allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Marianne 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Weber BBQ op vrijdag besteld, zaterdag in huis! Bezorger belde zelfs nog op een half uur van tevoren dat hij eraan kwam.
Bij het in elkaar zetten van de bbq bleek er een kleine beschadiging op de onderkap te zitten. Na dit gemaild te hebben kreeg ik meteen reactie dat er een nieuwe kap werd geregeld bij weber, top!

Sjors 16-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Ze geven goede uitleg, zijn zeer klantvriendelijk. Denken met de klant mee. Gratis thuisbezorgd. Zeer goede service.

Pi-Air 16-06-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Zou willen dat elke winkel zo werkte, korte lijnen,goede kwaliteit en zeer
goede service. Producten volgens afspraak op tijd geleverd, helemaal top

Erik 16-06-2017 In de winkel gekocht

Anne bedankt

Fijne uitleg gehad in de Breda vestiging door Anne. Zijn enthousiasme is aanstekelijk en je krijgt direct zin om lekker te gaan bbq-en. Bedankt voor de fijne service en tot ziens. Groet. Erik

Dave van petegem 16-06-2017 In de winkel gekocht

Super mooie winkel

De winkel was geweldig. Ik vond het alleen jammer dat ik echt om hulp moest vragen. Maar de verdere afhandeling, uitleg etc was prima. Al met al een fijne winkel

dennis 16-06-2017 Via de website gekocht

wat een fantastische winkel

eerste keer een weber genesis lx 340 gbs besteld met pizza steen en wokplaat en seargrill. week later besloten om toch maar de igrill3 te bestellen met spoed voor een groot stuk vlees. beide keren snel en netjes afgeleverd. dikke pluim voor deze winkel!

Dennis 16-06-2017 Via de website gekocht

Prima service en prijs

Ik heb via een chat een gasbbq gekocht. Werd snel geleverd en voor een mooie prijs. Ben zeer tevreden en kan het aanbevelen

Kurt L. 16-06-2017 Via de website gekocht

Top service !

Duidelijke en uitnodigende website met tal van producten aan mooie prijzen, veelal een stuk goedkoper dan ergens anders. Bestelling de dag erna geleverd en alles helemaal in orde. Een echte aanrader !!

Bert Colenbrander 16-06-2017 In de winkel gekocht

Gewoon helemaal goed!!

Bij ALLESVOORDEBBQ hebben ze het gewoon helemaal door.
Een goede heldere service, mooie prijs, snelle levering, wat wil je nog meer!?!?!
Ik ben ook nog in de winkel geweest, een echte aanrader voor de echte bbq fanaat!

Kortom, je slaagt nergens zo goed als hier, geen fratsen, geen gezeur, snel, goedkoop, service, heerlijk :-)

Teun 16-06-2017 Via de website gekocht

Beste prijs die ik kon vinden met een prima service

Allesvoorbbq had de laagste prijs die ik op internet kon vinden, ook verstuurde ze de bbq die ik had besteld snel en gratis!

Bertus de Roock 16-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering ????

Vrijdagavond een borretti bbq besteld en de volgende dag om 8 uur stond de chauffeur al voor de deur , deze heeft mij ook nog geholpen de zware doos in de achtertuin te plaatsen.
Dus een tevreden klant

Rian 16-06-2017 Via de website gekocht

Sneller dan het licht!

Een super gebruiksvriendelijke site, een hele snelle levering en alles keurig verzorgd. Wij weten waar we moeten zijn voor onze BBQ spullen! Dank je wel!

Sjo1 16-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

De prijzen zijn hartstikke mooi levering en communicatie over de status van je bestelling 100 punten. Volgende zaken die ik nodig heb voor de bbq en smokey bestel ik weer via allesvoorbbq.nl.

Ad 15-06-2017 Via de website gekocht

snel en eenvoudig geleverd

Na op internet te hebben rondgekeken, gekozen voor alles voor de bbq. Geen moment spijt gehad, geleverd als beloofd. Simpel en eenvoudig.

GINEKE LUBBELINKHOF 14-06-2017 Via de website gekocht

Direct antwoord op vragen via de mial. Heel goed.

