allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 692 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 06-06-2016 Via de website gekocht

Erg overzichtelijk

Geen problemen met bezorgen gehad en op tijd geleverd.

Gewoon heel veel keuze

Alles staat keurig vermeld en ziet er netjes uit

Nick Janssen 06-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Nadat mijn vriendin en ik even de tijd kregen om rond te kijken kwam een medewerker op ons af ter ondersteuning. Dit voelde prettig omdat we eerst even zelf onze weg mochten en konden vinden.

We zijn goed geholpen en hebben alle voor- en nadelen van diverse producten aangehoord, zodat we vervolgens zelf de beslissing konden maken.

Om een indruk te krijgen wat er allemaal te koop is in de wondere wereld van barbecues is het assortiment ruim voldoende.

De winkel had de producten mooi gepresenteerd en straalde de sfeer van barbecues uit. Dat vind ik essentieel, dat ik een goed gevoel krijg bij de winkel waar ik mijn producten koop. Aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een goede barbecue en een achtergrond-verhaal waarom het een goed product is.

Dijke 06-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Winkel redelijk in de buurt heeft bijna alles standaard op voorraad

Telefoontje vooraf naar de winkel en alles werd gereserveerd en stond klaar toen ik aan kwam.

Alle belangrijke benodigdheden en accessoires in principe op vooraad

Ellen 06-06-2016 Via de website gekocht

snel geleverd en alles volgens afspraak

besteld en snel geleverd

ruime keuze en overzichtelijk

super winkel jammer genoeg niet in Rotterdam maar online is uitstekend ik kom graag terug bij jullie kan alles bestellen online

Ik ben heel tevreden en blij met mijn aankoop

Niels 06-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Ruim assortiment, duidelijke site. De showroom in Utrecht heeft veel modellen staan, met de andere showrooms geen ervaring.

Geen opdringerige verkopers. Tijdens chat via de site duidelijke antwoorden gehad en geen onzinverhalen. In de showroom ook goed geholpen. Eerst door ons rustig door de winkel te laten lopen om zelf alles te bekijken en voelen zonder ons daarbij opdringerig te "storen". Daarna goed geluisterd naar onze wensen en vragen en deze duidelijk beantwoord.
Een verademing t o v een andere winkel waar een overenthousiaste verkoper ons overspoelde met veelal onzinverhalen en die ons amper aan het woord liet om kritische vragen te stellen.

Enorm aanbod.

zie bovenstaande motivaties

Daniella 06-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk duidelijk

Binnen 24 uur antwoord op een vraag

Keus uitstekend

Zeer goed

pg 06-06-2016 Via de website gekocht

Had een laatste exemplaar besteld uit oude collectie, met korting. Was blijkbaar al in de winkel verkocht. Zelfde dag nog een email met de mogelijkheid tegen dezelfde prijs uit de nieuwe collectie een exemplaar te kiezen. Zelfde dag nog verzonden.

alles voor de bbq. goed prijs-kwaliteit verhouding.

Harry 06-06-2016 In de winkel gekocht

alles overzichtelijk opgesteld

goed en duidelijk advies

ruime keuze

gezien mijn ervaringen zonder meer aan te bevelen

Brewsader 06-06-2016 Via de website gekocht

Quick and easy!

I had a little trouble receiving my package due to bad timing, but one call to service and it was quickly fixed.

Great assortment of Weber products but I would like a bit more replacement parts shown in the shop (replacement handles, igniting system, etc.)

