allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maarten Coenen 17-11-2016 Via de website gekocht

Buitenkeuken met een leuke aanbieding

Zeer goede ervaring met AllesvoorBBQ.nl, ze hadden een buitenkeuken staan met bijna 50% korting. Voor het bestellen heb ik al contact gehad met de klantenservice voor een paar vragen, deze werden binnen een uur al beantwoord.
Hierna heb ik gelijk de buitenkeuken besteld en deze werd keurig de volgende morgen gratis bezorgd.

Nadat ik de BBQ in elkaar gezet had werd het tijd om hem te testen. Maar hier ging helaas was mis: de sear brander sloeg niet aan. De andere 3 branders deden het wel.

Gelijk met de klantenservice gebeld en er werd gevraagd of ik een filmpje wilde maken zodat zij deze aan de fabrikant konden laten zien. Deze heb ik gelijk gemaild en ik kreeg gelijk een reactie dat ze ermee aan de gang gingen.

2 dagen later kreeg ik al een reactie met een handleiding om de brander los te draaien en door te blazen. Binnen 5 minuten was dit gedaan en de brander deed het!

Zeer goede ervaring dus met deze winkel! Mooi uitgebreid assortiment en tegen zeer scherpe prijzen.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Snelle reactietijd klantenservice
  • Kennis klantenservice
  • Scherpe prijzen
  • Uitgebreid assortiment

Erwin Smeltink 17-11-2016 Via de website gekocht

Responsiviteit TOP bij allesvoorbbq.nl

Met zeer veel plezier een Weber E330 bbq gekocht bij allesvoorbbq.nl. Het gebruikersgemak van de website is heel prettig. Een groot aanbod, gemakkelijke filters en duidelijke afbeeldingen met heldere informatie. De website helpt echt bij het oriënteren en de aankoopbeslissing. Vervolgens is het bestellen een fluitje van een cent. Binnen een paar stappen was de order geplaatst en de betaling gedaan. Zo zie je dat graag. De nazorg van allesvoorbbq.nl maakte nog de meeste indruk op mij. Ik had communicatie via email met een medewerker van allesvoorbbq.nl. De snelheid van reageren was ongekend. Binnen een minuut kreeg ik een reactie met uitstekende antwoorden op mijn vragen. Deze klantgerichtheid zie je niet altijd bij internet shops. Voor mij dus een dikke duim omhoog. Bedankt allesvoorbbq.nl!!!

VdBrande M 14-11-2016 In de winkel gekocht

VdBrande M

Mooie, duidelijke website met on-line hulp.
Goede, professionele uitleg in de winkel met een zeer scherpe prijs.
Stipte en volledige levering, kortom wij zijn heel tevreden met onze aankoop via "AllesvoorBBQ.nl"!

Pluspunten

• Vakkennis
  • Prijszetting

J.Mackloet 14-11-2016 In de winkel gekocht
Breda

Op 30 oktober 2016 een bbq gekocht en stond een kaartje bij dat je €50,00 terug krijgt via Weber. Op de site van Weber kon ik niets vinden, gebeld naar de winkel en die gaven aan dat het pas 1 november ingaat. Ik kreeg netjes een nieuwe factuur met de datum van 1 november erop en ook een bijlage erbij om in te vullen en op te sturen naar Weber om de €50,00 terug te krijgen. Dit noem ik een topservice.

Pluspunten

• Goede service
  • Wat ze zeggen per telefoon komen ze ook na
  • Vriendelijk personeel
  • Nemen de tijd voor je
  • Hebben werkelijk alles van Weber

Lecompte Greet 14-11-2016 Via de website gekocht

online bestelling

vlugge levering, 1 product was niet op voorraad en er werd een ander evenwaardig product voorgesteld tegen dezelfde prijs

Marjolein 01-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekend!

De service was uitmuntend. Via de chat kreeg ik vriendelijk antwoord en hulp van een van de medewerkers. Het gaf het extra zetje dat nodig was om deze BBQ te kopen.

De BBQ bevalt enorm goed. Makkelijk in elkaar te zetten, fijn in gebruik en makkelijk en snel schoon te maken.

