allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 692 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

andrea 01-04-2020

Duidelijke website, mogelijkheid tot livechat. De BBQ supersnel geleverd. Dit betekent dat we aankomend weekend al buiten gaan kokkerellen.

Zeer aan te raden shop. Heldere productomschrijving, heldere mails over verzending en bezorging. Leuke acties!

Gewoon super. Bedankt!

Beau Versteeg 01-04-2020

De shop is erg duidelijk en overzichtelijk. Om uiteindelijk tot de koop van een product over te gaan komt door de aantrekkelijke pakketten die aangeboden worden. Dat is erg leuk en dan is het niet erg om meer geld ergens aan uit te geven! Verder was de gehele levering netjes verpakt en keurig op tijd geleverd. Ik ben erg tevreden en zou iedereen deze winkel aanbevelen! Ik zou zeker nog vaker bestellen. Ik had zoveel besteld dat zelfs de postbezorger zei: Zo u heeft zin in een barbeque!

Pascal Susteren 01-04-2020

Ondanks trieste tijd toch op tijd geleverd, het werd netjes verpakt afgeleverd en de prijs/kwaliteit is netjes. Volgende keer als ik weer wat nodig heb bestel ik weer bij Allesvoorbbq.nl👍👍

Inge 01-04-2020

Gezocht naar de Weber Rotisserie en jullie shop kwam er als beste uit qua prijs, werd de volgende dag al geleverd en ook nog zonder verzendkosten, gewoon top!

Janssen 01-04-2020

Uitgebreid assortiment, prima kwaliteit en prettig geprijsd.
Zeker een aanrader.

Annemarie 01-04-2020

Ik via de chat een bbq besteld. Prima contact en snelle levering. Je wordt netjes op de hoogte gebracht van de status van je bestelling. Ik raad iedereen deze winkel aan...

Roman 01-04-2020

groot assortiment ,prijs van de bbq verrassend laag. ,mooi degelijk apparaat.

Rogier 31-03-2020

Goede winkel, scherpe prijzen, goed geïnformeerd personeel, vriendelijk geholpen.

Cyrille 31-03-2020

Duidelijke en uitgebreide website, door de grote keuze, zit er altijd iets van je gading tussen. Ik kom hier zeker terug. Ook in deze moeilijke periode werd er in 1 dag geleverd, Chapeau !

Corné 31-03-2020

Mooie overzichtelijke website. Scherp geprijst en gebruiksvriendelijk. Voor iedere portomonnee een oplossing. Makkelijk bestellen en betalen en snel geleverd

Max 31-03-2020

Snelle levering, goede contacten naar retour zending.
Jammer dat ze compact maat niet hadden.

Erna 30-03-2020

Heb in Breda een boretti bbq gekocht bij verkoper ().
Ben heel fijn geholpen! Heeft goeie productkennis over het grote assortiment bbq's wat een keuze maken naar jou wensen makkelijker maakt. Is zelf fervent bbq-er en heeft goede bbq recepten tips! Ga er zeker terug voor extra accessoires! Heb de bbq nog niet gebruikt omdat het seizoen er nog niet voor is maar bij de eerste zonnestralen gaatie aan en maak mij totaal geen zorgen over de 3 pits gas Boretti bbq..

Chantal 30-03-2020

De site kwam als goedkoopste site naar voren. Artikel werd op de beloofde dag geleverd. Heel snel dus in deze onzekere tijd.

Martin 30-03-2020

Goede hulp en kwaliteit en excellente service. Er was een kleine beschadiging aan de barbecues en de onderdelen werden meteen vervangen.

Tom 30-03-2020

Goede service, personeel weet waar ze het over hebben en een uitgebreid assortiment.

Jos 29-03-2020

Bastard Large besteld en deze werd vlot en goed geleverd. Vragen worden over het algemeen snel beantwoord. Blij met deze winkel en blij met het product.

Melissa 28-03-2020

Zeer snelle levering, in 2 dagen hadden we ons product !! Zeer vriendelijke levering en perfect in orde artikel waar we zeer tevreden van zijn. Goede communicatie ivm levering

Sam 28-03-2020

Vlotte levering, door de covid-19 omstandigheden met een dag vertraging, maar dat kan onder de noemer ‘overmacht’ gezet worden

Remko 27-03-2020

Geleverd zo snel als praktisch mogelijk. Gezien omstandigheden begrijpelijk dat het een paar dagen later komt, maar als je daar netjes over wordt geïnformeerd is dat helemaal zoals het hoort.

Donald 27-03-2020

De bestelde goederen zijn niet in voorraad wanneer het website zegt van well. Na een mail te ontvangen van geen voorraad blijft de website zeggen dat er voorraad is. Heel slecht en misleidende informatie.

