allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 699 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

George 09-05-2019

Goede website en goede producten. Snel en goed geleverd en via mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Het product voldoet ruim aan de verwachtingen. Prima in orde allemaal! De volgende keer kom ik hier weer shoppen.

Katrien. 09-05-2019

Heel tevreden over onze aankoop. Past perfect, is van heel goede kwaliteit. Vlugge levering.
Gaan zo vlug mogelijk dit spit uitproberen.

YH 09-05-2019

Top service via de chat gehad, fijne manier van communicatie en zeer snelle levering aan huis!

Mikeymike 09-05-2019

Zowel in de winkel als online goed geholpen met mijn aankoop. Fijne winkel in Son. Met behulpzaam personeel. Volgende bbq aankoop gaat zeker weer via allesvoorbbq

Mandy 08-05-2019

Super service, we zijn bij filiaal Ekkersrijt geweest en daar heel goed geholpen, duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijke medewerkers die mijn aankoop zelfs erven netjes mee in de auto hebben gezet.

D.Fricke 08-05-2019

Goede prijs, klopt met de informatie die verschaft wordt. Snelle levering, al met al een goede service.

Peter Markus 08-05-2019

Deskundigheid en vriendelijk personeel.
Ze nemen alle tijd voor je en maken een goede prijs voor de klant.

Rodney 08-05-2019

Het is heel belangrijk dat een (web) winkel waar maakt wat ze beloven, alles voor BBQ doet dst! Chapeau.

R. 08-05-2019

Op 21 april online een bbq gezien en dat deze voorradig was in alle winkels. Omdat ik de bbq graag wilde hebben ben ik naar hun winkel gegaan, helaas bleek dat ze daar deze barbecue niet hadden. We hebben de bbq daar dan maar besteld, volgens hun website voor 18:00 besteld de volgende dag in huis. Helaas, AllesvoorBBQ levert niet, ook bellen ze niet dat de levering vertraagd is.

Zelf contact met ze gemaakt via de chat op facebook, geen reactie. Via de chat op hun website, 45 min voor dat er een reactie kwam. Ze vertelden mij dat de levering vertraagd was maar dat het na het weekend wel geleverd zou worden. Helaas geen levering en geen reactie van AllesvoorBBQ. Ook hebben ze mij geen alternatief aangeboden. Op 7 mei zelf maar weer contact met ze gezocht en mijn bestelling geannuleerd.
Anoniem 09-05-2019

Beste heer / mevrouw,

Ten eerste instantie vervelend om te horen dat de BBQ niet direct beschikbaar was.

Door de huidige drukte kan de voorraad indicatie van de winkels in combinatie met de online voorraad helaas wel eens afwijken. Hiervoor onze excuses.

Wij hadden niets liever gedaan dan u liever vandaag als gister nog te helpen aan uw bestelling, echter waren wij in dit geval helaas afhankelijk van de uitlevering vanuit onze leverancier.

hopend u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen om u hierin tegemoet te komen.

Justin
Allesvoorbbq.nl

Redlum 08-05-2019

Verkeerd geleverde 2018 model ipv 2019 Basterd kwam gebroken aan, "kan gebeuren" maar meer als een week wacht ik al op een nieuwe, aan het lijntje gehouden worden door Allesvoorbbq en loze beloftes, dat deze omgeruild wordt.
Weinig tot Geen contact / niet terug bellen op beloofde dagen, maar zelf terug moeten bellen. Aan het lijntje gehouden worden, of zeggen dat verbinding slecht is en ophangen. Meerdere nummers niet bereikbaar, of kom je uit op een andere showroom
Verkoop in de winkel was goed, maar daarna een DRAMA! Wat een slechte service zeg, zelden zulke slechte service gehad en dat voor een BBQ van bijna 1400 euro...zeg gewoon als je iets niet kunt leveren, maar hang geen kul verhaal op

Als je een slechte review op de site plaats, komt deze niet online, alleen de goede reviews..censuur dus !!
Anoniem 09-05-2019

Beste heer Redlum,

Ten eerste instantie spijtig te moeten horen dat u nog niet beschikt over de bestelde bbq. Dat duurt dan inderdaad langer dan u van ons mag verwachten.