LL de Graaf 06-06-2016 Via de website gekocht

Alles perfect in orde,netjes optijd steeds contact Door mail te sturen en veeeel goedkoper dan dat je elders in de winkel koopt!Dikke duim👍👍

Zie boven

Genoeg keuze en alles goed aan gegeven

10 voor de websites

Familie de Wind 06-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijke website, snelle afhandeling

Snelle en prima levering van de bestelling

Goede service en gemakkelijke website

Henk kombrink 06-06-2016 Via de website gekocht

Het zoeken op de site ging erg gemakkelijk. Af en toe even zoeken maar ging prima. Bestellen ging erg gemakkelijk. Betalen ook ;-)

Levertijd was super snel. Dag na bestelling was deze binnen. Terugsturen of informatie opvragen was niet nodig. Prettig geregeld

Voor zover ik kon zien was alles wat ik nodig had aanwezig. Er was volop keuze. Ook de prijzen vond ik erg aantrekkelijk. Bij aankoop 3 artikelen extra korting was ook aantrekkelijk.

De winkel vond ik heel erg netjes, overzichtelijk. Als ik weer iets nodig heb voor de bbq ga ik zeker het eerst op deze site kijken

M droge 06-06-2016 In de winkel gekocht

Duidelijk makkelijk parkeren

Vriendelijk duidelijk

Veel artikelen voor bbq met normale prijs

Mooie winkel

Wildeman 06-06-2016 Via de website gekocht

Keuzes maken gaat heel gemakkelijk.

Veel en gevarieerd.

Aanrader.....

N.v.t.

Gerjan 06-06-2016 Via de website gekocht

De webshop is super overzichtelijk en ook de filters werken naar behoren.

De levertijd van de BBQ was super. Ik heb deze voor mijn verjaardag besteld en kreeg hem ruim op tijd binnen. Ik heb dan ook geen klachten. De bijbehorende hoes was netjes in de doos van de bbq verpakt en met stift op de verpakking gezet. Keurig.

Voor mij perfect. Ik zocht een Weber bbq en allesvoorbbq heeft alles voor Weber wat ik zocht.

Supersnelle levering en competitieve prijzen. Perfectie bestaat niet, dus geen 10 :) maar de winkel komt goed in de buurt

Ik kan iedereen aanraden om je nieuwe bbq bij allesvoorbbq te kopen. De winkel is betrouwbaar, leveren snel en het assortiment en prijzen zijn super.

Wim 06-06-2016 In de winkel gekocht

overzichtelijk in gedeeld

duidelijke uitleg van de vragen die je stelt en alle tijd voor je

bijna teveel keus (-:

prijs kwaliteit erg goed ondanks de scherpe prijs toch nog iets korting op accessoire gekregen

ga zo door

ineke 06-06-2016 In de winkel gekocht
Doesburg

Gemak redelijk. Ik had in de winkel besteld op donderdag, ik kreeg de bestelling pas op dinsdag binnen en er was iets fout gegaan, dus ben ik weer terug gegaan naar de winkel.

Matthew heeft het geweldig opgelost in Doesburg. Voor het ongemak kreeg ik een bon van hem.

Het assortiment is redelijk. Ik mis wel een paar mooie merken.

Ik beveel de winkel in Doesburg aan met een 10, door de foute bestelling en door het vijf dagen wachten is het cijfer ietsje lager geworden.

zie boven

AAD 05-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Overzichtelijke winkel, accessoires staan geclusterd en dus heb je snel datgene waarnaar je op zoek bent.

Vriendelijke medewerkers die de tijd nemen al onze vragen met betrekking tot het product te beantwoorden ondanks dat het op enig moment best druk werd in de winkel.

Kwamen voor een barbecue en nergens heb ik zo'n uitgebreid assortiment gezien. Kortom meer dan voldoende om een keuze uit te maken.

Goede prijzen ten opzichte van andere aanbieders terwijl je het ook bij een fysieke winkel direct kan ophalen. Mooie en overzichtelijke winkel en een enorm assortiment. TOP

Raymond2200024385 04-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed vindbaar maar te weinig parkeergelegenheid.

Goed tevreden, goede service en goede uitleg

Breed assortiment.

De winkel is goed, bereikbaar en goede service

Kevin 04-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Overzichtelijk, goed bereikbaar, gratis P, veel modellen in showroom

Netjes geholpen, niet pusherig, duidelijke uitleg

Hier niet slagen nergens slagen

Bbq nodig? Bezoek deze winkel

Reinieren2200024399 04-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Vindbaarheid was prettig en de BBQ viel op.

