allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 573 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 03-10-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs - kwaliteit verhouding

Vlotte levering en echt waar voor het geld: met de 'Buschbeck Las Palmas' met vuurvaste binnen-kap heb je een ruime bbq waarbij het rooster , ook tijdens het barbequen verplaatst kan worden (hoger - lager), en waar je na het bbq-en een lekker vuurtje in kunt stoken. De onderdelen zijn niet helemaal exact even hoog aan voor en achterzijde, hou hier rekening mee met het plaatsen, dan valt het zeker niet op. (Wij hebben later het geheel nog wat enigszins achterover moeten plaatsen).

roy rietveld 02-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede en kundige services waarbij eerlijkheid voorop staat

Een zeer kundige en eerlijke service, waarbij niet wordt gekeken naar t maken van meeste winst voor bedrijf maar naar wat voor product de klant verwacht. Zeer blij met deze service en kom hier zeker terug

"marian oophorst 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

prima geregeld, op tijd geleverd! Ben er erg blij mee en super tevreden. Dank u!
Ga vaker van deze site gebruik maken!

Piet S. te Huizen 02-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Groot assortiment en goede voorlichting

Door het grote aanbod en de vakkennis is het niet moeilijk een juiste keuze te maken. Voor ons werd dat de Weber Q2400 in een electrische uitvoering. Meteen mee kunnen nemen en later een ontbrekend onderdeel snel en kosteloss nageleverd. Top!

Danny Mattar 02-10-2017 Via de website gekocht

Perfekt

Schneller Versand. Pefekte Ware und super service nachher, was will man mehr.
War nicht meine letzte Bestellung bei BBQ.

Danny

Sander 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Duidelijk webshop en snelle levering en.goed bereikbaar met eventuele problemen met de levering. Duidelijke omschrijving van wat je kan verwachten bij het te bestellen product

Wouter 02-10-2017 Via de website gekocht

Wat een goede service

Goede prijzen spullen uit voorraad leverbaar
Goed advies
Werken met een goede vervoerder samen die de moeiten nemen om de bbq in de tuin tezetten

palmi 01-10-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Brikettenstarter besteld. Snelle levering in goede verpakking en zelfs nog zonder verzendkosten. Kan niet beter.

Daniël 01-10-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Vriendelijk personeel en goede service

Na jaren een elektrische barbeque gehad te hebben besloten om over te stappen naar een (echte) kolen barbeque. Op de site een mooie Weber gevonden en bleek dat er een showroom niet ver bij ons vandaan in Doetinchem zit.
Wij werden daar netjes te woord gestaan en alles werd goed uitgelegd mbt de opties en accessoires. Meteen de eerste week de pizza steen erop en zelf pizza's maken, maar dat werd een fiasco. Alles bakte aan op de steen en hij werd meteen zwart en was met geen mogelijkheid schoon te krijgen. Terug geweest naar de winkel en het verhaal uitgelegd. Zonder problemen werd de steen omgeruild voor een nieuwe en die heeft zich nu al 5x met succes bewezen.
Wij raden deze winkel zeker aan en zijn super tevreden met de service.

Dingemans 01-10-2017 Via de website gekocht

Maatwerk

Ik had een specifieke vraag over de combo die ik graag wilde kopen. Deze had ik via de chat gesteld en werd heel betjes geholpen. Bestelling gedaan, aangepast, betaald en de volgende dag verzonden. Goed, simpel en vriendelijk. Bedankt voor de goede service!!!

Rolf 30-09-2017 Via de website gekocht

Prachtig produkt en geweldige service

Produkt perfect volgens de omschrijving en zoals gewenst. Geweldige service en vriendelijk mailcontact. Had nog wat vragen mbt de mogelijke accessoires, deze werden snel en perfect beantwoord. Ben zeer tevreden.

Marcel 30-09-2017 Via de website gekocht

Mooie bbq!

Ik kwam door de prijs bij jullie terecht. Gelukkig was niet alleen de prijs goed. Een goed verpakte bbq die redelijk makkelijk in elkaar te zetten was en gelukkig was één klein onderdeel extra, dus teveel, aanwezig. Deze had ik dus echt nodig. Prima dus!

