allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Josje 20-06-2019

Duidelijke webshop waar bestellen prettig is. Vergeleken met andere webshops zeer scherpe prijzen en geen verzendkosten. Ook ontving ik mijn bestelling al de volgende dag. Helemaal TOP!

Jeffrey 20-06-2019

Prima webwinkel,ruime assortiment van Weber,duidelijke site overzichtelijk snelle levering.
Ik zou deze winkel graag aan een ander aanbevelen.

Tommy 20-06-2019

De prijs was de laagste op internet. De levering was super en vooral snel...

Andrea 20-06-2019

Bij deze winkel klopt alles: service, klantvriendelijkheid, goede communicatie,overzichtelijke site, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Johan 19-06-2019

Goede service. Anne weet heel veel te vertellen over de weber houtskool bbq. Laagste prijs. Goede uitleg gehad. Wat niet aanwezig was is besteld en wordt morgen thuis bezorgd. Diverse apps en sites doorgekregen voor recepten en montage bbq. Liep mee naar auto om alles in auto te zetten.

Bas 19-06-2019

Product werd supersnel en ook nog eens gratis geleverd. Zeer uitgebreid assortiment, is zeker voor herhaling vatbaar!

Hans 18-06-2019

De shop is overzichtelijk en snel toegankelijk. Alles bij elkaar, slim opzoeken is zo gedaan. Zo had is supersnel mijn weber iGrill sensor te pakken. Goedkoop ook nog! Betalen is veilig. Kreeg direct bevestiging en kon kiezen wanneer het geleverd mocht worden en waar. Waar vind je dat nog?
Als ik weer iets voor de BBQ wil hebben ga ik zeker weer meteen hier bestellen. Verder zoeken heeft geen zin meer. Meteen naar www.allesvoorbbq.nl !!!

Filip 18-06-2019

volgens mij de meest complete webshop met gerief voor de bbq, ik zocht onderdelen voor mijn super bbq van Weber en zonder problemen stukken te verkrijgen terwijl de bbq 6 jaar oud is... besteld 2 dagen later in België geleverd, TOP

Breijer 18-06-2019

In de winkel Vestiging Bodegraven een mooie Boretti BBQ gekocht. Alles overzichtelijk opgezet en de medewerkers beschikken over veel kennis. Binnenkort terug voor wat extra accessoires 👍

Yvonnette 17-06-2019

Ze hebben echt alles voor de BBQ . Niet alleen elk product maar ook verschillende merk . En een hele snelle levering .👍

LG 17-06-2019

De website is gemakkelijk te navigeren en snel ik gebruik en gemak. Ook is alle informatie goed te vinden. Wel mist de optie om de artikelen mooi verpakt (cadeauverpakking) te krijgen, dat vind ik een gemiste kans vooral omdat de artikelen ideaal zijn om te geven als cadeau voor een verjaardag of op vaderdag.
De levering was snel en op tijd, maar ik miste een pakbon of factuur bij de levering.

Erik 17-06-2019

Goede service. Hebben verstand van zaken en helpen zelfs met het dragen van het artikel naar je auto.

Erna 16-06-2019

De site is duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Datgene wat je zoekt is gemakkelijk te vinden. Er staat een duidelijke omschrijving van het produkt. De levering verloopt volgens afspraak. Vandaag besteld en morgen in huis.

E 16-06-2019

Een weber bbq hoes besteld.
Super snelle levering!
Goedkoper dan een andere site /winkel
1 klein verbeter puntje ; om de weber hoes doosje ook een doos te doen . Zodat de post niet kan zien wat er verzonden wordt.

Patries Klijs 15-06-2019

Twee keer binnengelopen voor een draaiende spit maar werd totaal genegeerd. Mannen hadden het te druk met het verkopen van een dure Weber en hoopte waarschijnlijk met negeren dat de klanten die voor de kleinere producten komen weg zouden lopen, nou dat is tot 2x toe gelukt hoor ! Wat een waardeloos en arrogant winkelpersoneel zeg. Nooit naar toe tenzij je een T shirt aan doet met : " Ik koop de duurste Weber" erop
Officiele reactie van Allesvoorbbq 17-06-2019

Goedemiddag Patries,

Wat vervelend dat u helemaal naar onze winkel bent komen en daar ook nog eens teleurgesteld bent, dat betreuren wij enorm.

Omdat wij dit graag bespreken met de desbetreffende winkel en het aanwezige personeel zou ik u willen vragen in welke van onze winkels u bent geweest en op welke dag, dan gaan wij dit verder intern bespreken.

