allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Breakertje 10-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke internetsite, makkelijk te bedienen en overzichtelijk

Snelle en vriendelijke service

Op BBQ gebied uitgebreid met een goede beschrijving

De aankoop is eenvoudig te bestellen en zonder problemen verlopen door de goede zorg vanuit Allesvoorbbq

Fam. Van Beek 09-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Goede voorlichting gekregen. De verkoper nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden.
Prima service, ook voor wat betreft de nalevering van een product dat niet voorradig was in de winkel

Mooi ingerichte winkel, volgens mij ook compleet.

Door de manier waarop wij zijn geholpen, zullen wij deze winkel ook bij anderen aanbevelen.

pawikan 09-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Via e-mail had ik binnen vijf minuten antwoord op een vraag. Dit is echt bijzonder. In de winkel overweldigend aanbod en adviseur heeft kennis van zaken. Nette opbouw en goed overzichtelijk. Dit weerhoud mij ervan om in een tuinwinkel te kopen.

Bogardius 09-07-2015

Via de webshop alles besteld en via de chat functie ben ik zeer goed geholpen. Deze heeft het hele bestelproces in behandeling genomen

Service was top, de levering al de dag erna en vooral de ondersteuning na de order was goed. Altijd bereikbaar en iedereen was op de hoogte van de afspraken

Voor mij uigebreid genoeg, alles was te vinden mbt bbq onderdelen

Zeer aan te bevelen. Bestelling plaatsen ging er makkelijk, contact en levering erna ook uitmuntend!

Alex Krouwel 09-07-2015 In de winkel gekocht
breda

Hele duidelijke uitleg gehad over de verschillende type BBQ's. Werd echt de tijd genomen.

Veel verschillende modellen.

Leuke winkel met een mooi assortiment en vriendelijke werknemers.

Super goede service.

KoljaL 08-07-2015 Via de website gekocht

Het prooduct was makkelijk vindbaar op de website, en met een paar simpele klikken was de bestelling compleet.

Keurig op tijd is het product bij ons afgeleverd. Netjes en stevig verpakt.

Allesvoorbbq.nl maakt waar wat het zegt. De website is makkelijk te gebruiken en de service is zeer goed.

J. Hermens 08-07-2015

Makkelijk bereikbaar

Zoeken de beste prijs voor

Grote keus bbq, en smokers

Prettige winkel om te kopen

Ben goed geholpen met een Prima prijs

Berberr9 08-07-2015

De site is gebruiksvriendelijk. Ik hoefde niet meer gegevens achter te laten dan noodzakelijk was. Het bestelproces was eenvoudig. Misschien zou het toevoegen van Afterpay nog een extra service voor jullie kunnen zijn.

De bestelling die ik had gedaan, was zeer snel binnen. Het was niet nodig om te retourneren.

Mooi uitgebreid assortiment, duidelijk beschrijving van de producten.

Zeer tevreden met de gebruiksvriendelijkheid van de website

Ik ben zeer tevreden over de aanschaf van dit product. De site was overzichtelijk en het betalingsproces verliep vlot. De bestelling werd de volgende dag al bij mij thuis geleverd.

sombroek 08-07-2015

duidelijk proces op de website

snelle afhandeling

ruime sortering voor weber bbq

niks op aan te merken

fijne website, snelle afhandeling

fam picnic belgie 08-07-2015 Via de website gekocht

snelle levering, bevestiging via mail, daarna telefonische bevestiging met leveringsdatum, op de dag zelf 1/2u vooraf telefoontje met aankomst, zo hoef je niet de ganse dag thuis te blijven wachten

voor de vriendelijke bediening, snelle service

dit was de eerste keer dat ik via bbq.nl iets kocht, en ben heel tevreden, levering inderdaad binnen de 24u. De levering wordt ook opgevolgd, je voelt je klant, ze houden je op de hoogte van je bestelling. Wij hebben een bbq boretti gekocht en daar was een gratis hoes bij, bleek bij levering dat deze niet meegeleverd was, omdat er geen meer in voorraad waren, er werd mij beloofd dat deze met de post zou nageleverd worden, en inderdaad 10 dage nadien werd deze met de post geleverd. prima!

Peet uit Naaldwijk 07-07-2015

De go anyware is een compacte BBQ welke ik ga gebruiken tijdens het kamperen

Bij aanlevering bleek er een beschadiging op de deksel van de BBQ te zitten. Binnen een aantal dagen kreeg ik een nieuwe deksel toegestuurd zonder "moeilijk" te doen.

