allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ans 08-08-2018 Via de website gekocht

Prima,snelle service

Prettige duidelijke site, alles goed te vinden.
Duidelijk omschreven ,wel jammer dat er bij sommige producten een minimale gebruiksaanwijzing staat.

JM 08-08-2018 Via de website gekocht

prijsvriendelijke

Goede Website prijsvriendelijke voor de producten en als je een bestelling
plaats voor 18 uur heb je het de volgende dag in huis snelle levering en een
goede service top bedrijf

Ortwin 07-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service bij aanschaf van een nieuwe BBQ

Na eerst een selectie te hebben gemaakt via de duidelijke website de voorraad bekeken in filiaal Breda. In de winkel werden wij vriendelijk en kundig geholpen. Naast een nieuwe Weber BBQ ook de essentiële toebehoren aangeschaft. Medewerker heeft op basis van advies zaken aanbevolen zonder dit door te drukken.

GHS 07-08-2018 Via de website gekocht

Super service????

Super shop, snelle levering en uitgebreide info over mijn bbq weber Genesis.
Kortom echt een aanrader om daar wat te kopen.

Dennis 07-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit

Goede aanbieding, ik kon de bestelde bbq nergens anders goedkoper vinden, makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis. Ideaal!!

Frank 06-08-2018 Via de website gekocht

Opgelicht?

Toch opgelicht???

Ik heb inmei 2018 een bbqgekocht met gratis grilmaster workshop
Na heel veel telefoontjes is deze workshop nog steeds niet ontvangen. Elke keer een smoes!

Ik ga er vanuit dat ik opgelicht ben, gelukkig is de bbq prima, echter trap aub niet in de loze aanbiedingen.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 07-08-2018

Beste Frank,

Wat vervelend om te vernemen dat u nog steeds niets gehoord heeft omtrent de workshop, daar gaat zeker iets niet helemaal goed.

Uiteraard lichten wij niemand op, er zijn al diverse workshops geweest en ook u krijgt waar u recht op heeft. Kunt u uw bestelnummer even doorsturen naar sales@allesvoorbbq.nl? Dan zoek ik uit wat er fout gaat!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager AllesvoorBBQ

Harry en Carla 05-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en orima klantenservice!

Toen we de bestelling ontvingen, ontbrak er een onderdeel. Even gebeld en de volgende dag was het allemaal tiptop geregeld!

Arthur en Monique 05-08-2018 Via de website gekocht

Wat een fijne service! Top????

We zijn enorm tevreden over de goede service! We kregen een vervangende deksel en het was de verkeerde maar er werd zo snel mogelijk weer een nieuwe bezorgd. We zijn er ook erg blij mee!

J 04-08-2018 Via de website gekocht

Snel en zonder problemen

Een 10 omdat ik niets kan bedenken wat voor verbetering vatbaar is. BBQ is na bestelling binnen een aantal dagen geleverd, zoals aangegeven op de website
Ik heb alles als een zorgeloos proces ervaren: status updates, factuur, track n trace, levering.

Martie 04-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Groot assortiment ,duidelijk antwoord op je vragen.

Uitgebreide showroom. Goed te vergelijken . BBQ op voorraad vriendelijk personeel en hulp bij het inladen.

BvN 04-08-2018 In de winkel gekocht

Duidelijk, meedenkend en vakkundig

In korte tijd heeft de medewerker al mijn vragen deskundig beantwoord. Mede hierdoor, en de gunstige prijzen, had ik geen twijfels meer. We hebben heerlijk gegeten!

M 04-08-2018 In de winkel gekocht

Top service

Samen met Anne een order samengesteld van een aantal barbecues. Hij heeft goed meegedacht en bij het ophalen helpt hij ook even met inladen. Louter positief!

Mark Rutten 04-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, snel contact

Shop heeft een fijne duidelijke website, daarnaast hebben ze zeer concurrerende prijzen. Afhalen is ook een optie, eentje die ikzelf zeer waardeer i.v.m. eventuele garantie afhandelingen (welke je in de regel toch niet nodig hebt). De BBQ die ik besteld had was de volgende dag netjes in huis, alles goed verpakt en met leuke extra's. ik zou hier zo weer een BBQ bestellen! Zeer vriendelijk en vlot contact gehad met een medewerker via de mail welke mijn vragen naar tevredenheid heeft beantwoord. Bedankt allesvoorbbq !

Johnny 04-08-2018 Via de website gekocht

Culinaire service!!

Naast de aangename service en ondersteuning bij onze aankoop heeft het team ervoor gezorgd dat alles binnen no time geleverd werd (kosteloos naar België)!
Dit voelt heel fijn aan en wij zijn tevreden klant die vast en zeker opnieuw toekomstige aankopen zullen doen!