Pluspunten

• goede service
  • bezorging op dag dat je zelf wil
  • persoonlijk, ook al is het digitaal

Minpunten

• bezorgen om 8.00 uur op zaterdag erg vroeg

J.W.Van den Bos 29-10-2016 Via de website gekocht

voor de aankoop van een bbq

Ben zeer tevreden over de levering maar vooral over de service. De door mij bestelde bbq was niet snel te leveren maar de WEBER was wel in een andere kleur te leveren nadat ik een mail had gestuurd dat zij deze mits tegen de zelfde prijs konden leveren werd de bbq binnen een dag geleverd een winkel waar ze weten wat SERVICE is en bedankt voor de vlotte levering
Van Den Bos

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede SERVICE

Edyta 29-10-2016 Via de website gekocht

Top & snelle service

De weber pan was de goedkoopste bij Alles voor BBQ daarom hier besteld. Geen spijt, makkelijk om te bestellen en snel geleverd. Al met al super service! Groetjes aan alle medewerkers 👍🏻

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

V.d. Berg 26-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, product voldoet aan verwachting.

Het product is goed te vinden op de website, wordt goed omschreven en is eenvoudig te bestellen. De levering is snel. Het product voldoet geheel aan de verwachting.

Theo Gelder 25-10-2016 In de winkel gekocht

AllesvoorBBQ.nl

AllesvoorBBQ.nl is een overzichtelijke, scherp geprijsde site. Omdat ik in de buurt woon van een van de vestigingen ben ik ook daar wezen kijken en heb alles direct meegenomen. medewerkers waren vriendelijk en wisten waar zij over praten. al met al een prima ervaring rijker!!

• Vriendelijke mederwerkers
  • Medewerkers die weten waar zij over praten

Bart 25-10-2016 Via de website gekocht

Super service! Super afhandeling!

In mijn zoektocht naar een Weber-gasbbq kwam ik op allesvoorbbq.nl terecht. Een scherpe prijs voor het model dat ik wou en een hele vlotte communicatie met de medewerkers deden mij geen seconde twijfelen. Bestellen die handel. 's anderendaags om 7u20 netjes afgeleverd aan de deur. TOP!

Pluspunten

• Communcatie
  • Scherpe prijs
  • Snelle levering

Jan legein 25-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop gasbbq

Zeer duidelijke site met alle mogelijke informatie ! Vooral de live chat is zeer handig als je toch nog met een vraag zit . Zeer scherpe prijzen

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Advies

Diederik 21-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Ruime keuze,prima prijzen en een nette en snelle levering, ik kan niet anders zeggen dan dat ik ZEER tevreden ben.

Eric 19-10-2016 Via de website gekocht

Weber s330

Na reactie via website heel mooie aanbieding ontvangen. Verdere aankoop en betaling was snel en makkelijk geregeld. Goede communicatie via email, snel antwoord. Snelle levering.

Pluspunten

• Communicatie, contact
  • Betaling
  • Snelle levering

Engeltje 19-10-2016 Via de website gekocht

Engeltje

Super service ,makkelijke site erg overzichtelijk dus makkelijk om te bestellen en super snelle levering .

Pluspunten

• Makkelijk
  • Overzichtelijk
  • Snelle service

Dorith Vrij-Vlottes 18-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop gevogelte stomer

Mijn zoon heeft een weber bbq bij jullie gekocht en voor zijn verjaardag wilde hij graag nog een gevogelte stomer/brader
Na veel zoeken in winkels in de buurt stuitte ik op jullie site
Wat een ruim assortiment en wat een heerlijkheid om gewoon te vinden en te kunnen bestellen wat je je zoekt. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering
Inmiddels gebruikt en een groot succes. Heerlijke kip bereid op de bbq. Inmiddels staat er een Halloween bbq gepland en 1 ding is zeker.... we gaan hem zeker weer gebruiken.
Kortom: een topaankoop!

Pluspunten

• Kwaliteit /prijs
  • Snelle levering
  • Goede service

Houtskool 18-10-2016 Via de website gekocht

Zeer goed

Bestellen was makkelijk, de site werkte goed. Mooie prijs en de bezorging was ook snel. Ideaal vooral omdat er geen mogelijkheid was om het af te halen.

Edwin 18-10-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen!

Prima assortiment, ruime keuze,
Goede productomschrijvingen en afbeeldingen zorgen ervoor dat ik makkelijk de juiste keuze kon maken! Snel verzonden waardoor ik het de volgende dag al in huis had! Aanrader dus!

