allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 573 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Brigitte 27-02-2019

S avonds besteld volgende dag in huis helemaal top. Mooie prijs voor de nieuwe bbq.

Mitchell 27-02-2019

Prima producten ontvangen tot nu toe, levering netjes en op tijd. Tevens is de prijs lager dan bij andere webshops, wat altijd prettig is.

Willibrord 26-02-2019

goeie snelle levering, prijs is scherp en in een eerder stadium goed advies gekregen over een aangeschafte BBQ

Eric Van cauwenbergh 25-02-2019

Wat slecht begonnen is is uiteindelijk goed geëindigd. Ik had in december een BBQ besteld die volgens de website in stock was, wat uiteindelijk niet het geval was. Ik werd door de klantendienst gecontacteerd met de vraag of ik een 2-tal weken kon wachten omdat de BBQ bij Weber besteld moest worden. Nadat ik na meer dan 1 maand nog altijd geen BBQ had ontvangen heb ik de klantendienst opnieuw gecontacteerd en kreeg ik doodleuk te horen dat deze niet meer geleverd kon worden en dat ze mijn geld gingen terugstorten. Ik heb toen contact opgenomen met de klantendienst om mijn ongenoegen te uiten en toen hebben ze mij beloofd dat als de nieuwe serie BBQ's van Weber geleverd gingen worden ze mij een commerciële geste gingen doen wat ondertussen gebeurt is. Uiteindelijk is alles goed afgelopen en had ik 2 dagen na mijn bestelling een mooie Weber gas BBQ thuis staan.

Carel Poeliejoe 25-02-2019

Goede service in de winkel in Utrecht en via internet besteld.
Zeer snelle levering.

Stefan Den dekker 24-02-2019

Prima geholpen bij de keuze voor een weber gas bbq door A. in de winkel in Breda.
Vol enthousiasme over bbq’en en met goede tips en eerlijke hull. Goede prijs voor totaalpakket en netjes gratis geleverd op dag naar keuze.

lucmotard 24-02-2019

Product dat ik zocht werd makkelijk gevonden op de website. De bestelling als ook de afhandeling waren een fluitje van een cent en het product werd enkele ogenblikken later al aan huis geleverd.

Toine 21-02-2019

Kwam in filiaal Amsterdam, onderdeel dat ik zocht was niet voorradig. Daarop keurig geholpen met het bestellen en de volgende dag het artikel thuis bezorgd voor de prijs die ik in de winkel had moeten betalen. Perfecte service.

Dunya 20-02-2019

Een site waarin een compleet overzicht staat voor alle BBQ's. Makkelijk navigeren maar een 9 omdat ik geen mobiele versie van de site krijg wanneer ik hier shop.

Mary 19-02-2019

Ik ben zeer tevreden met het afhandelen van de bestelling. Duidelijke mails over de bezorging en ook keurig op tijd! Top

ronny marannes 19-02-2019

gevonden op het net en was de goedkoopste . Bestelling en betaling ging vlot alleen vanuit Belgie alleen mastercard of visa. Bancontact ging altijd in de fout. Geen probleem , voor de levering met post-nl ook alles correct , kon de bestelling goed volgen via tracking systeem. Correspondentie over bevestiging en allerlei gegevens geen probleem. Dus voor mij een aanrader

Yvonne 19-02-2019

Ik heb hiervoor gekozen omdat je hier ontzettend veel keus hebt en de Weberartikelen van goede kwaliteit zijn. De shop is overzichtelijk met goede zoekmogelijkheden. Ook het bestellen en betalen is eenvoudig. Door vele keusmogelijkheden kwam ik nog een artikel tegen waar ik niet naar op zoek was, dus dat heb ik ook meteen besteld.

Marcel 18-02-2019

's avonds voor 18.00 uur, bbq plus aansluiting besteld, daarna direct de bevestigingsmail ontvangen en de volgende dag keurig op tijd door PostNL. geleverd, mijn complimenten voor deze snelle, maar vooral goede service

N. de Vries 16-02-2019

Ze hebben mooie spullen voor een goede prijs en als ze het daadwerkelijk op voorraad hebben komt het ook snel binnen.
Maar nu twee maal op rij gaat het mis.
Alles staat op voorraad, maar het is niet allemaal op voorraad.
Eerste keer een smokey mountain met rookhout etc.
Nu met rookhout, rookrek en temperatuursensor.
Mailtje, niet oo voorraad, binnen 3 dagen, bladibladibla. Ervaring is dat het een week of 2 à 3 gaat duren.
Telefonisch contact, toezegging waarschijnlijk voor het weekend, maar uiteraard weer niet.
En de voucher voor de workshop komt ook maar niet! Ondanks meerdere toezeggingen.

Mieke 13-02-2019

Deze winkel heeft alles wat je nodig hebt voor de barbecue voor een goede prijs, snelle en nette afhandeling van de bestelling. De producten kwamen de volgende dag goed en veilig ingepakt aan.

