allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 467 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

jacob 08-07-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Winkel gekozen voor keuzemogelijkheden en prijs-/kwaliteit verhouding. Probleem ontstaan door bijlevering foutieve adapter adequaat en naar tevredenheid opgelost.

AJ 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering. Bedankt voor de weber master touch 57.
Ik heb er plezier van! Daarnaast kijk ik uit naar de gratis bbq workshop.

Mario 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

The Team from AVBBQ gave me a perfect and fast support during the purchase of my new Outdoorchef BBQ. Solution for a non deliverable part was found immediately without any additional costs. Delivery to Belgium on saturday afternoon without any problem and in time for BBQ in the evening ;-) just perfect

Femke 07-07-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel

Na wat googlen trof ik deze iverzichtelijke site, de Weber Go Anywhere gasbbq bestelling was vervolgens snel binnen

Bert 07-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en flexibele levering

Goede overzichtelijke website. Je wordt goed doorgeleid door de diverse pagina's.
De wijziging van de bezorgdatum werd vlekkeloos uitgevoerd.

Edwin 07-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

outdoor chef BBQ accessoires gunstig geprijsd en snel geleverd.
ook gratis levering naar België met track ent race service

Marcel 07-07-2017 Via de website gekocht

Behulpzaam en vriendelijk!

Ik ben eigenlijk nooit wen voorstander van internet shoppen, maar heb hier toch wel een zeer positieve ervaring.
Door tijdgebrek toch maar op internet gaan shoppen en ben hier uiterst vriendelijk geholpen en door de chatfunctie toch een wat "persoonlijker" gevoel er bij gekregen.
Voor herhaling vatbaar!

Arnold 06-07-2017 Via de website gekocht

Verbazingwekkende service

Prettig bestelllen bij deze webwinkel ...aanrader ,ruime keus en uitgebreide info erbij.
Niet goed ..is geld terug , maar dat was voor mij niet van toepassing .
Iedereen is vrij om te kopen waar ie wil....maar ik heb een goed gevoel overgehoudenbij deze onderneming .Top !!

Jan Lw 06-07-2017 Via de website gekocht

Perfect volgens afspraak.

Na aankoop is de afspraak, voor 18.00 uur besteld de volgende dag in huis, perfect nagekomen. Dit is precies wat ik zoek. Er is sprake van een goede prijs kwaliteitsverhouding. Niet altijd de goedkoopste, maar de service en afspraken nakomen is voor mij heel belangrijk. Ben heel er blij met het gekochte en de levering was perfect. Goed ingepakt en beschermd.
Eén puntje van kritiek: probeer niet een ander merk te verkopen als er belangstelling is voor een bepaald product. Help de klant in zijn/haar keuze door beter op dat specifieke product in te zoomen en te adviseren.

JBahn 05-07-2017 In de winkel gekocht

Super service!

In de winkel erg goed geholpen. Klantvriendelijk en zoeken ter plekke iets voor je uit. Zeker geholpen in de keuze bbq.

Johan VM 04-07-2017 Via de website gekocht

Super gemakkelijk !

Wij hebben deze bbq gekocht als verjaardagsgeschenk voor een familielid, dus het toestel zelf kan ik eigenlijk niet beoordelen. Maar wij hebben voor een Weber gekozen wegens de gekende kwaliteit. Wat wij wel kunnen beoordelen is de uitstekende service van Allesvoorbbq. Vlotte website, uitgebreid assortiment, goede prijzen en vlugge en gratis levering. Van ons een 9+ !

Tineke 04-07-2017 Via de website gekocht

enorm vriendelijke medewerkers

Via google belandde ik op Allesvoorbbq.nl; de website is erg duidelijk en nodigt uit om rond te snuffelen. Bestelling ging makkelijk en telefonisch werd ik vriendelijk te woord gestaan toen ik aanvullende vragen had. Levering ging problematisch; dit had niets te maken met Allesvoorbbq.nl; Post.nl kwam gemaakte afspraken niet na. Na levering bbq gemonteerd (pakket was compleet en incl duidelijke gebruiksaanwijzing) en getest. Het hele gezin is enthousiast en benieuwd naar aanvullende "gadgets". Hiervoor zullen we zeker weer Allesvoorbbq.nl gebruiken. IN het kort: voor herhaling vatbaar!

