allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hes 13-06-2017 In de winkel gekocht

Helemaal top

Vriendelijk geholpen, goede service.
Hadden het op voorraad zoals de website zei.
Boden zelfs aan om even mee te lopen naar de auto.

VonJot 13-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Meer dan een webwinkel!

Je gaat naar een webshop omdat daar een scherpe aanbieding is van wat je zoekt. Je krijgt een mooie korting en actievoordeel, maar toch wil je weten wie ze zijn en wat de kwaliteit is voordat je de OK-knop intikt... Dan ga je naar een van de winkels waar allesvoorbbq.nl hun spullen tentoonstellen en aanbieden.
Naar Arnhem gegaan op 2e Pinksterdag. Warm welkom, enorm aardige jongeman die direct al riep dat hij de aanbieding die ik had nog scherper kon zetten. Lekkere bak koffie, geweldige deal gemaakt en aflevering besproken. De kleine spullen kreeg ik alvast mee naar huis.
Thuisgekomen beseft dat die afspraak dubbel geboekt was, dus via de chat contact opgenomen om de datum aan te laten passen. Dit werd prima opgepakt, doorgegeven aan het logistiek centrum en keurig bevestigd. Daags daarna belde diezelfde vriendelijke jongeman uit Arnhem terug om een nieuwe datum te prikken; een paar dagen eerder kon zomaar.
En twee dagen later kwamen de na te leveren spullen, waaronder een prachtige Weber Genesis-II E610 van ruim 100 kilo keurig thuisbezorgd!
Wat een TOP service, TOP behandeling en TOP afhandeling. Ik ben heel wat gewend m.b.t. online zaken doen, maar dit slaat werkelijk alles. Nog nooit eerder heb ik een 10 gegeven, maar als ik een 11 kon geven deed ik dat direct.
Mensen, bedankt!!!

F. Meins 13-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klachten oplossing

Goede communicatie, goede service, een defect onderdeel werd snel en zonder problemen vervangen. Snelle levering in goed overleg.

Peter 13-06-2017 Via de website gekocht

Weber bbq

De beste prijs en razendsnel geleverd. Top! Dit bedrijf verslaat al de andere bekende websites bij een prijsvergelijk Weber bbq's.

Ron van Rijn 13-06-2017 Via de website gekocht

De specialist op gebied van BBQ

Voor een goed stuk vlees ga je naar een goede slager dus voor goede BBQ en advies ga je naar allesvoorBBQ de specialist in Nederland.

Mark 13-06-2017 In de winkel gekocht

Service is top

Zeer vriendelijke medewerkers. Bbq was op dat moment niet Oo voortaad maar werd dezelfde week nog netjes thuis afgeleverd.

Dennie 13-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service en snelle levering in goede orde! Gewoon heel erg tevreden over alles. BBQ was ook makkelijk in elkaar te zetten.

Dennis 13-06-2017 Via de website gekocht

Valse beloftes, slechte opvolging.

Heb hier op op 11 mei een Heatstrip besteld en betaald. Was op voorraad en bedoeld als moederdagkado. Op 12 mei krijg ik een mail waarin staat : "Door een ontzettend drukke week zijn wij door de gehele voorraad van het door u bestelde product heen, onze welgemeende excuses voor deze fout. Wij verwachten dit artikel met ongeveer 3 werkdagen binnen te krijgen en sturen deze dan direct toe, zonder tegenbericht gaan wij er van uit dat u hierop wilt wachten, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij graag wat uw wensen zijn".

