allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hens 26-04-2018 In de winkel gekocht

Geholpen door een zeer eerlijke en goede verkoper !!

Overzichtelijke winkel,correct personeel, heerlijke koffie ☕️gekregen en onze pup was zelfs welkom ivm de warme zaterdagmiddag, goed advies gekregen en onze Weber BBQ werd in de auto geladen en binnen 2 dagen zijn onze accessoires na geleverd via DHL.
TOP 👍🏻 Een zeer prettige ervaring met dit bedrijf 👏🏻...vestiging Breda
Tot ziens😉

Bram 25-04-2018 Via de website gekocht

Keurige benadering

Site prima, prijzen scherp. Correct aangesproken. Reactie ook op zondag is heel prettig. Wel wilde verkoper naar mijn mening wat te snel de deal sluiten. Verder ook enkele dagen na ontvangst van voorstel van Alles voor... nog tegenvoorstel kunnen bespreken.
Uitstekende service en nette accurate bezorging binnen genoemde tijdvak.

BBQ 24-04-2018 In de winkel gekocht

Twijfelachtig

We gingen eigenlijk een hoes kopen maar zagen in de winkel een BBQ in afslag omdat er schade was, er zat een deuk aan de zijkant.Thuis zagen we onder de platen dat het al een gebruikte BBQ was.Dit hadden ze ons wel mogen laten weten,dan hadden we deze zeker niet gekocht.Op onze aankoopbon staat “winkelmodel met schade”
Officiele reactie van Allesvoorbbq 25-04-2018

Goedemiddag,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het hoort te zijn, onze excuses hiervoor!

Zou u mij in een mailtje naar contact@allesvoorbbq.nl even willen laten weten wat uw bestelnummer is? Dan ga ik de winkel even contact op laten nemen!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ

Boretti 25-04-2018

We hebben ondertussen de winkel op de hoogte gebracht en we krijgen een vergoeding .
Ik vindt dat we dit ook mogen laten weten.

Trevor 24-04-2018 Via de website gekocht

Geen levering

Ze hebben mij laat weet dat produk extra twee dagen gaan neem. Nu is het nog een week later en nog steeds geen levering of verdere contact.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 25-04-2018

Goedemiddag Trevor,

Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling langer duurt dan wij u in eerste instantie door hebben gegeven, onze welgemeende excuses hiervoor,

Zou u mij in een mailtje naar contact@allesvoorbbq.nl even willen laten weten wat uw bestelnummer is? Dan ga ik uitzoeken wat er mis gaat bij uw bestelling.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ

Trevor 25-04-2018

Dank u voor uw snelle reactie. Ik heb contact opgenomen met uw klantenservice en het probleem is opgelost boven mijn verwachtingen.
Niet alleen was het bezorgprobleem opgelost, je hebt zelfs mijn bbq geüpgraded. Mijn opgewaardeerde bbq wordt morgen bezorgd. Ik waardeer dat echt.
Ik zal je winkel zeker aanbevelen aan vrienden en familie, omdat er altijd problemen zullen zijn, het gaat erom het te repareren en je hebt het perfect gedaan.

Steenbergen 24-04-2018 Via de website gekocht

Geleverd op een dag naar keuze!

Ik heb voor www.allesvoordebbq.nl gekozen op de eerste plaats omdat ze absoluut de goedkoopste aanbieder waren. (aanschaf van een Weber Genisis II BBQ) De website geeft veruit de beste en meeste informatie over de verschillende producten. Voor 18:00 uur besteld is ook echt de volgende dag in huis. Maar ook erg makkelijk is de keuze voor een leveringsdag. Vervolgens krijg je s'avonds om 21:00 uur de dag voor aflevering een bericht met de aflevertijd in een blok van 3 uur. In mijn geval was de chauffeur een uurtje eerder en daar kreeg ik netjes een telefoontje over.
Al met al zeer tevreden over de service! Ik kan daarom ook niet anders de winkel op alle mogelijke punten te beoordelen op uitstekend!

Natasja 24-04-2018 In de winkel gekocht

Gewoon 100 % een top winkel met ervaren verkopers.

Gewoon 100 % een top winkel(Breda) ,leuke en vriendelijke verkopers,vooral . Weten veel van de produkten, geven goede uitleg doen moeite voor je nemen de tijd voor je ondanks de drukte. we kochten een Weber barbecue daar zat een gratis pizza steen bij ,maar die was er op dat moment niet meer ,dus werd besteld en netjes gratis thuis bezorgdt ,goede service. Echt een aanrader

Stefan 24-04-2018 Via de website gekocht

Top klantenservice van J.

