allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Wijling 29-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, Gratis bezorging, Supersnel en Ruime keuze

Groot assortiment aan spullen en goede, duidelijke site.
Verder concurrerende prijzen en snelle bezorging.
Kortom: geen enkel negatief punt.

Willy 28-06-2017 Via de website gekocht

Heb de mooie smokey joe premium besteld bij deze shop daar was ie de goedkoopste en goed en snel afgeleverd en goede beschrijving erbij toppie ga zo door

Guus Hendrikx 28-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede bbq en service

Zeer goede en mooie bbq in de winkel in Breda gekocht. Uitstekende uitleg en snelle levering aan huis.

Steven M 28-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Mooie showroom, ze laten je eerst rustig wat rondkijken en daarna een uitstekende uitleg gekregen. Zeker een aanrader. De levering gebeurde niet door hunzelf maar door Boretti. Had gevraagd na 14.00 te leveren, ging nog mail krijgen maar was waarschijnlijk niet mogelijk. Geen mail gezien en hele namiddag thuisgebleven, uiteindelijk geen levering die dag. Dag erna om 07.40 ging de bel, gelukkig was mijn vrouw nog thuis. Levering kan veel beter! Barbeque uitstekend, Boretti Ligorio.

Karen van Rijs 27-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen in de winkel, nazorg is zorgelijk

Wij hebben een Weber Performer De Luxe GBS Systeem Edition BBQ gekocht op zaterdag 3 juni 2017. In de winkel zijn wij goed geholpen, alleen jammer dat de BBQ niet meer op voorraad was en dat wij meer dan een uur hebben gewacht voordat iemand ons kwam helpen; het was druk met weinig personeel. De BBQ zou geleverd worden en alle gegevens zijn opgenomen, toen begon de ellende. Ik zag dat het email adres fout was geschreven, dat hebben wij direct gecorrigeerd en zou de BBQ z.s.m. geleverd worden, wij zouden een mail ontvangen, echter ineens stond de chauffeur voor de deur met de BBQ, wij wisten van niets en waren gewoon aan het werk. Ik heb direct contact opgenomen met de winkel; oorzaak verkeerd emailadres. Direct een nieuwe afspraak gemaakt voor de levering op vrijdag 16 juni, ik heb met moeite een vrije dag kunnen krijgen; helaas die dag weer geen BBQ. Ik heb de hele dag voor niets thuis gezeten, dat koste mij een verlofdag. Wij stonden volgens het transportbedrijf niet op de lijst en om ons tegemoet te komen zou de BBQ zaterdag de 17e als eerste, om 7 uur worden geleverd bij ons. Wij dus heel vroeg uit bed, helaas geen BBQ de chauffeur kwam pas om 10.50 uur. Hierdoor waren wij te laat op onze vakantiebestemming. Diezelfde dag zin wij nog naar de winkel geweest in Breda voor een hoes (die zat er namelijk niet bij) en is aan ons een sear grate aangeraden (€59,95), Toen wij op onze vakantiebestemming aankwamen en de BBQ uitpakte, zagen wij tot onze verbazing dat zo'n grilplaat er al bij zat. De verkoper had ons deze dus niet moeten adviseren; wij moeten dus weer terug naar de winkel binnen 14 dagen na aankoop om deze terug te brengen; echter wij wonen niet echt dichtbij Breda om binnen de termijn dit product te ruilen; er is een aantekening gemaakt in het systeem dat wij later kunnen komen. Ook is het ons niet duidelijk hoe het werk m.b.t. de BBQ workshop. Al met al, na behoorlijk wat tegenslagen een fantastische BBQ.

R de Beer 27-06-2017 In de winkel gekocht

Top verkoper

Ik had zelf mijn huiswerk al gedaan over een nieuwe bbq. De verkoper was erg enthousiast en probeerde mij oom niet een duurdere aan te smeren. Verder kreeg ik prima uitleg en diverse tips.

KG 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle reactie.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Men was vergeten de hoes van de BBQ bij te leveren, maar na een mailtje werd de hoes direct de volgende dag na geleverd. Super service.

Gerard 27-06-2017 Via de website gekocht

Sympatieke verkoper

Uitgebreide product-range, aantrekkelijke prijzen, vlotte en vriendelijke service. Maakt een heel betrouwbare indruk.

Filip 27-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Vlotte levering na bestelling. Mail met vraagje werd supervlug beantwoord. Voordelige prijs!! Een echte aanrader.

Werner 27-06-2017 Via de website gekocht

Top service en perfecte levering!

Ik kan 'Alles voor BBQ' ten stelligste aanraden qua service vooraf als je vragen hebt over een product en qua levering van je bestelling. Alles gebeurde op een snelle en perfecte manier! De levering van mijn Weber bbq gebeurde zelfs sneller dan verwacht, zelfs naar België! Ik ga in de toekomst hier zeker nog bestellen!

