allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 698 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tom 17-04-2020

Nam speciaal contact op via de live chat (want vanuit BE enige manier van contact). Beloofden tot 2 x toe dat BBQ binnen was totdat bedrag betaald werd en dan bleek dit niet het geval. Finaal werd BBQ met NL-aansluiting geleverd maar dit bleek pas na installatie. Men stelde voor omterug te sturen maar dan diende BBQ volledig gedemonteerd te worden wetende dat alles op voorhand goed doorsproken werd. Alles gaat vlot tot je betaald hebt en dan loopt alles veel stroever. Geen goede interne communicatie, veel beloven maar beloftes niet nakomen, stroeve houding én onmogelijk om er iemand (verantwoordelijke of manager) aan de lijn te krijgen.
Eerste maar zeker ook laatste ervaring! Echt NOOIT MEER! Volgende keer bestel ik liever bij lokale handelaar maar omwille van lockdownmaatregelen was dit nu niet mogelijk.
Zelfs als je de moeite doet om met hen mee te denken probeert men er je nog op te leggen.
Veel liever had ik reclame gemaakt voor allesvoorbbq.nl/be maar nu kan ik niets anders dan ontraden om hier te bestellen!

J!kjuh 17-04-2020

Veel keus, snelle levering en niet duur!
Ging wat fout met de betaalsite, maar via chat toch alles op tijd op kunnen lossen!

Habets 17-04-2020

Snelle levering zelfs in deze bijzondere periode. Artikel was degelijk verpakt. Informatie voorziening door Allesvoorbbq was dik in orde.

Claire V. 17-04-2020

Supersnelle service, zelfs in volle COVID-19 crisis: 's namiddags besteld, de dag erop geleverd (in Antwerpen, België). Was op zoek naar een specifiek Weber BBQ-model + mobiel onderstel en vond dat enkel bij allesvoorbbq.nl als combinatie. Als ik die twee elders had moeten kopen kwam ik stukken duurder uit.
Erg tevreden met mijn aankoop!

Robert 17-04-2020

Ik bestelde zaterdagmiddag 11.04 2020 een Weber Q1400 (elektrische barbecue) voor op het balkon. Dinsdag werd het al bij mij thuis geleverd. Alles voor BBQ heeft een prima en overzichtelijke website, gunstige prijzen voor merkproducten en een zeer snelle en volledige levering. Ik ben zeer tevreden en heb ze ook aanbevolen bij mijn vrienden en kennissen.

grobke 16-04-2020

Mooie originele premium hoes voor onze Weber Spirit E-210 Classic BBQ uit 2014, voor een zeer concurrerende prijs inclusief gratis en zeer snelle levering . Kortweg, we zijn 200% tevreden.

Marcel 16-04-2020

Onlangs een hoes voor mijn bbq gekocht. erg tevreden over de kwaliteit van de hoes en de snelle levering

Ringoir 16-04-2020

Allesvoorbbq.nl heeft een plate setter voor een 11 inch Kamado (Bastaard small) als een van de weinige gewoon op voorraad. Besteld en de volgende dag in huis. Dit terwijl de pakketdiensten overuren draaien. Erg tevreden dus!

Janny 16-04-2020

Zeer gebruiks vriendelijke website. Je kunt er echt alles vinden voor je BBQ. De volgende dag staat het op je stoep. Goed verpakt en een duidelijke handleiding. Ik verklaar bij deze het BBQ seizoen geopend. Hier een zeer tevreden klant.

Jeff 16-04-2020

Deze webshop had een goede beoordeling en ook nog eens een goede actie. De BBQ die ik gekozen heb. Heeft dan ook meteen 3 dagen mogen dienst draaien. Hij werkt perfect. Snel warm, lekker vlees en makkelijk te reinigen. Ik zou deze BBQ enorm aanbevelen. Ook de hoes die erbij zit is super handig! Het belangrijkste, de BBQ ziet er geweldig uit!!!!!

Anja 16-04-2020

De bestelling is mooi op tijd binnengekomen. Het is ook precies wat wij zochten (een weber bbq hoes), maar goedkoper dan andere webshops! Ik denk dat wij zeker vaker onze bbq spullen gaan bestellen hier.

TB 16-04-2020

Bestelling geplaatst en na meer dan een week nog geen BBQ ontvangen.

