allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 511 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart Kestelyn 04-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Wij zijn in de winkel te Breda geweest: -perfecte bereikbaarheid, parkeergelegenheid voor de deur -duidelijke productopstelling en prijsinfo -vriendelijk, vakkundig en niet opdringerig advies -hulp bij het inladen van de toch wel grote doos

BVM 0083 04-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Zeer duidelijke website op www.allesvoorbbq.nl

In de winkel goed geholpen, zeer duidelijk en overtuigend advies gegeven. met kennis van zaken

Zeer ruim assortiment, met veel keuze aan bbq`s en accesoires

Ik zal zeker iedereen aanbevelen om naar allesvoorbbq.nl

via internet gezocht op de meest interessante aanbiedingen, zo uitgekomen bij allesvoorbbq.nl

Rita Dupont 04-07-2015 In de winkel gekocht
In Breda

Heel veel keuze in de winkel. Alles netjes en proper.

Ik beveel de winkel nu al aan aan anderen. Ben zeer tevreden.

Zeer goede uitleg gekregen van de winkelier zodanig dat het me heeft vergemakkelijkt in mijn keuze. Ook de uitleg over de accesoires was geweldig.

BernardInes 04-07-2015

Ik heb in het internet besteld; in 2 minuten bestelling afgerond. Vorige aankoop in winkel daarom ook via internet.

In de winkel als via internet; behulpzaam en vriendelijk.

Alle Webers en onderdelen aanwezig; "one stop shopping"

zonder terughouding.

Goed en Goedkoop.

Jet232 04-07-2015

De livechat-mogelijkheid hielp mij bij de eerste oriëntatie en was ook 's-avonds bereikbaar toen ik mij zorgen maakte omdat de bbq niet werd bezorgd...
Hij bleek retour gegaan omdat ikzelf een verkeerd huisnummer had opgegeven - de volgende dag opnieuw bezorgd op het goede adres!

Lage prijs EN goede service!

Beemd 04-07-2015 Via de website gekocht

Vanuit je stoel bestellen

Barbequehoes was niet meegeleverd. Na een mailtje werd dit meteen geregeld.

Bob van steenwijk 04-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht.

Goede toegankelijke winkel. Prettige site

Hoes van de bbq zou nagezonden worden. Na twee dagen werd hij al bezorgd.

Alleen het beste spul in de winkel. Lekker ruim en veel keuze.

Zeker de moeite waard

Al met al hele goede winkel met siperservice en mogelijkheid tot korting!!

Ruud 13754 04-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Ik heb alles kunnen vinden wat ik kon vinden. Zowel op de website als in de winkel te Breda.

Deskundig geholpen, keurig advies.

Alles is verkrijgbaar en op voorraad in de winkel te Breda.

Zullen we sowieso doen!

Janjr 04-07-2015 Via de website gekocht

De livechat heeft mij geholpen met mijn aankoop
Het betalen via Ideal ging de eerste keer mis.

Livechat is een goede tool mits de mensen goed op de hoogte zijn van het assortiment. In dit geval uitstekend

Uitgebreid. Wel Weber BBQ gericht. Maar daar kwam ik ook voor

Geen extra kosten. Aanschafprijs direct bekend. Snelle levering

Meisje van Livechat was goed op de hoogte van het assortiment.

Elly1955Silva 04-07-2015

Het zo makkelijk via een linkje om alles te lezen over je te bestellen product

Er waren een paar problemen met de betaling maar de chat service heeft ons perfect geholpen

Er is een ruim assortiment

Goede en snelle service

Voor herhaling vatbaar

Te braak 03-07-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Eerst zelf rondgekeken en daarna prima uitleg gehad over alles.

Zeer tevreden, goede snelle service! Top

Diana 1901 03-07-2015

makkelijk invullen

per mail supersnel antwoord.

ben niet erg bekend met assortiment maar wat ik nodig had was aanwezig

snelle en goede service.

snel antwoord op mail en geen geneuzel over een eurootje meer of minder. (en dan met name minder) :-)

smstaal 03-07-2015

Mbv de chatfunctie kon ik eenvoudige een aantal vragen over het product stellen

Goed en snel geholpen. Producten zijn snel geleverd.

