allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacques Tempelaars 15-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Service!

Vriendelijke benadering, professioneel advies, persoonlijke benadering, hulpvaardig bij vertrek en inladen.

HN 14-07-2017 Via de website gekocht

Snel en door meedenken direct gebruiksklaar.

Na grondige prijs vergelijk bij " allesvoorbbq" uitgekomen. Bedrijf springt er bovenuit door:
Meedenken met klant, prijs en assortiment.

Mevr Nagel 14-07-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Op vrijdag 7 juli Boretti Barilo besteld bij allesvoorbbq.nl omdat ik bij hun een gratis hoes erbij zou krijgen.
Ging ervanuit dat hij de maandag of dinsdag erop bezorgd zou worden ivm het weekend.....kreeg later op de dag een mail van Spreuwel transport dat ze de bbq zaterdag al kwamen leveren.
En idd zaterdag al geleverd door vriendelijke, behulpzame chauffeur!

Jeroen 13-07-2017 In de winkel gekocht

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Zeer klantvriendelijk en kundig personeel met heldere en eerlijke uitleg over de BBQ producten. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Anne 12-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bijkomende informatie aangevraagd.
Weber Bbq besteld.
Twintig uur later keurig afgeleverd in België.

Floris Mol 11-07-2017 Via de website gekocht

Top service, snelle levering en goede afspraken!

Goede service met aanbevelingen waar je wat aan hebt! Had een late bestelling maar kon toch de dag erna vroeg geleverd worden, echt super!

Remco 11-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goeie shop en lekker overzichtelijk en duidelijk.service was ook prima.
Zelfs een hoes en een bbq workshop mogen ontvangen.

Damien Q 11-07-2017 Via de website gekocht

Topservice

Vlotte chat en zo alles direct kunnen regelen...
We vroegen voor de levering op een specifieke dag te zetten via de chat en alles in orde!

Steven 11-07-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Eerst wat problemen bij de bestelling, maar via de handige livechat de nodige ondersteuning gekregen.
Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Prima!!

Stephan de Jonge 10-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Afgelopen week een bestelling gedaan, goed op de hoogte gehouden over de bestelling als ik een vraag had. Live chat functie is echt geweldig, goede hulp ontvangen tijdens het bestelproces.

B.Reidel 10-07-2017 Via de website gekocht

super service

ik ben super tevreden over deze shop, snelle levertijd en toen er iets ontbrak bij de bestelling ,dezelfde dag nog een reactie terug en de volgende dag het ontbrekende onderdeel in huis. Top service. De volgende spullen voor mijn bbq ga ik zeker weer hier bestellen.

Bas 10-07-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen en zeer klantgericht

Allereerst hebben ze gewoon hele nette prijzen voor de barbecues, in ieder geval voor diegenen waar ik naar op zoek was. Daarbij ben ik twee maal zeer netjes en snel geholpen via de chat functie en kon ik zelfs nog onderhandelen over de toch al scherpe prijs. Al met al een zeer positieve ervaring.

Menno 09-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

Shop gevonden via google. Mooie duidelijke website.
Goede weergave van alle producten. Prijzen zijn prima.

Jos 09-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, aantrekkelijke prijzen. Alles te vinden wat je nodig om een gezellige BBQ te organiseren.

Marc Wilms 09-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte bedienning via livechat en correcte afhandeling

Gewoonweg top. Een maximum aan keuze. Zeer goed geholpen via telefoon en livechat. Stipte levering. Een echte aanrader, ik kom zeker nog eens langs.

Marjan 09-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Snelle levering en zoals afgesproken de volgende dag al bezorgd.

Rosanne 08-07-2017 Via de website gekocht

Live chatgesprek met Justin

Omdat ik niet op de actie pagina kon heb ik live chatgesprek gestart met Justin en die heeft mij zeer snel zeer accurate informatie gegeven waardoor ik meteen tot de aankoop overgegaan ben. Het is leuk om op een beleefde en vriendelijke manier zo snel geholpen te worden.
Rosanne De Borger

Harry 08-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige bbq shop

Prima product, snelle levering. Goedkoopste prijs voor product en dan nog gratis beschermhoes twv 50 euro een bbq workshop twv 79
Een dikke 11!

jacob 08-07-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Winkel gekozen voor keuzemogelijkheden en prijs-/kwaliteit verhouding. Probleem ontstaan door bijlevering foutieve adapter adequaat en naar tevredenheid opgelost.

AJ 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering. Bedankt voor de weber master touch 57.
Ik heb er plezier van! Daarnaast kijk ik uit naar de gratis bbq workshop.