Reden: verkeerde postcode op het pakket. AllesvoorBBQ weigert een nieuwe op te sturen vooraleer zij de retour hebben ontvangen. Ik heb dit gemeld na 2 dagen en gevraagd om eventueel de postcode aan te passen bij PostNl, maar dit gebeurd ook niet.

De klantendienst is een drama. Beperkt antwoord via chat en telefonisch onbereikbaar. Facebook posts worden geselecteerd en indien negatief verwijderd.

Dus geen BBQ, wel betaald en geen oplossing.

Ik zou de winkel vermijden.

Edlin 16-04-2020

Donderdag besteld en vrijdag binnen, goede communicatie en zelfs in Corona crisis tijd netjes afgeleverd. Perfecte barbecue waar we direct veel plezier van hebben. Top!!

Rudy 16-04-2020

Snelle levering, goed verpakt, goede communicatie en de laagste prijs! Wat wil je nog meer?

Jeroen 15-04-2020

Hele kundige Mensen en niet opdringerig. Goed geholpen en tot onze verassing een mooie korting gekregen. Waar allesvoorbbq.l mee adverteert klopt. Gemiddeld liggen hun prijzen 50 euro onder b.v de wit in Schijndel.

Gerard luijkx 15-04-2020

Enthousiaste verkoper, duidelijke uitleg, goede prijs en uiteindelijk superblij met onze aankoop.
Kijken uit naar de workshop die we nog tegoed hebben.

Simon 15-04-2020

Per ongeluk verkeerde product besteld, vervolgens naar de winkel gereden en kon meteen omruilen. Geen gedoe met retourzenden.

Piller 15-04-2020

De shop vind ik aardig maar de bereikbaarheid per telefoon moet wel stukken beter 2x gebeld en 2x na 25 minuten maar opgehangen want de andere opties ben ik niet zo handig in dat is mijn inziens groeten piller

Carlos 15-04-2020

Hele overzichtelijke shop, veel merken op voorraad. Het bestellen gaat makkelijk, goede info. We hadden 1 bestelling met verschillende items dit kwam dus niet tegelijk aan, na een mailtje was er al duidelijkheid, dus goed geregeld alsnog.

R. Claassens 15-04-2020

Hele snelle reactie na de bestelling. Helaas was de bbq van keuze niet beschikbaar en kreeg ik met korting een ander model. Ook nog een borstel erbij. Erg moeilijk contact te krijgen via telefoon. Whatsapp is helemaal geen optie. Staat binnen 1 minuut maar nu 1 week later is mijn app nog niet ontvangen en geen reactie. Helaas.

Miranda 14-04-2020

Super netjes geholpen via de website..
Naar de winkel gereden omdat de site aangaf dat hij op voorraad aangaf. Helaas was hij niet aanwezig in de winkel, de medewerker via de chat heeft me keurig verder geholpen en een leuke tegemoetkoming gekregen voor zoals ik het zie voor de bezinekosten.
Paar dagen later netjes de bastard thuis gekregen via post nl.
Mn man helemaal blij...
Dus top!!

Linda 14-04-2020

Eerst in de winkel in Breda geweest. Daar goede en duidelijke uitleg gekregen.
Vervolgens via de website de bbq besteld. Duidelijk aankoop proces en vervolg informatie. Snelle levering.

Dimitri Hendrickx 14-04-2020

Levertijd snel! Live chat service is super voor te kiezen eerst & daarna voor nog vraagjes na montage. Top service.

Jelle Huisman 14-04-2020

Via via kwam ik bij jullie terecht, betere reclame kan je niet hebben. Zelf ben ik onwijs gevoelig voor service en dan speelt geld een minder grote rol. Laat ik het anders omschrijven; door goede service, informatie en kennis heb ik uiteindelijk mijn besluit tot aankoop moeten wijzigen in product. Weliswaar duurder, maar dat heeft zich nu al terugbetaald! Dank jullie wel! Groet Jelle

Fam van Dijk 14-04-2020

Online via chat eerst nagevraagd welke hoes voor de bbq we precies nodig hadden en vervolgens besteld. De hoes werd heel snel geleverd, top service!

Harry 14-04-2020

Gemakkelijk uitgezocht op de site. Goedkoopste wat ik kon vinden. Snel en netjes bezorgd.

