allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L.K.109 28-06-2015

Via internet super makkelijk bestellen. En via mail update over bevestiging en voortgang

Netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Enige min puntje is dat de levering langer duurde omdat de producten niet op voorraad waren.

Alles wat je bedenken kunt is te koop.

Ger511 28-06-2015

Gewoon online bestellen

Niets op aan te merken

Alles wat ik nodig heb

Waarom niet?

Niets op aan te merken

Koen Reynders 28-06-2015 Via de website gekocht

De site is super duidelijk en de bestelling is zo geplaatst

Je krijgt duidelijke info over het hele proces : van bestelling en betaling tot levering

Je vindt er alles wat je nodig hebt voor een heerlijke bbq

Echt een top bedrijf met een top assortiment en sterke prijzen en een goede service

M. vd 28-06-2015 Via de website gekocht

Webshop makkelijk in gebruik zelfs voor iemand zoals ik die niet vaak aankopen doet via internet.

Bij mijn vraag naar de afleverbevesting en trackingcode( geen mail ontvangen) meteen netjes en correct geholpen op de site

Ruim assortiment

Goede ervaring mee dus zeker aanbevelen.

Nette en makkelijke website, ruim assortiment en bovendien de goedkoopste! Service ook prima, vrijwel direct antwoord op online vragen.

Van de broek 28-06-2015 Via de website gekocht

Lekker thuis,via de overzichtelijke website,op je gemak rondkijken en lezen,met uitgebreide informatie bij elk artikel

In t weekend besteld en dinsdags thuis geleverd,binnen de afgsproken tijd,netjes!

Ruime keuze in diverse merken

Heb de website al aanbevolen bij vrienden ivm met de ruime keuze en snelle levering

Supersnel en ruime keuze voor ieder wat wils en leuke prijzen

Monique Hendriks 28-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en snelle service

JD13120 27-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Hele overzichtelijke website, vond direct wat ik zocht

Binnen een kwartier weer buiten in winkel Arnhem met BBQ.

Zeer uitgebreid assortiment

Vrienden en bekenden zeker.

RK11879 13-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk te vinden op het internet, overzichtelijk website, winkel is makkelijk te bereiken voor afhalen. Mooie showroom.

Heel klantvriendelijk, vragen worden direct beantwoord.

Keuze genoeg.

Wij raden iedereen deze winkel aan

Bosker 11357 07-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Kwam in de winkel, helaas was de Barillo niet meer op vrije voorraad. Website ziet er verder keurig uit

Klantvriendelijk en hebben verstand van zaken. Ze denken met je mee

Veel keuze aanwezig

Kijk naar het aanbod. Ze hebben een goed assortiment.

p.falkena 03-06-2015 Via de website gekocht

In eerste instantie leek het ons gemakkelijk, maar het heeft ons veel tijg gekost met 0 resultaat

Een bbq + toebehoren uitgezocht, kreeg eerst maar een deel geleverd. Veel moeten chatten om het niet geleverde boven water te krijgen. van het kastje naar de muur gestuurd. uiteindelijk bleek het niet meer leverbaar. Gelukkig nog het geld terug gekregen

Op zich niks mis mee, maar dan moet het wel voorradig zijn

Door alle ellende zou ik het dus niet aanbevelen. Ben uiteindelijk gewoon naar de winkel gereden kreeg nog een zak van 8kg briketten + boek gratis mee en kon de zelfde avond nog barbecueën

Bij dit bedrijf dacht ik een paar tientjes te besparen, uiteindelijk heeft het ons meer gekost door vrije middagen op te nemen voor de bezorger, maar vele malen zijn de gemaakte afspraken niet nagekomen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 04-06-2015

Beste heer Falkena,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij AllesvoorBBQ.nl

Ik heb uw bestelling erbij gezocht en zie inderdaad dat deze niet helemaal goed verlopen is, het niet nakomen van de uitleverdatum blijkt te zijn ontstaan door een vermissing bij PostNL. Dit is natuurlijk ontzettend spijtig en betreuren wij enorm.