We hebben korting gekregen.

We hebben gevonden wat we wilden. Helaas niet op voorraad. Alles is ruimtelijk op gezet.

Ruim assortiment en goede service. Ook makkelijk bereikbaar en genoeg parkeergelegenheid

Miep 03-06-2016 Via de website gekocht

Ik wilde de Outdoorchef Easy Charcoal 480 BBQ bestellen. Omdat uit de omschrijving van deze BBQ niet duidelijk bleek of de dekselsteun en houtskool starter bij de prijs waren inbegrepen heb ik hier via het antwoordformulier vragen over gesteld. Vervolgens kreeg ik van twee verschillende medewerkers twee verschillende antwoorden waarvan ik niet wijzer werd. Ik heb vervolgens meerdere keren geprobeerd om opheldering te krijgen. Maar keer op keer kreeg ik bijzondere vage antwoorden op mijn toch redelijk eenvoudige vraag. En het einde van het liedje? Na dagen mailen nog steeds geen antwoord op mijn vraag maar wel het advies om het apparaat bij de concurrent te kopen omdat het bij Alles voor BBQ opeens niet meer op voorraad is en ook niet meer leverbaar zal zijn. Maar als je probeert om via de website te bestellen krijg je de melding dat de bewuste BBQ nog wel steeds op voorraad is en kun je hem zonder problemen aan je winkelwagentje toevoegen.
Wat ook heel bijzonder is: Als je bij de reviews op de pagina kijkt gaan deze over platte TV's, Blue-Ray spelers, en gaan ze niet over barbeques maar over plattetv.nl. Das toch raar? op de website van AllesvoorBBQ heb ik geen verwijzing kunnen vinden naar de verkoop van TV's of Blue-Ray spelers. Het lijkt er dus op dat de reviews betrekking hebben op een andere webshop/winkel. Kortom: Echt vage toestand daar.

Nadat ik mijn redelijk eenvoudige vraag meerdere keren per antwoordformulier en e-mail had gesteld en ik daarop alleen tegenstrijdige en onduidelijke antwoorden kreeg leek het met beter om dan maar telefonisch contact op te nemen. Maar helaas.... niet alleen kan men een simpelen ja-nee vraag niet beantwoorden, ook de telefoon neemt men niet op.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 06-06-2016

Beste Miep,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de informatievoorziening voorafgaande aan uw aankoop, dat betreuren we enorm.

Tijdens het contact kregen wij de informatie vanuit onze logistieke afdeling dat het desbetreffende model niet langer beschikbaar was, wij hebben u hierover direct geinformeerd daar u specifiek op zoek was naar dit model. Wij hebben dan liever dat u de BBQ naar uw wens bij een andere aanbieder koopt dan dat wij u teleur moeten stellen.

Wat betreft de reviews, wij zijn ook onderdeel van PlatteTV.nl die reviews gaan dus gewoon over hetzelfde probleem.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Tim
AllesvoorBBQ.nl

Eveline 03-06-2016 Via de website gekocht

Heel makkelijk bestellen.De combideals die aangeboden worden zijn ook super handig. Heb je precies wat je nodig hebt.

Alles naar wens. Bezorging op tijd en geen enkele reden om te bellen.

Assortiment is ruim met alle mogelijkheden om je BBQ uit te breiden. Prijs is zeker met de combideals de beste.

Gewoon prima

Anneke 03-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Makkelijk te vinden en je kunt met de auto vlakbij het magazijn komen zodat je niet ver hoeft te sjouwen met de aankoop.

Zeer vriendelijk personeel. Ze weten wat ze verkopen.

Ik wilde een vanille kleur bbq. Deze was er niet meer maar we kregen het showroom model met korting mee.