Er is een ruime keuze in het Weber assortiment, voor elk wat wils.

Met een gerust hart kan ik alles voorBBQ.nl aan bevelen bij belangstellenden.

Ik kijk met een goed gevoel terug op mijn internetaankoop bij allesvoorBBQ.nl

John & Henny 07-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Een duidelijke en overzichtelijke website die ons inspireerde om zelfs op zondag de winkel in Utrecht te bezoeken.

Netjes en correct behandeld. Vanwege drukte wel even moeten wachten, maar men nam daarna voor ons, net als de andere klanten, voldoende tijd voor het beantwoorden van vragen en een eerlijk advies.

Een zeer ruim assortiment van de bekende merken. Naast de BBQ's zelf ook zeer ruim gesorteerd met allerlei aanvullende opties.

Als je hier geweest bent en niet slaagt stop dan maar met verder zoeken.

We zijn erg blij dat we de moeite genomen hebben om deze winkel te bezoeken. Naast het goede advies ook concurrerende prijzen en veel aantrekkelijke (combi) aanbiedingen.

FerdivdL 07-07-2015

Fijne grote winkel en voorraad te zien op de website.

Werd perfect geholpen door de medewerker die de betreffende dag aanwezig was. gaf antwoord op al mijn vragen en vertelde in alle rust de tips en tricks van de bbq.

ze hebben veel spullen en het meeste ook op voorraad.

Als je zelf een goede ervaring hebt gehad waarom zou je het dan niet aanraden bij anderen?

een bezoek waarin ik veel extra kennis heb opgedaan tijdens het kopen van een kado voor iemand anders. i zou hier zo weer terug komen voor andere spullen voor de bbq.

RR2015 07-07-2015

In de winkel niet leverbaar, betalen en wordt netjes thuis bezorgd

Erg leuk personeel en prima service!!!

What you ser is what you get👍👍

Brandenburg1964 06-07-2015

totale aankoop ging super

zeer goed geholpen door de jongens daar zeer betrokken personeel

Als je het hier niet vind vind je het nergens

zal ik zeer zeker doen

Gewoon een top zaak met de juiste mensen en verstand van zaken

emme1558 06-07-2015 Via de website gekocht

Prettige site

On line super nel en klant vriendelijk geïnformeerd over de levertijd die achteraf veel sneller was dan verwacht.

Voor de cadac tot nu toe alle aanvullingen kunnen vjnden.

Zou allesvoorbbq zeker aanbevelen!

Voor de tweede keer super snel het bestelde geleverd gekregen. Zeer tevreden!

Pasxal 06-07-2015

goed, verkoper was erg behulpzaam

ruime keus in alle prijsklasse is er wel iets

We zijn naar Breda gereden en konden lekker voor de deur parkeren. Ideaal! Eerst op ons gemak rondgekeken en daarna kwam de verkoper ons helpen. Was deskundig en behulpzaam. Wij wilden een inbouw bbq en hij heeft netjes voor ons de bbq opgemeten zodat we thuis al aan de slag konden. Was niet op voorraad maar de volgende dag konden we hem al komen halen.

rveijsden 06-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Alle bbq's stonden klaar, gratis parkeren voor de deur. Alles direct te leveren.

Mooi pakket samengesteld voor goede prijs

Zeg BBQ en hier heb je het

Alles beschikbaar in de winkel. Complete bbq-ervaring

Alle bbq's zijn te zien in de winkel, ruim opgezet

Familie4 06-07-2015

Alles is makkelijk te vinden, vragen worden snel en duidelijk beantwoord.

Goed chat contact gehad met medewerker, duidelijk informatie gekregen

Veel keus, duidelijk en makkelijk zoeken

Goede service, duidelijk en groot assortiment

Gerry 1963 06-07-2015

Ben langs de winkel gegaan in Breda, info gekregen en besteld, prima.

Omdat het bestelde artikel niet op voorraad was bij de leverancier (Cadac) heeft het wat langer geduurd, ik ben goed op de hoogte gehouden en heb ook een goed alternatief aangeboden gekregen toen het artikel helemaal niet leverbaar meer bleek te zijn

zeer uitgebreid

prima winkel

Krush 06-07-2015 Via de website gekocht

niks is makkelijker dan online bestellen!

telefonisch contact kan beter. Heb 2 dagen meerdere keren moeten bellen voor ik iemand aan de lijn kreeg.😢

genoeg keuze.

snelle levering, goede service.

