allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Idzes 03-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

het product voldoet geheel aan de verwachtingen.

Het product ,Gas BBQ Outdoorchef , dat wij uitgezocht hadden in de webshop voldoet geheel aan onze wensen , omdat we in de buurt op een camping zaten hebben we hem opgehaald in Utrecht.
Daar werden we geweldig geholpen en hebben we nog wat diverse dingen bijgekocht om hem compleet te maken ,grillplaat en Gourmetset inclusief pizzaplaat.

Patricia 03-08-2018 Via de website gekocht

fantastische firma

Ik zal met een vraag en na enkele minuten kreeg ik al het antwoord en als ze mij verder wilden helpen dat ze dit graag doen.
Zo'n service vind je nog amper in deze tijd.

Eddy van Rooijen 03-08-2018 In de winkel gekocht

Super geregeld

Heb een tijdje naar een BBQ gekeken en ben uiteindelijk bij jullie uitgekomen groot assortiment te bezichtigen van diverse merken

Dolores 02-08-2018 In de winkel gekocht

Lekker koffie gedronken

Wij gingen eigenlijk alleen maar kijken naar een BBQ. Via internet kwamen we bij De BBQ winkel uit. Eenmaal daar werden we goed geholpen we kregen we goed advies. Een vriendelijke jongeman stond ons te woord. Wij gingen weg met een BBQ en een leker bakkie koffie gedronken.

WEBERTJE 02-08-2018 Via de website gekocht

Alles voor de bbq,alles gewoon toppie

Heb een weber q2400 gekocht omdat hier de prijs,service en duidelijke webside de doorslag gaf. Had em willen afhalen maar werd gebeld dat het onderstel dan een week langer zou duren om het in utrecht te krijgen. De medewerker gaf aan het opnieuw te bestellen en het te laten bezorgen want dan had ik alles de volgende dag in huis. Nou dat noem ik SERVICE.Top winkel en medewerker

Gomes 02-08-2018 In de winkel gekocht

Slechte service!!

Zeer slechte service. We hadden ons huiswerk al gedaan. We wisten precies welk type weber we wilden. Alle, maar dan ook alle medewerkers stonden achter de toonbank en niemand maakte aanstalten om ons te helpen. Toen we vroegen of ze het type weber hadden staan waar ervoor kwamen was iedereen lui en wilden ze pas de doos openmaken toen we boos de deur uit wilden stappen. Echt slecht. Ik zou deze winkel echt niemand aanbevelen!!!
Officiele reactie van Allesvoorbbq 19-08-2018

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad in een van onze winkels, dat is zeker niet de bedoeling!

Kunt u mij in een mailtje naar sales@allesvoorbbq.nl even laten weten om welk product het ging en naar welke winkel u bent gekomen? Wij bespreken dit graag met de desbetreffende winkel!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ.nl

Frank 02-08-2018 Via de website gekocht

Prima sevice en vlotte afhandeling

Prijs/kwaliteit prima producten en een uitstekende service. De dag ervoor besteld en de volgende dag al in huis !

Wim de Jong 02-08-2018 In de winkel gekocht

Goed - Snel - Duidelijk

Goed en degelijk geholpen in Breda. Verkoper had kennis van zaken en wist alle voor en tegens van de BBQ te vertellen, nam de tijd voor mij en melde mij uit eigen beweging de actie voorwaarden en prijs. Duidelijke factuur en levering volgens afspraak 'n 10 dus.

Rens 02-08-2018 Via de website gekocht

100% confom verwachting, daar houden we van

Na 2x in de winkel goed gehoplen te zijn de BBQ besteld via de wenshop. De bestelling werd de volgende dag geleverd, en klopte helemaal. Dat is fijn en mag ook wel gezegd worden. !

Dennis Huisman 02-08-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

alles voor bbq shop heeft een duidelijke en uitgebreide website. De bezorging van mijn bbq ging snel en ik op de hoogte gehouden van afleverings tijd. En ook niet onbelangrijk, ze zijn zeer scherp aan de prijs!

