allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 514 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald 07-02-2019

Zeer overzichtelijke website met prima prijzen.
De bezorging was de volgende dag en daarbij was alles keurig verpakt.
Ik zal zeker hier weer bestellen.

Michel 07-02-2019

Als fanatiek BBQ’er op kolen en Dutchoven gebruiker toch een extra BBQ aangeschaft op gas om een mooie buitenkeuken te maken.

Na veel uitzoekwerk ben ik op de Grandhall Maxim GTI4B-V Built-In uitgekomen.
doordat er diverse modellen aangeboden heb ik een aantal keer contact gehad via chat en telefoon.
Chat en telefoon werden snel beantwoord echter op dezelfde vraag verschillende antwoorden.

uiteindelijk de juiste antwoorden gekregen en de BBQ besteld.

Bestelling en levering gingen soepel en snel.

komende periode de buitenkeuken bouwen en de BBQ maar eens testen.

Daisy 03-02-2019

Wij hebben voor deze shop gekozen middels internet. Jammer dat het aan de gevel en door de voorgevel slecht te zien is dat ze ook BBQ verkopen. De aanwezige persoon die ons heeft geholpen heeft gevraagd of hij ons kon helpen. We wilde eerst even rond kijken. Daarna hebben we vragen aan hem kunnen stellen. Wat een kennis over bbq-en had deze persoon. We waren enthousiast maar werden nog enthousiaster van zijn verhaal. Heerlijk iemand die zo bevlogen is. Dat breng je dan ook echt over naar je klant. Bedank en wij weten dat we zeker nog een keer terug komen naar de store in Breda! Bedankt!

R.Boog 01-02-2019

Wij moesten draaispitten voor de BBQ hebben en aangezien onze vorige leverancier er niet meer was (gestopt) . Zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe leverancier en hebben dicht bij huis deze winkel gevonden. Waar ze erg klant vriendelijk zijn, zeer behulpzaam en ons de draaispitten konden leveren tegen een mooie prijs, waar wij zeer blij mee zijn. Wij maken van de draaispitten mokkedraaiers, de mokken worden met epoxy behandel en deze moeten dan drogen, en daar zijn de draaispitten heel handig voor.

Xander 31-01-2019

Nette webshop met snelle klantenservice. Alsnog kortin gekregen terwijl de aanbieding al verlopen was.

Niek 30-01-2019

Ik vond het makkelijk om op de site te zoeken en te bestellen. De service is ideaal want het is snel bezorgd. Daarnaast verwacht je tegenwoordig allerlei dozen om je product heen, maar dat was eigenlijk niet nodig en werd dus ook niet gebruikt. +1 voor het milieu dus!

JR 29-01-2019

Knappe webshop , correcte prijzen en supersnelle levering , wat moet je nog meer willen ? Top shop !

Mario Maes 29-01-2019

Ik ben een zeer tevreden klant en wel om de volgende reden: ze helpen jou direct via chat als je problemen hebt, zijn zeer vriendelijke en werken zeer professioneel en hebben voor de BBQ liefhebber alles in huis en wordt direct geleverd met de glimlacht.
Doe zo voort!!!

siebren 28-01-2019

lekker snelle afhandeling en bezorging. Goed verpakt en keurig geleverd zoals beloofd. Overtrof op alle vlakken alle verwachtingen

Jan 28-01-2019

Snelle en correcte levering! De site is goed overzichtelijk, waardoor wat je zoekt makkelijk te vinden is. De volgende keer als ik weer wat nodig heb voor m’n BBQ zal ik zeker weer bij jullie bestellen!

Thijs 27-01-2019

Goede prijs voor een mooi product. In eerste instantie gad ik de bestelling geplaatst voor een andere kleur, maar deze bleek toch niet leverbaar. Keurig opgelost door de klantenservice, waarna ik voor dezelfde prijs een andere kleur uit mocht kiezen, ondanks dat deze hoger geprijsd was.

Paul 24-01-2019

We stapte een TV winkel binnen maar hadden niet verwacht ook zo goed geholpen te worden voor een BBQ.
Top uitleg over de mogelijkheden en service voor de slimme accessoires. In de winkel de aanwezige spullen direct mee mogen nemen en de laatste onderdelen op de afgesproken tijd thuis gestuurd.

