allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 577 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

N. Veldhuijzen 20-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle geweldige service

Geweldig snelle service voor 18 uur besteld andere morgen voor 10 uur netjes verpakt al in huis. De prijs het goedkoopste wat ik op heel inteenet heb kunnen vinden.

Dagmar Spee 20-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Helaas was de door mij bestelde Boretti bij levering beschadigd. Zonder problemen prima geholpen en een nieuwe, vervangende bbq een week later alweer in huis. Super service!

Bestelling hoes 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service tegen de laagste prijs!

Hoes besteld voor de bbq. Snelle reactie ontvangen, laagste prijs in vergelijking tot andere leveranciers en hele snelle levering. Gewoon top!

Jan 20-07-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Erg fijne winkel

Het was even zoeken op de fiets in Doetinchem, maar dan heb je ook wat. Wat een mooie winkel en wat een keus in barbecues. Fijne en gastvrije ontvangst. En een zeer vakkundige uitleg over de verschillende barbecues.

Hans 20-07-2017 Via de website gekocht

Aangename kennismaking

Op zoek gegaan naar een Weber Master Touch GBS BBQ, en de aanbieding die ik vond op Allesvoorbbq.nl kwam mij het voordeligst uit daar er nog een gratis accessoire bij zat. Het bestellen en afrekenen ging heel gemakkelijk, net zoals het hoort. BBQ werd de volgende dag netjes aan huis geleverd in een degelijke verpakking. Nog een klein halfuurtje gewerkt aan de montage, en we waren vertrokken voor onze eerste BBQ met dit mooie toestel.

Aangename kennismaking met deze website, wat mij betreft aan te bevelen!

Eddyw 20-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer duidelijke en uitgebreide shop. Levering was zoals beloofd. Ik had bij bestelling een verkeerde maat hoes besteld, maar dat werd keurig gecorrigeerd nadat ik contact had gehad via mail en snel antwoord kreeg.

Mario 20-07-2017 In de winkel gekocht

super service

super goed geholpen in de winkel van Breda door een medewerker , ook mijn Weber GBS voor een zeer scherpe prijs gekocht.

Theo 20-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Ik vergelijk graag voordat ik iets koop. Nergens heb ik een completere collectie in de winkel gezien, en nergens zo'n goede informatie gekregen. Belangrijk was ook dateer niets werd opgedrongen. We hadden ook zonder te kopen kunnen vertrekken, maar omdat we zeer tevreden waren hebben wed aar gekocht.

Rosendaal 20-07-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

De prijs was het laagst bij jullie. Goed advies. Vriendelijke medewerkers. Wel jammer dat je er een bbq kookcursus bij krijgt en die nu blijkt te zijn volgeboekt.

reus 20-07-2017 Via de website gekocht

super service

is een prima winkel goed aan de prijs goede bezorging. zeker een aanrader.
zou hier zo weer wat bestellen

Wilco 20-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Super snelle service, levering was incompleet, maar daar is na telefonisch contact meteen actie op ondernomen.

Babs 20-07-2017 Via de website gekocht

Geen service, teleurstellend

In de winkel geweest om een bbq te kopen, degene die we wilde konden we niet meenemen want die waren tlefnoisch gereserveerd.
Nog niet betaald alleen gereserveerd, waardoor wij dus geen bbq konden kopen.

Dit via de chat doorgegeven, als service een schoonmaakborstel gekregen bij de bestelling.
Dinsdag 11 juli zou de bestelling binnen komen, alles binnen gehad behalve de borstel.

Vrijdag 14-7 contact opgenomen via de chat, medewerker kon postNL niet meer bereiken dus samen afgesproken dat ik maandag bericht zou krijgen.
Niet gehad.

