allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robert van Pelt 06-04-2017 Via de website gekocht

Dit is gewoon een topbedrijf in alle opzichten !

Ik heb 2 weken geleden een Grandhall Maxim GT4B-V Built-In buitenkeuken besteld bij AllesVoorBBQ.nl omdat zij ook vestigingen door het hele land hebben en ik wilde eerst fysiek beleven wat ik ging kopen in het filiaal in Breda. Ook handig was de "directe chat" die je met ze online kunt voeren als je vragen hebt. Supersnelle reactie en ik kreeg zelfs een superaanbieding omdat mijn gewenste model uit assortiment was (nieuwe model met gratis afdekhoes, zelfde prijs !)
Volgende dag de buitenkeuken opgehaald in de mooie showroom in Breda met gratis parkeerplaats (we blijven Nederlanders toch ?) Thuis uitgepakt, 1 rvs strip was verkeerd in de doos verpakt. Ik chatten en mij werd beloofd dat de volgende dag het goede onderdeel nageleverd zou worden. En jawel, voor de zekerheid werden er zelfs om verwarring te voorkomen 2 rvs strips geleverd. Ook had ik ontdekt dat er 2 kleine beschadigingen aan de kap zaten. Mailtje met foto's gestuurd en binnen 15 min reactie of ik een complete nieuwe kap wilde of compensatie. Nou, die compensatie heb ik dubbel en dwars gekregen: Een origineel draaispit van Grandhall (twv €129,-) en een lakstift. Ook weer binnen 24 uur zoals beloofd ! Ik bestel echt veel via internet, maar dit bedrijf AllesVoorBBQ.nl verdient echt een 11 ipv een 10. Meedenken met de klant, doen en nakomen wat je belooft en ook nog eens de laagste prijs op internet EN nogmaals fysieke winkels met (ig in Breda) zeer ervaren en behulpzame verkopers.
Afgelopen weekend heb ik op een feestje bij vrienden ze echt aangeraden ( Ze verkopen nl ook TV's in alle soorten en maten en ze hebben voorraad)

Mvg
Robert

Gert 06-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs en goede communicatie

Goede shop, denken mee en bieden prima oplossingen als een product niet voorradig is. Verzending ook snel dus ben super tevreden

Karel Leenaars 06-04-2017 In de winkel gekocht

Leuke winkel

leuke winkel en een bijzondere combinatie T.V en B.B.Q. goede sortering en je word vakkundig en prettig geholpen

Dirk 05-04-2017 Via de website gekocht

Snelle topservice met scherpe prijzen

Via een directe chat zeer goed geadviseerd en een mooi totaalaanbod mogen ontvangen. Na aankoop is de procedure snel en prettig verlopen en werd de bbq de dag er op in de morgen afgeleverd.

mpraet 04-04-2017 Via de website gekocht

heerlijke service

Alles was netjes afgeleverd thuis ,en de communicatie via chat en e-mail verliep prima ,alsook alle beloftes zijn ingelost ;-)

Onno 03-04-2017 In de winkel gekocht

Mooie BBQ en snel geleverd

Uitgebreide webshop met veel keuze in diverse typen BBQ's. Ook in de 'echte' winkel is een ruim assortiment met verschillende BBQ's aanwezig en deskundig personeel.

masch 03-04-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

goede informatie en goed service. Toppie!!!!

Wij waren op zoek naar een goede buitenkeuken. We hadden al veel winkels bezocht, maar nog niet gevonden wat we zochten. Op de site had ik een mooie Boretti buitenkeuken gezien, maar je wilt deze dan ook wel graag even in het echt zien, voordat je de definitieve keuze maakt. Het mooie van AllesVoorBBQ is dat het een webshop is, met webshop prijzen, maar dat ze wel een showroom hebben en je daarnaast nog eens van goede informatie voorzien. Omdat de aankoop helaas niet in de auto paste, werd deze vervolgens keurig thuis afgeleverd op de afgesproken dag en tijd. Zonder extra kosten. Echt top.

Jiska 02-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Een webwinkel met een ruim assortiment, prettige hulp via de chat en een snelle levering. Kortom, ik kom zeker terug.

jpapegaay 02-04-2017 Via de website gekocht

bbq gekocht

De shop is goed, uitgebreid en een goed levering. Klein nadeel is de klantenservice en niet altijd up to date aanbiedingen worden niet gelijk van de site gehaald. Dit levert soms een teleurstelling op.