Mark 04-07-2017 Via de website gekocht

Grote keuze en snelle levering

Jullie webshop biedt een enorme diversiteit aan BBQs en accessoires. De vergelijkingsmogelijkheid is erg handig bij het maken van een keuze. Bezorging aan huis is top, zij het dat het handig zou zijn om via de webshop een bezorgdatum op te kunnen opgeven, zodat de klant zeker kan stellen dat hij/zij thuis is als de BBQ wordt geleverd.

Mark 04-07-2017 Via de website gekocht

Dat uitpakken en controleren bleek een fabeltje

Prima shop, prima deal. Alles netjes totdat de vervoerder aan de deur stond. Deze zou volgenseerdere mails alles uitpakken om te controleren of het in goede staat was aangeboden. Hij keek ons aan of hij het in Keulen hoorde donderen. Dat deden ze nooit en was niet de bedoeling. Nu snap ik dat ook wel maar zeg het dan niet!
Verder hadden jullie ook weleens duidelijk mogen maken dat we de BBQ zelf in elkaar moesten zetten. Puntjes ter verbetering dus. Voor de rest, prima.

Theo 04-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede en snelle service

Op een vrijdag melding gemaakt van een gescheurde vuurkorf en op dinsdag stond men aan de deur met een nieuwe , dit heeft mij gemotiveerd om weer een nieuwe bbq te kopen maar dan een paar maatjes groter bij "allesvoorbbq"

Alfons Haest 04-07-2017 In de winkel gekocht

Een nieuwe tevreden klant

Na grondige uitleg over de verschillende gasbbq's viel onze keuze op een toestel van Boretti, met name de Boretti Bernini Rosso. Het toestel woensdag omstreeks 16.00 uur besteld .en donderdagmorgen om 07.00 uur thuis geleverd. Van een "snelle levering" gesproken en dit was ook nog gratis ! Alhoewel ik geen "handige Harry" ben, was de montage gemakkelijk met de duidelijke montage handleiding. Toestel voldoet volledig aan onze wensen, zowel het gebruiksgemak & het design . Ik gebruik een gasfles van Primagaz, EasyBlue Plus 6 Kg (€ 23 voor het propaangas en eenmalige borg van € 25,00 die ik terugkrijg bij inlevering van de gasfles). Daarna telkens € 23,00 voor het hervullen. Ter info : ongeveer 200 gr propaan verbruikt bij het bereiden van het vlees voor 10 personen.

Udo Aleven 04-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede en snelle service

Het duurde even voor iemand kwam helpen in de winkel maar daarna ging het super.
Ik zou deze winkel zeker willen aanbevelen.

Ivan 04-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort.

Leverdatum werd zonder problemen aangepast door een simpel mailtje te sturen. Bleek dat de levering niet volledig was (gratis bbq hoes was er niet bij maar deze werd zonder probleem onmiddellijk naverzonden en was de volgende dag reeds geleverd.

Dennis 04-07-2017 Via de website gekocht

Steeds tot uw dienst

Ikzelf heb een weber genesisII E310 gekocht. De levering liet wat op zich wachten terwijl mijn bbq toch in voorraad was. Achteraf moet ik zeggen dat de mensen van allesvoorbbq.nl steeds ter beschikking stonden en ze alles deden om de bbq zo snel mogelijk bij mij te krijgen!!! Eens geleverd zat er nog iets extra in de doos bij!!! Dat is pas service.

Rodney 04-07-2017 Via de website gekocht

Keuze voor BBQ zelf bepaald, bij keuze voor hoes goed geadviseerd. Ook was elders de prijs goedkoper, na contact hierover werd prijs direct aangepast in mijn bestelling!!

Jean ( Brugge-Belgiê ) 04-07-2017 Via de website gekocht

Top producten,top service...

Live chat gevoerd met J...zeer vlot en correct verlopen,wat een service.Ook de website,zeer overzichtelijke en kwalitatieve producten aan een eerlijke prijs!Gisteren (maandag voormiddag ) gechat met J voor wat bijkomende inlichtingen ivm mijn bestelling.Ik werd direct en vriendelijk geholpen.Dan heb ik aansluitend mijn bestelling geplaatst ( maandagnamiddag) en daags nadien ( de dinsdagmorgen) al geleverd!
Nogmaals bedankt J en Allesvoorbbq voor jullie top service en kwalitatieve producten!