Dirk 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle sevice

Overzichtelijke website en voordelige prijzen .
Zeer handig gemakkijk om bestelling te plaatsen.
snelle levering van mijn weber bbq levering binnen de 20 uren in belgie .
Groeten Dirk

Steven 01-08-2018 Via de website gekocht

Mooi BBQ voor een goede prijs! Via Chat Zeer netjes geholpen

Was op zoek naar een vervanger voor mijn huidige BBQ, en had een vraag. Deze heb ik gesteld via de Chat functie. Dit werkte snel en kreeg netjes antwoord. Zelf op de vraag welke bbq met mijn eisen zo voordelig mogelijk was. Ook hierop kreeg ik een net antwoord. Bezorgen ging ook goed, heb het laten bezorgen bij een postnl ophaal punt. (alleen waren ze daar 1 pakketje kwijt, maar daar kan allesvoordebbq.nl niets aan doen.
Zeer tevreden met de bbq, en met de afhandeling.

Bart 01-08-2018 Via de website gekocht

Alles klopte

Nog nooit zo zorgvuldig een product uitgezocht als mijn nieuwe bbq. Veel reviews gelezen maar ook ee aantal keer gemaild en gechat met één van de medewerkers. Uiteindelihk voor de Weber mastertouch gbs 57 gekozen. Mooi op tijd geleverd.

Steve D 01-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Heel goede service en uitleg.

Voor ons was deze shop compleet onbekend. Na wat zoeken naar een bbq kwamen deze tegen op internet. Het was ons absoluut de moeite waard er naartoe te rijden. Bij aankomst werden we enorm vriendelijk onthaald. Anne beschikte over enorm goede kennis van het product. Ik kom zeker nog terug!

Ed 01-08-2018 Via de website gekocht

Heldere communicatie en correcte aflevering

Ik heb mijn BBQ (Grandhall Santa Fe) een jaar geleden bij jullie gekocht. Het hele proces van advies, aankoop en aflevering verliep zeer correct en naar wens. Recent heb ik een beschermhoes via jullie gekocht na eerst telefonisch advies te hebben ingewonnen. Ook dit proces verliep naar wens en inmiddels is de hoes ontvangen. Ik beveel allesvoorbbq van harte bij een ieder aan.

Sandra 01-08-2018 Via de website gekocht

Leuke help desk, fijne mail correspondentie

Leuke en enthousiaste man bij de helpdesk. En ook leuke mail met *****. Gezellig en goed team bij allesvoorbbq.nl

Benny 01-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle reactie op vragen via de site. snelle goede levering van de bbq, netjes een mailtje en een SMS met de track en tracé code.

Lian 31-07-2018 Via de website gekocht

snelle hulp via chat en supersnelle levering

Ik twijfelde erg over de aanschaf van een product. Via de chat binnen 5 minuten antwoord gekregen . Het product 's avonds besteld de volgende dag voor 15.00 uur gratis bij mij thuis bezorgd. Super goede service!

Gj 31-07-2018 Via de website gekocht

Goede service na foute levering

Had 2 dezelfde bakplaten besteld maar er werd er maar 1 geleverd. Na 1 telefoontje werd de andere nog dezelfde dag verzonden .

Joost 31-07-2018 In de winkel gekocht
Breda

Uitgebreid assortiment, goed en duidelijk advies!

Al regelmatig de website bezocht. Vaak aantrekkelijke aanbiedingen...
Eerder al eens moeilijk vindbare vervangende onderdelen laten bestellen voor mijn gasbarbecue en uitstekend geholpen, dus nu voor een nieuwe houtskool BBQ eens de winkel bezocht.
Groot assortiment, overzichtelijk opgesteld, zoals op de website, maar met het deskundig advies van Anne erbij.
Al mijn vragen werden duidelijk en zonder vooroordelen beantwoord. Samen zijn we er goed uitgekomen wat voor mij de beste keuze was.
Eenmaal thuis met genoegen de aankoop in gebruik genomen. Absoluut top!

Mathijs 31-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte service, prima prijzen

Weber iGrill gekocht nadat ik deze in de winkel had gezien en over de prijs twijfelde. Bij allevoorBBQ €35 goedkoper en supersnel geleverd. Ook duidelijk communicatie per mail over de voortgang van je order.

Jordy 30-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik heb afgelopen week een Weber Master Touch GBS 57 cm gekocht, en gelijk wat accessoires. Om 17:58 de bestelling afgerond en zoals beloofd op de website, voor 18:00 besteld de volgende dag in huis. Goede service en goede prijzen!