Deze shop had de goedkoopste aanbieding met een garantie van geld terug waar ze ook meteen mee kwamen toen bleek dat het product uitverkocht was. Een weekje gewacht met tussentijdse communicatie.

Rudi 14-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na even rondkijken op internet om een Weber gas BBQ aan te kopen , ben ik op deze website terechtgekomen. Eerst even een live chat gehad met een van de medewerkers met de vraag of er levering naar het buitenland mogelijk was. Direct antwoord gekregen en 5 minuutjes later min bestelling geplaatst.

Pat 14-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service en klantvriendelijkheid

Overzichtelijke site om te shoppen, degelijk materiaal en zeer goede en vlotte ondersteuning.......Alleen over de transportfirma extra@home ben ik niet zo te spreken en levering van onze BBQ is dan ook iets minder vlot verlopen.... Desondanks toch een schouderklopje voor het team van allesvoorbbq.

M. van Dragt 14-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De service en de uitleg via de chat was bijzonder goed, de producten die ik heb besteld voldoen aan mijn verwachtingen. Echter ik zou er een bbq cursus bij krijgen van 79,95 maar daar kan ik helaas niks van terug vinden dus dat moet ik nog maar afwachten.

S.T. Groet 13-06-2017 Via de website gekocht

The BBQ for Hou!

De elektrische BBQ besteld omdat ik op m'n balkon geen houtskool BBQ mag/kan gebruiken. De BBQ besteld en de volgende dag in huis. Geweldig! En gelijk gebruikt, met prima resultaat zoals ik altijd gewend was, prima te regelen temperatuur heerlijk resultaat

Jeffrey Krijn 13-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen en meteen antwoord op mijn vraag :)

Ik was benieuwd of de bestelde Weber BBQ op tijd geleverd ging worden zodat ik mijn BBQ feestje niet af moest zeggen de volgende avond, gewoon via de Livechat mijn vraag verstuurd en ik wist meteen dat het feest door kon gaan en dat ik het vlees moest halen bij de slager.

Jeroen 13-06-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Hier ben je geen nummer zoveel... Ze nemen de tijd om je te helpen! Zelfs via de website. Direct advies en een aanbieding op maat.

Familie van Wijk uit Landhorst 13-06-2017 Via de website gekocht

uitgebreid concurrerend aanbod

Een webwinkel met een zéér uitgebreid aanbod van BBQ's en accessoires. Ruime keuze voor een echt concurrerende prijs. Wij hebben de weber Q2000 gekocht. Echt nergens anders goedkoper te krijgen. Bestellen en de volgende dag in huis.

A. Kaya 13-06-2017 In de winkel gekocht
breda

ruime keus en beste prijs

Shop is toegankelijk, en ruime keus voor een beste prijs, soms moet men wel lang wachten.
bezorging is uitstekend, op de afgesproken datum geleverd

John Knulst 13-06-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en prima service

Heel veel keus en ondanks de scherpe prijs van een bbq kreeg ik er ook nog een gratis messing borstel en hoes bij. TOP!

Jeroen 13-06-2017 Via de website gekocht

Warme service, door aardige online mensen.

Goede en zeer professionele kennis.
Uitgekozen artikel eas uitverkocht.
Een upgrade voorstel binnen 1 dag gekregen.
Deze eas snel geleverd.
Helaas zat het speciale rooster hier niet bij.
Na contact werd deze netjes nageleverd, top service.

Mark 13-06-2017 Via de website gekocht

geod hersteld

na een eerste haperende bestelling in twee stappen goed hersteld. Met name de vriendelijke/behulpzame houding in e-mailcontact was opvallend prettig

Patris M 13-06-2017 Via de website gekocht

Perfect: levering, prijs, kwaliteit,...

Alles perfect. Prijs met promo heel goed. Levering gratis. Livechat met snele antwoorden Ik wacht nog the grill curus om de hele pak hebben

Sonja 13-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goeie en snelle levering. Daarbij waren jullie ook nog de goedkoopste . Ik zal zeker nog eens bij jullie bestellen als ik de bbq uit wil gaan breiden.