Uw bestelling is direct na het ontvangen van de betaling verzonden maar helaas nooit bij u aangekomen. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij hopen dat u de bestelde BBQ alsnog heeft kunnen vinden en laten u graag een volgende keer zien dat wij beter kunnen!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

sdoorn 03-06-2015 Via de website gekocht

Hadden de door mij bestelde bbq door hoge vraag ernaar niet meer op voorraad. Als alternatief kreeg ik dezelfde bbq in andere kleur (die eigenlijk duurder is). Perfect opgelost en superservice!

Goede prijzen en goede service

Jammer dat het product niet op voorraad was ondanks dat er op de website stond van wel. Kan natuurlijk gebeuren door hoge vraag naar product. Ik kreeg een zeer redelijk alternatief aangeboden waar ik zeer tevreden mee ben.

RuudR1980 03-06-2015

Het logo ontbrak in eerste instantie. Na hiervan melding gemaakt te hebben werd deze zonder problemen gelijk nagestuurd.

Voor wat is nodig had was alles te krijgen.

Snelle levering, veel gemak.

Erg snelle levering. Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis.

tiego 31-05-2015 Via de website gekocht

Snelle levering,alles liep voorspoedig.
Zeer tevreden.

familie Stadman 31-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke weergave, ook gelijk accesoires erbij aangegeven. Eenvoudig het produkt vinden waar je naar op zoek bent

Service is super. Per mail een vraag gesteld, er werd direct op gereageerd. Je werd serieus genomen. Klant is koning!

Breed Assortiment , brengt je op ideeën.

Op basis van onze ervaring zou ik deze winkel van harte bij iedereen aanbevelen.

Een winkel met een breed assortiment en een uitstekende service! Meest gunstige kwaliteit/ prijs verhouding, voor het artikel dat wij kochten !

Wimso 31-05-2015

Website met alle informatie was heel duidelijk.

Uitstekend. Ik had een klein foutje gemaakt met bestellen maar dit werd na telefonisch contact snel gewijzigd. Voordeel is dat het bestaande winkels zijn die ook zijn te bereiken met een gewoon telefoon-nummer.

Zeer uitgebreid.

Vanwege assortiment, service, prijs/kwaliteit.

Uitstekende winkel. Zeer goede website en snelle levering van de produkten. Prima klantenservice die uitstekend telefonisch bereikbaar is.

Ruud10641 29-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

Alles gemakkelijk kunnen vinden en makkelijk aan te rijden in Breda.

Dat is gewoon goed!

Buitengewoon! alles op voorraad en anders vanuit het centraal magazijn binnen 1 dag na te leveren.

Als iemand iets in deze richting zoekt dan zal ik deze winkel zeker aanbevelen.

Via internet gezocht op Weber en zo kwamen we via de Diamond dealership uit bij de winkel in Breda!

Mlangenberg2000 26-05-2015 Via de website gekocht

5,7

Makkelijk te bestellen van artikelen en keurig vrij snel een mail met bestelling en betaling

Bestelling van een boretti da vinci rosso met diverse toebehoren 1,5week geleden geplaatst, nagebeld en betaald. Maandag 18mei zou het volledig geleverd worden. Geen track en trace code en geen levering. Mail gestuurd met diverse vragen, geen antwoord. Dan maar gebeld, ze waren vergeten in te laden ed, wordt woensdag of uiterlijk donderdag totaal afgeleverd. Balen maar kan gebeuren. Inmiddels is het donderdag 21mei en nog steeds niet. 2mails gestuurd en weer geen antwoord. 5 telefoontjes gepleegd, sorry wordt morgen geleverd, alleen niet alles is leverbaar op het moment. Dat hoor je op het laatste moment na vele toezeggingen maar ik zit r mee. Geef heel veel geld uit en verwacht enige zelfreflectie en openheid van deze organisatie, maar nee dat zit r niet in. U kunt uw track en trace code om 21uur vanavond inzien hoelaat het vrijdag 22mei wordt afgeleverd. Het is nu donderdag 22:15uur en nog steeds niets. Ik ben niet bekend bij het transport bedrijf. Dit is echt te gek voor woorden. Ergens heb ik nog enige hoop dat het morgen wordt afgeleverd geheel schadevrij en compleet volgens mijn bestelling, maar ik zie het somber in