Contact opgenomen, want 3 werkdagen was te laat. Even gesproken via de chat en mij werd een 35 euro korting aangeboden als ik toch nog even wilde wachten. Aan het twijfelen en gevraagd of het dan echt volgende week binnen zou zijn. Bij het nakijken bleek dat dat zelfs niet gehaald zou worden. Dus wederom een valse belofte; maar goed dat ik even bleef doorzeuren. Order geannuleerd en mijn geld zou worden teruggestort. Op 1 juni (geld was nog altijd niet teruggestort) krijg ik ineens een mail met een tracktracenr; mijn Heatstrip was onderweg ! Dat was wel heel knap aangezien ik op 12 mei dat order had geannuleerd. Contact opgenomen met de winkel, die verbond mij door met de klantenservice; 8 minuten naar een gesprekstoon geluisterd. Opnieuw gebeld naar de winkel.. 3x... telkens even gewacht, want ja.. het kan druk zijn in een echte winkel, maar niemand nam meer op. Dan maar via de livechat en daar gelukkig wel iemand aanwezig. Bleek dat op 12 mei mij wel was bevestigd dat het order was geannuleerd, maar dit was nooit in het systeem opgeslagen. Excuses en ik moest de volgende dag maar gewoon het pakket weigeren, dan zou het retour komen en ik direct mijn geld terugkrijgen. Zo gezegd zo gedaan en een paar dagen later nog maar eens contact opgenomen (Want nog altijd geen geld terug). Nee meneer, we hebben echt nog niks ontvangen. Goh, da's raar, want ik zie hier in het tracktraceticket (lang leve Postnl) dat 'Bas' er op 6 juni voor getekend heeft (screenshot meegestuurd van de handtekening). Toen hadden ze ineens met logistiek gesproken en was het pakket netjes ontvangen. Het aankoopbedrag zou direct retour worden gestort. En ja hoor.. op 9 juni eindelijk mijn geld terug ('direct'). Kortom : beloven wat niet op voorraad is, tot meerdere keren aan toe, annuleren je order niet, zelfs als je erom vraagt, doen net alsof ze je retour dan niet hebben ontvangen tot je bewijs levert dat het toch echt wel aangepakt is door hen en de winkel negeert je glashard wanneer ze het telefoonnummer herkennen als die lastige klant die een klacht heeft. Oh ja, ik heb de Heatgrill trouwens nog op 11 mei bij barbecueshop.nl besteld, was 20 euro goedkoper en op 12 mei binnen bij mij thuis.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 13-06-2017

Beste Dennis,

Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat uw bestelling op deze manier is verlopen en dit is ook zeker niet hoe u het van ons mag verwachten.

We betreuren het enorm dat we uw bestelling niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen en zullen de door u aangegeven punten zeker intern bespreken zodat wij deze punten kunnen verbeteren.

Mocht u ons nog eens een kans willen geven dan laten wij u graag zien dat wij beter kunnen! Stuur mij dan gerust even een mail via Sales@allesvoorbbq.nl dan maak ik een passende aanbieding ter compensatie van de ontstane ongemakken!

Pieter 13-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service!!!

Wij hebben voor Allesvoorbbq.nl gekozen omdat hier de perfecte barbecue voor ons te koop is voor de meest gunstige prijs op het internet. Daar komt nog bij dat het perfect volgens afspraak afgehandeld en bezorgd is.

Albert 13-06-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Ik had een bestelling gedaan voor drie producten. Helaas was een boek niet voorradig en het bleek achteraf dat deze helemaal niet meer te leveren is. Dit is mij niet verteld toen ik de overige producten ging afhalen. De website gaf aan dat alles voorradig was.

Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice, heb ik een ander boek besteld. Het boek was de volgende dag in huis en hiermee is alles netjes opgelost. Ik zie overigens nog wel dat het boek nog steeds op de website staat...

Ad Bouwens 13-06-2017 Via de website gekocht

BBQ voor ZZP

Nadat ik een prachtige weber bbq thuis bezorgd kreeg, kwam ik er achter dat ik mijn eigen naam had gebruikt ipv mijn bedrijfsnaam. De nota was dus door toedoen van mijzelf verkeerd op gesteld. Na een mail contact met " Allesvoorbbq" had men mij na een uur al een aangepaste nota gestuurd. Geweldig! Je verwacht dan vaak dat t een eeuwigheid duurt, maar nee! Direct een reactie. Direct opgelost. Klasse! Dat is wat een klant wil. Hartelijk dank. Ps: de bbq doet 't geweldig

FH 13-06-2017 Via de website gekocht

Top service!!!

Service is goed. Mooie producten.
Het chatten is heel handig.
Snel bezorgd!
Tevreden klant.

Leen 13-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Onze bbq was niet op voorraad bij de aanleverancier. Heb onmiddellijk een mail ontvangen dat mijn bestelde bbq enkele dagen langer onderweg zou zijn en of ik hier met akkoord was. Heel vriendelijk mailverkeer. Contact met de transporteur was ook top.

Michael 13-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Zeer correcte prijs kwaliteit. Het enige jammer was dat we niet verwittig zijn dat het pakket onderweg was en wanneer de levering was.