Frank 04-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en nog beter prijzen

Ik twijfelde tussen 2 toestellen, maar dankzij Allesvoorbbq.nl was het onmiddellijk duidelijk welk toestel moest kiezen.
Prijsverschil tussen de 2 toestellen was 50€ (en het was het goedkoopste toestel !)
Ik heb verschillende vragen gesteld via email, deze zijn ook allemaal binnen de 24u beantwoord...
De levering is ook perfect uitgevoerd, op de op voorhand aangegeven datum en uur!
De BBQ die ik gekocht heb was 25% beterkoop dan bij andere webshops en winkels.
Ik kan deze webshop alleen maar aanbevelen!!!

Ik hoop dat het nog even duurt, maar mijn volgende BBQ koop ik bij Allesvoorbbq.nl!

Reinder 03-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Vriendelijk personeel en goeie uitleg

Vriendelijk personeel, goede uitleg, service en een ruim assortiment. Personeel is deskundig en denkt mee.

Tim 03-08-2018 Via de website gekocht

Merken aan goede prijzen en snelle, degelijke service

De shop is overzichtelijk. Zeer makkelijk om de producten terug te vinden en indien je iets specifieks zoekt is er nog steeds de chat om je verder te helpen. Bij een defect artikel wordt er snel omgeruild. Voor mij top! Waarom een 9 en geen 10? Post NL is één van de slechtste leveranciers en zeker op Belgische bodem. Steeds onvriendelijke mensen en ze wachten niet lang dus soms is je pakje al weg voor je aan de deur bent. Ik raad een andere leverancier aan die net zo klantgericht is als bbq.nl en dan komt de 10 zeker jullie kant op.

BBQ Master Ed 03-08-2018 Via de website gekocht

Lekker makkelijk allmaal

Makkelijk bestellen en betalen .je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Concurrerende prijs en de gratis workshop mast het allemaal super TOP .

Roel 03-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijk website en zeer overzichtelijk. Waa al een tijdje opzoek naar deze weber standaard. Bij vrijwel alle winkels uitverkocht maar bij bbq winkel op voorraad.

Idzes 03-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

het product voldoet geheel aan de verwachtingen.

Het product ,Gas BBQ Outdoorchef , dat wij uitgezocht hadden in de webshop voldoet geheel aan onze wensen , omdat we in de buurt op een camping zaten hebben we hem opgehaald in Utrecht.
Daar werden we geweldig geholpen en hebben we nog wat diverse dingen bijgekocht om hem compleet te maken ,grillplaat en Gourmetset inclusief pizzaplaat.

Patricia 03-08-2018 Via de website gekocht

fantastische firma

Ik zal met een vraag en na enkele minuten kreeg ik al het antwoord en als ze mij verder wilden helpen dat ze dit graag doen.
Zo'n service vind je nog amper in deze tijd.

Eddy van Rooijen 03-08-2018 In de winkel gekocht

Super geregeld

Heb een tijdje naar een BBQ gekeken en ben uiteindelijk bij jullie uitgekomen groot assortiment te bezichtigen van diverse merken

Dolores 02-08-2018 In de winkel gekocht

Lekker koffie gedronken

Wij gingen eigenlijk alleen maar kijken naar een BBQ. Via internet kwamen we bij De BBQ winkel uit. Eenmaal daar werden we goed geholpen we kregen we goed advies. Een vriendelijke jongeman stond ons te woord. Wij gingen weg met een BBQ en een leker bakkie koffie gedronken.

WEBERTJE 02-08-2018 Via de website gekocht

Alles voor de bbq,alles gewoon toppie

Heb een weber q2400 gekocht omdat hier de prijs,service en duidelijke webside de doorslag gaf. Had em willen afhalen maar werd gebeld dat het onderstel dan een week langer zou duren om het in utrecht te krijgen. De medewerker gaf aan het opnieuw te bestellen en het te laten bezorgen want dan had ik alles de volgende dag in huis. Nou dat noem ik SERVICE.Top winkel en medewerker

Gomes 02-08-2018 In de winkel gekocht

Slechte service!!

Zeer slechte service. We hadden ons huiswerk al gedaan. We wisten precies welk type weber we wilden. Alle, maar dan ook alle medewerkers stonden achter de toonbank en niemand maakte aanstalten om ons te helpen. Toen we vroegen of ze het type weber hadden staan waar ervoor kwamen was iedereen lui en wilden ze pas de doos openmaken toen we boos de deur uit wilden stappen. Echt slecht. Ik zou deze winkel echt niemand aanbevelen!!!
Officiele reactie van Allesvoorbbq 19-08-2018

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad in een van onze winkels, dat is zeker niet de bedoeling!