Ab61 02-04-2017 Via de website gekocht

Persoonlijk contact

Goede klantenservice waar ik fijn geholpen ben met mijn vraag. Ook dmv persoonlijk contact. Goed produkt de weber q1200 gas bbq. Degelijk en mooi. Snelle bezorging binnen 14 uur al in huis.

Stefaan calie 28-03-2017 Via de website gekocht

Te vermijden! Geen dienst na verkoop!

Gas bbq van Grandhall gekocht, probleem met 1 van de branders en alles voor bbq ingelicht, we zijn nu 2 maand, 30 mails en meerdere chats verder en wat blijkt, ze hebben nog geen enkele oplossing aangeboden, soms ggen antwword op mails en vragen, ONGEHOORD!

Officiele reactie van Allesvoorbbq 31-03-2017

Goedemiddag Stefaan,

Ontzettend vervelend dat de afhandeling van uw klacht omtrent uw Grandhall BBQ zo ontzettend lang duurt en we zijn het volledig met u eens dat dit onacceptabel is.

Inmiddels hebben we contact gehad per mail en hebben we u laten weten dat we overgaan tot directe omruiling van uw BBQ.

We hopen dat de klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost en wensen u alvast veel grill plezier met de nieuwe BBQ.

Voor verdere vragen en advies bent u altijd van harte welkom!

Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Stelwagen 20-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon Goed Geregeld

Heldere weergave webshop, makkelijk betalen, duidelijke communicatie over levering. Precies zoals ik van een webshop verwacht. Bij vragen telefonisch direct bereikbaar.

Enige verbeterpunt is dat er geen keuze is om het pakket op een paalde tijd te laten bezorgen, daardoor tweemaal niet thuis. Direct naar een afhaalpuntsturen was makkelijker geweest, maar PostNL kon hier niet aan meewerken......

Kees 14-03-2017 Via de website gekocht

Goed geadviseerd tijdens aankoopproces

Heldere site, volop informatie en bij het stellen van vragen snel antwoord en goed advies.
Uiteindelijke aankoop en levering verder ook perfect verlopen.

Johan 12-03-2017 Via de website gekocht

Via de chat accessoires en een specifiek onderdeeltje voor de Weber 57cm kettle gekocht.
Omdat ik ook briketten nodig had, ben ik naar de winkel gegaan om alles op te halen.
Helaas was er 1 van de 2 bestelde onderdelen zoek. Deze is binnen enkele dagen kosteloos nagestuurd.
Gewoon super service.

Wendy Rekelhoff 11-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Super goede voorlichting

Vanwege de vele keus zijn we naar Utrecht gereden voor een barbecue. We zijn super goed geholpen door een vriendelijke medewerker en een betere uitleg gekregen dan in de winkels waar we hiervoor zijn geweest. Super service. Het was voor ons een stukje rijden, maar ik raad het iedereen aan.

Ricus Vleugel 11-03-2017 Via de website gekocht

Concurrerende prijs, goede service.

Eerste product bij deze winkel gekocht, een inbouw bbq van Grandhall. Reden: goede kritieken van klanten en een scherpe prijs. Verder ben ik zeer te spreken over de nette afhandeling via de mail en de snelle levering. Kortom: een aanrader deze winkel

Mieke 09-03-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service !

Er is mij een barbecue-afdekhoes geleverd doch ik had echter een verkeerde maat besteld en na een mail gestuurd te hebben mocht ik zonder enig probleem die retourneren en werd er mij een nieuwe hoes geleverd zonder extra kosten !
Dat is pas echte service !

Inge 08-03-2017 In de winkel gekocht
breda

Hele eerlijke service!!!!

Ik werd gelijk netjes aangesproken en geholpen in de winkel Breda!!
Ik vond ze heel eerlijk en ze hadden goede adviezen!!! Zeker een aanrader om even binnen te lopen!!!

doortje 06-03-2017 In de winkel gekocht

Stoere winkel

Mooie stoere winkel waar je lekker op je gemak kunt rondkijken. Daarna goed geholpen door leuke vriendelijke verkoper. Wist veel te vertellen over het product waar wij naar op zoek waren ( inbouw gas BBQ). Nam de tijd voor ons. Wij zijn super blij met onze nieuwe buitenkeuken.

Frans van den Bosch 05-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Waarom nog elders kijken?