Pluspunten

• Helder en overzichtelijk
  • Snelle verzending
  • Uitgebreide omschrijvingen bij producten

EvdB 18-10-2016 Via de website gekocht

ECHT EEN AANRADER

Ik heb voor AllesVoorBBQ.nl gekozen vanwege het goede advies, snelle reactie op mijn vragen en de flexibiliteit in de levering. Ik kwam er later achter dat het wel handig was om ook een hoes voor de gasfles te bestellen en deze is kosteloos aan mij gezonden. Prima service dus. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle reactie
  • Flexibel

Rodrigues 18-10-2016 Via de website gekocht

Hoes Weber

Heel tevreden over de behandeling van mijn bestelling. Heel vlot en snel geleverd. Uitstekende website en service. Iets minder tevreden over het product. Mijn vorige hoes was beduidend dikker en zwaarder van materie. Maar hij past wel prima.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid

Stevan 18-10-2016 Via de website gekocht

Daadwerkelijk alles voor BBQ

Erg fijn shoppen! Duidelijke product reviews en goede uitleg over verschillende typen van BBQ. Mocht ik nog meer nodig hebben voor mijn Boretti Barilo dan kom ik hier zeker terug!

Pluspunten

• Duidelijke reviews
  • Goede prijzen
  • Snelle service

Swen 18-10-2016 In de winkel gekocht
Doesburg

Goede deal. Super service

We kwamen op de site terecht via Google. Na even telefonisch contact te hebben gehad. Er heen gereden. En een half uurtje later tevreden met een nieuwe BBQ en benodigdheden de winkel verlaten

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Redelijk veel show modellen

Minpunten

• 1 persoon in de winkel

Elke 18-10-2016 Via de website gekocht

online

Ik heb gewoon een paar kookboeken gekocht online... dus niet veel te melden.. is al kerstkadootjes, dus ook nog niets uitgetest, maar ik blijf wel graag op de hoogte van aanbiedingen

Roy 17-10-2016 Via de website gekocht

Bbq gekocht

Goede winkel. Mijn bestelling moest voor 1800u besteld worden om de volgende dag thuis te zijn. Omdat er die dag niks kwam had ik via de geweldige chatfunctie een aardige vrouw die me goed geholpen had. Er was een mail verstuurd die aangaf dat die een dag later kwam. Alleen die was bij mijn ongewenste mail. Ze had mij ook aangeraden om te bellen voor de bestelling. We hadden een chagrijnige medewerker aan de telefoon. Die ons liever kwijt dan rijk was. Dit was de enige minpuntje.

Pluspunten

• Chatfunctie
  • gratis bbq zeil erbij

Minpunten

• telefoon hulp

P Dierijck 16-10-2016 Via de website gekocht

Accessoire aankoop

Ik heb net een Weber BBQ aangeschaft. Jammer genoeg niet bij allesvoorbbq.
Toen ik acccessoires wilde bestellen gelukkig wel bij allesvoor BBQ.
3 accessoires met 15% korting. Levering de volgende dag op het werk.
Fantastisch. Zal zekere BBQ aanbevelen en ook zelf weer gebruiken.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering
  • Goede aanbieding

De Bock François 15-10-2016 Via de website gekocht

BBQ

Zeer overzichtelijk, de laagste prijs, en snelle en zeer goede levering. En snelle reactie als je een vraag hebt via email. Doe zo verder.

Pluspunten

• Zeker aan te bevelen

Arjan 15-10-2016 In de winkel gekocht
Bestelling in webshop, omruil in Utrecht

Goede service na een foute bestelling!

Via de webshop een beschermhoes gekocht. Helaas wel het goede nummer, maar de foute naam er voor. In de winkel in Utrecht was het geen probleem om de hoes te ruilen en nu de juiste mee te nemen. Meteen nog wat uitleg gekregen over wat accessoires en de werking er van. Prima service!

Peter 15-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop BBQ

Vlotte bediening in de winkel.
Online chat: snel, bekwame mensen en superhandig.
Online bestelling, geen problemen.
Zelf bijbestellen achteraf ging supervlot.
Proficiat. Was het overal maar zo.

