allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 686 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jango 02-05-2019

Goede info voor aankoop, vriendelijk geholpen en de Weber Q1200 die niet op voorraad lag in Naarden snel thuis ontvangen per koerier.

michel 02-05-2019

Snel en goed geholpen. Ook duidelijk advies verkregen bij mijn product. Ik raad andere deze winkel zekers aan.

Hans 02-05-2019

Als kado een Boretti BBQ gekregen en nu de bijbehorende hoes aangeschaft. Zowel de BBQ als de hoes werden mooi op tijd geleverd! Stoere BBQ en handige, goede hoes!

ADJ 02-05-2019

Vestiging Breda heeft een keurige afhandeling en service verleend na het disfunctioneren van mijn bbq.

Personeel van Allesvoorbbq Breda en Boretti, bedankt!
Dit zijn top bedrijven die ik iedereen aanbeveel!

Roman 01-05-2019

Ik heb de shop Allesvoorbbq pas vorige week ontdekt, was op zoek voor een roosterlifter van Boretti , vlug gevonden op de site zeer goede zoekfunctie en de volgende dag reeds Geleverd en ook nog eens Zonder Verzendkosten Echt Top Service

Stefan 01-05-2019

Het product wat ik wilde daar waren leveringsproblemen mee, hier werd goed mee omgegaan binnen een dag had ik een goed alternatief van ze gehad. Tevens was de levering zeer snel, de volgende dag had ik mijn bbq al in huis! Al met al zeer tevreden dus.

Elly 01-05-2019

Kijk op YouTube hoe je de bbq in elkaar zet met de bouten en moeren; stukken duidelijker dan de meegezonden handleiding😉En dat staat daar als tip nog niet bij!

Quirijn 01-05-2019

Goede service. Alleen jammer dat er op de website staat dat er voldoende voorraad is maar deze voorraad in de winkel er dan niet was voor de producten waarvoor dat vermeld stond.

Vanes 30-04-2019

Ik had nadat ik op de website had gekeken nog wat vragen over een bbq. Super vriendelijk en adequaat telefonisch te woord gestaan. Uiteindelijk voor een ander model gekozen en korting gekregen. Alle afwikkelingen waren snel elektronisch geregeld En de BBQ werd erg snel geleverd op afgesproken tijdstip. Ik ben vooral tevreden over de adequate professionele en vriendelijke service.

Martine 30-04-2019

Super goede prijzen en mega snelle levering.
Direct na bestelling bevestiging per mail en de volgende dag in huis.

Jesper 30-04-2019

Na een vraag over een product, heeft de persoon van de klantenservice meteen mijn bestelling in orde gemaakt. Na bestelling kreeg ik een duidelijke mail dat product helaas vertraagd was en 3 werkdagen later zou worden geleverd. Kortom heldere communicatie bij (helaas) vertraging, meteen duidelijke wanneer ik dan mijn product kan verwachten en ook vervolgens geleverd conform verwachting.

Nawid 29-04-2019

Goede service.
Door een fout op de website is het snel opgelost!
Wel staat er op de site dat je een gratis hoes krijg. Deze heb ik niet gekregen vandaar geef ik een 8

Bart 29-04-2019

Na een lekkere BBQ bij vrienden (met een Weber) besloten om er zelf ook een aan te schaffen. In het verleden ooit een 47cm keteltje gehad maar nu gaan we voor de wat grotere. Ik kwam al snel bij de Special Edition Master Touch uit met RVS Grill rooster. Deze zou op voorraad zijn en dus snel besteld.
Al snel kreeg ik een mail dat deze toch niet op voorraad was en werd me een zeer mooie aanbieding gedaan door met een kleine bijbetaling de Premium Touch te krijgen. Met gratis Sear Grate en Hoes.
Na binnenkomst (wat een gave bbq!) bleek de hoes er niet bij te zitten, na een mailtje met super snel antwoord werd meteen de hoes nagestuurd.

