allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mo Algham 06-06-2018 Via de website gekocht

Professionele hulp maw de klant eerst

De hulp met de nodige kennis van zaken motiveert om bij jullie een aankoop of info te vragen. Het online chat vindt ik super ben je zo geholpen.

evb 05-06-2018 Via de website gekocht

Super snel

In de winkel een BBQ gekocht en online een hoes. Duidelijke website, hoes volgende dag al in huis. Past perfect dus kan niet beter.

J.A,.de Keijzer 05-06-2018 Via de website gekocht

prima service

deze shop bevalt mij prima. Degelijke afhandeling. Na de chat gisteren direct mijn bestelling geplaats en vanmiddag reeds bezorgd. Prima prijs en goede service.

Huub Kouwenhoven 05-06-2018 Via de website gekocht

Top service. Van bestelling tot levering in huis

Het verloop van bestellen, leveren en verpakking is zeer ontspannend geweest. Dit is een belangrijk item, want de goedkoopste zijn met dit servicelevel is nog steeds schaars. Toppie en op naar de “tien”
Ga zo door. Groet. Huub

de Heer 04-06-2018 Via de website gekocht

Goede en duidelijke service.

Bij de Bestelling van de BBQ waren er 2 opties met betrekking tot leveren. Dit werd duidelijk verteld en met ook de voor en nadelen. Om zo de keuze bij mij te houden. Dit met betrekking tot het in elkaar zetten van de BBQ door ons zelf of door de leverancier. De levering is hierna ook volgens afspraak geleverd.

Rob 04-06-2018 In de winkel gekocht

Enthousiast en kundig

Via website en positieve ervaringen van andere klanten voor vestiging in Breda gekozen. Zeer duidelijke en enthousiaste uitleg door Anne en ook de verschillen met andere bbq's werden getoond. Op en top service! Uiteindelijk voor de Outdoorchef Australia 425G gekozen vanwege de vele mogelijkheden.

Jeon 03-06-2018 Via de website gekocht

Snel en correcte levering. Via chat ook goed geholpen met mijn vragen.
Zeker aan te bevelen wanneer u een nieuwe BBQ zoekt

Roland 03-06-2018 Via de website gekocht

Service om van te smullen

Website is uitgebreid en veel keuze. producten zijn goede te vergelijken.
Website is helder en duidelijk met een prima prijs.
Webwinkel heeft een warme uitstraling.

J. Vliet 02-06-2018 Via de website gekocht

Niks op aan te merken!

Niet alleen was de prijs goed, maar er was ook een heel goed aanbod van BBQ's.
De levering was goed en zelfs mijn vader kon op de site navigeren. TOP!

Ronald 02-06-2018 In de winkel gekocht
EIndhoven

Service zoals het hoort!

Via de website bij de winkel uitgekomen. Het door gewenste product bleek het niet te zijn, samen met de medewerkers een geschikt product gevonden.
Deze medewerkers wisten waar ze het over hadden en verlenen service met een hoofdletter “S”
Top!

Rafik Khalfaoui 01-06-2018 Via de website gekocht

Super vlotte service

Mijn ervaring met deze webshop was super leuk! Ik kocht op de webwinkel een barbecuerooster, en heb mijn order op zondag 31 mei rond 14u00 geplaatst. De volgende dag was de koerier vsn Podt.nl voor mijn deur, meut de rooster.
De levertijd was zolal op de webwinkel vermeld is. Dus alles liep op rolletjes! Een kwaliteitsitem, goed verpakt en snel verzonden... Een top transactien en ik ben helemaal tevreden. Bedankt het team en hopelijk tot nog eens!

Martijn Goossens 01-06-2018 Via de website gekocht

Slechte pre sales

Zeer slechte pre sales ook....
Advertentie op marktplaats van outdoorchef chealsea 480 G-LH voor 174,50 euro. Advertentie opgeslagen. Vandaag gecheckt op marktplaats, mooi nog steeds 174,50. Klik op de link voor uw persoonlijke deal om te bestellen. Kom ik op de pagina van allesvoorbbq, kost de bbq ineens 221,99 euro. Bijna 50 euro duurder geworde. Contact met alles voor BBQ. Ja sorry actiemodel is op, nu weer deze prijs. Ik zeg maar staat nergens op=op en staat op MP nog steeds oude prijs vanochtend (inmiddels niet meer). Helaas kon gratis borstel krijgen verder niets. Dus laat maar wacht wel op uitverkoop. Geef nu nog liever bij ander bedrijf een paar tientjes meer uit. Klinkt mij in de oren als lokadvertentie.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 04-06-2018

Geachte heer Goossens,

Vervelend om te vernemen dat de actie helaas niet meer online te bestellen is via onze website.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om even te mailen naar contact@allesvoorbbq.nl ?
Dan kan ik nog eens kijken wat er mogelijk is qua prijs voor u.