Zou u zo vriendelijk willen zijn een mail te sturen naar contact@allesvoorbbq.nl met vermelding van uw bestelnummer?

Ik zie graag uw reactie tegemoet om uit te zoeken waar de vertraging in zit.

Justin
Allesvoorbbq.nl

mike vullers 07-05-2019

Goede service al gaat het met de bestelling soms fout, maar werd door xxxx van filiaal Eindhoven goed opgepakt en opgelost, denkt mee met de klant.

Ruben Verwilt 07-05-2019

Steeds opnieuw goede promoties, duidelijke website en snelle levering via de webshop.
Ook bij bezoek aan de fysieke winkels is er steeds behulpzaam personeel aanwezig met kennis van zake.

Robert 06-05-2019

Overwegend tevreden. Snelle levering, goede service. Live chat is zeer goed. Ik zou het zeker aanraden. Minpunt voor mij is de werkelijke voorraad die niet strookt met de website. Is overigens nog steeds niet aangepast, we zijn inmiddels een week verder.

AlexB 06-05-2019

Super geholpen in de winkel en daarna op de Livechat.
Goed assortiment, mooie prijzen en lekkere aanbiedingen.
Geen hoger cijfer omdat de nalevering niet kwam op aangegeven datum en informatie daaromtrent niet proactief kwam. Wel goed afgewikkeld.

Jan Peter van Daal 05-05-2019

Goede communicatie. Helaas heeft Post.nl de "bal" laten vallen waardoor de BBQ 5 dagen te laat werd geleverd. BBQ shop heeft het goed opgepakt en voor de narigheid een ronde bakplaat voor GBS systeem cadeau gedaan. Dank hiervoor

L 05-05-2019

Ik ben zeer tevreden over de bestelmogelijkheid en de snelle tijdige aflevering op de verjaardag van mijn dochter.

W v Hoek 05-05-2019

Ze doen exact wat ze aangeven op de site. De termijn voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis. Geweldig ik bestelde om 17.55 uur.

Hein 05-05-2019

Duidelijk en overzichtelijke webshop, prima scherpe prijzen en leuk de BBQ Master Workshop cadeau (wel jammer voor 1 persoon).
Snelle levering binnen twee werkdagen
Ik kreeg netjes updates over status van verzending en hoe laat ongeveer wordt geleverd.

Marcel 05-05-2019

Ik heb een hoes voor de Weber Fire Place besteld. Voor een gunstige prijs werd deze snel geleverd en de kwaliteit voldeed helemaal aan de verwachtingen. Niks op aan te merken dus!

JR 05-05-2019

Super snelle levering en gratis verzonden. Dat zelfs voor een bestelling onder de 20 euro!

Marc 04-05-2019

Na online een Boretti Da Vinci bekeken te hebben, zijn we naar Alles voor de BBQ te Utrecht gegaan. We werden vriendelijk te woord gestaan en kregen goede uitleg over de verschillende Boretti bbq’s. Zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel!.

Gerrit Dekker 04-05-2019

Op 19 April in de winkel goed advies en een Boretti met accessoires gekocht. Na diverse contacten helaas nog geen code ontvangen voor de Workshop. Op 29 April er ook een voor onze zoon via de shop gekocht en dezelfde dag nog een code. Vandaar geen hoger cijfer. BBQ zelf bevalt uitstekend al heb je wel een beter thermometer nodig. Diegene op de deksel zit geeft daar het juiste aan. maar op het rooster is het veel hoger.

Gerrit Dekker 04-05-2019

Shop is overzichtelijk en levering snel en accuraat. Zelfde dag ook de e-mail voor de workshop ontvangen.