Mario 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

The Team from AVBBQ gave me a perfect and fast support during the purchase of my new Outdoorchef BBQ. Solution for a non deliverable part was found immediately without any additional costs. Delivery to Belgium on saturday afternoon without any problem and in time for BBQ in the evening ;-) just perfect

Femke 07-07-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel

Na wat googlen trof ik deze iverzichtelijke site, de Weber Go Anywhere gasbbq bestelling was vervolgens snel binnen

Bert 07-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en flexibele levering

Goede overzichtelijke website. Je wordt goed doorgeleid door de diverse pagina's.
De wijziging van de bezorgdatum werd vlekkeloos uitgevoerd.

Edwin 07-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

outdoor chef BBQ accessoires gunstig geprijsd en snel geleverd.
ook gratis levering naar België met track ent race service

Marcel 07-07-2017 Via de website gekocht

Behulpzaam en vriendelijk!

Ik ben eigenlijk nooit wen voorstander van internet shoppen, maar heb hier toch wel een zeer positieve ervaring.
Door tijdgebrek toch maar op internet gaan shoppen en ben hier uiterst vriendelijk geholpen en door de chatfunctie toch een wat "persoonlijker" gevoel er bij gekregen.
Voor herhaling vatbaar!

Arnold 06-07-2017 Via de website gekocht

Verbazingwekkende service

Prettig bestelllen bij deze webwinkel ...aanrader ,ruime keus en uitgebreide info erbij.
Niet goed ..is geld terug , maar dat was voor mij niet van toepassing .
Iedereen is vrij om te kopen waar ie wil....maar ik heb een goed gevoel overgehoudenbij deze onderneming .Top !!

Jan Lw 06-07-2017 Via de website gekocht

Perfect volgens afspraak.

Na aankoop is de afspraak, voor 18.00 uur besteld de volgende dag in huis, perfect nagekomen. Dit is precies wat ik zoek. Er is sprake van een goede prijs kwaliteitsverhouding. Niet altijd de goedkoopste, maar de service en afspraken nakomen is voor mij heel belangrijk. Ben heel er blij met het gekochte en de levering was perfect. Goed ingepakt en beschermd.
Eén puntje van kritiek: probeer niet een ander merk te verkopen als er belangstelling is voor een bepaald product. Help de klant in zijn/haar keuze door beter op dat specifieke product in te zoomen en te adviseren.

JBahn 05-07-2017 In de winkel gekocht

Super service!

In de winkel erg goed geholpen. Klantvriendelijk en zoeken ter plekke iets voor je uit. Zeker geholpen in de keuze bbq.

Johan VM 04-07-2017 Via de website gekocht

Super gemakkelijk !

Wij hebben deze bbq gekocht als verjaardagsgeschenk voor een familielid, dus het toestel zelf kan ik eigenlijk niet beoordelen. Maar wij hebben voor een Weber gekozen wegens de gekende kwaliteit. Wat wij wel kunnen beoordelen is de uitstekende service van Allesvoorbbq. Vlotte website, uitgebreid assortiment, goede prijzen en vlugge en gratis levering. Van ons een 9+ !

Tineke 04-07-2017 Via de website gekocht

enorm vriendelijke medewerkers

Via google belandde ik op Allesvoorbbq.nl; de website is erg duidelijk en nodigt uit om rond te snuffelen. Bestelling ging makkelijk en telefonisch werd ik vriendelijk te woord gestaan toen ik aanvullende vragen had. Levering ging problematisch; dit had niets te maken met Allesvoorbbq.nl; Post.nl kwam gemaakte afspraken niet na. Na levering bbq gemonteerd (pakket was compleet en incl duidelijke gebruiksaanwijzing) en getest. Het hele gezin is enthousiast en benieuwd naar aanvullende "gadgets". Hiervoor zullen we zeker weer Allesvoorbbq.nl gebruiken. IN het kort: voor herhaling vatbaar!

Mark 04-07-2017 Via de website gekocht

Grote keuze en snelle levering

Jullie webshop biedt een enorme diversiteit aan BBQs en accessoires. De vergelijkingsmogelijkheid is erg handig bij het maken van een keuze. Bezorging aan huis is top, zij het dat het handig zou zijn om via de webshop een bezorgdatum op te kunnen opgeven, zodat de klant zeker kan stellen dat hij/zij thuis is als de BBQ wordt geleverd.