Kunt u mij in een mailtje naar sales@allesvoorbbq.nl even laten weten om welk product het ging en naar welke winkel u bent gekomen? Wij bespreken dit graag met de desbetreffende winkel!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
AllesvoorBBQ.nl

Frank 02-08-2018 Via de website gekocht

Prima sevice en vlotte afhandeling

Prijs/kwaliteit prima producten en een uitstekende service. De dag ervoor besteld en de volgende dag al in huis !

Wim de Jong 02-08-2018 In de winkel gekocht

Goed - Snel - Duidelijk

Goed en degelijk geholpen in Breda. Verkoper had kennis van zaken en wist alle voor en tegens van de BBQ te vertellen, nam de tijd voor mij en melde mij uit eigen beweging de actie voorwaarden en prijs. Duidelijke factuur en levering volgens afspraak 'n 10 dus.

Rens 02-08-2018 Via de website gekocht

100% confom verwachting, daar houden we van

Na 2x in de winkel goed gehoplen te zijn de BBQ besteld via de wenshop. De bestelling werd de volgende dag geleverd, en klopte helemaal. Dat is fijn en mag ook wel gezegd worden. !

Dennis Huisman 02-08-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

alles voor bbq shop heeft een duidelijke en uitgebreide website. De bezorging van mijn bbq ging snel en ik op de hoogte gehouden van afleverings tijd. En ook niet onbelangrijk, ze zijn zeer scherp aan de prijs!

Dirk 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle sevice

Overzichtelijke website en voordelige prijzen .
Zeer handig gemakkijk om bestelling te plaatsen.
snelle levering van mijn weber bbq levering binnen de 20 uren in belgie .
Groeten Dirk

Steven 01-08-2018 Via de website gekocht

Mooi BBQ voor een goede prijs! Via Chat Zeer netjes geholpen

Was op zoek naar een vervanger voor mijn huidige BBQ, en had een vraag. Deze heb ik gesteld via de Chat functie. Dit werkte snel en kreeg netjes antwoord. Zelf op de vraag welke bbq met mijn eisen zo voordelig mogelijk was. Ook hierop kreeg ik een net antwoord. Bezorgen ging ook goed, heb het laten bezorgen bij een postnl ophaal punt. (alleen waren ze daar 1 pakketje kwijt, maar daar kan allesvoordebbq.nl niets aan doen.
Zeer tevreden met de bbq, en met de afhandeling.

Bart 01-08-2018 Via de website gekocht

Alles klopte

Nog nooit zo zorgvuldig een product uitgezocht als mijn nieuwe bbq. Veel reviews gelezen maar ook ee aantal keer gemaild en gechat met één van de medewerkers. Uiteindelihk voor de Weber mastertouch gbs 57 gekozen. Mooi op tijd geleverd.

Steve D 01-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Heel goede service en uitleg.

Voor ons was deze shop compleet onbekend. Na wat zoeken naar een bbq kwamen deze tegen op internet. Het was ons absoluut de moeite waard er naartoe te rijden. Bij aankomst werden we enorm vriendelijk onthaald. Anne beschikte over enorm goede kennis van het product. Ik kom zeker nog terug!

Ed 01-08-2018 Via de website gekocht

Heldere communicatie en correcte aflevering

Ik heb mijn BBQ (Grandhall Santa Fe) een jaar geleden bij jullie gekocht. Het hele proces van advies, aankoop en aflevering verliep zeer correct en naar wens. Recent heb ik een beschermhoes via jullie gekocht na eerst telefonisch advies te hebben ingewonnen. Ook dit proces verliep naar wens en inmiddels is de hoes ontvangen. Ik beveel allesvoorbbq van harte bij een ieder aan.

Sandra 01-08-2018 Via de website gekocht

Leuke help desk, fijne mail correspondentie

Leuke en enthousiaste man bij de helpdesk. En ook leuke mail met *****. Gezellig en goed team bij allesvoorbbq.nl

Benny 01-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle reactie op vragen via de site. snelle goede levering van de bbq, netjes een mailtje en een SMS met de track en tracé code.

Lian 31-07-2018 Via de website gekocht

snelle hulp via chat en supersnelle levering

Ik twijfelde erg over de aanschaf van een product. Via de chat binnen 5 minuten antwoord gekregen . Het product 's avonds besteld de volgende dag voor 15.00 uur gratis bij mij thuis bezorgd. Super goede service!

Gj 31-07-2018 Via de website gekocht

Goede service na foute levering

Had 2 dezelfde bakplaten besteld maar er werd er maar 1 geleverd. Na 1 telefoontje werd de andere nog dezelfde dag verzonden .