IK zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ

Jasper 15-06-2019

De service die geleverd wordt vanuit de algehele klantenservice is ronduit slecht. Ik had een probleem met mijn BBQ die bij de winkel gekocht is (deksel was stuk en ik wou een nieuwe bestellen). Hiervoor werd ik van het kastje naar het muurt gestuurd. Uiteindelijk was elk antwoord dat ik maar moest mailen, zelfs nadat ik meerdere keren aangaf dat daar niet op gereageerd werd.

Gelukkig heb ik uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen in de winkel van Eindhoven die me wel kon helpen met mijn probleem.

Kortom Service algemene klantenservice 1/10
Service winkel Eindhoven 9/10
Officiele reactie van Allesvoorbbq 17-06-2019

Goedemiddag Jasper,

Jammer te horen dat de afhandeling van uw klacht niet zo soepel is verlopen als u van ons mag verwachten! Dat is zeker niet de bedoeling.

Zou u mij even uw bestelnummer willen toesturen via sales@allesvoorbbq.nl? Dan zoek ik uit waarom dit zo moeizaam is verlopen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ

Eric 15-06-2019

Bestellen en bezorgen fluitje van een cent. Bovendien: goede en scherpe prijs, en in de winkel kun je ze ook voelen.

Willem Tinga 14-06-2019

Mooie producten goede service en snel leveren dat is wat je graag wil. Nou dat lukt prima via jullie en ook de chat vragen worden vriendelijk en vakkundig beantwoord.

Jeroen van Manen 14-06-2019

Wat een groot pluspunt was is dat de winkel op 1ste pinksterdag open was in tegenstelling tot andere aanbieders. Hieraan merk je dat men oog heeft voor de klant.

Vond de winkel/shop duidelijk en overzichtelijk. De jongeman die ons begeleide in de winkel/shop was kundig en adequaat. Tevens had ik gevoel dat het een liefhebber is van het bbq-en. Het enthousiasme was niet gemaakt maar oprecht.

De verkoper zat dus echt op zijn plek.

Nogmaals bedankt voor de hulp en adviezen.

Nu maar hopen dat het snel mooi weer wordt.

Silvia 13-06-2019

We zijn vanavond in de winkel in Breda geweest.
Wij kwamen de winkel blanco binnen, we wisten wel dat we graag een gasbarbeque wilde. We werden erg goed geholpen met veel informatie waar we ook heel veel aan hadden! Wij zijn zeer tevrede de deur uitgegaan en verwachten zaterdag onze gekochte bbq thuis :-)

Ani197 13-06-2019

Kon makkelijk vinden wat ik zocht op de site, duidelijke omschrijving, goede prijs en snelle verzending!
Heel tevreden.

Thijs 13-06-2019

Supersnelle afhandeling en scherpste prijs van nederland. Kan allesvoorbbq.nl aan iedereen aanraden

Jos 13-06-2019

In principe was ik tevreden over de bestelling maar bij het uitpakken van de keramische BBQ bleek deze beschadigd te zijn. Vervolgens heb ik de afhandeling met de leverancier zelf moeten regelen. Geen gehoor meer bij allesvoorbbq. Volgende keer bestel ik weer via Coolblue.

Annick 13-06-2019

Goede webshop,alles word goed uitgelegd en ook een snelle levering,ik vind het top👍👍👍

gw van de geest 13-06-2019

ik heb een bbq gekocht in Naarden bij allesvoorbbq
het is en weber genesis2 410
heb er veel plezier van en hele goede servies gekregen
veel uit leg
ze hebben er veel verstand van
top

Gert-wim Van De Geest 13-06-2019

Goede Service en mooie bbq en accessoires
Vriendelijke verkoper die ook met je mee denkt

Annick 12-06-2019

Heel toffe shop, je vind er alles gemakkelijk op en je kan zelf de leveringsdatum kiezen, top!

Mark 12-06-2019

Wij vinden het heel leuk om de BBQ aan te steken dus kopen we regelmatig accessoires. Ze doen de naam “alles voor BBQ.nl” eer aan, want de keuze is echt heel ruim en mijn bestelling had ik binnen 24 uur in huis!

Jo 12-06-2019

Mooi assortiment en duidelijke info bij elk artikel. Correcte en vlugge levering. Doe zo verder.

Perry de Leeuw 11-06-2019

Een goede shop. Heeft duidelijke productgegevens. Snelle levering via Post NL. Helemaal top.

