allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 498 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

San 10-02-2017 Via de website gekocht

Weber gas BBQ

Goeduit leg gekregen via chat
Op email ook netjes antwoord gekregen
Mooi weber BBQ gekocht en werdt netjes afgeleverd op verwacht dag top product

Denise Dermul 10-02-2017 Via de website gekocht

zomer in aantocht!!!! lekker BBQ !!!!

Prijs kwaliteit zeer goed. Het aanbod en keuze van de producten zeer goed . Gemakkelijk online te bestellen en vlug aan huis geleverd. Zou het onmiddellijk opnieuw doen. Zeer tevreden

Hans 10-02-2017 Via de website gekocht

Weber omgevingssensor

Jullie zijn de enige die deze sensor voorradig hebben. Bestellen is appeltje-eitje, verzending nog dezelfde dag!

Gerard 06-02-2017 In de winkel gekocht

Boretti Robusto

Ik was op zoek naar een Boretti Robusto BBQ en alles voor BBQ zou deze volgens internet op voorraad hebben. In de winkel in Breda bleek deze toch niet aanwezig te zijn maar de betrokken medewerker regelde dat de BBQ in een dag geleverd zou worden. Een dag later is de BBQ alsnog geleverd. Prima behulpzaam personeel, leuk winkelbezoek.

Nicol 06-02-2017 Via de website gekocht

Fijne service en ècht advies: zó hoort het.

Na een aantal mails over en weer waarin ik in eerste instantie teleurgesteld was vanwege de beslissing van Weber om hun oude versie van de Fire Place (de open haard) niet meer te produceren, maken we nu met veel plezier gebruik van de nieuwe variant van de Weber Fire Place. Ik ben zeer naar tevredenheid geholpen en genoot van een service zoals het hoort. Niet "moeten verkopen", maar adviseren en ruimte laten voor een eigen beslissing. En eerlijk advies. Ik zocht al even vergeefs naar een product, maar door te kiezen voor Allesvoorbbq.nl ben ik alsnog erg tevreden met mijn aankoop. En, niet onbelangrijk, allesvoorbbq.nl bleek ook nog eens de goedkoopste voor dit artikel.

Bedankt mannen! We komen zeker terug. Op naar die 10!

Hartelijke groet,
Nicol

Kristel 04-02-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en veel goedkoper dan in de winkel

Op zoek naar een nieuwe BBQ waren we in een plaatselijke winkel. De BBQ die we hadden uitgezocht vonden we best prijzig, maar Weber is nu eenmaal duur. Voor de zekerheid op internet gekeken, en toen kwam ik uit op allesvoorbbq.nl. De betreffende BBQ was bijna 100 euro goedkoper!
Omdat het voor mij een onbekende webwinkel was, vond ik het best spannend, maar na het lezen van de reviews toch maar de BBQ besteld. De volgende dag werd onze nieuwe BBQ al bezorgd. Alles was keurig netjes in orde. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fedor 03-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Weber barbeque

Ik was speciaal naar Breda gereden om de bbq welke ik op het oog had, te bewonderen. Ik werd direct netjes aangesproken en goed geholpen. Naast de scherpe prijs biedt alles voor de bbq ook een goede service.

Tim 03-02-2017 Via de website gekocht

Great communication!

I was quite impressed to say the least with the service provided.
Even though my item was not in stock immediately, the communication sent was fantastic and detailed. I would recommend allesvoorbbq because of this personal touch!
I can't wait for some good weather to use my new BBQ!! Thanks!!
Tim

Jansen 03-02-2017 Via de website gekocht

Weber BBQ Q2200 gekocht

BBQ bestelt, is snel geleverd geen problemen gehad.. Genoeg keus op de website. De bestelde BBQ was ergens anders uitverkocht. BBQ nu 1 x gebruikt en werkt super goed!