Christiaan 24-01-2019

ik heb bij alles voorbbq.nl de gewenste bbq voor de beste prijs gevonden.
helaas was deze niet voorradig of op korte termijn leverbaar in de gewenste kleur.
Ik mocht een ander merk uitzoeken of hetzelfde exemplaar in een andere kleur.
zonder extra bijbetaling.

en de dag er na reed geleverd (Y)
Thanks

Tim put 22-01-2019

Wat een top zaak ....hebben een boretti bbq gekocht en alle accesoires die we nodig hadden waren bij jullie op voorraad en ook nog eens van het zelfde merk...alle prijzen zijn een stuk goedkoper als elders,,,,ik bestelde er een beschermhoes bij en de verkoper zag dat deze niet pasten en belde direct met het advies een andere te nemen........super tevreden

Jan 17-01-2019

Een draaispit besteld, was een stuk goedkoper als bij de concurrenten en snelle levering.

Flits 16-01-2019

Ruime keus en goede prijzen. Helaas een wat mindere ervaring met de bezorgservice. Telefonisch de bezorgdatum afgestemd. Op de bezorgdag zelf kreeg ik een mail dat de bezorging een dag later is. Dit kost mij een extra vrije dag helaas.

Jolanda 15-01-2019

Gemakkelijke, duidelijke webshop! Ruime keuze en juiste omschrijvingen van de producten. Uiteindelijk gaf de Grillmaster BBQ workshop de doorslag om bij jullie te kopen! Het wachten is nu alleen nog op nieuwe data voor de workshop.

JH 15-01-2019

Een mooie aanbieding van een barbecue met zeer hoge kwaliteit volgens de liefhebbers. De levering kwam de dag er na en alles is compleet. De handleiding is duidelijk en nu staat er een hele mooie barbecue!

Mal Robbins 12-01-2019

Order the item online and it came very fast and was exactly what it said online fast service i would recommend this site for BBQ items

Nicole van Hoof 12-01-2019

Door een prima advies van de verkoper zijn wij uitgekomen bij een prachtige Weber BBQ welke volledig voldoet aan onze eisen. Waar voor je geld en een goede investering als je er veel gebruik van maakt zoals zij, júist omdat we meer met deze Weber kunnen dan alleen maar barbecueën.

Bedankt AllesvoorBBQ!

Salvatore 12-01-2019

Via de Livefunctie, eerst informatie gevraagd en snel gekregen. De prijs van het BBQ toestel was zeer scherp tov andere webshops. Je krijgt er ook nog een grillcursus bij. Dat geeft toch het gevoel van een fysieke winkel ( ze hebben ook vestigingen).
Snelle en duidelijke levering.

Ov 11-01-2019

Supervriendelijke service en scherpe prijzen!
Snelle levering voor een groot pakket

Sonja 10-01-2019

Duidelijke website, snelle levering. Product voldoet aan onze verwachtingen.

D. Schonewille 10-01-2019

Was niet bekend met Allesvoorbbq maar belande er met zoeken wel op hun website. De service is er heel goed, mijn vraag werd goed behandeld. Omschrijving van producten is ook ruim voldoende en brede keuze in assortiment. Mijn bestelling was precies op tijd en onbeschadigd.

Perry 10-01-2019

Correcte communicatie
Artikel in pergecte staat ontvangen
Waardering 10+++

Frederike 10-01-2019

Ik zocht een weber-accessoire en hier was die voorradig en direct leverbaar. Kon zelf bij bestelling de bezorgdag kiezen. Top.

Dieuwke Mesch 10-01-2019

Helaas kreeg ik bericht dat mijn bestelling niet op voorraad was ondanks dat de website dat wel aangaf. Het hele traject keurig op de hoogte gehouden en alle vragen beantwoord. Nette en snelle service

YvK 09-01-2019

Prima online winkelervaring. De juiste producten voor een goede prijs. Snelle levering en goede communicatie hierover.

Dennis 08-01-2019

Overzichtelijke site met heel veel keuze en nog eens ontzettend voordelig ook. Netjes op de hoogte gehouden over de levering welke heel vlot was. De barbecue is vanzelfsprekend van topkwaliteit.

Denn 07-01-2019

Duidelijke site. Bestelling makkelijk te doen, ook zonder account. De levering snel, netjes en gratis. Ik ben er blij mee! De kip kan op het spit! 😉

Pedro 06-01-2019

lage prijzen en dat met een goede service en snelle afhandeling van de zending.

gina 06-01-2019

ik ben zeer tevreden over de vlugge levering (vrijdagavond om 6 uur besteld en zaterdagmorgen om 8u15 aan de deur. Overzichtelijke website en goede prijzen. Dus een aanrader

Michel 05-01-2019

Snelle service en uigebreid assortiment voor onze nieuwe meredian 4 van cadac. Zullen zeker nog meer kopen hier. Ga zo door.