Als morgen volgens vele beloftes en niet nakomingen mijn bestelde goederen niet worden geleverd of incompleet n of beschadigt zijn, zou ik dit niet aan iemand anders aanbevelen, maar wellicht ben ik de enige die r zo over denkt en dat ik nu net de pech vogel ben

Officiele reactie van Allesvoorbbq 22-05-2015

Beste heer Langenberg,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij AllesvoorBBQ.nl!

Ik heb uw bestelling erbij gezocht en moet inderdaad concluderen dat dit langer heeft geduurd als verwacht, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik zie in het afleversysteem van onze vervoerder staan dat deze vandaag tussen 07.00 en 10.00 bij u wordt afgeleverd, deze zal inmiddels dus in uw bezit zijn.

Stuurt u mij bij uw eerst volgende bestelling gerust even een mailtje op contact@allesvoorbbq.nl, ik hanteer hiervoor dan een scherpe prijs ter compensatie van het ongemak bij deze bestelling.

Nogmaals onze excuses, wij wensen u veel BBQ plezier!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

GH10434 25-05-2015 In de winkel gekocht

Makkelijke live chat, goede gratis parkeermogelijkheden.

Goede service, goede uitleg in de winkel, hoes erbij.

Breed assortiment ruim voldoende keuze.

Wij raden deze zeker aan.

Abma 10330 23-05-2015 Via de website gekocht

Prettig en snel geholpen via de Livechat

Kreeg een mooie aanbieding via de chat. Deze kon ik niet laten lopen

Zeer uitgebreid assortiment, van inbouw bbq tot heaters

asnsolutions 22-05-2015 Via de website gekocht

Weten waar ze over praten.

Prima service klacht word aangepakt en opgelost samen met de leverancier.

Hebben veel op internet en prima website waar je snel de spullen kunt vinden.

Als je belt weten de mensen die je aan de line krijgt je ook goed te helpen.
Duidelijk en goed advies en prima prijs.

Snel en goed contact en prima geholpen. Zowel bij aankoop als bij probleempje met de hoes. Een aanrader deze winkel, internet site.

71Toine 22-05-2015

Producten zijn goed te vinden, de chat-app werkt prima (snelle reactie). Klein minpuntje, kolen of briketten waren ivm transport niet te bestellen.....

Perfecte service! Ik had grote Weber Alu-schaaltjes besteld, kreeg per abuis de verkeerde toegestuurd. De verkeerd bestelde bakjes kon ik houden, de dag erna kosteloos de grote ontvangen.

Prima keuze, zoals aangegeven kolen en briketten zou ik graag ook op hetzelfde adres willen bestellen.

Verhouding prijs-service is prima.

Wendy10249 21-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

Het was wel heel makkelijk zo! :)

Vriendelijke verkopers te Breda!

Zeer veel te bekijken in de winkel te Breda.

Ga ik doen.

Via mijn zoektocht op google naar een nieuwe Weber voor mijn vriend zijn verjaardag kwam ik uit bij AllesvoorBBQ.nl. Hier even rondgekeken en toen naar de winkel te Breda gegaan.

DG9681 08-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Overzichtelijke website, winkel makkelijk te bereiken en gratis parkeren.

Goed geholpen en een goede deal!

Meer dan genoeg keuze. Wat wij zochten was aanwezig.

