allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

ingrid rosiers 24-08-2018 Via de website gekocht

supper snelle levering

Ik ben zeer tevreden,in de namiddag besteld en andere dag 's middags geleverd heel goede verpakking en mooi materiaal uitstekende montage uitleg,telefoon bericht 30 minuten voor de levering,gewoon alles supper in orde

Tycho 23-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies, juiste prijs en een workshop als extra

Deze webshop had een goede prijs voor de gewenste barbecue. Daarbij was dit inclusief een beschermhoes én een barbecueworkshop.
De levering was conform afspraak en op tijd en het product (een Weber Master Touch) zat keurig verpakt en was geheel compleet -zoals het hoort-. Het Contact met de klantenservice over de workshop verliep snel, en ik heb een duidelijke terugkoppeling ontvangen.
Kortom: een webshop (& service) die werkt; waar anderen een voorbeeld aan mogen nemen.

Prima Service 23-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst. Fijn dat we eerst zelf even rustig konden rondkomen zonder dat er meteen een medewerker naast je staat. Daarna zijn we vriendelijke geholpen door een medewerker. Hij heeft ons het verschil tussen de producten laten zien en ons geïnformeerd hierover.

INA RENDERS 23-08-2018 Via de website gekocht

Onklopbare prijs en top service!

Was op zoek naar een pizzaplaat voor outdoorchef BBq.Bestelling gedaan bij Alles VOOR BBQ wegens zeer aantrekkelijke prijs. Dag daarop reeds geleverd en zeer goed verpakt, zodat artikel zekers niet kapot kon gaan. top!

Wiskerke 23-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle adequate levering

Donderdag middag besteld en de volgend ochtend in huis, ik kon dezelfde dag nog aan de slag met de bbq. Duidelijke site met goede aanbiedingen.

Christine van Duyne 22-08-2018 Via de website gekocht

Hele fijne webshop!

De bbq was zeer scherp geprijsd, snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer levering precies plaats vond. Een dikke 10 voor de verwerking van mijn bestelling

Mike53 22-08-2018 Via de website gekocht

Een heerlijk gemak!

Het hele proces van uitzoeken, accessoires erbij vinden enz. was uitermate helder en snel. Wat een genot. Velen kunnen hier een voorbeeld aan nemen!

Tom 21-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service.

Na een zeer slechte ervaring bij een andere shop (niet geleverd, achteraf bleek niet vooradig en alle andere misère) zeer tevreden over alles voor de bbq. Alles zoals ze zeggen snelle levering. Kortom zeer tevreden.

Adrie 20-08-2018 Via de website gekocht

Verbeterpuntje

Men kon mij niet vertellen of het artikel waar ik interesse in had op voorraad was bij de voor mij dichtstbijzijnde winkel. Dit was volgens de centralist niet mogelijk.
Verder wel veel lof over het feit dat de volgende dag - zaterdag - de BBQ geleverd werd. Top !!!

Paul 20-08-2018 Via de website gekocht

prachtige BBQ supersnel geleverd!

Deze site is zeer gebruiksvriendelijk en de bbq die ik zocht was bij deze site het goedkoopst. De levering was binnen een dag en 's avonds kon ik hem al stoken met veel succes!

Peter Dinkla 20-08-2018 Via de website gekocht

slechte winkel

voorraad wordt niet bijgehouden. Toezeggingen kloppen niet. Er wordt niet gecommuniceerd. Ze verkopen zaken die ze niet hebben. Terugbetaling duurt lang.
Kortom een afrader!!!!!!!!!!!!!!!

Officiele reactie van Allesvoorbbq 22-08-2018

Beste Peter,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat wij u niet tijdig konden helpen aan de bestelde Aspook, nogmaals onze excuses.

Helaas kregen wij te laat te horen dat het bestelde artikel niet meer ging binnenkomen vanuit de leverancier, we hebben na het ontvangen van dit bericht direct de voorraad aangepast maar uw bestelling was net iets eerder geplaatst.