Mag altijd breder

Mbv chatfunctie heb ik over de prijs nog kunnen onderhandelen.

Mbv chatfunctie heb ik over de prijs nog kunnen onderhandelen.

René 77 03-07-2015

Door een mail te sturen en daarna een bestelling te plaatsen heeft een medewerker een account aangemaakt, dit was wel prettig

Goed contact met de medwerker per mail

Ik heb het hele assortiment nog niet bekeken maar dat gaat vast wel gebeuren

Online een fijne winkel. Maar wil je producten zien dan is voor ons de showroom ver weg van eindhoven

de reacktie op mijn mail was snel beantwoord met een vriendelijke mail. En in de aankoop ben ik verder goed begleid door uw medewerker. Ook het thuisbrengen is goed verlopen door een dagdeel aan te geven van de levering en een vriendelijke chauffeur van van spreuwel.

Frinji 13677 03-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Geen aanmerkingen op de website, deze was duidelijk. Ik zocht naar een inbouw barbecue en kon dit heel gericht bekijken.
Ideaal dat filiaal Breda niet in het centrum gevestigd is, waardoor het makkelijk parkeren voor de deur is.

Ik ben goed geholpen, ik kreeg correcte antwoorden op de vragen die ik stelde.

Erg ruim assortiment.

Omdat ik geen op of aanmerkingen heb, zou ik AllesvoorBBQ ook zeker aan willen bevelen bij anderen.

Saweetyh 03-07-2015

Ik kon alles goed vinden op de website en ik kon het zo bestellen! Fijn!

Binnen een paar dagen geleverd. Helemaal top!

Alles wat ik wilde kon ik hier bestellen. Prima dus

Het is een prima webshop. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen die iets nodig heeft omtrent bbq producten.

Als je iets nodig hebt omtrent de bbq, moet je bij deze webshop zijn!

ben polak 03-07-2015

Prima website met de scherpste prijzen. De chatfunctie is handig en snel met verstrekking van goede adviezen.

Mijn BBQ was niet direct op voorraad, echter werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Mijn Outdoorchef werd ondanks alles binnen 1 week geleverd.

Meer dan ruime keuze van verschillende merken

Heb reeds aan twee kennissen deze site aanbevolen.

ik was vergeten om smokers bij mijn product bij te bestellen. Bij ontvangst van mijn Outdoorchef Perth, zaten er gewoon 2 bakjes smokers erbij: Nice Touch van allesvoorBBQ.nl!!!

Dennis 13642 02-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website is overzichtelijk en daarnaast was de website zo gevonden via Google.

Goed geholpen in de winkel, we alle informatie verkregen die we wilden verkrijgen.

Alles staat in de showroom te Breda uitgestald, een erg ruim assortiment.

Op basis van de aankoopervaring tot nu toe zullen we dat zeker doen!

nathalie9999 02-07-2015

Duidelijke site, goede uitleg.

Goede service. Onze buitenkeuken duurde heel lang voor deze leverbaar was, en als alternatief een ander type gekregen, waar we heel tevreden over zijn.

Ruim assortimenet, alles is verkrijgbaar.

Heel tevreden, dus ook al verteld aan kennissen en vrienden waar we de buitenkeuken vandaan hebben.

Goede service. Eerste instantie wel een beetje geirriteerd omdat op de site staat dat de buitenkeuken voorradig was en puntje bij paaltje geen voorraad. Gelukkig is het problem snel en goed opgelost.

Martin_1965 02-07-2015

Makkelijk zoeken naar het juiste product en makkelijke afhandeling van de betaling met creditcard

De levering was zoals beloofd één dag na de bestelling

De prijs was de laagste die te vinden was op internet en zeker goedkoper dan in de winkel.

Goedkoop, makkelijk en snelle levering

Alles bij elkaar was het naar verwachting goed.

Kristof Boeykens 02-07-2015

Zopas een terrasverwarmer gekocht. Op veel plaatsen gezocht, enkel hier hadden ze hem in voorraad. Donderdag besteld, vrijdag om 10u afgeleverd. Perfecte timing. Op de levering viel ook niets aan te merken. Alles mooi verpakt maar door de spanbanden wel 2 kleine deukjes in de kap van de terrasverwarmer. Maar deze zijn snel weer uit te deuken door eventjes mijn duimen er tegen te zetten. De avond zelf konden we langer buiten zitten dankzij de aangename warmte van de boretti terrasverwarmer.

manonnie01 01-07-2015

Vanwege twijfels over bbq toch nog even naar de winkel gegaan, fijn dat dit mogelijk is.