Kees 26-03-2020

Om eerlijk te zijn kwam ik op de site allesvoorbbq.nl terecht omdat er een interessante prijs op stond voor de Weber 5775. Maar als je de website bekijkt heb je echt het idee dat er werk van gemaakt is en worden de producten met een hele scherpe prijs aangeboden. Al met al besloten om hier dus ook de Weber 5775 aan te schaffen. De bbq werd inderdaad ook de andere dag al bezorgd! Omdat ik twijfels had of het rooster wel van RVS was, contact opgenomen met allesvoorbbq.nl. Een medewerker van de site heeft mij direct geantwoord en keurig uitgelegd dat het RVS rooster een legering heeft waardoor deze verchroomd lijkt en magnetisch is. Nu genieten van een lekkere rib-eye!

Ron 26-03-2020

De shop heeft een veel bbq staan ook de chat werkt goed.

Alleen de voorraad indicatie van de verschillende winkels klopt echt niet.

En de weber doet waar voor hij gemaakt is.

Bassie 25-03-2020

Top BBQ... snel geleverd
goede prijs/kwalteit en een hele goede en snelle service

Danny dD 25-03-2020

Ik heb een aantal keer telefonisch contact gehad. Twijfelde over de aan te schaffen gasbarbecue voor mijn buitenkeuken. Uiteraard ook bij concurrenten gekeken en advies ingewonnen maar uiteindelijk op basis van het goede, eerlijke advies én de juiste prijs gekozen om de Grandhall Maxim G4 bij allesvoorbbq.nl aan te schaffen. De barbecue en de accessoires werden snel en keurig op tijd afgeleverd. Het hele proces van keuze, aanschaf en levering is kortweg uitstekend te noemen.

Vincenzo 25-03-2020

Snelle levering én een gratis hoes voor de BBQ!! Volgens mij is dat een must-have voor iedereen die niet elk jaar een nieuwe BBQ wilt kopen...

Willem jan van liempt 24-03-2020

Ik kwam voor een bastard bbq kreeg de juiste antwoorden en goed verhaal ondanks de afstand vanwege het corona virus werd ik enthousiast en ging weg met een bbq
👌🏻

Jochem 24-03-2020

Bij binnenkomst in de winkel (zoeterwoude) was het even raar; alleen maar tv’s. Uiteindelijk bleken de bbq’s boven te staan. Netjes te woord gestaan en een een erg goede prijs betaald voor een kamado. Erg nette winkel, zowel boven als beneden; volgende x maar voor de tv langs gaan:)

Joshua 23-03-2020

Netjes en dag na mijn bestelling geleverd gekregen. Na het uitpakken van de eerste doos en het in elkaar zetten van van het onderstel(wat er goed en stevig uit ziet) ik de grote doos opengemaakt. Na het opliften van de doos zag ik al snel een scherf liggen dus iets verder opgelift en ja hoor hele pot in stukken. Erg jammer maar dat soort dingen kunnen gebeuren. Na wat email contact waar ik op moet zeggen dat er vrij snel reactie op kwam tot de oplossing gekomen dat ze de pot komen ruilen. Moet wel is waar wel 10 dagen wachten maar het is even niet anders denk ik. De optie werd ook gegeven om hem zelf gelijk te komen ruilen maar mijn auto is echt te klein voor zo'n grote doos.
Normaal ben ik niet zo van de reviews geven maar na 2 mails of ik dat wou doen heb ik het dan toch maar gedaan. En ja kans maken op die 250euro is natuurlijk ook niet verkeerd dat zou het leed wel wat verzachten ;-) mijn cijver een 5 omdat ik niet tevreden ben over de levering maar er wel een goed gevoel bij heb dat het geregeld gaat worden.

Pieter Vlak 23-03-2020

Was een misverstand met een bestelling die niet is aangekomen tot 2 keer toe maar wat een aardige mensen die daar werken nemen de tijd om het uit te zoeken voor je en zo alles weer helemaal goed gekomen

Ebbink Charlie 23-03-2020

Mooi bedrijf met mooie producten.
Professionele vriendelijke bediening.
Volop en voldoende keuze van producten voor de bbq.
Had ook iets aangeschaft wat niet paste en kreeg keurig het geld retour gestort op mijn rekening, chapeau!!!
Echte aanrader die bedrijf.

Wolfgang 23-03-2020

Snelle en tijdige levering. De homepage is erg informatief en de prijs is goed.

Anita 23-03-2020

Super klantvriendelijk , niets is teveel !!!!
BBQ hoes was de perfecte maat , ondanks dat originele hoes uit de collectie was.

Jorg 22-03-2020

alles eerst wil ik beginnen om de medewerker van filiaal Eindhoven welke mij geholpen heeft, bedanken dat hij er voor kon zorgen dat mijn mooie bbq de volgende dag geleverd kon worden!
De site is erg overzichtelijk, klantenservice erg vriendelijk en heeft mij heel goed geholpen bij mijn bestelling.

Artikelen zijn scherp geprijsd en van top kwaliteit ik zou iedereen dan ook aanraden voor al hun BBQ spullen naar deze formule te komen!

Als verbeter punt wil ik aandragen om de chat rechts onder in beeld weg te kunnen klikken (website).

Namens een super tevreden klant!