Claire 31-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende directe service

Overzichtelijke site met de BBQ's goed gefotografeerd. Ook de directe chat met een medewerker is erg prettig. Duidelijke antwoorden, snelle reply op de vragen. En, zoals ze aangeven, levering binnen 1 dag. Om 16 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur bezorgd. Het kunnen vergelijken van verschillende BBQ's is ook erg prettig. Overzichtelijk, transparant en veel keuze.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Overzichtelijke site
  • Snelle levering
  • Directe chat met medewerkers

Albert Plender 31-01-2017 Via de website gekocht

Dhr Plender

Snelle levering, correcte afhandeling. Na telefonisch contact perfect geholpen. Website is duidelijk en overzichtelijk

Dennis 31-01-2017 Via de website gekocht

Houtskool bbq

De levering was lekker snel binnen een dag en alles is geleverd zonder beschadigingen,dus mocht je een mooie barbeque willen haal hem bij alles voor bbq ;)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zelfs iets meer kolen erbij

Minpunten

• Geen 1

Mirjam Hartog 31-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service en ruime keuze

Ik was op zoek naar wat specifieke producten voor de BBQ. Tot mijn verbazing bleek er op allesvoorbbq in deze producten een ruime keuze te zijn! Ook nog eens in verschillende prijsklassen. Bestellen gaat makkelijk en de levering is supersnel. Zo kon ik mijn man op zijn verjaardag nog verrassen:-)

Pluspunten

• Ruime keuze in producten
  • Goede voorraad
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen goed volgsysteem van de bestelling via mail

Inge 31-01-2017 Via de website gekocht

Topper!

Ruime keuze aan producten, snelle levering, topkwaliteit, makkelijke en overzichtelijke site

Mariette 23-01-2017 In de winkel gekocht
Weber Breda

Een aanrader

Per toeval op deze winkel uit gekomen. Was al tijdje opzoek naar een BBQ en wist niet goed waar ik goed advies kon halen voor de perfecte aankoop van mijn gewenste BBQ. Ik kon me geen betere winkel wensen. Goed advies en zeer klantvriendelijke benadering. En tevens leuke kortingen. Een aanrader om in deze winkel je BBQ en zo ook alle toebehoren.

Nick 19-01-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

De website is erg overzichtelijk met duidelijke informatie over het product. De door mij bestelde bbq werd binnen enkele dagen netjes afgeleverd. Prima service.

Herman 16-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem / Doetichem

van de Beste naar de ALLER Beste Service

alles voor BBQ, in the end perfect geholpen.

BBQ besteld, alles top afhalen in Arnhem leek ons een leuk uitje vanuit Zwolle in de kerstvakantie.
Wij hadden niet in de gaten dat we een bevestiging moetsen ontvangen dat onze bestelling klaar zou liggen, dachten dat alles er de volgende dag zou klaar staan.
de grootste heeft alles, was iets misgegaan, of we naar Doetichem door wouden rijden, geen probleem daar was het centrale magazijn en stond alles klaar.
we kregen zelfs nog een flesje BBQ reiniger voor het ongemak.
in the end alles goed.

Alles voorBBQ - perfecte service - tot de volgende keer

Herman

Pluspunten

• altijd bereid te helpen met een oplossing
  • super vriendelijk
  • begrijpen je

Minpunten

• betere bestel bevestiging

Marc Pijpers 15-01-2017 Via de website gekocht

Prima service en persoonlijk advies

Ik was op zoek naar een nieuwe BBQ en heb heel lang getwijfeld tussen een kamado en een weber. Dankzij het goede advies van alles voor BBQ, kwam ik erachter dat voor mij voorlopig een weber veel beter bij mij past. Naast een goed advies hebben ze ook mooie prijzen.
Tevens vind ik hun chatfunctie erg prettig. Ik heb ondertussen diverse aankopen bij hun gedaan. En als er dan een keer iets mis gaat, dan pas leer je de service goed kennen. Ze hebben mij prima geholpen. Eigenlijk een winkel die net zo persoonlijk is in de zaak als online!

