allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martina vH 29-06-2015

Zijn in de winkel in Arnhem geweest. Zeer kundig personeel die je goed informeren zodat je zelf een goede afweging kunt maken.

Winkel had vele bbq's uitgestald staan.

Wanneer alles goed is kan je alleen maar een 10 geven.

Bij de bbq hadden we ook een draaispit besteld. Net via de chat gevraagd waar deze blijft. Had binnen 5 minuten een correct antwoord. Dus ook na de aankoop blijft de service van goede kwaliteit.

MelanievdMost 29-06-2015

Het is toch heerlijk om via internet te bestellen en dat het voor je deur afgeleverd wordt, zeker met zo'n zware betonnen BBQ. Echt top!

De betonnen BBQ was niet meer op voorraad, toen kreeg ik netjes een email met de vraag of ik op de BBQ wilde wachten en zo niet kon ik m'n geld terug krijgen. Dat is nog is service!!!

Gewoonweg veel keus. Het is maar goed dat ik al wist wat ik hebben wilde.

Goede service, snelle service en van alle gemakken voorzien

Een erg tevreden klant.

Dirk dM1 29-06-2015

Vlotte registratie en bestelling

Zeer goede communicatie met allesvoorbbq.nl. Klein stockprobleem werd zeer elegant opgelost! Proficiat!

Ruime keuze!

Reeds meerdere malen aanbevolen.

Vlotte communicatie en zeer professionele afhandeling. Snel geleverd! Toestel vlot te monteren en werkt perfect. Super tevreden!

Carina73 28-06-2015

De BBQ heb ik als verrassing besteld voor mijn man. Via de chat service heb ik een exacte afleverdatum af kunnen spreken.

Snelle levering. Goede service. Uitzoeken en bestellen ging super makkelijk.

arjan renting 28-06-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden en te bestellen.

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst. De volgende de dag werd ik geholpen door een medewerker via de live chat. Nog voor de bestelling was verzonden werd de order aangepast. Ik bevestiging hiervan per mail. Ik hoefde dus niets te retourneren of iets dergelijks. Dat is service!

Als een type bent dat houdt van:less is more, heb je hier niets te zoeken. Ik heb niet iets niet kunnen vinden. Volgens mij hebben ze echt alles voor de bbq!

Geweldig assortiment, niet duur en een service.

Ik ben zeer tevreden over alles wat ze bieden. Het assortiment, de service en de prijzen. Ik had zelf een foute bestelling geplaatst. Dit werd gelijk de volgende morgen hersteld op mijn verzoek en weer een dag later was de bestelling binnen. Top, top, top!

arjan renting 28-06-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden en te bestellen.

Geweldig assortiment, niet duur en een service.

Denniusz 28-06-2015 Via de website gekocht

Goede site

Goed en netjes geholpen met een vraag

Niks geen aanmerkingen op deze site

Ga zo door ..!!!

Kees.1969 28-06-2015

Veel keuze en uitstekende uitleg over de bbq's in de winkel

De pan voor het gps systeem was niet voorradig in de winkel maar werd binnen 1 dag nageleverd via post.nl

Grote sortering BBQ's in de winkel.

Top winkel

Paul 2nd 28-06-2015

eenvoudig bestellen en snel in huis.

alles was keurig geregeld dus geen aanspraak op de service hoeven maken

Zeer groot assortiment.

Groot assortiment en prijs is echt veel goedkoper dan de concurrentie. Ook handige chatfunctie wanneer je de website bezoekt en een vraag hebt.

Leo Langeveld 28-06-2015

Gewoon een prima webshop, zoals het hoort !

Bruno Wouters 28-06-2015

Alles verliep prima zonder problemen.

Snelle vriendelijke en behulpzame reacties.

Uitstekende prijs!

Op alle gebied is de bestelling prima verlopen. Dit samen met de lage prijs maakt het moeilijk om de winkel niet aan te raden!

