allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hayden 20-06-2017 Via de website gekocht

Beste deal tegen een betere prijs!

Uitgebreide keuze en pefecte begeleiding via livechat. Ook antwoord op mijn vragen na de kantooruren. Snelle levering. Service na verkoop nog af te wachten.

Bastiaan 20-06-2017 In de winkel gekocht

Goedkoper op website

Bij deze winkel hebben we met succes een TV gekocht en nu ook de BBQ.
Vreemde is wel dat een niet te leveren BBQ nog gewoon op de site stond. En op de site stond ook ons exemplaar, maar dan veel voordeliger. Zo kwamen wij dus veel goedkoper uit. Als ik dat niet had gezegd vraag ik me af of we die prijs wel zouden hebben gekregen.

Zelfs op dit moment staat de Weber One-touch Premium 47 nog op de site, terwijl deze er niet meer zou zijn.

Ach, we zijn blij met deze nieuwe met GBS systeem.

Reggy 20-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Met de webshop en de medewerkers (.....) positieve ervaringen. Maar wanneer het product incompleet wordt geleverd schiet ik daar niet veel mee op ;-). Ten eerste omdat het tijdens het geven een minder leuke ervaring is natuurlijk (vaderdag) en ten tweede dat ik als klant meerdere mails moet sturen (naar klantgerichte medewerkers overigens!) om alsnog hetgeen geleverd te krijgen wat niet in de doos zat.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 21-06-2017

Beste Reggy,

Ontzettend vervelend dat de door u geleverde BBQ niet helemaal compleet was, onze welgemeende excuses hiervoor.

Na melding hierover hebben wij Weber direct opdracht gegeven een nieuw rooster te versturen, die mag u elk moment in huis verwachten.

Wij wensen u heel veel grillplezier!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ

Michelle 20-06-2017 Via de website gekocht

Mooie bbq en snelle levering!

Voor bestellen contact gehad via de chat. Snelle reactie maar de verbinding werd steeds verbroken. Uiteindelijk wel goed geholpen en bbq 2 dgn later al in huis. Toen er moertje bleek te missen werd deze paar dgn later netjes bezorgd.

F. Wolthof 20-06-2017 In de winkel gekocht
breda

Great service

Wij zijn fijn en vakkundig geholpen , goede uitleg over de bbq , het was redelijk druk doch er was veel te zien in de winkel !!

Rosella Scheffer 20-06-2017 Via de website gekocht

uitgebreide keuze

de keuze is reuze zoals ze wel eens zeggen.
De bbq bleek tijdelijk uitverkocht maar gelukkig hoefde we er niet lang op te wachten

Chris Donckels 20-06-2017 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig

Duidelijke website, gemakkelijk onze keuze kunnen maken uit de BBQ's. Goed prijs/kwaliteit. Er was een probleem met de voorraad waardoor de levering later zou zijn maar uiteindelijk hebben zij dit vlot kunnen oplossen. Het opstellen van de BBQ is vlot gegaan.

Marcel leendertsen 20-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Mooie ruime shop met duidelijke indeling van de bbq's. Heldere duidelijke uitleg op al je vragen en hele handige tips gekregen. Mijn bbq was op voorraad en werd voor mij in de auto gezet. Super service!

Melvin 20-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Rest via vhat contact gehad en ben er netjes geholpen. Daarna de bestelling geplaatst en deze is snel geleverd.

ronny 20-06-2017 Via de website gekocht

daadwerkelijke service zonder kapsones

bij een levering ontbrak er een item maar dit werd super-vlug en zonder veel verwikkelingen afgewerkt ,bijzonder tevreden

Merijn 20-06-2017 Via de website gekocht

Prima en snel

Duidelijk, helder en prima tariefstelling. Ik kon prima uit te voeten en het betalingsproces verliep vlot.

Philip 20-06-2017 Via de website gekocht

Klopte allemaal!

Weber Smokey Mountain hier besteld vanwege de lage prijs en de snelle levering. Beide punten hebben alle verwachtingen ingelost.