Hopelijk wilt u ons een nieuwe kans geven bij uw eerst volgende bestelling, wij laten u graag zien dat we beter kunnen!

AllesvoorBBQ

RV 20-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk advies, geweldige service!

Site is overzichtelijk en compleet. Advies is helder en duidelijk.
Na het plaatsen van een order word je continue op de hoogte gehouden.

Helaas in ons geval een manco & kleine beschadiging bij levering van de buitenkeuken. AllesvoorBBQ.nl heeft zit zeer snel opgepikt en blijft daarbij steeds in overleg, de oplossing was doeltreffend en naar tevredenheid.

Alle stappen in het aankoopproces zijn goed, de aftersales zelfs nog beter!

Horst Pokroppa 20-08-2018 Via de website gekocht

Super Shop for Weber Grill

Fast and efficent service, my #1 for Weber Grill, quick delivery unbeatable Price and a very good website

Hans Biemans 20-08-2018 In de winkel gekocht
breda

super geholpen met aanschaf barbecue

kwam met een duidelijke keuze voor een barbecue naar de winkel en ben top geholpen, ook over aanvullende opties en mogelijkheden was er goede parate kennis

Baeten Petra 20-08-2018 Via de website gekocht

Meedenkende medewerkers zijn uniek, maar bestaan hier !!!

Voordelige aanbiedingen, gemakkelijk opzoeken en vergelijken en goede service !!!
Medewerkers die meedenkend zijn, zijn uniek, maar ben ik hier tegengekomen !!

Een grote stap voor mij om een grote aankoop te doen online, maar ik heb het gewaagd vanwege de mooie aanbieding + extra's zoals gratis hoes en bbq workshop
De gevraagde kleur was bij bestelling nog voorradig maar bij de levering dan toch weer niet, omdat ik de bbq dringend nodig had heb ik contact genomen via chat en werd zeer goed begeleid en er werden mooie oplossingen meegezocht waardoor ik vanmorgen alles ontvangen heb
Desmond, Klantendienstmedewerker heeft prima werk geleverd, leve de online bestellingen !!!!

Een tevreden belgische :-)

P. Van Steen 19-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige vakkennis

Mooie winkel, vriendelijke service en super bbq-tips. Ik kom zeker terug voor de volgende aankoop !!

Epco Bouma 19-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Kamado / The Bastard large

Op mijn 50e verjaardag top geholpen door Danny en zijn collega (weet zijn naam niet) in de AllesvoorBBQ winkel in Utrecht. Onder het genot van een kop koffie een prima deal gemaakt en op een professionele en plezierige manier geholpen. We hebben al veel plezier van onze Bastard!

Tonnie 18-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk. Helder.

Fijne zeer duidelijke webshop. Fijne bijkomstigheid is dat je zelf het bezorgmoment kunt kiezen. Top

Peter Lenoir 18-08-2018 Via de website gekocht

Top producten - Top Website - Top prijzen - Top levering

Weber Master Touch GBS System Edition 57 cm Slate Blue barbecue gekocht bij Allesvoorbbq.nl voor een top prijs incl. Gratis hoes. Heel snel geleverd. Ik ben super tevreden, Top!!

G.Heijnen 17-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Proffesionele kennis en prima service

Duidelijke website en handig dat er een winkel in de buurt is. Prima service en proffesioneel advies bij de aanschaf van de spullen.

Jet 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snellen service

Ik heb gekozen voor een goede service en dat was het ook besteld en de dag erna kwamen ze hem brengen want hij paste niet in de auto hij was heel goed verpakt

Hans 16-08-2018 Via de website gekocht

Cadac bbq

geweldig goede site
prijzen zijn ook geweldig
de bezorg service kan volgens mij niet beter met een vriendelijke chauffeur

Niels 15-08-2018 Via de website gekocht

VAndaag besteld morgen binnen, helemaal super!!!