Joycejoyce77 28-06-2015

Gewoon zoals het moet zijn

Prima snelle levering en gratis hoes erbij!!

Precies waar ik naar op zoek was en voor een goede prijs

Maurice van Galen 28-06-2015 Via de website gekocht

Even zoeken op internet en jullie komen als eerste naar voren en meteen met de beste prijs

Ik had een artikel bij jullie besteld en kreeg de dag erna een mail dat het product zo hard liep dat er geen voorraad meer was maar binnen twee werkdagen zou ik mijn product krijgen en dat was ook precies zo en dat vind ik nou topservice

Wat ik gezien heb een helehoop bbq spullen maar ik kwam maar voor een ding en die was er ook en meteen de goedkoopste

Deze winkel is echt bij iedereen aantebevelen gemak en goede service

Zoals al eerder boven geschreven ik zeg doorgaan met deze formule ik vind het top

kathaartje 28-06-2015

bij de bbq kreeg je een gratis hoes, die zat er helaas niet bij maar werd erg snel toegestuurd. Ook het contact per mail ging heel vlot.

erg goede en overzichtelijke site... goede service

redfender 28-06-2015 Via de website gekocht

ben zeer content over mijn product dat aan jullie besteld heb alles was goed verlopen zoals het moet zijn de puntjes op de i dank u en tot nog is daag

R.A. Oostrom 28-06-2015

Lekker achter de computer bestellen

Weten in de winkel waar ze het over hebben

Veel keuze ook in de winkel

Al met al, goed geholpen. En prima prijs.

cervelors 28-06-2015

Na het thuis bezorgen van de BBQ ,was de gratis beschermhoes (vermeld op het factuur) niet mee geleverd. Na dit te hebben gemeld ,per E-mail werd deze de dag nadien thuis geleverd. Prima service,en een zeer goede prijs.

Merckx Luc 28-06-2015 Via de website gekocht

Alles gaat vanzelf je moet niets zoeken alles is snel en gemakkelijk te vinden

Eerlijke prijzen en snelle levering

Ik had direct gevonden wat ik nodig had

Zoek je iets voor de BBQ dan is deze web winkel de perfecte manier

Snel, gemakkelijk, juiste prijs, overzichtelijke webwinkel en nog veel meer. De webwinkel van allesvoorbbq een aanrader voor iedereen.

fordie 28-06-2015

lekker thuis bestellen

zaterdags bestelt, zondags mail dat het bestelde er niet meer was maar dat het zo snel mogelijk zou komen kon 2 a 3 werkdagen duren, woensdags bestelling al in huis.

super service, super snel en goedkoop.

Big_bordje 28-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Ruim assortiment

Goedkoop

E-bbq'er 28-06-2015 Via de website gekocht

Technische specificaties op website kunnen beter. Ze zijn wat lastig te vinden (ver naar beneden scrollen) en oppervlakte grillplaat ontbrak.

Er viel over de prijs te praten, wat in enige korting resulteerde. Vriendelijke mailwisseling daarover.
Snelle levering. Bezorgen in een dag bleek wat te ambitieus, zaterdag besteld, woensdag in huis. Voor mij geen enkel probleem, zou het alleen niet beloven op de website.

Veel keus en concurrerende prijzen

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Zie boven.

Hannekeloos 28-06-2015

Bbq hoeft niet duur te zijn. Alles voor de barbeque.nl helpt je hiermee! Eerlijke prijzen voor topprodukten. En het wordt nog gratis gebracht. Dat is hun kracht!,

Jaaplinda 28-06-2015

Duidelijke site waar je een goed overzicht hebt.

Gewoon de afspraken nakomen en dat was genoeg.

Zeer ruim.

Alles voor een heerlijke bbq.