Peter 13-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Grandhall elite gekocht. Zou 3-5 dagen duren. Uiteindelijke werd het meer dan 2 1/2 week. Diverse keren achteraan gebeld, Steeds met kluitje in het riet gestuurd. Zou terug gemaild worden, zou terug gebeld worden. Nooit gebeurd. Uiteindelijk dan toch geleverd maar inmiddels is de bbq 50,- goedkoper dan ik er voor en 'speciale' prijs voor heb betaald.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 13-06-2017

Beste Dennis,

Spijtig om te vernemen dat u langer op uw BBQ heeft moeten wachten dan in eerste instantie aangegeven is, onze excuses voor deze ontstane vertraging!

Ik bekijk graag nog even wat we kunnen doen om de prijsverlaging op te lossen, wilt u mij uw bestelnummer toesturen via contact@allesvoorBBQ.nl?

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Suzanne 13-06-2017 Via de website gekocht

Eerste en laatste keer

Een buschbeck bbq besteld bij allesvoorbbq. Vooraf informatie gevraagd aan `ivo` Gevraagd of het grillrooster er wel bij zat. Nee dat was niet zo en was ook niet op voorraad maar ik kon wel een duurdere kopen van 70 euro. Dat zag ik niet zitten dus heb het rooster elders besteld want we wilden graag de volgende dag bbqen. Dat stond immers op de site, voor zo laat besteld, morgen in huis.
Dat bleek ook niet waar. Ondanks dat het nog steeds op de site staat, geldt het blijkbaar niet voor deze tuinhaarden en kwam hij pas 4 dagen later. Inclusief bbq rek dus het rek heb ik voor niets besteld.
Na mijn klacht over de levertijd werd er een schoonmaakborstel aangeboden ter compensatie, maar werd niet geleverd. Pas nadat we weer opnieuw contact opnamen konden we kiezen uit vergoeding of borstel.
Ik bestel voortaan wel ergens anders waar

Wim 13-06-2017 In de winkel gekocht

Ongekende customer service!

De winkel in Breda was overvol, de verkoper nam toch ruim 10 minuten de tijd om in het magazijn mijn gewenste bbq op te zoeken die zich goed verstopt had. De bijhorende hoes was niet voorradig. Na excuses in de winkel op zaterdag, een telefoon op maandag met wederom excuses dat ze later ging geleverd worden met de vraag of dit goed was. Levering op donderdag zonder fout.

Beste customer service ever!

Frank 10-06-2017 In de winkel gekocht

Op zoek naar een BBQ

Op zoek naar een BBQ of aanverwante artikelen? ga naar, allesvoorBBQ, dit is een geweldig dynamisch bedrijf.
Geholpen door Anne in de vestiging in Breda, hij heeft erg veel kennis van zaken, weet waar hij over praat en is zeer klant vriendelijk. zeer uitgebreide showroom, laagsteprijs garantie, lekker bakje koffie super, bedankt Anne.

R Spruijt 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en accurate respons op e-mail

Goede overzichtelijke website met gemakkelijk keuze menu.
En accurate respons op e-mail en wel op de zondag had ik niet verwacht.

IGOR 08-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en top service

Goede producten voor een goede prijs. En snelle en correcte levering. 1x vertraging maar dat werd netjes gemeldt. Ik ga hier vaker bestellen!!!

liv 08-06-2017 Via de website gekocht

Goeie service en duidelijke website!

Goeie service, snelle levering en top klantenservice.
De cover van onze BBQ was na een jaar kapot, contact opgenomen via de chat op de website en binnen een seconde een antwoord en een nieuwe hoes op de post.

Michael 06-06-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Service was een 10,10!

Wonend in Vianen, gehaald in Doetinchem omdat bijna uitverkocht! Lachen met de verkopers in Doetinchem ! Service with a smile!

Nicolas 05-06-2017 Via de website gekocht

Top service

De bbq die ik origineel wou was helaas niet meer beschikbaar. Hier werd ik onmiddellijk van op de hoogte gebracht en kreeg een upgrade voor dezelfde prijs. Volgende dag geleverd. Topservice, goede communicatie, heerlijke klantendienst. Ik raad iedereen allesvoorbbq aan!!

Robert 04-06-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service!

Alles voor BBQ, ofwel CoolBlue, heeft echt een nieuwe standaard neergezet voor klantvriendelijke service. Ik had een probleem met mijn elektrische barbecue, en de medewerkers van CoolBlue hebben dat fantastisch goed opgelost.

Ik heb meerdere keren contact over e-mail gehad. Wat CoolBlue zo bijzonder maakt, is dat ook al had ik niet bij ieder e-mail contact dezelfde contactpersoon, men kende altijd precies mijn situatie en ik hoefde nooit opnieuw mijn probleem uit te leggen.