Na op internet een Weber BBQ te hebben gezien, wilden wij hem ook in het echt zien. Filiaal Utrecht had hem op voorraad, dus daar zijn wij heen gegaan, Wat bleek? Alles op voorraad behalve degene die wij hadden uitgezocht, Geen nood, bestel hem nu en je ontvangt hem binnen 2 dagen thuis. Wij besteld en betaald, ondanks de toch al zeer scherpe prijs kregen wij een bakplaat cadeau voor de tevergeefse reis naar de winkel. En ja binnen 2 dagen alles thuisbezorgd! Toen bleek dat we de extra gaskoppeling die we besteld hadden, eigenlijk niet nodig hadden, mochten wij hem omruilen voor een pizza-bakplaat met een prachtig BBQ-kookboek. Kortom een winkel die je iedereen zou aanbevelen, wat een service!!!!

Henk van Nunen 05-03-2017 Via de website gekocht

eer goede service

Ik was lang opzoek naar 3 Branderverdeelplaten voor mijn Brada en ben door jullie zeer snel geholpen

Nieuwstraten 03-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel met Topverkoper

Ruime, goed toegankelijke winkel met grote keuze uit allerlei soorten BBQ's en accessoires. Kers op de taart was de verkoper; enthousiast, vakbekwaam en zeker niet opdringerig nam hij alle tijd om ons perfect voor te lichten over het apparaat, de culinaire mogelijkheden en de mogelijkheid om BBQ cursus te volgen. Uiteindelijk vertrokken wij met een Weber E-320 original.

JJM van Osch 02-03-2017 Via de website gekocht

De beste prijs!

De allerlaagste prijs voor deze Weber bbq. Nergens goedkoper en direct professionele voorlichting via de livechat op hun website. Ook supersnelle levering. In een woord geweldige webwinkel.

Nathalie 02-03-2017 Via de website gekocht

Top service! Geen klachten.

Top service, geen klachten. Alles op voorraad, super snel geleverd, mooie prijsjes en duidelijke website, volgende keer weer bij allesvoorbbq bestellen!!

Bouke Hazenberg 02-03-2017 Via de website gekocht

Correcte snelle levering voor goede prijs

Voordelige aanbieding gezocht via Google,en gekozen voor Alles voor de Barbeque.
Was echt de voordeligste en zonder vervoerkosten.
Voor de koop nog chatbericht met een van de medewerkers,ging heel vlot.

Eline 02-03-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Deze winkel heeft een fijne duidelijke website
Groot assortiment en de laagste prijsgarantie!
Het gaf mij een goed gevoel dat ze zo hoog scoren als webwinkel.
Hierdoor heb ik deze website die ik eerlijk gezegd nog niet kende uitgekozen om mijn bestelling te doen.
Ook telefonisch goed bereikbaar en heel vriendelijk geholpen.
De bbq is heel mooi en is snel en gratis bezorgd, TOP 👍

Raoul 02-03-2017 Via de website gekocht

Het artikel was niet meer op voorraad, maar ik kreeg direkt een melding.
En hij werd later keurig bezorgd.

Peter 02-03-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service en bezorging

Mooie webshop met zeer veel keus en zeer voordelig. De Weber bbq grilspit voor de kolen bbq werkt perfect, echt een aanrader

Birgit 02-03-2017 Via de website gekocht

Super snel een nieuwe BBQ!

Ik bestelde het product als een cadeautje en de volgende dag werd mijn pakket geleverd, helemaal super!

Irfan K 21-02-2017 Via de website gekocht

Ruzie telefonisch, slecht communicatie en slecht aan service

Allemaal leuke beoordelingen, waaaauuwww, totdat je problemen heb.... .
Klant is geen koning hier heb ik vandaag gemerkt.

Probleem met Grandhall Maxim GT4 had ik via mail chat en ook telefonisch gedaan en vonden ze niet prettig. Ik moest alleen weten of de videobestand in de mail bij hun goed aangekomen was maar de ene xxx die daar werkte lied me niet uitpraten en kreeg vragen zoals, waarom ik paar min eerder dit via chat heb gevraagd (ik dacht ik wordt meteen geholpen, waarvoor hebben ze chat eigenlijk, staat ergens de voorwaarden van wanneer en waarvoor chat gebruikt mag worden?) en daar telefonisch contact hebben genomen, moest ik daarop antwoord geven. Lachen...:-)

Al met al, Mooie aankoop maar helaas Grandhall kan je niet rechtstreeks hulp vragen. Ze verwijzen naar leverancier. En deze leverancier helpt je enkel als je foto's en video"s opstuurt, als je geen kennis hebt met computer, krijg je mooi link van hun hoe je dat kan doen. Mooie service he.