In de winkel kreeg ik een goede uitleg. Product bleek helaas uitverkocht. Ik ben goed op de hoogte gehouden overde levertijden. 3 dagen later ontving ik de super mooie en handige bbq

Goede prijs en service

Al met al ben ik erg tevreden over deze winkel. Super service, goede communicatie en mooie producten

PW3600000079 01-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Duidelijke website en makkelijk voor de deur te parkeren

Prima in de winkel geholpen bij aankoop van mijn nieuwe bbq

Ik vind dat ze een gigantische groot assortiment hebben, met veel keuze uit bbq en accessoires

Via internet gezocht op een bbq, uiteindelijk zo uitgekomen bij allesvoorbbq.nl heel belangrijk dat er ook een showroom was waar ik de bbq kon bekijken

Alique 01-07-2015 Via de website gekocht

Hulp bij het uitzoeken, volgende dag in huis

Goede hulp via de chat!

Veel keus en meteen leverbaar!

Goed bevallen

Lucas Brinkman 01-07-2015

online bestellen

ongekende service.
toen mijn bestelling (een bbq-boek met €10 korting niet meer verkrijgbaar was) werd mij gevraagd of ik een ander product zou willen. Ik gaf aan dat ik wel belangstelling had in de weber pizza steen, maar dan ook graag met € 10 korting. Tot mijn verbazing kreeg ik kort daarna de weber pizza steen voor het aanschafbedrag van het boek. Dus meer dan € 10 korting.

ruim

ik ben verbaasd over de service aan mij geleverd. Waar krijg je tegenwoordig nog meer korting dan waarom je (voorzichtig) vraagt?

Rasjid 01-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Kan met video beter ondersteund worden! Ben voor mijn bbq alsnog naar de winkel gegaan om te zien of deze voldoet aan mijn verwachtingen (grootte, kleur enz).

Ik ben erg goed geholpen in de winkel van jullie in Utrecht. Prima verkoper met gunfactor!

Prima, online wel lastig te vergelijken met elkaarmop jullie site.

Al met al prima concept met een mooie fysieke winkel en prima medewerkers. Dit laatste is voor mij van doorslaggevend belang geweest.

Cor 13481 01-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website kon ik makkelijk vinden, ik toetste in 'Weber buitenkeuken' en kwam al snel bij AllesvoorBBQ.nl uit. Website is makkelijk in gebruik.

Perfect geholpen in de winkel te Breda. Een heel goede uitleg verkregen.

Het assortiment is meer dan voldoende.

Perfect!

vdbrob77 01-07-2015

Overzichtelijk en erg duidelijke info

Enorm veel keuze

Hans DW 01-07-2015

handige site, makelijk navigeerbaar

Item was niet meer beschikbaar, ander item werd voorgesteld. Akkoord gegeven hiervoor. Maar toch oorspronkelijk item gekregen. Heeft nog een week geduurd vooralleer de bestelling is opgestuurd. Op mijn vraag werd nooit geantwoord

P2P 01-07-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment met filters kom je een heel eind waar je moet wezen.

Jammer dat ik geen track & trace van m'n bestelling, echter verder niks aan te merken!

Zeer uitgebreid!

Handig zoeken van allerlei BBQ benodigdheden.

Michael van Nes 01-07-2015

Met alle gemak een BBQ uit de website kunnen kiezen en nog wel voor de laagste prijs.

De volgende dag werd de BBQ geleverd en de volgende dag kwam daar nog een orginele Weber BBQ hoes bij en een roestvrij stalen borstel met bamboe greep. Beiden voor niets.

Ruime sortering BBQ's en toebehoren.

Al aan diverse mensen mijn zeer positieve mening laten horen over deze site.

Eerst op kieskeurig gezocht voor een BBQ. Deze verwees door naar : Alles voor de BBQ.nl dit was precies wat ik zocht. Een echte Weber 47 voor een zeer lage prijs. Ook de levering was vlot. Zonder extra kosten en de volgende dag in huis.