Joren 30-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Gratis verzending naar België. In België zelf is het dan nog meestal met verzendkosten. Dag erna was mijn pakje al in huis. Alles dik in orde.

Liesbeth Blanket 30-07-2018 Via de website gekocht

Super Services

Ik kan alleen maar zeggen dat alles Toppie is ,, het product, de levertijd, het gesproken te hebben met een medewerker overig zeer netjes te woord gestaan ,, en me goed geholpen te hebben , maar ook dat ze beloven met wat ze doen ,,
daarom gewoon in alles Toppie

Graham 29-07-2018 Via de website gekocht

Had met de klantenservice ge-livechat over een bepaald product. Binnen een minuut antwoord gekregen wat mij overtuigde om via Allesvoorbbq.nl te bestellen.

Wick 29-07-2018 Via de website gekocht

Een BBQ besteld

Een goede duidelijke webwinkel en site zijn heel duidelijk, en snelle afhandeling van de bestelling, super!!

WendyRoks 28-07-2018 In de winkel gekocht

Snelle, vakkundige service!

Super geholpen, relevante informatie, alles super snel geregeld, service tot de auto. Wat niet op voorraad is wordt kosteloos nagestuurd.

patricia 28-07-2018 Via de website gekocht

TOP KOOP !

week geleden een Weber Genesis II E-410 GBS black besteld, volgende dag keurig bezorgd, in elkaar gezet (was wel even een klusje) en uitgetest, kan niet anders zeggen tot nu toe : GEWELDIG !! en supermooi ding, je hebt dan wel wat !!
natuurlijk andere sites ook gekeken voor een leuke aanbieding maar dit was de beste aanbieding en super service !!

Edwin 28-07-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!!

Zeer veel keus en vriendelijk personeel Niet alleen voor een barbecue, maar ook voor accessoires. Hierin is een groot aanbod aanwezig. Ook leuk voor een verjaardag - of Vaderdag cadeau. Wat erg prettig is, dat het personeel meedenkt door de juiste adviezen te geven. Hierdoor voorkom je een verkeerde beslissing.

J Wiermans 28-07-2018 Via de website gekocht

Super weber bbq en geweldige service

Via site geshopt en via de live chat advies gevraagd. Met als resultaat super weber bbq de volgende dag al in huis.

Van Royen 28-07-2018 In de winkel gekocht
Breda geholpen door Anne

Formidabel

Na eerst wat speurwerk in lokale winkels in Belgie en op webshops, afgezakt naar Breda-AllesvoordeBBQ.NL. Dit soort winkels hebben we totaal niet in Belgie. Alle bekende merken staan uitgestald, supergoede uitleg, prijzen een pak lager dan in Belgie; (voor mijn GAS BBQ van Weber was er een verschil van 300 euro... tja daarvoor wil ik wel eens 100 KM rijden. Als je weet wat je wil koop je gewoon online en een keurige levering één of twee dagen later. Ik wou nog even alles zien en "aanraken" vandaar dat we nog even gaan kijken zijn. Ik krijg er nog een halve dag BBQ workshop bovenop ter waarde van meer dan 70 euro. Workshop gaat wel door in Utrecht, maar perfect te combineren met even de stad te verkennen. AllesvoordeBBQ.NL is een aanrader, niet te evenaren in Belgie....

Jack Swinkels 27-07-2018 Via de website gekocht

Super levering

Levering van de Bastard binnen 1 dag. Deze zware bbq werd ook netjes achterom geleverd. Levering was met een zeer concurerende prijs. En tot mijn verrassing kreeg ik ook nog 15% korting op de accessoires.
Vragen via mail en chat worden meestal binnen 10 minuten beantwoord. Een dikke 10 hebben ze zeker verdiend.

Steven 26-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Heel leuke webshop ,heb jullie gevonden via Google
Vond direct de BBQ dat ik wou aan een zeer goede aantrekkelijke prijs.
Bestelling en de verzending is top, zeer goede communicatie en service .
Zeer tevreden over mijn aankoop.
Topshop .

Patrick 24-07-2018 Via de website gekocht

Superrrrr snel in huis toppers

Snelle levering en een erg mooie aanbieding helemaal top.
Meteen de zelfde dag in elkaar gezet.
Daarna ook gebruikt en de ribeye was super lekker.