Michel Hulshof 04-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, snel in huis

Grote voorraad, heldere communicatie ( je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden van bestelling tot aan verzending ), concurrerende prijzen en leuke aanbiedingen. Kortom van deze winkel krijg je nog het ouderwetse klant-is-koning gevoel ook al bestel je op een moderne manier ( online )

Stephan 04-07-2017 Via de website gekocht

snelle en perfecte service

In omgeving woonplaats bij diverse zaken gaan kijken en per ongeluk tegen allesvoorbbq.nl aangelopen op internet.
Prijstechnisch zeer goed vergeleken met andere aanbieders. Servicedesk goed bereikbaar bij vragen over aan te kopen product. Na bestellen snelle levering en product zoals omschreven op website.

Wilco 30-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Super uitleg, kreeg er honger van.

Netjes geholpen, uitleg over het gebruik van de BBQ
Alles op voorraad, winkel ziet er verzorgd uit.

Martijn Schrauwen 30-06-2017 In de winkel gekocht

Super service

Goede informatie, klantgerichte en eerlijke service in de winkel. Wilde eigenlijk een ander type (duurder) kopen maar de verkoper attendeerde mij op een korting waarmee ik zo'n 150 euro bespaarde. Hij had dit ook niet kunnen zeggen dus dat was supertof. Daarnaast heeft hij ons ook nog eens prima geholpen met informatie over extra's en heeft hij ons prima geholpen met inladen van de BBQ. Top!

Dennis 30-06-2017 Via de website gekocht

nieuwe weber :-(

Daar mijn oude BBQ volledig versleten was en het BBQ seizoen al aardig op gang gekomen is vond ik het tijd voor een nieuwe BBQ. Na even googelen kwam ik al snel uit op jullie website met een rijkelijk aanbod aan alle soorten van BBQ's en accessoires.
Mijn oog is uiteindelijk gevallen op de Weber genesis II E310. Ik heb hem op een zaterdag gereserveerd zodat ik hem zondag kon gaan afhalen in de winkel in Breda. Door omstandigheden Is dit er niet van gekomen en heb ik diezelfde bestelbon maandag laten omzetten voor thuislevering en de betaling in orde gemaakt, met het gedacht het toestel toch zeker woensdag in huis te hebben. We zijn een week verder en ik heb nog geen nieuwe BBQ :-( Als je naar de toestellen op de webshop gaat zien zijn ze WEL NOG IN VOORAAD!!! Op de website staat nochtans, dat ze in voorraad zijn en je besteld ze voor 17uur dat ze de dag er op geleverd worden!!!Bovendien staan ze nu goedkoper dan toen ik die van mij besteld heb!! ALS ik mijn BBQ krijg hoop ik dat de service achteraf iets beter is.

Officiele reactie van Allesvoorbbq 02-07-2017

Beste Dennis,

Ontzettend vervelend om te vernemen dat u langer op deze BBQ heeft moeten wachten dan nodig was, nogmaals onze excuses hiervoor!

Inmiddels hebben wij de BBQ uw kant op verzonden en hebben wij u ter compensatie van de ontstane levertijd een mooie Weber BBQ borstel toegevoegd aan uw bestelling.

Wij bieden u nogmaals onze excuses aan en hopen dat u heel veel plezier mag hebben van uw mooie Weber BBQ.

Tim
AllesvoorBBQ.nl

Ton 09-07-2017

Kleinigheidje hou je altijd ;-) .... maar als het goed is opgelost en er serieus is mee omgegaan , dan is dat ook fijn om te lezen naderhand ;-)

Molden 30-06-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze uit voorraad en snelle service

De meest uitgebreide keuze in BBQ's en een uitgebreid assortiment toebehoren. Bovendien een zeer scherpe prijs en snelle levering. Gewoon Top!!!

Ed 30-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke/overzichtelijke website, uitgebreid assortiment, zeer snelle levering en goed bereikbare klantenservice.

Sunita 30-06-2017 Via de website gekocht

Topservice

Weber Genesis buitenkeuken besteld, werd om iets over 7 in de ochtend geleverd. Dat was al super, maar wat echt een verassing was; de buitenkeuken was zo goed als helemaal gemonteerd! Ook gratis schoonmaakborstel erbij en ondanks de prijsverhoging kunnen kopen voor de lagere prijs waar ik een dag eerder een offerte voor had gekregen. Topservice dus!

Liesbeth 30-06-2017 In de winkel gekocht
Ettensebaan te Breda

Uitstekend geholpen!