Rianne 13-02-2019

De site is zeer duidelijk. Alles is makkelijk te vinden.
Het artikel dat ik besteld had, was een dag later al binnen.
En wat extra fijn is, je mag zelf kiezen wanneer ze het komen brengen.
Ik ben super tevreden !

H. van Dijk 13-02-2019

Geduldig en een rustige uitleg over de diverse merken BBQ's informatie en afhandeling op een prettige manier geregeld.

Toine Segers 13-02-2019

Fantastische weber bbq gekocht en heel goed geadviseerd !de speciaalzaak voor al uw bbq zaken

Debby Lubach 12-02-2019

Via Google kwam ik bij allesvoorbbq.nl. een fijne en overzichtelijke site. De winkel bleek ook nog in de buurt te zijn. Ik besloot langs te gaan en werd erg vriendelijk te woord gestaan. Een ervaren medewerker die met veel enthousiasme uitleg gaf en meedacht bij het uitzoeken van een bbq. Zeer tevreden en positief met mijn aankoop de winkel verlaten. De bezorging verliep ook als afgesproken. De winkel aan de Ettensebaan in Breda is zeker een aanrader.

Patricks 12-02-2019

Een van de weinige bedrijven die nog echt nakomen wat ze beloven, goede klantenservice geen afschuif systeem hier kunnen een aantal grote en kleine online shops een voorbeeld aan nemen.

Frank 10-02-2019

We hebben de Weber Q1200 gekocht. Tijdens het bestelproces had ik toch een paar vragen en middels de chat direct antwoord. Fantastisch. Vond het ook een voordeel dat je losse artikelen kunt toevoegen bij een pakket. Gasflesjes online bestellen geeft ook geen problemen. Alles was duidelijk omschreven. Wel moest montage zelf gedaan worden. Dit wisten we niet maar was voor ons ook geen probleem. Zal in de toekomst eventuele benodigde artikelen hier bestellen want ervaring was zeer positief!

Chris 09-02-2019

Vlugge en correcte afhandeling van bestelling
Inhoud bestellng voldeed volledig aan verwachte kwaliteit
Deze firma is een aanrader

Jasper 09-02-2019

Super snel geleverd, en precies zo als omschreven. Alleen het verzenddoosje had wel iets kleiner gekunt.

Ronald 07-02-2019

Zeer overzichtelijke website met prima prijzen.
De bezorging was de volgende dag en daarbij was alles keurig verpakt.
Ik zal zeker hier weer bestellen.

Michel 07-02-2019

Als fanatiek BBQ’er op kolen en Dutchoven gebruiker toch een extra BBQ aangeschaft op gas om een mooie buitenkeuken te maken.

Na veel uitzoekwerk ben ik op de Grandhall Maxim GTI4B-V Built-In uitgekomen.
doordat er diverse modellen aangeboden heb ik een aantal keer contact gehad via chat en telefoon.
Chat en telefoon werden snel beantwoord echter op dezelfde vraag verschillende antwoorden.

uiteindelijk de juiste antwoorden gekregen en de BBQ besteld.

Bestelling en levering gingen soepel en snel.

komende periode de buitenkeuken bouwen en de BBQ maar eens testen.

Daisy 03-02-2019

Wij hebben voor deze shop gekozen middels internet. Jammer dat het aan de gevel en door de voorgevel slecht te zien is dat ze ook BBQ verkopen. De aanwezige persoon die ons heeft geholpen heeft gevraagd of hij ons kon helpen. We wilde eerst even rond kijken. Daarna hebben we vragen aan hem kunnen stellen. Wat een kennis over bbq-en had deze persoon. We waren enthousiast maar werden nog enthousiaster van zijn verhaal. Heerlijk iemand die zo bevlogen is. Dat breng je dan ook echt over naar je klant. Bedank en wij weten dat we zeker nog een keer terug komen naar de store in Breda! Bedankt!

R.Boog 01-02-2019

Wij moesten draaispitten voor de BBQ hebben en aangezien onze vorige leverancier er niet meer was (gestopt) . Zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe leverancier en hebben dicht bij huis deze winkel gevonden. Waar ze erg klant vriendelijk zijn, zeer behulpzaam en ons de draaispitten konden leveren tegen een mooie prijs, waar wij zeer blij mee zijn. Wij maken van de draaispitten mokkedraaiers, de mokken worden met epoxy behandel en deze moeten dan drogen, en daar zijn de draaispitten heel handig voor.

Xander 31-01-2019

Nette webshop met snelle klantenservice. Alsnog kortin gekregen terwijl de aanbieding al verlopen was.

Niek 30-01-2019

Ik vond het makkelijk om op de site te zoeken en te bestellen. De service is ideaal want het is snel bezorgd. Daarnaast verwacht je tegenwoordig allerlei dozen om je product heen, maar dat was eigenlijk niet nodig en werd dus ook niet gebruikt. +1 voor het milieu dus!

JR 29-01-2019

Knappe webshop , correcte prijzen en supersnelle levering , wat moet je nog meer willen ? Top shop !