Ruth 13-06-2017 Via de website gekocht

Ruimste keuze en supersnelle levering

Echt alles voor de BBQ - Ruimste keuze - Supersnelle levering - Geweldige klantendienst, zowel telefonisch, via mail of via chat

Henny 13-06-2017 Via de website gekocht

Prachtige buitenkeuken en supersnel geleverd.

Goed product en supersnel geleverd. Een goede verkoper en zeker een aanrader.
Contact erg goed. Fijn geholpen. Kom zeker weer terug met een bestelling.

Hes 13-06-2017 In de winkel gekocht

Helemaal top

Vriendelijk geholpen, goede service.
Hadden het op voorraad zoals de website zei.
Boden zelfs aan om even mee te lopen naar de auto.

VonJot 13-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Meer dan een webwinkel!

Je gaat naar een webshop omdat daar een scherpe aanbieding is van wat je zoekt. Je krijgt een mooie korting en actievoordeel, maar toch wil je weten wie ze zijn en wat de kwaliteit is voordat je de OK-knop intikt... Dan ga je naar een van de winkels waar allesvoorbbq.nl hun spullen tentoonstellen en aanbieden.
Naar Arnhem gegaan op 2e Pinksterdag. Warm welkom, enorm aardige jongeman die direct al riep dat hij de aanbieding die ik had nog scherper kon zetten. Lekkere bak koffie, geweldige deal gemaakt en aflevering besproken. De kleine spullen kreeg ik alvast mee naar huis.
Thuisgekomen beseft dat die afspraak dubbel geboekt was, dus via de chat contact opgenomen om de datum aan te laten passen. Dit werd prima opgepakt, doorgegeven aan het logistiek centrum en keurig bevestigd. Daags daarna belde diezelfde vriendelijke jongeman uit Arnhem terug om een nieuwe datum te prikken; een paar dagen eerder kon zomaar.
En twee dagen later kwamen de na te leveren spullen, waaronder een prachtige Weber Genesis-II E610 van ruim 100 kilo keurig thuisbezorgd!
Wat een TOP service, TOP behandeling en TOP afhandeling. Ik ben heel wat gewend m.b.t. online zaken doen, maar dit slaat werkelijk alles. Nog nooit eerder heb ik een 10 gegeven, maar als ik een 11 kon geven deed ik dat direct.
Mensen, bedankt!!!

F. Meins 13-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klachten oplossing

Goede communicatie, goede service, een defect onderdeel werd snel en zonder problemen vervangen. Snelle levering in goed overleg.

Peter 13-06-2017 Via de website gekocht

Weber bbq

De beste prijs en razendsnel geleverd. Top! Dit bedrijf verslaat al de andere bekende websites bij een prijsvergelijk Weber bbq's.

Ron van Rijn 13-06-2017 Via de website gekocht

De specialist op gebied van BBQ

Voor een goed stuk vlees ga je naar een goede slager dus voor goede BBQ en advies ga je naar allesvoorBBQ de specialist in Nederland.

Mark 13-06-2017 In de winkel gekocht

Service is top

Zeer vriendelijke medewerkers. Bbq was op dat moment niet Oo voortaad maar werd dezelfde week nog netjes thuis afgeleverd.

Dennie 13-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service en snelle levering in goede orde! Gewoon heel erg tevreden over alles. BBQ was ook makkelijk in elkaar te zetten.

Dennis 13-06-2017 Via de website gekocht

Valse beloftes, slechte opvolging.

Heb hier op op 11 mei een Heatstrip besteld en betaald. Was op voorraad en bedoeld als moederdagkado. Op 12 mei krijg ik een mail waarin staat : "Door een ontzettend drukke week zijn wij door de gehele voorraad van het door u bestelde product heen, onze welgemeende excuses voor deze fout. Wij verwachten dit artikel met ongeveer 3 werkdagen binnen te krijgen en sturen deze dan direct toe, zonder tegenbericht gaan wij er van uit dat u hierop wilt wachten, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij graag wat uw wensen zijn".