Mireille 21-03-2020

Ondanks de bizarre situatie door het Corona virus was de levering erg snel. Achteraf had ik een vraag die ik via de app heb gesteld. Ook hierop kreeg ik een snel, correct en vriendelijke reactie. Super!

Ingrid 21-03-2020

heel vlotte service, groot assortiment, vlotte levering, aan te bevelen voor bbq-liefhebbers, verrassende kookboeken

haagie 20-03-2020

Goed advies en alternatief geboden. Snelle reactie tijdens het bezoek op de site door middel van de chat. Super goed geholpen en ook in de meedenkende vorm. TOPPERS zijn het. Perfect te woord gestaan en echt persoonlijke aandacht en een persoonlijke prijs kunnen afspreken. Snel en super netjes geleverd. Vrienden en familie geïnformeerd over de correcte wijze waar op en geadviseerd jullie site te bezoeken en inkopen te doen. Ga zo door!! Wat een wereld van verschil maken jullie!! TOPPERS

Erna 18-03-2020

Écht een hele fijne winkel met groot assortiment en heel professioneel personeel die weet waar hij over praat en goeie tips geeft! Heel prettig winkelen dus. Én ook nog voor een goeie prijs,wat het shoppen nóg leuker maakte! Service ook niks op aan te merken trouwens..alles goed geregeld!

Thierry 18-03-2020

Ik kocht een weber houtskoolbarbecue performer deluxe gbs system edition 57 cm, hierbij zat nog het extra grill-rooster er gratis bij (t.w.v. 66€ bron: Aveve België (winkelprijs))

De levering liep super vlot en kreeg een track and trace die je tot om de minuut kon volgen.

Ik heb 3x via de chat met de medewerkers gesproken en die hebben al mijn vragen kunnen beantwoorden. Ze stonden mij steeds vriendelijke te woord!

De website is ook heel duidelijk en een tof detail, je kan de scherpste prijs vragen voor je gekozen product!

Super webshop waar ik dus in de toekomst zeker nog eens ga langs surfen.

Dirk 18-03-2020

Prettige winkel, veel keus, uitstekende service (ook in de winkel). Hoewel mijn Bastard niet uit de winkel kwam, toch goed geholpen met goed en eerlijk advies. Kom graag terug!

Bert 17-03-2020

Goed geholpen ook nadat bij de levering het vet opvangbakje kapot was is deze direct opnieuw besteld
Mooie grote afdeling waar ze verschillende bbq hebben staan

Peter 17-03-2020

zeer overzichtelijk online winkel, goede informatie, correcte afhandeling,snelle levering

van Dijk 16-03-2020

allesvoorbbq.nl heeft mij uitstekend geholpen en advies gegeven omtrent de keuze voor een Kamado. Ik wilde heel graag een Bastard kopen en was aan het kijken voor model 2019. Uiteindelijk na advies voor de 2020 gegaan. Snel geleverd op de dag dat ik graag wilde en perfecte service bij vragen of onduidelijkheden. Vooralsnog bestel ik voortaan al mijn spullen bij AllesvoorBBQ.nl! Ontzettend goede service die ik nog niet eerder bij een andere webshop ervaren heb. Zowel via de telefoon als via de online Chat.

vdHeide 16-03-2020

Een mooie grote bbq besteld en nog wel in een gave kleur, namelijk slate blue. Het is ook nog eens een goede aanbieding waar ook nog eens een gratis afdekhoes en Workout bij worden aangeboden. Ook prettig dat je zelf kan bepalen wanneer het geleverd gaat worden. Laat de zomer maar komen :)

HENK van den berg 15-03-2020

Super shop,
Mooie weber besteld thuis bezorgt op afgesproken
Tijd.
Bij het uitpakken kwamen we er achter dat er een rooster kapot was na een mailtje Direkt een nieuw rooster ontvangen
We kunnen alleen maar zeggen
top bedrijf

Richard 13-03-2020

Hele mooie aanbieding gevonden op de site van allesvoorbbq waarbij ook nog eens een gratis afdekhoes en Workout worden aangeboden. Tevens een snelle levering met PostNL

Bugs Benny 13-03-2020

Na bestellen werd ik goed op de hoogte gehouden. Er was een kleine vertraging in de levering, maar dit werd netjes gemeld. vervolgens viel de vertraging als nog mee (1 dag). Ook na een vraag over de bestelling, had ik snel een antwoord.

Hildebrand 12-03-2020

Goede producten voor een goede prijs. Daarnaast waren ze zeer coulant met het ruilen van een product.

Lianne59 12-03-2020

Prima shop met heel uitgebreid assortiment, zowel voor de thuiskok met incidenteel een hamburgertje of forelletje bakken als de voor de kok met grote groepen smulpapen.
Snelle levering.
Wel heel erg veel verpakkingsmateriaal.

M. Rotteveel 11-03-2020

De producten hadden een snelle verzending en werken naar behoren! Topservice en goede producten!

Kim De Gryse 08-03-2020

Super service, bij vragen onmiddellijk antwoord, snelle en correcte levering.