Bas 14-04-2020

Ik had een bestelling bij ze gedaan en deze is nooit verstuurd naar me. Ik heb meerdere malen navraag gedaan en er is mij door de klantenservice beloofd dat ik diezelfde dag nog een reactie zou krijgen. Ook dit was niet het geval. Uiteindelijk een reactie ontvangen dat ze het verstuurd hadden maar dat het defect terug is gekomen van de vervoerder. Onzin natuurlijk, want dan had ik van hun systeem wel een track & trace ontvangen. Beter geef je de fout gewoon eerlijk toe. Een excuus kon er ook niet vanaf. Product is niet meer leverbaar. Pech voor mij. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier een bestelling gedaan he.

Michel 14-04-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe BBQ die van mijn was kapot gegaan na 15 jaar.
Hele goede info Gehad over de de nieuwe modellen echt veel keus .Echt een aardige verkoper die er verstand van had Mooie nieuwe BBQ gekocht van weber. Was echt tevreden. Nette winkel met vriendelijke medewerkers.En ze hebben netjes de BBQ naar de auto gebracht

Mark 14-04-2020

Goed en deskundig advies, fijne winkel en prettig personeel. Veel producten op voorraad dus ook een snelle levering!

DegreefG 14-04-2020

Vrijdagavond 10/04, zoekende naar het een product met de goedkoopste prijs, ben ik langs Kieskeurig terecht gekomen bij Allesvoorbbq.nl.
Bestelling ging heel vlot met duidelijke afspraken over betaling en levering.
Het Is nu uitgekomen, ik zou het product krijgen de eerste werkdag na de bestelling.
Direct een mail met de nodige informatie over het verder verloop van de levering.
Paasmaandag 13/04 kreeg ik bericht dat de bestelling bij PostNL was en de melding
dat het zou geleverd worden op 15/04 in de voormiddag.
De verrassing was groot dat deze namiddag 14/04 PostNL al aan de deur stond met
het pakket.
De inhoud was volledig en goed verpakt.
Een firma die zich duidelijk aan de afspraken houdt.
Zal zeker nog gebruik maken van hun aanbiedingen.

Pieter Leebooij 14-04-2020

Direct de volgende dag in huis. Super verpakt en kon er dezelfde avond gelijk mee aan de slag. Zeker in deze tijden vermijd ik liever de winkels en bestel ik vanaf nu af aan bij allesvoorbbq.nl Bedankt!!

BBQ-fan 14-04-2020

De website is erg duidelijk, en het personeel in de winkel heel vriendelijk en kundig. Absolute aanrader.

Didier Brack 14-04-2020

Uitstekende bezorgservice. Bbq zoals beschreven. na veel sites te hebben bezocht, vond ik niet goedkoper voor hetzelfde product

Bas 14-04-2020

Goeie uitgebreide keuze en veel informatie bij de verschillende producten. Als je op zoek bent naar een product, maar eerst nog wat meer info wilt krijgen, dan is deze site perfect om je eerst goed in te lezen en daarna je aankoop te doen!

Sander 14-04-2020

Het ruime en mooie assortiment is top. Bij mij ging er iets mis met voorraadbeheer, denk ik. Ik kreeg mijn samengestelde bestelling maar voor de helft binnen, maar had ook geen bericht over de andere helft gehad. Hierover 2 keer moeten bellen. Uiteindelijk binnen een week netjes nageleverd.

Rawien 14-04-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel, vanwege de expertise en service.
Een bouwmarkt heeft geen expertise in BBQS en ik kan voor tips altijd terecht in de winkel.

Ik ben bij vele bouwmarkten geweest om een gas bbq aan te schaffen, maar alle bouwmarkten waar ik ben geweest hebben mij niet een goed uitleg kunnen geven, maar ALLESVOORBBQ.NL wel. Ik ben naar de vestiging in Utrecht geweest en ben goed geholpen en heb direct een BBQ aangeschaft.

Mingus 13-04-2020

Via de livechat contact gehad over de beste deal, ophaal mogelijkheden en bezorg opties. Binnen 10 minuten een mooie deal rond gekregen en binnen 3 dagen thuis geleverd! Daarna nog naar de winkel geweest om de laatste dingetjes te kopen ook een top service met goed advies. Zeker aan aanrader voor al je bbq spullen.

