allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 467 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

R Spruijt 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en accurate respons op e-mail

Goede overzichtelijke website met gemakkelijk keuze menu.
En accurate respons op e-mail en wel op de zondag had ik niet verwacht.

IGOR 08-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en top service

Goede producten voor een goede prijs. En snelle en correcte levering. 1x vertraging maar dat werd netjes gemeldt. Ik ga hier vaker bestellen!!!

liv 08-06-2017 Via de website gekocht

Goeie service en duidelijke website!

Goeie service, snelle levering en top klantenservice.
De cover van onze BBQ was na een jaar kapot, contact opgenomen via de chat op de website en binnen een seconde een antwoord en een nieuwe hoes op de post.

Michael 06-06-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Service was een 10,10!

Wonend in Vianen, gehaald in Doetinchem omdat bijna uitverkocht! Lachen met de verkopers in Doetinchem ! Service with a smile!

Nicolas 05-06-2017 Via de website gekocht

Top service

De bbq die ik origineel wou was helaas niet meer beschikbaar. Hier werd ik onmiddellijk van op de hoogte gebracht en kreeg een upgrade voor dezelfde prijs. Volgende dag geleverd. Topservice, goede communicatie, heerlijke klantendienst. Ik raad iedereen allesvoorbbq aan!!

Robert 04-06-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service!

Alles voor BBQ, ofwel CoolBlue, heeft echt een nieuwe standaard neergezet voor klantvriendelijke service. Ik had een probleem met mijn elektrische barbecue, en de medewerkers van CoolBlue hebben dat fantastisch goed opgelost.

Ik heb meerdere keren contact over e-mail gehad. Wat CoolBlue zo bijzonder maakt, is dat ook al had ik niet bij ieder e-mail contact dezelfde contactpersoon, men kende altijd precies mijn situatie en ik hoefde nooit opnieuw mijn probleem uit te leggen.

En ik kreeg zelfs een kaart thuisgestuurd, omdat ik door het probleem op een warme avond niet heb kunnen barbecue'n.

Het probleem is inmiddels opgelost, zonder enige kosten. Dank jullie wel!

Leslie 04-06-2017 Via de website gekocht

Online verkoop met een echt winkel gevoel!

Online al goede prijzen voor kwaliteit producten maar in gesprek ook nog een mooie deal te maken! alsof je in de winkel het gesprek kan aangaan. Top.

Martijn 02-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service, mensen met kennis

Ik was op zoek naar een nieuwe weber BBQ, en ben uitgekomen in de winkel in Utrecht. Hier werd ik vriendelijk geholpen door Lisa en hadden ze alles in huis van de Weber waarna ik op zoek was. Heb een duidelijke uitleg gekregen en ben nu de trotse bezitter van een nieuwe BBQ. Na de aankoop is alles zelfs naar de auto toe gebracht. Echt een geweldige service!!

Joeri de paepe 02-06-2017 Via de website gekocht

Makkelijke en goede service!

Makkelijk, snelle levering en goede service via online chat. De levering kwam netjes tot aan de deur en op voorhand aangekondigd.

Rob en Mandy Sanders 02-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer klantgericht en kundige uitleg

Overzichtelijk shop met (bijna) voor ieder wat wils. Vriendelijk en kundig personeel. Denkt mee met de klant. Geeft de klant de ruimte nog even na te denken tijdens het maken van een keuze (heel goed). Kortom: echt een aanrader om een stukje voor te rijden ;-)

Mark 02-06-2017 In de winkel gekocht
Doesdurh

Aankoop borreti robusta

Een zeer goede service
Op vrijdag avond gebeld, onderweg naar de winkel terug gebeld om de gegevens van de aankoop te registreren. Vlak voor sluiting het geregeld top

Marco 31-05-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service bij aanschaf Weber Master Touch GBS 57 cm

In de winkel gelijk goed geholpen. Ik kreeg keurig antwoorden op de vragen die ik had en alles werd naar mijn wens afgehandeld. Vriendelijkheid en klantgerichtheid is zeker aanwezig.

harm 31-05-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

ruime keus top barbeques

ruime keus aan bbq's en accesoires,grote voorraad en snelle levering.
ik ben ook zeer tevreden over het personeel,heel behulpzaam en professioneel kortom een top winkel die ik iedereen kan aanraden als je op zoek bent naar een kwaliteits bbq.

Jelle 31-05-2017 In de winkel gekocht
breda

TOP bedrijf...

goede advisering en heel prettig personeel; en dat voor de laagste prijs! mijn advies als je voor duurzaamheid kiest neem altijd een Weber

Cedric 31-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, snelle levering!