Rob.Noordijk 04-05-2019

Ik had een Weber afdekhoes nodig voor de Espirit Premium. Deze besteld op een zondag en dinsdag was hij al in huis. Snelle goede service zoals je hoopt dat het zal gaan. Ga zo door.

Anjo 03-05-2019

Zeer snelle levering vandaag besteld morgen geleverd klopt .
Alles netjes verpakt en goed afgeleverd.

Merel 03-05-2019

De site is ontzettend overzichtelijk en er is een zeer breed assortiment!
De service is uitstekend, we hadden onze bestelling enorm snel in huis!

Bruno 03-05-2019

Zeer overzichtelijk aanbod en correcte prijzen
Levering correct

kan dit iedereen aanbevelen !!

owid 02-05-2019

Perfect advies en service. De grill is top en we kunnen niet stoppen met grillen.

Jango 02-05-2019

Goede info voor aankoop, vriendelijk geholpen en de Weber Q1200 die niet op voorraad lag in Naarden snel thuis ontvangen per koerier.

michel 02-05-2019

Snel en goed geholpen. Ook duidelijk advies verkregen bij mijn product. Ik raad andere deze winkel zekers aan.

Hans 02-05-2019

Als kado een Boretti BBQ gekregen en nu de bijbehorende hoes aangeschaft. Zowel de BBQ als de hoes werden mooi op tijd geleverd! Stoere BBQ en handige, goede hoes!

ADJ 02-05-2019

Vestiging Breda heeft een keurige afhandeling en service verleend na het disfunctioneren van mijn bbq.

Personeel van Allesvoorbbq Breda en Boretti, bedankt!
Dit zijn top bedrijven die ik iedereen aanbeveel!

Roman 01-05-2019

Ik heb de shop Allesvoorbbq pas vorige week ontdekt, was op zoek voor een roosterlifter van Boretti , vlug gevonden op de site zeer goede zoekfunctie en de volgende dag reeds Geleverd en ook nog eens Zonder Verzendkosten Echt Top Service

Stefan 01-05-2019

Het product wat ik wilde daar waren leveringsproblemen mee, hier werd goed mee omgegaan binnen een dag had ik een goed alternatief van ze gehad. Tevens was de levering zeer snel, de volgende dag had ik mijn bbq al in huis! Al met al zeer tevreden dus.

Elly 01-05-2019

Kijk op YouTube hoe je de bbq in elkaar zet met de bouten en moeren; stukken duidelijker dan de meegezonden handleiding😉En dat staat daar als tip nog niet bij!

Quirijn 01-05-2019

Goede service. Alleen jammer dat er op de website staat dat er voldoende voorraad is maar deze voorraad in de winkel er dan niet was voor de producten waarvoor dat vermeld stond.

Vanes 30-04-2019

Ik had nadat ik op de website had gekeken nog wat vragen over een bbq. Super vriendelijk en adequaat telefonisch te woord gestaan. Uiteindelijk voor een ander model gekozen en korting gekregen. Alle afwikkelingen waren snel elektronisch geregeld En de BBQ werd erg snel geleverd op afgesproken tijdstip. Ik ben vooral tevreden over de adequate professionele en vriendelijke service.

Martine 30-04-2019

Super goede prijzen en mega snelle levering.
Direct na bestelling bevestiging per mail en de volgende dag in huis.

Jesper 30-04-2019

Na een vraag over een product, heeft de persoon van de klantenservice meteen mijn bestelling in orde gemaakt. Na bestelling kreeg ik een duidelijke mail dat product helaas vertraagd was en 3 werkdagen later zou worden geleverd. Kortom heldere communicatie bij (helaas) vertraging, meteen duidelijke wanneer ik dan mijn product kan verwachten en ook vervolgens geleverd conform verwachting.