Pluspunten

• Snel makkelijk contact
  • Scherp geprijst
  • Goed advies
  • Uitstekende service

Klant 14-01-2017 Via de website gekocht

Prima site

Prima site met fijne zoek functies!
Ook een snelle levering. De bestelde spullen waren goed verpakt.

N. de Vries 14-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Mooie spullen voor een goede prijs

Mooie BBQ voor een goede prijs.
Er ontbrak een onderdeel, maar deze werd na contact zeer snel toegestuurd.
Spullen verkopen kan iedereen, maar onderscheid maak je door goede ondersteuning te leveren bij problemen.

Pluspunten

• Service

VanderH 12-01-2017 Via de website gekocht

uitstekend

AllesvoorBBQ gekozen vanwege de laagste prijs. 's Middags besteld, de volgende ochtend in huis. Dat kan bijna niet sneller!

Ron Horsmeier 11-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Vriendelijk behulpzame medewerkers, een mooie product keuze

Na wat omzwervingen ben ik bij Alles voor de BBQ terecht gekomen. De keuze was hier perfect tegen een prima prijs. In de winkel in Utrecht werden we erg leuk geholpen en van goede adviezen voorzien. De spullen werden de volgende dag keurig verpakt bij ons afgeleverd.

Pluspunten

• Product keuze

Chris April 11-01-2017 Via de website gekocht

Super! Voelt als kopen in de winkel om de hoek.

Zonder overdrijven de beste klantenervaring in lange tijd. Een gasbbq is geen goedkope aankoop, vandaar dat een goeie service toch heel belangrijk is. Bij jullie werd ik zeer professioneel en snel geholpen en had ik werkelijk het gevoel dat ik mijn bbq kocht in de winkel om de hoek! Daarenboven ook nog een zeer sterke prijs! Top-ervaring!

Joris 11-01-2017 In de winkel gekocht

Alles perfect????

Via internet deze shop gevonden en langs de winkel in Doetinchem gegaan.Goed advies, veel modellen op voorraad en veel accessoires .Fijn geholpen en levering keurig volgens afspraak. Kortom TOP winkel!

Niels van Dijk 11-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Boretti

Super vriendelijk geholpen, sowieso de goedkoopste maar ook nog een gratis hoes bij de BBQ. Heb bij deze winkel ook een workshop gehad, super fijne mensen.

MVG Niels

Charlotte 11-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

We bestelden online een hoes voor onze terrasverwarmer omdat deze goedkoper was dan ergens anders. We zijn zeer tevreden over de snelle leveringen naar Belgïe van een product in perfecte staat.

Pluspunten

• Snelle service
  • Gratis verzending

Merel 11-01-2017 Via de website gekocht

Top

Voor de kerst besteld, zaterdag nog in huis! Snelle levering en topservice! Product ziet er ook goed uit, een aanrader.

Pluspunten

• Hele snelle levering

Masseurs 30-12-2016 Via de website gekocht

Lekker BBQ-en

Via de Website gezocht naar een nieuwe Barbecue.
Veel keuze,maar er is een directchat aanwezig waarbij de een werknemer mij de juiste keuze heeft gegeven.
Levering ook netjes de volgende dag.

Pluspunten

• Goed advies
  • Overzichtelijk zoeken

Linda 25-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Mooie BBQ voor goede prijs. Toen hoes niet werd meegeleverd zoals afgesproken en ik telefonisch niemand te pakken kreeg, kreeg ik het wel benauwd. Maar is toen alsnog vlot en top afgehandeld! Betrouwbare webshop.

Pluspunten

• Komt afspraken na
  • Goede service ook na aankoop
  • Top prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Telefonisch nauwelijks bereikbaar

Beschuyt 23-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en uiterst vlotte levering

Ik koos voor deze shop wegens zeer scherpe prijzen in vergelijking met andere shops.
Levertijd was zoals beloofd héél kort.
Ik kom hier nog terug!'