Ik zie graag uw reactie tegemoet en help u verder!

Ivo
Servicemedewerker Team Allesvoorbbq.nl

Tal 01-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goede service

Bestelling snel en goed aan huis geleverd.
En als voordeel dat ze met trooper werken en dat ik mijn zoon zijn Chiro ook nog iets kan gunnen.

M 01-06-2018 In de winkel gekocht

Prima

Wij wisten precies welke bbq we wouden aanschaffen. Verkoper was vriendelijk en probeerde niet van alles extra aan te smeren.
Minpuntje was dat zijn collegas hardop een andere klant aan het bespreken waren.

Jos 31-05-2018 Via de website gekocht

Goede kennis van de producten! Ik goede service!

Zeer snelle levering. Ik heb contact via chat gehad Erg goede product kennis. Ook in de winkel goede adviezen gekregen en medewerkers van waren erg behulpzaam .

Kim 31-05-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en keurig geleverd, wij zijn tevreden

De prijs was echt een stuk voordeliger dan elders. En zo ben ik bij allesvoorbbq.nl terechtgekomen. De levering verliep netjes en alles is keurig op tijd bezorgt. Dus wij zijn tevreden! Wij gaan dit weekend lekker bbq-en :)

ingmar 31-05-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Weber BBQ

Zoals iedereen tegenwoordig doet , google naar de beste prijs en die vond ik hier !
Niet getwijfeld en direct besteld. Er handig vond ik dat je zelf je bezorg dag kon aangeven. Zeker als je werkt is dat erg prettig. De BBQ werd ook op de juiste dag afgeleverd, netjes verpakt, Gewoon een hele goede shop om vaker eens te kijken of er nog leuke accessoires te koop zijn . Aanrader !

stroo 31-05-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, snellelevering en top service

Duidelijke website met mooie prijzen. Daarnaast een snelle levering en snelle reacties op vragen via de mail. Top service toen er iets mis was met onze bbq. Duidelijke communicatie.

Jan-Willem 31-05-2018 In de winkel gekocht

laagst prijs, beste keus, uitmuntende verkoper

Na enige websites te hebben doorgespeurd, kwamen wij uit bij allesvoorbbq.
Hier hadden ze de beste prijs voor de weber bbq die wij zochten. In de showroom waren alle modellen aanwezig, wat wij als zeer prettig ervaren hebben. We werden meerdere malen vriendelijk goede dag gezegd, wat in andere winkels wel eens ontbreekt. Onze verkoper in Breda had veel kennis van de verschillende bbq's. Ook gaf hij enkele tips, die we zeker gaan proberen. Alleen jammer dat we de weber niet meteen mee konden nemen, maar morgen wordt hij gratis thuis bezorgd. Kunnen we hem lekker in het weekend gaan uit proberen.

Jeroen 30-05-2018 Via de website gekocht

Top service! Snelle levering

Wat een keuze op deze website. Duidelijke informatie. Mijn vragen zijn snel beantwoord en personeel heeft kennis van zaken. Levering zoals beloofd. Kortom: aanrader!

Bert uit Ulvenhout 30-05-2018 In de winkel gekocht

Wat een enthousiastme

Even gegoogeld op het web en direct allesvoorBBQ gevonden. Duidelijke website, en langsgegaan. Wat een enthousiaste verkoper, met verstand van zaken en vooral belangrijk luisteren naar wat de klant wilt. Niets opdringerigs.

Peter slenders 29-05-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Zeer vriendelijk personeel, niet opdringerig, goede uitleg over bbq, ruime keuze, alles op voorraad en gratis thuis bezorgd.