Na een teleurstellende ervaring met een bestelling van een BBQ elders en een geplande BBQ op een van de eerste zomerse dagen moest er snel naar een alternatief gezocht worden. We kwamen uit bij Alles voor uw BBQ in Breda en gelukkig was onze BBQ daar op voorraad en zijn we uitstekend geholpen! Die avond hebben we met de gehele Familie kunnen genieten van een heerlijke en gezellige BBQ!

Joop Tolkamp 30-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Een correct afhandeling en ze houden zich aan hun afspraak.
En als problemen zijn lossen ze het meteen op.
👍👍

NvZ 30-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, snel geleverd, goede prijs!

Groot assortiment en op veel producten de scherpste prijs. Ik heb veel weber delen besteld om mijn spirit 320 premium weer als nieuw te krijgen.

herman 30-06-2017 Via de website gekocht

Zéér voordelige prijs !!

Beste prijs voor mijn aankoop Weber 1200
Snelle levering van mijn bestelling.
Gratis BBQ workshop bovenop mijn aankoop was pluspunt

Peter Wijling 29-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, Gratis bezorging, Supersnel en Ruime keuze

Groot assortiment aan spullen en goede, duidelijke site.
Verder concurrerende prijzen en snelle bezorging.
Kortom: geen enkel negatief punt.

Willy 28-06-2017 Via de website gekocht

Heb de mooie smokey joe premium besteld bij deze shop daar was ie de goedkoopste en goed en snel afgeleverd en goede beschrijving erbij toppie ga zo door

Guus Hendrikx 28-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede bbq en service

Zeer goede en mooie bbq in de winkel in Breda gekocht. Uitstekende uitleg en snelle levering aan huis.

Steven M 28-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Mooie showroom, ze laten je eerst rustig wat rondkijken en daarna een uitstekende uitleg gekregen. Zeker een aanrader. De levering gebeurde niet door hunzelf maar door Boretti. Had gevraagd na 14.00 te leveren, ging nog mail krijgen maar was waarschijnlijk niet mogelijk. Geen mail gezien en hele namiddag thuisgebleven, uiteindelijk geen levering die dag. Dag erna om 07.40 ging de bel, gelukkig was mijn vrouw nog thuis. Levering kan veel beter! Barbeque uitstekend, Boretti Ligorio.

Karen van Rijs 27-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen in de winkel, nazorg is zorgelijk

Wij hebben een Weber Performer De Luxe GBS Systeem Edition BBQ gekocht op zaterdag 3 juni 2017. In de winkel zijn wij goed geholpen, alleen jammer dat de BBQ niet meer op voorraad was en dat wij meer dan een uur hebben gewacht voordat iemand ons kwam helpen; het was druk met weinig personeel. De BBQ zou geleverd worden en alle gegevens zijn opgenomen, toen begon de ellende. Ik zag dat het email adres fout was geschreven, dat hebben wij direct gecorrigeerd en zou de BBQ z.s.m. geleverd worden, wij zouden een mail ontvangen, echter ineens stond de chauffeur voor de deur met de BBQ, wij wisten van niets en waren gewoon aan het werk. Ik heb direct contact opgenomen met de winkel; oorzaak verkeerd emailadres. Direct een nieuwe afspraak gemaakt voor de levering op vrijdag 16 juni, ik heb met moeite een vrije dag kunnen krijgen; helaas die dag weer geen BBQ. Ik heb de hele dag voor niets thuis gezeten, dat koste mij een verlofdag. Wij stonden volgens het transportbedrijf niet op de lijst en om ons tegemoet te komen zou de BBQ zaterdag de 17e als eerste, om 7 uur worden geleverd bij ons. Wij dus heel vroeg uit bed, helaas geen BBQ de chauffeur kwam pas om 10.50 uur. Hierdoor waren wij te laat op onze vakantiebestemming. Diezelfde dag zin wij nog naar de winkel geweest in Breda voor een hoes (die zat er namelijk niet bij) en is aan ons een sear grate aangeraden (€59,95), Toen wij op onze vakantiebestemming aankwamen en de BBQ uitpakte, zagen wij tot onze verbazing dat zo'n grilplaat er al bij zat. De verkoper had ons deze dus niet moeten adviseren; wij moeten dus weer terug naar de winkel binnen 14 dagen na aankoop om deze terug te brengen; echter wij wonen niet echt dichtbij Breda om binnen de termijn dit product te ruilen; er is een aantekening gemaakt in het systeem dat wij later kunnen komen. Ook is het ons niet duidelijk hoe het werk m.b.t. de BBQ workshop. Al met al, na behoorlijk wat tegenslagen een fantastische BBQ.