Outdoorbakerman 27-06-2017 Via de website gekocht

De chat werkt fantastische.

De site is overzichtelijk. Je bent snel waar je wilt zijn. Ik liet mijn bbq in Doetinchem bezorgen en binnen 2 werkdagen kon ik hem afhalen.
Ik had later enkele vragen over de gratis workshop. Dit ging via de chat. Net of je aan het appen bent. Snel antwoordt gehad.

Ineke 27-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en vlotte afhandeling!

Mijn bestelling raakte zoek door post.nl. Alles voor bbq, zorgde dat er opnieuw en snel mijn bestelling werd opgestuurd.

D.Postma 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en geweldige service

De website is handig en overzichtelijk. Goedkoopste aanbiedingen. Gemakkelijk een bestelling te plaatsen en een zeer snelle levering.
Wij zijn zeer tevreden.

Pieter van Overschot 27-06-2017 Via de website gekocht

uitstekende, prettige service

Ik heb deze shop gekozen omdat de BBQ die ik wilde hebben het goedkoopst was, de toon de wijze waarop de bestelling kon worden gedaan en afgerond was prima evenals het verder verloop. De toezending ging even niet goed, buiten jullie schuld, maar werd direct opgepakt en perfect afgerond. De bestelling was precies op tijd op Texel!

Ivo Vonken 27-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijke ontvangst

Ik had BBQ aangekocht via de website maar deze niet thuis laten afleveren doch ben de BBQ gaan afhalen in jullie zaak te Breda.
Zeer vriendelijke verkoper.
Enige kritiek : verkoper wist dat wij van België kwamen en had ons moeten melden dat de drukreglementering van de gasfles in Nl niet dezelfde is dan deze in Begië. Wij hebben dan bij onze thuiskomst een gasbidon aangekocht in België en vastgesteld dat de standaard bijgeleverde gasaansluiting enkel op gasbidons aangekocht in Nl kon worden aangesloten. Gevolg : gasbidon terug gaan afleveren in Belgische zaak en dan in Hulst bij een Weber dealer een gisbidon reglementering Nl aangekocht. Alles werkt nu perfect doch had uw verkoper ons hiervan op de hoogte moeten brengen en hadden wij al deze rompslomp niet gehad.
Tip voor jullie zaak : Belgische klanten die zowel online als via jullie vestigingen een gasbbq aankopen hiervan op de hoogte brengen.

HJ 27-06-2017 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd en netjes verpakt. Prima!

Prima webwinkel met snelle levering en scherpe prijzen. 9 ipv 10, omdat er toch verzendkosten (€3,95) werden berekend (voor "verzekerd versturen", met geen mogelijkheid om dit uit te vinken). Overigens ook inclusief deze kosten nog steeds een scherpe prijs voor geleverde. Ik zou hier opnieuw wat bestellen, mocht ik iets nodig hebben.

Herald Gierveld 27-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en service.

Duidelijke productomschrijving en goede site. Via mail word je op de hoogte gehouden van bestelling tot aan aflevering. Superhandig.

Remco 27-06-2017 Via de website gekocht

Alles in huis

Goeie website, uitgebreid aanbod, prijstechnisch ook prima in orde en dan ook nog een snelle levering. Prima dus!

Ronny Van Massenhove 27-06-2017 Via de website gekocht

BBQ 2400 Weber

Snelle en perfecte service, zaterdag besteld en dinsdag aan huis geleverd voor een zeer voordelige prijs ook nog.

Nelleke Blok-Steens 27-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

In Breda perfect geholpen, zelfs met gekochte bbq inladen!

In Breda ben ik vlot en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een Weber houtskool BBQ . Ze hebben het zelfs voor me in de auto gezet! Ook de gehele uitstraling van de winkel kwam zeer professioneel en praktisch ingericht over! Een topper dus. Ik weet zeker dat niet alleen mijn schoonzoon waarvoor de bbq gekocht is, hier zijn aanvullende artikelen zal komen kopen. Ikzelf zal vast en zeker binnenkort hier terugkomen om wellicht diverse assecoires aan te schaffen!

Miranda 27-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede service en super snelle levering!

Perfecte service via de mail en de chat! Ik wilde wat extra informatie over de BBQ die ik wilde kopen en werd heel snel en prettig te woord gestaan. De BBQ werd de volgende dag al geleverd! Allemaal heel netjes verzorgd.

Guus 27-06-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service.

Ik informeerde telefonisch of de gewenste BBQ op voorraad was in de winkel en deze werd voor mij klaar gezet zodat ik hem de volgende dag kon ophalen. De winkel is uitermate goed gesorteerd en de medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Ik heb goede adviezen gekregen.