Kees0 29-05-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Slechte service

Het halve land doorgereden om de Weber q3200 te kunnen bekijken bij alles voor BBQ. Blijkt deze niet in de showroom te staan. Wel op voorraad maar men is niet van plan ons de BBQ te laten zien. Het personeel laat ons gewoon te lakken staan. WAARDELOOS !!

Officiele reactie van Allesvoorbbq 04-06-2018

Goedemiddag Kees,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u de gewenste BBQ niet kon bekijken in onze winkel, onze excuses hiervoor!

Wij doen graag alle moeite voor u als klant maar een BBQ opbouwen kost helaas wel even tijd en dit kan op sommige dagen in combinatie met onze drukte helaas niet per direct gerealiseerd worden.

Wenst u deze BBQ alsnog bij ons te bekijken? Dan vernemen wij graag wanneer u wilt komen, wij gaan dan zorgen dat deze opgebouwd staat voor u!

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Hans 28-05-2018 Via de website gekocht

supersnel

snel gevonden op internet, een makkelijke manier van bestellen en er wordt geleverd zoals beloofd en dat is iets waar veel andere webshops een voorbeeld aan mogen nemen.

H. Donkers 28-05-2018 In de winkel gekocht

Hulde!

Ondanks de absurde drukte en het wat langer moeten wachten perfect geholpen! Veel vakkennis en know how. Aanrader!

Hans Koenders 28-05-2018 Via de website gekocht

Zo'n service nog niet meegemaakt, eerlijk gezegd!

Mijn vakantiegeld zou dit jaar besteed worden aan een goede kwaliteit barbecue en zodoende was ik me al in maart aan het oriënteren op internet. Mijn voorkeur ging uit voor een Weber, de Genisis II E-340, gevonden voor een bedrag wat ongeveer mijn vakantiegeld was. Helaas gingen in mei de prijzen omhoog, ongeveer €150,- tot €200,- dus moest ik naar een alternatief gaan zoeken en zodoende kwam ik bij allesvoorbbq.nl terecht. Op YouTube zag ik een filmpje van de Grandhall Elite Build-in en was meteen verliefd. Deze was bij allesvoorbbq het goedkoopste (hij was al flink afgeprijsd), maar ik kon zelfs nog een persoonlijk dealtje maken, wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt bij een aankoop via internet. En wat me heel erg deugd deed was het feit, dat de communicatie snel en kordaat was en jullie mij het gevoel gaven dat ik een belangrijke klant was! Dit had ik ook nog nooit meegemaakt. Meestal lees ik de reviews van de klanten om een beeld van een bedrijf te krijgen en durfde dus met een gerust hart mijn aankoop te doen, na deze gelezen te hebben. Ik denk niet dat er snel een webshop zal zijn die een 10 gaat halen, maar jullie mogen hem van mij krijgen.
Hoop weer snel zaken te kunnen doen en zal jullie zeker aanbevelen bij mijn barbecue vrienden. Gr. Hans

Daniel 27-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Fijne snelle levering en goed contact met online kopen. Zeker een aanrader
En de bbq die gekocht is is een aanrader

Ben 27-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Ruime overzichtelijke winkel. Met een ruim arsortiment. Wij zijn geholpen door gepassioneerd personeel. Dat verstand van bbq’en heeft.

Jo 26-05-2018 In de winkel gekocht

Mooie bbq

Je wordt goed geholpen.veel tips om lekkers te maken! Dus hebben we een mooie bbq van boretti gekozen. Alleen jammer dat de verkoper in de winkel ons zou matsen met een afdekhoes van boretti als we nog wat andere dingen zouden kopen. Nu zien we dus op internet dat die gewoon gratis was!! Dat is niet echt netjes!

Paul Fok 26-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Weer veel bijgeleerd ober bbq-en

Zeer goede service en advies gekregen van de verkoper. Wij komen weer Verkoper was zeer deskundig en nam de tijd om onze vragen goed te beantwoorden!

Nobel 26-05-2018 In de winkel gekocht

uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door verkoopster, we kregen niet alleen alle informatie over de BBQ's, maar ook leuke tips over het bbqen zelf. Ze nemen hier echt de tijd voor je! en ook nog eens de goedkoopste prijs.

Fabio De Amicis 24-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Duidelijke site en grote waaier aan producten. Concurrentiële prijzen en heldere communicatie. Ik zou zo opnieuw bestellen.

