allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jdb 26-06-2018 Via de website gekocht

Goeie service!

Goeie en snelle service en bereid om met de goedkoopste internetprijzen mee te gaan. Daarnaast ook een zeer snelle levering en een goede/overzichtelijke website.

Johannes 25-06-2018 Via de website gekocht

Very fast delivery and good service!

Good selection and prices. We were contacted immediately as something was unclear with our address instead of being cancelled. Quick & efficient.

Jan 25-06-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service. Professionele medewerkers

Prachtige winkel met uitgebreide keuze. De medewerkers zijn vriendelijk, geven prima voorlichting want ze hebben duidelijk kennis van zaken.

Guido 25-06-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Een kwalitatief product aan een eerlijke prijs binnen de 24 uur gratis geleverd in België met tracking systeem. Wat kan men als klant meer wensen?

Nico Claes 24-06-2018 Via de website gekocht

Boratti da vinci Nero

Vrijdag avond besteld zaterdag middag bij ons thuis geleverd! Super snel! Bbq in elkaar gestoken en savonds direct getest! Super aankoop! Tevreden klant!

Sanne Edel 23-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Leuke mensen en goede service!

Verkopers zijn niet opdringerig maar staan meteen voor je klaar als je vragen hebt. goede uitleg en goede adviezen. leuke prijs en extraatjes. Gemotiveerd en vrolijk personeel.

Ank 23-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Zeer vriendelijk professioneel personeel, goede prijs

We moesten erg lang wachten maar toen we aan de beurt waren kregen we alle aandacht. Verder de bbq voor de (nog) goedkopere webshopprijs die we hadden gezien.

Franca latorre 23-06-2018 In de winkel gekocht

Top service

De winkel was nog maar net open en waren nog volop aan het werken. Zo waren ze nog bezig met de trap te bekleden dus kon deze niet gebruikt worden. Ik heb namelijk claustrofobie dus de lift was geen optie. Toch heeft de aardige jongeman mij de dienstrap achteraan laten gebruiken en kon ik toch de nodige bbq kopen👍👍👍

Caspar 23-06-2018 In de winkel gekocht

Top service.

Nieuwe winkel in Eindhoven . Onder kun je TV ‘s
kopen en boven BBQ.
Heel veel keuzes. Prima advies en deal gemaakt
met prijs. ( meerdere spullen gekocht).
Daarbij een bon voor BBQ work shop.
Spullen netjes in de auto gezet.
Super Service

Nicolai 22-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Gewoon zeer duidelijk met leveren

Groot assortiment. Duidelijk met bestellen en een snelle levering.
Werdt goed verpakt aangeleverd en netjes in de tijd die werdt aangegeven bezorgd.

Alex 22-06-2018 Via de website gekocht

Prima

Prima kolenrekje geleverd.
Er zullen wel meer van die mensen zijn die de opgebrande kolen van de Weber Smokey Joe weggooien en dan later ontdekken dat het kolenrekje ook weggemieterd is.
Dacht alleen dat bij het originele rekje de spijltjes dichter bij elkaar lagen. Nou ja, boeien, dit rekje is perfect en snel geleverd. Hulde.

G.Klepper 22-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering !! ????

Gisteren besteld en vandaag in huis. Hoe goed kan de service zijn.👍
Deze side beveel ik een ieder aan. Ook de prijzen zijn erg voordelig.

Niels 21-06-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel, snel en goed geholpen

Ruim uitstalling van het assortiment, snelle levering en goede service. Duidelijke uitleg bij de producten die verkrijgbaar zijn in de winkel. Website duidelijk en overzichtelijk, producten zijn hier goed te vinden en de mensen staan je ook hier via chat snel te woord!

RENE dekker 20-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service namiddags besteld in huis

Duidelijke site product was makkelijk te vinden prijs technisch was het in orde. Veel gemak bij het zoeken naar wat wij wilden bestellen

Esther 19-06-2018 In de winkel gekocht

Aardige medewerker

Mooie winkel en behulpzame medewerker. Deze was echter niet zo goed op de hoogte wat niet raar was omdat het zijn eerste dag was. Maar het was daardoor geen toegevoegde waarde om naar de winkel te komen. Ook vervelend dat er niks geprijsd was. Daarom zou ik denk ik toch volgende keer op internet gaan zoeken.

A.Goes 19-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede uitleg

We reden een keer langs en gingen binnen kijken wat er allemaal boven in de winkel stond.
2 weken later terug voor een BBQ kijken.
Na overleg thuis de verkoper gebeld(was bezig met klant zal terug bellen)
Verkoper heeft na sluiting tijd terug gebeld.
Na een goede uitleg en geen opdringen gevoel een BBQ gekocht.

Henk van Doeselaar 19-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Divers aanbod BBQ's & accessoires, deskundige medewerker(s)!

Zeer ruime winkel met een heel divers aanbod aan BBQ's en accessoires. Desbetreffende medewerker liep bijna over van enthousiasme over zowel de BBQ zelf als over wat en vooral hoe je het e.e.a. kan bereiden. Zou hij honger hebben gehad? ;D
Helaas was de BBQ zelf in de winkel niet meer op voorraad, maar vanuit het centrale magazijn is deze heel snel en keurig geleverd.