Joris Jongen 01-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, snel en makkelijk producten bestellen met degelijke beschrijving

Telefonisch nog contact gehad met afdeling Utrecht inz. afhandeling vraag. Snelle en correcte afhandeling!

Wat een assortiment!

Reeds gedaan en zelfs al besteld!

Andre 12778 01-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk alles te vinden, zowel in de winkel te Breda als op de website. Alles was duidelijk. Pakketaanbiedingen staan al aangegeven op de site, wat ik erg makkelijk vind.

Er wordt oplossingsgericht meegedacht en je wordt netjes geïnformeerd.

Je kunt naar mijn mening nergens een zo groot assortiment barbecue vinden als bij AllesvoorBBQ!

En goedkoop en een goede service, wat wil je nog meer!

rinus.meijer 30-06-2015

konden alles goed vinden wat we wilden bestellen.

Hiervoor geven we een 8 omdat de bestelling langer op zich liet wachten dan de bedoeling was. Wel hebben we goede ervaringen met de bereikbaarheid van de winkel.We kregen de levering pas na 7 dagen terwijl maar daar zat natuurlijk wel een weekend in. Het was op zich geen probleem maar als we het bestelde de volgende echt nodig gehad zouden hebben dan hadden we daar wel tegen aan gelopen.

alles wat we zochten is te koop en er is een breed assortiment van alles.

Maurice.Laumen 30-06-2015

Duidelijke site, snelle levering.

Een zijpaneel was iets beschadigd en de bakplaat was niet meegeleverd. Alles in no-time geregeld en in goede orde mogen ontvangen. Super

Ik had mij goed georiënteerd op hetgeen te krijgen was en de mijne was alleen nog hier leverbaar.

Ik ben dik tevreden, dus houd ik dat niet voor mijzelf

Een tevreden klant, zeker na de geleverde service. Daarnaast was de levering ook nog eens perfect geregeld.

fiesta537 30-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb een prijsofferte aangevraagd voor een barbecue en enkele accessoires. Ik kreeg hierop snel antwoord. Toen ik met dit voorstel akkoord ging, heeft de medewerker mijn bestelling in het systeem gezet. Dat ging dus erg makkelijk en vlot.

Toen ik voor het eerst op een barbecue klikte, vond ik het 'vreemd' dat er meteen ook een chat-venster werd geopend. Achteraf gezien, was ik hier erg blij mee: ik kreeg online advies en had een leuke babbel met de medewerker. Het voelde bijna alsof ik in een winkel was.
Ik kon met de track and trace niet zien, wanneer de bestelling geleverd werd (woon in België), maar dit werd ook via de chat professioneel en snel opgelost.

Het assortiment is heel ruim opgezet, al had ik maar oog voor één specifieke barbecue.

Ik ben een tevreden klant: het uitzoeken, kopen, betalen en leveren ging van een leien dakje. De medewerker was professioneel via de chat, beantwoordde correct en snel mijn vragen. En de barbecue bevalt uitstekend.

Bernadette3331 30-06-2015

goedwerkende website

Laagste prijsgarantie, volgende dag in huis.

Specifieke hoes Weber bbq gewoon op voorraad.

Handige website met snelle service!

Patrick2015 30-06-2015

Allesvoorbbq.nl heeft een prima website die overzichtelijk en gemakkelijk navigeren is. Leuk en goed is de mogelijkheid om een prijsaanvraag te doen, want dat scheelt toch nog geld met de prijs die in eerste instantie genoemd wordt.

Na de prijsaanvraag kreeg ik een berichtje met daarin een voorstel. Met de voorgestelde prijs ben ik akkoord gegaan en heb ivm de afhandeling een paar maal contact gehad. Het contact verliep uiterst soepel en vriendelijk. Na de bestelling werd de barbeque snel bezorgd.

Ik had en heb het idee dat de klant echt koning is bij allesvoorbbq. Een opsteker dus!

Allesvoorbbq heeft een prima assortiment.

Wij vinden het een prima webshop waar je zonder zorg je spullen kunt bestellen.