Mark 04-07-2017 Via de website gekocht

Dat uitpakken en controleren bleek een fabeltje

Prima shop, prima deal. Alles netjes totdat de vervoerder aan de deur stond. Deze zou volgenseerdere mails alles uitpakken om te controleren of het in goede staat was aangeboden. Hij keek ons aan of hij het in Keulen hoorde donderen. Dat deden ze nooit en was niet de bedoeling. Nu snap ik dat ook wel maar zeg het dan niet!
Verder hadden jullie ook weleens duidelijk mogen maken dat we de BBQ zelf in elkaar moesten zetten. Puntjes ter verbetering dus. Voor de rest, prima.

Theo 04-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede en snelle service

Op een vrijdag melding gemaakt van een gescheurde vuurkorf en op dinsdag stond men aan de deur met een nieuwe , dit heeft mij gemotiveerd om weer een nieuwe bbq te kopen maar dan een paar maatjes groter bij "allesvoorbbq"

Alfons Haest 04-07-2017 In de winkel gekocht

Een nieuwe tevreden klant

Na grondige uitleg over de verschillende gasbbq's viel onze keuze op een toestel van Boretti, met name de Boretti Bernini Rosso. Het toestel woensdag omstreeks 16.00 uur besteld .en donderdagmorgen om 07.00 uur thuis geleverd. Van een "snelle levering" gesproken en dit was ook nog gratis ! Alhoewel ik geen "handige Harry" ben, was de montage gemakkelijk met de duidelijke montage handleiding. Toestel voldoet volledig aan onze wensen, zowel het gebruiksgemak & het design . Ik gebruik een gasfles van Primagaz, EasyBlue Plus 6 Kg (€ 23 voor het propaangas en eenmalige borg van € 25,00 die ik terugkrijg bij inlevering van de gasfles). Daarna telkens € 23,00 voor het hervullen. Ter info : ongeveer 200 gr propaan verbruikt bij het bereiden van het vlees voor 10 personen.

Udo Aleven 04-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede en snelle service

Het duurde even voor iemand kwam helpen in de winkel maar daarna ging het super.
Ik zou deze winkel zeker willen aanbevelen.

Ivan 04-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort.

Leverdatum werd zonder problemen aangepast door een simpel mailtje te sturen. Bleek dat de levering niet volledig was (gratis bbq hoes was er niet bij maar deze werd zonder probleem onmiddellijk naverzonden en was de volgende dag reeds geleverd.

Dennis 04-07-2017 Via de website gekocht

Steeds tot uw dienst

Ikzelf heb een weber genesisII E310 gekocht. De levering liet wat op zich wachten terwijl mijn bbq toch in voorraad was. Achteraf moet ik zeggen dat de mensen van allesvoorbbq.nl steeds ter beschikking stonden en ze alles deden om de bbq zo snel mogelijk bij mij te krijgen!!! Eens geleverd zat er nog iets extra in de doos bij!!! Dat is pas service.

Rodney 04-07-2017 Via de website gekocht

Keuze voor BBQ zelf bepaald, bij keuze voor hoes goed geadviseerd. Ook was elders de prijs goedkoper, na contact hierover werd prijs direct aangepast in mijn bestelling!!

Jean ( Brugge-Belgiê ) 04-07-2017 Via de website gekocht

Top producten,top service...

Live chat gevoerd met J...zeer vlot en correct verlopen,wat een service.Ook de website,zeer overzichtelijke en kwalitatieve producten aan een eerlijke prijs!Gisteren (maandag voormiddag ) gechat met J voor wat bijkomende inlichtingen ivm mijn bestelling.Ik werd direct en vriendelijk geholpen.Dan heb ik aansluitend mijn bestelling geplaatst ( maandagnamiddag) en daags nadien ( de dinsdagmorgen) al geleverd!
Nogmaals bedankt J en Allesvoorbbq voor jullie top service en kwalitatieve producten!

Michel Hulshof 04-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, snel in huis

Grote voorraad, heldere communicatie ( je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden van bestelling tot aan verzending ), concurrerende prijzen en leuke aanbiedingen. Kortom van deze winkel krijg je nog het ouderwetse klant-is-koning gevoel ook al bestel je op een moderne manier ( online )

Stephan 04-07-2017 Via de website gekocht

snelle en perfecte service

In omgeving woonplaats bij diverse zaken gaan kijken en per ongeluk tegen allesvoorbbq.nl aangelopen op internet.
Prijstechnisch zeer goed vergeleken met andere aanbieders. Servicedesk goed bereikbaar bij vragen over aan te kopen product. Na bestellen snelle levering en product zoals omschreven op website.