M de Vries 29-09-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden over levering

Mijn gewenste BBQ was niet leverbaar en ik kon tegen hetzelfde tarief een andere BBQ uitzoeken. Dat was helemaal prima. Helaas was mijn bevestigingsmail over het hoofd gezien en moest ik erachteraan bellen. De levering kwam toen op een dag dat we niet thuis waren en de chauffeur mocht de BBQ niet bij het huis achterlaten en wilde niet bij meerdere buren aanbellen. Nu krijg ik de BBQ pas volgende week. Helaas te laat voor de verjaardag van mijn man...

E van warmerdam 29-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Van mijn bestelling ontbrak de bbq hoes. Na 1 mailtje werd er netjes een hoes nagestuurd. Normaal moet je bij zo'n club zeuren en leuren. Nee hoor zonder problemen opgelost zo als het hoort.

a wassing 29-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service, echt een aanrader.

de goedkoopste , en zeer snelle levering keurig netjes.we zijn zeer tevreden.
kregen een gratis borreti hoes .plus bbq workshop terwaarde van 79,95. helemaal geweldig

Van Eijk 29-09-2017 In de winkel gekocht

Service kan stuk beter

Verkoop verliep best vlotjes, echter weinig personeel in de winkel. Voor levering heb ik diverse keren moeten bellen.

Ronald 29-09-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Goed geholpen en geadviseerd! Kapotte thermostaat zonder problemen geruild. Geen gepush en verkoop gebabbel. Heerlijk.

Dick Guijt 29-09-2017 In de winkel gekocht

Goed advies!

Erg goed geadviseerd door James betreffende de aanschaf van een LG OLED tv. Gewezen op de voor- en nadelen van bepaalde modellen. Het was duidelijk dat James verstand van zaken had. Niets opgedrongen en aan ons de keus gelaten. En mede door het uitstekende advies van James hebben wij een goede keus gemaakt waar wij geen spijt van hebben. Bij plattetv.nl nemen ze de tijd voor je. Je merkt gewoon dat ze liever een tevreden klant als een klant die ze nooit meer terug zien. Ik beveel plattetv.nl bij iedereen aan.

chrisk 29-09-2017 Via de website gekocht

Toppie allemaal

Snel geleverd, leuk telefonsich contact, leuke shop.
En natuurlijk is het Weberproduct perfect. Voldoet aan de verwachting.

j gruijters 29-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede info en advies via chat

wist niet goed de verschillen tussen de outdoorchef perth en australian maar door de goede info via chat gegaan voor de australian (opvolger Perth)

de levering was erg netjes en snel dus ben blij dat ik de bbq hier heb besteld

Kevin 29-09-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Mooie winkel, vriendelijk personeel. Mijn motivatie moet wel met meer als 100 karakters bestaan dat is dan wel jammer. Men heeft mij een bbq geadviseerd en wist er veel over te vertellen.

Michael 29-09-2017 Via de website gekocht

De service was perfect

De chat service omtrent mijn aankoop was erg duidelijk en goed. Ze weten je veel informatie te geven

Tertia Boswijk 29-09-2017 Via de website gekocht

Alles keurig verpakt en zag er tip top uit.

1 puntje van kritiek: er staat dat je een workshop voor 2 personen voor de BBQ krijgt.
Alleen zit dat er niet bij en als je belt dan wordt er gezegd dat daar een mail over komt met de data. Alleen zou het wel handig zijn als dat ergens vermeld wordt. De mail heb ik nog niet ontvangen.

bbqsmoker 29-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit en service

Goede prijs kwaliteit en service, dat is toch alles wat je wil....
goede prijs, scherpe aanbieding en ook nog op het juiste merk BBQ en dan ook nog binnen 2 dagen in huis TOP

Viviane 28-09-2017 Via de website gekocht

Prachtige BBQ voor goede aanbieding!

Duidelijke shop met mooie aanbiedingen, aflevering goed geregeld. MOntage ook goed te doen met de gebruiksaanwijzing.

Jeffrey van den Engel 28-09-2017 Via de website gekocht

Perfect en volledig volgens afspraak.