Joost 31-07-2018 In de winkel gekocht
Breda

Uitgebreid assortiment, goed en duidelijk advies!

Al regelmatig de website bezocht. Vaak aantrekkelijke aanbiedingen...
Eerder al eens moeilijk vindbare vervangende onderdelen laten bestellen voor mijn gasbarbecue en uitstekend geholpen, dus nu voor een nieuwe houtskool BBQ eens de winkel bezocht.
Groot assortiment, overzichtelijk opgesteld, zoals op de website, maar met het deskundig advies van Anne erbij.
Al mijn vragen werden duidelijk en zonder vooroordelen beantwoord. Samen zijn we er goed uitgekomen wat voor mij de beste keuze was.
Eenmaal thuis met genoegen de aankoop in gebruik genomen. Absoluut top!

Mathijs 31-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte service, prima prijzen

Weber iGrill gekocht nadat ik deze in de winkel had gezien en over de prijs twijfelde. Bij allevoorBBQ €35 goedkoper en supersnel geleverd. Ook duidelijk communicatie per mail over de voortgang van je order.

Jordy 30-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik heb afgelopen week een Weber Master Touch GBS 57 cm gekocht, en gelijk wat accessoires. Om 17:58 de bestelling afgerond en zoals beloofd op de website, voor 18:00 besteld de volgende dag in huis. Goede service en goede prijzen!

Joren 30-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Gratis verzending naar België. In België zelf is het dan nog meestal met verzendkosten. Dag erna was mijn pakje al in huis. Alles dik in orde.

Liesbeth Blanket 30-07-2018 Via de website gekocht

Super Services

Ik kan alleen maar zeggen dat alles Toppie is ,, het product, de levertijd, het gesproken te hebben met een medewerker overig zeer netjes te woord gestaan ,, en me goed geholpen te hebben , maar ook dat ze beloven met wat ze doen ,,
daarom gewoon in alles Toppie

Graham 29-07-2018 Via de website gekocht

Had met de klantenservice ge-livechat over een bepaald product. Binnen een minuut antwoord gekregen wat mij overtuigde om via Allesvoorbbq.nl te bestellen.

Wick 29-07-2018 Via de website gekocht

Een BBQ besteld

Een goede duidelijke webwinkel en site zijn heel duidelijk, en snelle afhandeling van de bestelling, super!!

WendyRoks 28-07-2018 In de winkel gekocht

Snelle, vakkundige service!

Super geholpen, relevante informatie, alles super snel geregeld, service tot de auto. Wat niet op voorraad is wordt kosteloos nagestuurd.

patricia 28-07-2018 Via de website gekocht

TOP KOOP !

week geleden een Weber Genesis II E-410 GBS black besteld, volgende dag keurig bezorgd, in elkaar gezet (was wel even een klusje) en uitgetest, kan niet anders zeggen tot nu toe : GEWELDIG !! en supermooi ding, je hebt dan wel wat !!
natuurlijk andere sites ook gekeken voor een leuke aanbieding maar dit was de beste aanbieding en super service !!

Edwin 28-07-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!!

Zeer veel keus en vriendelijk personeel Niet alleen voor een barbecue, maar ook voor accessoires. Hierin is een groot aanbod aanwezig. Ook leuk voor een verjaardag - of Vaderdag cadeau. Wat erg prettig is, dat het personeel meedenkt door de juiste adviezen te geven. Hierdoor voorkom je een verkeerde beslissing.

J Wiermans 28-07-2018 Via de website gekocht

Super weber bbq en geweldige service

Via site geshopt en via de live chat advies gevraagd. Met als resultaat super weber bbq de volgende dag al in huis.

Van Royen 28-07-2018 In de winkel gekocht
Breda geholpen door Anne

Formidabel

Na eerst wat speurwerk in lokale winkels in Belgie en op webshops, afgezakt naar Breda-AllesvoordeBBQ.NL. Dit soort winkels hebben we totaal niet in Belgie. Alle bekende merken staan uitgestald, supergoede uitleg, prijzen een pak lager dan in Belgie; (voor mijn GAS BBQ van Weber was er een verschil van 300 euro... tja daarvoor wil ik wel eens 100 KM rijden. Als je weet wat je wil koop je gewoon online en een keurige levering één of twee dagen later. Ik wou nog even alles zien en "aanraken" vandaar dat we nog even gaan kijken zijn. Ik krijg er nog een halve dag BBQ workshop bovenop ter waarde van meer dan 70 euro. Workshop gaat wel door in Utrecht, maar perfect te combineren met even de stad te verkennen. AllesvoordeBBQ.NL is een aanrader, niet te evenaren in Belgie....