Bram 24-07-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen,super snelle levering...

Email gestuurd op Zondag met foto van de BBQ, volgende dag antwoord met foto van de nieuwe hoes. Besteld op maandag en dinsdag in huis. Top..

A Vercruysse 24-07-2018 In de winkel gekocht

Top service

Ik ben vandaag heel goed geholpen geweest in de winkel in Breda!
Ik was op zoek naar een gas bbq en kreeg hierbij heel duidelijke informatie.

Steven 24-07-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede uitleg!

Heel deskundige uitleg, goede vergelijk tussen de verschillende merken en een mooie korting ! Zeer mooie prijzen en een groot assortiment qua accessoires

Klaasje 24-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon Goed en goedkoop

Ik ben niet zo'n online shopper maar de Weber die ik heb gekocht was goedkoper dan bij de Karwei op de hoek. Levering was snel.

Roeland 24-07-2018 Via de website gekocht

Op hete kolen

Een jaar geleden maakte ik voor het eerst kennis met de Weber Summit Charcoal grill. Ik was meteen enthousiast, maar voor kwaliteit moet je betalen en het prijskaartje schrok me af. Na het lezen van ontelbare reviews en het bekijken van nog meer youtube videos over deze fantastische grills kwam ik al snel terecht op de website van Allesvoorbbq.nl.

In de eerste plaats trok de scherpe prijszetting van de producten me sterk aan. Ik had immers al heel wat vergelijkingen gedaan en allesvoorbbq.nl was duidelijk de meest competittieve BBQ verdeler. Bovendien krijg je nog gratis extra's zoals een beschermhoes en een BBQ workshop erbij.

Afgelopen vrijdag nam ik weer een kijkje op de website toen ik plots en voor het eerst de Livechat opmerkte. Een verkoper sprak me aan over het toestel en we begonnen over en weer te chatten. Dit verliep zeer vlot en uiteindelijk hebben we via de livechat de deal gesloten.

Eén puntje van kritiek was de levering. De verkoper beloofde mij een levering de volgende dag in België. Ook toen ik melde dat dit een officiële feestdag was, zei hij dat dit geen probleem was. U kan al raden dat dit toch niet zo goed is verlopen. Uiteindelijk heb ik de BBQ 2 dagen later toegekregen. Geen ramp, maar de pulled pork heb ik dat weekend in elektrische oven moeten maken in plaats van op de nieuwe BBQ.

Tot slot, wilde ik gisteren nog weten hoe we de beloofde workshop praktisch konden regelen. Ik stelde de vraag gisteren laat via het contactformulier en vanochtend had ik het antwoord al in mijn mailbox.

Allesvoorbbq heeft alles in huis voor echte bbqfanaten en ik zal er in de toekomst zeker nog accessoires voor de BBQ kopen.

Marion van den Nieuwenhuijzen 23-07-2018 Via de website gekocht

Prima

Snelle service, prima product, zeer eenvoudig te bestellen. Goed verpakt. Als ik al moet mopperen, dan was de doos om te verzenden wat groot...dat is het enige. Zeer tevreden.

gerenpatricia 22-07-2018 Via de website gekocht

Super lekkere bbq!

De bbq die we hadden uitgekozen was niet meer leverbaar ivm drukte... We kregen een alternatief aangeboden wat best duurder was. We zijn vanwege de korting wel accoord gegaan en hebben snel geleverd gekregen. Super bbq! Dezelfde avond lekker gegeten!

MarcoR 22-07-2018 Via de website gekocht

BBQ Weber

De bbq is op tijd geleverd, de accessoires kwamen veel te laat en ik wacht nu al heel lang op de gratis workshop. Eerst werd de mail nog beantwoord met "over twee weken krijg je bericht van ons", nu enkele maanden verder en mails worden niet meer beantwoord.

Martha Vos 22-07-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Ik koos voor een BBQ van deze website omdat hij veruit het goedkoopste was. Toen ik geen verzendbevestiging kreeg op de avond voor geplande levering werd ik ongerust en heb ik via Whatsapp contact gezocht. De volgende ochtend had ik echter een mail met de verzendbevestiging en werd de BBQ netjes op tijd geleverd. Via Whatsapp kreeg ik ook nog keurig antwoord. De bbq is een cadeau dus ik heb hem nog niet geprobeerd maar wel even uit de doos gehaald en alles ziet er keurig uit. Kortom, op alle vlakken tevreden over deze website!