Qua prijs was deze winkel gelijk aan andere winkels, allesvoorbbq berekend geen extra bezorgkosten ten opzichte van andere winkels vandaar onze keuze. De site is ook erg overzichtelijk.

Bart 26-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle levering, je krijgt wat je besteld. Netjes verpakt. Zeker aan te raden . Een ruime keuze aan diverse BBQ's . Nalevering van niet bijgeleverde slang, zonder problemen ontvangen.

Joep van Renswouw 21-09-2017 Via de website gekocht

Het wil maar niet lukken bij allesvoorbbq.nl / plattetv.nl

Vanaf 18 aug (na het terug sturen van een bbq) loopt van alles fout bij de (klanten)service. Alleen maar loze beloftes en antwoorden via mail, chat en telefoon.
Nu, ruim een maand verder blijven ze volharden in loze beloftes.

Ad 09-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Leuk om door zo'n enthousiaste verkoper geholpen te worden.

Een verkoper, Anne, die, naast dat hij goed wist te vertellen wat de voor en nadelen waren van de Weber bbq, ging verder enthousiast in op de mogelijkheden voor het bbq-en in zijn algemeenheid. Kruiden, recepten, rubs, heel erg leuk om zo uiteindelijk een keus te maken.

Thomas 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering; goede prijs

Deze shop gekozen omwille van de beste prijs voor de BBQ hoes die we wouden. Binnen de 24u geleverd.

Frank 22-08-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg en service

Hele goede uitleg gehad over de bbq.
Goede service, de verkoper hielp de spullen mee naar de auto te brengen.
Uitgebreid assortiment en goede prijs.
We werden alleen niet direct opgemerkt in de winkel en moesten zelf naar de verkoper op zoek, dat werd daarna wel helemaal goed gemaakt.

Jan 21-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede kennis van de producten.

In de winkel ben ik door meerdere personeelsleden geholpen die allen veel kennis hebben over de producten die ze verkopen. Zeer tevreden!

Wouter 17-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service en veel product kennis!

Er werd duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren en welke bbq voor welke doeleinden gebruikt worden. Na deze uitleg was de keuze voor de bbq duidelijk.

Paul 17-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

prima geholpen, vriendelijk en behulpzaam. Weet veel van bbq

Prima winkel met voldoende verschillende bbq's. Helaas meer gas dan kolen maar daar valt mee te leven.

Personeel vriendelijk, behulpzaam en denken met je mee.

Barbara Kamp 07-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Snelle service en degelijk materiaal!

Prima en snel geholpen. Vriendelijk personeel! Mooie spullen met degelijke kwaliteit. Nette winkel met overzichtelijk assortiment.

Oscar Garschagen 07-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Prima site, waarop je je grondig kan voorbereiden; in de zeer makkelijk bereikbare winkel in Breda efficiente, ontspannen verkoper Anne die alle tijd nam om vragen te beantwoorden en advies te geven.

Frank V 07-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

Zeer duidelijke en vlotte uitleg.
Veel keuze van klein tot mega groot.
Anne heeft uitgelegd wat wel en niet kan en we hebben nu de perfecte BBQ.

Pascale 04-08-2017 Via de website gekocht

Bij elke bestelling opnieuw geweldige service!

Duidelijke website, veel betaalmogelijkheden, kwaliteitsproducten, snelle levering en supersnelle vriendelijke en behulpzame klantendienst.
Heb in de laatste maand als driemaal iets besteld waaronder een stevige barbecue die op de gevraagde dag werd geleverd. Een webwinkel die ik iedereen kan aanbevelen. En als Customer Journey expert weet ik waarover ik praat 😉.

Mark Verhagen 31-07-2017 Via de website gekocht

Prijs is oke maar daar houdt het wel op!!!

Als het aankomt op prijs dan ben je hier aan het juiste adres. Voor advies en service moet ik helaas constateren dat deze ver onder de maat is.