Eergisteren 18-7 weer contact opgenomen over dat ik geen bericht had gehad.
Medewerker zou een nieuwe borstel-bestelling aanmaken, en die zou ik GEGARANDEERD morgen (woe 19-7) binnen krijgen.
Niet gehad

Donderdag 20-7 telefonisch contact opgenomen, werd totaal geen begrip getoond of tegemoetkoming/oplossing aangeboden.
'Ze gingen het uitzoeken en zouden terug mailen'

Nog steeds aan het wachten...

Officiele reactie van Allesvoorbbq 21-07-2017

Goedemorgen Babs,

Wat ontzettend vervelend dat de afhandeling van uw bestelling zo stroef verloopt, dat is zeker niet de bedoeling!

Kunt u mij wellicht wat meer details omtrent uw bestelling toesturen via contact@allesvoorbbq.nl? Ik help u graag verder met uw probleem!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Jef Heylen 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Zeer handige webshop met zonodig advies van behulpzaam personeel
Zeer snelle levering van de Boretti Robusto tot inde garage
Toestel is zo goed als gemonteerd , zijtafeltjes aanhaken gasfles aansluiten en .... bakken maar !!!

WBP 20-07-2017 Via de website gekocht

Top Service !! Aanrader om hier te kopen.

Via internet (google) op deze winkel gekomen. 2x Weber BBQ's gekocht welke ik de andere dag nodig had. Prima geregeld, kwamen ook de andere dag. Reageren ook zeer snel op mail en chat............echt een super internetwinkel. Nu afwachten op een uitnodiging voor een Weber BBQ workshop binnenkort hopen wij. Lijkt ons geweldig leuk!

Corry 20-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

In het weekend een BBQ hoes besteld en dinsdag meteen in huis. Duidelijke,overzichtelijke site en goede prijs. Ik zal zeker de volgende keer hier weer bestellen.

Wim v d Linden 20-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

wat de advertentie zegt wordt nagekomen. levering volgens opgave. en de goede spullen.goede informatie via email

DRuw 20-07-2017 Via de website gekocht

Prima sevice voor goede prijs

Prijs was het meest aantrekkelijk en gratis verzending.
Goede hulp via de chat ook:)
Verzending wel iets later dan aangegeven...

Arjan 20-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en netjes geïnformeerd

Ik zou iedereen allesvoorbbq.nl aanbevelen. Ik had een bbq besteld die onvoorwaardelijk was. Maar 2 min later kreeg ik een mail dat het wegens de drukte was uitverkocht maar binnen 2 werkdagen er zou zijn. En ja hoor dat was die. Dus top

Rosanne 20-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende aanbeveling door medewerker

Ik heb verschillende webshops bekeken maar hier kreeg ik de meeste informatie. Er bleek echter een fout op de actiepagina te zitten en ik besloot om een live chat te doen. Deze persoon heeft mij zeer deskundig geholpen en ik zelfs de bestelling via hem laten verlopen. Hij regelde alles en 10 minuten later was ik de trotse eigenaar van een Boretti Da Vinci. Tot slot nog een uitstekende transportfirma die ons opbelde om te melden dat ze wegens werken het afgesproken uur niet zouden halen en het uur van levering verder op de dag doorgaf. Zij belden een half uur voor levering nog eens om te melden dat ze onderweg waren. Uitstekende service dus ook van jullie onderaannemers.

Nele 20-07-2017 Via de website gekocht

Sneller kan niet!

Een gratis beschermhoes en gratis levering gaven voor mij de doorslag. Gaf uiteindelijk een groot prijsverschil tov andere webshops. Mijn BBQ werd, zoals beloofd, 's anderendaags al geleverd ( in België). Alles was netjes verpakt! Top

Anita Delfos 20-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Heel goede service en prima advies!

Wij zijn naar Breda gereden omdat deze winkel voor ons de dichtstbijzijnde was waar we alle BBQ's die we op het oog hadden konden zien. Bovendien waren ze ook scherp met de prijs. We werden heel goed geholpen en de prijs was nog lager dan op de website vermeld stond. Toen de hoes, die nageleverd zou worden, niet op de afgesproken dag bezorgd kon worden, werd ik keurig opgebeld of het 1 dag later bezorgd mocht worden. Heel netjes!