Laurens 27-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Ondanks dat de BBQ niet op voorraad was toch een snelle levering gerealiseerd. Toezegging was 6 weken maar binnen 4 weken werden we al gebeld dat de BBQ binnen was.

Patrick Blanken 27-06-2017 Via de website gekocht

Weber BBQ

Ik heb mijn BBQ gekocht deze was niet voorradig echter kwam alles voor BBQ met de perfecte oplossing alles precies geleverd als afgesproken en op tijd geleverd👍Goeie communicatie en direct antwoord kortom tevreden klant👍

Fam. Willemink 27-06-2017 Via de website gekocht

happy grilling! ;-)

artikel niet leverbaar, maar keurig op de hoogte gehouden door de verkopers en uiteindelijk een vervangend artikel ontvangen...en een leuk extraatje!

Jean ( Brugge ) 27-06-2017 Via de website gekocht

Top service bij Allesvoorbbq.nl

Live chat gevoerd met J...zeer vlot en correct verlopen,wat een service.Ook de website,zeer overzichtelijke en kwalitatieve producten aan een eerlijke prijs!Gisteren (maandag voormiddag ) gechat met J voor wat bijkomende inlichtingen ivm mijn bestelling.Ik werd direct en vriendelijk geholpen.Dan heb ik aansluitend mijn bestelling geplaatst en vandaag ( dinsdag ) geleverd!
Nogmaals bedankt J en Allesvoorbbq voor jullie top service en kwalitatieve producten!

Joey ruijter 27-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service bij allesvoorbbq&platte tv super geholpen

Gewoon hele goeie service en nemen de tijd voor je,had eerder al bij de shop in Utrecht een tv en soundbar gekocht en daarom ook daar terug gekomen om een bbq te kopen

Pedro5100 27-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Levering prima in orde en op tijd Uitstekend verpakt en niet als "bouwpakket" geleverd. Produkt al uitgeprobeerd, Is makkelijk te bedienen met een goed resultaat. Wel meteen na het gebruik rooster en plaat schoonmaken.
Om alle zweem van partijdigheid te voorkomen zou ik niet eerst vragen of produkt enz bevallen is en dan pas om een review vragen

Sander 26-06-2017 In de winkel gekocht

Fenomenaal assortiment

Naar de winkel in Breda gereden om dat het tijd was voor een grotere BBQ. Alle modellen van Weber en accessoires op voorraad! Uiteraard was het assortiment nog veel breder dan dat, meer merken dan alleen Weber. Zeer goed geholpen bij het maken van de selectie. Deskundig advies en vervolgens zo meenemen. Topzaak!

frank 26-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Snelle levering en top kwaliteit .veel keuze . gemakkelijk en overzichtelijk . om aan iedereen aan te raden . graag gedaan .

J. Scholman 25-06-2017 Via de website gekocht

Top winkel!

Zeer goede prijs/ kwaliteit. Daarnaast een gespecialiseerde winkel voor het product waar ik naar op zoek was. Daardoor ook een zeer ruim assortiment.

Alexander Barendsen 25-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle oplossing, helaas niet goed verpakt.

Ik heb een klein weber boek en bbq starter besteld. Helaas het kleine boek was niet op voorraad. Direct met een nette oplossing het grote boek ontvangen waarvoor dank. Helaas was het boek niet extra beschermd waardoor deze tijdens het transport aan de voorzijde is beschadigdoor de bbq starter. Deze starter is namelijk redelijk scherp. Dit is dus zeker een aandachtspuntje voor een volgde keer als er een starter wordt verstuurd.

J. Krijnen 24-06-2017 Via de website gekocht

Gebeld en zeer snel de bestelling kunnen plaatsen.

Ik vond niet direct op de website wat ik wilde hebben, ik heb toen gebeld en zij hebben voor mij de bestelling geplaatst. Ik hoefde pas te betalen in de winkel waar ik het heb afgehaald.

peter ebbers 24-06-2017 Via de website gekocht

retourneren

product paste niet en ik moest retourneren en dit ging perfekt gelijk mijn geld terug klant is dus koning

Chantal 23-06-2017 Via de website gekocht

Super swevice

De hoes van de bestelde bbq was niet meegeleverd, maar na een vlotte mailwisseling werd de missende hoes alsnog nagestuurd.

Diederik 23-06-2017 In de winkel gekocht
Breda, ettense baan

Waardeloos!!

Ik had een boretti barilo gekocht. Deze werd niet goed warm. Na lezen en nazoeken op internet bleek dat ik het oude model van ze heb gekregen! Wel de volle mep betaald! Gebeld gechat en wat zeggen dat is pech je hebt hem gebruikt en dan had je het maar moeten zien.... u kan 25 euro krijgen! Je hebt hem al gebruikt. Geen beweging niks. Vervolgens zelf met boretti Nederland gebeld en uitgelegd en wat deden die. Een nieuwe leveren kosteloos! Met excuus voor allesvoordebbq. Het moet niet gekker worden! Wat een waardeloze service van allesvoordebbq maar wat een topbedrijf is Boretti!! Hadden ze ook zelf kunnen doen. 10 dikke pluimen voor boretti en iets heel anders voor allesvoordebbq. Koop er nooit want als je wat hebt kun je in de ..... zakken! En voor de goede orde doe barilo werkt nu dus geweldig!!