Wij hebben een Outdoorchef City 420 G gekocht en hebben er al weer een aantal x gebruik van gemaakt. Allesvoorbbq was de voordeligste shop waar wij de bbq konden vinden. Het contact met de verliep ook uiterst soepel, vriendelijk en beleefd. Als wij weer iets nodig hebben voor onze bbq komen wij zeker terug bij allesvoorbbq!

Ronin10 30-06-2015

Via Google staan ze er meteen bovenaan bij met de voordeligste prijzen

Zeer goed, product was op het moment uitverkocht maar ik kreeg direct te horen wanneer het binnen was en wanneer het bij mij zou zijn

goed, er is keus genoeg

door de prijs en snelle service zou ik hem iedereen aanbevelen

AllesvoorBBQ.nl is prijstechnisch de beste keus die je op internet kan vinden met deze kwaliteitsproducten zoals Boretti

Fonteyn 30-06-2015

Tiesv 29-06-2015

Overzichtelijke website

Nog niet nodig gehad

Was op zoek naar een BBQ. Alle modellen beschikbaar

Geen goedkopere kunnen vinden en perfecte levering

Chopin46 29-06-2015

Goed te vinden op internet

Zeer vriendelijke bediening

Zeer uitgebreid

Prima internetwinkel

Gdefijter 29-06-2015 Via de website gekocht

5,5

Bestelling werd niet tijdig geleverd. Bij navraag bleek dat deze door de webwinkel op afroep was gezet. Als ik geen contact had opgenomen, dan had ik nog weeeeeken moeten wachten.
Na contact werd product snel en correct geleverd.

Prijs kwaliteit is goed

Bestelling werd niet tijdig geleverd. Bij navraag na 1 week bleek dat deze door de webwinkel op afroep was gezet. Als ik geen contact had opgenomen, dan had ik nog weeeeeken moeten wachten. Na contact werd product snel en correct geleverd.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 02-07-2015

Beste heer/mevrouw G de Frijter

Vervelend om te vernemen dat U zelf achter uw bestelling aan heeft moeten bellen. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort!

Helaas wil het een enkele keer gebeuren dat door een vertraging in het besteld of betaal proces een bestelling niet op de juiste plek terecht komt! Dit is heel vervelend maar helaas niet onontkoombaar.

Zou U mij nog wel even uw bestelnummer willen door mailen dit zodat wij u nog kunnen compenseren voor de langere wachttijd.

Wel fijn om te vernemen dat de bestelling na contact wel weer snel en correct is geleverd!

Voor nu wensen wij U nogmaals veel plezier van Uw aankoop en hopen U in de toekomst nog eens terug te zien!

Maick

Service afdeling AllesVoorBBQ.nl

Foto Paul 29-06-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk, maakt een keuze makkelijk.

Het weberkookboek kwam beschadigd aan (kan gebeuren), maar werd snel en naar tevredenheid opgelost. Verder zijn ze bijzonder snel in het beantwoorden van vragen via e-mail of contactformulier, de snelste van alle webwinkels die ik ken.

Zeer compleet (als je een bbq zoekt). Er worden ook combinaties met andere producten aangeboden die erg nuttig zijn.

Allesvoorbbq is zeer aan te bevelen, het gemak en de goede snelle service.

Het product wordt direct de volgende dag geleverd. Vragen worden snel en ook goed beantwoord. Bij Allesvoorbbq ben je een echte klant zoals het hoort te zijn, compliment!!

JB1971 29-06-2015

Artikel dat ik zocht was gemakkelijk te vinden. Verder goede afhandeling van de bestelling en betaling.

Goede snelle levering. Enige minpunt was het uitblijven van de beloofd track en trace code waardoor het leek of de bestelling nog niet verzonden was.

Als tip zeker niet uitgesloten.

Leon_A 29-06-2015

Handige website, makkelijk zoeken en eventueel vragen gelijk stellen vis de chat. Super!