En ik kreeg zelfs een kaart thuisgestuurd, omdat ik door het probleem op een warme avond niet heb kunnen barbecue'n.

Het probleem is inmiddels opgelost, zonder enige kosten. Dank jullie wel!

Leslie 04-06-2017 Via de website gekocht

Online verkoop met een echt winkel gevoel!

Online al goede prijzen voor kwaliteit producten maar in gesprek ook nog een mooie deal te maken! alsof je in de winkel het gesprek kan aangaan. Top.

Martijn 02-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service, mensen met kennis

Ik was op zoek naar een nieuwe weber BBQ, en ben uitgekomen in de winkel in Utrecht. Hier werd ik vriendelijk geholpen door Lisa en hadden ze alles in huis van de Weber waarna ik op zoek was. Heb een duidelijke uitleg gekregen en ben nu de trotse bezitter van een nieuwe BBQ. Na de aankoop is alles zelfs naar de auto toe gebracht. Echt een geweldige service!!

Joeri de paepe 02-06-2017 Via de website gekocht

Makkelijke en goede service!

Makkelijk, snelle levering en goede service via online chat. De levering kwam netjes tot aan de deur en op voorhand aangekondigd.

Rob en Mandy Sanders 02-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer klantgericht en kundige uitleg

Overzichtelijk shop met (bijna) voor ieder wat wils. Vriendelijk en kundig personeel. Denkt mee met de klant. Geeft de klant de ruimte nog even na te denken tijdens het maken van een keuze (heel goed). Kortom: echt een aanrader om een stukje voor te rijden ;-)

Mark 02-06-2017 In de winkel gekocht
Doesdurh

Aankoop borreti robusta

Een zeer goede service
Op vrijdag avond gebeld, onderweg naar de winkel terug gebeld om de gegevens van de aankoop te registreren. Vlak voor sluiting het geregeld top

Marco 31-05-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service bij aanschaf Weber Master Touch GBS 57 cm

In de winkel gelijk goed geholpen. Ik kreeg keurig antwoorden op de vragen die ik had en alles werd naar mijn wens afgehandeld. Vriendelijkheid en klantgerichtheid is zeker aanwezig.

harm 31-05-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

ruime keus top barbeques

ruime keus aan bbq's en accesoires,grote voorraad en snelle levering.
ik ben ook zeer tevreden over het personeel,heel behulpzaam en professioneel kortom een top winkel die ik iedereen kan aanraden als je op zoek bent naar een kwaliteits bbq.

Jelle 31-05-2017 In de winkel gekocht
breda

TOP bedrijf...

goede advisering en heel prettig personeel; en dat voor de laagste prijs! mijn advies als je voor duurzaamheid kiest neem altijd een Weber

Cedric 31-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, snelle levering!

Nog snel een bbq kopen voor het weekend was het idee. Vol spanning wachten op de verzendbevestiging van het postbedrijf, maar deze kwam niet.... paniek!
Via de "Chat" functie op de website was dit op 1,2,3 uitgeklaard. Top service!
De bbq was er op tijd zonder problemen!

John van den Berg 30-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima service, mooie winkel met ruime keuze

Prima geholpen door de verkoper. Ruime keuze en men denkt met je mee. Eerlijk en oprecht. Leuke winkel met enthousiaste verkopers.

Enige wat ik jammer vond is dat ik aangegeven had dat ik de bbq graag in de middag wilde laten bezorgen omdat ik werk. Er werd toen gezegd dat dit mogelijk was echter de bezorging werd toch in de ochtend. Uiteindelijk kan de winkel daar niets aan doen maar beter gewoon zeggen dat men niet weer wanneer een artikel geleverd wordt, alleen de dag van bezorging dan natuurlijk.

Fred 30-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Voorraden kloppen niet

Prima webshop, overzichtelijk en helder. BBQ gevonden waarbij voorraaadcheck laat zien in welke winkel deze voorradig is. Eenmaal aangekomen bij de winkel blijkt er helemaal geen voorraad van aanwezig en wordt er doodleuk vertelt dat het een bekend probleem is en de voorraden helemaal niet kloppen. Slechte service, laat daar dan een melding van zien op de webshop. Bespaart je klanten de kilometers. Ik kom er nooit meer. Ook geen enkele coulance om je tegemoet te komen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 31-05-2017

Goedemiddag Fred,

Vervelend om te vernemen dat u helemaal voor niets naar onze winkel te Arnhem bent gekomen, onze excuses hiervoor!