AllesvoorBBQ; superwinkel met snelle en meedenkende medewerkers! Een echte aanrader. Oh ja, ik vergeet nog de gratis BBQ-workshop bij aankoop van de bbq, daar ben ik ook benieuwd naar!

PatrickF 29-04-2019

Zeer snelle en correcte levering en daarbij nog goedkoop ook. Een aanrader voor iedereen.

Lex 29-04-2019

uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel, geeft goed advies. Zelfs nog korting gekregen en gratis briketten. topwinkel

Hans 29-04-2019

Fijne site kan makkelijk vinden wat je zoekt.
Bezorging was uitstekend, dag A besteld dag B geleverd en voldoende info mbt bezorgstatus

Renée 28-04-2019

Goed assortiment met heel veel keus, prijzen zijn okay en de bestelling werd op tijd geleverd.

Tommie Jansen 28-04-2019

De eerste ervaring was uitstekend en vriendelijk geholpen, de spullen werden helaas niet op afgesproken tijdstip geleverd, en toen ze geleverd werden zat er niet alles bij, en moest ik bewijzen wat er bij moest zitten, vind ik foutje eerste lijn klantenservice.
Maar de leiding heeft het zonder problemen daarna recht getrokken en 1 cadeau erbij gedaan (Dhr. Tim). En dat onderscheid zich ook met andere Zaken Fysiek/Online. Niet alleen als het goed gaat vriendelijke zijn, maar het belangrijkste vind ik, als er 1 foutje ect. is gemaakt, wat altijd kan, we zijn maar mensen, om het dan weer zonder problemen en met zelfs 1 compensatie recht te trekken. Dus dit is 1 goed bedrijf en daarom toch een 9. En heb gewoon weer bij ze besteld.

V schendel 28-04-2019

Ik ben 2x voor niets naar de winkel in Breda geweest winkel voorraad klopt niet met wat ze online aangeven zelfs nadat ik er een op naam had gereserveerd zouden ze hem zo aan iemand anders verkocht hebben
Uiteindelijk een boretti fratello gekocht
Bij montage van het onderstel komen de dopmoeren gewoon los zit geen schroefdraad op div keren geprobeerd om te bellen nemen de tel op maar zijn ondertussen gewoon klanten aan het helpen en zeggen verder niks 2x mail gestuurd ook geen reactie meer verder service zeer slecht helaas

Tino 28-04-2019

Snelle levering van een zeer overzichtelijke online shop! Het te gebruiken produkt voldoet aan alle wensen.

Steven Bockstaele 27-04-2019

Duidelijk overzicht van bestelling. Je blijft op de hoogte door mail. En snelle levering van de bestelling. In stevige verpakking.
Misschien bij je account, ook je betalingskeuze in stellen. Anders heel tevreden.

Alex 27-04-2019

Adequaat,, to the point, behulpzaam en snel geregeld (moest een onderdeel van mijn bbq nagelverd worden) was er volgende dag voor de Middag. Verkoper hielp ook mee spullen in auto te zetten. Aanrader 👍

Suzanne 27-04-2019

De door mij bestelde bbq bleek niet voorradig. Goed passend voorstel gekregen met ruime korting. Na akkoord super snelle levering.

An Vuylsteke 27-04-2019

Voor de eerste keer iets besteld. En ik was zeer tevreden met de goede en snelle service

Remco Gerrist 26-04-2019

Mooie duidelijke website met veel keus aan producten. Heb zelf een weber genesis bbq besteld. Tijdens het bestellen goed geholpen via de live chat omdat ik nog wat vragen had. De volgende dag werd de bbq netjes afgeleverd zoals beloofd. Zeer tevreden!

Amanda wismeyer 26-04-2019

Perfecte site en alles goed te vonden. De bestelling gong snel en product op erg snel geleverd

Les 26-04-2019

Ondanks dat het niet op voorraad was goed op de hoogte gehouden en de bestelling snel ontvangen!! Top service

Ron 25-04-2019

Vriendelijke verkoper met verstand van zaken . Prima voorlichting en goede prijsstelling

Justin 25-04-2019

Directe communicatie, heldere site, snelle levering. Ook informatie over de actie van de fabrikant was duidelijk vermeld.