Op de website een Weber BBQ gezien en op de klop geklikt om een mooie aanbieding te krijgen. Tot twee keer toe het antwoord gekregen dat dit al de scherpste prijs was. Van één van de verkoopmedewerkers kreeg ik het advies om eens naar een andere BBQ te kijken, Een Boretti in dit geval. Zou kwalitatief beter zijn. Dus maar even naar de winkel in Breda gereden. Had ik beter niet kunnen doen. De winkel is samen met een andere webshop voor TV's gevestigd in één pand. Het BBQ deel is een grote puinhoop en tot twee keer moeten vragen of er iemand tijd had om advies te kunnen geven. Nogmaals contact gehad met de verkoop en deze gaf aan dat de Weber toch de betere keus was.
Tot zover de aankoop.

Eenmaal besteld (19-7-2017) werd de BBQ de volgende dag thuisgebracht. Prima service van de chauffeur om de BBQ even mee binnen te zetten want de doos was echt zwaar.

Na de BBQ in elkaar gezet te hebben bleek de elektronische ontsteking niet te functioneren. Meteen contact gezocht met AllesvoorBBQ. Deze zou navraag doen bij Weber hoe dit op te lossen. 24-7-2017 nog steeds niets gehoord dus zelf maar contact opgenomen met Weber Nederland. Deze gaven aan inmiddels terugkoppeling te hebben gegeven naar AllesvoorBBQ.

Tot op heden (31-7-2017) nog niets gehoord van AllesvoorBBQ!!!
IK ben nu zelf maar met Weber in gesprek over deze kwestie.

Dus daarom: Prijs :-), Advies en Service :-(

Officiele reactie van Allesvoorbbq 04-08-2017

Beste heer Verhagen,

Ontzettend vervelend om te vernemen dat u ondanks een positieve start toch niet helemaal tevreden bent over verdere afhandeling van uw bestelling, nogmaals onze excuses hiervoor!

Omdat ook wij de door u aangegeven klacht niet eerder gehoord hadden moesten wij echt even wachten op de terugkoppeling van Weber. We hebben vernomen dat er inmiddels een nieuwe ontsteking naar u verzonden is zodat u eindelijk gebruik kunt maken van uw mooie Weber Genesis.

Wij wensen u heel veel grillplezier en mochten er vragen zijn waarmee wij u kunnen helpen dan bent u altijd welkom.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Ron 28-07-2017 Via de website gekocht

Bij ontvangst van de Weber bbq bleek een beschadiging. Na toezending van een foto werd direct actie ondernomen door een nieuwe bbq -schaal te bestellen. Moet nog binnen komen maar heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt.

Goos 27-07-2017 Via de website gekocht

TOPPIE!

snelle levering, netjes verpakt kortom goede service
bbq werkt prima
later nog een bakplaat bijbesteld, was ook weer de zelfde service
kortom toppie!

Rosan 27-07-2017 Via de website gekocht

Warme douche verdient!

Allesvoorbbq.nl verdient de warme douche!

Een aantal dagen geleden hebben wij een barbecue plus hoes besteld via allesvoorbbq.nl. Zij verkopen goede barbecues voor een zeer aantrekkelijke prijs. Vandaar dat wij onze barbecue daar graag wilde bestellen. Helaas was onze eerste bestelde barbecue niet meer in voorraad en boden zij ons een ander model aan. Het order is toen gewijzigd naar een iets duurdere barbecue, dus bood ik aan, om voor dezelfde prijs die andere barbecue te laten leveren.

Alles voor BBQ ging hier mee akkoord (dat al helemaal super was) en de barbecue werd verzonden. Helaas zagen wij bij ontvangst dat de geleverde barbecue niet de nieuwe bestelde barbecue was. deze barbecue was tevens nog duurder. Ook hadden wij tijdens de eerste bestelling de hoes erbij besteld, maar helaas was de hoes ook niet meegeleverd. Wij hebben toen gelijk een Whatsappje gestuurd naar alles voor bbq, en het verhaal uitgelegd. Zij tonen erg veel begrip en zoeken voor een goede oplossing, een super service dus!

Wij mogen nu de geleverde barbecue houden en de hoes word nog naar ons toegestuurd. Ik wil bij deze alles voor bbq enorm bedanken, want wij zijn enorm tevreden over hoe jullie deze situatie hebben aangepakt! Dit bedrijf verdient echt een warme douche! Als je dus nog een goede barbecue zoekt, koop hem bij allesvoorbbq.nl, ze verdienen het!