Carla 19-06-2017 Via de website gekocht

Prettig en duidelijk geholpen

We wisten al welke bbq we wilden en via internet jullie gevonden.
Behulpzaam, prettige service, kortom een aanrader.

Succes en groetjes van Carla

M philippo 19-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Ruime winkel hoop spullen en het personeel neemt rustig de tijd om je goed te informeren zo dat je de juiste aankopen doet.

Lysbed 19-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Duidelijke shop
Goede prijs
Snel contact met klantendienst via e-mail
Product voldoet aan de verwachtingen

Aad van Rijsewijk 19-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Om te beginnen werd de bestelling exact op tijd geleverd, zoals afgesproken. Door een fout van mijzelf had ik de wielblokkeer dopjes kapot gemaakt, deze zijn kosteloos vervangen. HULDE.

Aad van Rijsewijk

Marc Maes 18-06-2017 Via de website gekocht

geweldige verkopers in breda en heel vriendelijk

heb in Breda een weber spirit gekocht deze was bijna 200euro goedkoper dan in België. en je krijgt er nog een bon van 75euro bij voor een workshop.
De verkopers zijn heel vriendelijk en niets is ze te veel om je te helpen ik kom zeker terug als ik iets nodig heb voor mijn bbq

Bram 17-06-2017 Via de website gekocht

Matige winkel

Bij het bestellen staat aangegeven dat het op voorraad is en morgen in huis zal zijn. Als ik niets ontvang en hun mail geven ze aan dat het niet op voorraad is en dat ze het binnen 3 dagen verwachten. Uiteindelijk heeft het meer dan 3 weken geduurd, zonder enige vorm van compensatie. Het product ga ik nu uitproberen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 19-06-2017

Beste Bram,

Wat spijtig om te vernemen dat u zo lang heeft moeten wachten op de levering van uw BBQ, dat is zeker niet de bedoeling!

Wilt u uw bestelnummer even toesturen op contact@allesvoorbbq.nl? Dan ga ik uitzoeken wat er fout is gegaan en bekijken hoe we uw bestelling naar tevredenheid kunnen afronden!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

John Broekman 17-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht.

Geweldig personeel met zeer goede service.

Zeer goede combi-shop waar je niet alleen barbeque`s maar ook televisies en geluidsinstallaties kan kopen.
Het personeel is niet alleen zeer vriendelijk maar ook deskundig en leergierig om de klant goed te informeren en zeer te vrede te stellen over de producten.
Het mooie hiervan is dat het allemaal jonge gemotiveerde mensen zijn die deze winkel een goede naam geven.

Raf H 17-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Kenmerken: service, vriendelijk, goedkoop, grote stock

Ik was op zoek naar een weber q1200 op het internet en kwam uit op jullie onlineshop. Na wat vergelijken kwamen jullie er met de beste prijs uit, ook straalt jullie webshop vertrouwen uit. Het werd nog beter toen ik zag dat jullie ook een winkel hadden in breda met dezelfde prijzen als de webshop, dus ik naar ginder zodat ik eerst de q1200 in het echt kon goedkeuren...wow echt leuke winkel met veel modellen in voorraad en alles netjes te bekijken. Vriendelijke kerel die me geholpen heeft en alles was netjes op voorraad. Zeker een aanrader.

Marianne 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Weber BBQ op vrijdag besteld, zaterdag in huis! Bezorger belde zelfs nog op een half uur van tevoren dat hij eraan kwam.
Bij het in elkaar zetten van de bbq bleek er een kleine beschadiging op de onderkap te zitten. Na dit gemaild te hebben kreeg ik meteen reactie dat er een nieuwe kap werd geregeld bij weber, top!

Sjors 16-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Ze geven goede uitleg, zijn zeer klantvriendelijk. Denken met de klant mee. Gratis thuisbezorgd. Zeer goede service.