Barry 20-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Veel keuze aan bbq spullen, jammer van de masterclass

Meerdere keren iets gekocht in de winkel in Breda, kreeg als kado de masterclass bij een aankoop, alleen zijn de datums van deze masterclass in de vakantieperiode waardoor ik dus niet de masterclass kan gaan doen ivm mijn vakantie, als er meer datums beschikbaar zouden zijn voor de masterclass had ik zeker een 8 gegeven ipv de 5 die ik nu geef omdat ik bewust hier iets heb gekocht zodat ik de masterclass erbij zou krijgen.

Jacques Tempelaars 15-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Service!

Vriendelijke benadering, professioneel advies, persoonlijke benadering, hulpvaardig bij vertrek en inladen.

HN 14-07-2017 Via de website gekocht

Snel en door meedenken direct gebruiksklaar.

Na grondige prijs vergelijk bij " allesvoorbbq" uitgekomen. Bedrijf springt er bovenuit door:
Meedenken met klant, prijs en assortiment.

Mevr Nagel 14-07-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Op vrijdag 7 juli Boretti Barilo besteld bij allesvoorbbq.nl omdat ik bij hun een gratis hoes erbij zou krijgen.
Ging ervanuit dat hij de maandag of dinsdag erop bezorgd zou worden ivm het weekend.....kreeg later op de dag een mail van Spreuwel transport dat ze de bbq zaterdag al kwamen leveren.
En idd zaterdag al geleverd door vriendelijke, behulpzame chauffeur!

Jeroen 13-07-2017 In de winkel gekocht

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Zeer klantvriendelijk en kundig personeel met heldere en eerlijke uitleg over de BBQ producten. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Anne 12-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bijkomende informatie aangevraagd.
Weber Bbq besteld.
Twintig uur later keurig afgeleverd in België.

Floris Mol 11-07-2017 Via de website gekocht

Top service, snelle levering en goede afspraken!

Goede service met aanbevelingen waar je wat aan hebt! Had een late bestelling maar kon toch de dag erna vroeg geleverd worden, echt super!

Remco 11-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goeie shop en lekker overzichtelijk en duidelijk.service was ook prima.
Zelfs een hoes en een bbq workshop mogen ontvangen.

Damien Q 11-07-2017 Via de website gekocht

Topservice

Vlotte chat en zo alles direct kunnen regelen...
We vroegen voor de levering op een specifieke dag te zetten via de chat en alles in orde!

Steven 11-07-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Eerst wat problemen bij de bestelling, maar via de handige livechat de nodige ondersteuning gekregen.
Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Prima!!

Stephan de Jonge 10-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Afgelopen week een bestelling gedaan, goed op de hoogte gehouden over de bestelling als ik een vraag had. Live chat functie is echt geweldig, goede hulp ontvangen tijdens het bestelproces.

B.Reidel 10-07-2017 Via de website gekocht

super service

ik ben super tevreden over deze shop, snelle levertijd en toen er iets ontbrak bij de bestelling ,dezelfde dag nog een reactie terug en de volgende dag het ontbrekende onderdeel in huis. Top service. De volgende spullen voor mijn bbq ga ik zeker weer hier bestellen.

Bas 10-07-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen en zeer klantgericht

Allereerst hebben ze gewoon hele nette prijzen voor de barbecues, in ieder geval voor diegenen waar ik naar op zoek was. Daarbij ben ik twee maal zeer netjes en snel geholpen via de chat functie en kon ik zelfs nog onderhandelen over de toch al scherpe prijs. Al met al een zeer positieve ervaring.

Menno 09-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

Shop gevonden via google. Mooie duidelijke website.
Goede weergave van alle producten. Prijzen zijn prima.

Jos 09-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, aantrekkelijke prijzen. Alles te vinden wat je nodig om een gezellige BBQ te organiseren.