Had een klein probleem bij mijn bestelling. Na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik iemand aan de lijn. Daarna was alles heel snel geregeld en in orde.

Edwin333 06-07-2015

overzichtelijke pagina's snel gevonden wat je wilt hebben en snel gekocht

vandaag bestelt morgen in huis (of overmorgen maar toch snel)

je zoekt voor bbq bij elkaar.

beste prijs kwaliteit garantie die ik kon vinden.

makkelijke site, makkelijk kopen, aan de deur bezorgt, prima prijzen.

Bbqmen 06-07-2015

Overzichtelijke website en met afrekenen wijs alles zich vanzelf

Eventuele onduidelijheden direct via de live chat helder gemaakt. Super snel, duidelijk en vriendelijk.

Ruim assortiment

Altijd

Duidelijk, vriendelijk en correcte behandeling. Overzichtelijke website en na bestelling alle gegevens via mail binnen. Ook de status en het op de hoogte houden van de bestelling zeer zeer netjes.

hitte15 06-07-2015

Supersnel besteld zonder bezorgkosten.

Ik kreeg geen mail wanneer mijn artikel zou worden bezorgd. Na telefonisch contact werd mij uitgelegd dat er een fout was opgetreden bij het weergeven van de track &trace code. Maar er werd mij wel meegedeeld dat ik het pakket dezelfde dag ging ontvangen.

Artikel was direct voorradig.

De hele afhandeling was prima dus ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Ruud Schutte 06-07-2015

De site werkt goed en helemaal niet omslachtig.

De levering was SNEL-SNEL-SNEL (!) en werd goed aangekondigd. De volgende dag had ik het al in huis!

Alles en veel voorradig!

Wat "heet" aanbevelen!? Gewoon hier kopen.

Ik beveel jullie warm aan om alles voor de barbecue te kopen bij....allesvoorbbq.nl! Levering is snel en ze zijn het voordeligst? Wat wil je nog meer? Vlees! ;-)

Jansen 15 06-07-2015

De bestelling kan geheel online worden verwerkt en vragen kunnen ook telefonische behandeld worden. De telefonische bereikbaarheid is uitstekend. Ook voor mensen die zelf werken.

De bestelling wordt in handige kratten geleverd. Daarbij wordt alles kant en klaar afgeleverd. Ook het ophalen was kinderlijk eenvoudig.

Prima assortiment die verder gaat in variatie die men meestal zelf kiest voor een bbq. De kwaliteit was meer dan goed en is bijvoorbeeld totaal niet vergelijkbaar met supermarktkwaliteit.

Reeds aanbevolen aan een kennis. Zoals ik heb begrepen zal de bestelling volgen.

Boretti2015 05-07-2015

Website is duidelijk en bestelling was prima te maken.

Na bestelling ontvingen wij bevestiging. Na bevestiging de uitleg over tracking system. De aflevering was zo snel- inderdaad de volgende dag - dat wij het tracking nummer niet ontvingen, maar het bestelde product netjes bij de buren was afgeleverd. De koerier heeft netjes gebeld om dit te melden en aan te geven bij welke buren precies. Dit werd enorm door ons gewaardeerd. Prima afhandeling.

zeer tevreden over het assortiment - voor ons was alles op voorraad.

Ja wij bevelen Allesvoorbbq.nl zeker aan bij vrienden en familie vanwege de goede ervaring.

Wij zijn zeer tevreden over aflevering, gebruiksvriendelijkheid van de website, de voorraden waardoor bestellingen zeer snel kunnen worden geleverd.

Koopjesjager69 05-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk via de chat de mogelijkheden besproken en daarna zo ophalen in de winkel

Netjes in de auto gezet. En ook even een touwtje om de kofferbak dicht te houden.

Top geregeld.

Martijn121 05-07-2015

Gemakkelijk te bestellen.

Men houdt je goed op de hoogte. Bestelling is geleverd zoals beloofd.

Ruim assortiment. met goede prijzen.

Ik ben altijd heel kritisch wat betreft online aankopen/ online winkels. Deze beveel ik zonder problemen aan.

prima site. alles keurig volgens afspraak verlopen. Altijd lekker om te weten dat er een fysieke winkel achter zit voor het geval er onverhoopt toch problemen zijn.

Bert en Jannie 05-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

De site was erg makkelijke te vinden. Gebruikersvriendelijk ingericht.