Wilco 30-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Super uitleg, kreeg er honger van.

Netjes geholpen, uitleg over het gebruik van de BBQ
Alles op voorraad, winkel ziet er verzorgd uit.

Martijn Schrauwen 30-06-2017 In de winkel gekocht

Super service

Goede informatie, klantgerichte en eerlijke service in de winkel. Wilde eigenlijk een ander type (duurder) kopen maar de verkoper attendeerde mij op een korting waarmee ik zo'n 150 euro bespaarde. Hij had dit ook niet kunnen zeggen dus dat was supertof. Daarnaast heeft hij ons ook nog eens prima geholpen met informatie over extra's en heeft hij ons prima geholpen met inladen van de BBQ. Top!

Dennis 30-06-2017 Via de website gekocht

nieuwe weber :-(

Daar mijn oude BBQ volledig versleten was en het BBQ seizoen al aardig op gang gekomen is vond ik het tijd voor een nieuwe BBQ. Na even googelen kwam ik al snel uit op jullie website met een rijkelijk aanbod aan alle soorten van BBQ's en accessoires.
Mijn oog is uiteindelijk gevallen op de Weber genesis II E310. Ik heb hem op een zaterdag gereserveerd zodat ik hem zondag kon gaan afhalen in de winkel in Breda. Door omstandigheden Is dit er niet van gekomen en heb ik diezelfde bestelbon maandag laten omzetten voor thuislevering en de betaling in orde gemaakt, met het gedacht het toestel toch zeker woensdag in huis te hebben. We zijn een week verder en ik heb nog geen nieuwe BBQ :-( Als je naar de toestellen op de webshop gaat zien zijn ze WEL NOG IN VOORAAD!!! Op de website staat nochtans, dat ze in voorraad zijn en je besteld ze voor 17uur dat ze de dag er op geleverd worden!!!Bovendien staan ze nu goedkoper dan toen ik die van mij besteld heb!! ALS ik mijn BBQ krijg hoop ik dat de service achteraf iets beter is.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 02-07-2017

Beste Dennis,

Ontzettend vervelend om te vernemen dat u langer op deze BBQ heeft moeten wachten dan nodig was, nogmaals onze excuses hiervoor!

Inmiddels hebben wij de BBQ uw kant op verzonden en hebben wij u ter compensatie van de ontstane levertijd een mooie Weber BBQ borstel toegevoegd aan uw bestelling.

Wij bieden u nogmaals onze excuses aan en hopen dat u heel veel plezier mag hebben van uw mooie Weber BBQ.

Tim
AllesvoorBBQ.nl

Ton 09-07-2017

Kleinigheidje hou je altijd ;-) .... maar als het goed is opgelost en er serieus is mee omgegaan , dan is dat ook fijn om te lezen naderhand ;-)

Molden 30-06-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze uit voorraad en snelle service

De meest uitgebreide keuze in BBQ's en een uitgebreid assortiment toebehoren. Bovendien een zeer scherpe prijs en snelle levering. Gewoon Top!!!

Ed 30-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke/overzichtelijke website, uitgebreid assortiment, zeer snelle levering en goed bereikbare klantenservice.

Sunita 30-06-2017 Via de website gekocht

Topservice

Weber Genesis buitenkeuken besteld, werd om iets over 7 in de ochtend geleverd. Dat was al super, maar wat echt een verassing was; de buitenkeuken was zo goed als helemaal gemonteerd! Ook gratis schoonmaakborstel erbij en ondanks de prijsverhoging kunnen kopen voor de lagere prijs waar ik een dag eerder een offerte voor had gekregen. Topservice dus!

Liesbeth 30-06-2017 In de winkel gekocht
Ettensebaan te Breda

Uitstekend geholpen!

Na een teleurstellende ervaring met een bestelling van een BBQ elders en een geplande BBQ op een van de eerste zomerse dagen moest er snel naar een alternatief gezocht worden. We kwamen uit bij Alles voor uw BBQ in Breda en gelukkig was onze BBQ daar op voorraad en zijn we uitstekend geholpen! Die avond hebben we met de gehele Familie kunnen genieten van een heerlijke en gezellige BBQ!

Joop Tolkamp 30-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Een correct afhandeling en ze houden zich aan hun afspraak.
En als problemen zijn lossen ze het meteen op.
👍👍

NvZ 30-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, snel geleverd, goede prijs!

Groot assortiment en op veel producten de scherpste prijs. Ik heb veel weber delen besteld om mijn spirit 320 premium weer als nieuw te krijgen.