Het is een topwinkel en zeker aan te raden als je een goede bbq wil

Martijn de Groot 02-06-2016 Via de website gekocht

Mooie site waarop je alles gemakkelijk kunt vinden.

Super snel en compleet geleverd!

Ik kan niets bedenken wat ik niet kan vinden op de site.

Niets op aan te merken! Ik kom hier zeker terug!

Kenneth 02-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Je kan in de winkel alles testen.

Service is prima, Als je vragen hebt kan je die altijd stellen. Er huppelt niet continu een een verkoper achter je aan. Je kan alles rustig op je gemak bekijken.

Assortiment is zeer breed, En altijd op voorraad.

Winkel is prima, overzichtelijk.

Zeer uit gebreid assortiment, In verschillende prijs klasse.

Frits 01-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzichtelijke website eenvoudig bestellen

snelle service afgesproken levertijd werd nagekomen

goed overzicht van accessoires

groot assortiment, overzichtelijk eenvoudig bestellen

Willie 01-06-2016 Via de website gekocht

Het oppervlak van de winkel is wat klein, hierdoor was de andere bbq die ik wilde zien niet aanwezig. Van wat ik begrepen heb gaat de winkel wel verhuizen na de zomer.

Werd goed te woord gestaan en de medewerker wist waar hij het over had

Het product heb ik uiteindelijk in de webwinkel gekocht zodat deze ook bezorgd werd. Het was wel fijn om het product eerst fysiek te kunnen bekijken met de extra info van de medewerker. Het product was overigens ook goedkoper in de webshop dat in de winkel.

Aarts2200024138 01-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Netjes voor de deur geparkeerd, zeer gemakkelijk!

ZE gingen mee met concurrende prijzen!

Keus genoeg en de desgewenste BBQ konden we gelijk meenemen.

Via mijn zoon kwam ik achter het bestaan van AllesvoorBBQ.nl. Hierna ben ik eerst op internet gaan kijken alvorens ik naar Breda ben gereden. Eenmaal in Breda aangekomen konden we netjes voor de deur parkeren en werd ik vriendelijke ontvangen!

klaas ras 31-05-2016 Via de website gekocht

makkelijk menu en snel besteld

prima service

ook voor een klein budget

omdat de suvice goed is

snel besteld en geleverd TOP

Ron Happel 31-05-2016 Via de website gekocht

Goede mogelijkheid om te kiezen

Keurig en op tijd geleverd

Zag er prima uit, maar niet echt veel rondgekeken.

Prima prijs, goede levering

Patrick uit Emmen 30-05-2016 Via de website gekocht

Ik ben zelf niet bij een van de winkels van Allesvoorbbq.nl geweest, maar alleen zaken met ze gedaan via hun website.

Ik wist precies wat ik moest hebben en kwam via google al snel met hun website in aanraking. De website is zeer overzichtelijk/duidelijk en de uiteindelijke bestelprocedure ging erg snel.

Maar waar het mij uiteindelijk om ging is dat zij met hun prijzen heel erg scherp zijn! De bbq die ik had gekocht was echt vele malen goedkoper dan de lokale winkel waar ik hem in had gezien. Daarbij waren er ook geen verzendkosten en een gratis bbq beschermhoes. Erg netjes.

De winkel is makkelijk telefonisch bereikbaar. Ik had een korte vraag over de levering. Ik hoefde dan ook niet lang te wachten voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg. Je vraag word snel opgepakt en daarna is alles ook goed duidelijk.

De levertijd is ook prima in orde. Je kunt er tegenwoordig niet tegen knipogen en je hebt het ook al thuis.

Zoals ik bij gemak ook al had neer gezet is allesvoorbbq.nl heel erg scherp met hun prijzen. Alles bij elkaar ( de lagere prijs, de hoes en geen verzendkosten ) was ik ongeveer 100 euro minder kwijt dan de lokale winkel!

goede, overzichtelijke, duidelijke winkel voor alles wat je maar kunt bedenken op het gebied van barbecues. Zeker een aanrader.

