allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 509 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, prima

Zeer vriendelijk geholpen en snelle levering zonder extra kosten. De gekochte BBQ Original Kettle 57 cm. voldoet aan alle eisen, prima product.

niek 29-05-2017 Via de website gekocht

Een uitstekend product en ditto service

De meeste onderdelen hier verkrijgbaar, ook als het uit het buitenland gehaald moet worden leveren ze zonder extra kosten

Audrey Verheezen 29-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

zeer snelle goede en deskundige service

Zeer goede, snelle en deskundige service!!!!! Ben heel blij met mijn bbq en we hebben hem dit weekend al twee keer gebruikt!!

Hessel 29-05-2017 Via de website gekocht

scherpe prijs, snelle service!!

Mooie overzichtelijke website, scherpe prijs, online ondersteuning indien nodig, snelle levering! Heel tevreden met de Weber Q1200 BBQ

O. Huson 29-05-2017 Via de website gekocht

ik was aan het zoeken en de site sprak mij wel aan, alles was ook wel duidelijk uitgelegd waardoor de keuze snel gemaakt was

NIC 28-05-2017 In de winkel gekocht

Geen aandacht in winkel

Voor een weber keuken bbq naar de winkel gegaan in Breda. Was volgens de site op voorraad.
Ik was de tweede klant die binnnen kwam. Eerste werd geholpen. Loop met vriend wat rond. Meer klanten komen binnen. Personeel achter balie geeft totaal geen notitie van je aanwezigheid. Tot een vierde klant binnen komt. Haaaa die wordt direct geholpen. Dit voelde zo afwijzend aan. Schijnbaar ben ik niet de klant die ze wensen als Nederlander. Conclusie wegwezen hier. Verder rommelige indruk maar Ok het is ook een afhaalpunt voor het internet en dat kan maar toch ???

Officiele reactie van Allesvoorbbq 29-05-2017

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat u deze slechte ervaring heeft gehad in onze winkel te Breda, onze welgemeende excuses hiervoor!

We zoeken ontzettend graag uit waarom dit is voorgevallen, zou u mij wellicht wat verdere toelichting kunnen geven via contact@AllesvoorBBQ.nl?

Ik zie uw reactie graag tegemoet zodat wij dit intern kunnen bespreken en een volgende keer kunnen voorkomen!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Wever q2400 28-05-2017 Via de website gekocht

Goed bereikbaar via chat/mail. Telefonisch minder.
Besteld, volgende dag in huis.
Een minpuntje was dat er bij de beschrijvingen vaak onvolledige of tegenstrijdige informatie stond bij Weber. "Ja, maar zo krijgen wij het aangeleverd door Wever." Was het antwoord. Effe checken luitjes, want niemand koopt een bbq zonder rooster of een elektrische bbq met een ontstekingsmechanisme.
Voor de rest toppie service. Dik tevreden.

Ton, Strijen 27-05-2017 In de winkel gekocht

Perfect geholpen

Prima winkel, ben erg tevreden hoe ik geholpen ben, perfecte uitleg en ook nog te weten gekomen wat er voor extra mogelijkheden zijn, super tof dat ik een workshop krijg, kan ik best gebruiken, barbeque op voorraad dus gelijk meegenomen , al met al prima winkel

Renaat 26-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Geweldig contact, hulpvaardig, vriendelijk, transparant, correcte levering, naservixe PwC niet ontvangen factuur ook zeer snel en goed

kristof 26-05-2017 Via de website gekocht

vlotte service en levering

duidelijke winkel en goede prijs.
De levering is ook de volgende dag gebeurt zodat ik direct mijn toestel ineen kon steken en testen.

Gerben Bartels 26-05-2017 Via de website gekocht

Tot in de dopjes geregeld!!!

Goede website en service tijdens shoppen geeft al een goed gevoel voor stap 2. Dat is kopen. Werd snel geleverd, pakket 2 werd door postnl retour gedaan. Deze kwam later snel en vertrouwd opgelost. Inmiddels had ik de bbq al in elkaar gezet. Dopje om wiel vast te zetten/kwam niet goed vast te zitten. Paar nieuwe dopjes waren snel geregeld. TOP!!!