R de Beer 27-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top verkoper

Ik had zelf mijn huiswerk al gedaan over een nieuwe bbq. De verkoper was erg enthousiast en probeerde mij oom niet een duurdere aan te smeren. Verder kreeg ik prima uitleg en diverse tips.

KG 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle reactie.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Men was vergeten de hoes van de BBQ bij te leveren, maar na een mailtje werd de hoes direct de volgende dag na geleverd. Super service.

Gerard 27-06-2017 Via de website gekocht

Sympatieke verkoper

Uitgebreide product-range, aantrekkelijke prijzen, vlotte en vriendelijke service. Maakt een heel betrouwbare indruk.

Filip 27-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Vlotte levering na bestelling. Mail met vraagje werd supervlug beantwoord. Voordelige prijs!! Een echte aanrader.

Werner 27-06-2017 Via de website gekocht

Top service en perfecte levering!

Ik kan 'Alles voor BBQ' ten stelligste aanraden qua service vooraf als je vragen hebt over een product en qua levering van je bestelling. Alles gebeurde op een snelle en perfecte manier! De levering van mijn Weber bbq gebeurde zelfs sneller dan verwacht, zelfs naar België! Ik ga in de toekomst hier zeker nog bestellen!

Outdoorbakerman 27-06-2017 Via de website gekocht

De chat werkt fantastische.

De site is overzichtelijk. Je bent snel waar je wilt zijn. Ik liet mijn bbq in Doetinchem bezorgen en binnen 2 werkdagen kon ik hem afhalen.
Ik had later enkele vragen over de gratis workshop. Dit ging via de chat. Net of je aan het appen bent. Snel antwoordt gehad.

Ineke 27-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en vlotte afhandeling!

Mijn bestelling raakte zoek door post.nl. Alles voor bbq, zorgde dat er opnieuw en snel mijn bestelling werd opgestuurd.

D.Postma 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en geweldige service

De website is handig en overzichtelijk. Goedkoopste aanbiedingen. Gemakkelijk een bestelling te plaatsen en een zeer snelle levering.
Wij zijn zeer tevreden.

Pieter van Overschot 27-06-2017 Via de website gekocht

uitstekende, prettige service

Ik heb deze shop gekozen omdat de BBQ die ik wilde hebben het goedkoopst was, de toon de wijze waarop de bestelling kon worden gedaan en afgerond was prima evenals het verder verloop. De toezending ging even niet goed, buiten jullie schuld, maar werd direct opgepakt en perfect afgerond. De bestelling was precies op tijd op Texel!

Ivo Vonken 27-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijke ontvangst

Ik had BBQ aangekocht via de website maar deze niet thuis laten afleveren doch ben de BBQ gaan afhalen in jullie zaak te Breda.
Zeer vriendelijke verkoper.
Enige kritiek : verkoper wist dat wij van België kwamen en had ons moeten melden dat de drukreglementering van de gasfles in Nl niet dezelfde is dan deze in Begië. Wij hebben dan bij onze thuiskomst een gasbidon aangekocht in België en vastgesteld dat de standaard bijgeleverde gasaansluiting enkel op gasbidons aangekocht in Nl kon worden aangesloten. Gevolg : gasbidon terug gaan afleveren in Belgische zaak en dan in Hulst bij een Weber dealer een gisbidon reglementering Nl aangekocht. Alles werkt nu perfect doch had uw verkoper ons hiervan op de hoogte moeten brengen en hadden wij al deze rompslomp niet gehad.
Tip voor jullie zaak : Belgische klanten die zowel online als via jullie vestigingen een gasbbq aankopen hiervan op de hoogte brengen.

HJ 27-06-2017 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd en netjes verpakt. Prima!

Prima webwinkel met snelle levering en scherpe prijzen. 9 ipv 10, omdat er toch verzendkosten (€3,95) werden berekend (voor "verzekerd versturen", met geen mogelijkheid om dit uit te vinken). Overigens ook inclusief deze kosten nog steeds een scherpe prijs voor geleverde. Ik zou hier opnieuw wat bestellen, mocht ik iets nodig hebben.

Herald Gierveld 27-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en service.

Duidelijke productomschrijving en goede site. Via mail word je op de hoogte gehouden van bestelling tot aan aflevering. Superhandig.