Het bestelde artikel werd geleverd door Van Spreuwel Transport. Vooraf was niet duidelijk op welk tijdstip de levering zou plaatsvinden. Ik was dus niet thuis op het moment van levering. Wel netjes een briefje in de bus, maar dat ik wel zelf nu contact op moet nemen om een nieuw tijdstip aan te geven. Helaas werd ik ronduit onbeschoft te woord gestaan door de Van Spreuwel bij mijn vraag of ze een exacter tijdstip kunnen aangeven wanneer het artikel wordt bezorgd. Dan kon niet en ik moest maar aan het eind van de dag op de website kijken wanneer het geleverd zou worden. Mijn zorg omtrent het niet zomaar thuis kunnen blijven voor een hele middag of ochtend ivm mijn werk, werd terzijde geschoven en ik werd voortdurend in de rede gevallen. Op de website werd inderdaad een tijdvak aangegeven en wel van 5 uur. Gelukkig was mijn vrouw net op het moment van levering thuis en wel ruim een uur vóór het aangegeven tijdvak. Slechte planning, slechte service en zeer slechte klantgerichtheid. Ik zou zeggen: doe geen zaken meer met Van Spreuwel Transport. De chauffeur was overigens wel heel beleeft. Geen aanmerkingen daarover.

Website is zeer goed, artikel netjes verpakt geleverd. Even in elkaar zetten en klaar. Top geregeld. Met betrekking tot de transport Van Spreuwel: zeer slechte klantgerichtheid en ronduit onbeschoft bij telefonisch contact.

Monica-vK 29-06-2015

Zeer overzichtelijke website!Voordeel: je hoeft geen account aan te maken voor een bestelling en dit maakt het laagdrempeliger.

Maandagmiddag besteld en dinsdag konden we al van onze nieuwe BBQ gebruik maken! Top!

Zeer uitgebreid assortiment. Wij waren specifiek op zoek naar een betaalbare Weber BBQ, maar ze hebben werkelijk vanalles.

Geen 10, omdat het altijd nog beter kan. Maar zeker een goede website, uitgebreid assortiment, gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Dat is toch wat we allemaal willen? Top!

In tegenstelling tot veel andere sites is Allesvoorbbq.nl overzichtelijk en duidelijk. Website werkt prima, geen moeilijk gedoe met accounts aanmaken. De voordeelpakketten zijn ook zeer interessant omdat het echt geld scheelt. Vandaag bestellen is morgen bbq-en! Super!

jassjo 29-06-2015

makkelijk bestellen, en betalen via de site

Toen ik dinsdags een bbq wilde bestellen, zag ik een aanbieding waar ik wel gebruik van wilde maken. Maar deze bleef steeds de gewone prijs aangeven in mijn winkelwagen.
Telefonisch waren jullie onbereikbaar, en heb ik een email gestuurd met de vraag hoe dit kon.
Bij antwoord, bleek dat het om een oude aanbieding ging van het weekend daarvoor. Een uurtje later nogmaals op jullie site gekeken, en toen kon ik hem alsnog voor de aanbiedingsprijs bestellen.

Snelle levering, uiteindelijk pakket voor aanbiedingsprijs kunnen bestellen. Ik had het enkel leuker gevonden, als jullie in de antwoord mail dit hadden aangeven. Dus aanbieding was van vorig weekend, maar we hebben de site nog niet aangepast, u kunt hem alsnog voor de aanbiedingsprijs bestellen. Nu kwam ik daar toevallig zelf een uurtje later achter, en heb ik hem snel besteld, en kreeg ik het pakket netjes de volgende dag thuisbezorgd.

stijn1309 29-06-2015

Je kan kiezen voor thuisbezorgen en/of ophalen in de winkel, als ze ook nog de mogelijkheid bieden om het te laten bezorgen bij een afhaal punt wordt het een 10!

Bestelling deed wat lang maar ben altijd prima geholpen en te woord gestaan.

Alles verliep prima!

Besteld en prima geleverd in de winkel waar ik hem op kon halen!

Hoevenaren 29-06-2015

De duidelijkheid op de website was prima. Bovendien had ik geluk dat er een gratis hoes bijgeleverd werd, en deze werd ook duidelijk vermeld.

Ik had een vraag gesteld over de levertijd. Allesvoordebbq claimt binnen 24 uur te leveren bij bestelling voor een bepaald tijdstip. Dat tijdstip had ik niet gered, dus kreeg het de dag erop binnen. Dat werd netjes uitgelegd in de email.

Ik wist heel goed welk product ik wilde. Ik stond er wel van te kijken hoeveel bij-producten dat had. Ook goed overzichtelijk aangegeven.

Prima site. Goed geholpen. Uitstekende product.