Hans 25-04-2019

Scherp aan prijs, goede merken en materialen, geen verzendkosten en snel...

Lennard 24-04-2019

Ondanks dat mijn BBQ niet op voorraad was in de speciale pakketprijs heeft de medewerker in Breda dit pakket vanuit losse elementen zelf samengesteld tegen hetzelfde tarief. Goede service met een klantgerichte houding.

Hans 23-04-2019

heb een performer van weber aangeschaft bij Allesvoorbbq.nl in BREDA. de verkoper (Anne) geeft een eerlijk advies over de produkten. krijg daar niet het gevoel dat ze je iets in de maag willen splitsen. legt alles rustig uit en geeft ook nog een tips hie je lekkere toetjes maakt op de BBQ. als je overweegt om de goede BBQ te kopen is mijn advies Allesvoorbbq.nl in BREDA, top...!!!!!!!

Fam. Maasdamme 22-04-2019

Ik had onze uitgekozen weber gas bqq Q1200 op internet uitgekozen. Mede vanwege de prijs en het feit dat hij kort bij ons huis op voorraad aanwezig was. In de winkel was het echter even zoeken omdat op de gevel ‘tv shop’ staat en de medewerkers hebben hier ook kleding van aan. De medewerkers hadden ook geen kennis van de verschillende bbq’s. Alle vragen moesten op de site nagekeken worden. Ook bleek onze uitgekozen BBQ toch niet op voorraad te zijn. Door de klant vriendelijkheid en service die we kregen, we kregen het show model mee, geef ik dit cijfer.

Bart 21-04-2019

Ik zocht en vond hier de hoes voor de bbq die ik hier eerder heb gekocht. Snel besteld en snel geleverd!

Joost 21-04-2019

We hebben de winkel in Breda bezocht. Zijn uitstekend geholpen. Werd goed naar ons geluisterd. Niets opgedrongen, ruimte gelaten om zelf een keuze te maken. Netjes thuisbezorgd.

Christian Hospers 21-04-2019

Wij hebben de showroom in Doetinchem bezocht. Hele nette winkel met veel showmodellen. Helaas niet veel modellen van green egg (geen) en bastard (twee). De verkoper was behulpzaam, maar had niet veel kennis. Uiteindelijk via de webshop een nieuwe BBQ gekocht. Prima service en netjes op de hoogte gehouden van de status. Levering de dag er na en keurig aan de voorkant van het opgegeven tijdvak.

Michel 21-04-2019

Top geholpen in Naarden.
Vriendelijk personeel.
Goed advies en veel op voorraad.

Wendy 21-04-2019

Snelle chatservice en snelle levering. Dit paasweekend heerlijk van onze bbq kunnen genieten. De brada is makkelijk in gebruik, vlees is heerlijk mals en makkelijk te bedienen, mooi cadeau voor mijn man. En we hebben er beide wat aan.

R. Souren 21-04-2019

Top bedrijf die gewoon doen wat er is afgesproken. Ook de extra actie met de hoes voor mijn nieuwe BBQ was super. Echt uitstekend geregeld allemaal.