De winkel in Utrecht is goed bereikbaar met gratis parkeren. Wij werden er op vrijdag 26 juni 2015 welkom geheten en erg klantvriendelijk geholpen.
De verkoper attendeerde ons dat er een speciale (weekend)aanbieding was van de Weber Spirit E-320 Premium GBS Systeem. Wij hebben deze BBQ gekocht vanwege de fantastische aanbieding of zoals de verkoper zij een deal van once in a liftime.

De winkel was erg goed uitgerust met diverse merken BBQ/buitenkeukens en BBQ-benodigheden. Wat ons wel opviel was dat er op de uitgestalde BBQ/buitenkeukens geen prijskaartjes zaten. Wij hebben hier de verkoper op geattendeerd die ons vervolgens liet weten dat hij hier mee bezig was.

Met de doos thuisgekomen zijn wij meteen met het monteren van diverse onderdelen gestart. Wij ons daarbij opviel is dat alle onderdelen keurig verpakt waren (geen beschadigingen) en de de montagehandleiding goed te volgen was. Zonder problemen hebben wij dan ook de Weber in elkaar gezet. Vervolgens hebben wij er in 10 liter gasfles bijgekocht (niet verkrijgbaar bij Alles Voor BBQ). Deze grote fles van circa 15 kilogram past uitstekend op het plateau en het flexibele afdekscherm van de Weber. Kortom, keurig uit het zicht. Inmiddels hebben wij de Weber al een paar gebruikt tot volle tevredenheid van alle eters en gebruikers. Al met al zijn wij zeer tevreden met onze aankoop en bevelen wij deze BBQ van harte aan. Met vriendelijke groet, Bert en Jannie

tjongejonge 05-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Makkelijk online te bestellen. En snel in huis.

alles was snel thuis bezorgd. Daarnaast geen verzendkosten en voor mijn producten was het de goedkoopste.

Alles wat ik nodig had, was er. Uitgebreid Weber assortiment.

Groot assortiment, duidelijke service, snelle levering.

mark haarhuis 05-07-2015

Het was eenvoudig om het juiste product te vinden en de bijpassende accesoires.

De levering was zoals vermeld op de website zeer snel.
Ook het toevoegen van een bruikbaar gratis accessoire is een groot pluspunt

Alle grote merken barbecues zijn te vinden in het brede assortiment.

Door het ruime assortiment, de snelle levering en de scherpe prijs zal ik anderen zeker deze winkel aanbevelen.

Fransoos 80 05-07-2015

Website is overzichtelijk en gemakkelijk

De eerste zending was niet compleet zonder uitleg. Om vraag voor uitleg werd geen antwoord gegeven

jean paul kool 05-07-2015

ideaal om via de chat vragen te kunnen stellen :-)

Besteld en afgeleverd. De bezorger belde zelfs toen hij voor de deur stond om te vragen bij welke buurman hij het pakket moest achterlaten.
Helemaal top

alles voor de bbq

zeer tevreden

We zijn met ons gezin zeer tevreden. Hebben allemaal gespaart voor onze Boretti Carbone. Helaas was de hoes zo erg in trek dat deze nageleverd wordt. Maar weer via de chat op de hoogte gebracht en als het goed is morgen avond geleverd. Zou wel heel leuk zijn als we ook nog alles terug kunnen winnen. :-)

Verbaal 05-07-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk terug te vinden op de site. En bij vragen kun je ze direct stellen via de live chat. Super makkelijk en je keuze maken gaat zo makkelijker.

Prima. Ik was mijn huisnummer vergeten en dit is netjes opgelost. Snelle levering en een snelle raectie bij vragen.

ArieGato 05-07-2015

Er was een beschadiging aan één van de platen van de barbecue. Na zeer snelle reacties kreeg ik contact van de fabrikant en werd alles snel afgehandeld.

Alles is snel geleverd en een uitstekende en vriendelijke nazorg.

vliegene 05-07-2015

SNEL BESTELD, SNEL GELEVERD

ZEER UITGEBREID

sdoorn 05-07-2015

Ik koos een barbecue die volgens de site nog bestelbaar was. Deze bleek echter uitverkocht. Kan uiteraard gebeuren op drukke dagen (en als de website beheerder dit niet snel genoeg op pikt). Kreeg echter een zeer goed alternatief aangeboden!