Tevreden Belgische klant 28-06-2015

dromend van een degelijk gasbbqtoestel vanuit de tuinzetel besteld

's anderendaags al geleverd en correct geïnformeerd over de leveringsperiode. Zeer vriendelijke chauffeur / afleveraar.

wij vinden alvast onze gading

aan iedereen, want de service kan niet beter voor deze eerste maal dat we bestelden

We bestellen vanuuit onze luie tuinzetel, al dromend van een degelijk gasbbqtoestel. We sluiten de bestelling af en 'sanderendaags wordt het toestel correct zoals afgesproken geleverd. Alles netjes zoals het hoort en afgeleverd door een vriendelijke en behulpzame chaufferur. Bedankt voor de correcte service.

ellooman 28-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke website.

bestelling kwam maar niet uiteindelijk gebeld bleek mijn creditcard geen connectie met mijn bestelling te zijn. volgende dag bestelling in huis met excuses

prijs af en toe te hoog maar ja weber he.

voor een ieder die een weber bezit.

Vlasakker 28-06-2015

Snel gevonden wat ik zocht en direct duidelijk dat het op voorraad was.

Supersnelle levering; de volgende dag al in huis. Goedkoop, plus een originele hoes voor de bbq cadeau.

Zeer grote keuze en alles op voorraad.

Heldere website, groot assortiment, supersnelle levering en last but not least goede voorraad!

Stefan van Gastel 28-06-2015 Via de website gekocht

Prima website dankzij goede chat ook makkelijk besteld

Uitstekende service, goed contact geen enkel probleem bij niet voorradige zaken.

Goed assortiment, alles wat je zoekt.

Zeker, geweldige prijs en zeer goede en snelle service.

Geweldige ervaring. Hele nette service en goed geholpen. Niets dan lof!

Shann 28-06-2015

Mijn bestelling was er de volgende dag al, top! Enige min puntje was dat er op de doos stond wat er in zat, het was een vaderdag kado, hij nam het pakketje aan en zag meteen wat er besteld was. Een andere minpuntje vond ik dat er geen factuur aanwezig was. Maar de snelheid van de bezorging en goede verpakking maken het goed.

Ruime keuze en zeer scherp geprijsd vergeleken met andere webshops.

Super snelle bezorging, goed verpakt!

vd weijden 28-06-2015 Via de website gekocht

Snelle levering.

Ruime keuze.

Snelle levering en gunstige prijzen.

Wij hebben een weber gekocht met een afdekhoes. De afhandeling ging super en was binnen de afgesproken termijn geleverd voor een gunstige prijs!

E. Duinkerke 28-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, en het fijnste wad de aanbevolen artikelen bij het bestellen

Snelle levering!

Goed aangeven en volledig

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Top service en erg tevreden, we hebben al heerlijk gebakken op de bbq

JoyceR1988 28-06-2015

Erg tevreden over de site van allesvoorbbq.nl
Ik vond direct wat ik zocht. Duidelijke lay-out en je kunt je zoekopdracht steeds meer specificeren.

Super service! Doormiddel van de livechat had ik direct antwoord op al mijn vragen. Dit voorkomt onnodig zoekwerk of telefonisch contact opnemen. Erg vriendelijke medewerkers ook, geen robot computergestuurd programmaatje, top!

Alles wat ik nodig had voor de aanschaf van mijn eerste houtskool barbecue heb ik snel en voordelig op de allesvoorbbq.nl site gevonden.
Ik koos voor het Weber bbq pakket, ideaal en een koopje.

Ik zou deze winkel zeker aan familie en vrienden aanbevelen. Ik heb geen nadelen ondervonden.
Zelfs toen er tijdens de montage wat stuk ging kreeg ik nog geen 2 dagen later een vervangend onderdeel, super service! Wat wil een klant nog meer?

Gewoon in 1 woord super! Hier kunnen vele internetshops nog wat van leren, vooral de service is geweldig. Je voelt je als klant gewaardeerd, het gaat hier niet alleen om verkopen maar bovenal om een tevreden klant, dat merk je.