Ik zocht een grandhall kolen bbq, en die was hier het goedkoopst met nog een workshop erbij ook. helemaal blij met mijn bbq.

Lisa 15-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Bij allesvoorbbq een Weber Spirit barbecue gekocht die in promotie stond. We hebben hem de vrijdagnamiddag besteld samen met een dutch oven, poffertjes pan, wokpan, pizzaplaat, hoes en we kregen er bovenop ( terwijl hij al goedkoper was dan elders) een gratis bakplaat. Had je vragen, die kon je zo vragen en na 1 min kreeg je al antwoord. De zaterdagmorgen stonden ze hier al ermee in België west-Vlaanderen met de barbecue en accessoires. De barbecue en de potten waren heel goed verpakt. Dus in 2 woorden gezegd ‘ prima service ‘!

Bram 15-08-2018 Via de website gekocht

Mooie BBQ aan goede prijs maar pas op...

Goede hulp bij keuze, goed opvolging tot aan de levering. BBQ ziet er goed uit.
We hebben een beschadiging aan het deksel, dit is nog in behandeling voor nalevering. Hopelijk komt dit onderdeel snel onze richting uit.
Let wel op de gratis deluxe gietijzeren bakplaat die ze leveren is niet die van Weber zoals ze vermelden op de site maar een van Brada van een mindere kwaliteit. Deze past niet enkel wanneer je hem bovenop de rooster legt. In België mag dit niet en moet je leveren wat je aangeeft.Heb hierover een mail en chat over gehad maar blijkbaar valt dit niet op te lossen, jammer.
Voor de rest zijn medewerkers vlot bereikbaar voor vragen via chat en behulpzaam.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 19-08-2018

Goedenavond Bram,

Jammer om te horen dat u ondanks de goede hulp en snelle levering toch niet helemaal tevreden bent over uw aankoop.

De schade aan de deksel gaat uiteraard opgelost worden, Weber stuurt deze zo snel als mogelijk toe en in de tussentijd kunt u gewoon de huidige deksel gebruiken.

Omtrent de bakplaat vermelden wij echt dat het om een universele bakplaat gaat en staat nergens omschreven dat het om een Weber bakplaat zou gaan, jammer dat hier enige verwarring in is ontstaan.

Wij wensen u veel BBQ plezier!

AllesvoorBBQ

Maarten 14-08-2018 Via de website gekocht

Probleem onmiddelijk opgelost!

Ik had een gasgrill van Weber besteld. De volgende dag werd hij afgeleverd, alleen de hoes zat er niet bij. Even gechat en de volgende dag kwam de hoes. Zonder problemen: prima opgelost!

Damian 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en gratis levering...

Op internet lopen zoeken naar een brikettenstarterset van Weber en kwam al snel uit bij Allesvoorbbq.nl. Ze ze zijn het goedkoopste en leveren het de volgende dag.
Zelfs nog gratis verzonden ook! Echt top!! Hier ga ik dus ook de rest van mijn Weber spullen halen..

Joram 13-08-2018 Via de website gekocht

Even net dat stapje extra!

Na een mail gekregen te hebben dat het betreffende item niet meer leverbaar was, heb ik in een reactie toegelicht waarom ik dit item had besteld. Waarna ze blijkbaar nog even goed het magazijn doorzocht hebben want een dag later kreeg ik een mail dat ze toch nog een exemplaar gevonden hadden. Uitstekende service dus!

R. Lanters 11-08-2018 Via de website gekocht

Precies zoals beschreven!!!

Er was wat onduidelijkheid, maar via de chat direct opgelost. Het product is precies zoals beschreven. Zeer tevreden!!!

Een tvreden Weber-man 11-08-2018 In de winkel gekocht

Service met een hoofdletter S

Wij zijn in Breda goed voorlicht bij d aankoop van onze nieuwe Weber Genesis II. Diverse showmodellen hebben wij bekekenen en bij alle modellen nam de voorkoper de tijd om d voor en nadelen van het desbetreffende model toe te lichten.