Karien 10-06-2019

Snelle levering en goede prijzen. Aanrader voor iedereen die snel van een kwalitatieve bbq gebruik wilt maken

Paula 10-06-2019

Deskundige en vriendelijke uitleg en advies. groot assortiment en heel behulpzaam met sjouwen.

Tanneke 10-06-2019

Overzichtelijk, veel keuze, veel verstand van product. Vriendelijk geholpen, ook toen het eigenlijk al sluitingstijd was.

Sandra Jochem 10-06-2019

Snelle levering, goed verpakt en goed product. Helaas hadden we een verkeerde afmeting besteld, en daar kwamen we achter toe we de doos al beschadigd hadden. Dit was geen probleem, we konden het product gewoon terugsturen. Desgevraagd kregen we zelfs een antwoordnummer, zodat het terugsturen ons geen geld kostte (zwaar product). Wij zijn erg tevreden en zullen een volgende keer zorgeloos onze producten weer bestellen bij allesvoordebbq...!!!

ikebs 10-06-2019

De site is overzichtelijk, en makkelijk in gebruik. Het bestelde artikel was erg vlot geleverd.

Diederick 09-06-2019

We hebben een Weber gas BBQ gekocht AllesvoorBBQ.nl . Keurig op tijd afgeleverd. Even kwaad gemaakt om alles goed in elkaar te zetten. Werkt super en we hebben er al meteen veel plezier van. Personeel in de winkel was erg aardig en behulpzaam en kon goed adviseren. Prijs/kwaliteit was goed op orde.

J.A.de Keijzer 09-06-2019

De levering, behandeling, en correcte afhandeling zijn uitmuntend
ook het chatten en/of telefonisch contact is keurig

Richard de Groot 09-06-2019

Ruim, kwalitatief goed assortiment van artikelen op het gebied van BBQ, tegen een concurrerend prijskaartje in verhouding kwalitatief/prijs. Goed en stevig verpakt, op tijd thuis geleverd op de afgesproken dag en tijdstip. Deze firma is echt aan te bevelen.

Leonik 08-06-2019

Perfecte website waar alles duidelijk op vermeld staat. Tevens de levering en afhandeling gewoon perfect volgens afspraak.

De Vlieger Laurens 08-06-2019

Ik bestelde een pizzasteen voor op de bbq maar de afmetingen waren niet zichtbaar, ik ging te raad bij de chat en ze wisten mij direct de juiste afmetingen te geven!
Top service, snelle levering en kwalitatieve producten!

Ik bestel zeker nog een keer, tot snel!

Viktor 08-06-2019

Overzichtelijke website en producten niet te duur. Snelle levering en goed te volgen via track and trace. Bij aflevering was de bestelling goed verpakt..

Freddy 07-06-2019

Prima dienst, correcte prijs, alleen de levering doe POST NL met levering in Belgie was vertraagd, drie dagen moeten wachten.

Ronald 07-06-2019

Top contact en advies via app op de website en product is supersnel en goed geleverd nu nog aansteken die BBQ 😂👍

Günther Imbrechts 07-06-2019

De levering was snel, de bestelling is vlot verlopen en de website was klaar en duidelijk. De laagste prijs was de doorslaggevende reden om via deze site te bestellen.

Dave 07-06-2019

Goede en heldere site met genoeg keuzes, nette prijzen en uitleg over je product. Netjes mailtje met de nota en een track and tracé voor de levering. Gewoon zonder na te denken en moeiteloos je bestelling doen zoals het hoort. Dikke duim omhoog.

Erwin 07-06-2019

Overzichtelijke site, makkelijk en snel contact te leggen bij vragen. Levering snel en volgens verwachting. Al met al een shop die de beloftes waar maakt. Het is trouwens wel lonend om de site in de gaten te houden want de prijzen fluctueren ;-)

van houdt 06-06-2019

ik heb mijn bestelling gedaan bij allesvoor bbq,omdat het de goedkoopste was van heel nederland,
heel duidelijk ,en mooi op tijd bezorgd.

Joost 06-06-2019

Goeie service, vlotte levering en veel keuze. Ideaal voor de bbq enhousiast.

RV 06-06-2019

Prima geholpen. Helaas was een onderdeel niet voorradig in de winkel. Zou zaterdags bezorgd worden, maar helaas de hele dag voor niets gewacht. Maandags gebeld en zou worden teruggebeld. Helaas gebeurde dit niet en heb ik de dag erna weer teruggebeld. Kon gelukkig het leveradres omzetten en daarmee was het alsnog opgelost.

Bert 06-06-2019

Super snelle levering
de BBQ nog niet uit geprobeerd.
Alles ziet er prof.uit