Nog snel een bbq kopen voor het weekend was het idee. Vol spanning wachten op de verzendbevestiging van het postbedrijf, maar deze kwam niet.... paniek!
Via de "Chat" functie op de website was dit op 1,2,3 uitgeklaard. Top service!
De bbq was er op tijd zonder problemen!

John van den Berg 30-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima service, mooie winkel met ruime keuze

Prima geholpen door de verkoper. Ruime keuze en men denkt met je mee. Eerlijk en oprecht. Leuke winkel met enthousiaste verkopers.

Enige wat ik jammer vond is dat ik aangegeven had dat ik de bbq graag in de middag wilde laten bezorgen omdat ik werk. Er werd toen gezegd dat dit mogelijk was echter de bezorging werd toch in de ochtend. Uiteindelijk kan de winkel daar niets aan doen maar beter gewoon zeggen dat men niet weer wanneer een artikel geleverd wordt, alleen de dag van bezorging dan natuurlijk.

Fred 30-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Voorraden kloppen niet

Prima webshop, overzichtelijk en helder. BBQ gevonden waarbij voorraaadcheck laat zien in welke winkel deze voorradig is. Eenmaal aangekomen bij de winkel blijkt er helemaal geen voorraad van aanwezig en wordt er doodleuk vertelt dat het een bekend probleem is en de voorraden helemaal niet kloppen. Slechte service, laat daar dan een melding van zien op de webshop. Bespaart je klanten de kilometers. Ik kom er nooit meer. Ook geen enkele coulance om je tegemoet te komen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 31-05-2017

Goedemiddag Fred,

Vervelend om te vernemen dat u helemaal voor niets naar onze winkel te Arnhem bent gekomen, onze excuses hiervoor!

Door de enorme drukte tijdens deze warme periode zijn de voorraden inderdaad veel sneller opgeraakt dan verwacht, uiteraard doen we onze uiterste best om dit zo goed mogelijk bij te houden.

Wilt u mij wellicht even laten weten voor welk artikel u bent gekomen? Ik bekijk graag voor u of we alsnog iets voor u kunnen betekenen!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Peter 30-05-2017 In de winkel gekocht
breda

toonaangevend !!

Heb er een zeer fijne ervaring mee gehad met m'n aankoop,
goed geholpen en geadviseerd , hielden zich aan de afspraak ,bij de belevering zat er een klein artikel niet bij en hoewel ikzelf dat pas enkele dagen later opmerkte was dat nog geen probleem , had het de andere dag al in huis ,de chat op de site ook gebruikt en werd prima beantwoord , dus voor mij topwinkel en personeel .

Onbekend 30-05-2017 Via de website gekocht

Weber bbq

Duidelijke internet site. Prima bbq. Komen hun afspraken na. Snelle levering en een zeer correcte bezorging.

John 30-05-2017 Via de website gekocht

geweldige, snelle en correcte service

Zeer snelle levering, goede service, direct hulp online met vriendelijke medewerker, niet lang helle direct met allesvoorbbq bellen

Lizzy 30-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Aanrader! ....heeft ons super geholpen. Doen wat ze beloven, volgende dag keurig geleverd. Enig nadeel PostNL@home heeft niet geholpen met uitpakken/controleren, wat wel werd aangegeven.

Peter van Dalen 30-05-2017 Via de website gekocht

Uiteindelijk alles oke

Het bestelproces via de site en chatfunctie verliep prima. De levering bleek een probleem. Dit is echter geheel op het conto van Post NL te schrijven. Allesvoordebbq heeft alle moeite gedaan om het afleverproces zo snel mogelijk te laten verlopen

Woutet 30-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Na vergelijking kreeg ik bij "allesvoorbbq" de beste prijs aangeboden. Onze gasbbq werd, zoals beloofd, netjes binnen de 2 dagen geleverd (België).

Mhaast 30-05-2017 In de winkel gekocht

AlLLES voot BBQ.

Veel op voorraad of snel leverbaar. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ik hoef niet verder meer te kijken als ik iets voor mijn Weber nodig heb. Bovendien ook nog laagste prijsgarantie.

Miep 30-05-2017 In de winkel gekocht

Groot assortiment

Winkel met een groot assortiment aan BBQ en aanverwante producten. Deskundig advies van Anne gehad. Vriendelijke bediening en prijs werd via internet gecontroleerd. Zo kregen wij een prachtige BBQ voor een mooie prijs.

Johan 30-05-2017 Via de website gekocht

Ondanks diverse negatieve reviews die ik las op het internet, heb ik geen problemen gehad. Ik heb voor de zekerheid wel geïnformeerd of de BBQ gegarandeerd de volgende dag geleverd kon worden via de livechat. Dat bleek inderdaad zo te zijn, waarna ik hem besteld heb en keurig de volgende dag bezorgd heb gekregen!