Wij raden deze winkel zeker aan.

ten Hoorn 9052 05-05-2015

duidelijk, overzichtelijke site

goede service, snelle mail reacties. prima gedaan

voor min meer dan voldoende in het assortiment

ik heb bij mijn bezoek aan de winkel in Arnhem iemand meegenomen die ook tegelijkertijd een bbq heeft gekocht.
OOK AAN ANDEREN ZAL IK DEZE ZAAK AANBEVELEN.

PRIMA BEDRIJF OM BBQ ZAKEN MEE TE DOEN

Corné Bertens 04-05-2015

Prima service; mensen denken met je mee.

Alles via de site uitgezocht, vervolgens via de chat kunnen bespreken en de vragen die ik had nog kunnen voorleggen en tot slot in de vestiging Breda opgehaald. Alles prima verlopen en ik ben zeer prettig geholpen en zeer tevreden.

Margo26 03-05-2015

Via de website echt alle info kunnen vinden, overzichtelijk en handig.de chat medewerkster had kennis van zaken en dacht met ons mee.

Gratis thuisbezorgd keurig op tijd volgens afspraak.

Nergens meer keuze gezien

Niet verder zoeken, prijs, service, kwaliteit, assortiment, alles ok

Gewoon een betrouwbare webwinkel, netjes te woord gestaan, afspaak=afspraak, zo hoort het, toppertje!

2200009410 02-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

Vanmorgen even op de website gekeken, was duidelijk en vandaar dat ik naar de winkel ben gereden

Goed in de winkel geholpen door Jimmy, goede uitleg duidelijk de verschillen laten zien. vandaar dat wij toch tot een andere keuze zijn gevallen dus super.

Ruime keuze in de winkel voor bbq en accesoires.

Via internet ben ik bij allesvoorbbq.nl uitgekomen

A.Reijnders 02-05-2015 Via de website gekocht

Veel keus en vergelijkings matereaal.

BBQ was ruim binnen de tijd welke was doorgegeven.

Zie punt 1/ gemak

Heb al met familie en vrienden gesproken en de site bezocht.

Punten spreken eigenlijk voor zich, maar als het weer en zo gaat worden als de service van alles voor de BBQ dan kan het niet meer misgaan met BBQen.

Bodheond 02-05-2015

Thuis beslissen en er rustig over na kunnen denken en dan binnen week geleverd

Goed en snel gereageerd op emails

Heel groot assortiment en dus volop keuze en niet maar beperkt.

Heel goed geholpen in de winkel en goed gereageerd op e-mails en aankoop.

Hebben in winkel barbeque eerst bekeken en daarna thuis rustig nagedacht of dit voor ons beste keus was I.v.m. Zelf bouwen van buitenkeuken.

Blaak010 02-05-2015

Het product was veel goedkoper dan bij ieder ander en de volgende dag in huis!
Netjes over het verloop op de hoogte gebracht.

Zou zo weer hier iets bestellen.

Beenham24 02-05-2015

super eenvoudig onderdeel gevonden, waar ik al enige tijd naar op zoek was

zoals afgesproken zo ook gekregen

meer dan genoeg of wat te wensen is

als iemand op zoek is, zal ik dit zeker doorspelen

uitstekend en vlotte service. zoals afgesproken

Dennis008 01-05-2015

Het grote aanbod met de zeer goede service en uitleg van de aangeboden bbq`s is echt super. Ik heb een mooie Weber Master Touch met GBS gekocht met de bijbehorende acc. Als je ergens een BBQ wilt kopen dan moet je dat zeker in Breda doen bij allesvoorbbq.nl !

valleedejoux 01-05-2015

mogelijkheid afhalen in fysieke winkel erg praktisch voor mensen die veel van huis zijn

hulpvaardig bij het inladen van gekochte bbq en advies bij de aanschaf erg goed

gewoon lekker uitgebreid en duidelijk dmv uitgebreide catalogus

goed advies omtrent bbq en alles wat daarmee te maken heeft.
ook leuke receptenboeken aanwezig en gratis receptenbrochures

Leuke winkel en advies waarmeee je uit de voeten kan

Simon1033 01-05-2015

6,7

Ik had meer en meer gedetailleerde informatie over de bbq gehoopt/verwacht. Nu kwam het gekochte niet volledig overeen met wat ik verwacht had te kopen.