Goed advies en kleine korting.
Goede BBq + RVS cleaner.
Alles top. Echt waar

Patrick 24-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

De levertijd bleek in 1e instantie niet haalbaar. Na J. van de klantenservice te hebben gesproken is het toch naar volle tevredenheid afgewikkeld!

Michiel 23-04-2018 Via de website gekocht

Goeie service en pereoonlijke aandacht

Na contact gehad te hebben via de chat kwamen we op een passend product en ook nog eens een persoonlijk aanbod. Order afhandeling ging snel en duidelijk zonder dat ik zelf veel data hoefde in te voeren.

Jurgen 23-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Heldere website, overzichtelijk, goede filtermogelijkheden om snel de gewenste producten te kunnen vinden. De levering was ook snel; kwart voor zes besteld en de volgende dag al in huis.

Michiel 22-04-2018 Via de website gekocht

Top service

Medewerker Justin heeft mij enorm goed geholpen en mee gedacht in de mogelijkheden en mij voorzien van een mooi persoonlijk aanbod. Zeer tevreden 10/10 would recommend.

Sven 22-04-2018 Via de website gekocht

Sneller kan haast niet.

Na de online bestelling met de keuze op de bbq zelf op te halen, kreeg ik binnen de 2 uur een telefoontje dat de bestelling klaar stond om afgehaald te worden. In de winkel werden we dan nog eens hartelijk en zeer fijn begroet en verder geholpen. Top service!

Angela 22-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en snelle levering!

Via de webshop heb ik mijn artikelen uitgezocht en uiteindelijk heb ik via mail (snelle reactie) een en ander toegelicht gekregen en uiteindelijk de bestelling gedaan. Super service!

Bob Oudewaal 21-04-2018 Via de website gekocht

supersnel

Duidelijke webshop, en ook nog de goedkoopste aanbiedingen met een gratis BBQ workshop erbij. Via de mail wordt de koper netjes over relevante zaken op de hoogte gehouden.
Gisteravond besteld, binnen 1.5uur track&trace-code ontvangen, levering de volgende ochtend om 10.30uur. Dat is heel ruim binnen 24uur, en in het weekend. Top!

Nancy 21-04-2018 Via de website gekocht

Super geholpen, wat een service !

Duidelijk en snel reactie op vragen, scherp geprijsd ..... nu wachtende op de pakket dienst, spannend, bbq seizoen kan beginnen#zin in

Bart 21-04-2018 Via de website gekocht

Wat ze beloven wordt gedaan

Prompte service, goed uitleg op de chat en ... wat ze beloven doen ze (ook niet altijd vanzelfsprekend).

Mandy 21-04-2018 Via de website gekocht

Top!

Deze winkel zou ik zeker aanraden. De barbecue die ik graag wilde hebben, was via de website het goedkoopst en had het ook nog eens de volgende dag in huis. En de website is ook erg overzichtelijk, alles goed te vinden. Super goede service!

Tom Alkmaar 20-04-2018 Via de website gekocht

Absoluut aan te raden!

Handige tips worden gegeven over het kiezen van een BBQ en extra accessoires. Het kiezen van de leverdatum is gijn zodat je kunt zorgen dat je thuis bent. Snelle levering en goede service.

PJM 20-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Weber Perrformer de luxe gekocht omdat bij allesvoorbbq de beste prijs had. Eerste keer dat wij hier iets gekocht hebben. Middels de chat functie op de site vragen gesteld en daarna gelijk besteld. Volgende dag op de aangegeven tijdsvak bezorgd.
Zeker dat wij voor de accessoires terugkomen.

Martin Zijlstra 19-04-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en snelle levering

Heb gezocht naar een Weber barbecue en heb deze hier gevonden voor 40-50 euro minder dan vergelijkbare webwinkels. Daarbij de snelle levering.
Allesvoorbbq.nl staat nu in mijn favorietenlijst. Kom zeker terug, want ook alle accessoires waren erg goedkoop en er was een ruime keus.
Overzichtelijke website.

Lk 19-04-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Bbq was onverwacht toch niet op voorraad in de winkel. Wordt bij een ander filiaal opgehaald zodat ik hem morgen alsnog op kan halen.

Baeyens E. 19-04-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim

Gisteren mijn bbq Weber q1400 om 17.00 uur besteld, en vandaag om 14.48 uur was hij al geleverd. Ik zal jullie zeker aanprijzen aan al mijn vrienden.