Er werd goed met me mee gedacht toen de barbecue uitverkocht bleek te zijn. De medewerker was zeer vriendelijk en kwam de gemaakte beloftes na

Ruim assortiment voor goede prijzen

Goed bereikbaar, goede service, snel geleverd

Al met al zeer tevreden. Jammer dat de bbq die ik had gekozen er niet meer was, maar gelukkig werd er een goed alternatief geboden en werd alles netjes op tijd, vlak voor de hittegolf geleverd, waardoor ik heerlijk kon bbqen!

Hans Segers 05-07-2015

Lekker vanuit je luie stoel een bbq bestellen die de dag erna geleverd word !! Life couldnt be better !!

Snel een paar keer over en weer mailen voor de scherpste prijs van het net !!

Gewoon alles !!

In d

al reeds paar keer gedaan !!!

krekel 43 05-07-2015

Ruime keuze

Ruime keuze en snelle levering.
Persoonijke contact

We hebben een mooie outdoorchef bbq gekocht. Zeer tevreden over de snelle levering, alles keurig verpakt. Product bevalt ook prima. Kortom goede keus

Anton64 05-07-2015

Een duidelijke website, je wordt goed door het hele proces begeleid.

Bij de levering zat één onderdeel niet, na een chat met één van de medewerkers werd deze de volgende dag alsnog afgeleverd.

Alle BBQ's en accessoires voor een hele goede prijs.
Als je een BBQ zoekt kun je hier terecht incl de onderdelen en accessoires.

De naam zegt het al, "Alles voor de BBQ".

JDH0029 05-07-2015

Great BBQ, works perfectly, very happy!!

Quick delivery and easy to setup

Fantastic range, and great prices

Great product, great service. BBQ works fantastically and we are extremely happy with it. Already getting much use!!

Willems Eddy 05-07-2015 Via de website gekocht

Het ging supper gemakkelijk en zeer snel thuis geleverd !!!

Dave2014 05-07-2015

Makkelijk te bestellen overzichtelijke website. Ook creditcardbetalingen mogelijk.

Volgende werkdag in huis!

Groot assortiment en keuze uit artikelen in alle prijsklassen.

Geen problemen met deze website ondervonden. Top bedrijf!

jordy19861986 04-07-2015

6,2

ondanks besteld te hebben op internet, waren de bestelde producten niet op voorraad toen ik deze kwam afhalen in doetinchem

vrijdags opgehaald, echter 1 product niet aanwezig, deze zou uiterlijk maandag binnenkomen. Dinsdags weer geweest, toen bleek het product alweer aan de kassa verkocht te zijn ondanks dat ik eerder dit product besteld had. In de winkel een oplossing afgedwongen, nu eenn duurder product meegekregen.

eerst de logistiek en service verbeteren! dan zou het een goede winkel kunnen worden

Geert Andries 04-07-2015

eerst contact genomen met klantendienst via chat zodat we zeker waren dat artikel op voorraad was

snelle levering zoals afgesproken

zeer volledig

goedkoopste en snelle levering

zeker een internet winkel waaar ik nog aankopen ga doen

Fam. Smedts 04-07-2015 Via de website gekocht

Hele duidelijke website,vooral produktreviews vind ik belangrijk.

Echt alles voor de barbeque. en goede acties

Hebben alles wat je nodig hebt voor een goede prijs, en snelle (gratis) levering.

Bart Kestelyn 04-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Wij zijn in de winkel te Breda geweest: -perfecte bereikbaarheid, parkeergelegenheid voor de deur -duidelijke productopstelling en prijsinfo -vriendelijk, vakkundig en niet opdringerig advies -hulp bij het inladen van de toch wel grote doos

BVM 0083 04-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Zeer duidelijke website op www.allesvoorbbq.nl

In de winkel goed geholpen, zeer duidelijk en overtuigend advies gegeven. met kennis van zaken

Zeer ruim assortiment, met veel keuze aan bbq`s en accesoires

Ik zal zeker iedereen aanbevelen om naar allesvoorbbq.nl

via internet gezocht op de meest interessante aanbiedingen, zo uitgekomen bij allesvoorbbq.nl

Rita Dupont 04-07-2015 In de winkel gekocht
In Breda

Heel veel keuze in de winkel. Alles netjes en proper.

Ik beveel de winkel nu al aan aan anderen. Ben zeer tevreden.

Zeer goede uitleg gekregen van de winkelier zodanig dat het me heeft vergemakkelijkt in mijn keuze. Ook de uitleg over de accesoires was geweldig.