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uiterst scherpe prijzen

Ingrid 22-12-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

Zeer tevreden over levering en service. 1 artikel niet leverbaar en direct mail over hoe of wat. In goed overleg aanpassing vd bestelling!

Pluspunten

• Topservice
  • Overleg

Bob 22-12-2016 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Presikhaaf Arnhem

Weber Mastertouch 57cm GBS

Prima geholpen in de winkel op winkelcentrum Presikhaaf. Fijn dat ik de barbecue even kon bekijken in de winkel. Bbq was niet op voorraad maar is keurig een dag later gratis thuisbezorgd.

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Bezorging

Minpunten

• Locatie winkel, lastig te vinden.

Rees van Breugel 20-12-2016 Via de website gekocht

review

Goed verzorgde website, duidelijk, en makkelijk kiezen. De kado's snel gevonden en goedkoper dan op andere websites.
Snel geleverd en goed stevig verpakt.
Wij zijn dik tevreden en zullen het aanbevelen bij andere.

Lilian 19-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs, mooi product en goede klantenservice

Ik heb met een grote korting een prachtige Weber barbecue aangeschaft. Ik heb in verband met een te ontvangen factuur met leveringsinformatie even contact gehad met de klantenservice. Dit ging heel gemakkelijk via de chat en ben er zeer klantvriendelijk geholpen. Tevens had ik binnen 2 minuten antwoord op mijn vraag. Complimenten.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • zorgvuldige levering
  • Goede klantenserice
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Kirsten 19-12-2016 Via de website gekocht

Leuke website! Goede service!

Leuke site, zoekt lekker naar mooie bbq artikelen, goede service en zeer snelle levering!
Ga zo door!

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijke site

JvdW 19-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel met zeer ruim assortiment

Via internet bij deze (web)shop terecht gekomen toen ik op zoek was naar uitbreiding van mijn bbq hobby. Duidelijke website met een zeer ruim assortiment en scherpe prijzen. De prijs bleek na een snelle en duidelijke chatfunctie nog scherper te kunnen en meteen via deze chat een bestelling geplaatst. Een goede dag later is de bbq netjes volgens afspraak geleverd door een vriendelijke jongeman van een aangesloten transportbedrijf. Bbq gemonteerd en meteen gebruikt. Helemaal top. Kortom een winkel wwarmee ik in de toekomst zeker weer zaken ga doen!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Scherpe prijzen
  • Duidelijke en snelle chatfunctie via de site

wim wdb 19-12-2016 Via de website gekocht

heerlijke geur voor het vlees

Gemakkelijke bestelmogelijkheid en snelle levering. Keurig verpakt. ook voldoende betaal mogelijkheden aanwezig.

Anne 19-12-2016 Via de website gekocht

Via internet mijn bestelling gedaan. Mijn bestelling was op voorraad maar via mail te horen gekregen dat er 2 dagen levertijd op zat. Voor ons geen probleem. Vandaar een 9 anders een 10.

C.Woudstra 19-12-2016 Via de website gekocht

service

een goede en snelle service, ook bij terugzending van een product.
verder hebben wij nog geen ervaring dan deze ene keer dat wij iets hebben besteld via uw website,

Robin 19-12-2016 Via de website gekocht

Levering BBQ Spirit S-330 Premium GBS met accessoires

Mooie Site, snel antwoord op gestelde vragen en een correcte offerte voor aan nieuwe BBQ met accessoires.
Er was één item niet meegeleverd en werd na een klein mailtje van mij onmiddellijk nageleverd. Prima service

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede dienst na verkoop
  • Snel antwoord op vragen

Wouter 15-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Mijn interesse was gewekt via de webshop, en uiteindelijk in de lokale.winkel rond gaan kijken. Aldaar had men een uitgebreid assortiment, en een goede service vanuit het personeel. De prijzen zijn scherp en bieden de laagste prijs garantie. Dankzij allesvoorbbq ben ik nu trotse eigenaar van een Weber master touch gbs 57cm met wel 10 jaar garantie!!!