Cors 30-05-2017 Via de website gekocht

Top zaak

Het is een zeer mooie en duidelijke webwinkel. Met een mooi breed assortiment. Ze hebben goede service wat betreft informatie over bezorging enzovoort. Kort om een prachtige zaak met goede spullen van prima kwaliteit

Willemsen Doetinchem 30-05-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service

De medewerker denkt met de klant mee, en probeert je de beste keuze te laten maken. En we zijn zeer blij met onze aankoop.

Toon Jansen 29-05-2017 In de winkel gekocht
presikhaaf Arnhem

als klant worde je keurig beleefd en met kennis geholpen

gewoon de vele ruime keuze die je hebt, goede informatie en als het er toevallig niet in de winkel is dan wordt er even rond gebeld en wordt hij keurig thuis af geleverd.
Ga zo door

John 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, prima

Zeer vriendelijk geholpen en snelle levering zonder extra kosten. De gekochte BBQ Original Kettle 57 cm. voldoet aan alle eisen, prima product.

niek 29-05-2017 Via de website gekocht

Een uitstekend product en ditto service

De meeste onderdelen hier verkrijgbaar, ook als het uit het buitenland gehaald moet worden leveren ze zonder extra kosten

Audrey Verheezen 29-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

zeer snelle goede en deskundige service

Zeer goede, snelle en deskundige service!!!!! Ben heel blij met mijn bbq en we hebben hem dit weekend al twee keer gebruikt!!

Hessel 29-05-2017 Via de website gekocht

scherpe prijs, snelle service!!

Mooie overzichtelijke website, scherpe prijs, online ondersteuning indien nodig, snelle levering! Heel tevreden met de Weber Q1200 BBQ

O. Huson 29-05-2017 Via de website gekocht

ik was aan het zoeken en de site sprak mij wel aan, alles was ook wel duidelijk uitgelegd waardoor de keuze snel gemaakt was

NIC 28-05-2017 In de winkel gekocht

Geen aandacht in winkel

Voor een weber keuken bbq naar de winkel gegaan in Breda. Was volgens de site op voorraad.
Ik was de tweede klant die binnnen kwam. Eerste werd geholpen. Loop met vriend wat rond. Meer klanten komen binnen. Personeel achter balie geeft totaal geen notitie van je aanwezigheid. Tot een vierde klant binnen komt. Haaaa die wordt direct geholpen. Dit voelde zo afwijzend aan. Schijnbaar ben ik niet de klant die ze wensen als Nederlander. Conclusie wegwezen hier. Verder rommelige indruk maar Ok het is ook een afhaalpunt voor het internet en dat kan maar toch ???

Officiele reactie van Allesvoorbbq 29-05-2017

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat u deze slechte ervaring heeft gehad in onze winkel te Breda, onze welgemeende excuses hiervoor!

We zoeken ontzettend graag uit waarom dit is voorgevallen, zou u mij wellicht wat verdere toelichting kunnen geven via contact@AllesvoorBBQ.nl?

Ik zie uw reactie graag tegemoet zodat wij dit intern kunnen bespreken en een volgende keer kunnen voorkomen!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Wever q2400 28-05-2017 Via de website gekocht

Goed bereikbaar via chat/mail. Telefonisch minder.
Besteld, volgende dag in huis.
Een minpuntje was dat er bij de beschrijvingen vaak onvolledige of tegenstrijdige informatie stond bij Weber. "Ja, maar zo krijgen wij het aangeleverd door Wever." Was het antwoord. Effe checken luitjes, want niemand koopt een bbq zonder rooster of een elektrische bbq met een ontstekingsmechanisme.
Voor de rest toppie service. Dik tevreden.

Ton, Strijen 27-05-2017 In de winkel gekocht

Perfect geholpen

Prima winkel, ben erg tevreden hoe ik geholpen ben, perfecte uitleg en ook nog te weten gekomen wat er voor extra mogelijkheden zijn, super tof dat ik een workshop krijg, kan ik best gebruiken, barbeque op voorraad dus gelijk meegenomen , al met al prima winkel

Renaat 26-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Geweldig contact, hulpvaardig, vriendelijk, transparant, correcte levering, naservixe PwC niet ontvangen factuur ook zeer snel en goed

kristof 26-05-2017 Via de website gekocht

vlotte service en levering

duidelijke winkel en goede prijs.
De levering is ook de volgende dag gebeurt zodat ik direct mijn toestel ineen kon steken en testen.

Gerben Bartels 26-05-2017 Via de website gekocht

Tot in de dopjes geregeld!!!