René 11-08-2018 Via de website gekocht

Vlotte verzending en goede naverkoopdienst

Vlotte bestelling en levering. Bij problemen, in mijn geval een beschadigt onderdeel, een vlugge oplossing voor de vervanging van dit onderdeel.

Francesco 10-08-2018 Via de website gekocht

Service en advies zijn uitstekend.

Bestelling uitgevoerd zoals beloofd alsook verwijzing naar montagehandleiding via chat was onmiddellijk geregeld .

Fred 10-08-2018 Via de website gekocht

Prima

Na bestelling snel geleverd, netjes achterom gebracht. Gasslangetje bleek stuk, na wat bellen/mailen/chatten zelfde week nog een vervangende slang ontvangen.

K + W 09-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

TOP service!

Geweldige dienstverlening en enorm vriendelijke medewerkers! Niets is te veel gevraagd. Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening, de producten en de correcte prijzen! :)

Nicole Van Ginneke 09-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Duidelijke uitleg, eerlijke mensen en super goede service

Afgelopen week hebben wij een boretti barbecue gekocht. We hebben aan Anne uitgelegd wat we wilden: een goede barbecue (een stevige, die lang mee gaat en waar je net iets meer mee kan), die niet al te duur is (dus geen bbq van 700 euro). Anne heeft ons goed advies gegeven en de keuze uit een aantal mooie bbqs. We kregen er uiteindelijk ook nog een beschermhoes, schoonmaakspullen en een bbqcursus bij. Op internet naar dezelfde bbq gekeken, maar bij deze winkel was hij ook nog het goedkoopst. Dus goed advies, vriendelijke mensen (die niet aandringen) en ook nog een goede prijs. Bedankt! Wij zijn tevreden! En Anne we hebben hem uitgeprobeerd en het gedaan zoals jij uitlegde. Super! Lekker gegeten. Aanrader!

Helma 09-08-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim voor allesvoorbbq.nl

Was op zoek naar weber accessoires en vond dit bij allesvoorbbq.nl In het weekend bestelling geplaatst en op dinsdag al in huis. Helemaalo top!!!

Peter 09-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal TOP!

Na een lange zoektocht op het internet naar de juiste BBQ die bij mij/ons zou kunnen passen ben in langsgegaan bij een aantal locale handelaren.
Je verwacht van hen dat ze hun product door en door kennen...dat was niet het geval.
Ik krijg altijd een vreemd gevoel als je uitleg krijgt over een product en je weet dat ze er compleet naast zitten. Voor ik iets koop wil ik er namelijk alles over weten en meestal is mijn vaststelling dat ik er meer van weet dan de verkoper zelf. Maar dan heb je toch nog vragen.
Met mijn resterende vragen uiteindelijk bij Allesvoorbbq terecht gekomen. Ik heb 3 verschillende medewerkers gesproken via de chat en telkens kreeg ik de juiste antwoorden en een goed gevoel van hun service.
Omdat de prijs dan ook nog eens helemaal goed zat was mijn keuze snel gemaakt.
Heel vlotte levering, de bbq was vlugger in huis dan ik thuis was.
Mijn Genesis II staat nu te blinken op ons terras.
Ook geen spijt van dat ik direct de wok heb mee besteld.
Het is duidelijk dat bbq nu een andere dimensie zal krijgen.
Doe zo verder Allesvoorbbq.

Ans 08-08-2018 Via de website gekocht

Prima,snelle service

Prettige duidelijke site, alles goed te vinden.
Duidelijk omschreven ,wel jammer dat er bij sommige producten een minimale gebruiksaanwijzing staat.