J. Aelmans 02-01-2019

Perfecte winkel gevonden met riante keuze uit allerlei BBQ en accessoires, via chatlink kreeg ik direct kontakt met een medewerker en antwoord op mijn gestelde vragen, perfect advies mogen krijgen bij een keus binnen een paar uur. Ook de prijs/kwaliteit is perfect, medegelet op kortingen en sommige cashback acties van de leveranciers. Perfecte service die zij voor 100% nakomen, d.w.z. vandaag voor 1800 uur besteld, daags erna perfecte aflevering door een gelinieerd bedrijf van Post.nl. Voor bezorging worden geen extra kosten berekend. Via Post.nl wordt je correct op de hoogte gehouden van tijdstip bezorging, ondanks feestdagen. Door de medewerkers van bezorgdienst werd mijn BBQ perfect afgeleverd tot in de garage. Chapeau voor dit bedrijf en bezorgfirma.

izmirli 27-12-2018

producten zijn over het allemaal direct leverbaar en word ook heel snel geleverd ben zeer tevreden en beveel het iedereen aan

Jorg 23-12-2018

Ik zich een vrij specifiek product voor mijn BBQ en deze was op voorraad. Dat was al erg prettig maar dat het product ook tijdens deze periode (net voor kerst) de volgende geleverd werd was al helemaal top. Dus dik tevreden!

Peter Scheffers 22-12-2018

Logische webindeling en zeer vlotte verwerking van de betreffende aankoop en de mogelijkheid deze op verschillende adressen af te halen

Ad 22-12-2018

Via de site een barbecue uitgezocht, welke voor de normale prijs op deze site stond. Tot mijn verrassing bleek deze bij het afrekenen voor een behoorlijk lagere prijs werd betekend daar deze in de aanbieding bleek. Dat was op de reguliere site niet te zien. De beloofde levertijd van één dag werd daarna ook volledig waargemaakt, ondanks de decemberdrukte bij de bezorgdiensten.

Harry 22-12-2018

Prima site,en prijs van artikelen zijn scherp in de markt gezet.
Mijn aankoop is snel geleverd,en ga er van genieten met kerst!
Bedankt allemaal.

Piet 21-12-2018

Levering is precies geleverd volgens afspraak. Top service in deze drukke tijd

R van Luxemburg 20-12-2018

De beste prijs, kwalitatief een perfect product en een snelle levering.
Super!

Liesbeth 20-12-2018

Duidelijke site, telefonisch contact gehad en vriendelijk te woord gestaan!
Super snelle levering, ik zou zeggen ga zo door👍🏻👊🏻

Wendy 20-12-2018

Hele snelle levering, wat erg prettig is rond de feestdagen.
En het artikel wat ik bestelde had hier de laagste prijs. En ik hoefde geen verzendkosten te betalen. Ideaal dus!!

WMTF 19-12-2018

De door ons gekozen kleur bbq was tijdelijk niet leverbaar, een andere (duurdere) kleur was wel onmiddellijk leverbaar. Wij hebben dan voor de leverbare kleur gekozen zonder hiervoor het prijsverschil te moeten bijbetalen.

Chris 19-12-2018

door het grote aanbod wat rommelig, maar juist het grote aanbod is een pre. Mogelijk de menustructuur wat verbeteren

PASCAL 19-12-2018

Toffe overzichtelijke shop . Snelle levering . Gratis verzending ook naar Belgié.
Heb de The Bastard Fiber Thermo BBQ Gloves besteld . Zeer tevreden .

Paul 18-12-2018

Duidelijke site waarbij het niet moeilijk was om het gezochte artikel te vinden. Ruim aanbod van het populaire merk weber. Voldoende voorraad en eenmaal gemakkelijk afgerekend met Ideal snel bezorgd naar keuze thuis of op afhaalpunt, en dat zonder bezorgkosten en zonder minimaal bestelbedrag. TOP!!!

Richard 18-12-2018

Zeer duidelijke site heel overzichtelijk.
Goede mogelijkheden om contact te zoeken tel. mail en chat.
Het advies was kundig en goed.
Uiteindelijk is het een Boretti Bernini Nero BBQ geworden geweldig apparaat voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Dylan 18-12-2018

Overzichtelijke webshop met écht alles voor de barbecue! Betalen ging makkelijk en snel, en ik had mijn bestelling al de volgende werkdag in huis. Mooi op tijd voor de feestdagen dus! Hartelijk dank AllesvoorBBQ!!

Alex 15-12-2018 Via de website gekocht

No nonsens website. Wat ze aanbieden is ook hetgeen je mag verwachten. Prijs is goed. Service is goed. Ze doen wat ze beloven. Kortom een goede webwinkel met een goede en snelle service.
Zeker een aanrader.