Rob 15-10-2016 Via de website gekocht

goede oplossing

Ik had een bbq besteld via de site. kreeg een dag een mailtje dat het helaas niet meer geleverd kon worden. Als oplossing boden ze een duurdere versie van het zelfde apparaat aan voor de zelfde prijs. Top service.

Pluspunten

• service

Vlijm 15-10-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Een bbq met toebehoren besteld op donderdag en op zaterdag word alles netjes bezorgd, zonder gedoe en goed verpakt. Snel en betrouwbaar!

Pluspunten

• snelle service
  • netjes verpakt

Minpunten

• geen!

Martin Meirlaen 15-10-2016 Via de website gekocht

Top onlinewinkel voor bbq.

Een prima shop, zeker aan te bevelen. Zeer duidelijke, juiste productomschrijving op de site. Super snelle levering met het correcte product.
TOP 👍

Andre 15-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer goed advies en goede keuzemogelijkheden

Bij tuincentra weten ze niet echt veel van bbq's. Bij allesvoorbbq wel! Omdat ze niks hoeven, ideale winkel erg fijn om goed geholpen en geadviseerd te worden en genoeg keuze te hebben. Hele fijne winkel.

Pluspunten

• Ruim opgezet
  • Goed advies
  • Gespecialiseerd in BBQ's

Minpunten

• Drie of vier merken, mag meer.
  • Ik kreeg geen koffie

Eric Jan Vermeer 15-10-2016 Via de website gekocht

Outdoorchef 420 gas

Site gaf aan voorraad, toch niet aanwezig. Wel hiervan in kennis gesteld. week later ontvangen. Verder correcte afwikkeling. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Voorraad volgens site maar klopte niet

Olivier31039 08-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Er word aandacht aan je besteed!

Een van de goedkoopste winkels van Nederland, de winkel te Breda ziet er goed en overzichtelijk uit. Erg veel aandacht bij de aankoop dus als je geholpen word word er met je meegedacht. De keerzijde hiervan is dat je helaas soms even moet wachten.

Pluspunten

• Aandacht

Harco 02-10-2016 Via de website gekocht

Top service én een scherpe prijs

Allesvoorbbq biedt veel informatie via de site. Producten zijn zeer concurrerend geprijsd.

Na aankoop kreeg ik goede info. Omdat een deel van de bestelling niet op voorraad was werd deze binnen een week nageleverd. Ik heb nu een aantal keer contact gehad met de klantenservice en telkens werd ik snel en correct geholpen.

Zo kan het dus ook! Veel andere winkels kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Direct contact via tel, chat of WhatsApp
  • Prijs en promoties

Minpunten

• Nog geen

S-Z 26-09-2016 Via de website gekocht

Aftersales prima geregeld!

Hoe goed een webshop is wordt bepaald door de aftersales. Dit is bij Alles voor de BBQ prima geregeld!

Ik had 2 problemen die netjes zijn opgelost:
- In eerste instantie ontving ik de verkeerde accessoire. Na retourzending ontving ik gelijk de juiste accessoire.
- De ketel van de Weber Master Touch was beschadigd. Alles voor de BBQ heeft geregeld dat Weber NL een nieuwe ketel heeft nagestuurd.

Goede aftersales en een zeer concurrerende prijs van de Weber Master Touch.

Pluspunten

• aftersales
  • concurrerende prijzen

john 26-09-2016 In de winkel gekocht
breda

bbq

We waren op zoek naar en bbq voor op vakantie! hierbij hebben we goed advies gehad over de weber bbq! En de voorraad is goed we konden gelijk alles meenemen! Ze wilden zelfs mee naar de auto lopen om te helpen tillen! Goed bezig mannen uit breda

Ingrid 24-09-2016 Via de website gekocht

weber Q serie

De gevraagde kleur was niet meer in voorraad, waarover ik onmiddellijk een mail kreeg. Via de helpdesk om een andere kleur gevraagd gezien we het toestel dringend nodig hadden omwille van vakantie. Er werd dadelijk een oplossing geboden en enkele dagen later werd alles thuisbezorgd. Dus wij zeer tevreden over snelle service.

loves011 23-09-2016 In de winkel gekocht

Roosters netjes omgeruild

Na online de verkeerde roosters te hebben besteld, werd in de winkel in Utrecht keurig advies gegeven en de roosters netjes omgeruild. Service, zoals het hoort!