In eerste instantie stond de bbq online als 'beschikbaar', deze bleek echter niet leverbaar. Daarna is me een redelijk vervangend aanbod gedaan. Er wordt wel snel gereageerd.

Gezien het gedoe wat ik gehad heb. Eerste bestelde product niet leverbaar, vervolgens een niet geheel passend aanbod, en daarna ook nog een verkeerd pakket geleverd (deze fout lag bij fabrikant).

Miet Lemmens 30-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van de producten en een goede beschrijving

Zeker de chat-mogelijkheid is fantastisch. Voor mij was het de eerste keer dat ik iets online bestelde en ik werd zeer goed begeleid door Tim. Nogmaals mijn dank hiervoor!!!
De levering was snel!

Wat we nodig hebben voor een goede BBQ, vinden we bij jullie.

Zeker voor de service!

Ik ben heel tevreden zeker om de hulp die ik gekregen heb.

Ronald Reinders 29-04-2015

Duidelijke website

Snel geleverd

Super service

Backyard Hero 29-04-2015 Via de website gekocht

Bestelling uitvoeren ging prima.

Netjes op tijd geleverd.

Met de actuele aanbieding een prima prijs!

Snel, klantvriendelijk, goede prijs-kwaliteit-verhouding.

Gebruiksvriendelijke website. Prima prijs-kwaliteit-verhouding. Snelle en klantvriendelijke levering. Zeer tevreden!

Klaas Vannieuwenhuyse 29-04-2015

chatfunctie, online bestellen, betalen aan chauffeur, allemaal super gemakkelijk.

Ik ben zeer goed geholpen via de chatsessies. heb de nodig correcte informatie gekregen en een mooie prijs.

denk dat ze hier zowat alle buitenkeukens kunnen leveren.

gewoon doen !

Zoals je ziet, overal de maximum score, de bestelling was makkelijk, correct en de levering was ook zo, de mannen van het transport hebben de buitenkeuken geplaatst achterin de tuin, waar ik het had gevraagd. Super... nu hopen dat de dienst-na-verkoop ook zo goed blijkt te zijn, al hoop ik natuurlijk deze niet nodig te hebben :-)

John v Brecht 28-04-2015

Snelle reacties, antwoord op de vragen. Geweldig

Keuze en support. Waarom niet!

Henk Gerritesen 28-04-2015

Duidelijke n makkelijke website.
ruime leuze in de winkels.

Uitstekende service.
Kwam voor een Weber 210 Spirit Original in Doetinchem, daar bleek deze niet aanwezig maar wel in Arnhem.
In Arnhem echter ook niet aanwezig, maar de volgende dag al bezorgd in Zevenaar. Als extra gebaar kreeg ik er nog een schoonmaak set en een afdekhoes bij. Super geregeld.

Meer keuze kun je eigenlijk niet hebben. Zeer compleet.

Geen nadelen te noemen, dus absoluut aan te bevelen aan iedereen die ik ken.

Zie mijn motivaties boven. Mijn ervaringen zijn bijzonder goed. Chapeau !

F.van der Kolk 28-04-2015 Via de website gekocht

makkelijk om een keuze te maken incl. de praktische toebehoren.

snel geleverd en zeer goede communicatie over datum en tijdstip van levering.

Zou nog beter kunnen door aan te geven welke spullen je als beginnende Weber gebruiker nodig hebt en waarom.

Aantrekkelijke prijzen en geen verzendkosten

Ik heb reeds alles gemotiveerd

JansenV 28-04-2015

Snelle afhandeling op de website en goede response.