Ik vind als je meerdere klachten heb waar je niet allemaal in 1 keer tegenkomt, dat ze dan monteur naar jou toe moeten sturen. Dat is pas een service noem ik dat.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 22-02-2017

Beste Irfan,

Spijtig om te vernemen dat de gekochte BBQ niet helemaal naar uw wensen is, uiteraard zijn wij er voor u om u te helpen bij uw problemen.

Volgens mij zijn alle klachten die u heeft tot op heden direct opgepakt met Grandhall en is daar ook een oplossing voor geboden. Uiteraard zouden wij ook liever zien dat een merk als Grandhall een aan huis bezoek zou uitvoeren echter is die service bij een merk als Grandhall helaas niet mogelijk, hoe spijtig ook.

Indien er verder nog klachten zijn waarmee wij u mogen helpen dan vernemen wij dat natuurlijk graag van u.

AllesvoorBBQ.nl

Lennard 17-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Op Google gezocht naar een bepaald product, makkelijk en snel een site gevonden, waar een goeie omschrijving van het product te lezen was, meerdere revieuws. uiteindelijk besteld, en volgende dag keurig afgeleverd, goed verpakt, en dus een hele snelle service!
Uiteindelijk zeker aan te bevelen aan anderen

Sander 17-02-2017 Via de website gekocht

Weber spirit e320 orginal gbs

Was op zoek naar een weber gas na ruim 10 jaar een weber houtskool bbq te hebben gehad
Heb een paar keer gebruikt gemaakt van de live chat,kreeg prima en snel advies
Heb toen de weber spirit e320 besteld en er geen moment spijt van gehad,scherpste prijs,goed advies en snel in huis, gewoon super, kom hier zeker terug

Backslash 17-02-2017 Via de website gekocht

Alles voor de Weber GBS

Ik koop heel veel online. Bijgevolg vergelijk ik ook heel veel sites. Laat nu Allesvoorbbq.nl net telkens dat tikkeltje goedkoper zijn dan de rest, of toch bijna telkens dezelfde prijs. Tenzij je de verzendkosten meerekent. Ah ja, juist, die zijn gratis! Ik kom zeker terug op bezoek als iets nieuws uitkomt van Weber, om zo het als eerste aan de laagste prijs te kunnen bestellen!

Notteberg 16-02-2017 Via de website gekocht

Weber rooster en grill rooster

De beste prijs, snelle levering en gratis verzending! Goede service. Zijn erg tevreden over het snel geleverde product.

Bianca 14-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Wij zijn op zoek gegaan naar een gas barbecue. Al snel kwamen we uit op Alles voor de BBQ. Duidelijke informatie, makkelijk bestellen en snelle levering.

Wesley 13-02-2017 In de winkel gekocht

Goede service en kennis!

Zeer goede service en men neemt de tijd het goed uit te leggen. Niet een simpel verkoop praatje maar een goed advies waar je iets aan hebt.

Janine 11-02-2017 Via de website gekocht

Review

Het ging bij mij mis net bestellen ik dacht ideal gekozen te hebben maar moest vooruit betalen.
Ik had eerst even het gevoel dat ik opgelicht ging worden maar omdat ik eerder bij jullie besteld had en het rekeningnummer overeen kwam toch de gok gewaagd.. en nu ben ik de trotse bezitter van een pizza plaat . Die supersnel bezorgd is

S de Ridder 11-02-2017 Via de website gekocht

Weber Bbq thermometer

Goede snelle levering.
Keurig op de hoogte gehouden van de bestelling.
De doos waarin in het verpakt had alleen wel iets kleiner gekund.

Prima Personeel 10-02-2017 Via de website gekocht

Zeer oplossingsgericht

Ruime keuze aan artikelen. Wat wij wilden bestellen was niet op voorraad. Ze kwamen meteen met alternatieven. Snelle en nette afhandeling. Erg fijn en goed geholpen.

Patricia 10-02-2017 Via de website gekocht

Supertjes

Wij waren op zoek naar een weber bbq En zijn toen hier beland!
Allles wat je nodig hebt voor een bbq vind je hier wauw wat een keuze! Makkelijk te bestellen via de site.
Je wordt goed op de hoogte gehouden betreffende de bestelling/ levering!
Mochten we nog meer nodig hebben komen we zeker hier weer terug!
Ga zo door....