Goede website en service tijdens shoppen geeft al een goed gevoel voor stap 2. Dat is kopen. Werd snel geleverd, pakket 2 werd door postnl retour gedaan. Deze kwam later snel en vertrouwd opgelost. Inmiddels had ik de bbq al in elkaar gezet. Dopje om wiel vast te zetten/kwam niet goed vast te zitten. Paar nieuwe dopjes waren snel geregeld. TOP!!!

Remco 26-05-2017 In de winkel gekocht

Maken hun belofte waar

Elders een artikel goedkoper gezien. Aangezien ze hier een laagsteprijsgarantie hebben en ik het snel bij een winkel in de buurt kon ophalen, heb ik contact opgenomen.
Natuurlijk werd de prijs gematched (nog netter was geweest als ze onder die prijs was gaan zitten), en kon ik het gelijk nog ophalen.
Mooie grote winkel, met een ruim assortiment. Niet alles maar wel heel veel ;)

Tonispecial 25-05-2017 In de winkel gekocht

Prima

No nonsense advies, goed product, snelle levering. IK moet nog meer tekst aanleveren om aan de 100 woorden te komen maar daarvoor schieten mijn redactionele vaardigheden tekort

W van Baggem 25-05-2017 Via de website gekocht

Mooi compleet pakket voor een prima prijsje

Ik heb een Weber Bar-B Kettle gekocht met accessoires. Een degelijke hoes, Starter set met kolenschoorsteen en een 2 delige RVS gereedschapsset. Helaas waren ze de laatste in dat rijtje vergeten in de doos te doen. Maar d.m.v Live chatten met de klantenservice word dat als nog nagezonden. Netjes excuses gemaakt. Prima geholpen. Heel compleet pakket voor een prima prijs. De Weber nu 2 x gebruikt en het werkt super. Heerlijke smaak aan het vlees/de groenten.

GertJan 25-05-2017 Via de website gekocht

TOP SERVICE!

Goede en scherpe prijs, snelle levering, correct contact via de mail omdat ik nog een vraag en aanvulling wenste; kortom Top service!

Steven 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, sterke prijs en perfecte service.

Webshop biedt zeer ruim assortiment en veel in stock. Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Bovendien erg scherpe prijs. Omdat ik op een zaterdagavond had besteld, twijfelde ik over wanneer de levering exact zou zijn. Ik stelde hierover een vraag via het platform dat ze bieden en kreeg snel een duidelijk antwoord. Hier shop ik nog.

Amanda 25-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Door wen probleem bij post.nl kwam er geen track and tracé code binnen. Maar na een whatsapp bericht werd hij alsnog verstuurd.

Henk 25-05-2017 Via de website gekocht

super goed geholpen en geweldig geregeld.

Via vrienden en alles ziet er perfect uit.ik zal zeker ook jullie site bij iedereen aanraden. En ik zal ook direct als ik iets nodig heb gelijk bij jullie bestellen.

Martin van der Linden 25-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Teleurstellingen worden zeer netjes gecompenseerd!

Via het internet had ik een mooie korting gekregen voor een BBQ (Boretti Vittoria) en die zou in Utrecht op zicht staan zodat ik hem kon beoordelen en waarschijnlijk aanschaffen. Helaas was dat een afspraak die niet nagekomen kon worden, met het schaamrood op de kaken moesten de medewerkers in Utrecht berichten dat zei de Boretti Vittoria geheel niet hadden. Zonder dat ik er om vroeg waten alle andere vestigingen al gebeld en kon ik kiezen in de BBQ te bekijken en kopen in Arnhem of in Breda. Tja het was wel effe rijden, maar ik kreeg 50% korting op de BBQ-hoes aangeboden.
De reden dat ik achteraf zeer tevreden ben is dat de medewerkers in Utrecht zich niet hebben verscholen achter hun collega die mij verkeerd had voorzien van info, maar dat ze ervoor hebben gezorgd dat ik die avond kon BBQ-en met het toestel waarmee ik dat wilde. Bijkomend voordeel : ik heb een model meegekregen dat al volledig gemonteerd was, dus ik hoefde thuis niet te puzzelen met een gebruiksaanwijzing.

Jonnemeid 25-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Eind van de middag online zoeken naar een nieuwe bbq. Om half 5 een keuze gemaakt en bestelling geplaatst en de volgende dag al kunnen genieten! Top!!

Marijke 25-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!!

Na een tijdje getwijfeld te hebben wat voor een bbq ik aan zou schaffen, ben ik bij jullie uitgekomen.
Jullie konden snel leveren, wat ik ook heel belangrijk vind.
Ruime keuze en heel gunstig in prijs!!

Blij met mijn keuze ;-)