Angela 21-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel contact!

Het uitzoeken van een Bbq is vrij lastig. Door de overzichtelijke website met goede uitleg werd het een stuk makkelijker. Snel contact via de chat functie bij vragen. De bbq werd geleverd op de afgesproken dag en tijd en gaat vanavond nog aan!

Marcel 20-07-2018 Via de website gekocht

Top service en prijs

Grote keuze, snelle levering , in perfecte verpakking. En tegen beste prijs. BBQ is makkelijk in elkaar te zetten, incl regelaar en slang.

C.Duffree 20-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Ik wert goed geholpen en wisten welke onderdeel ik nodig had en ben er heel blij mee . Ik kan nu eindelijk mijn BBQ gebruiken die ik al 2 jaar heb

Fred 20-07-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop, en wat een service zeg!

Al jaren gebruikte wij een goedkoop type bbq. Deze was nu echt versleten en dus was het tijd om voor wat anders te gaan uitkijken. We hebben vele, vele reviews gelezen en veel video's gezien. De keuze was gevallen op een Weber bbq. Hierna zijn we gaan zoeken naar een shop welke goede reviews kreeg en betrouwbaar overkwam. Dit bleek totaal niet moeilijk te zijn, de beste reviews/prijs verhoudingen kwamen telkens hier uit.

We zijn overgegaan tot bestelling. 1 artikel van onze totaal bestelling (een borstel) was niet op voorraad, dat kreeg ik amper een half uur na mijn bestelling te horen via een persoonlijke email. (hoewel het wel volgens het systeem van de website op voorraad zou zijn - wellicht een verbeterpuntje in de software.) Dit was voor mij geen probleem, ik kreeg namelijk ook direct van de vriendelijke verkoper hiervoor een alternatief aanbod. Dit alternatief kwam wel duurder uit, dus ik trok de stoute schoenen aan en schreef terug of dit voor mij extra kosten met zich zou mee brengen. Binnen 15 minuten kreeg ik als antwoord dat dit niet het geval was, en de verkoper de order in het systeem had aangepast en naar de inpakafdeling had doorgestuurd!

Geheel volgens afspraak de dag erna geleverd. Bij het uitpakken en in elkaar zetten van de BBQ bleek er een stuk emaille van de rand van de deksel afgebroken te zijn. We hebben direct een foto gemaakt en contact gezocht. Binnen enkele minuten kregen we al antwoord, met de vraag of we enkele gegevens over de bbq wilde doormailen (serienummer) en of we goed wilde controleren of er niets anders niet helemaal correct zou zijn. We hebben hierop alles goed na gekeken, en geen verdere foutjes of gebreken kunnen vinden. Het serienummer doorgemaild met de mededeling dat we niets verder konden vinden wat niet goed zou zijn.

Hierna kregen we bericht dat we de bbq gewoon kunnen gebruiken, er niets terug gestuurd hoeft te worden en we een nieuw deksel nagestuurd gaan krijgen!! Het korte tijdsbestek waarin dit dus allemaal geregeld is, is ronduit uitmuntend snel te noemen.

Wat een TOP service!

Ik kan niet anders dan zeggen dan dat over aankoop, service en afhandeling je bij deze site niet hoef te twijfelen, dat is namelijk 100% in orde! Daarnaast zijn de prijzen ook nog eens zeer, zeer concurrerend!

Gewoon 10 punten!

Linda 20-07-2018 Via de website gekocht

Toch geen tien, want bij het bestellen stond dat er ook bij de buren afgeleverd kon worden, maar er bleek getekend te moeten worden voor ontvangst, dus dat was even een tegenvaller. Daarna bij een ophaalpunten laten afleveren, dus toch nog op tijd binnen.

Nathie 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima prijzen, goede service en stipte levering

Een heel goede prijs, een gemakkelijke aankoopprocedure op de website en een stipte levering. Meer moet dat niet zijn.

L eon 19-07-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging

Zowel de BBQ als andere bestelde goederen zeer snel en vriendelijk geleverd tegen zeer scherpe prijzen.zeer tevreden.