Dick van Versendaal 18-04-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon geweldige service en inzet

Het ging om vervangende onderdelen voor mjin 6 jaar oude Outdoor Chef model Ascona die door brand behoorlijk wat schade had opgelopen. De winkel in Utrecht met name Yannick heeft zich enorm ingezet om te zorgen dat ik nu weer heerlijk kan barbecueën

Ruud uit Duiven 16-04-2018 Via de website gekocht

Super. Beste prijs en volgende dag geleverd

Professionele uitstraling. Snelle en correcte reacties op mails en chat. Scherpe prijs en conform de afspraak de volgende dag geleverd. Gewoon top.

Mr Witejs 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel en Service

Goede winkel met een mooi aanbod informatie en prijzen! Goede snelle service en ook bieden ze nog een workshop BBQ aan aan hun klanten! Kortom zeer tevreden!

Roderick 15-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en op tijd bezorgd

Toen ik besloten had een Weber Genesis II te kopen, vond ik hem bij AllesVoorBBQ.nl voor minder dan de adviesprijs én met gratis officiële hoes. Bestellen was eenvoudig en de bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Ook handig: de mogelijkheid om zelf de bezorgdatum te bepalen.

Dennis 13-04-2018 Via de website gekocht

Fijne communicatie

Via de chat een bestelling geplaatst, alles is goed verlopen en netjes bezorgd.
Een onderdeel van de bestelling zat niet in de doos, via de chat navraag gedaan en dit wordt alsnog nagestuurd.
Snelle en fijne communicatie en alles netjes verpakt.

Gina 13-04-2018 Via de website gekocht

Net wat we graag hadden.

We kregen duidelijke en juiste informatie. Alles was netjes verpakt en op tijd geleverd.
We hebben onze barbecue reeds enkele keren gebruikt en het is een topproduct.

Christiaans 10-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

Duidelijke webshop, ruim assortiment. Uitstekende service, snelle levering! Geen op- of aanmerkingen.

Christian de Haes 07-04-2018 Via de website gekocht

uitstekend en geweldige service

Ik werd uitstekend geholpen door Ivo tijdens mijn aankopen.
Alles netjes geleverd de volgende dag.
Een voortreffelijke en voorbeeldige service dat men zelfs moeilijk in rl winkels zou treffen
Wat kan een mens meer wensen eigelijk.
Ik kan uitsluitend lovend zijn en geef zelden het maximum, maar dit heeft mijn verwachtingen overtroffen

Nogmaals dank voor jullie bereidwillige hulp en informatie

Christian de Haes

Rienk Dijkstra 07-04-2018 Via de website gekocht

Beste site voor barbecues

Via Google terecht gekomen op allesvoorbbq.nl en uiteindelijk hier een Weber Genesis 2 E-310 gekocht voor de laagste prijs op het internet. En daarnaast kreeg ik ook nog een gratis hoes en bbq workshop erbij. Service was uitstekend, enkele korte vragen werden binnen paar seconden beantwoord via de chat, niks dan lof hierover. Barbecue werd snel en netjes afgeleverd in huis. Voortaan ga ik al mijn barbecuespullen hier kopen, zowel om de prijs als de service. Een gouden combinatie!

Wolter 03-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle communicatie en super levering!

Zeer snelle en directe communicatie zonder veel peospas, daarna een directe levering die binnen 2 dagen er was. Top!

JJJV 31-03-2018 Via de website gekocht

Goede website. Doen wat ze zeggen.

Duidelijke site. Goede prijs. Snelle reacties. Doen wat ze beloven en geven ook kundig advies. Fijne chat functie

Jkes 31-03-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service !

Bestellen via de shop is kinderspel. Tegelijkertijd kan je direct chatten met een behulpzame medewerker voor verdere vragen, exacte afspraak maken voor leveringsdatum naar wens. Top ! Ik heb een weber genesis II 310 besteld en naadloos afgeleverd in België.

Joan geurts 31-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Snel geleverd binnen en paar werkdagen binnendijks dat er een track en tracé
bij is kun je jou bestelling prima volgen

Joco 31-03-2018 Via de website gekocht

EEN DIKKE TIEN!