Henny 30-05-2016 Via de website gekocht

Snel, zonder gedoe, overzichtelijk, goede site met prima en adequate info

Dat wat je van een online shop mag verwachten

Alles voor de bbq

Do i need to saybmore

Nope

Joris 30-05-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Online winkel met vestiging in de buurt. Heerlijke mannen zaak!

Snel en goed geholpen.

Mooie winkel, veel keuze, zeer geprijsd. Miste alleen barbecook bbq's.

Mooie complete winkel!

WH 30-05-2016 Via de website gekocht

de bbq die ik bestelde was niet voorradig, na enig mailcontact is mij een vergelijkbare vervangende bbq aangeboden, deze voldoet prima!

zie boven

prima winkel naar onze mening, goede service alleen als iets niet voorradig is wordt de website wat laat aangepast

WSM 47 30-05-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en in de winkels staat een ruimassortiment.

Website: het chatmenu werkt heel goed. Korte lijnen en duidelijke antwoorden

Ik heb alles van Weber en jullie assortiment is enorm ruim

Assortiment / prijzen / klantvriendleijkheid

Mark R 30-05-2016 Via de website gekocht

Lekker vanuit mijn luie stoel via de webshop besteld

Super tevreden over de service. Ik had een vraag over een product en daar werd direct via chat op gereageerd.

Zeer ruime keuze

Uitgebreid assortiment, goede service, snelle levertijd en laagste prijs garantie

Ga zo door

Bertus180 30-05-2016 Via de website gekocht

Valt weinig toe te lichten.

Service is goed.
Je word geholpen waar en wanneer dat nodig is.

Zeer ruim assortiment.

Leuke winkels, ruim assortiment, en een goede service

Wouter 30-05-2016 Via de website gekocht

Wat je van een goede webwinkel mag verwachten: snel en eenvoudig bestellen. Keurig mailtjes met bestelling, factuur en afleverdatum. Binnen twee dagen geleverd.

Ben vorig jaar één keer in de winkel zelf geweest. Grote uitgebreide winkel, erg netjes. Walhalla voor de BBQ fanaten. Werd er toen netjes te woord gestaan.

In ieder geval een heel ruim assortiment aan Weber spullen. Ook veel andere merken, maar daar ben ik minder in thuis.

Alles goed aan deze winkel. Laagste prijs voor de bbq die ik zocht en bovendien gratis hoes erbij. Ik kan (gelukkig) geen oordeel geven over hoe men omgaat met retourneren bij kapotte spullen e.d.

nee

Mark 30-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en betalen.

Netjes op tijd geleverd, donderdagavond laat besteld. Zaterdag in huis!

Was eerst in fysieke andere winkel geweest, maar daar was de kleur die ik wilde er niet en kon niet besteld worden. Dus toen maar via internet besteld bij Allesvoorbbq.nl. Voor dezelfde prijs, incl gratis hoes.

Heb ook gekozen voor deze webwinkel, doordat er een fysieke winkel in de buurt zit, groot voordeel bij garantiezaken (wat ik overigens niet verwacht).

Maarten 30-05-2016 In de winkel gekocht

Makkelijk te vinden
Goed aan te rijden
Voldoende parkeergelegenheid

Aangezien er geen problemen zijn heb ik de service nog niet echt ondervonden. Echter de verkoper nam de tijd om het een en ander toe te lichten en al mijn vragen te beantwoorden. Daarna heeft hij de complete bestelling naar mijn auto gereden en in de kofferbak getild.

Zeer compleet. Alle mogelijke gas-bbq's van het merk dat ik wilde hebben waren aanwezig met de door mij geambieerde accessoires.

Buiten bovenstaande argumenten kwam de verkoper uit zichzelf met tips en trucs met betrekking tot het barbecueën op de door mij gekochte barbecue. Hiernaast kreeg ik nog een kortingsbon voor een bbq-workshop. Al met al een uitstekende ervaring.