Remco 26-05-2017 In de winkel gekocht

Maken hun belofte waar

Elders een artikel goedkoper gezien. Aangezien ze hier een laagsteprijsgarantie hebben en ik het snel bij een winkel in de buurt kon ophalen, heb ik contact opgenomen.
Natuurlijk werd de prijs gematched (nog netter was geweest als ze onder die prijs was gaan zitten), en kon ik het gelijk nog ophalen.
Mooie grote winkel, met een ruim assortiment. Niet alles maar wel heel veel ;)

Tonispecial 25-05-2017 In de winkel gekocht

Prima

No nonsense advies, goed product, snelle levering. IK moet nog meer tekst aanleveren om aan de 100 woorden te komen maar daarvoor schieten mijn redactionele vaardigheden tekort

W van Baggem 25-05-2017 Via de website gekocht

Mooi compleet pakket voor een prima prijsje

Ik heb een Weber Bar-B Kettle gekocht met accessoires. Een degelijke hoes, Starter set met kolenschoorsteen en een 2 delige RVS gereedschapsset. Helaas waren ze de laatste in dat rijtje vergeten in de doos te doen. Maar d.m.v Live chatten met de klantenservice word dat als nog nagezonden. Netjes excuses gemaakt. Prima geholpen. Heel compleet pakket voor een prima prijs. De Weber nu 2 x gebruikt en het werkt super. Heerlijke smaak aan het vlees/de groenten.

GertJan 25-05-2017 Via de website gekocht

TOP SERVICE!

Goede en scherpe prijs, snelle levering, correct contact via de mail omdat ik nog een vraag en aanvulling wenste; kortom Top service!

Steven 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, sterke prijs en perfecte service.

Webshop biedt zeer ruim assortiment en veel in stock. Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Bovendien erg scherpe prijs. Omdat ik op een zaterdagavond had besteld, twijfelde ik over wanneer de levering exact zou zijn. Ik stelde hierover een vraag via het platform dat ze bieden en kreeg snel een duidelijk antwoord. Hier shop ik nog.

Amanda 25-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Door wen probleem bij post.nl kwam er geen track and tracé code binnen. Maar na een whatsapp bericht werd hij alsnog verstuurd.

Henk 25-05-2017 Via de website gekocht

super goed geholpen en geweldig geregeld.

Via vrienden en alles ziet er perfect uit.ik zal zeker ook jullie site bij iedereen aanraden. En ik zal ook direct als ik iets nodig heb gelijk bij jullie bestellen.

Martin van der Linden 25-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Teleurstellingen worden zeer netjes gecompenseerd!

Via het internet had ik een mooie korting gekregen voor een BBQ (Boretti Vittoria) en die zou in Utrecht op zicht staan zodat ik hem kon beoordelen en waarschijnlijk aanschaffen. Helaas was dat een afspraak die niet nagekomen kon worden, met het schaamrood op de kaken moesten de medewerkers in Utrecht berichten dat zei de Boretti Vittoria geheel niet hadden. Zonder dat ik er om vroeg waten alle andere vestigingen al gebeld en kon ik kiezen in de BBQ te bekijken en kopen in Arnhem of in Breda. Tja het was wel effe rijden, maar ik kreeg 50% korting op de BBQ-hoes aangeboden.
De reden dat ik achteraf zeer tevreden ben is dat de medewerkers in Utrecht zich niet hebben verscholen achter hun collega die mij verkeerd had voorzien van info, maar dat ze ervoor hebben gezorgd dat ik die avond kon BBQ-en met het toestel waarmee ik dat wilde. Bijkomend voordeel : ik heb een model meegekregen dat al volledig gemonteerd was, dus ik hoefde thuis niet te puzzelen met een gebruiksaanwijzing.

Jonnemeid 25-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Eind van de middag online zoeken naar een nieuwe bbq. Om half 5 een keuze gemaakt en bestelling geplaatst en de volgende dag al kunnen genieten! Top!!

Marijke 25-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!!

Na een tijdje getwijfeld te hebben wat voor een bbq ik aan zou schaffen, ben ik bij jullie uitgekomen.
Jullie konden snel leveren, wat ik ook heel belangrijk vind.
Ruime keuze en heel gunstig in prijs!!

Blij met mijn keuze ;-)

Hans 25-05-2017 In de winkel gekocht

Snelle afwikkeling,scherpe prijs,goede service

Goede verkopers/jongens in Utrecht,willen je uitgebreid helpen en nemen de tijd voor je. Komen hier graag terug.