Xavier 26-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Deskundig advies en premium naverkoop dienst

We gingen naar de winkel in Breda waar we deskundig geholpen werden door xxx. Met veel geduld en klantvriendelijkheid wist hij ons een Outdoorchef met accessoires te verkopen aan een concurrentiele prijs. We hadden en iets goedkopere prijs gevonden op een website in Duitsland en onmiddellijk hebben ze een extra korting gegeven op het totaalpakket. Men hielp ons bij het inladen van de auto, het hele team kwam gelijk ook kijken naar de wagen ;)
Thuis gekomen de BBQ uitgeladen en gemonteerd bleek dat de trechter van de BBQ een vlekje in het email had. Contact opgenomen via de website en enkele foto's doorgestuurd via mail. Binnen het uur telefoon terug van xxx met de actie die hij genomen had richting Outdoorchef en de belofte me ten laatste de dag nadien terug te bellen. Een half uur later terug telefoon van zijn collega dat ze Outdoorchef bereikt hadden en dat deze een volledig nieuwe trechter zullen opsturen en we de oude gewoon mochten behouden.
Dat noem ik nu service na verkoop. Pluim op de hoed van allesvoorBBQ en Outdoorchef!
Hier stuur ik met vertrouwen vrienden en kenissen naar toe.
AllesvoorBBQ is een schitterend voorbeeld van hoe online en offline een sterke combinatie vormen: zo'n investering koop je toch niet zo maar online, je wil toch advies en het product bekijken vooralleer je het koopt?

Edward Franken 26-07-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Via de webmail de Weber gekocht. Bleek achteraf net iets te groot voor de achterbak van mijn auto. Bij het inladen constateerden wij dit. Medewerker van de shop hielp mij met het erin zetten en het dichtmaken van de achterklep. In de haast de gratis! schoonmaakborstel vergeten maar deze werd keurig per post nagezonden.

Martin 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Eerlijke prijzen, prijzen incl bezorgen. Snelle reactie op vragen. Een puntje van kritiek de levertijd komt vaak niet overeen met de levertijd op de website, niet heel erg je wordt na aanschaf direct geïnformeerd over de werkelijke levertijd.

KR 25-07-2017 Via de website gekocht

BBQ is de volgende dag netjes geleverd. Service is goed. Omschrijving van de BBQ was duidelijk. Product voldoet daardoor ook zeker aan de verwachtingen.

Joris 23-07-2017 Via de website gekocht

Aan te raden

Zeer goede service. Ik heb een bbq en toebehoren gekocht en alles werd vlot geleverd. Ik werd verwittigd een dagje vertraging en de transportfirma liet ruim op tijd weten wanneer ze gingen langskomen. Ook alle vragen en mails werden in no time beantwoord. Doe zo voort!

petra 21-07-2017 Via de website gekocht

goede service

ik had een Weber barebcue besteld en gelezen dar er een gratis hoes zou bij zijn.
Toen ik had besteld en betaald stond daar niks van op mijn bon.
Na wat gemail over en weer kreeg ik hem alsnog. Hij werd ook dezelfde dag geleverd als de barbecue.
Dus super service.

Dennis 21-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service van xxx !

Wie hadden op de website de Boretti Carbone gezien maar wilden hem ook eerst in het echt bekijken en zijn daarvoor naar de winkel in Utrecht gereden.
Daar zijn wij uitstekend geholpen door xxxx en hebben de BBQ meteen meegenomen met de gratis hoes en een klein beetje extra korting op een schoonmaakborstel en de vuurstarter van Boretti.
Komen hier zeker terug!

Fred 21-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Groot assortiment en een deskundige uitleg daarbij!

Groot assortiment en daarbij een deskundige uitleg. Ik weet eigenlijk altijd wat ik wil kopen maar heb bij allesvoorbbq toch een paar kleine kleine wijzigingen aangebracht omdat dit voor mij beter was. Zonder de uitleg had ik dus iets gekocht waar ik dan achteraf minder goed mee uit de voeten zou kunnen.
Ook fijn is de laagste prijs garantie.