Officiele reactie van Allesvoorbbq 26-06-2017

Beste Diederik,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u een Barilo uit een oudere productie heeft ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling!

Wij hebben de door u aangegeven kwestie intern besproken en geven u helemaal gelijk in uw ontevredenheid, hier hadden we zeker beter mee om moeten gaan en zullen dit een volgende keer ook zeker doen!

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak, wij wensen u veel plezier van uw nieuwe Barilo BBQ!

Tim
Servicemanager
AllesvoorBBQ.nl

Cristina 23-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen door XXX toen we in de kap van onze buschbeck bbq een barst hebben gemerkt! Volgende dag gelijk een nieuwe kap gekregen, dus 👍 een gouden duim voor jullie! Snel en netjes afgehandelt!

Dave 23-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Super service , super snelle levering . Op nog geen 24 uur geleverd . Een super tevreden klant . Ik raad het aan iedereen aan hier te kopen . Prijs top

luc 23-06-2017 Via de website gekocht

simply correct on every aspect...

Eigenlijk gebeurt hier net wat je verwacht: je zoekt op, je bestelt, en twee dagen later komt het juiste product toe. Wat wil je meer?

Marco 22-06-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

Ontbrak nog een aansluiting. Werd na contact via chat onmiddellijk opgestuurd!
Pakket werd op tijd geleverd!

Joost 22-06-2017 Via de website gekocht

Website duidelijk, winkel een puinzooi

De website is keurig. Ter bevestiging de winkel in Breda bezocht. Daar wel goed geholpen maar de winkel was een grote rommel. Niet in lijn met de website en het goede verhaal van de verkoper.

peter 21-06-2017 In de winkel gekocht
breda

geweldige service

makkelijk te bereiken en mooie winkel , werd goed en vakkundig geholpen en alles werd gelijk in orde gemaakt.

C 21-06-2017 Via de website gekocht

goede service prettige communicatie

Duidelijk en overzichtelijke site, bestellen heel eenvoudig.
Na aflevering bleek een pakket niet bezorgd, na mail contact werd het als nog de volgende dag geleverd.

Elly Bakker 21-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte BBQ

Na even googelen kwam ik op deze site. De perfecte bbq aangeschaft, Weber Q2400 Dark Grey. Hele snelle levering via Post NL. De bbq inmiddels gebruikt werkt prima...en wat een grill ruimte !!!!!!
De gratis beschermhoes ziet er ook goed uit. De gratis workshop was niet aanwezig maar omdat hij toch gratis was doe ik daar niet moeilijk over immers de aanschafprijs is goedkoper dan ergens anders !

Thomas 21-06-2017 Via de website gekocht

Veruit de goedkoopste

Ik heb een "luxe Weber BBQ hoes" gekocht bij allesvoorbbq.nl. De hoes was hier veruit het goedkoopst. Direct de volgende dag geleverd in goede verpakking (weinig karton afval, ook een pre!).
Helaas is de hoes niet helemaal wat ik verwacht had voor dat geld, maar daar kan allesvoorbbq.nl niks aan doen...

Boom 20-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer kundig en vakbekwaam personeel

We werden in de winkel in Utrecht zeer korrekt te woord gestaan door vakbekwaam personeel. De bestelling en levering gingen super vlot!

Puck 20-06-2017 Via de website gekocht

Super vaderdagkado!!

Voor vaderdag een Weberbbq bij jullie gekocht. Na enig speurwerk bleken jullie gewoon de meest voordelige prijs te hebben. En de bezorging een dag later ging prima.
De 1e bbq sessie zit er inmiddels op en de conclusie: papa blij en de rest van de familie ook!!! Er gaan vast nog vele bbq-avondjes volgen!!!

Jans 20-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Op vrijdag een barbeque besteld op de site,zaterdag al in huis.Overzichtelijke site en ruime keuze uit top producten voor een goede prijs.Prima advies met de livechat.

Carmen 20-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke medewerkers

Medewerkers zijn erg behulpzaam, erg klantvriendelijk en zeer geduldig , en bovendien een supersnelle levering, alles werkt goed en is allemaal goed en oneschadigd geleverd
Een top service

Hayden 20-06-2017 Via de website gekocht

Beste deal tegen een betere prijs!

Uitgebreide keuze en pefecte begeleiding via livechat. Ook antwoord op mijn vragen na de kantooruren. Snelle levering. Service na verkoop nog af te wachten.