Wim Vd aarssen 25-05-2017 Via de website gekocht

Super geregeld

Ik vind allesvoorbbq een zeer goede aan rade.
De site is erg duidelijk en mooi. De levering
Was ook super snel Ben erg tevreden

R Claassen 24-05-2017 In de winkel gekocht

Topservice

Spijltje van het rooster mastertouch los en binnen 3 dagen een heel nieuw rooster gekregen met de post. Topservice

Henry 23-05-2017 In de winkel gekocht

Kort en krachtig

Omdat ik van persoonlijk advies houd ben ik naar de shop in Utrecht gereden.
Ruime assortiment aan BBQ's, we konden een goed vergelijk maken met verschillende merken en types.
Personeel spreekt deels uit ervaring waardoor je niet alleen het internet verhaal te horen krijgt.
Zaak in klein maar nodigt zeker uit om ook andere artikelen als tv of boksen te kopen door het grote assortiment.

Jaap 23-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Via de site de BBQ en prijs bekeken. We zijn daarna naar de winkel in Utrecht gegaan. De kleur die wij wilde hebben was niet op voorraad. Dus hebben we de BBQ besteld. Na 2 dagen netjes thuisbezorgd gekregen.

Raymond Jansen 23-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle service

Was op zoek naar een Weber barbeque. Uiteindelijk hier uitgekomen vanwege de prijs. Nog wat informatie gevraagd aan de klantenservice (over de hoes in het pakket), maar deze bleek na ontvangst van de spullen helemaal fout, toch een smetje! Volgende keer beter luisteren dan wel uitzoeken en niet antwoorden als je het niet zeker weet. Levering de volgende dag, prima!

Ed 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering , goedkoopste winkel op het net voor mijn item , top service zou ik zeker aanbevelen .

Oliver 23-05-2017 Via de website gekocht

Review

Altijd snelle en correcte service. En ook altijd een scherpe prijs. Er wordt ook altijd super snel gereageerd per email. Zo moet een webshop zijn! Top!

Rob Wetters 23-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, klantvriendelijk en een gunstige prijs!

Een heldere website waarop je nagenoeg alles kan vinden wat met BBQ' te maken heeft. En als je het niet kan vinden of het staat er niet op is de live chat een prima alternatief om je verder te helpen. Heb daarom, maar ook vanwege de prijsstelling besloten om de beoogde BBQ, een Weber Genesis II 410, hier te kopen.

Michiel 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en duidelijk contact met klantenservice

De shop werkt prima. Ook de klantenservice is uitstekend. Via de livechat tot 2 keer toe heel goed geholpen.

Dank!

Gerry Knijn 23-05-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven..!

Ik had spullen besteld on-line die niet op voorraad warwn, snel en correct contact over geweest, en ze hebben alles in het werk gesteld om het op tijd te leveren.!

Perfecte service en comminucatie ...!

F.J. Saas 23-05-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf

Overzichtelijke site. Bij sommige producten een gratis accessoire meegeleverd. Hierdoor vaak goedkoper dan andere bedrijven. Zeer snelle levering.

Fam. Gilliot 23-05-2017 In de winkel gekocht

Meedenkend personeel !!!

- Ruimtelijke shop
- voor iedere portemonnee wat wils
- vakkundig (goede uitleg) en spontaan personeel
- je krijgt de ruimte van verkopers om er rustig over na te denken of deze
aankoop bij je past
- Wat er verkocht wordt dat is kwaliteit en daar is niets te veel over gezegd !!

Peer Maas 23-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Wat bij deze site eruit springt is de service via de chatbox. Ik had enkele vragen en deze werden meteen beantwoord en een probleempje meteen opgelost.

JOHN 23-05-2017 Via de website gekocht

Service is goed. Snel geregeld

Zoals gezegd snel geregeld. Compleet en met de gebruiksaanwijzing makkelijk te monteren. Alles was compleet

Benny vda 23-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle en correcte levering. Nergens goedkoper gevonden. Voor een aankoop van 140 euro liefst 45 euro goedkoper dan elders. (Weber BBQ accessoires)

Carlo 23-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, simpel en snel

Duidelijke en complete website. Overzichtelijk en alles goed geprijsd.
Live chat werkt er goed en snel, duidelijke heldere antwoorden op al je vragen, eigenlijk precies wat je wil.

De Weber mastertouch 57 cm. GBS op vrijdag besteld en zaterdag werd deze al geleverd, keurig in een stevige doos.
Top service !