William 13-04-2020

Via familie ben ik op jullie site terecht gekomen.
Heel overzichtelijke site en prijs/kwaliteit SUPR sterk!

Sanne 13-04-2020

Omdat we op zoek waren naar een Kamado bbq zijn we naar allesvoorbbq gegaan. We zijn, met een kopje koffie, heel goed geholpen door xxx van het filiaal in Breda. Hij wist ons alle verschillen van alle soorten kamado’s te vertellen waardoor we de juiste hebben kunnen uitkiezen die het beste bij ons past, The basterd!
‘S avonds gelijk uitgeprobeerd en wat een fantastische bbq! We zijn enorm blij met deze aanwinst! Bedankt xxx!

Ralf 13-04-2020

Fantastisch snelle levering, ook in deze bizarre tijden. Alles netjes geleverd, makkelijk bestellen en groot assortiment.

Tillo 13-04-2020

Goed advies gekregen om mijn keuze te kunnen maken. Vlot de nodige accessoires erbij kunnen kiezen en bestellen.
Levering liep echter iets minder vlot. 10 dagen moeten wachten, zelf enkele malen contact moeten opnemen om te polsen wat de status was.
Ondertussen BBQ al enkele keren kunnen testen en alles werkt heel goed, zeer tevreden van.

Luuk 12-04-2020

Ten eerste duidelijke omschrijving van de producten; Ten tweede even via de chat gevraagd of de bbq in Amsterdam op voorraad was. Dat bleek niet het geval. Vervolgens op internet besteld en de volgende ochtend al in huis!

Leo Benders 12-04-2020

Makkelijk bereikbaar, prima website, betaalbaar en heel snel geleverd. Een echte aanrader voor mijn vrienden en kennissen.
Top!

Ria en Taco 12-04-2020

..... heeft ons met passie en heel veel enthousiasme ons prima voorgelicht! Hij wist ons goed te overtuigen, zodat wij een juiste keuze konden maken!

Marcel 12-04-2020

Eerst globaal rondgekeken op Internet voor Weber Elektrische BBQ. Daarop vandaag naar Zoeterwoude gereden voor aanvullend advies en aankoop. Helaas had het personeel geen interesse in de klant. Ben na een 45 minuten doelloos rondlopen en een verzoek om advies uiteindelijk zonder advies en aankoop naar huis gegaan.

Ramon 12-04-2020

Eerst globaal rondgekeken op Internet voor Weber gas BBQs, daarna naar de winkel in Amsterdam voor advies en om de vele soorten Webers in het echt te zien. De verkoper adviseerde me om een bbq met vier branders te nemen ipv drie zoals ik van plan was. Eenmaal thuis alle ins en outs opgezocht tussen de E-345 en de E-445.
Ze hadden een hele mooie aanbieding voor de E-345, maar een nog mooiere voor de E-445. Dus de volgende morgen via Whatsapp bij hun besteld. Dag later bezorgd!
De chatfunctie op de site vind ik traag en daar moet je op blijven wachten. De whatsapp functie is top. Vraag stellen. Doorgaan waar je mee bezig was en kort daarna antwoord

Nynke 12-04-2020

In een onrustige tijd hadden wij toch voor een goede prijs onze BBQ binnen een dag. De extra’s maakten het zeer aantrekkelijk hier te bestellen en de service was perfect! Ik had nog een vraag en kon ze op allerlei manieren bereiken.
De BBQ doet het nu al 2 dagen perfect!

Stef 11-04-2020

Gisteren een bestelling geplaatst en vandaag geleverd, ze hebben ruime keuze voor de bbq

Ibolya 11-04-2020

Bestelling goed geleverd, netjes. Maar een deel zat er niet bij. Er achter aan gemaild. Geen reactie terug (waarschijnlijk in deze corona drukte niet gelukt). Twee dagen later bericht dat de postbode over een paar uur op de stoep zou staan. Met de rest vd bestelling! Top gedaan, bedankt

Corine 11-04-2020

Net geen 10! Bbq is super, in het filiaal Utrecht zeer fijn geholpen. Helaas mist de afvalzak. De verkoper gaf aan dat deze erbij hoorde... hierover wordt nog “gediscussieerd”. Wanneer dit goed opgelost wordt, een dikke 10 voor jullie! Super snelle levering!