Product was volgens de website op voorraad, echter achteraf bleek dat niet het geval. Tijdig een mail ontvangen.
Voorafgaand op de bestelling heb ik ook een mail gestuurd. Daar heb ik nooit een reactie op gehad.

Breed assortiment van verschillende leveranciers.

Goede service en snelle afhandeling.

Goede site, snelle response en goede afhandeling.

Ingrid2605 28-04-2015

Van ieder gemak voorzien

je wordt super geholpen ook na aanschaf via telefoon goede uitleg

Veel artikelen voor ieder wat wils

super betrouwbaar zeker aan te raden

Hatseflatsje 27-04-2015

Snelle website

Goede communicatie, snelle levering

Prima webshop, goede prijzen

Andrea VAN DE KEER 27-04-2015 Via de website gekocht

had mijn bestelling vroeger dan verwacht

op mijn vragen kreeg ik onmiddellijk een klantvriendelijk antwoord

alle gezochte toestellen waren aanwezig

was de laagste prijs die ik kon vinden. Spijtig dat ik niet op jullie offert heb gewacht om te bestellen want dan had ik nog € 10,00 minder moeten betalen

ik ben heel tevreden, ik zocht een bbcq weber en ik vond de verschillende types. Allen bleef ik wat op mijn honger zitten over de verschillen tussen de toestellen. En dat is toch wat je als leek dan wel wil weten, welk toestel past bij mij en wat is het verschil tussen? Ook al hebben ze als grill dezelfde afmetingen.

MichaelDekker 26-04-2015

Snel, simpel en een heldere toelichting.

Makkelijk en op verschillende manieren goed te benaderen. Daarnaast is de hulp ook zinvol.

Ik zou niet weten wat ik zou missen aam het assortiment.

Naar aanleiding van mijn ervaringen werkt het zo als je zou willen.

Alles wat je van een winkel anno nu mag verwachten is hier aanwezig!

Fatih Zungur 26-04-2015 Via de website gekocht

In enkele stappen heb je je BBQ besteld. Je geeft eenvoudig aan wat je wilt, Je betaald en een dag later heb je se BBQ in huis.

De belangrijkste regel bij elk bedrijf. Kom je afspraak na! Dat heeft allesvoorbbq ook gedaan. Product besteld en volgens afspraak geleverd.

Heel eerlijk gezegd, heb ik eerst de BBQ bij de barbequeshop proberen te bestellen, maar dat was een grote uitdaging. product dat keer op keer niet werd geleverd. Dus een groot compliment voor dit bedrijf.

Het meest uitgebreide assortiment van Nederland.

Een bedrijf die netjes zijn afspraken nakomt, beveel ik mensen aan. Dus allesvoorbbq. Zal een mooie foto maken van de bbq en het krijgt mooie plek op facebook, met een mooie aanbeveling.

Denk dat ik genoeg heb verteld. Al met al Super!

johnenpeggy 26-04-2015 Via de website gekocht

super makkelijk te bestellen en geen verzendkosten super

alles liep goed met bestellen en verder niemand nodig gehad

leuke pakketten en genoeg voorraad van het assortiment

walter1954 26-04-2015

Vanuit je zetel een bestelling doen: geweldig toch! Heel gemakkelijk!

Prima, zoals afgesproken!

Voldoende keuze, aan een concurrerende prijs

Gewoon om de drie bovenstaande redenen.

Duidelijke website, gemakkelijke bestelling, betaling verliep vlot en de levering was prima. Ik ben een tevreden klant.

Jos Zontrop 26-04-2015 Via de website gekocht

Vlotte en correcte afhandeling. Zelfs in het weekend.werd snel gereageerd op een prijsaanvraag.

Kwaliteitsproducten een een goede prijs. Nergens een betre prijs gevonden en ik kreeg zelfs nog 4€ korting na een prijsaanvraag.

Ik kan deze winkel voor 100% aanbevelen.

Ik ben rondom tevreden met mijn bestelling bij allesvoorbbq.