Karin 18-06-2018 Via de website gekocht

super snelle service

prima service , super snelle levering , al met al zeer tevreden !! uitleg over de aangekocht bbq was perfect , en goede uitleg over de accesoires

P. Kok 18-06-2018 Via de website gekocht

goede snelle service en levering

het aanbod klopte, een gratis hoes en een workshop bij de aanschaf van de Weber Genesis 2, echter de workshop kan ik niet vinden in de levering.

Ria 18-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

We zijn goed geholpen door verkoper met kennis van zaken. Bij thuiskomst en openen van de verpakking schade vastgesteld . Onmiddellijk contact opgenomen met de winkel en ze doen alle moeite om het ongemak te verhelpen. Dus tot op heden zeer tevreden .

Piet Sliep 18-06-2018 Via de website gekocht

Website, zeer gebruikers vriendelijk. Super snel geleverd

De website is overzichtelijk, bestellen gaat heel gemakkelijk en de bestelling was snel geleverd binnen 24 uur van de bestelling !!!

Familie Wu 18-06-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding en snel geleverd

Veel online winkels bekeken voor een weber BBQ hier online de beste prijs inclusief gratis pizza steen. De winkel in Utrecht heeft een mooie showroom kon het de weber master touch zien vriendelijk personeel die ons advies kon geven. was daar helaas niet op voorraad maar online besteld de volgende dag thuis bezorgd.

Rens weijters 17-06-2018 In de winkel gekocht

Top BBQ gekocht

Afgelopen vrijdag de boretti barilo gekocht. Super fijn advies gehad en profesionele uitleg. En het product zelf: helemaal de BBQ die ik zocht. Gaan nog veel mooie avonden mee beleefd worden!!

Patrick 17-06-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Wij zijn naar deze shop gegaan omdat deze in de buurt is en toch fijn is om advies te krijgen. In de winkel zijn we zeer vriendelijk te woord gestaan en hebben we door goed advies een keuze kunnen maken. Vervolgens werdt er goed meegedacht in de afhandeling en bezorging!

Ageeth de Kok 15-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service, gisteren net voor 6 uur een bbq besteld voor vaderdag en vandaag in huis. Ook niet onbelangrijk is dat deze site het goedkoopst was. Mooie website,overzichtelijk en inderdaad alles voor de bbq

Janneke 15-06-2018 In de winkel gekocht

Top keuze in BBQ's!

De shop had een geweldige keuze in BBQ's en bijbehorende spullen. De verkoper had kennis van zaken en gaf een goede service. Binnen korte tijd was m'n BBQ gratis thuisbezorgd en kon het buiten kokkerellen beginnen!

Vercammen Monique 15-06-2018 In de winkel gekocht

Goeie prijs en geweldige service!

Wij ontdekten deze shop op het internet toen wij op zoek waren naar een bepaalde bbq. De winkel van Breda is niet ver dus bestelden we daar onze bbq. Zeer vriendelijk en hulpzaam personeel ( Jimmy en collega). Wij zullen zeker deze winkel aanraden bij vrienden..

Dirk 15-06-2018 Via de website gekocht

Top mooie bbq en mooi op tijd geleverd!!!

Geleverd volgens afspraak
heel voordelige prijs ik raad de winkel(shop) zeker aan!
vanmorgen in elkaar gezet en straks lekker beginnen met BBQ

vogelaar 14-06-2018 Via de website gekocht

super geholpen

ben aan het zoeken gegaan en kwam bij jullie uit, super goede service, weet alles over het producten en werd goed uitgelegt ..

John 14-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Was de goedkoopste en dan is de keuze snel gemaakt, levering was ook uitstekend, netjes verpakt bedankt daarvoor

Petra Kuijpers 14-06-2018 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Werd door Anne allerbest geholpen gaf ook volledige uitleg betreff. het apparaat na m de juistetijd hiervoor , niet te lang en niet te kort.

Guido Eeckhout 14-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede en snelle on line hulp. Scherpe prijzen. Mogelijkheid individuele prijsofferte. Snelle verzending.

Lucas Verhoeff 13-06-2018 Via de website gekocht

Super is super goed

Alles verliep erg goed en de bezorging was ook erg goed en op tijd. En prijs was erg aantrekkelijk.Wij vinden de website ook erg duidelijk

Martijn 12-06-2018 Via de website gekocht

In 1 wordt top

Webshop super goed ben via snuffelen op internet bij jullie gekomen, afspraken worden goed nagekomen ook het bezorgen geweldig bedrijf

Freddy 12-06-2018 Via de website gekocht

Kopen zonder zorgen

Overzichtelijk opgebouwde shop, livechat wordt zeer goed opgevolgd en tenslotte zeer vlotte afhandeling van de levering. Nonsens aanpak.

Kurt 12-06-2018 In de winkel gekocht

Top, bedankt

groot assortiment BBQs. Tabletop Grandhall ,was volledig naar wens. Deskundig en vriendelijk geadviseerd.