Jaco 22-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Vakkundig personeel met verstand van bbq’s.
Fijne uitleg over de mogelijkheden en assortiment, waarmee je de bbq op vele manieren kan gebruiken.
Zeker een aanrader om een nieuwe bbq aan te schaffen.

Heidi 22-05-2018 Via de website gekocht

Super service en kwaliteit!

Het is een groot en goed assortiment, makkelijk alles te vinden en goede kwaliteit spullen! Alle benodigde spullen zijn te vinden en niet duur!

MC 22-05-2018 Via de website gekocht

Levering niet soepel, wel goed opgelost door Allesvoorbbq

De webshop heeft een mooi assortiment qua barbecue artikelen. Er is van alles te vinden, ook veel artikelen die niet snel te vinden zijn of bij de meesten zijn uitverkocht. Hier onze Boretti Barilo besteld, op donderdagavond zodat deze uiterlijk zaterdag geleverd zou zijn. We wilden hem van het weekend namelijk graag gebruiken. In tegenstelling tot wat de medewerker aan de telefoon zei, is het niet mogelijk om een tijdsvak te selecteren voor levering. Dat is wel vervelend, want voor zulke grote en zware pakketten moet je wel echt thuis zijn. Toch besteld en er volgt een bevestigingsmail van Allesvoorbbq dat deze inderdaad op zaterdag geleverd wordt. In deze mail staat ook een link naar de Track and Trace van de leverancier, maar die werkt niet. Echter op vrijdagavond laat (23:30) ontvangen we een automatisch mailtje van de transporteur dat deze op dinsdag geleverd wordt. Op deze dag zijn we en niet thuis, en we hadden er natuurlijk op gerekend dat die drie eerder zou zijn. De volgende ochtend gelijk gebeld met de webshop, maar de medewerkers wisten niet goed wat ze er mee aan moesten. Toen is m'n vriend naar Breda naar de winkel gereden om de barbecue gewoon daar op te halen. Daar is het vervolgens goed opgelost. Er is ons beloofd dat we de zending bij de transporteur gewoon kunnen annuleren en dat we ons geld terugkrijgen. Er van uitgaande dat dit goed gaat komen, want zo ver zijn we nog niet. Ze hebben ons een mooie driedelige tangenset voor de barbecue erbij gegeven voor het ongemak. Kortom, prima webshop, niet zo'n prima (samenwerking met de) transporteur.

Janneke Marcel 22-05-2018 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering en je krijgt waar voor je geld.

Na veel speurwerk op internet zijn we terecht gekomen bij de site van allesvoorbb.nl. We waren al een tijdje op zoek naar een bbq. De site van allesvoorbbq sprak ons enorm aan. Na de uitvoerige informatie die zij verstrekken bij de producten hebben wij doen besluiten om een bbq van het werk Weber aan te schaffen. De volgende dag werd de bbq al bij ons thuis geleverd. De service is super goed en de afhandeling ging in een mum van tijd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Eric Raven 22-05-2018 Via de website gekocht

Nette site en eerlijk advies

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de vele opties en mooie aanbiedingen. Ik twijfelde tussen een paar BBQ's en heb netjes advies gekregen via de chat functie. Ook probeerden ze niet het duurste apparaat te verkopen, maar ze bekeken wat je wensen zijn.

Theo 22-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Bij onze zoektocht naar een nieuwe barbeque vonden we de website bijzonder handig en prettig om te zoeken naar een voor ons passende aankoop. Ook prima aanbiedingen op de site. Bij een bezoek aan de winkel werden we goed geadviseerd, daardoor met méér waar voor ons geld geslaagd.

Dennis 21-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Snel geleverd en tegen de laagste prijzen.

Snel geleverd en tegen de laagste prijzen. Op mijn vragen via de email werd ook snel gereageerd. Bbq nu twee weken in huis en al 4 keer gebruikt. Erg blij mee

Hendrik 21-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, betaalbaar en snel

Je wordt netjes geholpen. Direct contact en houden zich aan afspraken. Leveren kwaliteit voor een nette prijs.

Philippe 21-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening

Snelle en stipte levering. Zeer vriendelijk. Zonder enig probleem plaatsen van de zware Boretti BBQ tot op het verhoogde terras.