Esther de Ligt 28-06-2015 Via de website gekocht

Al gedaan! Super tevreden over mijn aankoop, info, website, prijs-kwaliteit! Tevreden blije klant

Gewoon kei tevreden! Heb jullie al aanbevolen, zie bovenstaand! Goede service, informatievoorziening, assortiment. Levering binnen 24uur! Helemaal top!

E. Engbers 28-06-2015 Via de website gekocht

Snel zaken te vinden via de structuur van de site

Thuis bezorging, ook van kleine zaken. En dan nog gratis ook.

Evt nog uitbreiden met grotere hout brokken tbv rookoven. En dan liefst met alle soorten, zodat je de recepten van Weber kan volgen.

Vanwege bovenstaande punten.
Assortiment is bredere en dieper dan de winkels hier in Zuid Limburg en de grensstreek met België en Duitsland.

Zie hierboven Locatie toevoegen in Parkstad, met een link in het grensgebied naar België & Duitsland. Afzet gebied Parkstad / Heuvelland / Maastricht / Aken / Genk / Hasselt / Maasbree.

remonmarion 28-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

klantvriendelijk via chat en telefoon

wat ik zocht, is verkrijgbaar.

Perfect in alle opzichten

Zie hierboven

ludlum 28-06-2015 Via de website gekocht

Alles wat je zoekt in 1 (web)winkel. Overzichtelijk en dus makkelijk vindbaar. Bestellen is een fluitje van een cent..

Via de live-chat contact gehad. Mijn vraag werd vriendelijk, duidelijk en afdoende beantwoord. De beloofde levertijd werd bij 3 afzonderlijke bestellingen geheel waargemaakt. Voor 2 opgestuurde duurdere artikelen artikelen hoefde ik niet bij te betalen ! Ongeacht de aanschafprijs geen verzendkosten.
Een (dure) gratis hoes bij de bbq en een bakplaat met riante korting.
Hulde !

Zoals al aangegeven alles wat je zoek is in deze (web)winkel te vinden. Geen shop-hopping, hier vind je het. En tegen scherpe concurerende prijzen, zonder bijkomende of verrassende verzendkosten.
Voor mijn nog toekomstige bbq artikelen.... die gaan hier aangeschaft worden !

Geen vraagtekens. Ongetwijfeld een een prima shop.

Scherpe prijzen, snelle levering zonder bezorgkosten. Kwaliteitsartikelen, allemaal hier in de shop te vinden en een prima service. De gratis en met fikse korting bijgeleverde artikelen overstegen de concurrentie. Top !

MH01 28-06-2015

6,7

Rondzoeken via internet was niet handig, zie onderstaande opmerking

Veel keuze

Vriendelijke medewerkers, die ook kundig zijn,

Voor hetzelfde product trof ik verschillende prijzen aan. Prijs op de site: 279 euro, via "beslist" was de prijs 249 euro en als er via samengestelde pakketten gezorgd werd een bedrag rond de 241 euro. Verwarrend dus

TuxZus 28-06-2015

Bestellen is gemakkelijk op de website. Alles is overzichtelijk en goed te vinden. Ook bijbehorende producten worden duidelijk aangegeven.

Helaas was mijn bestelling niet onbeschadigd aangekomen. Dit werd perfect opgelost door de klantenservice.

Ruime keuze.

Alles verloopt netjes. Van bestellen tot een defect. Prima service, top webshop!

Dit is een webshop zoals ervoor mij velen mogen zijn. Makkelijk te vinden producten, snelle levering en ook snelle reactie en nieuwe levering bij een defect. Zo hoort het!

Martnb 28-06-2015

Bestellen ging makkelijk.

Product kwam snel binnen.

Goedkoop, geen verzendkosten, product kwam snel binnen.