RS 12-06-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen, scherpe prijs

Na al wat voorwerk te hebben gedaan via internet en het bezoeken van andere winkels hebben we uiteindelijk besloten om naar Alles voor BBQ in Breda te rijden om onze definitieve keuze te maken omdat bij deze winkel de prijs het aantrekkelijkst was.
Dat is gelukt. Na een duidelijke uitleg van de verkoper hebben we voor ons gevoel een goede keus gemaakt. Daarnaast kregen we er nog een mooie hoes bij en een workshop dus binnenkort kunnen we heerlijk gaan genieten van onze mooie nieuwe buitenkeuken.

Delcroix 12-06-2018 Via de website gekocht

Marc

Zeer correcte levering, op het aangegeven uur, vriendelijke chauffeur , product was ok. Niets dan lof.

Babs 11-06-2018 Via de website gekocht

Top top top

Zeer goeie hulp via online chat! Na de bevestiging kon in niet kijken waar het pakje zich bevond, zelf daarmee werd ik via online chat geholpen. Alles voorlopen zoals beloofd werd. Echt top top top voor alles, prijs kwaliteit, levering, hulp,...

Ron 11-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Fijne winkel met goede adviseurs

Ondanks de basis van een webshop, is er veel aandacht besteed aan het kennisniveau van de medewerkers. Ze geven je het gevoel welkom te zijn en ze nemen voldoende tijd voor je ondanks de drukte (op een zaterdag). De winkel heeft ruimschoots genoeg personeel die hun aandacht focussen op de klant (en niet op hun mobiel). Een echte aanrader.

Frank! 10-06-2018 In de winkel gekocht
Son (Eindhoven)

Goede uitleg, vergelijking en advies

Verkoper (Marco) adviseerde aan de hand van onze ideeën door de mogelijkheden en toepassingen te vergelijken.
De keus is gevallen op de Boretti Barilo.

Joost 09-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Online & offline klantbeleving super voor elkaar! Klasse!

Verrassend mooie winkel. Combi met flatscreen tv’s pakt heel goed uit :-)
Breed assortiment en de verkoper dacht zeer actief mee, zodat ik het showroommodel mee kon nemen. De voorraad - zelfs bij Weber - van deze versie was nl. beperkt. Complimenten en dus een echte aanrader.

Dirk 08-06-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

In de winkel werden wij op een zeer nette en deskundige manier geholpen door uw verkoper die ons de verschillen tussen de diverse BBQ’s uitlegde.

s boshuizen 07-06-2018 Via de website gekocht

snelle service

de ene dag besteld de andere dag al in huis, wat moet ik nog meer zeggen, oja heb natuurlijk andere sites bekeken, maar jullie waren de goedkoopste en ik had nog een extraatje een afdekhoes

Patrick biard 07-06-2018 In de winkel gekocht

Super??????????

Hoi allemaal. Op 5 juni ben ik bij platte TV naar binnen gegaan voor een BBQ. En daar bij ben ik super geholpen door XXX. En hij heb mij en mijn vrouw super geholpen. Wij en vooral ik. 😁 ben super blij met mijn aankoop. Want we hebben een boretti gekocht en al gebreukt. Super. En dat was niet alles. We hadde ook een TV nodig. En XXX had er een voor ons. En dat hebben we ook gekocht hi. En de TV komt op 14 juni super bedankt allemaal.

Tom Lismont 07-06-2018 Via de website gekocht

Alles is top!

Op de website een heel uitgebreid aanbod van de meest courante merken met altijd een ruime voorraad. De chatfunctie is geweldig om snel even wat meer Info te vragen. De medewerkers daar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Na mijn bestelling een duidelijke mail ontvangen met een overzicht en wat later een tweede mail met de leveringsmodaliteiten. Hun “bestel vandaag en morgen in huis” komen ze ook echt na, zelfs naar België. Ik ben uitzonderlijk tevreden!

C Voorbraak 07-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

echt alles voor de BBQ (behalve vlees :)

Mooie winkel/webshop met echt alles voor de BBQ-liefhebber. In de winkel in Breda is alles gerangschikt naar merk en type zodat je goed kunt vergelijken en de juiste keuze kunt maken. Ook een zeer uitgebreid assortiment accessoires.

Danny 07-06-2018 In de winkel gekocht

Wat een service!

Deze week Weber BBQ bij allesvoorbbq.nl ! Vanaf het eerste moment tot het meehelpen aan de wagen alleen maar lof: snelle communicatie, professionele hulp, zeer uitgebreid assortiment en prima prijzen. Ik kom terug!

Erol 07-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service perfect!

Zeer snelle levering,ben zeer tevreden met mijn nieuwe gasslang voor mijn bbq, (wel belangrijk om die vaak te controleren en eventueel te vervangen!!)

Lennard bos 07-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldig en snel geholpen

Alleen maar goede woorden voor deze winkel een gratis bbq workshop gehad zodat ik overal straks optimaal gebruik van kan maken.