Nawid 29-04-2019

Goede service.
Door een fout op de website is het snel opgelost!
Wel staat er op de site dat je een gratis hoes krijg. Deze heb ik niet gekregen vandaar geef ik een 8

Bart 29-04-2019

Na een lekkere BBQ bij vrienden (met een Weber) besloten om er zelf ook een aan te schaffen. In het verleden ooit een 47cm keteltje gehad maar nu gaan we voor de wat grotere. Ik kwam al snel bij de Special Edition Master Touch uit met RVS Grill rooster. Deze zou op voorraad zijn en dus snel besteld.
Al snel kreeg ik een mail dat deze toch niet op voorraad was en werd me een zeer mooie aanbieding gedaan door met een kleine bijbetaling de Premium Touch te krijgen. Met gratis Sear Grate en Hoes.
Na binnenkomst (wat een gave bbq!) bleek de hoes er niet bij te zitten, na een mailtje met super snel antwoord werd meteen de hoes nagestuurd.

AllesvoorBBQ; superwinkel met snelle en meedenkende medewerkers! Een echte aanrader. Oh ja, ik vergeet nog de gratis BBQ-workshop bij aankoop van de bbq, daar ben ik ook benieuwd naar!

PatrickF 29-04-2019

Zeer snelle en correcte levering en daarbij nog goedkoop ook. Een aanrader voor iedereen.

Lex 29-04-2019

uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel, geeft goed advies. Zelfs nog korting gekregen en gratis briketten. topwinkel

Hans 29-04-2019

Fijne site kan makkelijk vinden wat je zoekt.
Bezorging was uitstekend, dag A besteld dag B geleverd en voldoende info mbt bezorgstatus

Renée 28-04-2019

Goed assortiment met heel veel keus, prijzen zijn okay en de bestelling werd op tijd geleverd.

Tommie Jansen 28-04-2019

De eerste ervaring was uitstekend en vriendelijk geholpen, de spullen werden helaas niet op afgesproken tijdstip geleverd, en toen ze geleverd werden zat er niet alles bij, en moest ik bewijzen wat er bij moest zitten, vind ik foutje eerste lijn klantenservice.
Maar de leiding heeft het zonder problemen daarna recht getrokken en 1 cadeau erbij gedaan (Dhr. Tim). En dat onderscheid zich ook met andere Zaken Fysiek/Online. Niet alleen als het goed gaat vriendelijke zijn, maar het belangrijkste vind ik, als er 1 foutje ect. is gemaakt, wat altijd kan, we zijn maar mensen, om het dan weer zonder problemen en met zelfs 1 compensatie recht te trekken. Dus dit is 1 goed bedrijf en daarom toch een 9. En heb gewoon weer bij ze besteld.

V schendel 28-04-2019

Ik ben 2x voor niets naar de winkel in Breda geweest winkel voorraad klopt niet met wat ze online aangeven zelfs nadat ik er een op naam had gereserveerd zouden ze hem zo aan iemand anders verkocht hebben
Uiteindelijk een boretti fratello gekocht
Bij montage van het onderstel komen de dopmoeren gewoon los zit geen schroefdraad op div keren geprobeerd om te bellen nemen de tel op maar zijn ondertussen gewoon klanten aan het helpen en zeggen verder niks 2x mail gestuurd ook geen reactie meer verder service zeer slecht helaas

Tino 28-04-2019

Snelle levering van een zeer overzichtelijke online shop! Het te gebruiken produkt voldoet aan alle wensen.

Steven Bockstaele 27-04-2019

Duidelijk overzicht van bestelling. Je blijft op de hoogte door mail. En snelle levering van de bestelling. In stevige verpakking.
Misschien bij je account, ook je betalingskeuze in stellen. Anders heel tevreden.

Alex 27-04-2019

Adequaat,, to the point, behulpzaam en snel geregeld (moest een onderdeel van mijn bbq nagelverd worden) was er volgende dag voor de Middag. Verkoper hielp ook mee spullen in auto te zetten. Aanrader 👍