Contact opgenomen, want 3 werkdagen was te laat. Even gesproken via de chat en mij werd een 35 euro korting aangeboden als ik toch nog even wilde wachten. Aan het twijfelen en gevraagd of het dan echt volgende week binnen zou zijn. Bij het nakijken bleek dat dat zelfs niet gehaald zou worden. Dus wederom een valse belofte; maar goed dat ik even bleef doorzeuren. Order geannuleerd en mijn geld zou worden teruggestort. Op 1 juni (geld was nog altijd niet teruggestort) krijg ik ineens een mail met een tracktracenr; mijn Heatstrip was onderweg ! Dat was wel heel knap aangezien ik op 12 mei dat order had geannuleerd. Contact opgenomen met de winkel, die verbond mij door met de klantenservice; 8 minuten naar een gesprekstoon geluisterd. Opnieuw gebeld naar de winkel.. 3x... telkens even gewacht, want ja.. het kan druk zijn in een echte winkel, maar niemand nam meer op. Dan maar via de livechat en daar gelukkig wel iemand aanwezig. Bleek dat op 12 mei mij wel was bevestigd dat het order was geannuleerd, maar dit was nooit in het systeem opgeslagen. Excuses en ik moest de volgende dag maar gewoon het pakket weigeren, dan zou het retour komen en ik direct mijn geld terugkrijgen. Zo gezegd zo gedaan en een paar dagen later nog maar eens contact opgenomen (Want nog altijd geen geld terug). Nee meneer, we hebben echt nog niks ontvangen. Goh, da's raar, want ik zie hier in het tracktraceticket (lang leve Postnl) dat 'Bas' er op 6 juni voor getekend heeft (screenshot meegestuurd van de handtekening). Toen hadden ze ineens met logistiek gesproken en was het pakket netjes ontvangen. Het aankoopbedrag zou direct retour worden gestort. En ja hoor.. op 9 juni eindelijk mijn geld terug ('direct'). Kortom : beloven wat niet op voorraad is, tot meerdere keren aan toe, annuleren je order niet, zelfs als je erom vraagt, doen net alsof ze je retour dan niet hebben ontvangen tot je bewijs levert dat het toch echt wel aangepakt is door hen en de winkel negeert je glashard wanneer ze het telefoonnummer herkennen als die lastige klant die een klacht heeft. Oh ja, ik heb de Heatgrill trouwens nog op 11 mei bij barbecueshop.nl besteld, was 20 euro goedkoper en op 12 mei binnen bij mij thuis.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 13-06-2017

Beste Dennis,

Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat uw bestelling op deze manier is verlopen en dit is ook zeker niet hoe u het van ons mag verwachten.

We betreuren het enorm dat we uw bestelling niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen en zullen de door u aangegeven punten zeker intern bespreken zodat wij deze punten kunnen verbeteren.

Mocht u ons nog eens een kans willen geven dan laten wij u graag zien dat wij beter kunnen! Stuur mij dan gerust even een mail via Sales@allesvoorbbq.nl dan maak ik een passende aanbieding ter compensatie van de ontstane ongemakken!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Pieter 13-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service!!!

Wij hebben voor Allesvoorbbq.nl gekozen omdat hier de perfecte barbecue voor ons te koop is voor de meest gunstige prijs op het internet. Daar komt nog bij dat het perfect volgens afspraak afgehandeld en bezorgd is.

Albert 13-06-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Ik had een bestelling gedaan voor drie producten. Helaas was een boek niet voorradig en het bleek achteraf dat deze helemaal niet meer te leveren is. Dit is mij niet verteld toen ik de overige producten ging afhalen. De website gaf aan dat alles voorradig was.

Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice, heb ik een ander boek besteld. Het boek was de volgende dag in huis en hiermee is alles netjes opgelost. Ik zie overigens nog wel dat het boek nog steeds op de website staat...

Ad Bouwens 13-06-2017 Via de website gekocht

BBQ voor ZZP

Nadat ik een prachtige weber bbq thuis bezorgd kreeg, kwam ik er achter dat ik mijn eigen naam had gebruikt ipv mijn bedrijfsnaam. De nota was dus door toedoen van mijzelf verkeerd op gesteld. Na een mail contact met " Allesvoorbbq" had men mij na een uur al een aangepaste nota gestuurd. Geweldig! Je verwacht dan vaak dat t een eeuwigheid duurt, maar nee! Direct een reactie. Direct opgelost. Klasse! Dat is wat een klant wil. Hartelijk dank. Ps: de bbq doet 't geweldig

FH 13-06-2017 Via de website gekocht

Top service!!!