Pi-Air 16-06-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Zou willen dat elke winkel zo werkte, korte lijnen,goede kwaliteit en zeer
goede service. Producten volgens afspraak op tijd geleverd, helemaal top

Erik 16-06-2017 In de winkel gekocht

Anne bedankt

Fijne uitleg gehad in de Breda vestiging door Anne. Zijn enthousiasme is aanstekelijk en je krijgt direct zin om lekker te gaan bbq-en. Bedankt voor de fijne service en tot ziens. Groet. Erik

Dave van petegem 16-06-2017 In de winkel gekocht

Super mooie winkel

De winkel was geweldig. Ik vond het alleen jammer dat ik echt om hulp moest vragen. Maar de verdere afhandeling, uitleg etc was prima. Al met al een fijne winkel

dennis 16-06-2017 Via de website gekocht

wat een fantastische winkel

eerste keer een weber genesis lx 340 gbs besteld met pizza steen en wokplaat en seargrill. week later besloten om toch maar de igrill3 te bestellen met spoed voor een groot stuk vlees. beide keren snel en netjes afgeleverd. dikke pluim voor deze winkel!

Dennis 16-06-2017 Via de website gekocht

Prima service en prijs

Ik heb via een chat een gasbbq gekocht. Werd snel geleverd en voor een mooie prijs. Ben zeer tevreden en kan het aanbevelen

Kurt L. 16-06-2017 Via de website gekocht

Top service !

Duidelijke en uitnodigende website met tal van producten aan mooie prijzen, veelal een stuk goedkoper dan ergens anders. Bestelling de dag erna geleverd en alles helemaal in orde. Een echte aanrader !!

Bert Colenbrander 16-06-2017 In de winkel gekocht

Gewoon helemaal goed!!

Bij ALLESVOORDEBBQ hebben ze het gewoon helemaal door.
Een goede heldere service, mooie prijs, snelle levering, wat wil je nog meer!?!?!
Ik ben ook nog in de winkel geweest, een echte aanrader voor de echte bbq fanaat!

Kortom, je slaagt nergens zo goed als hier, geen fratsen, geen gezeur, snel, goedkoop, service, heerlijk :-)

Teun 16-06-2017 Via de website gekocht

Beste prijs die ik kon vinden met een prima service

Allesvoorbbq had de laagste prijs die ik op internet kon vinden, ook verstuurde ze de bbq die ik had besteld snel en gratis!

Bertus de Roock 16-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering ????

Vrijdagavond een borretti bbq besteld en de volgende dag om 8 uur stond de chauffeur al voor de deur , deze heeft mij ook nog geholpen de zware doos in de achtertuin te plaatsen.
Dus een tevreden klant

Rian 16-06-2017 Via de website gekocht

Sneller dan het licht!

Een super gebruiksvriendelijke site, een hele snelle levering en alles keurig verzorgd. Wij weten waar we moeten zijn voor onze BBQ spullen! Dank je wel!

Sjo1 16-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

De prijzen zijn hartstikke mooi levering en communicatie over de status van je bestelling 100 punten. Volgende zaken die ik nodig heb voor de bbq en smokey bestel ik weer via allesvoorbbq.nl.

Ad 15-06-2017 Via de website gekocht

snel en eenvoudig geleverd

Na op internet te hebben rondgekeken, gekozen voor alles voor de bbq. Geen moment spijt gehad, geleverd als beloofd. Simpel en eenvoudig.

GINEKE LUBBELINKHOF 14-06-2017 Via de website gekocht

Direct antwoord op vragen via de mial. Heel goed.

Deze shop had de goedkoopste aanbieding met een garantie van geld terug waar ze ook meteen mee kwamen toen bleek dat het product uitverkocht was. Een weekje gewacht met tussentijdse communicatie.

Rudi 14-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na even rondkijken op internet om een Weber gas BBQ aan te kopen , ben ik op deze website terechtgekomen. Eerst even een live chat gehad met een van de medewerkers met de vraag of er levering naar het buitenland mogelijk was. Direct antwoord gekregen en 5 minuutjes later min bestelling geplaatst.