Stan uit Roosendaal 30-05-2016 In de winkel gekocht
Breda

duidelijk en overzichtelijke website. gemakkelijk producten te "filteren".

Eigenlijk te veel keuze!!!! gelukkig goed advies gekregen zodat we toch de juiste keuze hebben kunnen maken.

als ze het bij alles voor BBQ niet hebben dan ga je het nergens vinden. Ook de prijzen zijn zonder meer concurrerend te noemen.

Op een zaterdagmiddag de winkel bezocht in Breda. Was erg druk en naar mijn idee maar twee verkopers die verstand van de BBQ hadden. De overige verkopers hadden meer met de " audio/TV afdeling. Wellicht meer BBQ specialisten om lange (45 min) wachttijden voor deskundig advies te beperken. Eenmaal aan de beurt werd er wel ruim de tijd voor ons genomen en dat was dan wel erg prettig. De BBQ voldoet overigens erg goed en, ondanks het mindere weer, we hebben er al vaak gebruik van gemaakt. Praktisch onmogelijk om iets aan te laten branden!!

Marco 30-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk t bestellen en het werkt

Snel bezorgd en compleet!

Alles wat je zoekt is er te vinden!

Pim de Haan 30-05-2016 Via de website gekocht

ze hebben een mooie overzichtelijke webshop, je kan alles zonder moeite vinden.

Ik had contact gehad via de Email en alles ging snel met goede antwoorden. Ook hebben ze een goede online live chat op de site zelf.

Ruime keuze uit meerdere spullen.
dus als je budget wat kleiner is ook prima kan barbecueën.

Ik raad iedereen deze winkel aan goede service en snelle bezorging van de producten.

Titus 30-05-2016 Via de website gekocht

Online bestellen gaat zoals het hoort.

Helaas klopt de winkel voorraad niet altijd.

Winkelvoorraaden up to date houden of weg laten.

Anita 30-05-2016 Via de website gekocht

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Toen ik naar een Weber bbq zocht, kwam er gelijk een chatblok omhoog. Via dit blok ben ik super geholpen met mijn vragen.

De prijs was in eerste instantie hoger dan elders. Ik kreeg de bbq echter voor dezelfde prijs als in de goedkoopste winkel met een gratis bbq hoes erbij.

De service en vriendelijke behandeling geven hierbij de doorslag. Gevolgd door de snelle levering van de producten.

Geweldig om zo behandeld te worden.

Bart Rurenga 30-05-2016 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie

Bestelling was na 1 werkdag bezorgd inclusief een startpakket voor de bbq

Ruim assortiment met goede omschrijving

Alles bij elkaar genomen een uitstekende webshop

Rob van Gils 30-05-2016 In de winkel gekocht
Breda

Alles overzichtelijk in de winkel , goed voorgelicht

Goed voorgelicht

Was op zoek naar een specifieke bbq. Alle assesoires waren aanwezig

Hele fijne winkel goede service

Fijn geholpen

M v Z 30-05-2016 Via de website gekocht

Website is handig in gebruik, aardige zoekmogelijkheden.

Online chat is handig en direct.

Fijne winkel

Goed geholpen. Prijs klopte eerst niet, maar dat is heel erg netjes opgelost. Bezorging ook fijn (kreeg zelfs nog een telefoontje met wijziging (eerder) van de bezorgtijd).

adekleijn 30-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, op vele manieren (snel) bereikbaar, snel geleverd

Laagste prijsgarantie, medewerkers nemen echt de tijd om vragen te beantwoorden, goed geholpen met een nabestelling en het ruilen van een accessoire (per ongeluk verkeerde besteld) en kleine schade aan deksel direct opgepakt. Alleen jammer dat bij het onderhandelen over de totaalprijs (ivm meerdere accessoires) bleek dat medewerkers niet 1 lijn trekken. Anders was het een 10 geweest.

Ik heb nergens een groter assortiment kunnen vinden?!

Zie hierboven