Marc Wilms 09-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte bedienning via livechat en correcte afhandeling

Gewoonweg top. Een maximum aan keuze. Zeer goed geholpen via telefoon en livechat. Stipte levering. Een echte aanrader, ik kom zeker nog eens langs.

Marjan 09-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Snelle levering en zoals afgesproken de volgende dag al bezorgd.

Rosanne 08-07-2017 Via de website gekocht

Live chatgesprek met Justin

Omdat ik niet op de actie pagina kon heb ik live chatgesprek gestart met Justin en die heeft mij zeer snel zeer accurate informatie gegeven waardoor ik meteen tot de aankoop overgegaan ben. Het is leuk om op een beleefde en vriendelijke manier zo snel geholpen te worden.
Rosanne De Borger

Harry 08-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige bbq shop

Prima product, snelle levering. Goedkoopste prijs voor product en dan nog gratis beschermhoes twv 50 euro een bbq workshop twv 79
Een dikke 11!

jacob 08-07-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Winkel gekozen voor keuzemogelijkheden en prijs-/kwaliteit verhouding. Probleem ontstaan door bijlevering foutieve adapter adequaat en naar tevredenheid opgelost.

AJ 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering. Bedankt voor de weber master touch 57.
Ik heb er plezier van! Daarnaast kijk ik uit naar de gratis bbq workshop.

Mario 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

The Team from AVBBQ gave me a perfect and fast support during the purchase of my new Outdoorchef BBQ. Solution for a non deliverable part was found immediately without any additional costs. Delivery to Belgium on saturday afternoon without any problem and in time for BBQ in the evening ;-) just perfect

Femke 07-07-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel

Na wat googlen trof ik deze iverzichtelijke site, de Weber Go Anywhere gasbbq bestelling was vervolgens snel binnen

Bert 07-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en flexibele levering

Goede overzichtelijke website. Je wordt goed doorgeleid door de diverse pagina's.
De wijziging van de bezorgdatum werd vlekkeloos uitgevoerd.

Edwin 07-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

outdoor chef BBQ accessoires gunstig geprijsd en snel geleverd.
ook gratis levering naar België met track ent race service

Marcel 07-07-2017 Via de website gekocht

Behulpzaam en vriendelijk!

Ik ben eigenlijk nooit wen voorstander van internet shoppen, maar heb hier toch wel een zeer positieve ervaring.
Door tijdgebrek toch maar op internet gaan shoppen en ben hier uiterst vriendelijk geholpen en door de chatfunctie toch een wat "persoonlijker" gevoel er bij gekregen.
Voor herhaling vatbaar!

Arnold 06-07-2017 Via de website gekocht

Verbazingwekkende service

Prettig bestelllen bij deze webwinkel ...aanrader ,ruime keus en uitgebreide info erbij.
Niet goed ..is geld terug , maar dat was voor mij niet van toepassing .
Iedereen is vrij om te kopen waar ie wil....maar ik heb een goed gevoel overgehoudenbij deze onderneming .Top !!

Jan Lw 06-07-2017 Via de website gekocht

Perfect volgens afspraak.

Na aankoop is de afspraak, voor 18.00 uur besteld de volgende dag in huis, perfect nagekomen. Dit is precies wat ik zoek. Er is sprake van een goede prijs kwaliteitsverhouding. Niet altijd de goedkoopste, maar de service en afspraken nakomen is voor mij heel belangrijk. Ben heel er blij met het gekochte en de levering was perfect. Goed ingepakt en beschermd.
Eén puntje van kritiek: probeer niet een ander merk te verkopen als er belangstelling is voor een bepaald product. Help de klant in zijn/haar keuze door beter op dat specifieke product in te zoomen en te adviseren.

JBahn 05-07-2017 In de winkel gekocht

Super service!

In de winkel erg goed geholpen. Klantvriendelijk en zoeken ter plekke iets voor je uit. Zeker geholpen in de keuze bbq.