Pat 14-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service en klantvriendelijkheid

Overzichtelijke site om te shoppen, degelijk materiaal en zeer goede en vlotte ondersteuning.......Alleen over de transportfirma extra@home ben ik niet zo te spreken en levering van onze BBQ is dan ook iets minder vlot verlopen.... Desondanks toch een schouderklopje voor het team van allesvoorbbq.

M. van Dragt 14-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De service en de uitleg via de chat was bijzonder goed, de producten die ik heb besteld voldoen aan mijn verwachtingen. Echter ik zou er een bbq cursus bij krijgen van 79,95 maar daar kan ik helaas niks van terug vinden dus dat moet ik nog maar afwachten.

S.T. Groet 13-06-2017 Via de website gekocht

The BBQ for Hou!

De elektrische BBQ besteld omdat ik op m'n balkon geen houtskool BBQ mag/kan gebruiken. De BBQ besteld en de volgende dag in huis. Geweldig! En gelijk gebruikt, met prima resultaat zoals ik altijd gewend was, prima te regelen temperatuur heerlijk resultaat

Jeffrey Krijn 13-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen en meteen antwoord op mijn vraag :)

Ik was benieuwd of de bestelde Weber BBQ op tijd geleverd ging worden zodat ik mijn BBQ feestje niet af moest zeggen de volgende avond, gewoon via de Livechat mijn vraag verstuurd en ik wist meteen dat het feest door kon gaan en dat ik het vlees moest halen bij de slager.

Jeroen 13-06-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Hier ben je geen nummer zoveel... Ze nemen de tijd om je te helpen! Zelfs via de website. Direct advies en een aanbieding op maat.

Familie van Wijk uit Landhorst 13-06-2017 Via de website gekocht

uitgebreid concurrerend aanbod

Een webwinkel met een zéér uitgebreid aanbod van BBQ's en accessoires. Ruime keuze voor een echt concurrerende prijs. Wij hebben de weber Q2000 gekocht. Echt nergens anders goedkoper te krijgen. Bestellen en de volgende dag in huis.

A. Kaya 13-06-2017 In de winkel gekocht
breda

ruime keus en beste prijs

Shop is toegankelijk, en ruime keus voor een beste prijs, soms moet men wel lang wachten.
bezorging is uitstekend, op de afgesproken datum geleverd

John Knulst 13-06-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en prima service

Heel veel keus en ondanks de scherpe prijs van een bbq kreeg ik er ook nog een gratis messing borstel en hoes bij. TOP!

Jeroen 13-06-2017 Via de website gekocht

Warme service, door aardige online mensen.

Goede en zeer professionele kennis.
Uitgekozen artikel eas uitverkocht.
Een upgrade voorstel binnen 1 dag gekregen.
Deze eas snel geleverd.
Helaas zat het speciale rooster hier niet bij.
Na contact werd deze netjes nageleverd, top service.

Mark 13-06-2017 Via de website gekocht

geod hersteld

na een eerste haperende bestelling in twee stappen goed hersteld. Met name de vriendelijke/behulpzame houding in e-mailcontact was opvallend prettig

Patris M 13-06-2017 Via de website gekocht

Perfect: levering, prijs, kwaliteit,...

Alles perfect. Prijs met promo heel goed. Levering gratis. Livechat met snele antwoorden Ik wacht nog the grill curus om de hele pak hebben

Sonja 13-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goeie en snelle levering. Daarbij waren jullie ook nog de goedkoopste . Ik zal zeker nog eens bij jullie bestellen als ik de bbq uit wil gaan breiden.

Ruth 13-06-2017 Via de website gekocht

Ruimste keuze en supersnelle levering

Echt alles voor de BBQ - Ruimste keuze - Supersnelle levering - Geweldige klantendienst, zowel telefonisch, via mail of via chat

Henny 13-06-2017 Via de website gekocht

Prachtige buitenkeuken en supersnel geleverd.

Goed product en supersnel geleverd. Een goede verkoper en zeker een aanrader.
Contact erg goed. Fijn geholpen. Kom zeker weer terug met een bestelling.