Carin Sievers 21-05-2018 In de winkel gekocht

Goeie snelle service

Mooie Boretti BBQ gekocht! Vriendelijke medewerker die er verstand van had. Mooie uitgebreide winkel met veel keus! Levering heel snel en was enorm goed verpakt ondanks dat was er van het rooster 1 spijl kapot gelijk contact opgenomen en een paar dagen later werd er n nieuw rooster gebracht! Super service

Kitty 20-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Echt een geweldige service!

Prima begeleiding en uitleg bij keuze maken van een bbq kopen. Ook een geweldige service bij het inladen in de auto. Zelfs daar hoef je niet om te vragen,maar werd gewoon door Anne zelf aangeboden. Een zeer enthousiaste verkoper.

R.J.b.Hartkamp 19-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Een vrolijke gezellige service!

Mijn levering was in orde, ik vind de medewerkers erg vriendelijk, het beloofde wat nog mee moest komen was bij de bestelling , zoals beloofd!
Jullie verkopen het merk Weber, vind persoonlijk de handleiding wat sumier!

Jacco 19-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en snelle reactie op mail

De levering ging zeer snel en op een mail die ik stuurde kwam super snel een heldere reactie. Top!!!

Marino 19-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed en helder advies

Goede uitleg bij aanschaf bbq attributen. Tevens goed advies.
Alleen nog zorgen dat alles op voorraad is. (Boretti).

Patrick 19-05-2018 In de winkel gekocht

Fijn bedrijf, afspraak is afspraak

Wanneer ze de laagste pprijsgarantie bieden, gebeurd fit ook netjes. Pprma geholpen en geadviseerd. Zeker een aanrader.
Mooie ruime winkel met giga veel uitzoek.

Roeland 19-05-2018 Via de website gekocht

Teleurstelling

Er werd een verkeerde bbq geleverd. Die moest ik zelf maar terugsturen. Na aandringen van mijn kant kon ie uiteindelijk worden opgehaald. De bestelde bbq bleek vervolgens weer niet meer leverbaar. En als klap op de vuurpijl: een week na foutieve levering en dus lege handen nog steeds mijn geld niet teruggestort. Al met al teleurstellend. Er is ook iets positiefs te melden: ze reageren erg snel via WhatsApp.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 20-05-2018

Goedemiddag Roeland,

Nogmaals onze excuses voor het feit dat er inderdaad een erg onhandige fout is gemaakt bij de levering van uw bestelling, dit betreuren we enorm.

Inmiddels hebben we ook even per mail laten weten dat het aankoopbedrag reeds onderweg is naar u en naar verwachting begin deze week bij u retour zal zijn.

We hopen dat het het gewenste model elders zult vinden en laten u graag in de toekomst zien dat wij beter kunnen.

Wij wensen u fijne Pinksterdagen.

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

MustafaT 16-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Wij zijn al enige tijd opzoek naar een BBQ die bij ons past. Uiteindelijk zijn wij toch in de winkel wezen kijken. Internet verkoop is leuk maar een bbq wil je toch eerst in werkelijkheid kunnen zien voordat je het koopt. Daarom zijn wij in de showroom wezen kijken.

We zijn daar uitstekend geholpen. We hadden meerdere barbecues op het oog welke wij wilden bekijken.

Op 1 plek was de belichting van de showroom wat minder, we hebben gevraagd of het mogelijk was om de barbecue die daar stond even in het licht te kunnen zetten zodat we hem beter konden bekijken, Dit was verder ook geen probleem

We hebben ze allemaal kunnen bezichtigen en uiteindelijk een keuze kunnen maken.
Onder het genot van een bakje koffie die wij aangeboden hebben gekregen hebben wij onze bestelling doorgegeven.

Onze 1e keuze was nergens meer leverbaar, 2e keuze moest nageleverd worden. We wachten nu ongeduldig thuis op onze nieuwe barbecue😁

Curfs Jos 16-05-2018 Via de website gekocht

Prima Livechat!!

Zeer goede info gekregen via Live Chat!
En vooral ook vriendelijk en geduldig!
Was op zoek naar een aantal zaken en kwam er zelf niet goed uit...maar via de Live Chat schitterend opgelost!!