Ik ben benieuwd naar de workshop die er gratis bij gegeven wordt.

Carlo

fam van Eeken 23-05-2017 Via de website gekocht

Goede service voor een goede prijs!

mooie bbq met ook nog een BBQ workshop waar we erg naar uitzien! Wel lastig dat je zelf voor het pakket moet tekenen en het daardoor niet bij de buren afgeleverd kan worden.

BBQ_Freak 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De BBQ was bij AllesvoorBBQ.nl het goedkoopste. Meteen een firestarter en bricketten erbij besteld. De bestelling was erg snel binnen.
Top service!!

Quoc 20-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht

Roosters besteld en betaald, bijna twee weken verder, niets meer van Alles voor BBQ gehoord. E-mail gestuurd, tot op het heden niets van bedrijf gehoord.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 22-05-2017

Beste Quoc,

Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling van het gewenste Weber rooster niet is verlopen zoals u van ons mag verwachten, nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor.

Door een wijziging bij Weber naar een nieuw en verbeterd model is er een en ander langs elkaar heen gelopen waardoor er enige vertraging ontstaan is.

Wij laten u graag een volgende keer zien dat wij beter kunnen en zullen dan de ontstane ongemakken compenseren!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ

Maarten 18-05-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Ik had via de webwinkel het verkeerde rooster besteld. Kon het rooster gratis (antoowrdnr) terugsturen en kreeg heel snel het juiste rooster geleverd. Echt top.

Babe 16-05-2017 Via de website gekocht

Alles op voorraad en binnen 2 werkdagen kosteloos geleverd

Wij waren aan het kijken voor een buschbeck BBQ, via de chat gevraagd of alles op voorraad was en we kregen direct antwoord dat alles op voorraad was. AllesvoorBBQ was de goedkoopste die kon vinden en bij de accesoires kregen we ook nog15% korting. En alles kosteloos verzonden, het was toch een pakket van 400kg!!

R.Stolk 16-05-2017 In de winkel gekocht

Super klantvriendelijk

De winkel is goed bereikbaar en de medewerkers in de winkel nemen goed de tijd voor de klant om te informeren naar de wensen van de klant. Hierdoor kunnen zij een gedegen advies geven zodat de klant ook tevreden en met een juist product de winkel verlaten

Mereille 16-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Wij hadden een bbq elders gezien maar met "alles voor bbq" een betere deal kunnen maken. Ook werd de bbq zoals afgesproken een dag later al bezorgd.
Wij zijn zeer tevreden, overigens krijgen we nu nog een bbq workshop. We hopen dat die net zo goed is als de service van "allesvoorbbq"

Lmar 14-05-2017 In de winkel gekocht

Prima winkel!

Na wat online gezocht te hebben kwamen wij bij AllesVoorBBQ uit. Vooral het feit dat ze een "gewone" winkel hebben is een voordeel. Gewoon je bestelling ophalen en klaar.
Personeel is zéér vriendelijk en behulpzaam en dringt absoluut niet op.
Gezien het een soort van shop/magazijn concept is, niet vreemd staan te kijken als je naast je barbecue ook een racestoel of "platte tv" afdeling ziet...! :) winkel ziet er netjes uit, makkelijk bereikbaar en goed te combineren met een dagje winkelen (Ikea om de hoek, locatie Utrecht).
Grote tip: verkijk je NIET op de prijzen IN de winkel! de website prijzen zijn leidend, winkelprijzen zijn meer adviesprijzen! Vraag de prijzen op bij het personeel of site!

Frank Brock 13-05-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke verkoper

Verkoop met een lach ondanks drukte en zeer rommelig winkelbeeld. Verkoper bleef desondanks beleefd en klantgericht.

Luc 13-05-2017 Via de website gekocht

Nieuwe BBQ werd optijd gelerd, echter zonder hoes die er gratis bij zou zitten. Na 1 mailtje werd de hoes de volgende dag alsnog geleverd.

André Bouw 13-05-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Ik was op zoek naar een paar accessoires voor mijn Outdoorchef City. Deze webshop had wat ik zocht tegen een zeer scherpe prijs. Bestelling verliep vlekkeloos, verzending was keurig verzorgd. Aanrader!

Sven 13-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

De beste spullen voor de scherpste prijs

De beste merken mooi uitgestald en er word gelijk de scherpste prijs zonder dat je er over hoeft te vragen dat noem ik goede service