San 10-02-2017 Via de website gekocht

Weber gas BBQ

Goeduit leg gekregen via chat
Op email ook netjes antwoord gekregen
Mooi weber BBQ gekocht en werdt netjes afgeleverd op verwacht dag top product

Denise Dermul 10-02-2017 Via de website gekocht

zomer in aantocht!!!! lekker BBQ !!!!

Prijs kwaliteit zeer goed. Het aanbod en keuze van de producten zeer goed . Gemakkelijk online te bestellen en vlug aan huis geleverd. Zou het onmiddellijk opnieuw doen. Zeer tevreden

Hans 10-02-2017 Via de website gekocht

Weber omgevingssensor

Jullie zijn de enige die deze sensor voorradig hebben. Bestellen is appeltje-eitje, verzending nog dezelfde dag!

Gerard 06-02-2017 In de winkel gekocht

Boretti Robusto

Ik was op zoek naar een Boretti Robusto BBQ en alles voor BBQ zou deze volgens internet op voorraad hebben. In de winkel in Breda bleek deze toch niet aanwezig te zijn maar de betrokken medewerker regelde dat de BBQ in een dag geleverd zou worden. Een dag later is de BBQ alsnog geleverd. Prima behulpzaam personeel, leuk winkelbezoek.

Nicol 06-02-2017 Via de website gekocht

Fijne service en ècht advies: zó hoort het.

Na een aantal mails over en weer waarin ik in eerste instantie teleurgesteld was vanwege de beslissing van Weber om hun oude versie van de Fire Place (de open haard) niet meer te produceren, maken we nu met veel plezier gebruik van de nieuwe variant van de Weber Fire Place. Ik ben zeer naar tevredenheid geholpen en genoot van een service zoals het hoort. Niet "moeten verkopen", maar adviseren en ruimte laten voor een eigen beslissing. En eerlijk advies. Ik zocht al even vergeefs naar een product, maar door te kiezen voor Allesvoorbbq.nl ben ik alsnog erg tevreden met mijn aankoop. En, niet onbelangrijk, allesvoorbbq.nl bleek ook nog eens de goedkoopste voor dit artikel.

Bedankt mannen! We komen zeker terug. Op naar die 10!

Hartelijke groet,
Nicol

Kristel 04-02-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en veel goedkoper dan in de winkel

Op zoek naar een nieuwe BBQ waren we in een plaatselijke winkel. De BBQ die we hadden uitgezocht vonden we best prijzig, maar Weber is nu eenmaal duur. Voor de zekerheid op internet gekeken, en toen kwam ik uit op allesvoorbbq.nl. De betreffende BBQ was bijna 100 euro goedkoper!
Omdat het voor mij een onbekende webwinkel was, vond ik het best spannend, maar na het lezen van de reviews toch maar de BBQ besteld. De volgende dag werd onze nieuwe BBQ al bezorgd. Alles was keurig netjes in orde. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fedor 03-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Weber barbeque

Ik was speciaal naar Breda gereden om de bbq welke ik op het oog had, te bewonderen. Ik werd direct netjes aangesproken en goed geholpen. Naast de scherpe prijs biedt alles voor de bbq ook een goede service.

Tim 03-02-2017 Via de website gekocht

Great communication!

I was quite impressed to say the least with the service provided.
Even though my item was not in stock immediately, the communication sent was fantastic and detailed. I would recommend allesvoorbbq because of this personal touch!
I can't wait for some good weather to use my new BBQ!! Thanks!!

Jansen 03-02-2017 Via de website gekocht

Weber BBQ Q2200 gekocht

BBQ bestelt, is snel geleverd geen problemen gehad.. Genoeg keus op de website. De bestelde BBQ was ergens anders uitverkocht. BBQ nu 1 x gebruikt en werkt super goed!

Claire 31-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende directe service

Overzichtelijke site met de BBQ's goed gefotografeerd. Ook de directe chat met een medewerker is erg prettig. Duidelijke antwoorden, snelle reply op de vragen. En, zoals ze aangeven, levering binnen 1 dag. Om 16 uur besteld en de volgende ochtend om 9 uur bezorgd. Het kunnen vergelijken van verschillende BBQ's is ook erg prettig. Overzichtelijk, transparant en veel keuze.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Overzichtelijke site
  • Snelle levering
  • Directe chat met medewerkers