Service is goed. Mooie producten.
Het chatten is heel handig.
Snel bezorgd!
Tevreden klant.

Leen 13-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Onze bbq was niet op voorraad bij de aanleverancier. Heb onmiddellijk een mail ontvangen dat mijn bestelde bbq enkele dagen langer onderweg zou zijn en of ik hier met akkoord was. Heel vriendelijk mailverkeer. Contact met de transporteur was ook top.

Michael 13-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Zeer correcte prijs kwaliteit. Het enige jammer was dat we niet verwittig zijn dat het pakket onderweg was en wanneer de levering was.

Peter 13-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Grandhall elite gekocht. Zou 3-5 dagen duren. Uiteindelijke werd het meer dan 2 1/2 week. Diverse keren achteraan gebeld, Steeds met kluitje in het riet gestuurd. Zou terug gemaild worden, zou terug gebeld worden. Nooit gebeurd. Uiteindelijk dan toch geleverd maar inmiddels is de bbq 50,- goedkoper dan ik er voor en 'speciale' prijs voor heb betaald.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 13-06-2017

Beste Dennis,

Spijtig om te vernemen dat u langer op uw BBQ heeft moeten wachten dan in eerste instantie aangegeven is, onze excuses voor deze ontstane vertraging!

Ik bekijk graag nog even wat we kunnen doen om de prijsverlaging op te lossen, wilt u mij uw bestelnummer toesturen via contact@allesvoorBBQ.nl?

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ.nl

Suzanne 13-06-2017 Via de website gekocht

Eerste en laatste keer

Een buschbeck bbq besteld bij allesvoorbbq. Vooraf informatie gevraagd aan `ivo` Gevraagd of het grillrooster er wel bij zat. Nee dat was niet zo en was ook niet op voorraad maar ik kon wel een duurdere kopen van 70 euro. Dat zag ik niet zitten dus heb het rooster elders besteld want we wilden graag de volgende dag bbqen. Dat stond immers op de site, voor zo laat besteld, morgen in huis.
Dat bleek ook niet waar. Ondanks dat het nog steeds op de site staat, geldt het blijkbaar niet voor deze tuinhaarden en kwam hij pas 4 dagen later. Inclusief bbq rek dus het rek heb ik voor niets besteld.
Na mijn klacht over de levertijd werd er een schoonmaakborstel aangeboden ter compensatie, maar werd niet geleverd. Pas nadat we weer opnieuw contact opnamen konden we kiezen uit vergoeding of borstel.
Ik bestel voortaan wel ergens anders waar

Wim 13-06-2017 In de winkel gekocht

Ongekende customer service!

De winkel in Breda was overvol, de verkoper nam toch ruim 10 minuten de tijd om in het magazijn mijn gewenste bbq op te zoeken die zich goed verstopt had. De bijhorende hoes was niet voorradig. Na excuses in de winkel op zaterdag, een telefoon op maandag met wederom excuses dat ze later ging geleverd worden met de vraag of dit goed was. Levering op donderdag zonder fout.

Beste customer service ever!

Frank 10-06-2017 In de winkel gekocht

Op zoek naar een BBQ

Op zoek naar een BBQ of aanverwante artikelen? ga naar, allesvoorBBQ, dit is een geweldig dynamisch bedrijf.
Geholpen door Anne in de vestiging in Breda, hij heeft erg veel kennis van zaken, weet waar hij over praat en is zeer klant vriendelijk. zeer uitgebreide showroom, laagsteprijs garantie, lekker bakje koffie super, bedankt Anne.

R Spruijt 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en accurate respons op e-mail

Goede overzichtelijke website met gemakkelijk keuze menu.
En accurate respons op e-mail en wel op de zondag had ik niet verwacht.

IGOR 08-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en top service

Goede producten voor een goede prijs. En snelle en correcte levering. 1x vertraging maar dat werd netjes gemeldt. Ik ga hier vaker bestellen!!!