Via een zoekmachine naar tuinfakkels kwam ik terecht bij allesvoorbbq.nl Daar stond een heel mooie aanbieding. Direct de mogelijkheid van een live-chat waarin een vraag kon stellen. Direct antwoord en op een vriendelijke wijze. ik heb een set van 3 rvs fakkels besteld en de volgende dag waren ze al binnen! Dat is altijd erg fijn. Natuurlijk uitgepakt, olie gekocht en gevuld. 's Avonds natuurlijk de fakkels aangestoken. Prachtige vlam, en echt een schitterend design. Een mooie uit een stuk stok met punt; een draagmandje en een mooie beker. Toen ik naar bed ging heb ik de vlammen gedoofd met het bijgeleverde kapje aan een ketting. In de nacht is het gaan regenen. In de loop van de dag bij de fakkels gaan kijken. Ik merkte dat de stok onder de olie zat en ook bovenop olie. Dat was bij nog een fakkel! De 3de was droog. Dus concludeerde ik dat het een fout(je) was. Via de live-chat contact opgenomen met allesvoorbbq.nl. Weer direct een antwoord en het verzoek een foto te maken en die op te sturen. Ik heb ook nog even telefonisch contact gehad. Ik heb dat rond 13.00 uur gedaan. Rond 5 uur kreeg ik een e-mail dat er opdracht was gegeven om 2 nieuwe fakkels naar mij op te sturen. En deze komen morgen binnen.
Dat is toch geweldig......zo snel...zo vriendelijk...zo mooi!

Jolanda 25-03-2018 Via de website gekocht

Ze houden je goed op de hoogte

Site is gebruiksvriendelijk. Levering was keurig. Hoewel de man die de BBQ bracht het een paar keer bijna van zijn steekwagen liet vallen.
Ze houden je goed op de hoogte van de status van je bestelling.
Bij vragen kan je gewoon bellen en wordt je vriendelijk te woord gestaan.
Het in elkaar zetten van de BBQ was wel lastig. Gebruiksaanwijzing van installatie klopte niet helemaal.

FWJ Heino 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare webshop

Webshop gevonden door surfen op het web. Groot assortiment in diverse prijsklassen. Levering keurig afgehandeld.

J. de Olde 19-03-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding

Bij AllesvoorBBQ.nl is ontzettend veel keuze en en alles is goed te vinden op hun overzichtelijke website. Daarnaast nog een erg interessante aanbieding voor de Weber die ik nergens anders voordeliger heb gezien ook nog.

Bart 17-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Scherpe prijzen, goede aanbiedingen, snelle bezorging, duidelijke webshop, wat wil je nog meer. Super

Patricia van der Brug 17-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik heb voor deze site gekozen omdat het artikel waar ik naar opzoek was in de aanbieding was. En vanwege de snelle levering.

Thomas 03-03-2018 Via de website gekocht

DE webshop voor je bbq(spullen!

Makkelijke website, duidelijk productomschrijvingen en binnen een dag mijn bestelling ontvangen! Erg fijn.

j.v.m. vos 01-03-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling!

Duidelijke en transparante beschrijving van de producten. Keurig en tijdige bevestiging via de mail.

Roos 21-02-2018 Via de website gekocht

Leuk assortiment en geweldige winkel!

Voor een vriendin zocht ik fakkels, en toen kwam ik toevallig op jullie site. Ontzettend leuk assortiment, wist niet dat jullie bestonden en zou zeker aan iedereen aanbevelen.

Toon van den Born 21-02-2018 In de winkel gekocht

Toon van den Born

In 2016 een Boretti gekocht, binnen een jaar was de lak van de BBQ wit uitgeslagen.
Wat foto's toegestuurd, en mijn verhaal erbij. Krijg ik toch een totaal met accessoires nieuwe BBQ. Wat een service. Tevens als je iets besteld, de volgende dag in huis, dus zelfs in de winter kan ik door genieten van mijn mooie Boretti

Trix Tobben-Brinksma 20-02-2018 Via de website gekocht

Dat gaat snel en soepel!

Had de tip van mijn dochter gekregen. Zij bestelt altijd alles voor de barbecue hier.
Het product was makkelijk te vinden via zoeken. En dan de correcte mails van bestellen en inpakken en opsturen. Perfecte logistiek denk ik.

Giancarlo Grillo 20-02-2018 Via de website gekocht

Professional and client friendly service

all questions were timely and promptly answered . The person I was chatting with was able to take decisions regarding the price offer without any hesitation. Delivery was made on time.
Only negative remark is about Boretti's design and quality!

Sjoerd 14-02-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Goede snelle service! Betalen gaat makkelijk via veel verschillende methodes. De informatievoorzieningen zijn snel en is duidelijk. Een aanrader en scherp geprijsd.

P. Slokker 13-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb de Boretti Barilo besteld, deze is direct de volgende dag bezorgd. Het enige minpuntje was een deukje in een kolenmandje. Na contact met met de livechat en versturen van een foto van het betreffende mandje is er een nieuw mandje besteld en wordt deze een dezer dagen bezorgd.

Suykerbuyk L 11-02-2018 Via de website gekocht

Je vind er dingen die nergens anders te verkrijgen zijn en heb je vragen ivm de aankoop krijg je direct een correct antwoord.Levering gebeurd perfect.