Mario Maes 29-01-2019

Ik ben een zeer tevreden klant en wel om de volgende reden: ze helpen jou direct via chat als je problemen hebt, zijn zeer vriendelijke en werken zeer professioneel en hebben voor de BBQ liefhebber alles in huis en wordt direct geleverd met de glimlacht.
Doe zo voort!!!

siebren 28-01-2019

lekker snelle afhandeling en bezorging. Goed verpakt en keurig geleverd zoals beloofd. Overtrof op alle vlakken alle verwachtingen

Jan 28-01-2019

Snelle en correcte levering! De site is goed overzichtelijk, waardoor wat je zoekt makkelijk te vinden is. De volgende keer als ik weer wat nodig heb voor m’n BBQ zal ik zeker weer bij jullie bestellen!

Thijs 27-01-2019

Goede prijs voor een mooi product. In eerste instantie gad ik de bestelling geplaatst voor een andere kleur, maar deze bleek toch niet leverbaar. Keurig opgelost door de klantenservice, waarna ik voor dezelfde prijs een andere kleur uit mocht kiezen, ondanks dat deze hoger geprijsd was.

Paul 24-01-2019

We stapte een TV winkel binnen maar hadden niet verwacht ook zo goed geholpen te worden voor een BBQ.
Top uitleg over de mogelijkheden en service voor de slimme accessoires. In de winkel de aanwezige spullen direct mee mogen nemen en de laatste onderdelen op de afgesproken tijd thuis gestuurd.

Christiaan 24-01-2019

ik heb bij alles voorbbq.nl de gewenste bbq voor de beste prijs gevonden.
helaas was deze niet voorradig of op korte termijn leverbaar in de gewenste kleur.
Ik mocht een ander merk uitzoeken of hetzelfde exemplaar in een andere kleur.
zonder extra bijbetaling.

en de dag er na reed geleverd (Y)
Thanks

Tim put 22-01-2019

Wat een top zaak ....hebben een boretti bbq gekocht en alle accesoires die we nodig hadden waren bij jullie op voorraad en ook nog eens van het zelfde merk...alle prijzen zijn een stuk goedkoper als elders,,,,ik bestelde er een beschermhoes bij en de verkoper zag dat deze niet pasten en belde direct met het advies een andere te nemen........super tevreden

Jan 17-01-2019

Een draaispit besteld, was een stuk goedkoper als bij de concurrenten en snelle levering.

Flits 16-01-2019

Ruime keus en goede prijzen. Helaas een wat mindere ervaring met de bezorgservice. Telefonisch de bezorgdatum afgestemd. Op de bezorgdag zelf kreeg ik een mail dat de bezorging een dag later is. Dit kost mij een extra vrije dag helaas.

Jolanda 15-01-2019

Gemakkelijke, duidelijke webshop! Ruime keuze en juiste omschrijvingen van de producten. Uiteindelijk gaf de Grillmaster BBQ workshop de doorslag om bij jullie te kopen! Het wachten is nu alleen nog op nieuwe data voor de workshop.

JH 15-01-2019

Een mooie aanbieding van een barbecue met zeer hoge kwaliteit volgens de liefhebbers. De levering kwam de dag er na en alles is compleet. De handleiding is duidelijk en nu staat er een hele mooie barbecue!

Mal Robbins 12-01-2019

Order the item online and it came very fast and was exactly what it said online fast service i would recommend this site for BBQ items

Nicole van Hoof 12-01-2019

Door een prima advies van de verkoper zijn wij uitgekomen bij een prachtige Weber BBQ welke volledig voldoet aan onze eisen. Waar voor je geld en een goede investering als je er veel gebruik van maakt zoals zij, júist omdat we meer met deze Weber kunnen dan alleen maar barbecueën.

Bedankt AllesvoorBBQ!

Salvatore 12-01-2019

Via de Livefunctie, eerst informatie gevraagd en snel gekregen. De prijs van het BBQ toestel was zeer scherp tov andere webshops. Je krijgt er ook nog een grillcursus bij. Dat geeft toch het gevoel van een fysieke winkel ( ze hebben ook vestigingen).
Snelle en duidelijke levering.

Ov 11-01-2019

Supervriendelijke service en scherpe prijzen!
Snelle levering voor een groot pakket

Sonja 10-01-2019

Duidelijke website, snelle levering. Product voldoet aan onze verwachtingen.

D. Schonewille 10-01-2019

Was niet bekend met Allesvoorbbq maar belande er met zoeken wel op hun website. De service is er heel goed, mijn vraag werd goed behandeld. Omschrijving van producten is ook ruim voldoende en brede keuze in assortiment. Mijn bestelling was precies op tijd en onbeschadigd.

Perry 10-01-2019

Correcte communicatie
Artikel in pergecte staat ontvangen
Waardering 10+++

Frederike 10-01-2019

Ik zocht een weber-accessoire en hier was die voorradig en direct leverbaar. Kon zelf bij bestelling de bezorgdag kiezen. Top.

Dieuwke Mesch 10-01-2019

Helaas kreeg ik bericht dat mijn bestelling niet op voorraad was ondanks dat de website dat wel aangaf. Het hele traject keurig op de hoogte gehouden en alle vragen beantwoord. Nette en snelle service