M. de Koning 28-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Wij zijn in de winkel in Arnhem geweest en op de website stond dat de bbq die wij wilde op voorraad was. Maar hij bleek uitverkocht te zijn. Toen in de winkel de bestelling gedaan en werd een paar dagen later thuis bezorgd.

Ik werd in de winkel goed geholpen.

Thomass1 28-06-2015

alles snel en makkelijk te vinden

Ik was vergeten mijn huisnummer op te geven en daar kreeg ik een mailtje over en binnen 2 minuten was het geregeld en het pakketje verstuurd

Alles wat ik zocht was er

goede prijs
goede service
makkelijk te navigeren website

goede prijs goede service makkelijk te navigeren website

Anita 23091972 28-06-2015

Gewoon vanaf de bank bestellen, super.

Super, en een snelle levering.

Veel en vaak nog goedkoper , dan in de winkel.

Alles wat we besteld hebben, zijn we super tevreden over.

Als we weer wat nodig zijn, bestellen we zeker , weer bij jullie.

J. Cooper 28-06-2015

Alles prima te doen vanaf de laptop. Super overzichtelijk gesorteerd waardoor ik snel en makkelijk vond wat ik zocht. Andere sites zijn vwb bbq's niet volledig qua informatie voorziening. Avbb wel

Logistiek goed opgelost. Snelle levering en toen de vrachtwagen niet over de brug paste werd ik gebeld. Ipv dat de bbq retour ging kon ik deze direct ophalen waar de vrachtauto 'vast' stond en had ik mijn bbq op tijd voor het examenfeestje van mijn zoon! :-)

Bijzonder uitgebreid met veel accesoires. En lekker veel op voorraad

Beste bbq site in nederland. Uitgebreid en aanwezig assortiment. Maar bovenal goede specificaties, uitleg over wat belangrijk is in je keuze. Aanrader voor iedereen op zoek naar een bbq die bij je past.

Walpot.G 28-06-2015

Duidelijke website.

De service is perfect, je wordt bijzonder goed en snel geholpen met alles wat er voorvalt.

Het assortiment is ruim voldoende.

Richard Huizenga 28-06-2015 Via de website gekocht

Alles was makkelijk te vinden op de site met heldere uitleg

Snelle en duidelijk mails en de levering was super snel

Alles wat we nodig hebben is aanwezig.. zeker voor een volgende keer.

goed assortiment etc

H van Wetten 28-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en makkelijk de producten te vinden

Ruime keuze

Alles voor de bbq en voordelig

bbq liefhebster 28-06-2015

Een goede en overzichtelijke site.

Vond het jammer dat mijn vraag via de chat niet correct beantwoord was.

Alles voor de bbq. Tenminste alles wat ik nodig had.

Na veel speurwerk waren ze gewoon de goedkoopste

Prijs kwaliteit toppie!

Johanna020 28-06-2015

Duidelijke website, makkelijk bestellen en betalen. Snelle bevestiging

Hoes was niet meegeleverd, de klantenservice gemaild en supersnelle reactie dat deze nageleverd zou worden. Inmiddels ook de hoes binnen

Ruim assortiment

Prima webwinkel, duidelijke communicatie

Makkelijk bestellen, duidelijke bevestiging, snelle bezorging en supersnelle behulpzame klantenservice

pieron mosch 28-06-2015

zeer duidelijke website en eenvoudig bestel procedure

er wordt gewoon gedaan wat ze beloven

ik zelf heb een weber bbq nog nergens zo groot assortiment gezien van weber producten

als je war voor bbq nodig hebt moet je gewoon hier zijn

ze doen gewoon wat ze beloven en er is een waanzinnig groot assortiment

L.K.109 28-06-2015

Via internet super makkelijk bestellen. En via mail update over bevestiging en voortgang

Netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Enige min puntje is dat de levering langer duurde omdat de producten niet op voorraad waren.

Alles wat je bedenken kunt is te koop.

Ger511 28-06-2015

Gewoon online bestellen