Pluspunten

• Goed bereikbaar!
  • Service
  • Uitgebreid assortiment

Minpunten

• Beperkte omschrijving

D 23-09-2016 Via de website gekocht

Weber Q1200

Maandag de weersvoorspelling gecheckt, dus donderdag tijd voor BBQ! Na verschillende BBQ's en websites te hebben vergeleken kwam ik uit bij allesvoorbbq.nl. De medewerkers op de livechat service hebben al mijn vragen over de BBQ beantwoord. Snelle levering en ook nog een gratis beschermhoes en spons. Daarnaast een goede/prijs kwaliteitsverhouding. Ben erg tevreden!

Pieter 23-09-2016 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering en reactie van klantenservice

Bij binnenkomst van de bestelling, bleek ik het verkeerde artikel te hebben besteld. De klantenservice heeft dit direct opgelost en binnen 24 uur had ik de juiste spullen binnen!

Pluspunten

• snelle levering
  • scherpe prijzen
  • 24/7 klantenservice

Peter van Leeuwen 23-09-2016 Via de website gekocht

ALLESVOOR KLANT

Mooie duidelijke uitgebreide en overzichtelijke website.

Product /prijs kwaliteit is goed en zeer snelle levering.

dave 23-09-2016 Via de website gekocht

origineel product, goede levering

Oorspronkelijk ging ik dit in een lokale winkel kopen, maar daar kon men er niet aangeraken en duurde het een eeuwigheid. Online gezocht en hier op site uitgekomen die overzichtelijk is. dadelijk besteld. Het origineel product kwam heel degelijk in originele verpakking met extra bescherming toe. Aanrader om hier te bestellen...ps: over prijs heb ik dan nog niet gepraat...was zelf 15% goedkoper dan in lokale winkel...

Pluspunten

• origineel product
  • duidelijk site
  • snelle levering
  • veilig en snel geleverd

Jan Z 22-09-2016 Via de website gekocht

Super klantenservice

Bestellen ging erg eenvoudig. Telefonisch zijn ze moeilijk bereikbaar maar op email wordt altijd zeer snel gereageerd (vaak binnen 15 minuten). Ons artikel was niet op voorraad maar we werden continu goed op de hoogte gehouden, Super service.

Pluspunten

• klantenservice
  • bestel gemak

Kees van der Velde 21-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijke en overzichtelijke site, eenvoudig om een keuze te maken.
Alles zeer snel en volledig afgeleverd voor de juiste prijs.
Ik ben dik tevreden!

Pluspunten

• Groot aanbod

Walter 21-09-2016 Via de website gekocht

zeer goede service!

Prima service! De bezorgservice maakte fouten waardoor het artikel niet binnen kwam. Een mailtje naar AllesvoordeBBQ en ik kreeg een nieuwe opgestuurd, dieer de volgende dag was, zodat ik heerlijk kon BBQ-en

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering

Hugo 21-09-2016 Via de website gekocht

Keurig geholpen en geweldige service

Keurige en Just in time levering!. Bij levering bleek een onderdeeltje te missen. Na mailcontact hierover werd daar erg snel en netjes op gereageerd door AllesvoorBBQ.nl. Dikke duim dus ook voor hun aftersales!

Kristof 20-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon simpel, snel en goede aanbieding

Ik heb snel gevonden wat ik zocht, er was een goede beschrijving, en de bundel die ik koos inclusief last summer deal was zeer scherp in prijs! De levering ging nadien ook perfect, zelfs na telefonisch contact ivm een adreswijziging de dag zelf :-)

Pluspunten

• goedkoop
  • snelle levering
  • Uitgebreide informatie

Daantje 20-09-2016 In de winkel gekocht
Breda platte tv .nl , ettensebaan

ALLESVOOR BBQ breda

De winkel bied een overvloed van BBQ en andere zaken. Overzichtelijk opgesteld, personeel is zeer vriendelijk en bereid tijd voor je vrij te maken .

Pluspunten

• Overzichtelijk opgesteld
  • Vriendelijk personeel
  • Tijd voor de klant

Fonzie 20-09-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en service

Beste prijs in nederland
Goede online ondersteuning (op zaterdag!) bij de matige handleiding van de Hamilton BBQ.