Pluspunten

• Goede service
  • Laagste prijs garantie
  • 10 jaar garantie
  • Kwaliteitsptoducten

Minpunten

• Locatie fysieke winkel ietwat lastig te vinden.

Ruud 14-12-2016 Via de website gekocht

Slecht in afspraken

Ik ben absoluut niet te spreken over de webshop. Heb een barbeque besteld van 400 euro die de dag erna geleverd zou worden. Na inmiddels bijna 2 weken heb ik nog niets ontvangen. Heb 1 keer contact gehad en er werd aangegeven dat ze de barbeque niet konden vinden. Daarbij werd tot 2 keer toe belooft dat ik de zelfde dag nog iets zou horen. Inmiddels ben ik 3 dagen verder, heb ze 4 keer gebeld en tot op heden niet kunnen bereiken. Ik moet de barbeque dit weekend hebben ivm een winter barbeque en weet nu niks. Heb het geld helaas al over gemaakt. Het rare is dat al die tijd gewoon op de webshop staat dat het product op voorraad is en de dag erna geleverd word. Erg onprofessioneel.

Minpunten

• Komen afspraken niet na.
  • Slecht bereikbaar

Wouter 05-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Pluspunten

• Goede service
  • Laagste prijs garantie
  • 10 jaar garantie
  • Kwaliteitsptoducten

Minpunten

• Locatie fysieke winkel ietwat lastig te vinden.

Ton 01-12-2016 Via de website gekocht

Handschoenen snel en goed geleverd

De gewenste Weber BBQ-handschoenen werden zonder enig probleem meteen de volgende dag geleverd.
Alles klopte, ook de omschrijvingen op de website.

nn 01-12-2016 Via de website gekocht

Retour nav chat

Helaas was mijn bestelling niet (op tijd) voorradig waardoor ik de bestelling moest annuleren. Na een chatsessie werd bijzonder snel gereageerd en had ik het betaalde bedrag de volgende dag terug op mijn bankrekening.

Agnes B. 01-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

We hebben een prachtige weberset voor het maken van wafels en tosti's gekocht. We zijn bij deze winkel terecht gekomen omdat de prijs een heel stuk lager lag dan de landelijke adviesprijs. Dat is dan natuurlijk een mooie meevaller. Het product werd vliegensvlug geleverd, keurig verpakt en in goede staat. Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Prijs veel voordeliger dan elders
  • Snelle levering
  • Goede informatie voorziening rond levering
  • Netjes verpakt
  • Duidelijke en gebruiksvriendelijke website

Minpunten

• Geen minpunten!

Sogo 01-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Vandaag besteld en morgen geleverd, staat er op de website en dit klopt volledig 😃.. Supersnelle en goede levering.. Ook in België 😜

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoper

degrotePeter 01-12-2016 Via de website gekocht

'Best Webertje Pa' was de mening van mijn zoon

Mijn zoon was heel tevreden met de draagbare Weber BBQ die ik hem voor z'n verjaardag gaf. We hebben het ding meteen in elkaar gezet zodat hij hem kan gaan gebruiken tijdens de mid-winter-BBQ die we binnenkort gaan huoden.

Pluspunten

• Draagbaar
  • Goede prijs
  • Topmerk

Elly 01-12-2016 Via de website gekocht

Weber Q1400

Onze bestelling werd keurig en heel snel geleverd. Bij vragen staat de service afdeling ook heel snel voor je klaar. Antwoorden altijd vriendelijk en to the point

J.H. van Holst 30-11-2016 Via de website gekocht

Middelburg

Op de mooie en goed verzorgde site was het eenvoudig zoeken en bestellen, daarna nog een supersnelle levering van een Grandhall BBQ waar ik helemaal gelukkig mee ben.