn dat we de artikelen ook konden bekijken zodat je toch ook zier wat he koopt

We zouden de winkel zeker aanbevelen,goede service en wij vonden het fijn dat we de artikelen ook konden bekijken zodat je toch ook ziet wat je koopt Ook na een fout van het product is dit heel netjes door de winkel opgelost

Shadow1970 06-04-2015

prima uitleg gekregen

ruime keus

hier kun je BBQ vergelijken.

Ruime keus en goede voorlichting

JDM64 06-04-2015

Ik heb gebruik kunnen maken van de mogelijkheid op een andere locatie, dan mijn thuis locatie, mijn bestelling op te halen. Er werd prima geanticipeerd op mijn vragen en ik werd naar zeer tevredenheid geholpen door de medewerkers.

Ik werd op mijn wenken bedient en ben, samen met mijn collega's en vrienden, zeer tevreden met de geboden service.
Er werd niet moeilijk gedaan met eventuele kortingen op prijzen van hetzelfde product in andere zaken.

Het assortiment, in de door mij bezochte winkel was prima.

Ik zou een ander de winkel(keten) zeker aanbevelen aan anderen met dezelfde en gelijksoortige vragen.

Ik ben, net als mijn collega's en vrienden, zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde service en producten. Ik ben overigens ook door mijn omgeving geattendeerd op de kwaliteit van de winkel.

Patrick197210 06-04-2015

Website werkt perfect. Ook wijzigingen in bestelling simpel aan te passen

Snelle reacties en precies de antwoorden die ik zocht.

Ze hebben echt alles(voorbbq)

Weet zeker dat mijn vrienden hier zullen slagen

erik_fauvart 06-04-2015 Via de website gekocht

online besteld - gemakkelijker kan niet

aan de voordeur gebracht-waarom zelf "sleuren"?

aan alle bekenden (en onbekenden)

Beste, ik heb reeds een review geschreven eerder vorige week;quote:"Top service in de puurste zin van het woord. Op zondagavond 29/3 besteld - met gratis hoes voor de BBQ; Bij uitvoering van de betaling liep het mis; bestelling opnieuw geplaatst - de gratis hoes werd echter aangerekend; mailtje gestuurd met melding van het probleem; Maandagochtend reeds een antwoordje ontvangen - te 12u maandagmiddag opnieuw besteld - Levering gebeurde reeds dinsdagnamiddag 15u (zeer vriendelijke afleveraar)! Als toet(je) op de taart: De barbecue was intussen 30€ goedkoper geworden dan oorpronkelijk besteld. Heb dezelfde avond een mailtje ontvangen met de bevestiging dat men 30€ terugstort. Als ik nou in Nederland woonde, dan deed ik een gooi naar de “TROS Radar warme douche”! Moest het een Bank zijn: rating A+++" unquote Een product review komet zeer waarschijnlijk begin zomer

tervreden koper 06-04-2015 In de winkel gekocht
arnhem

In de winkel een boretti Top uitgekozen en betaald. Een dag later thuis afgeleverd (80kg). Zeer deskundig en plezierig geholpen. Top.

wulfke2 06-04-2015

snel thuis geleverd dus zeer gemakkelijk!

ik zag op de site een cashbackactie van 50 euro op de weber master bbq. deze heb ik dan besteld maar achteraf bleek dat deze actie al verstreken was. ik heb dan een accesoire t.w.v 59 euro mogen uitkiezen. Wat een service!! meer kan je niet wensen!

zeer ruim assortiment bbq'sen toebehoren!

heb dat reeds gedaan daar ik vind dat de winkel 100% betrouwbaar is.

ik vind de service en levertijd geweldig! Ook het personeel is bereid te helpen via mail en is steeds supervriendelijk wat ik zeker belangrijk vind.

Wellieok 06-04-2015

Groot assortiment in de winkel. Enthousiaste verkoper met verstand van zaken. De Weber naar mijn keuze was op voorraad. Gratis parkeren.