Tjeu 20-04-2019

Snelle service en klantvriendelijk. Site is helder en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Kalkkrijtje 20-04-2019

Ik heb gebeld voor n vraag over onze BBQ, ik kreeg een duidelijk antwoord waar ik zeker wat mee kon!
Verder vond ik de website erg duidelijk met een goed en breed assortiment, van basis tot kwaliteits producten.
Uiteindelijk heb ik bij jullie een hoes voor mijn BBQ gekocht, omdat ik t jullie gun, en jullie waren ook nog één van de goedkoopste.
Ik had de hoes met twee dagen in huis, en wat een mooie hoes, kwalitatief erg hoog, hier ga ik zeker heel lang plezier van hebben!
Bedankt voor de goede en snelle service, en ik kom zeker in de toekomst weer bij jullie bestellen

Dick uit Hoensbroek 18-04-2019

Ik heb de BBQ van mijn keuze besteld, betaald en precies volgens afspraak ontvangen. Nu nog goed weer en de koelkast vol, stekker erin en genieten maar. Ik sta te trappelen van ongeduld. Aan de BBQ en de leverancier zal het niet liggen. Ik ga ervoor!!

Ayhan Acikgoz 18-04-2019

Goedendag,

We wilden al een tijd een gasBBQ aanschaffen en via online zoeken op allesvoorbbq.nl terecht gekomen.

Na online de gasBBQ bekeken te hebben en wat wij mooi vonden de moeite genomen om een winkel te bezoeken om het daar fysiek te bekijken en te voelen naar al die mooie bbq’s (gas, kolen, inbouw of mompelde buitenkeuken)hadden we een paar vragen en wensen.

Met behulp van een medewerker die de tijd nam om ons goed te helpen en ons een BBQ verkocht die kwaliteit boven uiterlijk en verkoop prijst stelde en ons een qua prijs goedkoper was dan die wij mooi vonden(heb hem ook een compliment gegeven).

Echter hebben we de BBQ nog niet gebruikt ivm roestplekken op de BBQ, maar na 1 mail met foto en klacht top geholpen en geregeld met de fabrikant en BBQ word kostenloos vervangen met een nieuwe.

Top service bij aanschaf en top service na aanschaf

Mocht ik wat nodig hebben gaan wij weer naar allesvoorbbq

Seyhan 18-04-2019

Ik ben erg tevreden over AllesVoorBBQ! Ik had een Weber master touch GBS 57 besteld, maar bleek dat deze achteraf niet meer op voorraad was. Heb een mail gekregen met daarin de uitleg waarom dit gebeurd is en heb een passende aanbieding gekregen voor de opvolger GBSE 5750. Gezien jullie de klant tegemoet zijn gekomen, omdat er een kleine fout is gemaakt door jullie heb ik de nieuwere model gekocht. Echt top opgelost!

Bram van de Vrande 18-04-2019

Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. Ik kwam met een barbecue in gedachten aan, maar werd gelukkig overtuigd dat een ander model beter bij mij paste. Zeer tevreden met de discussie, uiteindelijke keuze en de barbecue.

Janus 17-04-2019

Was op zoek naar een draaispit en kwam via Google bij Allesvoorbbq.nl uit. De draaispit bleek niet op de webshop op voorraad. Even bellen: "Ja we hebben hem wel, er ligt er nog een in Utrecht. Die kan ik wel uw kant laten opsturen. Reken op een dag of drie-vier". Akkoord. Verbazing: werd de volgende morgen al afgeleverd. Klasse!

Frank van Dodewaard 17-04-2019

Zeer snelle levering en je wordt perfect op de hoogte
gehouden van de verwachte leverdag en tijdstip.
Voor een ieder welke een bbq of accessoires wil aanschaffen
is allesvoorbbq.nl een absolute aanrader!

Geert 16-04-2019

Scherpe prijzen, steeds de laagste prijs. Het team van allesvoorbbq geeft goede service, zowel via mail als via de chatbox. Een snelle levering van de bestelde goederen.

M van weerlee 16-04-2019

In eerste instantie duurde het even voor we geholpen werden, maar toen we geholpen werden, was dat zeer deskundig advies. Eerst over de barbecue en later over de televisies. We waren nog nooit in deze winkel geweest, maar komen er zeker weer terug als we een televisie gaan kopen.
Vriendelijk, duidelijk en enthousiast.

Jacob 15-04-2019

besteld online, snelle levering.
wat vragen gesteld via de chat. vriendelijke medewerker en ook vlot antwoord.