JM 08-08-2018 Via de website gekocht

prijsvriendelijke

Goede Website prijsvriendelijke voor de producten en als je een bestelling
plaats voor 18 uur heb je het de volgende dag in huis snelle levering en een
goede service top bedrijf

Ortwin 07-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service bij aanschaf van een nieuwe BBQ

Na eerst een selectie te hebben gemaakt via de duidelijke website de voorraad bekeken in filiaal Breda. In de winkel werden wij vriendelijk en kundig geholpen. Naast een nieuwe Weber BBQ ook de essentiële toebehoren aangeschaft. Medewerker heeft op basis van advies zaken aanbevolen zonder dit door te drukken.

GHS 07-08-2018 Via de website gekocht

Super service????

Super shop, snelle levering en uitgebreide info over mijn bbq weber Genesis.
Kortom echt een aanrader om daar wat te kopen.

Dennis 07-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit

Goede aanbieding, ik kon de bestelde bbq nergens anders goedkoper vinden, makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis. Ideaal!!

Frank 06-08-2018 Via de website gekocht

Opgelicht?

Toch opgelicht???

Ik heb inmei 2018 een bbqgekocht met gratis grilmaster workshop
Na heel veel telefoontjes is deze workshop nog steeds niet ontvangen. Elke keer een smoes!

Ik ga er vanuit dat ik opgelicht ben, gelukkig is de bbq prima, echter trap aub niet in de loze aanbiedingen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 07-08-2018

Beste Frank,

Wat vervelend om te vernemen dat u nog steeds niets gehoord heeft omtrent de workshop, daar gaat zeker iets niet helemaal goed.

Uiteraard lichten wij niemand op, er zijn al diverse workshops geweest en ook u krijgt waar u recht op heeft. Kunt u uw bestelnummer even doorsturen naar sales@allesvoorbbq.nl? Dan zoek ik uit wat er fout gaat!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Servicemanager AllesvoorBBQ

Harry en Carla 05-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en orima klantenservice!

Toen we de bestelling ontvingen, ontbrak er een onderdeel. Even gebeld en de volgende dag was het allemaal tiptop geregeld!

Arthur en Monique 05-08-2018 Via de website gekocht

Wat een fijne service! Top????

We zijn enorm tevreden over de goede service! We kregen een vervangende deksel en het was de verkeerde maar er werd zo snel mogelijk weer een nieuwe bezorgd. We zijn er ook erg blij mee!

J 04-08-2018 Via de website gekocht

Snel en zonder problemen

Een 10 omdat ik niets kan bedenken wat voor verbetering vatbaar is. BBQ is na bestelling binnen een aantal dagen geleverd, zoals aangegeven op de website
Ik heb alles als een zorgeloos proces ervaren: status updates, factuur, track n trace, levering.

Martie 04-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Groot assortiment ,duidelijk antwoord op je vragen.

Uitgebreide showroom. Goed te vergelijken . BBQ op voorraad vriendelijk personeel en hulp bij het inladen.

BvN 04-08-2018 In de winkel gekocht

Duidelijk, meedenkend en vakkundig

In korte tijd heeft de medewerker al mijn vragen deskundig beantwoord. Mede hierdoor, en de gunstige prijzen, had ik geen twijfels meer. We hebben heerlijk gegeten!

M 04-08-2018 In de winkel gekocht

Top service

Samen met Anne een order samengesteld van een aantal barbecues. Hij heeft goed meegedacht en bij het ophalen helpt hij ook even met inladen. Louter positief!

Mark Rutten 04-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, snel contact

Shop heeft een fijne duidelijke website, daarnaast hebben ze zeer concurrerende prijzen. Afhalen is ook een optie, eentje die ikzelf zeer waardeer i.v.m. eventuele garantie afhandelingen (welke je in de regel toch niet nodig hebt). De BBQ die ik besteld had was de volgende dag netjes in huis, alles goed verpakt en met leuke extra's. ik zou hier zo weer een BBQ bestellen! Zeer vriendelijk en vlot contact gehad met een medewerker via de mail welke mijn vragen naar tevredenheid heeft beantwoord. Bedankt allesvoorbbq !