Door de enorme drukte tijdens deze warme periode zijn de voorraden inderdaad veel sneller opgeraakt dan verwacht, uiteraard doen we onze uiterste best om dit zo goed mogelijk bij te houden.

Wilt u mij wellicht even laten weten voor welk artikel u bent gekomen? Ik bekijk graag voor u of we alsnog iets voor u kunnen betekenen!

Peter 30-05-2017 In de winkel gekocht
breda

toonaangevend !!

Heb er een zeer fijne ervaring mee gehad met m'n aankoop,
goed geholpen en geadviseerd , hielden zich aan de afspraak ,bij de belevering zat er een klein artikel niet bij en hoewel ikzelf dat pas enkele dagen later opmerkte was dat nog geen probleem , had het de andere dag al in huis ,de chat op de site ook gebruikt en werd prima beantwoord , dus voor mij topwinkel en personeel .

Onbekend 30-05-2017 Via de website gekocht

Weber bbq

Duidelijke internet site. Prima bbq. Komen hun afspraken na. Snelle levering en een zeer correcte bezorging.

John 30-05-2017 Via de website gekocht

geweldige, snelle en correcte service

Zeer snelle levering, goede service, direct hulp online met vriendelijke medewerker, niet lang helle direct met allesvoorbbq bellen

Lizzy 30-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Aanrader! ....heeft ons super geholpen. Doen wat ze beloven, volgende dag keurig geleverd. Enig nadeel PostNL@home heeft niet geholpen met uitpakken/controleren, wat wel werd aangegeven.

Peter van Dalen 30-05-2017 Via de website gekocht

Uiteindelijk alles oke

Het bestelproces via de site en chatfunctie verliep prima. De levering bleek een probleem. Dit is echter geheel op het conto van Post NL te schrijven. Allesvoordebbq heeft alle moeite gedaan om het afleverproces zo snel mogelijk te laten verlopen

Woutet 30-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Na vergelijking kreeg ik bij "allesvoorbbq" de beste prijs aangeboden. Onze gasbbq werd, zoals beloofd, netjes binnen de 2 dagen geleverd (België).

Mhaast 30-05-2017 In de winkel gekocht

AlLLES voot BBQ.

Veel op voorraad of snel leverbaar. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ik hoef niet verder meer te kijken als ik iets voor mijn Weber nodig heb. Bovendien ook nog laagste prijsgarantie.

Miep 30-05-2017 In de winkel gekocht

Groot assortiment

Winkel met een groot assortiment aan BBQ en aanverwante producten. Deskundig advies van Anne gehad. Vriendelijke bediening en prijs werd via internet gecontroleerd. Zo kregen wij een prachtige BBQ voor een mooie prijs.

Johan 30-05-2017 Via de website gekocht

Ondanks diverse negatieve reviews die ik las op het internet, heb ik geen problemen gehad. Ik heb voor de zekerheid wel geïnformeerd of de BBQ gegarandeerd de volgende dag geleverd kon worden via de livechat. Dat bleek inderdaad zo te zijn, waarna ik hem besteld heb en keurig de volgende dag bezorgd heb gekregen!

Cors 30-05-2017 Via de website gekocht

Top zaak

Het is een zeer mooie en duidelijke webwinkel. Met een mooi breed assortiment. Ze hebben goede service wat betreft informatie over bezorging enzovoort. Kort om een prachtige zaak met goede spullen van prima kwaliteit

Willemsen Doetinchem 30-05-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service

De medewerker denkt met de klant mee, en probeert je de beste keuze te laten maken. En we zijn zeer blij met onze aankoop.

Toon Jansen 29-05-2017 In de winkel gekocht
presikhaaf Arnhem

als klant worde je keurig beleefd en met kennis geholpen

gewoon de vele ruime keuze die je hebt, goede informatie en als het er toevallig niet in de winkel is dan wordt er even rond gebeld en wordt hij keurig thuis af geleverd.
Ga zo door

John 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, prima

Zeer vriendelijk geholpen en snelle levering zonder extra kosten. De gekochte BBQ Original Kettle 57 cm. voldoet aan alle eisen, prima product.

niek 29-05-2017 Via de website gekocht

Een uitstekend product en ditto service

De meeste onderdelen hier verkrijgbaar, ook als het uit het buitenland gehaald moet worden leveren ze zonder extra kosten

Audrey Verheezen 29-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

zeer snelle goede en deskundige service

Zeer goede, snelle en deskundige service!!!!! Ben heel blij met mijn bbq en we hebben hem dit weekend al twee keer gebruikt!!